Бәсекелестік саясаты, монополияға қарсы реттеу және бағаны мемлекеттік реттеу жөніндегі консультативтік комитет туралы

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2018 жылғы 25 желтоқсандағы № 215 шешімі

      Еуразиялық экономикалық комиссия туралы ереженің (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа № 1 қосымша) 7 және 44-тармақтарына сәйкес Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасы шешті:

      1. Бәсекелестік саясаты, монополияға қарсы реттеу және бағаны мемлекеттік реттеу жөніндегі консультативтік комитет құрылсын.

      2. Қоса беріліп отырған Бәсекелестік саясаты, монополияға қарсы реттеу және бағаны мемлекеттік реттеу жөніндегі консультативтік комитет туралы ереже бекітілсін.

      3. Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің үкіметтерінен осы Шешім күшіне енген күннен бастап 15 күндік мерзімде Еуразиялық экономикалық комиссияға Бәсекелестік саясаты, монополияға қарсы реттеу және бағаны мемлекеттік реттеу жөніндегі консультативтік комитеттің құрамына енгізу үшін кандидатуралар ұсыну сұралсын.

      4. Мыналардың:

      Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының "Бәсекелестік, монополияға қарсы реттеу, бағалық реттеу және мемлекеттік (муниципалдық) сатып алулар жөніндегі консультативтік комитет туралы" 2012 жылғы 5 шілдедегі № 200 шешімінің;

      Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының "Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2012 жылғы 5 шілдедегі № 200 шешіміне өзгерістер енгізу туралы" 2014 жылғы 12 наурыздағы № 40 шешімінің;

      Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының "Бәсекелестік, монополияға қарсы реттеу, бағалық реттеу және мемлекеттік (муниципалдық) сатып алулар жөніндегі консультативтік комитет туралы ережеге өзгерістер енгізу туралы" 2017 жылғы 20 маусымдағы № 67 шешімінің;

      Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының "Бәсекелестік, монополияға қарсы реттеу, бағалық реттеу және мемлекеттік (муниципалдық) сатып алулар жөніндегі консультативтік комитеттің құрамы туралы" 2017 жылғы 14 қарашадағы № 161 өкімінің 1-тармағының;

      Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының "Бәсекелестік, монополияға қарсы реттеу, бағалық реттеу және мемлекеттік (муниципалдық) сатып алулар жөніндегі консультативтік комитеттің құрамына өзгерістер енгізу туралы" 2018 жылғы 10 мамырдағы № 84 өкімінің күші жойылды деп танылсын.

      5. Осы Шешім ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік 30 күн өткен соң күшіне енеді.

      Еуразиялық экономикалық комиссия
Алқасының Төрағасы
Т. Саркисян

  Еуразиялық экономикалық
комиссия Алқасының
2018 жылғы 25 желтоқсандағы
№ 215 шешімімен
БЕКІТІЛГЕН

Бәсекелестік саясаты, монополияға қарсы реттеу және бағаны мемлекеттік реттеу жөніндегі консультативтік комитет туралы ЕРЕЖЕ

I. Жалпы ережелер

      1. Бәсекелестік саясаты, монополияға қарсы реттеу және бағаны мемлекеттік реттеу жөніндегі консультативтік комитет (бұдан әрі – Комитет) Еуразиялық экономикалық комиссия туралы ереженің (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа № 1 қосымша) 7 және 44-тармақтарына сәйкес Еуразиялық экономикалық комиссия (бұдан әрі тиісінше – Алқа, Комиссия) жанынан құрылады.

      Комитет Еуразиялық экономикалық одақ (бұдан әрі – Одақ) шеңберіндегі бәсекелестік саясаты, монополияға қарсы реттеу және бағаны мемлекеттік реттеу бойынша Комиссияның консультативтік органы болып табылады.

      2. Комитет өз қызметінде 2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартты, Одақтың құқығын құрайтын басқа да халықаралық шарттар мен актілерді, Жоғары Еуразиялық экономикалық кеңестің 2014 жылғы 23 желтоқсандағы № 98 шешімімен бекітілген Еуразиялық экономикалық комиссияның Жұмыс регламентін, сондай-ақ осы Ережені басшылыққа алады.

II. Комитеттің негізгі міндеттері

      3. Комитеттің негізгі міндеттері:

      а) Одаққа мүше мемлекеттердің (бұдан әрі – мүше мемлекеттер) мемлекеттік билік органдары өкілдерімен бәсекелестік орта, монополияға қарсы реттеу және бағаны мемлекеттік реттеу саласындағы мәселелер бойынша консультациялар жүргізу;

      б) мүше мемлекеттер үшін бәсекелестік орта, монополияға қарсы реттеу және бағаны мемлекеттік реттеу саласындағы мәселелер бойынша ұсыныстар дайындау;

      в) Комиссия үшін осы Ереженің 17 – 19-тармақтарында көрсетілген бәсекелестік орта, монополияға қарсы реттеу және бағаны мемлекеттік реттеу саласындағы мәселелер бойынша ұсынымдар мен ұсыныстар әзірлеу;

      г) өз құзыреті шегінде өзге де мәселелерді қарау болып табылады.

III. Комитеттің (кіші комитеттердің) құрамы және қалыптастыру тәртібі

      4. Комитеттің құрамы мүше мемлекеттердің мемлекеттік билік органдарының басшыларынан (басшыларының орынбасарларынан) (және мүше мемлекеттердің алқалық органдары мүшелерінен) қалыптастырылады.

      5. Комитеттің жанынан тұрақты негізде әрекет ететін және Комитеттің жұмысшы органдары болып табылатын мынадай кіші комитеттер құрылады:

      бәсекелестік саясаты бойынша кіші комитет;

      монополияға қарсы реттеу бойынша кіші комитет;

      бағаны мемлекеттік реттеу бойынша кіші комитет.

      Осы Ереженің 3-тармағында көрсетілген міндеттерді іске асыру үшін Комитеттің жанынан өзге де кіші комитеттер құрылуы мүмкін.

      Кіші комитеттердің құрамы мүше мемлекеттердің мемлекеттік билік органдарының басшыларынан және құрылымдық бөлімшелері қызметкерлерінен құрылады.

