Республикалық мемлекеттiк кәсiпорындардың шаруашылық жүргiзуiндегі немесе жедел басқаруындағы мүлiктi, оның ішiнде жекешелендiруге жатпайтын мемлекеттiк меншiк объектiлерiн мүлiктiк жалға беру ережесiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 7 наурыздағы N 336 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 28 қыркүйектегі № 1102 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011.09.28 № 1102 Қаулысымен (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).

      Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 2000 жылғы 31 наурыздағы N 482  қаулысымен бекiтiлген Мемлекеттiк мүлiктi жекешелендiрудің және басқарудың тиiмділiгiн арттырудың 1999-2000 жылдарға арналған бағдарламасын iске асыру жөнiндегi 2000 жылға арналған шаралар жоспарына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етеді: 

      1. Қоса берiлiп отырған Республикалық мемлекеттiк кәсіпорындардың шаруашылық жүргiзуiндегi немесе жедел басқаруындағы мүлiктi, оның iшiнде жекешелендiруге жатпайтын мемлекеттiк меншiк объектілерiн мүлiктiк жалға беру ережесi бекiтiлсiн. 

      2. Министрлiктер, агенттiктер мен ведомстволар: 
      1) ведомстволық бағыныстағы республикалық мемлекеттiк кәсiпорындардың шаруашылық жүргiзудегi немесе жедел басқарудағы мүлiктi, оның iшiнде жекешелендiруге жатпайтын мемлекеттiк меншiк объектiлерiн мүлiктiк жалға беру кезiнде осы қаулының 1-тармағында көрсетiлген Ереженi сақтауын; 
      2) ведомстволық бағыныстағы мемлекеттiк кәсiпорындардың өздерiнiң шаруашылық жүргiзуiндегi немесе жедел басқаруындағы мүлiктi мүлiктiк жалға беруi жөнiндегi тоқсан сайынғы жиынтық есептi Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiне қосымшаға сәйкес есептi мерзiмнен кейiнгi айдың бесiнен кешiктiрмей беруiн қамтамасыз етсiн.

      3. Мыналарға: 
      1) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiне ведомстволық бағыныстағы республикалық мемлекеттiк кәсiпорындар шаруашылық жүргiзудегi немесе жедел басқарудағы мүлiктi мүлiктiк жалға беру кезiнде осы қаулының 1-тармағында көрсетiлген Ереженiң сақталуын қамтамасыз ету; 
      2) облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдеріне коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындардың шаруашылық жүргізуіндегі немесе жедел басқаруындағы мүлікті, оның ішінде жекешелендіруге жатпайтын мемлекеттік меншік объектілерін мүліктік жалға беру шарттарын осы қаулының 1-тармағында көрсетілген Ереже негізінде анықтау ұсынылсын.

      4. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді және жариялауға жатады.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң     
2001 жылғы 7 наурыздағы          
N 336 қаулысымен             
бекiтiлген                  

Республикалық мемлекеттiк кәсiпорындардың шаруашылық жүргізуiндегі немесе жедел басқаруындағы мүлiктi, оның iшiнде жекешелендiруге жатпайтын мемлекеттiк меншiк объектілерiн мүлiктiк жалға беру
ЕРЕЖЕСI

                      1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ереже Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2000 жылғы 31 наурыздағы N 482  қаулысымен бекiтiлген Мемлекеттiк мүлiктi жекешелендiрудің және басқарудың тиiмдiлiгiн арттырудың 1999-2000 жылдарға арналған бағдарламасын iске асыру жөнiндегi 2000 жылға арналған шаралар жоспарын орындау мақсатында, Қазақстан Республикасының  Азаматтық кодексiне, Қазақстан Республикасының басқа да нормативтік-құқықтық кесiмдерiне сәйкес әзiрлендi әрi республикалық мемлекеттiк кәсiпорындардың шаруашылық жүргiзуiндегi немесе жедел басқаруындағы мүлiктi, оның iшiнде жекешелендiруге жатпайтын мемлекеттiк меншiк объектiлерiн мүлiктік жалға беру ерекшелiктерiн регламенттейдi.

      2. Осы Ереже республикалық мемлекеттiк кәсiпорындардың шаруашылық жүргiзуiндегi немесе жедел басқаруындағы мемлекеттiк мүлiктi, оның iшiнде жекешелендiруге жатпайтын мемлекеттiк меншiк объектiлерiн мүлiктiк жалға беру тәртiбiн айқындайды.

      3. Республикалық мемлекеттiк кәсiпорындардың шаруашылық жүргізуiндегi немесе жедел басқаруындағы мүлiк, оның iшiнде жекешелендiруге жатпайтын мемлекеттiк меншiк объектiлерiнiң мүлкiн мүлiктiк жалға беру:
      1) Қазақстан Республикасы Үкiметінiң жекелеген шешiмдерi негiзiнде жүзеге асырылатын республикалық мемлекеттiк кәсiпорындардың стратегиялық маңызы бар объектiлерiн мүлiктiк жалға беру;
      2) алаңы 100 шаршы метрге дейiн үй-жайларды, теңгерiмдiк құны 150 есе ең төменгi есептiк көрсеткiштен аспайтын жабдықты және мемлекеттiк басқару органдарының ұсынысы бойынша уәкiлеттi органның немесе оның аумақтық бөлiмшелерiнiң жазбаша келiсiмiмен жүзеге асырылатын курстық сабақтар, конференциялар, семинарлар, концерттер және спорттық iс-шаралар өткiзу үшiн бiр айдан аспайтын мерзiмге оқу орындары мен ғылыми ұйымдардың үй-жайларын беру; 
      3) мемлекеттік сатып алу туралы заңнамаға сәйкес мемлекеттiк мекемелер, сондай-ақ акцияларының (үлестерiнiң) елу және одан астам пайызы немесе акцияларының бақылау пакетi мемлекетке тиесiлi мемлекеттiк кәсiпорындар мен заңды тұлғалар өткiзетiн мүлiктiк жалға алу жөнiндегi қызметтердi сатып алуға арналған конкурстарға қатысу. 
       Ескерту. 3-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2001.09.27. N 1263  қаулысымен ,   3-тармақ жаңа редакцияда - 2003.01.21. N 67  қаулысымен , өзгерту енгізілді - 2004.09.14. N 963  қаулысымен , 2005.08.18. N  846   қаулысымен .

