"Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру саласында көрсетілетін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 2015 жылғы 10 сәуірдегі № 189 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 7 желтоқсандағы № 685 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 10 ақпанда № 13041 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 8 маусымдағы № 237 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Білім және ғылым министрінің 08.06.2020 № 237 бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 10 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру саласында көрсетілетін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 2015 жылғы 10 сәуірдегі № 189 бұйрығына (2015 жылғы 5 қарашада "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11286 тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес "Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары бойынша оқыту үшін жоғары оқу орындарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік қызмет стандарты редакцияда жазылсын;

      осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес "Жоғары оқу орындарындағы білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік қызмет стандарты редакцияда жазылсын.

      2. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім, халықаралық ынтымақтастық департаменті (С.М. Өмірбаев) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін осы бұйрықтың көшірмесін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі Т.О. Балықбаевқа жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Білім және ғылым министрі

А. Сәрінжіпов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Инвестициялар және даму министрі

      _________________ Ә. Исекешев

      "___" _________ 2015 жыл

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрі

      _________________Е. Досаев

      "___" _________ 2015 жыл

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрінің

      міндетін атқарушы

      _________________М. Құсайынов

      2016 жылғы 8 қаңтар



  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 7 желтоқсандағы
№ 685 бұйрығына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 10 сәуірдегі
№ 189 бұйрығына
1-қосымша

"Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары бойынша оқыту үшін жоғары оқу орындарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
1. Жалпы ережелер

      1. "Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары бойынша оқыту үшін жоғары оқу орындарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік қызметті жоғары оқу орындары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті беруші;

      2) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап және портал арқылы жүгіну кезінде – 3 сағат;

      2) көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын тапсыруы үшін кезек күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 15 минут;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық түрде (жартылай автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – құжаттардың қабылданғандығы туралы қолхатты беру және 25 тамызға дейінгі түсу емтихандарының қорытындылары бойынша конкурстық іріктеуден өткен тұлғаларды жоғары оқу орындарына қабылдау туралы бұйрық.

      Портал арқылы жүгіну кезінде көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарды қабылдағандығы туралы электрондық-цифрлық қолымен (әрі қарай – ЭЦҚ) куәландырылған сенімхатын алу.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық түрде және (немесе) қағаз түрінде.

      7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға тегін көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.

      Алдын ала жазылу және жедел қызмет көрсету көзделмеген;

      2) порталда – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілісті қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндері жүгіну кезінде өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).

      9. Көрсетілетін қызметті алушының қажетті құжаттар тізбесін мемлекеттік қызметті көрсету үшін:

      көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:

      магистратураға түсу кезінде:

      1) ұйым басшысының атына қабылдау туралы еркін нысандағы өтініш;

      2) жоғары білім туралы құжаттың көшірмесі;

      3) интернатураны бітіргені туралы куәлік (резидентураға түсу үшін);

      4) шетел тілі бойынша тест тапсырғаны туралы сертификаттың көшірмесі (ағылшын, француз, неміс) Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm (TOEFL ITP – кемінде 460 балл), Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm Internet-based Test (TOEFL IBT, шекті балл – кемінде 87), (TOEFL, шекті балл - кемінде 560 балл), International English Language Tests System (IELTS, шекті балл – кемінде 6.0, Deutsche Sprachprьfung fur den Hochschulzugang (DSH, Niveau C1/С1 деңгейі), TestDaF-Prufung (Niveau C1/С1 деңгейі), est de Francais International™ (TFI – оқу және тындалым секциялары бойынша B1 деңгейден төмен емес), Diplome d'Etudes en Langue francaisе (DELF, В2 деңгейі), Diplome Approfondi de Langue francaisе (DALF, С1 деңгейі), Тest de connaissance du francais (TCF – кемінде 400 балл) (бар болған жағдайда);

      5) еңбек қызметін растайтын құжат (еңбек өтілі бар адамдар үшін);

      6) 3x4 сантиметр көлеміндегі алты фотосурет;

      7) "Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) (бұдан әрі - № 907 бұйрық) бекітілген 086-У нысанындағы медициналық анықтама;

      8) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

      9) ғылыми және ғылыми-әдістемелік жұмыстардың тізімі (бар болса);

