Қазақстан Республикасында заңды және жеке тұлғалардың мемлекеттiк статистикалық есеп беруiнiң тәртiбi жөнiндегi ЕРЕЖЕ

Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар жөнiндегi агенттiктiң статистика және талдау жөнiндегi комитетiнiң қаулысымен БЕКIТIЛГЕН 1997 жылғы 13 желтоқсандағы N 75 Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 1998 жылғы 19 наурыз N 485 тіркелді. Күші жойылды - ҚР Статистика жөніндегі агенттігінің 2000 жылғы 26 маусымдағы N 44 бұйрығымен. ~V001320

      Статистика және талдау жөнiндегi комитет 1997 жылғы 7 мамырдағы N 98-1  Z970098_ ҚРЗ "Мемлекеттiк статистика туралы" Қазақстан Республикасы Заңының орындалуы жөнiнде 
                             Бұйырамын: 
 

        1. Қазақстан Республикасында заңды және жеке тұлғалардың мемлекеттiк статистикалық есеп беруiнiң тәртiбi жөнiндегi ереже осы ұсынылып отырған үлгiге сәйкес бекiтiлсiн. 
      2. Осы Ереже күшiне енгiзiлгеннен кейiн "Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк статистика комитетiнiң 1994 жылғы 26 желтоқсандағы N 80 қаулысымен бекiтiлген "Қазақстан Республикасы мемлекеттiк статистика органдарында шаруашылықпен айналысатын және басқа да адамдардың статистикалық ақпараттарын берудiң тәртiбi жөнiндегi" Ережесiнiң күшi жойылсын. 
 
         Төраға 

                          I. Жалпы жағдай 

      Бұл Ереже Қазақстан Республикасының "Мемлекеттiк статистика туралы" (1997 жылғы 7 мамырдағы N 98-1 ҚРЗ), "Қазақстан Республикасының кейбiр заң актiлерiне өзгерiстер мен қосымшалар енгiзу туралы" (1994 жылғы 22 қыркүйектегi N 167-XIII) Заңдарына, Қазақ ССР-нiң "Әкiмшiлiк хұқық бұзушылық туралы" Кодексiне және елiмiздiң басқа да заң актiлерiне сәйкес зерттелiп жасалды. 
      Ереже мемлекеттiк статистика органдарымен және басқа да мекен-жайларға есеп берудiң бланкiлерiнде қарастырылған түрлерiне сәйкес мемлекеттiк статистикалық бақылауды жүргiзуге қажеттi статистикалық есептердi және басқа да мәлiметтердi берiп отыруды белгiлi бiр талаптарға бағындырып отырады. 
      Сондай-ақ бұл Ережеде қазiргi заңдылықтарға сәйкес статистикалық есептердi берiп отыру тәртiбiн бұзғандарды әкiмшiлiк және басқа да жауапкершiлiкке тарту тәртiбi де қарастырылған. 

