Жекешелендiру объектiлерiн сату жөнiнде ашық тендерлердi өткiзудiң тәртiбi туралы Ереженi бекiту жөнiнде<*> ЕСКЕРТУ. Мәтiнiндегi сөздер ауыстырылды - ҚР Қаржы министрлiгiнiң Жекешелендiру жөнiндегi департаментiнiң 1997.08.04. N 386 (V970386) қаулысымен.

Қаулы Қазақстан Республикасының Жекешелендiру жөнiндегi мемлекеттiк комитетi 1996 жылғы 11 маусым N 240 Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 1996 жылғы 23 шілде N 186 тіркелді. Күші жойылды - ҚР Қаржы министрлігі Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті төрағасының 2000 жылғы 25 тамыздағы N 195 бұйрығымен.

&ltATTR name="zg" value="Жекешелендiру объектiлерiн сату жөнiнде ашық тендерлердi өткiзудiң тәртiбi туралы Ереженi бекiту жөнiнде

; ЕСКЕРТУ. Мәтiнiндегi сөздер ауыстырылды - ҚР Қаржы министрлiгiнiң Жекешелендiру жөнiндегi департаментiнiң 1997.08.04. N 386 (V970386) қаулысымен. "/&gt

;

      Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1995 жылдың 23 желтоқсанындағы N 2721 Заң күшi бар "Жекешелендiру туралы" Жарлығын орындау Мақсатында Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Жекешелендiру жөнiндегi департаментi қаулы етедi:
      1. Ұсынылған "Жекешелендiру объектiлерiн сату жөнiнде ашық тендерлер өткiзу тәртiбi туралы Ереже" бекiтiлсiн.
      2. Жекешелендiру жөнiндегi аумақтық комитеттер:
      объектiлердi ашық тендерлерде сатуды Мемлекеттiк комитетпен келiсе отырып, жоғарыда көрсетiлген Ереже негiзiнде жүргiзсiн;
      Сатып алушының коммерциялық тендер кезiнде - тендер шартын, инвестициялық тендер кезiнде - тендер шарты мен бағдарламасын орындауына бақылау жасалуын қамтамасыз етсiн.
      3. Әлеуметтiк инфрақұрылымдар объектiлерiн жекешелендiру басқармасы (Н.Ж.Махимовқа) мен акциялардың мемпакетiн сату басқармасы (Қ.С.Құттыбаевқа) ашық тендер арқылы сатылатын объектiлердiң жедел-аналитикалық есебiн жасасын.
      4. Осы қаулының орындалуына бақылау жасау Төраға орынбасарлары Т.С.Сарабекова мен Ю.Е.Дуберманға жүктелсiн.

      Төраға

Қазақстан Республикасы Қаржы
министрлiгiнiң Жекешелендiру
жөнiндегi департаментi
1996 жылдың 11 маусымындағы
N 240 қаулысымен
бекiтiлген

Жекешелендiру объектiлерiн сату жөнiнде ашық
тендерлер өткiзудiң тәртiбi туралы
Ереже I. Жалпы ережелер

      1. Осы Ереже "Жекешелендiру туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1995 жылдың 23 желтоқсанындағы N 2721 Заң күшi бар Жарлығына сәйкес әзiрлендi және жекешелендiру объектiлерiн сату жөнiндегi ашық тендерлер өткiзудiң тәртiбiн реттейдi.
      2. Ереже ашық тендердi өткiзу мен ұйымдастырудың жалпы тәртiбiн, қатысушылардың ұсыныстарын қарауды, тендерде жеңiске жеткен тұлға туралы шешiм қабылдау мен жекешелендiру объектiсiне меншiк құқығын ресiмдеудi анықтайды.
      3. Ережеде мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      "Сату объектiсi" - мүлiктiк кешен есебiндегi мемлекеттiк кәсiпорын мен мекеме; одан тұйық технологиялық циклды бұзбай бөлiнiп шыққан бөлiмшелер мен құрылымдық бiрлiктер; шаруашылық серiктестiктерiнiң жарғылық қорындағы үлестерi мен акциялары.
      "Сатушы" - Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Жекешелендiру жөнiндегi департаментi мен оның аумақтық комитеттерi.
      "Қатысушы" - тендерге қатысу үшiн белгiленген тәртiппен тiркелген заңды немесе жеке тұлға.
      "Тендер" -белгiлi бiр шарт бойынша жекешелендiру объектiлерi сатылатын ашық сауда.
      "Коммерциялық тендер" - жеңiмпаз болып тендер шартына келiскен, жекешелендiру объектiсi үшiн ең жоғары баға ұсынған қатысушы саналатын, қатысушылар арасындағы сауда.
      "Инвестициялық тендер" - комиссия шешiмi бойынша жеңiмпаз болып тендер шартына сәйкес ең жақсы бағдарлама ұсынған қатысушы саналатын сауда.
      "Объектiнiң бастапқы бағасы" - объект тендерге қойылған кездегi баға.
      "Тендерде жеңiске жеткен тұлға" - коммерциялық тендерде ең жоғары бағаны ұсынған Қатысушы немесе инвестициялық тендерде ең жақсы бағдарламаны ұсынған Қатысушы.
      "Сатып алушы" - тендерде жеңiске жеткен және Сатушымен белгiленген жағдайда объектiнi сатып алу-сату шартын жасаушы Тұлға.
      4. Сату объектiсiн тендерге қою мен тендер түрiн таңдау жөнiндегi шешiмдi Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Жекешелендiру жөнiндегi департаментi қабылдайды.<*>
      5. Тендердi ұйымдастыру мен өткiзудi Сатушы қолданылып жүрген заңдарға сай және осы Ережемен анықталатын тәртiппен жүргiзедi.
      Сатушы:
      - тендер өткiзiлетiн орын мен мерзiмiн бекiтедi;
      - тендер комиссиясын құрады;
      - тендердi ұйымдастыру мен өткiзудiң барысына бақылау жасайды;
      - тендерде жеңiске жеткен Тұлғалармен сатып алу-сату шартын жасайды және оның жүзеге асырылуына бақылау жасайды;
      - Қатысушылармен, Сатып алушылармен есептеседi.
      Сату объектiсiнiң бастапқы бағасын анықтау жөнiнде есеп жүргiзу үшiн, сондай-ақ тендерлiк шартқа сай Сатушы тәуелсiз консалтинг қызметiн пайдалануға құқылы.

II. Тендер комиссиясы

      6. Тендердi өткiзу мен дайындау үшiн Сатушы құрамына Сатушының, Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Мемлекеттiк мүлiктер мен активтердi басқару жөнiндегi департаментi, Экономика министрлiгiнiң және Сатушы қарауына орай басқа да мүдделi ұйымдардың өкiлдерi кiретiн комиссия құрады. Комиссия мүшелерiнiң саны 5 адамнан аз болмауы тиiс. Комиссия төрағасы болып Сатушы өкiлi тағайындалады.
      Комиссия шешiмi комиссия мүшелерi жалпы санының көпшiлiк дауысымен қабылданады. Дауыс тең болған жағдайда комиссия төрағасының шешушi дауысқа құқы болады. Дауыс беру тәсiлiн (ашық, жабық) комиссия анықтайды.
      ЕСКЕРТУ. 6-тармақ өзгертiлдi - ҚР Қаржы Министрлiгiнiң Жекешелендiру жөнiндегi департаментiнiң 1997.08.04. N 386 қаулысымен.
     7. Комиссия:
     - өз жұмысының регламентiн дербес әзiрлейдi және бекiтедi;
     - тендер шартын бекiтедi және анықтайды және сатудың тәсiлiн;<*>
     - тендер объектiсiнiң бастапқы бағасын бекiтедi;
     - кепiлдiк жарна мөлшерiн белгiлейдi;
     - ақпараттық хабарлама жариялау туралы шешiм қабылдайды;
     - тендер өткiзедi;
     - тендерде жеңiске жеткен Тұлғаны хабарлайды.
     ЕСКЕРТУ. 7-тармақ өзгертiлдi - ҚР Жекешелендiру жөнiндегi мемлекеттiк комитеттiң 1996.08.02. N 354 қаулысымен
      8. Тендер өткiзуге дайындықты ақпараттың уақтысында жариялануын қамтамасыз ететiн, қатысушыларды тендер шарттарымен таныстыратын, өтiнiмдер қабылдап, қатысушыларды тiркеуден өткiзетiн, түскен материалдарды комиссия қарауына беретiн Сатушы жұмысшылары құрамындағы жұмыс тобы жүргiзедi.

III. Тендердi өткiзу мен ұйымдастыру

      9. Тендердiң шарттары болып:
      - кәсiпорынның анықталған көлемiнiң, шығарылатын өнiм номенклатурасының немесе көрсетiлетiн қызметтiң анықталған деңгейiн қамтамасыз ету;
      - анықталған тұтынушыға өнiм жеткiзу;
      - бағаны қайта тағайындау шарты, соның iшiнде бағаны шектi деңгейiне дейiн шектеу;
      - табиғатты қорғау шараларын жүргiзу;
      - жаңа жұмыс орнын құру немесе сақтау;
      - өндiрiстiк және әлеуметтiк инфрақұрылымдар объектiлерiн пайдаланудың қолданылып жүрген шарттары мен ретiн сақтау;
      - сату бағасы;
      - объектi инвестициялық көлемi, түрi және мөлшерi бойынша мiндетi;
      - кредиторлық қарыздың белгiленген мерзiмде өтелуi;
      - еңбек ақысы жөнiндегi қарыздарды өтеу;
      - келiсiм жасауға шек қою (қайта сату, кепiлдiк, басқаруға беру) мен уақыттың белгiлi кезеңiнде объектiмен қатынас жасауға шек қою;
      - комиссия қабылдайтын басқа да шарттар саналады.
      10. Комиссия тендер шартын, объектiнiң бастапқы бағасын, кепiлдiк жарна көлемiн, ұзартылған мерзiмге сату мүмкiндiгiн бекiтедi және тендердi ұйымдастыру бойынша басқа да әрекет түрлерiн жасайды.
      Тендерге қатысу үшiн төленетiн кепiлдiк жарна объектiнiң бастапқы бағасының 5-15 процентi мөлшерiнде белгiленедi. Саудаға голланд әдiсi бойынша қойылатын нысандар бойынша кепiлдiк жарнаның мөлшерi нысанның бастапқы бағасының 5 процентiне дейiнгi мөлшерде тағайындалуы мүмкiн.<*>
      ЕСКЕРТУ. 10-тармақ толықтырылды - ҚР Қаржы министрлiгiнiң Жекешелендiру жөнiндегi департаментiнiң 1997.08.04. N 386 қаулысымен.
      11. Тендердi өткiзу жөнiндегi ақпараттық хабарлама, қатысушылардың жiберiлуi Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1995 жылдың 23 желтоқсанындағы Заң күшi бар N 2721 Жарлығымен және сәйкес нормативтiк актiлермен реттеледi.
      12. Тендерге қатысушыларды тiркеу ақпараттық жарияланым жарық көрген күннен басталады және тендер өткiзуге үш күн қалғанда аяқталады. Тендерге қатысуға талап бiлдiрушi комиссияға қабылдау мерзiмiн ұзартуды сұрап, өтiнiм жасауға құқылы. Комиссия келiсiм берген жағдайда мерзiмнiң ұзартылуы жөнiндегi шарт барлығына бiрдей хабарланады.
      13. Тендерге қатысуға берiлген өтiнiмге заңды немесе жеке тұлғалардың тендердi өткiзу туралы ақпараттық хабарламада бекiтiлген объектiнiң сатып алу-сату шартын жасасуға жазба түрiндегi мiндеттемесi кiргiзiледi.
      Коммерциялық тендерге қатысуға берiлген өтiнiмге объектiнiң сатып алу бағасы жөнiндегi коммерциялық ұсыныс қоса тiркеледi.
      Инвестициялық тендерге қатысуға берiлген өтiнiмге тендер шартына сәйкес құрылған бағдарлама және объектiнiң бағасы жөнiндегi ұсыныс қоса ұсынылады.
      Тендерге қатысуға талап бiлдiрушiлер құжаттары арнайы журналға тiркелген соң, тендер өткiзiлетiн күнге дейiн арнайы сейфте сақталады.
      14. Тендерге қатысушылардың өтiнiмiн қабылдау мен тiркеу қажеттi құжаттар түгел болған жағдайда ғана жүргiзiледi. Тендерге қатысуға талап бiлдiрушi тұлғалардың өтiнiмдерiн қабылдаған жұмысшы топ хаттамасы комиссияға тендерге қатысушыларды тiркеу аяқталған күнi берiледi.
      15. Тендерге қатысушыларды тiркеу хаттамасы Комиссия арқылы қаралады және бекiтiледi. Хаттама төмендегi мәлiметтердi қамтуы тиiс:
      өтiнiмдi қабылдау күнi мен орны;
      тендердi өткiзу орны мен күнi;
      тендерге қойылатын объектiнiң атауы;
      тендерлiк комиссияның жұмыс тобының құрамы;
      тендерге қатысуға жiберiлмеген қатысушы туралы мәлiмет және мұндай шешiмнiң себебi;
      тендерге жiберiлген қатысушы туралы мәлiмет.
      Тiркеуден өткен тұлға тендерге Қатысушы мәртебесiн алады.
      16. Егер тендерге қатысуға тiркелушiлер саны екеуден кем болса, тендер өткiзiлмейтiндiгi хабарланады. Ал келесi үшiншi және соңғы тендерде жекешелендiру объектiсi жалғыз қатысушыға да сатыла беруi мүмкiн.
      17. Комиссия мәжiлiсiнде қатысушылардың ұсыныстары көрсетiлген өтiнiмдерi қаралады және салыстырылады. Комиссия барлық нысандылықтың сақталуын тексередi, қажеттi мәлiметтер мен құжаттардың болуын анықтайды. Комиссияның барлық мүшелерi әр қатысушының ұсынысымен танысуға тиiс.
      18. Коммерциялық тендердi жүргiзу кезiнде Комиссия тендерде жеңiске жеткен тұлға ретiнде тендер шартын қанағаттандыратын және объект үшiн ең жоғарғы бағаны көрсеткен қатысушыны жариялайды.
      Егер коммерциялық тендерде екi немесе одан да көп қатысушылар бiрдей бағаны көрсетiп және тендер шартын қанағаттандырып отырған жағдайда, Жеңiмпазды анықтау үшiн олардың арасында объект бағасы жөнiнде сауда өткiзiледi.
      19. Инвестициялық тендердi жүргiзу кезiнде Қатысушылар бағдарламасын комиссия қарайды. Тендерде жетiскен жеткен тұлғаны Комиссия жеңiмпазды айқындайтын белгiленген өлшемдерге сай анықтайды.
      Комиссия тендерде жеңiске жеткен Тұлға ретiнде тендер шартын қанағаттандыратын және анағұрлым тиiмдi бағдарлама ұсынған қатысушыны жариялайды.
      Егер инвестициялық тендер кезiнде екi немесе одан да көп қатысушылардың ұсынған бағдарламалары инвестиция және басқа факторлары жағынан бiрдей мазмұнда құралған болса, онда Жеңiмпазды анықтау үшiн олардың арасында объект бағасы жөнiнде сауда өткiзiледi.
      20. Комиссия шешiмi комиссия мүшелерi мен төрағасы қол қойған хаттамамен ресiмделедi. Комиссия мүшелерi жазба түрде өз пiкiрлерiн бiлдiруге және оны хаттамаға қоса ұсынуға құқылы.
      Комиссия барлық қатысушыларға тендердiң қорытындысы туралы тендер аяқталған кейiнгi күнi жарияланады.
      21. Тендердiң қорытындысы жөнiндегi хаттама тендер қорытындысын, сондай-ақ тендерге жеңiске жеткен тұлға мен келiсiлген жағдайларда сатып алу-сату шартын жасасқан Сатушының мiндеттерiн реттейтiн құжат болып табылады.
      Тендер аяқталғаннан кейiнгi 10 календарлық күннен аспайтын мерзiм ішiнде қабылдау-беру актiсi мәлiметтерi және тендер қорытындысы жөнiндегi хаттама негiзiнде Сатып алушы мен Сатушы сатып алу-сату шартына қол қояды.
      22. Объектi тендерде сатылмаған жағдайда сатушы оны сату жолдары жөнiнде шешiм қабылдайды. Егер объект алты ай мерзiм iшiнде сатылмаса Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Жекешелендiру жөнiндегi департаментi Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Мемлекеттiк мүлiктер мен активтердi басқару жөнiндегi департаментi көрсетiлген объектiге меншiктiк құқын қайтарады. Объектiнi сатуға берiлген мерзiм Меммүлiкком қаулысымен ұзартылуы мүмкiн.<*>

IV. Сатып алушылармен есеп айырысу тәртiбi және
меншiктiк құқығын ресiмдеу

      23. Жекешелендiру объектiсiн сатып алу-сату келiсiм шарты Сатып алушы мен Сатушы арасында жазба түрде жасалады, онда келiсiм заты, екi жақтың мiндеттерi мен құқтары, объектi құны, түрi мен төлем мерзiмi көрсетiледi.
      24. Алдын ала төленетiн немесе түпкiлiктi төленетiн төлем мерзiмi асып кеткен және Бағдарламаға сәйкес мiндеткерлiктердiң орындалмаған жағдайында, Сатушы бiржақты тәртiппен келiсiмдi бұзуға құқылы.
      25. Сатып алушының сатып алу-сату шарты бойынша жекешелендiру объектiсi мен жер учаскесiне меншiк құқығы мәмiленiң Қазақстан Республикасының Азаматтық Кодексiмен және Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1995 жылдың 25 желтоқсанындағы Заң күшi бар "Жылжымайтын мүлiк және онымен шарт жасау құқықтарының мемлекеттiк тiркелуi туралы" Жарлығымен қаралған тәртiпке сәйкес тiркелген сәтiнен басталады.

V. Жекешелендiру объектiлерiн сатудан алынған қаржы

      26. Жекешелендiру объектiлерiн сатудан алынған қаржының тендерлердi өткiзу мен ұйымдастыру шығыстарына жұмсалғаннан басқасы, мемлекеттiк бюджеттiң кiрiсiне жiберiледi.

Об утверждении Положения о порядке проведения открытых тендеров по продаже объектов приватизации

Постановление Государственного комитета Республики Казахстан по приватизации от 11 июня 1996 года N 240. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 23.06.1996 г. за N 186. Утратило силу - приказом Председателя Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан от 25 августа 2000 года N 195

                              Извлечение
                     из приказа Председателя
                    Комитета государственного
                     имущества и приватизации
                       Министерства финансов 
                       Республики Казахстан
                от 25 августа 2000 года N 195

      "Во исполнение постановления Правительства Республики Казахстан от 26 июня 2000 года N 942 "Об утверждении Правил продажи объектов приватизации" приказываю:
      1. Признать утратившими силу некоторые нормативные правовые акты, регулирующие продажу объектов приватизации, согласно приложению...
      3. Настоящий приказ вступает в силу с момента подписания.

      Председатель
                              Приложение
                              к приказу Комитета
                              государственного имущества и
                              приватизации Министерства
                              финансов Республики Казахстан
                              N 195 от 25.08.2000г.
 
                Перечень утративших силу некоторых
                    нормативных правовых актов,
             регулирующих продажу объектов на торгах
 
      1. Постановление Государственного комитета Республики Казахстан по приватизации от 11 июня 1996 года N 240 "Об утверждении Положения о порядке проведения открытых тендеров по продаже объектов приватизации" ...".
--------------------------------------------------------------------  

 
 
      Во исполнение Указа Президента Республики Казахстан, имеющего силу Закона, "О приватизации"  U952721_  от 23 декабря 1995 года N 2721, Государственный комитет Республики Казахстан по приватизации постановляет: 

      1. Утвердить прилагаемое "Положение о порядке проведения открытых тендеров по продаже объектов приватизации". 
      2. Территориальным комитетам по приватизации: 
      производить продажу объектов на открытых тендерах по согласованию с Государственным комитетом по приватизации на основании вышеуказанного Положения; 
      обеспечить контроль за выполнением Покупателями при коммерческом тендере - условий тендера, при инвестиционном тендере - условий тендера и программы. 
      3. Управлению приватизации объектов социальной инфраструктуры (Махимову Н.Ж.) и Управлению продажи госпакетов акций АО (Куттыбаевой К.С.) обеспечить оперативно-аналитический учет объектов, реализуемых через открытый тендер. 
      4. Контроль за исполнением настоящего Постановления возложить на заместителей Председателя Сарабекову Т.С. и Дубермана Ю.Е. 

            Председатель 

                                            Утверждено 
                                 Постановлением Государственного 
                                  комитета Республики Казахстан 
                                          по приватизации 
                                     от 11 июня 1996 г. N 240 

                             П О Л О Ж Е Н И Е 
                 о порядке проведения открытых тендеров 
                    по продаже объектов приватизации  <*> 

      Сноска. В текст Положения внесены следующие изменения согласно постановлению Департамента по приватизации Минфина РК от 4 августа 1997 г. N 386: 
      а) слова "Государственный комитет Республики Казахстан по приватизации" заменить словами "Департамент по приватизации Министерства финансов Республики Казахстан"; 
      б) слова "далее - Комитет" заменить словами " далее - Департамент"; 
      в) слова "Государственный комитет Республики Казахстан по управлению государственным имуществом" заменить словами "Департамент управления государственным имуществом и активами Министерства финансов Республики Казахстан"; 
      г) слова "Государственный комитет Республики Казахстан по земельным отношениям и землеустройству" заменить словами "Комитет по управлению земельными ресурсами Министерства сельского хозяйства"; 
      д) слова "Председатель Государственного комитета Республики Казахстан по приватизации" заменить словами "Директор Департамента по приватизации Министерства финансов Республики Казахстан 

                             I. Общие положения 

      1. Настоящее Положение разработано в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан, имеющего силу Закона, "О приватизации" от 23 декабря 1995 года N 2721 и регулирует порядок проведения открытых тендеров по продаже объектов приватизации. 
      2. Положение определяет общий порядок, условия организации и проведения открытого тендера, рассмотрение предложений участников, принятие решения о лице, выигравшем тендер, и оформление прав собственности на объект приватизации. 
      3. В Положении используются следующие понятия: 
      "Объект продажи" - государственное предприятие и учреждение, как имущественный комплекс; выделенные из него, без нарушения замкнутого технологического цикла, производственные подразделения и структурные единицы; акции и доли в уставных фондах хозяйствующих товариществ. 
      "Продавец" - Департамент по приватизации Министерства финансов Республики Казахстан и его территориальные органы. 
      "Участник" - юридическое или физическое лицо, зарегистрированное в установленном порядке для участия в тендере. 
      "Тендер" - открытые торги по продаже объектов приватизации на определенных условиях. 
      "Коммерческий тендер" - торги между участниками, согласившимися выполнять условия тендера, где победителем признается участник, предложивший наиболее высокую цену за объект приватизации. 
      "Инвестиционный тендер" - торги, где победителем по решению комиссии признается участник, предложивший наилучшую программу в соответствии с условиями тендера. 
      "Начальная цена объекта" - цена, по которой объект выставляется на тендер. 
      "Лицо, выигравшее тендер" - Участник, предложивший наиболее высокую цену за объект на коммерческом тендере, или Участник, предложивший наилучшую программу на инвестиционном тендере. 
      "Покупатель" - лицо, выигравшее тендер и заключившее с Продавцом договор купли-продажи объекта на определенных условиях. 
      4. Решение о выставлении объекта продажи на тендер и о выборе вида тендера принимает Департамент по приватизации Министерства финансов Республики Казахстан. 
      5. Организацию и проведение тендера осуществляет Продавец в порядке, определенном действующим законодательством и настоящим Положением. 
      Продавец: 
      - устанавливает сроки и место проведения тендера; 
      - формирует тендерную комиссию; 
      - осуществляет контроль за ходом организации и проведения тендера; 
      - заключает договора купли-продажи с Лицами, выигравшими тендер и осуществляет контроль за их исполнением; 
      - осуществляет расчеты с Участниками, Покупателями. 
      Для проведения расчетов по определению стартовой цены объекта продажи, а также тендерных условий Продавец вправе привлекать независимый консалтинг. 