      докторантураға түсу кезінде:

      1) ұйым басшысының атына қабылдау туралы еркін нысандағы өтініш;

      2) болжанған отандық немесе шетелдік ғылыми консультанттармен келісілген жоспарланған диссертациялық зерттеулер негіздемесі;

      3) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

      4) білімі туралы құжаттың көшірмесі;

      5) шетел тілі бойынша тест тапсырғаны туралы сертификаттың көшірмесі (ағылшын, француз, неміс) Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm (TOEFL ITP – кемінде 460 балл), Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm Internet-based Test (TOEFL IBT, шекті балл – кемінде 87), (TOEFL, шекті балл - кемінде 560 балл), International English Language Tests System (IELTS, шекті балл – кемінде 6.0, Deutsche Sprachprьfung fur den Hochschulzugang (DSH, Niveau C1/С1 деңгейі), TestDaF-Prufung (Niveau C1/С1 деңгейі), est de Francais International™ (TFI – оқу және тындалым секциялары бойынша B1 деңгейден төмен емес), Diplome d'Etudes en Langue francaisе (DELF, В2 деңгейі), Diplome Approfondi de Langue francaisе (DALF, С1 деңгейі), Тest de connaissance du francais (TCF – кемінде 400 балл) (бар болған жағдайда);

      6) ғылыми және ғылыми-әдістемелік жұмыстардың тізімі (бар болса);

      7) 3x4 сантиметр көлеміндегі алты фотосурет;

      8) № 907 бұйрығымен бекітілген 086-У нысанындағы медициналық анықтама;

      9) еңбек қызметін растайтын құжат (еңбек өтілі бар адамдар үшін);

      порталда:

      магистратураға түсу кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салуы;

      2) жоғары білімі туралы құжаттың электрондық көшірмесі (мәліметтер сәйкес мемлекеттік ақпараттық жүйелерде болмаған жағдайда);

      3) интернатура бітіру туралы құжаттың электрондық көшірмесі (резидентураға түсу үшін) (мәліметтер сәйкес мемлекеттік ақпараттық жүйелерде болмаған жағдайда);

      4) магистратураға және резидентураға шет тілінен тест тапсырғаны туралы сертификаттың электрондық көшірмесі (бар болған жағдайда):

      5) шетел тілі бойынша тест тапсырғаны туралы сертификаттың электрондық көшірмесі (ағылшын, француз, неміс) Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm (TOEFL ITP – кемінде 460 балл), Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm Internet-based Test (TOEFL IBT, шекті балл – кемінде 87), (TOEFL, шекті балл - кемінде 560 балл), International English Language Tests System (IELTS, шекті балл – кемінде 6.0, Deutsche Sprachprьfung fur den Hochschulzugang (DSH, Niveau C1/С1 деңгейі), TestDaF-Prufung (Niveau C1/С1 деңгейі), est de Francais International™ (TFI – оқу және тындалым секциялары бойынша B1 деңгейден төмен емес), Diplome d'Etudes en Langue francaisе (DELF, В2 деңгейі), Diplome Approfondi de Langue francaisе (DALF, С1 деңгейі), Тest de connaissance du francais (TCF – кемінде 400 балл) (бар болған жағдайда);

      6) еңбек қызметін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі (еңбек өтілімі бар тұлғалар үшін);

      7) 3x4 сантиметр көлеміндегі цифрлық фото;

      8) № 907 бұйрығымен бекітілген 086-У нысанындағы медициналық анықтаманың электрондық көшірмесі;

      докторантураға түсу кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салуы;

      2) болжанған отандық немесе шетелдік ғылыми консультанттармен келісілген жоспарланған диссертациялық зерттеулер негіздемесінің электрондық көшірмесі;

      3) жоғары білімі туралы құжаттың электрондық көшірмесі (мәліметтер сәйкес мемлекеттік ақпараттық жүйелерде болмаған жағдайда);

