Табиғи монополиялар салаларындағы және реттелетін нарықтардағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 27 маусымдағы № 462 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 27 шілдеде № 11768 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 26 шілдедегі № 332 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ұлттық экономика министрінің 26.07.2016 № 332 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).
      "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы" 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 1-тармағының 2) тармақшасына және 13-бабының 3-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған табиғи монополиялар салаларындағы және реттелетін нарықтардағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері бекітілсін.
      2. Мыналардың күші жойылды деп танылсын:
      1) "Реттелетін нарық салаларындағы жеке кәсіпкерлік аясындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2013 жылғы 01 шілдедегі № 199-НҚ және Қазақстан Республикасы Премьер – Министрінің бірінші орынбасары - Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрінің 2013 жылғы 05 шілдедегі № 125/НҚ бірлескен бұйрығы (Норматівтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8616 тіркелген, 2013 жылғы 20 қарашадағы № 257 (28196) "Егемен Қазақстан" газетінде жарияланған);
      2) "Табиғи монополиялар салаларындағы жеке кәсіпкерлік аясындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2013 жылғы 01 шілдедегі № 200-НҚ және Қазақстан Республикасы Премьер–Министрінің бірінші орынбасары - Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрінің 2013 жылғы 05 шілдедегі № 126/НҚ бірлескен бұйрығы (Норматівтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8617 тіркелген, 2013 жылғы 20 қарашадағы № 257 (28196) "Егемен Қазақстан" газетінде жарияланған).
      3. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитеті заңнамада белгілінген тәртіппен:
      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оны мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялануға жолдауды;
      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.
      5. Осы бұйрық оны алғаш ресми жариялаған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.
 

Қазақстан Республикасының
 


Ұлттық экономика
 


министрі
 

Е. Досаев
 

"КЕЛІСІЛГЕН"
 


Қазақстан Республикасы
 


Бас прокуратурасының Құқықтық
 


статистика және арнайы есепке алу
 


жөніндегі комитетінің төрағасы
 


_____________________ С. Айтпаева
 


2015 жылғы 29 маусым
 


   


Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика Министрінің
2015 жылғы 27 маусымдағы
№ 462 бұйрығына
қосымша

Табиғи монополиялар салаларындағы және реттелетін нарықтардағы
тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері

      1. Осы табиғи монополиялар салаларындағы және реттелетін нарықтардағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері (бұдан әрі – Критерийлер) "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика Министрі міндетін атқарушының 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 343 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік органдармен (Қазақстан Республикасының Ұлттық банкін қоспағанда) тәуекелді бағалау жүйесін қалыптастыру әдістемесіне сәйкес әзірленді, Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 90332 тіркелген.
      2. Осы Критерийлерде мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) бақылау субъектісі – дара кәсіпкер немесе заңды тұлға, оның ішінде табиғи монополия субъектілері және (немесе) реттелетін нарық субъектілері болып табылатын заңды тұлғалардың филиалдары мен өкілдіктері;
      2) табиғи монополияға және реттелетін нарыққа қатысты қызмет көрсететін саладағы тәуекел – жеке немесе заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне зардап келтіру мүмкіндігі;
      3) тәуекел дәрежесін субъективті бағалау өлшемдері (бұдан әрі – субъективті критерийлер) – тексерілетін нақты субъекті (объект) қызметінің нәтижесіне қарай тексерілетін субъектілерді (объектілерді) іріктеу үшін қолданылатын тәуекел дәрежесінің бағалау критерийлері;
      4) тәуекелдерді бағалау жүйесі – тексерулерді белгілеу мақсатында бақылау және қадағалау органы жүргізетін іс-шаралар кешені;
      3. Іріктеп тексерулер үшін тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері субъективті критерийлер арқылы қалыптастырылады.
      4. Іріктеп тексерулер жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылған тексерілетін субъектілерге қатысты жүргізіледі.
      Жоспардан тыс тексерулер және өзге бақылау мен қадағалау нысандары жоғары және жоғары дәрежеге жатпайтын тәуекел дәрежесіне жатқызылған тексерілетін субъектілерге қатысты қолданылады.
      5. Іріктеп тексеруді жүргізу саны жыла бір реттен жиі болуға тиіс емес.
      Талдау мен бағалау кезінде тексерілетін нақты субъектіге қатысты бұрын ескерілген және пайдаланылған субъективті критерийлердің деректері қолданылмайды.
      6. Тәуекелдің дәрежесін бағалаудың субъективті критерийлерін анықтау үшін мынадай ақпарат көздері қолданылады:
      1) уәкілетті орган және (немесе) басқа да мемлекеттік органдар жүргізетін тексерілетін субъектілері ұсынатын есептілік пен мәліметтер мониторингінің нәтижелері;
      2) тексеру парақтарында көрсетілген заңнама талаптарын сақтамаған жағдайда бұзушылық ауыртпалығының дәрежесі (өрескел, елеулі, шамалы) белгіленетін алдыңғы тексерулер нәтижелері;
      3) жеке және заңды тұлғалардың расталған (негізделген) шағымдары мен өтініштерінің бар болуы және саны;
      4) интернет-ресурстар мен және бұқаралық ақпараттар құралдарын талдау;
      7. Ақпарат көздерінің негізінде осы Критерийлерге 1-қосымша сәйкес табиғи монополиялар субъектілері үшін және 2-қосымшаға сәйкес реттелетін нарық субъектілері үшін субъективті критерийлер анықталған.
      8. Өрескел бұзушылық деп Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы заңнамасын бұзған жағдайда табиғи монополия субъектісі және (немесе) реттелетін нарық субъектісі негізсіз алған кіріс (түсім) танылады.
      Өрескел бұзушылық анықталған кезде тексерілетін субъектіге тәуекел дәрежесінің 100 көрсеткіші беріледі, бұл тексерілетін субъектіге қатысты тексеру жүргізуге негіз болып табылады.
      Егер өрескел бұзушылық анықталмаған жағдайда, онда тәуекел дәрежесін анықтау үшін елеулі және шамалы дәрежесі талаптарының (индикаторлардың) жиынтық көрсеткіші есептеледі.
      9. Елеулі дәрежесінің бұзушылықтары көрсеткішін анықтау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады және осы көрсеткіш мынадай формула бойынша есептеледі:
 

      з = (

2 х 100/

1) х 0,7
      мұндағы:
 

      з – елеулі дәреже бұзушылықтарының көрсеткіші;
 

      1 – тексерілетін субъектіге (объектіге) тексеруге (талдауға) қойылатын елеулі дәреже индикаторларының жалпы саны;
 

      2 – елеулі дәреженің бұзылған талаптарының (индикаторларының) саны.
      Шамалы дәрежесінің бұзушылықтары көрсеткішін анықтау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады және осы көрсеткіш мынадай формула бойынша есептеледі:
 

      н = (

2 х 100/

1) х 0,3
      мұндағы:
 

