Биоотын өндірісі бойынша мемлекеттік бақылау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін және тексеру парағының нысанын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 21 шілдедегі № 4-1/676 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 10 тамыздағы № 602 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 9 қыркүйекте № 12046 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2016 жылғы 12 тамыздағы № 358 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2016 жылғы 24 тамыздағы № 381 бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары – ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 12.08.2016 № 358 және ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а. 24.08.2016 № 381 бірлескен бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабы 1-тармағының 2) тармақшасына, 13-бабы 2) тармағына және 15-бабы 1) тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Мыналар:
      1) осы бірлескен бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес биоотын өндірісі саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері;
      2) осы бірлескен бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес биоотын өндірісі бойынша мемлекеттік бақылау саласындағы тексеру парағының нысаны бекітілсін.
      2. Мыналар:
      1) «Биоотын өндірісі саласындағы жеке кәсіпкерлік саласында тәуекелдер дәрежесін бағалау критерийлерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2013 жылғы 21 қазандағы № 5-3/512 және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің бірінші орынбасары - Қазақстан Республикасының Өңірлік даму министрінің 2013 жылғы 31 қазандағы № 288/НҚ бірлескен бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8941 болып тіркелген, «Егемен Қазақстан» газетінің 2014 жылғы 29 сәуірдегі № 82 (28306) санында жарияланған);
      2) «Биоотын өндірісі саласындағы жеке кәсіпкерлік саласында тексеру парағының нысанын бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2013 жылғы 21 қазандағы № 5-3/513 және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің бірінші орынбасары - Қазақстан Республикасының Өңірлік даму министрінің 2013 жылғы 31 қазандағы № 285/НҚ бірлескен бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8940 болып тіркелген, «Егемен Қазақстан» газетінің 2014 жылғы 29 сәуірдегі № 82 (28306) санында жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру мен қайта өңдеу және фитосанитариялық қауіпсіздік департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бірлескен бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарына және «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесіне ресми жариялауға жіберілуін;
      3) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.
      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының           Қазақстан Республикасының
      Ауыл шаруашылығы министрі           Ұлттық экономика министрі
      _____________ А. Мамытбеков         ________________ Е. Досаев

      «КЕЛІСІЛГЕН»
      Қазақстан Республикасы
      Бас прокуратурасының
      Құқықтық статистика және
      арнайы есепке алу жөніндегі
      комитетінің төрағасы
      ___________________ С. Айтпаева
      2015 жылғы 21 шілде

Қазақстан Республикасы    
Ауыл шаруашылығы министрінің 
2015 жылғы 21 шілдедегі № 4-1/676
және Қазақстан Республикасы 
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 10 тамыздағы № 602
бірлескен бұйрығына    
1-қосымша         

Биоотын өндірісі саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау
критерийлерін бекіту туралы

      1. Осы Биоотын өндірісі саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері (бұдан әрі - Критерийлер) биоотын өндірісі саласындағы бақылау субъектілерін тәуекел дәрежелеріне жатқызу мақсатында «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабы 1-тармағының 2) тармақшасына, 13-бабы 2) тармағына және 15-бабы 1) тармағына сәйкес әзірленді.
      2. Осы Критерийлерде мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) бақылау субъектілері – биоотын өндіруді жүзеге асыратын заңды тұлғалар;
      2) биоотын өндірісі саласындағы тәуекел – тамақ шикізатын биоотынға пайдалануға байланысты республика аумағында азық-түлік қауіпсіздігі қатерінің туындау ықтималдығы;
      3) объективті критерийлер – биоотын өндірісі саласындағы бақылау субъектілерін іріктеу үшін пайдаланылатын және жеке тексерілетін субъектіге (объектіге) тікелей байланысты емес тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері;
      4) субъективті критерийлер – нақты тексерілетін субъекті (объекті) қызметінің нәтижелеріне байланысты, бақылау субъектілерін іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері.
      3. Тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатқызылған тексерілетін субъектілерге (объектілерге) қатысты ішінара, жоспардан тыс тексерулер мен бақылаудың өзге де нысандары қолданылады.
      Тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатқызылмаған тексерілетін субъектілерге (объектілерге) қатысты жоспардан тыс тексерулер мен бақылаудың өзге де нысандары қолданылады.
      4. Бақылау субъектілерін тәуекелдің дәрежелері бойынша бөлу объективті және субъективті критерийлер негізінде жүзеге асырылады.