      4) шетел тілі бойынша тест тапсырғаны туралы сертификаттың электрондық көшірмесі (ағылшын, француз, неміс) Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm (TOEFL ITP – кемінде 460 балл), Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm Internet-based Test (TOEFL IBT, шекті балл – кемінде 87), (TOEFL, шекті балл - кемінде 560 балл), International English Language Tests System (IELTS, шекті балл – кемінде 6.0, Deutsche Sprachprьfung fur den Hochschulzugang (DSH, Niveau C1/С1 деңгейі), TestDaF-Prufung (Niveau C1/С1 деңгейі), est de Francais International™ (TFI – оқу және тындалым секциялары бойынша B1 деңгейден төмен емес), Diplome d'Etudes en Langue francaisе (DELF, В2 деңгейі), Diplome Approfondi de Langue francaisе (DALF, С1 деңгейі), Тest de connaissance du francais (TCF – кемінде 400 балл) (бар болған жағдайда);

      5) 3x4 сантиметр көлеміндегі цифрлық фото;

      9) № 907 бұйрығымен бекітілген 086-У нысанындағы медициналық анықтаманың электрондық көшірмесі;

      6) еңбек қызметін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі (еңбек өтілі бар тұлғалар үшін).

      Жеке тұлғаны растайтын құжат туралы мәлімет, жоғары білім туралы құжат, интернатураны бітіргендігі туралы куәлік көрсетілетін қызметті берушіге сәйкес мемелекеттік ақпарат жүйесінен "электрондық үкімет" шлюзі арқылы жеткізіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушының барлық қажетті құжаттарды:

      көрсетілетін қызметті берушіге тапсырған кезде – (қолма-қол) құжаттар топтамасының қабылданған күні мен уақыты көрсетілген қабылдау туралы қолхат беру қағаз тасымалдағыштағы өтіншітің қабылданғанын растау болып табылады.

      портал арқылы – көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" құжаттар пакетінің қабылданғаны туралы мәртебе жіберіледі.

      Жеке тұлғаны растайтын құжат туралы мәлімет, жоғары білім туралы құжат, интернатураны бітіргендігі туралы куәлік көрсетілетін қызметті берушіге сәйкес мемелекеттік ақпарат жүйесінен "электрондық үкімет" шлюзі арқылы жеткізіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы порталдағы "жеке кабинетінде" жоғары оқу орнына құжаттарды қабылдау туралы хабарламаны алғаннан кейін көрсетілетін қызметті берушіге құжаттардың түпнұсқаларын ұсынады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану кезінде шағым жазбаша түрде:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша Министрлік басшысының не оны алмастыратын адамның атына;

      2) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.

      Шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіліп, Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелуі (мөртаңба, кіріс нөмірі мен күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады. Шағым тіркелгеннен кейін жауапты орындаушыны айқындау және тиісті шаралар қабылдау үшін Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберіледі.

      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану туралы ақпаратты бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны бойынша алуға болады.

      Шағым портал арқылы жіберілген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы "жеке кабинетінен" көрсетілетін қызметті берушінің шағымды өңдеу барысында жаңартылып отыратын шағымы туралы ақпарат (жеткізілгені, тіркелгені, орындалғаны туралы белгілер, қаралғаны немесе қараудан бас тартылғаны туралы жауап) ала алады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.

      Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.

      11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің www.edu.gov.kz. интернет-ресурсында орналастырылған.

      13. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алуға мүмкіндігі бар.

      Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталдағы "жеке кабинеті", сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.

      14. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметінің байланыс телефондары Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған. Мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8-800-080-7777.

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 7 желтоқсандағы
№ 685 бұйрығына
2-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 10 сәуірдегі
№ 189 бұйрығына
3-қосымша

"Жоғары оқу орындарындағы білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
1. Жалпы ережелер

      1. "Жоғары оқу орындарындағы білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 47-бабының 9) тармағына сәйкес әзірленген (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірлеген.

      3. Мемлекеттік қызметті жоғары оқу орындары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелерін беруді:

      1) көрсетілетін қызметті беруші;

      2) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ порталға жүгіну кезінде – 3 жұмыс күні;

      2) көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын тапсыруы үшін күтудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 15 минут;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 15 минут.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық түрде (жартылай автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – осы мемлекеттік стандарттың 1-қосымшасына сәйкес жоғары оқу орындарында білім алушыларға жатақхана берілетіні туралы жолдама.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру нысаны: электрондық түрде.

      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесін қағаз түрінде алуға өтініш жасаған жағдайда, көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі электрондық нысанда рәсімделеді, қажет болған жағдайда басылып шығарылады, мөртаңбамен және көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының қолымен расталады.

      7. Мемлекеттік қызмет жеке адамдарға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.

      Алдын ала жазылу және жедел қызмет көрсету көзделмеген;

      2) порталда – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда тәулік бойы (Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес, демалыс және мереке күндерi, қызмет алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін мемлекеттік қызметке жүгіну кезінде, мемлекеттік көрсетілетін қызметке өтінішті қабылдау және нәтижесін тапсыру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті берушіге көрсетілетін қызметті алушы жүгінгенде ұсынылатын құжаттар тізбесі:

      1) осы стандартқа 2-қосымшаға сәйкес жатақханада орын беру туралы өтініш;

      2) ата-анасының біреуі немесе ата-аналары қайтыс болған жағдайда, әлде жетім балалар үйінен анықтама (бар болған жайғдайда);

      3) оралман куәлiгiнің көшiрмесi (бар болған жайғдайда);

      4) отбасында 4 және одан да көп бала болған жағдайда, көп балалы отбасы туралы анықтама (көп балалы отбасының балалары үшін);

      5) мүгедек екендігін растау туралы анықтама;

      6) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

      порталға жүгінгендегі құжаттар тізбесі:

      көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін мынадай құжаттар тізбесін ұсынады:

      1) көрсетілетін қызметті алушының электрондық-цифрлық қолы (әрі қарай – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат түріндегі сұрау салуы;

      2) ата-анасының біреуі немесе ата-аналары қайтыс болған жағдайда, әлде жетім балалар үйінен анықтама (бар болған жайғдайда), (мәліметтер сәйкес мемлекеттік ақпараттық жүйелерде болмаған жағдайда);

      3) оралман куәлiгiнің көшiрмесi (бар болған жайғдайда), (мәліметтер сәйкес мемлекеттік ақпараттық жүйелерде болмаған жағдайда);

      4) отбасында 4 және одан да көп бала болған жағдайда, көп балалы отбасы туралы анықтаманың (көп балалы отбасының балалары үшін) электрондық көшірмесі;

      5) мүгедек екендігін растау туралы анықтаманың электрондық көшірмесі (бар болған жайғдайда), (мәліметтер сәйкес мемлекеттік ақпараттық жүйелерде болмаған жағдайда);

      Жеке тұлғаны растайтын құжат туралы, ата-анасының біреуі немесе ата-аналары қайтыс болғаны немесе балалар үйінен анықтама, оралман мәртебесі туралы, отбасында 4 және одан да көп бала болған жағдайда, көп балалы отбасының болуы немесе мүгедек екендігін растау туралы мәліметтер қызметті берушіге сәйкес мемлекеттік ақпарат жүйесінен "электрондық үкімет" шлюзі арқылы жеткізіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушының барлық қажетті құжаттарды:

      көрсетілетін қызметті берушіге өткізгенде – (қолма-қол) қағаз тасымалдағыштағы өтіншітің қабылданғанын құжаттар пакетін қабылдау күнін көрсете отырып, қолхат беру құжаттардың қабылданғанын растау болып табылады.

      портал арқылы – көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" құжаттар пакетінің қабылданғаны туралы мәртебе жіберіледі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану кезінде шағым жазбаша түрде:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша Министрлік басшысының не оны алмастыратын тұлғаның атына;

      2) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.

      Шағымды қабылдаған адамның тегі және аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіліп, Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі мен күні) шағымның қабылдаған растау болып табылады. Шағым хатта қызмет алушының аты–жөні, тегі және пошта мекен-жайы көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет алушының қолы қойылған өтініші болу керек.

      Портал арқылы жүгіну кезінде шағымдану реті туралы ақпаратты бірегей байланыс-орталығының 1414 телефоны бойынша алуға болады;

      Шағым портал арқылы жіберілген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы "жеке кабинетінен" көрсетілетін қызметті берушінің шағымды өңдеу барысында жаңартылып отыратын шағымы туралы ақпарат (жеткізілгені, тіркелгені, орындалғаны туралы белгілер, қаралғаны немесе қараудан бас тартылғаны туралы жауап) ала алады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.

      Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.

      11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің www.edu.gov.kz. интернет-ресурсында орналастырылған.

      13. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алуға мүмкіндігі бар.

      Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталдағы "жеке кабинеті", сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.

      14. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметінің байланыс телефондары Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған. Мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8-800-080-7777.

  "Жоғары оқу орындарындағы
білім алушыларға жатақхана беру"
мемлекеттік қызмет стандартына
1-қосымша

      Форма

Жоғары оқу орындарындағы білім алушыларға жатақхана
берілетіні туралы жолдаманың нысаны

      _____________________________________________________________________

      (ЖОО атауы және мекенжайы)

      Азамат (-ша)_________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      № ____ жатақханаға орналасуға жолдама.

      Жатақхананың мекенжайы_______________________________________________

      Ректор ______________

      (қолы)

      "___" _________ 20___ ж.

      М.П.

  "Жоғары оқу орындарындағы
білім алушыларға жатақхана беру"
мемлекеттік қызмет стандартына
2-қосымша

      Форма

      ________________________________

      ________________________________

      ________________________________

      /ЖОО басшысының толық аты-жөні/

      (болған жағдайда)

      ________________________________

      /факультетінің/

      ________________________________

      /мамандығының/

      ________________________________

      /тобының, курс/студенті

      ________________________________

      /аты-жөні толық жазылсын/

      (болған жағдайда)

      ________________________________

      ӨТІНІШ

      Маған университет жатақханасынан бір орын бөліп беруіңізді сұранамын.

      Келген жерім

      _____________________________________________________________________

      _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      "____" ___________________ 20___ ж. _______________________

      /қолы/

О внесении изменений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 10 апреля 2015 года № 189 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых в сфере высшего и послевузовского образования"

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 7 декабря 2015 года № 685. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 10 февраля 2016 года № 13041. Утратил силу приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 июня 2020 года № 237

      Сноска. Утратил силу приказом Министра образования и науки РК от 08.06.2020 № 237 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 10 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 10 апреля 2015 года № 189 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых в сфере высшего и послевузовского образования (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11286, опубликован 5 ноября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет"), следующие изменения:

      стандарт государственной услуги "Прием документов и зачисление в высшие учебные заведения для обучения по образовательным программам послевузовского образования", утвержденного указанным приказом, изложить в редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      стандарт государственной услуги "Предоставление общежития обучающимся в высших учебных заведениях", утвержденного указанным приказом, изложить в редакции согласно приложению 2.

      2. Департаменту высшего, послевузовского образования и международного сотрудничества (Омирбаев С.М.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра образования и науки Республики Казахстан Балыкбаева Т.О.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр


образования и науки


Республики Казахстан

А.Саринжипов

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр по инвестициям и развитию

      Республики Казахстан

      ______________ А. Исекешев

      "____" ___________ 2015 года


      "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      ________________ Е. Досаев

      "____" ____________2015 года "СОГЛАСОВАН"

      Исполняющий обязанности

      Министра национальной экономики

      Республики Казахстан

      ________________ М. Кусаинов

      8 января 2016 года



  Приложение 1
к приказу Министра
образования и науки
Республики Казахстан
от 7 декабря 2015 года № 685
Приложение 1
к приказу Министра
образования и науки
Республики Казахстан
от 10 апреля 2015 года № 189

Стандарт государственной услуги
"Прием документов и зачисление в высшие учебные заведения для
обучения по образовательным программам послевузовского
образования"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием документов и зачисление в высшие учебные заведения для обучения по образовательным программам послевузовского образования" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается высшими учебными заведениями (далее –услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются:

      1) услугодателем;

      2) через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю – 3 часа;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем – 15 минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 15 минут (с учетом практики).

      5. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и(или) бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – выдача расписки о приеме документов и приказ о зачислении в высшее учебное заведение лиц, прошедших конкурсный отбор по итогам вступительных экзаменов до 25 августа.

      При обращении на портал –получение уведомления о приеме документов удостоверенное электронно-цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугодателя.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам.

