Алкоголь өнімін өндіру мен оның айналымына мемлекеттік бақылау жасау жөніндегі комитет органдарында тексерілуі тиіс шаруашылық жүргізуші субъектілерді анықтау ережесін бекіту туралы

Бұйрық Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кіріс министрлігі 1999 жылғы 04 қыркүйек N 1095. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 1999 жылғы 5 қазанда тіркелді. Тіркеу N 926. Күші жойылды - ҚР Қаржы министрлігі Салық комитеті төрағасының 2004 жылғы 2 тамыздағы бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кіріс министрлігінің Алкоголь өнімін өндіру мен оның айналымына мемлекеттік бақылау жасау жөніндегi комитетіне тиісті шаруашылық жүргізуші субъектiлерді іріктеу механизмін реттеу мақсатында Бұйырамын: 
      1. Қоса берілген Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кіріс министрлігінің Алкоголь өнiмін өндіру мен оның айналымына мемлекеттік бақылау жасау жөніндегі комитет органдарында тексерілуі тиіс шаруашылық жүргізуші субъектілерді анықтау ережесі бекiтiлсiн. 
      2. Осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кіріс министрлігінің Алкоголь өнімін өндіру мен оның айналымынан мемлекеттік бақылау жасау жөніндегі комитет (М.Э. Құдайбергенов) комитеттің аумақтық органдарына дейін жеткізсін. 
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кіріс министрлігі Алкоголь өнімін өндіру мен оның айналымына мемлекеттік бақылау жасау жөніндегі комитетіне (М.Э.Құдайбергеновқа) жүктелсін. 
      4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді. 

      Министр 

                                       Қазақстан Республикасы
                                    Мемлекеттік кіріс министрінің
                                      1999 жылғы 04 қыркүйектегі 
                                     N 1095 бұйрығымен бекітілген
 

  Мемлекеттік кiрiс министрлiгінiң 
Алкоголь өнiмiн өндiру мен 
оның айналымына мемлекеттiк бақылау жасау 
жөнiндегi комитет органдары тексеруге тиiс шаруашылық 
жүргізушi субъектiлердi анықтау Ережесi 

1. Жалпы ереже 

      1. Осы Ереже Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк кiрiс министрлiгiнiң Алкоголь өнiмiн өндiру мен оның айналымына бақылау жасау жөнiндегi комитет (бұдан әрi - Комитет) органдары 21.12.98 жылғы N 97 Комитеттiң бұйрығымен бекiтiлген, Комитеттiң тексеру жүргiзу тәртiбi туралы Ережелермен реттелген тексеруге тиiс этил спиртi және алкоголь өнiмiн өндіру мен айналымы саласында лицензияланған қызметтi жүзеге асыратын шаруашылық жүргiзушi субъектiлердi сұрыптау тетiгін реттейдi. 
      2. Тексеруді тиiс шаруашылық жүргiзушi субъектiлердi сұрыптау қауiптiң жиынтық көрсеткіші негiзiнде тоқсан сайын жүзеге асырылады. 
      Комитетте (бұдан әрi - шаруашылық жүргiзушi субъектілер) лицензиаттар ретiнде есепте тұрған барлық шаруашылық жүргiзушi субъектілер алдын ала мынадай 2 топқа бөлiнедi: 
      1) этил спиртi мен алкоголь өнiмiн өндiрудi жүзеге асырушылар; 
      2) этил спиртi мен алкоголь өнiмi айналымы саласында қызметiн жүзеге асырушылар; 
      Тексерiлуi тиiс шаруашылық жүргiзушi субъектiлердi iрiктеу Журналындағы әрбiр топ шеңберiнде топтастырудан кейiн әрбiр шаруашылық жүргiзушi топ бойынша қауiп дәрежесiн бағалау жүзеге асырылады. Журнал нөмiрленiп, тiгіліп, Комитеттiң аумақтық басқармасының мөрi басылуы тиiс. Журналда 1-қосымшада көрсетілген нысан бойынша кесте толтыру жолымен қауiптiң жиынтық көрсеткiшi көрсетіледi. 
      3. Комитеттiң аймақтық басқармалары бойынша қауiптiң дәрежесiн бағалау нәтижелерi бойынша аудандар (қалалар) мен шаруашылық жүргiзушi топтар бөлiгiнде шаруашылық жүргiзушi субъектілердi тексеру Жоспары жасалады. Жоспарды аумақтық басқарма басшысы бекiтедi және кезектi тоқсан басталғанға дейiнгi 20 күн бұрын Комитеттiң орталық аппаратына ұсынылады. 
      Қауiптiң жиынтық көрсеткiшiн анықтау нәтижелерi бойынша тексерiлуi тиiс шаруашылық жүргізушi субъектiлерден басқа ол бойынша шағымдар, өтiнiштер және мемлекеттiк органдардың, қоғамдық ұйымдар мен азаматтардың арыздары келiп түскен шаруашылық жүргізушi субъектiлер тексеру Жоспарына енгiзiлуi мүмкiн. 
      Шаруашылық жүргізушi субъектiлердi тексеру Жоспарына жылына бiр реттен артық тексеру, сондай-ақ iрi салық төлеушiлер мониторингi жүйесiндегi заңды тұлғаларды тексеру Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк кiрiс министрлiгінiң жазбаша рұқсаты бар болса ғана жүргiзiледi. 