2. Объективті критерийлер

      5. Бақылау субъектілерінің тәуекел дәрежесін объективті критерийлер бойынша бағалау тамақ шикізатын биоотынға пайдалануға байланысты республика аумағында азық-түлік қауіпсіздігі қатерінің туындау, бақылау субъектісі қызметінің нәтижесінде оның салдарларының ауырлық дәрежесін ескере отырып, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы негізінде жүзеге асырылады.
      Объективті критерийлер бойынша жоғары қоғамдық тәуекелдерді ескере отырып, биоотын өндірісін жүзеге асыратын заңды тұлғалар тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатқызылады.

3. Субъективті критерийлер

      6. Субъективті критерийлерді айқындау мынадай кезеңдерді қолдана отырып жүзеге асырылады.
      1) деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау;
      2) ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалау.
      Бақылау субъектілері бойынша ақпаратты талдау үшін мынадай ақпарат көздері пайдаланылады:
      1) бақылау субъектілерін алдыңғы тексерулерді талдау нәтижелері. Бұл ретте, бұзушылықтардың дәрежесі (өрескел, елеулі, болмашы) тексеру парақтарында көрсетілген «алдыңғы тексерулердің нәтижесі» (ауыртпалық дәрежесі төменде көрсетілген талаптарды сақтамаған жағдайда белгіленеді) ақпарат көзі бойынша заңнама талаптарын сақтамаған жағдайда белгіленеді;
      2) «бақылау субъектілері жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшелеріне ұсынатын есептілік пен мәліметтерді мониторингілеу нәтижелері» ақпарат көзі бойынша бақылау субъектілері жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшелеріне ұсынатын есептілік пен мәліметтерді мониторингілеу нәтижелері;
      7. Субъективті критерийлері бойынша тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатқызылған тексерілетін субъектілердің тәуекел дәрежесін бағалау мынадай көрсеткіштер бойынша жүзеге асырылады:
      1) бақылау субъектілерін алдыңғы тексерулерді талдау нәтижелері. Бұл ретте, бұзушылықтардың дәрежесі (өрескел, елеулі, болмашы) тексеру парақтарында көрсетілген заңнама талаптарын сақтамаған жағдайда осы Критерийлерге 1-қосымшаға сәйкес айқындалады;
      2) бақылау субъектілері жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшелеріне ұсынатын есептілік пен мәліметтерді мониторингілеу нәтижелері осы Критерийлерге 2-қосымшаға сәйкес айқындалады;
      8. Реттеуші мемлекеттік органның тәуекел дәрежесін бағалау критерийлеріне сәйкес субъективті критерийлердің тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі.
      Бір өрескел дәрежедегі бұзушылық 100 көрсеткішке теңестіріледі.