      8. График работы:

      1) услугодателя– с понедельника по пятницу с 9.00 часов до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Предварительная запись и ускоренное обслуживание не предусмотрены;

      2) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя:

      к услугодателю:

      при поступлении в магистратуру:

      1) заявление на имя руководителя организации о приеме в произвольной форме;

      2) копия документа о высшем образовании;

      3) свидетельство об окончании интернатуры (для поступления в

      резидентуру);

      4) копия сертификата о сдаче теста по иностранному языку (английский, французский, немецкий) по программам Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm (TOEFL ITP – не менее 460 баллов), Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm Internet-based Test (TOEFL IBT, пороговый балл - не менее 87), (TOEFL пороговый балл - не менее 560 баллов), International English Language Tests System (IELTS, пороговый балл - не менее 6.0), Deutsche Sprachprufung fur den Hochschulzugang (DSH, Niveau С1/ уровень С1), Test DaF-Prufung (Niveau C1/уровень С1), Test de Franзais International™ (TFI - не ниже уровня B1 по секциям чтения и аудирования), Diplome d'Etudes en Langue franзaisе (DELF, уровень В2), Diplome Approfondi de Langue franзaisе (DALF, уровень С1), Тest de connaissance du franзais (TCF - не менее 400 баллов) (в случае наличия).

      5) документ, подтверждающий трудовую деятельность (для лиц, имеющих трудовой стаж);

      6) шесть фотографий размером 3x4 сантиметров;

      7) медицинская справка формы 086-У, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 23 ноября 2010 года № 907 "Об утверждении форм первичной медицинской документации организаций здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6697) (далее – Приказ № 907);

      8) копия документа, удостоверяющего личность;

      9) список научных и научно-методических работ (в случае их наличия);

      при поступлении в докторантуру:

      1) заявление на имя руководителя организации в произвольной форме;

      2) обоснование планируемого диссертационного исследования, согласованное с предполагаемым отечественным или зарубежным научным консультантом;

      3) копия документа, удостоверяющего личность;

      4) копия документа об образовании;

      5) копия сертификата о сдаче теста по иностранному языку (английский, французский, немецкий) по программам Test of Englishas a Foreign Language Institutional Testing Programm (TOEFL ITP – не менее 460 баллов), Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm Internet-based Test (TOEFL IBT, пороговый балл - не менее 87), (TOEFL пороговый балл - не менее 560 баллов), International English Language Tests System (IELTS, пороговый балл - не менее 6.0), Deutsche Sprachprufung furden Hochschulzugang (DSH, Niveau С1/ уровень С1), Test DaF-Prufung (Niveau C1/уровень С1), Testde Franзais International™ (TFI - не ниже уровня B1 по секциям чтения и аудирования), Diplome d 'Etudesen Langue franзaisе (DELF, уровень В2), Diplome Approfondi de Langue franзaisе (DALF, уровень С1), Тest de connaissance du franзais (TCF - не менее 400 баллов) (в случае наличия);

      6) список научных и научно-методических работ (в случае их наличия);

      7) шесть фотографий размером 3x4 сантиметров;

      8) медицинская справка формы 086-У, утвержденной приказом № 907;

      9) документ, подтверждающий трудовую деятельность (для лиц, имеющих трудовой стаж).

      на портал:

      при поступлении в магистратуру:

      1) запрос в форме электронного документа, подписанного ЭЦП услугополучателя;

      2) электронная копия документов о высшем образовании (в случае отсутствия сведений в соответствующих государственных информационных системах);

      3) электронная копия свидетельства об окончании интернатуры (для поступления в резидентуру) (в случае отсутствия сведений в соответствующих государственных информационных системах);

      4) электронная копия сертификата о сдаче теста по иностранному языку (английский, французский, немецкий) по программам Test of Englishas a Foreign Language Institutional Testing Programm (TOEFL ITP – не менее 460 баллов), Testof Englishas a Foreign Language Institutional Testing Programm Internet-based Test (TOEFL IBT, пороговый балл - не менее 87), (TOEFL пороговый балл - не менее 560 баллов), International English Language Tests System (IELTS, пороговый балл - не менее 6.0), Deutsche Sprachprufung furden Hochschulzugang (DSH, Niveau С1/ уровень С1), TestDaF-Prufung (Niveau C1/уровень С1), TestdeFranзaisInternational™ (TFI - не ниже уровня B1 по секциям чтения и аудирования), Diplome d'Etudesen Languefranзaisе (DELF, уровень В2), Diplome Approfondi de Langue franзaisе (DALF, уровень С1), Тest de connaissance du franзais (TCF - не менее 400 баллов) (в случае наличия);

