Бағалы қағаздар эмитенттерінің қызметіне тексерістер жүргізудің тәртібі туралы нұсқаулықты бекіту туралы

Қаулы Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөніндегі Ұлттық комиссиясы директораты 1999 жылғы 30 қыркүйек N 442. Күші жойылды - ҚР Қаржы рыногын және қаржылық ұйымдарды реттеу мен қадағалау жөніндегі агенттігі Басқармасының 2004 жылғы 12 сәуірдегі N 110 (V042845) қаулысымен.

      "Бағалы қағаздар рыногы туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 5 наурыздағы  заңының  24-2-бабының 1-ші және 2-тармақтарын және Қазақстан Республикасы Президентінің 1997 жылғы 13 қарашадағы N 3755  жарлығымен  бекітілген Қазақстан Республикасының Бағалы қағаздар жөніндегі ұлттық комиссиясы туралы ереженің 4-тармағының 16-18) тармақшаларын орындау мақсатында және Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөніндегі ұлттық комиссиясы орталық аппаратының (бұдан әрі "Ұлттық комиссия" деп аталады) бағалы қағаздар эмитенттерінің қызметін тексеру жөніндегі жұмысын ұйымдастыру мақсатында Ұлттық комиссияның Директораты қаулы етеді: 
      1. Бағалы қағаздар эмитенттерінің қызметіне тексерістер жүргізудің тәртібі туралы нұсқаулық бекітілсін (қоса берілді). 
      2. Жоғарыда аталған Нұсқаулықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде тіркелген күнінен бастап күшіне енетіндігі белгіленсін. 
      3. Ұлттық комиссия орталық аппаратының Корпоративтік қаржылар басқармасы: 
      1) Ұлттық комиссия орталық аппаратының Заң басқармасымен бірлесе отырып жоғарыда аталған Нұсқаулықты (ол күшінен енгізілгеннен кейін) бағалы қағаздар рыногы субъектілерінің назарына жеткізу жөніндегі барлық ықтимал шараларды қабылдасын; 
      2) жоғарыда аталған Нұсқаулықтың орындалысына бақылау жасасын. 

       Ұлттық комиссияның Төрағасы  

Қазақстан Республикасы      
Бағалы қағаздар жөнiндегі ұлттық
комиссиясы Директоратының 1999 
жылғы 30 қыркүйектегі N 442  
қаулысымен бекітілді     

Бағалы қағаздар эмитенттерінің қызметіне тексерістер
жүргізудің тәртібі туралы 
Нұсқаулық  

      Осы Нұсқаулық "Бағалы қағаздар рыногы туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 05 наурыздағы заңына және Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1997 жылғы 13 қарашадағы N 3755 жарлығымен бекiтiлген Қазақстан Республикасының Бағалы қағаздар жөнiндегі ұлттық комиссиясы туралы ережеге сәйкес әзiрлендi және Қазақстан Республикасының Бағалы қағаздар жөнiндегі ұлттық комиссиясы орталық аппаратының бағалы қағаздар эмитенттерiнiң қызметiне тексерiстер жүргiзуiнiң тәртiбiн белгiлейдi.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Нұсқауда қолданылған ұғымдар мыналарды бiлдiредi: 
      1) "Жетекшiлiк жасайтын атқарушы директор (атқарушы директор, жетекшiлiк жасайтын)" - Ұлттық комиссияның Төрағасы немесе Ұлттық комиссияның Ұлттық комиссия орталық аппаратының тиiстi бөлiмшесiне жетекшiлiк жасайтын мүшесi (оның iшiнде қызметтi уақытша атқару схемасына сәйкес); 
      2) "Ұлттық комиссия" - Қазақстан Республикасының Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясы; 
      3) "Тексерiс" - бағалы қағаздар эмитентiнiң қызметiн тексеру; 
      4) "Корпоративтiк қаржылар басқармасы" - Ұлттық комиссия орталық аппаратының Корпоративтiк қаржылар басқармасы; 
      5) "Заң басқармасы" - Ұлттық комиссия орталық аппаратының Заң басқармасы. 
      2. Тексерiстер Ұлттық комиссия Төрағасының Корпоративтiк қаржылар басқармасына жетекшiлiк жасайтын атқарушы директормен келiсу бойынша шығарылатын бұйрықтарының негізiнде: 
      1) Тексерiстер жоспарына (жоспарлы тексерiстер); 
      2) Қазақстан Республикасы Президентiнiң жарлықтарын (өкiмдерiне), Қазақстан Республикасы Парламентiнiң немесе оның жекелеген Палаталарының қаулыларына, акционерлердiң (инвесторлардың) арыздарына, мемлекеттiк органдардың немесе тексерiстер жүргiзуге мүдделi өзге де ықтимал тұлғалардың өтiнiмдерiне (сұрауларын) Ұлттық комиссияның немесе оның Директоратының шешiмдерiне (жоспардан тыс тексерiстер) сәйкес жүзеге асырылады. 
      3. Тексерiстер жоспарын Корпоративтiк қаржылар басқармасына жетекшiлiк жасайтын атқарушы директор аталған Басқарма бастығының ұсынысы бойынша бекiтедi. Аталған ұсыныс Заң басқармасының бастығымен және/немесе аталған Басқармаға жетекшілік жасайтын атқарушы директормен келісілу керек. 
      Ұлттық комиссия Төрағасының Тексерiстер жоспарына өзгерiстер мен толықтырулар енгiзуге сөзсiз құқығы бар. 
      4. Тексерiстер бағалы қағаздар рыногындағы инвесторлардың құқықтарын және заңмен қорғалатын мүдделерiн қорғау мақсатында жүзеге асырылады. 
      Тексерiстiң нақты мақсаттары және мәселелерi әрбiр жекелеген жағдайда оның Корпоративтiк қаржылар басқармасына жетекшiлiк жасайтын атқарушы директордың бекiтуiне жататын бағдарламасымен айқындалады. 
      Тексерiс бағдарламасы ретiнде Ұлттық комиссияның Директораты бекiткен бiрыңғай тексерiстер бағдарламасы қолданылуы мүмкiн. 
      Тексерiстер бағдарламалары, оның iшiнде бiрыңғай, "Қызметтiк қолдануға арналған" санатының құжаттары болып табылады. Бұл мақсаттарда Корпоративтiк қаржылар басқармасы Тексерiстер бағдарламаларымен танысуға құқығы бар және олармен танысқан тұлғалардың журналын жүргiзедi. 
      5. Тексерiстiң нысаны (ұсынылған құжаттарды қарау арқылы, заң бұзушылық фактiсi бойынша түсiнiгiн тыңдау мақсатында мүдделi тараптардың өкiлдерiн шақыру арқылы, эмитенттiң орналасқан жерi бойынша тексерiс жүргiзу арқылы) оны жүргiзу туралы бұйрықпен айқындалады.

