Орталық сараптау-тексеру комиссиясы және орталық мемлекеттік және арнайы мемлекеттік архивтердің сараптау-тексеру комиссиялары туралы ережелерді бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің 2025 жылғы 31 наурыздағы № 119-НҚ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2025 жылғы 31 наурызда № 35897 болып тіркелді

      "Ұлттық архив қоры және архивтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 18-бабы 2-тармағының 18-1) тармақшасына және "Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігінің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 4 қазандағы № 866 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігі туралы ереженің 15-тармағының 460) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Мыналар:

      1) осы бұйрықққа 1-қосымшаға сәйкес Орталық сараптау-тексеру комиссиясы туралы ереже;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Орталық мемлекеттік және арнайы мемлекеттік архивтердің сараптау-тексеру комиссиялары туралы ереже бекітілсін.

      2. Осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес кейбір бұйрықтардың күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрілігінің Архив, құжаттама және кітап ісі комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Мәдениет және ақпарат министрі
А. Балаева

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Ауыл шаруашылығы министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Әділет министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Бас прокуратурасы

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Бәсекелестікті қорғау

      және дамыту агенттігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Ғылым және жоғары білім министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Денсаулық сақтау министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Еңбек және халықты

      әлеуметтік қорғау министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Жоғары аудиторлық палатасы

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Жоғарғы Соты

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Жоғары Сот Кеңесінің аппараты

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Конституциялық Соты

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Көлік министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы нарығын реттеу және

      дамыту агенттігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Қаржылық мониторинг агенттігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Қорғаныс министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Мемлекеттік күзет қызметі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Мемлекеттік қызмет істері агенттігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Оқу-ағарту министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Өнеркәсіп және құрылыс министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Президентінің Іс басқармасы

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Сауда және интеграция министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Стратегиялық жоспарлау және

      реформалар агенттігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Су ресурстары және ирригация министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Сыбайлас жемқорлыққа қарсы

      іс-қимыл агенттігі (Сыбайлас

      жемқорлыққа қарсы қызмет)

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Сыртқы істер министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Төтенше жағдайлар министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Туризм және спорт министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық банкі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық қауіпсіздік комитеті

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Ішкі істер министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Экология және табиғи ресурстар министрлігі

      Келісілді

      Қазақстан Республикасының

      Энергетика министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Мәдениет және ақпарат
министрі
2025 жылғы 31 наурыздағы
№ 119-НҚ бұйрығына
1-қосымша

Орталық сараптау-тексеру комиссиясы туралы ереже

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Орталық сараптау-тексеру комиссиясы (бұдан әрі – ОСТК) Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) жанындағы құжаттардың құндылығына мемлекеттік сараптама жасау, Ұлттық архив қорының құрамына енгізу (құрамынан шығару), сондай-ақ оның жинақтау көздерін белгілеу мәселелерін қарауды жүзеге асыратын алқалық, консультативтік-кеңесші орган болып табылады.

      2. ОСТК өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, "Ұлттық архив қоры және архивтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңын, Қазақстан Республикасының архив ісі және басқаруды құжаттамалық қамтамасыз ету, электрондық құжат айналымы және электрондық архивтер саласындағы басқа да нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ осы Орталық сараптау-тексеру комиссиясы туралы ережені (бұдан әрі – Ереже) басшылыққа алады.

2-тарау. ОСТК-ның міндеттері, функциялары және құрамы

1-параграф. ОСТК-ның міндеттері

      3. Мыналар ОСТК-ның мiндеттерi болып табылады:

      1) архивтік құжаттардың ғылыми және тәжірибелік құндылығы мен мемлекеттік және арнаулы мемлекеттік архивтерді Қазақстан Республикасының Ұлттық архив қорының құрамына жатқызылған құжаттармен толықтыруға мемлекеттік сараптама жасау;

      2) Ұлттық архив қорын қалыптастырудың принциптері мен критерийлерін анықтау.

2-параграф. ОСТК-ның функциялары

      4. ОСТК өзіне жүктелген міндеттерді орындау үшін мынадай функцияларды жүзеге асырады:

      1) мемлекеттік басқарудың тиісті саласына (аясына) басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік органдар немесе мемлекеттік емес ұйымдар әзірлеген, сақтау мерзімдері көрсетіле отырып, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдар қызметінде қалыптасатын құжаттардың салалық (ведомстволық) тізбелерін келіседі

      2) тарихи және өзге де құндылығы жоқ және практикалық маңызын жойған құжаттарды сақтау мерзімдері мен жою тәртібiн белгілейдi;

      3) ұйымдардың үлгілік істер номенклатураларының жобаларын келіседі;

      4) Ұлттық архив қорын жинақтау көздерінің тізімдерін келіседі;

      5) орталық және жергілікті атқарушы органдардың, мемлекеттік және арнаулы мемлекеттік архивтердің, басқа да ұйымдардың қолданыстағы ұйымдардың қызметі барысында қалыптасатын құжаттар тізбелеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы ұсыныстарына сараптама жасайды;

      6) сараптау-тексеру комиссияларының (бұдан әрі – СТК) қызметін үйлестіреді, олардың жұмысы туралы есептерді қабылдайды;

      7) СТК, орталық сараптау комиссиясы (бұдан әрі – ОСК) және сараптау комиссиясы (бұдан әрі – СК) арасында туындайтын құжаттардың құндылығына мемлекеттік сараптама жасау және олармен мемлекеттік, арнаулы мемлекеттік архивтерді және ұйымдардың архивтерін толықтырудың даулы мәселелері бойынша сараптамалық қорытынды ұсынады;

      8) СТК және ОСТК мүшелерінің қорытындыларын тексереді;

      9) Қазақстан Республикасынан тысқары жерлерге уақытша әкетуге жоспарланған мемлекеттік меншіктегі Ұлттық архив қорының құжаттарының ғылыми және тәжірибелік құндылығына мемлекеттік сараптама жасайды.