       3-1. Жалға алынған мүлiктi пайдаланғаны үшiн ақы төлеу ақшамен жүргізіледі.
      Жалдау ақысының есептiк ставкалары аймақтық жағдайларды ескере отырып анықталады және оларды уәкiлеттi органмен немесе оның аумақтық бөлiмшелерiмен келiсiм бойынша жалға берушi бекiтеді. <*>
      Ескерту. 3-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2003.01.21. N 67  қаулысымен.

           4. Республикалық мемлекеттiк кәсiпорындардың шаруашылық жүргiзуiндегi немесе жедел басқаруындағы мемлекеттiк мүлiктi, оның iшiнде жекешелендіруге жатпайтын мемлекеттiк меншiк объектілерiн мүлiктiк жалға беру кейiннен сатып алу құқығынсыз жүзеге асырылады. 

                      2. Жалға берушi 

      5. Республикалық мемлекеттiк кәсiпорындардың шаруашылық жүргiзуiндегi немесе жедел басқаруындағы мемлекеттiк мүлiктi, оның iшiнде жекешелендiруге жатпайтын мемлекеттiк меншiк объектiлерiн мүлiктiк жалға беру кезiнде республикалық мемлекеттiк кәсiпорындар жалға берушi болады.

      6. Республикалық мемлекеттiк кәсiпорындар өзiнiң шаруашылық жүргiзуiндегi мүлiктi үш жылға дейiнгi мерзiмге мүлiктiк жалға беру туралы шешiмдi өзi қабылдайды.
     Республикалық мемлекеттiк кәсiпорынның шаруашылық жүргiзуiндегi мүлiктi, сондай-ақ, республикалық мемлекеттiк кәсiпорынның жедел басқаруындағы мүлiктi үш жылдан астам мерзiмге жалға берудi кәсiпорын тек қана мемлекеттiк басқару органымен келiскеннен кейiн және уәкiлеттi органның жазбаша келiсiмiмен жүзеге асыра алады. <*>
      Ескерту. 6-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2003.01.21. N 67  қаулысымен.

     7. Жалға берушi мынадай функцияларды жүзеге асырады:
     1) мүлiктi мүлiктiк жалға беру туралы және тендер өткiзу туралы шешiм қабылдайды;
     2) тендер өткiзiлетiн күн мен орнын, оның шарттарын, сондай-ақ тендер жеңiмпазын таңдау өлшемдерiн белгiлейдi;
     3) тендерлiк құжаттаманы бекiтедi;
     4) тендерлiк комиссия құрады;
     5) кепiлдiк жарналарды қабылдайды;
     6) тендерлiк комиссия отырыстарының хаттамаларын бекiтедi;
     7) тендер жеңiмпазымен мүлiктi жалға беру шартын жасасуды қамтамасыз етедi;
     8) тендер аяқталғаннан кейiн тендерге қатысушыларға заң кесiмдерiмен белгiленгеннен басқа жағдайларда кепілдiк жарналарын қайтарады;
     9) тендердi өткiзуге қажеттi өзге функциялар.

     8. Тендердi ұйымдастырушы ретiнде тендерлiк комиссия не жалға берушiнiң тапсырмасы бойынша тендер ұйымдастырушы әрекет етедi. 

     9. Тендерлiк комиссия жалға берушiнiң және уәкiлеттi органның немесе оның аумақтық бөлiмшелерiнiң өкiлдерiнен құралады. Тендерлiк комиссияның құрамына сол сияқты жалға берушiнiң мемлекеттiк басқару органының және өзге де мүдделi ұйымдардың өкiлдерi енгiзiлуі мүмкiн.
      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2003.01.21. N 67  қаулысымен.

       10. Тендерлiк комиссия мынадай функцияларды жүзеге асырады: 
     1) тендердi хабарлау үшiн тендерлiк құжаттамаларды және басқа да қажеттi құжаттарды дайындайды; 
     2) тендерге қатысушыларды тендерлiк құжаттамалармен және тендер объектiсiмен таныстыру жүргiзедi; 
     3) тендердiң өткiзiлуi туралы хабарлама жариялауды жүзеге асырады; 
     4) ұсынылған өтiнiмдердi қабылдауды, тiркеудi және сақтауды жүргiзедi; 
     5) өтiнiмдердi қабылдау және тiркеу аяқталғаны туралы хаттама әзiрлейдi; 
     6) қажет болған жағдайда, тендерлiк және басқа қажетті құжаттамаларды дайындау, өтiнiмдердi жинау және талдау бойынша жұмыстарды жүргiзу жөнiнде мамандар мен сарапшылар тартады;
     7) тендерлiк комиссия отырысының тендер қорытындылары бойынша тендер жеңiмпазын анықтаған тұжырымы немесе өзге шешiмi бар хаттамасын ресiмдейдi.

     11. Тендерлiк комиссияның шешiмi комиссия мүшелерiнiң жәй көпшiлiк дауысымен қабылданады, дауыстар тең болған ретте тендерлiк комиссия төрағасының дауысы шешушi болып табылады.

     12. Тендерлiк комиссияның отырыстары, егер оларға тендерлiк комиссия мүшелерiнiң 2/3-сi қатысса, заңды болып табылады.