2-тарау. Тексеріс жүргізу 

      6. Тексерiстi Ұлттық комиссия Төрағасының оны жүргiзу туралы бұйрығымен айқындалған комиссия (бұдан әрi "Тексерiс комиссиясы" деп аталады) жүзеге асырады. 
      Тексерiстiң мақсаттары мен мәселелерiне қарай Тексерiс комиссиясының құрамына Корпоративтiк қаржылар басқармасы қызметкерлерiнен басқа, Ұлттық комиссия орталық аппараты құрылымдық бөлiмшелерiнiң өзге де қызметкерлерi (тиiстi жетекшiлiк жасайтын атқарушы директормен келiсу бойынша), сондай-ақ - сарапшылар мен консультанттар ретiнде - қазақстандық және шетелдiк мамандар енгізiлуi мүмкiн. 
      Тексерiс комиссиясының құрамына кандидатураларды ұсынуды Ұлттық комиссия орталық аппараты құрылымдық бөлiмшелерiнiң жетекшiлерi олар тексерiстi белгiлеу үшiн негiз болып табылатын құжаттармен танысқаннан және осындай құжаттарға алдын-ала талдау жасағаннан кейiн жүзеге асырады. 
      Қажеттiлiгiне орай тексерiс жүргізуге қатысу үшiн салық қызметi органдарының, қаржы және құқық қорғау органдарының қызметкерлерi тартылуы мүмкiн. 
      7. Тексерiс жүргізу мерзiмi Ұлттық комиссия Төрағасының оны жүргiзу туралы бұйрығымен белгiленедi және осы тармақтың екiншi бөлiгiнде және осы Нұсқаулықтың 14-тармағында көзделген жағдайларды қоспағанда, 30 күннен аспау керек. 
      Жекелеген жағдайларда тексерiс жүргiзу мерзiмi Ұлттық комиссия Төрағасының Тексерiс комиссиясы мүшелерiнiң өтiнiмдерiнiң негізiнде шығарылған бұйрығымен ұзартылуы мүмкiн. Аталған өтiнiмде Тексерiс комиссиясының мүшелерi тексерiс жүргiзу мерзiмiн ұзартуға қажеттi деп санайтын себептер болу керек. 
      8. Тексерiс комиссиясының мүшелерiне осы Нұсқаулықтың 1-қосымшасындағы үлгi бойынша уақытша куәлiктер берiледi. 
      Уақытша куәлiк тек бiр эмитентке тексерiс жүргізу үшiн ғана берiледi. 
      Уақытша куәлiк шығыс нөмiрi берiлiп және берiлген күнi көрсетiлiп мiндеттi түрде тiркелуге (шығыс хаттарын тiркеу ережелерi бойынша) жатады. Ұлттық комиссияның Төрағасы немесе оның қызметiн уақытша атқаратын Ұлттық комиссияның атқарушы директоры қол қоймаған, Ұлттық комиссияның мөр таңбасы қойылмаған немесе тiркелмеген уақытша куәлiктер жарамсыз болып табылады. 
      9. Тексерiстi бастағанға дейiн Тексерiс комиссиясының мүшелерi Ұлттық комиссиядағы тексерiлетiн эмитентке қатысты құжаттармен, оның iшiнде тексерiс мақсаты үшiн басқа тұлғалардан талап етiлген құжаттармен танысуға мiндеттi. 
      10. Тексерiстiң басталар алдында Тексерiс комиссиясының мүшелерi оларға берiлген уақытша куәлiктердi тексерiлетiн эмитенттiң бiрiншi басшысына (алқалы атқарушы органның басшысына немесе атқарушы органның функциясын жеке дара жүзеге асыратын тұлғаға) немесе оның қызметiн уақытша атқарушы тұлғаға не - аталған тұлғалар болмаған кезде - тексерiлетiн эмитенттiң қызметi жоғары кез келген қызметкерiне ұсынуға мiндеттi. 
      Уақытша куәлiктерiн ұсынған сәттен бастап Тексерiс комиссиясының мүшелерi тексерiс жүргiзуге құқылы және мiндеттi. 
      Тексерiс жүргiзудiң кез келген сәтiнде Тексерiс комиссиясының мүшелерi эмитенттiң қызметкерлерiне (олардың өтiнiш немесе талап етуi бойынша) өздерiнiң уақытша куәлiктерiн ұсынуға міндетті. 
      Эмитенттерге уақытша куәлiктердiң көшiрмелерiн түсiрiп алуға рұқсат етiледi. 
      11. Тексерiлетiн эмитенттiң лауазымды тұлғаларына және қызметкерлерiне тексерiс бағдарламасымен танысуға тыйым салынады. 
      12. Тексерiс комиссиясының мүшелерi тексерiстi құжаттардың түпнұсқаларының немесе нотариальды куәландырылған көшiрмелерiнiң не олардың түпнұсқасына сәйкестiгi эмитенттiң бiрiншi басшысының немесе оның қызметiн уақытша атқаратын тұлғаның және эмитенттiң бас бухгалтерiнiң қолдарымен және эмитент мөрiнiң таңбасымен куәландырылатын көшiрмелерiнiң негiзiнде жүзеге асырады. 
      Тексерiлетiн эмитенттiң лауазымды тұлғаларының және қызметкерлерiнiң, сондай-ақ түсiнiктерi тексерiс мақсатына қажеттi өзге ықтимал жеке тұлғалардың барлық түсiнiктерi жазбаша түрде ресiмделу және аталған тұлғалар қол қою күнiн көрсете отырып қол қою керек. 
      13. Тексерiлетiн эмитенттiң лауазымды тұлғалары және қызметкерлерi осы Нұсқаулықтың 12-тармағында көрсетiлген құжаттарды ұсынбаған жағдайда (ұсынбау себептерiне қарамастан) Тексерiс комиссиясының мүшелерi олардан жазбаша түсiнiктер талап етуге мiндеттi. Аталған түсiнiктердi беруден бас тартқан кезде тексерiс актiсiне тиiстi жазба жазылу керек. 
      14. Тексерiс жүргізу барысында Тексерiс комиссиясының мүшелерi тексерiлетiн эмитенттiң қызметi туралы қажеттi түсiнiктемелер алу үшін мемлекеттiк және өзге де органдар мен ұйымдарға өтiнуге құқылы. Аталған өтiнiшке (сұрауға) Корпоративтiк қаржылар басқармасына жетекшiлiк жасайтын атқарушы директор не - тексерiстi Тексерiс комиссиясының мүшелерi iссапарда жүрiп жүзеге асырған жағдайда - оның қызметi жоғары, Ұлттық комиссияның қызметкерi болып табылатын мүшесi қол қояды. Бұл ретте сұралған органнан (сұралған ұйымнан) жауап алынғанға дейiн тексерiс жүргізу мерзiмi ұзартылады.