      н – шамалы дәреже бұзушылықтарының көрсеткіші;
 

      1 – тексерілетін субъектіге (объектіге) тексеруге (талдауға) қойылатын шамалы дәреже индикаторларының жалпы саны;
 

      2 – шамалы дәреженің бұзылған талаптарының (индикаторларының) саны.
      Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші (

) 0-ден 100-ге дейін шкала бойынша есептеледі және көрсеткіштерді қосу жолымен мынадай формула бойынша айқындалады:
 

      =

з +

н
      мұндағы:
 

      – тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;
 

      з – елеулі дәреже бұзушылықтарының көрсеткіші;
 

      н – шамалы дәреже бұзушылықтарының көрсеткіші;
      Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша тексерілетін субъект (объект):
      1) тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 60-тан 100-ге дейін болған кезде және оған қатысты іріктеп тексеру жүргізілгенде – елеулі тәуекел дәрежесіне;
      2) тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 0-ден 60-қа дейін болған кезде және оған қатысты жоспардан тыс тексерулер ғана жүргізілгенде – шамалы тәуекел дәрежесіне жатады.
      10.Іріктеп тексерулер жүргізілетін талдау мен бағалау нәтижелері бойынша жарты жылға құрылатын іріктеп тексерулер тізімдерінің негізінде жүргізіледі, олар тиісті есепті жыл басталғанға дейін күнтізбелік он күннен кешіктірмей құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі уәкілетті органға жіберіледі.
      11.Іріктеп тексерулердің тізімдері:
      1) субъективті критерийлер бойынша тәуекел дәрежесінің ең жоғары көрсеткіші бар тексерілетін субъектілердің (объектілердің) басымдығы;
      2) мемлекеттік органның тексеру жүргізуді жүзеге асыратын лауазымды адамдарының жүктемесі ескеріле отырып жасалады.
 


Табиғи монополиялар
салаларындағы тәуекел
дәрежесін бағалау
критерийлеріне
1-қосымша

Табағи монополия субъетілеріне арналған субъективтік
критерийлер

Талапты бұзушылық
 

Бұзушылық ауыртпалығының дәрежесі
 

Тексерілетін субъектілердің ұсынылған есіптілік мен ақпарат нәтижесі бойынша мониторингі
 

1
 

Уәкілетті органның талап етуі бойынша қаржылық есептілік пен өзге де қажетті ақпаратты уәкілетті орган белгілеген мерзімде ұсынбау.
 

Шамалы
 

2
 

Тариф салыстырмалы талдау әдісін қолдана отырып бекітілген жағдайда "Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тоқсн (жыл) қорытындылары бойынша қызмет туралы ақпаратты ұсынбау.
 

Шамалы
 

3
 

Инвестициялық бағдарламаны (жобаны) іске асыру кезеңінде инвестициялық бағдарламаның (жобаның) орындалуы туралы есептіЗаңда белгіленген мерзімде ұсынбау.
 

Шамалы
 

4
 

Тарифтік сметаны орындау туралы жыл сайынғы есепті Заңда белгіленген мерзімде ұсынбау.
 

Шамалы
 

5
 

уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен, Заңда белгіленген мерзімде инвестициялық бағдарламаның (жобаның) орындалуы туралы есепті бұқаралық ақпарат құралдарында, оның ішінде өзінің интернет-ресурсында не уәкілетті органның интернет-ресурсында орналастырмау.
 

Шамалы
 

6
 

Уәкiлеттi орган мен тұтынушыларды тарифтердi (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерн) төмендету туралы Заңда белгіленген мерзімде хабардар етпеу.
 

Шамалы
 

7
 

Өңірлік электр желісі компаниясының көрсетілетін қызметтердің нақты (өткен күнтізбелік жыл үшін) және жоспарланып отырған (алдағы күнтізбелік үш жылға арналған) шығынары мен көлемдері туралы, сондай-ақ негіздеуші материалдарды қоса бере отырып қызметтің техникалық-экономикалық көрсеткіштері туралы ақпаратты ұсынбауы.
 

Шамалы
 

8
 

Уәкiлеттi органның бастамасы бойынша тарифтер (бағалар, алымдар мөлшерлемелері) немесе олардың шектi деңгейлерi және тарифтiк сметалар қайта қаралған жағдайда, табиғи монополия субъектiсiнің тиісті талапты алған күннен бастап бiр ай мерзiмде экономикалық тұрғыдан негiзделген есептердi және өзге де ақпаратты жаңа тарифтi (бағаны, алым мөлшерлемесін) бекiту үшiн өтiнiм беру кезiндегiдей ұсынбау.
 

Шамалы
 

Өткен тексерулердің нәтижелері бойынша
(ауыртпалық дәрежесі төменде санамаланған талаптар сақталмаған жағдайда белгіленеді)
 

9
 

Тұтынушылардың назарына тарифтердiң (бағалардың, алымдар мөлшерлемелерінің) немесе олардың шектi деңгейлерiнiң өзгертiлгенi туралы ақпаратты, сондай-ақ қуаттылығы аз табиғи монополия субъектiсi жеткiзу.
 

Шамалы
 

10
 

Мемлекет қатысатын кредиттік бюроға кредиттік ақпаратты табыс ету
 

Шамалы
 

11
 

Реттеліп көрсетілетін қызметтермен (тауарлармен, жұмыстармен) технологиялық жағынан байланысты қызметтерді көрсету кезінде табиғи монополия субъектісінің Заңда белгіленген мерзімде осы қызметті көрсететіні туралы хабарлама жіберу.
 

Маңызды
 

12
 

Табиғи монополия субъектiсiнiң (бұдан әрі - Субъект) өндiрiспен және реттелiп көрсетiлетiн қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) ұсынуымен, сондай-ақ Заңға сәйкес Субъект үшiн рұқсат етiлген қызметтi жүзее асырумен байланысы жоқ мүлiкке меншiк және (немесе) шаруашылық жүргiзу құқығына ие болу.
 

Маңызды
 

13
 

Ерікті жинақтаушы зейнетақы қорларынан, арнайы қаржы компанияларынан, жаңартылатын энергия көздерін қолдау жөніндегі қаржы-есеп айырысу орталығынан, сондай-ақ таби и монополия субъектiсi үшiн Заңда рұқсат етiлген қызметтi жүзеге асыратын өзге де ұйымдардан басқа, коммерциялық ұйымдардың акцияларының (қатысу үлестерінің) болуы немесе олардың қызметiне өзге жолмен қатысуы.
 

Маңызды
 

14
 

Реттелiп көрсетiлетiн қызметтерд тауарларды, жұмыстарды) өндiрген және (немесе) ұсынған кезде технологиялық циклда пайдаланылатын жеке меншiк құқығымен немесе заңды негiзде өзгеше тиесiлi мүлiктi сенiмгерлiк басқаруға, лизингтi қоса алғанд, мүлiктiк жалдау (жалға беру).
 

