Қазақстан Республикасының бейрезиденті болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлық виза алуға өтінішхатты беру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 1265 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 10 ақпанда № 13039 болып тіркелді.

      Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 282-бабының 7-тармағына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 26.05.2022 № 11-1-4/243 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының бейрезиденті болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлық виза алуға өтінішхатты беру қағидаларын бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Инвестициялар комитеті (Е.Қ.Хаировқа):

      1) Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде осы бұйрықтың мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде, сондай-ақ Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына ресми жариялауға оның көшірмелерін баспа және электронды түрде жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы бұйрықтың

      2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және 2016 жылдың 1 қаңтарынан бастап туындаған құқықтық қатынастарға таралады.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрі
Ә. Исекешев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Сыртқы істер министрі

      Е.Ә. Ыдырысов _____________

      2015 жылғы 29 желтоқсан

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық қауіпсіздік комитетінің төрағасы

      В.З. Жұмақанов _____________

      2016 жылғы 05 қаңтар

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ішкі істер министрі

      Қ.Н. Қасымов _____________

      2015 жылғы 30 желтоқсан



  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2015 жылғы 29 желтоқсандағы
№ 1265 бұйрығымен бекітілген

Қазақстан Республикасының бейрезиденті болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлық визаны алуға өтінішхатты беру қағидалары

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің 03.06.2020 № 11-1-4/184 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасының бейрезиденттері болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлық визаны алуға өтінішхатты беру қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексінің 282-бабының 7-тармағына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заң) 10-бабының 1-тармақшасына сәйкес әзірленді және "Қазақстан Республикасының бейрезиденті болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлық визаны алуға өтінішхатты беру" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) көрсету тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 26.05.2022 № 11-1-4/243 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы Қағидаларда келесі негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) алып тасталды - ҚР Сыртқы істер министрінің 17.05.2021 № 11-1-4/190 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі - Портал) - нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, бүкіл шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтерге, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосуға техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерге және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтеріне қол жеткізудің бірыңғай терезесі болатын ақпараттық жүйе.

      3) Қазақстан Республикасының бейрезиденті болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғаларға инвесторлық виза алуға өтінішхатты беруге өтініш беруші (бұдан әрі – өтініш беруші) – жеке және заңды тұлғалар болып табылады;

      4) Қазақстан Республикасының резиденті емес болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғаларға инвесторлық виза алуға өтініш (бұдан әрі - өтініш) - уәкілетті инвестициялық органның Қазақстан Республикасының резиденті емес болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғаға / тұлғаларға инвестор визасын беру туралы Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің көші-қон қызметіне жазбаша өтініші.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Сыртқы істер министрінің 17.05.2021 № 11-1-4/190 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 26.05.2022 № 11-1-4/243 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

      3. Егер өтініш беруші заңды тұлға болса, өтінішхаттар өтініш берушінің басшыларына және/немесе басшыларының орынбасарларына, сондай-ақ құрылымдық бөлімше басшыларына беріледі.

      Егер өтініш беруші жеке тұлға болса, өтінішхат өтініш берушіге беріледі.

      4. Қазақстан Республикасының бейрезиденттері болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлық виза беру "Халықтың көші-қоны туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабының 1-тармағына сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 26.05.2022 № 11-1-4/243 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Өтінішхаттарды беру үшін өтінімдерді қарау тәртібі

      5. Қазақстан Республикасының бейрезиденті болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлық виза алуға өтінішхатты беруге арналған өтінімді (бұдан әрі – өтінім) өтініш беруші порталға осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша береді.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сыртқы істер министрінің 17.05.2021 № 11-1-4/190 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. Өтініш беруші өтінімге мынадай құжаттарды қоса береді:

      1) инвесторлық визаны алуға мәлімделген тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттың мемлекеттік немесе орыс тілінде нотариалды куәландырылған аудармасы бар электронды көшірмесі (сұратылатын визаның қолданыс мерзімі аяқталғанға дейін үш айдан кем емес паспорттың немесе оны алмастыратын құжаттың қолданыс мерзімімен);

      2) өтініш беруші жарғысының мемлекеттік немесе орыс тілінде нотариалды куәландырылған аудармасы бар электронды көшірмесі;

      3) осы қағидалардың 3-тармағына сәйкес тұлғаның лауазымын растайтын құжаттың электронды көшірмесі;

      4) өтініш берушінің инвестициялық жобаға инвестиция салу фактісін растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері (инвестордың нақты шығындарын растайтын құжаттар: "бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес ресімделген бастапқы есепке алу құжаттары; "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі)" Қазақстан Республикасының Кодексіне сәйкес ресімделген шот-фактуралар; "Қазақстан Республикасындағы кедендік реттеу туралы "Қазақстан Республикасының Кодексіне сәйкес ресімделген кедендік декларациялар).