3-тарау. Тексеріс нәтижелерін ресімдеу  

      15. Тексерiс нәтижелерi тексерiс жүргiзiлген орында бес жұмыс күнiнен аспайтын күн iшiнде осы Нұсқаулықтың 1-қосымшасындағы үлгi бойынша жасалуға тиiстi тексерiс актiсiмен ресiмделедi. 
      Тексерiс актiсi екi дана жасалады және Тексерiс комиссиясы құрамының кемiнде үштен екiсiн құрайтын мүшелерi қол қою керек. 
      16. Тексерiс актiсiне: 
      1) тексерiс барысында анықталған заң бұзушылықтарды не заң бұзушылықтардың жоқ екендiгін растайтын құжаттардың (құжаттардың бөлiгiнiң) көшiрмелерi; 
      2) осы Нұсқаулықтың 12-тармағының екiншi бөлiгiнде көзделген жазбаша түсiнiктер; 
      3) осы Нұсқаулықтың 13-тармағында көзделген жазбаша түсiнiктер; 
      4) Тексерiс комиссиясыының мүшелерi жасаған есептер, түсiндiрме хаттар, анықтамалар және тексерiс барысында анықталған заң бұзушылықтарды не заң бұзушылықтардың жоқ екендiгiн растайтын өзге де ықтимал құжаттар; 
      5) тексерiс актiсiндегi қорытындылардыдың негізделгендiктерiн растау үшiн қажеттi өзге де ықтимал құжаттар қоса берiлу керек. 
      17. Тексерiс актiсiнiң екiншi данасы кiрiс құжаты ретiнде мiндеттi түрде тiркелiп тексерiлген эмитентке қалдырылады. Тексерiс актiсiнiң Тексерiс комиссиясының мүшелерiнде қалған бiрiншi данасында оның екiншi данасының кiрiс нөмiрi және қабылдау күнi туралы жазба жазылу керек. 
      18. Тексерiс қорытынды бойынша Ұлттық комиссияның қызметкерлерi - Тексерiс комиссиясының мүшелерi эмитентке Қазақстан Республикасының заңдарымен рұқсат етiлген ықпал ету шараларын қолдану жөнiндегi ұсыныстармен (заң бұзушылықтар анықталған жағдайда) Корпоративтiк қаржылар басқармасына жетекшiлiк жасайтын атқарушы директордың атына қызметтiк хат жазады. 
      Бұл ретте, егер тексерiлген эмитенттiң тексерiс актiсiне жасаған ескертпелерi мен қарсылықтары тексерiс актiсiнiң данасын эмитент алған күннен бастап бес жұмыс күнi iшiнде Тексерiс комиссиясының мүшелерiне берiлмеген немесе Ұлттық комиссия факсимальдi байланыс құралдарымен немесе тiкелей алмаған жағдайда, аталған қызметтiк хат аталған датадан бастап он жұмыс күнi аяқталғаннан ерте берiле алынбайды. 
      19. Анықталған заң бұзушылықтардың сипатына және ауырлығына қарай эмитентке мынадай ықпал ету шаралары қолданылуы мүмкiн: 
      1) анықталған заң бұзушылықтарды жою жөнiндегi мiндеттi түрде орындау үшiн ұйғарым жiберiлдi; 
      2) бағалы қағаздар ұстаушылар тізілімінің жекелеген жеке шоттары бойынша және тiзiлiм бойынша тұтас бағалы қағаздар қозғалысын тоқтата тұрылды; 
      3) кiнәлi тұлғаларды әкiмшiлiк және/немесе қылмыстық жазаға тарту қажеттiлiгі туралы шешiм қабылданды. 
      20. Аталған заң бұзушылықтарды жою жөніндегі эмитентке жіберілетін ұйғарымға осы ұйғарым Заң басқармасымен міндетті түрде келісілгеннен кейін Корпоративтік қаржылар басқармасына жетекшілік жасайтын атқарушы директор қол қояды. Ұйғарыммен эмитенттің заң аталған бұзушылықтарды жоятын мерзім белгілену керек. 
      21. Бағалы қағаздар ұстаушылар тізілімнің жекелеген жеке шоттары бойынша және тізілім бойынша тұтас бағалы қағаздар қозғалысын тоқтата тұру туралы шешімді Ұлттық комиссияның директораты қабылдайды. 
      22. Кінәлі тұлғаларды әкімшілік және/немесе қылмыстық жазаға тарту қажеттілігі туралы шешімді Корпаративтік қаржылар басқармасына жетекшілік жасайтын атқарушы директор (Заң басқармасымен міндетті түрде келісе отырып) немесе Ұлттық комиссиясының директораты қабылдайды. 