      5) электронная копия документа, подтверждающего трудовую деятельность (для лиц, имеющих трудовой стаж);

      6) цифровое фото размером 3x4 сантиметров;

      7) электронная копия медицинской справки, формы 086-У, утвержденной приказом № 907;

      при поступлении в докторантуру:

      1) запрос в форме электронного документа, подписанного ЭЦП услугополучателя;

      2) электронная копия обоснования планируемого диссертационного исследования, согласованное с предполагаемым отечественным или зарубежным научным консультантом;

      3) электронная копия документа об образовании (в случае отсутствия сведений в соответствующих государственных информационных системах);

      4) электронная копия сертификата о сдаче теста по иностранному языку (английский, французский, немецкий) по программам Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm (TOEFL ITP – не менее 460 баллов), Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm Internet-based Test (TOEFL IBT, пороговый балл - не менее 87), (TOEFL пороговый балл - не менее 560 баллов), International English Language TestsSystem (IELTS, пороговый балл - не менее 6.0), Deutsche Sprachprufung furden Hochschulzugang (DSH, Niveau С1/ уровень С1), Test DaF-Prufung (Niveau C1/уровень С1), Testde Franзais International™ (TFI - не ниже уровня B1 по секциям чтения и аудирования), Diplome d'Etudesen Langue franзaisе (DELF, уровень В2), Diplome Approfondi de Langue franзaisе (DALF, уровень С1), Тest de connaissance du franзais (TCF - не менее 400 баллов) в случае наличия);

      5) цифровое фото размером 3x4 сантиметров;

      6) электронная копия медицинской справки, формы 086-У, утвержденной приказом № 907;

      7) электронная копия документа, подтверждающего трудовую деятельность (для лиц, имеющих трудовой стаж).

      Сведения о документах, удостоверяющих личность, документ о высшем образовании, свидетельство об окончании интернатуры предоставляютсяуслугодателю из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      При подаче услугополучателем всех необходимых документов:

      услугодателю – (нарочно) подтверждением принятия заявления на бумажном носителе является расписка о получении документов с указанием даты приема пакета документов;

      через портал – в "личном кабинете" услугополучателя отображается статус о принятии приема пакета документов.

      После получения в "личном кабинете" уведомления о приеме документов для зачисления в высшее учебное заведение, услугополучатель представляет услугодателю оригиналы документов.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействий)
услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания
государственных услуг

      10. При обжаловании решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается в письменном виде:

      1) на имя руководителя Министерства либо лица его замещающего по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги;

      2) на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, Министерства с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу. В жалобе указывается фамилия, имя, отчество (при наличии), почтовый адрес услугополучателя. Обращение должно быть подписано услугополучателем.

      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону единого контакт-центра 1414.

      При отправке жалобы через портал из "личного кабинета" услугополучателю доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении жалобы).

      Жалоба услугополучателя по вопросам оказания государственных услуг, поступившая в адрес услугодателя, Министерства подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      11. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей
оказания государственной услуги

      12. Адрес места оказания государственной услуги размещен на интернет-ресурсе Министерства: г. Астана, ул. Орынбор 8, www.edu.gov.kz.

      13. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при наличии ЭЦП.

      Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

      14. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz, единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414 или 8-800-080-7777.

  Приложение 2
к приказу Министра
образования и науки
Республики Казахстан
от 7 декабря 2015 года № 685
Приложение 3
к приказу Министра
образования и науки
Республики Казахстан
от 10 апреля 2015 года № 189

Стандарт государственной услуги "Предоставление
общежития обучающимся в высших учебных заведениях"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление общежития обучающимся в высших учебных заведениях" разработаны в соответствии с подпунктом 9) статьи 47 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается высшими учебными заведениями (далее –услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются:

      1) услугодателем;

      2) через веб–портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю, а также при обращении на портал – 3 рабочих дня;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета

      документов услугополучателем – 15 минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 15 минут.

      5. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – направление о предоставлении общежития обучающимся в высших учебных заведениях по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      В случае обращения услугополучателя за получением результатов оказания государственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, при необходимости распечатывается, заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее – услугополучатель).

      8. График работы:

      1) услугодателя – с понедельника по пятницу с 9.00 часов до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Предварительная запись и ускоренное обслуживание не предусмотрены;

      2) портала– круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя:

      к услугодателю:

      1) заявление о предоставлении места в общежитии по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) копия свидетельства о смерти обоих или единственного родителя либо справка с детского дома (при наличии);

      3) копия удостоверения оралмана (при наличии);

      4) справку о наличии в семье 4-х и более детей (для многодетных семей);

      5) справка об инвалидности (при наличии);

      6) копия документа, удостоверяющего личность;

      на портал:

      1) запрос в форме электронного документа о предоставлении места в общежитии, подписанного электронно-цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя;

      2) электронная копия свидетельства о смерти обоих или единственного родителя либо справка с детского дома (при наличии), (в случае отсутствия сведений в соответствующих информационных системах);

      3) электронная копия удостоверения оралмана (при наличии), (в случае отсутствия сведений в соответствующих информационных системах);

      4) электронная копия справки о наличии в семье 4-х и более детей (для многодетных семей), (в случае отсутствия сведений в соответствующих информационных системах);

      5) электронная копия справки об инвалидности (при наличии), (в случае отсутствия сведений в соответствующих информационных системах).

      Сведения о документах, удостоверяющих личность, о смерти обоих или единственного родителя либо справка с детского дома, о статусе оралмана, о наличии в семье 4-х и более детей (для детей из многодетных семей) или о подтверждении инвалидности предоставляются услугодателю из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства.

      При подаче услугополучателем всех необходимых документов:

      услугодателю – (нарочно) подтверждением принятия заявления на бумажном носителе является расписка о получении документов с указанием даты приема пакета документов;

      через портал – в "личном кабинете" услугополучателя отображается статус о принятии приема пакета документов.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания
государственных услуг

      10. При обжаловании решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается в письменном виде:

      1) на имя руководителя Министерства либо лица его замещающего по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги;

      2) на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, Министерства с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срок и место получения ответа на поданную жалобу. В жалобе указывается фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес услугополучателя. Обращение должно быть подписано услугополучателем.

      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону единого контакт-центра 1414;

      При отправке жалобы через портал из "личного кабинета" услугополучателю доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении жалобы).

      Жалоба услугополучателя по вопросам оказания государственных услуг, поступившая в адрес услугодателя, Министерства подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      11. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги

      12. Адрес оказания государственной услуги размещен на интернет-ресурсе Министерства: г. Астана, ул.Орынбор 8, www.edu.gov.kz.

      13. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.

      Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала и справочных служб услугодателя, а также единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

      14. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz, единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг:1414 или 8-800-080-7777.

  Приложение 1
к стандарту государственной услуги
"Предоставление общежития
обучающимся в высших учебных
заведениях"

      Форма

      Направление

      о предоставлении общежития обучающимся в ВУЗах

      _____________________________________________________________________

      (наименование и адрес организации ВУЗов)

      Гражданину (-ке) ____________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество) (при его наличии)

      Направление на заселение в общежитие № ___

      Адрес общежития _____________________________________________________

      Ректор __________

      (подпись)

      "__" ____________ 20 __ г.

      М.П.

  Приложение 2
к стандарту государственной услуги
"Предоставление общежития
обучающимся в высших учебных
заведениях"

      Форма

      _____________________________________________________

      _____________________________________________________

      _____________________________________________________

      /Ф.И.О (при его наличии) руководитель вуза полностью/

      _____________________________________________________

      /Ф.И.О (при его наличии)

      от студента ________________ курса

      группы ___________________________

      специальности ____________________

      __________________________________

      факультета _______________________

      __________________________________

      /Ф.И.О (при его наличии) полностью/

      ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу Вас выделить мне одно место в общежитии университета.

      Место прибытия ________________________________________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      "__" ____________ 20 __ г. _______________________

      /подпись/