Мемлекеттік қорғаныстық тапсырыс туралы

Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 19 қаңтардағы N 146 Заңы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының 2019 жылғы 18 наурыздағы № 236-VІ Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР 18.03.2019 № 236-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

МАЗМҰНЫ

      Ескерту. Бүкіл мәтін бойынша "тауарлар", "тауарларды", "тауарлардың" деген сөздер "тауарлар (өнімдер)", "тауарларды (өнімдерді)", "тауарлардың (өнімдердің)" деген сөздермен ауыстырылды - ҚР 2012.02.16 № 562-IV (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

      Осы Заң Қазақстан Республикасының қорғанысы мен қауiпсiздiгiнiң қажеттерi үшiн мемлекеттiк Қорғаныстық тапсырысты қалыптастыру және орындау мәселелерiнде мемлекеттiк органдардың, ұйымдардың және меншiк нысандарына қарамастан, заңды тұлғалардың құқықтық қатынастарын айқындайды және реттейдi.

1-бап. Осы Заңда пайдаланылатын негiзгi ұғымдар

      Осы Заңда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) əскери мақсаттағы жұмыстар – заттай нəтижесі бар, қорғаныс объектілерін жəне əскери мүлікті салуға, күрделі жөндеуге жəне жаңғыртуға, жаңа қару-жарақ пен əскери техниканы, арнайы құралдарды, ақпараттық, телекоммуникациялық жəне геоақпараттық жүйелерді, автоматтандырылған басқару жүйелерін жасауға байланысты қызмет, сондай-ақ əскери мүлікке немесе мемлекеттің қорғанысы мен қауіпсіздігін қамтамасыз етуге байланысты ғылыми-зерттеу, тəжірибелік- конструкторлық жəне басқа да жұмыстар;

      2) əскери мақсаттағы жұмыстар мен əскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді отандық беруші (бұдан əрі – жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді отандық беруші) – Қазақстан Республикасының резиденті болып табылатын, неғұрлым тиімді экономикалық жағдайларда талап етілетін сападағы əскери мақсаттағы жұмыстарды орындау жəне əскери мақсаттағы қызметтерді көрсету мүмкіндіктері бар заңды тұлға;

      3) əскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтер – заттай нəтижесі жоқ, пайдаланылмайтын əскери мүлікті жəне арнаулы мемлекеттік жəне құқық қорғау органдарының пайдаланылмайтын мүлкін сынауға, пайдалануға, қызмет көрсетуге, ағымдағы жөндеуге, кəдеге жарату, құртып жіберу, көму арқылы жоюға байланысты қызмет, мемлекеттің қорғанысы мен қауіпсіздігін қамтамасыз етуге байланысты ғылыми жəне өзге де қызмет;

      4) əскери мақсаттағы тауарлар (өнім) – қару-жарақ, əскери жəне арнайы техника, оқ-дəрі, құжаттама, зияткерлік меншік құқығы объектілері, əскери мақсаттағы тауарларды (өнімді) өндіруге жəне сынауға арналған жабдық, сондай-ақ оларға жинақтауыштар;

      5) əскери мақсаттағы тауарларды (өнімді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімді) отандық өндіруші (бұдан əрі – отандық тауар өндіруші) – Қазақстан Республикасының резиденті болып табылатын жəне неғұрлым тиімді экономикалық жағдайларда талап етілетін сападағы əскери мақсаттағы тауарларды (өнімді) жəне қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімді) дайындау үшін қажетті өндірістік қуаттары бар заңды тұлға;

      6) қорғаныстық тапсырысқа мемлекеттік тапсырыс беруші (бұдан əрі – мемлекеттік тапсырыс беруші) – əскери мақсаттағы тауарларды (өнімді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімді), əскери мақсаттағы жұмыстар мен əскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді əзірлеуге, зерттеуге, өндіруге, беруге арналған тапсырыстарды жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы;

      7) қорғаныстық тапсырысты басты орындаушылар (бұдан əрі – басты орындаушылар) – қорғаныстық тапсырысты орындау жөніндегі операторлар жəне уəкілетті ұйым;

      8) қорғаныстық тапсырысты орындау жөніндегі операторлар (бұдан əрі – операторлар) – қорғаныстық тапсырысты орындау немесе қорғаныстық тапсырысты орындаушыларды таңдауды жүзеге асыру үшін Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын заңды тұлғалар;

      9) қорғаныстық тапсырысты орындаушы (бұдан əрі – орындаушы) – оператормен, уəкілетті ұйыммен жəне (немесе) мемлекеттік тапсырыс берушімен жасалған шарт негізінде қорғаныстық тапсырысты орындауды жүзеге асыратын заңды тұлға;

      10) қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарлар (өнім) – азаматтық мақсаттарда пайдаланылатын, бiрақ мемлекеттiк тапсырыс берушiлер əскери мақсаттағы тауарлар (өнім) ретiнде пайдалануы не кейiннен бейiнін өзгертіп пайдалануы мүмкін өнiм мен технологиялар;