2. Қауiптiң жиынтық көрсеткiшiн белгiлеу

        4. Қауiптің жиынтық көрсеткiшi Қазақстан Республикасының Энергетика, индустрия және сауда министрлiгінің Алкоголь өнiмiн өндiру мен оның айналымына бақылау жасау жөнiндегi комитеттің 30.06.98 жылғы N 9 (бұдан әрi - декларация) бұйрығымен бекiтiлген, этил спиртi мен алкоголь өнiмiн өндiруiн және айналымын декларациялау Тәртiбi реттелген декларациялар ұсынылған талдау негiзiнде, акциздiк алымдар маркаларын пайдалану туралы есеп берулер, шаруашылық жүргізушi субъектілердi бағалау жолымен көлiк құжаттары қозғалысының жүк құжаттары туралы мынадай өлшемдер бойынша айқындалады: 
      1) декларациялардың қарастырылған нысандарын тапсыру жөнiнде шаруашылық жүргізушi субъектiлердiң тәртіптiлігi бағаларын көрсететiн декларацияларды ұсыну; 
      2) бюджетке төлемдер төлеудiң уақтылығы мен толықтығы жөнiнде шаруашылық жүргізушi субъектілердiң бағалануын көрсететiн акциздердi төлеу; 
      3) алдыңғы кезеңмен салыстырғанда өнiм өндiру (жұмыс, қызмет көрсету) көлемiнiң өзгерiсiн бағалауды көрсететiн өндiрiс (жұмыс, қызмет көрсету) көлемi; 
      4) шаруашылық жүргізушi субъектiнiң бизнес пен экспорт-импорт саласына қатынас бағасын көрсететiн қызметiнiң мазмұны; 
      5) декларациялар мәлiметтерiн компьютерлiк өңдеу негізiнде бағаны көрсететiн өнiм өндiру мен сату көлемiнiң сәйкестiгіне этил спиртi мен алкоголь өнiмiн өндiру мен сату мөлшерiнiң сәйкестiгi; 
      6) алкоголь өнiмiнiң шығысы және құю бойынша декларациялар мәлiметтерi бағасын көрсететiн өнiм шығысы және құю сәйкестiгi; 
      7) шаруашылық жүргiзушi субъектiнiң лицензиялары барлығының және сәйкестiгiнiң бағасын көрсететiн лицензиялар сәйкестiгi;
      8) декларацияланған өндiрiс қуатынан асуы деңгейi бағасын көрсететiн өндiрiстiк қуаттарды пайдалану деңгейi;
      9) шаруашылық жүргізушi субъектiлер акциздiк алымдар маркаларын пайдалану сәйкестiгi бағасын көрсететiн акциздiк алым маркаларының өзгерiсi;
      10) бұрынғы кешендiк тексеру кезiнде анықталған тәртiп бұзушылықтар дәрежесi бағасын көрсететiн бұрынғы тәртiп бұзушылықтар.
      Журналды толтыру нәтижелерi бойынша бар қаржы және еңбек ресурстарын есепке ала отырып тексеру жоспарына енгізу үшiн қауiптiң ең көп жиынтық көрсеткiшi бар шаруашылық жүргізушi субъектiлер iрiктеледi.    