     13. Жалға берушi тендердi ұйымдастырушыны белгіленген жағдайда, ол тендерлiк комиссия функцияларының осы Ереженiң 10-тармағының 1), 2), 3) және 6) тармақшаларында көрсетiлген бөлiгiн орындайды. 

                   3. Тендерлiк құжаттама

     14. Тендерлiк құжаттаманы дайындаудың нақты тәртiбiн, құрамын және шарттарын жалға берушi белгiлейдi.

     15. Тендер өткiзу туралы хабарламаны тендер өткiзуге дейiн кемiнде 15 күн бұрын тендер ұйымдастырушы бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауы тиiс.

     16. Тендер өткiзу туралы хабарламада:
     1) жалға берушінің атауы;
     2) мүлiктiк жалдың мерзiмi және жалдау ақысының бастапқы ставкасының мөлшерi (осы Ереженiң 3-1-тармағына сәйкес жалға берушi бекiткен есептiк ставкасынан төмен болмауы тиiс); <*>
     3) тендердiң шарттары және жеңiмпазды таңдау өлшемдерi;
     4) тендер объектiсiнiң қысқаша сипаттамасы;
     5) тендерге қатысуды ресімдеу тәртiбi туралы мәлiмет;
     6) тендерге қатысу үшiн қажеттi құжаттар тiзбесi;
     7) мүлiктiк жалға беру шартын жасасу мерзiмi;
     8) тендерлiк құжаттаманы алатын және тендер объектiсiмен танысатын мекен-жай, мерзiмдерi мен шарттары;
     9) тендер өткiзiлетiн күн, уақыты және орны туралы мәлiметтер;
     10) өтiнiмдер қабылдау басталатын және аяқталатын күн мен уақыты болуы тиiс.
      Ескерту. 16-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2003.01.21. N 67  қаулысымен.

     17. Тендерлiк құжаттама тендерге қатысушының жазбаша сұрауы бойынша, тендер комиссиясы белгiлеген тәртiппен жиынтықта ұсынылады.

     18. Тендерлiк құжаттама мынадай негiзгi бөлiмдерден тұруы тиiс:
     1) тендер объектiсi туралы мәлiмет;
     2) өтiнiмнiң және онымен бiрге ұсынылатын құжаттардың мазмұны
бойынша талаптар;
     3) тендер өткiзудiң шарттары мен тәртiбi;
     4) тендер жеңiмпазын таңдау өлшемдерi;
     5) мүлiктiк жалға беру шартының жобасы;
     6) тендерге қатысуға өтiнiмнiң үлгiсi.

                    4. Тендерге қатысуға өтiнiмдер

      19. Тендерге қатысуға ниет бiлдiрген тұлғаның тендер объектiсiн қарауға, сондай-ақ тендер өткiзу шарттары мен тәртiбi туралы ақпарат алуға құқылы.

      20. Тендерге қатысуға ниет білдiрген тұлға мына құжаттарды тендер комиссиясына ұсынуы тиiс:
      1) үмiткердің тендерге қатысуға келiсiмi және оның тендер шарттарын орындау мен мүлiктiк жалға беру шартын жасасу жөнiндегi мiндеттемесi көрсетiлген өтінімi;
      2) жарғының және мемлекеттiк тiркеу туралы куәлiктің (заңды тұлғалар үшiн) нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;
      3) кепiлдiк жарнасын аударғанын растайтын төлем тапсырмасының көшiрмесi;
      4) тендер шарттары жөнiнде желiмделген конвертке салынған өзiнiң ұсынысы;
      5) ақпараттық хабарда көрсетiлген өзге де құжаттар.

      21. Өтiнiм тендерлiк құжаттамада белгiленген талаптар мен шарттарға сәйкес дайындалуы тиiс. Өтiнiмдер қос конвертте қабылданады. Сыртқы конвертте:
      1) өтiнiмнiң өзi;
      2) жарғының және мемлекеттiк тiркеу туралы куәлiктiң (заңды тұлғалар үшiн) нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;
      3) кепiлдiк жарнасын аударғанын растайтын төлем тапсырмасының көшiрмесi;
      4) ақпараттық хабарда көрсетiлген өзге де құжаттар болуы тиiс.
      Iшкi конвертте үмiткердiң өзiнiң ұсыныстары болуы тиiс.
      Өтiнiм беру кезiнде iшкi конверт жабық әрi үмiткер оған мөр басқан болуы тиiс.

      22. Тендерлiк комиссия өтiнiмдердi қабылдау кезiнде iшкi конверттегiнi қоспағанда, қажеттi құжаттардың түгелдiгiн тексередi. Егер құжаттар осы Ереженiң 21-тармағында көрсетілген талаптарға сәйкес келмеген жағдайда, тендерлiк комиссия өтiнiмдi қабылдау мен тiркеуден бас тартатыны туралы, бас тарту себебiн көрсете отырып, сол күнi үмiткерге жазбаша хабарлайды.

     23. Барлық қажеттi құжаттар болған ретте тендерлiк комиссия қабылдау күнiн және сағатын көрсете отырып, өтiнiмдi тiркеуге мiндеттi. Бұл кезде iшкi конверт ашылмайды.

     24. Тендерге қатысуға ниет бiлдiрген тұлға оның өтiнiмi тiркелгеннен кейiн тендердiң қатысушысына айналады.

     25. Тендерге қатысушы қосымша мәлiметтердi, тендерге шығарылған объектi бойынша нақтылауды тегiн алуға құқылы.

     26. Өтiнiмдердi қабылдау мен тiркеу аяқталған күнi тендер комиссиясы өтiнiмдер қабылдау мен тiркеудiң аяқталғаны туралы хаттамаға қол қояды.
     Өтiнiмдер қабылдау аяқталғаны туралы хаттамада мынадай мәлiметтер болуы тиiс:
     1) тендер объектiсi туралы мәлiмет;
     2) тiркеуге алынған өтiнiмдер саны мен тiзбесi;
     3) қайтарылып алынған өтiнiмдер (олар болған жағдайда) саны мен
тiзбесi.

