"Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығына өзгеріс енгізу туралы" Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 8 қазандағы № 1046 Қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      «Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығына өзгеріс енгізу туралы» Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының жобасы Қазақстан Республикасы Президентінің қарауына енгізілсін.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                               K. Мәсімов

 Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығы Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы
№ 954 Жарлығына өзгеріс енгізу туралы

      ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:
      1. «Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2010 ж., № 24, 173-құжат) мынадай өзгеріс енгізілсін:
      жоғарыда аталған Жарлықпен бекітілген Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесі осы Жарлыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Қазақстан Республикасының Үкіметі бір ай мерзімде өз актілерін осы Жарлыққа сәйкес келтірсін.
      3. Осы Жарлық қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Президенті                               Н.Назарбаев

Қазақстан Республикасы
Президентінің   
2010 жылғы « »  
№ Жарлығына    
ҚОСЫМША       

Қазақстан Республикасы
Президентінің   
2010 жылғы 19 наурыздағы
№ 954 Жарлығымен 
БЕКІТІЛГЕН    

Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық
маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары
қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесі 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау осы жүйесі (бұдан әрі - Жүйе) орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі - жергілікті атқарушы органдар) қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында әзірленді.
      2. Жүйе орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін жыл сайын бағалаудың негізгі ережелерін, қағидаттарын, бағыттарын белгілейді, органдар жүйесін және жүргізу тәртібін айқындайды.
      3. Мемлекеттік орган қызметінің тиімділігін бағалаудың мақсаты мемлекеттік орган қызметінің ұйымдастырылу тиімділігін айқындау болып табылады.
      4. Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалау мәні мемлекеттік органның жүктелген міндеттер мен функцияларды іске асыру дәрежесі болып табылады.
      5. Мыналар:
      1) мемлекеттік органдардың есепті кезеңде жүргізілген қызмет туралы есептері және олардың қызметін регламенттейтін құжаттар;
      2) Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің мемлекеттік инспекторлары және бағалау жүргізу жөніндегі уәкілетті органдар жүргізген тексерулер нәтижелері;
      3) статистикалық деректер;
      4) Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің актілері мен тапсырмаларының орындалуын Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі бақылауының нәтижелері;
      5) Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, оның орынбасарларының, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесі Басшысының актілері мен тапсырмаларының орындалуын Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі Кеңсесі бақылауының нәтижелері;
      6) тиісті мемлекеттік органдар жүргізген бақылау және қадағалау нәтижелері;
      7) тәуелсіз сарапшылардың қорытындылары;
      8) сауалнамалар мен әлеуметтік сұраулар нәтижелері;
      9) үкіметтік емес ұйымдардың (қоғамдық бірлестіктердің) ақпараты орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалау үшін ақпарат көздері болып табылады.
      6. Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалауды осы Жүйенің 11-тармағында айқындалған, мемлекеттік органдар қызметінің бағыттары бойынша бағалауды уәкілетті мемлекеттік органдар жүргізеді.
      7. Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалау жыл сайын кестеге сәйкес есепті (күнтізбелік) жылдың қорытындылары бойынша жүзеге асырылады.
      8. Бағалау жүргізу кестесі:
      1) тиісті бағыттар бойынша орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалауды жүргізуге уәкілетті мемлекеттік органдардың өз қорытындыларын мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға (бұдан әрі - мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган) ұсыну мерзімдерін;
      2) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін жалпы бағалау нәтижелері туралы қорытындыны Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне және Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыну мерзімдерін;
      3) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін жалпы бағалау нәтижелері туралы қорытындысының негізінде қалыптастырылған сараптамалық қорытындыны сараптама комиссиясының Қазақстан Республикасының Президентіне енгізу мерзімдерін;
      4) бағалауға жататын орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдарды көрсете отырып, тиісті бағыттар бойынша орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалауды жүргізуге уәкілетті мемлекеттік органдарды барып тексеруді жүргізудің бағалау жүргізу жылының айлар бойынша бөлінген мерзімдерін қамтиды.
      9. Бағалау жүргізу кестесін Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі әзірлейді және бекітеді.

2. Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар
қызметінің тиімділігін бағалау қағидаттары

      10. Мыналар:
      1) объективтілік қағидаты - бағалаудың тәуелсіздігі, мүдделер қақтығысын болдырмау;
      2) заңдылық қағидаты - мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалауды Қазақстан Республикасының заңнамасына қатаң сәйкестікте жүргізу;
      3) дәйектілік қағидаты - мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалаудың нәтижелерін тиісті құжаттармен растау;
      4) ашықтық қағидаты - мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалаудың нәтижелерін баяндаудың айқындығы;
      5) жариялылық қағидаты - құпиялылық режимін және қызметтік, коммерциялық немесе заңмен қорғалатын өзге де құпияны қорғауды қамтамасыз етуді ескере отырып, мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалаудың нәтижелерін бұқаралық ақпарат құралдарында міндетті түрде жариялау орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалаудың қағидаттары болып табылады.

3. Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар
қызметінің тиімділігін бағалау органдарының жүйесі

      11. Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалау органдарының жүйесін:
      1) Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі;
      2) Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі;
      3) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган;
      4) мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті орган;
      5) бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган (бұдан әрі - бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган);
      6) ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган құрайды.
      12. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган осы Жүйенің 16-тармағында көрсетілген бағыттар бойынша орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдар беретін қорытындылар негізінде орталық мемлекеттік, оның ішінде Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін органдар мен жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін жалпы бағалауды дайындайды.
      13. Қазақстан Республикасының Президентіне ұсыну үшін орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін жалпы бағалау нәтижелері туралы сараптамалық қорытынды қалыптастыру мақсатында Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі Басшысының шешімі бойынша Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі мен Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесінің лауазымды адамдарының қатарынан сараптама комиссиясы құрылады.
      14. Өздеріне қатысты қызметінің тиімділігін бағалау жүргізілетін орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдарды Қазақстан Республикасының Президенті айқындайды.
      15. Қазақстан Республикасы Премьер-Министр Кеңсесі мен Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігін қоспағанда, орталық мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалауға уәкілетті органдардың қызметін әдіснамалық үйлестіруді мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.

4. Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар
қызметі тиімділігін бағалау бағыттары

      16. Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалау олардың қызметінің мынадай бағыттары бойынша жүзеге асырылады:
      1) жетекшілік ететін салада/аяда/өңірде стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру;
      2) Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі орынбасарларының, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі Басшысының актілері мен тапсырмаларын орындау;
      3) бюджет қаражатын басқару;
      4) мемлекеттік қызметтер көрсету;
      5) персоналды басқару;
      6) ақпараттық технологияларды қолдану.
      17. Осы жүйенің 16-тармағында көрсетілген қызметтің әрбір бағытына тиісті әдістемелерде мемлекеттік органдар қызметінің бағыттары бойынша бағалау жүргізуге уәкілетті мемлекеттік органдар айқындайтын өзінің тиімділік өлшемдері мен көрсеткіштері сәйкес келеді.
      18. Тиімділік өлшемдері мен көрсеткіштері мынадай талаптарға сәйкес келуі тиіс:
      1) объективтілік: функцияларды үстірт орындау есептіліктің жақсаруына және істің нақты жағдайын нашарлатуға алып келген жағдайда өлшемдер мен көрсеткіштер мемлекеттік орган қызметінің бұрмалануына алып келмеуі тиіс;
      2) дәйектілік: бастапқы ақпаратты жинау және өңдеу тәсілі қажет болған жағдайда алынған деректердің дәлдігін тексеру мүмкіндігіне жол беруі тиіс;
      3) ашықтық: басы артық күрделі көрсеткіштерден аулақ болу, көрсеткішті айқындау бағалаушының да, сонымен бірге бағаланушы мемлекеттік органның да оны бірыңғай түсінуін қамтамасыз етуі тиіс;
      4) үнемділік: қажетті деректерді алу мүмкіндігінше ең аз шығындармен жүргізілуі тиіс, қолданылатын көрсеткіштер барынша дәрежеде ақпарат жинаудың қолданыстағы жүйелеріне негізделуі тиіс;
      5) салыстырмалылық: өлшемдер мен көрсеткіштерді таңдауды деректерді үздіксіз жинақтау және олардың жекелеген кезеңдегілерінің ұқсас (аралас) міндеттерді шешудегі прогресті бағалау үшін пайдаланылатын көрсеткіштерімен, сондай-ақ халықаралық практикада қолданылатын көрсеткіштерімен салыстырмалылығын қамтамасыз ету қажеттігін негізге ала отырып жүзеге асыру керек;
      6) толықтық: өлшемдер мен көрсеткіштер мемлекеттік органның барлық қызметін сипаттауы тиіс, жекелеген функциялар мәнінің бұрмалануына алып келмеуі тиіс.
      19. Тиімділіктің өлшемдері мен көрсеткіштері ретінде түрлі халықаралық салыстыруларда қолданылатын өлшемдер мен көрсеткіштер пайдаланылуы мүмкін.
      20. Барлық өлшемдер мен көрсеткіштер тиісті бағыттар бойынша тікелей мемлекеттік орган қызметін көрсетуі тиіс.