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес "Қазақстан Республикасының резиденті емес болып табылатын және Қазақстан Республикасыныңаумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлық виза алуға өтініш беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында (бұдан әрі- Стандарт) баяндалған.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сыртқы істер министрінің 17.05.2021 № 11-1-4/190 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); өзгеріс енгізілді - ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 26.05.2022 № 11-1-4/243 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініш көрсетілетін қызметті берушіге келіп түскен сәтте тіркеледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші өтінішті тіркеген сәттен бастап екі жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы Қағидалардың 6-тармағына сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады.​

      Ұсынылған құжаттар толық болған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші 3 (үш) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың осы Қағидалардың талаптарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асырады және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдейді.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 26.05.2022 № 11-1-4/243 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      8. Көрсетілетін қызметті беруші мынадай шарттардың бірі болған кезде өтініш беру туралы шешім қабылдайды:

      1) өтініш берушінің "Қазақстан Республикасын индустриялық-инновациялық дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 31 желтоқсандағы № 1050 қаулысына сәйкес өңдеуші өнеркәсіптің басым салалары шеңберінде жобаларды іске асыруы;

      2) өтініш берушінің Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Шетелдік инвесторлар кеңесіне мүшелігі;

      3) өтініш берушіде Инвестициялар жөніндегі уәкілетті органмен жасалған инвестициялық келісімшарттың болуы;

      4) өтініш берушіде мемлекеттік органдардың немесе квазимемлекеттік сектор субъектілерінің өтініш берушінің инвестициялық жобаны Қазақстан Республикасының аумағында іске асырғанын растайтын ұсынымдарының болуы.

      Осы тармақтың 1), 2), 3) тармақшаларында көрсетілген шарттардың бірі болған кезде өтінішхат 5 (бес) жыл мерзімге беріледі. Егер өтініш беруші паспортының (немесе оны алмастыратын құжат) қалған қолданылу мерзімі 5 (бес) жылдан аз болса, өтінішхат өтініш беруші паспортының (немесе оны алмастыратын құжат) қалған қолданылу мерзіміне беріледі.

      Осы тармақтың 4) тармақшасында көрсетілген шарттар болған кезде өтінішхат 3 (үш) жыл мерзімге беріледі. Егер өтініш беруші паспортының (немесе оны алмастыратын құжат) қалған қолданылу мерзімі 3 (үш) жылдан аз болса, өтінішхат өтініш беруші паспортының (немесе оны алмастыратын құжат) қалған қолданылу мерзіміне беріледі.

      Қазақстан Республикасының бейрезиденті болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлық визаны алуға қолдаухат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген негіздер болған кезде көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыны алдын ала шешім туралы, Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметті тыңдауды өткізу уақыты, күні және орны (тәсілі) туралы хабардар етеді көрсетілетін қызметті алушыға алдын ала шешім бойынша позициясын білдіру мүмкіндігі үшін.

      Тыңдау туралы хабарлама мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталғанға дейін кемінде 3 (үш) жұмыс күні бұрын жіберіледі. Тыңдау хабардар етілген күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі.

      Тыңдау нәтижелері бойынша көрсетілетін қызметті беруші қолдаухат беру туралы шешім қабылдайды не мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту жібереді.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 26.05.2022 № 11-1-4/243 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      9. Алып тасталды - ҚР Сыртқы істер министрінің 17.05.2021 № 11-1-4/190 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру порталда жүзеге асырылады – көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу күнін көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебе көрсетіледі.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сыртқы істер министрінің 17.05.2021 № 11-1-4/190 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      11. Көрсетілетін қызметті беруші "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңның 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету сатысы туралы деректерді енгізуді қамтамасыз етеді.

      12. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті мәліметтерді қамтитын ақпараттық жүйе істен шыққан жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымының операторын (бұдан әрі – оператор) хабардар етеді.

      Бұл жағдайда оператор осы Қағиданың тармағының бірінші бөлігінде көрсетілген мерзім ішінде техникалық проблема туралы еркін нысанда хаттама жасайды және оған көрсетілетін қызметті берушімен қол қояды.

      13. Көрсетілетін қызметті беруші келесі негіздер бойынша Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады:

      1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігі анықталған;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің осы Қағиданың белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты осы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды талап ететін қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы заңды күшіне енген сот шешімі (үкімі) бар болса.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша шешімдерге, әрекеттерге (әрекетсіздікке) шағымдану тәртібі)

      Ескерту. 3-тарау жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 26.05.2022 № 11-1-4/243 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      14. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шағымды қарауды жоғары тұрған әкімшілік орган, лауазымды адам, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) жүргізеді.