                      5. Тендер рәсiмi

      27. Егер өтiнiмдер қабылдау мерзiмiнiң аяқталу сәтiнде бiр ғана өтінім тiркелген болса (екiншi және келесi тендерлердi қоспағанда), тендер өтпедi деп танылады.

      28. Тендер өтетiн күнi отырыста тендерлiк комиссия тендерге қатысушылардың ұсыныстары бар конверттердi ашады және олардың ұсыныстарын жариялайды. Конверттердi ашу алдында комиссия олардың бүтiндiгiн тексередi, бұл тендер комиссиясы отырысының хаттамасында көрсетiледi. 
      Конверттердi ашу және ұсыныстарды жариялау кезiнде тендерге қатысушылардың немесе олардың тиiстi дәрежеде уәкілеттiк берiлген өкiлдерiнің қатысуға құқықтары бар. 

      29. Тендерлiк комиссия ұсынылып отырған ұсыныстардың тендерлiк құжаттамада көрсетiлген талаптарға сәйкестiгiн тексередi. Ұсынылып отырған ұсыныстар тендерлiк құжаттамада көрсетiлген талаптарға сәйкес болмаған жағдайда көрсетiлген ұсыныстар одан әрi қарауға жатпайды және мұндай өтiнiм берген тұлға тендерге қатысушы мәртебесiн жоғалтады, бұл тендерлiк комиссия отырысының хаттамасында көрсетiледi. 

      30. Тендерлiк комиссия конверттердi ашып, ұсыныстарды жариялағаннан кейiн ұсыныстарды талқылау және бағалау үшiн кеңесуге кетедi.
      Тендерге қатысушылардың (олардың өкiлдерiнiң) ұсыныстарды талқылау және бағалау кезiнде қатысуға құқықтары жоқ.

      31. Тендер объектiсiн пайдалану үшiн ең жоғары ақы ұсынған, тендердiң басқа да шарттарын орындау жөнiнде өзiне мiндеттемелер алған және ұсыныстары тендерлiк құжаттамадағы барлық талапқа жауап беретiн тендердiң қатысушысы тендер жеңiмпазы деп танылады. 

                 6. Тендер нәтижелерiн ресiмдеу

      32. Тендерлiк комиссияның тендер қорытындылары бойынша тендер жеңiмпазын анықтайтын тұжырымы немесе өзге шешiмi тендерлiк комиссия мүшелерi қол қоятын және жалға берушi бекiтетiн хаттамамен ресiмделедi.
     Тендер жеңiмпазын айқындайтын хаттамаға тендердi жеңiп алушы тұлға да қол қояды.

      33. Хаттамада:
      1) тендер объектiсi туралы мәлiмет;
      2) тендер қорытындылары бойынша тендер жеңiмпазы туралы мәлiмет немесе жеңiмпаздың болмау себептерiн көрсете отырып, өзге шешiм;
      3) жеңiмпаз тендердi жеңiп алған шарттар болуы тиiс.

      34. Тендерлiк комиссия қатысушыларды тендер нәтижелерi туралы жазбаша хабардар етедi.

      35. Тендер қорытындыларын шығарғаннан кейiн жеңiмпаз болмаған тендерге қатысушыларға кепілдiк жарнасы қайтарылады. 

      36. Тендер нәтижелерi туралы хаттама негiзiнде жеңiмпаз тендер жеңiмпазының ұсыныстарына жауап беретiн шарттарда мүлiктiк жалға беру шартын жасасуға мiндеттi. 

      37. Тендер жеңiмпазы енгiзген кепiлдiк жарнасының сомасы мүлiктiк жалға беру туралы жасалған шарт бойынша тендер объектiсiн пайдаланғаны үшiн ақы есебiне жатқызылады.

      38. Тендер жеңiмпазының ұсыныстарына жауап беретiн шарттарда тендер объектiсiн мүлiктiк жалға беру шартын жасасудан жеңiмпаз бас тартқан жағдайда кепiлдiк жарна тендер жеңiмпазына қайтарылмайды.

      39. Тендер жеңiмпазының ұсыныстарына жауап беретiн шарттарда тендер объектiсiн мүлiктiк жалға беру шартын жасасудан жеңiмпаз бас тартқан жағдайда, жалға берушi жеңiмпазды тендерге қатысушылардың қалғандарының iшiнен (егер қалғандарының саны кемiнде 2 болса) анықтауға не жаңадан тендер өткiзу туралы шешiм қабылдауға құқылы. 

              7. Мүлiктiк жалға беру шартының мазмұны

      40. Мүлiктiк жалға беру шартына тараптар тендер өткiзу туралы хабарламада көрсетiлген мерзiмде қол қоюлары тиiс.