                       II. Мемлекеттiк статистикалық 
                   есеп беру, оны берiп отырудың тәртiбi 

      1. Мемлекеттiк (ведомстволық) статистикалық есеп беру (бұдан былай - статистикалық есеп беру) Республикалық мемлекеттiк статистикалық органдар бекiткен, немесе облыстық (қалалық) статистика органдары олармен келiсiлген статистикалық бақылаудың барлық түрлерiн (үнемi және мезгiл есеп беру, бiр жолғы есеп, әртүрлi санақтар, iшiнара, анкеталық, декларациялық, корреспонденттiк және инспекциялық бақылау және басқалар), әдiстер мен бағдарламалар, сондай-ақ оларды толтырудың нұсқауларын қамтиды. 
      2. Формалы бланкiлерде және оларды толтырудың нұсқауларында көрсетiлген көрсеткiштердi есептеудiң құрамы мен методологиясы, статистикалық есеп берушi заңды адамдардың тобы, мекен-жайы, оның әдiстерi мен мерзiмi барлық заңды тұлғалар үшiн мiндеттi болып саналады және осы әдiстердi бекiткен статистикалық органдардың рұхсатынсыз оны өзгертуге болмайды. 
      3. Барлық заңды тұлғалардың мемлекеттiк статистикалық бақылаудың барлық түрлерi мен әдiстерi бойынша статистикалық есеп берiп отырулары мiндеттi деп есептелiнедi және ол ақысыз жүзеге асырылады. Жеке тұлғалар қазiргi заңдарда (Қазақстан Республикасының "Мемлекеттiк статистика туралы" Заңының 3 бабы; "Шағын кәсiпкерлiктi дамыту мен қолдау туралы", "Жеке кәсiпкерлiк туралы" және Қазақстан Республикасының басқа да заң актiлерi) бекiтiлген жағдайда ғана мемлекеттiк статистикалық есеп бере алады. 
      Заңды және жеке тұлғалардың мемлекеттiк статистикалық органдарға барлық алғашқы статистикалық ақпараттар беруi кезiнде құпиялылықтың сақталуына кепiлдiк берiледi. Статистикалық ақпараттарды тарату тек сол ақпаратты берiп отырған заңды және жеке тұлғалардың келiсiмiмен ғана, немесе жасырын атпен беруге болады. ("Мемлекеттiк статистика туралы" Заңның 13 бабы). 
      4. Қазақстан Республикасының "Мемлекеттiк статистика туралы" Заңының 2 (3 абзац) және 11 (7 абзац) баптарын, "Шетел инвестициясы туралы" Заңының 23 бабының елiмiздiң басқа да нормативтi актiлерiн басшылыққа ала отырып, сол сияқты аймақтардың, облыстардың, аудандардың, қалалар мен басқа да әкiмшiлiк-территориялық құрылымдардың) экономикалық және әлеуметтiк дамуы барысының статистикалық ақпараттарда уақытында және нақтылы көрсетiлiп тұруы мақсатында Қазақстан аймағының басқа да территорияларында және одан тысқары жерлерiнде де филиалы мен өкiлдiгi бар заңды тұлғалар мемлекеттiк статистика органдарына қазiргi есеп беру әдiсi мен оларды толтырудың нұсқауларына сәйкес өзiнiң тұратын жерi бойынша тұтас кәсiпорны, ұйымы немесе мекемесi, сол сияқты өзiнiң өкiлдiгiнiң филиалы тұрғысында статистикалық есеп берiп отыруға мiндеттi. 
      Мемлекеттiк тiркеу (қайта тiркеу) кезеңiнде заңды тұлғалар, сондай-ақ заңды тұлғалық мәртебесi жоқ заңды тұлғалардың филиалдары мен өкiлдiктерi мемлекеттiк статистика органдарына бiр iзге салынып теңестiрiлген және басқа да жүйелi - есептiк кодтар иелену, статистикалық карточка беру, сол сияқты бiрыңғай мемлекеттiк статистикалық тiзiмге қосу үшiн мемлекеттiк тiркеу (қайта тiркеу) туралы куәлiк пен құрылтайшылық құжаттар тапсырады. 
      Кәсiпорындар, мекемелер мен ұйымдар қайта құрылатын немесе мүлдем таратылатын болса мемлекеттiк статистика органдарына өзiнiң жұмыс iстеген есептiк мерзiм iшiнде таратылған күнге дейiн жыл бойы мезгiл формалы бланкiлермен статистикалық есеп беруге тиiстi. 
      5. Статистикалық есептiң көрсеткiштерi, оның iшiнде мемлекеттiк, әскери және коммерциялық құпияны құрайтын мемлекеттiк статистика органдары мен басқа да мекен-жайларға статистикалық есеп берудiң формалы бланкiлерiнде қарастырылған белгiленген тәртiпке сай тегiн берiлiп тұрады. 
      Жабық түрдегi статистикалық ақпараттар мемлекеттiк статистика органдарына мемлекеттiк және әскери құпияны сақтауды қамтамасыз ету тәртiбiмен берiледi. 
      6. Орталық атқару органдары жүйесiнде, яғни ведомство министрлiгiнде атқарылатын статистикалық есеп, жинау мен өңдеу мемлекеттiк статистика органдарына олар үшiн статистика комитетiнде белгiленген тәртiпке сай бағдарлама бойынша және көрсетiлген мерзiмiнде берiлiп тұрады. 
      7. Статистикалық есептерге басшылар, бас бухгалтер немесе есеп жұмысын жүргiзуге жауапты лауазым иелерi қол қояды. Ол лауазым иелерi берiлген статистикалық есептiң дұрыстығына және оның мерзiмiнiң сақталуына жауап бередi. 
      Статистикалық есеп берудiң күнi бiр қалада тұратын кәсiпорындар, мекемелер мен ұйымдар үшiн оны тиiстi иесiне берген күннен бастап есептелсе, ал басқа қалада тұратындар үшiн байланыс кәсiпорнының соққан белгiсi бойынша жiберiлген күннен басталады. 
      Бiр қалада тұратын кәсiпорындар мен ұйымдар үшiн есептi почтамен жiберуге болмайды. 
      8. Статистикалық есептiң тапсыру мерзiмiнiң бұзылғанына, статистикалық есептiң формаларында Статкомитеттiң көрсеткен мерзiмдерiнде тапсырылмауы жатады. 
      9. Есеп беру мәлiметiн бұрмалау статистикалық есепте оның бет-бейнесiнiң дұрыс көрсетiлмеуi, сол лауазымды адамдардың түскен табысты әдейi жасыру мақсатымен және басқа да пайдақорлықпен жiберген қатесi, сондай-ақ есептi жасау барысындағы қазiргi бар нұсқаулар мен методикалық ережелер, сол сияқты арифметикалық қателiктер деп те есептелiнедi. 