Маңызды
 

1
 

Ұынлатын реттеліп көрсетілетін қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) байланысты талап ету құқығын басқаға беру.
 

Маңызды
 

16
 

Реттелiп көрсетiлетiн қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) байланысты емес шығындарды олардың тарифтерiне (бағаларға, алымдар мөлшерлмлеріне) немесе олардың шектi деңгейiне енгiзу.
 

Маңызды
 

17
 

Белгіленген тәртіппен бекітілген инвестициялық бағдарламаларда (жобаларда) көзделген қаражатты мақсатсыз пайдалануға жол беру.
 

Маңызды
 

18
 

Тарифтiк сметада қамтылатын, реттелiп көрсетiлетiн коммуналдық қызметтердiң есептеу аспаптарын сатып алу мен орнату шығындары және ақы алу тетiгi, реттелiп көрсетiлетiн коммунадық қызметтердiң есептеу аспаптарын сатып алу және орнату туралы ұсынылатын реттелiп көрсетiлетiн коммуналдық қызметтер (ауарлар, жұмыстар) туралы ақпаратты коммерциялық құпия деп тану.
 

Маңызды
 

19
 

Неғұрлым тиімді әдістер мен технологияларды қолдануға, нормативтік техникалық ысыраптарды төмендету жөніндегі іс-шараларды өткізуге немесе реттеліп көрсетілетін қызметтердің көлемдерін табиғи монополия субъектісіне байланысты емес себептер бойынша қысқартуға байланысты немесе конкурстық (тендерлік) рәсімдерді өткізу нәтижелері бойынша шығындарды үнемдеу нәтижесінде туындаған, тарифтік сметаға салынған шығындардың толық пайдаланылмғн бөлігінің кемінде елу пайызын жаңа өндірістік активтерді жасауға, кеңейтуге, қалпына келтіруге, жаңартуға, қолдауға, реконструкциялауға және техникалық қайта жарақтандыруға бағыттау.
 

Маңызды
 

20
 

Заңда және Қазақстан Республикасының өзге де заңнамалық актiлерiнде белгiленген тәртiппен шығындары табиғи монополия субъектiсiнiң реттелiп көрсетiлетiн қызметтерiне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтi (бағаны, алым мөлшерлемесін) немесе оның шектi деңгейiн және тарифтiк сметаларды бекiту кезiнде ескерiлетiн қызметтердi (тaуapлapды, жұмыстарды) сатып алуды жүзеге асыру.
 

Маңызды
 

21
 

Реттелiп көрсетiлетiн қызметтердiң (тауарлардың, жұмыстардың) әрбiр түрi бойынша және тұтас алғанда уәкiлеттi орган бекiткен тәртiппен өзге де қызмет бойынша кiрiстердiң, шығындар мен қолданысқа енгiзiлген активтердiң бөлек есебiн жүргiзу.
 

Маңызды
 

22
 

Тарифтiк сметаны орындау.
 

Маңызды
 

23
 

Уәкілетті орган бекіткен үлгі шарттарға сәйкес реттелiп көрсетiлетiн коммуналдық қызметтердiң (тауарлардың, жұмыстардың) әрбiр түрiне, сонда-қ реттелiп көрсетiлетiн өзге де қызметтердiң (тауарлардың, жұмыстардың) әрбiр түрiне және (немесе) жиынтығына тұтынушылармен жеке шарттар жасасу.
 

Маңызды
 

24
 

Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен ынтымақтастықтың үлгі шарттарына сәйкес кондоминиум объектісін басқару органымен реттеліп көрсетілетін коммуналдық қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) әрбір түріне ынтымақтастық шарттарын жасасу.
 

Маңызды
 

25
 

Қазақстан Республикасының салық заңнамасы тиiсiнше өзгертiлiп, соның нәтижесiнде Субъект шығындарының құны азайған жағдайда, барлық тұтынушылар үшiн реттелiп көрсетiлетiн қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) тарифтердi (бағаларды, алым мөлшерлемелерін) немесе олардың шектi деңгейлерiн аталған өзгерiстер қолданысқа енгiзiлген күннен бастап уәкiлеттi орган бекiткен тәртiппен төмендету.
 

Маңызды
 

26
 

Мүлiктi мемлекет меншiгiне беру жағдайларын қоспағанда, өндiрiске және реттелiп көрсетiлетiн қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) ұсынуға арналған мүлiктi тендер нысанындағы сауда-саттықта иелiктен айыру.
 

Маңызды
 

27
 

Субъектілердің реттелетiн қызмет түрлерi бойынша кiрiстердi, шығындар мен қолданысқа енгізілген активтердiң бөлек есебін жүргізу әдiстемесiн әзiрлеу және келісу.
 

Маңызды
 

28
 

Белгіленген тәртіппен бекітілген инвестициялық бағдарламаларды (жобаларды) орындау және инвестициялық бағдарламада (жобада) көзделген қаражатты қолда бар активтерді қалпына келтіруге, жаңартуға, кеңейтуге, қолдауға, негізгі құралдарды реконструкциялауға, техникалық қайта жарақтандыруға басымдықпен бағыттау.
 

Маңызды
 

29
 

Нормативтен тыс ысыраптардың болуына жол беру.
 

Маңызды
 

30
 

Нормативтік техникалық ысыраптардың деңгейін уәкілетті орган белгілеген шамаға және мерзімге төмендету.
 

Маңызды
 

31
 

Уәкілетті органға Заңның 18-1-бабында көзделген іс-әрекеттерді жүзеге асыруға келісім беру туралы қолдаухатты немесе алдын ала хабарламаны ұсыну.
 

Маңызды
 

32
 

Өңірлік электр желісі компаниясының тарифтің өзгеруі туралы ақпаратты тұтынушының назарына Заңда белгіленген мерзімде жеткізуі.
 

Маңызды
 

33
 

Уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен, сыртқы ауаның нақты температурасын ескере отырып, жылумен жабдықтау бойынша көрсетілетін қызметтердің құнын қайта есептеуден алынған қаражатты тікелей тұтынушыларға не тұтынушының тұрған жерін анықтау мүмкін болмаған жағдайда жылумен жабдықтау бойынша көрсетілетін қызметтерге ақы төлеу кезінде тарифті (бағаны, алым мөлшерлемесін) төмендету жолымен қайтару.
 

Маңызды
 

34
 

Субъектіні мемлекеттік қайта тіркеу, сондай-ақ оның қызметін тоқтатуды тіркеу туралы Субъектінің өтінішіне уәкілетті органның алдын ала келісімінің болуы.
 

Маңызды
 

35
 

Кәсіпкерлік немесе өзге де қызметпен айналысу, сондай-ақ тиісті лицензияның негізінде лицензиялануға жататын іс-әрекеттерді жүзеге асыру бөлігінде "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" ҚР Заңын бұзу.
 