      Шағым әкімшілік актісіне, әкімшілік әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған Әкімшілік органға, лауазымды адамға беріледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адам шағым келіп түскен күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.

      Бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адам, егер ол 3 (үш) жұмыс күні ішінде қолайлы шешім қабылдаса, шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын іс-әрекет жасаса, шағымды қарайтын органға шағым жібермейді.

      15. Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы Заңның 25-бабының 2-тармағына сәйкес тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.";

      16. Егер Қазақстан Республикасының Заңында өзгеше көзделмесе, сотқа шағым жасауға Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік кодексінің 91-бабының 5-тармағына сәйкес әкімшілік (сотқа дейінгі) тәртіппен шағым жасалғаннан кейін жол беріледі.


  Қазақстан Республикасының
резиденттері болып
табылмайтын және
Қазақстан Республикасының
аумағында инвестициялық
қызметті жүзеге асыратын
тұлғалар үшін инвесторларға
арналған виза беру туралы
өтініш беру қағидасына
1-қосымша

Қазақстан Республикасының резиденті емес болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғаларға инвесторлық виза алуға өтініш беру туралы өтініш

  № 1 нысан
  (заңды тұлға үшін)

Өтініш беруші туралы ақпарат


Қазақстан Республикасының заңды тұлғасының атауы


Қазақстан Республикасының заңды тұлғасын тіркеу (қайта тіркеу)туралы мәліметтер(күні, себебі)


Орналасқан жері: заңды мекен-жайы, нақты орналасқан жері


Бизнес сәйкестендіру номері (БСН)


Қазақстан Республикасының заңды тұлғасының басшысы
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), телефон, факс, электрондық пошта)


Экономикалық қызмет түрінің жалпы жіктеушісі


Инвестиция көлемі (инвестициялау фактісін растау арқылы)


Өтінімді алу үшін негіздер 8-тармақтың тиісті көрсету Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрінің "__"______ ____2020 жылдағы №_____(нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізімінде №_____ тіркелген) Қазақстан Республикасының резиденті емес тұлғалар үшін инвестор визасын алуға өтініш беру ережесі


Байланыс ақпараттары (телефон, факс, электрондық пошта)


Өтініш алу тәсілдері (поштамен,қалауы бойынша)


Инвестор визасын алуға өтініш берген тұлға/тұлғалар туралы мәліметтер

Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Туған күні және жері


Азаматтығы


Жеке басынкуәландыратын құжаттың деректемелері


Жеке басын куәландыратын құжаттың қолдану мерзімі


Тұрғылықты елде инвестор визасын алуға өтініш берген адамның нақты тұрғылықты жерінің мекен-жайы


Қызметі


Байланыс ақпараттары (телефон, факс, электрондық пошта)


____________________________________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) Қазақстан Республикасының заңды тұлғасының басшысы)

__________________________________
(қолы, мөр (болған жағдайда) күні)

  Форма № 2
  (жеке тұлға үшін)

Өтініш беруші туралы ақпарат


Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Туған күні және жері


Азаматтығы


Жеке басынкуәландыратын құжаттың деректемелері


Жеке басын куәландыратын құжаттың қолдану мерзімі


Тұрғылықты елде инвестор визасын алуға өтініш берген адамның нақты тұрғылықты жерінің мекен-жайы


Экономикалық қызмет түрінің жалпы жіктеушісі


Инвестиция көлемі (инвестициялау фактісін растау арқылы)


Атқаратын лауазымы


Өтінімді алу үшін негіздер 8-тармақтың тиісті көрсету Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрінің "__"______ ____2020 жылдағы №_____(нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізімінде №_____ тіркелген) Қазақстан Республикасының резиденті емес тұлғалар үшін инвестор визасын алуға өтініш беру ережесі


Байланыс ақпараттары (телефон, факс, электрондық пошта)


Өтініш алу тәсілдері (поштамен,қалауы бойынша)


(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) өтініш берушінің(қолы,күні)


  Қазақстан Республикасының
бейрезиденттері болып
табылатын және
Қазақстан Республикасының
аумағында инвестициялық
қызметті жүзеге асыратын
тұлғалар үшін инвесторлық
виза алуға өтінішхатты
беру қағидаларына
2-қосымша

"Қазақстан Республикасының бейрезиденті болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлық виза алуға өтінішхатты беру қағидаларын бекіту туралы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 26.05.2022 № 11-1-4/243 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1.

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Инвестиция комитеті.

2.

Мемлекеттік қызметті көрсету тәсілдері

"Электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі– Портал).

