Шаруа (фермерлік) шаруашылықтары мен олар үшін жер негізгі өндіріс құралы болып табылатын ауыл шаруашылығы тауарларын өндірушілерге салық салудың оңайлатылған режимі туралы нұсқау

Бұйрық Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кіріс министрлігі 1999 жылғы 21 мамыр N 535. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 1999 жылғы 8 маусымда тіркелді. Тіркеу N 799. Күші жойылды - ҚР Мемлекеттік кіріс министрінің 2002 жылғы 9 сәуірдегі N 416 бұйрығымен.

-------------------Бұйрықтан үзінді---------------- Мемлекеттік кіріс министрінің 2002 жылғы 9 сәуірдегі N 416 бұйрығы
 
      "Салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының K010209_ Кодексiн (Салық Кодексiн) қолданысқа енгiзу туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 12 шiлдедегi Заңына сәйкес
                                БҰЙЫРАМЫН:
      Күшiн жоғалтқан жекелеген бұйрықтарының тiзбесi:
      41. "Олар үшiн жер негiзгi өндiрiс құралы болып табылатын шаруа (фермерлiк) шаруашылықтары мен ауыл шаруашылығы тауарларын өндiрушiлерге салық салудың оңайлатылған режимi туралы" Нұсқаулығын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк кiрiс министрлiгiнiң 1999 жылғы 21 мамырдағы N 535 V990799_ бұйрығы. -----------------------------------------------------
      1. Жалпы ережелер
 
      1. Осы нұсқау "Салық және бюджетке басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 24 сәуірдегі N 2235 Z952235_ Заңына (бұдан әрі - Заң) сәйкес әзірленді.
       Ескерту: 1-тарау өзгертілді - ҚР Кіріс министрлігінің
                2000 жылғы 25 сәуірдегі N 384 бұйрығымен. V001156_
      2. Нұсқау Шаруа (фермерлік) шаруашылықтары (бұдан әрі - Шаруашылық) мен олар үшін жер негізгі өндіріс құралы болып табылатын немесе қызметі ауыл шаруашылығы өнімін өндіруге арналған жерді пайдалануға байланысты, сондай-ақ өз өндірісіндегі ауыл шаруашылығы өнімін өңдейтін ауыл шаруашылығы тауарларын өндірушілерге (бұдан әрі - Ауыл шаруашылығы тауарын өндіруші) салық салудың оңайлатылған режимін белгілейді.
      Салық салудың жеңілдетілген режимі субъектінің жүргізудегі екі рет жазуды және қаржы-шаруашылық қызметінде бухгалтерлік есеп шоттардың жоспарын қолданбауын білдіреді.
      3. Шаруашылықтар мен ауыл шаруашылығы тауарларын өндірушілерді салық салудың оңайлатылған режиміне көшіру оларда жұмыс iстейтiн қызметкерлердiң саны мен ауыл шаруашылығы өндiрiсiнiң кiрiс көлемiне қарамастан жүргiзiледi.
      4. Патенттiң құнын есептеу кезiнде бюджетке төленуге тиiстi салықтар сомасы жердi пайдаланып ауыл шаруашылығы өнiмiн өндiрумен айналысатын шаруа (фермерлiк) шаруашылықтары мен ауыл шаруашылығы тауарларын өндiрушiлер үшiн 80 процентке кемiтiледi.
      5. Ұйымдар, азаматтар, мемлекеттiк органдармен қарымқатынастарда Шаруашылықтың мүдделерiн Шаруашылық Басшысы (бұдан әрi - Басшы) бiлдiредi. Ол заңда тыйым салынбаған азаматтық-құқықтық мәмiлелердi де жүзеге асырады.
      6. Шаруашылық ұйымдастыру үшiн жер учаскесiн алуға тiлек бiлдiрген азаматтар жер беру құқығы бар жергiлiктi атқарушы органға жер пайдалану құқығын беру туралы өтiнiш бередi.
      7. Тұрақты жер пайдалану құқығына акт не әрбiр жер учаскесiндегi жердi уақытша пайдалану туралы шарт Басшысы Қазақстан Республикасының Үкiметi белгiлеген тәртiппен берiледi.
 
      2. Оңайлатылған салық режимiнiң субъектiлерi
 
      8. Олар үшiн жер негiзгi өндiрiс құралы болып табылатын немесе қызметi ауыл шаруашылығы өнiмiн өндiруге арналған жердi пайдалануға байланысты, сондай-ақ өз өндiрiсiндегi ауыл шаруашылығы өнiмiн өңдейтiн ауыл шаруашылығы тауарларын өндiрушiлер мен Шаруашылықтар оңайлатылған салық режимiнiң субъектiлерi болып табылады.
 
      3. Мемлекеттiк тiркеу
 
      9. Заңды тұлғаларды мемлекеттiк тiркеу (Ауыл шаруашылығы тауар өндiрушiлерiн) Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарына сәйкес жүзеге асырылады.
      10. Шаруашылықтарды мемлекеттiк тiркеу жеке сипатта жүргiзiлiп, тұрақты жер пайдалану құқығына акт не әрбiр жер учаскесiндегi жердi уақытша пайдалану туралы шарт тiркелген жер бойынша аумақтық салық органында заңдық тұлғаны құрмаған жеке кәсiпкер ретiнде есепке алу болып табылады.
      11. Мынадай шарттардың бiрiне жауап беретiн:
      - тұрақты негiзде жалдамалы еңбектi пайдаланатындары;
      - Қазақстан Республикасының заң актiлерiнде жеке адамдарға белгiленген жылдық жиынтық табыстың салық салынбайтын мөлшерiнен асатын мөлшерде салық заңдарына сәйкес есептелген кәсiпкерлiк қызметiнде жылдық жиынтық табысы бар жеке кәсiпкерлер мiндеттi түрде мемлекеттiк тiркелуге жатады.
      12. Жеке кәсiпкер ретiнде мемлекеттiк тiркелу үшiн Басшы аумақтық салық органына:
      1) Басшының белгiленген нысандағы өтiнiшi (1 қосымша).
      Бiрлескен жеке кәсiпкерлiктi тiркеген жағдайда Басшы сонымен бiр мезгiлде Шаруашылықтың басқа мүшелерiнен де осындай өтiнiштер тапсырады.
      2) Тұрақты жер пайдалану құқығына акт не әрбiр жер учаскесiндегi жердi уақытша пайдалану туралы шарт.
      3) Басшының 3х4 см. мөлшердегi суретi.
      Басқа құжаттарды талап етуге тыйым салынады.
      13. Егер өтiнiште өзгеше мерзiм көрсетiлмесе, жеке кәсiпкердi мемлекеттiк тiркеу куәлiгi (бұдан әрi - Куәлiк) мерзiмсiз берiледi. Бiрлескен жеке кәсiпкерлiктi тiркеген жағдайда Куәлiк Шаруашылықтың барлық мүшелерi тiзiлiп, жазылып берiледi.
      14. Куәлiктi Шаруашылыққа берудi аумақтық салық органдары кәсiпкерлiк қызметпен айналысушы азаматтарды мемлекеттiк тiркеу үшiн алым төлеусiз жүзеге асырылуы тиiс. Осы Нұсқаудың 12 тармағында аталған құжаттар және куәлiк бланкiсiнiң құнын төлеген болса, салық органдары Шаруашылықты мемлекеттiк тiркеудi құжаттар тапсырылған күнi жүргізеді.
      15. Куәлiктен айыруға, оны басқа адамдарға беруге болмайды. Куәлiктiң кез келген көшiрмесi (соның iшiнде ксерокөшiрме және фотокөшiрме) олардың негiзiнде кәсiпкерлiк қызмет жүзеге асырылатын құжат болып табылмайды.
      16. Салық органдары берiлетiн Куәлiктердi Жеке кәсiпкерлердi мемлекеттiк тiркеу туралы куәлiктердi тiркеу (беру) журналында есепке алуы тиiс.
      17. Куәлiк жоғалса, Басшының өтiнiшiне сәйкес дубликат берiледi. Осы ретте дубликат бланкiсiнiң құны төленедi.
      18. Мемлекеттiк тiркеу туралы куәлiк беруге өтiнiштегi мәлiметтер өзгерсе, Шаруашылық бланк құнын төлеп қайта тiркеудi жүзеге асырады және жаңа куәлiк алуы тиiс.
      19. Кәсiпкерлiк қызмет тоқтатылған немесе күшiнде болу мерзiмi бiткен жағдайда (өтiнiште көрсетiлген мерзiмге сәйкес) куәлiк оны берген салық органына тапсырылуы тиiс.
      20. Шаруашылықта куәлiктiң болуы мынадай жағдайларда, егер:
      - олардың негiзiнде Шаруашылық өз қызметiн жүзеге асыратын құжаттардың (Патент, Кiрiстер мен шығыстарды есепке алу кiтабы, лицензия) болмаса;
      - Патенттiң немесе лицензияның күшiнде болу мерзiмi аяқталса оған кәсiпкерлiк қызметтi жүзеге асыру құқығы берiлмейдi.
 
