О таpифах на пеpевозки гpузов, пассажиpов, багажа и гpузобагажа железнодоpожным тpанспоpтом

ПОСТАНОВЛЕНИЕ Кабинета Министpов Республики Казахстан от 4 янваpя 1994 г. N 23. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 17 марта 2003 г. N 258

      В целях проведения единой тарифной политики государств - членов Содружества Независимых Государств в перевозках железнодорожным транспортом Кабинет Министров Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      Установить:
      с 5 января 1994 г. предельный повышающий коэффициент 1,16 (без учета налога на добавленную стоимость) к действующим тарифам на перевозки грузов в межгосударственном сообщении;
      с 15 января 1994 г. предельный повышающий коэффициент 2,5 (с учетом налога на добавленную стоимость) к действующим тарифам на перевозки пассажиров, багажа и грузобагажа (кроме пригородного сообщения).

      Премьер-министр
      Республики Казахстан

Жүктердi, жолаушыларды, багажды және жүк-багажды темiржол көлiгiмен тасымалдауға арналған тарифтер туралы

Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1994 жылғы 4 қаңтардағы N 23 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 17 наурыздағы N 258 қаулысымен.

      Тәуелсiз Мемлекеттер Достастығына мүше елдердiң темiржол көлiгiмен тасымалдаудағы бiрыңғай тарифтiк саясатын жүргiзу мақсатында Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1994 жылғы 5 қаңтардан бастап мемлекетаралық қатынастағы жүк тасымалдауға арналып қолданылып жүрген тарифтерге шектi көтерiңкi коэффициент 1,16 /қосымша құн салығын есептемегенде/ болып;
      1994 жылғы 15 қаңтардан бастап жолаушыларды, багажды және жүк-багажды тасымалдауға /қала маңындағы қатынастан басқасы/ арналып қолданылып жүрген тарифтерге шектi көтерiңкi коэффициент 2,5 /қосымша құн салығын есептегенде/ болып белгiленсiн.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-министрi