      Егер өрескел дәрежедегі бұзушылық анықталмаған жағдайда тәуекел дәрежелерінің көрсеткіштерін айқындау үшін елеулі және болмашы дәрежедегі бұзушылықтардың көрсеткіштері есептеледі, сосын қосылады.
      Елеулі дәрежедегі бұзушылықтардың көрсеткіштерін айқындаған кезде 0,7 өлшеу коэффиценті қолданылады және осы көрсеткіш мынадай формула бойынша есептеледі.
      Р3 = (К2 х 100/К1) х 0,7
      мұнда:
      Р3 – елеулі дәрежедегі бұзушылықтардың көрсеткіші;
      К1 – тексерілетін субъектіге (объектіге) тексеруге (талдауға) ұсынылған елеулі дәрежедегі бұзушылықтардың жалпы саны;
      К2 – елеулі дәрежедегі бұзушылықтардың анықталған саны.
      Болмашы дәрежедегі бұзушылықтардың көрсеткіштерін айқындаған кезде 0,3 өлшеу коэффиценті қолданылады және осы көрсеткіш мынадай формула бойынша есептеледі:
      Рн = (К4 х 100/К3) х 0,3
      мұнда:
      Рн – болмашы дәрежедегі бұзушылықтардың көрсеткіші;
      К3 – тексерілетін субъектіге (объектіге) тексеруге (талдауға) ұсынылған болмашы дәрежедегі бұзушылықтардың жалпы саны;
      К4 – болмашы дәрежедегі бұзушылықтардың анықталған саны.
      Тәуекел дәрежесінің көрсеткіші (Р) елеулі және болмашы дәрежедегі бұзушылықтардың көрсеткіштерін қосу жолымен мынадай формула бойынша айқындалады:
      Р = Р3 + Рн
      мұнда:
      Р – тәуекел дәрежесінің көрсеткіші;
      Р3 – елеулі дәрежедегі бұзушылықтардың көрсеткіші;
      Рн - болмашы дәрежедегі бұзушылықтардың көрсеткіші;
      Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша тексерілетін субъект (объект) мыналарға жатады:
      1) тәуекелдің жоғары дәрежесіне – 60-тан 100-ге дейінгі тәуекел дәрежесінің көрсеткіші кезінде және оған қатысты ішінара тексеру жүргізіледі;
      2) тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатпайтынға – 0-ден 60-қа дейінгі тәуекел дәрежесінің көрсеткіші кезінде және оған қатысты ішінара тексеру жүргізілмейді.
      9. Ішінара тексерулердің жиілігі жылына бір реттен жиі болмауы тиіс.
      10. Ішінара тексерулер есепті кезең басталғанға дейін күнтізбелік он бес күннен кешіктірмей құқықтық статистика және арнайы есептер жөніндегі уәкілетті органға жіберілетін жүргізілген талдау және бағалау нәтижелері бойынша бір жылға қалыптастырылатын ішінара тексерулер тізімдері негізінде жүргізіледі.
      11. Іріктеп тексерулер тізімдері:
      1) субъективті критерийлер бойынша ең жоғары тәуекел дәрежесі көрсеткіші бар бақылау субъектілерінің басымдығын;
      2) мемлекеттік органның тексерулерді жүзеге асыратын лауазымды адамдарына түсетін жүктемені ескере отырып жасалады.