      41. Мүлiктiк жалға беру шартында мiндеттi түрде мынадай ережелер болуы тиiс:
      1) мүлiктiк жалға берiлетiн объектiнiң техникалық сипаттамалары туралы деректер;
      2) жалға берiлген мүлiктiң жалдаушыға тапсырылатын мерзiмi;
      3) жалдауға алынған мүлiктi пайдалану ақысын енгiзу тәртiбi және мерзiмдерi;
      4) жалдаушының мiндеттерi: 
      объектiнi тиiстi тәртiпте ұстау, объектiге немесе онда орналасқан инженерлiк коммуникацияларға зақым келтiруi мүмкiн әрекеттер жасамау, сондай-ақ өз есебiнен ағымдағы жөндеудi жүргiзу және жалға алынған мүлiктi ұстау жөнiндегi шығыстарды көтеру; <*>
      объектiге өзiнiң кiнәсi бойынша зақым келтiрiлген жағдайда, оны өз есебiнен жөндеудi қамтамасыз ету; 
      жалға берушiнің алдын-ала жазбаша рұқсатынсыз объектiнi, онда орналасқан желiлер мен коммуникацияларды қайта жоспарлауды немесе қайта жабдықтауды жүзеге асырмау; 
      жалға берушiнiң, санитарлық қадағалау қызметiнiң және ғимараттарды пайдалану және ұстау-күту тәртiбiне қатысты заңнама мен өзге де нормалардың сақталуын бақылайтын басқа да мемлекеттiк органдар өкiлдерiнiң объектiге және оған жақын орналасқан жер учаскесiне кiруiне рұқсат беру, көрсетiлген олқылықтарды олар белгiлеген мерзiмде жою; 
      объектiнi қосалқы жалгерлікке тек жалға берушiнiң келiсiмiмен беру; 
      мүлiктік жалға беру шарты бойынша өздерiнiң құқықтары мен мiндеттерiн басқа тұлғаға беруге (қайта жалдауға) жол бермеу, сондай-ақ осы құқықтарды кепiлдiкке бермеу және оларды шаруашылық серiктестiктердiң, акционерлiк қоғамдардың жарғылық капиталына салым немесе өндiрiстiк кооперативке жарна ретiнде енгiзбеу;
     5) шартты мерзiмiнен бұрын бұзудың негiзi және ережесi.
      Ескерту. 41-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2003.01.21. N 67  қаулысымен.

     42. Сәулет, тарих және мәдениет ескерткіштерiн мүлiктiк жалға беру кезiнде мүлiктiк жалға беру шартына объектiнi сәулет, тарих және мәдениет ескерткiшi ретінде сақтауға бағытталған ережелер қосымша қосылады.

     43. Шарт ол жасалған кездегi қолданыстағы заңнамаға сәйкес жасалады және жасалатын мәмiле заңнамаға қайшы келмейтiн ерекшелiктерiн көрсете алады.

     44. Тараптар мүлiктiк жалға беру шартының ережелерiн бұзғаны үшiн Қазақстан Республикасының заңнамасына және шартқа сәйкес жауапты болады. 

                      8. Қорытынды ережелер

     45. Осы Ережемен реттелмейтiн мәселелер Қазақстан Республикасының заңнамасымен реттеледi.

     46. Объектіні мүлiктiк жалға беру кезiнде туындайтын даулар тараптардың өзара келiсiмi бойынша немесе заңнамада белгiленген тәртiпте қаралады.

Қазақстан Республикасы Үкіметінің      
2001 жылғы 7 наурыздағы N 336        
қаулысына қосымша                

       Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2003.01.21. N 67  қаулысымен.

    __________________________________________200____жылдың   (айы)
(министрліктің, агенттіктің, ведомствоның)
үшін ведомстволық бағыныстағы республикалық мемлекеттік кәсіпорындардың шаруашылық жүргізуіндегі немесе жедел басқаруындағы мүлікті олардың мүліктік жалға беруі жөніндегі
ЖИЫНТЫҚ ЕСЕБІ

-------------------------------------------------------------------
Р/с!Кәсіп.!Жалдау шар. !Жалға  !Мүліктік жал.!Үй-жай   !Жалға алын.
N  !орын. !тының N және!алушы. !дау шартының !алаңы    !ған мүлікті
   !ның   !күні (ұзар. !ның    !әрекет ету   !немесе   !пайдалан.
   !атауы !тылған жағ. !атауы  !мерзімі      !жабдық   !ғаны үшін
   !      !дайда жаңа  !(тегі, !-------------!саны     !ақының
   !      !шарттың     !аты-   !баста.!аяқ.  !         !мөлшері
   !      !N және күні)!жөні)  !луы   !талуы !         !(мың
   !      !            !       !      !      !         !теңге)
-------------------------------------------------------------------
1    2         3         4       5       6       7        8
-------------------------------------------------------------------
      таблицаның жалғасы

---------------------------------------------
Есептелген!Аударылған!Мүлікті      !Ескерту !
ақы       !сома      !пайдаланғаны !        !
(мың      !(мың      !үшін төлемдер!        !
теңге)    !теңге)    !бойынша      !        !
          !          !берешек      !        !
---------------------------------------------
    9          10          11          12
---------------------------------------------

Об утверждении Правил передачи в имущественный наем имущества, находящегося в хозяйственном ведении или оперативном управлении республиканских государственных предприятий, в том числе объектов государственной собственности, не подлежащих приватизации

Постановление Правительства Республики Казахстан от 7 марта 2001 года N 336. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 сентября 2011 года № 1102

     Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 28.09.2011 № 1102 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).

     В соответствии с Планом мероприятий на 2000 год по реализации Программы приватизации и повышения эффективности управления государственным имуществом на 1999-2000 годы, утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 марта 2000 года N 482, Правительство Республики Казахстан постановляет:
     1. Утвердить прилагаемые Правила передачи в имущественный наем имущества, находящегося в хозяйственном ведении или оперативном управлении республиканских государственных предприятий, в том числе объектов государственной собственности, не подлежащих приватизации.
     2. Министерствам, агентствам и ведомствам обеспечить:
     1) соблюдение подведомственными республиканскими государственными предприятиями Правил, указанных в пункте 1 настоящего постановления, при передаче в имущественный наем имущества, находящегося в хозяйственном ведении или оперативном управлении, в том числе объектов государственной собственности, не подлежащих приватизации;
     2) представление в Комитет государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан сводного ежеквартального отчета по предоставлению в имущественный наем подведомственными республиканскими государственными предприятиями имущества, находящегося у них в хозяйственном ведении или оперативном управлении, не позднее пятого числа следующего за отчетным периодом месяца согласно приложению.
     3. Рекомендовать:
     1) Национальному Банку Республики Казахстан обеспечить соблюдение подведомственными республиканскими государственными предприятиями Правил, указанных в пункте 1 настоящего постановления, при передаче в имущественный наем имущества, находящегося в хозяйственном ведении или оперативном управлении;
     2) акимам областей, городов Астаны и Алматы определить условия передачи в имущественный наем имущества, находящегося в хозяйственном ведении или оперативном управлении коммунальных государственных предприятий, в том числе объектов государственной собственности, не подлежащих приватизации, на основании Правил, указанных в пункте 1 настоящего постановления.
     4. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания и подлежит опубликованию.

