Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне теміржол көлігі мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасының Заңы 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 295-VІ ҚРЗ.

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы Заңның қолданысқа енгізілу тәртібін 2-баптан қараңыз.

      1-бап. Қазақстан Республикасының мына заңнамалық актілеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      1. 2014 жылғы 5 шілдедегі Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексіне (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2014 ж., № 18-І, 18-ІІ, 92-құжат; № 21, 122-құжат; № 23, 143-құжат; № 24, 145, 146-құжаттар; 2015 ж., № 1, 2-құжат; № 2, 6-құжат; № 7, 33-құжат; № 8, 44, 45-құжаттар; № 9, 46-құжат; № 10, 50-құжат; № 11, 52-құжат; № 14, 71-құжат; № 15, 78-құжат; № 16, 79-құжат; № 19-І, 101-құжат; № 19-ІІ, 102, 103, 105-құжаттар; № 20-ІV, 113-құжат; № 20-VІІ, 115-құжат; № 21-І, 124, 125-құжаттар; № 21-ІІ, 130-құжат; № 21-ІІІ, 137-құжат; № 22-І, 140, 141, 143-құжаттар; № 22-ІІ, 144, 145, 148-құжаттар; № 22-ІІІ, 149-құжат; № 22-V, 152, 156, 158-құжаттар; № 22-VІ, 159-құжат; № 22-VІІ, 161-құжат; № 23-І, 166, 169-құжаттар; № 23-ІІ, 172-құжат; 2016 ж., № 1, 4-құжат; № 2, 9-құжат; № 6, 45-құжат; № 7-І, 49, 50-құжаттар; № 7-ІІ, 53, 57-құжаттар; № 8-І, 62, 65-құжаттар; № 8-ІІ, 66, 67, 68, 70, 72-құжаттар; № 12, 87-құжат; № 22, 116-құжат; № 23, 118-құжат; № 24, 124, 126, 131-құжаттар; 2017 ж., № 1-2, 3-құжат; № 9, 17, 18, 21, 22-құжаттар; № 12, 34-құжат; № 14, 49, 50, 54-құжаттар; № 15, 55-құжат; № 16, 56-құжат; № 22-ІІІ, 109-құжат; № 23-ІІІ, 111-құжат; № 23-V, 113-құжат; № 24, 114, 115-құжаттар; 2018 ж., № 1, 4-құжат; № 7-8, 22-құжат; № 9, 27-құжат; № 10, 32-құжат; № 11, 36, 37-құжаттар; № 12, 39-құжат; № 13, 41-құжат; № 14, 44-құжат; № 15, 46, 49, 50-құжаттар; № 16, 53-құжат; № 19, 62-құжат; № 22, 82-құжат; № 23, 91-құжат; № 24, 93, 94-құжаттар; 2019 ж., № 1, 2, 4-құжаттар; № 2, 6-құжат; № 5-6, 27-құжат; № 7, 36, 37-құжаттар; № 8, 45-құжат; № 15-16, 67-құжат; № 19-20, 86-құжат; 2019 жылғы 27 қарашада "Егемен Қазақстан" және "Казахстанская правда" газеттерінде жарияланған "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" 2019 жылғы 25 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы; 2019 жылғы 29 қарашада "Егемен Қазақстан" және "Казахстанская правда" газеттерінде жарияланған "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік қызмет және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" 2019 жылғы 26 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы; 2019 жылғы 19 желтоқсанда "Егемен Қазақстан" және "Казахстанская правда" газеттерінде жарияланған "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне дене шынықтыру және спорт мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" 2019 жылғы 13 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңы):

      1) мазмұны мынадай мазмұндағы 624-1-баптың тақырыбымен толықтырылсын:

      "624-1-бап. Қазақстан Республикасында теміржол көлігінде жол жүру құжаттарын (билеттерді) сатуды ұйымдастыру қағидаларын бұзу";

      2) 559-баптың алтыншы бөлігінің 1) және 2) тармақшалары мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) теміржол желісінің бағыттамалық бұрмаларын, станциялық және магистральдық жолдарын және теміржол кірме жолдарын күтіп-ұстау;

      2) жылжымалы құрамды, теміржол көлігіндегі жол жүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған техникалық құралдарды, жасанды құрылысжайларды, сондай-ақ теміржол өткелдерін күтіп-ұстау, пайдалану және жөндеу кезінде жасалған бұзушылық –";

      3) мынадай мазмұндағы 624-1-баппен толықтырылсын:

      "624-1-бап. Қазақстан Республикасында теміржол көлігінде жол жүру құжаттарын (билеттерді) сатуды ұйымдастыру қағидаларын бұзу

      1. Қазақстан Республикасында теміржол көлігінде жол жүру құжаттарын (билеттерді) сатуды ұйымдастыру қағидаларын теміржол көлігінде жол жүру құжаттарын (билеттерді) қайта сату, заңсыз сату түрінде жасалған бұзушылық, сол сияқты теміржол көлігінде жол жүру құжаттарын (билеттерді) қайта сатуға, заңсыз сатуға жәрдем көрсету –

      жеке тұлғаларға – бір жүз, шағын кәсіпкерлік субъектілеріне – бір жүз елу, орта кәсіпкерлік субъектілеріне – екі жүз, ірі кәсіпкерлік субъектілеріне екі жүз елу айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға алып келеді.

      2. Осы баптың бірінші бөлігінде көзделген, әкімшілік жаза қолданылғаннан кейін бір жыл ішінде қайталап жасалған әрекеттер –

      жеке тұлғаларға – екі жүз, шағын кәсіпкерлік субъектілеріне – үш жүз, орта кәсіпкерлік субъектілеріне – төрт жүз, ірі кәсіпкерлік субъектілеріне бес жүз айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға алып келеді.";

      4) 691-баптың екінші бөлігінің бірінші абзацы "623," деген цифрлардан кейін "624-1," деген цифрлармен толықтырылсын;

      5) 812-баптың екінші бөлігі "623," деген цифрлардан кейін "624-1," деген цифрлармен толықтырылсын;

      6) 829-1-баптың екінші бөлігі "623," деген цифрлардан кейін "624-1," деген цифрлармен толықтырылсын.