Биоотын өндірісі саласындағы
тәуекел дәрежесін бағалау 
критерийлеріне      
1-қосымша         

«Алдыңғы тексерулердің нәтижесі» ақпарат көзі бойынша
субъективті критерийлер

Критерийлердің атауы

Бұзушылық дәрежесі

«Алдыңғы тексерулердің нәтижесі» (ауыртпалық дәрежесі төменде көрсетілген талаптарды сақтамаған жағдайда белгіленеді):

1

Кейіннен биоотынға өңдеу үшін пайдаланылатын тамақ шикізатына арналған квота нормаларын сақтау

өрескел

2

Биоотын өндірісіне арналған тамақ шикізаты құрамының сәйкестігі (бидайдың 1-2 сыныбын пайдалануға жол берілмейді)

өрескел

3

Биоотын өндірісі паспортының бар болуы

өрескел

4

Биоотын өндірісі жөніндегі бір және сол зауытта екі және одан көп биоотын өндірушілердің биоотын өндірісін жүзеге асыруы

елеулі

5

Есепке алатын бақылау аспаптарының бар болуы және олардың ақаусыз жай-күйі

елеулі

6

Олардың қауіпсіздігін ғылыми негізде растай отырып, шикізаттың генетикалық түрлендірілген көз (объекті) болып табылмайтындығын немесе генетикалық түрлендірілген көздерді (объектілерді) қамтымайтындығын растайтын және мемлекеттік тіркеуден өткен тамақ шикізатына арналған құжаттардың болуы

елеулі

Биоотын өндірісі саласындағы
тәуекел дәрежесін бағалау
критерийлеріне     
2-қосымша       

«Бақылау субъектілері жергілікті атқарушы органның
құрылымдық бөлімшелеріне ұсынатын есептілік пен мәліметтерді
мониторингілеу нәтижелері» ақпарат көзі бойынша
субъективті критерийлер

Критерийлердің атауы

Бұзушылық дәрежесі

«Бақылау субъектілері жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшелеріне ұсынатын есептілік пен мәліметтерді мониторингілеу нәтижелері» (ауыртпалық дәрежесі төменде көрсетілген талаптарды сақтамаған жағдайда белгіленеді):

1

Биоотын өндірушілердің биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті органға есептерді ұсынуы

өрескел

2

Биоотын өндірушілердің биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті органға барлық есеп нысандарын ұсынуы

елеулі

3

Биоотын өндірушілердің биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті органға есептерді уақтылы ұсынуы

болмашы

Қазақстан Республикасы    
Ауыл шаруашылығы министрінің 
2015 жылғы 21 шілдедегі № 4-1/676
және Қазақстан Республикасы 
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 10 тамыздағы № 602
бірлескен бұйрығына    
2-қосымша          

Нысан

Биоотын өндірісі саласындағы мемлекеттік бақылау
саласындағы тексеру парағы

_____________________________________________________________ қатысты
(тексерілетін субъектілердің (объектілердің) біртекті тобының атауы)
Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган ____________________________
_____________________________________________________________________
Тексеруді тағайындау туралы акт _____________________________________
                                             (№, күні)
Тексерілетін субъектінің (объектінің) атауы _________________________
Тексерілетін субъектінің (объектінің) ЖСН, БСН ______________________
Орналасқан мекенжайы ________________________________________________

Талаптар тізбесі

Талап етіледі

Талап етілмейді

Қойылатын талаптарға сәйкес келеді

Қойылатын талаптарға сәйкес келмейді

1

2

3

4

5

6

1.

Кейіннен биоотынға өңдеу үшін пайдаланылатын тамақ шикізатына арналған квота нормаларын сақтау





2

Биоотын өндірісіне арналған тамақ шикізаты құрамының сәйкестігі (бидайдың 1-2 сыныбын пайдалануға жол берілмейді)





3

Биоотын өндірісі паспортының бар болуы





4

Биоотын өндірісі жөніндегі бір және сол зауытта екі және одан көп биоотын өндірушілердің биоотын өндірісін жүзеге асыруы





5

Есепке алатын бақылау аспаптарының бар болуы және олардың ақаусыз жай-күйі





6

Олардың қауіпсіздігін ғылыми негізде растай отырып, шикізаттың генетикалық түрлендірілген көз (объекті) болып табылмайтындығын немесе генетикалық түрлендірілген көздерді (объектілерді) қамтымайтындығын растайтын және мемлекеттік тіркеуден өткен тамақ шикізатына арналған құжаттардың болуы





7

Биоотын өндірушілердің биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті органға есептерді ұсынуы





Лауазымды адам (дар)
_______________ ___________ _________________________________________
    (лауазымы)     (қолы)     (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған
                                            жағдайда))
_______________ ___________ _________________________________________
    (лауазымы)     (қолы)     (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған
                                            жағдайда))

Тексерілетін субъектінің басшысы
_______________ ___________ _________________________________________
   (лауазымы)      (қолы)     (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған
                                            жағдайда))

Об утверждении критериев оценки степени риска и формы проверочного листа в сфере государственного контроля в области производства биотоплива