3.

Мемлекеттік қызметті көрсету уақыты

Құжаттар топтамасы Порталға берілген сәттен бастап - 3 (үш) жұмыс күні.

4.

Мемлекеттік қызметті көрсету түрі

Электронды (толық автоматтандырылған).

5.

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Қазақстан Республикасының бейрезиденті болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғаларға инвесторлық виза алуға өтінішхат беру, немесе мемлекеттік қызметті көрсету бойынша дәлелді бас тарту.

6.

Көрсетілетін қызметті алушыдан мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде өндіріп алынатын төлем соммасы және оны жинаудың Қазақстан Республикасының заңнамасында көрсетілген жағдайлардағы тәсілдері

Заңды және жеке тұлғаларға тегін көрсетіледі.

7.

Жұмыс графигі

1) портал – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген жағдайда, өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).
2) көрсетілетін қызметті беруші - Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне (бұдан әрі – Кодекс) және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін.

8.

Мемлекетік қызметтер көрсету үшін қажетті құжаттар тізімі

1) инвесторлық визаны алуға мәлімделген тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттың мемлекеттік немесе орыс тілінде нотариалды куәландырылған аудармасы бар электронды көшірмесі паспорттың (немесе оны алмастыратын құжаттың) қолданыс мерзімі (сұратылатын визаның қолданыс мерзімі аяқталғанға дейін үш айдан
кем болмауы тиіс);
2) өтініш беруші жарғысының мемлекеттік немесе орыс тілінде нотариалды куәландырылған аудармасы бар электронды көшірмесі;
3) осы Қағидалардың 3-тармағына сәйкес, тұлғаның лауазымын растайтын құжаттың электронды көшірмесі;
4) өтініш берушінің инвестициялық жобаға инвестиция салу фактісін растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері (инвестордың нақты шығындарын растайтын құжаттар: "Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес ресімделген бастапқы есепке алу құжаттары; "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі)" Қазақстан Республикасының Кодексіне сәйкес ресімделген шот-фактуралар; "Қазақстан Республикасындағы кедендік реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Кодексіне сәйкес ресімделген кедендік декларациялар) болып табылады.

9.

Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартудың Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген негіздемелер

1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігі анықталғанда;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты осы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды талап ететін қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы заңды күшіне енген сот шешімінің (үкімінің) болуы.

10.

Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктеріне сәйкес, өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайлары Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылған – www.mfa.gov.kz, "Мемлекеттік қызметтер" бөлімі.
Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алуға мүмкіндігі бар.
Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының телефоны: 1414, 8 800 080 7777.

  Қазақстан Республикасының
резиденттері болып
табылмайтын және
Қазақстан Республикасының
аумағында инвестициялық
қызметті жүзеге асыратын
тұлғалар үшін инвесторларға
арналған виза беру туралы
өтініш беру қағидасына
3-қосымша

Көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімі

      Ескерту. 3-қосымша алып тасталды - ҚР Сыртқы істер министрінің 17.05.2021 № 11-1-4/190 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Қазақстан Республикасының
резиденттері болып
табылмайтын және
Қазақстан Республикасының
аумағында инвестициялық
қызметті жүзеге асыратын
тұлғалар үшін инвесторларға
арналған виза беру туралы
өтініш беру қағидасына
4-қосымша

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы түбіртек

      Ескерту. 4-қосымша алып тасталды - ҚР Сыртқы істер министрінің 17.05.2021 № 11-1-4/190 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

On Approval of the Rules for Issue of a Petition for Investor Visa Receipt by nonresidents of the Republic of Kazakhstan carrying out the investment activities in the territory of the Republic of Kazakhstan

Order No. 1265 of the Minister for the Investments and Development of the Republic of Kazakhstan dated December 29, 2015. Registered in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on February 10, 2016 under No.13039.

      Unofficial translation

      Pursuant to paragraph 7 of Article 282 of the Entrepreneurial Code of the Republic of Kazakhstan and sub-paragraph 1) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On State Services” I HEREBY ORDER:

      Footnote. Preamble - as reworded by order of the Acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/243 dated 26.05.2022 (shall be promulgated ten calendar days after the date of its first official publication).