      11) мемлекеттік қорғаныстық тапсырыс (бұдан əрі – қорғаныстық тапсырыс) – қорғаныс мұқтажы, мемлекеттегі əскери қауіпсіздікті жəне құқықтық тəртіпті, арнаулы мемлекеттік органдардың қызметін қамтамасыз ету, сондай-ақ Қазақстан Республикасының халықаралық шарттар мен міндеттемелерді орындауы үшін сатып алынатын əскери мақсаттағы тауарлардың (өнімнің), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарлардың (өнімнің), əскери мақсаттағы жұмыстар мен əскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтердің тізбесі (номенклатурасы) мен көлемін бекітетін Қазақстан Республикасы Үкіметінің құқықтық актісі;

      12) уəкілетті орган – қорғаныстық тапсырысты қалыптастыру, орналастыру жəне орындау саласында мемлекеттік саясатты іске асыруды жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      13) уəкілетті ұйым – əскери қауіпсіздікті қамтамасыз етуге арналған əскери мақсаттағы тауарларды (өнімді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімді), əскери мақсаттағы жұмыстар мен əскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді импорттауды, қорғаныстық тапсырысты орындау кезінде отандық тауар өндірушілер жəне жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді отандық берушілер жүзеге асыратын көрсетілген тауарларды (өнімді), жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді импорттауды қоспағанда, жүзеге асыру үшін Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын заңды тұлға.

      Ескерту. 1-бап жаңа редакцияда - ҚР 13.06.2017 № 69-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

2-бап. Қорғаныстық тапсырыс туралы Қазақстан Республикасының заңдары

      Ескерту. 2-баптың тақырыбына өзгеріс енгізілді - ҚР 2009.07.11. № 182-IV Заңымен.

      Қорғаныстық тапсырыс туралы Қазақстан Республикасының заңдары Қазақстан Республикасының Конституциясына негiзделедi, осы Заңнан және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтiк құқықтық актiлерiнен тұрады.

      Егер Қазақстан Республикасы бекiткен халықаралық шартта осы Заңдағы ережелерден өзге ережелер белгiленсе, халықаралық шарттың ережелерi қолданылады.

      Ескерту. 2-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР-ның 2009.07.11. № 182-IV Заңымен.

3-бап. Қорғаныстық тапсырыстың құрамы

      1. Қорғаныстық тапсырыстың құрамына:

      1) қару-жарақты, əскери жəне арнайы техниканы, техникалық құралдарды, оқ-дəрі мен əскери мақсаттағы тауарларды (өнімді) жəне қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімді) өндіруге жəне сынауға арналған жабдықты өндіру жəне беру;

      2) мемлекеттің қорғанысы мен ұлттық қауіпсіздігі саласындағы іргелі жəне қолданбалы ғылыми зерттеулер, мемлекеттік тапсырыс берушілердің жарақтандыруындағы қару-жарақтың, əскери жəне арнайы техниканың, техникалық құралдардың, оқ-дəрі мен əскери мақсаттағы тауарларды (өнімді) жəне қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімді) өндіруге жəне сынауға арналған жабдықтың тəжірибелік үлгілерін əзірлеу, оларды жаңғырту жөніндегі ғылыми-зерттеу жəне тəжірибелік-конструкторлық жұмыстар;

      3) қару-жарақты, əскери жəне арнайы техниканы, техникалық құралдарды, оқ-дəрі мен əскери мақсаттағы тауарларды (өнімді) жəне қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімді) өндіруге жəне сынауға арналған жабдықты жөндеу, жаңғырту жəне оларға регламенттелген техникалық қызмет көрсету;

      4) пайдаланылмайтын əскери мүлікті қатерсіздендіру;

      5) пайдаланылмайтын əскери мүлікті жəне арнаулы мемлекеттік жəне құқық қорғау органдарының пайдаланылмайтын мүлкін, сондай-ақ оларға жинақтауыштарды кəдеге жарату, құртып жіберу, көму арқылы жою, қайта өңдеу, өткізу;

      6) əскери, арнайы объектілердің жобалау-сметалық құжаттамасын əзірлеу, оларды салу жəне жөндеу, сондай-ақ оларды күтіп-ұстау жəне пайдалану бойынша көрсетілетін қызметтер;

      7) Қарулы Күштердің, басқа да əскерлер мен əскери құралымдардың əскери қызметшілері жəне арнаулы мемлекеттік органдардың, азаматтық қорғау органдарының қызметкерлері үшін əскери жəне арнаулы киім нысанын, айырым белгілері мен жеке қорғану құралдарын өндіру кіреді.

      2. Қорғаныстық тапсырыс:

      1) берілетін əскери мақсаттағы тауарлардың (өнімнің), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарлардың (өнімнің), əскери мақсаттағы жұмыстармен əскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтердің тізбесін (номенклатурасын) жəне көлемін, сондай-ақ оларды беру, орындау, көрсету мерзімдерін;

      2) қорғаныстық тапсырыстың, сондай-ақ өткізу бөлімдері, кезеңдері бойынша болжамды жалпы құнын (бағасын);

      3) мемлекеттік тапсырыс берушілердің тізбесін;

      4) басты орындаушылардың, сондай-ақ арнаулы мемлекеттік органдар үшін орындаушылардың тізбесін қамтуға тиіс.

