Атауы
|
Өлшем бірлігі
|
Есепті кезең
|
Жоспарлы кезең
|
2008 жыл (есеп)
|
2009 жыл (жоспар)
|
2010 жыл
|
2011 жыл
|
2012 жыл
|
2013 жыл
|
2014 жыл
|
1-стратегиялық бағыт. Заңнамаға сәйкес әділет органдары ұсынатын мемлекеттік қызметтер көрсету және адвокаттар мен нотариустар көрсететін заңгерлік қызметтер көрсету сапасын арттыру, азаматтардың құқықтық мәдениетін арттыру.
|
1.1-мақсат. Мемлекеттік қызметтер көрсету үдерістерін оңтайландыру, олардың жариялылығы мен қол жетімділігін қамтамасыз ету
|
Нысаналы индикатор: Тұтынушылардың әділет органдары көрсететін қызметтердің сапасы мен қол жетімділігіне қанағаттануы 2010 жылға қарай 70%-дан, 2011 жылы - 80%-дан, 2012 жылы - 85%-дан, 2013 жылы - 90%-дан, 2014 жылы - 95%-дан кем болмауы тиіс.
|
1.1.1-міндет. Мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттары мен регламенттерін енгізу және оларды ХҚО арқылы көрсету жолымен мемлекеттік қызметтер көрсетуде әкімшілік кедергілерді жою
|
Қабылданған стандарттар регламенттердің орындалуы
|
%
|
60
|
65
|
|
|
|
|
|
1.1.2-міндет. Мемлекеттік қызмет көрсету регламенттерін әзірлеу және енгізу жолымен мемлекеттік қызметтер көрсетуді оңтайландыру
|
ХҚО арқылы көрсетілетін қызмет көрсету тізбесін көбейту
|
саны
|
57
|
66
|
|
|
|
|
|
1.1.3-міндет. Қайта даярлау және олардың біліктіліктерін арттыру арқылы кадр әлеуетін күшейту
|
Әділет органдарының тікелей қызмет көрсететін қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және қайта даярлау
|
%
|
50
|
60
|
|
|
|
|
|
1.1.4-міндет. Әділет органдары көрсететін қызметтер сапасын бақылаудың тиімді тетіктері мен тәсілдерін жасау
|
Әділет органдары көрсететін қызметтерді электрондық бақылау жүйесімен қамту
|
%
|
50
|
60
|
|
|
|
|
|
Мемлекеттік қызметті алуға кезек күту уақытын азайту (ХҚО-да кезек күтудің ең жоғарғы уақыт аралығы)
|
мин.
|
40
|
35
|
|
|
|
|
|
1.1.5-міндет. «Бизнесті бастауға қажетті рәсімдердің саны», «Бизнесті бастауға қажетті уақыт», «Меншікке құқық» индикаторлары бойынша ДЭФ БҚҒ рейтингтерінде Қазақстанның ұстанымдарын жақсарту немесе олардың нашарлауына жол бермеу
|
ДЭФ БҚҒ рейтингінде «Бизнесті бастауға қажетті рәсімдердің саны» индикаторы бойынша болжалды ұстанымы
|
орын
|
44
|
43
|
42
|
41
|
40
|
39
|
38
|
ДЭФ БҚҒ рейтингінде «Бизнесті бастауға қажетті уақыт» индикаторы бойынша болжалды ұстанымы
|
орын
|
44
|
43
|
42
|
41
|
40
|
39
|
38
|
ДЭФ БҚҒ рейтингінде «Меншікке құқық» индикаторы бойынша болжалды ұстанымы
|
орын
|
95
|
94
|
93
|
91
|
90
|
89
|
88
|
1.1.6-міндет. «Кәсіпорын ашу» және «Меншікті тіркеу» индикаторлары бойынша Дүниежүзілік Банктің «Doing business» рейтингтеріндегі Қазақстанның ұстанымдарын жақсарту немесе нашарлауына жол бермеу
|
«Doing business» рейтингтеріндегі «Кәсіпорын ашу» индикаторы бойынша болжалды ұстанымы
|
орын
|
79
|
78
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
«Doing business» рейтингтеріндегі
«Меншікті тіркеу» индикаторы бойынша болжалды ұстанымы
|
орын
|
77
|
25
|
20
|
20
|
18
|
18
|
18
|
1.2-мақсат. Азаматтардың білікті заң көмегін алуға құқықтарын іске асыруды қамтамасыз ету.