Совместный приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 21 июля 2015 года № 4-1/676 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 10 августа 2015 года № 602. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 9 сентября 2015 года № 12046. Утратил силу совместным приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 12 августа 2016 года № 358 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 августа 2016 года № 381

      Сноска. Утратил силу совместным приказом Заместителя Премьер-Министра РК Министра сельского хозяйства РК от 12.08.2016 № 358 и Министра национальной экономики РК от 24.08.2016 № 381 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) пункта 1 статьи 11, пунктом 2 статьи 13 и пунктом 1 статьи 15 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан», ПРИКАЗЫВАЕМ:
      1. Утвердить:
      1) критерии оценки степени риска в области производства биотоплива, согласно приложению 1 к настоящему совместному приказу;
      2) форму проверочного листа в сфере государственного контроля в области производства биотоплива, согласно приложению 2 к настоящему совместному приказу.
      2. Признать утратившими силу:
      1) совместный приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 21 октября 2013 года № 5-3/512 и Первого заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра регионального развития Республики Казахстан от 31 октября 2013 года № 288/ОД «Об утверждении Критериев оценки степени рисков в сфере частного предпринимательства в области производства биотоплива» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 8941, опубликованный 29 апреля 2014 года в газете «Казахстанская правда» № 82 (27703);
      2) совместный приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 21 октября 2013 года № 5-3/513 и Первого заместителя Премьер-министра Республики Казахстан – Министра регионального развития Республики Казахстан от 31 октября 2013 года № 285/ОД «Об утверждении формы проверочного листа в сфере частного предпринимательства в области производства биотоплива» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 8940, опубликованный 29 апреля 2014 года в газете «Казахстанская правда» № 82 (27703).
      3. Департаменту производства и переработки растениеводческой продукции и фитосанитарной безопасности Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания и в информационно-правовую систему «Әділет»;
      3) размещение совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан и интранет-портале государственных органов.
      4. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан.
      5. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр
национальной экономики
Республики Казахстан
__________ Е. Досаев

Министр
сельского хозяйства Республики Казахстан
__________ А. Мамытбеков

      «СОГЛАСОВАН»
      Председатель Комитета по правовой
      статистике и специальным учетам
      Генеральной прокуратуры
      Республики Казахстан
      ____________________ С. Айтпаева
      21 июля 2015 год

Приложение 1           
к совместному приказу       
Министра сельского хозяйства   
Республики Казахстан       
от 21 июля 2015 года № 4-1/676   
и Министра национальной экономики 
Республики Казахстан        
от 10 августа 2015 года № 602   

Критерии
оценки степени риска
в области производства биотоплива

      1. Настоящие критерии оценки степени рисков в области производства биотоплива (далее – Критерии) разработаны в соответствии с подпунктом 2) пункта 1 статьи 11, пункта 2 статьи 13 и пункта 1 статьи 15 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан» в целях отнесения субъектов контроля в области производства биотоплива к степеням риска.
      2. В настоящих Критериях используются следующие понятия:
      1) субъекты контроля – юридические лица, осуществляющие производство биотоплива;
      2) риск в области производства биотоплива – вероятность возникновения угрозы продовольственной безопасности на территории республики в связи с использованием пищевого сырья на биотопливо;
      3) объективные критерии – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов контроля в области производства биотоплива и не зависящие непосредственно от отдельного проверяемого субъекта (объекта);
      4) субъективные критерии – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов контроля в зависимости от результатов деятельности конкретного проверяемого субъекта (объекта).
      3. В отношении субъектов контроля, отнесенных к высокой степени риска, применяются выборочные, внеплановые проверки и иные формы контроля.
      В отношении проверяемых субъектов (объектов), не отнесенных к высокой степени риска, применяются внеплановые проверки и иные формы контроля.
      4. Распределение субъектов контроля по степеням риска осуществляется на основании объективных и субъективных критериев.