      Ескерту. 3-бап жаңа редакцияда - ҚР 13.06.2017 № 69-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

4-бап. Қорғаныстық тапсырысты қалыптастыру және орналастыру

      1. Уәкілетті орган қорғаныстық тапсырыстың жобасын мемлекеттік тапсырыс берушілердің өтінімдері бойынша Қазақстан Республикасы Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің елдің қорғанысы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы құжаттары негізінде, сондай-ақ Қазақстан Республикасының халықаралық шарттары мен міндеттемелерін ескере отырып, тиісті жоспарлы кезеңге арналған республикалық бюджетті қалыптастыру кезінде осы мақсаттарға белгіленген шығыстар шегінде әзірлейді және қалыптастырады.

      2. Басты орындаушыларды уəкілетті органның ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайды.

      Операторлардың орындаушыларды таңдауы мемлекеттік тапсырыс берушілермен (арнаулы мемлекеттік органдарды қоспағанда) келісу бойынша қорғаныстық тапсырысты орналастыру кезінде тізілімге енгізілген отандық тауар өндірушілер мен жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді отандық берушілер арасынан өндірістің, оның ішінде мемлекеттік құпияларды құрайтын мəліметтерді қорғаудың қажетті жағдайларын қамтамасыз ету мүмкіндіктері, неғұрлым тиімді экономикалық жағдайларда талап етілетін сападағы əскери мақсаттағы тауарларды (өнімді) жəне қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімді) өндіру жəне əскери мақсаттағы жұмыстарды, əскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыру қабілеті негізге алына отырып жүргізіледі.

      Қазақстан Республикасы арнаулы мемлекеттік органдарының орындаушыларды таңдауы уəкілетті органмен келісу бойынша қорғаныстық тапсырысты қалыптастыру кезінде отандық тауар өндірушілер, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді отандық берушілер жəне (немесе) уəкілетті ұйым арасынан өндірістің, оның ішінде мемлекеттік құпияларды құрайтын мəліметтерді қорғаудың қажетті жағдайларын қамтамасыз ету мүмкіндіктері, неғұрлым тиімді экономикалық жағдайларда талап етілетін сападағы əскери мақсаттағы тауарларды (өнімді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімді) өндіру жəне əскери мақсаттағы жұмыстарды, əскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыру қабілеті негізге алына отырып жүргізіледі.

      3. Операторлардың отандық тауар өндірушілер, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді отандық берушілер арасынан орындаушыны айқындауы мүмкін болмаған жағдайда, əскери мақсаттағы тауарларды (өнімді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімді) беру (импорттау) жəне əскери мақсаттағы жұмыстарды, əскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыру мүмкіндіктері негізге алына отырып, уəкілетті ұйым басты орындаушы деп танылады.

      Арнаулы мемлекеттік органдардың отандық тауар өндірушілер, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді отандық берушілер жəне (немесе) уəкілетті ұйым арасынан орындаушыны айқындауы мүмкін болмаған жағдайда, орындаушы шетелдік заңды тұлғалар арасынан айқындалады.

      Ескерту. 4-бап жаңа редакцияда - ҚР 2009.07.11. № 182-IV Заңымен; өзгерістер енгізілді - ҚР 03.07.2013 № 124-V (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 13.06.2017 № 69-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

5-бап. Қорғаныстық тапсырысты орындау жөнiндегi шарт

      1. Қорғаныстық тапсырысты орындау мемлекеттiк тапсырыс берушi мен орындаушының арасында жасалған шарттың негiзiнде жүзеге асырылады. Шарт ғылыми-зерттеу және тәжiрибелiк-конструкторлық жұмыстардың, қару-жарақ пен әскери техника, басқа да материалдық құралдар өндiрудiң, берудiң, пайдаланудың, жөндеудiң, жаңғыртудың кәдеге жаратудың және жоюдың бүкiл кешенiн орындауға да, осы жұмыстардың жекелеген түрлерiне де жасалады.

      2. Қорғаныстық тапсырысты орындауға арналған шарт бойынша берілетiн əскери мақсаттағы тауарлардың (өнімнің), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарлардың (өнімнің), əскери мақсаттағы жұмыстар мен əскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтердің сапасы нормативтiк жəне техникалық құжаттаманың талаптарына жəне шарт талаптарына сəйкес келуге тиiс.

      Ескерту. 5-бапқа өзгерістер енгізілді - ҚР 2009.07.11. № 182-IV; 13.06.2017 № 69-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

6-бап. Қорғаныстық тапсырысты орындау

      1. Қорғаныстық тапсырыс басымдық тәртiппен орындалуға мiндеттi. Қорғаныстық тапсырыстың көлемi қорғаныстық тапсырысты жүзеге асыруға бөлiнетiн қаржы қаражатымен айқындалады.

      2. Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген шекте мемлекеттік тапсырыс беруші берілетін əскери мақсаттағы тауарлардың (өнімнің), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарлардың (өнімнің), əскери мақсаттағы жұмыстар мен əскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылау үшiн қорғаныстық тапсырысты орындайтын ұйымдарға өз өкiлдерiн жiберуге құқылы.