     Премьер-Министр
 Республике Казахстан

                                          Утверждены
                               постановлением Правительства
                                      Республики Казахстан
                                 от 7 марта 2001 года N 336

Правила
передачи в имущественный наем имущества, находящегося в
хозяйственном ведении или оперативном управлении республиканских
государственных предприятий, в том числе объектов государственной
собственности, не подлежащих приватизации

                       1. Общие положения

      
     1. Настоящие Правила разработаны во исполнение Плана мероприятий на 2000 год по реализации Программы приватизации и повышения эффективности управления государственным имуществом на 1999-2000 годы, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 марта 2000 года N 482, в соответствии с Гражданским кодексом Республики Казахстан, другими нормативными правовыми актами Республики Казахстан и регламентируют особенности передачи в имущественный наем имущества, находящегося в хозяйственном ведении или оперативном управлении республиканских государственных предприятий, в том числе объектов государственной собственности, не подлежащих приватизации.
     2. Настоящие Правила определяют порядок предоставления в имущественный наем государственного имущества, находящегося в хозяйственном ведении или оперативном управлении республиканских государственных предприятий, в том числе объектов государственной собственности, не подлежащих приватизации.
      3. Предоставление в имущественный наем имущества, находящегося в хозяйственном ведении или оперативном управлении республиканских государственных предприятий, в том числе объектов государственной собственности, не подлежащих приватизации, производится на тендерной основе, за исключением случаев:
     1) предоставления в имущественный наем стратегически важных объектов республиканских государственных предприятий, осуществляемого на основании отдельных решений Правительства Республики Казахстан;
     2) предоставления помещений площадью до 100 кв.м., оборудования балансовой стоимостью не более 150-кратного минимального расчетного показателя и помещений учебных заведений и научных организаций на срок не более одного месяца для проведения курсовых занятий, конференций, семинаров, концертов и спортивных мероприятий, осуществляемого с письменного согласия уполномоченного органа или его территориальных подразделений по представлению органов государственного управления;
     3) участия в проводимых государственными учреждениями, а также государственными предприятиями и юридическими лицами, пятьдесят и более процентов акций (долей) или контрольный пакет акций которых принадлежит государству, в соответствии с законодательством о государственных закупках конкурсах на приобретение услуг по имущественному найму. <*>
      Сноска. В пункт 3 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 27 сентября 2001 г. N 1263 P011263_ . Новая редакция - постановлением Правительства РК от 21 января 2003 г. N 67 . Внесены изменения - постановлением Правительства РК от 14 сентября 2004 г. N 963 ; от 18 августа 2005 года N 846 .
     3-1. Плата за пользование нанятым имуществом производится деньгами.
     Расчетные ставки арендной платы определяются с учетом региональных условий и утверждаются наймодателем по согласованию с уполномоченным органом или его территориальными подразделениями. <*> 
      Сноска. Дополнены пунктом 3-1 - постановлением Правительства РК от 21 января 2003 г. N 67 .
     4. Предоставление в имущественный наем имущества, находящегося в хозяйственном ведении или оперативном управлении республиканских государственных предприятий, в том числе объектов государственной собственности, не подлежащих приватизации, осуществляется без права последующего выкупа.

                           2. Наймодатель

     5. При передаче в имущественный наем имущества, находящегося в хозяйственном ведении или оперативном управлении республиканских государственных предприятий, в том числе объектов государственной собственности, не подлежащих приватизации, в качестве наймодателя выступают республиканские государственные предприятия.
     6. Решение о передаче в имущественный наем имущества, находящегося в хозяйственном ведении республиканского государственного предприятия, на срок до трех лет, принимается им самостоятельно.
     Передача в имущественный наем имущества, находящегося в хозяйственном ведении республиканского государственного предприятия, на срок свыше трех лет, а также имущества, находящегося в оперативном управлении республиканского государственного предприятия, может осуществляться предприятием только после согласования с органом государственного управления и письменного согласия уполномоченного органа. <*>
      Сноска. В пункт 6 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 21 января 2003 г. N 67 .

     7. Наймодатель осуществляет следующие функции:
     1) принимает решение о передаче имущества в имущественный наем и о проведении тендера;
     2) определяет дату и место проведения тендера, его условия, а также критерии выбора победителя тендера;
     3) утверждает тендерную документацию;
     4) формирует тендерную комиссию;
     5) принимает гарантийные взносы;
     6) утверждает протоколы заседания тендерной комиссии;
     7) обеспечивает заключение договора имущественного найма с победителем тендера;
     8) по окончании тендера возвращает участникам тендера гарантийные взносы, за исключением случаев, установленных законодательными актами;
     9) иные функции необходимые для проведения тендера.
     8. В качестве организатора тендера выступает тендерная комиссия, либо по поручению наймодателя - организатор тендера.
     9. Тендерная комиссия формируется из представителей наймодателя и уполномоченного органа или его территориальных подразделений. В состав тендерной комиссии также могут быть включены представители органа государственного управления наймодателя и иных заинтересованных организаций. <*>

     Сноска. Пункт 9 - в редакции постановления Правительства РК от 21 января 2003 г. N 67 .
     10. Тендерная комиссия осуществляет следующие функции:
     1) подготавливает тендерную документацию и другие необходимые документы для объявления тендера;
     2) проводит ознакомление участников тендера с тендерной документацией и объектом тендера;
     3) осуществляет публикацию извещения о проведении тендера;
     4) производит прием, регистрацию и хранение представленных заявок;
     5) готовит протокол об окончании приема и регистрации заявок;
     6) в случае необходимости привлекает специалистов и экспертов по подготовке тендерной и другой необходимой документации, проведению работ по сбору и анализу заявок;
     7) оформляет протокол заседания тендерной комиссии, содержащий заключение, определяющее победителя тендера или иное решение по итогам тендера.
     11. Решения тендерной комиссии принимаются простым большинством голосов членов комиссии, при равенстве голосов - голос председателя тендерной комиссии является решающим.
     12. Заседания тендерной комиссии являются правомочными, если на них присутствуют не менее 2/3 членов тендерной комиссии.
     13. В случае определения наймодателем организатора тендера, он выполняет часть функций тендерной комиссии, указанных в подпунктах 1), 2), 3) и 6) пункта 10 настоящих Правил.     

                  3. Тендерная документация

     14. Конкретный порядок, состав и условия подготовки тендерной документации определяет наймодатель.
     15. Извещение о проведении тендера должно быть опубликовано в средствах массовой информации организатором тендера не менее чем за 15 дней до проведения тендера.
     16. Извещение о проведении тендера должно содержать:
     1) наименование наймодателя;
     2) срок имущественного найма и размер стартовой ставки арендной платы (которая не может быть ниже расчетной ставки, утвержденной наймодателем в соответствии с пунктом 3-1 настоящих Правил);
     3) условия тендера и критерии выбора победителя;
     4) краткую характеристику объекта тендера;
     5) сведения о порядке оформления участия в тендере;
     6) перечень документов, необходимых для участия в тендере;
     7) срок заключения договора имущественного найма;
     8) адрес, сроки и условия получения тендерной документации и ознакомления с объектом тендера;
     9) сведения о дате, времени и месте проведения тендера;
     10) дату и время начала и окончания приема заявок. <*>

    Сноска. В пункт 16 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 21 января 2003 г. N 67 .
     17. Тендерная документация представляется в комплекте по письменному запросу участника тендера в порядке, определяемом тендерной комиссией.
     18. Тендерная документация должна содержать следующие основные разделы:
     1) сведения об объекте тендера;
     2) требования по содержанию заявки и представляемых вместе с ней документов;
     3) условия и порядок проведения тендера;
     4) критерии выбора победителя тендера;
     5) проект договора имущественного найма;
     6) форма заявки на участие в тендере.

                 4. Заявка на участие в тендере

 
     19. Лицо, изъявившее желание принять участие в тендере, вправе производить осмотр объекта тендера, а также получать информацию об условиях и порядке проведения тендера.
     20. Лицо, изъявившее желание принять участие в тендере, должно представить тендерной комиссии следующие документы:
     1) заявку на участие в тендере, содержащую согласие претендента на участие в тендере и его обязательства по выполнению условий тендера и заключению договора имущественного найма;
     2) нотариально заверенные копии устава и свидетельства о государственной регистрации (для юридических лиц);
     3) копию платежного поручения, подтверждающего перечисление гарантийного взноса;
     4) свои предложения по условиям тендера в запечатанном конверте;
     5) иные документы, указанные в информационном сообщении.
     21. Заявка должна быть подготовлена в соответствии с требованиями и условиями, определенными в тендерной документации. Заявки принимаются в двойных конвертах. Во внешнем конверте должны содержаться:
     1) собственно заявка;
     2) нотариально заверенные копии устава и свидетельства о государственной регистрации (для юридических лиц);
     3) копия платежного поручения, подтверждающего перечисление гарантийного взноса;
     4) иные документы, указанные в информационном сообщении.
     Во внутреннем конверте должны содержаться собственно предложения претендента.
     Внутренний конверт на момент подачи заявки должен быть закрыт и опечатан претендентом.
     22. При приеме заявки тендерная комиссия проверяет наличие необходимых документов, за исключением содержащихся во внутреннем конверте. В случае, если документы не соответствуют требованиям, указанным в пункте 21 настоящих Правил, тендерная комиссия в тот же день письменно уведомляет претендента об отказе в приеме и регистрации заявки с указанием причины отказа.
     23. При наличии всех необходимых документов тендерная комиссия обязана зарегистрировать заявку с указанием даты и часа приема. При этом внутренний конверт не распечатывается.
     24. Лицо, изъявившее желание принять участие в тендере, после регистрации его заявки становится участником тендера.
     25. Участник тендера вправе бесплатно получать дополнительные сведения, уточнения по выносимому на тендер объекту.
     26. В день окончания приема и регистрации заявок тендерная комиссия подписывает протокол об окончании приема и регистрации заявок.
     Протокол об окончании приема и регистрации заявок должен содержать следующие сведения:
     1) сведения об объекте тендера;
     2) количество и перечень зарегистрированных заявок;
     3) количество и перечень отозванных заявок (в случае их наличия).     

                    5. Процедура тендера
 

     27. Если на момент окончания срока приема заявок (за исключением второго и последующих тендеров) зарегистрировано не более одной заявки, тендер признается несостоявшимся.
     28. В день проведения тендера, на заседании тендерная комиссия вскрывает конверты с предложениями участников тендера и оглашает их предложения.
     Перед вскрытием конвертов комиссия проверяет их целостность, что фиксируется в протоколе заседания тендерной комиссии.
     При вскрытии конвертов и оглашении предложений имеют право присутствовать участники тендера или их надлежащим образом уполномоченные представители.
     29. Тендерная комиссия проверяет соответствие представленных предложений требованиям, содержащимся в тендерной документации. В случае, если представленные предложения не соответствуют требованиям, содержащимся в тендерной документации, указанные предложения не подлежат дальнейшему рассмотрению и лицо, подавшее такую заявку, утрачивает статус участника тендера, что фиксируется в протоколе заседания тендерной комиссии.
     30. После вскрытия конвертов и оглашения предложений тендерная комиссия удаляется на совещание для обсуждения и оценки предложений.
     Участники тендера (их представители) не имеют права присутствовать при обсуждении и оценке предложений.
     31. Победителем тендера признается участник тендера, предложивший наибольшую плату за пользование объектом тендера, взявший на себя обязательства по выполнению других условий тендера и предложения которого отвечают всем требованиям, содержащимся в тендерной документации.     

