Көлік саласында азаматтық авиация бөлігінде тексеру парақтарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Көлік министрінің м.а. 2024 жылғы 10 қазандағы № 327 және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 2024 жылғы 15 қазандағы № 90 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 16 қазанда № 35269 болып тіркелді

      Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 141-бабының 5-тармағына, 143-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. Бірлескен бұйрыққа 1 және 2-қосымшаларға сәйкес көлiк саласында азаматтық авиация бөлігінде тексеру парақтары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің Азаматтық авиация комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Көлік министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Көлік вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Ұлттық экономика министрі
Н. Байбазаров
     
      Қазақстан Республикасы
Көлік министрінің міндетін атқарушы
М. Калиакпаров

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасының

      Құқықтық статистика және

      арнайы есепке алу комитеті

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Ұлттық экономика министрі
024 жылғы 15 қазандағы
№ 90 мен
Қазақстан Республикасы
Көлік министрінің
міндетін атқарушы
2024 жылғы 10 қазандағы
№ 327 Бірлескен бұйрыққа
1-қосымша

Тексеру парағы

      Көлiк саласында азаматтық авиация бөлігінде_______________________

      ______________________________________________________ әуежайға қатысты

      (көлік саласында азаматтық авиация бөлігінде бақылау субъектілерінің

      (объектілерінің) біртекті тобының атауы)

      Көлiк саласында азаматтық авиация бөлігінде бақылауды тағайындаған мемлекеттік орган/ұйым

      _______________________________________________

      Көлiк саласында азаматтық авиация бөлігінде бақылауды тағайындау туралы акт

      _______________________________________________________________

      (№, күні)

      Көлiк саласында азаматтық авиация бөлігінде тексерілетін бақылау субъектісінің

      (объектісінің) атауы____________________________________________________

      Көлiк саласында азаматтық авиация бөлігінде бақылау субъектісінің (объектісінің)

      атауы ____________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (Бақылау субъектісінің (объектісінің) (жеке сәйкестендіру нөмірі),

      бизнес-сәйкестендіру нөмірі)

      Орналасқан жерінің мекенжайы__________________________________________

      _____________________________________________________________________

Талаптар тізбесі

Талаптарға сәйкес

Талаптарға сәйкес емес

1.

Ереженің, персоналдың лауазымдық нұсқаулықтарының, еңбекті қорғау және қауіпсіздік жөніндегі нұсқаулықтардың болуы



2.

Алдыңғы тексерулердегі сәйкессіздіктер мен бұзушылықтарды жою туралы растаудың болуы



3.

Әуе көлігінде жолаушыларды, багажды және жүктерді тасымалдауды ұйымдастыру қағидалары бойынша нұсқаулықтың және басқа да құжаттардың болуы



4.

Жолаушыларға қызмет көрсету ережелерімен танысу рәсімінің болуы



5.

Орындалатын функционалға сәйкес қызметкерлерді даярлау бағдарламасының болуы



6.

Әуежайда такси шақыру мүмкіндігінің болуы



7.

Жолаушыларды отырғызу/түсіру және вокзал маңындағы алаңнан шығу жөніндегі операцияны жүзеге асыру үшін вокзал маңында автокөлікті тегін тұраққа қою уақытының нормасы жеткілікті болуы



8.

Әуежай стандартын сақтау және автотұрақтарды бақылау. Әуежай талаптарын сақтау және олардың орындалуын бақылау



9.

Әуежайда автотұрақтардың жеткілікті орындарының болуы жөніндегі талаптарды сақтау



10.

Әуежай клиенттерінде тұрақ қызметтері құнының нұсқасын таңдау мүмкіндігінің болуы бойынша талаптарды сақтау



11.

Әуежайда жолаушыларды бағдарлау және оның орындалуын бақылау үшін пиктограммалар мен ақпараттық жазуларға әуежай стандартын сақтау



12.

Әуежайдың ұшу ақпараты бар ақпараттық таблоға әуежай стандартын сақтау және оның орындалуын бақылау.
Әуежайдың ұшу ақпараты бар ақпараттық таблоға әуежай стандартының болуы және оның орындалуын бақылау.



13.

Әуежайда жолаушыларға ақпараттық қызмет көрсетуді ұйымдастыру және оның орындалуын бақылау стандартын сақтау



14.

Багаж арбашалары қызметтерін ұйымдастыру және оның орындалуын бақылау бойынша әуежай стандартын сақтау



15.

Әуежай персоналы мен уәкілетті агенттерінің сыртқы түріне және оның орындалуын бақылауға қойылатын әуежай талаптарының стандартын сақтау



16.

Әуежайдың сөйлеу мәдениеті мен тілдесу фразеологиясына, персонал мен уәкілетті агенттерді даярлау бағдарламасына, оның орындалуын бақылауға қойылатын талаптарының стандартын сақтау



17.

Жеке басын куәландыратын құжатта оның деректеріне сәйкес жолаушыға отырғызу талонын беруді қамтамасыз ететін рәсімнің сақтау



18.

Багажды және қол жүгін ресімдеу бойынша рәсімді сақтау (тасымалдауға тыйым салынған заттар бойынша сауалнама, қол жүгі тегтерінің болуы, багаж тегінің болуы, транзит, трансфер, бизнес және т. б.)



19.

Екі жасқа дейінгі балалар, еріп жүрмейтін кәмелетке толмағандар, жүкті әйелдер, мүмкіндіктері шектеулі адамдар сияқты жолаушылардың жекелеген санаттарына қызмет көрсету бойынша рәсімдерді сақтау



20.

Тіркеу сөрелерінде қол жүгін тасымалдау нормасы және багажда және қол жүгінде тасымалдауға тыйым салынған заттар туралы ақпараттық тақтайшалардың болуы бойынша талаптарды сақтау.



21.

Авиакомпанияның тіркеудің басталуы мен оның аяқталуының уақыт шеңберін сақтауды ұйғаратын стандартын сақтау



22.

Багаждың салмағын анықтау үшін қызмет көрсету процесінде пайдаланылатын жабдықты мерзімді тексеруді және калибрлеуді және тексеру және калибрлеу жазбаларын сақтауды қамтамасыз ететін рәсімдерді сақтау



23.

Әуе кемесінің бортына тиелген багажды, бортқа өтпеген тіркелген жолаушыны алу рәсімін сақтау



24.

Жүктеуді бақылау қызметіне ақпарат пен деректерді беру рәсімін сақтау



25.

