Қазақстан Республикасының жаңа бюджет саясатының тұжырымдамасын іске асыру жөніндегі 2014 - 2020 жылдарға арналған іс-шаралар жоспарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 179 қаулысы

      «Қазақстан Республикасының жаңа бюджет саясатының тұжырымдамасын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2013 жылғы 26 маусымдағы № 590 Жарлығына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының жаңа бюджет саясатының тұжырымдамасын іске асыру жөніндегі 2014 – 2020 жылдарға арналған іс-шаралар жоспары (бұдан әрі – Іс-шаралар жоспары) бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Іс-шаралар жоспарының орындалуын үйлестіруді қамтамасыз етсін.
      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 11.02.2015 № 55 қаулысымен.
      3. Орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың, Қазақстан Республикасының Президентiне тiкелей бағынатын және есеп беретiн мемлекеттiк органдардың (келісім бойынша) бiрiншi басшылары, Іс-шаралар жоспарында көзделген іс-шаралардың іске асырылуын қамтамасыз етсін және жыл сайын 15 қаңтарға және 15 шілдеге қарай Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігіне оның орындалу барысы туралы ақпарат берсін.
      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 11.02.2015 № 55 қаулысымен.
      4. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі жыл сайын 25 қаңтарға және 25 шілдеге қарай Қазақстан Республикасының Үкіметіне Іс-шаралар жоспарының орындалу барысы туралы ақпарат берсін.
      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 11.02.2015 № 55 қаулысымен.
      5. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің бірінші орынбасары Б.Ә. Сағынтаевқа жүктелсін.
      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 11.02.2015 № 55 қаулысымен.
      6. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң      
2014 жылғы 5 наурыздағы
№ 179 қаулысымен  
бекiтілген     

Қазақстан Республикасының жаңа бюджет саясатының тұжырымдамасын
іске асыру жөніндегі 2014 – 2020 жылдарға арналған іс-шаралар
жоспары

      Ескерту. Жоспарға өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 11.02.2015 № 55 қаулысымен.

Р/с

Іс-шаралардың атауы

Аяқтау нысаны

Орындауға (іске асыруға) жауаптылар

Орындау (іске асыру) мерзімі

1

2

3

4

5

Қажетті нормативтік құқықтық

1

Мыналарды:
нәтижелерге бағдарланған бюджеттеу қағидаттарын одан әрі енгізу негізінде бюджеттік бағдарлама мен бюджеттік өтінімді қалыптастыруды;
бюджет қаражатын бөлінген қаражаттың озық игерілуін қамтамасыз ететін бюджеттік бағдарламалар пайдасына бюджеттік бағдарламалар арасында қайта бөлуді;
бюджетті атқару шеңберінде мемлекеттік органдардың есептелігіне қойылатын тәсілді өзгертуді;
кредит беру және бюджеттік кредиттерді өтеу рәсімдерін жетілдіруді;
мемлекеттік бюджетте жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттар бойынша әлеуметтік әріптестік шеңберінде жер қойнауын пайдаланушы компаниялардан өңірлер әкімдерінің билік етуіне түсетін қаражаттың, мүліктің есепке алынуын;
Ұлттық қордан нысаналы трансферттер есебінен қаржыландырылатын жобалар мониторингі мен аудитін енгізуді көздейтін «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне бюджет заңнамасының мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасын әзірлеу және Парламент Мәжілісінің қарауына енгізу

Қазақстан Республикасы Заңының жобасы

ЭБЖМ, Қаржымині, ӨДМ, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері

2014 жылғы наурыз

2

Бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асырудан болатын экономикалық және әлеуметтік қайтарымдылықтың ұзақ мерзімді көрсеткіштерін есепке алу тетіктерін енгізуді көздейтін Инвестициялық ұсыныстың қажетті сараптамаларын әзірлеу және түзету, жүргізу және бюджеттік инвестицияларды жоспарлау, іске асыру және іріктеу қағидаларын әзірлеу

Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулысының жобасы

ЭБЖМ, Қаржымині, ӨДМ

2014 жылғы мамыр

Макроэкономикалық тұрақтылықты және мемлекеттік бюджеттің теңгерімділігін қамтамасыз ету

3

2020 жылға қарай республикалық бюджет тапшылығын ЖІӨ-ге шаққанда 1,4 %-ға дейін төмендету жөніндегі шаралар қабылдау

ӘЭДБ, Республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасы Заңының жобасы

ҰЭМ, Қаржымині

тамыз (жыл сайын)

Бюджет шығыстарын әлеуметтік-экономикалық дамудың басым бағыттарына шоғырландыру

4

Мемлекеттік бюджеттің ағымдағы және инвестициялық шығыстары бойынша қалыптасқан базаға түгендеу жүргізу және «тиімсіз» шығыстарды қысқарту бойынша ұсыныстар әзірлеу