             6. Оформление результатов тендера

     32. Заключение тендерной комиссии, определяющее победителя тендера или иное решение по итогам тендера, оформляется протоколом, подписываемым членами тендерной комиссии и утверждаемым наймодателем.
     Протокол, определяющий победителя тендера, подписывается также лицом, выигравшим тендер.
     33. В протоколе должны содержаться:
     1)сведения об объекте тендера;
     2) сведения о победителе тендера или иное решение по итогам тендера с указанием причины отсутствия победителя;
     3) условия, на которых победитель выиграл тендер.
     34. Тендерная комиссия письменно извещает участников о результатах тендера.
     35. После подведения итогов тендера участникам тендера, не ставшими победителями, гарантийный взнос возвращается.
     36. На основании протокола о результатах тендера, победитель обязан заключить договор имущественного найма на условиях, отвечающих предложениям победителя тендера.
     37. Победителю тендера сумма внесенного гарантийного взноса засчитывается в счет платы за пользование объектом тендера по заключенному договору имущественного найма.
     38. Гарантийный взнос не возвращается победителю тендера в случае отказа победителя заключить договор имущественного найма объекта тендера на условиях, отвечающих предложениям победителя тендера.
     39. В случае отказа победителя заключить договор имущественного найма объекта тендера на условиях, отвечающих предложениям победителя тендера, наймодатель вправе определить победителя из числа оставшихся участников тендера (если число оставшихся не менее 2-х), либо принять решение о проведении нового тендера.

        7. Содержание договора имущественного найма

     40. Договор имущественного найма должен быть подписан сторонами в срок, указанный в извещении о проведении тендера.
     41. Договор имущественного найма обязательно должен содержать следующие положения:
     1) данные о технических характеристиках объекта, передаваемого в имущественный наем;
     2) срок предоставления нанимателю сданного внаем имущества;
     3) порядок и сроки внесения платы за пользование нанятым имуществом;
     4) обязанности нанимателя:
     содержать объект в надлежащем порядке, не совершать действий, способных вызвать повреждение объекта или расположенных в нем инженерных коммуникаций, а также производить за свой счет текущий ремонт и нести расходы по содержанию нанятого имущества;
     в случае повреждения объекта по своей вине, обеспечить его ремонт за свой счет;
     не осуществлять без предварительного письменного разрешения наймодателя перепланировки или переоборудования объекта, расположенных в нем сетей и коммуникаций;
     допускать на объект и на прилегающий к нему земельный участок представителей наймодателя, служб санитарного надзора и других государственных органов, контролирующих соблюдение законодательства и иных норм, касающихся порядка использования и эксплуатации зданий, в установленные ими сроки устранять зафиксированные нарушения;
     сдавать объект в поднаем только с согласия наймодателя;
     не допускать передачи своих прав и обязанностей по договору имущественного найма другому лицу (перенаем), а также не отдавать эти права в залог и не вносить их в качестве вклада в уставный капитал хозяйственных товариществ, акционерных обществ или взноса в производственный кооператив;
     5) основания и условия досрочного расторжения договора. <*>

    Сноска. В пункт 41 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 21 января 2003 г. N 67 .
     42. При передаче в имущественный наем памятников архитектуры, истории и культуры в договор имущественного найма дополнительно включаются положения, направленные на сохранность объекта как памятника архитектуры, истории и культуры.
     43. Договор заключается в соответствии с действующим законодательством на момент его заключения и может отражать особенности заключаемой сделки, не противоречащие законодательству.
     44. За нарушение условий договора имущественного найма стороны несут ответственность в соответствии с законодательством Республики Казахстан и договором.    

                   8. Заключительные положения

 

     45. Вопросы, неурегулированные настоящими Правилами, регулируются законодательством Республики Казахстан.
     46. Споры, возникающие при передаче объекта в имущественный наем, рассматриваются по взаимному согласию сторон или в порядке, установленном законодательством.

                                                Приложение
                                     к постановлению Правительства
                                          Республики Казахстан
                                       от 7 марта 2001 года N 336

    Сводный отчет ___________________________________
            (министерства, агентства, ведомства)
по предоставлению в имущественный наем подведомственными
республиканскими государственными предприятиями имущества,
находящегося у них в хозяйственном ведении или оперативном
управлении за _________ (месяцев) 200__ года

-------------------------------------------------------------------
N  !Наимено-!N и дата до-!Наиме- !Срок действия!Площадь  ! Размер
п/п!вание   !говора иму- !нование!договора иму-!помещений!платы за
  !пред-   !щественного !нанима-!щественного  !или коли-!пользова-
  !приятия !найма (N и  !теля   !найма        !чество   !ние наня-
  !        !дата нового !       !-------------!оборудо- !тым иму-
  !        !договора при!       !начало!завер-!вания    !ществом
  !        !продлении)  !       !      !шение !         !(тыс.
  !        !            !       !      !      !         !тенге)
-------------------------------------------------------------------

     Продолжение таблицы

----------------------------------------------
Начислен-!Перечислен-!Задолженность по!Приме-!
ная плата!ная сумма  !платежам за     !чание !
(тыс.    !(тыс.      !пользование иму-!      !
тенге)   !тенге)     !ществом (тыс.   !      !
        !           !тенге)          !      !
----------------------------------------------