      1. The attached Rules for Issue of a Petition for Investor Visa Receipt by nonresidents of the Republic of Kazakhstan carrying out the investment activities in the territory of the Republic of Kazakhstan shall be approved

      2. The Investment Committee of the Ministry for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan (Ye.K. Khairov) shall ensure:

      1) state registration of this order at the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) its electronic and hard copies sending periodic printed press and to Adilet information and legal system for official publication, and to the Republic Center for Legal Information for registration in the reference control bank of regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan upon the expiry of ten calendar days after the state registration of this order at the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      3) this order posting at on the internet resource of the Ministry for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan and the internet portal of the state authorities;

      4) submission of the data on performance of the activities provided for in subparagraphs 1), 2) and 3) of paragraph 2 of this order to the Legal Department of the Ministry for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan upon the expiry of ten business days after the state registration of this order at the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      3. Supervision over this order fulfillment shall be entrusted to the Vice Minister of the Ministry for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall be enforced upon the expiry of ten calendar days after its first official publication.

      Minister for
      Investments and Development of the
      Republic of Kazakhstan А. Issekeshev

      "AGREED"

      Minister of Foreign Affairs of the

      Republic of Kazakhstan

      E.A. Idrissov _____________

      dated on December 29, 2015

      "AGREED"

      Chairman of the National

      Security Committee of the

      Republic of Kazakhstan

      V.Z.Zhumakanov _____________

      dated January 5, 2016

      "AGRRED"

      Minister of Internal Affairs of the

      Republic of Kazakhstan

      K.N.Kassymov _____________

      dated December 30, 2015

  Approved
by order of the Minister for
Investments and Development
of the Republic of Kazakhstan
No. 1265 dated December 29, 2015

Rules for issuing a petition for an investor visa for non-residents of the Republic of Kazakhstan carrying out investment activities in the Republic of Kazakhstan

      Footnote. Rules as reworded by order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/184 dated 03.06.2020 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for Issuing of Investor Visa Petition for Persons who are Non-Residents of the Republic of Kazakhstan and Implementing Investment Activities in the Territory of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the Rules) have been drafted as per paragraph 7, Article 282 of the Entrepreneurial Code of the Republic of Kazakhstan and sub-paragraph 1), Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On State Services” (hereinafter - the Law “On State Services”) and determine the procedure for the provision of the state service “Issuance of a Petition for an Investor Visa for Persons who are Non-Residents of the Republic of Kazakhstan and Engage in Investment Activities in the Republic of Kazakhstan” (hereinafter - public service).

      Footnote. Paragraph 1 - as reworded by order of the Acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/243 of 26.05.2022 (shall enter into force ten calendar days after the date of its first official publication).

      2. The following basic concepts are used in these Rules:

      1) excluded by order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/190 of 17.05.2021 (shall come into force ten calendar days after the date of its first official publication);

      2) e-government web portal www.egov.kz (hereinafter referred to as the Portal) is an information system offering a single window of access to all consolidated government data, including the regulatory framework, and to public services, services for issuing technical conditions for connection to networks of natural monopoly entities and services of quasi-public sector entities rendered in electronic form.

      3) an applicant for the issuance of a petition for an investor visa for non-residents of the Republic of Kazakhstan carrying out investment activities in the territory of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the applicant) – a natural person or a legal entity;

      4) a petition for obtaining an investor visa for non-residents of the Republic of Kazakhstan carrying out investment activities in the territory of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the petition) – a written application of the authorized body on investments to the bodies of the migration service of the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan on granting an investor visa to a person / persons who are non-residents of the Republic of Kazakhstan carrying out investment activities in the territory of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 2 as amended by order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/190 of 17.05.2021 (shall be enacted ten calendar days after the date of its first official publication); No. 11-1-4/243 of 26.05.2022 ( shall be promulgated ten calendar days after the date of its first official publication).

      3. If the applicant is a legal entity, the petitions shall be issued to the heads and/or deputy heads of the applicant, as well as the heads of structural units.

      If the applicant is a natural person, the application shall be issued to the applicant.

      4. An investor visa for persons who are non-residents of the Republic of Kazakhstan engaged in investment activities in the territory of the Republic of Kazakhstan shall be issued under paragraph 1 of Article 6 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Migration”.

      Footnote. Paragraph 4 - as reworded by order of the Acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/243 of 26.05.2022 (shall take effect ten calendar days after the date of its first official publication).

Chapter 2. Procedure for considering applications for the issuance of petitions

      5. An application for the issuance of an investor visa petition for persons who are non-residents of the Republic of Kazakhstan engaged in investment activities in the territory of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the application) shall be filed by the applicant on the Portal using the form specified in Annex 1 hereto.

      Footnote. Paragraph 5 - as reworded by order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/190 of 17.05.2021 (shall be put into effect ten calendar days after the date of its first official publication).