Тәртіпті емес немесе рейс қауіпсіздігіне қауіп төндіретін санаттағы жолаушыларға қызмет көрсету рәсімін сақтау



26.

Тіркелген багаж ретінде, сондай-ақ әуе кемесінің салонында қаруды ресімдеу және тасымалдау рәсімін сақтау



27.

Тіркелген багаж ретінде немесе ұшақ салонында тасымалдау үшін аккумуляторлардан жұмыс істейтін жүріп-тұру құралдарын қабылдау және ресімдеу рәсімін сақтау



28.

Отырғызу талондарының, багаж тегтерінің және жолаушылар туралы ақпараттың сақталуын және қауіпсіз кәдеге жаратылуын қамтамасыз ету үшін рәсімнің сақталуы.



29.

Ерекше қажеттіліктері бар жолаушыларды тасымалдау кезінде толтыруға арналған тиісті жүк құжаттар мен нысандардың болуы бойынша талаптарды сақтау



30.

Әуе кемесінің бортына отырғызу басымдығы рәсімдерін сақталуы



31.

Багажды беру рәсімінің болуы бойынша талаптарды сақтау



32.

Әуежай стандартын сақтау және жолаушыларға багажды беру уақытын бақылау. Рейстің ұшуы бойынша багажды алу уақыты кесте бойынша болмауы тиіс



33.

Жолаушыларды уақтылы және сенімді ақпараттандыру рәсімінің болуы (қазақ және орыс тілдерінде) бойынша талаптарды сақтау



34.

Әуежайдың қоғамдық тамақтандыру қызметтерін жеткізушілерге, қызметтердің қауіпсіздігі мен сапасына қойылатын талаптарын сақтау



35.

Әуежайда жолаушылар қозғалысына кедергі келтірмейтін әуежайдың барлық режимдік аймақтарында қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының орналасуы бойынша талаптарды сақтау



36.

Тасымалдаушыларға рейс кешіктірілген және тоқтатқан кезде жолаушыларды тамақтандыруды ұйымдастыруға мүмкіндік беру жөніндегі талаптарды сақтау



37.

Жолаушыларға әуежайдың режимдік аймақтарында сымсыз байланыс арналарына және Интернетке тегін қол жеткізуге техникалық мүмкіндік беру жөніндегі талаптарды сақтау. Осы мәселе бойынша кәсіпорын стандартының және бақылаудың болуы



38.

Тексеру және бақылау рәсімдерінен өту алдында келу аймағында дәретхана бөлмелерінің болуы жөніндегі талаптарды сақтау.
Жоғары жайлылық аймақтарында дәретхана бөлмелерінің болуы жөніндегі талаптарды сақтау.
Багажды алу аймағында дәретхана бөлмелерінің болуы жөніндегі талаптарды сақтау.
Жолаушыларға және қарсы алатын адамдарға қызмет көрсету аймағында дәретхана бөлмелерінің болуы жөніндегі талаптарды сақтау.
Келу бойынша паспорттық бақылаудан өту аймағында дәретхана бөлмелерінің болуы жөніндегі талаптарды сақтау.
Мүмкіндігі шектеулі адамдарға арналған аймақтарда дәретхана бөлмелерінің болуы жөніндегі талаптарды сақтау.



39.

Дәретхана бөлмелерін ұстауға стандарт пен бақылаудың болуы бойынша талаптарды сақтау. Дәретхана бөлмелерін тазалау кестесінің болуы бойынша талаптарды сақтау.



40.

Әуежай мен аймақтың максималды өткізу қабілеттілігіне сәйкес күту аймақтарында алаңдар мен отыратын орындарды қамтамасыз етуге әуежай стандартының болуы бойынша талаптарды сақтау.



41.

Аэровокзалдың барлық залдарында/аймақтарында отыратын орындардың болуы бойынша талаптарды сақтау.



42.

Жолаушылардың ұшу/келу рәсімдерінен өту уақытын реттейтін, шекара қызметімен келісілген әуежай стандартының болуы бойынша талаптарды сақтау.
Паспорттық бақылауда шекара қызметімен келісілген жолаушыларға қызмет көрсету жылдамдығының болуы бойынша талаптарды сақтау және орындалуын бақылау



43.

Аэровокзалды күтіп ұстау тазалығы стандартының болуы бойынша талаптарды сақтау.
Аэровокзалдың тазалық стандартын орындау бойынша бақылаудың болуы бойынша талаптарды сақтау.
Әуежайда жолаушылардың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етуді өндірістік бақылау жүйесінің болуы және жұмыс істеуі жөніндегі талаптарды сақтау



44.

Әуежайдың ауа температурасы және аэровокзалдағы үй-жайларды жарықтандыру бойынша стандартының болуы бойынша талаптарды сақтау, әуежайдағы үй-жайлардың ауа температурасы мен жарықтандыру көрсеткіштерін мониторингілеу және бақылау



45.

Әуежайда жолаушыларға қызмет көрсетудің технологиялық кестесі стандартының, оның орындалуын бақылау жүйесінің болуы бойынша талаптарды сақтау. Әуежайда жолаушыларға ұшу уақыты 45 минуттан аспауы керек. Бұл уақыт стандарты жолаушылар үшін қол жетімді



46.

Әуежайда жолаушыларға қызмет көрсетудің технологиялық кестесі стандартының, оның орындалуын бақылау жүйесінің болуы бойынша талаптарды сақтау. Әуежайда жолаушыларға ұшу уақыты 60 минуттан аспауы керек. Бұл уақыт стандарты жолаушылар үшін қол жетімді



47.

Жоғары жайлылық залдарында: жоғары қызмет көрсету класындағы жолаушылар үшін; депутаттық залдар үшін: жоғары жайлылық залдарында жолаушылар мен авиатасымалдаушыларға қызмет көрсетуді және оларға қызмет көрсетуді айқындайтын әуежай стандарты мен жоғары жайлылық залдарының болуы бойынша талаптарды сақтау



48.

Әуежайдың жайлылығы жоғары залдарда жолаушыларға қызмет көрсету сапасының мониторингіне қойылатын талаптарын сақтау. Әуежай тарапынан жоғары жайлылық залдарында жолаушыларға қызмет көрсету сапасын бақылау талаптарын сақтау



49.

Жолаушының жеке деректерін растау үшін цифрлық құжаттар сервисінің болуы бойынша талаптарды сақтау



50.

Уәкілетті ұйыммен келісілген формальдылықты оңайлату жөніндегі бағдарламаның болуы бойынша талаптарды сақтау



51.

Формальдылықты жеңілдету және жұмыс жүргізу жөніндегі әуежай комиссиясының болуы бойынша талаптарды сақтау.



52.

Авиакомпаниялар мен әуежайларда халықтың жүріп – тұруы шектеулі топтарына (бұдан әрі – PRM (persons with Reduced Mobility) жататын жолаушыларға қызмет көрсетудің өздері қабылдаған қағидалары мен стандарттарына жауап беретін уәкілетті агенттердің жеке және персоналын даярлау жөніндегі бағдарламалардың болуы бойынша талаптарды сақтау. Бағдарламалар персонал санаттарының PRMs-пен тікелей өзара әрекеттесу деңгейін ескеруі керек. Бағдарламаларды мүгедектер ұйымдарының сарапшыларымен келісу



53.

Әуежайдың ресми интернет парағында және анықтамалық қызметінде әуежайда PRMs қызмет көрсету шарттарында ақпараттың және оларды ұшуға дайындау бойынша ұсынымдардың болуы бойынша талаптарды сақтау



54.

Әуежайда PRMs қызмет көрсету сапасының стандартының, вокзал маңындағы алаңда тұрақтарға, тұрақтарға, аялдамаларға, кездесу орындарына қойылатын талаптардың; вокзал маңындағы алаңда және аэровокзалда PRMs қозғалысын ұйымдастыру схемаларының; тұрмыстық қызметтер мен сервистік қызмет көрсетуге қойылатын талаптардың сақталуы



55.

Әуежайда PRMs қызмет көрсету сапасы стандартының, жолаушылар авиатасымалдарына қызмет көрсету жылдамдығы мен жайлылығының; ақпараттық қызмет көрсетудің; персоналды даярлаудың болуы бойынша талаптарды сақтау



56.

Барлық мүдделі тұлғалардың стандартымен танысу үшін әуежайда PRMS қызмет көрсету сапасы стандартының болуы бойынша талаптарды сақтау және телефон және электрондық коммуникация құралдары бойынша қажетті консультациялар алу мүмкіндігі. PRMS қызмет көрсету және мүгедектер ұйымдары сарапшыларының орындалуын бақылау бойынша әуежай стандартын әзірлеуге тарту



57.

PRMs шығуы мен отырғызуын, PRMs тұрағының көрінетін белгісін ескере отырып, аэровокзалға кіре берістегі аймақта PRMs бар автомобильдер үшін арнайы аялдама белгілерінің болуы бойынша талаптарды сақтау
PRMs аялдамасын жер деңгейінен 700-1200 миллиметр (бұдан әрі - мм) деңгейінде орналасқан арнайы көмек шақыру пультімен жабдықтау



58.

PRMs шығуы мен отырғызуын, PRMs тұрағының көрінетін белгісін ескере отырып, аэровокзалға кіре берісте PRMs бар такси аялдамасының арнайы белгілерінің болуы бойынша талаптарды сақтау. PRMs аялдамасын жер деңгейінен 700-1200 м биіктікте орналасқан арнайы көмек шақыру пультімен жабдықтау. Әуежайдың интернет парағында PRMs тасымалдау үшін таксиге тапсырыс беру туралы ақпараттың болмауы



59.

Аэровокзалдағы қоғамдық және жеке көліктің аялдамалары мен аялдамаларынан көшу кезінде PRMS көмек көрсету жөніндегі қызметті алудың болуы бойынша талаптарды сақтау



60.

Көру қабілеті бұзылған адамдарға арналған аэровокзал ғимаратына кіре берісте рельефті тактильді белгілердің (жолдардың), дыбыс хабарлаушының, сондай-ақ ұшу және ұшу бойынша PRMs әуежайында Кездесу орнын көрсете отырып, белгінің (лайтбокс) еден деңгейінен 2 метр 60 сантиметр деңгейінде орнатылған болуы бойынша талаптарды сақтау



61.

Әуежай аумағы бойынша жүріп-тұру және әуежай персоналы, әуе жолаушылар тасымалдаушысы және олардың агенттері тарапынан әуе кемесіне отырғызу кезінде PRMs көмегінің болуы бойынша талаптарды сақтау



62.

Есту және көру қабілеті бұзылған адамдар үшін едендегі рельефті жолдар, ғимараттың рельефтік карталары мен схемасы, әуежайдың вокзал маңы аумағы бойынша және аэровокзал бойынша PRMs қозғалысын ұйымдастыру схемасы туралы ақпараттың жүгіру жолы мен жарық таблосының болуы бойынша талаптарды сақтау. PRM қозғалысына кедергілердің болмауына әуежайдың жауапты тұлғалары тарапынан тұрақты бақылау



63.

Әуежайға келу және ұшу бойынша жолаушылар авиатасымалдарына қызмет көрсетудің ресми рәсімдерінен өту кезінде әуежай персоналы, олардың уәкілетті агенттері тарапынан PRMs үшін арнайы медициналық көмектің болуы бойынша талаптарды сақтау



64.

Әуежайдың ерекшелігін және PRMs үшін тасымалдаудың қолжетімділігін ескере отырып, әуежайдың барлық қызметтерімен және мемлекеттік бақылау органдарымен келісілген PRMs жолаушылар авиатасымалдарына қызмет көрсетудің технологиясы мен технологиялық кестесінің болуы бойынша талаптарды сақтау



65.

Әуежайдағы барлық PRMs қызмет көрсету және күту аймақтарында PRMs үшін арнайы жабдықталған дәретхана кабиналары мен демалыс бөлмелерінің болуы бойынша талаптарды сақтау. Дәретхана кабиналары мен демалыс бөлмелеріне PRMs қозғалысына көмек көрсету. PRMs үшін дәретхана кабиналарының орналасқан жерін көрсете отырып, Брайль бойынша пиктограммалар мен көрсеткіштердің болуы бойынша талаптарды сақтау.



66.

Әуежайда әуе кемесінің бортына және кері қарай PRMs тасымалдау, көтеру/түсіру үшін арнайы автокөлік пен механизмдердің болуы бойынша талаптарды сақтау



67.

Аэровокзалда ана мен бала бөлмесінің болуы бойынша талаптарды сақтау



68.

Жолаушыларды тіркеудің автоматтандырылған жүйесінің болуы бойынша талаптарды сақтау



69.

Отырғызу талонын жолаушының жеке басын куәландыратын құжатпен салыстыру бойынша бақылаудың болуы бойынша талаптарды сақтау



70.

Әуежайда жолаушыларға қызмет көрсету және сервис стандарттарының ережелерін тиісінше орындамау туралы уәкілетті органнан және құқық қорғау органдарынан ақпараттың болуы



      Лауазымды адам (-дар) _________________________ _______________

      лауазымы                   қолы

      ______________________________________________________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      Көлік саласында азаматтық авиация бөлігінде бақылау субъектісінің басшысы

      ___________________________________ ___________________

      лауазымы                         қолы

      ____________________________________________________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Ұлттық экономика министрі
2024 жылғы 15 қазандағы
№ 90 мен
Қазақстан Республикасы
Көлік министрінің
міндетін атқарушы
2024 жылғы 10 қазандағы
№ 327 Бірлескен бұйрыққа
2-қосымша

Тексеру парағы

      Көлiк саласында азаматтық авиация бөлігінде ______________________________

      _______________________________________________ авиакомпанияға қатысты

      (көлік саласында азаматтық авиация бөлігінде бақылау субъектілерінің

      (объектілерінің) біртекті тобының атауы)

      Көлiк саласында азаматтық авиация бөлігінде бақылауды тексеруді тағайындаған

      мемлекеттік орган/ұйым _______________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Көлiк саласында азаматтық авиация бөлігінде тексеруді тағайындау туралы

      акт_______________________________________________________________

      (№, күні)

      Көлiк саласында азаматтық авиация бөлігінде тексерілетін бақылау субъектісінің

      (объектісінің) атауы____________________________________________________

      Көлiк саласында азаматтық авиация бөлігінде бақылау субъектісінің (объектісінің)

      атауы ________

      _____________________________________________________________________

      (Бақылау субъектісінің (объектісінің) (жеке сәйкестендіру нөмірі),

      бизнес-сәйкестендіру нөмірі)

      Орналасқан жерінің мекенжайы__________________________________________

      _____________________________________________________________________

Талаптар тізбесі

Талаптарға сәйкес

Талаптарға сәйкес емес

1.

Персоналдың лауазымдық нұсқаулықтарының, еңбекті қорғау және қауіпсіздік жөніндегі нұсқаулықтардың болуы бойынша талаптарды сақтау



2.

Алдыңғы тексерулердің түзету әрекеттері жоспарының орындалуын тексеру және алдыңғы тексерулер кезінде анықталған сәйкессіздіктер мен бұзушылықтардың жойылғанын растау



3.

Әуе көлігінде жолаушыларды, багажды және жүктерді тасымалдауды ұйымдастыру қағидалары бойынша басшылықтың және басқа құжаттардың болуы жөніндегі талаптарды сақтау



4.

Жеке басын куәландыратын құжатта оның деректеріне сәйкес жолаушыға отырғызу талонын беруді қамтамасыз ететін рәсімнің болуы жөніндегі талаптың сақталуы



5.

Багажды және қол жүгін ресімдеу бойынша рәсімнің болуы бойынша талаптарды сақтау



6.

Екі жасқа дейінгі балалар, еріп жүрмейтін кәмелетке толмағандар, жүкті әйелдер, мүмкіндіктері шектеулі адамдар сияқты жолаушылардың жекелеген санаттарына қызмет көрсету бойынша рәсімдердің болуы жөніндегі талаптарды сақтау



7.

Тіркеу сөрелерінде қол жүгін тасымалдау нормасы және багажда және қол жүгінде тасымалдауға тыйым салынған заттар туралы ақпараттық тақтайшалардың болуы бойынша талаптарды сақтау



8.

Тіркеу және отырғызу аймағында стандарттаушының болуы бойынша талаптарды сақтау



9.

Багаждың салмағын анықтау үшін қызмет көрсету процесінде пайдаланылатын жабдықты мерзімді тексеруді және калибрлеуді және тексеру және калибрлеу жазбаларын сақтауды қамтамасыз ететін рәсімнің болуы бойынша талаптарды сақтау



10.

Әуе кемесінің бортына тиелген багажды, бортқа өтпеген тіркелген жолаушыны алу жөніндегі рәсімнің болуы жөніндегі талаптарды сақтау



11.

Жүктеуді бақылау қызметіне ақпарат пен деректерді беру рәсімінің болуы бойынша талаптарды сақтау



12.

Тәртіпті емес немесе рейс қауіпсіздігі үшін қауіп төндіретін санаттағы жолаушыларға қызмет көрсету рәсімінің болуы бойынша талаптарды сақтау



13.

Тіркелген багаж ретінде, сондай-ақ әуе кемесінің салонында қаруды ресімдеу және тасымалдау рәсімінің болуы бойынша талаптарды сақтау



14.

Тіркелген багаж ретінде немесе ұшақ салонында тасымалдау үшін аккумуляторлардан жұмыс істейтін жүріп-тұру құралдарын қабылдау және ресімдеу рәсімінің болуы бойынша талаптарды сақтау



15.

Отырғызу талондарының, багаж тегтерінің және жолаушылар туралы ақпараттың сақталуын және қауіпсіз кәдеге жаратылуын қамтамасыз ету үшін рәсімнің болуы бойынша талаптарды сақтау



16.

Ерекше қажеттіліктері бар жолаушыларды тасымалдау кезінде толтыру үшін тиісті жүкқұжаттар мен нысандардың болуы бойынша талаптарды сақтау



17.

Әуе кемесінің бортына қонудың басымдылығын сақтау рәсімінің болуы бойынша талаптарды сақтау



18.

Багажды беру рәсімінің болуы бойынша талаптарды сақтау



19.

Жолаушыларды уақтылы және дұрыс ақпараттандыру жөніндегі талаптарды сақтау (қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде)



20.

Қызметкерлердің және тасымалдаушының уәкілетті агенттерінің сыртқы түріне қойылатын талаптар стандартының болуы бойынша талаптарды сақтау және Стандарттың сақталуын бақылауды орындау



21.

Қарым-қатынас мәдениеті мен қарым-қатынас фразеологиясы талаптарының стандартына, сондай-ақ персонал мен уәкілетті агенттерді даярлау бағдарламасына қойылатын талаптарды сақтау және стандарттың сақталуын бақылауды орындау



22.

Багажды іздестіру рәсімінің болуы бойынша талаптарды сақтау



23.

Багажды тасымалдау кезінде ақаулар туралы акт (PIR – Property Irregularity Report) жасау бойынша талаптарды сақтау



24.

Багаж бүлінген, кідіртілген және жоғалған жағдайда өтемақыны көздейтін рәсімнің болуы жөніндегі талапты сақтау



25.

Жануарлар мен құстарды тасымалдау рәсімінің болуы бойынша талаптарды сақтау



26.