2. Объективные критерии

      5. Оценка степени риска субъектов контроля по объективным критериям осуществляется на основании вероятности возникновения угрозы продовольственной безопасности на территории республики в связи с использованием пищевого сырья на биотопливо, нанесения ущерба законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства в результате деятельности субъекта контроля с учетом степени тяжести его последствий.
      С учетом высоких общественных рисков, по объективным критериям юридические лица, осуществляющие производство биотоплива, относятся к высокой степени риска.

3. Субъективные критерии

      6. Определение субъективных критериев осуществляется с применением следующих этапов:
      1) формирование базы данных и сбор информации;
      2) анализ информации и оценка рисков.
      Для анализа информации по субъектам контроля используются следующие источники информации:
      1) результаты анализа предыдущих проверок субъектов контроля. При этом, степень нарушений (грубое, значительное, незначительное) устанавливается в случае несоблюдения требований законодательства, отраженных в проверочных листах по информационному источнику «результаты предыдущих проверок» (степень тяжести устанавливается при несоблюдении нижеперечисленных требований);
      2) результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектами контроля, в структурные подразделения местного исполнительного органа по информационному источнику «результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектами контроля, в структурные подразделения местного исполнительного органа».
      7. Оценка степени риска проверяемых субъектов отнесенных к высокой степени риска по субъективным критериям осуществляется по следующим показателям:
      1) результаты анализа предыдущих проверок субъектов контроля. При этом, степень нарушений (грубое, значительное, незначительное) в случае несоблюдения требований законодательства, отраженных в проверочных листах определяется, согласно приложению 1 к настоящим Критериям;
      2) результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектами контроля в структурные подразделения местного исполнительного органа, определяются, согласно приложению 2 к настоящим Критериям.
      8. В соответствии с критериями оценки степени риска регулирующего государственного органа рассчитывается показатель степени риска субъективных критериев по шкале от 0 до 100.
      Одно нарушение грубой степени приравнивается к показателю 100.
      В случае если нарушений грубой степени не выявлено, то для определения показателя степени риска рассчитываются показатели нарушений значительной и незначительной степени, затем суммируются.
      При определении показателя нарушений значительной степени применяется весовой коэффициент 0,7 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:
      Рз = (К2 х 100/ К1) х 0,7
      где:
      Рз – показатель нарушений значительной степени;
      К1 – общее количество нарушений значительной степени, предъявленных к проверке (анализу) проверяемому субъекту (объекту);
      К2 – количество выявленных нарушений значительной степени.
      При определении показателя нарушений незначительной степени применяется весовой коэффициент 0,3 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:
      Рн = (К4 х 100/ К3) х 0,3
      где:
      Рн – показатель нарушений незначительной степени;
      К3 – общее количество нарушений незначительной степени, предъявленных к проверке (анализу) проверяемому субъекту (объекту);
      К4 - количество выявленных нарушений незначительной степени.
      Показатель степени риска (Р) определяется путем суммирования показателей нарушений значительной и незначительной степени по следующей формуле:
      Р = Рз + Рн
      где:
      Р - показатель степени риска;
      Рз - показатель нарушений значительной степени;
      Рн - показатель нарушений незначительной степени;
      По показателям степени риска проверяемый субъект (объект) относится:
      1) к высокой степени риска – при показателе степени риска от 60 до 100 и в отношении него проводится выборочная проверка;
      2) к не отнесенной к высокой степени риска – при показателе степени риска от 0 до 60 и в отношении него не проводится выборочная проверка.
      9. Кратность проведения выборочной проверки не может быть чаще одного раза в год.
      10. Выборочные проверки проводятся на основании списков выборочных проверок, формируемых на год по результатам проводимого анализа и оценки, которые направляются в уполномоченный орган по правовой статистике и специальным учетам в срок не позднее, чем за пятнадцать календарных дней до начала соответствующего отчетного периода.
      11. Списки выборочных проверок составляются с учетом:
      1) приоритетности субъектов контроля с наибольшими показателями степени риска по субъективным критериям;
      2) нагрузки на должностных лиц, осуществляющих проверки, государственного органа.

