Жеке кәсіпкерлік саласында азаматтық және қызметтік қару мен оның патрондарының, азаматтық пиротехникалық заттар мен оларды қолданып жасалған бұйымдардың айналымы саласында жұмыспен қамтылған жеке және заңды тұлғалардың қызметінің, жарылғыш және улы заттартарды қолдану мен олардың жұмыс істеуінің белгіленген қағидаларының сақталуының, күзет қызметі, түрлі-түсті бейнелі көбейткіш-көшіргіш техниканың, сондай-ақ штемпельдік-гравюралық кәсіпорындардың қызметінің және құрылыс-монтаждау жұмысын орындау кезіндегі қызметті қоспағанда, күзет сигнализациясы құралдарын монтаждау, ретке келтіру және оларға техникалық қызмет көрсету жөніндегі қызметті жүзеге асыратын субъектілер қызметінің тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2011 жылғы 28 наурыздағы № 132 және Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрінің 2011 жылғы 11 сәуірдегі № 100 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2011 жылы 26 сәуірде № 6916 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2013 жылғы 29 мамырдағы № 359 және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің бірінші орынбасары - Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрінің 2013 жылғы 27 маусымдағы № 113/НҚ бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ішкі істер министрінің 29.05.2013 № 359 және ҚР Премьер-Министрінің бірінші орынбасары - ҚР Өңірлік даму министрінің 27.06.2013 № 113/НҚ бірлескен бұйрығымен (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      «Қазақстан Республикасында мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасы Заңы 13-бабының 3 және 4-тармақтарына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Жеке кәсіпкерлік саласында азаматтық және қызметтік қару мен оның патрондарының, азаматтық пиротехникалық заттар мен оларды қолданып жасалған бұйымдардың айналымы саласында жұмыспен қамтылған жеке және заңды тұлғалардың қызметінің, жарылғыш және улы заттартарды қолдану мен олардың жұмыс істеуінің белгіленген қағидаларының сақталуының, күзет қызметі, түрлі-түсті бейнелі көбейткіш-көшіргіш техниканың, сондай-ақ штемпельдік-гравюралық кәсіпорындардың қызметінің және құрылыс-монтаждау жұмысын орындау кезіндегі қызметті қоспағанда, күзет сигнализациясы құралдарын монтаждау, ретке келтіру және оларға техникалық қызмет көрсету жөніндегі қызметті жүзеге асыратын субъектілер қызметінің тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Әкімшілік полиция комитетінің төрағасы (Қ.С. Тыныбеков):
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өтуін қамтамасыз етсін;
      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсында жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Астана және Алматы қалаларының, облыстардың және көліктегі ішкі істер департаменттерінің бастықтары осы бұйрықты зерделеуді және талаптарының орындалуын ұйымдастырсын.
      4. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2009 жылғы 29 желтоқсандағы № 504 және Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2010 жылғы 10 ақпандағы № 41 «Құрылыс-монтаждау жұмысын орындау кезіндегі қызметті қоспағанда, күзет сигнализациясы құралдарын монтаждау, ретке келтіру және оларға техникалық қызмет көрсету жөніндегі қызметті жүзеге асыратын субъектілерді, күзет қызметі субъектілерін, сондай-ақ азаматтық және қызметтік қару мен оның патрондарын, жарылғыш заттар мен материалдарды, азаматтық пиротехникалық заттар мен оларды қолданып жасалған бұйымдарды, улы заттарды, түрлі-түсті көбейту-көшіру техникасын сақтайтын субъектілерді және мөрлер мен мөртаңбаларды дайындау жөніндегі штемпельдік-граверлік кәсіпорындардың тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін бекіту туралы» бірлескен бұйрықтарының күші жойылды деп есептелсін.
      5. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Ішкі істер министрінің орынбасары А.В. Кулиничке жүктелсін.
      6. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының          Қазақстан Республикасының
      Ішкі істер министрі                Экономикалық даму және
      ____________ С. Баймағанбетов      сауда министрі
                                         ____________ Ж. Айтжанова
      2011 жылғы " " ______              2011 жылғы " " ______

Қазақстан Республикасы    
Ішкі істер министрінің   
2011 жылғы 28 наурыздағы № 132
және Қазақстан Республикасы
Экономикалық даму және сауда
министрінің         
2011 жылғы 11 сәуірдегі № 100
бірлескен бұйрығымен бекітілген

Жеке кәсіпкерлік саласында азаматтық және қызметтік қару мен
оның патрондарының, азаматтық пиротехникалық заттар мен
оларды қолданып жасалған бұйымдардың айналымы саласында
жұмыспен қамтылған жеке және заңды тұлғалар қызметінің,
жарылғыш және улы заттарды қолдану мен олардың жұмыс
істеуінің белгіленген қағидаларының сақталуының, күзет
қызметінің, түрлі-түсті бейнелі көбейткіш-көшіргіш
техниканың, сондай-ақ штемпельдік-гравюралық
кәсіпорындардың және құрылыс-монтаждау жұмысын орындау
кезіндегі қызметті қоспағанда, күзет сигнализациясы
құралдарын монтаждау, ретке келтіру және оларға
техникалық қызмет көрсету жөніндегі қызметті жүзеге
асыратын субъектілер қызметінің тәуекел дәрежесін бағалау
критерийлері

1. Жалпы ережелер

      1. Осы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері жеке кәсіпкерлік саласында азаматтық және қызметтік қару мен оның патрондарының (бұдан әрі - қару-жарақ), азаматтық пиротехникалық заттар мен оларды қолданып жасалған бұйымдардың айналымы саласында жұмыспен қамтылған жеке және заңды тұлғалардың қызметінің, жарылғыш және улы заттарды қолдану мен олардың жұмыс істеуінің белгіленген қағидаларының сақталуының, күзет қызметі, түрлі-түсті бейнелі көбейткіш-көшіргіш техниканың, сондай-ақ штемпельдік-гравюралық кәсіпорындардың қызметінің және құрылыс-монтаждау жұмысын орындау кезіндегі қызметті қоспағанда, күзет сигнализациясы құралдарын монтаждау, ретке келтіру және оларға техникалық қызмет көрсету жөніндегі қызметті жүзеге асыратын субъектілер (бұдан әрі - реттеу субъектілері) үшін әзірленген.
      2. Осы критерийлерде мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) тәуекел - азаматтардың өмірі мен денсаулығына, меншікке және қоршаған ортаға зиян келтіру, сондай-ақ қоғамдық қауіпсіздікке, оның зардарының ауырлық дәрежесін ескере отырып:
      заңсыз әскерилендірілген құрылымдар немесе қылмыстық ұйымдар құру, шетелдік қатысумен күзет құрылымдарының жұмыс істеуі, еліміздегі жағдайды тұрақсыздандыру, құқыққа қарсы әрекеттер жасау үшін күзет ұйымдарын пайдалану;
      қару-жарақтың, жарылғыш және улы заттардың заңсыз айналымға өтуі, оларды құқыққа қарсы мақсаттарда, оның ішінде терроризм актілерін жасау кезінде пайдалану;
      ақша белгілері мен бағалы қағаздарды, конституциялық құрылысты күштеп өзгертуге, мемлекеттің тұтастығын бұзуға, ұлттық қауіпсіздікке қауіп төндіруге шақыратын баспа өнімдерін заңсыз жасау арқылы қауіп-қатер төндіру ықтималдылығы;
      2) тексерілетін субъектілер - азаматтық және қызметтік қару мен оның патрондарының, азаматтық пиротехникалық заттар мен оларды қолданып жасалған бұйымдардың айналымы саласында жұмыспен қамтылған, жарылғыш және улы заттарды қолдану, күзет қызметін, түрлі-түсті бейнелі көбейткіш-көшіргіш техниканы, штемпельдік-гравюралық кәсіпорындар жеке және заңды тұлғалар сондай-ақ құрылыс-монтаждау жұмысын орындау кезіндегі қызметті қоспағанда, күзет сигнализациясы құралдарын монтаждау, ретке келтіру және оларға техникалық қызмет көрсету жөніндегі қызметті жүзеге асыратын сондай-ақ субъектілері.
      3. Жоспарлы тексерістер жүргізу тәуекел дәрежесіне байланысты:
      жоғары тәуекел дәрежесі кезінде - жылына бір реттен;
      орташа тәуекел дәрежесі кезінде - үш жылда бір реттен;
      төмен тәуекел дәрежесі кезінде - бес жылда бір реттен жиі емес кезеңділікпен белгіленеді.
      4. Тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері 2 түрге бөлінеді:
      1) объективтік – реттеу субъектілерінің қызметін жүзеге асыру кезіндегі ықтимал тәуекелдің маңыздылығына негізделген;
      2) субъективтік - реттеу субъектілерінің белгіленген талаптарды бұзуға жол беруіне қарай белгіленеді.
      Субъективтік критерийлер елеулі және елеусіз бұзушылықтар болып бөлінеді.
      5. Тәуекел дәрежелері бойынша реттеу субъектілерін бастапқы жатқызу тәуекел дәрежесін бағалаудың объективтік критерийлері негізінде ғана жүзеге асырылады.
      6. Тәуекел дәрежесі бойынша реттеу субъектілерін екінші рет жатқызу субъективтік критерийлерді ескере отырып жүзеге асырылады.
      Елеусіз тәуекел дәрежесінің 3-тобына кіретін реттеу субъектілері тексерілетін кезең ішінде бір елеулі немесе екі елеусіз заң бұзушылық жасаған жағдайда орташа тауекел дәріжесінің 2-тобына, ал үш елеулі заң бұзушылық жасаған жағдайда жоғары тәуекел дәрежесінің 1-тобына ауыстырылады.
      Орташа тәуекел дәрежесінің 2-тобына кіретін реттеу субъектілері тексерілетін кезең ішінде бір елеулі немесе екі елеусіз заң бұзушылық жасаған жағдайда жоғары тәуекел дәрежесінің 1-тобына ауыстырылады.
      Соңғы жоспарлы тексеріс заң бұзушылықтарды анықтамаған жағдайда реттеу субъектілері дәрежесі аз тәуекел тобына ауыстырылады.
      Жоғары тәуекел дәрежесінің 1-тобына жатқызылған реттеу субъектілері объективтік критерий бойынша төменірек тәуекел тобына ауыстырылмайды және жыл сайын тексеруге жатады.
      7. 2 және 3-ші тәуекел топтарына жатқызылған реттеу субъектілері тексеріс жоспарларына соңғы тексерістің күнін ескере отырып енгізіледі.

2. Жеке кәсіпкерлік саласында азаматтық және қызметтік қару мен
оның патрондарының, азаматтық пиротехникалық заттар мен
оларды қолданып жасалған бұйымдардың айналымы саласында
жұмыспен қамтылған жеке және заңды тұлғалардың
қызметінің, жарылғыш және улы заттарды қолдану мен
олардың жұмыс істеуінің белгіленген қағидаларының
сақталуының, түрлі-түсті бейнелі көбейткіш-көшіргіш
техниканың, сондай-ақ штемпельдік-гравюралық
кәсіпорындардың тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері

      8. Реттеу субъектілері объективтік критерийлері бойынша мынадай тәуекел топтарына бөлінеді:
      тәуекел дәрежесі жоғары 1-топқа – қару-жарақты, жарылғыш және улы заттарды пайдаланатын және сақтайтын заңды тұлғалар;
      тәуекел дәрежесі орташа 2-топқа - азаматтық пиротехникалық заттарды және оларды қолданып жасалған бұйымдарды сақтайтын және пайдаланатын заңды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлер;
      тәуекел дәрежесі елеусіз 3-топқа - түрлі-түсті бейнедегі көбейту-көшіру техникасын сақтайтын және пайдаланатын заңды тұлғалар, сондай-ақ мөрлер мен мөртаңбаларды дайындау жөніндегі штемпельдік-граверлік кәсіпорындар (заңды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлер).
      9. Елеулі заң бұзушылықтарға мыналар жатады:
      1) қару-жарақты, жарылғыш және улы заттарды, азаматтық пиротехникалық бұйымдарды, түрлі-түсті бейнедегі көбейту-көшіру техникасын сақтауға, штемпельдік-граверлік кәсіпорындардың жұмыс істеуіне рұқсаттың болмауы;
      2) қару-жарақты, жарылғыш және улы заттарды, азаматтық пиротехникалық бұйымдарды тасымалдауға рұқсаттың болмауы;
      3) реттеу объектілерінің қызметкерлерінде қызметтік қаруды сақтауға және алып жүруге жеке рұқсатының болмауы;
      4) қызметтік қаруды мақсатынан тыс пайдалану;
      5) қару-жарақты, белгіленбеген жерде сақтау;
      6) қару-жарақтың, жарылғыш және улы заттардың, азаматтық пиротехникалық бұйымдардың, түрлі-түсті бейнедегі көбейту-көшіру техникасының, мөрлер мен мөртаңбалардың ұрлану немесе жоғалу фактілеріне жол беру;
      7) қару-жараққа, жарылғыш және улы заттарға, азаматтық пиротехникалық бұйымдарға, түрлі-түсті бейнедегі көбейту-көшіру техникасына, мөрлер мен мөртаңбаларға есеп жүргізу тәртібін бұзу;
      8) қару-жарақты, жарылғыш және улы заттарды, азаматтық пиротехникалық бұйымдарды, түрлі-түсті бейнедегі көбейту-көшіру техникасын, мөрлер мен мөртаңбаларды сақтауға арналған үй-жайларда өрт-күзет сигнализациясының болмауы не ақауының болуы;
      9) қару-жарақты, жарылғыш және улы заттарды, азаматтық пиротехникалық бұйымдарды, түрлі-түсті бейнедегі көбейту-көшіру техникасын, мөрлер мен мөртаңбаларды сақтауға арналған үй-жайлардың техникалық нығайтылуын бұзу;
      10) республика аумағына қару-жарақты, жарылғыш және улы заттарды, азаматтық пиротехникалық бұйымдарды, түрлі-түсті бейнедегі  көбейту-көшіру техникасын ішкі істер органдарының рұқсатынсыз әкелу (әкету);
      11) дүкендер сататын қару мен оның патрондарына сәйкестік сертификатының болмауы;
      12) қару-жараққа, жарылғыш және улы заттарға, азаматтық пиротехникалық бұйымдарға, түрлі-түсті бейнедегі көбейту-көшіру техникасына, мөрлер мен мөртаңбаларға рұқсаты бар адамдардың біліктілік талаптарына сәйкес келмеуі.
      10. Елеусіз заң бұзушылықтарға мыналар жатады:
      1) сатып алынған қару-жарақты тіркеу мерзімдерін сақтамау;
      2) реттеу субъектілері филиалдарының (өкілдіктерінің) қару-жарақты балансқа алу кезінде оны уақтылы тіркемеуі;
      3) қару-жарақты, жарылғыш және улы заттарды, азаматтық пиротехникалық бұйымдарды, түрлі-түсті бейнедегі көбейту-көшіру техникасын сақтауға, штемпельді-граверлық кәсіпорындардың жұмыс істеуіне рұқсаттарды уақтылы ұзартпау;
      4) реттеу объектілері қызметкерлерінің қызметтік қаруды сақтауға және алып жүруге жеке рұқсаттарын уақтылы ұзартпауы;
      5) келіп түскен және сатылған қару-жарақтың саны туралы есепті ұсынбау не уақтылы ұсынбау.
      6) жарылғыш және улы заттарды, азаматтық пиротехникалық бұйымдарды сақтайтын қоймаларда рұқсат етілетін нормадан асып кету.

3. Жеке кәсіпкерлік саласында күзет қызметі және
құрылыс-монтаждау жұмысын орындау кезіндегі қызметті
қоспағанда, күзет сигнализациясы құралдарын монтаждау,
ретке келтіру және оларға техникалық қызмет көрсету
жөніндегі қызметті жүзеге асыратын субъектілер қызметінің
тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері

      11. Объективтік критерийлерге мыналар жатады:
      тәуекел дәрежесі жоғары 1-топқа-күзет қызметін қызметтік және азаматтық қаруды пайдалана отырып жүзеге асыратын заңды және жеке тұлғалар;
      тәуекел дәрежесі орташа 2-топқа-күзет қызметін қызметтік және азаматтық қаруды пайдаланбай жүзеге асыратын, сондай-ақ соңғы үш жылда құрылыс-монтаждау жұмыстарын орындау кезінде заң бұзушылық жасаған қызметті қоспағанда, күзет дабылы құралдарын монтаждау, ретке келтіру және оларға техникалық қызмет көрсету жөніндегі қызметпен айналысатын заңды және жеке тұлғалар;
      тәуекел дәрежесі елеусіз 3-топқа-күзет қызметін жүзеге асыратын, сондай-ақ 1 және 2-топтарға енгізілмеген құрылыс-монтаж жұмыстарын орындау кезіндегі қызметті қоспағанда, күзет дабылы құралдарын монтаждау, ретке келтіру және оларға техникалық қызмет көрсету жөніндегі қызметпен айналысатын заңды және жеке тұлғалар.
      12. Елеулі заң бұзушылықтарға мыналар жатады:
      1) күзет құрылымдарының қызметінде шетелдік қатысудың болуы;
      2) күзет құрылымы басшысының не күзетшінің психикалық ауруының болуы, маскүнем, нашақор болуы;
      3) күзет құрылымы басшысының не күзетшінің қасақана қылмыс жасағаны үшін соттылығының болуы;
      4) күзет құрылымы басшының жоғары заңгерлік білімі немесе Қарулы Күштерде басшылық лауазымдарда немесе құқық қорғау органдарында басшы лауазымдарда кемінде үш жыл жұмыс өтілінің болмауы;
      5) күзет құрылымдарының басшысының не күзетшінің арнайы даярлық курстарынан өткені туралы куәлігінің болмауы;
      6) қызметтік қару пайдаланған жағдайда қару-жарақ және оқ-дәрілерді сақтауға арналған үй-жайдың (не белгіленген талаптарға жауап беретін үй-жайларда оларды сақтауға келісім-шарттың) болмауы;
      7) күзет құрылымдарының басшылары мен күзетшілерінің қызметтік міндеттерін орындау кезінде қылмыс жасауы;
      8) қауіпсіздік жүйесін орнату бойынша жұмыс жүргізушілерде жоғары кернеулі (1000 вольтқа дейін) жұмыстарға рұқсатының болмауы.
      13. Елеусіз заң бұзушылықтарға мыналар жатады:
      1) ішкі істер органдары қызметкерлерінің ұйғарымын және басқа да заңды талаптарын орындамау;
      2) күзет құрылымы басшысының не күзетшінің біліктілікті арттыру курстарынан (оқытудың арнайы курсы) уақтылы өтпеуі;
      3) реттеу субъектісінің қызмет көрсету туралы келісім-шарт жасасудың жазбаша нысанын сақтамауы;
      4) объектілерді күзету кезінде күзетшілердің белгіленген нормативтік штаттық санын бұзу;
      5) күзет құрылымы басшысының не күзетшінің жас ерекшелігінің сәйкес келмеуі;
      6) күзетші лауазымын атқаратын қызметкерлердің міндетті сақтандырылуы туралы талаптардың сақталмауы;
      7) күзет құрылымдары қызметкерлерінің қызметтік міндетін орындау кезінде белгіленбеген үлгідегі нысанды киім киюі;
      8) ұйым басшысының қауіпсіздік жүйесін орнату бойынша техникалық қауіпсіздік саласындағы жұмыстың бейініне сәйкес келетін жоғары техникалық білімінің (жеке тұлғалар үшін – жоғары немесе орта арнаулы білім) болмауы;
      9) ұйымда қауіпсіздік жүйесін орнату бойынша радиожелілік спектрі бар жабдықтарды пайдалану туралы санитарлық және экологиялық қадағалау органдары қорытындысының болмауы;
      10) ұйымда қауіпсіздік жүйесін орнату бойынша санитарлық және экологиялық нормаларға жауап беретін арнайы құрал-жабдықтар мен үй-жайлардың болмауы.

Об утверждении критериев оценки степени риска в сфере частного предпринимательства за деятельностью физических и юридических лиц, занятых в сфере оборота гражданского и служебного оружия и патронов к нему, гражданских пиротехнических веществ и изделий с их применением, за соблюдением установленных правил обращения и функционирования взрывчатых и ядовитых веществ, за охранной деятельностью, за множительно-копировальной техникой цветного изображения, а также деятельностью штемпельно-граверных предприятий и субъектов, осуществляющих деятельность по монтажу, наладке и техническому обслуживанию средств охранной сигнализации, за исключением деятельности при выполнении строительно-монтажных работ

Совместный приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 28 марта 2011 года № 132 и Министра экономического развития и торговли Республики Казахстан от 11 апреля 2011 года № 100. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 апреля 2011 года № 6916. Утратил силу совместным приказом Министра внутренних дел РК от 29 мая 2013 года № 359 и Первого заместителя Премьер-Министра РК - Министра регионального развития РК от 27 июня 2013 года № 113/НҚ

      Сноска. Совместный приказ утратил силу совместным приказом Министра внутренних дел РК от 29.05.2013 № 359 и Первого заместителя Премьер-Министра РК - Министра регионального развития РК от 27.06.2013 № 113/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ!
      Порядок введения в действие приказа см. п. 6.

      В соответствии с пунктами 3 и 4 статьи 13 Закона Республики Казахстан "О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан" ПРИКАЗЫВАЕМ:
      1. Утвердить прилагаемые критерии оценки степени риска в сфере частного предпринимательства за деятельностью физических и юридических лиц, занятых в сфере оборота гражданского и служебного оружия и патронов к нему, гражданских пиротехнических веществ и изделий с их применением, за соблюдением установленных правил обращения и функционирования взрывчатых и ядовитых веществ, за охранной деятельностью, за множительно-копировальной техникой цветного изображения, а также деятельностью штемпельно-граверных предприятий и субъектов, осуществляющих деятельность по монтажу, наладке и техническому обслуживанию средств охранной сигнализации, за исключением деятельности при выполнении строительно-монтажных работ.
      2. Председателю Комитета административной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Тыныбеков К.С.) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) официальное опубликование после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      3) опубликование настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан.
      3. Начальникам Департаментов внутренних дел областей, городов Астана, Алматы, и на транспорте организовать изучение и выполнение требований настоящего приказа.
      4. Признать утратившим силу совместный приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 29 декабря 2009 года № 504 и Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 10 февраля 2010 года № 41 "Об утверждении критериев оценки степени риска субъектов, осуществляющих деятельность по монтажу, наладке и техническому обслуживанию средств охранной сигнализации, за исключением деятельности при выполнении строительно-монтажных работ, субъектов охранной деятельности, а также субъектов с хранением гражданского и служебного оружия и патронов к нему, взрывчатых веществ и материалов, гражданских пиротехнических веществ и изделий с их применением, ядовитых веществ, множительно-копировальной техники цветного изображения и штемпельно-граверных предприятий по изготовлению печатей и штампов".
      5. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Министра внутренних дел Республики Казахстан Кулинич А.В.
      6. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр внутренних дел                  Министр экономического
      Республики Казахстан                    развития и торговли
      ________ С. Баймаганбетов               Республики Казахстан
                                              ________ Ж. Айтжанова

Утверждены
совместным приказом
Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 28 марта 2011 года № 132
и Министра экономического развития и
торговли Республики Казахстан
от 11 апреля 2011 года № 100

Критерии оценки степени риска в сфере частного
предпринимательства за деятельностью физических и юридических
лиц, занятых в сфере оборота гражданского и служебного оружия и
патронов к нему, гражданских пиротехнических веществ и изделий
с их применением, за соблюдением установленных правил обращения
и функционирования взрывчатых и ядовитых веществ, за охранной
деятельностью, за множительно-копировальной техникой цветного
изображения, а также деятельностью штемпельно-граверных
предприятий и субъектов, осуществляющих деятельность по
монтажу, наладке и техническому обслуживанию средств охранной
сигнализации, за исключением деятельности при выполнении
строительно-монтажных работ

1. Общие положения

      1. Настоящие критерии оценки степени рисков в сфере частного предпринимательства разработаны для субъектов осуществляющих деятельность по монтажу, наладке и техническому обслуживанию средств охранной сигнализации, за исключением деятельности при выполнении строительно-монтажных работ, охранной деятельности, а также субъектов занятых в сфере оборота гражданского и служебного оружия и патронов к нему (далее - оружие), гражданских пиротехнических веществ и изделий с их применением, взрывчатых и ядовитых веществ, множительно-копировальной техники цветного изображения (далее - проверяемые субъекты), штемпельно-граверных предприятий.
      2. В настоящих Критериях используются следующие понятия:
      1) риск - вероятность причинения вреда жизни и здоровью человека, нанесения ущерба имуществу и окружающей среде, а также создания угрозы общественной безопасности, с учетом степени тяжести его последствий, выразившаяся в:
      создании незаконных военизированных формирований или преступных организаций, функционировании охранных структур с иностранным участием, использовании охранных организаций для дестабилизации обстановки в стране, совершения противоправных действий;
      переходе оружия, взрывчатых и ядовитых веществ в нелегальный оборот, использовании их в противоправных целях, в том числе при совершении актов терроризма;
      незаконном изготовлении денежных знаков и ценных бумаг, печатной продукции, содержащей призывы к насильственному изменению конституционного строя, нарушению целостности государства, подрыву национальной безопасности;
      2) проверяемые субъекты - физические и юридические лица, занятые в сфере оборота гражданского и служебного оружия и патронов к нему, гражданских пиротехнических веществ и изделий с их применением, взрывчатых и ядовитых веществ, охранной деятельности, множительно-копировальной техники цветного изображения, штемпельно-граверных предприятий, а также субъекты, осуществляющие деятельность по монтажу, наладке и техническому обслуживанию средств охранной сигнализации, за исключением деятельности при выполнении строительно-монтажных работ.
      3. Периодичность проведения плановых проверок определяется в зависимости от степени риска с периодичностью не чаще:
      одного раза в год - при высокой степени риска;
      одного раза в три года - при средней степени риска;
      одного раза в пять лет - при незначительной степени риска.
      4. Критерии оценки степени риска подразделяются на 2 вида:
      1) объективные - основаны на значимости рисков, возможных при осуществлении деятельности проверяемых субъектов;
      2) субъективные - определяются в зависимости от допущенных проверяемыми субъектами нарушений установленных требований.
      Субъективные критерии состоят из значительных и незначительных нарушений.
      5. Первичное отнесение проверяемых субъектов по степеням рисков осуществляется только на основе объективных критериев оценки степени риска.
      6. Вторичное отнесение проверяемых субъектов по степеням рисков осуществляется с учетом субъективных критериев.
      Проверяемые субъекты, входящие в 3 группу незначительной степени риска, при совершении в течение проверяемого периода одного значительного или двух незначительных нарушений переводятся во 2 группу средней степени риска, а при совершении трех значительных нарушений - в 1 группу высокой степени риска.
      Проверяемые субъекты, входящие во 2 группу средней степени риска, при совершении в течение проверяемого периода одного значительного или двух незначительных нарушений переводятся в 1 группу высокой степени риска.
      При не выявлении последней плановой проверкой нарушений, проверяемые субъекты переводятся в группу меньшей степени риска.
      Проверяемые субъекты, отнесенные к 1 группе высокой степени риска по объективным критериям не могут быть переведены в более низкую группу риска и подлежат ежегодным проверкам.
      7. Проверяемые субъекты, отнесенные к 2 и 3 группам риска, включаются в план проверок с учетом даты последней проверки.

2. Критерии оценки степени риска в сфере частного
предпринимательства за деятельностью физических и юридических
лиц, занятых в сфере оборота гражданского и служебного оружия и
патронов к нему, гражданских пиротехнических веществ и изделий
с их применением, за соблюдением установленных правил обращения
и функционирования взрывчатых и ядовитых веществ, за
множительно-копировальной техникой цветного изображения, а
также деятельностью штемпельно-граверных предприятий

      8. Проверяемые субъекты по объективным критериям подразделяются на следующие группы рисков:
      1 группа с высокой степенью риска - юридические лица, использующие и хранящие оружие, взрывчатые и ядовитые вещества;
      2 группа со средней степенью риска - юридические лица и индивидуальные предприниматели, хранящие и использующие гражданские пиротехнические вещества и изделия с их применением;
      3 группа с незначительной степенью риска - юридические лица, хранящие и использующие множительно-копировальную технику цветного изображения, а также штемпельно-граверные предприятия (юридические лица и индивидуальные предприниматели) по изготовлению печатей и штампов.
      9. К значительным нарушениям относятся:
      1) отсутствие разрешения на хранение оружия, взрывчатых и ядовитых веществ, гражданских пиротехнических изделий, множительно-копировальной техники цветного изображения, функционирование штемпельно-граверного предприятия;
      2) отсутствие разрешения на перевозку оружия, взрывчатых и ядовитых веществ, гражданских пиротехнических изделий;
      3) отсутствие индивидуального разрешения на хранение и ношение служебного оружия у работников проверяемых субъектов;
      4) использование служебного оружия не по назначению;
      5) хранение оружия в неустановленном месте;
      6) допущение фактов хищения или утраты оружия, взрывчатых и ядовитых веществ, гражданских пиротехнических изделий, множительно-копировальной техники цветного изображения, печатей и штампов;
      7) нарушение порядка ведения учета оружия, взрывчатых и ядовитых веществ, гражданских пиротехнических изделий, множительно-копировальной техники цветного изображения, печатей и штампов;
      8) отсутствие либо неисправность охранно-пожарной сигнализации в помещении для хранения оружия, взрывчатых и ядовитых веществ, гражданских пиротехнических изделий, множительно-копировальной техники цветного изображения, печатей и штампов;
      9) нарушение технической укрепленности помещения для хранения оружия, взрывчатых и ядовитых веществ, гражданских пиротехнических изделий, множительно-копировальной техники цветного изображения, печатей и штампов;
      10) ввоз (вывоз) на территорию республики оружия, взрывчатых и ядовитых веществ, гражданских пиротехнических изделий, множительно-копировальной техники цветного изображения без разрешения органов внутренних дел;
      11) отсутствие сертификата соответствия на продаваемое магазинами оружие и патроны к нему;
      12) несоответствие квалификационным требованиям лиц, имеющих доступ к оружию, взрывчатым и ядовитым веществам, гражданским пиротехническим изделиям, множительно-копировальной техники цветного изображения, печатям и штампам.
      10. К незначительным нарушениям относятся:
      1) несоблюдение сроков регистрации приобретенного оружия;
      2) несвоевременная регистрация филиалами (представительствами) проверяемых субъектов оружия при его получении на баланс;
      3) несвоевременное продление разрешения на хранение оружия, взрывчатых и ядовитых веществ, гражданских пиротехнических изделий, множительно-копировальной техники цветного изображения, функционирование штемпельно-граверного предприятия;
      4) несвоевременное продление индивидуальных разрешений на хранение и ношение служебного оружия работниками проверяемых субъектов;
      5) непредставление, либо несвоевременное представление отчета о количестве поступившего и реализованного оружия;
      6) превышение допустимой нормы на складах хранения взрывчатых и ядовитых веществ, гражданских пиротехнических изделий.

3. Критерии оценки степени риска в сфере частного
предпринимательства за охранной деятельностью, а также
субъектов, осуществляющих деятельность по монтажу, наладке и
техническому обслуживанию средств охранной сигнализации, за
исключением деятельности при выполнении строительно-монтажных
работ

      11. К объективным критериям относятся:
      1 группа с высокой степенью риска - юридические и физические лица, осуществляющие охранную деятельность с использованием служебного и гражданского оружия;
      2 группа со средней степенью риска - юридические и физические лица, осуществляющие охранную деятельность без использования служебного и гражданского оружия, а также занимающиеся деятельностью по монтажу, наладке и техническому обслуживанию средств охранной сигнализации, за исключением деятельности при выполнении строительно-монтажных работ, допустившие нарушения в последние три года;
      3 группа с незначительной степенью риска - юридические и физические лица, осуществляющие охранную деятельность, а также занимающиеся деятельностью по монтажу, наладке и техническому обслуживанию средств охранной сигнализации, за исключением деятельности при выполнении строительно-монтажных работ, не вошедшие в 1 и 2 группы.
      12. К значительным нарушениям относятся:
      1) наличие иностранного участия в деятельности охранных структур;
      2) наличие у руководителя охранной структуры либо охранника психического заболевания, алкоголизма, наркомании;
      3) наличие у руководителя охранной структуры либо охранника судимости за совершение умышленного преступления;
      4) отсутствие у руководителя охранной структуры высшего юридического образования или стажа работы не менее трех лет на командных должностях в Вооруженных Силах или на руководящих должностях в правоохранительных органах;
      5) отсутствие у руководителя охранной структуры либо охранника свидетельства о прохождении специальных курсов подготовки;
      6) отсутствие помещения, предназначенного для хранения оружия и боеприпасов (либо договора на их хранение в помещениях, отвечающих установленным требованиям), в случае использования служебного оружия;
      7) совершение преступлений руководителями охранных структур и охранниками при исполнении служебных обязанностей;
      8) отсутствие у производителей работ по установке систем безопасности допуска к работам с высоким напряжением (до 1000 вольт).
      13. К незначительным нарушениям относятся:
      1) невыполнение предписаний и других законных требований сотрудников органов внутренних дел;
      2) несвоевременное прохождения руководителем охранной структуры либо охранником курсов повышения квалификации (специальный курс обучения);
      3) несоблюдение проверяемыми субъектами письменной формы заключения договоров об оказании услуг;
      4) нарушение установленного норматива штатной численности охранников при охране объектов;
      5) несоответствие руководителя охранной структуры либо охранника возрастному цензу;
      6) несоблюдение требований об обязательном страховании работников, занимающих должности охранников;
      7) ношение работниками охранных структур при исполнении служебных обязанностей форменной одежды неустановленного образца;
      8) отсутствие у руководителя организации по установке систем безопасности высшего технического образования (для физических лиц - высшего или среднего специального образования), соответствующего профилю работ в сфере технической безопасности;
      9) отсутствие в организации по установке систем безопасности заключения органов санитарного и экологического надзора об использовании оборудования с радиочастотным спектром;
      10) отсутствие в организации по установке систем безопасности специального оборудования и помещения, отвечающего санитарным и экологическим нормам.