|
Тұтынушылардың нотариаттық қызмет сапасына қанағаттануы 2010 жылға қарай 65%-дан, 2011 жылға - 70%-дан және 2012 жылға - 75%-дан, 2013 жылға - 80%-дан, 2014 жылға - 85%-дан кем болмауы тиіс.
|
1.2.1-міндет. Азаматтардың әлеуметтік жағынан қорғалмаған санаттарына тегін нотариаттық қызметтер алу мүмкіндігін көздейтін НҚА әзірлеу
|
Нотариат мәселелерін регламенттейтін НҚА әзірлеу
|
саны
|
|
|
1
|
|
|
|
|
1.2.2-міндет. Азаматтардың әлеуметтік жағынан қорғалмаған санаттарына адвокаттардың көрсететін заң көмегін тегін алу мүмкіндіктерін көздейтін НҚА әзірлеу
|
Адвокатура мәселелерін регламенттейтін НҚА әзірлеу
|
саны
|
|
1
|
1
|
|
|
|
|
1.2.3-міндет. Заңгерлік қызметтердің сапасын арттыру, олардың қол жетімділігін қамтамасыз ету
|
Нотариустардың әрекеттеріне шағымдану туралы сотта қанағаттандырылған өтініштерді азайту
|
%
|
145 қанағаттандырылған талап арыз
|
10%-ға
|
20%-ға
|
30%-ға
|
40%-ға
|
50%-ға
|
60%-ға
|
Аумақтарды нотариаттық/адвокаттық қызметтермен біртіндеп қамту
|
%
|
1 нотариаттық қызметпен қамтылмаған
|
1 нотариаттық қызметпен қамтылмаған
|
100 %
|
100 %
|
100 %
|
100 %
|
100 %
|
%
|
3 аудан адвокат қызметпен қамтылмаған
|
2 аудан адвокат қызметпен қамтылмаған
|
100 %
|
100 %
|
100 %
|
100 %
|
100 %
|
1.2.4-міндет. Нотариустар қызметінің тиімділігін бағалау әдістемесін әзірлеу
|
Нотариустар қызметінің тиімділігін бағалау әдістемесі
|
саны
|
|
|
|
1
|
|
|
|
1.3-мақсат. Ел азаматтарының құқықтық мәдениетін арттыру.
|
Нысаналы индикатор: Құқық бұзушылықтар мен қылмыстарды жыл сайын 1 %-ға қысқарту
|
1.3.1-міндет. Республика азаматтарының құқықтық сауаттылығын арттыру үшін халықтың ақпараттық-насихаттық жұмыстармен (іс-шаралармен) қамтылуын ұлғайту, соның ішінде қоғамда сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік көзқарас қалыптастыру
|
БАҚ-тардағы жарияланымдар мен құқық түсіндіру іс-шараларын жүргізу
|
саны
|
32 000
|
32 200
|
32 500
|
32 600
|
33 000
|
33 200
|
33 500
|
1.3.2-міндет. Құқықтық мәдениет деңгейін арттырудың маңызды мәселелері бойынша кешенді ғылыми зерттеулер жүргізу
|
Құқықтық мәдениет деңгейін арттырудың маңызды мәселелері бойынша кешенді ғылыми зерттеулер
|
саны
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
2-стратегиялық бағыт. Заңнаманы жетілдіру, сапалы норма шығару қызметі және халықаралық ынтымақтастықты құқықтық қамтамасыз ету.
|
2.1 -мақсат. Норма шығару қызметінің сапасын арттыру.
|
Нысаналы индикатор: Қазақстан Республикасының Конституциясына қайшы келетін заңдарды қабылдау фактілерін болдырмау (Үкімет бастамашылық еткен жекелеген заңдардың және олардың нормаларының ҚР Конституциясының ережелеріне сәйкес келмеу бөлігінде Конституциялық Кеңестің нормативтік қаулыларының жоқтығы).
|
2.1.1-міндет. НҚА жобаларының Конституцияға және өзге де заңнамалық актілерге сәйкестігіне құқықтық сараптама жүргізу, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы сараптама жүргізу
|
НҚА-ның Конституцияға сәйкес келмеу бөлігінде Конституциялық Кеңес қаулыларының саны
|
саны
|
2
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
2.1.2-міндет. ЭЫДҰ елдерінде қолданылатын қабылданған заңдардың салдарын есептеуді талдау тәжірибесін (Реттегіш ықпалды талдау) енгізу
|
Реттегіш ықпалды талдауды қолдану мәселелерін регламенттейтін НҚА
әзірлеу
|
саны
|
|
1
|
|
|
|
|
|
2.1.3-міндет. Нормативтік құқықтық актілерді заңгерлік пысықталу тұрғысынан әзірлеу
|
Заңнамалық актілердің жобаларын пысықтау бөлігінде олардың Қазақстан Республикасының Парламентінен кері қайтарғандарының саны
|
саны
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
2.1.4-міндет. Заңнаманың қол жетімділігін және оны қолданудың ыңғайлылығын қамтамасыз ету
|
ҚР-дағы нормативтік құқықтық актілердің электрондық түрдегі эталондық бақылау банкісі
|
%
|
0
|
0
|
0
|
100
|
100
|
100
|
100
|
2.1.5-міндет. Құқықтық саясаттың бағдарламалық құжатын жобасын әзірлеу
|
Құқықтық саясаттың бағдарламалық құжатын әзірлеу
|
саны
|
|
1
|
|
|
|
|
|
2.1.6-міндет. Заңға тәуелді актілер жобаларына заң сараптамасын жүргізу сапасын арттыру
|
Прокурорлық ден қою актілерінің негізінде немесе сот тәртібімен өзгертілген не күші жойылған Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулыларының санын азайту
|
%
|
Қанағаттандырылған 3 прокурорлық ден кою актісі
|
20 %-ға
|
40 %-ға
|
60 %-ға
|
80 %-ға
|
100 %-ға
|
100 %-ға
|
2.1.7-міндет. Норма шығару процесін жетілдіру
|
«Нормативтік құқықтық актілер туралы» Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы Заңды, «Үкіметтің кейбір шешімдеріне норма шығару процесін жетілдіру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысын қабылдау
|
саны
|
1
|
1
|
2
|
1
|
1
|
1
|
1
|
НҚА-ны мемлекеттік тіркеуден бас тарту үлесі
|
%
|
10% (мем. тіркеуге ұсынылған НҚА-ның жалпы санынан)
|
9,75
|
9,5
|
9,25
|
9
|
8,75
|
8,5
|
2.1 8-міндет. Мемлекеттік бақылау субъектілерін жоспарлы тексерулер санын азайту
|
Жүргізілген жоспарлы тексерулер саны
|
саны
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
1
|
2.1.9-міндет. «Азаматтық дауларды реттеуде заң құрылымдарының тиімділігі», «Мемлекеттік басқарудағы заң құрылымдарының тиімділігі» индикаторлары бойынша ДЭФ БҚҒ рейтингтерінде Қазақстанның ұстанымдарын жақсарту немесе нашарлауына жол бермеу
|
ДЭФ БҚҒ рейтингінде «Азаматтық дауларды реттеуде заң құрылымдарының тиімділігі» индикаторы бойынша болжалды ұстанымы
|
орын
|
|
82
|
81
|
80
|
79
|
78
|
77
|
ДЭФ БҚҒ рейтингінде «Мемлекеттік басқарудағы заң құрылымдарының тиімділігі» индикаторы бойынша болжамды ұстанымы
|
орын
|
|
75
|
74
|
73
|
72
|
71
|
70
|
3-стратегиялық бағыт. Қылмыстық-атқару жүйесін халықаралық стандарттарға жақындату.
|
3.1-мақсат. Қылмыстық-атқару жүйесі қызметінің тиімділігін арттыру және оны халықаралық стандарттарға жақындату, жазасын толық немесе ішінара өтеген адамды азаматтық қоғамға әлеуметтік бейімдеу және қайта әлеуметтендіру
|
Нысаналы индикатор: Бас бостандығынан айыруға байланысты жазалауға сотталған адамдар тарапынан қылмыстардың қайталануын жыл сайын 10 %-га азайту (2008 жылы ҚАЖ мекемелерінде бұрын сотталған 26310 адам ұсталды
|
3.1.1-міндет. ҚАЖ-дың жаңа мекемелерін салу және қолданыстағы мекемелерді күрделі жөндеуден өткізу арқылы бас бостандығынан айыру орындарында сотталғандарды камераларда ұстауға көшу
|
Салынып жатқан және қайта жөндеуден өтіп жатқан ҚАЖ объектілерінің саны (жалғасатын/аяқталатын)
|
саны
|
4/2
|
0/3
|
0/0
|
0/0
|
0/0
|
0/4
|
0/1
|
3.1.2-міндет. Қылмыстық-атқару жүйесі комитеті түзеу мекемелері аумағындағы сотталғандардың, қызметкерлердің және өзге де адамдардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету
|
Түзеу мекемелерін қазіргі заманғы күзет жүйелерімен жарақтандыру (жабық мекемелердің жалпы санына)
|
%
|
3,5
|
16
|
7
|
16
|
7
|
7
|
5
|
3.1.3-міндет. Психологиялық-педагогикалық ықпалы болатын сотталғандарға тәрбиелік әсер етудің тиімді жүйесін құру
|
Психокоррекциялық және психопрофилактикалық іс-шаралар санын көбейту
|
%
|
4103 іс-шара
|
3
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
3.1.4-міндет. Бас бостандығынан айыру орындарында ұсталатын адамдарға кәсіптік білім беруді жүзеге асыру
|
Түзеу мекемелерінде жаңа кәсіптік білім беру мектептерін ашу
|
саны
|
41 мектеп
|
5
|
5
|
5
|
2
|
0
|
0
|
3.1.5-міндет. Өндірістің жаңа түрлерін енгізу арқылы ТМ-нің кәсіпорындарында сотталғандарға қосымша жұмыс орындарын құру
|
2000 адамға дейін жұмыс жасайтын сотталғандардың санын көбейту
|
адам
|
15373 адам
|
500
|
500
|
500
|
500
|
200
|
200
|
3.1.6-міндет. Қылмыстық жазасын өтеп жатқан адамның қажетті мамандықты және осы мамандық бойынша тиісті практикалық дағдыларды алуын қамтамасыз ету
|
Қылмыстық заңнамаға сәйкес кәсіптік білім алуы мүмкін бас бостандығынан айыру орындарында жазасын өтеп жатқан адамдардың есебіне қатысты ҚАЖ-да мамандық алғандардың үлес салмағы
|
үлес салмағы
|
88
|
94
|
99
|
105
|
107
|
107
|
107
|
3.1.7-міндет. Бас бостандығынан айыру орындарынан босатылған адамдарға еңбекке орналасу, психологиялық және құқықтық көмек көрсетуді қамтамасыз ету
|
Бас бостандығынан айыру орындарынан босатылған адамдардың оңалту орталықтарына жүгінген жалпы санына қарағанда, оңалту орталықтарының жұмысқа орналастырған адамдардың 1000 адамдық есепке шаққандағы үлес салмағы
|
үлес салмағы
|
175
|
180
|
|
|
|
|
|
3.1.8-міндет. Қылмыстық-атқару инспекциясының штат санын кезең-кезеңмен көбейту
|
Қылмыстық-атқару инспекциясының штат санын көбейту
|
шт. бірлігі
|
|
|
591
|
592
|
|
|
|
3.1.9-міндет. Сотталғандарға және тергеудегі/қамаудағыларға медициналық қызмет көрсету сапасын арттыру.
|
1000 адамның есебіне шаққанда бас бостандығынан айыру орындарындағы адамдардың арасында жалпы өлім-жітімді азайту (ҚАЖ мекемелеріндегі өлім оқиғаларының жалпы санының 1000-ға көбейтілген ҚАЖ мекемелері арқылы өткен адамдар санынан ара-қатынасы)
|
үлес салмағы
|
3,46
|
3,43
|
3,4
|
3,37
|
3,34
|
3,31
|
3,28
|
1000 адамның есебіне шаққанда сотталғандар арасында туберкулезбен ауыратындар көрсеткішін азайту
(ҚАЖ мекемелеріндегі туберкулез ауруларының жаңа оқиғалар жалпы санының 1000-ға көбейтілген ҚАЖ мекемелері арқылы өткен адамдар санынан ара-қатынасы)
|
үлес салмағы
|
767,7
|
766,7
|
764,5
|
762,9
|
761,4
|
759,9
|
758,3
|
4-стратегиялық бағыт. Сот сараптама жүйесін халықаралық стандарттарға жақындату
|
4.1-мақсат. Сот-сараптама қызметінің тиімділігін арттыру, сот сараптамасын халықаралық стандарттарға сәйкес келтіру.