 
       Ұлттық комиссияның Төрағасы  

Қазақстан Республикасы Бағалы   
қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясы
Директоратының 1999 жылғы     
30 қыркүйектегi N 442 қаулысымен  
бекiтiлген             
Бағалы қағаздар эмитенттерiнiң  
қызметiне тексерiстер жүргізудiң 
тәртiбi туралы нұсқаулыққа   
1-қосымша             

Уақытша куәлік
(Ұлттық комиссияның хаттарға арналған бланкiсiнде ресiмделедi)

     Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөнiндегі ұлттық комиссиясы Төрағасының ["ХХХХжылғыХХай"форматтағыкүн] N__ бұйрығының негізiнде төменде аталған эмитенттiң қызметiне тексерiс жүргізу жүктелген*
     _______________
     _____________________________________ берiлдi.

     Тексерiс объектiсi:    [Ұлттық комиссиядағы бар Эмитенттi
                            мемлекеттiк тiркеу(қайта тiркеу) туралы
                            куәлiктiң көшiрмесiне сәйкес немесе
                            бұндай көшiрме болмаған жағдайда Бағалы
                            қағаздардың мемлекеттiк тiзiлiмiне
                            сәйкес эмитенттiң атауы және орналасқан
                            жерi]     

     Тексерiс нысанасы:     "Эмитенттiң Қазақстан Республикасы
                            заңының нормаларын [тексерiстiң негізгi
                            мақсаттарының тiзбесi] сақтауы"     

     Тексерiс жүргiзу мерзiмi: ["ХХХХ жылғы ХХ ай" форматтағы
                               тексерiстiң басталу күнi]-дан Х ай"
                               форматтағы тексерiстiң аяқталу күнi]
                               дейiн. Егер, тексерiстiң басталу
                               және аяқталу күнi бiр айға қатысты
                               болған жағдайда, тексерiстiң
                               басталу күнiнде ай аты көрсетiлмейдi.

     Ұлттық комиссияның Төрағасы     

     М.О.
     __________________
     * Барыс септiгiнде: бөлiм атауын (бұндай болса) енгiзе отырып Ұлттық комиссияның құрылымдық бөлiмшесiнiң атауын көрсете отырып Тексерiс комиссиясы мүшесiнiң лауазымы, Тексерiс комиссиясы мүшесiнiң толық аты-жөнi (тегi, аты, әкесiнiң аты). Егер, Тексерiс комиссиясының мүшесi Ұлттық комиссияның қызметкерi болып табылмаған жағдайда (Тексерiс комиссиясының құрамына сарапшы немесе консультант ретiнде енгізiлсе), осы тұлғаның тұрақты атқаратын лауазымын көрсетудiң орнына "Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясының сарапшысы" немесе "Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясының консультанты" деген жазба енгізiледi.     

                             Қазақстан Республикасы Бағалы 
                             қағаздар жөнiндегі ұлттық комиссиясы
                             Директоратының 1999 жылғы 30
                             қыркүйектегi N 442 қаулысымен
                             бекiтiлген                     

                             Бағалы қағаздар эмитенттерiнiң
                             қызметiне тексерiстер жүргiзудiң
                             тәртiбi туралы нұсқаулыққа
                             2-қосымша     

Бағалы қағаздар эмитентiнiң қызметiн
Тексеру актісі

     [Жасалған күні]*                            [Жасалған жерi]   

           1-бөлiм. Тексеріс объектісі туралы мәліметтер      

     Эмитент:
      Соңғы берiлген Мемлекеттiк тiркеу (қайта тiркеу) куәлігіне толық түрде сәйкес (әрiптердi жазу регистрiн, тыныс белгiлерiн және акционерлiк қоғамның ұйымдық-құқықтық нысанын немесе үлгiсiн жазудағы анық қателердi қоспағанда мемлекеттiк тiркеу органы жiберген қателердi енгiзе отырып) және акционерлiк қоғамның үлгісiн мiндеттi түрде көрсетiп (егер эмитент акционерлiк қоғамның ұйымдық-құқықтық нысанында жұмыс жасаса). 
      Эмитенттiң тiркелген орналасқан жерi: 
      Соңғы Мемлекеттiк тiркеу (қайта тiркеу) куәлiгiне және/немесе соңғы статистикалық карточкаға сәйкес эмитенттiң тiркелген орналасқан жерi. 
      Эмитенттiң нақты орналасқан жерi: 
      Эмитенттiң тiркелген және нақты орналасқан жерлерiнiң арасында айырмалар болған жағдайда көрсетiледi. 
      Эмитенттiң банктiк реквизиттерi: 
      Қызмет көрсететiн банктiң (банк филиалының) атауы, мекен-жайы және төлем реквизиттерi, эмитенттiң ағымдағы банктiк шотының нөмiрi. 
      Эмитент қызметiнiң негiзгi түрлерi: 
      Эмитенттiң соңғы статистикалық карточкасына және/немесе жарғысына сәйкес. 
      Эмитенттiң өздерi дербес немесе аффилиирленген тұлғаларымен эмитенттiң жарғылық капиталының бес және одан да кеп процентiн иеленген акционерлерi (қатысушылары) туралы мәлiметтер. 
      Өздерi дербес немесе аффилиирленген тұлғаларымен эмитенттiң жарғылық капиталының бес және одан да көп процентiн (шығарылған акциялардың жалпы санының) иеленген акционерлердiң (қатысушылардың) атауы және орналасқан жерi. Бұл мәлiметтер  эмитенттiң акцияларын ұстаушылар тiзiлiмiнiң негізiнде немесе - егер, эмитентакционерлiк қоғамнан өзге ұйымдық-құқықтық нысанда жұмыс жасаған жағдайда - құрылтай, бухгалтерлiк және өзге де ықтимал құжаттардың негiзiнде жасалады.

     _______________
     * ХХХХ жылғы ХХ ай" форматтағы.     

                    2-бөлім. Тексеріс туралы мәліметтер

      Тексерiс комиссиясының мүшелерi:
      Бөлiм атауларын (бұндай болса) енгізе отырып Ұлттық комиссияның құрылымдық бөлiмшелерiнiң атауларын көрсетумен Тексерiс комиссиясы мүшелерiнiң лауазымдары, Тексерiс комиссиясы мүшелерiнiң толық аты-жөндерi (тегі, аттары, әкесiнiң аттары). Егер, Тексерiс комиссиясының мүшесi Ұлттық комиссияның қызметкерi болып табылмаған жағдайда (Тексерiс комиссиясының құрамына сарапшы немесе консультант ретiнде енгiзiлсе), осы тұлғаның тұрақты атқаратын лауазымын көрсетудiң орнына "Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөнiндегі ұлттық комиссиясының сарапшысы" немесе Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөнiндегі ұлттық комиссиясының консультанты" деген жазба енгiзiледi: Тексерiс комиссиясы мүшелерiнiң Уақытша куәлiктерiнiң тiркеу нөмiрлерi және күндерi. 
      Тексерiс негiзi: 
      "Қазақстан Республикасы Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясы Төрағасының ["ХХХХжылғыХХай"форматтағыкүн] N [бұйрықнөмiрi] бұйрығы" деген жазба. 
      Тексерiс нысанасы: 
      Тексерiс комиссиясы мүшелерiнiң Уақытша куәлiктерiне сәйкес. 
      Тексерiс мерзiмi: 
      ["ХХХХжылғыХХай"форматтағытексерiстiңбасталукүнi]-дан Х ай" форматтағы тексерiстiң аяқталу күнi] дейiн деген жазба түрiндегі тексерiстiң нақты басталу және аяқталу күндерi туралы мәлiметтер. Егер, тексерiстiң басталу және аяқталу күнi бiр айға қатысты болған жағдайда, тексерiстiң басталу күнiнде ай аты көрсетiлмейдi. 
      Тексерiс нысаны: 
      Тексерiс нысанын көрсету (ұсынылған құжаттарды қарау арқылы, заң бұзушылық фактiсi бойынша түсiнiгiн тыңдау мақсатында мүдделi тараптардың өкiлдерiн шақыру арқылы, эмитенттiң орналасқан жерi бойынша тексерiс жүргізу арқылы). 

3-бөлiм. Тексеріс барысын және нәтижелерін баяндау 

      Тексерiс актiсiнiң осы бөлiгiнде Тексерiс комиссиясы мүшелерiңiң заң бұзушылықтардың жоқ екендiгi немесе анықталған заң бұзушылықтар туралы (заң бұзушылықтарды толық сипаттай отырып) қорытындылар алу үшiн пайдаланған құжаттарды және әрекеттердi көрсете отырып тексерiс нәтижелерi ашылу керек. 

4-бөлiм. Қорытынды ережелер  

     Жазба:
     "Осы Актiге жасалуы мүмкiн ескертпелер мен қарсылықтар жазбаша түрде ресiмделу керек және осы Актiнiң данасын оларды Тексерiс комиссиясының мүшелерiне беру не Ұлттық комиссияға факсимальдi байланыс құралдары, пошта немесе тiкелей жiберу арқылы алған күннен бастап бес жұмыс күнi iшiнде Қазақстан Республикасының Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясына ұсынылу (жiберiлу) керек.".

Об утверждении Инструкции о порядке проведения проверок деятельности эмитентов ценных бумаг

Постановление Директората Национальной Комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам от 30 сентября 1999 года № 442. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5.10.99г. N 922. Утратило силу - постановлением Правления Агентства Республики Казахстан по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций от 12 апреля 2004 года N 110 (V042845)

      Во исполнение пунктов 1 и 2 статьи 24-2 Закона Республики Казахстан Z970077_  "О рынке ценных бумаг" от 5 марта 1997 года и подпунктов 16)-18) пункта 4 U973755_  Положения о Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 13 ноября 1997 года № 3755, и в целях организации работы центрального аппарата Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам (далее именуемой "Национальная комиссия") по проверке деятельности эмитентов ценных бумаг Директорат Национальной комиссии постановляет:

      1. Утвердить Инструкцию о порядке проведения проверок деятельности эмитентов ценных бумаг (прилагается).

      2. Установить, что вышеуказанная Инструкция вводится в действие со дня ее регистрации Министерством юстиции Республики Казахстан.
      3. Управлению корпоративных финансов центрального аппарата Национальной комиссии:
      1) совместно с Юридическим управлением центрального аппарата Национальной комиссии принять все возможные меры по доведению вышеуказанной Инструкции (после введения ее в действие) до сведения субъектов рынка ценных бумаг;
      2) установить контроль за исполнением вышеуказанной Инструкции.

    Председатель
Национальной комиссии

                                Инструкция
                        о порядке проведения проверок
                      деятельности эмитентов ценных бумаг

      Настоящая Инструкция разработана в соответствии с Законом Республики Казахстан Z970077_  "О рынке ценных бумаг" от 5 марта 1997 года и U973755_  Положением о Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам, утвержденным Указом Президента Республики Казахстан от 13 ноября 1997 года № 3755, и устанавливает порядок проведения проверок деятельности эмитентов ценных бумаг центральным аппаратом Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам.

                           Глава 1. Общие положения

      1. Использованные в настоящей Инструкции понятия означают следующее:
      1) "Курирующий исполнительный директор (исполнительный директор, курирующий)" - Председатель Национальной комиссии или исполнительный директор - член Национальной комиссии, курирующий соответствующее подразделение Национального аппарата Национальной комиссии (в том числе и согласно схеме замещений);
      2) "Национальная комиссия" - Национальная комиссия Республики Казахстан по ценным бумагам;
      3) "Проверка" - проверка деятельности эмитента ценных бумаг;
      4) "Управление корпоративных финансов" - Управление корпоративных финансов центрального аппарата Национальной комиссии;
      5) "Юридическое управление" - Юридическое управление центрального аппарата Национальной комиссии.
      2. Проверки осуществляются на основании приказов Председателя Национальной комиссии, которые издаются по согласованию с исполнительным директором, курирующим Управление корпоративных финансов в соответствии:
      1) с Планом проверок (плановые проверки);
      2) с указами (распоряжениями) Президента Республики Казахстан, постановлениями Парламента Республики Казахстан или его отдельных Палат, жалобами акционеров (инвесторов), обращениями (запросами) государственных органов и иных возможных лиц, заинтересованных в проведении проверок, решениями Национальной комиссии или ее Директората (внеплановые проверки).
      3. План проверок утверждается исполнительным директором, курирующим Управление корпоративных финансов, по представлению начальника названного Управления. Указанное представление должно быть согласовано с начальником Юридического управления и/или с курирующим данное Управление исполнительным директором. Председатель Национальной комиссии имеет безусловное право внесения изменений и дополнений в План проверок.
      4. Проверки осуществляются с целью защиты прав и охраняемых законом интересов инвесторов на рынке ценных бумаг.
      Конкретные задачи и вопросы проверки определяются в каждом отдельном случае ее программой, которая подлежит утверждению исполнительным директором, курирующим Управление корпоративных финансов.
      В качестве программы проверки может использоваться типовая программа проверок, утвержденная Директоратом Национальной комиссии.
      Программы проверок, в том числе и типовые, являются документами категории "Для служебного пользования". В этих целях Управление корпоративных финансов ведет журнал лиц, имеющих право знакомиться с Программами проверок и ознакомившихся с ними.
      5. Форма проверки (путем рассмотрения представленных документов, путем вызова представителей заинтересованных сторон с целью заслушивания объяснений по факту нарушения, путем проведения проверки по месту нахождения эмитента) определяется приказом о ее проведении.

                        Глава 2. Проведение проверки

      6. Проверка осуществляется комиссией, определенной приказом Председателя Национальной комиссии о ее проведении (далее именуемой "Проверочная комиссия").
      В зависимости от задач и вопросов проверки в состав Проверочной комиссии могут быть включены работники иных, помимо Управления корпоративных финансов, структурных подразделений центрального аппарата Национальной комиссии (по согласованию с соответствующими курирующими исполнительными директорами), а также - в качестве экспертов и консультантов - казахстанские и иностранные специалисты.
      Представление кандидатур в состав Проверочной комиссии осуществляется руководителями структурных подразделений центрального аппарата Национальной комиссии после их ознакомления с документами, послужившими основанием для назначения проверки, и предварительного анализа таких документов.
      При необходимости к участию в проверке могут быть привлечены работники органов налоговой службы, финансовых и правоохранительных органов.
      7. Срок проведения проверки устанавливается приказом Председателя Национальной комиссии о ее проведении и не может превышать 30 дней за исключением случаев, предусмотренных частью второй настоящего пункта и пунктом 14 настоящей Инструкции.
      В отдельных случаях срок проведения проверки может быть продлен приказом Председателя Национальной комиссии, издаваемым на основании ходатайства членов Проверочной комиссии. Указанное ходатайство должно содержать изложение причин, по которым члены Проверочной комиссии считают необходимым продление срока проведения проверки.
      8. Членам Проверочной комиссии выдаются временные удостоверения по форме Приложения 1 к настоящей Инструкции.
      Временное удостоверение выдается для проведения проверки только одного эмитента.
      Временное удостоверение подлежит обязательной регистрации (по правилам регистрации исходящих писем) с присвоением исходящего номера и указанием даты выдачи. Временные удостоверения, не подписанные Председателем Национальной комиссии или временно замещающим его исполнительным директором Национальной комиссии, не содержащие оттиска печати Национальной комиссии или незарегистрированные, являются недействительными.
      9. До начала проверки члены Проверочной комиссии обязаны изучить имеющиеся в Национальной комиссии документы, которые относятся к проверяемому эмитенту, в том числе документы, специально затребованные у других лиц в целях проверки.
      10. В начале проверки члены Проверочной комиссии обязаны предъявить выданные им временные удостоверения первому руководителю проверяемого эмитента (руководителю коллегиального исполнительного органа или лицу, единолично осуществляющему функции исполнительного органа) или лицу, его замещающему, либо - при отсутствии указанных лиц - любому старшему по должности работнику проверяемого эмитента.
      С момента предъявления временных удостоверений члены Проверочной комиссии вправе и обязаны приступить к проведению проверки.
      В любой момент проведения проверки члены Проверочной комиссии обязаны предъявлять работникам эмитента (по их просьбе или требованию) свои временные удостоверения.
      Эмитентам разрешается снятие копий с временных удостоверений.
      11. Запрещается ознакомление должностных лиц и работников проверяемого эмитента с программой проверки.
      12. Члены Проверочной комиссии осуществляют проверку на основании подлинников или нотариально удостоверенных копий документов либо их копий, соответствие которых оригиналам должно быть удостоверено подписями первого руководителя эмитента или лица, его замещающего, и главного бухгалтера эмитента и оттиском печати эмитента.
      Все объяснения должностных лиц и работников проверяемого эмитента, а также иных возможных физических лиц, чьи объяснения необходимы в целях проверки, должны быть оформлены в письменном виде и подписаны данными лицами с указанием даты подписания.
      13. В случае непредставления должностными лицами и работниками проверяемого эмитента документов, указанных в пункте 12 настоящей Инструкции (вне зависимости от причины непредставления), члены Проверочной комиссии обязаны потребовать от них письменных объяснений этому. При отказе от дачи указанных объяснений в акте проверки должна быть сделана соответствующая запись.
      14. При проведении проверки члены Проверочной комиссии вправе обращаться за необходимыми разъяснениями о деятельности проверяемого эмитента к государственным и иным органам и организациям. Указанные обращения (запросы) подписываются исполнительным директором, курирующим Управление корпоративных финансов, либо - в случае, если проверка осуществляется с командированием членов Проверочной комиссии - ее старшим по должности членом, который является работником Национальной комиссии. При этом срок проведения проверки продлевается до получения ответа запрашиваемого органа (запрашиваемой организации).

                Глава 3. Оформление результатов проверки

      15. Результаты проверки оформляются актом проверки, который должен быть составлен на месте проверки в течение не более пяти рабочих дней по форме Приложения 2 к настоящей Инструкции.
      Акт проверки составляется в двух экземплярах и должен быть подписан членами Проверочной комиссии, составляющими не менее двух третей от ее количественного состава.
      16. К акту проверки должны быть приложены:
      1) копии документов (частей документов), подтверждающих выявленные в ходе проверки нарушения либо отсутствие нарушений;
      2) письменные объяснения, предусмотренные частью второй пункта 12 настоящей Инструкции;
      3) письменные объяснения, предусмотренные пунктом 13 настоящей Инструкции;
      4) составленные членами Проверочной комиссии расчеты, пояснительные записки, справки и иные возможные документы, подтверждающие выявленные в ходе проверки нарушения либо отсутствие нарушений;
      5) иные возможные документы (копии документов), которые необходимы для подтверждения обоснованности выводов, содержащихся в акте проверки.
      17. Второй экземпляр акта проверки оставляется проверенному эмитенту с обязательной регистрацией данного экземпляра в качестве входящего документа. На первом экземпляре акта проверки, остающемся у членов Проверочной комиссии, должна быть сделана запись о входящем номере и дате приема его второго экземпляра.
      18. По итогам проверки членами Проверочной комиссии - работниками Национальной комиссии составляется служебная записка на имя исполнительного директора, курирующего Управление корпоративных финансов, с предложениями по применению к эмитенту (в случае выявления нарушений) допустимых законодательством Республики Казахстан мер воздействия.
      При этом в случае, если замечания и возражения проверенного эмитента к акту проверки не были вручены членам Проверочной комиссии или не были получены Национальной комиссией средствами факсимильной связи или нарочным в течение пяти рабочих дней с даты получения эмитентом экземпляра акта проверки, указанная служебная записка может быть представлена не ранее чем по истечении десяти рабочих дней с указанной даты.
      19. В зависимости от характера и тяжести выявленных нарушений к эмитенту могут быть применены следующие меры воздействия:
      1) направлено обязательное для исполнения предписание об устранении выявленных нарушений;
      2) приостановлено движение ценных бумаг по отдельным лицевым счетам реестра держателей ценных бумаг эмитента и по реестру в целом;
      3) принято решение о необходимости привлечения виновных лиц к административной и/или к уголовной ответственности.
      20. Направляемое эмитенту предписание об устранении выявленных нарушений подписывается исполнительным директором, курирующим Управление корпоративных финансов, после обязательного согласования данного предписания с Юридическим управлением. Предписанием должен быть установлен срок, в течение которого эмитент должен устранить выявленные нарушения.
      21. Решение о приостановлении движения ценных бумаг по отдельным лицевым счетам реестра держателей ценных бумаг эмитента и по реестру в целом принимается Директоратом Национальной комиссии.
      22. Решение о необходимости привлечения виновных лиц к административной и/или к уголовной ответственности принимается исполнительным директором, курирующим Управление корпоративных финансов (с обязательным согласованием с Юридическим управлением), или Директоратом Национальной комиссии.

       Председатель
  Национальной комиссии

 

                                      Приложение 1
                                      к Инструкции о порядке
                                      проведения проверок
                                      деятельности эмитентов
                                      ценных бумаг,
                                      утвержденной постановлением
                                      Директората Национальной
                                      комиссии
                                      Республики Казахстан
                                      от 30 сентября 1998 года № 442

                            Временное удостоверение
        (оформляется на бланке письма Национальной комиссии)
     Выдано* ____________________________________________________,
которому(й) поручается на основании приказа Председателя Национальной
комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам от (дата в формате "ХХ
месяца ХХХХ года") № _____ проведение проверки деятельности
нижеуказанного эмитента.

Объект проверки:              (наименование и место нахождения эмитента
                              в соответствии с имеющейся в Национальной
                              комиссии копией Свидетельства о           
                              государственной (пере)регистрации эмитента                               или, при отсутствии такой копии, в                                        соответствии с данными Государственного                                   реестра ценных бумаг)
Предмет проверки:            "Соблюдение эмитентом норм законодательства                               Республики Казахстан в части (перечень                                    основных задач проверки)"
Срок проведения проверки:     с (дата начала проверки в формате "ХХ                                    месяца") по (дата окончания проверки в                                    формате "ХХ месяца ХХХХ года"). В случае,                                 если даты начала и окончания проверки                                     относятся к одному месяцу, в дате начала                                 проверки наименование месяца не указывается.

     Председатель
  Национальной комиссии

        М.П.


      Примечание*: В дательном падеже: должность члена Проверочной комиссии с указанием наименования структурного подразделения Национальной комиссии, включая наименование отдела (при наличии такового), полное имя (фамилия, имя, отчество) члена Проверочной комиссии. В случае, если член Проверочной комиссии не является работником Национальной комиссии (включен в состав Проверочной комиссии в качестве эксперта или консультанта), вместо указания на постоянно занимаемую должность данного лица включается запись "эксперту Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам" или "консультанту Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам".

                                                Приложение 2
                                      к Инструкции о порядке проведения
                                       проверок деятельности эмитентов
                                               ценных бумаг,
                                         утвержденной постановлением
                                      Директората Национальной комиссии
                                           Республики Казахстан
                                       от 30 сентября 1999 года № 442

                               Акт проверки
                    деятельности эмитента ценных бумаг

    (Дата составления)* (Место составления)

                   Часть 1. Сведения об объекте проверки

      Эмитент:
      В полном соответствии с последним Свидетельством о государственной (пере)регистрации (включая регистры написания букв, знаки препинания и ошибки, допущенные органом государственной регистрации, за исключением явных ошибок в написании организационно-правовой формы или типа акционерного общества) и с обязательным указанием типа акционерного общества (если эмитент действует в организационно-правовой форме акционерного общества).
      Место нахождения эмитента зарегистрированное:
      Зарегистрированное место нахождения эмитента в соответствии с последним Свидетельством о государственной (пере)регистрации и/или последней статистической карточкой.
      Место нахождения эмитента фактическое:
      Указывается в случае различия между зарегистрированным и фактическим местами нахождения эмитента.
      Банковские реквизиты эмитента:
      Наименование, адрес и платежные реквизиты обслуживающего банка (филиала банка), номер текущего банковского счета эмитента.
      Основные виды деятельности эмитента:
      В соответствии с последней статистической карточкой и/или уставом эмитента.
      Сведения об акционерах (участниках) эмитента, владеющих самостоятельно или с аффилиированными лицами пятью и более процентами уставного капитала эмитента:
      Наименования и места нахождения акционеров (участников) эмитента, владеющих самостоятельно или с аффилиированными лицами пятью и более процентами уставного капитала эмитента (общего количества выпущенных акций). Данные сведения составляются на основании реестра держателей акций эмитента или - в случае, если эмитент действует в иной, помимо акционерного общества, организационно-правовой форме - на основании учредительных, бухгалтерских и иных возможных документов.

      Примечание:* В формате "ХХ месяца ХХХХ года".

                       Часть 2. Сведения о проверке
 
      Члены Проверочной комиссии:
      Должности членов Проверочной комиссии с указанием наименований структурных подразделений Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам, включая наименования отделов (при наличии такового); полные имена (фамилии, имена, отчества) членов Проверочной комиссии. В случае, если член Проверочной комиссии не является работником Национальной комиссии (включен в состав Проверочной комиссии в качестве эксперта или консультанта), вместо указания на постоянно занимаемую должность данного лица включается запись "эксперт Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам" или "консультант Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам"; регистрационные номера и даты Временных удостоверений членов Проверочной комиссии.
      Основание проверки:
      Запись "Приказ Председателя Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам от (дата в формате "ХХ месяца ХХХХ года") № (номер приказа).
      Предмет проверки:
      В соответствии с Временными удостоверениями членов Проверочной комиссии.
      Срок проверки:
      Сведения о фактических днях начала и окончания проверки в виде записи "с (дата начала проверки в формате "ХХ месяца") по (дата окончания проверки в формате "ХХ месяца ХХХХ года")". В случае, если даты начала и окончания проверки относятся к одному месяцу, в дате начала проверки наименование месяца не указывается.
      Форма проверки:
      Указание на форму проверки (путем рассмотрения представленных документов или путем вызова представителей заинтересованных сторон с целью заслушивания объяснений по факту нарушения или путем проведения проверки по месту нахождения эмитента).

                  Часть 3. Описание хода и результатов проверки
 
      В данной части акта проверки должны быть раскрыты результаты проверки с указанием документов и действий, использованных членами Проверочной комиссии для получения выводов об отсутствии нарушений или о выявлении нарушений (с подробным описанием характера нарушений).

                        Часть 4. Заключительные положения

     Запись:
     "Возможные замечания и возражения к настоящему Акту должны быть оформлены в письменном виде и представлены (направлены) Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам в течение пяти рабочих дней со дня получения экземпляра настоящего Акта путем их вручения членам Проверочной комиссии либо отправления в адрес Национальной комиссии средствами факсимильной связи, почтой или нарочным.".