      6. The applicant shall enclose the following documents with the application:

      1) an electronic copy of the identity document of the person applying for an investor visa with a notarised translation in the state or Russian languages (with the validity of the passport or its substitute document at least three months prior to the expiry of the visa requested);

      2) an electronic copy of the applicant's statutes with a notarised translation in the state or Russian language;

      3) an electronic copy of the document confirming the position of the person pursuant to paragraph 3 hereof;

      4) electronic copies of documents confirming the fact of the applicant's investment in the investment project (documents confirming the investor's actual costs shall include: primary accounting documents drawn up under the Law of the Republic of Kazakhstan “On Accounting and Financial Reporting”; invoices drawn up under the Code of the Republic of Kazakhstan “On Taxes and Other Obligatory Payments to the Budget (Tax Code)”; customs declarations drawn up under the Code of the Republic of Kazakhstan “On Customs Regulation in the Republic of Kazakhstan”).

      The list of basic requirements for rendering a state service, including the characteristics of the process, form, content and result of rendering, as well as other data with due regard to the specifics of rendering a state service shall be specified in the standard of the state service “Issue of a Petition for an Investment Visa for Persons who are Non-Residents of the Republic of Kazakhstan and Implementing Investment Activities on the Territory of the Republic of Kazakhstan” (hereinafter - Standard) under Annex 2 hereto.

      Footnote. Paragraph 6 - as reworded by order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan № 11-1-4/190 of 17.05.2021 (shall come into force ten calendar days after the date of its first official publication); as amended by order of the Acting Minister of Foreign Affairs No. 11-1-4/243 of 26.05.2022 (shall enter into force ten calendar days after the date of its first official publication).

      7. An application for the provision of a state service shall be registered at the time of its receipt by the service provider.

      Within two business days of registering the application, the service provider shall verify the completeness of the documents submitted.

      If the service recipient fails to submit a complete set of documents as per paragraph 6 hereof and (or) if the documents have expired, the provider of services shall refuse to accept the application.

      If the documents presented are complete, the provider of the state service shall, within 3 (three) business days, verify the compliance of the documents with the requirements hereof and draw up the result of the provision of the state service.

      Footnote. Paragraph 7 - as reworded by order of the Acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/243 of 26.05.2022 (shall be promulgated ten calendar days after the date of its first official publication).

      8. The service provider shall decide whether to issue an application if one of the following conditions exists:

      1) implementation by the applicant of projects within the priority sectors of the manufacturing industry as per Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 1050 of December 31, 2019 “On Approval of the State Programme for Industrial and Innovation Development of the Republic of Kazakhstan for 2020 – 2025”;

      2) membership of the applicant in the Foreign Investors Council under the President of the Republic of Kazakhstan;

      3) the applicant has an investment contract concluded with the competent investment authority;

      4) availability of the applicant's recommendations from public authorities or quasi-public sector entities confirming the applicant's implementation of the investment project in the territory of the Republic of Kazakhstan.

      In the presence of one of the conditions listed in sub-paragraphs 1), 2), 3) of this paragraph the application shall be issued for a period of 5 (five) years. If the remaining validity period of the applicant's passport is less than 5 (five) years, the petition shall be issued for the remaining validity period of the applicant's passport (or its substitute document).

      Under the condition specified in sub-paragraph 4) of this paragraph, the application shall be issued for a period of 3 (three) years. If the remaining validity period of the applicant's passport (or its substitute document) is less than 3 (three) years, the petition shall be issued for the remaining validity period of the applicant's passport (or its substitute document).

      If there are grounds referred to in paragraph 9 of the Standard of the State Service “Issuance of the petition for investment visa for persons who are non-residents of the Republic of Kazakhstan engaged in investment activities on the territory of the Republic of Kazakhstan”, the service provider shall notify the service recipient on the preliminary decision, on refusal to render the state service as well as time, date and place (manner) of the hearing to enable the service recipient to express a position on the preliminary decision.

      The notification of the hearing shall be sent at least three (3) business days prior to the end of the public service period. The hearing shall be held no later than two (2) business days from the date of notification.

      Based on the results of the hearing, the service provider shall decide whether to issue an application or send a reasoned refusal to grant the state service.

      Footnote. Paragraph 8 - as reworded by order of the Acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/243 of 26.05.2022 (shall be promulgated ten calendar days after the date of its first official publication).
      9. Excluded by order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/190 of 17.05.2021 (shall become effective ten calendar days after the date of its first official publication).

      10. The result of a state service shall be issued on the Portal - the status of acceptance of the request for a state service with the date of receipt of the result of the state service shall be displayed in the service recipient's personal office.

      Footnote. Paragraph 10 - as reworded by order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/190 of 17.05.2021 (shall be put into effect ten calendar days after the date of its first official publication).

      11. Pursuant to subparagraph 11) of paragraph 2 of article 5 of the Law “On Public Services”, the service provider shall ensure that data on the stage of providing a public service are entered into the information system for monitoring the provision of public services.

