Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ұлттық режимнен алып тастауды белгілеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1178 қаулысы.

      2016 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

      "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабының 3-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 17.03.2023 № 236 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ұлттық режимнен алып тастауды белгілеу қағидалары бекітілсін.

      2. Осы қаулы 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

К.Мәсімов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2015 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 1178 қаулысымен
бекітілген

Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ұлттық режимнен
алып тастауды белгілеу қағидалары
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ұлттық режимнен алып тастауды белгілеу қағидалары "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 14-бабына сәйкес әзірленді.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 17.03.2023 № 236 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Осы Қағидалар мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ұлттық режимнен алып тастауды белгілеу тәртібін айқындайды.

      3. Осы Қағидалардың мақсаттары үшін мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ұлттық режимнен алып тастау - Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің бірі Үкіметінің актісінде белгіленген басқа мүше мемлекеттердің әлеуетті өнім берушілерінің (мердігерлеріне, бірлесіп орындаушыларына) нақты тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) мемлекеттік сатып алу рәсімдеріне қатысуға қол жеткізуін шектеу не экономиканың белгілі бір салаларында жүзеге асырылатын мемлекеттік сатып алуға қол жеткізуін шектеу;

      2) мемлекеттік сатып алу саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі - уәкілетті орган) - мемлекеттік сатып алу саласындағы басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган.

2. Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ұлттық режимнен
алып тастауды белгілеу тәртібі

      4. Қазақстан Республикасының Үкіметі мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ұлттық режимнен алып тастауды екі жылдан аспайтын мерзімге белгілеуге құқылы.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 06.05.2019 № 260 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      5. Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ұлттық режимнен алып тастау:

      1) конституциялық құрылыс негіздерін қорғауға;

      2) елдің қорғанысы мен мемлекеттің қауіпсіздігін қамтамасыз етуге;

      3) ішкі нарықты қорғауға;

      4) ұлттық экономиканы дамытуға;

      5) отандық тауар өндірушілерді қолдауға белгіленуі мүмкін.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 06.05.2019 № 260 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      6. Мемлекеттік орган мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ұлттық режимнен алып тастауды белгілеу қажет болған жағдайда, өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасы Үкіметінің ұлттық режимнен алып тастауды белгілейтін қаулысының жобасын (бұдан әрі - қаулы жобасын) әзірлейді.

      7. Әзірлеуші мемлекеттік орган әзірлеген қаулы жобасы Үкіметке енгізілгенге дейін, барлық мүдделі мемлекеттік органдармен келісілгеннен кейін уәкілетті орган келіседі.

      8. Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ұлттық режимнен алып тастауды белгілейтін қаулы жобасын әзірлеуші мемлекеттік орган Қазақстан Республикасы Үкіметінің Аппаратына енгізген және басқа мемлекеттік органдармен келіскен кезде мыналарды:

      1) қаулы жобасын;

      2) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ұлттық режимнен алып тастауды белгілеу қажеттілігінің негіздемесін;

      3) алып тасталды – ҚР Үкіметінің 06.05.2019 № 260 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      4) мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ұлттық режимнен алып тастауды белгілеу қажеттігіне негіздеме болуы мүмкін өзге де құжаттар (материалдар) мен мәліметтерді;

      5) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан қаулы жобасын қабылдау қажеттілігін негіздеу үшін ұсынылатын көрсеткіштер мен мәліметтердің тізбесін ұсынады.

      Ескерту. 8-тармаққа өзгерістер енгізілді - ҚР Үкіметінің 17.03.2023 № 236 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 29.03.2024 № 240 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулыларымен.

      9. Әзірлеуші мемлекеттік орган қаулы жобасын мемлекеттік органдармен келіскеннен кейін оны Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 6 қаңтардағы № 10 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Үкіметінің регламентінде белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының Үкіметіне енгізеді.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 17.03.2023 № 236 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

3. Ұлттық режимнен алып тастауды белгілеу туралы хабарлау
тәртібі

      10. Уәкілетті орган күні бұрын, бірақ алып тастауды белгілеу туралы акт қабылданған күнге дейін күнтізбелік он бес күннен кешіктірмей Еуразиялық экономикалық комиссияға және Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің әрқайсысына хабарлама мен осы Қағидалардың 8-тармағында көзделген құжаттар тізбесін жібереді.

