Қазақстан Республикасының темiр жолын қайта ұйымдастыру және оны қаржылық-экономикалық сауықтыру жөнiндегi шаралар туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Қаулысы 1996 жылғы 21 қараша N 1417

      Республика темiр жолының қаржылық-экономикалық жағдайы соңғы кездерi елеулi түрде нашарлап кеттi.
      1996 жылғы 1 қазандағы жағдай бойынша темiр жолдың дебиторлық берешегi 24,3 млрд теңге болды, кредиторлық берешегi 40,0 млрд теңгеден асып кеттi, оның iшiнде бюджетке - 4,5 млрд теңге жалақы бойынша - 3,3 млрд теңге.
      Жолдарда инвестициялық қызмет iс жүзiнде тоқтап қалды, вагондар мен локомотив паркi ескiрдi, олардың 60 процентi әбден тозды, жолдардың жоғарғы құрылымының 5,5 мың шақ. жөндеуаралық мерзiмiнен артық пайдаланылуда, жылжымалы составтардың пайдаланудың пайдалану көрсеткiштерi нашарлауда, еңбек өнiмдiлiгi төмендеп, тасымалдаудың өзiндiк құны өсе түсуде.
      Жолдар арасындағы өзара дебиторлық-кредиторлық берешек 5,0 млрд. теңгеден асты.
      Қозғалысты басқарудың, вагондар легiн жоспарлаудың бiрыңғай орталығы мен тасымал үшiн төлеудiң есептеу орталығының болмауы жылжымалы составты пайдалануды елеулi түрде нашарлатады, жүк тасымалының ұтымсыздығына әкеп соқтырады.
      1996-1998 жылдарға арналған Қазақстан Республикасындағы жекешелендiру мен мемлекеттiк меншiктi қайта құрылымдау бағдарламасын орындау, сондай-ақ Алматы, Батыс Қазақстан және Тың темiр жолын қаржылық-экономикалық сауықтыру мен дағдарыстан шығару мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:
      1. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк мүлiктi басқару жөнiндегi мемлекеттiк комитетi жанындағы Қазақстан Республикасының Кәсiпорындарды қайта ұйымдастыру жөнiндегi агенттiгi "Банкроттық туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң Заң күшi бар Жарлығына сәйкес:
      Алматы, Батыс Қазақстан және Тың темiр жолдары басқармалары мемлекеттiк кәсiпорындарында қайта ұйымдастыру процедураларын жүзеге асыру жөнiндегi шараларды әзiрлесiн;
      аталған мемлекеттiк кәсiпорындарда сыртқы басқару орнату жөнiндегi қажеттi ұйымдастыру шараларын жүзеге асырсын;
      сенiмдi басқарушының кандидатурасы ретiнде Е.Ж. Қалиев ұсынылсын;
      "Қазкоммерцбанк" ашық акционерлiк қоғамымен Алматы, Батыс Қазақстан және Тың темiр жолдары басқармаларының қаражатты пайдалануына қаржылық бақылауды жүзеге асыруға агенттiк келiсiм жасасын;
      Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен, Көлiк және коммуникациялар министрлiгiмен бiрлесiп "Қазкоммерцбанк" ашық акционерлiк қоғамын тарта отырып, Алматы, Батыс Қазақстан және Тың темiр жолдары басқармалары мемлекеттiк кәсiпорындарының қаржылық жағдайларына аудиторлық тексеру жүргiзудi ұйымдастырсын және оның қорытындысы бойынша жоғарыда аталған мемлекеттiк кәсiпорындардың кредиторлық және дебиторлық берешектерiн қайта құрылымдау,

өндiрiстiк инфрақұрылымдарын оңтайландыру және төлем қабiлеттiлiгiн
қалпына келтiру жөнiнде Қазақстан Республикасының Үкiметiне ұсыныс
енгiзсiн.
     2.
<*>

     ЕСКЕРТУ. 2-тармақ күшiн жойған - ҚРҮ-нiң 1997.01.31. N 129
              қаулысымен.  

P970129_

 
     3. Осы қаулының орындалуына бақылау жасау Қазақстан
Республикасы Премьер-Министрiнiң орынбасары Д.Т. Дүйсеновке
жүктелсiн.

     Қазақстан Республикасының
         Премьер-Министрi 
     
                                       Қазақстан Республикасы
                                            Үкiметiнiң
                                      1996 жылғы 21 қарашадағы
                                          N 1417 қаулысына
                                               қосымша

            Қазақстан Республикасының темiр жолын қайта ұйымдастыру
            және қаржылық-экономикалық сауықтыру жөнiндегi үкiметтiк
                                комиссияның
                                  ҚҰРАМЫ 
     
     Лавриненко Ю.И.    - Қазақстан Республикасы Көлiк және
                          коммуникациялар министрi, комиссия төрағасы

                      Комиссия мүшелерi:
     Кетебаев М.К.      - Қазақстан Республикасы Экономика
                          министрiнiң орынбасары

     Менжулин Б.И.      - Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң
                          орынбасары

     Молоканов А.А.     - Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк
                          мүлiктi басқару жөнiндегi мемлекеттiк
                          комитетi төрағасының орынбасары -
                          Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк
                          мүлiктi басқару жөнiндегi мемлекеттiк
                          комитетi жанындағы Кәсiпорындарды қайта
                          ұйымдастыру жөнiндегi агенттiктiң директоры

     Фельд Е.Д.         - "Қазкоммерцбанк" ААҚ Басқарма төрағасының
                          орынбасары (келiсiм бойынша)

     Каплан Т.Л.        - Қазақстан Республикасы Көлiк және
                          коммуникациялар министрлiгi экономикалық
                          басқармасының бастығы

     Шубин Б.Е.         - Қазақстан Республикасының Темiр-жолшылар
                          мен көлiк Құрылысшылары кәсiподақтары
                          орталық Кеңесiнiң төрағасы (келiсiм бойынша) 
     
      
      


О мерах по реорганизации и финансово-экономическому оздоровлению железных дорог Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 21 ноября 1996 г. N 1417

      Финансово-экономическое состояние железных дорог республики в последнее время значительно ухудшилось.
      По состоянию на 1 октября 1996 года дебиторская задолженность железных дорог составила 24,3 млрд. тенге, кредиторская задолженность превысила 40,0 млрд. тенге, в том числе бюджету - 4,5 млрд. тенге, по заработной плате - 3,3 млрд, тенге.
      На дорогах практически прекращена инвестиционная деятельность, стареет парк вагонов и локомотивов, из которых 60 процентов предельно изношено, 5,5 тыс. км верхнего строения пути эксплуатируется с превышением межремонтных сроков, ухудшаются эксплуатационные показатели использования подвижного состава, снижается производительность труда, растет себестоимость перевозок.
      Взаимная дебиторско-кредиторская задолженность между дорогами превысила 5,0 млрд. тенге.
      Отсутствие единого центра управления движением, планирование вагонопотоков и расчетного центра оплаты за перевозки значительно ухудшает использование подвижного состава, порождает нерациональные перевозки грузов.
      Во исполнении Программы приватизации и реструктуризации государственной собственности в Республике Казахстан на 1996-1998 годы, а также в целях финансово-экономического оздоровления и вывода из кризиса Алматинской, Западно-Казахстанской и Целинной железных дорог Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Агентству Республики Казахстан по реорганизации предприятий при Государственном комитете Республики Казахстан по управлению государственным имуществом в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан, имеющим силу Закона, U952173_ "О банкротстве":
      разработать мероприятия по осуществлению реорганизационных процедур на государственных предприятиях - Управлениях Алматинской, Западно-Казахстанской и Целинной железных дорог;
      осуществить необходимые организационные меры по установлению внешнего управления на указанных государственных предприятиях;
      рекомендовать в качестве кандидатуры доверенного управляющего Калиева Е.Ж.;
      заключить с открытым акционерным обществом "Казкоммерцбанк" агентское соглашение на осуществление финансового контроля за использованием средств Управлений Алматинской, Западно-Казахстанской и Целинной железных дорог;
      совместно с Министерством финансов, Министерством транспорта и коммуникаций Республики Казахстан с привлечением открытого акционерного общества "Казкоммерцбанк" организовать проведение аудиторской проверки финансового состояния государственных предприятий - Управлений Алматинской, Западно-Казахстанской и Целинной железных дорог и по ее результатам внести в Правительство Республики Казахстан предложения по реструктуризации кредиторской и дебиторской задолженностей, оптимизации производственной инфраструктуры и восстановлению платежеспособности вышеуказанных государственных предприятий, а также их реформированию.
      2. (Пункт 2 утратил силу - постановлением Правительства РК от 31 января 1997 г. N 129 P970129_ )
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан Дуйсенова Д.Т.
     Премьер-Министр
  Республики Казахстан


                                     Приложение

к постановлению Правительства Республики Казахстан от 21 ноября 1996 г. N 1417


                                Состав

            правительственной комиссии по реорганизации
              и финансово-экономическому оздоровлению
                железных дорог Республики Казахстан

     Лавриненко Ю.И.            - Министр транспорта и коммуникаций
                                  Республики Казахстан,
                                  председатель комиссии

                          Члены комиссии:

     Кетебаев М.К.              - заместитель Министра экономики
                                  Республики Казахстан

     Менжулин Б.И.              - заместитель Министра финансов
                                  Республики Казахстан

     Молоканов А.А.             - заместитель Председателя
                                  Государственного комитета
                                  Республики Казахстан по
                                  управлению государственным
                                  имуществом - директор Агентства
                                  по реорганизации предприятий при
                                  Государственном комитете
                                  Республики Казахстан по управлению
                                  государственным имуществом

     Фельд Е.Д.                 - заместитель председателя Правления
                                  ОАО "Казкоммерцбанк" (по
                                  согласованию)

     Каплан Т.Л.                - начальник Экономического
                                  управления Министерства транспорта
                                  и коммуникаций Республики
                                  Казахстан

     Шубин Б.Е.                 - председатель Центрального Совета
                                  профсоюзов железнодорожников и
                                  транспортных строителей
                                  Республики Казахстан (по
                                  согласованию)