      12. In the event of a failure of the information system containing the necessary information for the provision of a public service, the service provider shall notify the operator of the e-government information and communication infrastructure (hereinafter the operator) within one working day.

      In this case, within the period specified in part one of this paragraph of the Rules, the operator shall draw up a report on the technical error in any form and sign it jointly with the service provider.

      13. The service provider shall refuse to provide a public service on the following grounds:

      1) ascertaining the unreliability of documents and/or documents with expired validity period submitted by the service recipient to receive the public service and (or) the data (information) contained therein;

      2) the service recipient and/or submitted materials, objects, data and information required for the provision of the public service does not meet the requirements set out in these Rules;

      3) in relation to the service recipient, there is an enforceable court decision (sentence) prohibiting activities or certain types of activities that require this public service.

Chapter 3: Procedure for appealing against decisions, actions (inaction) of service providers and/or their officials on the issues related to provision of public services

      Footnote. Chapter 3 - as reworded by Order of the Acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/243 of 26.05.2022 (shall be enacted ten calendar days after the date of its first official publication).

      14. The complaint regarding the provision of state services shall be reviewed by a higher administrative authority, an official responsible for assessing and controlling the quality of state services (hereinafter referred to as the authority reviewing the complaint).

      The complaint shall be lodged with the administrative authority, official whose administrative act, administrative action (inaction) is complained against.

      The service provider, an official whose decision, action (inaction) is appealed against shall, no later than three business days after receipt of the complaint, forward it and the administrative file to the authority examining the complaint.

      However, the provider of services, an official whose decision, action (inaction) is appealed, shall not forward the complaint to the authority examining the complaint, if within 3 (three) business days it/he/she takes a favourable decision, performs an action that fully satisfies the requirements specified in the complaint.

      15. A complaint by a service recipient addressed to the service provider, under paragraph 2 of Article 25 of the Law, shall be reviewed within five business days from the date of its registration.

      A complaint of a service recipient received by the competent authority for the evaluation and quality control of state services shall be reviewed within 15 (fifteen) business days from the date of its registration.

      16. Except as otherwise prescribed by the law of the Republic of Kazakhstan, an appeal to a court shall be allowed after an administrative (pre-trial) appeal under paragraph 5 of Article 91 of the Code of Administrative Procedure of the Republic of Kazakhstan.

  Annex 1
to the Rules for issuing a petition
for an investor visa for
non-residents of the
Republic of Kazakhstan
carrying out investment activities
in the Republic of Kazakhstan

Application for issuance of a petition for an investor visa for non-residents of the
Republic of Kazakhstan carrying out investment activities in the Republic of Kazakhstan

  Document form No. 1
(for a legal entity)

Information about the applicant


Name of the legal entity of the Republic of Kazakhstan


Information on registration (re-registration) of a legal entity of the Republic of Kazakhstan (date, grounds)


Location: legal address, actual location


Business ID number (BIN)


Head of a legal entity of the Republic of Kazakhstan (surname, name, patronymic (if any), telephone, fax, e-mail)


General classifier of economic activities


Volume of investments (with confirmation of investment)


Ground for receiving an application (specify the corresponding subparagraph/subparagraphs of paragraph 8 of the Rules for issuing of a petition for the investor visa for non-residents of the Republic of Kazakhstan carrying out investment activity in the Republic of Kazakhstan, confirmed by order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. _____ dated ______ ____ 2020 (entered in the Register of the State Registration of Regulatory Legal Acts under No._______ ).


Contact details (telephone, fax, e-mail)


Method of receiving a petition (by mail, by personal delivery)


Information on the person/persons applying for an investor visa

Name, surname, patronymic (if any)


Date and place of birth


Nationality


Identity document details


Identity document valid through:


The address of the actual place of residence of the person applying for an investor visa in the country of residence


Current position


Contact details (telephone, fax, e-mail)


________________________________________________ (Name, surname, patronymic (if any) of the head of the legal entity of the Republic of Kazakhstan)

__________________________________ (signature, seal (if available) and date)

  Document form No. 2
(for a natural person)

Information about the applicant


Name, surname, patronymic (if any)


Date and place of birth


Nationality


Identity document details


Identity document valid through:


The address of the actual place of residence of the person applying for an investor visa in the country of residence


General classifier of economic activities


Volume of investments (with confirmation of investment)


Current position


Ground for receiving an application (specify the corresponding subparagraph/subparagraphs of paragraph 8 of the Rules for issuing of a petition for the investor visa for non-residents of the Republic of Kazakhstan carrying out investment activity in the Republic of Kazakhstan, confirmed by order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. _____ dated ______ ____ 2020 (entered in the Register of the State Registration of Regulatory Legal Acts under No._______ ).