3-параграф. ОСТК-ның құрамы

      5. ОСТК құрамына төраға, төрағаның орынбасары, хатшы және ОСТК мүшелері кіреді.

      Хатшы ОСТК-ның мүшесі болып табылмайды және дауыс беруге қатыспайды.

      ОСТК тұрақты жұмыс істейтін орган болып табылады және кемінде бес мүшеден тұратын мүшелердің тақ санынан тұрады.

      6. ОСТК мүшелері Министрліктің архив ісі және басқаруды құжаттамалық қамтамасыз ету саласындағы функциялар жүктелген құрылымдық бөлімшенің (бұдан әрі – құрылымдық бөлімше) мамандарынан, мемлекеттік, арнаулы мемлекеттік, орталық және жергілікті атқарушы органдардың мамандарынан, ғылым, оқу ұйымдарының өкілдерінен тұрады.

      Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігінің жетекшілік ететін вице-министрі ОСТК төрағасы болып табылады.

      ОСТК төрағасының орынбасары құрылымдық бөлімше басшыларының қатарынан тағайындалады.

      ОСТК төрағасы болмаған кезде (іссапар, уақытша еңбекке жарамсыздық, демалыс) оның функцияларын ОСТК төрағасының орынбасары атқарады.

      7. ОСТК хатшысы:

      1) ОСТК отырысының күн тәртібін қалыптастырады;

      2) ОСТК мүшелерінің шақырылуын қамтамасыз етеді;

      3) ОСТК отырысының хаттамасын жүргізеді және бес жұмыс күні ішінде хаттаманы ОСТК төрағасына қол қоюға ұсынады;

      4) ОСТК шешімдерін мүдделі ұйымдардың назарына жеткізеді;

      5) ОСТК жұмысының жоспары мен ОСТК туралы есепті әзірлейді;

      6) ОСТК отырыстары құжаттарын жедел сақтауды жүргізеді.

      ОСТК хатшысы ОСТК-да қаралатын мәселелерді дайындауды қамтамасыз ететін құрылымдық бөлімше қызметкерлерінің қатарынан тағайындалады.

      8. ОСТК-ның құрамы Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің (бұдан әрі – Министр) бұйрығымен бекітіледі.

4-параграф. ОСТК-ның қызметін ұйымдастыру

      9. Құрылымдық бөлімше ОСТК-ның жұмыс органы болып табылады.

      10. ОСТК төрағасы ОСТК-ның қызметіне басшылық жасайды, оның отырыстарында төрағалық етеді, ОСТК-ның қызметіне жалпы бақылауды жүзеге асырады.

      11. ОСТК-ның қызметі ОСТК төрағасы бекітетін жоспарға сәйкес жүзеге асырылады.

      Жыл сайын, 5 қарашаға дейін республикалық мемлекеттік архивтерден және жергілікті атқарушы органдардан алдағы жылға арналған ОСТК жоспарын қалыптастыру үшін ұсыныстарды сұратады.

      12. ОСТК-ның отырыстарын өткізуге материалдарды дайындауды ОСТК хатшысы жүзеге асырады, ол отырыс өтуден кемінде отыз күнтізбелік күн бұрын материалдарды ОСТК мүшелеріне жолдайды.

      13. ОСТК мүшелері сараптамаға ұсынылған материалдарды зерделейді, сараптамалық қорытындылар әзірлейді және ОСТК отырысына дейін кемінде бес жұмыс күнінен кешіктірмей, хатшыға ОСТК отырыстарында талқылау үшін қорытындыларын береді.

      14. ОСТК отырыстары қажеттілігіне қарай, бірақ тоқсанында кемінде бір рет өткізіледі. ОСТК отырысы, егер оның мүшелерінің кемінде үштен екісі қатысқан жағдайда құқылы деп есептеледі.

      15. ОСТК мүшелері шешім қабылдау кезінде тең дауысқа ие болады. ОСТК шешімді ашық дауыс беру арқылы қабылдайды. Егер ОСТК мүшелерінің жалпы санының көпшілігі дауыс берсе, шешімдер қабылданған болып есептеледі.

      Дауыстар тең болған жағдайда төраға дауыс берген шешім қабылданған болып есептеледі.

      ОСТК мүшелерінің ОСТК хаттамасына ескертулері, ерекше пікірлері мен толықтырулары жазбаша түрде баяндалады және хаттамаға қоса беріледі.

      ОСТК шешімдері ОСТК төрағасы мен хатшысы қол қоятын хаттамамен ресімделеді.

      16. Егер ОСТК мүшесінің қарастырылатын мәселеге қатысты тікелей немесе жанама мүдделілігі болса, ОСТК мүшесі материалдарды қарауға қатыспайды.

      Егер ОСТК мүшесінің тікелей немесе жанама мүдделілігі болған жағдайда, ол бұл туралы ОСТК төрағасын, мүшелерін және хатшысын хабардар етеді.

      17. Осы Ереженің 4-тармағында көрсетілген және ОСТК-ға ұсынылған жобаларды келісу OСТК хаттамасының күнін, нөмірін көрсете отырып келісу грифімен ресімделеді.

5-параграф. ОСТК қызметінің тоқтатылуы

      18. ОСТК қызметі Министрдің шешімімен тоқтатылады.

  Қазақстан Республикасының
Мәдениет және ақпарат
министрі
2025 жылғы 31 наурыздағы
№ 119-НҚ бұйрығына
2-қосымша

Орталық мемлекеттік және арнаулы мемлекеттік архивтердің сараптау-тексеру комиссиялары туралы ереже

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Орталық мемлекеттік және арнаулы мемлекеттік архивтердің сараптау-тексеру комиссиялары (бұдан әрі – СТК) Қазақстан Республикасының Ұлттық архивінің, Қазақстан Республикасының орталық мемлекеттік архивтерінің, арнаулы мемлекеттік архивтердің, Қазақстан Республикасы Президентінің архивінің (бұдан әрі – архивтер) құжаттарының құндылығына сараптама жасаудың ғылыми және тәжірибелік мәселелерін қарау мақсатында құрылатын консультативтік-кеңесші органдар болып табылады.

      2. СТК өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, "Ұлттық архив қоры және архивтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңын, Қазақстан Республикасының архив ісі және басқаруды құжаттамалық қамтамасыз ету, электрондық құжат айналымы және электрондық архивтер саласындағы басқа да нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ осы Орталық мемлекеттік және арнаулы мемлекеттік архивтердің сараптау-тексеру комиссиялары туралы ережені (бұдан әрі – Ереже) басшылыққа алады.

2-тарау. СТК-ның міндеттері, функциялары және СТК құрылымы

1-параграф. СТК міндеттері

      3. СТК-ның негізгі міндеттері:

      1) архивтің жинақтау көздері болып табылатын ұйымдарды анықтау;

      2) құжаттарды Қазақстан Республикасы Ұлттық архив қорының (бұдан әрі – Ұлттық архив қоры) құрамына енгізу және оның құрамынан шығару;

      3) істер номенклатурасын құру, істерді қалыптастыру және оларды мемлекеттік сақтауға тапсыруға әзірлеу кезінде іс қағаздарын жүргізу кезеңінде құжаттарды ұйымдастыру және құндылығына сараптама жасау;

      4) ұйымдардың басқаруды құжаттамалық қамтамасыз ету қызметтерінің, Ұлттық архив қорын жинақтау көзі болып табылатын ұйымдар архивтерінің қызметіне әдістемелік көмек көрсету.

2-параграф. СТК-ның функциялары

      4. СТК жүктелген міндеттерге сәйкес:

      1) архивті жинақтау көздерінің тізімдерінің, оларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларына сараптама жасайды және келіседі;

      2) архивтің жинақтау көздері болып табылатын ұйымдармен ұсынылатын құжаттарды мемлекеттік сақтауға дайындау мен тапсырудың жоспарлары мен кестелерінің жобаларына сараптама жасайды және келіседі;

      3) істер номенклатураларының, құжаттандыру және құжаттаманы басқару қағидаларының, ведомстволық (жеке) архивтер туралы ережелердің, орталық сараптау комиссиясы (бұдан әрі – ОСК) және сараптау комиссиясы (бұдан әрі – СК) туралы ережелердің жобаларына сараптама жасайды және келіседі;

      4) архивтердің жинақтау көздерінен түскен тұрақты сақталатын істер тізімдемелеріне сараптама жасайды және бекітеді, уақытша сақтау және жеке құрам бойынша істер тізімдемелерінің, сақтауға жатпайтын құжаттар мен істерді жоюға бөлу туралы актілердің жобаларына сараптама жасайды және келіседі;

      5) архивте және ведомстволық (жеке) архивтердегі тұрақты және уақытша сақталатын құжаттардың қайта қалпына келмейтіндей бүлінгендігі туралы актілерге, мемлекеттік сақтауға тапсыруға жататын істердің табылмағандығы туралы актілерге сараптама жасайды және бекітеді;

      6) Қазақстан Республикасының ұлттық мәдени игілік объектілеріне жатқызылған архивтік құжаттардың, архивте сақталатын аса құнды құжаттардың, сақтандыру көшірмесін жасауға жататын аса құнды құжаттардың тізбелеріне, архивтің жинақтау көздері болып табылатын ұйымдар ұсынатын аса құнды істердің тізімдемелеріне және сақтандыру көшірмелерінің тізімдемелеріне сараптама жасайды және бекітеді;

      7) мемлекеттік сақтауға қабылданатын жеке тектік құжаттарға сараптама жасайды;

      8) архивтің және оның жинақтау көздерінің қызметкерлері әзірлеген құжаттардың құндылығына сараптама жасау және архивтерді толықтыру мәселелері бойынша әдістемелік ұсыныстардың жобаларына сараптама жасайды;

      9) архивтердің және олардың жинақтау көздерінің құжаттардың жекелеген түрлерінің сақтау мерзімдерін анықтау бойынша ұсыныстарына сараптамалық қорытынды ұсынады;

      10) ұйымдардың ОСК және СК жұмыстары туралы ақпаратты қабылдайды;

      11) құжаттарды мемлекеттік сақтауға іріктеу кезінде пайда болатын құжаттардың құндылығына мемлекеттік сараптама жасаудың және олармен архивтерді толықтырудың даулы мәселелері бойынша сараптамалық қорытынды ұсынады;

      12) СТК мүшелерінің қорытындыларына тексеріс жүргізеді.