             III. Статистикалық ақпараттарды ұсыну тәртiбiн 
                     бұзуға қарсы жауапкершiлiк туралы 

      1. Әкiмшiлiк хұқық бұзушылық Кодексi мен Қазақстан Республикасының 1994 жылғы 22 қыркүйегiндегi "Қазақстан Республикасының кейбiр заң актiлерiне өзгерiстер мен қосымшалар енгiзу туралы" Заңына, басқа да заң актiлерiне сәйкес кәсiпорындардың, ұйымдар мен мекемелердiң басшылары мен есепке қол қоюшы лауазымды адамдар қазiргi Заңдарға сәйкес әкiмшiлiк және басқа да жауапкершiлiкке тартылады: 
      - қабылдамау, ұсынбау, уақытында ұсынбау, жасыру, қосып жазу және басқа да статистикалық есептiң мәлiметтерiн бақылауды бұрмалау; 
      - мемлекеттiк статистикалық бақылауды өткiзуден бас тарту; 
      - мемлекеттiк және коммерциялық құпиясы бар статистикалық мәлiметтердi сатуға, бiреуге беруге немесе басқаша түрде жария ету; 
      - статистикалық комитетте немесе оның территориялық органдарында есеп беру формасында бекiтiлмеген статистикалық ақпараттарды жинау. 
      2. Статистикалық қызмет жүргiзушi орталық атқару органдары осы бөлiмнiң 1 пунктiнде көрсетiлген есеп берудiң тәртiбiн бұзу фактiлерiн тапқан жағдайда олар тәртiп бұзушыларды әкiмшiлiк тарапынан жауапкершiлiкке тарту жөнiнде мемлекеттiк статистика органдарына ұсыныс жасауға хұқылы. 
      Осы бөлiмнiң 1 пунктiнде аталып көрсетiлген әкiмшiлiк хұқық бұзушылардың iсiн облыстық (қалалық) статистика басқармаларының басшылары, қалалық және аудандық статистика бөлiмдерiнiң бастықтары қарайды. 
      3. Мемлекеттiк статистикалық есеп берудi ұсыну барысында тәртiп бұзушылық фактiлерi анықталған жағдайда мемлекеттiк статистикалық органдарының қызметкерлерi әкiмшiлiк хұқық бұзушылықтың болғандығы жөнiнде хаттама жасайды (N 1 қосымша). 
      Хаттамаға оны жасаған адамдар мен әкiмшiлiк хұқық бұзушылар қол қояды. Қол қоюдан бас тартқан жағдайда ол жөнiнде жазылынып алынады. Тәртiп бұзған адам ұсынылып отырған хаттамаға қосымша өзiнiң түсiнiктемесi мен ұсыныстарын, сол сияқты оған қол қоюдан бас тартуының себептерiн қоса беруге тиiс. Хаттамаға қол қоюдан бас тарту оның үстiнен iс қозғауды тоқтатуға негiз бола алмайды. Хаттама барлық материалдарымен қоса мемлекеттiк статистика органдарының басшыларына тексеруге берiледi, ол он бес күннiң iшiнде қаралуға тиiс. Хаттаманың бiр данасы статистикалық есептi беру тәртiбiн бұзушы адамға берiледi. Хаттамалар есеп журналына тiркелуге тиiс (N 3 қосымша). 
      Әкiмшiлiк хұқығын бұзушылардың iсi әкiмшiлiк тарапынан жауапкершiлiкке тартылып отырған адамды қатыстыра отырып қаралады. Iстi қараудың орны мен уақыты алдын ала сол адамға хабарланғаны жайлы мәлiмет болған жағдайда және ол адамнан дәлелдi себептерге байланысты iстi қарауды кейiнге қалдыру жөнiнде өтiнiш түспеген болса iс оның қатысуынсыз-ақ қарала бередi. 
      4. Iстi қараудың қорытындысы бойынша мемлекеттiк статистика органының басшысы қаулы шығарады (N 2 қосымша). Қаулыға қол қойылады және гербтi мөрмен куәландырылады. Қаулының көшiрмесi арналып шығарылған адамға тапсырылады немесе 3 күннiң iшiнде хабарлау хат арқылы заказды почтамен жiберiледi. 
      Әкiмшiлiк тарапынан жазаға тарту жөнiндегi қаулы тәртiп бұзушылық жасалған күннен бастап екi айдан кешiктiрмей шығарылуы тиiс, ал ұзартылған тәртiп бұзушылық оны анықтаған күннен бастап екi ай деп есептелiнедi. 
      Жоғары мемлекеттiк статистика органы басшысының немесе аудандық (қалалық) соттың үзiлді-кесiлдi шешiмi шығарылған күннен бастап он күн iшiнде әкiмшiлiк тарапынан жазаға тарту жөнiндегi қаулыға шағым арыз беруге болады. Жоғары мемлекеттiк статистика органының басшысы қаулының заңдылығын және дәлелдiлiгiн тексередi және мынадай шешiмдер қабылдайды: 
      қаулыны өзгерiссiз қалдыру, ал өтiнiштi қанағаттандырмау керек; 
      қаулыны өзгерту және iстi тоқтату керек; 
      қаулыны өзгерту және материалды жаңадан қарауға жiберу; 
      айып мөлшерiн оны азайтуға қарай өзгерту. 
      Мемлекеттiк статистика органының әкiмшiлiк хұқық бұзушылық iсi жөнiндегi қаулысы атқарушы құжат болып саналады және барлық лауазымды адамдар орындауға мiндеттi. Тәртiп бұзушы айыпты қаулыны алған күннен немесе оның қалдырған өтiнiшiн қанағаттандырмау жөнiнде хабарланған күннен бастап 15 күннен қалдырмай банк мекемесiне төлеуге тиiс. Мемлекеттiк статистика органына айыптың төленгенi жайлы квитанция немесе айыпты төлегендiгiн растайтын төлем құжаттарын әкелiп көрсетуге тиiс. 
      Әкiмшiлiк тарапынан жазаға тарту жөнiндегi қаулы айып тұрғысында әкiмшiлiк хұқық бұзушылық жөнiндегi Кодекстiң 293-бабында қаралғанындай ерiктi түрде орындаушылар үшiн белгiленген уақыттың өтуiне қарай ықтиярсыз орындаушылыққа жатады. 
      Құрама есептiң қорытындысын қалайда түзетудiң қажеттiгiне апарып соғатын бұрмаланған статистикалық мәлiметтердi берген жағдайда мемлекеттiк статистика органдары құрама есептiң қорытындысын қалайда түзетудiң қажеттiгiне апарып соғатын бұрмаланған статистикалық мәлiметтердi берудiң нәтижесiне апарып соғатын шығынды қайта орнына келтiрудi талап етуге хұқылы. 
      Құрама есептiң қорытындысын түзетуге жұмсалған қосымша шығын атқарылған жұмыстың актiсiмен жасалады, онда жұмсалған шығынның мөлшерi, яғни келтiрiлген зиян көрсетiледi. Сонымен бұрмаланған мәлiметтер берген кәсiпорындар, мекемелер, ұйымдардың мекен-жайына атқарылған жұмыс көлемi актiсiнiң көшiрмесiмен қоса талаптары және басқа таласу мәселесiн мiндеттi түрде ретке келтiруге қажеттi құжаттар жiберiледi. 
      Кәсiпорындар, мекемелер мен ұйымдардың келтiрiлген шығынды ерiктi түрде орнына келтiруге қарсылық бiлдiрген жағдайында оны өндiртiп алу сот арқылы жүзеге асырылатын болады. 
      Әкiмшiлiк хұқық бұзушылық жөнiндегi iстi жүргiзу тәртiбi әкiмшiлiк хұқық бұзушылық Кодексiмен және Қазақстан Республикасының басқа да заң актiлерiмен анықталады. 