      2. 2015 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2015 ж., № 20-ІІ, 20-ІІІ, 112-құжат; 2016 ж., № 1, 4-құжат; № 6, 45-құжат; № 7-ІІ, 55-құжат; № 8-І, 62, 65-құжаттар; № 8-ІІ, 72-құжат; № 12, 87-құжат; № 23, 118-құжат; № 24, 124, 126-құжаттар; 2017 ж., № 9, 21-құжат; № 14, 50, 51-құжаттар; № 22-ІІІ, 109-құжат; № 23-ІІІ, 111-құжат; № 23-V, 113-құжат; № 24, 115-құжат; 2018 ж., № 10, 32-құжат; № 11, 37-құжат; № 14, 44-құжат; № 15, 46, 49, 50-құжаттар; № 19, 62-құжат; № 22, 82, 83-құжаттар; № 24, 94-құжат; 2019 ж., № 2, 6-құжат; № 5-6, 27-құжат; № 7, 37, 39-құжаттар; № 8, 45-құжат; № 15-16, 67-құжат; № 19-20, 86-құжат; 2019 жылғы 27 қарашада "Егемен Қазақстан" және "Казахстанская правда" газеттерінде жарияланған "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" 2019 жылғы 25 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы; 2019 жылғы 29 қарашада "Егемен Қазақстан" және "Казахстанская правда" газеттерінде жарияланған "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік қызмет және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" 2019 жылғы 26 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы):

      1) 124-6-бап мынадай мазмұндағы 10-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "10-1) теміржол көлігі саласында басшылықты жүзеге асыратын орталық атқарушы органмен келісу бойынша Қазақстан Республикасының теміржол көлігі туралы заңнамасында көзделген уақытша теңгерімдеу төлемақысын есептеу және төлеу қағидаларын әзірлейді және бекітеді;";

      2) 292-баптың 2-тармағындағы "жобалау алдындағы құжаттамаға және (немесе) жобалау құжаттамасына басшының қолтаңбасымен куәландырылған мемлекеттік сараптаманың" деген сөздер "құрылыс жобаларына басшының қолтаңбасымен куәландырылған ведомстводан тыс кешенді сараптаманың" деген сөздермен ауыстырылсын.

      3. 2017 жылғы 25 желтоқсандағы "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексіне (Салық кодексі) (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2017 ж., № 22-І, 22-ІІ, 107-құжат; 2018 ж., № 10, 32-құжат; № 11, 37-құжат; № 13, 41-құжат; № 14, 42, 44-құжаттар; № 15, 50-құжат; № 19, 62-құжат; № 22, 82, 83-құжаттар; № 24, 93, 94-құжаттар; 2019 ж., № 1, 2, 4-құжаттар; № 2, 6-құжат; № 5-6, 27-құжат; № 7, 37, 39-құжаттар; № 8, 45-құжат; № 15-16, 67-құжат; № 19-20, 86-құжат; 2019 жылғы 27 қарашада "Егемен Қазақстан" және "Казахстанская правда" газеттерінде жарияланған "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" 2019 жылғы 25 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы; 2019 жылғы 29 қарашада "Егемен Қазақстан" және "Казахстанская правда" газеттерінде жарияланған "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік қызмет және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" 2019 жылғы 26 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы):

      1) 225-баптың 2-тармағы мынадай мазмұндағы 27) тармақшамен толықтырылсын:

      "27) жолаушыларды, багажды, жүк-багажды, пошта жөнелтілімдерін тасымалдау жөніндегі қызметті жүзеге асыратын теміржол тасымалдаушысы үшін – теміржол көлігімен жолаушыларды тасымалдау кезінде магистральдық теміржол желісінің көрсетілетін қызметтерін Ұлттық инфрақұрылым операторынан өтеусіз негізде, оның ішінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес теміржол көлігімен жолаушыларды тасымалдау кезінде магистральдық теміржол желісінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне арналған тарифке 0 мөлшеріндегі уақытша төмендету коэффициентін қолдана отырып алуға байланысты туындайтын кіріс.";

      2) 243-бап мынадай мазмұндағы 14-1-тармақпен толықтырылсын:

      "14-1. Жолаушыларды, багажды, жүк-багажды, пошта жөнелтілімдерін тасымалдау жөніндегі қызметті жүзеге асыратын теміржол тасымалдаушысына теміржол көлігімен жолаушыларды тасымалдау кезінде магистральдық теміржол желісінің көрсетілетін қызметтерін өтеусіз негізде, оның ішінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес теміржол көлігімен жолаушыларды тасымалдау кезінде магистральдық теміржол желісінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне арналған тарифке 0 мөлшеріндегі уақытша төмендету коэффициентін қолдана отырып көрсетуге байланысты Ұлттық инфрақұрылым операторы шеккен шығыстар шегерімге жатады.";

      3) 255-бап мынадай мазмұндағы 3 және 4-тармақтармен толықтырылсын:

      "3. Жүк тасымалдаушысының Қазақстан Республикасының теміржол көлігі туралы заңнамасына сәйкес жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартқыш операторына төленген уақытша теңгерімдеу төлемақысы бойынша шығыстарды шегеруге құқығы бар.

      4. Осы баптың 3-тармағында көрсетілген шығыстарды шегеру табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган белгілеген мөлшерлер шегінде жүзеге асырылады.";

      4) 372-бапта:

      2-тармақтың 8) тармақшасындағы "қаржыландыруын білдіреді." деген сөздер "қаржыландыруын;" деген сөзбен ауыстырылып, мынадай мазмұндағы 9) тармақшамен толықтырылсын:

      "9) Қазақстан Республикасының теміржол көлігі туралы заңнамасына сәйкес жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартқыш операторының уақытша теңгерімдеу төлемақысын алуын білдіреді.";

      5-тармақ мынадай мазмұндағы 35) тармақшамен толықтырылсын:

      "35) Ұлттық инфрақұрылым операторының жолаушыларды, багажды, жүк-багажды, пошта жөнелтілімдерін тасымалдау жөніндегі қызметті жүзеге асыратын теміржол тасымалдаушысына теміржол көлігімен жолаушыларды тасымалдау кезінде магистральдық теміржол желісінің көрсетілетін қызметтерін өтеусіз негізде, оның ішінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес теміржол көлігімен жолаушыларды тасымалдау кезінде магистральдық теміржол желісінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне арналған тарифке 0 мөлшеріндегі уақытша төмендету коэффициентін қолдана отырып көрсетуі.";

      5) 400-бап мынадай мазмұндағы 7-тармақпен толықтырылсын:

      "7. Жолаушыларды, багажды, жүк-багажды, пошта жөнелтілімдерін тасымалдау жөніндегі қызметті жүзеге асыратын теміржол тасымалдаушысына теміржол көлігімен жолаушыларды тасымалдау кезінде магистральдық теміржол желісінің көрсетілетін қызметтерін өтеусіз негізде, оның ішінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес теміржол көлігімен жолаушыларды тасымалдау кезінде магистральдық теміржол желісінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне арналған тарифке 0 мөлшеріндегі уақытша төмендету коэффициентін қолдана отырып көрсету үшін Ұлттық инфрақұрылым операторы пайдаланған немесе пайдаланатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер бойынша қосылған құн салығының сомасы осы баптың 1-тармағында белгіленген шарттар сақталған кезде есепке жатқызылуға тиіс.".

