Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Нормативтік құқықтық актілерді ресiмдеу, келісу, мемлекеттік тіркеу және олардың күшін жою қағидаларын бекіту туралы" 2016 жылғы 6 қазандағы № 568 және "Заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын әзірлеу, олардың келісілу қағидаларын бекіту туралы" 2016 жылғы 6 қазандағы № 569 қаулыларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 24 шілдедегі № 463 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 13 шiлдедегi № 560 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 13.07.2023 № 560 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Құқықтық актілер туралы" 2016 жылғы 6 сәуiрдегі Қазақстан Республикасы Заңының 21-бабының 7-тармағына және 44-бабының 5-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      1) "Нормативтік құқықтық актілерді ресiмдеу, келісу, мемлекеттік тіркеу және олардың күшін жою қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 6 қазандағы № 568 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2016 ж., № 49, 313-құжат):

      көрсетілген қаулымен бекітілген Нормативтiк құқықтық актiлердi ресімдеу, келісу, мемлекеттік тіркеу және олардың күшін жою қағидаларында:

      2-тармақта:

      бірінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Осы Қағидаларда көзделген жағдайларды қоспағанда, нормативтік құқықтық актілердің мынадай деректемелері болуға тиіс:";

      6) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "6) нормативтiк құқықтық актiлерге қол қоюға уәкiлеттiк берiлген адамның немесе адамдардың электрондық цифрлық қолтаңбалары;";

      8) тармақша алып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:

      "Қызмет бабында пайдалану үшін" деген белгі бар нормативтік құқықтық актілерде Заңның 22-бабында көрсетілген деректемелер қамтылуға тиіс.";

      мынадай мазмұндағы 2-1-тармақпен толықтырылсын:

      "2-1. Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің нормативтік құқықтық шешімдерінде Заңның 22-бабында көрсетілген деректемелер қамтылуға тиіс.";

      3-тармақта:

      9) тармақша алып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:

      "Қызмет бабында пайдалану үшін" деген белгісі бар нормативтiк құқықтық актiнiң барлық парақтарының әрбір бетіне осы актiнi қабылдаған (келiскен) органның заң қызметiнің басшысы, ол болмаған жағдайда – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес оның мiндетiн атқарушы (алмастырушы) адам қол қояды.";

      мынадай мазмұндағы 3-1-тармақпен толықтырылсын:

      "3-1. Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің нормативтiк құқықтық шешімінің барлық парақтарының әрбір бетіне осы органда заңгер функциясын атқаратын адам не әкім, ол болмаған жағдайда – оның мiндетiн атқарушы адам қол қояды.";

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Нормативтік құқықтық актінің тақырыбында және мәтіні бойынша сөздерді буынға бөліп тасымалдауға жол берілмейді.

      Нормативтік құқықтық актінің негізгі түріндегі тақырып парақтың үстіңгі бөлігінің ортасында орналастырылуы тиіс.

      "Қызмет бабында пайдалану үшін" деген белгісі бар нормативтік құқықтық актінің негізгі түріндегі тақырып парақтың сол жақ үстіңгі бөлігінде оң жағынан нормативтік құқықтық актінің мемлекеттік тіркелуі туралы мөртаңбаға ені кемінде 7,5 сантиметр (бұдан әрі – см) және ұзындығы кемінде 4 см орын қалдырыла отырып орналастырылуға тиіс.";

      мынадай мазмұндағы 9-1-тармақпен толықтырылсын:

      "9-1. Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің нормативтік құқықтық шешімінің негізгі түріндегі тақырып парақтың сол жақ үстіңгі бөлігінде оң жағынан нормативтік құқықтық актінің мемлекеттік тіркелуі туралы мөртаңбаға ені кемінде 7,5 см және ұзындығы кемінде 4 см орын қалдырыла отырып орналастырылуға тиіс.";

      12-тармақтың бірінші бөлігінің бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "12. Нормативтік құқықтық актілердің жобалары мынадай параметрлер ("docx" кеңейтілімі бар мәтіндік редакторын қолдану арқылы) ескеріле отырып ресімделеді:";

      22-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "22. Мемлекеттiк органдардың бiрiншi басшыларының не олар болмаған жағдайда мiндеттерiн атқаратын адамдардың, сондай-ақ басқа келісушi адамдардың электрондық цифрлық қолтаңбаларымен қол қою нәтижелерi нормативтiк құқықтық актiнiң негiзгi түріндегі мәтiнiнiң соңында орналастырылады.

      "Қызмет бабында пайдалану үшін" деген белгісі бар нормативтiк құқықтық акт үшін мемлекеттiк органдардың бiрiншi басшыларының не олар болмаған жағдайда, олардың мiндеттерiн атқаратын адамдардың қолтаңбалары осы Қағидалардың 21-тармағында көрсетiлген талаптар ескерiле отырып, негiзгi нормативтiк құқықтық акт мәтiнiнiң соңында орналастырылады және елтаңбалық мөрмен куәландырылады.";

      мынадай мазмұндағы 22-1-тармақпен толықтырылсын:

      "22-1. Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің нормативтiк құқықтық шешімі үшін әкімнің не ол болмаған жағдайда, оның мiндетiн атқаратын адамның қолтаңбасы осы Қағидалардың 21-тармағында көрсетiлген талаптар ескерiле отырып, негiзгi нормативтiк құқықтық акт мәтiнiнiң соңында орналастырылады және елтаңбалық мөрмен куәландырылады.";

      36-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "36. Жоба мемлекеттік органдардың интранет-порталы арқылы келісілгеннен кейін түпкілікті келісу келісуші мемлекеттік органның бірінші басшысының не ол болмаған жағдайда, бірінші басшысының міндетін атқарушы адамның электрондық цифрлық қолтаңбасымен ресімделеді, оған мемлекеттік органның бірінші басшысының міндетін уақытша атқару туралы бұйрықтың көшірмесі қоса беріледі.

      "Қызмет бабында пайдалану үшін" деген белгісі бар нормативтік құқықтық актінің түпнұсқасында түпкілікті келісу келісуші мемлекеттік органның бірінші басшысының не ол болмаған жағдайда, бірінші басшысының міндетін атқарушы адамның бұрыштамасымен ресімделеді, оған мемлекеттік органның бірінші басшысының міндетін уақытша атқару туралы бұйрықтың көшірмесі қоса беріледі.

      Бұрыштама мемлекеттiк орган басшысының не ол болмаған жағдайда, бірінші басшысының мiндетiн атқарушы адамның лауазымының атауын, қол қоюшының жеке қолтаңбасын, қолтаңбасының толық жазылуын, күнi мен елтаңбалық мөрді қамтиды.

      Келiсу белгісі нормативтiк құқықтық актінің негiзгi түрiнiң соңғы парағының астыңғы сол жақ бұрышына орналасады және "КЕЛIСIЛДI" деген сөзден тұрады.

      Нормативтiк құқықтық акт екi немесе одан да көп мемлекеттiк органда келiсілген кезде, келiсу белгілері ұйымдардың ресми атауларының қазақ тіліндегі әліпби тәртiбімен орналастырылады.

      Бұл органдардың орыс тіліндегі ресми атаулары олардың қазақ тіліндегі жазылу тәртібіне сәйкес келуге тиіс.

      Егер мемлекеттік органдар атауларының бірінші сөздері бірдей әріптен басталған жағдайда, онда мемлекеттік орган атауының келесі әрпі ескеріледі.

      Мемлекеттік органдар болып табылмайтын ұйымдармен нормативтік құқықтық акт келісілген кезде нормативтік құқықтық актіге келісілгені туралы тиісті хат қоса беріледі.";

      мынадай мазмұндағы 36-1-тармақпен толықтырылсын:

      "36-1. Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің нормативтік құқықтық шешімін түпкілікті келісу келісуші мемлекеттік органның бірінші басшысының не ол болмаған жағдайда, бірінші басшысының міндетін атқарушы адамның бұрыштамасымен ресімделеді, оған мемлекеттік органның бірінші басшысының міндетін уақытша атқару туралы бұйрықтың көшірмесі қоса беріледі.