                                       Қазақстан Республикасы      
                                      Стратегиялық жоспарлау және                                         реформалар жөнiндегi агенттiк,                                     статистика және талдау жөнiндегi
                               комитеттiң мемлекеттiк статистикалық
                                     есеп берудiң тәртiбi туралы
                                   1997 жылғы 13 желтоқсандағы     
                                    N 75 қаулысымен бекiтiлген     
                                               Ережеге              

                                                   N 1 қосымша          

             _________________________________________ 
            мемлекеттiк статистика органының аты-жөнi 

              Әкiмшiлiк хұқық бұзушылық статистикалық 
               есеп беру тәртiбiнiң бұзылуы туралы                                                  ХАТТАМА                                     

" __ " ____________ 199 _ ж.               ________________________                                               хаттама жасаудың орны   ____________________________________________________________________
  хаттама жасаушы адамның әкесiнiң аты, аты-жөнi, жұмыс орны         тексерiс кезiнде __________________________________________________
                                бұзудың нақтылы құрамы               ____________________________________________________________________                  тәртiп бұзудың уақыты, кезеңi және орны            

____________________________________________________________________  ____________________________________________________________________  ____________________________________________________________________  ____________________________________________________________________  ____________________________________________________________________  Мынадай тәртiп бұзушылық болды ____________________________________
                              нормативтi актiлердiң аты-жөнi және    ____________________________________________________________________      пункттердiң номерлерi, орын алған бұрмалаулар мыналар            

Аталған тәртiп бұзуға кiнәлi _______________________________________
                                     әкесiнiң аты, аты-жөнi          ____________________________________________________________________      лауазымы, тәртiп бұзған адамның жұмыс орны, тұратын мекен-жайы   ________________________________________________________________________________________________________________________________________  ____________________________________________________________________       Қазақстан Республикасының әкiмшiлiк хұқық бұзушылық Кодексiнiң  261 бабында қарастырылған хұқық бұзушының хұқығы мен мiндеттерi түсiндiрiлдi.                                                      
 
  Хұқық бұзушының түсiнiктемесi _____________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________      Iстi шешу үшiн қажеттi басқа да мәлiметтер ____________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________                                                                            Хұқық бұзушы осы хаттама бойынша iстi қарауға хабардар етiлдi    

" __ " __________ 199 __ ж.__________ сағат.                         ____________________________________________________________________

Хаттаманы жасаушының лауазымы, әкесiнiң аты, өзiнiң аты-жөнi,
қойған қолы ________________________________________________________
            хұқық бұзушының аты-жөнi, әкесiнiң аты, қойған қолы    
 
  Хаттаманың екiншi данасын алдым ___________________________________
                                 заңды тұлғаның басшысының, немесе 
                                 хұқық бұзушы қызметкердiң аты-жөнi                                    әкесiнiң аты, қойған қолы.         
     Ескерту: хұқық бұзушы адам хаттамаға қол қоюдан бас тартқан     жағдайда ол жөнiнде арнайы жазып қалдырады. Хаттамаға қол қоюдан бас тарту iстi қысқартуға негiз бола алмайды. Хұқық бұзушы адам хаттаманың мазмұны жөнiнде өзiнiң түсiнiктемесiн және қарсылығын бiлдiруге хақы бар, сол сияқты оған қол қоюдан не себептi бас тартатындығы жайлы айтуға тиiс (бұл құжаттар хаттаманың әрбiр данасына тiркелуi қажет).       
 
                                Қазақстан Республикасы Стратегиялық                                  жоспарлау және реформалар жөнiндегi                                   агенттiк, статистика және талдау                                     жөнiндегi комитеттiң мемлекеттiк                                     статистикалық есеп берудiң тәртiбi                                   туралы 1997 жылғы 13 желтоқсандағы                                    N 75 қаулысымен бекiтiлген Ережеге                                             N 2 қосымша                     

_________________________________________ 
мемлекеттiк статистика органының аты-жөнi 

                 Әкiмшiлiк хұқық бұзушылық iсi туралы 
                  статистикалық есеп беру тәртiбiнiң
                          бұзылуы жөнiнде                                                         ҚАУЛЫ                                         

" __ " ____________ 199 _ ж.               ________________________                                             қаулының алынған орны          

     Мен ___________________________________________________________
        облыстық (қалалық) статистика органы бастығының лауазымы,    ___________________________________________________________________      аудандық, қалалық статистика органдары басшыларының лауазымы,    ____________________________________________________________________                      әкесiнiң аты, өзiнiң аты-жөнi                    " __ " _______ N _____ хаттаманы және оған қосымша статистикалық есеп берудiң белгiленген тәртiбiнiң бұзылуы туралы материалдарды қарай келiп, онда жұмыс iстейтiн ___________________________________
                                      лауазымы, жұмыс орны           анықтадым _________________________________________________________
        iстi қараған кезде анықталған хұқық бұзушының iсiнiң мәнiсi  ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________  

      Қазақстан Республикасының "Әкiмшiлiк хұқық бұзушылық туралы"   Кодексiн, Қазақстан Республикасының "Мемлекеттiк статистика туралы", "Қазақстан Республикасының әкiмшiлiк хұқық бұзушылық туралы Кодексiне өзгерiстер мен қосымшалар енгiзу туралы" заңдарын, Қазақстан Республикасының және басқа да заң актiлерiн басшылыққа ала отырып,              

                         ҚАУЛЫ ЕТЕМIН                                      

     1. Хұқық бұзғаны үшiн ________________________________________
                        заңды және басқа да нормативтi актiлердiң    __________________________________________________________________
     бұзылғаны жөнiндегi пункттiң нөмiрi, баптары мен аттары        

әкiмшiлiк тарапынан ескерту немесе айып төлеу сияқты жазаға тарту______________________________________________________________              тәртiп бұзушының аты-жөнi, әкесiнiң аты                  
мөлшерi _____________________________ теңге                          
     Айып ақша 15 күн мерзiм iшiнде төленуге жатады (әкiмшiлiк хұқық бұзушылық туралы Кодекстiң 293 бабы).                          _________________________                 __________________________
       қызметi                              аты-жөнi, әкесiнiң аты   
Мөрдiң орны                                                                

Қаулыны алдым _____________________________________________________
             тәртiп бұзушының қойған қолы, аты-жөнi, әкесiнiң аты.   
     2. Айып салу жөнiндегi бұл жөнiндегi бұл қаулы алынған күннен және оның көшiрмесi айып төлеушiге берiлген күннен бастап 10 күн iшiнде шағым-арыз беруге жатады. 

                               Қазақстан Республикасы Стратегиялық                                  жоспарлау және реформалар жөнiндегi                                   агенттiк, статистика және талдау                                     жөнiндегi комитеттiң мемлекеттiк                                     статистикалық есеп берудiң тәртiбi                                  туралы 1997 жылғы 13 желтоқсандағы                                    N 75 қаулысымен бекiтiлген Ережеге                                              N 3 қосымша                     

            Әкiмшiлiк хұқық бұзушылық есеп беру тәртiбiнiң 
             бұзылуы жөнiндегi хаттамалар мен қаулылардың          
                      есебiн жүргiзуге арналған                                                     ЖУРНАЛ                                         ___________________________________________________                      Мемлекеттiк статистика органының аты-жөнi             

N | хаттаманың | хаттаманы | хұқық бұзушының  | Хұқық   | қаулының 
   | жазылған   |    кiм    | аты-жөнi,әкесiнiң| бұзушы. |шығарылған
   | күнi, N    | толтырған | аты, мекен-жайы, | лықтың  | күнi, N 
   |            |           | не болмаса жұмыс |  түрi   |         
   |            |           | орны қызметiнiң  |         | 
   |            |           | түрi, лауазымы.  |         |         

1 |      2     |     3     |         4        |    5    |     6   



  кестенің жалғасы                                                        ------------------------------------------------------ 
қаулының   | төлеген     | ықтиярсыз    | Ақпараттың  |                мазмұны    | күнi        | жазалауға    | түскен күнi |                (айып      | квитанция.  | жiберiлген   |    және     |                мөлшерi)   | ның N кiрiс | қаулының     | қабылданған |                           | ордерi т.б. | күнi, мекен- |    шешiмi   |                           |             | жайы.        |             |               ------------|-------------|--------------|-------------|                    7      |       8     |       9      |     10      |               ------------|-------------|--------------|-------------|                           |             |              |             |               ------------|-------------|--------------|-------------|                           |             |              |             |               ------------|-------------|--------------|-------------|                           |             |              |             |               ------------|-------------|--------------|-------------|                           |             |              |             |               -------------------------------------------------------                      Журнал статистикалық орган басшының қолы қойылып,
          мөрi басылады, жiппен тігіліп хатталады. 

Об утверждении Положения "О порядке представления юридическими и физическими лицами государственной статистической отчетности в Республике Казахстан"

Приказ Комитета по статистике и анализу Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан от 13 декабря 1997 г. N 75 Зарегистрированo в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 марта 1998 г. за N 485. Утратил силу - приказом Агентства РК по статистике от 26 июня 2000г. N 44 ~V001320

      Во исполнение Закона Республики Казахстан Z970098_ "О государственной статистике" от 7 мая 1997 года N 98-1 ЗРК Комитет по статистике и анализу приказывает:
      1. Утвердить согласно прилагаемому образцу Положение "О порядке

представления юридическими и физическими лицами государственной 
статистической отчетности в Республике Казахстан".
     2. С введением в действие данного Положения отменить ранее 
действовавшее Положение "О порядке представления хозяйствующими и иными 
субъектами статистической информации в органы государственной статистики 
Республики Казахстан", утвержденного Постановлением Госкомитета Республики 
Казахстан от 26 декабря 1994 года N 80.
     