|
Нысаналы индикатор: Қарама-қарсы қорытындылармен қайталама сараптамалардың санын (орындалған қайталама сараптамалардың жалпы санынан %) 2010 жылы - 30% дейін, 2011 жылы - 25%, 2012 жылы - 20%, 2013 жылы - 15%, 2014 жылы - 10% дейін азайту.
|
4.1.1-міндет. Түрлі санаттағы (қылмыстық, азаматтық, әкімшілік) істерді тергеу және қарау кезінде құқық қорғау органдары мен соттардың сот сарапшыларының іс жүргізуіне қажеттіліктерін барынша қамтамасыз ету
|
Зерттеулер өндірісінің іс жүргізу мерзімдерін бұзу санының азаюы
|
%
|
20
|
15
|
10
|
5
|
5
|
0
|
0
|
4.1.2-міндет. Сарапшылық зерттеулердің жаңа түрлерін енгізу
|
Жаңа зерттеу түрлерінің саны
|
саны
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
4.1.3-міндет. Сот сараптамасы қызметін халықаралық стандарттарға сәйкес келтіру үшін халықаралық аккредиттеу жөніндегі ұйымдармен ынтымақтастық
|
«Сынақ және калибрлі зертханалардың құзыреттілігіне қойылатын жалпы талаптар» ИСО/МЭК 17025 сертификатын алу
|
саны
|
|
|
1
|
|
|
|
|
4.1.4-міндет. Сот-сараптамасы қызметін ғылыми-зерттеуді қамтамасыз етуді жетілдіру
|
Халықаралық стандарттармен сот сараптамасын жүргізу үшін әдістемелерді үйлестіру
|
саны
|
|
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Оқу семинарларын жүргізу
|
саны
|
2
|
1
|
4
|
4
|
5
|
4
|
5
|
Сот-сараптамалық зерттеулердің жаңа әдістемелерін әзірлеу
|
саны
|
|
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Конференциялар өткізу
|
саны
|
|
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
5-стратегиялық бағыт. Зияткерлік меншік құқықтарын қорғауды қамтамасыз ету қызметін Дүниежүзілік сауда ұйымының стандарттарымен сәйкес келтіру
|
5.1-мақсат. Қазақстанда зияткерлік меншікті дамыту үшін қолайлы жағдай қалыптастыру.
|
Нысаналы индикатор: Зияткерлік меншік объектілеріне берілетін қорғау құжаттарының санын көбейту 2010 жылы - 10%, 2011 жылы - 10%, 2012 жылы - 15%, 2013 жылы - 20%, 2014 жылы-25%.
|
5.1.1-міндет. Контрафактілі өніммен күреске, алдын алуға және зияткерлік меншік объектілерін қорғауға бағытталған іс-шараларды ұйымдастыру
|
«Контрафакт» акциясы, семинарлар және «Зият», «Шапағат» іс-шаралары»
|
саны
|
6
|
7
|
|
|
|
|
|
Авторлық құқықтарды қорғау саласында ДЭФ БҚҒИ бойынша көрсеткіштерді жақсарту
|
орын
|
75
|
74
|
73
|
71
|
69
|
67
|
65
|
Өнеркәсіптік меншік құқықтарын қорғау саласында ДЭФ БҚҒ бойынша көрсеткіштерді
|
орын
|
72
|
72
|
|
|
|
|
|
5.1.2-міндет. Зияткерлік меншік құқығын қорғау саласындағы нормативтік құқықтық базаны жетілдіру және оны халықаралық нормалармен сәйкестендіру
|
Олимпиада рәмізін қорғау туралы Найроби шарты, Патенттік құқық туралы шарт сияқты зияткерлік меншікті қорғау саласындағы халықаралық келісімдерге қосылу
|
саны
|
1
|
2
|
1
|
|
|
|
|
5.1.3-міндет. Өтінімдерді қарау мерзімдерін қысқарту және төрешілдік кедергілерді азайту
|
Қорғау құжаттарын беруге сараптама жасау мерзімдерін қысқарту
|
күні
|
10
|
10
|
|
|
|
|
|
5.1.4-міндет. Халықаралық ұйымдармен өзара іс-қимыл бойынша ынтымақтастықты жүзеге асыру
|
Зияткерлік саласындағы халықаралық ұйымдармен байланысты жандандыру.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-стратегиялық бағыт. Діни сенім бостандығын қамтамасыз ету және мемлекеттік органдардың діни бірлестіктермен өзара іс-қимылын жетілдіру
|
6.1-мақсат. Қазақстан Республикасы азаматтарының діни сенім бостандығына құқықтарын іске асыруды қамтамасыз ету үшін конфессияаралық татулықты сақтауға және жағдайларды дамытуға жәрдемдесу
|
Нысаналы индикатор: Елдегі діни ахуалдық тұрақтылығы (діни сипаттағы қақтығыстардың жоқтығы).
