Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiшi бойынша Қазақстан Республикасының Баға және монополияға қарсы саясат жөнiндегi мемлекеттiк комитетi бекiткен тарифтер бойынша Республика мемлекеттiк нотариалдық кеңселерiнiң қызметкерлерi ақылы қызмет көрсету үшiн алатын ақшалай қаражаттарды бөлу тәртiбi туралы

Қазақстан Республикасының Әдiлет министрi 1995 жылғы 25 желтоқсан Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 1996 жылғы 26 қыркүйек N 204 тіркелді. Күші жойылды - ҚР Әдiлет министрiнің 1997 жылғы 13 мамырдағы N 260/39 бұйрығымен. ~V970320

                            Е Р Е Ж Е
      Осы ереже ақылы құқықтық және техникалық қызметтер көрсетуде жұмыс тиiмдiлiгi мен сапасын, қызмет көрсету мәдениетiн көтеру, Республика мемлекеттiк нотариалдық кеңселерi қызметкерлерiнiң қызметiн материалдық ынталандыру негiзiнде азаматтар мен заңды тұлғалардың қажеттiлiктерiн барынша толық қанағаттандыру мақсатында дайындалды және ақылы қызмет көрсету үшiн алынатын ақшалай қаражатты құру мен бөлудi белгiлейтiн негiзгi құжат болып табылады.
      Азаматтар мен заңды тұлғаларға құқықтық сипаттағы ақылы қызметтер көрсету нәтижесiнде алынған қаражаттар:
      - құқықтық мәселелер жөнiнде кеңес беру;
      - шарттардың техникалық жобаларын құру, құжаттардың
        көшiрмелерiн және олардан алынған жазбаларды жасау;
      - құқықтық және техникалық сипаттағы басқа қызметтер көрсету есебiнен құрылады.
      Аталған бюджеттен тыс қаражаттар Ұлттық банк мекемелерiнде Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес ашылатын әдiлет-басқармаларының есеп айырысу есепшоттарына белгiленген тәртiпте түседi.
      Көрсетiлген қызметтер үшiн ақы алу қолма-қол есеп айырысумен де, аудару арқылы есеп айырысумен де жасалады. Азаматтардан қолма-қол ақша қабылдау белгiленген үлгiдегi төлем-түп бойынша, ақылы қызмет көрсету кезiнде тiкелей жасалады.
      Мемлекеттiк нотариалдық кеңселер қызметкерлерiнiң көрсетiлгенi үшiн

 

мемлекеттiк баж төлету белгiленбеген қызметтерi үшiн төленетiн ақылар

анықтамалығын Әдiлет министрлiгiнiң ұсынуы бойынша Қазақстан

Республикасының Баға және монополияға қарсы саясат жөнiндегi мемлекеттiк

комитетi бекiтедi.

     Ақылы қызметтердi жүзеге асырудан алынған қаражаттар төмендегi

қорларға бөлiнедi:

     - нотариустардың, нотариалдық кеңселердiң басқа қызметкерлерiнiң

еңбегiне ақы төлеу қорына - 25 % ;

     - нотариат органдарын өндiрiстiк дамыту қорына - 45 % ;

     - Әдiлет басқармасының орталықтандырылған қорына - 30 % ;


     1. Еңбекке ақы төлеу қоры мыналарға жұмсалады:

     - нотариустардың, кеңесшiлердiң және нотариалдық кеңселердiң

       басқа қызметкерлерiнiң лауазымдық жалақыларына үстеме ақы

       белгiлеуге;

     - нотариалдық кеңсенiң орнында уақытша жоқ қызметкерiнiң

       мiндеттерiн өз жұмысымен қатар 3 күннен артық орындағаны үшiн

       нотариустарға үстеме ақы белгiлеуге;

     - жарты жыл және бiр жыл iшiндегi жұмыс нәтижелерi бойынша

       (нотариалдық кеңселердiң қызметкерлерiне) сыйақы төлеуге,

       бiрақ дербес үстеме ақыларды қосқанда бiр жылдық бiр

       лауазымдық жалақыдан артық емес.

     Аталған үстеме ақылар мен қосымша ақыларды төлеу мына мiндеттi

шарттар қадағаланып жасалады:


 
       - азаматтарға қызмет көрсету мәдениетiне нотариалдық әрекеттер жасаудан негiзсiз бас тартуға жүйелi түрдегi негiздi шағымдардың жоқтығы;
      - нотариалдық Кеңселер жұмыс режимiнiң сақталуы;
      - нотариалдық әрекеттердiң сапалы орындалуы (бұларға кезектi тексерулер немесе нотариалдық практиканы қорытындылау өткiзу кезiнде әдiлет басқармасы баға бередi);
      - жоспарлы шаралардың өз уақытында орындалуы;
      - атқару тәртiбiнiң қадағалануы;
      - құқықтық насихатқа қатысу;
      - тиiстi нотариалдық Кеңседе ақылы қызмет көрсетуден түсетiн кiрiстердiң болуы еңбекке ақы төлеу қорынан төленетiн үстеме ақылар мен қосымша ақылар мөлшерiн барынша дифференцияланған түрде белгiлеу мақсатында әрбiр нотариустың ортақ қорды құрудағы еңбектiк қатысу коэффициентi белгiленсiн, ол төмендегi үлгi бойынша есептеледi;
      - айлық немесе тоқсандық қор жұмыс iстейтiн нотариустардың жалпы санына бөлiнедi және орташа коэффициент шығарылады.
      Орташа коэффициенттен асқан жағдайда немесе оған тең болған жағдайда және жоғарыда белгiленген шарттар қадағаланғанда, нотариус ең жоғары үстеме ақыға құқылы. Бұдан төмен көрсеткiш болған жағдайда коэффициент қандайда бiр мөлшердегi қосымша ақылар белгiлеу үшiн шешушi фактор болып табылмайды, ол жиынтық түрiнде жоғарыдағы барлық көрсеткiштермен бағаланады.
      Нотариалдық кеңсенi басқаруды жүзеге асыратын аға нотариус жұмысы бағаланған кезде:
      - нотариалдық кеңсе жұмысын жалпы ұйымдастыру;
      - жасалған нотариалдық әрекеттердiң саны мен сапасы;
      - азаматтарға қызмет көрсету мәдениетi;
      - жас нотариустарды оқыту және стажировкаға жiберудi өткiзу;
      - өткiзiлген нотариалдық практиканы қорытындылаулардың сапасы;
      - әдiлет басқармасы өткiзетiн тексерулерге және құқықтық
        насихат жөнiндегi жұмысқа қатысу;
      - нотариалдық Кеңселер қызметiне қатысы бар басқа мекемелермен
        және ұйымдармен өзара қатынас есепке алынады:
      Шағымдардың, нотариалдық әрекеттер жасау кезiндегi бұзушылықтар мен қателiктердiң саны мен сипатына қарай Әдiлет басқармасымен бiрiге отырып Нотариустар Кеңесi, әрбiр нақты жағдайда олардың мөлшерiн белгiлеп, үстеме ақылар мен қосымша ақылардың бiр бөлiгiн төлеу туралы шешiм қабылдайды, не нақты қызметкердi қосымша ақылар мен сыйақылардан айыру туралы шешiм қабылдай алады.
      Үстеме ақылар мен қосымша ақылардан толық немесе олардың бiр бөлiгiмен айыру тиiстi кезеңде нотариустар жұмысындағы кемшiлiктер табылған соң және бағаланған соң жасалады.
      Есеп берушiлiктiң бұрмалануына және қаржылық тәртiптiң бұзылуына әдейi немесе немқұрайдылықпен жол берген нотариустар үш ай iшiнде барлық түрдегi үстеме ақылар мен қосымша ақылардан айырылады және осы әрекеттер үшiн заң белгiлеген тәртiпте жауап бередi.

 

     Сыйақыларды төлеу жарты жыл және бiр жыл нәтижелерi бойынша дәл осы

шарттарда жасалады.

     Үстеме ақыларды, қосымша ақыларды, сыйақыларды бөлудi, олардың

мөлшерiн белгiлеудi, олардан толық немесе олардың бiр бөлiгiнен айыруды,

қаржылық есеп берулер мен құжаттар белгiленген тәртiпте тапсырылған және

өңделген соң, Нотариустардың жалпы жиналысында сайланған Нотариустар

Кеңесi жасайды, бiрақ келесi айдың 15 күнiнен кешiктiрмей.

     2. Өндiрiстiк дамыту қорының қаражаттары:

     - жаңа тұрақ-жайларды салу жөнiндегi шығындарды қаржыландыруға,

       тұрақ жайларды кеңейтуге және қайта жабдықтауға, нотариалдық

       кеңселердi кезектегi және күрделi жөндеуге;

     - нотариалдық кеңселердiң жұмыс жасауын қамтамасыз ететiн

       құрал-жабдықтарды, ұйымдастыру-техникалық құралдарды және

       басқа материалдық құндылықтарды сатып алуға;

     - құқықтық қызмет көрсетудiң және заңды көмектiң жаңа түрлерiн

       енгiзу жөнiндегi шығындарға, кадрлар дайындауға;

     - басқа өндiрiстiк қажеттiлiктердi қаржыландыруға бағытталады.

     3. Әдiлет басқармасының Орталықтандырылған қоры:

     - Әдiлет басқармаларының материалдық базасын нығайтуға

       бағытталады.





      Оқығандар:   

              Багарова Ж.А.

              Икебаева А.Ж.







Положение о порядке распределения денежных средств, получаемых за оказание платных услуг работниками государственных нотариальных контор республики по просьбе физических и юридических лиц по тарифам, утвержденным Государственным комитетом Республики Казахстан по ценовой и антимонопольной политике

Утверждено Министром юстиции Республики Казахстан от 25 декабря 1995 г. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26.09.1996 г. № 204. Утратил силу - см. приказ Министерства юстиции Республики Казахстан от 13 мая 1997г. № 260/24 ~V970320

      Настоящее Положение разработано в целях наиболее полного удовлетворения потребностей граждан и юридических лиц в платных правовых и технических услугах на основе повышения эффективности и качества работы, культуры обслуживания, материального стимулирования деятельности работников государственных нотариальных контор республики и является основным документом, определяющим формирование и распределение денежных средств, получаемых за оказание платных услуг.
      Средства, полученные в результате оказания платных услуг правового характера гражданам и юридическим лицам, формируются за счет:
      - дачи консультации по правовым вопросам;
      - составления технических проектов договоров, изготовления копии документов и выписок из них;
      - оказания иных услуг правового и технического характера.
      Указанные внебюджетные средства поступают в установленном порядке на расчетные счета управлений юстиции, открываемые в соответствии с законодательством Республики Казахстан в учреждениях Нацбанка.
      Взимание платы за оказываемые услуги производится как по наличному, так и безналичному расчету. Прием наличных денег от граждан производится непосредственно при оказании платных услуг по квитанциям установленного образца.
      Прейскурант платы за услуги, оказываемые работниками государственных нотариальных контор, за которые не установлено взимание государственной пошлины, утверждается Государственным комитетом Республики Казахстан по ценовой и антимонопольной политике по представлению Министерства юстиции.
      Средства, полученные от реализации платных услуг, распределяются по следующим фондам:
      - в фонд оплаты труда нотариусов, других работников нотариальных контор - 25%;
      - в фонд производственного развития органов нотариата - 45%;
      - в централизованный фонд Управления юстиции - 3О%.
      1. Фонд оплаты труда расходуется:
      - на установление надбавок к должностным окладам нотариусов, консультантов и других работников нотариальных контор;
      - на установление доплат нотариусам за выполнение обязанностей временно отсутствующего работника нотариальной конторы более З-х дней, наряду со своей работой;
      - на выплату премии (работникам нотариальных контор) по итогам работы за полугодие и за год, но не свыше одного должностного оклада за год, включая персональные доплаты.
      Выплата указанных надбавок и доплат производится при соблюдении следующих обязательных условий:
      - отсутствия систематических обоснованных жалоб на культуру обслуживания граждан, на необоснованные отказы в совершении нотариальных действий;
      - соблюдения режима работы нотариальной конторы;
      - качественного выполнения нотариальных действии (оценка которым дается управлением юстиции при проведении очередных проверок или обобщении нотариальной практики);
      - своевременного выполнения плановых мероприятий;
      - соблюдения исполнительной дисциплины;
      - участия в правовой пропаганде;
      - наличия доходов от оказания платных услуг в соответствующей нотариальной конторе.
      В целях более дифференцированного определения размера выплачиваемых надбавок и доплат из фонда оплаты труда установить коэффициент трудового участия каждого нотариуса в формировании общего фонда, который рассчитывается по следующей схеме:
      - месячный или квартальный фонд делится на общее число работающих нотариусов и выводится средний коэффициент. В случае превышения или равенства среднему коэффициенту и при соблюдении установленных выше условий нотариус имеет право на максимальную доплату. При более низком показателе, коэффициент не является решающим фактором для установления доплат в том или ином размере, а в совокупности оценивается со всеми вышеназванными показателями.
      При оценке работы старшего нотариуса, осуществляющего руководство нотариальной конторой, учитывается:
      - общая организация работы нотариальной конторы;
      - количество и качество совершенных нотариальных действий;
      - культура обслуживания граждан;
      - проведение учебы и стажировки молодых нотариусов;
      - качество проведенных обобщений нотариальной практики;
      - участие в проверках, проводимых управлением юстиции, и работе по правовой пропаганде;
      - взаимодействие с другими учреждениями и организациями, касающихся деятельности нотариальных контор.
      В зависимости от количества и характера жалоб, нарушений и ошибок при совершении нотариальных действий Совет нотариусов совместно с Управлением юстиции может принять решение о частичной выплате надбавок и доплат, определив их размер в каждом конкретном случае, либо принять решение о лишении конкретного работника доплат и премиальных.
      Полное или частичное лишение надбавок и доплат производится в соответствующем периоде после обнаружения и оценки недостатков в работе нотариусов.
      Нотариусы, допустившие умышленное или по халатности искажение отчетности и нарушения финансовой дисциплины, лишаются всех видов надбавок и доплат в течение трех месяцев, и несут ответственность за эти действия в установленном законом порядке.
      Выплата премии производится на этих же условиях по итогам полугодия и года.
      Распределение надбавок, доплат, премий, определение их размера, полное или частичное лишение их производится Советом нотариусов, избранных на общем собрании нотариусов, после сдачи в установленном порядке и обработки финансовых отчетов и документов, но не позже 15 числа следующего месяца.
      2. Средства фонда производственного развития направляются:
      - на финансирование затрат по строительству новых зданий, расширение и переоборудование имеющихся помещений, текущий и капитальный ремонт нотариальных контор;
      - на приобретение оборудования, организационно-технических средств и др. материальных ценностей, обеспечивающих функционирование нотариальных контор;
      - на затраты по внедрению новых видов правовых услуг и юридической помощи, подготовку кадров;
      - на финансирование других производственных нужд.
      3. Централизованный фонд Управления юстиции направляется:
      - на укрепление материальной базы управлений юстиции.