      Бұрыштама мемлекеттiк орган басшысының не ол болмаған жағдайда, бірінші басшысының мiндетiн атқарушы адамның лауазымының атауын, қол қоюшының жеке қолтаңбасын, қолтаңбасының толық жазылуын, күнi мен елтаңбалық мөрді қамтиды.";

      37-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "37. Келісуге жіберген мемлекеттік органның заң қызметінің басшысы, ол болмаған жағдайда – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес оның міндетін атқарушы (алмастырушы) адам нормативтік құқықтық актіні электрондық цифрлық қолтаңбасын қою арқылы келіседі.

      Мемлекеттік органда заң қызметі болмаған жағдайда, нормативтік құқықтық актіні келісуге жауапты болып айқындалған тиісті құрылымдық бөлімшенің басшысы, ол болмаған жағдайда – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес оның міндетін атқарушы (алмастырушы) адам келіседі.

      Жергiлiктi органда заң қызметі болмаған жағдайда, нормативтік құқықтық акті осы органда заңгер функциясын атқаратын адаммен, не мемлекеттік органның бірінші басшысымен, не ол болмаған жағдайда – оның міндетін атқарушы адаммен келісіледі.

      "Қызмет бабында пайдалану үшін" деген белгісі бар нормативтік құқықтық акт үшін келісуге жіберген мемлекеттік органның және келісуші мемлекеттік органның заң қызметтерінің басшылары, заң қызметінің басшысы болмаған жағдайда – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес оның міндетін атқарушы (алмастырушы) адам, заң қызметі болмаған жағдайда – Қағидалардың осы тармағының екінші немесе үшінші бөліктерінде көрсетілген адамдар әрбір парағына қол қояды.";

      мынадай мазмұндағы 37-1-тармақпен толықтырылсын:

      "37-1. Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің нормативтік құқықтық шешімінің әрбір парағына осы органда заңгер функциясын атқаратын адам не әкім, ол болмаған жағдайда – оның міндетін атқарушы адам қол қояды.";

      38-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "38. Бiрлесiп қабылданған не басқа мемлекеттiк органдармен келiсiлген "Қызмет бабында пайдалану үшін" деген белгісі бар нормативтiк құқықтық актінi ұсынған кезде әзiрлеушi мемлекеттiк орган нормативтiк құқықтық актінің негiзгi де, туынды да түрiнiң бiрiншi парағында әрбiр қолтаңбаның тұсына мемлекеттiк органның аббревиатурасын жақшада қарындашпен жазу арқылы әрбір бетке қойылған қолдардың тиесiлігін көрсетедi.";

      мынадай мазмұндағы 38-1-тармақпен толықтырылсын:

      "38-1. Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің бірлесiп қабылданған не басқа мемлекеттiк органдармен келiсiлген нормативтiк құқықтық шешімiн ұсынған кезде әзiрлеушi мемлекеттiк орган нормативтiк құқықтық актінің негiзгi де, туынды да түрiнiң бiрiншi парағында әрбiр қолтаңбаның тұсына мемлекеттiк органның аббревиатурасын жақшада қарындашпен жазу арқылы әрбір бетке қойылған қолдардың тиесiлігін көрсетедi.";

      "2-тарау. Нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу және олардың күшін жою тәртібі" деген 2-тараудың атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу және олардың күшін жою тәртібі";

      39, 40 және 41-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "39. Осы Қағидалардың 1-тармағының 1) – 4) тармақшаларында көрсетілген нормативтік құқықтық актілер бекітілген күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне немесе оның аумақтық органдарына ұсынылады.

      Алқалы мемлекеттік органдар қабылдайтын нормативтiк құқықтық актiлердi ұсыну мерзімі осы актіні қабылдаған алқалы органның отырысы өткен күннен бастап жеті жұмыс күнінен аспайтын мерзімді құрайды.

      Нормативтік құқықтық акт мүдделі мемлекеттік органдармен келісілген не бірлескен акт қабылданған жағдайда көрсетілген акт мемлекеттік тіркеуге соңғы мүдделі мемлекеттік орган келіскен не қол қойған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде ұсынылады.

      40. Нормативтік құқықтық актілердің күші жойылды деп тану, сондай-ақ нормативтік құқықтық актілердің немесе олардың жекелеген нормаларының қолданысын тоқтата тұру туралы нормативтік құқықтық актілер осы Қағидаларда белгіленген тәртіппен мемлекеттік тіркеуге ұсынылады.

      Заңның 44-бабының 2-тармағында көрсетілген актілерді қоспағанда, мемлекеттік тіркеуден өткен нормативтiк құқықтық актілерге енгізілетін өзгерістер және (немесе) толықтырулар осы Қағидаларда белгіленген тәртіппен мемлекеттік тіркеуге жатады.

      Бірлескен нормативтік құқықтық актілерді бірлесіп қабылдаған орталық немесе жергілікті органдар күшін жойды деп таниды не тоқтата тұрады.

      Осы тәртіп өзге де мемлекеттік органдармен және ұйымдармен келісу бойынша қабылданған актілерге де қолданылады.

      41. Нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеу үшін әділет органына мемлекеттік органдардың интранет-порталы (бұдан әрі – МОИП) арқылы мемлекеттік органның бірінші басшысының, ол болмаған жағдайда – оның міндетін атқарушы адамның электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған қазақ және орыс тілдерінде *docx форматындағы мынадай құжаттар ұсынылады:

      1) нормативтік құқықтық акт;

      2) Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі бекіткен нысан бойынша анықтама-негiздеме;

      3) егер нормативтік құқықтық актіге өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілсе, енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың тиісті негіздемесі бар нормативтік құқықтық актінің алдыңғы және жаңа редакциясының салыстырма кестесі.

      Нормативтік құқықтық актіге қазақ және орыс тілдерінде *pdf форматындағы мынадай құжаттар қоса беріледі:

      1) егер нормативтiк құқықтық акт жеке кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң мүдделерін қозғайтын болса – Қазақстан Республикасы Ұлттық кәсіпкерлер палатасының және жеке кәсіпкерлік субъектілерінің аккредиттелген бірлестіктерінің сараптамалық қорытындылары;

      2) егер нормативтік құқықтық акт азаматтардың құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін қозғайтын болса – қоғамдық кеңестің ұсынымы;

      3) егер нормативтік құқықтық актіге мемлекеттік органның бірінші басшысының міндетін атқарушы адам қол қойса – міндеттерді атқаруды жүктеу туралы құжат;

      4) жүргiзiлуi Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамалық актілерінде көзделген тиiстi сараптамалық қорытындылар.

      Нормативтік құқықтық актілерге қосымшалар "excel" немесе "pdf" форматында да ресімделуі мүмкін.";

      мынадай мазмұндағы 41-1-тармақпен толықтырылсын:

      "41-1. "Қызмет бабында пайдалану үшін" деген белгісі бар нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеу үшін әділет органдарына мынадай құжаттар ұсынылады:

      1) ілеспе хат;

      2) нормативтік құқықтық актінің қазақ және орыс тілдеріндегі төлнұсқасы екі көшірмесімен баспа және электрондық түрде ұсынылады.

      Нормативтік құқықтық актіні бірнеше мемлекеттік орган қабылдаған жағдайда, онда осы актіні ұсынған мемлекеттік орган нормативтік құқықтық актіні қабылдаған мемлекеттік органдардың саны бойынша нормативтік құқықтық актілердің қазақ және орыс тілдеріндегі төлнұсқаларын қосымша ұсынады;

      3) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі бекiткен нысан бойынша қазақ және орыс тiлдерiндегі анықтама-негiздеме;

      4) егер нормативтік құқықтық актіге өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілетін болса – енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың тиісті негіздемесі бар нормативтік құқықтық актінің алдыңғы және жаңа редакциясының салыстырма кестесі;

      5) егер нормативтік құқықтық актіге мемлекеттік органның бірінші басшысының міндетін атқарушы адам қол қойса – тиісті міндеттемелерді жүктеу туралы құжаттың көшірмесі.";

      мынадай мазмұндағы 41-2-тармақпен толықтырылсын:

      "41-2. Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің нормативтік құқықтық шешімін мемлекеттік тіркеу үшін аумақтық әділет органдарына мынадай құжаттар ұсынылады:

      1) ілеспе хат;

      2) нормативтік құқықтық актінің қазақ және орыс тілдеріндегі төлнұсқасы екі көшірмесімен баспа және электрондық түрде ұсынылады.

      Нормативтік құқықтық актіні бірнеше мемлекеттік орган қабылдаған жағдайда, онда осы актіні ұсынған мемлекеттік орган нормативтік құқықтық актіні қабылдаған мемлекеттік органдардың саны бойынша нормативтік құқықтық актілердің қазақ және орыс тілдеріндегі төлнұсқаларын қосымша ұсынады;

      3) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі бекiткен нысан бойынша қазақ және орыс тiлдерiндегі анықтама-негiздеме;

      4) нормативтiк құқықтық акт жеке кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң мүдделерін қозғаған жағдайда, Қазақстан Республикасы Ұлттық кәсіпкерлер палатасының және жеке кәсіпкерлік субъектілерінің аккредиттелген бірлестіктерінің сараптамалық қорытындысының көшiрмелерi;

      5) нормативтік құқықтық акт азаматтардың құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін қозғайтын жағдайда, қоғамдық кеңес ұсынымдарының көшiрмесi;

      6) нормативтік құқықтық актіге өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілетін жағдайда, енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың тиісті негіздемесі бар нормативтік құқықтық актінің алдыңғы және жаңа редакциясының салыстырма кестесі;

      7) нормативтік құқықтық актіге мемлекеттік органның бірінші басшысының міндетін атқарушы адам қол қойған жағдайда, тиісті міндеттемелерді жүктеу туралы құжаттың көшірмесі;

      8) жүргiзiлуi Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамалық актілерінде көзделген тиiстi сараптамалық қорытындылардың көшiрмелері ұсынылады.";

      42-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "42. Осы Қағидалардың 41-тармағының бірінші бөлігінде көрсетілген құжаттарды осы актiнi қабылдаған органның заң қызметiнiң басшысы, ол болмаған жағдайда – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес органның заң қызметі басшысының мiндетiн атқарушы (алмастырушы) адамның электрондық цифрлық қолтаңбасын қою арқылы келісіледі.

      Бірлескен нормативтік құқықтық актіні ұсынған жағдайда, онда мұндай акт мемлекеттік органдардың заң қызметтерінің барлық басшыларының, олар болмаған жағдайда – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес олардың міндетін атқарушы (алмастырушы) адамдардың электрондық цифрлық қолтаңбаларын қою арқылы келісіледі.

      Мемлекеттiк органда заң қызметi болмаған жағдайда, осы Қағидалардың 41-тармағының бірінші бөлігінде көрсетілген құжаттарды осы нормативтiк құқықтық актiнi әзiрлеген тиiстi құрылымдық бөлiмшенің басшысы, ол болмаған жағдайда – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес органның заң қызметі басшысының мiндетiн атқарушы (алмастырушы) адамның электрондық цифрлық қолтаңбасын қою арқылы келіседі.

      Жергiлiктi органда заң қызметi болмаған жағдайда, осы Қағидалардың 41-тармағының бірінші бөлігінде көрсетілген құжаттарды осы актiнi мемлекеттiк тiркеуге ұсынған органда заңгер функциясын орындайтын адам не жергiлiктi органның бiрiншi басшысы, ол болмаған жағдайда – жергілікті органның бірінші басшысының мiндетiн атқарушы адам электрондық цифрлық қолтаңбасын қою арқылы келіседі.

      "Қызмет бабында пайдалану үшін" деген белгісі бар нормативтік құқықтық актіге берiлетiн анықтама-негiздемеге осы актiнi шығарған органның заң қызметiнiң басшысы, ол болмаған жағдайда – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес органның заң қызметі басшысының мiндетiн атқарушы (алмастырушы) адам қол қояды.

      "Қызмет бабында пайдалану үшін" деген белгісі бар бiрлескен нормативтiк құқықтық актiні ұсынған жағдайда, қоса берiлетiн анықтама-негiздемеге оны мемлекеттiк тiркеуге ұсынған органның заң қызметiнiң басшысы, ол болмаған жағдайда – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес оның мiндетiн атқарушы (алмастырушы) адам қол қояды.

      Мемлекеттiк органда заң қызметi болмаған жағдайда, "Қызмет бабында пайдалану үшін" деген белгісі бар нормативтік құқықтық актіге берiлетiн анықтама-негiздемеге осы нормативтiк құқықтық актiнi әзiрлеген тиiстi құрылымдық бөлiмшенің басшысы, ол болмаған жағдайда – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес оның мiндетiн атқарушы (алмастырушы) адам қол қояды.

      Жергiлiктi органда заң қызметi болмаған жағдайда, "Қызмет бабында пайдалану үшін" деген белгісі бар нормативтік құқықтық актіге берiлетiн анықтама-негiздемеге осы актiнi мемлекеттiк тiркеуге ұсынған органда заңгер функциясын орындайтын адам не жергiлiктi органның бiрiншi басшысы, ол болмаған жағдайда – оның мiндетiн атқарушы адам қол қояды.";

      мынадай мазмұндағы 42-1-тармақпен толықтырылсын:

      "42-1. Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің нормативтік құқықтық шешіміне қоса берiлетiн анықтама-негiздемеге осы актіні мемлекеттік тіркеуге ұсынған органда заңгер функциясын атқаратын адам не әкім, ол болмаған жағдайда – оның міндетін атқарушы адам қол қояды.";

      45-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "45. Нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеу әділет органдарының актіде құқық нормасының болуы тұрғысынан заң сараптамасын жүргізуін және оны мемлекеттік тіркеудің қажеттігі туралы шешім қабылдауын, нормативтік құқықтық актінің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкестігін айқындауын және мемлекеттік тіркеу нөмірін бере отырып, нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізіліміне енгізуін қамтиды.

      Орталық органдардың нормативтік құқықтық актілеріне заң сараптамасын – Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі, жергілікті органдардың нормативтік құқықтық актілеріне аумақтық әділет органдары құжаттар табыс етілген күннен кейін он бес жұмыс күні ішінде жүзеге асырады.

      Тиісті аумақтарда карантиндiк режимдi енгiзе отырып, карантиндiк аймақты белгiлеу (күшiн жою) туралы шешiм қабылдауды, Қазақстан Республикасының ветеринария саласындағы заңнамасында көзделген жағдайларда карантинді және (немесе) шектеу іс-шараларын белгілеуді (алып тастауды), сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайды жариялауды көздейтін нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу құжаттар ұсынылған күннен кейін үш жұмыс күн ішінде жүзеге асырылады.";

      мынадай мазмұндағы 45-1-тармақпен толықтырылсын:

      "45-1. Заң сараптамасының нәтижелері бойынша әділет органдары нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеу туралы, не осындай актіні мемлекеттік тіркеуден бас тарту туралы, не актіні пысықтау үшін қайтару туралы шешім қабылдайды.

      Әділет органдары заң сараптамасын жүргізгеннен кейін екі жұмыс күні ішінде нормативтік құқықтық актіні, егер осындай акті осы Қағидалардың 2-тармағының, 3-тармағының 1), 3), 4), 5), 6), 7) және 8) тармақшаларының, сондай-ақ 4 – 33-тармақтарының талаптарын бұзып қабылданған жағдайларда, орталық немесе жергілікті органдарға пысықтау үшін жазбаша түрде МОИП арқылы жолдайды.

      Орталық және жергілікті органдар пысықтау туралы хат келіп түскен сәттен бастап жеті жұмыс күні ішінде әділет органдарының ескертулерін жою бойынша шаралар қабылдайды және осы Қағидалардың 41-тармағында көзделген құжаттармен пысықталған нормативтік құқықтық актілерді әділет органдарына қайта ұсынады.

      Әділет органдары пысықталған нормативтік құқықтық акті МОИП арқылы қайта келіп түскен күннен бастап үш жұмыс күні ішінде ескертулердің жойылуы, сондай-ақ нормативтік құқықтық актінің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкестігі тұрғысынан салыстыру жүргізеді.

      Егер нормативтік құқықтық актінің пысықталған нұсқасы белгіленген мерзімді бұзбай қайта енгізілген жағдайда, салыстырып тексеруден кейін әділет органдары мақұлдаса, сондай-ақ Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының талаптарына сәйкес болса, Қағидалардың осы тармағының төртінші бөлігінде көрсетілген мерзімдер ішінде осындай актіні мемлекеттік тіркеу туралы шешімді орталық органдар үшін – Қазақстан Республикасының Әділет министрі немесе оның орынбасары (вице-министр), жергілікті органдар үшін – аумақтық әділет органының басшысы не оның міндетін атқарушы адам қабылдайды.

      Нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеу туралы ақпарат нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізіліміне енгізіледі.

      Тиісті аумақта карантиндiк режимдi енгiзе отырып, карантиндiк аймақты белгiлеу (күшiн жою), Қазақстан Республикасының ветеринария саласындағы заңнамасында көзделген жағдайларда карантинді және (немесе) шектеу іс-шараларын белгілеу (алып тастау) туралы шешім қабылдауды, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайды жариялауды көздейтін нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу құжаттар ұсынылған күннен кейін үш жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.

      Егер әділет органдарының ескертулері жойылмаса не пысықталған нормативтік құқықтық акт белгіленген мерзімді бұза отырып енгізілсе не мерзімінде енгізілмесе, әділет органдары нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      Осы Қағидалардың 50-тармағында көзделген негіздер бойынша нормативтік құқықтық актіні тіркеуден бас тарту туралы шешім қабылданған жағдайда, әділет органдары бас тартудың себептерін көрсете отырып, заң сараптамасын өткізгеннен кейін үш жұмыс күні ішінде орталық немесе жергілікті органға МОИП арқылы электрондық құжат нысанында хат жолдайды.

      Егер нормативтiк құқықтық акт мемлекеттiк тiркеуге жiберiлгенге дейiн мүдделi мемлекеттiк органдармен келiсiлген болса, онда пысықтау барысында ол келісуші мемлекеттiк органдарға түскен кезде оны қарау және келісу мерзiмi түскен күннен бастап бес жұмыс күнiнен аспауға тиiс.

      Осы тармақтың барлық кезеңдерінде және осы Қағидалардың барлық мәтінінде мемлекеттік органдарға құжаттар МОИП арқылы электрондық құжат нысанында жұмыстан тыс уақытта түскен жағдайларда олардың түсу күні келесі жұмыс күні деп саналады.";

      47-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "47. "Қызмет бабында пайдалану үшін" деген белгісі бар нормативтік құқықтық акті үшін арналған нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеу рәсімі:

      1) актіде құқық нормасының болуы тұрғысынан заң сараптамасын жүргізуді және оны мемлекеттік тіркеудің қажеттігі туралы шешім қабылдауды, нормативтік құқықтық актінің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкестігін айқындауды;

      2) орталық органның нормативтiк құқықтық актiсін мемлекеттiк тiркеу туралы қорытындыны – Қазақстан Республикасы Әдiлет министрiнің немесе оның орынбасарының (вице-министрінің), жергiлiктi органда – аумақтық әділет органы басшысының немесе оның міндетін атқарушы адамның бекітуін;

      3) нормативтiк құқықтық актiні оған мемлекеттiк тiркеу нөмiрiн бере отырып, нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiне енгiзуді;

      4) негiзгi нормативтiк құқықтық актiнiң және оның көшірмесінің бiрiншi парағының жоғарғы оң жақ бұрышында нормативтiк құқықтық актiнi мемлекеттiк тiркеу туралы мөртаңба қоюды қамтиды.

      "Қызмет бабында пайдалану үшін" деген белгісі бар нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеу туралы қорытындының және мөртаңбасының нысанын Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі бекітеді.";

      5) тіркелген нормативтік құқықтық актіні:

      нормативтік құқықтық актіні табыс еткен органға – төлнұсқасын;

      нормативтік құқықтық актінің көшірмесі Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде немесе оның аумақтық органдарында сақталуға қалдырылады.

      Нормативтiк құқықтық актiнiң әрбiр жiберiлетiн данасына нормативтiк құқықтық актiнi мемлекеттiк тiркеу туралы қорытынды қоса берiледi.";

      мынадай мазмұндағы 47-1-тармақпен толықтырылсын:

      "47-1. Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің нормативтік құқықтық шешімін мемлекеттік тіркеу рәсімі осы Қағидалардың 47-тармағына сәйкес жүзеге асырылады.

      Бұл ретте аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің нормативтік құқықтық шешімінің тіркелген бір көшірмесі Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тізілімін, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкін жүргізу үшін Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған мемлекеттік кәсіпорынға (бұдан әрі – мемлекеттік кәсіпорын) жіберіледі.

      Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің нормативтік құқықтық шешімін мемлекеттік тіркеу туралы қорытындының және мөртаңбасының нысанын Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі бекітеді.";

      мынадай мазмұндағы 47-2-тармақпен толықтырылсын:

      "47-2. Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімін жүргізуді Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі және оның аумақтық органдары жүзеге асырады.

      Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінің нысанын Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі бекітеді.";

      48-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "48. "Қызмет бабында пайдалану үшін" деген белгісі бар нормативтік құқықтық акт мынадай жағдайларда:

      1) негізгі нормативтік құқықтық актіде осы Қағидалардың 2-тармағында көрсетілген деректемелердің бiрi болмаса;

      2) осы Қағидалардың 41-1-тармағында көрсетілген құжаттар болмаса, әзірлеуші мемлекеттік органға бір жұмыс күні ішінде қаралмай қайтарылады.

      Мұндай жағдайда орталық немесе жергiлiктi орган анықтаған бұзушылықтарды жояды және осы Қағидалардың 39-тармағында көрсетiлген мерзiм сақталған жағдайда оны қайта қабылдамастан, мемлекеттiк тiркеуге қайтадан ұсынады.";

      мынадай мазмұндағы 48-1-тармақпен толықтырылсын:

      "48-1. Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің нормативтік құқықтық шешімі осы Қағидалардың 48-тармағында көзделген мерзімдер мен жағдайларда қаралмай қайтарылады.";

      51-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "51. Нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеуден бас тартылған күннен бастап он бес күнтізбелік күн ішінде орталық немесе жергілікті органның басшысы не ол болмаған жағдайда, оның міндетін атқарушы адам тіркеуден бас тартылған нормативтік құқықтық актінің күшін жою туралы акті шығарады және оны МОИП арқылы Әділет министрлігіне немесе оның аумақтық органдарына жібереді.

      Бұл ретте алқалы түрде шешiм қабылдайтын орталық органдар және мәслихат кезектi (кезектен тыс) отырыста немесе сессияда бекiткен күннен бастап бес жұмыс күнi iшiнде нормативтiк құқықтық актiнi жою туралы актiнi жібереді.

      "Қызмет бабында пайдалану үшін" деген белгісі бар нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеуден бас тартылған жағдайда, әділет органдарына Қағидалардың осы тармақтың бірінші және екінші бөліктерінде көрсетілген мерзімде нормативтік құқықтық актіні жою туралы актінің көшірмесі ұсынылады.

      Егер нормативтiк құқықтық акт бiрлесіп қабылданса және оны тiркеуден бас тартылған болса, онда мемлекеттiк органдардың басшылары не олар болмаған жағдайда, олардың мiндеттерiн атқарушы адамдар нормативтiк құқықтық актiнiң күшін жою туралы бiрлескен акт шығарады.";

      мынадай мазмұндағы 51-1-тармақпен толықтырылсын:

      "51-1. Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің нормативтік құқықтық шешімі мемлекеттік тіркеуден бас тартылған жағдайда, аумақтық әділет органына Қағидалардың 51-тармағының бірінші бөлігінде көрсетілген мерзімде нормативтік құқықтық шешімнің күшін жою туралы актінің көшірмесі ұсынылады.";

      2) "Заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын әзірлеу, олардың келісілу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 6 қазандағы № 569 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2016 ж., № 50, 316-құжат):

      көрсетілген қаулымен бекітілген заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын әзірлеу, олардың келісілу қағидаларында:

      49-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "49. Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің нормативтік құқықтық шешімінің жобасын төлнұсқада қағаз жеткізгіште мемлекеттік органдарда түпкілікті келісу мерзімі мемлекеттік органға түскен күннен бастап үш жұмыс күнінен аспауға тиіс.

      Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің нормативтік құқықтық шешімінің күші жойылды деп тану, сондай-ақ нормативтік құқықтық шешімдердің немесе олардың жекелеген нормаларының қолданысын тоқтата тұру туралы нормативтік құқықтық шешімінің жобасын төлнұсқада түпкілікті келісу келіп түскен күннен бастап екі жұмыс күні ішінде жүргізіледі.";

      50-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "50. Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің нормативтiк құқықтық шешімінің барлық парақтарына келісуге жіберуші органда заңгер функциясын атқарушы адам, не әкім, не ол болмаған жағдайда – оның мiндетiн атқарушы адам қол қояды.";

      52-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "52. Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің нормативтік құқықтық шешімінің жобасы МОИП арқылы келісілгеннен кейін нормативтік құқықтық шешім жобасының қағаз жеткізгіштегі төлнұсқасын түпкілікті келісу келісуші мемлекеттік органның бірінші басшысының не ол болмаған жағдайда, оның міндетін атқарушы адамның бұрыштамасымен ресімделеді және мемлекеттік органның бірінші басшысының міндетін уақытша атқару туралы бұйрықтың көшірмесін қоса бере отырып, мөрмен куәландырылады.".

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Бұл ретте 1-тармақтың 1) тармақшасының он бірінші, он екінші, он жетiншi, он сегiзiншi, жиырма үшінші, жиырма төртінші, отызыншы, отыз бірінші, қырық бірінші, қырық екінші, қырық үшінші, қырық тоғызыншы, елуінші, елу үшінші, елу төртінші, сексен үшінші, сексен төртінші, сексен бесінші, сексен алтыншы, сексен жетінші, сексен сегізінші, сексен тоғызыншы, тоқсаныншы, тоқсан бірінші, тоқсан екінші, тоқсан үшінші, бір жүз үшінші, бір жүз төртінші, бір жүз отыз екінші, бір жүз отыз үшінші, бір жүз отыз төртінші, бір жүз отыз бесінші, бір жүз қырық төртінші, бір жүз қырық бесінші, бір жүз елу бірінші, бір жүз елу екінші, сондай-ақ 2) тармақшасы 2018 жылғы 31 желтоқсанға дейін қолданылады.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Б. Сағынтаев

О внесении изменений и дополнений в постановления Правительства Республики Казахстан от 6 октября 2016 года № 568 "Об утверждении Правил оформления, согласования, государственной регистрации нормативных правовых актов и их отмены" и от 6 октября 2016 года № 569 "Об утверждении Правил разработки, согласования проектов нормативных правовых актов"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 24 июля 2018 года № 463. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 июля 2023 года № 560

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 13.07.2023 № 560 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 7 статьи 21 и пунктом 5 статьи 44 Закона Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в некоторые решения Правительства Республики Казахстан следующие изменения и дополнения:

      1) в постановлении Правительства Республики Казахстан от 6 октября 2016 года № 568 "Об утверждении Правил оформления, согласования, государственной регистрации нормативных правовых актов и их отмены" (САПП Республики Казахстан, 2016 г., № 49, ст. 313):

      в Правилах оформления, согласования, государственной регистрации нормативных правовых актов и их отмены, утвержденных указанным постановлением:

      в пункте 2:

      абзац первый изложить в следующей редакции:

      "2. Нормативные правовые акты, за исключением случаев, предусмотренных настоящими Правилами, должны иметь следующие реквизиты:";

      подпункт 6) изложить в следующей редакции:

      "6) электронную цифровую подпись лица или лиц, уполномоченных подписывать нормативные правовые акты;";

      подпункт 8) исключить;

      дополнить частью второй следующего содержания:

      "Нормативные правовые акты с пометкой "Для служебного пользования" должны содержать реквизиты, указанные в статье 22 Закона.";

      дополнить пунктом 2-1 следующего содержания:

      "2-1. Нормативные правовые решения акима города районного значения, села, поселка, сельского округа должны содержать реквизиты, указанные в статье 22 Закона.";

      в пункте 3:

      подпункт 9) исключить;

      дополнить частью второй следующего содержания:

      "На всех листах нормативного правового акта с пометкой "Для служебного пользования" производится полистное парафирование руководителем юридической службы органа, принявшего (согласовавшего) данный акт, а в случае его отсутствия – лицом, исполняющим его обязанности (замещающим) в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан.";

      дополнить пунктом 3-1 следующего содержания:

      "3-1. На всех листах нормативного правового решения акима города районного значения, села, поселка, сельского округа полистное парафирование производится лицом, выполняющим функции юриста в данном органе, либо акимом, а в случае его отсутствия – лицом, исполняющим его обязанности.";

      пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. В заголовке и по тексту нормативного правового акта не допускается перенос слов по слогам.

      Заголовок в основном виде нормативного правового акта должен располагаться по центру в верхней части.

      Заголовок в основном виде нормативного правового акта с пометкой "Для служебного пользования" должен располагаться в левой верхней части листа с оставлением места с правой стороны для штампа о государственной регистрации нормативного правового акта не менее 7,5 сантиметра (далее – см) в ширину и не менее 4 см в длину.";

      дополнить пунктом 9-1 следующего содержания:

      "9-1. Заголовок в основном виде нормативного правового решения акима города районного значения, села, поселка, сельского округа должен располагаться в левой верхней части листа с оставлением места с правой стороны для штампа о государственной регистрации нормативного правового акта не менее 7,5 см в ширину и не менее 4 см в длину.";

      абзац первый части первой пункта 12 изложить в следующей редакции:

      "12. Проекты нормативных правовых актов оформляются с учетом следующих параметров (с применением текстового редактора с расширением "docx"):";

      пункт 22 изложить в следующей редакции:

      "22. Результаты подписания электронной цифровой подписью первыми руководителями государственных органов либо, в случае их отсутствия, лицами, исполняющими их обязанности, а также другими согласующими лицами располагаются в конце текста основного вида нормативного правового акта.

      Для нормативного правового акта с пометкой "Для служебного пользования" подпись первого руководителя государственного органа либо, в случае его отсутствия, лица, исполняющего его обязанности, располагается в конце текста основного нормативного правового акта с учетом требований, указанных в пункте 21 настоящих Правил, и заверяется гербовой печатью.";

      дополнить пунктом 22-1 следующего содержания:

      "22-1. Для нормативного правового решения акима города районного значения, села, поселка, сельского округа подпись акима либо, в случае его отсутствия, лица, исполняющего его обязанности, располагается в конце текста основного нормативного правового акта с учетом требований, указанных в пункте 21 настоящих Правил, и заверяется гербовой печатью.";

      пункт 36 изложить в следующей редакции:

      "36. После согласования проекта посредством интранет-портала государственных органов окончательное согласование оформляется электронной цифровой подписью первого руководителя согласующего государственного органа либо, в случае его отсутствия, лица, исполняющего обязанности первого руководителя, к которому прикладывается копия приказа о временном исполнении обязанностей первого руководителя государственного органа.

      Окончательное согласование на подлиннике нормативного правового акта с пометкой "Для служебного пользования" оформляется визой первого руководителя согласующего государственного органа либо, в случае его отсутствия, лица, исполняющего обязанности первого руководителя, к которому прикладывается копия приказа о временном исполнении обязанностей первого руководителя государственного органа.

      Виза включает в себя наименование должности руководителя государственного органа либо, в случае его отсутствия лица, исполняющего его обязанности, личную подпись визирующего, расшифровку подписи, дату и гербовую печать.

      Гриф согласования располагается в левом нижнем углу последнего листа основного вида нормативного правового акта и состоит из слов "СОГЛАСОВАНО", ("СОГЛАСОВАН").

      При согласовании нормативного правового акта двумя и более государственными органами грифы согласования располагаются в алфавитном порядке официальных наименований организаций на казахском языке.

      Официальные наименования этих органов на русском языке должны соответствовать порядку их изложения на казахском языке.

      В случае, если первые слова наименований государственных органов начинаются с одной и той же буквы, то учитывается следующая буква в наименовании государственного органа.

      При согласовании нормативного правового акта с организациями, не являющимися государственными органами, к нормативному правовому акту прилагается соответствующее письмо о согласовании.";

      дополнить пунктом 36-1 следующего содержания:

      "36-1. Окончательное согласование нормативного правового решения акима города районного значения, села, поселка, сельского округа оформляется визой первого руководителя согласующего государственного органа либо, в случае его отсутствия, лица, исполняющего обязанности первого руководителя, к которому прикладывается копия приказа о временном исполнении обязанностей первого руководителя государственного органа.

      Виза включает в себя наименование должности руководителя государственного органа либо, в случае его отсутствия лица, исполняющего его обязанности, личную подпись визирующего, расшифровку подписи, дату и гербовую печать.";

      пункт 37 изложить в следующей редакции:

      "37. Руководитель юридической службы государственного органа, направившего нормативный правовой акт на согласование, а в случае его отсутствия – лицо, исполняющее его обязанности (замещающее) в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан, согласовывает нормативный правовой акт электронной цифровой подписью.

      В случае отсутствия в государственном органе юридической службы нормативный правовой акт согласовывается руководителем соответствующего структурного подразделения, определенного ответственным за согласование нормативного правового акта, в случае его отсутствия – лицом, исполняющим его обязанности (замещающим) в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан.

      В случае отсутствия юридической службы в местном органе нормативный правовой акт согласовывается лицом, выполняющим функции юриста в данном органе, либо первым руководителем государственного органа, либо в случае его отсутствия – лицом, исполняющим его обязанности.

      Для нормативного правового акта с пометкой "Для служебного пользования" полистное парафирование производится руководителями юридических служб государственного органа, направившего нормативный правовой акт на согласование, и государственного органа согласовывающего, в случае отсутствия руководителя юридической службы – лицом, исполняющим его обязанности (замещающим) в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан, в случае отсутствия юридической службы, лицом, указанным в частях второй или третьей настоящего пункта Правил.";

      дополнить пунктом 37-1 следующего содержания:

      "37-1. Для нормативного правового решения акима города районного значения, села, поселка, сельского округа полистное парафирование производится лицом, выполняющим функции юриста в данном органе, либо акимом, либо в случае его отсутствия, лицом, исполняющим его обязанности.";

      пункт 38 изложить в следующей редакции:

      "38. При представлении нормативного правового акта с пометкой "Для служебного пользования", принятого совместно либо согласованного с другими государственными органами, государственным органом-разработчиком указывается принадлежность подписей лиц, производивших парафирование, путем проставления карандашом в скобках аббревиатуры государственного органа возле каждой подписи на первой странице как основного, так и производного вида нормативного правового акта.";

      дополнить пунктом 38-1 следующего содержания:

      "38-1. При представлении нормативного правового решения акима города районного значения, села, поселка, сельского округа, принятого совместно либо согласованного с другими государственными органами, государственным органом-разработчиком указывается принадлежность подписей лиц, производивших парафирование, путем проставления карандашом в скобках аббревиатуры государственного органа возле каждой подписи на первой странице как основного, так и производного вида нормативного правового акта.";

      наименование главы 2 "Глава 2. Порядок государственной регистрации нормативных правовых актов и их отмены" изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Порядок государственной регистрации нормативных правовых актов и их отмены";

      пункты 39, 40 и 41 изложить в следующей редакции:

      "39. Нормативные правовые акты, указанные в подпунктах 1)4) пункта 1 настоящих Правил, представляются в Министерство юстиции Республики Казахстан или его территориальные органы в течение трех рабочих дней со дня их утверждения.

      Срок представления нормативных правовых актов, принимаемых коллегиальными государственными органами, составляет не более семи рабочих дней со дня проведения заседания коллегиального органа, на котором приняты данные акты.

      В случае согласования нормативного правового акта заинтересованными государственными органами либо принятия совместного акта указанный акт представляется на государственную регистрацию в течение трех рабочих дней со дня согласования либо подписания последним из заинтересованных государственных органов.

      40. Нормативные правовые акты о признании нормативных правовых актов утратившими силу, а также приостановлении действия нормативных правовых актов или их отдельных норм представляются на государственную регистрацию в порядке, установленном настоящими Правилами.

      Изменения и (или) дополнения, вносимые в нормативные правовые акты, прошедшие государственную регистрацию, подлежат государственной регистрации в порядке, установленном настоящими Правилами, за исключением актов, указанных в пункте 2 статьи 44 Закона.

      Совместные нормативные правовые акты признаются утратившими силу либо приостанавливаются центральными или местными органами, принявшими их совместно.

      Данный порядок распространяется также на акты, принятые по согласованию с иными государственными органами и организациями.

      41. Для государственной регистрации нормативного правового акта в орган юстиции посредством интранет-портала государственных органов (далее – ИПГО) представляются следующие документы в формате *docx на казахском и русском языках, удостоверенные электронной цифровой подписью первого руководителя государственного органа, в случае его отсутствия – лица, исполняющего его обязанности:

      1) нормативный правовой акт;

      2) справка-обоснование по форме, утвержденной Министерством юстиции Республики Казахстан;

      3) сравнительная таблица прежней и новой редакций нормативного правового акта с соответствующим обоснованием вносимых изменений и (или) дополнений в случае, если вносятся изменения и (или) дополнения в нормативный правовой акт.

      К нормативному правовому акту прилагаются копии следующих документов в формате *pdf на казахском и русском языках:

      1) экспертные заключения Национальной палаты предпринимателей Республики Казахстан и аккредитованных объединений субъектов частного предпринимательства, в случае, если нормативный правовой акт затрагивает интересы субъектов частного предпринимательства;

      2) рекомендация общественного совета в случае, если нормативный правовой акт затрагивает права, свободы и обязанности граждан;

      3) документ о возложении исполнения обязанностей в случае, если нормативный правовой акт был подписан лицом, исполняющим обязанности первого руководителя государственного органа;

      4) соответствующие экспертные заключения, проведение которых предусмотрено действующими законодательными актами Республики Казахстан.

      Приложения к нормативным правовым актам могут также оформляться в формате excel или pdf.";

      дополнить пунктом 41-1 следующего содержания:

      "41-1. Для государственной регистрации нормативного правового акта с пометкой "Для служебного пользования" в органы юстиции представляются следующие документы:

      1) сопроводительное письмо;

      2) подлинник нормативного правового акта с двумя копиями в печатном и электронном видах на казахском и русском языках.

      В случае, если нормативный правовой акт принят несколькими государственными органами, то государственным органом, представившим данный акт, дополнительно прилагаются подлинники нормативных правовых актов на казахском и русском языках по количеству государственных органов, принявших нормативный правовой акт;

      3) справка-обоснование на казахском и русском языках по форме, утвержденной Министерством юстиции Республики Казахстан;

      4) сравнительная таблица прежней и новой редакций нормативного правового акта с соответствующим обоснованием вносимых изменений и (или) дополнений в случае, если вносятся изменения и (или) дополнения в нормативный правовой акт;

      5) копия документа о возложении соответствующих обязанностей в случае, если нормативный правовой акт был подписан лицом, исполняющим обязанности первого руководителя государственного органа.";

      дополнить пунктом 41-2 следующего содержания:

      "41-2. Для государственной регистрации нормативного правового решения акима города районного значения, села, поселка, сельского округа в территориальные органы юстиции представляются следующие документы:

      1) сопроводительное письмо;

      2) подлинник нормативного правового акта с двумя копиями в печатном и электронном видах на казахском и русском языках.

      В случае, если нормативный правовой акт принят несколькими государственными органами, то государственным органом, представившим данный акт, дополнительно прилагаются подлинники нормативных правовых актов на казахском и русском языках по количеству государственных органов, принявших нормативный правовой акт;

      3) справка-обоснование на казахском и русском языках по форме, утвержденной Министерством юстиции Республики Казахстан;

      4) копии экспертного заключения Национальной палаты предпринимателей Республики Казахстан и аккредитованных объединений субъектов частного предпринимательства в случае, если нормативный правовой акт затрагивает интересы субъектов частного предпринимательства;

      5) копия рекомендаций общественного совета в случае, если нормативный правовой акт затрагивает права, свободы и обязанности граждан;

      6) сравнительная таблица прежней и новой редакции нормативного правового акта с соответствующим обоснованием вносимых изменений и (или) дополнений в случае, если вносятся изменения и (или) дополнения в нормативный правовой акт;

      7) копия документа о возложении соответствующих обязанностей в случае, если нормативный правовой акт был подписан лицом, исполняющим обязанности первого руководителя государственного органа;

      8) копий соответствующих экспертных заключений, проведение которых предусмотрено действующими законодательными актами Республики Казахстан.";

      пункт 42 изложить в следующей редакции:

      "42. Документы, указанные в части первой пункта 41 настоящих Правил, согласовываются посредством электронной цифровой подписи руководителя юридической службы органа, принимающего данный акт, в случае его отсутствия – лица, исполняющего его обязанности (замещающего) в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан.

      В случае представления совместного нормативного правового акта данный акт согласовывается электронной цифровой подписью всех руководителей юридических служб государственных органов, в случае их отсутствия – лиц, исполняющих их обязанности (замещающих) в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан.

      В случае отсутствия в государственном органе юридической службы документы, указанные в части первой пункта 41 настоящих Правил, согласовываются электронной цифровой подписью руководителя соответствующего структурного подразделения, разработавшего данный нормативный правовой акт, в случае его отсутствия – лица, исполняющего его обязанности (замещающего) в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан.

      В случае отсутствия в местном органе юридической службы документы, указанные в части первой пункта 41 настоящих Правил, согласовываются электронной цифровой подписью лица, выполняющего функции юриста в органе, представившем данный акт на государственную регистрацию, либо первого руководителя местного органа, в случае его отсутствия – лица, исполняющего его обязанности.

      Для нормативного правового акта с пометкой "Для служебного пользования" справка-обоснование подписывается руководителем юридической службы органа, издавшего данный акт, в случае его отсутствия – лицом, исполняющим обязанности (замещающим) руководителя юридической службы органа в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан.

      В случае представления совместного нормативного правового акта с пометкой "Для служебного пользования" прилагаемая справка-обоснование подписывается руководителем юридической службы органа, представившего его на государственную регистрацию, в случае его отсутствия – лицом, исполняющим его обязанности (замещающим) в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан.

      В случае отсутствия в государственном органе юридической службы справка-обоснование для нормативного правового акта с пометкой "Для служебного пользования" подписывается руководителем соответствующего структурного подразделения, разработавшего данный нормативный правовой акт, в случае его отсутствия – лицом, исполняющим его обязанности (замещающим) в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан.

      В случае отсутствия в местном органе юридической службы справка-обоснование для нормативного правового акта с пометкой "Для служебного пользования" подписывается лицом, выполняющим функции юриста в органе, представившем данный акт на государственную регистрацию, либо первым руководителем местного органа, в случае его отсутствия – лицом, исполняющим его обязанности.";

      дополнить пунктом 42-1 следующего содержания:

      "42-1. Для нормативного правового решения акима города районного значения, села, поселка, сельского округа прилагаемая справка-обоснование подписывается лицом, выполняющим функции юриста в органе, представившем данный акт на государственную регистрацию, либо акимом, в случае его отсутствия – лицом, исполняющим его обязанности.";

      пункт 45 изложить в следующей редакции:

      "45. Государственная регистрация нормативного правового акта включает в себя проведение органами юстиции юридической экспертизы на предмет наличия в акте нормы права и принятия решения о необходимости его государственной регистрации, определение соответствия нормативного правового акта законодательству Республики Казахстан и внесение его в реестр государственной регистрации нормативных правовых актов с присвоением номера государственной регистрации.

      Юридическая экспертиза нормативных правовых актов центральных органов осуществляется Министерством юстиции Республики Казахстан, местных органов – территориальными органами юстиции в течение пятнадцати рабочих дней после дня представления документов.

      Юридическая экспертиза нормативных правовых актов, предусматривающих принятие решений об установлении (отмене) карантинной зоны с введением карантинного режима на соответствующей территории, установлении (снятии) карантина и (или) ограничительных мероприятий, в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан в области ветеринарии, а также объявлении чрезвычайной ситуации природного и техногенного характера, осуществляется в течение трех рабочих дней после дня представления документов.";

      дополнить пунктом 45-1 следующего содержания:

      "45-1. По результатам юридической экспертизы органами юстиции принимается решение о государственной регистрации нормативного правового акта либо об отказе в государственной регистрации такого акта либо о возвращении акта на доработку.

      Органы юстиции направляют нормативный правовой акт на доработку в течение двух рабочих дней после проведения юридической экспертизы в центральные или местные органы в письменном виде по ИПГО в случаях, если такой акт принят с нарушениями требований пункта 2, подпунктов 1), 3), 4), 5), 6), 7) и 8) пункта 3, а также пунктов 433 настоящих Правил.

      Центральные и местные органы с момента поступления письма о доработке в течение семи рабочих дней принимают меры по устранению замечаний органов юстиции и повторно вносят в органы юстиции доработанный нормативный правовой акт с документами, предусмотренными пунктом 41 настоящих Правил.

      Органы юстиции в течение трех рабочих дней со дня повторного поступления по ИПГО доработанного нормативного правового акта проводят сверку на предмет устранения замечаний, а также соответствия нормативного правового акта законодательству Республики Казахстан.

      В случае, если доработанный вариант нормативного правового акта внесен повторно без нарушения установленных сроков, после сверки одобрен органами юстиции, а также соответствует требованиям действующего законодательства Республики Казахстан, в течение срока, указанного в части четвертой настоящего пункта Правил, принимается решение о государственной регистрации такого акта для центрального органа – Министром юстиции Республики Казахстан или его заместителем (вице-министром), для местного органа – руководителем территориального органа юстиции, либо лицом, исполняющим его обязанности.

      Сведения о государственной регистрации нормативного правового акта вносятся в реестр государственной регистрации нормативных правовых актов.

      Государственная регистрация нормативных правовых актов, предусматривающих принятие решений об установлении (отмене) карантинной зоны с введением карантинного режима на соответствующей территории, установлении (снятии) карантина и (или) ограничительных мероприятий, в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан в области ветеринарии, а также объявлении чрезвычайной ситуации природного и техногенного характера, осуществляется в течение трех рабочих дней после дня представления документов.

      В случае, если замечания органов юстиции не устранены, либо доработанный нормативный правовой акт внесен с нарушением установленного срока, либо не внесен в срок, органами юстиции принимается решение об отказе в государственной регистрации нормативного правового акта.

      В случае принятия решения об отказе в государственной регистрации нормативного правового акта по основаниям, предусмотренным пунктом 50 настоящих Правил, органы юстиции направляют по ИПГО в течение двух рабочих дней после проведения юридической экспертизы в центральные или местные органы письмо в форме электронного документа с указанием причин отказа.

      В случае, если до направления на государственную регистрацию нормативный правовой акт был согласован с заинтересованными государственными органами, то при его поступлении в согласующие государственные органы в ходе доработки, срок его рассмотрения и согласования не должен превышать пяти рабочих дней со дня поступления.

      На всех этапах настоящего пункта и по всему тексту настоящих Правил в случаях, когда документы поступают в государственный орган посредством ИПГО в форме электронного документа, в нерабочее время, днем их поступления считается следующий за ним рабочий день.";

      пункт 47 изложить в следующей редакции:

      "47. Для нормативного правового акта с пометкой "Для служебного пользования" процедура государственной регистрации нормативного правового акта включает:

      1) проведение юридической экспертизы на предмет наличия в акте нормы права и принятия решения о необходимости его государственной регистрации, определения соответствия нормативного правового акта законодательству Республики Казахстан;

      2) утверждение заключений о государственной регистрации нормативного правового акта центрального органа – Министром юстиции Республики Казахстан или его заместителем (вице-министром), местного органа – руководителем территориального органа юстиции, либо лицом, исполняющим его обязанности;

      3) внесение нормативного правового акта в реестр государственной регистрации нормативных правовых актов с присвоением ему номера государственной регистрации;

      4) проставление штампа о государственной регистрации нормативного правового акта в правом верхнем углу первого листа основного нормативного правового акта и его копии.

      Формы заключения и штампа о государственной регистрации нормативного правового акта с пометкой "Для служебного пользования" утверждаются Министерством юстиции Республики Казахстан;

      5) направление зарегистрированного нормативного правового акта:

      подлинник – в орган, представивший нормативный правовой акт;

      копия нормативного правового акта остается на хранении в Министерстве юстиции Республики Казахстан или его территориальных органах.

      К каждому направляемому экземпляру нормативного правового акта прилагается заключение о государственной регистрации нормативного правового акта.";

      дополнить пунктом 47-1 следующего содержания:

      "47-1. Для нормативного правового решения акима города районного значения, села, поселка, сельского округа процедура государственной регистрации нормативного правового акта осуществляется согласно пункту 47 настоящих Правил.

      При этом, одна копия зарегистрированного нормативного правового решения акима города районного значения, села, поселка, сельского округа направляется в государственное предприятие, определенное Правительством Республики Казахстан для ведения Государственного реестра нормативных правовых актов Республики Казахстан, Эталонного контрольного банка нормативных правовых актов Республики Казахстан (далее – государственное предприятие).

      Формы заключения и штампа о государственной регистрации нормативного правового решения акима города районного значения, села, поселка, сельского округа утверждаются Министерством юстиции Республики Казахстан.";

      дополнить пунктом 47-2 следующего содержания:

      "47-2. Ведение реестра государственной регистрации нормативных правовых актов осуществляется Министерством юстиции Республики Казахстан и его территориальными органами.

      Форма реестра государственной регистрации нормативных правовых актов утверждается Министерством юстиции Республики Казахстан.";

      пункт 48 изложить в следующей редакции:

      "48. Нормативный правовой акт с пометкой "Для служебного пользования" возвращается без рассмотрения государственному органу-разработчику в течение одного рабочего дня в случаях:

      1) если основной нормативный правовой акт не имеет одного из реквизитов, указанных в пункте 2 настоящих Правил;

      2) отсутствия документов, указанных в пункте 41-1 настоящих Правил.

      В этом случае центральный или местный орган устраняет выявленные нарушения и представляет его повторно на государственную регистрацию без повторного принятия при соблюдении срока, указанного в пункте 39 настоящих Правил.";

      дополнить пунктом 48-1 следующего содержания:

      "48-1. Нормативные правовые решения акима города районного значения, села, поселка, сельского округа возвращаются без рассмотрения в сроки и случаях, предусмотренных пунктом 48 настоящих Правил.";

      пункт 51 изложить в следующей редакции:

      "51. В течение пятнадцати календарных дней со дня отказа в государственной регистрации нормативного правового акта руководитель центрального или местного органа либо, в случае его отсутствия, лицо, исполняющее его обязанности, издают акт об отмене нормативного правового акта, в регистрации которого было отказано, и направляют его по ИПГО в Министерство юстиции Республики Казахстан или его территориальные органы.

      При этом, центральные органы, принимающие решения коллегиально, и маслихат направляют акт об отмене нормативного правового акта в течение пяти рабочих дней со дня утверждения на очередном (внеочередном) заседании или сессии.

      В случае отказа в государственной регистрации нормативного правового акта с пометкой "Для служебного пользования" в органы юстиции представляется копия акта об отмене нормативного правового акта в сроки, указанные в частях первой и второй настоящего пункта Правил.

      Если нормативный правовой акт принят совместно и в регистрации было отказано, то руководителями государственных органов либо, в случае их отсутствия, лицами, исполняющими их обязанности, издается совместный акт об отмене нормативного правового акта.";

      дополнить пунктом 51-1 следующего содержания:

      "51-1. В случае отказа в государственной регистрации нормативного правового решения акима города районного значения, села, поселка, сельского округа в территориальный орган юстиции представляется копия акта об отмене нормативного правового решения в срок, указанный в части первой пункта 51 настоящих Правил.";

      2) в постановлении Правительства Республики Казахстан от 6 октября 2016 года № 569 "Об утверждении Правил разработки, согласования проектов подзаконных нормативных правовых актов" (САПП Республики Казахстан 2016 г., № 50, ст. 316):

      в Правилах разработки, согласования проектов подзаконных нормативных правовых актов, утвержденных указанных постановлением:

      пункты 49 и 50 изложить в следующей редакции:

      "49. Срок окончательного согласования на подлиннике проекта нормативного правового решения акима города районного значения, села, поселка, сельского округа на бумажном носителе в государственных органах не должен превышать трех рабочих дней со дня поступления в государственный орган.

      Окончательное согласование на подлиннике проекта нормативного правового решения акима города районного значения, села, поселка, сельского округа о признании утратившими силу, а также приостановлении действия нормативных правовых решений или их отдельных норм производится в течение двух рабочих дней со дня поступления.

      50. Все листы проекта нормативного правового решения акима города районного значения, села, поселка, сельского округа парафируются лицом, выполняющим функции юриста в данном органе, направляющего на согласование, либо акимом, либо в случае его отсутствия, лицом, исполняющим его обязанности.";

      пункт 52 изложить в следующей редакции:

      "52. После согласования проекта нормативного правового решения акима города районного значения, села, поселка, сельского округа посредством ИП ГО окончательное согласование на подлиннике проекта нормативного правового решения на бумажном носителе оформляется визами первого руководителя согласующего государственного органа либо, в случае его отсутствия, лица, исполняющего его обязанности, и заверяется печатью с приложением копии приказа о временном исполнении обязанностей первого руководителя государственного органа.".

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      При этом абзацы одиннадцатый, двенадцатый, семнадцатый, восемнадцатый, двадцать третий, двадцать четвертый, тридцатый, тридцать первый, сорок первый, сорок второй, сорок третий, сорок девятый, пятидесятый, пятьдесят третий, пятьдесят четвертый, восемьдесят третий, восемьдесят четвертый, восемьдесят пятый, восемьдесят шестой, восемьдесят седьмой, восемьдесят восьмой, восемьдесят девятый, девяностый, девяносто первый, девяносто второй, девяносто третий, сто третий, сто четвертый, сто тридцать второй, сто тридцать третий, сто тридцать четвертый, сто тридцать пятый, сто сорок четвертый, сто сорок пятый, сто пятьдесят первый, сто пятьдесят второй подпункта 1), а также подпункт 2) пункта 1 постановления действуют до 31 декабря 2018 года.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
Б. Сагинтаев