3-параграф. СТК-ның құрылымы

      5. Архив басшысының немесе құрылымдық бөлімше басшысының (Қазақстан Республикасының мемлекеттік арнаулы архиві үшін) бұйрығымен бекітілген СТК құрамына: төраға, оның орынбасары, хатшы және архив ісі және басқаруды құжаттамалық қамтамасыз ету саласындағы барынша білікті мамандарының, сонымен қатар архивті толықтыру көздері болып табылатын ұйымдар өкілдерінің қатарынан СТК мүшелері кіреді.

      Хатшы СТК-ның мүшесі болып табылмайды және дауыс беруге қатыспайды.

      СТК тұрақты жұмыс істейтін орган болып табылады және кемінде бес мүшеден тұратын саны тақ болатын мүшелерден тұрады.

      6. СТК-ны төраға ретінде архив басшысы немесе оның орынбасарлары басқарады.

      СТК төрағасы қызметке жалпы басшылық жасайды, отырыстарда төрағалық етеді, СТК-ға жүктелген міндеттердің орындалуын бақылайды.

      СТК төрағасы болмаған кезде (іссапар, уақытша еңбекке жарамсыздық, демалыс) оның функцияларын төрағасының орынбасары атқарады.

      7. СТК хатшысы:

      1) СТК төрағаның (төраға орынбасарының) нұсқауы бойынша оның отырысын шақыруды қамтамасыз етеді;

      2) отырыстың хаттамасын жүргізеді және он жұмыс күні ішінде хаттаманы СТК төрағасына қол қоюға ұсынады;

      3) мүдделі заңды тұлғаларды комиссияның шешімі туралы хабардар етеді;

      4) СТК жұмысы туралы есепті әзірлейді;

      5) құжаттаманы жүргізеді және оның сақталуын қамтамасыз етеді;

      6) күн тәртібін, отырысқа шақырылған тұлғалардың тізімін қалыптастырады және оны өткізгенге дейін үш күнтізбелік күн бұрын СТК төрағасына барлық құжаттар жинағын ұсынады.

4-параграф. СТК қызметін ұйымдастыру

      8. СТК қызметі архивтердің жұмыс жоспарларымен қарастырылады.

      9. СТК отырыстары СТК-ға ұсынылған құжаттардың түсуіне қарай, алайда айына кем дегенде бір реттен кем емес шақырылары.

      Қажет болған жағдайда жылжымалы СТК отырыстары, сонымен қатар СТК және архивтердің әдістемелік кеңестерінің бірлескен отырыстары өткізіледі.

      10. СТК отырысы, егер оның мүшелерінің кемінде үштен екісі қатысқан жағдайда құқылы деп есептеледі.

      11. СТК-да қарау үшін құжаттар отырысқа дейін он жұмыс күнінен кешіктірілмей жолданады. Хатшы СТК мүшелеріне материалдарды СТК отырысына дейін жеті жұмыс күні бұрын жолдайды.

      12. СТК мүшелері сараптамаға ұсынылған материалдарды зерделейді, сараптамалық қорытындылар әзірлейді және отырысқа дейін кемінде үш жұмыс күнінен кешіктірмей оларды хатшыға СТК отырыстарында талқылау үшін жолдайды.

      13. СТК мүшелері шешім қабылдау кезінде тең дауысқа ие болады. СТК шешімді ашық дауыс беру арқылы қабылдайды. Егер СТК мүшелерінің жалпы санының көпшілігі дауыс берсе, шешім қабылданған болып есептеледі.

      Дауыстар тең болған жағдайда төраға дауыс берген шешім қабылданған болып есептеледі.

      СТК мүшелерінің СТК хаттамасына ескертулері, ерекше пікірлері мен толықтырулары жазбаша түрде баяндалады және хаттамаға қоса беріледі.

      СТК шешімдері СТК төрағасы мен хатшысы қол қоятын хаттамамен ресімделеді.

      14. Егер СТК мүшесінің қарастырылатын мәселеге қатысты тікелей немесе жанама мүдделілігі болса, СТК мүшесі материалдарды қарауға қатыспайды.

      Егер СТК мүшесінің тікелей немесе жанама мүдделілігі болған жағдайда, ол бұл туралы СТК төрағасын, мүшелерін және хатшысын хабардар етеді.

      15. Осы Ереженің 4-тармағында көрсетілген және СТК-ға ұсынылған жобаларды келісу СТК хаттамасының күнін, нөмірін көрсете отырып келісу грифімен ресімделеді.

      16. Осы Ереженің 4-тармағында көрсетілген және СТК-ға ұсынылған жобаларды бекіту СТК хаттамасының күнін, нөмірін көрсете отырып бекіту грифімен ресімделеді.

5-параграф. СТК қызметінің тоқтатылуы

      17. СТК-ның қызметі архив басшысының шешімімен тоқтатылады.

  Қазақстан Республикасының
Мәдениет және ақпарат
министрі
2025 жылғы 31 наурыздағы
№ 119-НҚ бұйрығына
3-қосымша

Күші жойылған кейбір бұйрықтардың тізбесі

      1. "Орталық сараптау-тексеру комиссиясы және орталық мемлекеттік және арнайы мемлекеттік архивтердің сараптау-тексеру комиссиялары туралы ережелерді бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрінің 2011 жылғы 16 қарашадағы № 348 бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7343 болып тіркелген).