      4. Оңайлатылған салық режимiнiң турлерi
 
      21. Ауыл шаруашылығы тауар өндiрушiлерiнiң патентi негiзiнде бекiтiлген жиынтық салықтың оңайлатылған салық режимi Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген әдеттегi салық салу жүйесiмен қатар қолданылады. Оңайлатылған режимдi немесе әдеттегi жүйеге көшудi қоса алғанда, салық салу жүйесiн таңдау құқығы осы Нұсқауда көзделген тәртiппен ерiктi түрде берiледi.
      22. Шаруашылық салық органдарында мемлекеттiк тiркеуден өткен кезде салық заңдарында белгiленген оңайлатылған салық режимiнiң бiреуiн таңдап алады: 1) Патент негiзiнде (бұдан әрi - Патент негiзiнде жұмыс iстейтiн Шаруашылықтар) бекiтiлген жиынтық салық сомасы; 2) Кірiстер мен шығыстарды есепке алу кiтабы (бұдан әрi - есепке алу негiзiнде жұмыс iстейтiн Шаруашылықтар). 5. Патент негiзiнде бекiтiлген жиынтық салық негiзiнде оңайлатылған салық режимi 23. Патенттi аумақтық салық органы Шаруашылықтар мен Ауыл шаруашылығы тауар өндiрушiлерiне күнтiзбелiк бiр жылдан аспайтын мерзiмге бередi. Патент нысанын Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк кiрiс министрлiгi белгiлеп, Қазақстан Республикасының бүкiл аумағында қолданылады. 24. Аумақтық салық органына Патент алу үшiн Басшы мыналарды тапсырады: 1) белгiленген нысандағы өтiнiш (2 қосымша); 2) тұрақты пайдалану құқығына акт (уақытша пайдалану туралы шарт); 3) 3х4 см. көлемiндегi сурет; 4) бекiтiлген жиынтық салықтың мерзiмiнде және Патент бланкi құнының төленгенiн растайтын құжаттар; 5) асырауында адамдар бар екенi туралы анықтама;
      6) қызметкерлердi жалға алуы туралы шарттар (онда: жеке басы куәлiгiнiң мәлiметтерi, мекен-жайы, жалдану мерзiмi, төленетiн еңбекақы мөлшерi, қажеттi еңбек жағдайлары мен әлеуметтiк кепiлдiктердi қамтамасыз ету жөнiндегi жұмыс берушiнiң мiндеттемелерi мiндеттi түрде көрсетiледi);
      7) мемлекеттiк тiркеу туралы куәлiк;
      8) лицензия көшiрмесi (лицензияланатын қызмет түрi жүзеге асырылған жағдайда);
      9) есеп айырысу шоттары жайлы ақпараттар.
      Жоғарыда аталған барлық құжаттар болса, салық органы Шаруашылыққа Патенттi 3 жұмыс күнi iшiнде, ал келiспеушiлiктер туындаған жағдайларда 10 күн iшiнде беруi қажет.
      25. Ауыл шаруашылығы тауарларын өндiрушiлер үшiн құжаттарды берудiң осындай тәртiбi сақталады, осы Нұсқаудың 24-тармағы 3), 7) тармақшаларынан басқа. Өтiнiш 3 қосымшада белгiленген нысанда берiледi.
      26. Егер Шаруашылық немесе Ауыл шаруашылығы тауарларын өндiрушi айналысуға ниеттеген қызмет "Лицензиялау туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1995 жылғы 17 сәуiрдегi N 2200 Z952200_ Заң күшi бар Жарлығына сәйкес лицензияланатын болса, онда аталған Жарлықтың 7-бабы 1 тармақшасына сәйкес осындай қызмет түрiмен айналысу құқығына Патент беру ол лицензия алғаннан кейiн жүзеге асырылады. Лицензия жоғарыда аталған Жарлықта көзделген тәртiппен берiледi.
      27. Салық органдары берiлетiн Патенттердi Патенттердi берудi тiркеу журналында есепке алуы тиiс.
      28. Патенттi жеке айыруға болмайды, оны басқа адамдарға беруге тыйым салынады. Патент жоғалған жағдайда, салық төлеушiнiң өтiнiшi бойынша Патенттiң дубликаты берiледi.
      29. Патент негiзiнде қызметiн жүзеге асыратын салық төлеушiлер бекiтiлген жиынтық салықты төлеп, Патент құнының есебiне енгiзiлген салықтар бойынша декларация беруден, есеп жүргiзуден босатылады.
      30. Осы Патент тек қана ауыл шаруашылығы мақсатындағы ауыл шаруашылығы жерлерiн пайдалану, өзiнiң ауыл шаруашылығы өнiмдерiн өндiру, өңдеу және өткiзумен байланысты қызметке қолданылады. Басқа қызмет түрлерiн жүзеге асыру үшiн Шаруашылық тиiстi қызмет түрiне патент алуы не қызметтi кiрiстер мен шығыстар кiтабын жүргiзiп жүзеге асыруы қажет. Ауыл шаруашылығы тауарларын өндiрушiлер мұндай жағдайда жеке есепке алуды жүргiзуi қажет.
      31. Оған ҚҚС, әлеуметтiк салық, кәсiпкерлiк қызметтiң кiрiстерiнiң табыс салығы (Ауыл шаруашылығы тауарларын өндiрушiлер үшiн - заңды тұлғаның кiрiсiнен), жеке адамдардан табыс көзiнде алынатын табыс салығы, зейнетақы қорларына аударымдар, жер салығы, мүлiк салығы, көлiк салығы енетiн бекiтiлген жиынтық салық Патенттiң құны болып табылады. Патенттiң құны 4 қосымшада, Ауыл шаруашылығы тауарларын өндiрушiлер үшiн 7 қосымшада келтiрiлген нысанда айқындалады. Салық төлеушi бекiтiлген жиынтық салықтан басқа Патенттiң құнына енгiзiлмеген алымдар, төлемдер (су үшiн төлем, қоршаған ортаны ластағаны үшiн төлем және т.б.) бойынша есеп айырысулар мен декларацияларды дербес тапсырып, оларды төлейдi.
      32. Бекiтiлген жиынтық салық сомасын төлеу төлемдердi төрт мерзiмге бөлiп жүзеге асырылады:
      - Патент құнының I/6 бөлiгiн алу сәтiнде;
      - Патент құнының I/6 бөлiгi бойынша 20 мамыр, 20 тамызда;
      - Патент құнының қалған бөлiгiн 20 қарашада.
      Жұмыстардың маусымдық сипаты кезiнде Шаруашылықтар мен Ауыл шаруашылығы тауарларын өндiрушiлер салық органдарымен келiсiп Патент құнын төлеудiң өзге мерзiмiн белгiлеуi мүмкiн. Егер Патент мiндеттi төлем мерзiмдерiнiң бiрi өткен кезде берiлсе, онда патент алу сәтiнде өткен мерзiмдер бойынша сомалар да төленуi тиiс.
      33. Патент бойынша жұмыс iстейтiн салық төлеушiлер Патентте көрсетiлген мөлшер мен сомада ҚҚС төлеушiлер болып табылады және белгiленген үлгiдегi салық фактура шоттарын тек қана жорамал табыс пен Патент құнын айқындау кезiнде қабылданған сомалар шегiнде жазуы тиiс. Салық фактура шоттарының бланкiлерiн салық органына салық төлеушi бередi.
      34. Салық органы Патенттi беру кезiнде сонымен бiр мезгiлде салық фактура шоттарын да тiркейдi, олар бiр-бiрiмен жапсырылып, нөмiрленедi және Патенттi берген салық органының мөрiмен, сондай-ақ салық органы басшысының немесе басшы орынбасарының қолымен куәландырылады. Салық органы бiрiншi салық фактура шотының сол жағында Патент құнын айқындау кезiнде қабылданған (5 жол) ҚҚС сомасын, ал әрбiр салық фактура шотының оң бөлiгiнде - СТТН, Патенттiң сериясы мен нөмiрiн қояды. Салық фактура шотының сол жағы (түбiршегi) сатушыда қалып, ал оң бөлiгi сатып алушыға берiледi.
      35. Салық төлеушi салық фактура шотын жазған кезде салық фактура шотының сол жағында берiлген тауарлар (жұмыстар, көрсетiлген қызметтер) үшiн сатып алушыға ҚҚС сомасын көрсетедi, нақ сонда ҚҚС-ның пайдаланылмаған сомасының қалдығын жазады. Салық төлеушi салық фактура шоттарын тек қана көрсетiлген қалдық шегiнде (ҚҚС-ның пайдаланылмаған сомасы) жазуға құқылы.
      36. Барлық салық фактура шоттарын пайдалану кезiнде олардың түбiршектерi мiндеттi түрде оларды берген салық органына тапсырылуы тиiс, онда олар салық төлеушiнiң iсiнде сақталады. Тек қана пайдаланылған салық фактура шоттарының түбiршектерiн тапсыру, сондай-ақ ҚҚС қалдығының пайдаланылмаған сомасы бар болса, салық төлеушi ондағы қалдықтарды көшiргеннен кейiн сатып алушылармен салық бойынша одан әрi есеп айырысуларды жүзеге асыру үшiн салық фактура шоттарының жаңа бланкiлерiн салық органында куәландыруға құқылы.
      37. Жыл iшiнде жорамал жылдық жиынтық табыстың сомасы өзгерсе, салық төлеушi Патенттiң құнын қайта есептеу үшiн салық органына өтiнiш жасауға құқылы, мұның өзiнде бұрын төленген сома ескерiледi.
      38. Кәсiпкерлiк қызмет Патенттiң қолданылу мерзiмi бiткенге дейiн тоқтатылса, бекiтiлген жиынтық салық сомасының енгiзiлген сомасы қайтаруға және қайта есептеуге жатпайды.
 