      3. Қорғаныстық тапсырыста көзделген əскери мақсаттағы тауарлардың (өнімнің), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарлардың (өнімнің), əскери мақсаттағы жұмыстар мен əскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтердің экспорты мен импорты Қазақстан Республикасының заңнамасына сəйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 6-бапқа өзгерістер енгізілді - ҚР 2004.12.20. № 13 (01.01.2005 бастап қолданысқа енгiзiледi), 2009.07.11. № 182-IV; 13.06.2017 № 69-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

7-бап. Қазақстан Республикасы Үкіметінің және уәкілетті органның құзыреті

      1. Қазақстан Республикасының Үкіметі:

      1) Қазақстан Республикасының республикалық бюджет туралы заңы қабылданғаннан кейін екі ай мерзімде осы мақсаттарға белгіленген шығыстар шегінде үш жылдық кезеңге арналған қорғаныстық тапсырысты бекітеді;

      2) Қазақстан Республикасының мемлекеттік қорғаныстық тапсырысын қалыптастыру, орналастыру және орындау ережесін бекітеді;

      3) уәкілетті органды айқындайды;

      4) уәкілетті ұйымды айқындайды;

      4-1) операторларды айқындайды;

      5) өзіне Қазақстан Республикасының Конституциясымен, заңдарымен және Қазақстан Республикасы Президентінің актілерімен жүктелген өзге де функцияларды орындайды.

      2. Уәкілетті орган:

      1) қорғаныстық тапсырысты қалыптастыру, орналастыру және орындау саласындағы басшылықты жүзеге асырады;

      2) алынып тасталды - ҚР 13.01.2014 N 159-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);

      3) қорғаныстық тапсырысты қалыптастырады, оны Қазақстан Республикасының Үкіметіне бекітуге ұсынады жəне бекітілген қорғаныстық тапсырыстың тапсырмаларын басты орындаушыларға жеткізеді;

      3-1) отандық тауар өндірушілер мен жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді отандық берушілер тізілімін қалыптастыру жəне жүргізу қағидаларын əзірлейді жəне бекітеді;

      3-2) басқа да мемлекеттік тапсырыс берушілермен келісу бойынша отандық тауар өндірушілер мен жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді отандық берушілер тізілімін əзірлейді жəне бекітеді;

      4) салааралық үйлестіруді және қорғаныстық тапсырыстың орындалуын бақылауды жүзеге асырады;

      4-1) қорғаныстық тапсырыс шеңберінде басты орындаушылардың қызметін үйлестіреді жəне бақылайды;

      5) осы Заңда, Қазақстан Республикасының өзге де заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Ескерту. 7-бап жаңа редакцияда - ҚР 2009.07.11 № 182-IV, өзгерістер енгізілді - 2011.07.05 № 452-IV (2011.10.13 қолданысқа енгізіледі), 2012.02.16 № 562-IV (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 13.01.2014 N 159-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 13.06.2017 № 69-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

8-бап. Мемлекеттiк тапсырыс берушiлердiң қорғаныстық тапсырысты қалыптастыру мен орындау кезiндегi функциялары

      Мемлекеттiк тапсырыс берушiлер:

      1) Қазақстан Республикасының қорғанысы мен қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету жөнiндегi қажеттiлiктердi, Қазақстан Республикасының Yкiметi бекiтетiн нормалар бойынша мемлекеттiк тапсырыс берушiлердi материалдық-техникалық жағынан қайта жарақтандыру перспективаларын басшылыққа ала отырып, қажеттi әскери және қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарлардың (өнімдердің), жұмыстардың және көрсетілетін қызметтердің есебiн жүргiзедi;

      2) Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары құпияландыруға жататын мәліметтер тізбесінің жинағына сәйкес қорғаныстық тапсырыс мәліметтерінің құпиялылық дәрежесін айқындайды;

      3) алып тасталды - ҚР-ның 2009.07.11. № 182-IV Заңымен;

      4) орындаушылармен шарттар жасасады, қаржыландыруды қамтамасыз етеді және олардың орындалуын бақылауды жүзеге асырады;

      5) қару-жарақ пен әскери техниканың жаңа үлгілері үшін техникалық сипаттамаларды әзірлейді, техникалық құжаттамада көзделген қару-жарақ пен әскери техниканың тәжірибелік және сериялы үлгілерін сынауға қатысады;

      6) қару-жарақ пен әскери техниканың тәжірибелік үлгілерін қарулануға (жарақтандыруға) қабылдап алу үшін құжаттар әзірлеуге, оларды сериялап өндіруге тапсыру үшін конструкторлық құжаттаманы бекітуге қатысады;

      7) жұмысты тұтастай және кезең-кезеңiмен қабылдап алуды, олардың белгiленген талаптар мен шарттардың ережелерiне сәйкес келуiне қорытынды берудi жүзеге асырады;

      8) алып тасталды - ҚР-ның 2009.07.11. № 182-IV Заңымен.

      Ескерту. 8-бапқа өзгерту енгізілді - ҚР-ның 2009.07.11. № 182-IV Заңымен.

9-бап. Қорғаныстық тапсырысты орындау кезінде операторлардың, уəкілетті ұйымның жəне орындаушылардың функциялары

      1. Операторлар қорғаныстық тапсырысты орындау кезінде:

      1) Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған тəртіппен отандық тауар өндірушілер мен жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді отандық берушілер тізіліміне енгізілген ұйымдар арасынан орындаушыларды таңдауды жүзеге асырады;

      2) əскери мақсаттағы тауарларға (өнімге), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларға (өнімге), əскери мақсаттағы жұмыстар мен əскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерге бағаны негіздейді;

      3) мемлекеттік тапсырыс берушімен қорғаныстық тапсырысты орындауға арналған шарт жасасады;

      4) отандық тауар өндірушілер мен жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді отандық берушілер тізілімін қалыптастырады жəне жүргізеді;

      5) отандық тауар өндірушілер мен жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді отандық берушілер тізіліміне енгізілген орындаушылармен жасалған шарттар негізінде қорғаныстық тапсырысты уақтылы жəне тиісінше орындау жөнінде шаралар қолданады;

      6) уəкілетті органның сұрау салулары бойынша өз қызметі туралы ақпарат береді;

      7) мемлекеттік тапсырыс берушілер төлейтін бюджет қаражатын қорғаныстық тапсырысты орындауға жəне оған аванс беруге ғана пайдаланады;

      8) қорғаныстық тапсырысты орындауға арналған əрбір шарт бойынша қаржы қызметінің нəтижелерін бөлек есепке алуды жүргізеді;

      9) Қазақстан Республикасының заңнамасына сəйкес өзге де функцияларды орындайды.

      2. Уəкілетті ұйым:

      1) əскери қауіпсіздікті, сондай-ақ арнаулы мемлекеттік органдардың қызметін қамтамасыз ету үшін қажетті əскери мақсаттағы тауарларды (өнімді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімді), əскери мақсаттағы жұмыстар мен əскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді импорттауды, отандық тауар өндірушілер мен жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді отандық берушілер жүзеге асыратын, қорғаныстық тапсырысты орындау кезінде көрсетілген тауарларды өндіру үшін сатып алынатын көрсетілген тауарларды (өнімді), жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді импорттауды қоспағанда, жүзеге асырады;

      2) əскери мақсаттағы тауарларға (өнімге), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларға (өнімге), əскери мақсаттағы жұмыстар мен əскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерге бағаны негіздейді;

      3) пайдаланылмайтын əскери мүлікті жəне арнаулы мемлекеттік жəне құқық қорғау органдарының пайдаланылмайтын мүлкін құртып жіберу, кəдеге жарату, көму арқылы жоюды жүзеге асырады;

      4) пайдаланылмайтын əскери мүлікті жəне арнаулы мемлекеттік жəне құқық қорғау органдарының пайдаланылмайтын мүлкін, оның ішінде оларды кəдеге жарату жəне қайта өңдеу өнімдерін өткізуді (экспорттауды) жүзеге асырады;

      5) пайдаланылмайтын əскери мүлікке жəне арнаулы мемлекеттік жəне құқық қорғау органдарының пайдаланылмайтын мүл- кіне бағалаудың жүргізілуін ұйымдастыруды жүзеге асырады;

      6) мемлекеттік тапсырыс берушімен қорғаныстық тапсырысты орындауға арналған шарт жасасады;

      7) уəкілетті органның сұрау салулары бойынша өз қызметі туралы ақпарат береді;

      8) мемлекеттік тапсырыс берушілер төлейтін бюджет қаражатын қорғаныстық тапсырысты орындауға жəне оған аванс беруге ғана пайдаланады;

      9) қорғаныстық тапсырысты орындауға арналған əрбір шарт бойынша қаржы қызметінің нəтижелерін бөлек есепке алуды жүргізеді;

      10) Қазақстан Республикасының заңнамасына сəйкес өзге де функцияларды орындайды.

      3. Орындаушылар:

      1) мемлекеттік тапсырыс берушілердің жəне уəкілетті органның сұрау салулары бойынша өз қызметі туралы ақпарат береді;

      2) əскери мақсаттағы тауарларды (өнімді) жəне қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімді) берудің, сондай-ақ орындалған əскери мақсаттағы жұмыстар мен көрсетілген əскери мақсаттағы қызметтердің оператормен жасалған шарт талаптарына сəйкестігін қамтамасыз етеді;

      3) əскери мақсаттағы тауарларға (өнімге), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларға (өнімге), əскери мақсаттағы жұмыстар мен əскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерге бағаны негіздейді;

      4) қорғаныстық тапсырыс бойынша берілетін тауарларды (өнімді) өндіру үшін қажетті əскери мақсаттағы тауарларды (өнімді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімді), əскери мақсаттағы жұмыстар мен əскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді импорттауды жүзеге асырады;

      5) мемлекеттік тапсырыс берушілер төлейтін бюджет қаражатын қорғаныстық тапсырысты орындауға жəне оған аванс беруге ғана пайдаланады;

      6) қорғаныстық тапсырысты орындауға арналған əрбір шарт бойынша қаржы қызметінің нəтижелерін бөлек есепке алуды жүргізеді;

      7) Қазақстан Республикасының заңнамасына сəйкес өзге де функцияларды орындайды.

      Ескерту. 9-бап жаңа редакцияда - ҚР 13.06.2017 № 69-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

10-бап. Алып тасталды - ҚР 2004.12.20. № 13 Заңымен (01.01.2005 бастап қолданысқа енгiзiледi).

11-бап. Қорғаныстық тапсырыс туралы заңнаманы бұзғаны үшін жауаптылық

      Қазақстан Республикасының қорғаныстық тапсырыс туралы заңнамасын бұзу Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген жауаптылыққа әкеп соғады.

      Ескерту. 11-бап жаңа редакцияда - ҚР-ның 2009.07.11. № 182-IV Заңымен.

Қазақстан Республикасының
Президенті



On the State Defence Order

The Law of the Republic of Kazakhstan dated 19 January, 2001 No.146. Repealed by the Law of the Republic of Kazakhstan dated March 18, 2019 No. 236-VI (shall be enforced upon expiry of twenty-one calendar days after the day its first official publication).

      Unofficial translation

      Footnote. Repealed by the Law of the Republic of Kazakhstan dated March 18, 2019 No. 236-VI (shall be enforced upon expiry of twenty-one calendar days after the day its first official publication).
      Footnote. Throughout the text the words “of goods”, “goods” are respectively substituted by the words “of goods (products)”, “goods (products)” by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 16.02.2012 No. 562-IV (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

      This Law determines and regulates the legal relations of the state bodies, organizations and legal entities, irrespective of their form of ownership, in the issues of formation and execution of the state defence order for the needs of defense and security of the Republic of Kazakhstan.

Article 1: Basic concepts used in this Law

      The following basic concepts are used in this Act:

      1) works of military purpose - activity connected with construction, with capital repair and modernization of defensive objects and military property, with creation of new arms and military equipment, special means, information, telecommunication and geoinformation systems, automated control systems, as well as scientific-research, experimental-design and other works connected with military property or maintenance of defense and security of the state, having material result;

      2) domestic supplier of military works and services (hereinafter - domestic supplier of works, services) - a legal entity that is a resident of the Republic of Kazakhstan, which has the ability to perform works of military purpose and provide services of military purpose of the required quality on the most favorable economic terms;

      3) military services - activities related to testing, operation, maintenance, current repair, liquidation by means of utilization, destruction, burial of unused military property and unused property of special state and law-enforcement bodies, scientific and other activities related to ensuring defense and security of the state that have no material result;

      4) military goods (products) - weapons, military and special equipment, ammunition, documentation, intellectual property rights objects, equipment for production and testing of goods (products) of military purpose, as well as their components;

      5) domestic producer of military goods (products), dual-use goods (products) (hereinafter referred to as domestic producer of goods) - a legal entity which is a resident of the Republic of Kazakhstan and has production capacities required for production of military goods (products) and dual-use goods (products) of the required quality on the most favorable economic terms;

      6) state customer of defense order (hereinafter referred to as the state customer) - state body of the Republic of Kazakhstan carrying out orders for development, research, production and supply of military goods (products), dual-use goods (products), military works and services;

      7) chief executors of defense order (hereinafter referred to as chief executors) - operators on execution of defense order and authorized organization;

      8) defense order execution operators (hereinafter referred to as operators) - legal entities determined by the Government of the Republic of Kazakhstan for defense order execution or selection of defense order performers;

      9) defense order executor (hereinafter referred to as executor) - a legal entity performing defense order execution on the basis of the contract concluded with the operator, authorized organization and (or) state customer;

      10) dual-use (application) goods (products) - goods and technologies used for civil purposes, but which may be used or subsequently re-profiled and used by state customers as military goods (products);

      11) state defense order (hereinafter referred to as defense order) - a legal act of the Government of the Republic of Kazakhstan approving the list (nomenclature) and volume of goods (products) of military purpose, dual-use goods (products), works of military purpose and services of military purpose purchased for the needs of defense, ensuring military security and law and order in the state, activity of special state bodies, as well as performance of international treaties and obligations by the Republic of Kazakhstan;

      12) Authorized body - a state body implementing the state policy in the field of formation, placement and performance of defense order;

      13) Authorized organization - a legal entity determined by the Government of the Republic of Kazakhstan for the implementation of import of military goods (products), dual-use goods (applications), military works and services designed to ensure military security, except for the import of these goods (products), works and services, carried out by domestic manufacturers and domestic suppliers of works and services in the performance of defense orders.

      Footnote. Article 1 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated 13.06.2017 No. 69-VI (shall be enforced upon the expiration of ten calendar days after the day of its first official publication).

Article 2. The legislation of the Republic of Kazakhstan on defence order

      Footnote. The title of Article 2 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 11.07.2009 No. 182-IV (the order of enforcement see Article 2).

      The legislation of the Republic of Kazakhstan in defence order shall be based on the constitution of the Republic of Kazakhstan, shall consist of this Law and other regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan.

      If by the international treaty, ratified by the Republic of Kazakhstan, made other rules than those that contained in this Law, the Rules of the international treaty shall be applied.

      Footnote. Article 2 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 11.07.2009 No. 182-IV (the order of enforcement see Article 2).

Article 3: Composition of the defence order

      1. Included in the defence order:

      1) production and supply of arms, military and special equipment, technical means, ammunition and equipment for production and testing of military goods (products) and dual-use goods (products);

      2) fundamental and applied scientific research in the field of defense and national security of the state, research and development work on the development of prototypes, modernization of weapons, military and special equipment, technical means, ammunition and equipment for production and testing of military goods (products) and dual-use goods (applications);

      3) repair, modernization and regulated technical maintenance of armaments, military and special equipment, technical means, ammunition and equipment for production and testing of military goods (products) and dual-use goods (products);

      4) Deactivation of unused military property;

      5) liquidation by means of utilization, destruction, burial, processing, sale of unused military property and unused property of special state and law enforcement bodies, as well as their components;

      6) development of design and estimate documentation, construction and repair of military, special facilities, as well as services on their maintenance and operation;

      7) production of military and special forms of clothing, insignia and personal protective equipment for servicemen of the Armed Forces, other troops and military formations and employees of special state bodies and civil protection bodies.