      Кіші комитеттің отырысына мәселелерді талқылауға қатысу үшін кіші комитеттің төрағасының шақыруы бойынша Комиссияның құрылымдық бөлімшелерінің лауазымды тұлғалары мен қызметкерлері қатыса алады.

      Мүше мемлекеттердің ұсынысы бойынша кіші комитеттердің құрамына бизнес-қоғамдастықтардың, ғылыми және қоғамдық ұйымдардың өкілдері, өзге де тәуелсіз сарапшылар енгізілуі мүмкін.

      6. Комитеттің жанынан қажет болған жағдайда тұрақты немесе уақытша негізде мүше мемлекеттердің мемлекеттік билік органдары өкілдерінен, Комиссияның лауазымды тұлғалары мен қызметкерлерінен қалыптасқан сарапшы және жұмыс топтары құрылуы мүмкін.

      Мүше мемлекеттердің ұсынысы бойынша сарапшы және жұмыс топтарының құрамына бизнес-қоғамдастықтардың, ғылыми және қоғамдық ұйымдардың өкілдері, өзге де тәуелсіз сарапшылар енгізілуі мүмкін.

      Сарапшы және жұмыс топтарының жұмыс тәртібін Комитет белгілейді.

      7. Комитеттің (кіші комитеттердің, сарапшы және жұмыс топтарының) құрамын қалыптастыру үшін мүше мемлекеттердің мемлекеттік билік органдары тиісті кандидатуралар бойынша ұсыныстар ұсынады.

      Мүше мемлекеттердің мемлекеттік билік органдары Комитеттегі (кіші комитеттегі, сарапшы тобындағы және жұмыс тобындағы) өз өкілдерін алмастыру қажеттігі туралы Комиссияға уақытылы хабарлайды, сондай-ақ оның құрамына өзгерістер енгізу бойынша ұсынысты ұсынады.

      Комитеттің құрамы Комиссия Алқасының өкімімен бекітіледі.

      8. Комитеттің отырыстарына төрағалық етуді және оның жұмысына жалпы басшылықты Комиссияның Бәсекелестік және монополияға қарсы реттеу жөніндегі Алқа мүшесі (Министр) (бұдан әрі – Комитет төрағасы) жүзеге асырады.

      Бәсекелестік саясаты бойынша кіші комитеттің отырыстарына төрағалық етуді және оның жұмысына жалпы басшылықты Комиссияның Бәсекелестік саясаты және мемлекеттік сатып алулар саласындағы саясат департаментінің директоры жүзеге асырады.

      Монополияға қарсы реттеу бойынша кіші комитеттің және бағаны мемлекеттік реттеу бойынша кіші комитеттің отырыстарына төрағалық етуді және олардың жұмысына жалпы басшылықты Комиссияның Монополияға қарсы реттеу департаментінің директоры жүзеге асырады.

      Сараптама және жұмыс топтарының отырыстарында төрағалық етуді және олардың жұмысына жалпы басшылықты тиісті топтың басшысы жүзеге асырады.

      9. Комитеттің Төрағасы:

      а) Комитеттің қызметін басқарады және Комитетке жүктелген міндеттерді орындау бойынша жұмысты ұйымдастырады;

      б) мүше мемлекеттердің ұсыныстарын ескере отырып әзірленген Комитет отырысының күн тәртібін бекітеді, оның өткізілетін күнін, уақытын және орнын анықтайды;

      в) Комитет отырысын жүргізеді;

      г) Комитет отырысының хаттамаларына қол қояды;

      д) Комитет жанынан құрылған кіші комитеттердің, сарапшы және жұмыс топтарының құрамдарын бекітеді;

      е) Комиссия Алқасының отырыстарында және өзге органдар мен ұйымдармен өзара қарым-қатынастарда Комитеттің мүддесін ұсынады;

      ж) Комиссияның Бәсекелестік саясаты және мемлекеттік сатып алу саласындағы саясат департаменті директорының ұсынымы бойынша Комитет хатшысын және бәсекелестік саясаты бойынша кіші комитеттің хатшысын және Комиссияның Монополияға қарсы реттеу департаменті директорының ұсынымы бойынша – монополияға қарсы реттеу бойынша кіші комитеттің және бағаны мемлекеттік реттеу бойынша кіші комитеттің хатшыларын тағайындайды;

      з) Комитеттің құзыреті шегінде өзге де функцияларды жүзеге асырады.

      10. Комитет төрағасының орынбасарлары оларға жүктелген міндеттерге сәйкес Комиссияның Бәсекелестік саясаты және мемлекеттік сатып алу саласындағы саясат департаментінің директоры және Комиссияның Монополияға қарсы реттеу департаментінің директоры (бұдан әрі – Комитет төрағасының орынбасарлары) болып табылады.

      Комитет төрағасының орынбасары Комитет төрағасы болмаған жағдайда Комитет төрағасының функцияларын атқарады.

      11. Комитет төрағасының орынбасары Комитет төрағасының тапсырмасы бойынша Комитеттің отырысын ұйымдастырады және:

      а) Комитет отырысының күн тәртібінің жобасын дайындауды;

      б) Комитет отырысының күн тәртібінің мәселелеріне материалдар дайындауды;

      в) Комитет отырысының қорытындысы бойынша хаттамалар дайындауды;

      г) хаттардың жобаларын дайындауды және олардың Комитет мүшелеріне таратылуын;

      д) Комитеттің хаттамалық шешімдерінің орындалуын бақылауды жүзеге асырады.

      12. Кіші комитеттің төрағасы:

      а) кіші комитеттің қызметіне басшылық етеді және кіші комитетке жүктелген міндеттерді орындау бойынша жұмысты ұйымдастырады;

      б) мүше мемлекеттердің ұсыныстарын ескере отырып дайындалған кіші комитет отырысының күн тәртібін бекітеді, оның өткізілетін күнін, уақыты мен орнын белгілейді;

      в) кіші комитеттің отырыстарын жүргізеді;

      г) кіші комитет отырыстарының хаттамаларына қол қояды.

      13. Кіші комитет төрағасының орынбасары Комиссия төрағасы бекіткен кіші комитеттің мүшесі – Комиссияның тиісті департаменті директорының орынбасары болып табылады.

      Кіші комитет төрағасының орынбасары дәлелді себептер бойынша ол болмаған жағдайда кіші комитет төрағасының функцияларын атқарады.

      14. Комитет хатшысы Комиссияның Бәсекелестік саясаты және мемлекеттік сатып алу саласындағы саясат департаментінің қызметкерлері қатарынан тағайындалады.

      Комиссияның Бәсекелестік саясаты және мемлекеттік сатып алу саласындағы саясат департаментінің директоры және Комиссиясының Монополияға қарсы реттеу департаментінің директоры Комитет төрағасына Комиссияның тиісті департаменттерінің қызметкерлері қатарынан тиісті кіші комитеттердің хатшыларын тағайындау үшін кандидатураларды ұсынады.

      15. Комитеттің (кіші комитеттің) хатшысы:

      а) Комитет (кіші комитет) отырысының күн тәртібінің жобасын дайындайды қамтамасыз етеді және оны Комитеттің (кіші комитеттің) төрағасына бекітуге ұсынады;

      б) Комитеттің (кіші комитеттің) мүшелеріне жіберу үшін Комитет (кіші комитет) отырысының күн тәртібінің жобасын және оған Комиссияның құрылымдық бөлімшелері мен мүше мемлекеттердің мемлекеттік билік органдары ұсынған материалдарды дайындайды;

      в) электрондық пошта арқылы Комитеттің (кіші комитеттің) мүшелеріне Комитеттің (кіші комитеттің) отырысы өткізілетін күні, уақыты және орны туралы хабарлайды;

      г) Комитет (кіші комитет) отысының хаттамасын жүргізеді;     

      д) Комитет (кіші комитет) отырысының қорытындысы бойынша хаттаманың жобасын қол қою үшін дайындайды;

      е) Комитет (кіші комитет) отысының нәтижелері бойынша дайылдалған қорытынды құжаттарды дайындауды және Комитеттің (кіші комитеттің) мүшелеріне жіберуді ұйымдастырады;

      ж) тоқсан сайын Комитеттің (кіші комитеттің) хаттамалық шешімдерінің орындалуы бойынша анықтаманы дайындайды.

IV. Комитеттің (кіші комитеттердің) қызметі

      16. Комитеттің отырыстары мынадай мақсаттарда:

      а) Комиссияның ғылыми-зерттеу жұмысының жоспарына енгізу үшін Комитеттің қызметі бағыттарына жататын мәселелер бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарының тақырыптарын қарау және келісу;

      б) мүше мемлекеттермен бағаны мемлекеттік реттеуді ендіру фактілері бойынша мәселелерді қарау;

      в) бірнеше кіші комитеттің қызметі бағыттарына жататын мәселелерді қарау;

      г) кіші комитеттің отырысында қарау барысында келіспеушілік туындаған мәселелерді реттеу;

      д) оларды Комитетте талқылау қажеттілігі турады кіші комитеттің шешімі бар мәселелерді қарау;

      е) Комитет мүшелерінің ұсынысы бойынша өзге де жағдайларда жүргізіледі.

      17. Бәсекелестік саясаты бойынша кіші комитет мынадай мәселелерді қарайды:

      а) Одақ шеңберінде халықаралық шарттардың, Одақ органдары актілерінің және мүше мемлекеттердің бәсекелестік және бағаны мемлекеттік реттеу саласындағы заңнамасы актілерінің ережелерін жетілдіру бойынша ұсыныстарды дайындау;

      б) мүше мемлекеттердің бәсекелес (монополияға қарсы) органдары мен Комиссия арасындағы бәсекелестік саясаты, монополияға қарсы реттеу және бағаны мемлекеттік реттеу мәселелері бойынша өзара іс-қимылы (соның ішінде ақпараттық) тәртібін жетілдіру;

      в) мүше мемлекеттердің бәсекелестік саясаты және монополияға қарсы реттеу саласындағы Одақ шеңберінде халықаралық шарттарды және Одақ органдарының актілерін орындауы мониторингінің нәтижелерін қарау;

      г) Одақтың ішкі нарығының жұмыс істеуіне ықпал ететін кедергілерді (тосқауылдарды, шектеулерді, алып қоюларды) жою бойынша ұсыныстарды дайындау;

      д) бәсекелестік саясаты және бағаны мемлекеттік реттеу мәселелері бойынша Одақ шеңберінде халықаралық шарттардың және Одақ органдары актілерінің жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды дайындау;

      е) олар бәсекелестік саясаты саласын қамтитын мәселелерді қараған жағдайда, Комиссияның басқа да консультативтік органдары мен департаменттері үшін ұсыныстар дайындау;

      ж) Одақ шеңберінде бәсекелестік саласына жататын өзге де мәселелер.

      18. Монополияға қарсы реттеу бойынша кіші комитет мынадай мәселелерді қарайды:

      а) монополияға қарсы реттеу саласында құқық қолдану практикасы;

      б) олар монополияға қарсы реттеу саласына қатысты мәселелерді қараған жағдайда, Комиссияның басқа да консультативтік органдары мен департаменттері үшін ұсыныстар дайындау;

      в) монополияға қарсы реттеу саласындағы өзге де мәселелер.

      19. Бағаны мемлекеттік реттеу бойынша кіші комитеті мынадай мәселелерді қарайды:

      а) бағаны мемлекеттік реттеу саласында құқық қолдану практикасы;

      б) олар бағаны мемлекеттік реттеу саласына қатысты мәселелерді қараған жағдайда, Комиссияның басқа да консультативтік органдары мен департаменттері үшін ұсыныстар дайындау;

      в) бағаны мемлекеттік реттеу саласына жататын өзге де мәселелері.

V. Комитеттің (кіші комитеттің) жұмыс тәртібі

      20. Комитеттің (кіші комитеттердің) отырыстары қажеттілігіне қарай өткізіледі.

      Комитеттің (кіші комитеттің) отырысын өткізу туралы шешімді мүше мемлекеттердің ұсыныстарын ескере отырып Комитеттің (кіші комитеттің) төрағасы қабылдайды.

      21. Комитет (кіші комитет) отырысы күн тәртібінің жобасын қалыптастыру бойынша ұсыныстарды Комитет (кіші комитет) мүшелері мыналарды:

      а) қаралатын мәселелер бойынша анықтамалық және талдамалық материалдарды;

      б) қарауға ұсынылатын құжаттардың жобаларын (бар болған жағдайда);

      в) хаттамалық шешімнің жобасын;

      г) мәселелерді қарау кезінде маңызы бар өзге де құжаттар мен материалдарды (бар болған жағдайда) қамтитын материалдарды тіркей отырып Комитеттің (кіші комитеттің) отырысы өтетін күнге дейін күнтізбелік 30 күннен кешіктірмей Комитет (кіші комитет) төрағасына жібереді.

      22. Монополияға қарсы реттеу департаментінің қызметі бағыттары бойынша Комитет отырысының күн тәртібіне енгізілген мәселелер бойынша материалдар Комитет отырысы өтетін күнге дейін кемінде күнтізбелік 20 күн бұрын Комитет хатшысына ұсынылады.

      23. Комитет (кіші комитет) отырысының бекітілген күн тәртібін, оған материалдарды, сондай-ақ Комитет (кіші комитет) отырысының өтетін күні, уақыты және орны туралы ақпаратты Комитет (кіші комитет) хатшысы соның ішінде Комитет (кіші комитет) отырысы өтетін күнге дейін күнтізбелік 15 күн бұрын электронды түрде Комитет (кіші комитет) мүшелеріне таратады. Комитет (кіші комитет) хатшысы Комитет (кіші комитеттер) отырысының күн тәртібіне материалдардың Одақтың ресми сайтында Комитеттің (кіші комитеттің) кабинетінде Комитет (кіші комитет) отырысы өтетін күнге дейін күнтізбелік 15 күннен кешіктірмей жариялауды қамтамасыз етеді (мүше мемлекеттің заңнамасына сәйкес мемлекеттік құпияға (мемлекеттік құпияларға) немесе таралуы шектеулі мәліметтерге жатқызылған мәліметтерді қамтитын құжаттарды қоспағанда).

      Комитет (кіші комитет) отырысының күн тәртібі бойынша келіп түскен қосымша ұсыныстар туралы ақпарат осындай ұсыныстар келіп түскен күннен бастап 3 жұмыс күнінен кешіктірмей электронды пошта арқылы Комитеттің (кіші комитеттің) мүшелеріне жіберіледі.

      24. Комитет (кіші комитет) отырыстары Комиссияның үй-жайларында өткізіледі.

      Мүше мемлекеттің мемлекеттік билік органының ұсынысы және Комитет (кіші комитет) төрағасының шешімі бойынша Комитеттің (кіші комитеттің) отырысы кез келген мүше мемлекетте өткізілуі мүмкін. Мұндай жағдайда қабылдаушы мүше мемлекет Комитет (кіші комитет) отырысын ұйымдастыруға және өткізуге жәрдем көрсетеді.

      Комитет (кіші комитет) төрағасының шешімі бойынша Комитеттің (кіші комитеттің) отырысы бетпе-беп форматта немесе видеоконференция арқылы өткізілуі мүмкін.

      Комитеттің (кіші комитеттің) отырысын өткізу үшін Комитет (кіші комитет) төрағасының (төраға орынбасарының) және Комитеттің (кіші комитеттің) кем дегенде 1 мүшесінің – әрір мүше мемлекеттен мемлекеттік билік органының өкілінің қатысуы қажет.

      25. Комитет (кіші комитет) мүшелері Комитеттің (кіші комитеттің) отырыстарына алмастыру құқығынсыз жеке басы қатысады. Егер Комитет (кіші комитет) мүшесінің Комитеттің (кіші комитеттің) отырысына қатысуы мүмкін болмаса, ол Комитет (кіші комитет) отырысы өтетін күнге дейін 3 жұмыс күннен кешіктірмей Комитеттің (кіші комитеттің) төрағасына қаралатын мәселелері бойынша өз пікірін жазбаша түрде ұсынуға құқылы.

      26. Комитет (кіші комитет) мүшесінің Комитет (кіші комитет) отырысына ұсынған пікірі мүше мемлекеттің соңғы ұстанымы ретінде қаралмайды.

      27. Комитет (кіші комитет) төрағасының шақыруы бойынша немесе Комитет (кіші комитет) мүшесінің ұсынысы бойынша Комитеттің (кіші комитеттің) отырысына мүше мемлекеттердің қажетті біліктілігі бар бизнес-қауымдастық өкілдері, ғылыми және қоғамдық ұйымдарының өкілдері, тәуелсіз сарапшылар, Комитеттің (кіші комитеттің) отырысында қаралатын мәселелері құзыретіне жататын Комиссияның лауазымды тұлғалары мен қызметкерлері қатыса алады.

      Комитеттің (кіші комитеттің) отырысына мүше мемлекеттердің шақыруы бойынша Комитеттің (кіші комитеттің) отырысында қаралатын мәселелері құзыретіне жататын мемлекеттік билік органдарының өкілдері қатысуы мүмкін.

      Егер бір мүше мемлекеттің мемлекеттік билік органдары талқылауға қатысатын тұлғалар тобын шектеу қажет деп санаған жағдайда, мүше мемлекеттердің бизнес-қоғамдастықтарының, ғылыми және қоғамдық ұйымдарының өкілдері, тәуелсіз сарапшылары осы Ереженің 16-тармағының "а" және "б" тармақшаларында көрсетілген мәселелерді, сондай-ақ басқа мәселелерді, соның ішінде осы Ереженің 16-тармағының "в" – "е" тармақшаларында және 17 – 19-тармақтарында көрсетілген мәселелерді талқылауға жіберілмейді.

      28. Комитеттің (кіші комитеттердің) отырыстарында мәселелерді талқылау нәтижелері тиісті хаттамаларда тіркеледі.

      Егер кіші комитет отырысының күн тәртібі мәселесі бойынша қайшылықтар болған жағдайда, осы мәселе Комитетке қарау үшін енгізіледі.

      29. Комитет отырыстарының нәтижелері Комитет мүшелерінің ұстанымдары мен қол жеткізілген уағдаластықтар тіркелетін хаттамалармен рәсімделеді. Хаттаманың жобасын Комитеттің отырысына қатысқан Комитет мүшелері Комитет отырысының күнінен бастап 3 жұмыс күні ішінде келіседі.

      Егер Комитет мүшесінің Комитет қарайтын мәселе бойынша айрықша пікірі бар болған жағдайда, ол жазбаша нысанда баяндалады және Комитет отырысының хаттамасына қоса тіркеу үшін Комитет отырысы өткен күннен бастап 2 жұмыс күнінен кешіктірілмей Комитет хатшысына тапсырылады. Комитет отырысының хаттамасына сонымен бірге қаралатын құжаттардың жобалары бойынша ұсыныстар, анықтамалық және талдамалық материалдар және тиісті негіздемелері қоса тіркелуі мүмкін.

      Кіші комитет отырысының нәтижелері кіші комитет мүшелерінің ұстанымдары және қол жеткізілген уағдаластықтар тіркелетін хаттамамен рәсімделеді. Кіш комитет отырысы хаттамасының жобасы отырыс өткен күннен бастап 3 жұмыс күні ішінде мүше мемлекеттің осы мүше мемлекеттің заңнамасына сәйкес Комиссиямен өзара іс-қимылға уәкілетті мемлекеттік билік органына келісуге жіберіледі. Егер көрсетілген органнан хаттама жобасы жіберілген күннен бастап 5 жұмыс күні ішінде ескертулер немесе ұсыныстар келіп түскен жағдайда, олар хаттамада ескеріледі (көрсетіледі). Егер хаттаманың жобасы жіберілген күннен бастап 5 жұмыс күні ішінде көрсетілген органнан ескертулер мен ұсыныстар келіп түспеген жағдайда, хаттама жобасы келісілді деп есептеледі.

      Егер кіші комитет мүшесінің кіші комитет қарайтын мәселе бойынша айрықша пікірі бар болған жағдайда, ол жазбаша нысанда баяндалады және кіші комитеттің отырысы өткен күннен бастап 2 жұмыс күнінен кешіктірілмей кіші комитет отырысының хаттамасына қоса тіркеу үшін кіші комитеттің хатшысына тапсырылады.

      30. Комитет (кіші комитет) отырысының хаттамасына Комитет (кіші комитет) төрағасы Комитет (кіші комитет) отырысы өткен күннен бастап 10 жұмыс күнінен кейшіктірмей қол қояды.

      Комитет (кіші комитет) отырысы хаттамасының көшірмелері Комитет (кіші комитет) төрағасы қол қойған күннен бастап 3 жұмыс күнінен кешіктірілмей мүше мемлекеттердің мемлекеттік билік органдарына, сондай-ақ Комитет (кіші комитет) мүшелеріне жіберіледі.

      Комитет (кіші комитет) төрағасының шешімі бойынша Комитет (кіші комитет) отырысының хаттамасы немесе оның үзіндісі Комитеттің (кіші комитеттің) отырысына қатысқан шақырылған тұлғаларға жіберілуі мүмкін.

      Комитет отырыстарының хаттамалары Комиссияның Бәсекелестік және монополияға қарсы реттеу бойынша Алқа мүшесі (Министр) Хатшылығында сақталады. Бәсекелестік саясаты бойынша кіші комитет отырыстарының хаттамалары Комиссияның Бәсекелестік саясаты және мемлекеттік сатып алу саласындағы саясат департаментінде, мемлекеттік реттеу бойынша кіші комитеттің және бағаны мемлекеттік реттеу бойынша кіші комитеттің отырыстарының хаттамалары Комиссияның Монополияға қарсы реттеу департаментінде сақталады.

      31. Комитеттің (кіші комитеттің) шешімдері ұсыныс сипаттында болады.

      32. Комитеттің (кіші комитеттердің) қызметін ұйымдастырушылық-техникалық қамтамасыз етуді Комиссия жүзеге асырады.

      Мүше мемлекеттердің мемлекеттік билік органдары өкілдерінің Комитеттің (кіші комитеттердің) отырыстарына қатысуымен байланысты шығыстарды оларды жіберген мүше мемлекеттер көтереді.

      Мүше мемлекеттердің бизнес-қоғамдастықтары, ғылыми және қоғамдық ұйымдарының өкілдері, тәселсіз сарапшылары Комитеттің (кіші комитеттің) отырыстарына қатысумен байланысты шығыстарды жеке өздері көтереді.

      33. Комитеттің қызметін тоқтату үшін негіздеме Комиссия Алқасының шешімі болып табылады.

      Кіші комитеттердің, сарапшы және жұмыс топтары қызметін тоқтату үшін негіздеме Комитеттің шешімі болып табылады.

О Консультативном комитете по конкурентной политике, антимонопольному регулированию и государственному ценовому регулированию

Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 25 декабря 2018 года № 215

      В соответствии с пунктами 7 и 44 Положения о Евразийской экономической комиссии (приложение № 1 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года) Коллегия Евразийской экономической комиссии решила:

      1. Создать Консультативный комитет по конкурентной политике, антимонопольному регулированию и государственному ценовому регулированию.

      2. Утвердить прилагаемое Положение о Консультативном комитете по конкурентной политике, антимонопольному регулированию и государственному ценовому регулированию.

      3. Просить правительства государств – членов Евразийского экономического союза в 15-дневный срок с даты вступления настоящего Решения в силу представить в Евразийскую экономическую комиссию кандидатуры для включения в состав Консультативного комитета по конкурентной политике, антимонопольному регулированию и государственному ценовому регулированию.

      4. Признать утратившими силу:

      Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 5 июля 2012 г. № 200 "О Консультативном комитете по конкуренции, антимонопольному и ценовому регулированию и государственным (муниципальным) закупкам";

      Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 12 марта 2014 г. № 40 "О внесении изменений в Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 5 июля 2012 г. № 200";

      Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 20 июня 2017 г. № 67 "О внесении изменений в Положение о Консультативном комитете по конкуренции и антимонопольному регулированию, ценовому регулированию и государственным (муниципальным) закупкам";

      пункт 1 распоряжения Коллегии Евразийской экономической комиссии от 14 ноября 2017 г. № 161 "О составе Консультативного комитета по конкуренции и антимонопольному регулированию, ценовому регулированию и государственным (муниципальным) закупкам";

      распоряжение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 10 мая 2018 г. № 84 "О внесении изменений в состав Консультативного комитета по конкуренции и антимонопольному регулированию, ценовому регулированию и государственным (муниципальным) закупкам".

      5. Настоящее Решение вступает в силу по истечении 30 календарных дней с даты его официального опубликования.

      Председатель Коллегии
Евразийской экономической комиссии
Т. Саркисян

  УТВЕРЖДЕНО
Решением Коллегии
Евразийской экономической
комиссии
от 25 декабря 2018 г. № 215

ПОЛОЖЕНИЕ
о Консультативном комитете по конкурентной политике, антимонопольному регулированию и государственному ценовому регулированию

I. Общие положения

      1. Консультативный комитет по конкурентной политике, антимонопольному регулированию и государственному ценовому регулированию (далее – Комитет) создается при Коллегии Евразийской экономической комиссии (далее соответственно – Коллегия, Комиссия) в соответствии с пунктами 7 и 44 Положения о Евразийской экономической комиссии (приложение № 1 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года).

      Комитет является консультативным органом Комиссии по вопросам конкурентной политики, антимонопольного регулирования и государственного ценового регулирования в рамках Евразийского экономического союза (далее – Союз).

      2. Комитет в своей деятельности руководствуется Договором о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года, другими международными договорами и актами, составляющими право Союза, Регламентом работы Евразийской экономической комиссии, утвержденным Решением Высшего Евразийского экономического совета от 23 декабря 2014 г. № 98, а также настоящим Положением.

II. Основные задачи Комитета

      3. Основными задачами Комитета являются:

      а) проведение консультаций с представителями органов государственной власти государств – членов Союза (далее – государства-члены) по вопросам в сфере конкурентной политики, антимонопольного регулирования и государственного ценового регулирования;

      б) подготовка предложений для государств-членов по вопросам в сфере конкурентной политики, антимонопольного регулирования и государственного ценового регулирования;

      в) выработка рекомендаций и предложений для Комиссии по вопросам в сфере конкурентной политики, антимонопольного регулирования и государственного ценового регулирования, указанным в пунктах 17 – 19 настоящего Положения;

      г) рассмотрение иных вопросов в пределах своей компетенции.

III. Состав и порядок формирования Комитета (подкомитетов)

      4. Состав Комитета формируется из руководителей (заместителей руководителей) органов государственной власти государств-членов (и из членов коллегиальных органов государств-членов).

      5. При Комитете создаются следующие подкомитеты, действующие на постоянной основе и являющиеся рабочими органами Комитета:

      подкомитет по конкурентной политике;

      подкомитет по антимонопольному регулированию;

      подкомитет по государственному ценовому регулированию.

      Для реализации задач, указанных в пункте 3 настоящего Положения, при Комитете могут создаваться иные подкомитеты.

      Состав подкомитетов формируется из руководителей и сотрудников структурных подразделений органов государственной власти государств-членов.

      По приглашению председателя подкомитета для участия в обсуждении вопросов на заседании подкомитета могут участвовать должностные лица и сотрудники структурных подразделений Комиссии.

      По предложению государств-членов в состав подкомитетов могут включаться представители бизнес-сообществ, научных и общественных организаций, иные независимые эксперты.

      6. При Комитете на постоянной или временной основе могут создаваться при необходимости экспертные и рабочие группы, которые формируются из представителей органов государственной власти государств-членов, должностных лиц и сотрудников Комиссии.

      По предложению государств-членов в состав экспертных и рабочих групп могут включаться представители бизнес-сообществ, научных и общественных организаций, иные независимые эксперты.

      Порядок работы экспертных и рабочих групп определяется Комитетом.

      7. Для формирования состава Комитета (подкомитетов, экспертных и рабочих групп) органы государственной власти государств-членов представляют предложения по соответствующим кандидатурам.

      Органы государственной власти государств-членов своевременно информируют Комиссию о необходимости замены своих представителей в Комитете (подкомитете, экспертной группе и рабочей группе), а также представляют предложения по внесению изменений в его состав.

      Состав Комитета утверждается распоряжением Коллегии Комиссии.

      8. Председательствует на заседаниях Комитета и осуществляет общее руководство его работой член Коллегии (Министр) по конкуренции и антимонопольному регулированию Комиссии (далее – председатель Комитета).

      Председательствует на заседаниях подкомитета по конкурентной политике и осуществляет общее руководство его работой директор Департамента конкурентной политики и политики в области государственных закупок Комиссии.

      Председательствует на заседаниях подкомитета по антимонопольному регулированию и подкомитета по государственному ценовому регулированию и осуществляет общее руководство их работой директор Департамента антимонопольного регулирования Комиссии.

      На заседаниях экспертных и рабочих групп председательство и общее руководство их работой осуществляет руководитель соответствующей группы.

      9. Председатель Комитета:

      а) руководит деятельностью Комитета и организует работу по выполнению возложенных на Комитет задач;

      б) утверждает подготовленную с учетом предложений государств-членов повестку дня заседания Комитета, определяет дату, время и место его проведения;

      в) ведет заседания Комитета;

      г) подписывает протоколы заседаний Комитета;

      д) утверждает составы подкомитетов, экспертных и рабочих групп, создаваемых при Комитете;

      е) представляет Комитет на заседаниях Коллегии Комиссии и во взаимоотношениях с иными органами и организациями;

      ж) назначает по представлению директора Департамента конкурентной политики и политики в области государственных закупок Комиссии секретаря Комитета и секретаря подкомитета по конкурентной политике и по представлению директора Департамента антимонопольного регулирования Комиссии – секретарей подкомитета по антимонопольному регулированию и подкомитета по государственному ценовому регулированию;

      з) осуществляет иные функции в пределах компетенции Комитета.

      10. Заместителями председателя Комитета являются директор Департамента конкурентной политики и политики в области государственных закупок Комиссии и директор Департамента антимонопольного регулирования Комиссии в соответствии с возложенными на них задачами (далее – заместители председателя Комитета).

      Заместитель председателя Комитета выполняет функции председателя Комитета в случае отсутствия председателя Комитета.

      11. Заместитель председателя Комитета по поручению председателя Комитета обеспечивает организацию заседания Комитета и осуществляет контроль за:

      а) подготовкой проекта повестки дня заседания Комитета;

      б) подготовкой материалов к вопросам повестки дня заседания Комитета;

      в) подготовкой протокола по итогам заседания Комитета;

      г) подготовкой проектов писем и их рассылкой членам Комитета;

      д) исполнением протокольных решений Комитета.

      12. Председатель подкомитета:

      а) руководит деятельностью подкомитета и организует работу по выполнению возложенных на подкомитет задач;

      б) утверждает повестку дня заседания подкомитета, подготовленную с учетом предложений государств-членов, определяет дату, время и место его проведения;

      в) ведет заседания подкомитета;

      г) подписывает протоколы заседаний подкомитета.

      13. Заместителем председателя подкомитета является член подкомитета – заместитель директора соответствующего департамента Комиссии, утверждаемый председателем Комитета.

      Заместитель председателя подкомитета выполняет функции председателя подкомитета в случае его отсутствия по уважительной причине.

      14. Секретарь Комитета назначается из числа сотрудников Департамента конкурентной политики и политики в области государственных закупок Комиссии.

      Директор Департамента конкурентной политики и политики в области государственных закупок Комиссии и директор Департамента антимонопольного регулирования Комиссии предлагают председателю Комитета кандидатуры для назначения секретарями соответствующих подкомитетов из числа сотрудников соответствующих департаментов Комиссии.

      15. Секретарь Комитета (подкомитета):

      а) обеспечивает подготовку проекта повестки дня заседания Комитета (подкомитета) и представляет ее на утверждение председателю Комитета (подкомитета);

      б) подготавливает для направления членам Комитета (подкомитета) проект повестки дня заседания Комитета (подкомитета) и представленные структурными подразделениями Комиссии и органами государственной власти государств-членов материалы к ней;

      в) информирует посредством электронной почты членов Комитета (подкомитета) о дате, времени и месте проведения заседания Комитета (подкомитета);

      г) ведет протокол заседания Комитета (подкомитета);

      д) подготавливает для подписания проект протокола по итогам заседания Комитета (подкомитета);

      е) организует подготовку и направление членам Комитета (подкомитета) итоговых документов, подготовленных по результатам заседания Комитета (подкомитета);

      ж) ежеквартально подготавливает справку по исполнению протокольных решений Комитета (подкомитета).

IV. Деятельность Комитета (подкомитетов)

      16. Заседания Комитета проводятся в целях:

      а) рассмотрения и согласования тем научно-исследовательских работ по вопросам, относящимся к направлениям деятельности Комитета, для включения в план научно-исследовательских работ Комиссии;

      б) рассмотрения вопросов по фактам введения государствами-членами государственного ценового регулирования;

      в) рассмотрения вопросов, относящихся к направлениям деятельности нескольких подкомитетов;

      г) урегулирования вопросов, по которым в ходе рассмотрения на заседании подкомитета возникли разногласия;

      д) рассмотрения вопросов, по которым есть решение подкомитета о необходимости их обсуждения на Комитете;

      е) в иных случаях по предложению членов Комитета.

      17. Подкомитет по конкурентной политике рассматривает следующие вопросы:

      а) подготовка предложений по совершенствованию положений международных договоров в рамках Союза, актов органов Союза и актов законодательства государств-членов в сфере конкуренции и государственного ценового регулирования;

      б) совершенствование порядка взаимодействия (в том числе информационного) между конкурентными (антимонопольными) органами государств-членов и Комиссией по вопросам конкурентной политики, антимонопольного регулирования и государственного ценового регулирования;

      в) рассмотрение результатов мониторинга исполнения государствами-членами международных договоров в рамках Союза и актов органов Союза в сфере конкурентной политики и антимонопольного регулирования;

      г) подготовка предложений по устранению препятствий (барьеров, ограничений, изъятий), влияющих на функционирование внутреннего рынка Союза;

      д) подготовка предложений по разработке проектов международных договоров в рамках Союза и актов органов Союза по вопросам конкурентной политики и антимонопольного регулирования;

      е) подготовка предложений для других консультативных органов и департаментов Комиссии в случае рассмотрения ими вопросов, затрагивающих сферу конкурентной политики;

      ж) иные вопросы, относящиеся к сфере конкуренции в рамках Союза.

      18. Подкомитет по антимонопольному регулированию рассматривает следующие вопросы:

      а) правоприменительная практика в сфере антимонопольного регулирования;

      б) подготовка предложений для других консультативных органов и департаментов Комиссии в случае рассмотрения ими вопросов, затрагивающих сферу антимонопольного регулирования;

      в) иные вопросы, относящиеся к сфере антимонопольного регулирования.

      19. Подкомитет по государственному ценовому регулированию рассматривает следующие вопросы:

      а) правоприменительная практика в сфере государственного ценового регулирования;

      б) подготовка предложений для других консультативных органов и департаментов Комиссии в случае рассмотрения ими вопросов, затрагивающих сферу государственного ценового регулирования; в) иные вопросы, относящиеся к сфере государственного ценового регулирования.

V. Порядок работы Комитета (подкомитетов)

      20. Заседания Комитета (подкомитетов) проводятся по мере необходимости.

      Решение о проведении заседания Комитета (подкомитета) принимается председателем Комитета (подкомитета) с учетом предложений государств-членов.

      21. Предложения по формированию проекта повестки дня заседания Комитета (подкомитета) направляются членами Комитета (подкомитета) председателю Комитета (подкомитета) не позднее чем за 30 календарных дней до даты проведения заседания Комитета (подкомитета) с приложением материалов, включающих в себя:

      а) справочные и аналитические материалы по рассматриваемым вопросам;

      б) проекты предлагаемых к рассмотрению документов (при наличии);

      в) проект протокольного решения;

      г) иные документы и материалы, которые имеют значение при рассмотрении вопросов (при наличии).

      22. Материалы по вопросам, включенным в повестку дня заседания Комитета по направлениям деятельности Департамента антимонопольного регулирования, представляются секретарю Комитета не менее чем за 20 календарных дней до даты проведения заседания Комитета.

      23. Утвержденная повестка дня заседания Комитета (подкомитета), материалы к ней, а также информация о дате, времени и месте проведения заседания Комитета (подкомитета) рассылаются секретарем Комитета (подкомитета) членам Комитета (подкомитета), в том числе в электронном виде за 15 календарных дней до даты проведения заседания Комитета (подкомитета). Секретарь Комитета (подкомитета) обеспечивает публикацию материалов к повестке дня заседания Комитета (подкомитетов) на официальном сайте Союза в кабинете Комитета (подкомитета) не позднее чем за 15 календарных дней до даты проведения заседания Комитета (подкомитета) (за исключением документов, содержащих сведения, отнесенные в соответствии с законодательством государств-членов к государственной тайне (государственным секретам) или к сведениям ограниченного распространения).