      6. Кiрiстер мен шығыстар кiтабын жүргiзу кезiндегi салық режимi
 
      39. Осы Нұсқаудың 11 тармағының шарттарын сақтап, кiрiстер мен шығыстар кiтабын жүргiзу кезiндегi оңайлатылған салық режимi бойынша жұмыс iстеуге тiлек бiлдiрген шаруашылықтар Куәлiк алғаннан кейiн салық органына кiрiстер мен шығыстар кiтабын (бұдан әрi - Есепке алу кiтабы) тапсырады, онда мiндеттi түрде бiрiншi бетте Шаруашылық атауы, Басшының тегi, аты-жөнi, СТТН, Куәлiктiң тiркелген нөмiрi мен берiлген күнi, нөмiр, сериясы, банк шоттарының нөмiрлерi жазылады. Есепке алу кiтабы нөмiрленiп, тiгiледi, салық органы басшысының қолы қойылып, салық органының мөрiмен таңбаланады.
      40. Есепке алуды жүргiзiп, жұмыс iстейтiн шаруашылықтар салықтар, алымдар мен бюджетке басқа да мiндеттi төлемдердi төлеушiлер болып табылады және оларға салық салу салық заңдарына сәйкес (декларация тапсырады, аванстық төлемдердi төлейдi және т.с.с.) жүзеге асырылады. Есепке алуды жүргiзу Есепке алу кiтабының негiзiнде қосарлы жазба әдiсiн қолданусыз және бухгалтерлiк есепке алу шоттары бойынша операцияларды көрсетусiз оңайлатылған нысанда жүзеге асырылады. Есепке алу кiтабының негiзiнде жұмыс iстейтiн шаруашылықтар сатып алушы-тұтынушыға бақылау чегiн берiп, фискалдық жадуалы бар бақылау-кассалық аппараттары арқылы операциялар жүргiзедi.
 
      7. Оңайлатылған салық режимiн қолданатын Ауыл шаруашылығы тауарларын
 
         өндiрушілер мен Шаруашылықтардың жауапкершілігі
 
      41. Оңайлатылған салық режимiн қолданатын кәсiпкерлердiң жауапкершiлiгi "Салық және бюджетке басқа да мiндеттi төлемдер туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1995 жылғы 24 сәуiрдегi N 2235 Z952235_ Заң күшi бар Жарлығына сәйкес туындайды. 42. Есеп айырысуға тапсырылған Патентте төте тексерiстер нәтижелерi бойынша салық салынатын база мөлшерi анықталса, салық төлеушiге қолданыстағы заңдарға сәйкес санкциялар қолданылады. 43. Төлем көзiнде ұсталатын табыс салығын бюджетке аудару мен ұстау, сондай-ақ жалдамалы қызметкерлер үшiн зейнетақы жинақтау қорына қаражаттың уақтылы және толық аударылуына табысты төлеген жұмыс берушi жауап бередi. Нұсқауға 1 қосымша _________________________ _________________________ бойынша Салық комитетінің Басшысына "_______________________" (салық төлеушінің атауы) _________________________ _________________________ (аты-жөні) СТТН ____________________ _________________________ _________________________ (тұрғылықты жер адресі) Жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы Куәлік алуға Өтініш Жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы _________________________ мерзімге Куәлік беруді өтінемін. Тұлғаны куәліктендіретін құжат: сериясы ______ N ___________________ ____________________________________________________________________ (кім және қашан берілген) ________________________________________________________ берілген ____________________________________________________________________ (туған жері) Орналасқан жері _________________________________ ____________________________________________________________________ (егерде болса, кәсіпорынның мекен-жайы) Маған менің міндеттерім мен құқықтарым түсіндірілді. _______ ж. "___" __________________. ____________________________ (өтініш берген күні) (кәсіпкердің қолы) _______ ж. "___" __________________. ____________________________ (өтініштің қабылданған күні) (аты-жөні, қолы) Нұсқауға 2 Қосымша _________________________ _________________________ бойынша Салық комитетінің Басшысына "_______________________" (салық төлеушінің атауы) _________________________ _________________________ (аты-жөні) СТТН ____________________ _________________________ _________________________ (тұрғылықты жер адресі) Шаруа (фермер) қожалығы басшысының патент алуға өтініші 1999 ж. "___" __________ 1999 ж. "___" ____________ дейінгі мерзімге _____________________ теңгеде күтілетін жиынтық жылдық кірістегі ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ (қызмет түрі) жүргізуге Патент беруді өтінемін Тұлғаны куәліктендіретін құжат: сериясы __________ N _______________ ____________________________________________________________________ (кім және қашан берілген) ______________________________________________________ берілген Қызметті жүргізетін орны ___________________________________________ ____________________________________________________________________ (тұрақты орналасқан жеріндегі мекен-жайы) Ұсынылатын салықтық шот-фактуралардың саны _________________________ Жалдамалы жұмыскерлердің саны ______________________________________ оның ішінде зейнеткерлер ____________________________________________ Асырауындағы адамдар саны* _________________________________________ Жеңілдіктері барлығын куәландыратын құжат __________________________ ______ ж. "__" __________. __________________________________ (өтініш берген күні) (кәсіпкердің қолы) _______ ж. "___" __________________. ____________________________ (өтініштің қабылданған күні) (салық инспекторының қолы,
аты-жөні)
 