      A defence order must contain:

      1) the list (nomenclature) and volume of supplied military goods (products), dual-use goods (products), military works and services, as well as the terms of their supply, performance and rendering;

      2) the forecasted total cost (price) of the defense order, as well as by sections and stages of implementation;

      3) list of state customers;

      4) the list of lead executors as well as executors for special state bodies.

      Footnote. Article 3 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 13.06.2017 No. 69-VI (shall be enforced upon expiration of ten calendar days after the day of its first official publication).

Article 4. Formation and placement of defence order

      1. Project of defence order shall be developed and formed by the authorized body on applications of the state customers on the basis of documents of the System of state planning of the Republic of Kazakhstan in the field of ensuring of defence and security of country, as well as in recognition of international treaties and obligations of the Republic of Kazakhstan upon formation of republican budget on the relevant planning period within the established expenses for these purposes.

      2. Head executors are determined by the Government of the Republic of Kazakhstan on the proposal of the authorized body.

      Operators shall select performers when placing a defense order in coordination with state customers (except for special state bodies) from among domestic manufacturers and domestic suppliers of works and services included in the register based on the ability to ensure the necessary conditions of production, including the protection of information constituting state secrets, the ability to produce military goods (products) and dual-use goods (products) and implement military works and services of the required quality on the most favorable economic terms.

      Special state bodies of the Republic of Kazakhstan select performers in the process of formation of a defense order in coordination with the authorized body from among domestic manufacturers, domestic suppliers of works, services and (or) the authorized organization based on the possibilities of ensuring the necessary conditions of production, including the protection of information constituting state secrets, the ability to produce military goods (products), dual-use goods (products) and implement military works and services of the required quality on the most favorable economic terms.

      3. If it is impossible for operators to determine an executor from among domestic manufacturers, domestic suppliers of works and services, an authorized organization is recognized as the head executor based on the possibility to supply (import) military goods (products), dual-use goods (products) and perform military works and services.

      If it is impossible for special state bodies to determine the executor from among domestic producers, domestic suppliers of works, services and (or) the authorized organization, the executor is determined from among foreign legal entities.

      Footnote. Article 4 is in the wording of the Law of the Republic of Kazakhstan dated 11.07.2009 No. 182-IV (the order of enforcement see Article 2); as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 03.07.2013 No. 124-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); No. 69-VI of 13.06.2017 (shall be enforced upon the expiration of ten calendar days after the date of its first official publication).

Article 5. Agreement for execution of defence order

      1. Execution of defence order shall be carried out on the basis of agreement between the state costumer and executor. An agreement shall be concluded as for execution of whole complex of research and development works, production, supplies, operation, repair, modernization, recovery and elimination of armament and military equipment, other material means, as for the separate types of these works.

      2. The quality of military goods (products), dual-use goods (dual-use goods (applications), military works and services of military purpose, supplied under a contract for the performance of a defense order, shall comply with the requirements of regulatory and technical documentation and the terms of the contract.

      Footnote. Article 5 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 11.07.2009 No. 182-IV (the order of enforcement see Article 2); No. 69-VI of 13.06.2017 (shall be enforced upon the expiration of ten calendar days after the date of its first official publication).

Article 6. Execution of defence order

      1. Defence order is obligatory for execution in the priority procedure. Volumes of defence order shall be determined by the financial means, allocated for implementation of defence order.

      2. The state customer is entitled to send its representatives to the organizations performing the defense order to control the quality of supplied military goods (products), dual-use goods (products), military works and services within the limits established by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      3. Export and import of military goods (products), dual-use goods (applications), military works and services of military purpose provided for by the defense order are carried out in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Article 6 as amended by the Laws of the Republic of Kazakhstan dated 20.12.2004 No. 13 (shall be enforced from 1 January, 2005); dated 11.07.2009 No. 182-IV (the order of enforcement see Article 2); No. 69-VI of 13.06.2017 (shall be enforced upon the expiration of ten calendar days after the date of its first official publication).

Article 7. The competence of the Government of the Republic of Kazakhstan and authorized body

      1. The Government of the Republic of Kazakhstan shall:

      1) approve the defence order for a three-year period within the established expenses for these purposes within two months after the adoption of the Law of the Republic of Kazakhstan on republican budget;

      2) approve the Rules of formation, placement and execution of the state defence order of the Republic of Kazakhstan;

      3) determine the authorized body;

      4) determine the authorized organization; 5) execute other functions, imposed on it by the Constitution, the Laws of the Republic of Kazakhstan and acts of the President of the Republic of Kazakhstan;

      4-1) defines the operators.

      2. An authorized body shall:

      1) carry out management in the field of formation, placement and execution of defence order;

      2) Is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 13.01.2014 No. 159-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication);

      3) forms the defense order, submits it for approval of the Government of the Republic of Kazakhstan and brings the tasks of the approved defense order to the head executors;

      3-1) develops and approves the rules of formation and maintenance of the register of domestic manufacturers and domestic suppliers of works and services;

      3-2) develops and approves the register of domestic manufacturers and domestic suppliers of works, services in coordination with other state customers;

      4) carry out cross-sector coordination and control of execution of defence order;

      4-1) coordinates and controls the activities of lead performers within the framework of defense contracts;

      5) execute other powers, provided by this Law, other Laws of the Republic of Kazakhstan, acts of the President of the Republic of Kazakhstan and the Government of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Article 7 is in the wording of the Law of the Republic of Kazakhstan dated 11.07.2009 No. 182-IV (the order of enforcement see Article 2); as amended by the Laws of the Republic of Kazakhstan dated 05.07.2011 No. 452-IV (shall be enforced from 13.10.2011); dated 16.02.2012 No. 562-IV (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 13.01.2014 No. 159-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication); dated 13.06.2017 № 69-VI (shall be enforced upon the expiration of ten calendar days after the day of its first official publication).

Article 8. Functions of the state costumer upon formation and execution of defence order

      The state costumers shall:

      1) make payment of necessary goods (products), works and services of military and double designation (application), based on the needs of ensuring of defence and security of the Republic of Kazakhstan, prospects of material and technical re-equipment of the state customers, by standards approved by the Government of the Republic of Kazakhstan;

      2) determine degree of secrecy of details of defence order in accordance with collection of the lists of details, subjected to classification by the state bodies of the Republic of Kazakhstan;

      3) Is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 11.07.2009 No. 182-IV (the order of enforcement see Article 2);

      4) conclude agreements with executors, provide financing and carry out control of their execution;

      5) develop technical features for new types of armament and military equipment, participate in the tests of experimental and production models of armament and military equipment, provided for the technical documentation;

      6) participate in preparation of documents for acceptance of experimental models of armament and military equipment in the inventory (equipment), approval of design documentation for transfer them into mass production;

      7) carry out acceptance of stages and work in general, issuance conclusions on their conformance to the specified requirements and conditions of agreements;

      8) Is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 11.07.2009 No. 182-IV (the order of enforcement see Article 2).

      Footnote. Article 8 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 11.07.2009 No. 182-IV (the order of enforcement see Article 2).

Article 9: Functions of operators, authorized organizations and executors in the performance of defense orders

      1.Operators in the course of a defense order:

      1) in accordance with the procedure determined by the Government of the Republic of Kazakhstan, select executors from among the organizations included in the register of domestic manufacturers and domestic suppliers of works and services;

      2) justify the price of military goods (products), dual-use goods (products), military works and services;

      3) enter into a contract with a state customer for performance of a defense order;

      4) form and maintain a register of domestic manufacturers and domestic suppliers of works and services;

      5) take measures for timely and proper execution of defense orders on the basis of contracts concluded with executors included in the register of domestic producers of goods and domestic suppliers of works and services;

      6) provide, upon request of the authorized body, information on their activities;

      7) use budget funds paid by state customers only for performance of defense order and its advance payment;

      8) keep separate records of the results of financial activity under each contract for the performance of defense orders;

      9) perform other functions in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      2. Authorized organization:

      1) carries out import of goods (products) of military purpose, goods (products) of dual purpose (application), works of military purpose and services of military purpose necessary for maintenance of military safety, and also activity of special state bodies, except for import of the specified goods (production), works and services which are carried out by domestic commodity producers and domestic suppliers of works, services which are got for manufacture of the specified goods at performance of the defensive order;

      2) justify the price of military goods (products), dual-use goods (products), military works and services;

      3) carry out liquidation by means of destruction, utilization, burial of unused military property and unused property of special state and law enforcement bodies;

      4) carries out the sale (export) of unused military property and unused property of special state and law enforcement bodies, including products of their utilization and processing;

      5) carries out the organization of carrying out of an estimation of not used military property and not used property of special state and law enforcement bodies;

      6) concludes an agreement with the state customer on performance of the defense order;

      7) provide information on its activity upon request of the authorized body;

      8) use budget funds paid by state customers only for performance of defense order and its advance payment;

      9) keep separate records of the results of financial activity under each contract for the performance of defense order;

      10) perform other functions in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      3. Performers:

      1) provide information on their activities at the request of state customers and the authorized body;

      2) ensure compliance of the supply of military goods (products) and dual-use goods (products), as well as performed military works and rendered military services with the terms of the contract concluded with the operator;

      3) justify the price of military goods (products), dual-use goods (products), military works and services;

      4) import military goods (products), dual-use goods (products), military works and services required for the production of goods (products) supplied under defense order;

      5) use budgetary funds paid by state customers only for performance of defense orders and their advance payment;

      6) keep separate records of the results of financial activity under each contract for the performance of defense orders;

      7) perform other functions in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Article 9 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated 13.06.2017 No. 69-VI (shall be enforced upon the expiration of ten calendar days after the day of its first official publication).

Article 10. (Is excluded by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 20 December, 2004 No. 13 (shall be enforced from 1 January, 2005)

Article 11. Responsibility for violation of the legislation on defence order

      Violation of the legislation of the Republic of Kazakhstan on defence order shall entail responsibility, established by the Laws of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Article 11 is in the wording of the Law of the Republic of Kazakhstan dated 11.07.2009 No. 182-IV (the order of enforcement see Article 2).
      The President
      of the Republic of Kazakhstan