      11. Егер Еуразиялық экономикалық комиссия уәкілетті органнан осы Қағидалардың 8-тармағында көзделмеген өзге мәліметтерді сұратса, уәкілетті орган бір жұмыс күні ішінде аталған сұрау салуды әзірлеуші мемлекеттік органға жібереді.

      12. Әзірлеуші мемлекеттік орган осы Қағидалардың 10-тармағында көрсетілген сұрау салуды қарайды және уәкілетті органнан осындай сұрау салуды алған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде тиісті ақпарат ұсынады.

      13. Уәкілетті орган осы Қағидалардың 10-тармағында көрсетілген сұрау салуға бір жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жауап береді.

  Мемлекеттік сатып алуды
жүзеге асыру кезінде ұлттық
режимнен алып тастауды
белгілеу қағидаларына
1-қосымша

Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ұлттық режимнен алып тастауды белгілейтін нормативтік құқықтық актіні қабылдау қажеттігінің негіздемесі

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 29.03.2024 № 240 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

Р/с

Негіздемеде көрсетілуге тиіс мәліметтердің тізбесі

Әзірлеуші мемлекеттік органның ақпараты

1

2

3

1.

Жобаны әзірлеуші мемлекеттік орган


2.

Жобаны қабылдау қажеттігінің негіздемесі


3.

Жағдайдың өзгешелігінің негіздемесі


4.

Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру аяқталғанға дейін әлеуетті өнім берушілер туралы ақпаратты жасырын сақтау қажеттігіне байланысты мемлекеттік салып алуды жүзеге асыру ерекшеліктерін белгілеу қажеттігінің негіздемесі (егер қабылданатын актіде осындай ерекшеліктер белгіленетін болса)


5.

Шартты тікелей жасасу арқылы бір көзден мемлекеттік сатып алу қажеттігінің негіздемесі (егер қабылданатын актіде жалғыз өнім беруші айқындалатын болса)


6.

Жобаны қабылдаудың нақты мақсаттары, күтілетін нәтижелердің мерзімдері мен болжамды тиімділігі


7.

Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде ұлттық режимнен алып тастауды белгілеу қажеттігінің негіздемесі болуы мүмкін өзге де құжаттар (материалдар) мен мәліметтер


      Мемлекеттік органның бірінші басшысы ___________________________

      қолы, қолдың толық жазылуы

      Күні_________________

  Мемлекеттік сатып алуды
жүзеге асыру кезінде ұлттық
режимнен алып тастауды
белгілеу қағидаларына
2-қосымша

Қаулы жобасын қабылдау қажеттілігін негіздеу үшін ұсынылатын
көрсеткіштер мен мәліметтердің
ТІЗБЕСІ

      1. Тауарды (жұмысты, көрсетілетін қызметті) тұтыну көлемі*

      2. Мүше мемлекетке және қажет болса үшінші елдерге қатысты тауарды (жұмысты, көрсетілетін қызметті) әкелу және әкету көлемі*

      3. Тауарды (жұмысты, көрсетілетін қызметті) мемлекеттік сатып алу көлемі*

      4. Тауарды өндіру (жұмысты орындау, қызметті көрсету) көлемі**

      5. Тауар өндірушілердің өндірістік қуатының жүктемесі**

      6. Тауар өндірудің рентабельділігі**

      7. Тауар (жұмысты, көрсетілетін қызметті) бірлігін өндіру шығындары**

      8. Тауарды (жұмысты, көрсетілетін қызметті) өндірушілер бағаларының орташа деңгейі**

      9. Инвестициялар көлемі**

      10. Ұлттық режимнен алып тастауға рұқсат берілуі мен оның қажеттілігі туралы тұжырым жасауға мүмкіндік беретін тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) ерекше сипаттамалары

      ___________________

      * Көрсеткіштің мәні тұтас алғанда Қазақстан Республикасы бойынша ұсынылады.

      ** Көрсеткіштің мәні тұтас алғанда Қазақстан Республикасының өндірушілері бөлінісінде ұсынылады.

      Ескертпе. Көрсеткіштер мен мәліметтер алдыңғы үш жылдық кезеңге ұсынылады және қажеттілігіне қарай статистикалық есептіліктің немесе бухгалтерлік теңгерімнің деректерімен расталады, сондай-ақ ағымдағы кезеңге арналған болжамдық көрсеткіштер ұсынылады.

      Көрсеткіштер мен мәліметтер бойынша деректер болмаған жағдайда, мұндай деректердің болмау себептері көрсетіледі.

On approval of the Rules for establishment of exemptions from national treatment in the course of public procurement

Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated December 31, 2015 No. 1178.

      Unofficial translation

      In accordance with paragraph 3 of article 14 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated December 4, 2015 “On Public Procurement”, the Government of the Republic of Kazakhstan HEREBY DECREES:

      1. To approve the attached Rules for establishment of exemptions from national treatment in the course of public procurement.

      2. This decree shall be put into effect from January 1, 2016 and shall be subject to official publication.

      Prime Minister
      of the Republic of Kazakhstan К. Massimov

  Approved
by decree no.1178 of the
Government
of the Republic of Kazakhstan
dated December 31, 2015

Rules for establishment of exemptions from national treatment in the course
of public procurement
1. General provisions

      1. These Rules have been developed in accordance with article 14 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated December 4, 2015 “On Public Procurement” (hereinafter referred to as the Law).

      2. These Rules shall determine the procedure of establishment of exemptions from the national treatment in the course of public procurement.

      3. The following definitions shall be used for the purposes of these Rules:

      1) exemption from national treatment in the course of the public procurement is the restriction of access of potential suppliers (contractors, co-contractors) of other member states to participating in public procurement procedures of specific goods (works, services) or restriction of an access to public procurement carried out in certain sectors of the economy, established by an act of the Government of one member state of the Eurasian Economic Union;

      2) the authorized body in public procurement (hereinafter referred to as the authorized body) - a state body carrying out management in public procurement орган.

2. Procedure of establishment of exemptions from national treatment in the course
of public procurement

      4. The Government of the Republic of Kazakhstan shall have the right to establish exemptions from the national regime in the implementation of public procurement for a period of no more than two years.

      Footnote. Paragraph 4 - in the wording of the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 06.05.2019 No. 260 (shall enter into force from the day of its first official publication).

      5. Exemptions from the national regime in public procurement can be established for:

      1) protection of the foundations of the constitutional system;

      2) ensuring the country's defense and state security;

      3) protection of the domestic market;

      4) the development of the national economy;

      5) support of domestic producers.

      Footnote. Paragraph 5 - in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 06.05.2019 No. 260 (shall enter into force from the day of its first official publication).

      6. The state body in case of the need to establish the exemption from the national treatment in the course of public procurement within its competence shall develop a draft decree of the Government of the Republic of Kazakhstan, establishing the exemption from the national treatment (hereinafter referred to as the draft decree).

      7. The authorized body shall coordinate the draft decree, developed by the state body - developer before its submission to the Government, after its coordination with all concerned state bodies.

      8. The state body - developer of the draft decree establishing the exemption from the national treatment in the course of public procurement, when submitting to the Office of the Prime Minister of the Republic of Kazakhstan and coordination with other state bodies, shall provide:

      1) a draft decree;

      2) justification of the need to establish the exemption from the national treatment in the course of public procurement in the form according to annex 1 to these Rules:

      3) excluded by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 06.05.2019 No. 260 (shall enter into force from the date of its first official publication);

      4) other documents (materials) and information that may be the grounds for the need to establish the exemption from the national treatment in execution of state procurement, including the opinion of an authorized body on meeting by the regulating state bodies of the procedures of analysis of regulatory effect, if in relation of such draft decree a procedure of analysis of regulatory effect has been provided;

      5) list of indicators and information provided for justification of adoption of a draft decree in form according to annex 2 to these Rules.

      9. State body-developer, after coordination of a draft decree with state bodies shall submit it to the Government of the Republic of Kazakhstan in accordance with the procedure, established by the Regulations of the Government of the Republic of Kazakhstan, approved by decree no.1300 of the Government of the Republic of Kazakhstan dated December 10, 2002.

      Footnote. Paragraph 8 as amended by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 06.05.2019 No. 260 (shall enter into force from the day of its first official publication).

3. Procedure of notification on the establishment of exemptions from national treatment

      9. Authorized body in advance but no later than fifteen calendar days prior to the date of adoption of the act on the establishment of exemptions shall send a notice and a list of documents stipulated by paragraph 8 of these Rules, to the Eurasian Economic Commission, and to each of the state-members of the Eurasian Economic Union.

      10. If the Eurasian Economic Commission requests from the authorized body for other information, not stipulated by paragraph 8 of these Rules, the authorized body shall send the mentioned request within one working days to the state body-developer.

      11. The state body-developer shall consider the request, specified in paragraph 10 of these Rules, and shall provide the corresponding information within three working days from the date of receipt of such request from the authorized body.

      12. The authorized body shall meet the request, specified in paragraph 10 of these Rules within the period not exceeding one working day.

  Annex 1
to the Rules for establishment
of exemptions from national
treatment in the course
of public procurement

Justification of the need to adopt a regulatory legal act establishing the exemption
from the national treatment in the course of public procurement

№ п\п

List of information that must be provided in the justification

Information of the state body - developer

1.

The state body - developer


2.

Justification of the need to adopt the project


3.

Justification of case exclusivity


4.

Justification of the need to establish special aspects of public procurement related to the need to observe the confidentiality of information about potential suppliers until the end of public procurement (if the adopted act establishes such special aspects)


5.

Justification of the need for public procurement from one source by directly concluding a contract (if the adopted act determines the sole supplier)


6.

Excluded by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 06.05.2019 No. 260 (shall enter into force from the day of its first official publication).

7.

Specific goals, deadlines for expected results and expected effectiveness of project adoption


8.

Other documents (materials) and information that may be a justification of the need to establish exemptions from the national treatment, including the opinionof the authorized body onmeeting by the regulating state bodies of the procedures of analysis of the regulatory impact, in in relation of such draft decree, the procedure of the analysis of the regulatory impact has been provided


      First head

      of the state body __________/_____________________

      signature, clarification of signature

      Date ______________________

  Annex 2
to the Rules for establishment
of exemptions from national
treatment in the course
of public procurement

LIST
of indicators and data submitted for justification of the need to adopt a draft decree

      1. The volume of consumption of goods (work, services)*

      2. The volumes of import and export of goods (works, services) in respect of the state member and when necessary of the third countries*

      3. The volume of state procurement of goods (works, services)*

      4. The volume of production of goods (performance of works, rendering a service)**

      5. Utilization of capacity of manufacturers of goods**

      6. Profitability of production of goods **

      7. The cost of the production of a unit of goods (work, services)**

      8. The average price level of producers of goods (work, services)**

      9. The volume of investments**

      10. Specific characteristics of the goods (works, services), allowing to make a conclusion about the admissibility and the need of exemption from the national treatment

      __________________________

      * The value of the indicator is presented in the whole for the Republic of Kazakhstan.

      ** * The value of the indicator is presented with a breakdown by manufacturers of the Republic of Kazakhstan.

      Notice. Indicators and information shall be presented for the preceding three-year period and, when necessary, shall be confirmed by the data of statistical reporting or a balance sheet, as well as the forward-looking indicators for the current period shall be presented.

      In the absence of data on indicators and information, the reasons for the absence of such data shall be specified.