 
      * Асырауындағы адамдар саны асырауында адамдар барлығы туралы анықтамамен расталады. * Маған құқықтары мен міндеттерім түсіндірілді және осы өтініште келтірілген мәліметтердің шындығы мен толықтығына заң алдында жауап беремін. Нұсқауға 3 қосымша _________________________ _________________________ бойынша Салық комитетінің Басшысына "_______________________" (салық төлеушінің атауы) _________________________ _________________________ СТТН ____________________ _________________________ _________________________ (басшының аты-жөні) _________________________ _________________________ (заңдық мекен-жайы) Ауыл шаруашылығы тауар өндірушісінің патент алуға өтініші 1999 ж "___" _____________ 1999 ж "___" __________ дейінгі мерзімге ______________ теңгеде күтілетін жиынтық жылдық кірістегі ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ (қызмет түрі) жүргізуге Патент беруді өтінемін Қызметті жүргізетін орны ___________________________________________ ____________________________________________________________________ (тұрақты орналасқан жеріндегі мекен-жайы) Ұсынылатын салықтық шот-фактуралардың саны ________________ Жалдамалы қызметкерлердің саны _____________________________________ ______ ж. "__" __________. __________________________________ (өтініш берген күні) (кәсіпкердің қолы) _______ ж. "___" __________________. ____________________________ (өтініштің қабылданған күні) (салық инспекторының қолы, аты-жөні) * Маған құқықтарым мен міндеттерім түсіндірілді және осы өтініште келтірілген мәліметтердің шындығы мен толықтығына заң алдында жауап беремін. Нұсқауға 4 қосымша СТТН _______________________ ________________________________ (салық төлеуші) (ауданы, қаласы) ____________________________ ______________________ бойынша (шаруашылық атауы) ____________________________ ________________________________ (Шаруашылық басшысының (ұсынылған күні) аты-жөні) Қызмет түрі ________________ ____________________________ Жер өндірістік негізгі құрал болып табылатын шаруа (фермерлік) қожалықтары үшін _________ жылға негізделген Патент құнының есебі Шаруашылық қызметкерлерінің саны-жалпы(адам)- оның ішінде: шаруашылық мүшелері- жалдамалы қызметкерлер- ------------------------------------------------------------------------- N ! Негізгі көрсеткіштер ! Теңгедегі п/ ! 1 Сома п ! ! ------------------------------------------------------------------------- 1 Жердің жалпы көлемі (га) ------------------------------------------------------------------------- 2 ҚР Мемжерком органдарының мәліметтері бойынша жер учаскесінің бағалау бағасы ------------------------------------------------------------------------- 3 Тіркелген жиынтық жер салығы-жалпы Оның ішінде: жер салығы табыс салығы (0,25 % х 2 жол) ------------------------------------------------------------------------- 4 ҚҚС-ты есептей отыра жердің жалпы көлемінен алынатын жиынтық жылдық кіріс ------------------------------------------------------------------------- 5 оның ішінде ҚҚС ------------------------------------------------------------------------- 6 ҚҚС-ты есептей отыра жердің жалпы көлемінен алынатын кіріс алуға байланысты шығыстар ------------------------------------------------------------------------- 7 оның ішінде ҚҚС ------------------------------------------------------------------------- 8 Төленуге тиісті ҚҚС сомасы (5 жол - 7 жол) ------------------------------------------------------------------------- 9 Мүлікке салынатын салық ------------------------------------------------------------------------- 10 Көлік құралдарына салынатын салық ------------------------------------------------------------------------- 11 5 % әлеуметтік салықты (4 жол - 6 жол) анықтау үшін Шаруашылықтың салық салынатын кірісі ------------------------------------------------------------------------- 12 Салық салынатын кірістен Шаруашылықтың әлеуметтік салығы (11 жол х 5%) ------------------------------------------------------------------------- 13 Салық жылына әрбір жалдамалы қызметкер үшін айлық есептік көрсеткіштен 49 % мөлшерінде әлеуметтік салық ------------------------------------------------------------------------- 14 Жеңілдетуге (жол сомалары: 3, 8, 9, 10, 12, 13) жататын жалпы салықтардың сомасы ------------------------------------------------------------------------- 15 Төленуге тиісті салықтар сомасы (14 жол х 20%) ------------------------------------------------------------------------- 16 Шаруашылықтың жалдамалы қызметкерлерінің төлем көздерінен ұсталатын табыс салығы ------------------------------------------------------------------------- 17 Жинақталатын зейнеткерлік қорларына міндетті зейнеткерлік жарналар ------------------------------------------------------------------------- 18 Патент бағасы - тіркелген жиынтық салық сомасы (жол сомасы; 15, 16,17) ------------------------------------------------------------------------- _________ "__" І мерзім. ______ "__" ІІ мерзім. _________ "__" ІІІ мерзім. ______ "__" ІV мерзім. Тіркелген жиынтық салық сомасы е/ш аударылуы тиіс _________________ ___________________________________________________ Ескерту: Есеп айырысу екі данада жасалады. МП ________________________________ ________________ (салық инспекторының аты-жөні) (қолы) ________________________________ ________________ (салық органы басшысының аты-жөні) (қолы) Таныстым: ________________________________________ ________________ (шаруашылық басшысының аты-жөні) (қолы) Нұсқауға 5 Қосымша СТТН _______________________ ________________________________ (салық төлеуші) (ауданы, қаласы) ____________________________ ______________________ бойынша (шаруашылық атауы) ____________________________ ________________________________ (Шаруашылық басшысының (ұсынылған күні) аты-жөні) Қызмет түрі ________________ ____________________________ Жер негізгі өндіріс құралы болып табылатын ауыл шаруашылығы тауар өндірушілер үшін _____ жылға негізделген Патент құнының есебі Қызметкерлердің саны, жалпы (адам) - ------------------------------------------------------------------------- N ! Негізгі көрсеткіштер ! Теңгедегі п/ ! 1 Сома п ! ! ------------------------------------------------------------------------- 1 Жердің жалпы көлемі (га) ------------------------------------------------------------------------- 2 Орташа жылдық еңбек ақы төлеу қоры ------------------------------------------------------------------------- 3 ҚҚС-ты есептей отыра жердің жалпы көлемінен алынатын жиынтық жылдық кіріс ------------------------------------------------------------------------- 4 оның ішінде ҚҚС ------------------------------------------------------------------------- 5 ҚҚС-ты есептей отыра жердің жалпы көлемінен алынатын кіріс алуға байланысты шығыстар ------------------------------------------------------------------------- 6 оның ішінде ҚҚС ------------------------------------------------------------------------- 7 Төленуге тиісті ҚҚС сомасы (4 жол - 6 жол) ------------------------------------------------------------------------- 8 Жер салығы ------------------------------------------------------------------------- 9 Мүлікке салынатын салық ------------------------------------------------------------------------- 10 Көлік құралдарына салынатын салық ------------------------------------------------------------------------- 11 Әлеуметтік салық ------------------------------------------------------------------------- 12 Салық салынатын кіріс (3 жолдан 5, 7, 8, 9, 10, 11, 17 жол сомаларынан есептеп алып тастау) ------------------------------------------------------------------------- 13 Заңды тұлғаның кірісінен алынатын табыс салығы (12 жол х 10%) ------------------------------------------------------------------------- 14 Жеңілдетуге (жол сомалары: 7, 8, 9, 10, 11, 13) жататын жалпы салықтардың сомасы ------------------------------------------------------------------------- 15 Төленуге тиісті салықтар сомасы (14 жол х 20%) ------------------------------------------------------------------------- 16 Төлем көздерінен ұсталатын табыс салығы ------------------------------------------------------------------------- 17 Жинақталатын зейнеткерлік қорларына міндетті зейнеткерлік жарналар ------------------------------------------------------------------------- 18 Патент бағасы - тіркелген жиынтық салық сомасы (жол сомасы: 15, 16, 17) ------------------------------------------------------------------------- _________ "__" І мерзім. ______ "__" ІІ мерзім. _________ "__" ІІІ мерзім. ______ "__" ІV мерзім. Тіркелген жиынтық салық сомасы е/ш аударылуы тиіс _________________ ___________________________________________________ Ескерту: Есеп айырысу екі данада жасалады. МО ________________________________ ________________ (салық инспекторының аты-жөні) (қолы) ________________________________ ________________ (салық органы басшысының аты-жөні) (қолы) Таныстым: ________________________________________ ________________ (шаруашылық басшысының аты-жөні) (қолы) Нұсқауға 6 Қосымша Олар ушiн жер негiзгi өндiрiс құралы болып табылатын шаруа (фермерлiк) қожалықтар патенттерi бағаларын анықтау бойынша Нұсқау
      1. 1 және 2 жолдар әрдайым жердi пайдалануға (бұдан әрi - Акт) құқық беретiн Актi немесе жердi уақытша пайдалану туралы келiсiм-шарт негiзiнде толтырылады.
      2. 3 жол бойынша жер салығының тiркелген сомасы көрсетiледi. Мұның өзiнде, жер салығы Актi мәлiметтерi негiзiнде салық заңдылығына сәйкес жалпы белгiленген тәртiпте есептеледi, табыс салығы жердiң бағалау бағасынан 0,25% ставка бойынша есептеледi.
      3. 4 жолды толтыру кезiнде Шаруашылықпен көрсетiлген жиынтық жылдық кiрiс сомасын еске алу қажет. Мұның өзiнде, нақты соманың шындығын аймақ бойынша орташа мәлiметтермен талдау жасалуы керек.
      4. 6 жолда Шаруашылықтың өткен жылғы ҚҚС бойынша шығындары инфляция коэффициентi ескерiлiп, көрсетiледi.
      5. 9, 10 жолдар Басшы ұсынған мәлiметтер негiзiнде салық заңдылығына сәйкес жалпы белгiленген тәртiпте айқындалады.
      6. 12 жол бойынша айқындалған сома өзiне және Шаруашылық мүшелерiне әлеуметтiк салық сомасын енгiзедi.
      7. 14 жол бойынша салықтар мен зандылық Жарлығының 138-бабының соңғы абзацына сәйкес жеңiлдетiлуге тиiстi есептелген салықтар сомасы көрсетiледi. Мұның өзiнде, төлем көздерiнен ұсталатын жалдамалы қызметкерлердiң табыс салығы сомасы енгiзiлмейдi, өйткенi жеңiлдiк Шаруашылықпен берiлген және жалдамалы қызметкерлердiң кiрiстерiне таралмайды.
      10. 16 жол бойынша Қызметкердi жалдау шартында көрсетiлген, салық заңдарында өзiне және асырауындағы адамдарға тиiстi анықтама болған жағдайда, көзделген шегерiмдердi ескерiп жалдамалы қызметкердiң еңбек ақы сомаларын басшылыққа алып айқындалған және төлем көзiнде ұсталған табыс салығының сомасы көрсетiледi.
      11. 17 жол бойынша Басшымен өзi, Шаруашылық мүшелерi және жалдамалы қызметкерлер үшiн зейнеткерлiк жинақтау қорына жiберiлген мiндеттi зейнеткерлiк жарналардың сомасы айқындалады.
      "Зейнетақы жинақтау қорларына міндетті зейнетақылық жарналарды ұстап қалу мен аудару Ережелерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 15 наурыздағы N 245 P990245_ қаулысына сәйкес Патент сатып алған Шаруашылықтардың зейнетақы жинақтау қорларына міндетті зейнетақы жарналарын жалдау туралы Шартта көрсетілген еңбек ақының 10 мөлшерінде, бірақ заң актілерінде белгіленген ең төменгі еңбекақыдан төмен емес мөлшерде ұстап қалынады және аударылады. (Мысалы: 1999 жылы заңмен ең аз айлық еңбек ақының мынадай мөлшерлері белгіленді: 1999 жылдың 1 қаңтарынан - 2440 теңге; 1999 жылдың 1 сәуірінен - 2650 теңге; 1999 жылдың 1 қазанынан - 2680; 1999 жылға жалпы жылдық ең аз еңбек ақының 10 % - 3126 теңге құрайды). Нұсқауға 7 Қосымша Олар үшін жер негізгі құралы болып табылатын ауыл шаруашылығы тауар өндірушілерінің патенттері бағаларын анықтау бойынша Нұсқау 1. 2 және 5 жолдар соңғы жылдың мәліметтері инфляция коэффициенттері ескеріліп, есептеледі. 2. 3 жолды толтыру кезінде ауыл шаруашылығы тауар өндірушісі көрсеткен жиынтық жылдық кіріс сомасынан шыға отыра көрсету қажет. Мұның өзінде, осы соманың шындығы аймақ бойынша орташа мәліметтермен талдау жасалуы керек. 3. 8, 9, 10, 11, 16 жолдар салық заңдылығына сәйкес жалпы белгіленген тәртіпте айқындалады. 4. 17 жол шаруа (фермерлік) қожалықтары үшін Патенттің бағасын айқындау бойынша Нұсқаулықтың 10 тармақ бөлімшесіне сәйкес есептеледі. Оқығандар: Омарбекова А.Т. Икебаева Ә.Ж.
 

Об утверждении Инструкции Об упрощенном режиме налогообложения крестьянских (фермерских) хозяйств и сельскохозяйственных товаропроизводителей, для которых земля является основным средством производства

Приказ Министерства государственных доходов Республики Казахстан от 21 мая 1999 года N 535. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 8.06.1999г. N 799. Утратил силу - приказом Министра государственных доходов РК от 9.04.2002 № 416 (извлечение из приказа см. ниже).

              Извлечение из приказа Министра государственных доходов Республики Казахстан от 9 апреля 2002 года № 416 В соответствии с Законом Республики Казахстан от 12 июня 2001 года Z010210_ "О введении в действие Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс)" приказываю: 1. Признать утратившими силу некоторые приказы согласно приложению: ...Приказ Министерства государственных доходов Республики Казахстан от 21 мая 1999 года N 535 "Об утверждении Инструкции "Об упрощенном режиме налогообложения крестьянских (фермерских) хозяйств и сельскохозяйственных товаропроизводителей, для которых земля является основным средством производства"... Министр --------------------------------------------------------------------------- Извлечение из приказа Министерства государственных доходов Республики Казахстан от 21 мая 1999 года N 535 "Приказываю: 1. Утвердить прилагаемую Инструкцию "Об упрощенном режиме налогообложения крестьянских (фермерских) хозяйств и сельскохозяйственных товаропроизводителей, для которых земля является основным средством производства" согласно приложений. 4. Ввести настоящий приказ в действие со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.". Министр Инструкция об упрощенном режиме налогообложения крестьянских (фермерских) хозяйств и сельскохозяйственных товаропроизводителей, для которых земля является основным средством производства 1. Общие положения 1. Настоящая Инструкция разработана в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан, имеющим силу Закона, от 24 апреля 1995 г. N 2235 Z952235_ "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (далее - Указ).
      2. Инструкция устанавливает упрощенный режим налогообложения крестьянских (фермерских) хозяйств (далее - Хозяйство) и сельскохозяйственных товаропроизводителей (далее - Сельхозтоваропроизводитель), для которых земля является основным средством производства или деятельность которых связана с использованием земли для производства сельскохозяйственной продукции, а также перерабатывающие сельскохозяйственную продукцию собственного производства.
      Упрощенный режим налогообложения предполагает ведение учета без применения метода двойной записи и Плана счетов бухгалтерского учета финансово-хозяйственной деятельности субъекта.
      3. Перевод Хозяйств и Сельхозтоваропроизводителей на упрощенный режим налогообложения производится независимо от численности занятых в них работников и объема дохода от производства сельскохозяйственной продукции.
 
      4. При расчете стоимости Патента сумма налогов, подлежащих уплате в бюджет, уменьшается на 80 процентов для крестьянских (фермерских) хозяйств и сельхозтоваропроизводителей, занимающихся производством сельскохозяйственной продукции с использованием земли.
      5. Интересы Хозяйства в отношениях с организациями, гражданами, государственными органами представляет Глава Хозяйства (далее - Глава). Он же осуществляет гражданско-правовые сделки, не запрещенные законом.
      6. Граждане, желающие получить земельный участок для организации хозяйства, обращаются с ходатайством о предоставлении права землепользования в местный исполнительный орган, имеющий право предоставления земли.
      7. Акт на право постоянного землепользования либо договор о временном землепользовании на каждый земельный участок выдается Главе в порядке, установленном Правительством Республики Казахстан.
 
                 2. Субъекты упрощенного налогового режима
 
      8. Субъектами упрощенного налогового режима являются Хозяйства и Сельхозтоваропроизводители, для которых земля является основным средством производства или деятельность которых связана с использованием земли для производства сельскохозяйственной продукции, а также перерабатывающие сельскохозяйственную продукцию собственного производства.
 
                    3. Государственная регистрация
 
      9. Государственная регистрация юридических лиц (Сельхозтоваропроизводителей) осуществляется в соответствии с законодательством о регистрации юридических лиц.
      10. Государственная регистрация Хозяйств носит явочный характер и заключается в постановке на учет в качестве индивидуального предпринимателя без образования юридического лица в территориальном налоговом органе по месту регистрации Акта на право постоянного землепользования, либо договора о временном землепользовании.
      11. Обязательной государственной регистрации подлежат индивидуальные предприниматели, которые отвечают одному из следующих условий:
      - используют труд наемных работников на постоянной основе;
      - имеют от предпринимательской деятельности совокупный годовой доход, исчисленный в соответствии с налоговым законодательством в размере, превышающем необлагаемый налогом размер совокупного годового дохода, установленный для физических лиц законодательными актами Республики Казахстан.
      12. Для государственной регистрации в качестве индивидуального предпринимателя Глава представляет территориальному налоговому органу:
 
      1) Заявление Главы по установленной форме (Приложение 1).
      В случаях регистрации совместного индивидуального предпринимательства Глава одновременно предоставляет аналогичные заявления и от всех членов Хозяйства.
      2) Акт на право постоянного землепользования либо договор о временном землепользовании.
      3) фотографию Главы размером 3х4 см.
      Истребование других документов запрещается.
      13. Свидетельство о государственной регистрации индивидуального предпринимателя (далее - Свидетельство) выдается бессрочно, если иной срок не предусмотрен в заявлении. В случае регистрации совместного индивидуального предпринимательства Свидетельство выписывается с перечислением всех членов Хозяйства.
      14. Выдача Свидетельства Хозяйству должна осуществляться территориальными налоговыми органами без уплаты сбора за государственную регистрацию граждан, занимающихся предпринимательской деятельностью. При наличии документов, перечисленных в пункте 12 настоящей Инструкции, налоговые органы производят государственную регистрацию Хозяйства в день представления документов.
      15. Свидетельство является неотчуждаемым, передача его другим лицам запрещается. Любые копии Свидетельства (в том числе ксерокопии и фотокопии) не являются документами, на основании которых может осуществляться предпринимательская деятельность. 16. Налоговые органы обязаны учитывать выдаваемые Свидетельства в "Журнале регистрации (выдачи) Свидетельств о государственной регистрации индивидуального предпринимателя". 17. В случае утраты Свидетельства согласно заявлению Главы выдается дубликат. 18. При изменении данных, указанных в заявлении на выдачу свидетельства о государственной регистрации, Хозяйство обязано осуществить перерегистрацию и получить новое Свидетельство. 19. При прекращении предпринимательской деятельности или по истечении срока действия (согласно сроку, предусмотренному в заявлении) Свидетельство подлежит сдаче в налоговый орган, выдавший его. 20. Наличие у Хозяйства Свидетельства не дает ему права осуществлять предпринимательскую деятельность в случаях, если: - не имеется в наличии один из документов, на основании которых Хозяйство осуществляет свою деятельность (Патент, Книга учета доходов и расходов, лицензия, в случае если данный вид подлежит лицензированию); - просрочены сроки действия Патента или лицензии (в случае если данный вид подлежит лицензированию). 4. Виды упрощенного налогового режима 21. Упрощенный режим налогообложения с фиксированным суммарным налогом на основе Патента Сельхозтоваропроизводителями применяется наряду с обычной системой налогообложения, предусмотренной законодательством Республики Казахстан. Право выбора системы налогообложения, включая переход к упрощенному режиму или возврат к обычной системе, предоставляется им на добровольной основе в порядке, предусмотренном настоящей Инструкцией.
      22. Хозяйство при прохождении государственной регистрации в налоговых органах выбирает один из установленных налоговым законодательством видов упрощенного налогового режима: 1) с фиксированным суммарным налогом на основе Патента (далее - Хозяйства, работающие на основе Патента); 2) с ведением Книги учета доходов и расходов (далее - Хозяйства, работающие на основе ведения учета). 5. Упрощенный налоговый режим с фиксированным суммарным налогом, на основе Патента 23. Патент выдается территориальным налоговым органом Хозяйствам и Сельхозтоваропроизводителям на срок не более одного календарного года. Форма Патента устанавливается Министерством государственных доходов Республики Казахстан и действует на всей территории Республики Казахстан. 24. Территориальному налоговому органу для получения Патента Главой представляется: 1) заявление по установленной форме (Приложение 2); 2) акт на право постоянного землепользования (договор о временном землепользовании); 3) фотография размером 3х4 см; 4) документы, подтверждающие уплату фиксированного суммарного налога по сроку и стоимости бланка Патента; 5) справка о наличии иждивенцев;
      6) договоры о найме работников (с обязательным указанием: данных удостоверения личности, адреса, срока найма, размера оплаты труда, обязательства работодателя по обеспечению необходимых условий труда и социальных гарантий);
      7) свидетельство о государственной регистрации;
      8) копию лицензии (в случае осуществления лицензируемого вида деятельности);
      9) сведения о наличии расчетных счетов.
      При наличии всех вышеуказанных документов налоговый орган обязан выдать Патент Хозяйству в течение 3-х рабочих дней, за исключением случаев возникновения разногласий в течение 10 дней.
      25. Для Сельхозтоваропроизводителей сохраняется аналогичный порядок предоставления документов, за исключением подпунктов 3), 7) пункта 24 настоящей Инструкции. Заявление предоставляется по форме, установленной в Приложении 3.
      26. В случае, если деятельность, которой предполагает заниматься Хозяйство или Сельхозтоваропроизводитель лицензируется в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан, имеющим силу Закона, от 17 апреля 1995 года N 2200 "О лицензировании" Z952200_ , то согласно пункту 1 статьи 7 названного Указа выдача Патента на право занятия таким видом деятельности осуществляется после получения ими лицензии. Лицензия выдается в порядке, предусмотренном вышеназванным Указом.
      27. Налоговые органы обязаны учитывать выдаваемые Патенты в "Журнале регистрации выдачи Патентов".
      28. Патент является неотчуждаемым, передача его другим лицам запрещается. В случае утраты Патента по заявлению налогоплательщика выдается дубликат Патента.
      29. Налогоплательщики, осуществляющие деятельность на основе Патента, производят уплату фиксированного суммарного налога и освобождаются от ведения учета, предоставления деклараций по налогам, включенным в расчет стоимости Патента.
      30. Настоящий Патент распространяется только на деятельность, связанную с использованием земель сельскохозяйственного назначения для производства, переработки и сбыта собственной сельскохозяйственной продукции. На осуществление других видов деятельности Хозяйству необходимо получить другой Патент на соответствующий вид деятельности либо осуществлять деятельность с ведением книги доходов и расходов. Сельхозтоваропроизводителям в этом случае необходимо вести раздельный учет.
      31. Стоимостью Патента является фиксированный суммарный налог, включающий в себя НДС, социальный налог, подоходный налог с доходов от предпринимательской деятельности (для Сельхозтоваропроизводителей - с дохода юридического лица), подоходный налог, удерживаемый с физических лиц у источника выплаты, отчисления в накопительные пенсионные фонды, земельный налог, налог на имущество, налог на транспортные средства. Стоимость Патента определяется по форме, приведенной в Приложении N 4, для Сельхозтоваропроизводителей - в Приложении 5. (Руководство по определению стоимости Патента крестьянских (фермерских) хозяйств, для которых земля является основным средством производства - Приложение N 6, для Сельхозтоваропроизводителей - (Приложение N 7). Помимо фиксированного суммарного налога налогоплательщик самостоятельно предоставляет декларации и расчеты по сборам, платежам (плата за воду, платежи за загрязнение окружающей среды и др.) не включенным в стоимость Патента, и производит их уплату.
      32. Уплата суммы фиксированного суммарного налога осуществляется в четыре срока с распределением платежей;
      - в момент получения 1/6 стоимости Патента;
      - 20 мая, 20 августа по 1/6 стоимости Патента;
      - 20 ноября оставшуюся часть стоимости Патента.
      При сезонном характере работ Хозяйства и Сельхозтоваропроизводители по согласованию с налоговыми органами могут определить иные сроки уплаты стоимости Патента. В случае, когда Патент выдается по истечении одного из обязательных сроков уплаты, то тогда в момент получения патента уплате подлежат суммы и по прошедшим срокам.
      33. Налогоплательщики, работающие по Патенту, являются плательщиками НДС в размере и суммах, указанных в Патенте и должны выписывать налоговые счета-фактуры установленного образца только в пределах сумм, исчисленных исходя из предполагаемого дохода и принятых при определении стоимости Патента. Бланки налоговых счетов-фактур предоставляются в налоговый орган налогоплательщиком.
      34. Налоговый орган при выдаче Патента одновременно регистрирует налоговые счета-фактуры, которые должны быть склеены между собой, пронумерованы и заверены печатью налогового органа, выдавшего Патент, а также подписью руководителя или заместителя руководителя налогового органа. Налоговый орган на первом налоговом счете-фактуре в его левой части проставляет сумму НДС, принятую при определении стоимости Патента (строка 5), а в правой части на каждом налоговом счете-фактуре - РНН, серию и номер Патента. Левая часть налогового счета-фактуры (корешок) остается у продавца, а правая - отдается покупателю.
      35. Налогоплательщик, выписывая налоговый счет-фактуру, проставляет в левой части налогового счета-фактуры сумму НДС, выставленную покупателю за предоставленные товары (работы, услуги), и там же проставляет остаток неиспользованной суммы НДС. Налогоплательщик имеет право выписывать налоговые счета-фактуры только в пределах указанного остатка (неиспользованной суммы НДС).
      36. При использовании всех налоговых счетов-фактур их корешки в обязательном порядке подлежат сдаче в налоговый орган, их выдавший, где они хранятся в деле налогоплательщика. Только при сдаче корешков использованных налоговых счетов-фактур, а также при наличии не использованного остатка суммы НДС налогоплательщик имеет право заверить в налоговом органе новые бланки налоговых счетов-фактур для осуществления дальнейших расчетов по налогу с покупателями после перенесения в них остатков.
      37. При изменении в течение года суммы предполагаемого совокупного годового дохода в сторону увеличения, налогоплательщик обязан обратиться в налоговый орган для перерасчета стоимости Патента, при этом учитывается ранее уплаченная сумма.
      38. При прекращении предпринимательской деятельности до истечения срока действия Патента, внесенная сумма фиксированного суммарного налога возврату и перерасчету не подлежит.
 
       6. Налоговый режим с ведением Книги учета доходов и расходов
 
      39. Хозяйства, изъявившие желание работать по упрощенному налоговому режиму с ведением Книги учета доходов и расходов при соблюдении условии пункта 11 настоящей Инструкции, после получения Свидетельства представляют в налоговый орган Книгу учета доходов и расходов (далее - Книга учета), где в обязательном порядке на первой странице фиксируется наименование Хозяйства, фамилия, имя, отчество, РНН Главы, регистрационный номер и дата выдачи Свидетельства, номер и серия Свидетельства, номера банковских счетов. Книга учета должна быть пронумерована, прошнурована, подписана руководителем налогового органа и скреплена оттиском печати налогового органа.
      40. Хозяйства, работающие на основе ведения учета, являются плательщиками налогов, сборов и других обязательных платежей в бюджет и налогообложение их осуществляется в соответствии с налоговым законодательством (представляют декларации, уплачивают авансовые платежи и т.д.). Ведение учета осуществляется по упрощенной форме на основе Книги учета, без применения метода двойной записи и отражения операций по счетам бухгалтерского учета. Хозяйства, работающие на основе ведения учета, проводят операции через контрольно-кассовые аппараты с фискальной памятью с выдачей контрольного чека покупателю-потребителю.
 
      7. Ответственность Сельхозтоваропроизводителей и Хозяйств,
             применяющих упрощенный режим налогообложения
 
      41. Ответственность предпринимателей, применяющих упрощенный режим налогообложения, наступает в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан, имеющим силу Закона, от 24 апреля 1995 года N 2235 "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" и Кодексом Казахской ССР "Об административных правонарушениях".
      42. При установлении по результатам встречных проверок факта занижения размера налогооблагаемой базы, представленной для расчета Патента, к налогоплательщику применяются санкции в соответствии с действующим законодательством. 43. Ответственность за удержание и перечисление в бюджет подоходного налога, удерживаемого у источника выплаты, а также за своевременность и полноту перечисления средств в накопительный пенсионный фонд за наемных работников несет работодатель, выплативший доход. Приложение 1 к Инструкции Руководителю Налогового комитета по ___________________________________ ___________________________________ от "______________________________" (наименование налогоплательщика) ___________________________________ ___________________________________ (Ф.И.О.) РНН________________________________ ___________________________________ ___________________________________ (адрес местожительства) Заявление на получение Свидетельства о государственной регистрации индивидуального предпринимателя Прошу выдать Свидетельство о государственной регистрации индивидуального предпринимателя на срок ______________________. Документ, удостоверяющий личность: серия ________ N __________ выдан ________________________________________________________ (кем и когда выдан) ______________________________________________________________ (место рождения) Место нахождение _____________________________________________ ______________________________________________________________ (адрес предприятия, при его наличии) "_____" __________ ______ г. ___________________________ (дата подачи заявления) (подпись предпринимателя) "_____" _________ ______ г. ___________________________ (дата принятия заявления) (Ф.И.О., подпись) Приложение 2 к Инструкции Руководителю Налогового комитета по ___________________________________ ___________________________________ от ________________________________ (наименование налогоплательщика) ___________________________________ ___________________________________ (Ф.И.О.) РНН_______________________________ ___________________________________ ___________________________________ (адрес местожительства) Заявление Главы крестьянского (фермерского) хозяйства на получение Патента Прошу выдать Патент на осуществление ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ (вид деятельности) на срок с "____"____________1999 г. по "____"____________1999 г. с предполагаемым совокупным годовым доходом ____________тенге. Документ, удостоверяющий личность: серия ________N ________ выдан _____________________________________________________ (кем и когда выдан) ___________________________________________________________ Место осуществления деятельности __________________________ ___________________________________________________________ (адрес места постоянной дислокации) Количество прилагаемых налоговых счетов-фактур ___________ Численность наемных работников_____________________________ в т.ч. пенсионеров_____________________________ Количество иждивенцев*_____________________________________ Документ, удостоверяющий наличие льгот: ___________________ (наименование документа) серия _____ N___________ выдан ____________________________ (кем и когда выдан) "_____" __________ ______ г. ___________________________ (дата подачи заявления) (подпись предпринимателя) "_____" _________ ______ г. ___________________________ (дата принятия заявления) (Ф.И.О., подпись налогового инспектора) * Количество иждивенцев подтверждается справкой о наличии иждивенцев. Мне разъяснены мои права и обязанности и я несу ответственность перед Законом за достоверность и полноту сведений, приведенных в данном заявлении. Приложение 3 к Инструкции Руководителю Налогового комитета по ___________________________________ ___________________________________ от ________________________________ (наименование налогоплательщика) РНН_______________________________ ___________________________________
___________________________________
(Ф.И.О. руководителя) ___________________________________ ___________________________________ (юридический адрес)
 
 
                            Заявление Сельхозтоваропроизводителя на получение Патента Прошу выдать Патент на осуществление ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ (вид деятельности) на срок с "____"____________1999 г. по "____"____________1999 г. с предполагаемым совокупным годовым доходом ____________тенге. Место осуществления деятельности __________________________ ___________________________________________________________ (адрес места дислокации) Количество прилагаемых налоговых счетов-фактур ___________ Численность наемных работников_____________________________ "_____" __________ ______ г. ___________________________ (дата подачи заявления) (подпись предпринимателя) "_____" _________ ______ г. ___________________________ (дата принятия заявления) (Ф.И.О., подпись налогового инспектора) * Мне разъяснены мои права и обязанности и я несу ответственность перед Законом за достоверность и полноту сведений, приведенных в данном заявлении. Приложение 4 к Инструкции РНН___________________________ Налоговый комитет по _________ (налогоплательщика) _____________________________ ______________________________ (району, городу) (название хозяйства) ____________________________ ______________________________ (дата представления) (Ф.И.О. Главы Хозяйства) Вид деятельности _____________ ______________________________ Расчет стоимости Патента крестьянского (фермерского) хозяйства, для которого земля является основным средством производства на ______г. Численность работников Хозяйства - всего (чел.) - в том числе: членов Хозяйства - наемных работников - ______________________________________________________________________ N ! Основные показатели !Сумма в ! п/п! !тенге ! ---------------------------------------------------------------------! 1. Общая площадь земли (га) 2. Оценочная стоимость земельного участка по данным органов Госкомзема РК 3. Фиксированный суммарный земельный налог - всего в том числе: земельный налог подоходный налог (0,25 % х стр.2) 4. Совокупный годовой доход с общей площади земли с учетом НДС 5. в том числе НДС 6. Затраты, связанные с получением дохода с общей площади земли с учетом НДС 7. в том числе НДС 8. Сумма НДС к уплате (стр. 5 - стр.7) 9. Налог на имущество 10. Налог на транспортные средства 11. Облагаемый доход Хозяйства для определения 5%-ного социального налога (стр. 4 - стр. 6 ) 12. Социальный налог Хозяйства от облагаемого дохода (стр. 11 х 5%) 13. Социальный налог в размере 49 % от месячного расчетного показателя за каждого наемного работника за налоговый год 14. Всего сумма налогов, подлежащих льготированию (сумма строк: 3, 8, 9, 10, 12, 13) 15. Подлежит к уплате сумма налогов (стр. 14 х 20 %) 16. Подоходный налог, удерживаемый у источника выплаты с наемных работников Хозяйства 17. Обязательные пенсионные взносы в накопительные пенсионные фонды 18. Стоимость патента - сумма фиксированного суммарного налога (сумма строк: 15, 16, 17) _______________________________________________________________________ Сроки уплаты I срок на "__" ___ г. II срок на "__" ______ г. III срок на "__" ___ г. IV срок на "__" _______ г. Сумма фиксированного суммарного налога должна быть перечислена на р/с ________________________________________________________________________ Примечание: Расчет составляется в двух экземплярах. __________________________________ ___________ МП (Ф.И.О. налогового инспектора) (подпись) __________________________________ ___________ (Ф.И.О. руководителя налогового органа) (подпись) Ознакомлен: __________________________________ ___________ (Ф.И.О. руководителя хозяйства) (подпись) Приложение 6 к Инструкции Руководство по определению стоимости Патента для крестьянских (фермерских) хозяйств, для которых земля является основным средством производства
      1. Строки 1 и 2 заполняются на основании Акта на право постоянного землепользования либо договора о временном землепользовании (далее - Акт).
      2. По строке 3 указывается сумма фиксированного земельного налога. При этом земельный налог исчисляется в общеустановленном порядке в соответствии с налоговым законодательством по данным Акта, подоходный налог исчисляется по ставке 0.25 % от оценочной стоимости земли.
      3. При заполнении строки 4 необходимо исходить из суммы совокупного годового дохода, заявленного Хозяйством. При этом реальность данной суммы проанализировать со средними данными по региону.
      4. По строке 6 указываются затраты Хозяйства с НДС за прошлый год с учетом коэффициента инфляции.
      5. Строки 9, 10 определяются в общеустановленном порядке в соответствии с налоговым законодательством на основании данных, предоставленных Главой.
      6. Сумма, определяемая по строке 12, включает в себя и сумму социального налога на членов Хозяйства.
      7. По строке 14 указывается сумма исчисленных налогов, подлежащих льготированию согласно последнему абзацу статьи 138 Указа. При этом сумма подоходного налога с наемных работников, удерживаемого у источника выплаты, не включается, так как льгота предоставлена Хозяйствам и не распространяется на доходы наемных работников.
      10. По строке 16 указывается сумма подоходного налога, удержанного у источника выплаты и определенного исходя из суммы заработной платы наемных работников, указанных в Договорах найма работника с учетом предусмотренных налоговым законодательством вычетов на себя и иждивенцев при наличии соответствующей справки.
      11. По строке 17 определяется сумма обязательных пенсионных взносов, направляемых Главой в накопительный пенсионный фонд за себя, членов Хозяйства и наемных работников.
      В соответствии с Постановлением Правительства РК "Об утверждении Правил удержания и перечисления обязательных пенсионных взносов в накопительные пенсионные фонды" от 15 марта 1999 года N 245 обязательные пенсионные взносы в накопительные пенсионные фонды Хозяйствами, выкупившими Патент, удерживаются и перечисляются в размере 10% от предполагаемого облагаемого дохода, из которого определен размер Патента, и наемных работников - в размере 10% от заработной платы, указанной в Договорах о найме, но не ниже минимального размера заработной платы, установленного законодательным актом. (К примеру: в 1999 году Законом установлены следующие размеры минимальной месячной заработной платы: с 1 января 1999 года -2440 тенге; с 1 апреля 1999 года -2650 тенге; с 1 октября 1999 года -2680 тенге; На 1999 год 10% от среднегодовой минимальной заработной платы составляет - 3126 тенге). Приложение 5 к Инструкции РНН___________________________ Налоговый комитет по _________ (налогоплательщика) ______________________________ ______________________________ ______________________________ (название хозяйства) (району, городу) ______________________________ _______________________________ (Ф.И.О. руководителя) (дата представления) Вид деятельности______________ ______________________________ Расчет стоимости Патента Сельскохозяйственных товаропроизводителей, для которых земля является основным средством производства на ______г. Численность работников, всего (чел.) ______________________________________________________________________ N п/п! Основные показатели !Сумма в т.тенге ! ______________________________________________________________________! 1. Общая площадь земли (га) 2. Среднегодовой фонд оплаты труда 3. Совокупный годовой доход с общей площади земли с учетом НДС 4. в том числе НДС 5. Затраты, связанные с получением дохода с общей площади земли с учетом НДС 6. в том числе НДС 7. Сумма НДС к уплате (стр. 4 - стр.6) 8. Земельный налог 9. Налог на имущество 10. Налог на транспортные средства 11. Социальный налог 12. Налогооблагаемый доход (из стр.3 вычесть сумму строк 5,7,8,9,10,11,17) 13. Подоходный налог с дохода юр.лица (стр. 12 х 10%) 14. Всего сумма налогов, подлежащая льготированию (сумма строк: 7,8,9,10,11,13) 15. Подлежит к уплате сумма налогов (стр. 14 х 20 %) 16. Подоходный налог, удерживаемый у источника выплаты 17. Обязательные взносы в накопительные пенсионные фонды 18. Стоимость патента - сумма фиксированного суммарного налога (сумма строк: 15,16,17) ________________________________________________________________________ Сроки уплаты I срок на "____" _____ г. II срок на "___" _____ г. III срок на "____" _____ г. IV срок на "___" ______ г. Сумма фиксированного суммарного налога должна быть перечислена на р/с ________________________________________________________________________ Примечание: Расчет составляется в двух экземплярах. __________________________________________ _________________ МП (Ф.И.О. налогового инспектора) (подпись) __________________________________ ___________ (Ф.И.О. руководителя налогового органа) (подпись) Ознакомлен: _______________________________________ _______________ (Ф.И.О. руководителя хозяйства) (подпись) Приложение 7 к Инструкции Руководство по определению стоимости Патента для сельскохозяйственных товаропроизводителей, для которых земля является основным средством производства 1. Строки 2 и 5 исчисляются исходя из данных за последний год с учетом коэффициента инфляции. 2. При заполнении строки 3 необходимо исходить из суммы совокупного годового дохода, заявленного Сельхозтоваропроизводителем. При этом реальность данной суммы проанализировать со средними данными по региону. 3. Строки 8,9,10,11,16 определяются в общеустановленном порядке в соответствии с налоговым законодательством. 4. Строка 17 исчисляется в соответствии с пунктами 10 Руководства по определению стоимости Патента для крестьянских (фермерских) хозяйств. (Специалисты: Цай Л.Г. Жакупова Э.)