Contact details (telephone, fax, e-mail)


Method of receiving a petition (by mail, by personal delivery)


______________________________________________ (Applicant’s name, surname, patronymic (if any))

_________________________ (signature and date)

  Annex 2 to the Rules
for issuing a petition for an investor
visa for non-residents of the
Republic of Kazakhstan carrying
out investment activities
in the Republic of Kazakhstan

Standard of the State Service
“Issuance of a Petition for an Investor Visa for Persons who are Non-Residents of the Republic of Kazakhstan
and Implementing Investment Activities in the Territory of the Republic of Kazakhstan”

      Footnote. Annex 2 - as reworded by order of the Acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/243 dated 26.05.2022 (shall come into force ten calendar days after the date of its first official publication).

1.

Name of the service provider

Investment Committee of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan.

2.

Ways of providing a state service

the e-government web portal www.egov.kz (hereinafter referred to as the Portal).

3.

Term of the provision of the state service

3 (three) business days from the moment the document package is submitted on the Portal.

4.

Form of state service provision

Electronic (fully automated).

5.

Result of a state service

Petition for an investor visa for persons who are non-residents of the Republic of Kazakhstan and who are engaged in investment activities in the territory of the Republic of Kazakhstan, or a reasoned refusal to render a state service.

6.

The amount of the fee charged to the service recipient in the provision of a state service and the manner of charging it in cases stipulated by the laws of the Republic of Kazakhstan

Available free of charge to natural and legal persons.

7.

Working hours

1) 1) Portal - twenty-four hours a day, excluding technical breaks due to repair work (when a service recipient contacts the portal after business hours, on weekends and public holidays under the labour legislation of the Republic of Kazakhstan, acceptance of an application and delivery of the results of a state service shall be made on the following business day).
2) 2) the service provider – from Monday to Friday from 9:00 am to 6:30 pm, with a lunch break from 1:00 pm to 2:30 pm, excluding weekends and public holidays, as provided by the Labour Code of the Republic of Kazakhstan and Article 5 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On Holidays in the Republic of Kazakhstan".

8.

List of documents required for the delivery of the state service

1) an electronic copy of the identity document of the person applying for an investor visa with a notarised translation in the state or Russian languages (with the validity of the passport or its substitute document at least three months prior to the expiry of the visa requested);
2) an electronic copy of the applicant's statutes with a notarised translation in the state or Russian language;
3) an electronic copy of the document confirming the position of the person as per paragraph 3 hereof;
4) electronic copies of documents confirming the fact of the applicant's investment in the investment project (documents confirming the investor's actual costs are: primary accounting documents drawn up in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan “On Accounting and Financial Reporting”; invoices drawn up in accordance with the Code of the Republic of Kazakhstan “On Taxes and Other Obligatory Payments to the Budget (Tax Code)”; customs declarations prepared under the Code of the Republic of Kazakhstan “On Customs Regulation in the Republic of Kazakhstan”).

9.

Grounds for refusal to provide a state service established by the laws of the Republic of Kazakhstan

1) determination of the unreliability of documents and/or expired documents presented by the recipient of a state service and (or) the data (information) contained therein;
2) the recipient of a state service and/or the materials, objects, data and information required for the delivery of the state service do not meet the requirements laid down herein;
3) there is an enforceable court decision (sentence) prohibiting the activities or certain activities that require this public service against the service recipient.

10.

Other requirements, depending on the nature of the state service provided

The addresses of the service provider can be found on the website of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan - www.mfa.gov.kz, section “State Services”. The service recipient has the possibility of receiving information on the procedure and the status of the state service via remote access via the Integrated Contact Centre for the provision of state services. The telephone number of the Integrated Contact Centre for the provision of state services: 1414, 8 800 080 7777.

  Annex 3 to the Rules
for issuing a petition for an investor
visa for non-residents of the
Republic of Kazakhstan carrying
out investment activities
in the Republic of Kazakhstan
document form
  (Surname, first name, patronymic
(if any)
or name of the organization
of the service recipient
____________________________
(service recipient’s address)

Written consent of the service recipient

      Footnote. Annex 3 is excluded by order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/190 dated 17.05.2021 (shall be enforced ten calendar days after the date of its first official publication).

  Annex 4 to the Rules
for issuing a petition for an investor
visa for non-residents of the
Republic of Kazakhstan carrying
out investment activities
in the Republic of Kazakhstan
  document form
(Surname, first name, patronymic
(if any) (hereinafter full name)
or the name of the organization
of the service recipient)
____________________________
(service recipient’s address)

Written acknowledgement of refusal to accept documents

      Footnote. Annex 4 is excluded by order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan No. 11-1-4/190 dated 17.05.2021 (shall be enforced ten calendar days after the date of its first official publication).