                                                         1 қосымша

1999 жылғы______тоқсанда тексеруге тиіс
шаруашылық жүргізуші субъектілерін іріктеуге арналған
қауіптің жиынтық көрсеткішінің есебі

                 1. Этил спирті мен алкогольдік өнім өндірісін 
                   жүзеге асыратын салық төлеушілер бойынша


   ___________________________________________________________________
Кәсіпорын|                  Қауіп көрсеткіштері
  атауы  |_____________________________________________________________
         |Декларация|Акциздер|Өндіріс    |Қызметінің|Өндіру және|Өнімнің
         |тапсырылуы|төлеу   |(жұмыстар, |мазмұны   |сату көлем.|құйылуы
         |          |        |қызмет көр.|          |дерінің    |және
         |          |        |сетулер)   |          |сәйкестігі |шығуы
         |          |        |көлемі     |          |          |сәйкестігі
___________________________________________________________________________
   1     |    2     |   3    |     4     |    5     |     6     |    7
___________________________________________________________________________

    таблицаның жалғасы
_____________________________________________________
Лицензия.|Өндіріс   |Акциз   |Бұрынғы    |Қауіптің  |           
ға сәйкес|қуатын    |жинауда |тәртіп     |жиынтық   |
тігі     |пайдалану |марка   |бұзушылық  |көрсеткіші|
         |деңгейі   |өзгерісі|           |          |
         |          |        |           |          |
____________________________________________________|
   8     |     9    |   10   |     11    |    12    |
____________________________________________________|
 

                  2. Этил спирті мен алкогольдік өнім айналысы аясындағы
      қызметті жүзеге асыратын салық төлеушілер бойынша

___________________________________________________________________________
Кәсіпорын|                  Қауіп көрсеткіштері
  атауы  |_________________________________________________________________
         |Декларация|Акциздер|Өндіріс    |Қызметінің|Өндіру және|Өнімнің  
         |тапсырылуы|төлеу   |(жұмыстар, |мазмұны   |сату көлем.|құйылуы
         |          |        |қызмет көр.|          |дерінің    |және
         |          |        |сетулер)   |          |сәйкестігі |шығуы
         |          |        |көлемі     |          |           |сәйкестігі
___________________________________________________________________________
   1     |    2     |   3    |     4     |    5     |     6     |    7
___________________________________________________________________________

     таблицаның жалғасы
_____________________________________________________
Лицензия.|Өндіріс   |Акциз   |Бұрынғы    |Қауіптің  |
ға сәйкес|қуатын    |жинауда |тәртіп     |жиынтық   |
тігі     |пайдалану |марка   |бұзушылық  |көрсеткіші|
         |деңгейі   |өзгерісі|           |          |
         |          |        |           |          |
____________________________________________________|
   8     |     9    |   10   |     11    |    12    |
____________________________________________________|    

     Анықтау 
     1. 2-бағанда "Декларация тапсырылуы":
     1) егер салық жылында декларация мен есептер беру мерзімі бұзылмаса, 
бағанға 0 саны қойылады;
     2) егер салық жылында декларация мен есептер тапсырылуы бұзылса, 
бірақ үштен артық емес, бағанға 10 саны қойылады;
     3) егер салық жылында декларация мен есептер тапсырылуы үштен артық бұзылса не ұсынылған декларация деректемелері толық толтырылмаса, бағанға 30 саны қойылады. 
      2. 3-бағанда "Акциздер төлеу": 
      1) егер салық жылында акциз сомасы уақтылы және толық көлемде төленсе, бағанға 0 саны қойылады; 
      2) егер салық жылында акциз сомасы уақтылы емес немесе толық емес көлемде төленсе, бағанға 30 саны қойылады. 
      3. 4-бағанда "Өндіріс (жұмыстар, қызмет көрсетулер)көлемі": 
      1) егер бұрынғы ұқсас кезеңмен осы есепті кезеңді өндіріс (жұмыстар, қызмет көрсетулер) көлемі бойынша салыстыру кезінде теңдік пен арттыру бақыланса, бағанға 0 саны қойылады; 
      2) егер салыстыру кезінде осы өндіріс көлемдерінің кемуі 25%-ке дейін құраса, онда бағанға 10 саны қойылады; 
      3) егер салыстыру кезінде осы өндіріс көлемдерінің кемуі 25%-тен артық құраса, онда бағанға 30 саны қойылады. 
      4. 5-бағанда "Қызметінің мазмұны": 
      1) егер шаруашылық жүргізуші субъект сауда-делдалдық қызмет аясында жұмыс істемесе және экспорт-импорт операцияларын жүзеге асырмаса, бағанға 0 саны қойылады; 
      2) егер шаруашылық жүргізуші субъект сауда-делдалдық қызметпен айналысса, бірақ экспорт-импорт операциялары жүзеге асырылмаса, бағанға 15 саны қойылады; 
      3) егер шаруашылық жүргізуші субъект сауда-делдалдық қызмет аясында жұмыс істемесе, бірақ экспорт-импорт операциялары жүзеге асырылады, бағанға 20 саны қойылады; 
      4) егер шаруашылық жүргізуші субъект сауда-делдалдық қызметпен айналысса және экспорт-импорт операцияларын жүзеге асырылса, бағанға 30 саны қойылады. 
      5. 6-10 бағандарда декларация толтыру қолхаты деңгейінің бағасы және олардың осы құжатты талдау нәтижесінің сәйкестігі көрсетіледі. 
      6. 6-бағанда "Өндіру және сату көлемдерінің сәйкестігі": 
      1) егер шаруашылық жүргізуші субъектіде этил спирті мен алкоголь өнімдерінің кірісі мен шығысы бойынша есеп деректері бірдей болса, бағанға 0 саны қойылады; 
      2) егер шаруашылық жүргізуші субъектіде этил спирті мен алкоголь өнімдерінің кірісі мен шығысы бойынша есеп деректері үйлесімсіз көрсетілсе, бағанға 30 саны қойылады. 
      7. 7-бағанда "Өнімнің құйылуы және шығуы сәйкестігі": 
      1) егер шаруашылық жүргізуші субъектіде алкоголь өнімдерінің құйылуы мен шығуы жөнінде дерек алшақтығы осы декларация бойынша алынса, бағанға 0 саны қойылады; 
      2) егер шаруашылық жүргізуші субъектіде алкоголь өнімдерінің құйылуы мен шығуы жөнінде дерек алшақтығы осы декларация бойынша болса, бағанға 30 саны қойылады. 
      8. 8-бағанда "Лицензияға сәйкестігі": 
      1) егер шаруашылық жүргізуші субъект лицензияға сәйкестігі негізінде қызметті жүзеге асырса, бағанға 0 саны қойылады; 
      2) егер шаруашылық жүргізуші субъект лицензияға сәйкестігі негізінде қызметті, іс-әрекет ету мерзімі өткен не лицензия негізінде іс-әрекетін бақылаушы орган тоқтатқан не сәйкес келмейтін лицензияны жүзеге асырса, бағанға 30 саны қойылады. 
      9. 9-бағанда "Өндіріс қуатын пайдалану деңгейі": 
      1) егер шаруашылық жүргізуші субъектіде шығарылатын өнімдер көлемімен белгіленген өндіріс қуаты деңгейі сәйкес келсе, бағанға 0 саны қойылады; 
      2) егер шаруашылық жүргізуші субъектіде белгіленген өндіріс қуаты жоғары болса, бағанға 30 саны қойылады. 
      10. 10-бағанда "Аксиз жинауда марка өзгерісі": 
      1) егер шаруашылық жүргізуші субъектіде аксиз жинауда нақты марка пайдаланумен алкоголь өнімдерін сату көлемімен сәйкес келсе, бағанға 0 саны қойылады; 
      2) егер шаруашылық жүргізуші субъектіде аксиз жинауда нақты марка пайдаланумен алкоголь өнімдерінің көлемі алшақтығы болса, бағанға 30 саны қойылады. 
      11. 11-бағанда "Бұрынғы тәртіп бұзушылық": 
      1) егер бұрынғы тексеру жүргізуде тәртіп бұзушылық айқындалмаса, бағанға 0 саны қойылады; 
      2) егер шаруашылық жүргізуші субъект тексерілмесе не "Этил спирті мен алкоголь өнімі өндірісін, этил спиртін сақтау және сату, сондай-ақ алкоголь өнімдерін сақтау мен көтерме сату ережесі мен лицензиялау шарттары туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 31 шілдедегі қаулысымен бекітілген (бұдан әрі - Шарт) белгіленген біліктілік талаптары бұрынғы тексеру жүргізуде 3 тәртіп бұзушылыққа дейін айқындалса, бағанға 10 саны қойылады; 
      3) егер бұрынғы тексеру жүргізуде бюджет алдындағы міндетін 15%-ке 
арттырған тәртіп бұзушылық айқындалса, бағанға 15 саны қойылады;
     4) егер бұрынғы тексеру жүргізуде этил спирті мен алкоголь өнімдері өндірісі техникалық регламентін бұзғаны, сондай-ақ ГОСТ-тер мен техникалық талаптарды бұзғаны айқындалса, бағанға 20 саны қойылады;
     5) егер бұрынғы тексеру жүргізуде бюджет алдындағы міндетін 15%-тен арттырған тәртіп бұзушылық не Шартта белгіленген біліктілік талаптарын 3-тен артық бұзғаны айқындалса бағанға 30 саны қойылады.
     12. 12-бағанда "Қауіптің жыйынтық көрсеткіші" 2-11 бағандардағыдай айқындалады.

Об утверждении Правил определения хозяйствующих субъектов, подлежащих проверке органами Комитета по государственному контролю над производством и оборотом алкогольной продукции

Приказ Министра государственных доходов Республики Казахстан от 4 сентября 1999 года N 1095. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5.10.99г. за N 926. Утратил силу - Приказом Председателя Налогового комитета Министерства Финансов РК от 2 августа 2004 г. N 373

      В целях регулирования механизма отбора хозяйствующих субъектов, подлежащих проверке органами Комитета по государственному контролю над производством и оборотом алкогольной продукции Министерства государственных доходов Республики Казахстан приказываю:
      1. Утвердить прилагаемые Правила определения хозяйствующих субъектов, подлежащих проверке органами Комитета по государственному контролю над производством и оборотом алкогольной продукции Министерства государственных доходов Республики Казахстан.
      2. Комитету по государственному контролю над производством и оборотом алкогольной продукции Министерства государственных доходов Республики Казахстан (Худайбергенов М.Э.) довести настоящий приказ до территориальных управлений Комитета.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Комитет по государственному контролю над производством и оборотом алкогольной продукции Министерства государственных доходов Республики Казахстан (Худайбергенов М.Э.).
      4. Настоящий приказ вступает в силу со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

    Министр

                                  Правила   
            определения хозяйствующих субъектов, подлежащих проверке
               органами Комитета по государственному контролю над
                 производством и оборотом алкогольной продукции
           Министерства государственных доходов Республики Казахстан 

                            1. Общие положения
 

      1. Настоящие правила регулируют механизм отбора хозяйствующих субъектов, осуществляющих лицензируемую деятельность в сфере производства и оборота этилового спирта и алкогольной продукции, которые подлежат проверке органами Комитета по государственному контролю над производством и оборотом алкогольной продукции Министерства государственных доходов Республики Казахстан (далее - Комитет), регламентированной V980775_ Правилами о порядке проведения проверок Комитетом, утвержденными приказом Комитета от 21.12.98 г. № 97.
      2. Отбор хозяйствующих субъектов, подлежащих проверке, осуществляется ежеквартально на основе суммарного показателя риска.
      Предварительно все хозяйствующие субъекты, состоящие на учете в качестве лицензиатов в Комитете (далее - хозяйствующие субъекты), подразделяются на 2 группы:
      1) осуществляющие производство этилового спирта и алкогольной продукции;
      2) осуществляющие деятельность в сфере оборота этилового спирта и алкогольной продукции.
      После группировки в рамках каждой группы в Журнале отбора хозяйствующих субъектов, подлежащих проверке (далее - Журнал), осуществляется оценка степени риска по каждому хозяйствующему субъекту. Журнал должен быть пронумерован, прошнурован, скреплен печатью территориального управления Комитета. В Журнале отражается суммарный показатель риска путем заполнения таблиц по форме, приведенной в Приложении 1.
      3. По результатам оценки степени риска по территориальным управлениям Комитета составляется План проверок хозяйствующих субъектов в разрезе районов (городов) и групп хозяйствующих субъектов. План утверждается руководителем территориального управления Комитета и за 20 дней до наступления очередного квартала представляется в Центральный аппарат Комитета.
      Кроме хозяйствующих субъектов, подлежащих проверке по итогам определения суммарного показателя риска, в План проверок могут быть включены хозяйствующие субъекты, по которым поступили жалобы, заявления и обращения государственных органов, общественных организаций и граждан.
      Включение хозяйствующих субъектов в План проверок более чем один раз в год, а также юридических лиц, находящихся на системе мониторинга крупных налогоплательщиков, производится только при наличии письменного разрешения Министерства государственных доходов Республики Казахстан.

                 2. Определение суммарного показателя риска

      4. Суммарный показатель риска определяется на основании анализов представляемых деклараций, регламентированных Порядком декларирования производства и оборота этилового спирта и алкогольной продукции, утвержденных приказом Комитета по государственному контролю над производством и оборотом алкогольной продукции Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан от 30.06.98 г. № 9 (далее - декларации), отчетов об использовании марок акцизного сбора, о движении транспортных накладных путем оценки хозяйствующих субъектов по следующим критериям:
      1) представление деклараций, отражающий оценку дисциплинированности хозяйствующих субъектов, по сдаче предусмотренных форм деклараций:
      2) уплата акцизов, отражающий оценку хозяйствующих субъектов по своевременности и полноте уплаты платежей в бюджет;
      3) объем производства (работ, услуг), отражающий оценку изменения объемов производства (работ, услуг) по сравнению с предыдущим периодом;
      4) содержание деятельности, отражающий оценку отношения хозяйствующего субъекта к сфере бизнеса и экспортно-импортным операциям;
      5) соответствие объемов производства и реализации, отражающий оценку на основе компьютерной обработки данных деклараций на соответствие объемов производства и реализации этилового спирта и алкогольной продукции;
      6) соответствие розлива и выхода продукции, отражающий оценку данных деклараций по розливу и выходу алкогольной продукции;
      7) соответствие лицензий, отражающий оценку хозяйствующего субъекта на наличие и соответствие лицензий;
      8) уровень использования производственных мощностей, отражающий оценку уровня превышения задекларированной производственной мощности;
      9) движение марок акцизного сбора, отражающий оценку соответствия использования хозяйствующим субъектом марок акцизного сбора;
      10) прошлые нарушения, отражающий оценку степени нарушений, выявленных в ходе предыдущих комплексных проверок.
      По результатам заполнения Журнала отбираются хозяйствующие субъекты, имеющие наибольший суммарный показатель риска для включения в План проверок, с учетом имеющихся финансовых и трудовых ресурсов.

                                                          Приложение 1

                           Расчет суммарного показателя риска
         для оборота хозяйствующих субъектов, подлежащих проверке
                         на_______квартал 1999 года

1. По налогоплательщикам, осуществляющим производство этилового спирта и алкогольной продукции

     ___________________________________________________________________________

!Наиме  !                   Показатели риска                              

!нование!__________________________________________________________________

!предпри!Представ !Уплата  ! Объем   !Содер  !Соответствие  !Соответствие 

!ятия   !ление    !акцизов !производ-!жание  !объемов       !розлива и    

!       !деклара  !        !ства (ра-!деятель!поизводства и !выхода       

!       !ций      !        !бот, ус- !ности  !реализации    !продукции    

!       !         !        !луг)     !       !              !             

___________________________________________________________________________

!  1    !    2    !   3    !    4    !   5   !       6      !       7     

___________________________________________________________________________

     Продолжение таблицы:    

____________________________________________________________

!                                               !           !

!_______________________________________________!Суммарный  !            

!Соответст-!Уровень       !Движения  !Прошлые   !показатель !

!вие       !использования !марок     !нарушения !риска      !

!лицензий  !производствен-!акцизного !          !           !

!          !ных мощностей !сбора     !          !           !

____________________________________________________________!

!     8    !       9      !   10     !    11    !     12    !

____________________________________________________________!

            2. По налогоплательщикам, осуществляющим деятельность в сфере

             оборота этилового спирта и алкогольной продукции

     __________________________________________________________________________

!Наиме- !                             Показатели риска

!нование!__________________________________________________________________

!предпри!Представ-!Уплата  ! Объем   !Содер- ! Соответствие !Соответствие 

!ятия   !ление    !акцизов !производ-!жание  !объемов       !розлива и    

!       !деклара- !        !ства (ра-!деятель!поизводства и !выхода       

!       !ций      !        !бот, ус- !ности  !реализации    !продукции    

!       !         !        !луг)     !       !              !             

___________________________________________________________________________

!  1    !    2    !   3    !    4    !   5   !       6      !       7     

___________________________________________________________________________

          Продолжение таблицы:   

____________________________________________________________    

!                                               !           !

!_______________________________________________!Суммарный  !            

!Соответст !Уровень       !Движения  !Прошлые   !показатель !

!вие       !использования !марок     !нарушения !риска      !

!лицензий  !производствен-!акцизного !          !           !

!          !ных мощностей !сбора     !          !           !

____________________________________________________________

!     8    !       9      !   10     !    11    !     12    !

!___________________________________________________________!

           Справочно

      1. В графе 2 "Представление деклараций":

      1) если сроки подачи деклараций и расчетов за налоговый год не нарушались, в графе проставляется цифра 0;
      2) если сроки представления деклараций и расчетов за налоговый год нарушались, но не более трех раз, в графе проставляется цифра 10;
      3) если сроки представления деклараций и расчетов за налоговый год нарушались более чем три раза либо реквизиты представленной декларации заполнены не полностью, в графе проставляется цифра 30.
      2. В графе 3 "Уплата акцизов":
      1) если сумма акцизов в налоговом году уплачивалась своевременно и в полном объеме, в графе проставляется цифра 0;
      2) если сумма акцизов в налоговом году уплачивалась не своевременно или не в полном объеме, в графе проставляется цифра 30.
      3. В графе 4 "Объем производства (работ, услуг)":
      1) если при сравнении данных по объему производства (работ, услуг) отчетного периода с предыдущим аналогичным периодом наблюдается равенство или увеличение, в графе проставляется цифра 0;
      2) если при сравнении данных снижение объемов производства составляет до 25%, то в графе проставляется цифра 10;
      3) если при сравнении данных снижение объемов производства составляет более 25%, то в графе проставляется цифра 30.
      4. В графе 5 "Содержание деятельности":
      1) если хозяйствующий субъект не работает в сфере торгово-посреднической деятельности и не осуществляет экспортно-импортные операции, в графе проставляется цифра 0;
      2) если хозяйствующий субъект занимается торгово-посреднической деятельностью, но не осуществляет экспортно-импортные операции, в графе проставляется цифра 15;
      3) если хозяйствующий субъект не работает в сфере торгово-посреднической деятельности, но осуществляет экспортно-импортные операции, в графе проставляется цифра 20;
      4) если хозяйствующий субъект занимается торгово-посреднической деятельностью и осуществляет экспортно-импортные операции, в графе проставляется цифра 30.
      Для заполнения данной графы необходимо дополнительно запросить информацию в таможенных органах об объемах экспортно-импортных операций.
      5. В графах 6-10 отражается оценка степени достоверности заполнения деклараций и соответствие их данных результатам документального анализа.
      6. В графе 6 "Соответствие объемов производства и реализации":
      1) если у хозяйствующего субъекта отчетные данные по приходу и расходу этилового спирта и алкогольной продукции равнозначны, в графе проставляется цифра 0;
      2) если у хозяйствующего субъекта выявлен дисбаланс отчетных данных по приходу и расходу этилового спирта и алкогольной продукции, в графе проставляется цифра 30.
      7. В графе 7 "Соответствие розлива и выхода продукции":
      1) если у хозяйствующего субъекта по данным деклараций расхождений данных по розливу и выходу алкогольной продукции не обнаружено, в графе проставляется цифра 0;
      2) если у хозяйствующего субъекта по данным деклараций имеются расхождения данных по розливу и выходу алкогольной продукции, в графе проставляется цифра 30.
      8. В графе 8 "Соответствие лицензий":
      1) если хозяйствующий субъект осуществляет деятельность на основе соответствующих лицензий, в графе проставляется цифра 0;
      2) если хозяйствующий субъект осуществляет деятельность на основе лицензий, срок действия которых истек, либо на основе лицензий, действие которых приостановлено контролирующими органами, либо без соответствующих лицензий, в графе проставляется цифра 30.
      9. В графе 9 "Уровень использования производственных мощностей":
      1) если у хозяйствующего субъекта уровень установленной производственной мощности соответствует объему выпускаемой продукции, в графе проставляется цифра 0;
      2) если у хозяйствующего субъекта имеется превышение установленной производственной мощности, в графе проставляется цифра 30.
      10. В графе 10 "Движение марок акцизного сбора":
      1) если у хозяйствующего субъекта объемы реализации алкогольной продукции соответствуют фактическому использованию марок акцизного сбора, в графе проставляется цифра 0;
      2) если у хозяйствующего субъекта имеются расхождения объемов реализации алкогольной продукции с фактическим использованием марок акцизного сбора, в графе проставляется цифра 30.
      11. В графе 11 "Прошлые нарушения":
      1) если в ходе предыдущих проверок нарушений обнаружено не было, в графе проставляется 0;
      2) если хозяйствующий субъект не проверялся либо в ходе предыдущих проверок обнаружено до 3-х нарушений квалификационных требований, оговоренных в "Правилах и условиях лицензирования производства этилового спирта и алкогольной продукции, хранения и реализации этилового спирта, а также хранения и оптовой реализации алкогольной продукции", утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 31.07.97 г. № 1195 (далее - Условия), в графе проставляется цифра 10;
      3) если в ходе предыдущих проверок были обнаружены нарушения, по которым обязательства перед бюджетом были увеличены до 15%, в графе проставляется цифра 15;
      4) если в ходе предыдущих проверок обнаружено нарушение технологического регламента производства этилового спирта и алкогольной продукции, а также нарушение ГОСТов и технических условий, в графе проставляется цифра 20;
      5) если в ходе предыдущих проверок были обнаружены нарушения, увеличившие обязательства перед бюджетом более чем на 15%, либо обнаружено более 3-х нарушений квалификационных требований, оговоренных в Условиях, в графе проставляется цифра 30.
      12. Графа 12 "Суммарный показатель риска" определяется как сумма граф со 2 по 11.