      Информация о дополнительно поступивших предложениях по повестке дня заседания Комитета (подкомитета) направляется посредством электронной почты членам Комитета (подкомитета) не позднее 3 рабочих дней со дня поступления таких предложений.

      24. Заседания Комитета (подкомитета) проводятся в помещениях Комиссии.

      По предложению органа государственной власти государства-члена и решению председателя Комитета (подкомитета) заседание Комитета (подкомитета) может проводиться в любом из государств-членов. В этом случае принимающее государство-член оказывает содействие в организации и проведении заседания Комитета (подкомитета).

      По решению председателя Комитета (подкомитета) заседание Комитета (подкомитета) может проводиться в очном формате или посредством видеоконференции.

      Для проведения заседания Комитета (подкомитета) необходимо участие председателя (заместителя председателя) Комитета (подкомитета) и как минимум 1 члена Комитета (подкомитета) – представителя органа государственной власти от каждого из государств-членов.

      25. Члены Комитета (подкомитета) участвуют в заседаниях Комитета (подкомитета) лично, без права замены. Если присутствие члена Комитета (подкомитета) на заседании Комитета (подкомитета) невозможно, он вправе не позднее чем за 3 рабочих дня до даты проведения заседания Комитета (подкомитета) представить председателю Комитета (подкомитета) свое мнение по рассматриваемым вопросам в письменном виде.

      26. Мнение члена Комитета (подкомитета), представленное им на заседании Комитета (подкомитета), не может рассматриваться в качестве окончательной позиции государства-члена.

      27. По приглашению председателя Комитета (подкомитета) или по предложению членов Комитета (подкомитета) в заседании Комитета (подкомитета) могут участвовать представители бизнес-сообществ, обладающие необходимой квалификацией представители научных и общественных организаций, независимые эксперты государств-членов, должностные лица и сотрудники Комиссии, компетенцию которых затрагивают рассматриваемые на заседании Комитета (подкомитета) вопросы.

      По приглашению государств-членов в заседании Комитета (подкомитета) могут участвовать представители органов государственной власти, к компетенции которых относятся рассматриваемые на заседании Комитета (подкомитета) вопросы.

      Представители бизнес-сообществ, научных и общественных организаций, независимые эксперты государств-членов не допускаются к обсуждению вопросов, указанных в подпунктах "а" и "б" пункта 16 настоящего Положения, а также других вопросов, в том числе вопросов, указанных в подпунктах "в" – "е" пункта 16 и пунктах 17 – 19 настоящего Положения, в случае, если органы государственной власти одного из государств-членов сочтут необходимым ограничить круг лиц, участвующих в обсуждении.

      28. Результаты обсуждения вопросов на заседаниях Комитета (подкомитетов) фиксируются в соответствующих протоколах.

      В случае если по вопросу повестки дня заседания подкомитета есть разногласия, данный вопрос выносится для рассмотрения Комитетом.

      29. Результаты заседания Комитета оформляются протоколом, в котором фиксируются позиции членов Комитета и достигнутые договоренности. Проект протокола согласовывается с членами Комитета, принимавшими участие в заседании Комитета, в течение 3 рабочих дней с даты заседания Комитета.

      В случае если у члена Комитета имеется особое мнение по рассматриваемому Комитетом вопросу, оно излагается в письменной форме и не позднее 2 рабочих дней с даты проведения заседания Комитета передается секретарю Комитета для приобщения к протоколу заседания Комитета. К протоколу заседания Комитета также могут прилагаться предложения по проектам рассматриваемых документов, справочные и аналитические материалы и соответствующие обоснования.

      Результаты заседания подкомитета оформляются протоколом, в котором фиксируются позиции членов подкомитета и достигнутые договоренности. Проект протокола заседания подкомитета в течение 3 рабочих дней с даты заседания направляется на согласование в орган государственной власти государства-члена, уполномоченный в соответствии с законодательством этого государства-члена на взаимодействие с Комиссией. В случае если от указанного органа в течение 5 рабочих дней с даты направления проекта протокола поступили замечания или предложения, они учитываются (отражаются) в протоколе. Если в течение 5 рабочих дней с даты направления проекта протокола замечания и предложения не поступили от указанного органа, проект протокола считается согласованным.

      В случае если у члена подкомитета имеется особое мнение по рассматриваемому подкомитетом вопросу, оно излагается в письменной форме и не позднее 2 рабочих дней с даты проведения заседания подкомитета передается секретарю подкомитета для приобщения к протоколу заседания подкомитета.

      30. Протокол заседания Комитета (подкомитета) подписывается председателем Комитета (подкомитета) не позднее 10 рабочих дней с даты проведения заседания Комитета (подкомитета).

      Копии протокола заседания Комитета (подкомитета) направляются в органы государственной власти государств-членов, а также членам Комитета (подкомитета) не позднее 3 рабочих дней с даты его подписания председателем Комитета (подкомитета).

      По решению председателя Комитета (подкомитета) протокол заседания Комитета (подкомитета) или выписка из него может направляться участвовавшим в заседании Комитета (подкомитета) приглашенным лицам.

      Протоколы заседаний Комитета хранятся в Секретариате члена Коллегии (Министра) по конкуренции и антимонопольному регулированию Комиссии. Протоколы заседаний подкомитета по конкурентной политике хранятся в Департаменте конкурентной политики и политики в области государственных закупок Комиссии, протоколы заседаний подкомитета по антимонопольному регулированию и подкомитета по государственному ценовому регулированию хранятся в Департаменте антимонопольного регулирования Комиссии.

      31. Решения Комитета (подкомитета) носят рекомендательный характер.

      32. Организационно-техническое обеспечение деятельности Комитета (подкомитетов) осуществляется Комиссией.

      Расходы, связанные с участием в заседаниях Комитета (подкомитетов) представителей органов государственной власти государств-членов, несут направляющие их государства-члены.

      Расходы, связанные с участием в заседаниях Комитета (подкомитета) представителей бизнес-сообществ, научных и общественных организаций, независимых экспертов государств-членов, указанные лица несут самостоятельно.

      33. Основанием для прекращения деятельности Комитета является решение Коллегии Комиссии.

      Основанием для прекращения деятельности подкомитетов, экспертных и рабочих групп является решение Комитета.