"Мемлекеттік қызметті өткерудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 2021 жылғы 10 қыркүйектегі № 158 бұйрығына өзгерістер мен толықтыруларды енгізу туралы

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 2024 жылғы 5 шiлдедегi № 107 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 5 шiлдеде № 34713 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мемлекеттік қызметті өткерудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 2021 жылғы 10 қыркүйектегі № 158 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 24350 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабы 3-тармағына, Қазақстан Республикасы Президентінің 2019 жылғы 22 шілдедегі № 74 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі туралы ереженің 15-тармағы 44) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      жоғарыда көрсетілген бұйрықпен бекітілген мемлекеттік қызметшінің жеке ісін жүргізу үшін қажетті құжаттар тізбесінде:

      1-тармақта:

      5) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "5) мемлекеттік наградалармен және мерекелік медальдармен наградтау туралы Қазақстан Республикасы Президентінің актілерінен, ведомстволық наградалармен наградтау туралы өзге де актілерден үзінді көшірмелер, сондай-ақ грамоталар мен алғыстардың көшірмелері (бар болған жағдайда);";

      13) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "13) әскери билеттің көшірмесі (бар болған жағдайда);";

      мынадай мазмұндағы 14), 15), 16), 17) және 18) тармақшалармен толықтырылсын:

      "14) қызметші еңбек қызметін жүзеге асырған ұйымдардың бизнес-сәйкестендіру нөмірлері және дара кәсіпкерлердің жеке сәйкестендіру нөмірлері туралы деректер (бар болған жағдайда);

      15) жақын туыстарының жеке сәйкестендіру нөмірлері туралы деректер;

      16) жеке істі қалыптастыру немесе жаңарту сәтінде жарамды Qazaq resmi test/Qaztest және (немесе) шет тілін меңгеру деңгейі туралы сертификаттар (бар болған жағдайда);

      17) кәсіби қызметпен байланысты жеке жетістіктер туралы деректер;

      18) қызметшінің ғылым, мәдениет, өнер және спорт саласындағы әлеуметтік-қоғамдық қызметі және қабілеттері туралы деректер.";

      мынадай мазмұндағы 3 және 4-тармақтармен толықтырылсын:

      "3. Осы тізбенің 1-тармағы 14), 15), 16), 17) және 18) тармақшаларында көрсетілген деректер тек қана "Е-қызмет" ақпараттық жүйесінде оларды қағаз түрінде сақтамай жүргізіледі.

      4. "Е-қызмет" ақпараттық жүйесінде мемлекеттік қызметшінің жеке ісін сапалы жүргізуді қамтамасыз ету заңнамаға сәйкес мемлекеттік органның аппарат басшысына, ал аппарат басшысы лауазымы жоқ мемлекеттік органдарда – мемлекеттік лауазымға тағайындау құқығы бар адамға жүктеледі.".

      2. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Мемлекеттік қызмет өткеру департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының мемлекеттік қызмет мәселелеріне жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызмет істері
агенттігі төрағасы
Д. Жазықбай

О внесении изменений и дополнений в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы от 10 сентября 2021 года 158 "О некоторых вопросах прохождения государственной службы"

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы от 5 июля 2024 года № 107. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 июля 2024 года № 34713

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы от 10 сентября 2021 года № 158 "О некоторых вопросах прохождения государственной службы" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 24350) следующие изменения и дополнения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с пунктом 3 статьи 30 Закона Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан", подпунктом 44) пункта 15 Положения об Агентстве Республики Казахстан по делам государственной службы, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 22 июля 2019 года № 74, ПРИКАЗЫВАЮ:";

      в перечне документов, необходимых для ведения личного дела государственного служащего, утвержденном вышеуказанным приказом:

      в пункте 1:

      подпункт 5) изложить в следующей редакции:

      "5) выписки из актов Президента Республики Казахстан о награждении государственными наградами и юбилейными медалями, из иных актов о награждении ведомственными наградами, а также копии грамот и благодарностей (при наличии);";

      подпункт 13) изложить в следующей редакции:

      "13) копия военного билета (при наличии);";

      дополнить подпунктами 14), 15), 16), 17) и 18) следующего содержания:

      "14) данные о бизнес-идентификационных номерах организаций и индивидуальных идентификационных номерах индивидуальных предпринимателей, в которых служащий осуществлял трудовую деятельность (при наличии);

      15) данные об индивидуальных идентификационных номерах близких родственников;

      16) сертификаты Qazaq resmi test/Qaztest и (или) об уровне владения иностранного языка, действительные на момент формирования или обновления личного дела (при наличии);

      17) данные о личных достижениях, связанных с профессиональной деятельностью;

      18) данные о социально-общественной деятельности и способностей служащего в сфере науки, культуры, искусства и спорта.";

      дополнить пунктами 3 и 4 следующего содержания:

      "3. Данные, указанные в подпунктах 14), 15), 16), 17) и 18) пункта 1 настоящего перечня, введутся исключительно в информационной системе "Е-қызмет" без их хранения в бумажном виде.

      4. Обеспечение качественного ведения личного дела государственного служащего в информационной системе "Е-қызмет" в соответствии с законодательством возлагается на руководителя аппарата государственного органа, а в государственных органах, в которых отсутствует должность руководителя аппарата, – на лицо, имеющее право назначения на государственную должность.".

      2. Департаменту прохождения государственной службы Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы, курирующего вопросы государственной службы.

      4. Настоящий приказ вводится в действие после дня его первого официального опубликования.

      Председатель Агентства
Республики Казахстан
по делам государственной службы
Д. Жазықбай