                          II. Тендерная комиссия 

      6. Для подготовки и проведения тендера Продавец формирует комиссию, в состав которой включаются представители Продавца, Департамента управления государственным имуществом и активами Министерства финансов Республики Казахстан, Министерства финансов, Министерства экономики и других заинтересованных организаций по усмотрению Продавца. Число членов комиссии должно составлять не менее 5 человек. Председателем комиссии является представитель Продавца. 
      Решения комиссии принимаются большинством голосов от общего числа членов комиссии. При равенстве голосов, голос Председателя комиссии является решающим. Способ голосования  (открытое, закрытое) определяется комиссией.  <*> 
      Сноска. Пункт 6 - с изменениями и дополнениями, внесенными  постановлением Департамента по приватизации Минфина РК от 4 августа 1997  г. N 386. 
      7. Комиссия: 
      - самостоятельно разрабатывает и утверждает регламент своей работы; 
      - определяет и утверждает условия тендера и метод торгов; 
      - утверждает начальную цену объекта тендера; 
      - устанавливает размер гарантийного взноса; 
      - принимает решение о публикации информационного сообщения; 
      - проводит тендер; 
      - объявляет Лицо, выигравшее тендер. 
       Сноска. Пункт 7 - дополнен постановлением Государственного комитета Республики Казахстан по приватизации от 2 августа 1996 года N 354. 
     8. Подготовку к проведению тендера осуществляет рабочая группа из числа работников Продавца, которая обеспечивает своевременное опубликование информационного сообщения о проведении тендера, ознакамливает участников с условиями тендера, проводит прием заявок и регистрацию участников, передает поступившие материалы для рассмотрения комиссии. 


     III. Организация и проведение тендера 

     9. Условиями тендера могут быть: 
     - обеспечение определенного уровня объемов производства, номенклатуры выпускаемой продукции или оказываемых услуг; 
     - поставка продукции определенным потребителям; 
     - условия ценообразования, в том числе ограничения по предельному уровню цен; 
     - проведение природоохранных мероприятий; 
     - сохранение или создание новых рабочих мест; 
     - сохранение существующего порядка и условия использования объектов производственной или социальной инфраструктуры; 
     - цена продажи; 
     - обязательства по объемам, видам и срокам инвестиций в объект; 
     - погашение кредиторской задолженности в установленные сроки; 
     - погашение задолженности по заработной плате; 
     - ограничение на совершение сделок (перепродажа, залог, передача в управление и др.) и/или запрещение определенных действий в отношении объекта в течение определенного периода времени; 
      - другие условия по решению комиссии. 
      10. Комиссия утверждает условия тендера, начальную цену объекта, устанавливает размер гарантийного взноса, возможность продажи в рассрочку и осуществляет иную деятельность по организации тендера. 
      Гарантийный взнос для участия в тендере устанавливается в пределах 5-15 процентов от начальной цены объекта. По объектам, которые выставляются на торги по голландскому методу, размер гарантийного взноса может устанавливаться в пределах до 5% процентов от начальной цены объекта.  <*> 
      Сноска. Пункт 10 - с дополнениями, внесенными постановлением Департамента по приватизации Минфина РК от 4 августа 1997 г. N 386.  
      11. Информационное сообщение о проведении тендера, допуск участников регулируются Указом Президента Республики Казахстан, имеющим силу Закона, "О приватизации" от 23 декабря 1995 года N 2721 и соответствующими нормативными актами. 
      12. Регистрация участников тендера производится со дня публикации информационного сообщения и заканчивается за три дня до проведения тендера. Лица, желающие участвовать в тендере, вправе обратиться в комиссию с просьбой о продлении срока принятия заявок. В случае согласия комиссии условие о продлении срока распространяется на всех. 
      13. Заявка на участие в тендере включает письменное обязательство юридического или физического лица на заключение договора купли-продажи объекта на условиях, установленных в информационном сообщении о проведении тендера. 
      К заявке на участие в коммерческом тендере прикладывается коммерческое предложение о цене покупки объекта. 
      К заявке на участие в инвестиционном тендере прилагается программа, составленная в соответствии с условиями тендера и предложение о цене объекта. 
      Документы лиц, желающих принять участие в тендере, после регистрации в специальном журнале, хранятся в специальном сейфе до дня проведения тендера. 
      14. Прием заявок и регистрация участников тендера производится при наличии полного комплекта требуемых документов. Протокол рабочей группы по приему заявок лиц, желающих принять участие в тендере, передается Комиссии в день окончания регистрации участников тендера. 
      15. Протокол регистрации участников тендера рассматривается и утверждается Комиссией. Протокол должен содержать следующие сведения: 
      дата и место приема заявок; 
      дата и место проведения тендера; 
      наименование объекта, который выносится на тендер; 
      состав рабочей группы тендерной комиссии; 
      сведения об участниках, не допущенных к участию в тендере, и обоснование такого решения; 
      сведения об участниках, допущенных к тендеру. 
      Лицо, прошедшее регистрацию, получает статус Участника тендера. 
      16. Если количество зарегистрированных участников в тендере менее двух, тендер объявляется несостоявшимся, за исключением третьих и последующих тендеров, на которых объект приватизации может быть продан единственному участнику. 
      17. На заседании комиссии заявки с предложениями участников изучаются и сравниваются. Комиссия проверяет соблюдение всех формальностей, определяет наличие требуемых сведений и документов. Все члены комиссии должны ознакомиться с предложениями каждого участника. 
      18. При проведении коммерческого тендера Комиссия объявляет Лицом, выигравшем тендер, Участника, предложение которого содержит наивысшую цену за объект и удовлетворяет условиям тендера. 
      В случае, если на коммерческом тендере предложения двух или более участников содержат одинаковую цену и удовлетворяют условиям тендера, то для определения победителя между ними проводятся торги по цене за объект. 
      19. При проведении инвестиционного тендера, программы участников рассматриваются комиссией. Лицо, выигравшее тендер, определяется Комиссией, исходя из установленных ею критериев выявления победителей. 
      Комиссия объявляет Лицом, выигравшем тендер, Участника, предложение которого содержит наиболее эффективную программу и удовлетворяет условиям тендера. 
      В случае, если на инвестиционном тендере программы двух или более Участников содержат одинаковое предложение по инвестициям и другим факторам, то для определения Победителя между ними проводятся торги по цене за объект. 
      20. Решения Комиссии оформляются протоколом, который подписывается членами комиссии и председателем. Член комиссии имеет право письменно изложить свое особое мнение и приложить его к протоколу. 
      Не позднее дня, следующего за днем окончания тендера, Комиссия объявляет результаты тендера все участникам. 
      21. Протокол о результатах тендера является документом, фиксирующим результаты тендера, а также обязательства Лица, выигравшего тендер и Продавца по заключению договора купли-продажи объекта на оговоренных условиях. 
      Не позднее 10 календарных дней после завершения тендера, на основании сведений акта приема-передачи и протокола о результатах тендера, Покупатель и Продавец подписывают договор купли-продажи. 
      22. В случае нереализации объекта на тендере Продавец принимает решение о способе его продажи. Если объект не продан в течение шести месяцев после его передачи на продажу, Департамент по приватизации Министерства финансов Республики Казахстан возвращает права собственности на данный объект Департаменту управления государственным имуществом и активами Министерства финансов Республики Казахстан. Срок, отведенный для реализации объекта может быть продлен постановлением Госкомимущества. 

             IV. Порядок расчета с покупателями и оформление 
                          права собственности 

      23. Договор купли-продажи объекта приватизации заключается в письменной форме между Продавцом и Покупателем, в котором отражается предмет договора, права и обязанности сторон, стоимость объекта, форма и сроки оплаты. 
      24. В случае просрочки авансового или окончательного платежа и невыполнения обязательств согласно Программы, Продавец вправе расторгнуть договор в одностороннем порядке. 
      25. Право собственности на объект приватизации и земельный участок по договору купли-продажи наступает у Покупателя с момента регистрации сделки в порядке, предусмотренном Гражданским Кодексом Республики Казахстан и Указом Президента Республики Казахстан, имеющим силу Закона,  U952727_  "О государственной регистрации прав на недвижимое имущество и сделок с ним", от 25 декабря 1995 г. 

         V. Средства, полученные от продажи объекта приватизации 

      26. Средства, полученные от продажи объектов приватизации, направляются в доход государственного бюджета, за исключением расходов на организацию и проведение тендера.