|
6.1.1-міндет. Халықтың дінтану сауатының деңгейін арттыру
|
Азаматтардың дінтану сауаттылығын арттыру жөніндегі ақпараттық-насихаттық жұмыстар
|
адам
|
15108
|
18087
|
|
|
|
|
|
Іс-шара
|
400
|
450
|
470
|
480
|
490
|
500
|
510
|
6.1.2-міндет. Діни ахуалдарға зерттеулер мен талдау жүргізу
|
Әлеуметтік зерттеулер, діни ахуал мониторингтерінің саны
|
саны
|
41
|
22
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
6.1.3-міндет. Дінтану сараптамаларын жүргізу әдістемелерін жетілдіру
|
Дінтану сараптамаларын жүргізу әдістемелері
|
саны
|
|
|
|
|
1
|
|
|
7-стратегиялық бағыт. Бағалау қызметін жетілдіру және халықаралық талаптарға сәйкес келтіру.
|
7.1-мақсат. Бағалау қызметін одан әрі дамыту және оны халықаралық талаптарға сәйкес келтіру, бағалау қызметінде өзін өзі реттеуді жетілдіру.
|
Нысаналы индикатор: Өзін өзі реттеуші бағалаушы ұйымдардың қызметіндегі бағалаушылардың қатысуы 2010 жылы - 30%, 2011 жылы - 50%, 2012 жылы - 70%, 2013 жылы - 90%, 2014 жылы - 100% (2009 жылы бағалаушылардың қатысуы 10 % құрайды
|
7.1.1 -міндет. Мемлекеттік бағалау стандарттарын белгілеу
|
Бағалаудың мемлекеттік стандарттарын әзірлеу
|
саны
|
0
|
0
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
7.1.2-міндет. Өзін өзі реттеу ұйымдарымен бағалаушылардың міндетті мүшелігін құру, өзін өзі реттейтін ұйымдардың Бірыңғай республикалық бағалау палаталарына бірігу құқығы.
|
Аумақтық бағалаушылар палаталарын, Республикалық бағалаушылар палаталарын құру
|
саны
|
-
|
-
|
16
|
1
|
-
|
-
|
-
|
7.1.3-міндет. Бағалау қызметі саласында мемлекеттік бақылау тетіктерінің тиімділігін арттыру және әкімшілік қысымды төмендету
|
Адал жеке кәсіпкерлік субъектілерге қатысты жоспарлы тексерулерді қысқарту
|
2007 жылдан %
|
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Тексеру жүргізу мерзімдерін азайту
|
жұмыс күндері
|
30
|
30
|
29
|
28
|
28
|
28
|
28
|
«2. Ағымдағы ахуалды талдау» деген бөлімде:
6-тармақ алып тасталсын;
«3. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі қызметінің 2010 - 2014 жылдарға арналған стратегиялық бағыттары, мақсаттары, міндеттері мен көрсеткіштері» деген бөлімде:
«2-стратегиялық бағыт. Заңнаманы жетілдіру, сапалы нормашығармашылық қызмет және халықаралық ынтымақтастықты құқықтық қамтамасыз ету» деген кіші бөлімде:
«Нормашығармашылық процесін жетілдіру» деген 2.1.7-міндетте:
мына:
«6-стратегиялық бағыт. Діни сенім бостандығын қамтамасыз ету және мемлекеттік органдардың діни бірлестіктермен өзара іс-қимылын жетілдіру» деген кіші бөлім алып тасталсын;
«Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің стратегиялық бағыттары мен мақсаттарының мемлекеттің стратегиялық мақсаттарына сәйкестігі» деген кестеде:
«6-стратегиялық бағыт. Діни сенім бостандығын қамтамасыз ету және мемлекеттік органдардың діни бірлестіктермен өзара іс-қимылын жетілдіру» деген кіші бөлім алып тасталсын;
«4. Министрліктің функционалдық мүмкіндіктері және ықтимал қауіп-қатерлер» деген бөлімде:
«Сектораралық өзара іс-қимыл» деген кестеде:
«Діни істер комитетінің желісі бойынша» деген кіші бөлім алып тасталсын;
«6. Бюджет бағдарламалары» деген бөлімде:
«001 Мемлекеттің қызметін құқықтық қамтамасыз ету» деген бюджеттік бағдарламада:
«2010 жыл» деген бағанда:
«Сан көрсеткіштері» деген жолдағы «20» деген сандар «19» деген сандармен ауыстырылсын;
«Бағдарламаны іске асыруға арналған шығыстар» деген жолдағы «6024979» деген сандар «6117106» деген сандармен ауыстырылсын;
«002 Сот сараптамаларын жүргізу» деген бюджеттік бағдарламада:
«Бағдарламаны іске асыруға арналған шығыстар» деген жолдың «2010 жыл» деген бағанында «1190146» деген сандар «1248023» деген сандармен ауыстырылсын;
«003 Сотталғандарды және тергеу-қамауға алынған адамдарды ұстау» деген бюджеттік бағдарламада:
«Бағдарламаны іске асыруға арналған шығыстар» деген жолдың «2010 жыл» деген бағанында «23452661» деген сандар «24139007» деген сандармен ауыстырылсын;
«006 Нормативтік құқықтық актілерді, халықаралық шарттардың жобаларын әзірлеу және сараптау» деген бюджеттік бағдарламада:
«Сапа көрсеткіштері» деген жол мынадай редакцияда жазылсын:
«008 Діни сенім бостандығы саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру» деген бюджеттік бағдарлама алып тасталсын;
«014 Дін мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу және талдамалық қызметтер» деген бюджеттік бағдарлама алып тасталсын;
«020 Қылмыстық жазасын өтеген адамдарды оңалтуды ұйымдастыру және жүзеге асыру» деген бюджеттік бағдарламада:
«Бағдарламаны іске асыруға арналған шығыстар» деген жолдың «2010 жыл» деген бағанында «44012» деген сандар «41000» деген сандармен ауыстырылсын;
«024 Қылмыстық-атқару жүйесі үшін мамандар даярлау» деген бюджеттік бағдарламада:
«Бағдарламаны іске асыруға арналған шығыстар» деген жолдың «2010 жыл» деген бағанында «782655» деген сандар «813391» деген сандармен ауыстырылсын;
«025 Қылмыстық-атқару жүйесінің қызметін үйлестіру бойынша қызмет көрсету» деген бюджеттік бағдарламада:
«Бағдарламаны іске асыруға арналған шығыстар» деген жолдың «2010 жыл» деген бағанында «2752148» деген сандар «2763681» деген сандармен ауыстырылсын;
«047 Мемлекет мүдделерін білдіру және қорғау» деген бюджеттік бағдарламада:
«Бағдарламаны іске асыруға арналған шығыстар» деген жолдың «2010 жыл» деген бағанында «295329» деген сандар «795329» деген сандармен ауыстырылсын;
«052 Мәдениет және дін саласында халықаралық ынтымақтастықты дамытуға жәрдемдесу» деген бюджеттік бағдарлама алып тасталсын;
«056 Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне «жалғыз терезе» қағидаты бойынша халыққа қызмет көрсетуге берілетін ағымдағы нысаналы трансферттер» деген бюджеттік бағдарламада:
«Бағдарламаны іске асыруға арналған шығыстар» деген жолдың «2010 жыл» деген бағанында «7645831» деген сандар «7836918» деген сандармен ауыстырылсын;
«090 Қазақстан Республикасында дін, конфессияаралық қатынастар және құқықтық насихат саласындағы әлеуметтік зерттеулер» деген бюджеттік бағдарламада:
атауы мынадай редакцияда жазылсын:
«090 Қазақстан Республикасында құқықтық насихат саласындағы зерттеулер»;
«Сипаттама» деген жол мынадай редакцияда жазылсын: