Қазақстан Республикасында жер қойнауын пайдалану құқығын берудiң тәртiбiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 21 қаңтардағы N 108 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 30 желтоқсандағы № 1456 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2010.12.30 № 1456 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етеді: 
      1. Қоса берiлiп отырған Қазақстан Республикасында жер қойнауын пайдалану құқығын берудің тәртiбi бекiтiлсiн.

      2. Мыналардың: 
      1) "Қазақстан Республикасында жер қойнауын пайдалану жөнiнде операциялар жүргiзуге арналған келiсiм-шарттарды жасасудың тәртiбi туралы және Жер қойнауын пайдалану құқығын кепiлге беруге рұқсат берудiң тәртiбi туралы ережелердi бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1998 жылғы 27 мамырдағы N 484 қаулысының (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1998 ж., N 16, 139-құжат); 
      2) "Қазақстан Республикасында жер қойнауын пайдалануды лицензиялау тәртiбi туралы ереженi бекiту жөнiндегі" Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 1996 жылғы 16 тамыздағы N 1017 қаулысының (Қазақстан Республикасының ПYАЖ-ы, 1996 ж., N 34, 321-құжат) күшi жойылды деп танылсын.

      3. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.

      Қазақстан Республикасының
     Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы      
Үкiметiнiң           
2000 жылғы 21 қаңтардағы     
N 108 қаулысымен         
бекiтiлген            

  Жер қойнауын пайдалану құқығын берудiң
Тәртібі

      Осы Тәртiп Пайдалы қазбаларды, оның ішінде мемлекеттiк меншiктегі техногендi минералды түзiлiмдерден, Барлауға, Өндiруге, бiрлескен Барлауға және Өндiруге арналған, сондай-ақ Барлаумен және/немесе Өндiрумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және пайдалануға арналған құқықтарды қоса алғанда, Қазақстан Республикасында жер қойнауын пайдалану құқықтарын берудiң тәртiбiн айқындайды.
      Барлық өзгерiстер мен толықтырулар ескерiле отырып Қазақстан 
Республикасы Президентiнің "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" 1996 жылғы 27 қаңтардағы  N 2828 заң күшi бар Жарлығымен және Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Мұнай туралы" 1995 жылғы 28 маусымдағы  N 2350 заң күшi бар Жарлығымен айқындалған ұғымдар мен терминдер осы Тәртiпте қолдануға жатады. Z100291 қараңыз

  Жер қойнауын пайдалану құқығын берудiң
тәсiлдерi

      1. Жер қойнауын пайдалану құқығы қолданылып жүрген заңдарға сәйкес екi тәсiлмен: 
      1) жер қойнауын пайдалану құқығын алуға арналған инвестициялық бағдарламалардың конкурсын (бұдан әрi - Конкурс) өткiзу және Келiсiмшарт жасасу жолымен; 
      2) тiкелей келiссөздер жүргiзу және Келiсiмшарт жасасу жолымен берiледi.

      2. Жер қойнауын пайдалану құқығы Келiсiмшарт жасалған сәттен бастап қана берiлген және пайда болған болып саналады. 
      2-1) егер өтініш беруші Ұлттық компания болып табылған жағдайда; 
      2-2) Қазақстан Республикасы Президентінің "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" 1996 жылғы 27 қаңтардағы N 2828 заң күші бар  Жарлығымен 73-тармағында белгіленген жағдайда. 
      Ескерту. 2-1), 2-2)-тармақшалармен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2001.06.29. N 894 қаулысымен. 

  Тiкелей келiссөздер жүргiзу жолымен 
жер қойнауын пайдалану құқығын беру

      3. Жер қойнауын пайдалану құқығы мынадай жағдайларда: 
      1) егер өтiнiм берушiнiң жасалған Барлауға арналған Келiсiмшарттың негізінде Барлау жүргiзуге байланысты Өндiруге арналған құқықты алуға ерекше құқығы болған жағдайда; 
      2) Барлаумен және/немесе Өндiрумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және/немесе пайдалануға Келiсiмшарт жасалған жағдайда;
      2) үш метрден артық тереңдікте салынған тоннельдер, метрополитендер, жерасты жыл өтпелері және инженерлік құрылыстар;
      2-1) егер өтініш беруші Ұлттық компания болып табылған жағдайда;
      2-2) Қазақстан Республикасы Президентінің "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" 1996 жылғы 27 қаңтардағы N 2828 U962828_ заң күші бар Жарлығының 73-тармағында белгіленген жағдайда;
      3) Қазақстан Республикасының заң актiлерiнде көзделген өзге де жағдайларда тiкелей келiссөздер жүргiзу және Келiсiмшарт жасасу жолымен берiледi. 
      3-1. Барлаумен және/немесе Өндірумен байланысты емес Құрылысқа және/немесе жерасты құрылыстарын пайдалануға Қазақстан Республикасында жер қойнауын пайдалану құқығын беруге арналған Келісімшарттарды жасау жөніндегі тікелей келіссөздер объектілері болып табылады: 
      1) мұнай және газ, сондай-ақ оларды қайта өңдеу өнімдерін сақтау орындары мен олардың резервуарлары үшін жерасты және топырақ қабатынан төмен тереңдетілген құрылыстары;
      3) қорды жасанды толтыру үшін жер қойнауына жерасты суларын қотаруға арналған құрылыстар;
      4) қатты, сұйық қалдықтарды, зиянды улы заттарды көму мен қоймаға салуға және ағын және өнеркәсіптік суларды жер қойнауына ағызуға арналған қалдықтарды, шайындыларды сақтау орны болып табылады. 
       Ескерту. 3-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2001.06.29. N 894 қаулысымен. 

      4. Тiкелей келiссөздерге қатысуға арналған өтiнiмдер:
      1) өтiнiм берушiнiң атауын;
      2) өтiнiм берушiнiң мекен-жайын;
      3) мемлекеттiк тиесiлілiгiн (заңды тұлғалар үшiн), азаматтығын (жеке тұлғалар үшiн);
      4) заңды тұлғаның басшылары немесе иелерi мен өтiнiм берушiнiң атынан өкiлдiк ететiн адамдар туралы деректердi;
      5) өтiнiм берушiнiң техникалық, басқарушылық, ұйымдастырушылық және қаржылық мүмкiндiктерi туралы деректердi;
      6) тiкелей келiссөздердi жүргiзудiң негiздемесiне қарай Құзыреттi орган талап еткен өзге де ақпаратты қамтуы тиiс.

      4-1. Барлаумен және (немесе) Өндiрумен байланысты емес жер асты құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға Келiсiм-шарт жасасу үшін тiкелей келiссөздерге қатысуға өтiнiм, сондай-ақ  мыналарды қамтуы тиiс:
      1) зиянды, улы заттарды, қатты және сұйық қалдықтарды көму, ағын және өнеркәсiптiк суларды ағызу орындары объектiлерiнiң жалпы сипаттамасы (объектiнiң орналасқан жерi, пайдалану мерзiмi, ұстауға арналған шығындар, жер асты сулары, қоршаған орта және жер қойнауы мониторингi қадағалау желiсiнiң болуы және орналасуы);
      2) объектiлердiң физикалық сипаттамасы-оқшаулану сипаттамасы, тау жыныстарының түрлерi, коллекторлық қабаттың орналасу тереңдiгi және тиiмдi қуаты, оның алаңы, кеуектену коэффициентi, астыңғы және үстiңгi су ұстағыштардың сипаттамасы, жер асты сулары табиғи
ағынының жылдамдығы, сандық және сапалық көрсеткiштер, тау-кендiк, арнайы инженерлiк-геологиялық, гидрогеологиялық және экологиялық көму, қоймаға салу және ағызу шарттары;
      3) қызметi зиянды, улы заттардың, қатты және сұйық қалдықтардың, ағын және өнеркәсiптiк сулардың пайда болуына әкеп соғатын ұйымдар туралы мәлiметтер (орналасқан жерi және ведомстволық тәуелдiлiгi);
      4) зиянды, улы заттардың, қатты және сұйық қалдықтардың, ағын және өнеркәсiптiк сулардың сипаттамасы (өнiмнiң атауы, нәтижесінде өнiм пайда болатын техникалық өндiрiс немесе процесс, олардың физикалық сипаттамасы, толық химиялық құрамы, улы компоненттердiң
болуы, өрт-жарылғыш қауiптiлiгі, ерiгiштiгі, сақталған кездегi басқа заттармен сыйымдылығы, ластандыратын негiзгi радионуклидтер, олардың белсендiлiгі, тасымалдау жүйелерiнiң сипаттамасы); 
      5) геологиялық ақпараттың мемлекеттiк сараптамасының қорытындысы;
      6) мемлекеттiк экологиялық сараптаманың қорытындысы.
       Ескерту. 4-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2002.11.01. N 1160 қаулысымен.

      5. Құзыреттi орган өтiнiм берушiге тiкелей келiссөздердi жүргiзудің басталу мерзiмiн қоса алғанда тiкелей келiссөздер жүргiзу жөнiндегi шешiмнiң қабылданғандығы немесе тiкелей келiссөздер жүргізуден бас тартылғандығы туралы өтiнiм берiлген күннен бастап 3 айдың iшiнде жауап беруге мiндеттi.

  Барлауға, Өндiруге және бiрлескен Барлау мен Өндiруге жер
қойнауын пайдалану құқығын алуға арналған инвестициялық
бағдарламалардың конкурсын өткiзудi ұйымдастыру

      6. Пайдалы қазбаларды, оның iшiнде мемлекеттiк меншiктегi техногендiк минералды құралымдардан Барлауға, Өндiруге және бiрлескен Барлау мен Өндiруге арналған жер қойнауын пайдалану құқығын беру осы Тәртiптiң 3-тармағында белгiленген жағдайларды қоспағанда, инвестициялық бағдарламалардың конкурсын (бұдан әрi - Конкурс) өткiзу жолымен жүргізiледi.

      7. Конкурсты өткiзудi ұйымдастыруды Құзыреттi орган жүзеге асырады. Конкурстық комиссияның құрамын Құзыреттi орган қалыптастырады және Қазақстан Республикасының Үкiметi бекiтедi.

      8. Конкурстар өткiзудiң тәсiлi бойынша ашық немесе жабық болуы мүмкiн. Ашық конкурс қатысушылардың шектеусiз шеңберiнiң арасында жүргiзiледi. Ашық конкурс өткiзу және оның шарттары туралы құлақтандыру бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланады. Жабық конкурс оның ықтимал қатысушыларына құлақтандыру жолдау жолымен адамдардың шектеулi шеңберiнiң арасында жүргiзіледi. 

      9. Осы Тәртiптiң 8-тармағына сәйкес жарияланатын не жолданатын құлақтандыруларды жариялаудың не жолдаудың мерзiмiн оған қатысты конкурс жарияланатын объектiнiң (жер қойнауы учаскесiнiң) ерекшелiгiне қарай Құзыреттi орган айқындайды.
     Конкурсты өткiзу туралы құлақтандыру:
      1) өткiзудiң уақыты мен өтетiн жерiн;
      2) өтiнiмдер берудiң мерзiмiн;
      3) конкурстың негізгі шарттарын;
      4) конкурсқа қойылатын жер қойнауы учаскесiнiң (блоктың) орналасқан жерi мен қысқаша сипаттамасын;
      5) геологиялық ақпараттар пакетiнiң құнын;
      6) жазылып алынатын бонустың ең төменгi мөлшерлерiн;
      7) оны төлеуге арналған деректемелердi көрсете отырып Құзыреттi орган белгілейтiн конкурсқа қатысу құқығы үшiн жарнаның мөлшерiн қамтуы тиiс.
      Құлақтандыруда Конкурсты өткiзудiң шарттары туралы өзге де ақпарат көрсетiлуi мүмкiн.

      10. Конкурсқа қатысуға өтiнiм:
      1) өтiнiм берушiнiң атауын;
      2) өтiнiм берушiнiң заңды мекен-жайы мен негiзгi қызмет орнының мекен-жайын;
      3) мемлекеттiк тиесiлiлiгiн (заңды тұлғалар үшiн), азаматтығын (жеке тұлғалар үшiн);
      4) заңды тұлғалардың басшылары немесе иелерi мен өтінім берушiнің атынан өкiлдiк ететiн адамдар туралы деректердi; 
      5) өтiнiм берушiнің құжаттамалық жағынан расталған техникалық, басқарушылық, ұйымдастырушылық және қаржылық мүмкіндiктерi туралы деректi қамтуы тиiс. 

      11. Конкурсқа өтiнiмдердi қабылдауды және ресiмдеудi Құзыреттi орган жүзеге асырады. Мұндай өтiнiмдер өтiнiм берушi конкурсқа қатысу үшiн жарна төлегеннен кейiн қарауға қабылданады. Өтiнiм берушiге Конкурсқа қатысуға өтiнiмнiң қабылданғандығы туралы өтiнiм түскен күннен бастап бiр ай мерзiмде ресми құлақтандырылады. 

      12. Құзыреттi орган Конкурсқа қатысуға өтiнiм қабылданғаннан кейiн өтiнiм берушiге ол бойынша жер қойнауын пайдалану құқығын беру ұйғарылған жер қойнауы учаскесiне (блогына) арналған геологиялық ақпараттардың пакетiн бередi. Геологиялық ақпараттардың пакетiн жер қойнауын пайдалану және қорғау жөнiндегi мемлекеттiк орган қалыптастырады және өтiнiм берушiге конкурстық ұсынысты әзiрлеу үшiн қажеттi геологиялық ақпаратты қамтуы тиiс. Әртүрлi өтiнiм берушілер ұсынатын геологиялық ақпараттардың пакетi бiрдей болуы тиiс. 

      13. Құзыреттi орган мынадай: 
      1) осы Тәртiптің талаптарын бұза отырып өтiнiм берген; 
      2) өтiнiм берушi өтiнiмде жалған немесе дұрыс емес мәлiметтер ұсынған; 
      3) өтiнiмде өтiнiм берушiнiң Конкурсқа қатысуға өтiнiмде көрсетiлген Барлау және/немесе Өндiру үшiн қажеттi техникалық, ұйымдастырушылық, басқарушылық және қаржылық мүмкiндiктерге ие екендiгi немесе ие болатындығы туралы құжаттамалық куәлiктердiң болмауы жағдайларында Конкурсқа қатысуға өтiнiмдердi қабылдаудан бас тартуға құқылы. 

      14. Конкурсқа қатысуға жарна төлеу жөнiндегі шығындарды қоса есептегенде Конкурсқа қатысушы шеккен шығындар қайтарылуға не өтелуге жатпайды. 

  Конкурстық ұсыныс

      15. Өтiнiм берушi Конкурстың шарттарында белгiленген мерзiмдерде конкурстық ұсыныс жасайды. Құзыреттi органға келiп түскен және Конкурсқа жiберілген Конкурстық ұсыныс Конкурсқа қатысушыларға қайтарылуға жатпайды. Конкурстық ұсыныс осы Тәртiптiң Конкурсты өткiзудiң тәртiбi мен өтiнiм берушiнiң мiндеттерiне қатысты шарттарымен танысқандығы туралы сiлтеменi қамтуы тиiс. 

      16. Конкурсты өткiзу процесiнде өтiнiм берушi комиссияның шешiмi бойынша Конкурстық ұсынысты жақсарта алады Конкурстық ұсынысқа өзгерiстер мен толықтырулар оларды берудiң мерзiмi көрсетiле отырып қосымша ресiмделедi. Ұсыныс өзгерiстер мен толықтырулар Құзыреттi органға берiлген және оларды Құзыретті орган тiркеген сәттен бастап жақсартылған болып саналады. 

  Конкурстың қорытындыларын шығару және Конкурстың
жеңімпазын анықтау

      17. Конкурстық комиссия алынған конкурстық ұсыныстарды бағалаудың қорытындылары бойынша Конкурстық жеңімпазы туралы шешiм қабылдайды және тиiстi хаттама ресiмделедi. Аталған хаттама жеңiмпаздың конкурстық ұсынысы қоса берiле отырып конкурстық комиссияның Конкурстың жеңiмпазын iрiктеу жөнiндегi шешiмiн қамтиды, оған конкурстық комиссияның мүшелерi мен комиссияның төрағасы қол қояды 

      18. Конкурстың жеңiмпазын мынадай негiзгi өлшемдер жиынтығының: 
      1) Барлауды және/немесе Өндiрудi жүргiзудi бастаудың және қарқындылығының, Өндiрудiң рентабелдiлігi мен Өндiру жобасының түсiмдiлiгiне қол жеткiзудiң мерзiмiнiң; 
      2) бюджетке бастапқы сондай-ақ одан кейiнгi төлемдердiң ұйғарылып отырған мөлшерлерiнiң; 
      3) инвестициялардың, жобаны қаржыландырудың мерзiмдерi мен шарттарының және келiсiмшарттық аумақтың өндiрiстiк және әлеуметтiк инфрақұрылымдарын дамытуға күрделi салымдардың мөлшерiнiң; 
      4) жер қойнауы мен қоршаған ортаны қорғау жұмыстарды қауiпсiз жүргiзу жөнiндегi заңдар мен нормативтiк актiлер талаптарының сақталуының негізiнде конкурстық комиссия айқындайды. 

      19. Конкурстық ұсыныстар мазмұнының салыстырмалы теңдiгi жағдайында конкурстық комиссия Конкурстың түпкiлiктi жеңiмпазын айқындау мақсатында Конкурс жеңiмпаздарының "қысқаша тiзiмiн" (аралық тiзiмiн) айқындауға құқылы. Конкурстық комиссия Конкурстың түпкiлiктi жеңiмпазын айқындау мақсатында Конкурс жеңiмпаздарының "қысқаша тiзiмiне" қатысушылардан конкурстық ұсынысқа қатысты қосымша ақпарат сұратуға құқылы. Конкурстың аралық жеңiмпаздар осы Тәртiптiң 16-тармағының шарттарын сақтай отырып өздерiнiң конкурстық ұсынысын жақсартуға құқылы. Конкурстың түпкiлiктi жеңiмпазы хаттамамен ресiмделедi. 

      20. Құзыреттi орган жабық конкурстың жеңiмпазына оның Конкурста жеңiске жеткендiгі туралы ресми түрде хабарлайды. Ашық конкурстың нәтижелерi ресми баспа органында жарияланады. Осы Тәртiптiң 20-тармағына сәйкес жүзеге асырылатын, Конкурстың жеңiмпазы туралы хаттаманы ресiмдеу сәтi - Конкурстың аталған жеңiмпазының конкурстық ұсыныста көзделген шарттармен салыстырғанда Қазақстан Республикасына қатысты неғұрлым тиiмдi шарттарда Келiсiмшарт жасасуға және осы Тәртiпте айқындалған өзге де шарттарды орындауға арналған мiндеттемелерi пайда болған сәт болып есептеледi. 