Мұзыкалық аспаптарды тасымалдау рәсімінің болуы бойынша талаптарды сақтау



27.

Авиакомпанияларда халықтың мобильділігі төмен топтарына (бұдан әрі – PRM (persons with Reduced Mobility) жататын жолаушыға (ларға) қызмет көрсетудің өздері қабылдаған қағидалары мен стандарттарына жауап беретін уәкілетті агенттердің жеке және персоналын даярлау жөніндегі бағдарламалардың болуы жөніндегі талаптарды сақтау. Бағдарламалар персонал санаттарының PRMs-пен тікелей өзара әрекеттесу деңгейін ескеруі керек. Бағдарламаларды мүгедектер ұйымдарының сарапшыларымен келісу



28.

Әуежайда PRMs қызмет көрсету шарттарының ресми интернет-парағында ақпараттың болуы және оларды ұшуға дайындау бойынша ұсынымдардың болуы бойынша талаптарды сақтау



29.

Әуежайға келу және ұшу бойынша жолаушылар авиатасымалдарына қызмет көрсетудің ресми рәсімдерінен өту кезінде авиакомпания персоналы, олардың уәкілетті агенттері тарапынан PRMs үшін арнайы көмектің болуы жөніндегі талаптарды сақтау



30.

Жолаушыларды тіркеудің автоматтандырылған жүйесінің болуы бойынша талаптарды сақтау



31.

Отырғызу талонын жолаушының жеке басын куәландыратын құжатпен салыстыру бойынша бақылаудың болуы бойынша талаптарды сақтау



32.

Тасымалдаушының жолаушы алдындағы міндеттерін тиісінше орындамағаны туралы уәкілетті органнан және құқық қорғау органдарынан расталған ақпараттың болуы



33.

Рейстің мәртебесінің өзгеруіне байланысты, егер өзгеріс тасымалдаушының кінәсі бойынша немесе әуе кемесінің кеш келу салдарынан болса, авиакомпаниялар рейс мәртебесінің өзгергені туралы хабардар болғаннан кейін жолаушыларды билетті сатып алу кезінде көрсетілген ұялы байланыстың абоненттік нөмірі және электрондық пошта мекенжайы бойынша, сондай-ақ әуежайда рейс мәртебесінің өзгеру себептері және жаңа ұшу уақыты және (немесе) жаңа маршрут туралы, сондай-ақ тасымалдаушы ұсынатын қызметтер тізбесі туралы хабардар ету міндеттерін тиісінше орындау



34.

Тасымалдаушының кінәсінен рейстің мәртебесі бес сағаттан астам мерзімге өзгертілген кезде, жолаушының қалауы бойынша, қызметтер көрсете отырып, жолаушыны билетте көрсетiлген межелі пунктіне дейін жақын арада ұшатын рейспен тасымалдауды қамтамасыз ету немесе билеттiң толық құнын қайтаруды ресімдей отырып міндеттерді тиісінше орындау



35.

Тасымалдаушымен рейстің мәртебесі өзгерген кезде жолаушының алдында міндеттерді (кешігудің әр сағаты үшін авибилет бағасының 3 % мөлшерінде айыппұл төлеу) тиісінше орындау және қызметтер көрсету (жеті жасқа дейінгі баласы бар жолаушыға ана мен бала бөлмесін беру (бар болса), ұзақтығы бес минуттан аспайтын екі телефон қоңырауы, соның ішінде халықаралық байланыс желісі арқылы немесе электрондық пошта арқылы екі хабарлама беру, салқындатқыш сусындармен, ыстық тамақпен қамтамасыз ету, қонақүйде орналастыру, көлікпен әуежайдан қонақ үйге дейін және кері жеткізу)



      Лауазымды адам (-дар) _________________________ __________________

      лауазымы                   қолы

      __________________________________________________________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      Көлiк саласында азаматтық авиация бөлігінде бақылау субъектісінің басшысы

      ___________________________________ ___________________

      лауазымы                         қолы

      ________________________________________________________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

Об утверждении проверочных листов в сфере транспорта в части гражданской авиации

Совместный приказ и.о. Министра транспорта Республики Казахстан от 10 октября 2024 года № 327 и Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики Республики Казахстан от 15 октября 2024 года № 90. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 16 октября 2024 года № 35269

      В соответствии пунктом 5 статьи 141, пунктом 1 статьи 143 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Утвердить проверочные листы в сфере транспорта в части гражданской авиации согласно приложениям 1 и 2 к настоящему совместному приказу.

      2. Комитету гражданской авиации Министерства транспорта Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства транспорта Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра транспорта Республики Казахстан.

      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра
– Министр национальной экономики
Республики Казахстан
__________ Н. Байбазаров
      исполняющий обязанности
Министра транспорта
Республики Казахстан
__________ М. Калиакпаров

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет по правовой статистике
и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан

  Приложение 1
к совместному приказу
Заместитель Премьер – Министра
– Министр национальной экономики
Республики Казахстан
от 15 октября 2024 года № 90
и вице-министр транспорта
Республики Казахстан
от 10 октября 2024 года № 327

Проверочный лист

      в сфере транспорта в части гражданской авиации в отношении аэропорта
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
(наименование однородной группы субъектов (объектов) контроля в сфере
транспорта в части гражданской авиации)
Государственный орган/организация, назначивший проверку в сфере транспорта
в части гражданской авиации ____________________________________________
______________________________________________________________________
Акт о назначении проверки в сфере транспорта в части гражданской авиации
______________________________________________________________________
_____________________________________________________________ (№, дата)
Наименование проверяемого субъекта (объекта) контроля в сфере транспорта
в части гражданской авиации ____________________________________________
______________________________________________________________________
(Индивидуальный идентификационный номер), бизнес идентификационный номер
субъекта (объекта) контроля)
Адрес места нахождения ________________________________________________
______________________________________________________________________

Перечень требований

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1.

Наличие положения, должностных инструкций персонала, инструкций по охране труда и технике безопасности



2.

Наличие подтверждения устранения несоответствий и нарушений предыдущих проверок



3.

Наличие руководства и других документов по правилам организации перевозок пассажиров, багажа и грузов на воздушном транспорте



4.

Наличие процедуры ознакомления с правилами обслуживания пассажиров



5.

Наличие программы подготовки для сотрудников согласно с выполняемым функционалом



6.

Доступность и наличие возможности заказа в аэропорту такси



7.