Маңызды
 

36
 

Жаңадан құрылған Субъектілер үшін өтінімдерді қарауға Заңда белгіленген мерзімде оларды ұсыну.
 

Маңызды
 

37
 

Теттеліп көрсетілетін қызметтерді (тауарларды, жұмыстарды) уәкілетті орган бекіткен тарифтер (бағалар, алымдар мөлшерлемелері) бойынша ұсыну.
 

Маңызды
 

Жеке және заңды тұлғалардың расталған (негізді) шағымдары мен өтініштерінің болуы және саны
 

38
 

"Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы" Қазақстан Республикасы Заңында (бұдан әрі – Заң) рұқсат етілген, уәкілетті органнан алынған келісімнің негізінде өзге қызметтен басқа қызметтерді жүзеге асыруға салынған тыйымды сақтамау.
 

Маңызды
 

39
 

Уәкiлеттi орган белгiлеген мөлшерден асатын реттелiп көрсетiлетiн қызметтер (тауарлар, жұмыстар) үшiн ақы алуға салынған тыйымды сақтамау.
 

Маңызды
 

40
 

Заңда көзделмеген қосымша ақы алу немесе өзінің мазмұны бойынша реттеліп көрсетілетін қызметтердің мәніне қатысы жоқ (қаржылық қаражаттарды және өзге де мүлікті, мүліктік құқықтарды және басқаны беру) қосымша міндеттемелерді өзге түрде тану жөнінде салынған тыйымды сақтамау.
 

Маңызды
 

41
 

Табиғи монополиялар субъектiлерiнiң реттелiп көрсетiлетiн қызметтерiне (тауарларына, жұмыстарына) қол жеткiзу шарттарын күштеп таңуға немесе тұтынушыларды кемсiтуге әкеп соғатын өзге де iс-әрекеттер жасауға салынған тыйымды сақтамау.
 

Маңызды
 

42
 

Реттелiп көрсетiлетiн қызметтердiң (тауарлардың, жұмыстардың) көлемiн жосықсыз тұтынушылардың төлемеуiне байланысты адал тұтынушыларға реттелiп көрсетiлетiн қызметтер (тауарлар, жұмыстар) ұсынудан бас тартуға салынған тыйымды сақтамау.
 

Маңызды
 

43
 

Мемлекеттiк органдар өздерiнiң құзыретi шегiнде белгiлеген, реттелiп көрсетiлетiн қызметтердiң (тауарлардың, жұмыстардың) сапасына қойылатын талаптарға сәйкес келмейтiн реттелiп көрсетiлетiн қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) ақы талап етуге салынған тыйымды сақтамау.
 

Маңызды
 

44
 

Реттеліп көрсетілетін қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) тұтынушыларына реттеліп көрсетілетін қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) сапасына қойылатын, мемлекеттік органдар өздерінің құзыреті шегінде белгілеген талаптарға сәйкес жалпыға бірдей қызмет көрсетілуін қамтамасыз етуге салынған тыйымды сақтамау.
 

Маңызды
 

45
 

Тұтынушыларға ұсынылатын реттеліп көрсетілетін коммуналдық қызметтер (тауарлар, жұмыстар) үшiн олардан өз кассалары, сондай-ақ банктер және банк операцияларының жекелеген түрлерiн жүзеге асыратын ұйымдар, интернет-ресурстар және (немесе) терминалдар арқылы төлемдер қабылдауды қамтамасыз етуге салынған тыйымды сақтамау.
 

Маңызды
 

46
 

Реттелiп көрсетiлетiн қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) қол жеткізудің тең жағдайларын ұсынбау.
 

Маңызды
 

47
 

Тарифтiң (бағаның, алым мөлшерлемесінің) шектi деңгейi бекiтiлген жағдайда, барлық тұтынушылар үшiн реттелiп көрсетiлетiн қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) тарифтiң (бағаның, алым мөлшерлемесінің) шектi деңгейiнен аспайтын бiрыңғай тарифтер (бағалар, алым мөлшерлемелері) деңгейлерi бойынша ұсынбау.
 

Маңызды
 

48
 

Тұтынушылармен жасалған шарттарға сәйкес реттелiп көрсетiлетiн коммуналдық қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) есептеу аспаптарын сатып алмау және оларды тұтынушыларға орнатпау.
 

Маңызды
 

49
 

Есептеу аспабы iстен шыққан жағдайда, есептеу аспаптарының орташа айлық көрсеткiштерi бойынша реттелiп көрсетiлетiн коммуналдық қызметтер (тауарлар, жұмыстар) үшін уәкiлеттi орган белгiлеген тәртiппен ақы өндiрiп алмау.
 

Маңызды
 

50
 

Реттелiп көрсетiлетiн қызметтер (тауарлар, жұмыстар) ұсынуға шарттар жасасу кезiнде тұтынушылар құқықтарының бұзылуына жол бермеу.
 

Маңызды
 

51
 

Заңның 7-бабының 3-1) тармақшасында көзделген жағдайды ескере отырып, уәкілетті орган бекіткен тарифтердің (бағалардың, алымдар мөлшерлемелерінің) шекті деңгейлері бойынша реттеліп көрсетілетін қызметтер ұсынбау.
 

Маңызды
 

52
 

Тұтынушыларға қызметтер көрсету стандарттарын сақтамау.
 

Маңызды
 

Ресми интернет-ресурстардың және бұқаралық ақпарат құралдарының талдау нәтижелері бойынша
 

53
 

Акционерлік қоғамдар болып табылатын табиғи монополиялар субъектілері үшін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен табиғи монополия субъектісінің интернет -ресурсында орналастырып және мерзімді баспасөз басылымдарында жариялап, табиғи монополия субъектілері үшін жыл сайынғы міндетті аудитті жүргізбеу.
 

Маңызды
 

54
 

Уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен өзінің интернет-ресурсында не уәкілетті органның интернет-ресурсында тарифтік сметаның орындалуы туралы есепті орналастырмау.
 

Маңызды
 

55.
 

Тоқсан сайын өзінің интернет-ресурсында бос және қолжетімді қуаттылықтардың, сыйымдылықтың, орындардың, реттеліп көрсетілетін коммуналдық қызметтер (тауарлар, жұмыстар) желілерінің өткізу қабілеттері, сондай-ақ инженерлік коммуникациялар схемасының бар екендігі туралы ақпаратты орналастырмау.
 

Маңызды
 

56
 

"Мемлекеттік құпиялар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес инженерлік коммуникациялар туралы мәліметтерді өзінің интернет-ресурсында беруді қамтамасыз етпеу.
 

Маңызды
 

57
 

Уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен, тұтынушылар және өзге де мүдделі тұлғалар алдында реттеліп көрсетілетін қызметтерді (тауарларды, жұмыстарды) ұсыну жөніндегі қызметі туралы негіздемелерімен және оларды бұқаралық ақпарат құралдарында, сондай-ақ уәкілетті орган белгілеген тәртіппен өзінің интернет-ресурсында не уәкілетті органның интернет-ресурсында орналастыра отырып, жыл сайын есеп беруді жүргізбеу.
 