     Председатель
     
                               Положение
         "О порядке представления юридическими и физическими лицами
      государственной статистической отчетности в Республике Казахстан"

                           I. Общие положения



      Настоящее Положение разработано в соответствии с Законами Республики Казахстан "О государственной статистике" (от 7 мая 1997 года, N 98-I ЗРК), "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан" (от 22 сентября 1994 года, N 167-ХIII), Кодекса Казахской ССР K841000_ "Об административных правонарушениях" и других законодательных актов страны.
      Положение регламентирует порядок представления статистической отчетности и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, органам государственной статистики и в другие адреса, предусмотренные на бланках форм отчетности.
      В Положении также содержится порядок привлечения, в соответствии с действующим законодательством к административной и иной ответственности лиц, допустивших нарушения при представлении статистической отчетности.

              II. Государственная статистическая отчетность,
                        порядок ее представления

      1. Государственная (ведомственная) статистическая отчетность (далее - статистическая отчетность) включает все виды статистических наблюдений (регулярные и периодические отчеты, единовременные учеты, различного рода переписи, выборочные, анкетные, декларационные, корреспондентские и инспекционные наблюдения и т.д.), формы и программы которых, а также инструкции по их заполнению, утверждены Республиканским органом государственной статистики, или по согласованию с ними областными (городскими) органами статистики.
      2. Состав и методология исчисления показателей, круг юридических лиц, представляющих статистическую отчетность, адреса, сроки и способы ее представления, которые указываются на бланках форм и в инструкциях по их заполнению, являются обязательными для всех юридических лиц и не могут быть изменены без санкции статистического органа, утвердившего эти формы.
      3. Представление статистической отчетности юридическими лицами при всех видах и формах государственных статистических наблюдений является обязательным и осуществляется на безвозмездной основе. Физические лица представляют государственную статистическую отчетность в случаях, установленных действующим законодательством (ст.3 Закона Республики Казахстан "О государственной статистике", "О развитии и поддержке малого предпринимательства", "Об индивидуальном предпринимательстве" и других законодательных актов Республики Казахстан).
      Юридическим и физическим лицам гарантируется конфиденциальность всей представленной в органы государственной статистики первичной статистической информации. Распространение статистической информации может быть произведено только с согласия юридических и физических лиц, предоставивших информацию, или анонимно (ст.13 Закона "О государственной статистике").
      4. Руководствуясь статьями 2 (абзац 3) и 11 (абзац 7) Закона Республики Казахстан "О государственной статистике", ст.23 Закона "Об иностранных инвестициях", другими нормативными актами страны, с учетом Плана статистических работ, ежегодно утверждаемого Правительством Республики Казахстан, а также в целях своевременного и реального отражения в статистической информации состояния экономического и социального развития регионов (областей, районов, городов и других административно-территориальных образований), юридические лица, имеющие филиалы и представительства на территории других регионов Казахстана и за его пределами, обязаны представлять органам государственной статистики по месту своего нахождения статистическую отчетность в целом по предприятию, организации или учреждению, а также в разрезе своих филиалов, представительств, согласно действующих форм отчетности и инструкций по их заполнению.
      На этапе государственной регистрации (перерегистрации) юридические лица, а также филиалы и представительства юридических лиц без статуса юридического лица, представляются в органы государственной статистики свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации) и учредительные документы для присвоения им унифицированных и идентификационных и других системно-учетных кодов, выдачи статистической карточки, а также для включения в единый государственный статистический регистр.
      При реорганизации или ликвидации предприятия, учреждения и организации, они представляют органам государственной статистики за период своей деятельности в отчетном году до момента ликвидации - статистическую отчетность на бланках форм годовой периодичности.
      5. Показатели статистической отчетности, в том числе составляющие государственную, военную и коммерческую тайну, представляются органам государственной статистики и в другие адреса, предусмотренные на бланках форм статистической отчетности, в соответствии с установленным порядком бесплатно.
      Статистическая информация закрытого характера представляется органам государственной статистики в порядке, обеспечивающим сохранение государственной и военной тайны.
      6. Статистическая отчетность, сбор и обработка которой осуществляется в системе центральных исполнительных органов, т.е. министерств, ведомств, представляется органам государственной статистики по программе и в сроки, установленные для них Статкомитетом.
      7. Статистические отчеты подписываются руководителями, главными бухгалтерами или другими должностными лицами, ответственными за ведение учета. Указанные должностные лица несут ответственность за достоверность представляемой статистической отчетности и соблюдение сроков ее представления.
      Датой представления статистической отчетности для одногородних предприятий, учреждений и организаций считается день фактической передачи ее по принадлежности, а для иногородних - дата отправления, обозначенная в штемпеле почтового предприятия.
      Для одногородних предприятий и организаций почтовые отправления не допускаются.
      8. Нарушением сроков представления статистической отчетности является непредставление ее в сроки, указанные на формах статистической отчетности Статкомитетом.
      9. Искажением отчетных данных считается неправильное их отражение в статистической отчетности, допущенное как в результате умышленных действий должностных лиц с целью сокрытия доходов и в других корыстных целях, так и вследствие неумышленного нарушения действующих инструкций и методических указаний по составлению отчетов, а также арифметических ошибок.

         III. Об ответственности за нарушение порядка представления
                       статистической информации

      1. В соответствии с Кодексом "Об административных правонарушениях" и Законом Республики Казахстан "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан" от 22 сентября 1994 г., другими законодательными актами, руководители и другие должностные лица предприятий, организаций и учреждений, подписывающие отчеты, несут административную и иную ответственность в соответствии с действующим законодательством:
      - за отказ, непредставление, несвоевременное представление, сокрытие, приписки и другие искажения данных статистической отчетности и наблюдений;
      - за отказ от проведения государственных статистических наблюдений;
      - за продажу, передачу или иное разглашение статистических данных, содержащих государственную и коммерческую тайну;
      - за сбор статистической информации по неутвержденным Статкомитетом или его территориальными органами формам отчетности.
      2. При выявлении центральными исполнительными органами, ведущими статистическую деятельность, фактов нарушения отчетности, указанных в пункте 1 данного раздела, они имеют право вносить органам государственной статистики предложения о привлечении нарушителей к административной ответственности.
      Дела об административных правонарушениях, перечисленных в пункте 1 данного раздела рассматривают руководители областных (городских) управлений статистики, начальники городских и районных отделов статистики.
      3. При установлении фактов нарушения порядка представления государственной статистической отчетности работники органов государственной статистики составляют протоколы о совершении административного правонарушения (приложение N 1).
      Протоколы подписываются лицом, его составившим, и лицом, совершившим административное правонарушение. В случае отказа от подписания протокола в нем делается запись об этом. Лицо, совершившее правонарушение, вправе представить прилагаемые к протоколу объяснения и замечания, а также изложить мотивы отказа от его подписания. Отказ от подписания протокола не является основанием для прекращения производства по делу. Протокол вместе со всеми материалами проверок передается руководителю органа государственной статистики, который рассматривает их не позднее, чем в пятнадцатидневный срок. Один экземпляр протокола передается лицу, нарушившему порядок представления статотчетности. Протоколы должны быть зарегистрированы в журнале учета (приложение N 3).
      Дело об административном правонарушении рассматривается в присутствии лица, привлеченного к административной ответственности. В отсутствии этого лица дело может быть рассмотрено лишь в случаях, когда имеются данные о своевременном его извещении о месте и времени рассмотрении дела и если от него не поступило ходатайство об отложении рассмотрения дела по уважительным причинам.
      4. По результатам рассмотрения дела руководитель органа государственной статистики выносит постановление (приложение N 2). Постановление подписывается и заверяется гербовой печатью. Копия постановления вручается или в течение 3-х дней высылается заказной почтой с уведомлением о вручении лицу, в отношении которого оно вынесено.
      Постановление о наложении административного взыскания выносится не позднее двух месяцев со дня совершения правонарушения, а при длящемся правонарушении - двух месяцев со дня его обнаружения.
      Постановление о наложении административного взыскания может быть обжаловано в течение десяти дней со дня его вынесения руководителю вышестоящего органа государственной статистики или в районный (городской) суд, решение которого является окончательным. Руководитель вышестоящего органа государственной статистики проверяет законность и обоснованность постановления и принимает одно из следующих решений:
      оставить постановление без изменений, а жалобу без удовлетворения;
      отменить постановление и прекратить дело;
      отменить постановление и отправить материалы на новое рассмотрение;
      изменить размер штрафа в сторону его уменьшения.
      Постановление органа государственной статистики по делу об административном правонарушении является исполнительным документом и обязательно для исполнения всеми должностными лицами. Штраф уплачивается нарушителем в учреждение банка не позднее 15 дней со дня получения постановления или со дня уведомления его об оставлении жалобы на постановление без удовлетворения. Органу государственной статистики предъявляется квитанция об уплате штрафа или другие платежные документы, подтверждающие оплату штрафа.
      Постановление о наложении административного взыскания в виде штрафа подлежит принудительному исполнению по истечении срока, установленного для добровольного исполнения в порядке, предусмотренном статьей 293 Кодекса об административных правонарушениях.
      В случае представления искаженных статистических данных, повлекших необходимость исправления итогов сводной отчетности, органы государственной статистики вправе требовать возмещение ущерба, возникшего представления искаженных статистических данных, повлекших необходимость исправления итогов сводной отчетности.
      Дополнительные затраты по исправлению итогов сводной отчетности оформляются актом выполненных работ, где указывается сумма произведенных затрат, нанесенного ущерба. При этом в адрес предприятий, учреждений, организаций, представивших искаженные данные, направляется претензия, к которой прилагается копия акта выполненных работ и другие документы, необходимые для урегулирования спора.
      В случае отказа предприятия, учреждения, организации добровольно возместить нанесенный ущерб, взыскание производится через суд.
      Порядок производства по делам об административных правонарушениях определяется Кодексом об административных правонарушениях и другими законодательными актами Республики Казахстан.
                                         Приложение N 1

к Положению "О порядке представления государственной статистической отчетности", утвержденной Постановлением Комитета по статистике и анализу Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан 13 декабря 1997 г. N 75

                                 ____________________________________

наименование органа государственной статистики


                                Протокол

                  об административном правонарушении -
       нарушении порядка представления статистической отчетности