Норма времени бесплатной парковки автотранспорта у вокзала достаточная для осуществления операции по посадке/высадке пассажиров и покидания привокзальной площади



8.

Соблюдение стандарта аэропорта и контроля по парковкам. Соблюдение требований аэропорта и контроля их выполнения



9.

Соблюдение требования по наличию достаточного количества мест автопарковок в аэропорту



10.

Соблюдение требования по наличию у клиентов аэропорта возможности выбора варианта стоимости услуг парковки



11.

Соблюдение стандарта аэропорта к пиктограммам и информационным надписям для ориентации пассажиров в аэропорту и контроля его выполнения



12.

Соблюдение стандарта аэропорта к информационному табло с полетной информацией аэропорту и контроля его выполнения



13.

Соблюдение в аэропорту стандарта организации информационного обслуживания пассажиров и контроля его выполнения



14.

Соблюдение стандарта аэропорта по организации услуг багажных тележек и контроля его выполнения



15.

Соблюдение стандарта требований аэропорта к внешнему виду персонала и уполномоченных агентов аэропорта и контроля его выполнения



16.

Соблюдение стандарта требований аэропорта к культуре общения и фразеологии общения, программы подготовки персонала и уполномоченных агентов, контроля его выполнения



17.

Соблюдение процедуры, обеспечивающей выдачу посадочного талона пассажиру в соответствии с его данными в документе, удостоверяющем личность



18.

Соблюдение процедуры по оформлению багажа и ручной клади (опрос по запрещенным предметам к перевозке, наличие бирок ручной клади, наличие багажной бирки, транзит, трансфер, бизнес и т.п.)



19.

Соблюдение процедур по обслуживанию отдельных категорий пассажиров как, дети до двух лет, несовершеннолетние несопровождаемые лица, беременные женщины, лица с ограниченными возможностями



20.

Соблюдение требования по наличию на стойках регистрации информационных табличек о норме провоза ручной клади и предметах, запрещенных к перевозке в багаже и ручной клади



21.

Соблюдение стандарта авиакомпании, предписывающего соблюдение временных рамок начала регистрации и ее окончания



22.

Соблюдение процедуры, обеспечивающей периодическую проверку и калибровку оборудования, используемого в процессе обслуживания для определения веса багажа и хранение записей о проверке и калибровке



23.

Соблюдение процедуры по снятию загруженного на борт воздушного судна багажа, зарегистрировавшегося пассажира, который не прошел на борт



24.

Соблюдение процедуры передачи информации и данных в службу контроля загрузки



25.

Соблюдение процедуры обслуживания пассажиров из категории недисциплинированных или создающих риск для безопасности рейса



26.

Соблюдение процедуры оформления и перевозки оружия в качестве зарегистрированного багажа, а также в салоне воздушного судна



27.

Соблюдение процедуры приема и оформления средств передвижения, работающих от аккумуляторов, для перевозки в качестве зарегистрированного багажа или в салоне самолета



28.

Соблюдение процедуры для обеспечения сохранности и безопасной утилизации посадочных талонов, багажных бирок и информации о пассажирах



29.

Соблюдение требования по наличию соответствующих накладных и форм для заполнения при перевозке пассажиров с особыми потребностями



30.

Соблюдение процедур приоритетности посадки на борт воздушного судна



31.

Соблюдение требования по наличию процедуры выдачи багажа



32.

Соблюдение стандарта аэропорта и контроля времени выдачи пассажирам багажа. Время получения багажа по прилету рейса по расписанию не должно превышать 15 минут



33.

Соблюдение требования по наличию процедуры своевременного и достоверного информирования пассажиров (на казахском, русском и английском языках)



34.

Соблюдение требований аэропорта к поставщикам услуг общественного питания, безопасности и качеству услуг



35.

Соблюдение требования по месторасположению предприятий общественного питания во всех режимных зонах аэропорта, которые не создает помех движению пассажиров в аэропорту



36.

Соблюдение требования по предоставлению возможности перевозчикам организовать питание пассажирам при задержке и отмене рейса



37.

Соблюдение требования по предоставлению технической возможности пассажирам бесплатного доступа к каналам беспроводной связи и Интернету в режимных зонах аэропорта. Наличие стандарта предприятия по данному вопросу и контроля



38.

Соблюдение требования по наличию туалетных комнат в зоне прилета перед началом прохождения процедур досмотра и контроля.
Соблюдение требования по наличию туалетных комнат в зонах повышенной комфортности.
Соблюдение требования по наличию туалетных комнат в зоне получения багажа.
Соблюдение требования по наличию туалетных комнат в зоне обслуживания пассажиров и встречающих лиц.
Соблюдение требования по наличию туалетных комнат в зоне прохождения паспортного контроля по прилету.
Соблюдение требования по наличию туалетных комнат в зонах для лиц с ограниченными возможностями



39.

Соблюдение требования по наличию стандарта и контроля к содержанию туалетных комнат.
Соблюдение требования по наличию графика уборки туалетных комнат.



40.

Соблюдение требования по наличию стандарта аэропорта к обеспечению площадей и сидящих мест в зонах ожидания в соответствии с максимальной пропускной способностью аэропорта и зоны.



41.

Соблюдение требования по наличию сидячих мест во всех залах/зонах аэровокзала



42.

Соблюдение требования по наличию стандарта аэропорта, регламентирующего время прохождения пассажиров процедур на вылет/прилет, согласованного с пограничной службой.
Соблюдение требования по наличию согласованной с пограничной службой скорости обслуживания пассажиров на паспортном контроле и контроль выполнения.



43.

Соблюдение требования по наличию стандарта чистоты содержания аэровокзала.
Соблюдение требования по наличию контроля по выполнению стандарта чистоты аэровокзала.
Соблюдение требования по наличию и функционированию системы производственного контроля обеспечения санитарно-эпидемиологического благополучия пассажиров в аэропорту.



44.

Соблюдение требования по наличию стандарта аэропорта по температуре воздуха и освещенности помещений в аэровокзале, мониторинг и контроль показателей температуры воздуха и освещенности помещений в аэропорту.



45.

Соблюдение требования по наличию стандарта технологического графика обслуживания пассажиров в аэропорту, системы контроля его выполнения. Время обслуживания пассажиров в аэропорту на прилет не должно превышать 45 минут. Данный стандарт времени доступен для пассажиров.



46.

Соблюдение требования по наличию стандарта технологического графика обслуживания пассажиров в аэропорту, системы контроля его выполнения. Время обслуживания пассажиров в аэропорту на вылет не должно превышать 60 минут. Данный стандарт времени доступен для пассажиров



47.

Соблюдение требования по наличию залов повышенной комфортности и стандарта аэропорта, определяющего услуги и обслуживание пассажиров и авиаперевозчиков в залах повышенной комфортности: для пассажиров повышенного класса обслуживания, для депутатских залов



48.

Соблюдение требований аэропорта к мониторингу качества обслуживания пассажиров в залах повышенной комфортности. Соблюдение требований контроля качества обслуживания пассажиров в залах повышенной комфортности со стороны аэропорта



49.

Соблюдение требования по наличию сервиса цифровых документов для подтверждения личных данных пассажира



50.

Соблюдение требования по наличию программы по упрощению формальностей, согласованной с уполномоченной организацией



51.

Соблюдение требования по наличию аэропортовой комиссии по упрощению формальностей и ведения работы



52.

Соблюдение требования по наличию программ у авиакомпаний и аэропортов по подготовке собственного и персонала уполномоченных агентов, отвечающих принятым ими правилам и стандартам обслуживания пассажира (ов) относящейся к маломобильным группам населения (далее – PRM (Persons with Reduced Mobility)). Программы должны учитывать уровень непосредственного взаимодействия категорий персонала с PRMs. Согласование программ с экспертами организаций инвалидов



53.

Соблюдение требования по наличию информации на официальной интернет-странице и в справочной службе аэропорта условий обслуживания PRMs в аэропорту и рекомендаций по подготовке их к перелету



54.

Соблюдение требования по наличию стандарта качества обслуживания PRMs в аэропорту, требований к парковкам, стоянкам, остановкам, местам встречи на привокзальной площади; схемам организации движения PRMs на привокзальной площади и в аэровокзале; бытовым услугам и сервисному обслуживанию



55.

Соблюдение требования по наличию стандарта качества обслуживания PRMs в аэропорту, скорости и комфортности обслуживания пассажирских авиаперевозок; информационному обслуживанию; подготовке персонала



56.

Соблюдение требования по наличию стандарта качества обслуживания PRMs в аэропорту свободного доступа для ознакомления со стандартом всех заинтересованных лиц и возможность получения необходимых консультаций по телефону и электронным средствам коммуникаций. Привлечение к разработке стандарта аэропорта по обслуживанию PRMs и контроля выполнения экспертов организаций инвалидов.



57.

Соблюдение требования по наличию специальной разметки остановки для автомобилей с PRMs в зоне у входа в аэровокзал с учетом высадки и посадки PRMs, видимого знака стоянки PRMs.
Оборудование остановки PRMs специальным пультом вызова помощи, расположенным на уровне 700-1200 миллиметра (далее - мм) над уровнем земли.



58.

Соблюдение требования по наличию специальной разметки остановки такси с PRMs в зоне у входа в аэровокзал с учетом высадки и посадки PRMs, видимого знака стоянки PRMs. Оборудование остановки PRMs специальным пультом вызова помощи, расположенным на уровне 700-1200 мм над уровнем земли. Отсутствие информации о заказе такси для перевозки PRMs на интернет странице аэропорта.



59.

Соблюдение требования по наличию и доступности получения услуги по оказанию помощи PRMs при перемещении из зон стоянок и остановок общественного и личного транспорта в аэровокзале.



60.

Соблюдение требования по наличию рельефных тактильных обозначений (дорожек) путей движения, звукового информатора при входе в здание аэровокзала для лиц с нарушением зрения, а также установленных на уровне 2 метра 60 сантиметра над уровнем пола знака (лайтбокс) с указанием места встречи в аэропорту PRMs по прилету и вылету.



61.

Соблюдение требования по наличию помощи PRMs при передвижении по территории аэропорта и посадки на борт воздушного судна со стороны персонала аэропорта, авиапассажирского перевозчика и их агентов.



62.

Соблюдение требования по наличию, в том числе для лиц с нарушением слуха и зрения, в виде рельефных дорожек на полу, рельефных карт и схемы здания, бегущей строки и светового табло информации о схеме организации движения PRMs по привокзальной территории аэропорта и по аэровокзалу. Постоянный контроль со стороны ответственных лиц аэропорта за отсутствием барьеров для передвижения PRM



63.

Соблюдение требования по наличию специальной медицинской помощи для PRMs со стороны персонала аэропорта, их уполномоченных агентов при прохождении формальных процедур обслуживания пассажирских авиаперевозок по прилету и вылету в аэропорту



64.

Соблюдение требования по наличию согласованной всеми службами аэропорта и органами государственного контроля технологии и технологического графика обслуживания пассажирских авиаперевозок PRMs с учетом специфики аэропорта и доступности перевозки для PRMs.



65.

Соблюдение требования по наличию во всех зонах обслуживания и ожидания PRMs в аэропорту специально оборудованных для PRMs туалетных кабин и комнат для отдыха. Оказание помощи по передвижению PRMs в туалетные кабины и комнаты отдыха
Соблюдение требования по наличию пиктограмм и указателей по Брайлю с указанием места расположения туалетных кабин для PRMs



66.

Соблюдение требования по наличию в аэропорту специального автотранспорта и механизмов для транспортировки, подъема/спуска PRMs на борт воздушного судна и обратно



67.

Соблюдение требования по наличию комнаты матери и ребенка в аэровокзале



68.

Соблюдение требования по наличию автоматизированной системы регистрации пассажиров



69.

Соблюдение требования по наличию контроля по сверке посадочного талона с документом, удостоверяющим личность пассажира



70.

Наличие информации от уполномоченного органа и правоохранительных органов о ненадлежащем выполнении положений стандартов обслуживания пассажиров и сервиса в аэропорту



      Должностное (ые) лицо (а) _________________ __________
должность подпись
___________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при наличии)
Руководитель субъекта контроля в сфере транспорта
в части гражданской авиации
__________________________ _________________________
должность подпись
___________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при наличии)

  Приложение 2
к совместному приказу
Заместитель Премьер – Министра
– Министр национальной экономики
Республики Казахстан
от 15 октября 2024 года № 90
и вице-министр транспорта
Республики Казахстан
от 10 октября 2024 года № 327

Проверочный лист

      в сфере транспорта в части гражданской авиации в отношении авиакомпании
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(наименование однородной группы субъектов (объектов) контроля в сфере
транспорта в части гражданской авиации)
Государственный орган/организация, назначивший проверку в сфере
транспорта в части гражданской авиации
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Акт о назначении проверки в сфере транспорта в части гражданской авиации
__________________________________________________________________
__________________________________________________________ (№, дата)
Наименование проверяемого субъекта (объекта) контроля в сфере транспорта
в части гражданской авиации
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(Индивидуальный идентификационный номер), бизнес идентификационный
номер субъекта (объекта) контроля)
Адрес места нахождения ____________________________________________
__________________________________________________________________

Перечень требований

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1.74.

Соблюдение требования по наличию должностных инструкций персонала, инструкции по охране труда и технике безопасности



2.

Проверка исполнения плана корректирующих действий предыдущих проверок и подтверждение устранения несоответствий и нарушений, выявленных во время предыдущих проверок



3.

Соблюдение требования по наличию руководства и других документов по правилам организации перевозок пассажиров, багажа и грузов на воздушном транспорте



4.80.

Соблюдение требования по наличию процедуры, обеспечивающей выдачу посадочного талона пассажиру в соответствии с его данными в документе, удостоверяющем личность



5.81.

Соблюдение требования по наличию процедуры по оформлению багажа и ручной клади



6.82.

Соблюдение требования по наличию процедур по обслуживанию отдельных категорий пассажиров как, дети до 2-лет, несовершеннолетние несопровождаемые лица, беременные женщины, лица с ограниченными возможностями



7.83.

Соблюдение требования по наличию на стойках регистрации информационных табличек о норме провоза ручной клади и предметах, запрещенных к перевозке в багаже и ручной клади



8.

Соблюдение требования по наличию стандартизатора в зоне регистрации и посадки



9.85.

Соблюдение требования по наличию процедуры, обеспечивающей периодическую проверку и калибровку оборудования, используемого в процессе обслуживания для определения веса багажа и хранение записей о проверке и калибровке



10.

Соблюдение требования по наличию процедуры по снятию загруженного на борт воздушного судна багажа, зарегистрировавшегося пассажира, который не прошел на борт



11.

Соблюдение требования по наличию процедуры передачи информации и данных в службу контроля загрузки



12.

Соблюдение требования по наличию процедуры обслуживания пассажиров из категории недисциплинированных или создающих риск для безопасности рейса



13.

Соблюдение требования по наличию процедуры оформления и перевозки оружия в качестве зарегистрированного багажа, а также в салоне воздушного судна



14.

Соблюдение требования по наличию процедуры приема и оформления средств передвижения, работающих от аккумуляторов, для перевозки в качестве зарегистрированного багажа или в салоне самолета



15.

Соблюдение требования по наличию процедуры для обеспечения сохранности и безопасной утилизации посадочных талонов, багажных бирок и информации о пассажирах



16.

Соблюдение требования по наличию соответствующих накладных и форм для заполнения при перевозке пассажиров с особыми потребностями



17.

Соблюдение требования по наличию процедуры соблюдения приоритетности посадки на борт воздушного судна



18.

Соблюдение требования по наличию процедуры выдачи багажа



19.

Соблюдение требования по своевременному и достоверному информированию пассажиров (на казахском, русском и английском языках)



20.

Соблюдение требования по наличию стандарта требований к внешнему виду работников и уполномоченных агентов перевозчика и выполнение контроля соблюдения стандарта



21.

Соблюдение требования по наличию стандарта требований культуры общения и фразеологии общения, а также программы подготовки персонала и уполномоченных агентов, и выполнение контроля соблюдения стандарта



22.

Соблюдение требования по наличию процедуры по розыску багажа



23.

Соблюдение требования по составлению акта о неисправностях при перевозке багажа (PIR – Property Irregularity Report)



24.

Соблюдение требования по наличию процедуры, предусматривающей компенсацию в случае порчи, задержки и утери багажа



25.

Соблюдение требования по наличию процедуры перевозки животных и птиц



26.

Соблюдение требования по наличию процедуры перевозки музыкальных инструментов



27.

Соблюдение требования по наличию программ у авиакомпаний по подготовке собственного и персонала уполномоченных агентов, отвечающих принятым ими правилам и стандартам обслуживания пассажира (ов) относящейся к маломобильным группам населения (далее – PRM (Persons with Reduced Mobility)). Программы должны учитывать уровень непосредственного взаимодействия категорий персонала с PRMs. Согласование программ с экспертами организаций инвалидов



28.

Соблюдение требования по наличию информации на официальной интернет-странице условий обслуживания PRMs в аэропорту и рекомендаций по подготовке их к перелету



29.

Соблюдение требования по наличию специальной помощи для PRMs со стороны персонала авиакомпании, их уполномоченных агентов при прохождении формальных процедур обслуживания пассажирских авиаперевозок по прилету и вылету в аэропорту



30.

Соблюдение требования по наличию автоматизированной системы регистрации пассажиров



31.

Соблюдение требования по наличию контроля по сверке посадочного талона с документом, удостоверяющим личность пассажира



32.

Наличие подтвержденной информации от уполномоченного органа и правоохранительных органов о ненадлежащем исполнении обязанностей перевозчиком перед пассажиром



33.

Надлежащее исполнение обязанностей по информированию пассажиров по абонентскому номеру сотовой связи и адресу электронной почты, указанным при приобретении билета, а также в аэропорту о причинах изменения статуса рейса и новом времени вылета, и (или) о новом маршруте, а также перечне услуг, предоставляемых перевозчиком в связи с изменением статуса рейса, в случае, если изменение произошло по вине перевозчика или вследствие позднего прибытия воздушного судна, как только авиакомпании стало известно об изменении статуса рейса



34.

Надлежащее исполнение обязанностей при изменении статуса рейса по вине перевозчика на срок свыше пяти часов по обеспечению перевозкой пассажира ближайшим рейсом до пункта назначения, указанного в билете, с предоставлением услуг либо оформлением возврата полной стоимости билета по выбору пассажира



35.

Надлежащее исполнение обязанностей (выплата штрафа в размере 3% от стоимости авиабилета за каждый час задержки) и оказание услуг (предоставление (при наличии) комнаты матери и ребенка пассажиру с ребенком в возрасте до семи лет, два телефонных звонка, в том числе по международным линиям связи, продолжительностью не более пяти минут или два сообщения по электронной почте, обеспечение прохладительными напитками, горячим питанием, размещение в гостинице, доставка транспортом от аэропорта до гостиницы и обратно) перевозчиком перед пассажиром при изменении статуса рейса



      Должностное (ые) лицо (а)___________________________ __________
должность подпись
_____________________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при наличии)
Руководитель субъекта контроля в сфере транспорта
в части гражданской авиации
_____________________________________________ _______________
должность подпись
____________________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при наличии)