Республикалық бюджет жобасын және төтенше мемлекеттiк бюджеттi әзiрлеу ережесiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің 2004 жылғы 7 шілдедегі N 1401 Жарлығы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Президентінің 2007 жылғы 5 шілдедегі N 363 Жарлығымен

       Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Президентінің 2007.07.05.  N 363  Жарлығымен.

Республикалық баспасөзде  
жариялануға тиіс      

      Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуiрдегi  Бюджет кодексiне  сәйкес қаулы етемін:

      1. Қоса берiлiп отырған Республикалық бюджет жобасын және төтенше мемлекеттiк бюджеттi әзiрлеу ережесi бекiтiлсiн.

      2. Осы Жарлық қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.

       Қазақстан Республикасының
      Президентi

Қазақстан Республикасы  
Президентiнiң       
2004 жылғы 7 шiлдедегi  
N 1401 Жарлығымен     
бекiтiлдi        

  Республикалық бюджет жобасын және
төтенше мемлекеттік бюджетті әзiрлеу
ережесi

      Осы Ереже Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуiрдегi  Бюджет кодексiне  сәйкес әзiрлендi, алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасын және төтенше мемлекеттiк бюджеттi әзiрлеу тәртiбiн айқындайды.

  1-бөлiм. Республикалық бюджет жобасын әзiрлеу тәртiбi

  1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасының Yкiметi бекiтетiн Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының орта мерзiмдi жоспары (бұдан әрi - Орта мерзiмдi жоспар), Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң алдағы үш жылдық кезеңге арналған орта мерзiмдi фискалдық саясаты (бұдан әрi - Орта мерзiмдi фискалдық саясат), мемлекеттiк, салалық (секторалдық) бағдарламалар, Қазақстан Республикасы Президентiнiң Қазақстан халқына елдегi ахуал және республиканың iшкi және сыртқы саясатының негізгі бағыттары туралы жыл сайынғы жолдауы, өткен және ағымдағы қаржы жылдарындағы республикалық бюджеттiң атқарылу нәтижелерi, республикалық бюджеттiк бағдарламалардың тиiмділігiн бағалау алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасын әзiрлеу үшiн негiз болып табылады.  (РҚАО-ның ескертуі:  P020647  ;  P040677  қараңыз)
      2. Республикалық бюджет жобасын әзiрлеу процесi мынадай кезеңдердi қамтиды:
      1) алдағы қаржы жылына арналған түсiмдердiң болжамды көрсеткiштерiн айқындау;
      2) ағымдағы бюджеттiк бағдарламалар мен бюджеттік даму бағдарламаларына арналған шығыстардың лимиттерiн айқындау;
      3) республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттік өтiнiмдердi жасауы;
      4) республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттiк өтiнiмдерiн қарау;
      5) алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңның жобасын әзiрлеу.

  2-тарау. Алдағы қаржы жылына арналған түсiмдердiң болжамды көрсеткiштерiн айқындау

      3. Бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлетті орган үш жылдық кезеңге бекiтiлген бюджеттiк алымдар көлемiн ескере отырып және Орта мерзiмдi фискалдық саясат негізiнде бюджет құрылымына сәйкес алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет түсiмдерiнiң болжамды көрсеткiштерiн айқындайды және оларды Республикалық бюджет комиссиясының қарауына жiбередi.
      4. Республикалық бюджет комиссиясы ағымдағы қаржы жылының 5 маусымына дейiн алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет түсiмдерiнiң болжамды көрсеткiштерiн қарайды және олар жөнiнде шешiм қабылдайды.

  3-тарау. Ағымдағы бюджеттік бағдарламаларға және бюджеттік даму бағдарламаларына шығыстардың лимиттерiн айқындау

      5. Республикалық бюджет шығыстарының лимиттерiн бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган республикалық бюджеттiң болжамды көрсеткiштерi, бюджет қаражатын жұмсаудың басым бағыттары, терiс операциялық сальдоның жол берiлетiн шектi мөлшерi, Орта мерзiмдi фискалдық саясатта айқындалған басқа да көрсеткiштер, республикалық бюджет тапшылығының жол берiлетiн шектi мөлшерi және Орта мерзiмдi жоспарда айқындалған басқа да макроэкономикалық көрсеткiштер, Республикалық бюджет комиссиясы мақұлдаған алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджетке түсетiн түсiмдердiң болжамды көрсеткiштерi негiзiнде қалыптастырады.
      6. Бюджеттiк жоспарлау жөнiндегі орталық уәкiлетті орган:
      ағымдағы бюджеттік бағдарламалар үшiн бюджет шығыстарының лимитін;
      бюджеттік даму бағдарламалары үшiн бюджет шығыстарының лимитiн Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізедi.
      7. Ағымдағы бюджеттiк бағдарламалар үшiн шығыстар лимиттерiн есептеу кезiнде:
      1) республикалық бюджет кiрiстерiнiң көлемiнен аспауы тиiс үш жылдық кезеңге белгіленген бюджеттік субвенциялардың көлемiн қоса алғанда, ағымдағы бюджеттiк бағдарламаларға арналған шығындардың жалпы көлемi;
      2) бекiтiлген заттай нормалар;
      3) ағымдағы қаржы жылының ағымдағы бюджеттік бағдарламаларының көлемi;
      4) бюджеттiк шығыстарды ұлғайту немесе қысқарту жөнiнде Орта мерзiмдi фискалдық саясатта көрсетiлетiн бағыттар;
      5) ағымдағы қаржы жылы аяқталатын ағымдағы бюджеттiк бағдарламаларды алып тастау қажеттiгi;
      6) өзге де қажеттi жағдайлар ескерiледi.
      8. Ағымдағы бюджеттiк бағдарламалар үшiн шығыстардың лимиттерi бюджеттiк бағдарламалардың әрбiр әкiмшiсi үшiн айқындалады. Шығыстардың жекелеген түрлерiн жалпы лимиттерден бөлiп көрсетуге рұқсат етiледi.
      9. Бюджеттiк даму бағдарламалары үшiн шығыстардың лимиттерi республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшілерi арасында бөлiнбей, тұтас айқындалады. Бюджеттiк даму бағдарламалары үшiн шығыстар лимитiнiң көлемi республикалық бюджет шығыстарының жалпы болжамды көлемi мен ағымдағы бюджеттiк бағдарламалар үшiн шығыстар лимиттерiнiң жалпы көлемi арасындағы айырмашылық ретiнде есептеледi.
      10. Республикалық бюджет комиссиясы ағымдағы қаржы жылының 5 маусымына дейiн ағымдағы бюджеттiк бағдарламаларға, бюджеттiк даму бағдарламаларына арналған шығыстардың лимиттерiн қарайды және мақұлдайды.
      11. Республикалық бюджет комиссиясы мақұлдаған ағымдағы бюджеттiк бағдарламалар үшiн шығыстардың лимиттерiн бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган үш жұмыс күнi iшiнде республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерiне, ал бюджеттiк даму бағдарламалары үшiн шығыстардың лимитiн бюджеттiк инвестициялық жобаларды (бағдарламаларды) iрiктеу үшiн экономикалық жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi органға жеткiзедi.
      12. Экономикалық жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттiк инвестициялық жобалар (бағдарламалар) бойынша өтiнiмдерiн қарау нәтижелерi, заңды тұлғалардың жарғылық капиталын қалыптастыруға және ұлғайтуға қатысу арқылы жүзеге асырылатын бюджеттiк инвестициялардың қаржы-экономикалық негiздемелерi негізiнде және Республикалық бюджет комиссиясы айқындаған, бюджеттiк даму бағдарламаларына арналған шығыстардың лимиттерi шегiнде:
      1) ағымдағы қаржы жылы мемлекеттiк, салалық (секторалдық) бағдарламалар бөлiнiсiнде iске асырылатын инвестициялық жобаларды (бағдарламаларды) ескере отырып, басым инвестициялық жобалар (бағдарламалар) тiзбесiн;
      2) заңды тұлғалардың жарғылық капиталын қалыптастыруға және ұлғайтуға қатысу арқылы жүзеге асырылатын бюджеттiк инвестициялар жөнiндегi ұсыныстарды қалыптастырады және ағымдағы қаржы жылының 15 маусымына дейiн Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгiзедi.
      13. Республикалық бюджет комиссиясы 12-тармақта көрсетiлген тiзбе мен ұсыныстарды қарайды, оларды қаржыландыру көзi мен тетiгiн және оларды iске асыруға жауапты болатын республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерiн айқындайды.
      14. Республикалық бюджет комиссиясы мақұлдаған басым бюджеттiк инвестициялық жобалар (бағдарламалар) мен заңды тұлғалардың жарғылық капиталын қалыптастыруға және ұлғайтуға қатысу арқылы жүзеге асырылатын бюджеттiк инвестициялар тiзбесiн бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган үш жұмыс күнi iшiнде республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерiне жеткiзедi.

  4-тарау. Республикалық бюджеттік бағдарламалар
әкiмшiлерiнiң бюджеттiк өтiнiмдердi жасауы

      15. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттiк өтiнiмдерi бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган белгiлеген тәртiппен:
      бiрыңғай бюджеттiк сыныптама;
      ағымдағы бюджеттік бағдарламаларға арналған шығыстардың лимитi;
      басым бюджеттік инвестициялық жобалар (бағдарламалар) тiзбесi;
      өткен қаржы жылында Республикалық бюджет комиссиясы мақұлдаған үш жылдық кезеңге арналған бюджеттiк өтiнiм;
      Орта мерзiмдi жоспар;
      Орта мерзiмдi фискалдық саясат негiзiнде жасалады.
      16. Алдағы үш жылдық кезеңге арналған бюджеттiк өтiнiмдердi республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi бюджеттiк жоспарлау жөнiндегі орталық уәкiлеттi органға ағымдағы қаржы жылының 25 маусымынан кешiктiрмей бюджеттiк жоспарлау жөнiндегі орталық уәкiлеттi орган белгiлеген кестеге сәйкес ұсынады.
      17. Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың бюджеттерiне берiлетiн мақсатты трансферттердi және бюджеттiк кредиттердi қаржыландыруды жүзеге асыратын республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлетті органға облыстар, республикалық маңызы бар қалалардың, астана бөлiнiсiнде осы бюджеттік бағдарламалар бойынша негiзделген есептеулердi ұсынады.

  5-тарау. Республикалық бюджеттiк бағдарламалар
әкiмшiлерiнiң бюджеттік өтiнiмдерiн қарау

      18. Бюджеттік жоспарлау жөнiндегі орталық уәкiлетті орган:
      1) республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттiк өтiнiмдерiн олардың осы Ережеде және Қазақстан Республикасының бюджеттік заңнамасында қойылатын талаптарға сәйкестiгіне қарайды;
      2) Қазақстан Республикасының Үкiметi айқындаған тәртiппен ұсынылып отырған бюджеттiк бағдарламалардың тиiмдiлiгiн бағалауды жүргiзедi;
      3) республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттік өтiнiмдерi бойынша қорытынды дайындайды;
      4) облыстық бюджеттерге, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың бюджеттерiне республикалық бюджеттен берiлетiн мақсатты трансферттер мен бюджеттiк кредиттердiң көлемi жөнiнде ұсыныс дайындайды.
      19. Республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттiк өтiнiмдерi жөнiндегі қорытындының нысанын бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган айқындайды.
      20. Республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттік өтiнiмдерi және бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi органның олар бойынша қорытындысы, сондай-ақ бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi органның облыстық бюджеттерге, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың бюджеттерiне республикалық бюджеттен берiлетiн мақсатты трансферттер мен бюджеттiк кредиттердiң көлемi жөнiндегi ұсынысы ағымдағы қаржы жылының 15 шiлдесiнен бастап Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгiзiледi.
      21. Республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттiк өтiнiмдерi Республикалық бюджет комиссиясының қарауына екi кезеңмен енгiзiлуi мүмкiн.
      Бiрiншi кезеңде ағымдағы бюджеттiк бағдарламалар енгiзiледi. Бұл ретте, жаңа әрi қосымша бюджет қаражатын талап ететiн, жеке қаралатын бюджеттiк бағдарламаларды қоспағанда, Республикалық бюджет комиссиясы ағымдағы бюджеттiк бағдарламаларды бюджеттiк бағдарламалардың барлық әкiмшiлерi бойынша тұтастай қарайды.
      Екiншi кезеңде бюджеттiк даму бағдарламалары енгiзiледi.
      Республикалық бюджет комиссиясы бюджеттiк өтiнiмдердi тақырыптық топтар бойынша қарау тәртiбiн белгiлей алады.
      22. Республикалық бюджет комиссиясының республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттiк өтiнiмдерiн қарау кестесiн Республикалық бюджет комиссиясының жұмыс органы жасайды.
      23. Республикалық бюджет комиссиясы енгiзiлген республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттiк өтiнiмдерiн, бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi органның қорытындыларын, сондай-ақ облыстық бюджеттерге, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың бюджеттерiне республикалық бюджеттен берiлетiн мақсатты трансферттер мен бюджеттiк кредиттердiң көлемi жөнiндегi ұсынысты қарайды және ағымдағы қаржы жылының 25 шiлдесiне дейiн олар жөнiнде шешiм қабылдайды.
      24. Бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган мен республикалық бюджеттік бағдарламалар әкiмшiлерiнiң арасындағы келiспеушiлiктердi Республикалық бюджет комиссиясы қарайды.
      25. Республикалық бюджет комиссиясы бюджеттiк бағдарламалар бойынша түпкiлiктi шешім қабылдағаннан кейiн республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi қосымша өтiнiмдер бере алмайды.
      26. Республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi ағымдағы қаржы жылының 15 тамызына дейiн республикалық бюджеттiк бағдарламалар паспорттарының жобаларын және шығыстарды есептеулердi Республикалық бюджет комиссиясының шешiмдерiне сәйкес келтiредi және оларды бюджеттiк жоспарлау жөнiндегі орталық уәкiлеттi органға ұсынады.

  6-тарау. Алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңның жобасын әзiрлеу

      27. Бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган Республикалық бюджет комиссиясы қабылдаған шешiмдер негiзiнде алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасының түпкiлiктi нұсқасын жасайды және оны Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгiзедi.
      Алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасының түпкiлiктi нұсқасын қарау және айқындау жоспарланып отырған қаржы жылының алдындағы жылдың 1 тамызынан кешiктiрiлмей аяқталады.
      28. Бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлетті орган алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет жобасының түпкiлiктi нұсқасы негiзiнде алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңның жобасын жасайды және ағымдағы қаржы жылының 15 тамызынан кешiктiрiлмейтiн мерзiмде оны Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қарауына ұсынады.
      29. Алдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңның жобасын Қазақстан Республикасының Үкiметi ағымдағы жылдың 1 қыркүйегінен кешiктiрмей Қазақстан Республикасының Парламентiне енгiзедi.

  2-бөлiм. Төтенше мемлекеттік бюджетті әзiрлеу

  7-тарау. Жалпы ережелер

      30. Қазақстан Республикасы Президентiнiң Қазақстан Республикасының бүкiл аумағында төтенше немесе соғыс жағдайын енгiзу туралы Жарлығы не Қазақстан Республикасының бiрнеше өңiрiнiң аумағында төтенше жағдайды енгiзу төтенше мемлекеттiк бюджеттi әзiрлеу үшiн негiз болып табылады.
      31. Төтенше мемлекеттiк бюджет республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң негiзiнде қалыптастырылады.

  8-тарау. Төтенше мемлекеттiк бюджет жобасын әзiрлеу

      32. Қазақстан Республикасының Президентi төтенше немесе соғыс жағдайын енгiзген кезде бюджеттi атқару жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi органға Қазақстан Республикасы Президентiнiң төтенше немесе соғыс жағдайын енгiзу туралы Жарлығы қабылданған күнгi жағдай бойынша республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң бекiтiлген, нақтыланған, түзетiлген көрсеткiштерiн және олардың кассалық атқарылуын ұсынады.
      33. Тиiстi мемлекеттiк органдар бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi органға төтенше немесе соғыс жағдайының әрекет ету уақытында жүзеге асырылатын iс-шараларды қаржыландыру жөнiндегi бюджеттiк өтiнiмдердi енгiзедi.
      34. Бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган төтенше немесе соғыс жағдайының iс-шараларын қаржыландыру үшiн бюджеттiк бағдарламалардың тiзбесi мен көлемiн, сондай-ақ қаржыландырылуы бюджет қаражатын қайта бөлу мақсатында тоқтатыла тұратын республикалық және жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалардың тiзбесiн жасайды және оларды Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгiзедi.
      35. 34-тармақта көрсетiлген бюджеттiк бағдарламалардың тiзбелерi мен көлемiн Республикалық бюджет комиссиясы мақұлдағаннан кейiн бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган Қазақстан Республикасы Президентiнiң төтенше мемлекеттiк бюджет туралы Жарлығының жобасын жасайды. Қазақстан Республикасы Президентiнiң төтенше мемлекеттiк бюджет туралы Жарлығының жобасына:
      1) Қазақстан Республикасының Бюджет кодексiнде белгiленген құрылым бойынша жасалатын төтенше мемлекеттiк бюджет;
      2) төтенше мемлекеттiк бюджет құрамына енгiзiлген және төтенше немесе соғыс жағдайының iс-шараларын қаржыландыруға сұранысты ескере отырып түзетiлген республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң көрсеткiштерi қоса берiледi.
      36. Егер Қазақстан Республикасы Президентiнiң төтенше немесе соғыс жағдайын енгiзу туралы Жарлығында өзгеше көзделмесе, Қазақстан Республикасы Президентiнiң төтенше мемлекеттiк бюджет туралы Жарлығының жобасын Қазақстан Республикасының Үкiметi Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен Қазақстан Республикасы Президентiнiң бекiтуiне енгiзедi.

      

Об утверждении Правил разработки проекта республиканского бюджета и чрезвычайного государственного бюджета

Указ Президента Республики Казахстан от 7 июля 2004 года N 1401. Утратил силу Указом Президента Республики Казахстан от 5 июля 2007 года N 363.

       Сноска. Указ Президента Республики Казахстан от 7 июля 2004 года N 1401 утратил силу Указом Президента Республики Казахстан от 5 июля 2007 года  N 363 .(вводится в действие со дня первого официального опубликования)

      

      Подлежит опубликованию   
в республиканской печати  

      
      В соответствии с  Бюджетным кодексом  Республики Казахстан от 24 апреля 2004 года постановляю:

      1. Утвердить прилагаемые Правила разработки проекта республиканского бюджета и чрезвычайного государственного бюджета.

      2. Настоящий Указ вступает в силу со дня подписания.

       Президент
Республики Казахстан

                                               Утверждены
                                           Указом Президента
                                         Республики Казахстан
                                       от 7 июля 2004 года N 1401

      

Правила
разработки проекта республиканского бюджета
и чрезвычайного государственного бюджета

      Настоящие Правила разработаны в соответствии с  Бюджетным кодексом  Республики Казахстан от 24 апреля 2004 года, определяют порядок разработки проекта республиканского бюджета на предстоящий финансовый год и чрезвычайного государственного бюджета.

      

  Раздел 1. Порядок разработки проекта
республиканского бюджета 

      

  Глава 1. Общие положения

      1. Основой для разработки проекта республиканского бюджета на предстоящий финансовый год являются Среднесрочный план социально-экономического развития Республики Казахстан (далее - Среднесрочный план), Среднесрочная фискальная политика Правительства Республики Казахстан на предстоящий трехлетний период (далее - Среднесрочная фискальная политика), утверждаемые Правительством Республики Казахстан, государственные, отраслевые (секторальные) программы, ежегодное Послание Президента Республики Казахстан народу Казахстана о положении в стране и основных направлениях внутренней и внешней политики республики, результаты исполнения республиканского бюджета истекшего и текущего финансовых годов, оценка эффективности республиканских бюджетных программ.  (Прим. РЦПИ: см.  P020647  ;  P040677  )
      2. Процесс разработки проекта республиканского бюджета включает в себя следующие этапы:
      1) определение прогнозных показателей поступлений на предстоящий финансовый год;
      2) определение лимитов расходов на текущие бюджетные программы и бюджетные программы развития;
      3) составление бюджетных заявок администраторами республиканских бюджетных программ;
      4) рассмотрение бюджетных заявок администраторов республиканских бюджетных программ;
      5) разработку проекта закона о республиканском бюджете на предстоящий финансовый год.

      

  Глава 2. Определение прогнозных
показателей поступлений на предстоящий
финансовый год

      3. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию с учетом утвержденных на трехлетний период объемов бюджетных изъятий и на основе Среднесрочной фискальной политики определяет прогнозные показатели поступлений республиканского бюджета на предстоящий финансовый год по структуре бюджета и направляет их на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии.
      4. Республиканская бюджетная комиссия до 5 июня текущего финансового года рассматривает прогнозные показатели поступлений республиканского бюджета на предстоящий финансовый год и принимает решение по ним.

      

  Глава 3. Определение лимитов
расходов на текущие бюджетные программы
и бюджетные программы развития

      5. Лимиты расходов республиканского бюджета формируются центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию на основе прогнозных показателей республиканского бюджета, приоритетных направлений расходования бюджетных средств, предельно допустимого размера отрицательного операционного сальдо, других показателей, определенных Среднесрочной фискальной политикой, предельно допустимого размера дефицита республиканского бюджета и других макроэкономических показателей, определенных Среднесрочным планом, прогнозных показателей поступлений в республиканский бюджет на предстоящий финансовый год, одобренных Республиканской бюджетной комиссией.
      6. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию вносит на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии:
      лимит расходов бюджета на текущие бюджетные программы;
      лимит расходов бюджета на бюджетные программы развития.
      7. При расчете лимитов расходов на текущие бюджетные программы учитывается следующее:
      1) общий объем затрат на текущие бюджетные программы, включая объемы бюджетных субвенций, установленных на трехлетний период, не должен превышать объем доходов республиканского бюджета;
      2) утвержденные натуральные нормы;
      3) объем текущих бюджетных программ текущего финансового года;
      4) направления, отраженные в Среднесрочной фискальной политике, по увеличению или сокращению бюджетных расходов;
      5) необходимость исключения завершающихся в текущем финансовом году текущих бюджетных программ;
      6) другие необходимые условия.
      8. Лимиты расходов на текущие бюджетные программы определяются для каждого администратора республиканских бюджетных программ. Допускается выделение отдельных видов расходов из общих лимитов.
      9. Лимит расходов на бюджетные программы развития определяется в целом, без распределения между администраторами республиканских бюджетных программ. Объем лимита расходов на бюджетные программы развития рассчитывается как разница между общим прогнозным объемом расходов республиканского бюджета и общим объемом лимитов расходов на текущие бюджетные программы.
      10. Республиканская бюджетная комиссия до 5 июня текущего финансового года рассматривает и одобряет лимиты расходов на текущие бюджетные программы, бюджетные программы развития.
      11. Одобренные Республиканской бюджетной комиссией лимиты расходов на текущие бюджетные программы доводятся в течение трех рабочих дней центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию до администраторов республиканских бюджетных программ, а лимит расходов на бюджетные программы развития - до центрального уполномоченного органа по экономическому планированию для отбора бюджетных инвестиционных проектов (программ).
      12. Центральный уполномоченный орган по экономическому планированию на основе результатов рассмотрения заявок администраторов республиканских бюджетных программ по бюджетным инвестиционным проектам (программам), финансово-экономических обоснований бюджетных инвестиций, осуществляемых посредством участия в формировании и увеличении уставного капитала юридических лиц, и в пределах лимитов расходов на бюджетные программы развития, определенных Республиканской бюджетной комиссией, формирует и вносит на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии до 15 июня текущего финансового года:
      1) перечень приоритетных бюджетных инвестиционных проектов (программ) с учетом реализуемых в текущем финансовом году инвестиционных проектов (программ) в разрезе государственных, отраслевых (секторальных) программ;
      2) предложения по бюджетным инвестициям, осуществляемым посредством участия в формировании и увеличении уставного капитала юридических лиц.
      13. Республиканская бюджетная комиссия рассматривает указанные в пункте 12 перечень и предложения, определяет источник и механизм их финансирования и администраторов республиканских бюджетных программ, которые будут ответственными за их реализацию.
      14. Одобренные Республиканской бюджетной комиссией перечень приоритетных бюджетных инвестиционных проектов (программ) и предложения по бюджетным инвестициям, осуществляемым посредством участия в формировании и увеличении уставного капитала юридических лиц, доводятся центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию до администраторов республиканских бюджетных программ в течение трех рабочих дней.

      

  Глава 4. Составление бюджетных
заявок администраторами республиканских
бюджетных программ

      15. Бюджетная заявка администраторов республиканских бюджетных программ составляется в порядке, устанавливаемом центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию, на основе:
      единой бюджетной классификации;
      лимита расходов на текущие бюджетные программы;
      перечня приоритетных бюджетных инвестиционных проектов (программ);
      бюджетной заявки на трехлетний период, одобренной Республиканской бюджетной комиссией в истекшем финансовом году;
      Среднесрочного плана;
      Среднесрочной фискальной политики.
      16. Бюджетные заявки на предстоящий трехлетний период представляются администраторами республиканских бюджетных программ в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию не позднее 25 июня текущего финансового года согласно графику, установленному центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.
      17. Администраторы республиканских бюджетных программ, осуществляющие финансирование целевых трансфертов и бюджетных кредитов бюджетам областей, городов республиканского значения, столицы, представляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию обоснованные расчеты по данным бюджетным программам в разрезе областей, городов республиканского значения, столицы.

      

  Глава 5. Рассмотрение бюджетных
заявок администраторов республиканских
бюджетных программ

      18. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию:
      1) рассматривает бюджетные заявки администраторов республиканских бюджетных программ на предмет их соответствия требованиям, предъявляемым настоящими Правилами и бюджетным законодательством Республики Казахстан;
      2) проводит оценку эффективности предлагаемых бюджетных программ в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан;
      3) готовит заключение по бюджетным заявкам администраторов республиканских бюджетных программ;
      4) готовит предложение по объемам целевых трансфертов и бюджетных кредитов из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам городов республиканского значения, столицы.
      19. Форма заключения по бюджетным заявкам администраторов республиканских бюджетных программ определяется центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.
      20. Бюджетные заявки администраторов республиканских бюджетных программ и заключения центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию по ним, а также предложение центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию по объемам целевых трансфертов и бюджетных кредитов из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам городов республиканского значения, столицы, начиная с 15 июля текущего финансового года, вносятся на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии.
      21. Бюджетные заявки администраторов республиканских бюджетных программ могут вноситься на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии в два этапа.
      На первом этапе вносятся текущие бюджетные программы. При этом текущие бюджетные программы рассматриваются на Республиканской бюджетной комиссии в целом по всем администраторам республиканских бюджетных программ, за исключением новых и требующих дополнительных бюджетных средств бюджетных программ, которые рассматриваются отдельно.
      На втором этапе вносятся бюджетные программы развития.
      Республиканской бюджетной комиссией может устанавливаться порядок рассмотрения бюджетных заявок по тематическим блокам.
      22. График рассмотрения Республиканской бюджетной комиссией бюджетных заявок администраторов республиканских бюджетных программ составляется рабочим органом Республиканской бюджетной комиссии.
      23. Республиканская бюджетная комиссия рассматривает внесенные бюджетные заявки администраторов республиканских бюджетных программ, заключения центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию, а также предложение по объемам целевых трансфертов и бюджетных кредитов из республиканского бюджета областным бюджетам, бюджетам городов республиканского значения, столицы и до 25 июля текущего финансового года принимает по ним решение.
      24. Разногласия между центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию и администраторами республиканских бюджетных программ рассматриваются Республиканской бюджетной комиссией.
      25. После принятия Республиканской бюджетной комиссией окончательного решения по бюджетным программам администраторы республиканских бюджетных программ не могут представлять дополнительные заявки.
      26. Администраторы республиканских бюджетных программ до 15 августа текущего финансового года приводят проекты паспортов республиканских бюджетных программ и расчеты расходов в соответствие с решениями Республиканской бюджетной комиссии и представляют их в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию.

      

  Глава 6. Разработка проекта закона
о республиканском бюджете на предстоящий
финансовый год

      27. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию на основе принятых решений Республиканской бюджетной комиссии составляет окончательный вариант проекта республиканского бюджета на предстоящий финансовый год и вносит его на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии.
      Рассмотрение и определение окончательного варианта проекта республиканского бюджета на предстоящий финансовый год завершаются не позднее 1 августа года, предшествующего планируемому финансовому году.
      28. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию на основе окончательного варианта проекта республиканского бюджета на предстоящий финансовый год составляет проект закона о республиканском бюджете на предстоящий финансовый год и не позднее 15 августа текущего финансового года представляет его на рассмотрение Правительству Республики Казахстан.
      29. Проект закона о республиканском бюджете на предстоящий финансовый год вносится Правительством Республики Казахстан в Парламент Республики Казахстан не позднее 1 сентября текущего финансового года.

      

  Раздел 2. Разработка чрезвычайного
государственного бюджета 
 

  Глава 7. Общие положения

      30. Основанием для разработки чрезвычайного государственного бюджета является Указ Президента Республики Казахстан о введении на всей территории Республики Казахстан чрезвычайного или военного положения либо введении чрезвычайного положения на территории нескольких регионов Республики Казахстан.
      31. Чрезвычайный государственный бюджет формируется на основе республиканского и местных бюджетов.

      

  Глава 8. Разработка проекта чрезвычайного
государственного бюджета

      32. При введении Президентом Республики Казахстан чрезвычайного или военного положения центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета представляет в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию утвержденные, уточненные, скорректированные показатели республиканского и местных бюджетов и их кассовое исполнение по состоянию на дату принятия Указа Президента Республики Казахстан о введении чрезвычайного или военного положения.
      33. Соответствующие государственные органы вносят в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию бюджетные заявки по финансированию мероприятий, осуществляемых в период действия чрезвычайного или военного положения.
      34. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию составляет перечень и объемы бюджетных программ для финансирования мероприятий чрезвычайного или военного положения, а также перечень республиканских и местных бюджетных программ, финансирование которых приостанавливается в целях перераспределения бюджетных средств, и вносит их на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии.
      35. После одобрения Республиканской бюджетной комиссией указанных в пункте 34 перечней и объемов бюджетных программ центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию составляет проект Указа Президента Республики Казахстан о чрезвычайном государственном бюджете. К проекту Указа Президента Республики Казахстан о чрезвычайном государственном бюджете прилагаются:
      1) чрезвычайный государственный бюджет, который составляется по установленной Бюджетным кодексом Республики Казахстан структуре;
      2) показатели республиканского и местных бюджетов, включенные в состав чрезвычайного государственного бюджета и скорректированные с учетом потребности на финансирование мероприятий чрезвычайного или военного положения.
      36. Проект Указа Президента Республики Казахстан о чрезвычайном государственном бюджете вносится Правительством Республики Казахстан на утверждение Президенту Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке, если иное не предусмотрено Указом Президента Республики Казахстан о введении чрезвычайного или военного положения.