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ЭБЖМ, Қаржымині, ББӘ

2014 жылдың 1-ші жартыжылдығы

Бюджет қаражатын пайдаланудың тиімділігін арттыру және «бюджеттік масылдықты» қысқарту

5

Мемлекеттік қызметшілердің еңбекақы төлеу жүйесін жетілдіру

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ҰЭМ, Қаржымині, МҚІСҚА, ДСӘДМ

2014 жылдың 2-ші жартыжылдығы

6

Көрсетілген қызметтердің көлеміне байланысты қаржыландырылатын мемлекеттік мекемелердің тізбесін дайындау

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ҰЭМ, Қаржымині

2014 жылғы қараша

7

Бюджеттік кредиттер қаражатының пайдаланылуын және оларды өтеу жөніндегі міндеттемелердің уақтылы орындалуын мониторингілеу және бақылау

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ақпарат

Қаржымині, ЖАО, ББӘ

сәуір (жыл сайын)

8

Көрсетілетін қызметтерді өндірушілерді субсидиялаудан азаматтардың жекелеген санаттарына атаулы қолдау көрсетуге ауысу

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ҰЭМ, ИДМ, ДСӘДМ, Қаржымині

2014 жылғы желтоқсан

9

Бюджет секторындағы энергия тиімділігін арттыру

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ИЖТМ, ЭБЖМ

2014 жылғы маусым

10

Мыналар:
құрылыс саласын реттеу жүйесін қайта қарау;
құрылыста баға белгілеуді (құрылыс нормалары мен қағидаларын, құрылыста басшылыққа алынатын құжаттар мен басқаларын) қайта қарау;
құрылыс сараптамасы, техникалық және авторлық қадағалауларға төлемдерді жоба құнына байланыстыруды алып тастау және тіркелген төлемақыға көшу;
тәуелсiз құрылыс сараптамасы институтын (аккредиттеу) енгiзу мәселесін пысықтау;
нақты өлшемдердің негізінде субъективті себептерге байланысты бағаны көтергені үшін тапсырыс берушілердің, жобалаушылардың, орындаушылардың (мердігерлердің) жауапкерлігін күшейту;
мемлекеттік сатып алу кезінде демпингке жол бермеу арқылы Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі жөніндегі нормативтік құқықтық актілерге оларды іске асырудың барлық сатыларында жобалардың құнын көтеруге ынталандыруды болдырмауды көздейтін өзгерістер мен толықтырулар енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ӨДМ, ЭБЖМ, Қаржымині

2014 жылғы маусым

11

Үлгi жобалардың құнын оңтайландыру тұрғысынан оларды ревизиялау

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ӨДМ, ББӘ

2014 жылғы мамыр

12

Квазимемлекеттік сектор мен бюджеттік инвестициялардың инвестициялық саясатының келісімділігін қамтамасыз ету:
бюджеттік инвестициялар мен квазимемлекеттік сектор инвестицияларының бірыңғай салалық инвестициялық картасын қалыптастыру;
квазимемлекеттік сектор субъектілерінің инвестициялары үшін түйінді тиімділік көрсеткіштерін (Key Performance Indicators) айқындау

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ЭБЖМ, ИЖТМ, «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ, «ҚазАгро» ҰБХ» АҚ, «Бәйтерек» ҰБХ» АҚ

2014 жылғы шілде

13

Мыналарды:
МЖӘ міндеттемелерінің жалпы сомасының лимитін;
кірістер көлеміне шаққанда концессиялық міндеттемелерге қызмет көрсетуге жұмсалған жыл сайынғы шығыстар лимитін;
концессиялық міндеттемелерді ескере отырып, жергілікті атқарушы органдардың жалпы борышының лимитін;
мемлекеттік кірістер көлеміне шаққанда жаңа міндеттемелер лимитін қамтитын концессиялық міндеттемелер бойынша шектеулер белгілеу

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ҰЭМ, Қаржымині, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері

2014 жылғы қараша

14

МЖӘ шарттары бойынша барлық мемлекеттік концессиялық міндеттемелерді бірыңғай есепке алу және мониторингілеу жүйесін құруды пысықтау

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ҰЭМ, Қаржымині

2014 жылғы қараша

15

Жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттар бойынша әлеуметтік әріптестік шеңберінде жер қойнауын пайдаланушы компаниялардан өңірлер әкімдерінің билік етуіне түскен қаражат пен мүлік туралы 2015 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша ақпаратты дайындау

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ақпарат

Қаржымині, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері

2015 жылғы наурыз

16

Бюджеттің кірістері мен шығыстарының есебін есепке жазу әдісіне көшу

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

Қаржымині, ҰЭМ

2014 жылғы IV тоқсан

Салық жүйесінің экономикалық қайтарымдылығын арттыру

17

Жеке табыс салығын арттыру мәселесін қарау

Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне және Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ЭБЖМ, Қаржымині

2014 жылғы сәуір

18

2015 жылдан бастап салықтық жеңілдіктерді оңтайландыруды (тиімсіз салықтық жеңілдіктерді жою) көздейтін «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне салық салу мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасын әзірлеу

Қазақстан Республикасы Заңының жобасы

ҰЭМ, Қаржымині

2014 жылғы қыркүйек

Мемлекеттік борышты және квазимемлекеттік сектордың борышын қауіпсіз деңгейде ұстау

19

Қазақстан Республикасы Президентінің 2006 жылғы 29 желтоқсандағы № 234 Жарлығымен бекітілген Мемлекеттік және жалпы сыртқы борышты басқару жөніндегі тұжырымдамаға:
2020 жылға қарай:
мемлекеттік борышты ЖІӨ-ге шаққанда 13,9 %-дан артық емес;
Үкімет борышын ЖІӨ-ге шаққанда 13,7 %-дан артық емес;
мемлекеттік борыш пен квазимемлекеттік сектор борышын жиынтығында ЖІӨ-ге шаққанда 22 %-дан артық емес шектеуді;
квазимемлекеттік сектор субъектілерінің белгілі бір сомадан астам сыртқы қарыз тартуын Үкіметпен келісуді;
квазимемлекеттік сектордың борышын басқару және оның мониторингі жөніндегі функцияларын мемлекеттік органдарға бекітуді көздейтін өзгерістер мен толықтырулар енгізу

Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының жобасы

ҰЭМ, Қаржымині, ҰБ (келісім бойынша), «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ, «ҚазАгро» ҰБХ» АҚ, «Бәйтерек» ҰБХ» АҚ

2014 жылғы тамыз

20

Квазимемлекеттік сектор субъектілерінің белгілі бір сомадан астам сыртқы қарыздар тартуын Үкіметпен міндетті түрде келісу тетігін әзірлеу

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ЭБЖМ, Қаржымині, ҰБ (келісім бойынша), «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ, «ҚазАгро» ҰБХ» АҚ, «Бәйтерек» ҰБХ» АҚ

2014 жылғы мамыр

20-1

Ұйымдардың белгілі бір сомадан астам сыртқы қарыздарды тартуын, оның ішінде борыштық бағалы қағаздар шығару жолымен тартуын мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен міндетті түрде келісуді және оның рұқсатын алуды көздейтін норма белгілеу жөніндегі мәселені пысықтау

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ҰЭМ, Қаржымині, ҰБ (келісім бойынша), «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ, «ҚазАгро» ҰБХ» АҚ, «Бәйтерек» ҰБХ» АҚ

2015 жылғы мамыр

20-2

Тізбесін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган бекітетін, мемлекет бақылайтын ұйымдарға сыртқы қарыз алуға, оның ішінде борыштық бағалы қағаздар шығару жолымен алуға тыйым салуды енгізу мүмкіндігіне қатысты мәселені пысықтау

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ҰЭМ, Қаржымині, ҰБ (келісім бойынша), «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ, «ҚазАгро» ҰБХ» АҚ, «Бәйтерек» ҰБХ» АҚ

2015 жылғы мамыр

20-3

Мүдделі мемлекеттік органдар арасында жекелеген субъектілер бөлінісінде квазимемлекеттік сектордың борышы туралы ақпарат алмасу тетігін әзірлеу

ҰЭМ-не ұсыныстар

ҰЭМ, Қаржымині, ҰБ (келісім бойынша), «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ, «ҚазАгро» ҰБХ» АҚ, «Бәйтерек» ҰБХ» АҚ

2015 жылғы мамыр

20-4

Мемлекет бақылайтын ұйымдардың сыртқы борышына мониторингті жүзеге асыру жүргізу мақсатында олардың тізбесін қалыптастыру

ресми сайтқа орналастыру

Қаржымині

жарты-жылдық негізінде

20-5

Мемлекет бақылайтын ұйымдардың және жекеше сектордың сыртқы борышының жай-күйін мониторингтеу және бағалау

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ақпарат

ҰБ (келісім бойынша), ҰЭМ, Қаржымині

тоқсан сайын

20-6

Борыштың жай-күйiн егжей-тегжейлi талдауды, оның iшiнде ықтимал қауіптер мен дағдарысты жағдайлардың басталуын қоса алғанда борыштың жай-күйiн, мониторингтеу және бағалау

ҰЭМ-ге ақпарат

ҰБ (келісім бойынша), Қаржымині, «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ, «ҚазАгро» ҰБХ» АҚ, «Бәйтерек» ҰБХ» АҚ

тоқсан сайын

20-7

Мемлекет қатысатын ұйымдардың борышын реттеу жөніндегі мемлекеттік саясаттың орындалуын қамтамасыз ету

ҰЭМ-ге ақпарат

Иелену және/немесе басқару құқықтарын жүзеге асыратын мемлекеттік органдар, ЖАО

жыл сайын

20-8

Ұйымдардың борышын және қаржылық орнықтылығын басқару саясатын бекіту

Директорлар кеңесінің шешімі

«Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ, «ҚазАгро» ҰБХ» АҚ, «Бәйтерек» ҰБХ» АҚ

2015 жылғы мамыр

21

МБҚ орналастыру бойынша қайталама аукциондар өткізу, МБҚ айналымға шығаруды ірілендіру және МБҚ шығару санын қысқарту

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ақпарат

Қаржымині

жартыжылдықтың қорытындысы бойынша (жыл сайын)

Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қаражатын тиімді пайдалану

22

Мыналарды:
Ұлттық қордағы қаражаттың төмендемейтін қалдығының мөлшерін ЖІӨ-нің 20 %-дан 30 %-ға дейін ұлғайтуды;
Ұлттық қор қаражатын 2020 жылға қарай 180,0 млрд. АҚШ долларына дейін ұлғайтуды (ЖІӨ-ге шаққанда 32 %);
Ұлттық қор қаражатын акциялар пакеттерін, қазақстандық компаниялардың қатысу үлестерін сатып алуға, сондай-ақ екінші деңгейдегі банктерді қорландыруға пайдалануға тыйым салуды;
жобаларды айқын және қатаң іріктеу өлшемдері негізінде Ұлттық қордан қаржыландыруды;
стратегиялық маңызы бар инфрақұрылымдық жобаларды іске асыруға арналған нысаналы трансферттерді қаржыландырудың баламалы көздері болмаған жағдайда, оларды Мемлекет басшысының тапсырмасы бойынша ғана бөлуді көздейтін Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 2 ақпандағы № 962 Жарлығымен бекітілген Ұлттық қордың қаражатын қалыптастыру және пайдалану тұжырымдамасына өзгерістер мен толықтырулар енгізу

Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының жобасы

ЭБЖМ, Қаржымині, ҰБ (келісім  бойынша)

2014 жылғы сәуір

23

2015 – 2017 жылдары Ұлттық қордан кепілдендірілген трансферттің мөлшерін 1 380,0 млрд. теңгеге дейін ұлғайту мәселесін қарау

Ұлттық қорды басқару жөніндегі кеңес отырысына ұсыныс

ЭБЖМ, Қаржымині, ҰБ (келісім бойынша)

2014 жылғы шілде

24

2015 – 2016 жылдары Астана – Алматы, Астана – Өскемен автожолдарын, «Жезқазған – Бейнеу» темір жолын, ЭКСПО-2017 объектілерін салуды қаржыландыру үшін Ұлттық қордан нысаналы трансферттер тарту мәселесін қарау

Ұлттық қорды басқару жөніндегі кеңес отырысына ұсыныс

ҰЭМ, Қаржымині, ҰБ (келісім бойынша)

2014 – 2015 жылғы шілде

25

Өтелетін стратегиялық жобаларды іске асыруға Ұлттық қордан облигациялық қарыздар бөлу мүмкіндігін зерделеу

Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне және Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ҰБ (келісім бойынша), ЭБЖМ, Қаржымині

2014 жылғы наурыз

26

2020 жылдан кейін кепiлдендiрiлген трансферт түрінде тиісті жылдың басында жинақталған активтердің 4 %-ы көлемінде пайдаланылуын көздейтін Ұлттық қор қаражатын қалыптастыру және пайдалану бойынша ұсыныстар әзірлеу

Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне және Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ҰЭМ, Қаржымині, ҰБ (келісім бойынша)

2019 жылғы қазан

Фискалдық орталықсыздандыру

27

2017 жылдан бастап жергілікті бюджет шығыстарының базасына Қазақстан Республикасы Үкіметінің шұғыл шығындарға арналған резервінен жыл сайын қаражат бөлінетін жылу беру маусымын өткізуге арналған шығындарды енгізу мәселесін қарау

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ҰЭМ, Қаржымині, Энергетикамині, облыстар, Астана және Алматы қалаларының әкімдері

2015 жылдың 1-ші жартыжылдығы

28

Шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінен түсетін корпоративтік табыс салығының түсімдерін облыстық деңгейге беру мәселесін қарау

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ҰЭМ, Қаржымині

2014 жылғы желтоқсан

29

Даму бюджеті шеңберінде республикалық және жергілікті бюджеттер арасында қаржыландыру салаларының аражігін ажырату жөнінде ұсыныстар дайындау

Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар

ЭБЖМ, ӨДМ, облыстардың, Астана және Алматы қалаларының әкімдері

2014 жылғы маусым

      Ескертпе: аббревиатуралардың таратылып жазылуы:

ҰБ

Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі

«ҚазАгро» ҰБХ» АҚ

«ҚазАгро» ұлттық басқарушы холдингі» акционерлік
қоғамы

«Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ

«Самұрық-Қазына» ұлттық әл-ауқат қоры»
акционерлік қоғамы

«Бәйтерек» ҰБХ» АҚ

«Бәйтерек» ұлттық басқарушы холдингі» акционерлік
қоғамы

ББӘ

бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерi

МБҚ

мемлекеттік бағалы қағаздар

МЖӘ

мемлекеттік-жекешелік әріптестік

Қаржымині

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі

ӨДМ

Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігі

ИЖТМ

Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа
технологиялар министрлігі

ЭБЖМ

Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік
жоспарлау министрлігі

ЖАО

жергілікті атқарушы органдар

ӘЭДБ

Қазақстан Республикасының бесжылдық кезеңге
арналған әлеуметтік-экономикалық даму болжамы

МҚІСҚА

-

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі

ДСӘДМ

-

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі

Энергетикамині

-

Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігі

ИДМ

-

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі

ҰЭМ

-

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі

Об утверждении Плана мероприятий на 2014 - 2020 годы по реализации Концепции новой бюджетной политики Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 179

      В соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 26 июня 2013 года № 590 «Об утверждении Концепции новой бюджетной политики Республики Казахстан» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый План мероприятий на 2014 – 2020 годы по реализации Концепции новой бюджетной политики Республики Казахстан (далее – План мероприятий).
      2. Министерству национальной экономики Республики Казахстан обеспечить координацию выполнения Плана мероприятий.
      Сноска. Пункт 2 в редакции постановления Правительства РК от 11.02.2015 № 55.
      3. Первым руководителям центральных и местных исполнительных органов, государственных органов, непосредственно подчиненных и подотчетных Президенту Республики Казахстан (по согласованию), обеспечить реализацию мероприятий, предусмотренных Планом мероприятий, и представлять ежегодно к 15 января и 15 июля в Министерство национальной экономики Республики Казахстан информацию о ходе его выполнения.
      Сноска. Пункт 3 в редакции постановления Правительства РК от 11.02.2015 № 55.
      4. Министерству национальной экономики Республики Казахстан ежегодно к 25 января и 25 июля представлять в Правительство Республики Казахстан информацию о ходе выполнения Плана мероприятий.
      Сноска. Пункт 4 в редакции постановления Правительства РК от 11.02.2015 № 55.
      5. Контроль за выполнением настоящего постановления возложить на Первого заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан Сагинтаева Б.А.
      Сноска. Пункт 5 в редакции постановления Правительства РК от 11.02.2015 № 55.
      6. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов

Утвержден          
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 5 марта 2014 года № 179

                План мероприятий на 2014 – 2020 годы
        по реализации Концепции новой бюджетной политики
                       Республики Казахстан

      Сноска. План мероприятий с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 11.02.2015 № 55.


п/п

Наименование мероприятий

Форма
завершения

Ответственные
за исполнение
(реализацию)

Срок
исполнения
(реализации)

1

2

3

4

5

Подготовка необходимой нормативной правовой базы

1

Разработка и внесение на
рассмотрение Мажилиса
Парламента проекта Закона
Республики Казахстан «О
внесении изменений и дополнений
в некоторые законодательные
акты Республики Казахстан по
вопросам совершенствования
бюджетного законодательства»,
предусматривающего:
формирование бюджетной
программы и бюджетной заявки на
основе дальнейшего внедрения
принципов бюджетирования,
ориентированных на результаты;
перераспределение бюджетных
средств между бюджетными
программами в пользу бюджетных
программ, обеспечивающих
опережающее освоение выделенных
средств;
изменение подхода к отчетности
государственных органов в
рамках исполнения бюджета;
совершенствование процедур
кредитования и погашения
бюджетных кредитов;
учет в государственном бюджете
средств, имущества, поступающих
в распоряжение акимов регионов
от компаний-недропользователей
в рамках социального
партнерства по контрактам на
недропользование;
внедрение мониторинга и аудита
проектов, финансируемых за счет
целевых трансфертов из
Национального фонда

Проект Закона
Республики
Казахстан

МЭБП, МФ, МРР,
акимы областей,
гг. Астаны и
Алматы

март
2014 года

2

Разработка Правил разработки и
корректировки, проведения
необходимых экспертиз
инвестиционного предложения, и
планирования, реализации и
отбора бюджетных инвестиций,
предусматривающих внедрение
механизмов учета долгосрочных
показателей экономической и
социальной отдачи от реализации
бюджетных инвестиционных
проектов

Проект
постановления
Правительства
Республики
Казахстан

МЭБП, МФ, МРР

май
2014 года

Обеспечение макроэкономической стабильности и сбалансированности
государственного бюджета

3

Принятие мер по снижению
дефицита республиканского
бюджета к 2020 году до 1,4 %
к ВВП

ПСЭР, проект
Закона
Республики
Казахстан о
республиканском
бюджете

МНЭ, МФ

август
(ежегодно)

Концентрация бюджетных расходов на приоритетных направлениях
социально-экономического развития

4

Проведение инвентаризации
сложившейся базы по текущим
и инвестиционным расходам
государственного бюджета и
выработка предложений по
сокращению «неэффективных»
расходов

Предложения
в
Правительство
Республики
Казахстан

МЭБП, МФ, АБП

1 полугодие
2014 года

Повышение эффективности использования бюджетных средств и сокращение
«бюджетного иждивенчества»

5

Совершенствование системы
оплаты труда государственных
служащих

Предложения в
Правительство
Республики
Казахстан

МНЭ, МФ, АДГСПК, МЗСР

2 полугодие
2014 года

6

Подготовка перечня
государственных учреждений,
которые будут финансироваться в
зависимости от объема оказанных
услуг

Предложения в
Правительство
Республики
Казахстан

МНЭ, МФ

ноябрь
2014 года

7

Мониторинг и контроль за
использованием средств
бюджетных кредитов и
своевременным исполнением
обязательств по их погашению

Информация в
Правительство
Республики
Казахстан

МФ, МИО, АБП

апрель
(ежегодно)

8

Переход от субсидирования
производителей услуг к адресной
поддержке отдельных категорий
граждан

Предложения в
Правительство
Республики
Казахстан

МНЭ, МИР, МЗСР, МФ

декабрь
2014 года

9

Повышение энергоэффективности в
бюджетном секторе

Предложения в
Правительство
Республики
Казахстан

МИНТ, МЭБП

июнь
2014 года

10

Выработка предложений по
внесению изменений и дополнений
в нормативные правовые акты по
архитектурной,
градостроительной и
строительной деятельности в
Республике Казахстан,
предусматривающих исключение
стимулов к завышению стоимости
проектов на всех стадиях их
реализации путем:
пересмотра системы
регулирования строительной
отрасли;
пересмотра ценообразования в
строительстве (строительных
норм и правил, руководящих
документов в строительстве и
других);
исключения привязки платы за
строительную экспертизу,
технический и авторский надзоры
к стоимости проекта и переход к
фиксированной плате;
проработки вопроса введения
института независимой
строительной экспертизы
(аккредитация);
усиления ответственности
заказчиков, проектировщиков,
реализаторов (подрядчиков) за
допущение удорожания по
субъективным причинам на основе
четких критериев;
недопущения демпинга при
государственных закупках

Предложения в
Правительство
Республики
Казахстан

МРР, МЭБП, МФ

июнь
2014 года

11

Ревизия типовых проектов на
предмет оптимизации их
стоимости

Предложения в
Правительство
Республики
Казахстан

МРР, АБП

май
2014 года

12

Обеспечение согласованности
инвестиционной политики
квазигосударственного сектора и
бюджетных инвестиций:
формирование единой отраслевой
инвестиционной карты
бюджетных инвестиций и
инвестиций
квазигосударственного сектора;
определение ключевых
показателей эффективности (Key
Performance Indicators) для
инвестиций субъектов
квазигосударственного сектора

Предложения в
Правительство
Республики
Казахстан

МЭБП, МИНТ,
АО «ФНБ
«Самрук-
Казына»,
АО «НУХ
«КазАгро»,
АО «НУХ
«Байтерек»

июль
2014 года

13

Установление ограничений по
концессионным обязательствам,
включающих:
лимит общей суммы обязательств
ГЧП;
лимит ежегодных расходов на
обслуживание концессионных
обязательств к объему доходов;
лимит общего долга местных
исполнительных органов с учетом
концессионных обязательств;
лимит новых обязательств к
объему государственных доходов

Предложения в
Правительство
Республики
Казахстан

МНЭ, МФ, акимы
областей,
гг. Астаны и
Алматы

ноябрь
2014 года

14

Проработать создание системы
единого учета и мониторинга
всех государственных
концессионных обязательств по
договорам ГЧП

Предложения в
Правительство
Республики
Казахстан

МНЭ, МФ

ноябрь
2014 года

15

Подготовка информации о
средствах и имуществе,
поступивших в распоряжение
акимов регионов от
компаний-недропользователей в
рамках социального партнерства
по контрактам на
недропользование, по состоянию
на 1 января 2015 года

Информация в
Правительство
Республики
Казахстан

МФ, акимы
областей, гг.
Астаны и
Алматы

март
2015 года

16

Переход на метод начисления
учета доходов и расходов
бюджета

Предложения в
Правительство
Республики
Казахстан

МФ, МНЭ

IV квартал
2014 года

Повышение экономической отдачи налоговой системы

17

Рассмотрение вопроса повышения
индивидуального подоходного
налога

Предложения в
Администрацию
Президента
Республики
Казахстан и
Правительство
Республики
Казахстан

МЭБП, МФ

апрель
2014 года

18

Разработка проекта Закона «О
внесении изменений и дополнений
в некоторые законодательные
акты Республики Казахстан по
вопросам налогообложения»,
предусматривающего оптимизацию
налоговых льгот (отмену
неэффективных налоговых льгот)
с 2015 года

Проект Закона
Республики
Казахстан

МНЭ, МФ

сентябрь
2014 года

Поддержание государственного долга и долга квазигосударственного сектора на
безопасном уровне

19

Внесение изменений и дополнений
в Концепцию по управлению
государственным и валовым
внешним долгом, утвержденную
Указом Президента Республики
Казахстан № 234 от 29 декабря
2006 года, предусматривающих:
ограничение к 2020 году:
государственного долга не выше
13,9 % к ВВП;
долга Правительства не выше
13,7 % к ВВП;
государственного долга и долга
квазигосударственного сектора в
совокупности не более 22 % к
ВВП;
согласование с Правительством
привлечения внешних займов
субъектами
квазигосударственного сектора
свыше определенной суммы;
закрепление функций по
управлению и мониторингу долга
квазигосударственного сектора
за государственными органами

Проект Указа
Президента
Республики
Казахстан

МНЭ, МФ,
НБ (по
согласованию),
АО «ФНБ
«Самрук-Казына»,
АО «НУХ
«КазАгро»,
АО «НУХ
«Байтерек»

август
2014 года

20

Выработка механизма
обязательного согласования с
Правительством привлечения
внешних займов субъектами
квазигосударственного сектора
свыше определенной суммы

Предложения в
Правительство
Республики
Казахстан

МЭБП, МФ,
НБ (по
согласованию),
АО «ФНБ
«Самрук-Казына», АО «НУХ
«КазАгро»,
АО «НУХ
«Байтерек»

май
2014 года

20-1

Проработка вопроса по установлению нормы, предусматривающей обязательное согласование и получение разрешения центрального уполномоченного органа по государственному планированию организациями, контролируемыми государством, на привлечение внешних займов, в том числе путем выпуска долговых ценных бумаг, свыше определенной суммы

Предложения в Правительство Республики Казахстан

МНЭ, МФ, НБ (по согласованию), АО «ФНБ «Самрук-Казына», АО «НУХ «КазАгро», АО «НУХ «Байтерек»

май 2015 года

20-2

Проработка вопроса касательно возможности введения запрета на внешнее заимствование, в том числе путем выпуска долговых ценных бумаг, организациям, контролируемым государством, перечень которых будет утвержден центральным уполномоченным органом по государственному планированию

Предложения в Правительство Республики Казахстан

МНЭ, МФ, НБ (по согласованию), АО «ФНБ «Самрук-Казына», АО «НУХ «КазАгро», АО «НУХ «Байтерек»

май 2015 года

20-3

Выработка механизма обмена информацией о долге квазигосударственного сектора в разрезе отдельных субъектов между заинтересованными государственными органами

Предложения в МНЭ

МФ, НБ (по согласованию), АО «ФНБ «Самрук-Казына», АО «НУХ «КазАгро», АО «НУХ «Байтерек»

май 2015 года

20-4

Формирование перечня организаций, контролируемых государством, в целях осуществления мониторинга их внешнего долга

Размещение на официальном сайте

МФ

на полугодовой основе

20-5

Мониторинг и оценка состояния внешнего долга организаций, контролируемых государством, и частного сектора

Информация в Правительство Республики Казахстан

НБ (по согласованию), МНЭ, МФ

ежеквартально

20-6

Мониторинг и оценка состояния долга, включая детальный анализ состояния долга, в том числе возможные угрозы и наступление кризисных ситуаций

Информация в МНЭ

НБ (по согласованию), МФ, АО «ФНБ «Самрук-Казына», АО «НУХ «КазАгро», АО «НУХ «Байтерек»

ежеквартально

20-7

Обеспечение выполнения государственной политики по регулированию долга организаций с участием государства

Информация в МНЭ

Государственные органы, осуществляющие права владения и/или управления, МИО

ежегодно

20-8

Утверждение политики управления долгом и финансовой устойчивостью организаций

Решение Совета директоров

АО «ФНБ «Самрук-Казына», АО «НУХ «КазАгро», АО «НУХ «Байтерек»

май 2015 года

21

Проведение повторных аукционов
по размещению ГЦБ, укрупнение
выпусков ГЦБ в обращении и
сокращение количества выпусков
ГЦБ

Информация в
Правительство
Республики
Казахстан

МФ

по итогам
полугодия
(ежегодно)

Эффективное использование средств Национального фонда Республики Казахстан

22

Внесение изменений и дополнений
в Концепцию формирования и
использования средств
Национального фонда,
утвержденной Указом Президента
Республики Казахстан № 962 от 2
апреля 2010 года,
предусматривающих:
увеличение размера неснижаемого
остатка средств в Национальном
фонде с 20 % до 30 % от ВВП;
увеличение к 2020 году средств
Национального фонда до 180,0
млрд. долларов США (32 % к
ВВП);
запрет использования средств
Национального фонда на покупку
пакетов акций, долей участия
казахстанских компаний, а также
фондирование банков второго
уровня;
финансирование из Национального
фонда проектов на основе четких
и строгих критериев отбора;
выделение целевых трансфертов
на реализацию стратегически
важных инфраструктурных
проектов только по поручению
Главы государства при
отсутствии альтернативных
источников их финансирования

Проект Указа
Президента
Республики
Казахстан

МЭБП, МФ,
НБ (по
согласованию)

апрель
2014 года

23

Рассмотрение вопроса увеличения
размера гарантированного
трансферта из Национального
фонда в 2015 – 2017 годах до
1380,0 млрд. тенге

Предложение к
заседанию
Совета по
управлению
Национальным
фондом

МЭБП, МФ,
НБ (по
согласованию)

июль
2014 года

24

Рассмотрение вопроса
привлечения в 2015 – 2016 годах
целевых трансфертов из
Национального фонда для
финансирования строительства
автодорог Астана – Алматы,
Астана – Усть-Каменогорск,
железной дороги «Жезказган –
Бейнеу», объектов ЭКСПО – 2017

Предложение к
заседанию
Совета по
управлению
Национальным
фондом

МНЭ, МФ, НБ
(по
согласованию)

июль
2014 – 2015
годов

25

Изучение возможности выделения
из Национального фонда
облигационных займов на
реализацию окупаемых
стратегических проектов

Предложения в
Администрацию
Президента
Республики
Казахстан и
Правительство
Республики
Казахстан

НБ (по
согласованию),
МЭБП, МФ

март
2014 года

26

Выработка предложений по
формированию и использованию
средств Национального фонда,
предусматривающих его
использование после 2020 года в
виде гарантированного
трансферта в объеме 4 % от
активов, накопленных на начало
соответствующего года

Предложения в
Администрацию
Президента
Республики
Казахстан и
Правительство
Республики
Казахстан

МНЭ, МФ,
НБ (по
согласованию)

октябрь
2019 года

Фискальная децентрализация

27

Рассмотрение вопроса включения
с 2017 года в базу расходов
местного бюджета затрат на
проведение отопительного
сезона, на которые ежегодно
выделяются средства из резерва
Правительства Республики
Казахстан на неотложные затраты

Предложения в
Правительство
Республики
Казахстан

МНЭ, МФ, МЭ, акимы областей, гг. Астаны и Алматы

первое
полугодие
2015 года

28

Рассмотрение вопроса передачи
на областной уровень
поступлений корпоративного
подоходного налога от субъектов
малого и среднего
предпринимательства

Предложения в
Правительство
Республики
Казахстан

МНЭ, МФ

декабрь
2014 года

29

Подготовка предложений по
разграничению сфер
финансирования между
республиканским и местными
бюджетами в рамках бюджета
развития

Предложения в
Правительство
Республики
Казахстан

МЭБП, МРР,
акимы областей,
гг. Астаны и
Алматы

июнь
2014 года

Примечание: расшифровка аббревиатур:

НБ

Национальный Банк Республики Казахстан

АО «НУХ «КазАгро»

акционерное общество «Национальный
управляющий холдинг «КазАгро»

АО «ФНБ «Самрук-Казына»

акционерное общество «Фонд национального
благосостояния «Самрук-Казына»

АО «НУХ «Байтерек»

акционерное общество «Национальный
управляющий холдинг «Байтерек»

АБП

администраторы бюджетных программ

ГЦБ

государственные ценные бумаги

ГЧП

государственно-частное партнерство

МФ

Министерство финансов Республики
Казахстан

МРР

Министерство регионального развития
Республики Казахстан

МИНТ

Министерство индустрии и новых технологий
Республики Казахстан

МЭБП

Министерство экономики и бюджетного
планирования Республики Казахстан

МИО

местные исполнительные органы

ПСЭР

прогноз социально-экономического развития
Республики Казахстан на пятилетний период

АДГСПК

Агентство Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции

МЗСР

Министерство здравоохранения и социального развития Республики Казахстан

МЭ

Министерство энергетики Республики Казахстан

МИР

Министерство по инвестициям и развитию Республики Казахстан

МНЭ

Министерство национальной экономики Республики Казахстан