"____"________199__г.                     ___________________________
                                          место составления протокола
_____________________________________________________________________
   фамилия, имя, отчество, место работы лица, составившего протокол
при проверке_________________________________________________________
                      подробный состав нарушения,
_____________________________________________________________________
                  время, период и место его совершения
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Были нарушены _______________________________________________________
               наименование нормативных актов и номера пунктов,
_____________________________________________________________________
                    которые были нарушены
_____________________________________________________________________
Указанные нарушения допущены_________________________________________
                               Ф.И.О. должность,
_____________________________________________________________________
         место работы нарушителя, адрес места жительства
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
     Нарушителю разъяснены его права и обязанности, предусмотренные
ст.261 Кодекса Республики Казахстан "Об административных
правонарушениях"
     Объяснение нарушителя___________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
     Иные сведения, необходимые для разрешения дела__________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
     Нарушитель извещен о слушании дела по настоящему протоколу
"____"________199__г. в ________часов
_____________________________________________________________________
         должность лица, составившего протокол, подпись, Ф.И.О.
_____________________________________________________________________
         должность нарушителя, подпись, Ф.И.О.
     Второй экземпляр протокола получил______________________________
                                           Ф.,И.,О. руководителя
                                     юридического лица или работника,
                                     который совершил правонарушение,
                                     подпись



      Примечание: В случае отказа лица, совершившего правонарушение, от подписания протокола в нем делается об этом запись. Отказ от подписи протокола не является основанием для прекращения производства по делу. Лицо, совершившее правонарушение, может представить объяснения и возражения по содержанию протокола, а также изложить мотивы своего отказа от его подписания (эти документы прилагаются к каждому экземпляру протокола).
                                           Приложение N 2

к Положению "О порядке представления государственной статистической отчетности", утвержденной Постановление Комитета по статистике и анализу Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан 13 декабря 1997г. N 75

                                 ____________________________________

наименование органа государственной статистики


                              Постановление

              по делу об административном правонарушении -
                     нарушении порядка представления
                       статистической отчетности

"___"________199__г.                    г.___________________________
                                        место вынесения постановления
     Я,______________________________________________________________
      Ф.,И.,О., должность руководителя областного (городского) органа
       статистики,руководителя районного,городского органа статистики
     
рассмотрев протокол от "___"________N_____ и приложенные к нему
материалы о нарушении установленного порядка представления
статистической отчетности
работающим(ей)_______________________________________________________
                       должность, место работы
установил(а)_________________________________________________________
             существо нарушения, установленного при рассмотрении
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
     Руководствуясь Кодексом Республики Казахстан "Об административных
правонарушениях", законами Республики Казахстан "О государственной
статистике", "О внесении изменений и дополнений в Кодекс Республики
Казахстан "Об административных правонарушениях" и другими
законодательными актами Республики Казахстан

                         Постановил

     1. За допущенное нарушение _____________________________________
                                номер пункта, статьи и наименование
_____________________________________________________________________
   законодательных и других нормативных актов, которые были нарушены
привлечь к административному взысканию в виде предупреждения или
штрафу_______________________________________________________________
                          Ф.И.О. нарушителя
в сумме___________________тенге.
     Штраф подлежит уплате в 15-дневный срок (ст.293 Кодекса "Об
административных правонарушениях").
_____________________________                  ______________________
        должность                                    Ф.И.О.

        М.П.

Постановление получил _______________________________________________
                          Ф.И.О. нарушителя, подпись

     Настоящее постановление о наложении штрафа может быть обжаловано
в течение 10 дней со дня его вынесения и вручении его копии
оштрафованному.


                                       Приложение 3

к Положению "О порядке представления государственной статистической отчетности", утвержденной Постановлением Комитета по

                      статистике и анализу Агентства по стратегическому
                        планированию и реформам Республики Казахстан
                                от 13 декабря 1997 г. N 75
     
                               ЖУРНАЛ
                 учета протоколов и постановлений об
          административном правонарушении - нарушении порядка
                      представления отчетности
     
     ______________________________________________________________
            наименование органа государственной статистики
     
---------------------------------------------------------------------------
 N !N протокола!Кем      !Ф.И.О.       !Вид      !N и дата !Содержание
 пп!дата его   !составлен!нарушителя,  !нарушения!вынесения!постановления
   !составления!протокол !адрес либо   !         !постанов-!(сумма штрафа)
   !           !         !место работы,!         !ления    !
   !           !         !должность,   !         !         !
   !           !         !вид деятель- !         !         !
   !           !         !ности        !         !         !
---------------------------------------------------------------------------
 1 !     2     !    3    !      4      !    5    !    6    !       7
---------------------------------------------------------------------------
   !           !         !             !         !         !
---------------------------------------------------------------------------
   !           !         !             !         !         !
---------------------------------------------------------------------------
   !           !         !             !         !         !
---------------------------------------------------------------------------
     
     
     продолжение таблицы
---------------------------------------------------------------------------
Дата уплаты, N!Дата и адрес, куда направлено    !Дата и N поступившей
квитанции     !постановление для принудительного!информации и принятое
приходного    !взыскания                        !решение
ордера и др.  !                                 !
---------------------------------------------------------------------------
    8         !                9                !             10
---------------------------------------------------------------------------
              !                                 !
---------------------------------------------------------------------------
              !                                 !
---------------------------------------------------------------------------
              !                                 !
---------------------------------------------------------------------------
      
     
     Журнал прошнуровывается, скрепляется печатью и подписывается 
руководителем статистического органа.