4.1. Жетекшілік ететін саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық
мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және оларды іске асыру

      21. Осы бағыт бойынша бағалау жетекшілік ететін саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізудің және оларды іске асырудың тиімділігін арттыру мақсатында жүзеге асырылады.
      22. Уәкілетті мемлекеттік орган жетекшілік ететін саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізудің және оларды іске асырудың тиімділігін бағалауды қоспағанда, Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін орталық атқарушы органдар, жергілікті атқарушы органдар жетекшілік ететін саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және оларды іске асыру тиімділігін бағалауды мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.
      23. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган қызметінің жетекшілік ететін саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізудің және оларды іске асырудың тиімділігін бағалауды Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі жүзеге асырады.
      24. Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін орталық мемлекеттік органдар жетекшілік ететін саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізудің және оларды іске асырудың тиімділігін бағалауды Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі жүзеге асырады.
      25. Жетекшілік ететін саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізудің және оларды іске асырудың тиімділігін бағалау жөніндегі әдістемені әзірлеу мен оны әдіснамалық сүйемелдеуді мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.

4.2. Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан
Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасы
Президенті Әкімшілігінің, Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрі орынбасарларының, Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрі Кеңсесі Басшысының актілері мен тапсырмаларын
орындау

      26. Осы бағыт бойынша бағалау Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің актілері мен тапсырмаларының орындалу сапасын арттыру мақсатында жүзеге асырылады.
      27. Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің актілері мен тапсырмаларын орындау сапасын бағалауды Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі жүзеге асырады.
      28. Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі орынбасарларының, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі Басшысының актілері мен тапсырмаларын орындау сапасын бағалауды Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі жүзеге асырады.
      29. Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі Басшысының актілері мен тапсырмаларын орындау сапасын бағалау әдістемесін әзірлеу және оны әдіснамалық сүйемелдеу Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі мен Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесінің бірлескен бұйрығы негізінде жүзеге асырылады.

4.3. Бюджет қаражатын басқару

      30. Осы бағыт бойынша бағалау жоспарлау және мемлекеттік орган бюджетінің атқарылу сапасын, сондай-ақ бюджет қаражатын пайдаланудың нәтижелілігі мен тиімділігін арттыру мақсатында жүргізіледі.
      31. Уәкілетті мемлекеттік органның бюджет қаражатын басқару жөніндегі қызметінің тиімділігін бағалауды қоспағанда, мемлекеттік органдардың бюджет қаражатын басқару жөніндегі қызметінің тиімділігін бағалауды бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.
      32. Бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органның бюджет қаражатын басқару қызметінің тиімділігін бағалауды Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі жүзеге асырады.
      33. Мемлекеттік органның бюджет қаражатын басқару жөніндегі қызметінің тиімділігін бағалау әдістемесін әзірлеуді және оны әдіснамалық сүйемелдеуді бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.

4.4. Мемлекеттік қызметтер көрсету

      34. Осы бағыт бойынша бағалау орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру мақсатында жүзеге асырылады.
      35. Уәкілетті мемлекеттік органның мемлекеттік қызметтер көрсетуін бағалауды қоспағанда, орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметтер көрсетуін бағалауды мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.
      36. Мемлекеттік қызметтер көрсетуді бағалауды жүзеге асыру мақсатында мемлекеттік қызметтерді тұтынушыларға сұрау жүргізілуі мүмкін.
      37. Мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті орган ұсынатын мемлекеттік қызметтерді бағалауды Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі жүзеге асырады.
      38. Мемлекеттік қызметтерді электрондық форматта көрсетуді бағалауды, осы мемлекеттік органның мемлекеттік қызметтерді электрондық форматта көрсетуін бағалауды қоспағанда, ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган жүзеге асырады.
      39. Ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органның мемлекеттік қызметтерді электрондық форматта көрсетуін бағалауды Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі жүзеге асырады.
      40. Мемлекеттік қызметтерді электрондық форматта көрсетуді бағалау нәтижелері туралы қорытынды мемлекеттік қызметтер көрсетуді бағалау кезінде пайдалану үшін мемлекеттік қызметтер көрсетуді бағалауды жүргізуге уәкілетті органдарға енгізіледі.
      41. Мемлекеттік қызметтер көрсетуді бағалау әдістемесін әзірлеуді және оны әдіснамалық сүйемелдеуді мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті орган ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органмен бірлесіп жүзеге асырады.

4.5. Персоналды басқару

      42. Осы бағыт бойынша бағалау мемлекеттік органдарда персоналды басқару саясатының сапасы мен тиімділігін арттыру мақсатында жүзеге асырылады.
      43. Уәкілетті мемлекеттік органның персоналды басқаруын бағалауды қоспағанда, персоналды басқаруды бағалауды мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.
      44. Мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның персоналды басқаруын бағалауды Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі жүзеге асырады.
      45. Персоналды басқаруды бағалау әдістемесін әзірлеуді және оны әдіснамалық сүйемелдеуді мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.

4.6. Ақпараттық технологияларды қолдану

      46. Осы бағыт бойынша бағалау бизнес-үрдістерді оңтайландыру және мемлекеттік органдар қызметінің ашықтығын арттыру үшін мемлекеттік органның ақпараттық технологияларды пайдалану тиімділігін арттыру мақсатында жүзеге асырылады.
      47. Уәкілетті мемлекеттік органның ақпараттық технологияларды қолдануын бағалауды қоспағанда, ақпараттық технологияларды қолдануды бағалауды ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган жүзеге асырады.
      48. Ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органның ақпараттық технологияларды қолдануын бағалауды Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі жүзеге асырады.
      49. Ақпараттық технологияларды қолдануды бағалау әдістемесін әзірлеуді және оны әдіснамалық сүйемелдеуді ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган жүзеге асырады.

5. Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар
қызметінің тиімділігін бағалауды жүргізу тәртібі

      50. Тиімділікті бағалауды жүргізу кезінде мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалауды жүзеге асыруға уәкілетті мемлекеттік органдар Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігімен келісім бойынша мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган әзірлеген және бекіткен тәртіпке сәйкес үкіметтік емес ұйымдарды (қоғамдық бірлестіктерді) және тәуелсіз сарапшыларды тарта алады.
      51. Мемлекеттік қаржылық бақылау органдары (Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті, маслихаттың ревизиялық комиссиясы, ішкі бақылау жөніндегі уәкілетті орган) өз жұмыс жоспарларына сәйкес өздері жүргізетін бақылау іс-шараларының шеңберінде бағалауға жататын мемлекеттік органдарды тексеру нәтижелерін мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалауды жүргізуге уәкілетті мемлекеттік органдарға ұсынады, бұлар бағалау кезінде ескеріледі.
      52. Қызметінің тиімділігін бағалауға жататын мемлекеттік органдар орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігіне тиісті бағыттар бойынша бағалау жүргізуге уәкілетті мемлекеттік органдарға алдыңғы жылдың қорытындылары бойынша есепті ақпаратты жыл сайын 1 наурызға дейін ұсынады.
      53. Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін тиісті бағыт бойынша бағалауды жүзеге асыруға уәкілетті мемлекеттік органдар мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға бағалау жүргізу кестесіне сәйкес тиісті қорытындыларды ұсынады.
      54. Мемлекеттік орган қызметінің тиімділігін тиісті бағыттар бойынша бағалау нәтижелері туралы қорытынды мынадай құрамдауыштарды қамтуы тиіс:
      1) тиісті бағыт бойынша мемлекеттік орган қызметін бағалау жөніндегі талдамалық есеп;
      2) мемлекеттік органда тиісті бағыт бойынша жұмысты ұйымдастыру туралы тұжырымдар;
      3) тиісті бағыт бойынша мемлекеттік органның қызметін жақсарту жөніндегі ұсынымдар.
      55. Орталық мемлекеттік жене жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалауды жүзеге асыруға уәкілетті мемлекеттік органдардың бірінші басшылары бағаланатын мемлекеттік органдарды бағалауды жүргізудің бекітілген әдістемелерге сәйкестігі үшін дербес жауапты болады.
      56. Қызметінің тиімділігі бағалауға жататын мемлекеттік органдардың бірінші басшылары бағалау үшін берілетін есепті кезеңде жүргізілген қызметі туралы есептердің және олардың қызметін регламенттейтін құжаттардың дұрыстығы, толықтығы және уақытында берілуі үшін дербес жауапты болады.
      57. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган бағалау жүргізу кестесіне сәйкес мерзімде мемлекеттік орган қызметінің тиімділігін жалпы бағалау нәтижелері туралы қорытындыны Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне және Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсынады.
      58. Мемлекеттік орган қызметінің тиімділігін жалпы бағалау нәтижелері туралы қорытынды мынадай құрамдауыштарды қамтуы тиіс:
      1) әрбір мемлекеттік органның есепті кезеңдегі қызметінің нәтижелілігі мен тиімділігі туралы тұжырымдар;
      2) мемлекеттік органда жұмыстарды ұйымдастыру туралы тұжырымдар;
      3) мемлекеттік органның қызметін жақсарту жөніндегі ұсынымдар.
      59. Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі Сараптама комиссиясымен келісім бойынша мүдделі мемлекеттік органдардың қатысуымен қажет болған жағдайда тиісті бағыттар бойынша орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалауды жүргізуге уәкілетті органдардың жекелеген бағалау нәтижелеріне қайта тексеру жүргізуді ұйымдастырады.
      Сараптама комиссиясы мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның мемлекеттік орган қызметінің тиімділігін жалпы бағалаудың нәтижелері туралы қорытындысы негізінде сараптамалық қорытынды қалыптастырады және Қазақстан Республикасының Президентіне енгізеді.
      60. Мемлекеттік орган қызметінің тиімділігін бағалаудың нәтижелері туралы сараптамалық қорытынды бағалау жүргізу кестесіне сәйкес мерзімде Қазақстан Республикасының Президентіне енгізіледі.
      61. Мемлекеттік орган қызметінің тиімділігін бағалау нәтижелері туралы сараптамалық қорытынды мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның қорытындысына бағалау мен оған қатысты қызметінің тиімділігін бағалау жүргізілген мемлекеттік орган қызметінің тиімділігін арттыру жөнінде ұсынымдарды да қамтуы тиіс.
      62. Әрбір мемлекеттік орган қызметінің тиімділігін бағалаудың нәтижелері тұжырымдармен және ұсынымдармен бірге қызмет тиімділігін арттыру бойынша жұмысты ұйымдастыру мақсатында мемлекеттік органдардың басшыларына жолданады.
      63. Әрбір мемлекеттік орган қызметінің тиімділігін бағалау нәтижелері құпиялылық режимін және қызметтік, коммерциялық немесе заңмен қорғалатын өзге де құпияны қорғауды қамтамасыз етуді ескере отырып, бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланады.

О проекте Указа Президента Республики Казахстан "О внесении изменения в Указ Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 954"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 8 октября 2010 года № 1046

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      внести на рассмотрение Президента Республики Казахстан проект Указа Президента Республики Казахстан "О внесении изменения в Указ Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 954".

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Указ Президента Республики Казахстан О внесении изменения в Указ Президента Республики Казахстан
от 19 марта 2010 года № 954

      ПОСТАНОВЛЯЮ:
      1. Внести в Указ Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 954 "О Системе ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы" (САПП Республики Казахстан, 2010 г., № 24, ст. 173) следующее изменение:
      Систему ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы, утвержденную вышеназванным Указом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему Указу.
      2. Правительству Республики Казахстан в месячный срок привести свои акты в соответствие с настоящим Указом.
      3. Настоящий Указ вводится в действие со дня подписания.

      Президент
      Республики Казахстан                       Н. Назарбаев

ПРИЛОЖЕНИЕ    
к Указу Президента
Республики Казахстан
от " " 2010 года №

УТВЕРЖДЕНА        
Указом Президента    
Республики Казахстан   
от 19 марта 2010 года № 954

Система ежегодной оценки эффективности деятельности
центральных государственных и местных исполнительных органов
областей, города республиканского значения, столицы 1. Общие положения

      1. Настоящая Система ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы (далее - Система) разработана с целью повышения эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы (далее - местные исполнительные органы).
      2. Система устанавливает основные положения, принципы, направления, определяет систему органов и порядок проведения ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов.
      3. Целью оценки эффективности деятельности государственного органа являются определение эффективности организации деятельности государственного органа.
      4. Предметом оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов является степень реализации возложенных задач и функций государственного органа.
      5. Источниками информации для оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов являются:
      1) отчеты государственных органов о проведенной деятельности за отчетный период и документы, регламентирующие их деятельность;
      2) результаты проверок, проведенных государственными инспекторами Администрации Президента Республики Казахстан и уполномоченными органами по проведению оценки;
      3) статистические данные;
      4) результаты контроля Администрацией Президента Республики Казахстан исполнения актов и поручений Президента Республики Казахстан, Администрации Президента Республики Казахстан;
      5) результаты контроля Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан исполнения актов и поручений Правительства Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, его заместителей, Руководителя Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан;
      6) результаты контроля и надзора, проведенных соответствующими государственными органами;
      7) заключения независимых экспертов;
      8) результаты анкетирования и социологических опросов;
      9) информация неправительственных организаций (общественных объединений).
      6. Оценка эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов проводится государственными органами, уполномоченными на проведение оценки по направлениям деятельности государственных органов, определенными пунктом 11 настоящей Системы.
      7. Оценка эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов осуществляется ежегодно по итогам отчетного (календарного) года согласно графику.
      8. График проведения оценки включает:
      1) сроки представления государственными органами, уполномоченными на проведение оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов по соответствующим направлениям, своих заключений в центральный уполномоченный орган по государственному планированию (далее - уполномоченный орган по государственному планированию);
      2) сроки представления уполномоченным органом по государственному планированию заключения о результатах общей оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов в Администрацию Президента Республики Казахстан и Правительство Республики Казахстан;
      3) сроки внесения экспертной комиссией экспертного заключения, сформированного на основе заключения уполномоченного органа по государственному планированию о результатах общей оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов, Президенту Республики Казахстан;
      4) в разбивке по месяцам года проведения оценки сроки проведения выездных проверок государственных органов, уполномоченных на проведение оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов по соответствующим направлениям, с указанием центральных государственных и местных исполнительных органов, подлежащих оценке.
      9. График проведения оценки разрабатывается и утверждается Администрацией Президента Республики Казахстан.

2. Принципы оценки эффективности деятельности центральных
государственных и местных исполнительных органов

      10. Принципами оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов являются:
      1) принцип объективности - независимость оценки, исключение конфликта интересов;
      2) принцип законности - проведение оценки эффективности деятельности государственных органов строго в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      3) принцип достоверности - подтверждение результатов оценки эффективности деятельности государственных органов соответствующими документами;
      4) принцип прозрачности - ясность изложения результатов оценки эффективности деятельности государственных органов;
      5) принцип гласности - обязательная публикация результатов оценки эффективности деятельности государственных органов в средствах массовой информации с учетом обеспечения режима секретности и защиты служебной, коммерческой или иной охраняемой законом тайны.

3. Система органов оценки эффективности деятельности
центральных государственных и местных исполнительных органов

      11. Систему органов оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов составляют:
      1) Администрация Президента Республики Казахстан;
      2) Канцелярия Премьер-Министра Республики Казахстан;
      3) уполномоченный орган по государственному планированию;
      4) уполномоченный орган по делам государственной службы;
      5) центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета (далее - уполномоченный орган по исполнению бюджета);
      6) уполномоченный орган в сфере информатизации.
      12. Уполномоченный орган по государственному планированию подготавливает общую оценку эффективности деятельности центральных государственных органов, в том числе непосредственно подчиненных и подотчетных Президенту Республики Казахстан, и местных исполнительных органов на основе заключений, представляемых государственными органами, уполномоченными на оценку эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов по направлениям, указанным в пункте 16 настоящей Системы.
      13. В целях формирования экспертного заключения о результатах общей оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов для представления Президенту Республики Казахстан по решению Руководителя Администрации Президента Республики Казахстан создается экспертная комиссия из числа должностных лиц Администрации Президента Республики Казахстан и Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан.
      14. Центральные государственные и местные исполнительные органы, в отношении которых проводится оценка эффективности деятельности, определяются Президентом Республики Казахстан.
      15. Методологическую координацию деятельности уполномоченных органов оценки эффективности деятельности центральных государственных органов, за исключением Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан и Администрации Президента Республики Казахстан осуществляет уполномоченный орган по государственному планированию.

4. Направления оценки эффективности деятельности
центральных государственных и местных исполнительных органов

      16. Оценка эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов осуществляется по следующим направлениям их деятельности:
      1) достижение и реализация стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе;
      2) исполнение актов и поручений Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, Администрации Президента Республики Казахстан, Заместителей Премьер-Министра Республики Казахстан, Руководителя Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан;
      3) управление бюджетными средствами;
      4) оказание государственных услуг;
      5) управление персоналом;
      6) применение информационных технологий.
      17. Каждому направлению деятельности, указанному в пункте 16 настоящей Системы, соответствуют свои критерии и показатели эффективности, которые определяются государственными органами, уполномоченными на проведение оценки по направлениям деятельности государственных органов, в соответствующих методиках.
      18. Критерии и показатели эффективности должны соответствовать следующим требованиям:
      1) объективность: критерии и показатели не должны приводить к искажению деятельности государственного органа, когда формальное выполнение функции ведет к улучшению отчетности и ухудшению реального положения дел;
      2) достоверность: способ сбора и обработки исходной информации должен допускать возможность проверки точности полученных данных в случае необходимости;
      3) прозрачность: необходимо избегать излишне сложных показателей, определение показателя должно обеспечивать однозначность его интерпретации как оценивающим, так и оцениваемым государственным органом;
      4) экономичность: получение необходимых данных должно производиться с минимально возможными затратами, применяемые показатели должны в максимальной степени основываться на существующих системах сбора информации;
      5) сопоставимость: выбор критериев и показателей следует осуществлять исходя из необходимости непрерывного накопления данных и обеспечения их сопоставимости за отдельные периоды и с показателями, используемыми для оценки прогресса в решении сходных (смежных) задач, а также с показателями, используемыми в международной практике;
      6) полнота: критерии и показатели должны характеризовать всю деятельность государственного органа, не должны приводить к искажениям значимости отдельных функций.
      19. В качестве критериев и показателей эффективности возможно использование критериев и показателей, применяемых в различных международных сопоставлениях.
      20. Все критерии и показатели должны отражать непосредственно деятельность государственного органа по соответствующим направлениям.

4.1. Достижение и реализация стратегических целей и задач
в курируемых отрасли/сфере/регионе

      21. Оценка по данному направлению осуществляется с целью повышения эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе.
      22. Оценка эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе центральных исполнительных органов, входящих в структуру Правительства Республики Казахстан, местных исполнительных органов осуществляется уполномоченным органом по государственному планированию, за исключением оценки эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемой отрасли/сфере уполномоченного государственного органа.
      23. Оценка эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемой отрасли/сфере в уполномоченном органе по государственному планированию осуществляется Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан.
      24. Оценка эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемой отрасли/сфере центральных государственных органов, непосредственно подчиненных и подотчетных Президенту Республики Казахстан, осуществляется Администрацией Президента Республики Казахстан.
      25. Разработка методики по оценке эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе и ее методологическое сопровождение осуществляется уполномоченным органом по государственному планированию.

4.2. Исполнение актов и поручений Президента Республики
Казахстан, Правительства Республики Казахстан,
Премьер-Министра Республики Казахстан, Администрации
Президента Республики Казахстан, Заместителей Премьер-Министра
Республики Казахстан, Руководителя Канцелярии Премьер-Министра
Республики Казахстан

      26. Оценка по данному направлению осуществляется с целью повышения качества исполнения актов и поручений Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Администрации Президента Республики Казахстан.
      27. Оценка качества исполнения актов и поручений Президента Республики Казахстан, Администрации Президента Республики Казахстан центральными государственными и местными исполнительными органами осуществляется Администрацией Президента Республики Казахстан.
      28. Оценка качества исполнения актов и поручений Правительства Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, Заместителей Премьер-Министра Республики Казахстан, Руководителя Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан центральными государственными и местными исполнительными органами осуществляется Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан.
      29. Разработка методики оценки качества исполнения актов и поручений Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, Администрации Президента Республики Казахстан, Заместителей Премьер-Министра Республики Казахстан, Руководителя Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан центральными государственными и местными исполнительными органами и ее методологическое сопровождение осуществляется на основании совместного приказа Администрации Президента Республики Казахстан и Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан.

4.3. Управление бюджетными средствами

      30. Оценка по данному направлению осуществляется с целью повышения качества планирования и исполнения бюджета государственного органа, а также повышения результативности и эффективности использования бюджетных средств.
      31. Оценки эффективности деятельности государственных органов по управлению бюджетными средствами осуществляется уполномоченным органом по исполнению бюджета, за исключением оценки эффективности деятельности по управлению бюджетными средствами уполномоченного государственного органа.
      32. Оценка эффективности деятельности по управлению бюджетными средствами уполномоченного органа по исполнению бюджета осуществляется Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан.
      33. Разработка методики оценки эффективности деятельности государственного органа по управлению бюджетными средствами и ее методологическое сопровождение осуществляется уполномоченным органом по исполнению бюджета.

4.4. Оказание государственных услуг

      34. Оценка по данному направлению осуществляется с целью повышения качества оказания государственных услуг центральными государственными и местными исполнительными органами.
      35. Оценка оказания государственных услуг центральными государственными и местными исполнительными органами осуществляется уполномоченным органом по делам государственной службы, за исключением оценки оказания государственных услуг уполномоченного государственного органа.
      36. В целях осуществления оценки оказания государственных услуг дополнительно могут проводиться опросы потребителей государственных услуг.
      37. Оценка государственных услуг, предоставляемых уполномоченным органом по делам государственной службы, осуществляется Администрацией Президента Республики Казахстан.
      38. Оценка оказания государственных услуг в электронном формате осуществляется уполномоченным органом в сфере информатизации, за исключением оценки оказания государственных услуг в электронном формате уполномоченного государственного органа.
      39. Оценка оказания государственных услуг в электронном формате уполномоченным органом в сфере информатизации осуществляется Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан.
      40. Заключение о результатах оценки оказания государственных услуг в электронном формате вносится в уполномоченные органы на проведение оценки оказания государственных услуг.
      41. Разработка методики оценки оказания государственных услуг и ее методологическое сопровождение осуществляется уполномоченным органом по делам государственной службы совместно с уполномоченным органом в сфере информатизации.

4.5. Управление персоналом

      42. Оценка по данному направлению осуществляется с целью повышения качества и эффективности политики управления персоналом в государственных органах.
      43. Оценка управления персоналом осуществляется уполномоченным органом по делам государственной службы, за исключением оценки управления персоналом уполномоченного государственного органа.
      44. Оценка управления персоналом уполномоченного органа по делам государственной службы осуществляется Администрацией Президента Республики Казахстан.
      45. Разработка методики оценки управления персоналом и ее методологическое сопровождение осуществляется уполномоченным органом по делам государственной службы.

4.6. Применение информационных технологий

      46. Оценка по данному направлению осуществляется с целью повышения эффективности использования информационных технологий государственным органом для оптимизации бизнес-процессов и повышения прозрачности деятельности государственного органа.
      47. Оценка применения информационных технологий осуществляется уполномоченным органом в сфере информатизации, за исключением оценки применения информационных технологий уполномоченным государственным органом.
      48. Оценка применения информационных технологий уполномоченным органом в сфере информатизации осуществляется Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан.
      49. Разработка методики оценки применения информационных технологий и ее методологическое сопровождение осуществляется уполномоченным органом в сфере информатизации.

5. Порядок проведения оценки эффективности деятельности
центральных государственных и местных исполнительных органов

      50. При проведении оценки эффективности государственные органы, уполномоченные осуществлять оценку эффективности деятельности государственных органов, могут привлекать неправительственные организации (общественные объединения) и независимых экспертов в соответствии с порядком, разрабатываемым и утверждаемым уполномоченным органом по Государственному планированию по согласованию с Администрацией Президента Республики Казахстан.
      51. Органы государственного финансового контроля (Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета, ревизионная комиссия маслихата, уполномоченный орган по внутреннему контролю) в рамках проводимых ими контрольных мероприятий в соответствии с их планами работ представляют результаты проверок государственных органов, подлежащих оценке, государственным органам, уполномоченным на проведение оценки эффективности деятельности государственных органов, которые будут учитываться при проведении оценок.
      52. Государственные органы, подлежащие оценке эффективности деятельности ежегодно до 1 марта представляют в государственные органы, уполномоченные на проведение оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов по соответствующим направлениям отчетную информацию по итогам предыдущего года.
      53. Государственные органы, уполномоченные осуществлять оценку эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов по соответствующему направлению, представляют соответствующие заключения в уполномоченный орган по государственному планированию согласно графика проведения оценки.
      54. Заключение о результатах оценки эффективности деятельности государственного органа по соответствующим направлениям должно включать следующие компоненты:
      1) аналитический отчет по оценке деятельности государственного органа по соответствующему направлению;
      2) выводы об организации работы в государственном органе по соответствующему направлению;
      3) рекомендации по улучшению деятельности государственного органа по соответствующему направлению.
      55. Первые руководители государственных органов, уполномоченных осуществлять оценку эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов, несут персональную ответственность за соответствие проведения оценки оцениваемых государственных органов утвержденным методикам.
      56. Первые руководители государственных органов, подлежащих оценке эффективности деятельности, несут персональную ответственность за достоверность, полноту и своевременность предоставляемых для оценки отчетов о проведенной деятельности за отчетный период и документов, регламентирующих их деятельность.
      57. Уполномоченный орган по государственному планированию вносит в Администрацию Президента Республики Казахстан и Правительство Республики Казахстан заключение о результатах общей оценки эффективности деятельности государственного органа в срок согласно графика проведения оценки.
      58. Заключение о результатах общей оценки эффективности деятельности государственного органа должно включать следующие компоненты:
      1) выводы о результативности и эффективности деятельности каждого государственного органа за отчетный период;
      2) выводы об организации работы в государственном органе;
      3) рекомендации по улучшению деятельности государственного органа.
      59. Администрация Президента Республики Казахстан по согласованию с Экспертной комиссией с участием заинтересованных государственных органов при необходимости организовывает перепроверку отдельных результатов оценки уполномоченных на проведение оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов по соответствующим направлениям.
      Экспертная комиссия на основе заключения уполномоченного органа по государственному планированию о результатах общей оценки эффективности деятельности государственного органа формирует экспертное заключение и вносит Президенту Республики Казахстан.
      60. Экспертное заключение о результатах оценки эффективности деятельности государственного органа вносится Президенту Республики Казахстан в срок согласно графика проведения оценки.
      61. Экспертное заключение о результатах оценки эффективности деятельности государственного органа должно также содержать оценку к заключению уполномоченного органа по государственному планированию и рекомендации по повышению эффективности деятельности государственного органа, в отношении которого проводилась оценка эффективности деятельности.
      62. Результаты оценки эффективности деятельности каждого государственного органа с выводами и рекомендациями направляются руководителям государственных органов в целях организации работы по повышению эффективности деятельности.
      63. Результаты оценки эффективности деятельности каждого государственного органа публикуются в средствах массовой информации с учетом обеспечения режима секретности и защиты служебной, коммерческой или иной охраняемой законом тайны.