Приложение 1        
к Критериям оценки      
степени риска        
в области производства   
биотоплива         

        Субъективные критерии по информационному источнику
               «результаты предыдущих проверок»

Наименование критериев

Степень нарушения

«Результаты предыдущих проверок» (степень тяжести устанавливается при несоблюдении нижеперечисленных требований):

1

Соблюдение нормы квоты на пищевое сырье, используемое для последующей переработки в биотопливо

грубая

2

Соответствие состава пищевого сырья для производства биотоплива (не допускается использование 1-2 классов пшеницы)

грубая

3

Наличие паспорта производства биотоплива

грубая

4

Осуществление производства биотоплива двумя и более производителями биотоплива на одном и том же заводе по производству биотоплива

значительная

5

Наличие контрольных приборов учета и их исправное состояние

значительная

6

Наличие документов на пищевое сырье, подтверждающих, что сырье не является генетически модифицированным источником (объектом) или содержащим генетически модифицированные источники (объекты) с научно обоснованным подтверждением их безопасности и прошедших государственную регистрацию

значительная

Приложение 2        
к Критериям оценки      
степени риска        
в области производства   
биотоплива         

Субъективные критерии по информационному источнику «результаты
  мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектами
         контроля, в структурные подразделения местного                            исполнительного органа»

Наименование критериев

Степень нарушения

«Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектами контроля, в структурные подразделения местного исполнительного органа» (степень тяжести устанавливается при несоблюдении нижеперечисленных требований):

1

Представление производителями биотоплива отчетов в уполномоченный орган в области производства биотоплива

грубая

2

Предоставление производителями биотоплива всех форм отчетов в уполномоченный орган в области производства биотоплива

значительная

3

Своевременное предоставление производителями биотоплива отчетов в уполномоченный орган в области производства биотоплива

незначительная

Приложение 2             
к совместному приказу         
Министра сельского хозяйства     
Республики Казахстан          
от 21 июля 2015 года № 4-1/676    
и Министра национальной экономики  
Республики Казахстан       
от 10 августа 2015 года № 602    

Форма  

       Проверочный лист в сфере государственного контроля
              в области производства биотоплива

В отношении _________________________________________________________
    (наименование однородной группы проверяемых субъектов (объектов)
Государственный орган, назначивший проверку _________________________
_____________________________________________________________________
Акт о назначении проверки____________________________________________
                                            (№, дата)
Наименование проверяемого субъекта (объекта) ________________________
_____________________________________________________________________
ИИН, БИН проверяемого субъекта (объекта)_____________________________
_____________________________________________________________________
Адрес места нахождения ______________________________________________

Перечень требований

Требуется

Не требуется

Соответствует предъявляемым требованиям

Не соответствует предъявляемым требованиям

1

2

3

4

5

6

1

Соблюдение нормы квоты на пищевое сырье, используемое для последующей переработки в биотопливо


2

Соответствие состава пищевого сырья для производства биотоплива (не допускается использование 1-2 классов пшеницы)


3

Наличие паспорта производства биотоплива


4

Осуществление производства биотоплива двумя и более производителями биотоплива на одном и том же заводе по производству биотоплива


5

Наличие контрольных приборов учета и их исправное состояние


6

Наличие документов на пищевое сырье, подтверждающих, что сырье не является генетически модифицированным источником (объектом) или содержащим генетически модифицированные источники (объекты) с научно обоснованным подтверждением их безопасности и прошедших государственную регистрацию


7

Представление производителями биотоплива отчетов в уполномоченный орган в области производства биотоплива


Должностное (ые) лицо (а)
___________________ __________ ______________________________________
    (должность) (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии))
___________________ __________ ______________________________________
    (должность) (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии))

Руководитель проверяемого субъекта
___________________ __________ ______________________________________
    (должность) (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии))