"Тұрғын үй сертификаттарын беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 20 маусымдағы № 417 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Өнеркәсіп және құрылыс министрінің м.а. 2024 жылғы 9 қыркүйектегі № 320 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 12 қыркүйекте № 35046 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Тұрғын үй сертификаттарын беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 20 маусымдағы № 417 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18883 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Тұрғын үй сертификаттарын беру қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Өнеркәсіп және құрылыс министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Өнеркәсіп және құрылыс министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Өнеркәсіп және құрылыс вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Өнеркәсіп және құрылыс
министрінің міндетін атқарушы
А. Бейспеков

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Өнеркәсіп және құрылыс
министрінің міндетін
атқарушысының
2024 жылғы 9 қыркүйектегі
№ 320 Бұйрыққа
қосымша

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық даму
министрінің
2019 жылғы 20 маусымдағы
№ 417 бұйрығымен
бекітілген

Тұрғын үй сертификаттарын беру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Тұрғын үй сертификаттарын беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасы Заңы (бұдан әрі – Заң) 10-2-бабының 10-14) тармақшасына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңы 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және тұрғын үй сертификаттарын беру мен "Тұрғын үй сертификаттарын беру" мемлекеттік қызмет көрсету (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) тәртібін айқындайды.

      2. Қазақстан Республикасының Ұлттық банкі бекіткен ипотекалық бағдарлама (бұдан әрі – ипотекалық бағдарлама), Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен тұрғын үй құрылысы мемлекеттік бағдарламасы (бұдан әрі – тұрғын үй құрылысы бағдарламасы), Мемлекет басшысының тапсырмасы бойынша іске қосылған тұрғын үй бағдарламасы (бұдан әрі – "Наурыз" тұрғын үй бағдарламасы) шеңберінде ипотекалық тұрғын үй қарыздарын пайдалана отырып, азаматтардың тұрғын үйді меншігіне алу құқығын іске асыру үшін облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары әлеуметтік көмек немесе бюджеттік кредит түріндегі әлеуметтік қолдау ретінде тұрғын үй сертификаттарын ұсынады.

      3. Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) ипотекалық тұрғын үй қарызы – сатып алынатын жылжымайтын тұрғын үй мүлкі ипотекасымен қамтамасыз етілген тұрғын үйді сатып алу мақсатында берілетін тұрғын үй құрылыс жинақтары жүйесінің ипотекалық қарызы, алдын ала және аралық тұрғын үй қарыздары;

      2) тұрғын үй сертификаты – Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі бекіткен ипотекалық бағдарлама, Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен тұрғын үй құрылысы мемлекеттік бағдарламасы, Мемлекет басшысының тапсырмасы бойынша іске қосылған "Наурыз" тұрғын үй бағдарламасы шеңберінде тұрғын үйді сатып алу кезінде ипотекалық тұрғын үй қарыздары бойынша бастапқы жарнаның бір бөлігін жабу үшін Қазақстан Республикасының азаматтарына берілетін жергілікті атқарушы органның ақшалай міндеттемесінің нысаны;

      3) уәкілетті орган – тұрғын үй қатынастары саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      4) көрсетілетін қызметті беруші – әкіммен анықталатын жұмыспен қамту және әлеуметтік қамтамасыз ету, құрылыс, тұрғын үй қатынастары саласына жетекшілік ететін (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органдарының құрылымдық бөлімшелері.

      5) ақпараттық жүйенің веб-порталы (бұдан әрі – веб-портал) – ақпараттық жүйеге қол жеткізуді ұсынатын Интернет желісінде орналастырылған интернет-ресурс;

      6) кезекте тұрғандарды есепке алудың бірыңғай ұлттық жүйесі (бұдан әрі – ақпараттық жүйе) – тұрғын үй қатынастары саласындағы процестерді орындау жөніндегі қызметтерді көрсетуге арналған ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың, қызмет көрсететін персоналдың және техникалық құжаттаманың ұйымдық-реттелген жиынтығы;

      7) "электрондық үкіметтің" веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік және өзге де қызметтерге қол жеткізудің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе;

      8) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық символдар жиыны.

2-тарау. Тұрғын үй сертификаттарын беру және мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      4. Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті өкілді органдары (мәслихаттар) Заңның 14-1-бабының 2-тармағына сәйкес тұрғын үй сертификаттарының мөлшерін және алушылар санатының тізбесін айқындайды.

      5. Тұрғын үй сертификаты әлеуметтік көмек ретінде:

      1) өтініш берушіде және (немесе) онымен үнемі бірге тұратын отбасы мүшелерінде табысы болмаған жағдайда беріледі;

      2) өтініш берушіде және (немесе) онымен үнемі бірге тұратын отбасы мүшелерінде (жұбайы (зайыбы), кәмелетке толмаған балалары) отбасының әрбір мүшесіне (зайыбына (жұбайына), кәмелетке толмаған балалардан, оның ішінде негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарында күндізгі оқу нысаны бойынша оқитын балалардан аспайтын еңбек және (немесе) кәсіпкерлік қызметтен (зейнетақы аударымдарын, жеке табыс салығын және өзге де міндетті аударымдарды есепке алмағанда), техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламалары, олар кәмелетке толғаннан кейін білім беру ұйымдарын бітіретін уақытқа дейін (бірақ жиырма үш жасқа толғанға дейін) ағымдағы қаржы жылына заңнамада белгіленген айына ең төменгі күнкөріс деңгейінің 3,1 көрсеткішінен аспайтын соңғы 6 (алты) ай ішінде еңбек және (немесе) кәсіпкерлік қызметтен (зейнетақы аударымдарын, жеке табыс салығын және өзге де міндетті аударымдарды қоспағанда) орташа табысы болған жағдайда беріледі.

      Ең төменгі күнкөріс деңгейінің 3,1 еселенген мөлшерінің коэффициенті мүгедектігі бар балаларға және жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға қолданылмайды.

      Орташа табыс бойынша соңғы 6 (алты) ай ішінде белгіленген шектен асып кеткен жағдайда отбасының әрбір мүшесіне (зайыбына (жұбайына), кәмелетке толмаған балаларына) бюджеттік кредит түрінде әлеуметтік қолдау ретінде тұрғын үй сертификаты беріледі.

      6. Көрсетілетін қызметті беруші тиісті қаржы жылына әлеуметтік көмек және (немесе) бюджеттік кредит түрінде әлеуметтік қолдау ретінде тұрғын үй сертификаттарының жоспарланған сомасын көздейді.

      Әлеуметтік көмек қайтарымсыз және қайтарылмайтын негізде беріледі.

      Әлеуметтік қолдау ақылылық, қайтарымдылық, мерзімділік шарттарымен бюджеттік заңнама талаптарына сәйкес бюджеттік кредит түрінде беріледі.

      7. Тұрғын үй сертификаттарын беру тиісті қаржы жылына арналған жергілікті бюджетте көзделген қаражат шегінде жүзеге асырылады.

      8. Көрсетілетін қызметті беруші веб-порталында:

      1) тұрғын үй сертификаттарының мөлшері мен алушылар санаттарының тізбесі туралы жергілікті өкілді органның (мәслихаттың) шешімін;

      2) тұрғын үй сертификаттарын беру туралы хабарландыруды жариялауды қамтамасыз етеді.

      9. Тұрғын үй сертификаттарын беру үшін жергілікті бюджетте қаражат жеткіліксіз болған жағдайда, веб-порталда тұрғын үй сертификаттарын беру тоқтатылғаны туралы хабарландыру жарияланады.

      10. Тұрғын үй сертификаттары ипотекалық бағдарламада, тұрғын үй құрылысы бағдарламасында немесе "Наурыз" тұрғын үй бағдарламасында көзделген тәртіпте тұрғын үй алу кезінде Тізбеге сәйкес келетін өтініш берушілерге беріледі.

      Бұл ретте, өтініш беруші екінші деңгейдегі банкке (бұдан әрі – ЕДБ) тұрғын үй сертификатын алу ниеті туралы ақпараттық жүйеден жазбаша хабарлама жолдайды.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып, "Тұрғын үй сертификаттарын беру" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызметке қойылатын негізгі талаптар тізбесі) осы Қағиданың 1-қосымшасында көрсетілген.

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші "электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ЭЦҚ-мен куәландырылған, мемлекеттік көрсетілетін қызметке қойылатын негізгі талаптар тізбесінің 8-тармағында көзделген құжаттарды қоса бере отырып өтініш береді.

      Өтініш берушінің және отбасы мүшелерінің (зайыбының (жұбайының), кәмелетке толмаған балаларының) жеке басын куәландыратын құжаттардың, олардың табыстарының, жылжымайтын мүліктерінің, неке қию немесе бұзу туралы (2008 жылғы 1 маусымнан кейін), қайтыс болуы туралы (2007 жылғы 13 тамыздан кейін), балалардың тууы туралы (2007 жылғы 13 тамыздан кейін), құжаттар, өтініш берушінің халықтың әлеуметтік осал топтарына жататынын растайтын құжаттар көрсетілетін қызметті берушіге "электрондық үкімет" шлюзі (сыртқы шлюзі) арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден отбасының барлық мүшелеріне беріледі.

      Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, өтініш беруші мемлекеттік қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісім береді.

      Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінің 8-тармағында көрсетілген құжаттарды жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндері берген жағдайда, оларды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      Көрсетілетін қызметті беруші "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету сатысы туралы деректерді мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне енгізуді қамтамасыз етеді.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі және мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерге енгізілген өзгерістер және (немесе) толықтырулар туралы ақпарат "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 13) тармақшасына сәйкес олар бекітілген немесе өзгерген күннен бастап үш жұмыс күні ішінде Мемлекеттік корпорацияға және Бірыңғай байланыс орталығына жіберіледі.

      13. Веб-портал арқылы көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері:

      1) өтініш берушіден Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінің 8-тармағында көрсетілген өтініш берушінің құжаттары келіп түскен және ақпараттық жүйеде тіркелген күні олардың толықтығын, дұрыстығын және өтініш беруші мәртебесінің Санаттар тізбесіне сәйкестігін тексереді;

      2) 2 (екі) жұмыс күні ішінде қаржы қаражатының қажеттілігін есептеуді жүргізеді және өтініш берушінің веб-порталдағы "Жеке кабинетіне" осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тұрғын үй сертификатын беруді мақұлдау туралы шешімі бар, Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінің 9-тармағында көзделген негіздер бойынша түрін, сомасын немесе дәлелді бас тартуды көрсете отырып хабарлама жібереді.

      14. Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің (бұдан әрі – ҚР ӘРПК) 73-бабына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер анықталған кезде көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешім, сондай-ақ алдын ала шешім бойынша көрсетілетін қызметті алушыға ұстанымын білдіру мүмкіндігі үшін тыңдауды өткізу уақыты, күні мен орны (тәсілі) туралы хабардар етеді.

      Тыңдау туралы хабарлама мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталғанға дейін кемінде 3 (үш) жұмыс күні бұрын жіберіледі. Тыңдау хабарлама жасалған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі.

      Тыңдау нәтижелері бойынша көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанында не қағаз жеткізгіште оң нәтиже не мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту жіберіледі.

      15. Көрсетілетін қызметті беруші оң хабарламамен бірге өтініш берушінің веб-порталдағы "жеке кабинетіне" тұрғын үй сертификатын беру туралы келісімді (бұдан әрі – Келісім) электрондық құжат түрінде жібереді, оған тараптар ЭЦҚ-мен 3 (үш) жұмыс күні ішінде қол қояды.

      Өтінім беруші белгіленген мерзімде Келісімге қол қоймаған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші Келісім жасасудан бас тартады.

      16. Бюджеттік кредит түрінде әлеуметтік қолдау ұсынылған жағдайда, келісім өтініш беруші, көрсетілетін қызметті беруші және сенім білдірілген өкіл (агент) арасында 3 (үш) жұмыс күні ішінде жасалады.

      Осы мерзім ішінде сенім білдірілген өкіл (агент) өтініш берушімен веб-порталда ЭЦҚ-мен жылдық 0,01% мөлшерінде сыйақы мөлшерлемесі бойынша 15 (он бес) жылға дейінгі мерзімге бюджеттік кредит беру туралы кредиттік шарт жасасады.

      Бюджеттік кредиттер беру, өтеу және қызмет көрсету бойынша қосымша шарттар кредиттік шартта белгіленеді.

      17. Бюджеттік кредит беру Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің нормаларына сәйкес жүзеге асырылады.

      Сенім білдірілген өкілдің (агенттің) қызметтерін пайдаланған жағдайда қаржыландыру көрсетілетін қызметті берушінің веб-порталда "Қазынашылық-Клиент" ақпараттық жүйесіне жүктелетін төлеуге берілетін шотты қалыптастыру жолымен жергілікті бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылады.

      Ипотекалық бағдарлама, тұрғын үй құрылысының бағдарламасы, "Наурыз" тұрғын үй бағдарламасы шеңберінде сатып алынатын тұрғын үйді кепілдікке қоюды қоспағанда, бюджеттік кредит бойынша міндеттемелерді орындауды кепілді, жазбаша кепілі, кепілгерлігі немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында немесе шартта көзделген басқа да тәсілдер арқылы қамтамасыз етіледі.

      18. Көрсетілетін қызметті беруші веб-порталда ЭЦҚ-мен сенім білдірілген өкілмен (агентпен) тапсырма шартын жасасады.

      Тапсырма шартында тұрғын үй сертификатын алушымен сенім білдірілген өкілдің (агенттің) кредиттік шарт жасасуы, оның қаржылық жағдайын мониторингілеу, тұрғын үй сертификатының сомасын аударуды, көрсетілетін қызметті берушінің шотына бюджеттік кредитті өтеуді есепке алуды ақпараттық жүйесінде жүргізу көзделеді.

      19. Әлеуметтік көмек ұсынылған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші келісім жасалған күннен кейін 1 (бір) жұмыс күнінен кешіктірмей өтініш берушінің эскроу-шотына/жинақ шотына тұрғын үй сертификатының сомасын аудару үшін веб-порталда "Қазынашылық-Клиент" ақпараттық жүйесіне жүктелетін төлем шотын қалыптастырады.

      20. Бюджеттік кредит түрінде әлеуметтік қолдау ұсынылған жағдайда сенім білдірілген өкіл (агент) тұрғын үй сертификатының сомасын өтініш берушінің эскроу-шот/жинақ шотына кредиттік шарт жасалған күннен кейін 1 (бір) жұмыс күнінен кешіктірмей аударады.

      21. ЕДБ өтініш берушінің эскроу-шот/жинақ шотына тұрғын үй сертификатының сомасы түскен жағдайда, ішкі тәртіпке сәйкес онымен банктік қарыз шартын, ипотекалық шартты (кепіл шартын) жасасады.

      22. Өтініш беруші тұрғын үй сертификатын пайдалана отырып, ипотекалық тұрғын үй қарызын ресімдегеннен кейін 5 (бес) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті беруші (сенім білдірілген өкілге (агентке)) веб-портал арқылы банктік қарыз шартының және ипотекалық шарттың (кепіл шартының) көшірмелерін береді.

      23. Өтініш беруші эскроу-шот/жинақ шотына тұрғын үй сертификатының сомасы аударылған күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде ипотекалық тұрғын үй қарызын ресімдемеген жағдайда, қарыз беру туралы шешім қабылдаған ЕДБ жергілікті бюджетке оның қайтарылуын жүзеге асырады.

      24. Ипотекалық бағдарлама, тұрғын үй құрылысы бағдарламасы "Наурыз" тұрғын үй бағдарламасы шеңберінде тұрғын үй сатып алу кезінде ипотекалық тұрғын үй қарызы бойынша бастапқы жарнаның бір бөлігін жабу үшін берілген тұрғын үй сертификаты, Астана және Алматы қалаларының қала маңы аймақтарында тұрғын үй сатып алу жағдайларын қоспағанда, жергілікті атқарушы органның тиісті аумақтық бірлігі шегінде қолданылады.

      Ипотекалық бағдарлама, тұрғын үй құрылысы бағдарламасы немесе "Наурыз" тұрғын үй бағдарламасы шеңберінде тұрғын үй сатып алу кезінде өтініш берушінің ипотекалық тұрғын үй қарызы бойынша бастапқы жарнаның бір бөлігін жабу үшін тұрғын үй сертификатын бір реттен артық алуына жол берілмейді.

      25. Тұрғын үй қатынастары саласындағы басшылық және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын уәкілетті орган осы Қағидалар бекітілген немесе өзгертілген күннен бастап үш жұмыс күні ішінде енгізілген өзгерістер және (немесе) толықтырулар туралы ақпаратты "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымының операторына, сондай-ақ Бірыңғай байланыс орталығына жібереді.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      26. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шағымды қарауды жоғары тұрған әкімшілік орган, лауазымды тұлға, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі орган (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) жүргізеді.

      Шағым көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын лауазымды тұлғаға беріледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымданатын лауазымды тұлға шағым түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей шағымды және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.

      Бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші, шешімге, әрекетке (әрекетсіздікке) шағымданатын лауазымды тұлға, егер 3 (үш) жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын шешімді немесе әкімшілік әрекетті қабылдаса, шағымды қарайтын органға шағым жібермейді.

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 25-бабының 2-тармағына сәйкес тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      27. Егер заңда өзгеше көзделмесе, сотқа дейінгі тәртіппен шағым жасалғаннан кейін сотқа жүгінуге жол беріледі. Егер заңда жоғары тұрған органға шағым жасау қажеттілігінсіз сотқа жүгіну мүмкіндігі көзделген жағдайда, Қазақстан Республикасының әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 91-бабы 5-тармағына сәйкес әкімшілік актісіне, әкімшілік әрекетіне (әрекетсіздігіне) дау айтылатын әкімшілік орган, лауазымды адам сотқа пікірмен қатар жоғары тұрған әкімшілік орган басшысының, лауазымды адамының уәжді ұстанымын ұсынады.

  Тұрғын үй сертификаттарын
беру қағидаларына
1-қосымша

"Тұрғын үй сертификаттарын беру" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Астана, Алматы және Шымкент қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары

2

Мемлекеттік қызмет көрсету тәсілдері

www. egov. kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

3 (үш) жұмыс күні

4

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Электрондық (ішінара автоматтандырылған)

5

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі

Түрін, сомасын көрсете отырып, тұрғын үй сертификатын беруді мақұлдау туралы шешім немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлемақы мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Тегін

7

жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес
сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін.
2) веб-портал – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері өтініш жасаған кезде, өтініштерді қабылдау мен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтердің тізбесі

1) ЭЦҚ-мен куәландырылған осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша электрондық өтініш;
2) осы Қағидалардың 5-тармағында айқындалған халықтың әлеуметтік осал топтарының санаттарын қоспағанда жұмыс орнынан анықтаманың электрондық көшірмесі;
3) ипотекалық тұрғын үй қарызы бойынша бастапқы жарнаның мөлшері сомасы туралы мәліметтерді қамтитын өтініш берушіге тұрғын үй сатып алуға ипотекалық тұрғын үй қарызын беруді мақұлдау туралы ЕДБ-нің хатының электрондық көшірмесі.
Өтініш берушінің және отбасы мүшелерінің (зайыбының (жұбайының), кәмелетке толмаған балаларының) жеке басын куәландыратын құжаттардың, олардың табыстарының, жылжымайтын мүліктерінің, неке қию немесе бұзу туралы (2008 жылғы 1 маусымнан кейін), қайтыс болуы туралы (2007 жылғы 13 тамыздан кейін), балалардың тууы туралы (2007 жылғы 13 тамыздан кейін), құжаттар, өтініш берушінің халықтың әлеуметтік осал топтарына жататынын растайтын құжаттар көрсетілетін қызметті берушіге "электрондық үкіметтің" шлюзі (сыртқы шлюзі) арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден отбасының барлық мүшелеріне беріледі.

9

Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігінің анықталуы;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты белгілі бір мемлекеттік қызметті алуды талап ететін қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы заңды күшіне енген сот шешімінің (үкімінің) болуы;
4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты заңды күшіне енген сот шешімінің болуы, соның негізінде көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға байланысты арнайы құқықтан айырылады.
5) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес берілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімнің болмауы.

10

Мемлекеттік қызметті, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

1. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алу мүмкіндігі бар.
2. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталдағы "жеке кабинеті", көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері, сондай-ақ "1414", 8-800-080-7777 Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
3. Портал арқылы электрондық нысанда мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алу үшін көрсетілетін қызметтерді электрондық нысанда алу субъектілері Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бір реттік парольдерді пайдалана алады.

  Тұрғын үй сертификаттарын
беру қағидаларына
2-қосымша
  Нысан
  __________________________
(республикалық маңызы бар
қаланың, астананың, ауданның
(облыстық маңызы бар қаланың
әкімі
____________________________
тегі, аты-жөні
____________________________
тегі, аты, әкесінің аты
бар болса) (бұдан әрі – Т.А.Ә.)
____________________________
жұмыс орны, өтініш
берушінің лауазымы
__________________
тұратын мекенжайы

Өтініш

      Сізден бастапқы тұрғын үйді меншігіме сатып алу құқығын іске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі бекіткен ипотекалық бағдарлама және (немесе) Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен тұрғын үй құрылысы мемлекеттік бағдарламасы, Мемлекет Басшысының тапсырмасы бойынша іске қосылған бағдарламалар шеңберінде ипотекалық тұрғын үй қарыздары бойынша бастапқы жарнаның бір бөлігін жабу үшін:

      __________________________________________________________________________

      __________

      (сомасы цифрмен және жазбаша)

      __________________________________________________________________________

      теңге мөлшерінде тұрғын үй сертификатын беруіңізді сұраймын.

      Ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны қамтитын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      Ұсынылған ақпараттың дұрыстығын растаймын, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес дұрыс емес мәліметтерді ұсынғаны үшін жауапкершілік туралы хабардар боламын және дербес деректер мен өзге де ақпаратты жинауға, өңдеуге, сақтауға, түсіруге және пайдалануға келісім беремін.

      20__ жылғы "___" ___________

  Тұрғын үй сертификаттарын
беру қағидаларына
3-қосымша
  Нысан
  ____________________________
Өтініш берушінің тегі, аты,
әкесінің аты
(бар болған жағдайда)
Тұратын мекенжайы:
_________
__________________________
тел.: _______________________

      __________________________________________________________________________

      _____________

      (органның атауы)

      __________________________________________________________________________

      _________,

      келіп түскен өтініш пен ұсынылған құжаттарды қарап, Қазақстан Республикасы

      Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 20 маусымдағы

      № 417 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу

      тізілімінде № 18883 болып тіркелген) Тұрғын үй сертификаттарын беру қағидаларына

      сәйкес және

      __________________________________________________________________________

      __________

      (жергілікті өкілді орган бекіткен құжаттың атауын, нөмірін және күнін көрсету) ______

      сәйкес

      ________________________________________________________________________

                              (сомасы цифрмен және жазбаша)

      _____________________

      (_________________________________________________)

      теңге сомасына әлеуметтік көмек / бюджеттік кредит түріндегі әлеуметтік қолдау

      ретінде (керегінің асты сызылсын) тұрғын үй сертификатын берідің мақұлданғанын

      хабарлайды.

      Әлеуметтік қолдау қаражатын ақшалай нысанда төлеуді

      __________________________________________________________________________

      ____________

      (сенім білдірілген агенттің атауы)

      __________________________________________________________ жүзеге асыратын .

      болады.

      Ипотекалық бағдарлама немесе тұрғын үй құрылысы бағдарламасы шеңберінде тұрғын үй сатып алу кезінде ипотекалық тұрғын қарызы бойынша бастапқы жарнаның бір бөлігін жабу үшін берілген тұрғын үй сертификаты, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының қала маңы аймақтарында тұрғын үй сатып алу жағдайларын қоспағанда, жергілікті атқарушы органның тиісті аумақтық бірлігі шегінде қолданылады.

      Ипотекалық бағдарлама немесе тұрғын үй құрылысы бағдарламасы шеңберінде тұрғын үй сатып алу кезінде өтініш берушінің ипотекалық тұрғын үй қарызы бойынша бастапқы жарнаның бір бөлігін жабу үшін тұрғын үй сертификатын бір реттен артық алуына жол берілмейді.

      Лауазымы Аты-жөні (бар болған жағдайда)

О внесении изменения в приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 20 июня 2019 года № 417 "Об утверждении правил предоставления жилищных сертификатов"

Приказ и.о. Министра промышленности и строительства Республики Казахстан от 9 сентября 2024 года № 320. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 12 сентября 2024 года № 35046

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 20 июня 2019 года № 417 "Об утверждении правил предоставления жилищных сертификатов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 18883) следующее изменение:

      Правила предоставления жилищных сертификатов, утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства промышленности и строительства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства промышленности и строительства Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра промышленности и строительства Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      исполняющий обязанности
Министра промышленности
и строительства
Республики Казахстан
А. Бейспеков

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
исполняющего обязанности
Министра промышленности
и строительства
Республики Казахстан
от 9 сентября 2024 года № 320
  Утверждены приказом
Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 20 июня 2019 года № 417

Правила предоставления жилищных сертификатов

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила предоставления жилищных сертификатов (далее – Правила), разработаны в соответствии с подпунктом 10-14) статьи 10-2 Закона Республики Казахстан "О жилищных отношениях" (далее - Закон), подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" и определяют порядок выдачи жилищных сертификатов и оказания государственной услуги "Выдача жилищных сертификатов" (далее – государственная услуга).

      2. Для реализации права приобретения гражданами жилья в собственность с использованием ипотечного жилищного займа в рамках ипотечной программы, утвержденной Национальным Банком Республики Казахстан (далее – ипотечная программа), государственной программы жилищного строительства, утвержденной Правительством Республики Казахстан (далее – программа жилищного строительства), жилищной программы реализованной по поручению Главы Государства (далее – жилищная программа "Наурыз") местные исполнительные органы областей, городов Астана, Алматы и Шымкента, районов и городов областного значения предоставляют жилищные сертификаты как социальную помощь или социальную поддержку в виде бюджетного кредита.

      3. В Правилах используются основные понятия:

      1) ипотечный жилищный заем – ипотечный заем, предварительные и промежуточные жилищные займы системы жилищных строительных сбережений, предоставляемые в целях покупки жилья, обеспеченный ипотекой приобретаемого жилого недвижимого имущества;

      2) жилищный сертификат – форма денежного обязательства местного исполнительного органа, предоставляемая гражданам Республики Казахстан для покрытия части первоначального взноса по ипотечным жилищным займам при приобретении жилья в рамках ипотечной программы, утвержденной Национальным Банком Республики Казахстан, государственной программы жилищного строительства, утвержденной Правительством Республики Казахстан, жилищной программы реализованной по поручению Главы Государства жилищная программа "Наурыз";

      3) уполномоченный орган – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство и межотраслевую координацию в сфере жилищных отношений;

      4) услугодатель – определяемое акимом структурное подразделение местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы, района (города областного значения), курирующее сферу занятости и социального обеспечения, строительства, жилищных отношений (далее – услугодатель).

      5) веб-портал информационной системы (далее – веб-портал) – интернет-ресурс, размещенный в сети Интернет, предоставляющий доступ к информационной системе;

      6) единая национальная система учета очередников (далее – информационная система) – организационно-упорядоченная совокупность информационно-коммуникационных технологий, обслуживающего персонала и технической документации, предназначенная для оказания услуг по выполнению процессов в сфере жилищных отношений;

      7) веб-портал "электронного правительства" – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к государственным и иным услугам оказываемым в электронной форме;

      8) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП) – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания.

Глава 2. Порядок предоставления жилищных сертификатов и оказания государственной услуги

      4. Местные представительные органы (маслихаты) областей, городов республиканского значения, столицы, районов (городов областного значения) определяют размер и перечень категорий получателей жилищных сертификатов в соответствии с пунктом 2 статьи 14-1) Закона.

      5. Жилищный сертификат как социальная помощь предоставляется в случае:

      1) отсутствия доходов у заявителя и (или) постоянно совместно проживающих с ним членов его семьи (супруг (а), несовершеннолетних детей);

      2) наличия доходов у заявителя и (или) постоянно совместно проживающих с ним членов его семьи (супруг (а), несовершеннолетних детей) среднего дохода от трудовой и (или) предпринимательской деятельности (без учета пенсионных отчислений, индивидуального подоходного налога и иных обязательных отчислений) за последние 6 (шесть) месяцев, не превышающего на каждого члена семьи (супруг(а), несовершеннолетних детей, в том числе детей, обучающихся по очной форме обучения в организациях основного среднего, общего среднего образования, образовательные программы технического и профессионального, послесреднего, высшего и послевузовского образования, после достижения ими совершеннолетия до времени окончания организаций образования (но не более чем до достижения двадцатитрехлетнего возраста) 3,1 - кратного показателя прожиточного минимума в месяц, установленного законодательством на текущий финансовый год.

      Коэффициент 3,1-кратного размера прожиточного минимума не распространяется на детей с инвалидностью и детей-сирот, детей, оставшиеся без попечения родителей.

      В случае превышения установленного порога по среднему доходу за последние 6 (шесть) месяцев на каждого члена семьи (супруг (а), несовершеннолетних детей) жилищный сертификат предоставляется как социальная поддержка в виде бюджетного кредита.

      6. Услугодатель предусматривает на соответствующий финансовый год планируемую сумму выдачи жилищных сертификатов как социальная помощь и (или) социальная поддержка в виде бюджетного кредита.

      Социальная помощь предоставляется на безвозмездной и безвозвратной основе.

      Социальная поддержка предоставляется в виде бюджетного кредита на условиях платности, возвратности, срочности в соответствии с требованиями бюджетного законодательства.

      7. Предоставление жилищных сертификатов осуществляется в пределах средств, предусмотренных в местных бюджетах на соответствующий финансовый год.

      8. Услугодатель обеспечивает публикацию на веб-портале:

      1) решения местного представительного органа (маслихата) о размере и перечне категорий получателей жилищных сертификатов;

      2) объявления о предоставлении жилищных сертификатов.

      9. В случае недостаточности в местном бюджете средств для предоставления жилищных сертификатов на веб-портале публикуется объявление о прекращении выдачи жилищных сертификатов.

      10. Жилищные сертификаты предоставляются заявителям, соответствующим Перечню, при приобретении жилья в порядке, предусмотренном ипотечной программой, программой жилищного строительства или жилищной программой "Наурыз".

      При этом, заявитель представляет в банк второго уровня (далее – БВУ) уведомление из информационной системы о намерении получения жилищного сертификата.

      11. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги "Выдача жилищных сертификатов" (далее – Перечень основных требований к оказанию государственной услуги) указан в приложении 1 к настоящим Правилам.

      12. Для получения государственной услуги заявитель подает через веб-портал "электронного правительства" заявление по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам удостоверенное ЭЦП, с приложением документов, предусмотренными пунктом 8 Перечня основных требований к оказанию государственной услуги.

      Сведения документов, удостоверяющих личность заявителя и членов семьи (супруг (а), несовершеннолетних детей), их доходах, недвижимости, о заключении или расторжении брака (после 1 июня 2008 года), о смерти (после 13 августа 2007 года), о рождении детей (после 13 августа 2007 года), документов, подтверждающих принадлежность заявителя к социально-уязвимым слоям населения предоставляются услугодателю на всех членов семьи из соответствующих государственных информационных систем через шлюз (внешний шлюз) "электронного правительства".

      Заявитель дает согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

      В случае подачи документов, указанных в пункте 8 Перечня основных требований к оказанию государственной услуги, после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, их прием и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем.

      Услугодатель обеспечивает внесение данных в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг о стадии оказания государственной услуги в порядке, установленном уполномоченным органом в сфере информатизации, в соответствии с подпунктом 11) пункта 2 статьи 5 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах".

      Информация о порядке оказания государственных услуг и внесенных изменениях и (или) дополнениях в подзаконные нормативные правовые акты, определяющие порядок оказания государственной услуги, направляется в Государственную корпорацию и Единый контакт-центра в течение трех рабочих дней с даты их утверждения или изменения, согласно подпункту 13) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах".

      13. Ответственный работник услугодателя посредством веб-портала:

      1) в день поступления и регистрации от заявителя в информационной системе документов заявителя, указанных в пункте 8 Перечня основных требований к оказанию государственной услуги, проверяет их полноту, достоверность и соответствие статуса заявителя Перечню категорий;

      2) в течении 2 (двух) рабочих дней производит расчет потребности финансовых средств и направляет в "Личный кабинет" заявителя на веб-портале уведомление с решением об одобрении выдачи жилищного сертификата по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам, с указанием вида, суммы или мотивированный отказ по основаниям, предусмотренным пунктом 9 Перечня основных требований к оказанию государственной услуги.

      14. При выявлении оснований для отказа в оказании государственной услуги в соответствии со статьей 73 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан (далее – АППК РК), услугодатель уведомляет услугополучателя о предварительном решении, об отказе в оказании государственной услуги, а также времени, дате и месте (способе) проведения заслушивания для возможности выразить услугополучателю позицию по предварительному решению.

      Уведомление о заслушивании направляется не менее чем за 3 (три) рабочих дня до завершения срока оказания государственной услуги. Заслушивание проводится не позднее 2 (двух) рабочих дней со дня уведомления.

      По результатам заслушивания услугополучателю в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя либо на бумажном носителе, направляется положительный результат либо мотивированный отказ в оказании государственной услуги.

      15. Услугодатель вместе с положительным уведомлением направляет в "личный кабинет" заявителя на веб-портале соглашение о предоставлении жилищного сертификата (далее – Соглашение) в виде электронного документа, которое подписывается сторонами с ЭЦП в течение 3 (трех) рабочих дней.

      В случае не подписания заявителем Соглашения в установленные сроки, услугодатель отказывает в заключении Соглашения.

      16. В случае предоставления социальной поддержки в виде бюджетного кредита, соглашение заключается между заявителем, услугодателем и поверенным (агентом) в течение 3 (трех) рабочих дней.

      В течение данного срока поверенным (агентом) с заявителем на веб-портале с ЭЦП заключается кредитный договор о предоставлении бюджетного кредита сроком до 15 (пятнадцати) лет по ставке вознаграждения в размере 0,01 % годовых.

      Дополнительные условия по предоставлению, погашению и обслуживанию бюджетных кредитов устанавливаются в кредитном договоре.

      17. Бюджетное кредитование осуществляется в соответствии с нормами Бюджетного Кодекса Республики Казахстан.

      В случае использования услуг поверенного (агента) финансирование осуществляется за счет средств местного бюджета, путем формирования услугодателем на веб-портале счета к оплате, загружаемого в информационную систему "Казначейство-Клиент".

      Исполнение обязательств по бюджетному кредиту обеспечивается залогом, за исключением залога жилья, приобретаемого в рамках ипотечной программы, программы жилищного строительства и жилищной программы "Наурыз", письменной гарантией, поручительством или другими способами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан или договором.

      18. Услугодатель заключает на веб-портале с ЭЦП договор поручения с поверенным (агентом).

      Договор поручения предусматривает заключение поверенным (агентом) кредитного договора с получателем жилищного сертификата, мониторинг его финансового состояния, перечисление суммы жилищного сертификата, ведение в информационной системе учета погашения бюджетного кредита на счет услугодателя.

      19. В случае предоставления социальной помощи Услугодатель формирует на веб-портале счет к оплате, загружаемый в информационную систему "Казначейство-Клиент" для перечисления суммы жилищного сертификата на эскроу-счет/сберегательный счет заявителя не позднее 1 (одного) рабочего дня после дня заключения соглашения.

      20. В случае предоставления социальной поддержки в виде бюджетного кредита поверенный (агент) перечисляет сумму жилищного сертификата на эскроу-счет/сберегательный счет заявителя не позднее 1 (одного) рабочего дня после дня заключения кредитного договора.

      21. БВУ при поступлении суммы жилищного сертификата на эскроу-счет/сберегательный счет заявителя заключает с ним в соответствии с внутренним порядком договор банковского займа, ипотечный договор (договор залога).

      22. Заявитель в течение 5 (пяти) рабочих дней после оформления ипотечного жилищного займа с использованием жилищного сертификата предоставляет Услугодателю (поверенному (агенту) посредством веб-портала копию договора банковского займа и ипотечного договора (договора залога).

      23. В случае не оформления ипотечного жилищного займа в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня перечисления суммы жилищного сертификата на эскроу-счет/сберегательный счет, БВУ принявшее решение о предоставлении займа осуществляет возврат суммы в местный бюджет.

      24. Жилищный сертификат, выданный для покрытия части первоначального взноса по ипотечному жилищному займу при приобретении жилья в рамках ипотечной программы, программой жилищного строительства или жилищной программой "Наурыз", действует в пределах соответствующей территориальной единицы местного исполнительного органа, за исключением случаев приобретения жилья в пригородных зонах городов Астаны и Алматы.

      Не допускается получение заявителем более одного раза жилищного сертификата для покрытия части первоначального взноса по ипотечному жилищному займу при приобретении жилья в рамках ипотечной программы, программой жилищного строительства или жилищной программой "Наурыз".

      25. Уполномоченный орган, осуществляющий руководство и межотраслевую координацию в сфере жилищных отношений в течение трех рабочих дней с даты утверждения или изменения настоящих Правил направляет информацию о внесенных изменениях и (или) дополнениях оператору информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства", а также в Единый контакт-центр.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя по вопросам оказания государственных услуг

      26. Рассмотрение жалобы по вопросам оказания государственных услуг производится вышестоящим административным органом, должностным лицом, уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг (далее – орган, рассматривающий жалобу).

      Жалоба подается услугодателю и (или) должностному лицу, чье решение, действие (бездействие) обжалуются.

      Услугодатель, должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуются, не позднее 3 (три) рабочих дней со дня поступления жалобы направляют ее и административное дело в орган, рассматривающий жалобу.

      При этом услугодатель, должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуются, вправе не направлять жалобу в орган, рассматривающий жалобу, если он в течение 3 (три) рабочих дней примет решение либо иное административное действие, полностью удовлетворяющие требованиям, указанным в жалобе.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, в соответствии с пунктом 2 статьи 25 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      27. Если иное не предусмотрено законом, обращение в суд допускается после обжалования в досудебном порядке. В случае, если законом предусмотрена возможность обращения в суд без необходимости обжалования в вышестоящем органе, административный орган, должностное лицо, административный акт, административное действие (бездействие) которых оспариваются, наряду с отзывом представляют в суд мотивированную позицию руководителя вышестоящего административного органа, должностного лица, в соответствии с пунктом 5 статьи 91 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан.

  Приложение 1
к Правилам предоставления
жилищных сертификатов

Перечень основных требований к оказанию государственной услуги "Выдача жилищных сертификатов"

1

Наименование услугодателя

Местные исполнительные органы областей, городов Астана, Алматы и Шымкента, районов и городов областного значения (далее – услугодатель)

2

Способы предоставления государственной услуги

Веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz

3

Срок оказания государственной услуги

3 (три) рабочих дня

4

Форма оказания государственной услуги

Электронная (частично автоматизированная)

5

Результат оказания государственной услуги

Решение об одобрении выдачи жилищного сертификата с указанием вида, суммы или мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги

6

Размер платы, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Бесплатно

7

График работы

1) услугодателя – с понедельника по пятницу, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 до 18.30 часов, за исключением выходных и праздничных дней, согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан (далее – Кодекс) с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов;
2) веб-портала - круглосуточно, за исключением технических перерывов, в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

8

Перечень документов и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услуги

1) электронное заявление по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам, удостоверенное ЭЦП;
2) электронная копия справки с места работы, за исключением социально-уязвимых слоев населения, определенных пунктом 5 настоящих Правил;
3) электронная копия письма БВУ об одобрении выдачи ипотечного жилищного займа на приобретение жилья заявителю, содержащее сведения о сумме, размере первоначального взноса и сумме ежемесячного платежа по ипотечному жилищному займу.
Сведения документов, удостоверяющих личность заявителя и членов семьи (супруг (а), несовершеннолетних детей), их доходах, недвижимости, о заключении или расторжении брака (после 1 июня 2008 года), о смерти (после 13 августа 2007 года), о рождении детей (после 13 августа 2007 года), документов, подтверждающих принадлежность заявителя к социально-уязвимым слоям населения предоставляются услугодателю на всех членов семьи из соответствующих государственных информационных систем через шлюз (внешний шлюз) "электронного правительства".

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законами Республики Казахстан

1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным в настоящих Правилах;
3) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение (приговор) суда о запрещении деятельности или отдельных видов деятельности, требующих получения определенной государственной услуги;
4) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение суда, на основании которого услугополучатель лишен специального права, связанного с получением государственной услуги.
5) отсутствие согласия услугополучателя, предоставляемого в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

1. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.
2. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, справочных служб услугодателя, а также Единого контакт-центра "1414", 8-800-080-7777.
Для получения государственных услуг в электронной форме посредством портала субъекты получения услуг в электронной форме могут использовать одноразовые пароли в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

  Приложение 2
к Правилам предоставления
жилищных сертификатов
  Форма
  Акиму
__________________________
(города республиканского
значения, столицы, района
(города областного значения)
____________________________
фамилия, инициалы
от _________________________
фамилия, имя, отчество (при его
наличии) (далее – Ф.И.О.)
____________________________
место работы,
должность заявителя
___________________________
проживающего по адресу

Заявление

      Прошу Вас предоставить жилищный сертификат для реализации права приобретения
жилья в собственность в размере ____________________________________________
_________________________________________________________________________
тенге (сумма цифрами и прописью)
для покрытия части первоначального взноса по ипотечному жилищному займу
в рамках ипотечной программы, утвержденной Национальным Банком
Республики Казахстан, государственной программы жилищного строительства,
утвержденной Правительством Республики Казахстан, жилищных программ
запущенных по поручению Главы Государства.
Согласен (-на) на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
содержащихся в информационных системах.
Подтверждаю достоверность представленной информации, осведомлен
об ответственности за представление недостоверных сведений в соответствии
с законодательством Республики Казахстан и даю согласие на сбор, обработку,
хранение, выгрузку и использование персональных данных и иной информации.
"____" ________ 20____ года

  Приложение 3
к Правилам предоставления
жилищных сертификатов
  Форма
  ___________________________
фамилия, имя, отчество
заявителя (при его наличии)
Место жительство: __________
___________________________
тел.: _______________________

      _________________________________________________________________________
(наименование органа)
_________________________________________________________________________,
_________________________________________________________________________
рассмотрев поступившее заявление и предоставленные документы, уведомляет о том,
что в соответствии с Правилами предоставления жилищных сертификатов,
утвержденными приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития
Республики Казахстан от 20 июня 2019 года за № 417 (зарегистрирован в Реестре
государственной регистрации нормативных правовых актов за № 18883) и
_________________________________________________________________________
(указать наименование, номер и дату документа, утвержденного местным
__________________________________________________________ _______________
представительным органом)
_________________________________________________________________________
одобрено предоставление жилищного сертификата как социальная помощь
/социальная поддержка в виде бюджетного кредита (нужное подчеркнуть) в сумме
_________________________________________________________________________
(сумма цифрами и прописью)
_________________________________________________________________________
(_________________________________________________________ _______________)
тенге.
Выплата средств социальной поддержки в денежной форме будет осуществляться
_____________________________________________________ ___________________.
(наименование поверенного агента)
Жилищный сертификат, выданный для покрытия части первоначального взноса
по ипотечному жилищному займу при приобретения жилья в рамках ипотечной
программы или программой жилищного строительства, действует в пределах
соответствующей территориальной единицы местного исполнительного органа,
за исключением случаев приобретения жилья в пригородных зонах городов Астана,
Алматы и Шымкент.
Не допускается получение заявителем более одного раза жилищного сертификата
для покрытия части первоначального взноса по ипотечному жилищному займу
при приобретении жилья в рамках ипотечной программы или программы
жилищного строительства.
Должность Ф.И.О. (при его наличии)