                        Конкурсты өтпеген деп тану

         21. Конкурсқа қатысушылардың санына шек қойылмайды. Конкурсқа бiр өтiнiм берушi ғана қатысқан жағдайда конкурс өтпеген болып танылады. 
      Конкурс өтпеген деп танылған жағдайда конкурстық комиссия инвестициялық бағдарламалар конкурсынан объектіні алуға немесе құзыретті орган айқындаған тәртіппен қайталама конкурс белгілеуге құқылы. 
      Тек бiр өтiнiм берушiнiң болуына орай қайталама конкурс өтпеген деп танылған жағдайда конкурстық комиссия құзыреттi органға келiссөздердiң негiзiнде және Қазақстан Республикасы үшiн ол конкурстың ұсыныста ұсынғаннан тиымсыз емес шарттарда мұндай өтiнiм берушiмен келiсiмшарт жасауға құқықты.
       Ескерту. Абзацпен  толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2001.06.29. N  894 қаулысымен. 

      22. Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарында көзделген басқа негiздемелер бойынша да Конкурс өтпеген болып танылады.

                      Келiсiмшарт жасасудың тәртiбi

      23. Келiсiмшарт жасасу жөнiнде келiссөздер жүргізу үшiн:
      1) Құзыреттi органның тікелей келiссөздердi жүргізуге арналған шешiмi; немесе
      2) конкурстық комиссияның Конкурстың жеңiмпазы туралы хаттамасы негіздеме болып табылады.

      24. Құзыреттi орган мен Жер қойнауын пайдаланушы Келiсiмшарттың тараптары болады.

      25. Қазақстан Республикасының Энергетика және минералдық ресурстар министрлігі Пайдалы қазбаларды, сондай-ақ Техногендiк минералдық түзiлiмдердiң пайдалы қазбаларын Барлауға, Өндiруге, аралас Барлауға және Өндiруге арналған келiсiмшартты жасасуға қатысты Құзыреттi орган болып табылады. 
      Қазақстан Республикасы Энергетика және минералдық ресурстар министрлігінің Геология және жер қойнауын қорғау комитеті Барлаумен және/немесе Өндiрумен және жер қойнауын мемлекеттiк геологиялық зерттеумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және/немесе пайдалануға арналған Келiсiмшартты жасасуға қатысты Құзыреттi орган болып табылады. 
      Жергiлiктi атқарушы органдар Коммерциялық мақсатта Кең тараған пайдалы қазбаларды Барлауға және/немесе Өндiруге арналған Келiсiмшартты жасасуға қатысты Құзыреттi орган болып табылады. 
      Жеке және заңды тұлғалар Келiсiмшарт бойынша жер қойнауын пайдаланушы болып табыла алады. Егер жер қойнауын пайдалану құқығы кейiн жер қойнауын пайдалану құқығының бiрлескен иелерi болып табылатын бiрнеше жеке және/немесе заңды тұлғаларға берiлсе, онда Келiсiмшарт Құзыреттi орган мен осындай жеке және/немесе заңды тұлғалардың арасында жасалады. Бұл ретте жер қойнауын пайдаланушылардың Келiсiмшарттың талаптарын орындау жөнiндегі өзара құқықтары мен мiндеттерi жер қойнауын пайдаланушылардың арасындағы шартпен (келiсiммен) айқындалады және Келiсiмшарттың ажырамас бөлiгi болып табылады. 
       Ескерту. 25-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2001.06.29. N 894 қаулысымен. 

      26. Келiссөздердi мүдделi министрліктер мен ведомстволар өкiлдерiнiң мiндеттi қатысуымен Құзыреттi органның жұмыс тобы жүргізедi. Жұмыс тобының құрамын министрлiктер мен ведомстволар ұсынған кандидатуралардың негiзiнде Құзыреттi орган бекiтедi. 

                      Келiсiмшартты дайындау және келiсу

      27. Келiсiмшарттың жобасын моделдiк келiсiмшарттың қағидаларын ескере отырып жер қойнауын пайдаланушы дайындайды және конкурстық комиссия Конкурстың жеңiмпазы туралы хаттаманы ресiмдеген не Құзыреттi орган тiкелей келiссөздер жүргізу туралы шешiм қабылдаған сәттен бастап 90 күннен кеш емес мерзiмде ұсынылады. Кең тараған пайдалы қазбаларды Барлауды және/немесе Өндiрудi жүргiзуге арналған Келiсiмшарттың жобасын моделдiк келiсiмшарттың негізiнде жер қойнауын пайдаланушы дайындайды және тиiстi әкiм шешiм қабылдаған сәттен бастап 30 күннен кеш емес мерзiмде ұсынылады. 

      28. Құзыретті орган жобаның экономикалық параметрлерiн айқындау мақсатында Экономика және бюджеттiк жоспарлау министрлігімен және Қаржы министрлiгiмен, ал Кең таралған пайдалы қазбалар бойынша - облыстық экономика басқармасымен және аумақтық салық органымен бiрлесiп қаржы-экономикалық моделдi қарайды. 
       Ескерту. 28-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2001.06.29. N 894, 2002.11.01. N 1160 қаулыларымен.

      29. Келiсiмшарттың тараптармен келiсілген жобасы оған қол қойылғанға дейiн Келiсiмшарттың жобасы алынған сәттен бастап 30 күн мерзiмде тиiсiнше Экономика және бюджеттiк жоспарлау министрлігінде және Қаржы министрлiгінде мiндеттi экономикалық және салықтық сараптама жасауға жатады. 
       Ескерту. 29-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2001.06.29. N 894, 2002.11.01. N 1160 қаулыларымен.

      30. Келiсiмшарттың жобасы 30 күн мерзiмде Әдiлет министрлiгiмен, ал Кең таралған пайдалы қазбалар бойынша Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнiң тиiстi аумақтық органымен, сондай-ақ алынған күннен бастап мына министрлiктермен және ведомстволармен: 
      1) қоршаған табиғи ортаны қорғау мәселелері бойынша - Қазақстан Республикасының Қоршаған ортаны қорғау министрлігімен, ал Кең таралған пайдалы қазбалар бойынша - оның аумақтық органдарымен; 
      Барлаумен және/немесе Өндірумен байланысты емес Құрылыс және/немесе жерасты құрылыстарын пайдалану үшін жарамды жер қойнауын пайдалану, қорғау және Қойнаулар учаскелерінің кенсіздігін анықтау мәселелері бойынша - Қазақстан Республикасы Энергетика және минералдық ресурстар министрлігінің Геология және жер қойнауын қорғау комитетімен, ал Кең таралған пайдалы қазбалар бойынша - оның аумақтық органдарымен; 
      2) денсаулық сақтау мәселелерi бойынша - Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлiгiмен, ал Кең таралған пайдалы қазбалар бойынша оның аумақтық бөлiмшелерiмен; 
      3) жұмыстарды қауiпсiз жүргізу мәселелерi бойынша - Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлiгiмен мiндеттi келiсуге жатады. 
        Ескерту. 30-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2001.06.29. N 894, 2002.11.01. N 1160, 2006.04.28. N 340, 2006.12.04. N 1164 қаулыларымен.

      31. Құзыреттi орган Келiсiмшарттың талаптарын әзiрлеу процесiнде тәуелсiз консультанттар мен сарапшыларды тартуға құқылы. Тәуелсiз консултанттар мен сарапшыларды тартуға байланысты барлық шығындарды Қазақстан Республикасының Үкiметi белгiлеген тәртiпте мердiгер өтейдi. 

      32. Келiссөздер жүргiзiлгеннен, Келiсiмшарттың жобасына сараптама жүргізiлгеннен және ол келiсiлгеннен кейiн Келiсiмшартқа бiрiншi басшы, орынбасары немесе оның тапсырмасы бойынша өзге де уәкiлеттi адам мен жер қойнауын пайдаланушының уәкiлеттi өкiлi қол қояды. 

      33. Келiсiмшарттың талабы конкурстық ұсыныстың шарттарымен салыстырғанда Қазақстан Республикасына қатысты тиiмдiлiгі төмен бола алмайды. Конкурс жеңімпазының конкурстық ұсыныста айқындалған шарттармен салыстырғанда Қазақстан Республикасына қатысты тиiмдiлігі аз шарттарда Келiсiмшарт жасасудан бас тартуы Конкурс жеңiмпазы мiндеттемелерiнiң айтарлықтай бұзылуы болып саналады. 

      34. Келiсiмшарт пайдалы қазбалардың Келiсiмшартта көрсетiлген түрiн ғана Барлауға және/немесе Өндiруге құқық бередi. Құзыреттi орган Келiсiмшартта қамтылған түрлердiң тiзбесiне енбеген Пайдалы қазбалардың қорлары табылған жағдайда, Келiсiмшартқа тиiстi өзгерiстер мен толықтырулар енгізу жолымен мұндай Пайдалы қазбаларды Өндiру жөнiндегі шарттарды айқындауға құқықты.

      35. Тараптар өзара келiсiм бойынша жазбаша нысанда келiссөздер жүргiзу жолымен Келiсiмшартқа өзгерiстер және/немесе толықтырулар енгiзуге құқылы. Қабылданатын өзгерiстердi және/немесе толықтыруларды келiсу және сараптама жасау аталған өзгерiстер және/немесе толықтырулар құзыретiне жататын министрлiктермен және ведомстволармен ғана жүзеге асырылады. Бұл ретте енгізiлетiн өзгерiстер конкурстық ұсыныста айқындалған шарттармен салыстырғанда Қазақстан Республикасына қатысты тиiмдiлiгi төмен бола алмайды. 

                    Келiсiмшарттарды тiркеу және сақтау

      36. Келiсiмшарт қол қойылғаннан кейiн оны жасасқан мемлекеттiк органда мiндетті мемлекеттiк тiркелуге жатады. Келiсiмшартты тiркеген мемлекеттiк орган Келiсiмшарттардың мемлекеттiк тiркелуiнiң тiзiлiмiн жүргізедi.

      37. Құзыреттi орган жер қойнауын пайдаланушыға беретiн белгiленген үлгiдегі сертификат Келiсiмшарттың тiркелуiн куәландыратын құжат болып табылады.

      38. Келiсiмшартқа өзгерiстер мен толықтырулар да Келiсiмшарттардың мемлекеттiк тiркелуiнің тiзiлiмiне енгiзу жолымен тиiстi мемлекеттiк органның тiркеуiне жатады. Келiсiмшарт пен оған өзгерiстер және/немесе толықтырулар олар тiркелген сәттен бастап күшiне енген деп танылады.

      39. Жасалған Келiсiмшартты сақтауды оны тiркеудi жүргiзген тиiстi мемлекеттік орган жүзеге асырады.

      40. Келiсiмшарттың көшiрмесi оны Құзыреттi орган тiркегеннен кейiн мiндеттi түрде Қазақстан Республикасының Қоршаған ортаны қорғау министрлiгiне, Қаржы министрлiгiне жолданады. 
       Ескерту. 40-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2002.11.01. N 1160 қаулысымен.

Об утверждении Правил предоставления права недропользования в Республике Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 21 января 2000 года N 108. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2010 года № 1456.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 30.12.2010 № 1456 (вводится в действие по истечении 10 календарных дней со дня первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан постановляет: 
      1. Утвердить прилагаемые Правила предоставления права недропользования в Республике Казахстан. 
      2. Признать утратившими силу: 
      1) постановление Правительства Республики Казахстан от 27 мая 1998 года N 484 "Об утверждении Положений о порядке заключения контрактов на проведение операции по недропользованию в Республике Казахстан и о порядке выдачи разрешений на передачу права недропользования в залог" (САПП Республики Казахстан, 1998 г., N 16, ст. 139); 
      2) постановление Правительства Республики Казахстан от 16 августа 1996 года N 1017 "Об утверждении Положения о порядке лицензирования недропользования в Республике Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1996 г., N 34, ст. 321). 
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания. 

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан
 

       Утверждены            
постановлением Правительства  
Республики Казахстан      
от 21 января 2000 года N 108  

Правила
предоставления права недропользования

      Настоящие Правила определяют порядок предоставления права недропользования в Республике Казахстан, включая права на Разведку, Добычу, совмещенную Разведку и Добычу Полезных ископаемых, в том числе из техногенных минеральных образований, находящихся в государственной собственности, а также на Строительство и эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с Разведкой и/или Добычей. 

      Понятия и термины, определенные Указом Президента Республики Казахстан, имеющим силу Закона, от 27 января 1996 года  N 2828   "О недрах и недропользовании" и Указом Президента Республики Казахстан, имеющим силу Закона, от 28 июня 1995 года N 2350 "О нефти", с учетом всех изменений и дополнений подлежат применению в настоящих Правилах. см.Z100291

  Способы предоставления Права недропользования

      1. В соответствии с действующим законодательством право недропользования предоставляется двумя способами:

      1) путем проведения конкурса инвестиционных программ на получение права недропользования (далее - Конкурс) и заключения Контракта;

      2) путем проведения прямых переговоров и заключения Контракта.

      2. Право недропользования считается предоставленным и возникшим только с момента заключения Контракта.      

  Предоставление права недропользования
путем проведения прямых переговоров

      3. Право недропользования предоставляется путем проведения прямых переговоров и заключения Контракта в следующих случаях: 

      1) в случае, если заявитель имеет исключительное право на получение права на Добычу в связи с проведением Разведки на основании заключенного Контракта на Разведку; 

      2) в случае заключения Контракта на Строительство и/или эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с Разведкой и/или Добычей;

      2-1) в случае, если заявителем является Национальная компания; 

      2-2) в случае, установленном в статье 73 Указа Президента Республики Казахстан, имеющего силу Закона, от 27 января 1996 года N 2828 "О недрах и недропользовании; 

      3) в иных случаях, предусмотренных законодательными актами Республики Казахстан.  <*>
      Сноска. В пункт 3 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 29 июня 2001 г.N 894.

      3-1. Объектами прямых переговоров по заключению Контрактов на предоставление права недропользования в Республике Казахстан на Строительство и/или эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с Разведкой и/или Добычей, являются:

      1) подземные и заглубленные ниже почвенного слоя сооружения для хранилищ и резервуаров нефти и газа, а также продуктов их переработки;

      2) тоннели, метрополитены, подземные путепроводы и инженерные сооружения с глубиной залегания свыше трех метров; 

      3) сооружения, предназначенные для закачки подземных вод в недра для искусственного восполнения запасов; 

      4) хвостохранилища, шламохранилища для захоронения и складирования твердых, жидких отходов, вредных ядовитых веществ и сброса сточных и промышленных вод в недра.  <*>
      Сноска. Дополнены пунктом 3-1 - постановлением Правительства РК от 29 июня 2001 г.N 894.

      4. Заявка на участие в прямых переговорах должна содержать:

      1) наименование заявителя;

      2) адрес заявителя;

      3) государственную принадлежность (для юридических лиц), гражданство (для физических лиц);

      4) данные о руководителях или владельцах юридических лиц и лицах, которые будут представлять заявителя;

      5) данные о технических, управленческих, организационных и финансовых возможностях заявителя;

      6) иную информацию, затребованную Компетентным органом, в зависимости от основания проведения прямых переговоров.

      4-1. Заявка на участие в прямых переговорах для заключения Контракта на Строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с Разведкой и (или) Добычей должна также содержать:

      1) общую характеристику объектов захоронения вредных, ядовитых веществ, твердых и жидких отходов, места сброса сточных и промышленных вод (местоположение объекта, период эксплуатации, затраты на содержание, наличие и расположение наблюдательной сети мониторинга подземных вод, окружающей среды и недр);

      2) физическую характеристику объектов - характеристику изоляции, тип горных пород, глубину залегания и эффективную мощность пласта коллектора, его площадь, коэффициент пористости, характеристику подстилающего и перекрывающего водоупора, скорость естественного потока подземных вод, качественные и количественные показатели, горнотехнические, специальные инженерно-геологические, гидрогеологические и экологические условия захоронения, складирования и сброса;

      3) сведения об организациях, деятельность которых влечет образование вредных, ядовитых веществ, твердых и жидких отходов, сточных и промышленных вод (местонахождение и ведомственная принадлежность);

      4) характеристику вредных, ядовитых веществ, твердых и жидких отходов, сточных и промышленных вод (наименование продукта, техническое производство или процесс, в результате которого образуется продукт, их физическая характеристика, полный химический состав, содержание токсичных компонентов, пожаро-взрывоопасность, растворимость, совместимость с другими веществами при хранении, основные загрязняющие радионуклиды, их активность, характеристика системы транспортировки;

      5) заключение государственной экспертизы геологической информации;

      6) заключение государственной экологической экспертизы.  <*>
      Сноска. Дополнены пунктом 4-1 - постановлением Правительства РК от 1 ноября 2002 г.N 1160.

      5. Компетентный орган обязан ответить заявителю о принятии решения по проведению прямых переговоров, включая срок начала проведения прямых переговоров, или отказе в проведении прямых переговоров в течение 3 месяцев со дня подачи заявки.

  Организация проведения конкурса инвестиционных программ
на получение права недропользования на Разведку, Добычу и
совмещенную Разведку и Добычу
 

      6. Предоставление права недропользования на Разведку, Добычу и совмещенной Разведки и Добычи Полезных ископаемых, в том числе из техногенных минеральных образований, находящихся в государственной собственности, производится путем проведения конкурса инвестиционных программ (далее - Конкурс), за исключением случаев, определенных пунктом 3 настоящих Правил.

      7. Организация проведения Конкурса осуществляется Компетентным органом. Состав конкурсной комиссии формируется Компетентным органом и утверждается Правительством Республики Казахстан. 

      8. По способу проведения Конкурсы могут быть открытыми или закрытыми. Открытый Конкурс проводится среди неограниченного круга участников. Извещение о проведении открытого Конкурса и его условиях публикуется в средствах массовой информации. Закрытый Конкурс проводится среди ограниченного круга лиц путем направления извещений его потенциальным участникам.

      9. Срок публикации либо направления извещений, публикуемых либо направляемых в соответствии с пунктом 8 настоящих Правил, определяется Компетентным органом в зависимости от специфики объекта (участка недр), в отношении которого объявляется конкурс.

      Извещение о проведении Конкурса должно содержать:

      1) время и место проведения;

      2) срок подачи заявок;

      3) основные условия конкурса;

      4) месторасположение и краткое описание участка недр (блока), выставляемых на конкурс;

      5) стоимость пакета геологической информации;

      6) минимальные размеры подписного бонуса; 

      7) размер взноса за право участия в конкурсе, устанавливаемый Компетентным органом, с указанием реквизитов для его оплаты. 

      В извещении может указываться иная информация об условиях проведения Конкурса. 

      10. Заявка на участие в Конкурсе должна содержать: 

      1) наименование заявителя; 

      2) юридический адрес заявителя и адрес основного места деятельности; 

      3) государственную принадлежность (для юридических лиц), гражданство (для физических лиц); 

      4) данные о руководителях или владельцах юридических лиц и лицах, которые будут представлять заявителя; 

      5) данные о технических, управленческих, организационных и финансовых возможностях заявителя, документально подтвержденных. 

      11. Прием и оформление заявок на Конкурс осуществляется Компетентным органом. Поданные заявки принимаются к рассмотрению после уплаты заявителем взноса за участие в конкурсе. О принятии заявки к участию в Конкурсе заявитель официально уведомляется в месячный срок со дня поступления заявки. 

      12. После принятия заявки на участие в Конкурсе Компетентный орган представляет заявителю пакет геологической информации на участок недр (блоку), по которому намеревается предоставить право недропользования. Пакет геологической информации формируется государственным органом по использованию и охране недр и должен содержать геологическую информацию, необходимую заявителю для разработки конкурсного предложения. Пакет геологической информации, представляемый различным заявителям должен быть идентичным. 

      13. Компетентный орган вправе отказать в принятии заявки на участие в Конкурсе в следующих случаях: 

      1) подачи заявки с нарушением требований настоящих Правил; 

      2) представления заявителем в заявке ложных или неверных сведений;

      3) отсутствия в заявке документальных свидетельств о том, что заявитель обладает или будет обладать техническими, организационными, управленческими и финансовым возможностями, необходимыми для Разведки и/или Добычи, указанных в заявке на участие в Конкурсе. 

      14. Затраты, понесенные участниками Конкурса, включая затраты по оплате взноса за участие в Конкурсе, возврату либо компенсации не подлежат.

  Конкурсное предложение

      15. Заявитель составляет конкурсное предложение в сроки, установленные условиями Конкурса. Конкурсные предложения, поступившие в Компетентный орган и допущенные к Конкурсу, возврату участникам Конкурса не подлежат. Конкурсное предложение должно содержать указание на то, что заявитель ознакомлен с условиями настоящих Правил, касающихся порядка проведения Конкурса и обязанностей заявителя. 

      16. В процессе проведения Конкурса по решению комиссии заявитель может улучшить конкурсное предложение. Изменения и дополнения в конкурсное предложение оформляются дополнительно с указанием срока их подачи. Предложение считается улучшенным с момента подачи изменений и дополнений в Компетентный орган и их регистрации Компетентным органом.

  Подведение итогов Конкурса и выявление победителя Конкурса

        17. По итогам оценки полученных конкурсных предложений конкурсной комиссией принимается решение о победителе Конкурса и оформляется соответствующий протокол. Данный протокол содержит решение конкурсной комиссии по выбору победителя Конкурса с приложением конкурсного предложения победителя, подписывается членами конкурсной комиссии и председателем комиссии. 

      18. Победитель Конкурса определяется конкурсной комиссией на основе совокупности следующих основных критериев: 

      1) срок начала и интенсивности проведения разведки и/или Добычи, достижения рентабельности Добычи и прибыльности проекта Добычи;

      2) предполагаемые размеры начальных, а также последующих платежей в бюджет;

      3) размер инвестиции, сроков и условий финансирования проекта и капитальных вложений в развитие производственной и социальной инфраструктуры контрактных территорий;

      4) соблюдение требований законодательства и нормативных актов по охране недр и окружающей среды, безопасному ведению работ. 

      19. При относительном равенстве содержания конкурсных предложений, конкурсная комиссия вправе определить "короткий список" (промежуточный список) победителей Конкурса в целях определения окончательного победителя Конкурса. В целях определения окончательного победителя Конкурса конкурсная комиссия вправе запросить от участников "короткого списка" победителей Конкурса дополнительную информацию, относящуюся к конкурсному предложению. Промежуточные победители Конкурса вправе улучшить свои конкурсные предложения с соблюдением условий пункта 16 настоящих Правил. Окончательный победитель конкурса оформляется протоколом. 

      20. Победитель закрытого конкурса информируется Компетентным органом о его победе в Конкурсе в официальном порядке. Результаты открытого конкурса публикуются в официальном печатном органе. Момент оформления протокола о победителе Конкурса, осуществляемое в соответствии с пунктом 20 настоящих Правил, считается моментом возникновения обязательств данного победителя Конкурса на заключение Контракта на условиях, не менее выгодных по отношению к Республике Казахстан, в сравнении с условиями, предусмотренными конкурсным предложением, и выполнения иных условий, определенных настоящими Правилами. 

  Признание Конкурса несостоявшимся

        21. Число участников Конкурса неограничено. В случае участия в конкурсе только одного заявителя, конкурс признается несостоявшимся. 

      При признании конкурса несостоявшимся конкурсная комиссия вправе снять объект с конкурса инвестиционных программ или назначить повторный конкурс в порядке, определяемом компетентным органом. 

      При признании повторного конкурса несостоявшимся, ввиду наличия только одного заявителя, конкурсная комиссия вправе рекомендовать компетентному органу заключить с таким заявителем контракт на основе переговоров и на условиях не менее выгодных для Республики Казахстан, чем было предложено им в конкурсном предложении.  <*>
      Сноска. В пункт 21 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 29 июня 2001 г.N 894.
      22. Конкурс признается несостоявшимся также по другим основаниям, предусмотренным действующим законодательством Республики Казахстан.

  Порядок заключения Контракта

      23. Основанием для начала ведения переговоров по заключению Контракта является:

      1) решение Компетентного органа на проведение прямых переговоров; или

      2) протокол конкурсной комиссии о победителе Конкурса.

      24. Сторонами Контракта выступает Компетентный орган и Недропользователь. 

      25. Компетентным органом в отношении заключения Контракта на Разведку, Добычу, совмещенную Разведку и Добычу Полезных ископаемых, а также Полезных ископаемых техногенных минеральных образований является Министерство энергетики и минеральных ресурсов Республики Казахстан.см.P1000454

      Компетентным органом в отношении заключения Контракта на Строительство и/или эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с Разведкой и/или Добычей, и государственного геологического изучения недр является Комитет геологии и охраны недр Министерства энергетики и минеральных ресурсов Республики Казахстан. 

      Компетентным органом в отношении заключения Контракта на Разведку и/или Добычу Общераспространенных полезных ископаемых в коммерческих целях являются местные исполнительные органы. 

      Недропользователем по Контракту могут являться физические и юридические лица. Если право недропользования предоставляется нескольким физическим и/или юридическим лицам, которые впоследствии будут являться совместными обладателями права недропользования, то Контракт заключается между Компетентным органом и такими физическими и/или юридическими лицами. При этом, взаимные права и обязанности недропользователей по выполнению условий Контракта определяются договором (соглашением) между недропользователями и являются неотъемлемым приложением к Контракту.  <*>
      Сноска. В пункт 25 внесены изменения - постановлениями Правительства РК от 7 апреля 2000 г. N 531; от 29 июня 2001 г.N 894.

        26. Переговоры ведутся рабочей группой Компетентного органа с обязательным участием представителей заинтересованных министерств и ведомств. Состав рабочей группы утверждается Компетентным органом на основании кандидатур, представленных министерствами и ведомствами. 

  Подготовка и согласование Контракта

        27. Проект Контракта подготавливается недропользователем с учетом положений модельного контракта и представляется в срок не позднее 90 дней с момента оформления протокола конкурсной комиссией о победителе Конкурса либо принятия решения Компетентным органом о проведении прямых переговоров. Проект Контракта на проведение Разведки и/или Добычи Общераспространенных полезных ископаемых подготавливается недропользователем на основе модельного контракта и представляется в срок не позднее 30 дней с момента принятия решения соответствующим акимом.

      28. Компетентный орган с целью определения экономических параметров проекта рассматривает финансово-экономическую модель совместно с Министерством экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан и Министерством финансов Республики Казахстан, а по Общераспространенным полезным ископаемым - областным управлением экономики и территориальным налоговым органом.  <*>
      Сноска. В пункт 28 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 29 июня 2001 г.N 894; от 1 ноября 2002 г.N 1160.

      29. Согласованный сторонами проект Контракта до его подписания подлежит обязательной экономической и налоговой экспертизе в 30-дневный срок с момента получения проекта Контракта соответственно в Министерстве экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан и Министерстве финансов Республики Казахстан.  <*>
      Сноска. В пункт 29 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 29 июня 2001 г.N 894; от 1 ноября 2002 г.N 1160.

        30. Проект Контракта также подлежит обязательному согласованию в 30-дневный срок с Министерством юстиции, а по Общераспространенным полезным ископаемым с соответствующим территориальным органом Министерства юстиции Республики Казахстан, а также в 15-дневный срок со дня получения со следующими министерствами и ведомствами:

      1) по вопросам охраны окружающей природной среды с Министерством охраны окружающей среды Республики Казахстан, а по Общераспространенным полезным ископаемым с его территориальными органами;

      по вопросам использования, охраны недр и определения безрудности Участков недр, пригодных для Строительства и/или эксплуатации подземных сооружений, не связанных с Разведкой и/или Добычей, с Комитетом геологии и охраны недр Министерства энергетики и минеральных ресурсов Республики Казахстан, а по Общераспространенным полезным ископаемым с его территориальными органами; 

      2) по вопросам здравоохранения с Министерством здравоохранения Республики Казахстан, а по Общераспространенным полезным ископаемым с его территориальными подразделениями; 

      3) по вопросам безопасного ведения работ с Министерством по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан.  <*>
      Сноска. В пункт 30 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 29 июня 2001 г.N 894; от 1 ноября 2002 г.N 1160от 28 апреля 2006 года N 340; от 4 декабря 2006 года N 1164.

      31. Компетентный орган в процессе разработки условий Контракта вправе привлекать независимых консультантов и экспертов. Все затраты, связанные с привлечением независимых консультантов и экспертов, возмещаются подрядчиком в установленном Правительством Республики Казахстан порядке. 

      32. После проведения переговоров, проведения экспертиз и согласования проекта Контракта, Контракт подписывается первым руководителем, заместителем или по его поручению иным уполномоченным лицом и уполномоченным представителем недропользователя. 

      33. Условия Контракта не могут быть менее выгодными по отношению к Республике Казахстан в сравнении с условиями конкурсного предложения. Отказ победителя Конкурса от заключения Контракта на условиях не менее выгодных по отношению к Республике Казахстан в сравнении с условиями, определенными конкурсным предложением считается существенным нарушением обязательств победителя Конкурса. 

      34. Контракт дает право на Разведку и/или Добычу только того вида полезных ископаемых, который указан в Контракте. В случае обнаружения запасов Полезных ископаемых, не подпадающих под перечень видов, содержащихся в Контракте, Компетентный орган вправе определить условия по Добыче таких Полезных ископаемых путем внесения соответствующих изменений и дополнений в Контракт. 

      35. Стороны вправе по взаимному согласию внести изменения и/или дополнения в Контракт путем проведения переговоров в письменной форме. Согласование и экспертиза принимаемых изменений и/или дополнений осуществляется только с теми министерствами и ведомствами, к компетенции которых относятся данные изменения и/или дополнения. При этом вносимые изменения не должны быть менее выгодными по отношению к Республике Казахстан в сравнении с условиями, определенными в конкурсном предложении. 

  Регистрация и хранение Контрактов

      36. Контракт, после подписания, подлежит обязательной государственной регистрации в государственном органе, его заключившем. Государственный орган, регистрирующий Контракты, ведет реестр государственной регистрации Контрактов.

      37. Документом, удостоверяющим регистрацию Контракта, является сертификат установленного образца, выдаваемый недропользователю Компетентным органом.

      38. Изменения и дополнения к Контракту также подлежат регистрации соответствующим государственным органом путем внесения в реестр Государственной регистрации Контрактов. Контракт и изменения и/или дополнения к нему признаются вступившими в силу с момента их регистрации. 

      39. Хранение заключенного Контракта осуществляется, соответствующим государственным органом, произведшим его регистрацию.

      40. Копия Контракта после его регистрации Компетентным органом в обязательном порядке направляется в Министерство охраны окружающей среды, Министерство финансов Республики Казахстан.  <*>
      Сноска. В пункт 40 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 1 ноября 2002 г.N 1160.