Маңызды
 

58
 

Уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен тұтынушыларды инвестициялық бағдарламалардың (жобалардың), тарифтік сметалардың орындалу барысы туралы өзінің интернет-ресурсы не уәкілетті органның интернет-ресурсы арқылы жарты жылда бір рет хабардар ету.
 

Маңызды
 


Реттелетін нарықтар
салаларындағы тәуекел дәрежесін
бағалау критерийлеріне
2-қосымша

Реттелетін нарық субъетілеріне арналған субъективтік
критерийлер


 

Талапты бұзушылық
 

Бұзушылық ауыртпалығының дәрежесі
 

Тексерілетін субъектілердің ұсынылған есіптілік мен ақпарат нәтижесі бойынша мониторингі
 

1
 

Уәкілетті органға Қазақстан Республикасының бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілік туралы заңнамасына сәйкес есепті тоқсаннан кейінгі айдың соңғы күнінен кешіктірмей тоқсан сайынғы қаржылық есептілікті ұсыну.
 

Шамалы
 

2
 

Уәкілетті органға уәкілетті орган бекіткен нысан бойынша есепті айдан кейінгі айдың соңғы күнінен кешіктірмей өндіру (өткізу) көлемдері, табыстылық деңгейі және өндірілетін (өткізілетін) тауарлардың (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің) босатылу бағалары туралы ай сайынғы ақпаратты ұсыну.
 

Шамалы
 

3
 

Реттелетін нарықтардағы баға белгілеу тәртібіне сәйкес шекті бағаларда ескерілген инвестициялық бағдарламаның (жобаның) іс-шараларын орындау.
 

Маңызды
 

4
 

Уәкілетті органға оның талап етуімен бағаға сараптама жүргізу үшін қажетті ақпаратты уәкілетті орган белгілеген, реттелетін нарық субъектісі тиісті талапты алған күннен бастап бес жұмыс күнінен кем болмайтын мерзімде қағаз және (немесе) электрондық жеткізгіштерде ұсыну.
 

Маңызды
 

5
 

Уәкілетті органға, шекті бағада ескерілген, кейіннен бұқаралық ақпарат құралдарында орналастырылатын инвестициялық бағдарламаның (жобаның) орындалуы не орындалмауы туралы жартыжылдық ақпаратты уәкілетті орган бекіткен нысан бойынша есепті жартыжылдықтан кейінгі айдың жиырма бесінен кешіктірмей ұсыну.
 

Маңызды
 

Өткен тексерулердің нәтижелері бойынша
(ауыртпалық дәрежесі төменде санамаланған талаптар сақталмаған жағдайда белгіленеді)
 

6
 

Алдағы уақытта тауарларға (жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге) бағалардың шекті бағадан жоғары өсетіні және өсу себептерін растайтын (реттелетін нарықтарда үстем немесе монополиялық жағдайға ие емес бөлшек сауда нарығы субъектілерін қоспағанда) негіздемелік материалдарды ұсына отырып, олардың өсу себептері туралы кемінде күнтізбелік отыз күн бұрын жазбаша түрде немесе уәкілетті органның электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы электрондық құжат түрінде уәкілетті органды хабардар ету.
 

Маңызды
 

7
 

Уәкілетті органға бағаларды мемлекеттік реттеу енгізілген немесе өнімдердің, тауарлардың және көрсетілетін қызметтердің номенклатураға енгізілген күнінен бастап күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей, баға деңгейін растайтын негіздемелік материалдарды қоса бере отырып, босату бағалары туралы ақпаратты ұсыну.
 

Маңызды
 

8
 

Кәсіпкерлік немесе өзге де қызметпен айналысу, сондай-ақ тиісті лицензияның негізінде лицензиялануға жататын іс-әрекеттерді жүзеге асыру ("Рұқсаттар және хабарламалар туралы" Заңны).
 

Маңызды
 

9
 

Реттелетін нарықтардағы бағаны белгілеу тәртібін сақтауға.
 

Маңызды
 

10
 

Алынған және шекті бағаларда ескерілген инвестициялық бағдарламаларды (жобаларды) іске асыруға пайдаланылмаған табысты тікелей тұтынушыларға не тұтынушылардың толық тізбесін белгілеу мүмкін болмаған жағдайда, реттелетін нарықтарда баға белгілеу тәртібіне сәйкес алдағы кезеңге шекті бағаның деңгейін төмендету арқылы қайтару.
 

Маңызды
 

Жеке және заңды тұлғалардың расталған (негізді) шағымдары мен өтініштерінің болуы және саны
 

11
 

Шекті бағаны негізсіз көтеру нәтижесінде алынған кірісті тікелей тұтынушыларға уәкілетті орган мұндай фактіні анықтаған кезден бастап күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей не тұтынушылардың толық тізбесін анықтау мүмкін болмаған жағдайда, реттелетін нарықтардағы баға белгілеу тәртібіне сәйкес алдағы кезеңге шекті бағаның деңгейін төмендету жолымен қайтару жөніндегі талапты сақтау.
 

Маңызды
 

   

Об утверждении критериев оценки степени риска в сферах естественных монополий и регулируемых рынках

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 июня 2015 года № 462. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 июля 2015 года № 11768. Утратил силу приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 26 июля 2016 года № 332.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра национальной экономики РК от 26.07.2016 № 332 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) пункта 1 статьи 11 и пунктом 3 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года "О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые критерии оценки степени риска в сферах естественных монополий и на регулируемых рынках.

      2. Признать утратившими силу:

      1) совместный приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 1 июля 2013 года № 199-ОД и Первого заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра регионального развития Республики Казахстан от 5 июля 2013 года № 125/нқ "Об утверждении критериев оценки риска в сфере частного предпринимательства в сферах регулируемого рынка" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 8616, опубликованный в газете "Казахстанская правда" от 20 ноября 2013 года № 319 (27593);

      2) совместный приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 1 июля 2013 года № 200-ОД и Первого заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра регионального развития Республики Казахстан от 5 июля 2013 года № 126/НҚ "Об утверждении критериев оценки степени риска в сфере частного предпринимательства в сферах естественных монополий" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 8617, опубликованный в газете "Казахстанская правда" от 20 ноября 2013 года № 319 (27593).

      3. Комитету по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан обеспечить в установленном законодательством порядке:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр


национальной экономики


Республики Казахстан

Е. Досаев

"СОГЛАСОВАН"


Председатель Комитета по правовой


статистике и специальным учетам


Генеральной прокуратуры


Республики Казахстан


_____________________ С. Айтпаева


"____"___________ 2015 год



  Утвержденные приказом
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 27 июня 2015 года № 462

Критерии оценки степени риска в сферах естественных
монополий и регулируемых рынках

      1. Настоящие критерии оценки степени рисков в сферах естественных монополий и регулируемых рынках (далее – Критерии) разработаны в соответствии с пунктом 3 статьи 13 Закона Республики Казахстан "О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан", а также Методики формирования государственными органами (за исключением Национального Банка Республики Казахстан) системы оценки рисков, утвержденным исполняющим обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 343, зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 90332.

      2. В данных Критериях использованы следующие понятия:

      1) субъект контроля – индивидуальные предприниматели и юридические лица, в том числе филиалы и представительства юридических лиц, являющиеся субъектами естественной монополии и (или) субъектами регулируемого рынка;

      2) риск в сфере предоставления услуг (товаров, работ), отнесенной к естественной монополии и регулируемого рынка – вероятность причинения вреда законным интересам физических и юридических лиц;

      3) субъективные критерии оценки степени риска (далее – Субъективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора проверяемых субъектов (объектов) в зависимости от результатов деятельности конкретного проверяемого субъекта (объекта);

      4) система оценки рисков – комплекс мероприятий, проводимый органом контроля и надзора, с целью назначения проверок;

      3. Критерии оценки степени риска для выборочных проверок формируются посредством Субъективных критериев.

      4. Выборочные проверки применяются в отношении проверяемых субъектов, отнесенных к высокой степени риска.

      Внеплановые проверки и иные формы контроля и надзора применяются в отношении проверяемых субъектов, отнесенных к высокой и не отнесенных к высокой степени риска.

      5. Кратность проведения выборочной не может быть чаще одного раза в год.

      При анализе и оценке не применяются данные субъективных критериев, ранее учтенных и использованных в отношении конкретного проверяемого субъекта.

      6. Для определения субъективных критериев оценки степени рисков используются следующие источники информации:

      1) результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых проверяемыми субъектами проводимого уполномоченным органом и (или) другими государственными органами;

      2) результаты предыдущих проверок, степень тяжести нарушений (грубое, значительное, незначительное) которых устанавливается в случае несоблюдения требований законодательства, отраженных в проверочных листах;

      3) наличие и количество подтвержденных (обоснованных) жалоб и обращений физических и юридических лиц;

      4) анализ официальных интернет-ресурсов и средств массовой информации.

      7. На основании источников информации определены субъективные критерии для субъектов естественных монополий согласно приложению 1 и для субъектов регулируемого рынка согласно приложению 2 к настоящим Критериям.

      8. Грубым нарушением признается необоснованный доход (выручка), полученный субъектом естественной монополии и (или) субъектом регулируемого рынка в результате нарушения законодательства Республики Казахстан естественных монополиях и регулируемых рынках.

      При выявлении грубого нарушения проверяемому субъекту, присваивается показатель степени риска 100, что является основанием для проведения проверки в отношении проверяемого субъекта.

      В случае если грубые нарушения не выявлены, то для определения показателя степени риска рассчитывается суммарный показатель требований (индикаторов) значительной и незначительной степени.

      9. При определении показателя нарушений значительной степени применяется коэффициент 0,7 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:


Рз = (

Р2 х 100/

Р1) х 0,7

      где:


Рз – показатель нарушений значительной степени;

Р1 – общее количество индикаторов значительной степени, предъявленных к проверке (анализу) проверяемому субъекту;

Р2 – количество нарушенных требований (индикаторов) значительной степени.

      При определении показателя нарушений незначительной степени применяется коэффициент 0,3 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:


Рн = (

Р2 х 100/

Р1) х 0,3

      где:


Рн – показатель нарушений незначительной степени;

Р1 – общее количество индикаторов незначительной степени, предъявленных к проверке (анализу) проверяемому субъекту;

Р2 – количество нарушенных требований (индикаторов) незначительной степени.

      Общий показатель степени риска (

Р) рассчитывается по шкале от 0 до 100 и определяется путем суммирования показателей по следующей формуле:

Р =

Рз +

Рн

      где:


Р - общий показатель степени риска;

Рз - показатель нарушений значительной степени;

Рн - показатель нарушений незначительной степени.

      По показателям степени риска проверяемый субъект относится:

      1) к высокой степени риска – при показателе степени риска от 60 до 100 и в отношении него проводится выборочная проверка;

      2) к не отнесенной к высокой степени риска – при показателе степени риска от 0 до 60 и в отношении него проводятся только внеплановые проверки и иные формы контроля.

      10. Выборочные проверки проводятся на основании списков выборочных проверок, формируемых на полугодие по результатам проводимого анализа и оценки, которые направляются в уполномоченный орган по правовой статистике и специальным учетам в срок не позднее, чем за пятнадцать календарных дней до начала соответствующего отчетного периода.

      11. Списки выборочных проверок составляются с учетом:

      1) приоритетности проверяемых субъектов с наибольшим показателем степени риска по субъективных критериям;

      2) нагрузки на должностных лиц, осуществляющих проверки, государственного органа.

  Приложение 1
Критериям оценки степени рисков
в сфере естественных монополий

Субъективные критерии для субъектов естественных монополий

Нарушение требования

степень тяжести нарушения

По результатам мониторинга отчетности и сведений, представляемых проверяемым субъектом

1

Не предоставление по требованию уполномоченного органа финансовой отчетности и иной необходимой информации в сроки, установленные уполномоченным органом.

Незначительное

2

Не предоставление информации о деятельности по итогам квартала (года) в установленные Законом Республики Казахстан "О естественных монополиях и регулируемых рынках" (далее – Закон) сроки, в случае утверждения тарифа с применением метода сравнительного анализа.

Незначительное

3

Не предоставление в период реализации инвестиционной программы (проекта), отчета об исполнении инвестиционной программы (проекта) в установленные Законом сроки.

Незначительное

4

Не предоставление ежегодного отчета об исполнении тарифной сметы в установленные Законом сроки

Незначительное

5

Не размещение в средствах массовой информации, а также на своем интернет-ресурсе либо интернет-ресурсе уполномоченного органа отчет об исполнении инвестиционной программы (проекта) в установленные Законом сроки, в порядке, определяемом уполномоченным органом.

Незначительное

6

Не уведомление уполномоченного органа и потребителей о снижении тарифов (цен, ставок сборов) в установленные Законом сроки.

Незначительное

7

Не предоставление региональной электросетевой компанией информации о фактических (за предшествующий календарный год) и планируемых (на предстоящие три календарных года) затратах и объемах оказываемых услуг, а также о технико-экономических показателях деятельности с приложением обосновывающих материалов, в установленные Законом сроки.

Незначительное

8

Не предоставление в месячный срок со дня получения субъектом естественной монополии соответствующего требования экономически обоснованные расчеты и иную информацию в том же объеме, что и при подаче заявки для утверждения нового тарифа (цены, ставки сбора), при пересмотре тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней и тарифных смет по инициативе уполномоченного органа.

Незначительное

По результатам предыдущих проверок (степень тяжести устанавливается при несоблюдении нижеперечисленных требований)

9

Доведение до сведения потребителя информации об изменении тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней, а также субъектов естественной монополии малой мощности в установленные Законом сроки.

Незначительное

10

Предоставление кредитной информации в кредитное бюро с государственным участием.

Незначительное

11

Направление уведомления об оказании услуги, технологически связанной с регулируемыми услугами (товарами, работами) в уполномоченный орган при оказании этой услуги, в установленные Законом сроки.

Значительное

12

Наличие на праве собственности и (или) хозяйственного ведения имущества, не связанного с производством и предоставлением регулируемых услуг (товаров, работ) субъектом естественной монополии (далее – Субъект), а также с осуществлением деятельности, разрешенной для Субъекта в соответствии с Законом.

Значительное

13

Наличие акций (долей участия) или иных форм участия в деятельности коммерческих организаций, кроме добровольных накопительных пенсионных фондов, специальных финансовых компаний, расчетно-финансового центра по поддержке возобновляемых источников энергии, а также иных организаций, осуществляющих деятельность, разрешенную для Субъекта Законом.

Значительное

14

Передача принадлежащего на праве собственности или ином законном основании имущества, используемого в технологическом цикле при производстве и (или) предоставлении регулируемых услуг (товаров, работ), в доверительное управление, имущественный найм (аренду), включая лизинг.

Значительное

15

Уступка права требования, связанного с предоставляемыми регулируемыми услугами (товарами, работами).

Значительное

16

Включение в тарифы (цены, ставки сборов) или их предельные уровни на регулируемые услуги (товары, работы) затрат, не связанных с их предоставлением

Значительное

17

Допущение нецелевого использование средств, предусмотренных в инвестиционных программах (проектах), утвержденных в установленном порядке.

Значительное

18

Признание коммерческой тайной информации: содержащейся в тарифной смете, о затратах на приобретение и установку приборов учета регулируемых коммунальных услуг и механизме взимания платы, приобретении и установке приборов учета регулируемых коммунальных услуг, о предоставляемых регулируемых коммунальных услугах (товарах, работах).

Значительное

19

Направление на создание новых, расширение, восстановление, обновление, поддержку, реконструкцию и техническое перевооружение производственных активов не менее пятидесяти процентов недоиспользованной части затрат, заложенных в тарифной смете, возникшей в результате экономии затрат в связи с применением более эффективных методов и технологий, проведением мероприятий по снижению нормативных технических потерь или сокращения объемов оказываемых регулируемых услуг по причинам, не зависящим от Субъекта, или по результатам проведения конкурсных (тендерных) процедур.

Значительное

20

Осуществление закупок услуг (товаров, работ), затраты на которые учитываются при утверждении тарифа (цены, ставки сбора) или его предельного уровня и тарифных смет на регулируемые услуги (товары, работы) субъекта естественной монополии, в порядке, предусмотренном Законом и иными законодательными актами Республики Казахстан.

Значительное

21

Ведение раздельного учета доходов, затрат и задействованных активов по каждому виду регулируемых услуг (товаров, работ) и в целом по иной деятельности.

Значительное

22

Исполнение тарифной сметы.

Значительное

23

Заключение в соответствии с типовыми договорами, утвержденными уполномоченным органом индивидуальные договоры с потребителями на каждый вид предоставляемых регулируемых коммунальных услуг (товаров, работ), а также на каждый вид и (или) совокупность иных предоставляемых регулируемых услуг (товаров, работ).

Значительное

24

Заключение в соответствии с типовыми договорами сотрудничества, утвержденными Постановлением Правительства Республики Казахстан договоров сотрудничества с органом управления объектом кондоминиума на каждый вид предоставляемых им регулируемых коммунальных услуг (товаров, работ).

Значительное

25

Снижение в порядке, установленном уполномоченным органом, тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней на предоставляемые регулируемые услуги (товары, работы) для всех потребителей в случае соответствующего изменения налогового законодательства Республики Казахстан, в результате которого стоимость затрат Субъекта уменьшается, со дня введения в действие указанных изменений.

Значительное

26

Отчуждение имущества, предназначенного для производства и предоставления регулируемых услуг (товаров, работ), на торгах в форме тендера.

Значительное

27

Разработка и согласование методики ведения раздельного учета доходов, затрат и задействованных активов по видам регулируемых услуг Субъектов.

Значительное

28

Исполнение утвержденных в установленном порядке инвестиционных программ (проектов) и приоритетное направление средств, предусмотренных инвестиционной программой (проектом), на восстановление, обновление, расширение, поддержку существующих активов, реконструкцию, техническое перевооружение основных Средств.

Значительное

29

Допущение наличия сверхнормативных потерь.

Значительное

30

Снижение уровня нормативных технических потерь на величину и в сроки, определенные уполномоченным органом.

Значительное

31

Представление в уполномоченный орган ходатайства о даче согласия на осуществление действий, предусмотренных статьей 18-1 Закона либо направления предварительного уведомления.

Значительное

32

Доведение региональной электросетевой компанией до сведения потребителя информации об изменении тарифа в установленные Законом сроки.

Значительное

33

Возврат средств от перерасчета стоимости услуг по теплоснабжению с учетом фактической температуры наружного воздуха напрямую потребителям либо в случае невозможности установления места нахождения потребителя путем снижения тарифа (цены, ставки сбора) при оплате за услуги теплоснабжения в порядке, определяемом уполномоченным органом.

Значительное

34

Наличие предварительного согласия уполномоченного органа, предоставляемого на обращение Субъекта о государственной перерегистрации Субъекта, а также регистрации прекращения его деятельности.

Значительное

35

Нарушение Закона РК "О разрешениях и уведомлениях" в части занятие предпринимательской или иной деятельностью, а также осуществление действий, подлежащих лицензированию, на основании соответствующей лицензии.

Значительное

36

Предоставление заявки для их пересмотра для вновь созданных Субъектов в установленные Законом сроки.

Значительное

37

Предоставление регулируемых услуг (товары, работы) по тарифам (ценам, ставкам сборов), утвержденным уполномоченным органом.

Значительное

Наличие и количество подтвержденных (обоснованных) жалоб и обращений физических и юридических лиц

38

Не соблюдение запрета по осуществлению иной деятельности, за исключением деятельности разрешенной Законом Республики Казахстан "О естественных монополиях и регулируемых рынках" на основании полученного согласия уполномоченного органа.

Значительное

39

Не соблюдение запрета по взиманию за регулируемые услуги (товары, работы) платы, превышающей размер, установленный уполномоченным органом.

Значительное

40

Не соблюдение запрета по взиманию дополнительной платы, не предусмотренной Законом, или иному навязыванию дополнительных обязательств, которые по своему содержанию не касаются предмета оказываемых регулируемых услуг (передача финансовых средств и иного имущества, имущественных прав и других.

Значительное

41

Не соблюдение запрета по навязыванию условий доступа к регулируемым услугам (товарам, работам) Субъектов или совершения иных действий, ведущих к дискриминации потребителей.

Значительное

42

Не соблюдение запрета по отказу в предоставлении регулируемых услуг (товаров, работ) добросовестным потребителям в связи с неоплатой недобросовестными потребителями использованного объема регулируемых услуг (товаров, работ).

Значительное

43

Не соблюдение запрета по требованию оплаты предоставленных регулируемых услуг (товаров, работ), не соответствующих требованиям к качеству регулируемых услуг (товаров, работ), установленным государственными органами в пределах их компетенции.

Значительное

44

Не соблюдение запрета по обеспечению всеобщего обслуживания потребителей регулируемых услуг (товаров, работ) в соответствии с требованиями к качеству предоставляемых регулируемых услуг (товаров, работ), установленными государственными органами в пределах их компетенции.

Значительное

45

Не соблюдение запрета по обеспечению приема платежей от потребителей за предоставляемые Субъектом регулируемые коммунальные услуги (товары, работы) через собственные кассы, а также банки и организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций интернет-ресурсы и (или) терминалы.

Значительное

46

Не предоставление равных условий потребителям регулируемых услуг (товаров, работ).

Значительное

47

Не предоставление, в случае утверждения предельного уровня тарифа (цены, ставки сбора) для всех потребителей регулируемых услуг (товаров, работ) по единым уровням тарифов (цен, ставок сборов), не превышающим предельный уровень тарифа (цены, ставки сбора).

Значительное

48

Не приобретение и не установка потребителям приборов учета регулируемых коммунальных услуг (товаров, работ) в соответствии с договорами, заключенными с потребителями.

Значительное

49

Не взимание платы, в случае выхода прибора учета из строя за предоставляемые регулируемые коммунальные услуги (товары, работы) по среднемесячным показаниям приборов учета.

Значительное

50

Недопустимость нарушения прав потребителей при заключении договоров на предоставление регулируемых услуг (товаров, работ).

Значительное

51

Не предоставление регулируемых услуг по предельным уровням тарифа (ценам, ставкам сборов), утвержденным уполномоченным органом, с учетом случая, предусмотренного подпунктом 3-1) статьи 7 Закона.

Значительное

52

Не соблюдение стандартов оказания услуг потребителям.

Незначительное

По результатам анализа официальных интернет-ресурсов и средств массовой информации

53

Не проведение обязательного ежегодного аудита аудиторскими организациями для Субъектов, являющихся акционерными обществами, с размещением на интернет-ресурсе Субъекта и опубликовании его в периодических печатных изданиях.

Незначительное

54

Не размещение на своем интернет-ресурсе либо интернет-ресурсе уполномоченного органа отчета об исполнении тарифной сметы в порядке, определяемом уполномоченным органом.

Незначительное

55

Не размещение на своем интернет-ресурсе ежеквартальной информации о наличии свободных и доступных мощностей, емкости, мест, пропускных способностей сетей регулируемых коммунальных услуг (товаров, работ), а также схемы инженерных коммуникаций.

Незначительное

56

Не обеспечение представления сведений об инженерных коммуникациях по запросам, в том числе на своем интернет-ресурсе, в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственных секретах".

Незначительное

57

Не проведение ежегодного отчета о деятельности по предоставлению регулируемых услуг (товаров, работ) перед потребителями и иными заинтересованными лицами с обоснованиями и размещением их в средствах массовой информации, а также на своем интернет – ресурсе либо интернет – ресурсе уполномоченного органа, в порядке, определяемом уполномоченным органом.

Значительное

58

Уведомление потребителей раз в полугодие о ходе исполнения инвестиционных программ (проектов), тарифных смет через свой интернет-ресурс либо интернет-ресурс уполномоченного органа в порядке, определяемом уполномоченным органом.

Значительное

  Приложение 2
к Критериям оценки степени рисков
в сфере регулируемых рынков

Субъективные критерии для субъектов регулируемых рынков

Нарушение требования

степень тяжести нарушения

По результатам мониторинга отчетности и сведений, представляемых проверяемым субъектом

1

Не предоставление в уполномоченный орган ежеквартальной финансовой отчетности в соответствии с законодательством Республики Казахстан о бухгалтерском учете и финансовой отчетности в установленные Законом сроки.

Незначительное

2

Не предоставление в уполномоченный орган ежемесячной информации об объемах производства (реализации), уровне доходности и отпускных ценах производимых (реализуемых) товаров (работ, услуг) по форме, утвержденной уполномоченным органом, в установленные Законом сроки.

Незначительное

3

Не исполнение мероприятий инвестиционной программы (проекта), учтенной в предельных ценах в соответствии с порядком ценообразования на регулируемых рынках.

Значительное

4

Не предоставление в уполномоченный орган по его требованию информации, необходимой для проведения экспертизы цены, на бумажном и (или) электронном носителях в сроки, установленные уполномоченным органом.

Значительное

5

Не предоставление полугодовой информации об исполнении либо неисполнении инвестиционной программы (проекта), учтенной в предельной цене, по форме, утвержденной уполномоченным органом, в установленные Законом сроки, с последующим ее размещением в средствах массовой информации.

Значительное

По результатам предыдущих проверок

6

Уведомление уполномоченного органа в письменном виде или в виде электронного документа через систему электронного документооборота уполномоченного органа не менее чем за тридцать календарных дней о предстоящем повышении цен на товары (работы, услуги) выше предельной цены и причинах их повышения с предоставлением обосновывающих материалов, подтверждающих причины повышения (за исключением субъектов розничного рынка, не занимающих доминирующее или монопольное положение на регулируемых рынках.

Значительное

7

Предоставление информации об отпускных ценах с приложением обосновывающих материалов, подтверждающих уровень цены в установленные Законом сроки.

Значительное

8

Нарушение Закона РК "О разрешениях и уведомлениях" в части занятие предпринимательской или иной деятельностью, а также осуществление действий, подлежащих лицензированию, на основании соответствующей лицензии.

Значительное

9

Соблюдение порядка ценообразования на регулируемых рынках.

Значительное

10

Возврат дохода, полученного и не использованного на реализацию инвестиционных программ (проектов), учтенных в предельных ценах, напрямую потребителям либо в случае невозможности установления полного перечня потребителей путем снижения уровня предельной цены на предстоящий период в соответствии с порядком ценообразования на регулируемых рынках.

Значительное

Наличие и количество подтвержденных (обоснованных) жалоб и обращений физических и юридических лиц

11

Не соблюдение требования по возврату дохода, полученного в результате необоснованного превышения предельной цены, напрямую потребителям не позднее тридцати календарных дней с момента установления такого факта уполномоченным органом либо в случае невозможности установления полного перечня потребителей путем снижения уровня предельной цены на предстоящий период в соответствии с порядком ценообразования на регулируемых рынках.

Значительное