      4. "Теміржол көлігі туралы" 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңына (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2001 ж., № 23, 315-құжат; 2003 ж., № 10, 54-құжат; 2004 ж., № 18, 110-құжат; № 23, 142-құжат; 2006 ж., № 3, 22-құжат; № 13, 87-құжат; № 14, 89-құжат; № 16, 99-құжат; № 24, 148-құжат; 2007 ж., № 9, 67-құжат; № 19, 148-құжат; 2008 ж., № 15-16, 64-құжат; № 24, 129-құжат; 2009 ж., № 2-3, 18-құжат; № 18, 84-құжат; 2010 ж., № 5, 23-құжат; № 24, 146-құжат; 2011 ж., № 1, 2, 3-құжаттар; № 5, 43-құжат; № 11, 102-құжат; № 12, 111-құжат; 2012 ж., № 2, 14-құжат; № 15, 97-құжат; № 21-22, 124-құжат; 2013 ж., № 14, 72, 75-құжаттар; № 16, 83-құжат; № 21-22, 115-құжат; 2014 ж., № 1, 4-құжат; № 12, 82-құжат; № 19-І, 19-ІІ, 96-құжат; № 21, 122-құжат; № 23, 143-құжат; 2015 ж., № 19-І, 100-құжат; № 20-ІV, 113-құжат; № 20-VІІ, 117-құжат; № 23-ІІ, 170, 172-құжаттар; 2016 ж., № 6, 45-құжат; № 8-І, 60-құжат; № 24, 124-құжат; 2017 ж., № 9, 17-құжат; № 11, 29-құжат; № 23-ІІІ, 111-құжат; 2018 ж., № 10, 32-құжат; № 19, 62-құжат; 2019 ж., № 7, 37-құжат; № 8, 45-құжат; 2019 жылғы 29 қарашада "Егемен Қазақстан" және "Казахстанская правда" газеттерінде жарияланған "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік қызмет және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" 2019 жылғы 26 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы):

      1) 1-бапта:

      мынадай мазмұндағы 13-1) және 22-1) тармақшалармен толықтырылсын:

      "13-1) жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартқыш операторы – жолаушылар тасымалдары үшін пайдаланылатын тартқыш көлік құралын (локомотивті) меншік құқығымен немесе өзге де заңды негіздерде иеленетін, оны күтіп-ұстауды, пайдалануды қамтамасыз ететін тұлға;";

      "22-1) жүк транзиті – жүкті бір елден екінші елге Қазақстан Республикасының аумағы арқылы тасымалдау, ол процесте мынадай бір немесе бірнеше операция: жүктің тоқтап тұруы, оны қайта тиеу, қоймаға қою, бөлшектеу, жүктің орындарын, массасын, санын және көлік түрін өзгерту орындала отырып, жүк Қазақстан Республикасының теміржол станциясына келеді және (немесе) теміржол станциясынан Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерге кетеді;";

      37) және 54) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "37) локомотивтік тартқыш операторы – жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартқыш операторын қоспағанда, тартқыш көлік құралын (локомотивті) меншік құқығымен немесе өзге де заңды негіздерде иеленетін, оны күтіп-ұстауды, пайдалануды қамтамасыз ететін тұлға;";

      "54) тасымалдау процесіне қатысушы – тасымалдау бойынша көрсетілетін қызметтерді пайдаланушы, тасымалдаушы, Ұлттық инфрақұрылым операторы, локомотивтік тартқыш операторы, жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартқыш операторы, вагондар (контейнерлер) операторы, тармақ иеленуші, сондай-ақ мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарттары бойынша, оның ішінде концессия шарттары бойынша теміржолдарды иеленуші;";

      мынадай мазмұндағы 62-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "62-1) уақытша теңгерімдеу төлемақысы – Ұлттық жүк тасымалдаушының жолаушылар тасымалдарын қолдауға бағытталған шығыстары;";

      64-2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "64-2) Ұлттық инфрақұрылым операторы – акцияларының бақылау пакеті ұлттық басқарушы холдингке немесе Ұлттық теміржол компаниясына тиесілі, магистральдық теміржол желісін пайдалануды, күтіп-ұстауды, жаңғыртуды, салуды жүзеге асыратын және магистральдық теміржол желісі қызметтерін көрсететін, сондай-ақ әскери тасымалдарды бірінші кезекте қамтамасыз етуді жүзеге асыратын заңды тұлға;";

      2) 3-баптың 3-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Өзінің жылжымалы құрамы жоқ тасымалдау процесіне қатысушылар шарттың негізінде локомотивтік тартқыш операторының, жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартқыш операторының және вагондар (контейнерлер) операторының көрсетілетін қызметтерін пайдаланады.";

      3) 6-2-баптың 4-тармағының 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) халықаралық – Қазақстан Республикасы мен шет мемлекеттер арасындағы тасымалдар немесе жүк транзиті;";

      4) 8-бапта:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Жолаушылар тасымалдарын ұйымдастыру кезінде Ұлттық теміржол компаниясының, жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартқыш операторының және тасымалдаушылардың мемлекеттік басқару органдарымен өзара қарым-қатынастары Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес шарттардың талаптарымен жүзеге асырылады.";

      2-2-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-2. Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартқыш операторының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялауға арналған шарттар жазбаша нысанда жасалады. Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалдарын жүзеге асыруға байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялауға арналған шарттар уәкілетті орган бекітетін үлгілік шарт негізінде жазбаша нысанда жасалады.";

      2-3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-3. Уәкілетті орган және (немесе) облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдары мынадай міндеттемелер бойынша шарттар жасаса алады:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартқыш операторының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау;

      2) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалдарын жүзеге асыруға байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау;

      3) осы баптың 2-2-тармағының екінші бөлігінде аталған тасымалдаушыны айқындау;

      4) осы Заңда және Қазақстан Республикасының өзге де заңнамасында көзделген басқа да міндеттемелер.";

      5) 12-бап мынадай мазмұндағы 4-тармақпен толықтырылсын:

      "4. Уақытша теңгерімдеу төлемақысын табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган локомотивтік тартқыштың көрсетілетін қызметтеріне бағалардың шекті деңгейлерін қалыптастыру кезінде белгілейді және ол:

      1) жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартқыш операторына;

      2) Ұлттық инфрақұрылым операторына жіберіледі.

      Уақытша теңгерімдеу төлемақысын есептеу және төлеу қағидаларын табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган уәкілетті органмен келісу бойынша әзірлейді және бекітеді.

      Уақытша теңгерімдеу төлемақысын есептеу және төлеу қағидалары уақытша теңгерімдеу төлемақысын қалыптастыру кезінде есепке алынатын шығыстардың тізбесін қамтиды.

      Ұлттық жүк тасымалдаушының Қазақстан Республикасының аумағы арқылы транзиттік қатынаста теміржол көлігімен жүктерді тасымалдау жөніндегі қызметтен кірістері уақытша теңгерімдеу төлемақысының көзі болып табылады.";

      6) 14-баптың 2-тармағы мынадай мазмұндағы 19-1), 33-1) және 33-2) тармақшалармен толықтырылсын:

      "19-1) магистральдық, станциялық жолдарды және магистральдық теміржол желісінің өзге де объектілерін магистральдық, станциялық жолдар және магистральдық теміржол желісінің жұмыс істеуі үшін технологиялық тұрғыдан қажетті өзге де объектілер тізбесіне енгізу және одан алып тастау қағидаларын әзірлеу және бекіту;";

      "33-1) әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартқыш операторының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау қағидаларын әзірлеу және бекіту;

      33-2) әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартқыш операторының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау көлемдерін айқындау әдістемесін әзірлеу және бекіту;";

      7) 40-баптың 1-тармағы мынадай мазмұндағы 4-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "4-1) жүк транзиті;";

      8) 44-бапта:

      1-тармақтың 3) тармақшасындағы "өз басын", "тексеруге құқылы." деген сөздер тиісінше "жеке басын", "тексеруге;" деген сөздермен ауыстырылып, мынадай мазмұндағы 4) тармақшамен толықтырылсын:

      "4) жүк транзиті кезінде жүк алушыдан, жүк жөнелтушіден тауарға ілеспе құжаттардың көшірмелерін алуға құқығы бар.";

      мынадай мазмұндағы 2-1-тармақпен толықтырылсын:

      "2-1. Жүк жөнелтушінің өкілі жүк жөнелтудің мәлімделген күніне дейін бір тәулік бұрын жүкті әкелу, әкету тәсілі мен орнын көрсете отырып, жүк транзиті туралы тасымалдаушыға жазбаша хабарлайды.";

      9) 57-1-бап мынадай мазмұндағы 2-1 және 4-тармақтармен толықтырылсын:

      "2-1. Кірме жолдың жылжымалы құрамды бір жолдан екінші жолға ауыстыруға арналған құрылысжайларын, құрылғылары мен элементтерін пайдаланғаны үшін жеке төлемақы алуға тыйым салынады.";

      "4. Тармақ иеленушілер бәсекелес кірме жол болмаған кезде, Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда, тасымалдау процесіне қатысушыларға кірме жол қызметтерін көрсетуді тоқтатуға алып келетін әрекеттерге (әрекетсіздікке) жол бермеуге міндетті.";

      10) 64-бап мынадай мазмұндағы үшінші және төртінші бөліктермен толықтырылсын:

      "Жолаушылар тасымалдаушыларының әлеуметтік маңызы бар жолаушылар қатынастарына жатпайтын жаңа теміржол қатынастарын ашуы уәкілетті органмен келісу бойынша жүзеге асырылады.

      Уәкілетті органның жолаушылар тасымалдаушыларының әлеуметтік маңызы бар жолаушылар қатынастарына жатпайтын жаңа теміржол қатынастарын ашуын келісу тәртібі Магистральдық теміржол желісін пайдалану қағидаларында айқындалады.".

      5. "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік қызмет үшін жағдайды түбегейлі жақсарту мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" 2014 жылғы 29 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңына (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2014 ж., № 23, 143-құжат; 2015 ж., № 8, 42-құжат; № 19-І, 99-құжат; № 19-ІІ, 103-құжат; № 20-ІV, 113-құжат; № 21-ІІ, 131-құжат; № 23-І, 169-құжат; 2016 ж., № 7-ІІ, 53-құжат):

      3-бапта:

      4-тармақта:

      бірінші абзацтағы "2020" деген цифрлар "2023" деген цифрлармен ауыстырылсын;

      2) тармақшаның бірінші абзацындағы "2020" деген цифрлар "2023" деген цифрлармен ауыстырылсын;

      4-1-тармақтың бірінші абзацындағы "2020" деген цифрлар "2023" деген цифрлармен ауыстырылсын.

      6. "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексін (Салық кодексі) қолданысқа енгізу туралы" 2017 жылғы 25 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңына (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2017 ж., № 22-ІІІ, 108-құжат; 2018 ж., № 10, 32-құжат; № 14, 42, 44-құжаттар; № 22, 83-құжат; № 24, 93-құжат; 2019 ж., № 1, 4-құжат; № 7, 37-құжат; № 15-16, 67-құжат):

      мынадай мазмұндағы 30-1 және 36-1-баптармен толықтырылсын:

      "30-1-бап. Мыналар:

      1) Салық кодексінің мазмұнындағы 255-баптың тақырыбының қолданысы 2021 жылғы 1 қаңтарға дейін тоқтатыла тұрсын, тоқтатыла тұру кезеңінде осы тақырып мынадай редакцияда қолданылады деп белгіленсін:

      "255-бап. Жер қойнауын пайдаланушының, жүк тасымалдаушының жекелеген шығыс түрлерін шегеру";

      2) Салық кодексінің 255-бабы тақырыбының қолданысы 2021 жылғы 1 қаңтарға дейін тоқтатыла тұрсын, тоқтатыла тұру кезеңінде осы тақырып мынадай редакцияда қолданылады деп белгіленсін:

      "255-бап. Жер қойнауын пайдаланушының, жүк тасымалдаушының жекелеген шығыс түрлерін шегеру";

      3) Салық кодексінің 255-бабы 2-тармағы бірінші абзацының қолданысы 2021 жылғы 1 қаңтарға дейін тоқтатыла тұрсын, тоқтатыла тұру кезеңінде осы абзац мынадай редакцияда қолданылады деп белгіленсін:

      "2. Осы баптың 1-тармағында көрсетілген шығыстарды шегеру мынадай:".";

      "36-1-бап. Салық кодексінің 400-бабы 6-тармағының қолданысы 2021 жылғы 1 қаңтарға дейін тоқтатыла тұрсын, тоқтатыла тұру кезеңінде осы тармақ мынадай редакцияда қолданылады деп белгіленсін:

      "6. Осы баптың ережелеріне сәйкес келмейтін қосылған құн салығының, сондай-ақ осы Кодекстің 402-бабында көрсетілген қосылған құн салығының сомасы, осы баптың 7-тармағында көзделген жағдайды қоспағанда, есепке жатқызылмайтын қосылған құн салығының сомасы деп танылады.".".

      7. "Табиғи монополиялар туралы" 2018 жылғы 27 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңына (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2018 ж., № 23, 87-құжат):

      1) 13-бапта:

      1-тармақта:

      1) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) осы тармақтың 1-1) тармақшасында көзделген жағдайды қоспағанда, егер ағымдағы жылдың басындағы бухгалтерлік баланста есепке алынған мүліктің баланстық құны ағымдағы жылдың басындағы бухгалтерлік балансқа сәйкес оның активтерінің баланстық құнының 0,05 пайызынан асатын болса, реттеліп көрсетілетін қызметті ұсыну үшін пайдаланылатын мүлікпен мәмілелер жасауға;";

      мынадай мазмұндағы 1-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "1-1) кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметін ұсыну үшін пайдаланылатын мүлікпен мәмілелер жасауға;";

      2-тармақ мынадай мазмұндағы 4-1) және 4-2) тармақшалармен толықтырылсын:

      "4-1) кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметін ұсыну үшін пайдаланылатын мүлік табиғи монополия субъектісінің меншігінде реттеліп көрсетілетін қызметті көрсету күнінен бастап он сегіз айдан аз болса;

      4-2) кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсететін табиғи монополия субъектісі негізсіз алынған кірісті тұтынушыларға бекітілген уақытша өтемдік тарифке сәйкес өтеуді жүргізбесе;";

      2) 20-баптың 1-тармағы мынадай мазмұндағы 3-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "3-1) көрсетілетін қызметтеріне субъектіге тариф бекітілген кірме жолдардың ажырамас бөлігі болып табылмайтын кірме жолдардың жаңа учаскелері сатып алынған (салынған) жағдайда;";

      3) 26-баптың 2-тармағының бірінші бөлігінде:

      28) тармақшаның екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Реттеліп көрсетілетін қызметтері табиғи монополия саласына жатқызылатын кірме жол иеліктен шығарылған жағдайда, осы кірме жолды иеленуші:

      кірме жолдар қызметтерін көрсетуге жасалған шарттары бар тұтынушыларды тендер өткізілгенге дейін күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей тендердің өткізілетіні туралы жазбаша хабардар етуге;

      тендерлік өтінімдерде ұсынылған сатып алу шарттары мен сомасы бірдей болған жағдайда, жұмыс істеп жүрген тұтынушыға үшінші тұлғалар алдында оны сатып алу бойынша артықшылық құқық беруге міндетті.";

      32) тармақшадағы "қамтамасыз етуге міндетті." деген сөздер "қамтамасыз етуге;" деген сөздермен ауыстырылып, мынадай мазмұндағы 33) және 34) тармақшалармен толықтырылсын:

      "33) кірме жолдың жылжымалы құрамды бір жолдан екінші жолға ауыстыруға арналған құрылысжайларын, құрылғылары мен элементтерін пайдаланғаны үшін жеке төлемақы алмауға;

      34) бәсекелес кірме жол болмаған кезде кірме жолдар қызметтерін көрсеткені үшін тұтынушы жылжымалы құрамның жүріп өтуі үшін пайдаланатын кірме жолдың нақты ұзындығы бойынша төлемақы алуға міндетті.".

      2-бап.

      1. Осы Заң:

      1) алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізілетін 1-баптың 1-тармағын;

      2) 2020 жылғы 1 сәуірден бастап қолданысқа енгізілетін 1-баптың 4-тармағы 9) тармақшасының екінші абзацын, 7-тармағы 3) тармақшасының жетінші абзацын қоспағанда, 2020 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

      2. Осы Заңның 1-бабы 2-тармағының 1) тармақшасы, 3-тармағы, 4-тармағы 1) тармақшасының сегізінші және тоғызыншы абзацтары, 5) тармақшасы 2022 жылғы 1 қаңтарға дейін қолданылады деп белгіленсін.

      Ескерту. 2-бапқа өзгеріс енгізілді – ҚР 09.11.2020 № 373-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

      Қазақстан Республикасының
Президенті
Қ. ТОҚАЕВ

О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам железнодорожного транспорта

Закон Республики Казахстан от 27 декабря 2019 года № 295-VІ ЗРК.

      Статья 1. Внести изменения и дополнения в следующие законодательные акты Республики Казахстан:

      1. В Кодекс Республики Казахстан об административных правонарушениях от 5 июля 2014 года (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2014 г., № 18-I, 18-II, ст.92; № 21, ст.122; № 23, ст.143; № 24, ст.145, 146; 2015 г., № 1, ст.2; № 2, ст.6; № 7, ст.33; № 8, ст.44, 45; № 9, ст.46; № 10, ст.50; № 11, ст.52; № 14, ст.71; № 15, ст.78; № 16, ст.79; № 19-I, ст.101; № 19-II, ст.102, 103, 105; № 20-IV, ст.113; № 20-VII, ст.115; № 21-I, ст.124, 125; № 21-II, ст.130; № 21-III, ст.137; № 22-I, ст.140, 141, 143; № 22-II, ст.144, 145, 148; № 22-III, ст.149; № 22-V, ст.152, 156, 158; № 22-VI, ст.159; № 22-VII, ст.161; № 23-I, ст.166, 169; № 23-II, ст.172; 2016 г., № 1, ст.4; № 2, ст.9; № 6, ст.45; № 7-I, ст.49, 50; № 7-II, ст.53, 57; № 8-I, ст.62, 65; № 8-II, ст.66, 67, 68, 70, 72; № 12, ст.87; № 22, cт.116; № 23, cт.118; № 24, cт.124, 126, 131; 2017 г., № 1-2, ст.3; № 9, ст.17, 18, 21, 22; № 12, ст.34; № 14, ст.49, 50, 54; № 15, ст.55; № 16, ст.56; № 22-III, ст.109; № 23-III, ст.111; № 23-V, ст.113; № 24, ст.114, 115; 2018 г., № 1, ст.4; № 7-8, ст.22; № 9, ст.27; № 10, ст.32; № 11, ст.36, 37; № 12, ст.39; № 13, ст.41; № 14, ст.44; № 15, ст.46, 49, 50; № 16, ст.53; № 19, ст.62; № 22, ст.82; № 23, ст.91; № 24, ст.93, 94; 2019 г., № 1, ст.2, 4; № 2, ст.6; № 5-6, ст.27; № 7, ст.36, 37; № 8, ст.45; № 15-16, ст.67; № 19-20, ст.86; Закон Республики Казахстан от 25 ноября 2019 года "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам оказания государственных услуг", опубликованный в газетах "Егемен Қазақстан" и "Казахстанская правда" 27 ноября 2019 г.; Закон Республики Казахстан от 26 ноября 2019 года "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам государственной службы и противодействия коррупции", опубликованный в газетах "Егемен Қазақстан" и "Казахстанская правда" 29 ноября 2019 г.; Закон Республики Казахстан от 13 декабря 2019 года "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам физической культуры и спорта", опубликованный в газетах "Егемен Қазақстан" и "Казахстанская правда" 19 декабря 2019 г.):

      1) оглавление дополнить заголовком статьи 624-1 следующего содержания:

      "Статья 624-1. Нарушение правил организации продажи проездных документов (билетов) на железнодорожном транспорте в Республике Казахстан";

      2) подпункты 1) и 2) части шестой статьи 559 изложить в следующей редакции:

      "1) содержании стрелочных переводов, станционных и магистральных путей железнодорожной сети и железнодорожных подъездных путей;

      2) содержании, эксплуатации и ремонте подвижного состава, технических средств, направленных на обеспечение безопасности движения на железнодорожном транспорте, искусственных сооружений, а также железнодорожных переездов, –";

      3) дополнить статьей 624-1 следующего содержания:

      "Статья 624-1. Нарушение правил организации продажи проездных документов (билетов) на железнодорожном транспорте в Республике Казахстан

      1. Нарушение правил организации продажи проездных документов (билетов) на железнодорожном транспорте в Республике Казахстан, совершенное в виде перепродажи, незаконной продажи проездных документов (билетов) на железнодорожном транспорте, а равно оказание содействия в перепродаже, незаконной продаже проездных документов (билетов) на железнодорожном транспорте –

      влекут штраф на физических лиц в размере ста, на субъектов малого предпринимательства – в размере ста пятидесяти, на субъектов среднего предпринимательства – в размере двухсот, на субъектов крупного предпринимательства – в размере двухсот пятидесяти месячных расчетных показателей.

      2. Действия, предусмотренные частью первой настоящей статьи, совершенные повторно в течение года после наложения административного взыскания, –

      влекут штраф на физических лиц в размере двухсот, на субъектов малого предпринимательства – в размере трехсот, на субъектов среднего предпринимательства – в размере четырехсот, на субъектов крупного предпринимательства – в размере пятисот месячных расчетных показателей.";

      4) абзац первый части второй статьи 691 после цифр "623," дополнить цифрами "624-1,";

      5) часть вторую статьи 812 после цифр "623," дополнить цифрами "624-1,";

      6) часть вторую статьи 829-1 после цифр "623," дополнить цифрами "624-1,".

      2. В Предпринимательский кодекс Республики Казахстан от 29 октября 2015 года (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2015 г., № 20-II, 20-III, cт.112; 2016 г., № 1, ст.4; № 6, ст.45; № 7-II, ст.55; № 8-I, ст.62, 65; № 8-II, ст.72; № 12, ст.87; № 23, ст.118; № 24, ст.124, 126; 2017 г., № 9, ст.21; № 14, ст.50, 51; № 22-III, ст.109; № 23-III, ст.111; № 23-V, ст.113; № 24, ст.115; 2018 г., № 10, ст.32; № 11, ст.37; № 14, ст.44; № 15, ст.46, 49, 50; № 19, ст.62; № 22, ст.82, 83; № 24, ст.94; 2019 г., № 2, ст.6; № 5-6, ст.27; № 7, ст.37, 39; № 8, ст.45; № 15-16, ст.67; № 19-20, ст.86; Закон Республики Казахстан от 25 ноября 2019 года "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам оказания государственных услуг", опубликованный в газетах "Егемен Қазақстан" и "Казахстанская правда" 27 ноября 2019 г.; Закон Республики Казахстан от 26 ноября 2019 года "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам государственной службы и противодействия коррупции", опубликованный в газетах "Егемен Қазақстан" и "Казахстанская правда" 29 ноября 2019 г.):

      1) статью 124-6 дополнить подпунктом 10-1) следующего содержания:

      "10-1) по согласованию с центральным исполнительным органом, осуществляющим руководство в сфере железнодорожного транспорта, разрабатывает и утверждает правила расчета и выплаты временной балансирующей платы, предусмотренной законодательством Республики Казахстан о железнодорожном транспорте;";

      2) в пункте 2 статьи 292 слова "государственной экспертизы предпроектной и (или) проектной документации" заменить словами "комплексной вневедомственной экспертизы проектов строительства".

      3. В Кодекс Республики Казахстан от 25 декабря 2017 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс) (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2017 г., № 22-I, 22-II, ст.107; 2018 г., № 10, ст.32; № 11, ст.37; № 13, ст.41; № 14, ст.42, 44; № 15, ст.50; № 19, ст.62; № 22, ст.82, 83; № 24, ст.93, 94; 2019 г., № 1, ст.2, 4; № 2, ст.6; № 5-6, ст.27; № 7, ст.37, 39; № 8, ст.45; № 15-16, ст.67; № 19-20, ст.86; Закон Республики Казахстан от 25 ноября 2019 года "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам оказания государственных услуг", опубликованный в газетах "Егемен Қазақстан" и "Казахстанская правда" 27 ноября 2019 г.; Закон Республики Казахстан от 26 ноября 2019 года "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам государственной службы и противодействия коррупции", опубликованный в газетах "Егемен Қазақстан" и "Казахстанская правда" 29 ноября 2019 г.):

      1) пункт 2 статьи 225 дополнить подпунктом 27) следующего содержания:

      "27) для железнодорожного перевозчика, осуществляющего деятельность по перевозке пассажиров, багажа, грузобагажа, почтовых отправлений, – доход, возникающий в связи с получением услуг магистральной железнодорожной сети при перевозке пассажиров железнодорожным транспортом на безвозмездной основе, от Национального оператора инфраструктуры, в том числе с применением временного понижающего коэффициента в размере 0 к тарифу на регулируемые услуги магистральной железнодорожной сети при перевозке пассажиров железнодорожным транспортом в соответствии с законодательством Республики Казахстан.";

      2) статью 243 дополнить пунктом 14-1 следующего содержания:

      "14-1. Вычету подлежат расходы, понесенные Национальным оператором инфраструктуры в связи с оказанием услуг магистральной железнодорожной сети при перевозке пассажиров железнодорожным транспортом железнодорожному перевозчику, осуществляющему деятельность по перевозке пассажиров, багажа, грузобагажа, почтовых отправлений, на безвозмездной основе, в том числе с применением временного понижающего коэффициента в размере 0 к тарифу на регулируемые услуги магистральной железнодорожной сети при перевозке пассажиров железнодорожным транспортом в соответствии с законодательством Республики Казахстан.";

      3) статью 255 дополнить пунктами 3 и 4 следующего содержания:

      "3. Перевозчик грузов имеет право на вычет расходов по временной балансирующей плате, уплаченной в соответствии с законодательством Республики Казахстан о железнодорожном транспорте оператору локомотивной тяги в пассажирском движении.

      4. Вычет расходов, указанных в пункте 3 настоящей статьи, осуществляется в пределах размеров, установленных государственным органом, осуществляющим руководство в сферах естественных монополий.";

      4) в статье 372:

      пункт 2 дополнить подпунктом 9) следующего содержания:

      "9) получение временной балансирующей платы в соответствии с законодательством Республики Казахстан о железнодорожном транспорте оператором локомотивной тяги в пассажирском движении.";

      пункт 5 дополнить подпунктом 35) следующего содержания:

      "35) оказание Национальным оператором инфраструктуры услуг магистральной железнодорожной сети при перевозке пассажиров железнодорожным транспортом железнодорожному перевозчику, осуществляющему деятельность по перевозке пассажиров, багажа, грузобагажа, почтовых отправлений, на безвозмездной основе, в том числе с применением временного понижающего коэффициента в размере 0 к тарифу на регулируемые услуги магистральной железнодорожной сети при перевозке пассажиров железнодорожным транспортом в соответствии с законодательством Республики Казахстан.";

      5) статью 400 дополнить пунктом 7 следующего содержания:

      "7. Сумма налога на добавленную стоимость по товарам, работам, услугам, использованным или которые будут использоваться Национальным оператором инфраструктуры для оказания железнодорожному перевозчику, осуществляющему деятельность по перевозке пассажиров, багажа, грузобагажа, почтовых отправлений, услуг магистральной железнодорожной сети при перевозке пассажиров железнодорожным транспортом на безвозмездной основе, в том числе с применением временного понижающего коэффициента в размере 0 к тарифу на регулируемые услуги магистральной железнодорожной сети при перевозке пассажиров железнодорожным транспортом в соответствии с законодательством Республики Казахстан, подлежит отнесению в зачет при соблюдении условий, установленных пунктом 1 настоящей статьи.".

      4. В Закон Республики Казахстан от 8 декабря 2001 года "О железнодорожном транспорте" (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2001 г., № 23, ст.315; 2003 г., № 10, ст.54; 2004 г., № 18, ст.110; № 23, ст.142; 2006 г., № 3, ст.22; № 13, ст.87; № 14, ст.89; № 16, ст.99; № 24, ст.148; 2007 г., № 9, ст.67; № 19, ст.148; 2008 г., № 15-16, ст.64; № 24, ст.129; 2009 г., № 2-3, ст.18; № 18, ст.84; 2010 г., № 5, ст.23; № 24, ст.146; 2011 г., № 1, ст.2, 3; № 5, ст.43; № 11, ст.102; № 12, ст.111; 2012 г., № 2, ст.14; № 15, ст.97; № 21-22, ст.124; 2013 г., № 14, ст.72, 75; № 16, ст.83; № 21-22, ст.115; 2014 г., № 1, ст.4; № 12, ст.82; № 19-I, 19-II, ст.96; № 21, ст.122; № 23, cт.143; 2015 г., № 19-I, ст.100; № 20-IV, ст.113; № 20-VII, ст.117; № 23-II, ст.170, 172; 2016 г., № 6, ст.45; № 8-I, ст.60; № 24, ст.124; 2017 г., № 9, ст.17; № 11, ст.29; № 23-III, ст.111; 2018 г., № 10, ст.32; № 19, ст.62; 2019 г., № 7, ст.37; № 8, ст.45; Закон Республики Казахстан от 26 ноября 2019 года "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам государственной службы и противодействия коррупции", опубликованный в газетах "Егемен Қазақстан" и "Казахстанская правда" 29 ноября 2019 г.):

      1) в статье 1:

      дополнить подпунктами 13-1) и 22-1) следующего содержания:

      "13-1) оператор локомотивной тяги в пассажирском движении – лицо, владеющее на праве собственности или иных законных основаниях тяговым транспортным средством (локомотивом), используемым для пассажирских перевозок, обеспечивающее его содержание, эксплуатацию;";

      "22-1) транзит груза – перевозка груза из одной страны в другую через территорию Республики Казахстан, в процессе которой груз прибывает на железнодорожную станцию Республики Казахстан и (или) убывает с железнодорожной станции за пределы Республики Казахстан с выполнением одной или нескольких из следующих операций: стоянка, перегрузка, складирование, дробление груза, изменение мест, массы, количества груза и вида транспорта;";

      подпункты 37) и 54) изложить в следующей редакции:

      "37) оператор локомотивной тяги – лицо, владеющее на праве собственности или иных законных основаниях тяговым транспортным средством (локомотивом), обеспечивающее его содержание, эксплуатацию, за исключением оператора локомотивной тяги в пассажирском движении;";

      "54) участник перевозочного процесса – пользователь услуг по перевозке, перевозчик, Национальный оператор инфраструктуры, оператор локомотивной тяги, оператор локомотивной тяги в пассажирском движении, оператор вагонов (контейнеров), ветвевладелец, а также владелец железнодорожных путей по договорам государственно-частного партнерства, в том числе по договорам концессии;";

      дополнить подпунктом 62-1) следующего содержания:

      "62-1) временная балансирующая плата – расходы Национального перевозчика грузов, направленные на поддержку пассажирских перевозок;";

      подпункт 64-2) изложить в следующей редакции:

      "64-2) Национальный оператор инфраструктуры – юридическое лицо, контрольный пакет акций которого принадлежит национальному управляющему холдингу или Национальной железнодорожной компании, осуществляющее эксплуатацию, содержание, модернизацию, строительство магистральной железнодорожной сети и оказывающее услуги магистральной железнодорожной сети, а также осуществляющее первоочередное обеспечение воинских перевозок;";

      2) пункт 3 статьи 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Участники перевозочного процесса, не имеющие собственного подвижного состава, пользуются услугами оператора локомотивной тяги, оператора локомотивной тяги в пассажирском движении и оператора вагонов (контейнеров) на основании договора.";

      3) подпункт 1) пункта 4 статьи 6-2 изложить в следующей редакции:

      "1) международные – перевозки между Республикой Казахстан и иностранными государствами или транзит груза;";

      4) в статье 8:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Взаимоотношения Национальной железнодорожной компании, оператора локомотивной тяги в пассажирском движении и перевозчиков с органами государственного управления при организации перевозки пассажиров осуществляются на условиях договоров в соответствии с законодательством Республики Казахстан.";

      часть первую пункта 2-2 изложить в следующей редакции:

      "2-2. Договоры на долгосрочное субсидирование расходов оператора локомотивной тяги в пассажирском движении по социально значимым сообщениям заключаются в письменной форме. Договоры на долгосрочное субсидирование расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям, заключаются в письменной форме на основе типового договора, утверждаемого уполномоченным органом.";

      пункт 2-3 изложить в следующей редакции:

      "2-3. Уполномоченный орган и (или) местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы могут заключать договоры по следующим обязательствам:

      1) долгосрочное субсидирование расходов оператора локомотивной тяги в пассажирском движении по социально значимым сообщениям в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      2) долгосрочное субсидирование расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям, в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      3) определение перевозчика, указанного в части второй пункта 2-2 настоящей статьи;

      4) другие обязательства, предусмотренные настоящим Законом и иным законодательством Республики Казахстан.";

      5) статью 12 дополнить пунктом 4 следующего содержания:

      "4. Временная балансирующая плата устанавливается государственным органом, осуществляющим руководство в сферах естественных монополий, при формировании предельных уровней цен на услуги локомотивной тяги и направляется:

      1) оператору локомотивной тяги в пассажирском движении;

      2) Национальному оператору инфраструктуры.

      Правила расчета и выплаты временной балансирующей платы разрабатываются и утверждаются государственным органом, осуществляющим руководство в сферах естественных монополий, по согласованию с уполномоченным органом.

      Правила расчета и выплаты временной балансирующей платы содержат перечень расходов, учитываемых при формировании временной балансирующей платы.

      Источником временной балансирующей платы являются доходы Национального перевозчика грузов от деятельности по перевозке грузов железнодорожным транспортом в транзитном сообщении через территорию Республики Казахстан.";

      6) пункт 2 статьи 14 дополнить подпунктами 19-1), 33-1) и 33-2) следующего содержания:

      "19-1) разработка и утверждение правил включения и исключения магистральных, станционных путей и иных объектов магистральной железнодорожной сети из перечня магистральных, станционных путей и иных объектов, технологически необходимых для функционирования магистральной железнодорожной сети;";

      "33-1) разработка и утверждение правил долгосрочного субсидирования расходов оператора локомотивной тяги в пассажирском движении по социально значимым сообщениям;

      33-2) разработка и утверждение методики определения объемов долгосрочного субсидирования расходов оператора локомотивной тяги в пассажирском движении по социально значимым сообщениям;";

      7) пункт 1 статьи 40 дополнить подпунктом 4-1) следующего содержания:

      "4-1) транзита груза;";

      8) в статье 44:

      пункт 1 дополнить подпунктом 4) следующего содержания:

      "4) получать от грузополучателя, грузоотправителя копии товаросопроводительных документов при транзите груза.";

      дополнить пунктом 2-1 следующего содержания:

      "2-1. Представитель грузоотправителя за сутки до заявленной даты отправки груза письменно извещает перевозчика о транзите груза с указанием способа и места ввоза, вывоза груза.";

      9) статью 57-1 дополнить пунктами 2-1 и 4 следующего содержания:

      "2-1. Взимание отдельной платы за пользование сооружениями, устройствами и элементами подъездного пути, предназначенными для перемещения подвижного состава с одного пути на другой, запрещается.";

      "4. Ветвевладельцы при условии отсутствия конкурентного подъездного пути обязаны не допускать действий (бездействия), приводящих к прекращению оказания услуг подъездного пути участникам перевозочного процесса, за исключением случаев, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.";

      10) статью 64 дополнить частями третьей и четвертой следующего содержания:

      "Открытие перевозчиками пассажиров новых железнодорожных сообщений, не относящихся к социально значимым пассажирским сообщениям, осуществляется по согласованию с уполномоченным органом.

      Порядок согласования уполномоченным органом открытия перевозчиками пассажиров новых железнодорожных сообщений, не относящихся к социально значимым пассажирским сообщениям, определяется Правилами пользования магистральной железнодорожной сетью.".

      5. В Закон Республики Казахстан от 29 декабря 2014 года "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам кардинального улучшения условий для предпринимательской деятельности в Республике Казахстан" (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2014 г., № 23, cт.143; 2015 г., № 8, ст.42; № 19-I, ст.99; № 19-II, ст.103; № 20-IV, ст.113; № 21-II, ст.131; № 23-I, ст.169; 2016 г., № 7-II, cт.53):

      в статье 3:

      в пункте 4:

      в абзаце первом цифры "2020" заменить цифрами "2023";

      в абзаце первом подпункта 2) цифры "2020" заменить цифрами "2023";

      в абзаце первом пункта 4-1 цифры "2020" заменить цифрами "2023".

      6. В Закон Республики Казахстан от 25 декабря 2017 года "О введении в действие Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс)" (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2017 г., № 22-III, ст.108; 2018 г., № 10, ст.32; № 14, ст.42, 44; № 22, ст.83; № 24, ст.93; 2019 г., № 1, ст.4; № 7, ст.37; № 15-16, ст.67):

      дополнить статьями 30-1 и 36-1 следующего содержания:

      "Статья 30-1. Приостановить до 1 января 2021 года действие:

      1) заголовка статьи 255 оглавления Налогового кодекса, установив, что в период приостановления данный заголовок действует в следующей редакции:

      "Статья 255. Вычет отдельных видов расходов недропользователя, перевозчика грузов";

      2) заголовка статьи 255 Налогового кодекса, установив, что в период приостановления данный заголовок действует в следующей редакции:

      "Статья 255. Вычет отдельных видов расходов недропользователя, перевозчика грузов";

      3) абзаца первого пункта 2 статьи 255 Налогового кодекса, установив, что в период приостановления данный абзац действует в следующей редакции:

      "2. Вычет расходов, указанных в пункте 1 настоящей статьи, не должен превышать размер положительной разницы, определенной в следующем порядке:".";

      "Статья 36-1. Приостановить до 1 января 2021 года действие пункта 6 статьи 400 Налогового кодекса, установив, что в период приостановления данный пункт действует в следующей редакции:

      "6. Сумма налога на добавленную стоимость, не соответствующего положениям настоящей статьи, а также налога на добавленную стоимость, указанного в статье 402 настоящего Кодекса, признается суммой налога на добавленную стоимость, не относимого в зачет, за исключением случая, предусмотренного пунктом 7 настоящей статьи.".".

      7. В Закон Республики Казахстан от 27 декабря 2018 года "О естественных монополиях" (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2018 г., № 23, ст.87):

      1) в статье 13:

      в пункте 1:

      подпункт 1) изложить в следующей редакции:

      "1) совершение сделок с имуществом, используемым для предоставления регулируемой услуги, если балансовая стоимость имущества, учтенного в бухгалтерском балансе на начало текущего года, превышает 0,05 процента от балансовой стоимости его активов в соответствии с бухгалтерским балансом на начало текущего года, за исключением случая, предусмотренного подпунктом 1-1) настоящего пункта;";

      дополнить подпунктом 1-1) следующего содержания:

      "1-1) совершение сделок с имуществом, используемым для предоставления регулируемой услуги подъездных путей;";

      пункт 2 дополнить подпунктами 4-1) и 4-2) следующего содержания:

      "4-1) имущество, используемое для предоставления регулируемой услуги подъездных путей, находится в собственности субъекта естественной монополии менее восемнадцати месяцев со дня оказания регулируемой услуги;

      4-2) субъект естественной монополии, оказывающий регулируемые услуги подъездных путей, не произвел возмещение потребителям необоснованно полученного дохода в соответствии с утвержденным временным компенсирующим тарифом;";

      2) пункт 1 статьи 20 дополнить подпунктом 3-1) следующего содержания:

      "3-1) в случае приобретения (строительства) новых участков подъездных путей, не являющихся неразрывной частью подъездных путей, на услуги которых субъекту утвержден тариф;";

      3) в части первой пункта 2 статьи 26:

      часть вторую подпункта 28) изложить в следующей редакции:

      "В случае отчуждения подъездного пути, регулируемые услуги которого относятся к сфере естественной монополии, владелец данного подъездного пути обязан:

      письменно уведомить потребителей, имеющих заключенные договоры на оказание услуг подъездных путей, о проведении тендера не позднее тридцати календарных дней до проведения тендера;

      предоставить преимущественное право по его покупке действующему потребителю перед третьими лицами в случае одинаковых условий и суммы выкупа, представленных в тендерных заявках.";

      дополнить подпунктами 33) и 34) следующего содержания:

      "33) не взимать отдельную плату за пользование сооружениями, устройствами и элементами подъездного пути, предназначенными для перемещения подвижного состава с одного пути на другой;

      34) взимать за оказание услуг подъездных путей при отсутствии конкурентного подъездного пути плату по фактической протяженности подъездного пути, используемой потребителем для проезда подвижного состава.".

      Статья 2.

      1. Настоящий Закон вводится в действие с 1 января 2020 года, за исключением:

      1) пункта 1 статьи 1, который вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования;

      2) абзаца второго подпункта 9) пункта 4, абзаца седьмого подпункта 3) пункта 7 статьи 1, которые вводятся в действие с 1 апреля 2020 года.

      2. Установить, что подпункт 1) пункта 2, пункт 3, абзацы восьмой и девятый подпункта 1), подпункт 5) пункта 4 статьи 1 настоящего Закона действуют до 1 января 2022 года.

      Сноска. Статья 2 с изменением, внесенным Законом РК от 09.11.2020 № 373-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Президент Республики Казахстан К. ТОКАЕВ