      2. "Орталық сараптау-тексеру Комиссиясы және орталық мемлекеттік және арнайы мемлекеттік мұрағаттардың сараптау-тексеру комиссиялары туралы ережелерді бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрінің 2011 жылғы 16 қарашадағы № 348 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің 2013 жылғы 22 қазандағы № 242 бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8919 болып тіркелген).

      3. "Орталық сараптау-тексеру Комиссиясы және орталық мемлекеттік және арнайы мемлекеттік мұрағаттардың сараптау-тексеру комиссиялары туралы ережелерді бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат Министрінің 2011 жылғы 16 қарашадағы № 348 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2014 жылғы 11 қарашадағы № 91 бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9937 болып тіркелген).

      4. "Орталық сараптау-тексеру комиссиясы және орталық мемлекеттік және арнайы мемлекеттік мұрағаттардың сараптау-тексеру комиссиялары туралы ережелерді бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрінің 2011 жылғы 16 қарашадағы № 348 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2017 жылғы 29 желтоқсандағы № 355 бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16227 болып тіркелген).

      5. "Орталық сараптау-тексеру комиссиясы және орталық мемлекеттік және арнайы мемлекеттік архивтердің сараптау-тексеру комиссиялары туралы ережелерді бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрінің 2011 жылғы 16 қарашадағы № 348 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2018 жылғы 17 қыркүйектегі № 259 бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17430 болып тіркелген).

      6. "Орталық сараптау-тексеру комиссиясы және орталық мемлекеттік және арнайы мемлекеттік архивтердің сараптау-тексеру комиссиялары туралы ережелерді бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрінің 2011 жылғы 16 қарашадағы № 348 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2021 жылғы 5 қарашадағы № 344 бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 25052 болып тіркелген).

      7. "Кейбір бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің 2024 жылғы 28 маусымдағы № 275-НҚ бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 34673 болып тіркелген) бекітілген Өзгерістер енгізілетін кейбір бұйрықтардың тізімінің 1-тармағы.

Об утверждении положений о Центральной экспертно-проверочной комиссии и экспертно-проверочных комиссиях центральных государственных и специальных государственных архивов

Приказ Министра культуры и информации Республики Казахстан от 31 марта 2025 года № 119-НҚ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 марта 2025 года № 35897

      В соответствии с подпунктом 18-1) пункта 2 статьи 18 Закона Республики Казахстан "О Национальном архивном фонде и архивах" и подпунктом 460) пункта 15 Положения о Министерстве культуры и информации Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 4 октября 2023 года № 866 "О некоторых вопросах Министерства культуры и информации Республики Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить:

      1) положение о Центральной экспертно-проверочной комиссии согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) положение об экспертно-проверочных комиссиях центральных государственных и специальных государственных архивов согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Признать утратившими силу некоторые приказы согласно приложению 3 к настоящему приказу.

      3. Комитету архивов, документации и книжного дела Министерства культуры и информации Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства культуры и информации Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства культуры и информации Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра культуры и информации Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр культуры и информации
Республики Казахстан
А. Балаева

      Согласован
Министерство сельского хозяйства
Республики Казахстан

      Согласован
Министерство юстиции
Республики Казахстан

      Согласован
Генеральная Прокуратура
Республики Казахстан

      Согласован
Агентство по защите
и развитию конкуренции
Республики Казахстан

      Согласован
Министерство науки
и высшего образования
Республики Казахстан

      Согласован
Министерство здравоохранения
Республики Казахстан

      Согласован
Министерство труда
и социальной защиты населения
Республики Казахстан

      Согласован
Высшая аудиторская палата
Республики Казахстан

      Согласован
Верховный Суд
Республики Казахстан

      Согласован
Аппарат Высшего Судебного
Совета Республики Казахстан

      Согласован
Конституционный Суд
Республики Казахстан

      Согласован
Министерство транспорта
Республики Казахстан

      Согласован
Министерство финансов
Республики Казахстан

      Согласован
Агентство Республики Казахстан
по регулированию и развитию
финансового рынка

      Согласован
Агентство Республики Казахстан
по финансовому мониторингу

      Согласован
Министерство обороны
Республики Казахстан

      Согласован
Служба государственной охраны
Республики Казахстан

      Согласован
Агентство Республики Казахстан
по делам государственной службы

      Согласован
Министерство просвещения
Республики Казахстан

      Согласован
Министерство промышленности и строительства
Республики Казахстан

      Согласован
Управление делами Президента
Республики Казахстан

      Согласован
Министерство торговли и интеграции
Республики Казахстан

      Согласован
Агентство Республики Казахстан
по стратегическому планированию и реформам

      Согласован
Министерство водных ресурсов и ирригации
Республики Казахстан

      Согласован
Агентство Республики Казахстан
по противодействию коррупции
(Антикоррупционная служба)

      Согласован
Министерство иностранных дел
Республики Казахстан

      Согласован
Министерство по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан

      Согласован
Министерство туризма и спорта
Республики Казахстан

      Согласован
Национальный банк
Республики Казахстан

      Согласован
Комитет национальной безопасности
Республики Казахстан

      Согласован
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

      Согласован
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

      Согласован
Министерство внутренних дел
Республики Казахстан

      Согласован
Министерство экологии и природных ресурсов
Республики Казахстан

      Согласован
Министерство энергетики
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
Министр культуры и информации
Республики Казахстан
от 31 марта 2025 года № 119-НҚ

Положение о Центральной экспертно-проверочной комиссии

Глава 1. Общие положения

      1. Центральная экспертно-проверочная комиссия (далее – ЦЭПК) является коллегиальным, консультативно-совещательным органом при Министерстве культуры и информации Республики Казахстан (далее – Министерство) по вопросам государственной экспертизы ценности документов, включения (исключения) документов в состав (из состава) Национального архивного фонда, а также установления источников его комплектования.

      2. В своей деятельности ЦЭПК руководствуется Конституцией Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О Национальном архивном фонде и архивах", иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан в сфере архивного дела и документационного обеспечения управления, электронного документооборота и электронных архивов, а также настоящим Положением о Центральной экспертно-проверочной комиссии (далее – Положение).

Глава 2. Задачи, функции и состав ЦЭПК

Параграф 1. Задачи ЦЭПК

      3. Задачами ЦЭПК являются:

      1) проведение государственной экспертизы научной и практической ценности архивных документов и комплектования государственных и специальных государственных архивов документами, отнесенными к составу Национального архивного фонда;

      2) определение принципов и критериев формирования Национального архивного фонда.

Параграф 2. Функции ЦЭПК

      4. Для реализации возложенных на него задач ЦЭПК осуществляет следующие функции:

      1) согласовывает отраслевые (ведомственные) перечни документов, образующихся в деятельности государственных и негосударственных организаций, с указанием сроков хранения, разработанные государственными органами, осуществляющими руководство соответствующей отраслью (сферой) государственного управления, или негосударственными организациями;

      2) устанавливает сроки хранения и порядок уничтожения документов, не имеющих исторической и иной ценности и утративших практическое значение;

      3) согласовывает проекты типовых номенклатур дел организаций;

      4) согласовывает списки источников комплектования Национального архивного фонда;

      5) проводит экспертизу предложений центральных и местных исполнительных органов, государственных и специальных государственных архивов, других организаций о внесении изменений и дополнений в действующие перечни документов, образующихся в деятельности организаций;

      6) координирует деятельность экспертно-проверочных комиссий (далее – ЭПК), принимает отчеты об их работе;

      7) представляет экспертное заключение по спорным вопросам государственной экспертизы ценности документов и комплектования ими государственных, специальных государственных архивов и архивов организаций, возникающих между ЭПК, центральной экспертной комиссией (далее – ЦЭК) и экспертной комиссией (далее – ЭК);

      8) проводит проверку заключений членов ЭПК и ЦЭПК.

      9) проводит государственную экспертизу научной и практической ценности документов Национального архивного фонда, находящихся в государственной собственности, планируемых к временному вывозу за пределы Республики Казахстан.

Параграф 3. Состав ЦЭПК

      5. В состав ЦЭПК входят председатель, заместитель председателя, секретарь и члены ЦЭПК.

      Секретарь не является членом ЦЭПК и не участвует в голосовании.

      ЦЭПК является постоянно действующим органом и состоит из нечетного количества членов, но не менее пяти членов.

      6. Члены ЦЭПК определяются из числа специалистов структурного подразделения Министерства, на которое возлагаются функции в сфере архивного дела и документационного обеспечения управления (далее – структурное подразделение), государственных, специальных государственных архивов, центральных и местных исполнительных органов, представители научных, учебных организаций.

      Председателем ЦЭПК является курирующий вице-министр культуры и информации Республики Казахстан.

      Заместитель председателя ЦЭПК назначается из числа руководителей структурного подразделения.

      Во время отсутствия (командировка, временная нетрудоспособность, отпуск) председателя ЦЭПК его функции выполняет заместитель председателя ЦЭПК.

      7. Секретарь ЦЭПК:

      1) формирует повестку дня заседания ЦЭПК;

      2) обеспечивает созыв членов ЦЭПК;

      3) протоколирует заседания ЦЭПК и представляет протокол на подпись председателю ЦЭПК в течение пяти рабочих дней;

      4) доводит до сведения заинтересованных организаций решения ЦЭПК;

      5) составляет план работы ЦЭПК и отчет о работе ЦЭПК;

      6) ведет оперативное хранение документов заседаний ЦЭПК.

      Секретарь ЦЭПК назначается из числа сотрудников структурного подразделения, обеспечивающего подготовку вопросов для рассмотрения ЦЭПК.

      8. Состав ЦЭПК утверждается приказом Министра культуры и информации Республики Казахстан (далее – Министр).

Параграф 4. Организация деятельности ЦЭПК

      9. Рабочим органом ЦЭПК является структурное подразделение.

      10. Председатель ЦЭПК руководит деятельностью ЦЭПК, председательствует на ее заседаниях, осуществляет общий контроль за деятельностью ЦЭПК.

      11. Деятельность ЦЭПК осуществляется в соответствии с планом, утверждаемым председателем ЦЭПК.

      Ежегодно, до 5 ноября запрашивает от республиканских государственных архивов и местных исполнительных органов предложения для формирования плана ЦЭПК на предстоящий год.

      12. Подготовка материалов к проведению заседания ЦЭПК осуществляется секретарем ЦЭПК, который в течение тридцати календарных дней до заседания направляет их членам ЦЭПК.

      13. Члены ЦЭПК изучают материалы, представленные на экспертизу, подготавливают экспертные заключения и не позднее пяти рабочих дней до заседания ЦЭПК передают заключения секретарю для обсуждения на заседаниях ЦЭПК.

      14. Заседания ЦЭПК проводятся по мере необходимости, но не реже одного раза в квартал. Заседания ЦЭПК провомочны, если в них принимает участие не менее двух третей ее членов.

      15. Члены ЦЭПК обладают равными голосами при принятии решения. ЦЭПК принимает решение открытым голосованием. Решения считаются принятыми, если имеется большинство голосов от общего количества членов ЦЭПК.

      В случае равенства голосов принятым считается решение, за которое проголосовал председатель.

      Замечания, особые мнения и дополнения членов ЦЭПК к протоколу ЦЭПК излагаются в письменном виде и прилагаются к протоколу.

      Решения ЦЭПК оформляются протоколом, который подписывается председателем и секретарем ЦЭПК.

      16. Член ЦЭПК не участвует в рассмотрении материалов, если у члена ЦЭПК имеется прямая или косвенная заинтересованность в рассматриваемом вопросе.

      В случае, если у члена ЦЭПК имеется прямая или косвенная заинтересованность, он информирует об этом председателя, членов и секретаря ЦЭПК.

      17. Согласование проектов, указанных в пункте 4 настоящего Положения и представленных на ЦЭПК, оформляется грифом согласования с указанием даты, номера протокола ЦЭПК.

Параграф 5. Прекращение деятельности ЦЭПК

      18. Деятельность ЦЭПК прекращается по решению Министра.

  Приложение 2 к приказу
Министр культуры и информации
Республики Казахстан
от 31 марта 2025 года № 119-НҚ

Положение об экспертно-проверочных комиссиях центральных государственных и специальных государственных архивов

Глава 1. Общие положения

      1. Экспертно-проверочные комиссии центральных государственных и специальных государственных архивов (далее – ЭПК) являются консультативно-совещательными органами, образуемыми в целях рассмотрения научных и практических вопросов экспертизы ценности документов Национального архива Республики Казахстан, центральных государственных архивов, специальных государственных архивов Республики Казахстан, Архива Президента Республики Казахстан (далее – архивы).

      2. ЭПК в своей деятельности руководствуется Конституцией Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О Национальном архивном фонде и архивах", иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан в сфере архивного дела и документационного обеспечения управления, электронного документооборота и электронных архивов, а также настоящим Положением об экспертно-проверочных комиссиях центральных государственных и специальных государственных архивов (далее – Положение).

Глава 2. Задачи и функции и структура ЭПК

Параграф 1. Задачи ЭПК

      3. Задачами ЭПК являются:

      1) определение организаций-источников комплектования архива;

      2) включение документов в состав Национального архивного фонда Республики Казахстан (далее – Национальный архивный фонд) и исключение из его состава;

      3) организация и проведение экспертизы ценности документов на стадии делопроизводства при составлении номенклатуры дел, формировании дел и подготовки их к передаче на государственное хранение;

      4) методическая помощь в деятельности служб документационного обеспечения управления организаций, архивов организаций-источников комплектования Национального архивного фонда.

Параграф 2. Функции ЭПК

      4. ЭПК в соответствии с возложенными задачами:

      1) проводит экспертизу и согласовывает проекты списков источников комплектования архива, изменения и дополнения к ним;

      2) проводит экспертизу и согласовывает проекты планов и графиков подготовки и передачи документов на государственное хранение, представляемых организациями-источниками комплектования архива;

      3) проводит экспертизу и согласовывает проекты номенклатур дел, правил документирования и управления документацией, положений о ведомственных (частных) архивах, положений о центральной экспертной комиссии (далее – ЦЭК) и экспертной комиссии (далее – ЭК);

      4) проводит экспертизу и утверждает проекты описей дел постоянного хранения, согласовывает проекты описей дел временного хранения и по личному составу, актов о выделении к уничтожению документов и дел, не подлежащих хранению, поступивших от источников комплектования архива;

      5) проводит экспертизу и утверждает акты о неисправном повреждении документов постоянного и временного хранения, находящихся в архиве и ведомственных (частных) архивах, акты о необнаружении дел, подлежащих передаче на государственное хранение;

      6) проводит экспертизу и утверждает перечни архивных документов, отнесенных к объектам национального культурного достояния Республики Казахстан, особо ценных документов, хранящихся в архиве, особо ценных документов, подлежащих страховому копированию, описей особо ценных дел и описей страховых копий, представляемых организациями-источниками комплектования архива;

      7) проводит экспертизу документов личного происхождения, принимаемых на государственное хранение;

      8) проводит экспертизу проектов методических рекомендаций по вопросам экспертизы ценности документов и комплектования архивов, разработанных сотрудниками архива и источниками его комплектования;

      9) представляет экспертное заключение на предложения архивов и источников их комплектования по вопросам определения сроков хранения отдельных видов документов;

      10) принимает информацию о работе ЦЭК и ЭК организаций;

      11) представляет экспертное заключение по спорным вопросам государственной экспертизы ценности документов и комплектования ими архивов, возникающие при отборе документов на государственное хранение;

      12) проводит проверку заключений членов ЭПК.

Параграф 3. Структура ЭПК

      5. В состав ЭПК, утвержденный приказом руководителя архива или руководителем подразделения (для специального государственного архива Республики Казахстан), входят: председатель, его заместитель, секретарь и члены ЭПК из числа наиболее квалифицированных специалистов в области архивного дела и документационного обеспечения управления, а также представителей организаций-источников комплектования архива.

      Секретарь не является членом ЭПК и не участвует в голосовании.

      ЭПК является постоянно действующим органом и состоит из нечетного количества членов, но не менее пяти членов.

      6. ЭПК возглавляет председатель в лице руководителя архива или его заместителей.

      Председатель ЭПК осуществляет общее руководство деятельностью, председательствует на заседаниях, контролирует выполнение возложенных на ЭПК задач.

      Во время отсутствия (командировка, временная нетрудоспособность, отпуск) председателя ЭПК его функции выполняет заместитель председателя.

      7. Секретарь ЭПК:

      1) обеспечивает созыв заседания ЭПК по указанию его председателя (заместителя председателя);

      2) протоколирует заседание и представляет протокол на подпись председателю ЭПК в течение десяти рабочих дней;

      3) информирует заинтересованных юридических лиц о решениях комиссии;

      4) составляет отчет о работе ЭПК;

      5) ведет документацию и обеспечивает ее сохранность;

      6) формирует повестку дня, список лиц, приглашенных на заседание и за три календарных дня до его проведения представляет весь пакет документов председателю ЭПК.

Параграф 4. Организация деятельности ЭПК

      8. Деятельность ЭПК предусматривается планами работ архивов.

      9. Заседания ЭПК созываются по мере поступления документов, представленных на заседание ЭПК, но не реже одного раза в месяц.

      При необходимости проводятся выездные заседания ЭПК, а также совместные заседания ЭПК и методических советов архивов.

      10. Заседание ЭПК считается правомочным, если в нем принимает участие не менее двух третей ее членов.

      11. Документы на рассмотрение ЭПК направляются в срок не позднее десяти рабочих дней до заседания. Секретарем направляются материалы членам ЭПК за семь рабочих дней до заседания ЭПК.

      12. Члены ЭПК изучают материалы, представленные на экспертизу, подготавливают экспертные заключения и не позднее трех рабочих дней до заседания ЭПК их передают секретарю для обсуждения на заседаниях ЭПК.

      13. Члены ЭПК обладают равными голосами при принятии решения. ЭПК принимает решение открытым голосованием. Решение считается принятым, если имеется большинство голосов от общего количества членов ЭПК.

      В случае равенства голосов принятым считается решение, за которое проголосовал председатель.

      Замечания, особые мнения и дополнения членов ЭПК к протоколу ЭПК излагаются в письменном виде и прилагаются к протоколу.

      Решения ЭПК оформляются протоколом, который подписывается председателем и секретарем ЭПК.

      14. Член ЭПК не участвует в рассмотрении материалов, если у члена ЭПК имеется прямая или косвенная заинтересованность в рассматриваемом вопросе.

      В случае, если у члена ЭПК имеется прямая или косвенная заинтересованность, он информирует об этом председателя, членов и секретаря ЭПК.

      15. Согласование проектов, указанных в пункте 4 настоящего Положения и представленных на ЭПК, оформляется грифом согласования с указанием даты, номера протокола ЭПК.

      16. Утверждение проектов, указанных в пункте 4 настоящего Положения и представленных на ЭПК, оформляется грифом утверждения с указанием даты, номера протокола ЭПК.

Параграф 5. Прекращение деятельности ЭПК

      17. Деятельность ЭПК прекращается по решению руководителя архива.

  Приложение 3 к приказу
Министр культуры и информации
Республики Казахстан
от 31 марта 2025 года № 119-НҚ

Перечень утративших силу некоторых приказов

      1. Приказ Министра связи и информации Республики Казахстан от 16 ноября 2011 года № 348 "Об утверждении положений о Центральной экспертно-проверочной комиссии и экспертно-проверочных комиссиях центральных государственных и специальных государственных архивов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 7343).

      2. Приказ Министра культуры и информации Республики Казахстан от 22 октября 2013 года № 242 "О внесении изменений в приказ Министра связи и информации Республики Казахстан от 16 ноября 2011 года № 348 "Об утверждении положений о Центральной экспертно-проверочной комиссии и экспертно-проверочных комиссиях центральных государственных и специальных государственных архивов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 8919).

      3. Приказ Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 11 ноября 2014 года № 91 "О внесении изменений в приказ Министра связи и информации Республики Казахстан от 16 ноября 2011 года № 348 "Об утверждении положений о Центральной экспертно-проверочной комиссии и экспертно-проверочных комиссиях центральных государственных и специальных государственных архивов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 9937).

      4. Приказ Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 29 декабря 2017 года № 355 "О внесении изменений в приказ Министра связи и информации Республики Казахстан от 16 ноября 2011 года № 348 "Об утверждении положений о Центральной экспертно-проверочной комиссии и экспертно-проверочных комиссиях центральных государственных и специальных государственных архивов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 16227).

      5. Приказ Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 17 сентября 2018 года № 259 "О внесении изменений в приказ Министра связи и информации Республики Казахстан от 16 ноября 2011 года № 348 "Об утверждении положений о Центральной экспертно-проверочной комиссии и экспертно-проверочных комиссиях центральных государственных и специальных государственных архивов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 17430).

      6. Приказ Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 5 ноября 2021 года № 344 "О внесении изменений в приказ Министра связи и информации Республики Казахстан от 16 ноября 2011 года № 348 "Об утверждении положений о Центральной экспертно-проверочной комиссии и экспертно-проверочных комиссиях центральных государственных и специальных государственных архивов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 25052).

      7. Пункт 1 Перечня некоторых приказов, в которые вносятся изменения, утвержденного приказом Министра культуры и информации Республики Казахстан от 28 июня 2024 года № 275-НҚ "О внесении изменений в некоторые приказы" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 34673).