Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасының Заңы 2020 жылғы 25 желтоқсандағы № 391-VI ҚРЗ.

Баспасөз релизі

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы заңның қолданысқа енгізілу тәртібін 2-б.қараңыз.

      1-бап. 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне (Қазақстан Республикасы Парламентінің Жаршысы, 2008 ж., № 21, 93-құжат; 2009 ж., № 23, 112-құжат; № 24, 129-құжат; 2010 ж., № 5, 23-құжат; № 7, 29, 32-құжаттар; № 15, 71-құжат; № 24, 146, 149, 150-құжаттар; 2011 ж., № 2, 21, 25-құжаттар; № 4, 37-құжат; № 6, 50-құжат; № 7, 54-құжат; № 11, 102-құжат; № 13, 115-құжат; № 15, 125-құжат; № 16, 129-құжат; № 20, 151-құжат; № 24, 196-құжат; 2012 ж., № 1, 5-құжат; № 2, 16-құжат; № 3, 21-құжат; № 4, 30, 32-құжаттар; № 5, 36, 41-құжаттар; № 8, 64-құжат; № 13, 91-құжат; 14, 94-құжат; № 18-19, 119-құжат; № 23-24, 125-құжат; 2013 ж., № 2, 13-құжат; № 5-6, 30-құжат; № 8, 50-құжат; № 9, 51-құжат; № 10-11, 56-құжат; № 13, 63-құжат; № 14, 72-құжат; № 15, 81, 82-құжаттар; № 16, 83-құжат; № 20, 113-құжат; № 21-22, 114-құжат; 2014 ж., № 1, 6-құжат; № 2, 10, 12-құжаттар; № 4-5, 24-құжат; № 7, 37-құжат; № 8, 44-құжат; № 11, 63, 69-құжаттар; № 12, 82-құжат; № 14, 84, 86-құжаттар; № 16, 90-құжат; № 19-I, 19-II, 96-құжат; № 21, 122-құжат; № 22, 128, 131-құжаттар; № 23, 143-құжат; 2015 ж., № 2, 3-құжат; № 11, 57-құжат; № 14, 72-құжат; № 15, 78-құжат; № 19-I, 100-құжат; № 19-II, 106-құжат; № 20-IV, 113-құжат; № 20-VII, 117-құжат; № 21-I, 121, 124-құжаттар; № 21-II, 130, 132-құжаттар; № 22-I, 140, 143-құжаттар; № 22-ІІ, 144-құжат; № 22-V, 156-құжат; № 22-VI, 159-құжат; № 23-II, 172-құжат; 2016 ж., № 7-II, 53-құжат; № 8-I, 62-құжат; № 12, 87-құжат; № 22, 116-құжат; № 23, 119-құжат; № 24, 126-құжат; 2017 ж., № 4, 7-құжат; № 6, 11-құжат; № 9, 18-құжат; № 10, 23-құжат; № 13, 45-құжат; № 14, 51-құжат; № 15, 55-құжат; № 20, 96-құжат; № 22-III, 109-құжат; № 23-III, 111-құжат; № 23-V, 113-құжат; № 24, 115-құжат; 2018 ж., № 1, 2-құжат; № 7-8, 22-құжат; № 9, 31-құжат; № 10, 32-құжат; № 12, 39-құжат; № 14, 42-құжат; № 15, 47, 50-құжаттар; № 16, 55-құжат; № 19, 62-құжат; № 22, 82, 83-құжаттар; № 24, 93-құжат; 2019 ж., № 1, 4-құжат; № 5-6, 27-құжат; № 7, 37, 39-құжаттар; № 8, 45-құжат; № 15-16, 67-құжат; № 19-20, 86-құжат; № 23, 99, 106-құжаттар; № 24-I, 118, 119-құжаттар; 2020 ж., № 9, 31-құжат; № 10, 39, 44-құжаттар; № 11, 54-құжат; № 12, 61, 63-құжаттар; № 14, 68, 75-құжаттар; № 16, 77-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      1) мазмұнында:

      40-баптың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "40-бап. Жедел-іздестіру қызметін, барлау және қарсы барлау қызметін жүзеге асыратын, сондай-ақ күзетілетін адамдар мен объектілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін мемлекеттік органдар мен олардың мекемелерінің шығыстарын сыныптау";

      41-1-баптың тақырыбы алып тасталсын;

      65-1-баптың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "65-1-бап. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері";

      мынадай мазмұндағы 70-1-баптың тақырыбымен толықтырылсын:

      "70-1-бап. Қазақстан Республикасы Президентінің бастамаларына арналған резерв";

      2) 3-баптың 1-тармағында:

      12-5) тармақшадағы ", шартты түрде қаржыландырылатын шығыстарды" деген сөздер алып тасталсын;

      30) тармақшадағы ", үкіметтік" деген сөз алып тасталсын;

      3) 19-баптың 2-тармағының 2-1) тармақшасы алып тасталсын;

      4) 20-баптың 2-1-тармағы алып тасталсын;

      5) 24-бап мынадай мазмұндағы 2-1-тармақпен толықтырылсын:

      "2-1. Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан кепілдендірілген трансферт кесімді баға кезінде мұнай секторы ұйымдарынан Қазақстан Республикасының Ұлттық қорына болжамды түсімдердің көлемінен аспайтын мөлшерде жоспарланады.

      Кесімді баға мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкімен келісу бойынша айқындаған тәртіппен айқындалады.

      Кесімді баға осы баптың 2-тармағында көзделген заңда белгіленеді.";

      6) 33-баптың 3-тармағының алтыншы бөлігіндегі "сондай-ақ шартты түрде қаржыландырылатын шығыстар үшін" деген сөздер алып тасталсын;

      7) 34-бап мынадай мазмұндағы 5-тармақпен толықтырылсын:

      "5. Зерттеулердің, консалтингтік көрсетілетін қызметтер мен мемлекеттік тапсырманың құны тиісті саланың (аяның) орталық уәкілетті органдары бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша айқындайтын тәртіппен белгіленеді.";

      8) 40-бапта:

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "40-бап. Жедел-іздестіру қызметін, барлау және қарсы барлау қызметін жүзеге асыратын, сондай-ақ күзетілетін адамдар мен объектілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін мемлекеттік органдар мен олардың мекемелерінің шығыстарын сыныптау";

      бірінші абзацтағы "мемлекеттік органдар" деген сөздер "арнаулы мемлекеттік органдар" деген сөздермен ауыстырылсын;

      мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:

      "Арнаулы мемлекеттік органдарды қоспағанда, мемлекеттік органдар мен олардың мекемелерінің жедел-іздестіру қызметін жүзеге асыруға арналған шығыстары шығыстардың экономикалық сыныптамасының бір өзіндік ерекшелігі бойынша көрсетіле отырып, күрделі шығыстарды және бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға арналған шығыстарды қоспағанда, мемлекеттік функциялар мен өкілеттіктерді орындауға бағытталған бір функционалдық топ бойынша, бір бюджеттік бағдарлама бойынша сыныпталады.";

      9) 41-бапта:

      1-тармақтың бірінші бөлігіндегі "Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын олардың ұйымдарына" деген сөздер "олардың ұйымдарына, "Елбасы Академиясы" корпоративтік қорына Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын" деген сөздермен ауыстырылсын;

      3-тармақ мынадай мазмұндағы үшінші бөлікпен толықтырылсын:

      "Мемлекеттік тапсырманы орындауға жауапты заңды тұлғаның мемлекеттік тапсырманы қосалқы мердігерге (бірлесіп орындаушыға) мемлекеттік тапсырманы орындауға бөлінетін тиісті қаржы жылына арналған бюджет қаражаты сомасының елу пайызынан аспайтын көлемде беруіне жол беріледі.";

      10) 41-1-бап алып тасталсын;

      11) 50-баптың 2-тармағының 4-1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-1) облыстық мәслихат белгілеген кірістерді бөлу нормативтері бойынша өңірдің әлеуметтік-экономикалық дамуына және оның инфрақұрылымын дамытуға жер қойнауын пайдаланушылардың аударымдары;";

      12) 52-баптың 2-тармағы мынадай мазмұндағы 4-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "4-1) облыстық мәслихат белгілеген кірістерді бөлу нормативтері бойынша өңірдің әлеуметтік-экономикалық дамуына және оның инфрақұрылымын дамытуға жер қойнауын пайдаланушылардың аударымдары;";

      13) 53-баптың 4-тармағы мынадай мазмұндағы үшінші бөлікпен толықтырылсын:

      "Мемлекеттік органның штат санының лимиттері қысқартылған кезде мемлекеттік органдардың қызметін қамтамасыз етуге көзделген, штат санының бекітілген лимиттеріне сәйкес есептелген қаражат мөлшері мемлекеттік органдарда тиісті және кейінгі жылдарға сақталады.";

      14) 54-баптың 4-тармағы мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:

      "Облыстық бюджеттен қаржыландырылатын жергілікті атқарушы органдардың штат санының лимиттері қысқартылған кезде облыстық бюджеттен қаржыландырылатын жергілікті атқарушы органдардың қызметін қамтамасыз етуге көзделген, штат санының бекітілген лимиттеріне сәйкес есептелген қаражат мөлшері облыстық бюджеттен қаржыландырылатын жергілікті атқарушы органдарда тиісті және кейінгі жылдарға сақталады.";

      15) 55-баптың 4-тармағы мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:

      "Республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттерінен қаржыландырылатын жергілікті атқарушы органдардың штат санының лимиттері қысқартылған кезде республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттерінен қаржыландырылатын жергілікті атқарушы органдардың қызметін қамтамасыз етуге көзделген, штат санының бекітілген лимиттеріне сәйкес есептелген қаражат мөлшері республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттерінен қаржыландырылатын жергілікті атқарушы органдарда тиісті және кейінгі жылдарға сақталады.";

      16) 56-баптың 4-тармағы мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:

      "Аудандық бюджеттен (облыстық маңызы бар қаланың бюджетінен) қаржыландырылатын жергілікті атқарушы органдардың штат санының лимиттері қысқартылған кезде аудандық бюджеттен (облыстық маңызы бар қаланың бюджетінен) қаржыландырылатын жергілікті атқарушы органдардың қызметін қамтамасыз етуге көзделген, штат санының бекітілген лимиттеріне сәйкес есептелген қаражат мөлшері аудандық бюджеттен (облыстық маңызы бар қаланың бюджетінен) қаржыландырылатын жергілікті атқарушы органдарда тиісті және кейінгі жылдарға сақталады.";

      17) 56-1-бапта:

      1-тармақтың 18) тармақшасындағы "және үкіметтік" деген сөздер алып тасталсын;

      4-тармақ мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:

      "Аудандық маңызы бар қаланың, ауылдың, кенттің, ауылдық округтің бюджеттерінен қаржыландырылатын әкімдер аппараттарының штат санының лимиттері қысқартылған кезде аудандық маңызы бар қаланың, ауылдың, кенттің, ауылдық округтің бюджеттерінен қаржыландырылатын әкімдер аппараттарының қызметін қамтамасыз етуге көзделген, штат санының бекітілген лимиттеріне сәйкес есептелген қаражат мөлшері аудандық маңызы бар қаланың, ауылдың, кенттің, ауылдық округтің бюджеттерінен қаржыландырылатын әкімдер аппараттарында тиісті және кейінгі жылдарға сақталады.";

      18) 57-бапта:

      1 және 2-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Бюджеттік комиссия бюджет жобасын уақтылы әрі сапалы әзірлеуді және бюджетті нақтылау, түзету және атқару жөнінде ұсыныстар дайындауды қамтамасыз ету мақсатында құрылады.

      2. Республикалық бюджеттік комиссия, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджеттік комиссиялары және республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік комиссиялары (бұдан әрі – ведомстволық бюджеттік комиссиялар) өз қызметін тұрақты негізде жүзеге асырады.";

      мынадай мазмұндағы 6-тармақпен толықтырылсын:

      "6. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бірінші басшылары ведомстволық бюджеттік комиссияларды құрады, олар туралы ережені бекітеді, олардың құрамын айқындайды.";

      19) 58-бап мынадай редакцияда жазылсын:

      "58-бап. Бюджеттік комиссиялардың құзыреті

      1. Республикалық бюджеттік комиссияның, облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджеттік комиссияларының құзыретіне мыналар кіреді:

      1) әлеуметтік-экономикалық даму болжамы бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      2) мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларының немесе аумақтарды дамыту бағдарламаларының басым мақсаттары мен бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының бағыттары бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      3) мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларының жобалары немесе стратегиялық жоспарға өзгерістер мен толықтырулардың жобалары және бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      4) бюджеттер жобаларының көрсеткіштерін айқындау бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      5) республикалық және жергілікті бюджеттердің және (немесе) Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының түсімдерін қысқартуды немесе шығыстарын ұлғайтуды көздейтін нормативтік құқықтық актілердің жобалары бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      6) бюджеттерді нақтылау бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      7) бюджеттік мониторинг нәтижелерін, нәтижелерге жүргізілген бағалауды қарау және олар бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      8) бюджеттерді түзету бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      9) осы Кодексте, сондай-ақ бюджеттік комиссиялар туралы ережелерде көзделген өзге де өкілеттіктер.

      2. Ведомстволық бюджеттік комиссиялардың құзыретіне мыналар кіреді:

      1) мемлекеттік органның стратегиялық жоспарының жобасы немесе стратегиялық жоспарға өзгерістер мен толықтырулардың жобасы, бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      2) республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік өтінімі және оған есеп-қисаптар бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      3) бюджеттік мониторинг нәтижелерін, нәтижелерге жүргізілген бағалауды қарау және олар бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      4) осы Кодексте, сондай-ақ ведомстволық бюджеттік комиссиялар туралы ережелерде көзделген өзге де өкілеттіктер.";

      20) 61-баптың 1-1-тармағы 1) тармақшасының он бірінші абзацы алып тасталсын;

      21) 65-1-бап мынадай редакцияда жазылсын:

      "65-1-бап. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері

      1. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган айқындайды.

      Аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдары айқындайтын, аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттерінен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін қоспағанда, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар айқындайды.

      2. Стратегиялық жоспарлар әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның қорытындыларына Республикалық бюджеттік комиссияның ұсыныстары ескеріле отырып стратегиялық жоспарлардың жобалары немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобалары, стратегиялық жоспарлар мен бюджеттік бағдарламалардың іске асырылуын бағалау, алдыңғы жылғы бюджет шығыстарының әлеуметтік-экономикалық нәтижесін бағалау негізінде айқындалады.

      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері мемлекеттік орган туралы ережеде айқындалған өкілеттіктер, бюджеттік бағдарламалардың іске асырылуын бағалау, алдыңғы жылғы бюджет шығыстарының әлеуметтік-экономикалық әсерін бағалау негізінде айқындалады.

      Жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері аумақтарды дамыту бағдарламалары және мемлекеттік орган туралы ережеде айқындалған өкілеттіктер негізінде айқындалады.

      Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстары лимитінің құрамында бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган мемлекеттік органдардың ағымдағы әкімшілік шығыстарының лимитін айқындайды.

      Шығыстардың лимиттері бюджеттік бағдарламалардың әрбір әкімшісі үшін айқындалады.

      Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері тиісті бюджеттік комиссияның ұсынысы ескеріле отырып айқындалады.

      Тиісті бюджеттік комиссияның ұсынысы ескеріле отырып айқындалған лимиттер ағымдағы қаржы жылының 1 мамырына дейін бюджеттік бағдарламалардың әкімшілеріне жеткізіледі.

      3. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау тәртібін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган айқындайды.";

      22) 66-бапта:

      1 және 2-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Стратегиялық жоспарлар әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бюджет шығыстарын жоспарлау үшін:

      ағымдағы қаржы жылының 15 наурызына дейінгі мерзімде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға ведомстволық бюджеттік комиссия мақұлдаған стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, бюджеттік бағдарламалардың жобаларын;

      стратегиялық жоспарлар жобаларының мақсаттары мен нысаналы индикаторларына қол жеткізу үшін қаржылық қажеттіліктің есеп-қисабын;

      ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға Республикалық бюджеттік комиссияның оң ұсыныстары бар стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, бюджеттік өтінімдерді толық көлемде және бюджеттік бағдарламалардың жобаларын ұсынады.

      2. Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға бюджеттік өтінімдерді толық көлемде және бюджеттік бағдарламалардың жобаларын ұсынады.";

      мынадай мазмұндағы 2-1-тармақпен толықтырылсын:

      "2-1. Аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдарына ұсынатын аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттерінен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалардың әкімшілерін қоспағанда, жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органға бюджеттік өтінімдерді толық көлемде және бюджеттік бағдарламалардың жобаларын ұсынады.";

      23) 67-бапта:

      1-1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-1. Бюджеттік өтінім бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері негізінде және шегінде жасалады.";

      5-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің базалық шығыстарды ұлғайту жөніндегі жаңа бастамаларына арналған шығыстарды жоспарлау алдыңғы жоспарлы кезеңде республикалық бюджет туралы заңда немесе жергілікті бюджет туралы мәслихат шешімінде бекітілген осы бюджеттік бағдарламалар әкімшісі базалық шығыстарының қаражатын қайта бөлу есебінен жүзеге асырылады.";

      6-тармақта:

      1) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) мемлекеттік органдардың осы Кодекстің 65-1-бабы 2-тармағының төртінші бөлігіне сәйкес лимиттері айқындалған ағымдағы әкімшілік шығыстарын және бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган айқындаған тізбе бойынша базалық шығыстарды қоспағанда, мәлімделген қаржыландырудың бюджеттік бағдарламалар нәтижелерінің көрсеткіштеріне қол жеткізуге ықпалын сипаттай отырып, бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің әрбір бюджеттік бағдарламасы бойынша шығыстардың түрлері бойынша есеп-қисаптар;";

      мынадай мазмұндағы 1-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "1-1) бюджеттік инвестициялық жобаларға, заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыруға және (немесе) ұлғайтуға, бюджеттік субсидияларға мәлімделетін шығыстардың экономикалық нәтижесін бағалау кіреді.

      Бюджеттік инвестициялық жобаларға, заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыруға және (немесе) ұлғайтуға мәлімделетін шығыстардың экономикалық әсері Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес айқындалады.

      Бюджеттік субсидиялардың экономикалық әсері тиісті саланың (аяның) орталық уәкілетті органдары бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша айқындаған тәртіппен айқындалады.";

      24) 68-бапта:

      1 және 2-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган стратегиялық жоспарлардың мақсаттарына және бюджеттік бағдарламалардың көрсеткіштеріне қол жеткізу тиімділігін бағалау нәтижелерін ескере отырып:

      1) стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын олардың стратегиялық және бағдарламалық құжаттарға сәйкестігі, стратегиялық және бағдарламалық құжаттардың мақсаттары мен нысаналы индикаторларына қол жеткізуді қамтамасыз ету, нысаналы индикаторларға қол жеткізу дәрежесі, елдің әлеуметтік-экономикалық дамуына ықпалы тұрғысынан;

      2) стратегиялық жоспарлар әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын нәтижелердің көрсеткіштерін таңдау дұрыстығы, бюджеттік бағдарламалар нәтижелері көрсеткіштерінің стратегиялық жоспардың нысаналы индикаторларымен өзара байланысының болуы, нәтижелердің көрсеткіштеріне қол жеткізу дәрежесі тұрғысынан қарайды.

      Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, бюджеттік бағдарламалардың жобаларын қарау нәтижелері бойынша қорытындылар қалыптастырады және ағымдағы қаржы жылының 15 сәуірінен кешіктірмей бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға Республикалық бюджеттік комиссияның қарауына шығару үшін және бюджеттік бағдарламалардың әкімшілеріне жібереді.

      Стратегиялық жоспарлардың жобалары немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобалары бойынша қорытындының нысанын мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган айқындайды.

      Стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері Республикалық бюджеттік комиссияның ұсыныстарын ескере отырып пысықтайды және осы Кодекстің 66-бабының 1-тармағына сәйкес бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға енгізеді.

      2. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган есепті қаржы жылындағы бюджеттің атқарылуын талдау нәтижелерін, сондай-ақ стратегиялық жоспарлардың мақсаттарына және бюджеттік бағдарламалардың көрсеткіштеріне қол жеткізу тиімділігін бағалау нәтижелерін ескере отырып:

      1) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерін олардың Қазақстан Республикасының бюджет және өзге де заңнамасына, әлеуметтік-экономикалық даму болжамына, қолданыстағы заттай нормаларға және бюджеттік бағдарламалардың жобаларына сәйкестігі тұрғысынан қарайды, бұл ретте бюджеттік өтінімдерді қарау кезінде әрбір бюджеттік бағдарлама бойынша шығыстардың түрлері бойынша есептеу кезінде бағдар ретінде Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасында белгіленген тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер бағаларының дерекқоры да пайдаланылады;

      2) стратегиялық жоспарлар әзірлейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламалары жобаларының көрсеткіштерін олардың стратегиялық жоспардың мақсаттарымен және нысаналы индикаторларымен өзара байланысы тұрғысынан;

      3) стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламалары жобаларының көрсеткіштерін олардың бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің функцияларына, өкілеттіктеріне, қызметінің бағыттарына сәйкестігі тұрғысынан қарайды.

      Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган осы тармақта көрсетілген материалдарды қарау қорытындысы бойынша бюджеттік өтінімдер және бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша қорытындылар қалыптастырады.

      Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның бюджеттік бағдарламалар жобалары бойынша қорытындылары стратегиялық жоспарлардың жобалары немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобалары бойынша мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның қорытындылары және Республикалық бюджеттік комиссияның ұсыныстары ескеріле отырып қалыптастырылады.

      Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган Республикалық бюджеттік комиссияның қарауына бюджеттік өтінімдер, бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша қорытындылар енгізеді.";

      мынадай мазмұндағы 2-1-тармақпен толықтырылсын:

      "2-1. Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің бюджеттік өтінімі бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға қарау үшін жіберіледі, ол оған қорытынды дайындайды және өзгерістер енгізбей республикалық бюджеттің жобасына енгізеді.";

      5-тармақтың екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға пысықталған бюджеттік бағдарламалардың жобалары мен бюджеттік өтінімдерді;";

      25) мынадай мазмұндағы 70-1-баппен толықтырылсын:

      "70-1-бап. Қазақстан Республикасы Президентінің бастамаларына арналған резерв

      1. Қазақстан Республикасы Президентінің бастамаларына арналған резерв Қазақстан Республикасы Президентінің Қазақстан халқына жыл сайынғы жолдауларын және Қазақстан Республикасы Президентінің басқа да бастамаларын қаржыландыру үшін жоспарлы кезеңнің бірінші жылына арналған республикалық бюджеттің құрамында қалыптастырылады.

      2. Қазақстан Республикасы Президентінің бастамаларына арналған резерв кезекті қаржы жылына арналған республикалық бюджет шығыстарының жоспарланған көлемінің екі пайызына дейінгі мөлшерде жоспарланады.

      3. Қазақстан Республикасы Президентінің бастамаларына арналған резерв бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган әкімшілендіретін жеке бөлінетін бюджеттік бағдарлама бойынша көзделеді.

      4. Қазақстан Республикасы Президентінің бастамаларына арналған резервті бөлу тәртібін Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайды.";

      26) 71-баптың 3-тармағында:

      сегізінші абзацтағы "арнайы резерв мөлшерін бөле отырып," деген сөздер алып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы тоғызыншы абзацпен толықтырылсын:

      "Қазақстан Республикасы Президентінің бастамаларына арналған резервтің мөлшері;";

      он төртінші абзац алып тасталсын;

      27) 73-1-баптың 3-тармағының 1) тармақшасы "шығындардың" деген сөзден кейін ", таза бюджеттік кредиттеудің" деген сөздермен толықтырылсын;

      28) 74-баптың 1-тармағының екінші бөлігінде:

      2), 2-1) және 3-2) тармақшалар алып тасталсын;

      4) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) республикалық бюджеттің жобасына енгізілген шешімдерді ашып көрсететін түсіндірме жазбаны ұсынады.

      Түсіндірме жазбаға Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің республикалық бюджет жобасын алдын ала бағалау шеңберінде енгізілген ұсынымдарын ескеру туралы ақпарат та енгізіледі.

      Түсіндірме жазбаға мемлекеттік бағдарламалар бөлінісінде бюджеттік инвестициялар, оның ішінде мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын іске асыруға бағытталған бюджеттік инвестициялар тізбесі қоса беріледі;";

      мынадай мазмұндағы 5) тармақшамен толықтырылсын:

      "5) бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бірінші басшысы қол қойған бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің мыналарды:

      орталық мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларының жобаларын немесе стратегиялық жоспарларына өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын;

      бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бюджеттік бағдарламаларының жобаларын;

      бюджеттік инвестициялық жобаларға, заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыруға және (немесе) ұлғайтуға, бюджеттік субсидияларға мәлімделетін шығыстардың экономикалық әсерін бағалауды;

      мыналар:

      ағымдағы жағдайдың, орын алып отырған проблемалардың қысқаша сипаттамасы;

      жағдайды жақсарту және проблемаларды шешу, мемлекеттік органның стратегиялық жоспарының жобасында айқындалған мақсаттарға және жоспарланған нысаналы индикаторларға қол жеткізу жолдарының сипаттамасы;

      бюджеттік бағдарламалардың мақсаттары мен бюджеттік бағдарламалардың жоспарланған түпкілікті нәтижелерінің сипаттамасы;

      бюджеттік бағдарламалар мен бюджеттік кіші бағдарламалар бөлінісінде бюджет қаражатын жұмсау бағыттары, бюджеттік бағдарламалардың тікелей нәтижелерінің сипаттамасы;

      есепті екі қаржы жылындағы бюджеттік бағдарламалардың орындалуының және қол жеткізілген нәтижелер көрсеткіштерінің сипаттамасы, сондай-ақ жоспарлы кезеңге жоспарланған бюджет қаражаты көлемінің алдыңғы жоспарлы кезеңде республикалық бюджет туралы заңда бекітілген бюджет қаражатының көлемінен ауытқуы туралы мәліметтер (себептері, салдары);

      республикалық бюджет жобасында жарғылық капиталдарын ұлғайтуға және (немесе) бюджеттік кредиттер беруге бюджет қаражаты көзделген квазимемлекеттік сектор субъектілерінің есепті екі қаржы жылындағы қызмет нәтижелерінің көрсеткіштері туралы мәліметтер;

      алдыңғы қаржы жылдарында республикалық бюджет қаражаты есебінен бөлінген және пайдаланылған шығыстар көрсетіле отырып, жоспарлы кезеңге арналған бюджет жобасына енгізілген басталған (жалғасып жатқан) бюджеттік инвестициялық жобалар туралы ақпарат бар түсіндірме жазбаны қамтитын құжаттарын ұсынады.";

      29) 75-баптың 1-тармағының төртінші бөлігінде:

      2-1) тармақша алып тасталсын;

      3) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) жергілікті бюджеттің жобасына енгізілген шешімдерді ашып көрсететін түсіндірме жазбаны;";

      мынадай мазмұндағы 4) тармақшамен толықтырылсын:

      "4) бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бірінші басшысы қол қойған бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің:

      бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бюджеттік бағдарламаларының жобаларын;

      мыналар:

      есепті қаржы жылындағы қол жеткізілген нәтижелер көрсеткіштерінің қысқаша сипаттамасы;

      ағымдағы жағдайдың, орын алып отырған проблемалардың қысқаша сипаттамасы;

      жағдайды жақсарту және проблемаларды шешу, аумақты дамыту бағдарламасында айқындалған мақсаттарға және жоспарланған нысаналы индикаторларға қол жеткізу жолдарының сипаттамасы;

      бюджеттік бағдарламалардың мақсаттары мен бюджеттік бағдарламалардың жоспарланған түпкілікті нәтижелерінің сипаттамасы;

      бюджеттік бағдарламалар мен бюджеттік кіші бағдарламалар бөлінісінде бюджет қаражатын жұмсау бағыттары, бюджеттік бағдарламалардың тікелей нәтижелерінің сипаттамасы бар түсіндірме жазбаны қамтитын құжаттарын ұсынады.";

      30) 79-баптың 2-тармағында:

      екінші бөлікте:

      1) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) облыстық бюджеттерге, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың бюджеттеріне ағымдағы нысаналы трансферттер мен кредиттер бөлу;";

      5-1) тармақша алып тасталсын;

      үшінші бөліктің 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың), аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттеріне нысаналы трансферттер мен кредиттер бөлу;";

      31) 97-баптың 3-тармағы мынадай мазмұндағы алтыншы, жетінші және сегізінші бөліктермен толықтырылсын:

      "Жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы бюджеттік инвестицияларды іске асыру қорытындысы бойынша бюджет қаражатын үнемдеу түрінде қалыптасқан, қолма-қол ақшаны бақылау шоттарындағы пайдаланылмаған қалдықтар квазимемлекеттік сектор субъектісінің тиісті органы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қабылдаған шешім бойынша бюджетке қайтарылуы мүмкін.

      Квазимемлекеттік сектор субъектісі алдыңғы бюджеттік инвестициялар қорытындысы бойынша қолма-қол ақшаны бақылау шоттарындағы үнемдеу қаражатын пайдаланбаған және (немесе) үнемдеу қаражаты бюджетке қайтарылмаған жағдайда, жаңа мемлекеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға бағытталған, заңды тұлғалардың жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы бюджеттік инвестицияларды жоспарлау қолма-қол ақшаны бақылау шоттарындағы үнемдеу сомалары ескеріле отырып жүзеге асырылады.

      Квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қолма-қол ақшаны бақылау шоттарына есепке жатқызылған тұрақсыздық айыбын (айыппұлды, өсімпұлды) төлеуден түскен қаражат тиісті бюджет кірісіне аударуға жатады.";

      32) 106-баптың 3-тармағы алып тасталсын;

      33) 111-баптың 3-тармағы мынадай мазмұндағы 2-3) және 2-4) тармақшалармен толықтырылсын:

      "2-3) жергілікті атқарушы орган резервтері қаражатының жалпы көлемдерін қайта бөлу арқылы тиісті резервтің жоспарлы мақсаттарын ұлғайту үшін резерв түрлерінің біріне көзделген қаражат жеткіліксіз болған;

      2-4) осы тармақтың 1) және 2-2) тармақшаларында көзделген жергілікті бюджетті түзету кезінде бірыңғай бюджеттік сыныптамаға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілген;";

      34) 129-баптың 3-тармағындағы "тиісті қаржы жылына арналған облыстық бюджет, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеті баптарының" деген сөздер "тиісті облыстық мәслихаттың, республикалық маңызы бар қала, астана мәслихаттарының тиісті қаржы жылына арналған облыстық бюджет, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттері туралы шешімі тармақтарының" деген сөздермен ауыстырылсын;

      35) 131-баптың 2-тармағы 3) тармақшасының екінші бөлігіндегі "аудандық (облыстық маңызы бар қала) бюджет баптарының" деген сөздер "аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының аудандық бюджет (облыстық маңызы бар қала бюджеті) туралы шешімі тармақтарының" деген сөздермен ауыстырылсын;

      36) 131-1-баптың 2-тармағы 3) тармақшасының екінші бөлігіндегі "тиісті қаржы жылына арналған аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттері баптарының" деген сөздер "аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының тиісті қаржы жылына арналған аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттері туралы шешімі тармақтарының" деген сөздермен ауыстырылсын;

      37) 153-баптың 1-тармағы мынадай мазмұндағы екінші және үшінші бөліктермен толықтырылсын:

      "Бюджет процесін жетілдіру мақсатында орталық мемлекеттік органдар техникалық жағынан күрделі болып табылмайтын, салынуы үлгілік жобалар, үлгілік жобалық шешімдер және қайталап қолданылатын жобалар бойынша көзделетін, денсаулық сақтау, білім беру және тұрғын үй құрылысы салаларындағы объектілерді салу бойынша мемлекеттік инвестициялық жобаларды жоспарлау мен іске асырудың Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасында белгіленгеннен өзгеше тәртібін көздейтін пилоттық жобаларды іске асыруды (енгізуді) жүзеге асыруға құқылы. Бұл ретте мұндай жобаларды жоспарлау тәртібін пилоттық жобаларды іске асыруға (енгізуге) бастамашы болған тиісті саланың (аяның) орталық уәкілетті органдары мемлекеттік жоспарлау және бюджеттік жоспарлау жөніндегі, сәулет, қала құрылысы және құрылыс істері жөніндегі орталық уәкілетті органдармен келісу бойынша айқындайды.

      Мұндай жобалар бойынша мемлекеттік сатып алу мемлекеттік сатып алу саласындағы уәкілетті орган айқындаған тәртіппен жүзеге асырылады.";

      38) 154-1-баптың 1-тармағының екінші бөлігіндегі "және үкіметтік" деген сөздер алып тасталсын;

      39) 156-баптың 1-тармағының үшінші бөлігіндегі "және үкіметтік" деген сөздер алып тасталсын;

      40) 209-баптың 1-тармағындағы "және үкіметтік" деген сөздер алып тасталсын.

      Ескерту. 1-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 31.12.2021 № 100-VII (01.01.2022 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

      2-бап. Осы Заң, 2022 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізілетін 1-баптың 5) тармақшасын қоспағанда, алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Ескерту. 2-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 31.12.2021 № 100-VII (01.01.2022 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

      Қазақстан Республикасының
Президенті
Қ. ТОҚАЕВ

О внесении изменений и дополнений в Бюджетный кодекс Республики Казахстан

Закон Республики Казахстан от 25 декабря 2020 года № 391-VI ЗРК.

      ПРЕСС-РЕЛИЗ

      Статья 1. Внести в Бюджетный кодекс Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 2008 г., № 21, ст.93; 2009 г., № 23, ст.112; № 24, ст.129; 2010 г., № 5, ст.23; № 7, ст.29, 32; № 15, ст.71; № 24, ст.146, 149, 150; 2011 г., № 2, ст.21, 25; № 4, ст.37; № 6, ст.50; № 7, ст.54; № 11, ст.102; № 13, ст.115; № 15, ст.125; № 16, ст.129; № 20, ст.151; № 24, ст.196; 2012 г., № 1, ст.5; № 2, ст.16; № 3, ст.21; № 4, ст.30, 32; № 5, ст.36, 41; № 8, ст.64; № 13, ст.91; № 14, ст.94; № 18-19, ст.119; № 23-24, ст.125; 2013 г., № 2, ст.13; № 5-6, ст.30; № 8, ст.50; № 9, ст.51; № 10-11, ст.56; № 13, ст.63; № 14, ст.72; № 15, ст.81, 82; № 16, ст.83; № 20, ст.113; № 21-22, ст.114; 2014 г., № 1, ст.6; № 2, ст.10, 12; № 4-5, ст.24; № 7, ст.37; № 8, ст.44; № 11, ст.63, 69; № 12, ст.82; № 14, ст.84, 86; № 16, ст.90; № 19-I, 19-II, ст.96; № 21, ст.122; № 22, ст.128, 131; № 23, ст.143; 2015 г., № 2, ст.3; № 11, ст.57; № 14, ст.72; № 15, ст.78; № 19-I, ст.100; № 19-II, ст.106; № 20-IV, ст.113; 20-VII, ст.117; № 21-I, ст.121, 124; № 21-II, ст.130, 132; № 22-I, ст.140, 143; № 22-II, ст.144; № 22-V, ст.156; № 22-VI, ст.159; № 23-II, ст.172; 2016 г., № 7-II ст.53; № 8-I, cт.62; № 12, ст.87; № 22, ст.116; № 23, ст.119; № 24, ст.126; 2017 г., № 4, ст.7; № 6, ст.11; № 9, ст.18; № 10, ст.23; № 13, ст.45; № 14, ст.51; № 15, ст.55; № 20, ст.96; № 22-III, ст.109; № 23-III, ст.111; № 23-V, ст.113; № 24, ст.115; 2018 г., № 1, ст.2; № 7-8, ст.22; № 9, ст.31; № 10, ст.32; № 12, ст.39; № 14, ст.42; № 15, ст.47, 50; № 16, ст.55; № 19, ст.62; № 22, ст.82, 83; № 24, ст.93; 2019 г., № 1, ст.4; № 5-6, ст.27; № 7, ст.37, 39; № 8, ст.45; № 15-16, ст.67; № 19-20, ст.86; № 23, ст.99, 106; № 24-I, ст.118, 119; 2020 г., № 9, ст.31; № 10, ст.39, 44; № 11, ст.54; № 12, ст.61, 63; № 14, ст.68, 75; № 16, ст.77) следующие изменения и дополнения:

      1) в оглавлении:

      заголовок статьи 40 изложить в следующей редакции:

      "Статья 40. Классификация расходов государственных органов, осуществляющих оперативно-розыскную деятельность, разведывательную и контрразведывательную деятельность, и их учреждений, а также обеспечивающих безопасность охраняемых лиц и объектов";

      заголовок статьи 41-1 исключить;

      заголовок статьи 65-1 изложить в следующей редакции:

      "Статья 65-1. Лимиты расходов администраторов бюджетных программ";

      дополнить заголовком статьи 70-1 следующего содержания:

      "Статья 70-1. Резерв на инициативы Президента Республики Казахстан";

      2) в пункте 1 статьи 3:

      в подпункте 12-5) слова ", условно финансируемых расходов" исключить;

      в подпункте 30) слово ", правительственных" исключить;

      3) подпункт 2-1) пункта 2 статьи 19 исключить;

      4) пункт 2-1 статьи 20 исключить;

      5) статью 24 дополнить пунктом 2-1 в следующего содержания:

      "2-1. Гарантированный трансферт из Национального фонда Республики Казахстан планируется в размере, не превышающем объем прогнозируемых поступлений в Национальный фонд Республики Казахстан от организаций нефтяного сектора при цене отсечения.

      Цена отсечения определяется в порядке, определенном центральным уполномоченным органом по государственному планированию по согласованию с Национальным Банком Республики Казахстан.

      Цена отсечения устанавливается законом, предусмотренным пунктом 2 настоящей статьи.";

      6) в части шестой пункта 3 статьи 33 слова ", а также для условно финансируемых расходов" исключить;

      7) статью 34 дополнить пунктом 5 следующего содержания:

      "5. Стоимость исследований, консалтинговых услуг и государственного задания устанавливается в порядке, определяемом центральными уполномоченными органами соответствующей отрасли (сферы) по согласованию с центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.";

      8) в статье 40:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Статья 40. Классификация расходов государственных органов, осуществляющих оперативно-розыскную деятельность, разведывательную и контрразведывательную деятельность, и их учреждений, а также обеспечивающих безопасность охраняемых лиц и объектов";

      в абзаце первом слова "государственных органов" заменить словами "специальных государственных органов";

      дополнить частью второй следующего содержания:

      "Расходы на осуществление оперативно-розыскной деятельности государственных органов и их учреждений, за исключением специальных государственных органов, классифицируются по одной функциональной группе, по одной бюджетной программе, направленной на выполнение государственных функций и полномочий, за исключением капитальных расходов и расходов на реализацию бюджетных инвестиционных проектов, с отражением по одной специфике экономической классификации расходов.";

      9) в статье 41:

      часть первую пункта 1 после слов "автономным организациям образования и их организациям," дополнить словами "корпоративному фонду "Академия Елбасы",";

      пункт 3 дополнить частью третьей следующего содержания:

      "Юридическим лицом, ответственным за выполнение государственного задания, допускается передача государственного задания субподрядчику (соисполнителю) в объеме не более пятидесяти процентов от суммы бюджетных средств на соответствующий финансовый год, выделяемых на выполнение государственного задания.";

      10) статью 41-1 исключить;

      11) подпункт 4-1) пункта 2 статьи 50 изложить в следующей редакции:

      "4-1) отчисления недропользователей на социально-экономическое развитие региона и развитие его инфраструктуры по нормативам распределения доходов, установленным областным маслихатом;";

      12) пункт 2 статьи 52 дополнить подпунктом 4-1) следующего содержания:

      "4-1) отчисления недропользователей на социально-экономическое развитие региона и развитие его инфраструктуры по нормативам распределения доходов, установленным областным маслихатом;";

      13) пункт 4 статьи 53 дополнить частью третьей следующего содержания:

      "При сокращении лимитов штатной численности государственного органа размеры средств, предусмотренных на обеспечение деятельности государственных органов, исчисленных в соответствии с утвержденными лимитами штатной численности, сохраняются за государственными органами на соответствующий и последующие годы.";

      14) пункт 4 статьи 54 дополнить частью второй следующего содержания:

      "При сокращении лимитов штатной численности местных исполнительных органов, финансируемых из областного бюджета, размеры средств, предусмотренных на обеспечение деятельности местных исполнительных органов, финансируемых из областного бюджета, исчисленных в соответствии с утвержденными лимитами штатной численности, сохраняются за местными исполнительными органами, финансируемыми из областного бюджета, на соответствующий и последующие годы.";

      15) пункт 4 статьи 55 дополнить частью второй следующего содержания:

      "При сокращении лимитов штатной численности местных исполнительных органов, финансируемых из бюджетов города республиканского значения, столицы, размеры средств, предусмотренных на обеспечение деятельности местных исполнительных органов, финансируемых из бюджетов города республиканского значения, столицы, исчисленных в соответствии с утвержденными лимитами штатной численности, сохраняются за местными исполнительными органами, финансируемыми из бюджетов города республиканского значения, столицы, на соответствующий и последующие годы.";

      16) пункт 4 статьи 56 дополнить частью второй следующего содержания:

      "При сокращении лимитов штатной численности местных исполнительных органов, финансируемых из районного (города областного значения) бюджета, размеры средств, предусмотренных на обеспечение деятельности местных исполнительных органов, финансируемых из районного (города областного значения) бюджета, исчисленных в соответствии с утвержденными лимитами штатной численности, сохраняются за местными исполнительными органами, финансируемыми из районного (города областного значения) бюджета, на соответствующий и последующие годы.";

      17) в статье 56-1:

      в подпункте 18) пункта 1 слова "и правительственных" исключить;

      пункт 4 дополнить частью второй следующего содержания:

      "При сокращении лимитов штатной численности аппаратов акимов, финансируемых из бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа, размеры средств, предусмотренных на обеспечение деятельности аппаратов акимов, финансируемых из бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа, исчисленных в соответствии с утвержденными лимитами штатной численности, сохраняются за аппаратами акимов, финансируемыми из бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа, на соответствующий и последующие годы.";

      18) в статье 57:

      пункты 1 и 2 изложить в следующей редакции:

      "1. Бюджетная комиссия создается с целью обеспечения своевременной и качественной разработки проекта бюджета и выработки предложений по уточнению, корректировке и исполнению бюджета.

      2. Республиканская бюджетная комиссия, бюджетные комиссии области, города республиканского значения, столицы, района (города областного значения) и бюджетные комиссии администраторов республиканских бюджетных программ (далее – ведомственные бюджетные комиссии) осуществляют свою деятельность на постоянной основе.";

      дополнить пунктом 6 следующего содержания:

      "6. Первые руководители администраторов республиканских бюджетных программ образуют ведомственные бюджетные комиссии, утверждают положение о них, определяют их состав.";

      19) статью 58 изложить в следующей редакции:

      "Статья 58. Компетенция бюджетных комиссий

      1. В компетенцию республиканской бюджетной комиссии, бюджетных комиссий области, города республиканского значения, столицы, района (города областного значения) входят:

      1) выработка предложений по прогнозу социально-экономического развития;

      2) выработка предложений по приоритетным целям стратегических планов государственных органов или программ развития территорий и направлениям расходов администраторов бюджетных программ;

      3) выработка предложений по проектам стратегических планов государственных органов или проектам изменений и дополнений в стратегический план и лимитам расходов администраторов бюджетных программ;

      4) выработка предложений по определению показателей проектов бюджетов;

      5) выработка предложений по проектам нормативных правовых актов, предусматривающим сокращение поступлений или увеличение расходов республиканского и местных бюджетов и (или) Национального фонда Республики Казахстан;

      6) выработка предложений по уточнению бюджетов;

      7) рассмотрение результатов бюджетного мониторинга, проведенной оценки результатов и выработка предложений по ним;

      8) выработка предложений по корректировке бюджетов;

      9) иные полномочия, предусмотренные настоящим Кодексом, а также положениями о бюджетных комиссиях.

      2. В компетенцию ведомственных бюджетных комиссий входят:

      1) выработка предложений по проекту стратегического плана государственного органа или проекту изменений и дополнений в стратегический план, проектам бюджетных программ;

      2) выработка предложений по бюджетной заявке администратора республиканских бюджетных программ и расчетам к ней;

      3) рассмотрение результатов бюджетного мониторинга, проведенной оценки результатов и выработка предложений по ним;

      4) иные полномочия, предусмотренные настоящим Кодексом, а также положениями о ведомственных бюджетных комиссиях.";

      20) абзац одиннадцатый подпункта 1) пункта 1-1 статьи 61 исключить;

      21) статью 65-1 изложить в следующей редакции:

      "Статья 65-1. Лимиты расходов администраторов бюджетных программ

      1. Лимиты расходов администраторов республиканских бюджетных программ определяются центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.

      Лимиты расходов администраторов бюджетных программ, финансируемых из местного бюджета, определяются местными уполномоченными органами по государственному планированию, за исключением лимитов расходов администраторов бюджетных программ, финансируемых из бюджетов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов, которые определяются местными уполномоченными органами по государственному планированию районов (городов областного значения).

      2. Лимиты расходов администраторов республиканских бюджетных программ, разрабатывающих стратегические планы, определяются на основе проектов стратегических планов или проектов изменений и дополнений в стратегические планы с учетом предложений Республиканской бюджетной комиссии к заключениям центрального уполномоченного органа по государственному планированию, оценки реализации стратегических планов и бюджетных программ, оценки социально-экономического эффекта бюджетных расходов за предыдущий год.

      Лимиты расходов администраторов республиканских бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы, определяются на основе полномочий, определенных в положении о государственном органе, оценки реализации бюджетных программ, оценки социально-экономического эффекта бюджетных расходов за предыдущий год.

      Лимиты расходов администраторов бюджетных программ, финансируемых из местного бюджета, определяются на основе программ развития территорий и полномочий, определенных в положении о государственном органе.

      В составе лимита расходов администраторов республиканских бюджетных программ центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию определяется лимит текущих административных расходов государственных органов.

      Лимиты расходов определяются для каждого администратора бюджетных программ.

      Лимиты расходов администраторов бюджетных программ определяются с учетом предложения соответствующей бюджетной комиссии.

      Лимиты, определенные с учетом предложения соответствующей бюджетной комиссии, до 1 мая текущего финансового года доводятся администраторам бюджетных программ.

      3. Порядок определения лимитов расходов администраторов бюджетных программ определяется центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.";

      22) в статье 66:

      пункты 1 и 2 изложить в следующей редакции:

      "1. Для планирования расходов бюджета администраторы республиканских бюджетных программ, разрабатывающие стратегические планы, представляют:

      в срок до 15 марта текущего финансового года в центральный уполномоченный орган по государственному планированию проекты стратегических планов или проекты изменений и дополнений в стратегические планы, проекты бюджетных программ, одобренные ведомственной бюджетной комиссией;

      расчет финансовой потребности для достижения целей и целевых индикаторов проектов стратегических планов;

      в срок до 15 мая текущего финансового года в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию проекты стратегических планов или проекты изменений и дополнений в стратегические планы, имеющие положительные предложения Республиканской бюджетной комиссии, бюджетные заявки в полном объеме и проекты бюджетных программ.

      2. Администраторы республиканских бюджетных программ, не разрабатывающие стратегические планы, в срок до 15 мая текущего финансового года представляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию бюджетные заявки в полном объеме и проекты бюджетных программ.";

      дополнить пунктом 2-1 следующего содержания:

      "2-1. Администраторы местных бюджетных программ в срок до 15 мая текущего финансового года представляют в местный уполномоченный орган по государственному планированию, за исключением администраторов бюджетных программ, финансируемых из бюджетов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов, которые представляют в местные уполномоченные органы по государственному планированию районов (городов областного значения), бюджетные заявки в полном объеме и проекты бюджетных программ.";

      23) в статье 67:

      пункт 1-1 изложить в следующей редакции:

      "1-1. Бюджетная заявка составляется на основе и в пределах лимитов расходов администраторов бюджетных программ.";

      часть вторую пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "Планирование расходов на новые инициативы администратора бюджетных программ по увеличению базовых расходов осуществляется за счет перераспределения средств базовых расходов этого администратора бюджетных программ, утвержденных в законе о республиканском бюджете или решении маслихата о местном бюджете в предыдущий плановый период.";

      в пункте 6:

      подпункт 1) изложить в следующей редакции:

      "1) расчеты по видам расходов по каждой бюджетной программе администратора бюджетных программ, за исключением текущих административных расходов государственных органов, по которым определены лимиты в соответствии с частью четвертой пункта 2 статьи 65-1 настоящего Кодекса, и базовых расходов по перечню, определенному центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию, с описанием влияния заявленного финансирования на достижение показателей результатов бюджетных программ;";

      дополнить подпунктом 1-1) следующего содержания:

      "1-1) оценку экономического эффекта от заявляемых расходов на бюджетные инвестиционные проекты, формирование и (или) увеличение уставных капиталов юридических лиц, бюджетные субсидии.

      Экономический эффект от заявляемых расходов на бюджетные инвестиционные проекты, формирование и (или) увеличение уставных капиталов юридических лиц определяется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Экономический эффект от бюджетных субсидий определяется в порядке, определенном центральными уполномоченными органами соответствующей отрасли (сферы) по согласованию с центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.";

      24) в статье 68:

      пункты 1 и 2 изложить в следующей редакции:

      "1. Центральный уполномоченный орган по государственному планированию с учетом результатов оценки эффективности достижения целей стратегических планов и показателей бюджетных программ рассматривает:

      1) проекты стратегических планов или проекты изменений и дополнений в стратегические планы на предмет их соответствия стратегическим и программным документам, обеспечения достижения целей и целевых индикаторов стратегических и программных документов, степени достижимости целевых индикаторов, влияния на социально-экономическое развитие страны;

      2) проекты бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ, разрабатывающих стратегические планы, на предмет правильности выбора показателей результатов, наличия взаимоувязки показателей результатов бюджетных программ с целевыми индикаторами стратегического плана, степени достижимости показателей результатов.

      Центральный уполномоченный орган по государственному планированию по результатам рассмотрения проектов стратегических планов или проектов изменений и дополнений в стратегические планы, проектов бюджетных программ формирует заключения и направляет не позднее 15 апреля текущего финансового года центральному уполномоченному органу по бюджетному планированию для вынесения на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии и администраторам бюджетных программ.

      Форма заключения по проектам стратегических планов или проектам изменений и дополнений в стратегические планы определяется центральным уполномоченным органом по государственному планированию.

      Проекты стратегических планов или проекты изменений и дополнений в стратегические планы дорабатываются администраторами республиканских бюджетных программ с учетом предложений Республиканской бюджетной комиссии и вносятся в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию согласно пункту 1 статьи 66 настоящего Кодекса.

      2. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию с учетом результатов анализа исполнения бюджета за отчетный финансовый год, а также результатов оценки эффективности достижения целей стратегических планов и показателей бюджетных программ рассматривает:

      1) бюджетные заявки администраторов бюджетных программ на предмет их соответствия бюджетному и иному законодательству Республики Казахстан, прогнозу социально-экономического развития, действующим натуральным нормам и проектам бюджетных программ, при этом при рассмотрении бюджетных заявок также используется база данных цен на товары, работы, услуги, установленная законодательством Республики Казахстан о государственных закупках, в качестве ориентира при расчете по видам расходов по каждой бюджетной программе;

      2) показатели проектов бюджетных программ администраторов бюджетных программ, разрабатывающих стратегические планы, на предмет их взаимосвязи с целями и целевыми индикаторами стратегического плана;

      3) показатели проектов бюджетных программ администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы, на предмет их соответствия функциям, полномочиям, направлениям деятельности администратора бюджетных программ.

      Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию по итогам рассмотрения материалов, указанных в настоящем пункте, формирует заключения по бюджетным заявкам и проектам бюджетных программ.

      Заключения центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию по проектам бюджетных программ формируются с учетом заключений центрального уполномоченного органа по государственному планированию и предложений Республиканской бюджетной комиссии по проектам стратегических планов или проектам изменений и дополнений в стратегические планы.

      Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию вносит на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии заключения по бюджетным заявкам, проектам бюджетных программ.";

      дополнить пунктом 2-1 следующего содержания:

      "2-1. Бюджетная заявка Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета направляется для рассмотрения в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию, который готовит заключение на нее и включает в проект республиканского бюджета без внесения изменений.";

      абзац второй пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию доработанные проекты бюджетных программ и бюджетные заявки;";

      25) дополнить статьей 70-1 следующего содержания:

      "Статья 70-1. Резерв на инициативы Президента Республики Казахстан

      1. Резерв на инициативы Президента Республики Казахстан формируется в составе республиканского бюджета на первый год планового периода для финансирования ежегодных посланий Президента Республики Казахстан народу Казахстана и других инициатив Президента Республики Казахстан.

      2. Резерв на инициативы Президента Республики Казахстан планируется в размере до двух процентов от планируемого объема расходов республиканского бюджета на очередной финансовый год.

      3. Резерв на инициативы Президента Республики Казахстан предусматривается по отдельной распределяемой бюджетной программе, администрируемой центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.

      4. Порядок распределения резерва на инициативы Президента Республики Казахстан определяется Правительством Республики Казахстан.";

      26) в пункте 3 статьи 71:

      в абзаце восьмом слова "с выделением размера специального резерва" исключить;

      дополнить абзацем девятым следующего содержания:

      "размер резерва на инициативы Президента Республики Казахстан;";

      абзац четырнадцатый исключить;

      27) подпункт 1) пункта 3 статьи 73-1 после слова "затрат" дополнить словами ", чистого бюджетного кредитования";

      28) в части второй пункта 1 статьи 74:

      подпункты 2), 2-1) и 3-2) исключить;

      подпункт 4) изложить в следующей редакции:

      "4) пояснительную записку, раскрывающую решения, заложенные в проекте республиканского бюджета.

      В пояснительную записку также включается информация об учете рекомендаций Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета, внесенных в рамках предварительной оценки проекта республиканского бюджета.

      К пояснительной записке прилагается перечень бюджетных инвестиций, в том числе направленных на реализацию проектов государственно-частного партнерства, в разрезе государственных программ;";

      дополнить подпунктом 5) следующего содержания:

      "5) документы администраторов бюджетных программ за подписью первого руководителя администратора бюджетных программ, включающие:

      проекты стратегических планов или проекты изменений и дополнений в стратегические планы центральных государственных органов;

      проекты бюджетных программ администраторов бюджетных программ;

      оценку экономического эффекта от заявляемых расходов на бюджетные инвестиционные проекты, формирование и (или) увеличение уставных капиталов юридических лиц, бюджетные субсидии;

      пояснительную записку, содержащую:

      краткое описание текущей ситуации, имеющихся проблем;

      описание путей улучшения ситуации и решения проблем, достижения целей и планируемых целевых индикаторов, определенных в проекте стратегического плана государственного органа;

      описание целей бюджетных программ и планируемых конечных результатов бюджетных программ;

      направления расходования бюджетных средств в разрезе бюджетных программ и бюджетных подпрограмм, описание прямых результатов бюджетных программ;

      описание исполнения бюджетных программ и достигнутых показателей результатов за два отчетных финансовых года, а также сведения (причины, последствия) об отклонении объема планируемых бюджетных средств на плановый период от объема бюджетных средств, утвержденных в законе о республиканском бюджете в предыдущий плановый период;

      сведения о показателях результатов деятельности за два отчетных финансовых года субъектов квазигосударственного сектора, которым в проекте республиканского бюджета предусмотрены бюджетные средства на увеличение их уставных капиталов и (или) предоставление бюджетных кредитов;

      информацию о начатых (продолжающихся) бюджетных инвестиционных проектах, включенных в проект бюджета на плановый период, с указанием расходов, выделенных и использованных за счет средств республиканского бюджета в предыдущие финансовые годы.";

      29) в части четвертой пункта 1 статьи 75:

      подпункт 2-1) исключить;

      подпункт 3) изложить в следующей редакции:

      "3) пояснительную записку, раскрывающую решения, заложенные в проекте местного бюджета;";

      дополнить подпунктом 4) следующего содержания:

      "4) документы администраторов бюджетных программ за подписью первого руководителя администратора бюджетных программ, включающие:

      проекты бюджетных программ администраторов бюджетных программ;

      пояснительную записку, содержащую:

      краткое описание достигнутых показателей результатов за отчетный финансовый год;

      краткое описание текущей ситуации, имеющихся проблем;

      описание путей улучшения ситуации и решения проблем, достижения целей и планируемых целевых индикаторов, определенных в программе развития территории;

      описание целей бюджетных программ и планируемых конечных результатов бюджетных программ;

      направления расходования бюджетных средств в разрезе бюджетных программ и бюджетных подпрограмм, описание прямых результатов бюджетных программ.";

      30) в пункте 2 статьи 79:

      в части второй:

      подпункт 1) изложить в следующей редакции:

      "1) распределение целевых текущих трансфертов и кредитов областным бюджетам, бюджетам городов республиканского значения, столицы;";

      подпункт 5-1) исключить;

      подпункт 1) части третьей изложить в следующей редакции:

      "1) распределение целевых трансфертов и кредитов бюджетам районов (городов областного значения), городов районного значения, сел, поселков, сельских округов;";

      31) пункт 3 статьи 97 дополнить частями шестой, седьмой и восьмой следующего содержания:

      "Неиспользованные остатки на контрольных счетах наличности, образовавшиеся по итогам реализации бюджетных инвестиций посредством участия государства в их уставном капитале в виде экономии бюджетных средств, могут быть возвращены в бюджет по решению соответствующего органа субъекта квазигосударственного сектора, принятому в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      В случае, если субъектом квазигосударственного сектора не использованы средства экономии, находящиеся на контрольных счетах наличности по итогам предыдущих бюджетных инвестиций, и (или) средства экономии не возвращены в бюджет, планирование бюджетных инвестиций путем участия государства в уставном капитале юридических лиц, направленных на реализацию новых государственных инвестиционных проектов, осуществляется с учетом сумм экономии на контрольных счетах наличности.

      Средства от уплаты неустойки (штрафа, пени), зачисленные на контрольные счета наличности субъектов квазигосударственного сектора, подлежат перечислению в доход соответствующего бюджета.";

      32) пункт 3 статьи 106 исключить;

      33) пункт 3 статьи 111 дополнить подпунктами 2-3) и 2-4) следующего содержания:

      "2-3) недостаточности средств, предусмотренных на один из видов резерва для увеличения плановых назначений соответствующего резерва посредством перераспределения общих объемов средств резервов местного исполнительного органа;

      2-4) внесения изменений и (или) дополнений в единую бюджетную классификацию при корректировке местного бюджета, предусмотренной подпунктами 1) и 2-2) настоящего пункта;";

      34) в пункте 3 статьи 129 слова "статей областного бюджета, бюджетов" заменить словами "пунктов решения соответствующих областного маслихата, маслихатов города республиканского значения, столицы об областном бюджете, о бюджетах";

      35) в части второй подпункта 3) пункта 2 статьи 131 слова "статей районного (города областного значения) бюджета" заменить словами "пунктов решения маслихата района (города областного значения) о районном (города областного значения) бюджете";

      36) в части второй подпункта 3) пункта 2 статьи 131-1 слова "статей бюджетов" заменить словами "пунктов решения маслихата района (города областного значения) о бюджетах";

      37) пункт 1 статьи 153 дополнить частями второй и третьей следующего содержания:

      "В целях совершенствования бюджетного процесса центральные государственные органы вправе осуществлять реализацию (внедрение) пилотных проектов, предусматривающих иной порядок планирования и реализации государственных инвестиционных проектов от установленного бюджетным законодательством Республики Казахстан, по строительству объектов в отраслях здравоохранения, образования и жилищного строительства, являющихся технически не сложными, строительство которых предполагается по типовым проектам, типовым проектным решениям и проектам повторного применения. При этом порядок планирования таких проектов определяется центральными уполномоченными органами соответствующей отрасли (сферы), инициировавшими реализацию (внедрение) пилотных проектов, по согласованию с центральными уполномоченными органами по государственному планированию и бюджетному планированию, по делам архитектуры, градостроительства и строительства.

      Государственные закупки по таким проектам осуществляются в порядке, определенном уполномоченным органом в сфере государственных закупок.";

      38) в части второй пункта 1 статьи 154-1 слова "и правительственных" исключить;

      39) в части третьей пункта 1 статьи 156 слова "и правительственных" исключить;

      40) в пункте 1 статьи 209 слова "и правительственных" исключить.

      Сноска. Статья 1 с изменением, внесенным Законом РК от 31.12.2021 № 100 (вводится в действие с 01.01.2022).

      Статья 2. Настоящий Закон вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, за исключением подпункта 5) статьи 1, который вводится в действие 1 января 2022 года.

      Сноска. Статья 2 с изменением, внесенным Законом РК от 31.12.2021 № 100 (вводится в действие с 01.01.2022).

      Президент Республики Казахстан К. ТОКАЕВ