Есіл ауданында тұратын, аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсетудің тәртібін және мөлшерін анықтау туралы

Ақмола облысы Есіл аудандық мәслихатының 2015 жылғы 31 наурыздағы № 41/7 шешімі. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 29 сәуірде № 4770 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы Есіл аудандық мәслихатының 2018 жылғы 23 қарашадағы № 39/4 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы Есіл аудандық мәслихатының 23.11.2018 № 39/4 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 6 бабына, "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі Заңының 97 бабына сәйкес Есіл аудандық мәслихаты ШЕШІМ ЕТТІ:

      1. Есіл ауданында тұратын, аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсетудің тәртібі және мөлшері қосымшаға сәйкес анықталсын.

      2. Осы шешім Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аудандық мәслихат
сессиясының төрайымы
Т.Жүсіпова
      Аудандық мәслихат хатшысы С.Құдабаев

      КЕЛІСІЛДІ

      Есіл ауданының әкімі А.Қалжанов

      31 наурыз 2015 жыл

  Есіл аудандық мәслихатының
2015 жылғы 31 наурыздағы
№ 41/7 шешіміне қосымша

Есіл ауданында тұратын, аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсетудің тәртібі және мөлшері 1. Тұрғын үй көмегін көрсету тәртібі

      1. Тұрғын үй көмегі жергілікті бюджет қаражаты есебінен Есіл ауданы аумағында тұрақты тұратын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) беріледі.

      2. Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін отбасы (азамат) "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысымен бектілген, Тұрғын үй көмегін көрсету Ережесіне сәйкес, "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының Ақмола облысы бойынша филиалы – "Халыққа қызмет көрсету орталығы" департаментінің Есіл аудандық бөлімі арқылы немесе "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 9 сәуірдегі № 319 бұйрығымен бекітілген, "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызмет стандартына сәйкес, "электрондық үкіметтің www.egov.kz веб-порталы арқылы тұғын үй көмегін тағайындау мен төлеуді жүзеге асыратын, "Есіл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесіне (бұдан әрі-уәкілетті орган) жүгінеді".

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - Ақмола облысы Есіл аудандық мәслихатының 14.04.2016 № 2/5 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      3. Тұрғын үй көмегі құжаттарды берген айдан бастап толық ағымдағы тоқсанға тағайындалады, бұл ретте отбасының (азаматтың) өткен тоқсандағы табыстары мен коммуналдық қызметтерінің шығындары есепке алынады, мыналарды қоспағанда:

      жеке меншігінде бір бірліктен артық тұрғын үйі (пәтер, үй) бар немесе тұрғын үйін жалға (қосымша жалға) беретін обасыларды (азаматтарды);

      еңбекке қабілетті мүшелері жұмыс істемейтін, күндізгі оқу бөлімінде оқымайтын, әскерде қызмет етпейтін және уәкілетті органда жұмыссыз ретінде тіркелмеген (медициналық - әлеуметтік сараптау комиссиясының қорытындысына сәйкес күтімге мұқтаж тұлғаларға күтімді жүзеге асыратын тұлғалардан басқалары).

      Заңсыз және аса көтерілген тұрғын үй көмегін тағайындауға апарып соқтыратын көрінеу күмәнді мәлімет ұсынған кезде, меншік иесі (жалдаушы) заңсыз алынған соманы өз еркімен, бас тартқан жағдайда сот тәртібі арқылы қайтарады.

      4. Уәкілетті орган аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін төлеуді екінші деңгейдегі банктер арқылы өтініш берушілердің дербес шотына аудару жолымен жүзеге асырады.

      5. Тұрғын үй көмегін төлеуді қаржыландыру тиісті қаржы жылына аудан бюджетінде көзделген қаржы шегінде жүргізіледі.

2. Тұрғын үй көмегін көрсету мөлшері

      6. Отбасының (азаматтың) жиынтық табысын уәкілетті орган қолданыстағы заңнамамен анықталған тәртіпте тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірген тоқсанның алдындағы тоқсан бойынша есептейді.

      7. Тұрғын үй көмегінің мөлшері осы мақсаттарға отбасының (азаматтың) коммуналдық қызметке жұмсаған шығыстарының нормалары мен шекті жол берілетін шығыстарының арасындағы айырма ретінде анықталады.

      8. Отбасының (азаматтың) шекті жол берілетін шығыстарының үлесі отбасының (азаматтың) жиынтық кірісінің 11 % мөлшерінде мыналарға белгіленеді:

      жекешелендiрiлген тұрғынжайларда тұратын немесе мемлекеттiк тұрғын үй қорындағы тұрғын үй-жайларды (пәтерлердi) жалдаушылар (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға;

      телекоммуникация желісіне қосылған телефонға абоненттік төлемақының өсуі бөлігінде байланыс қызметтерін тұтынуына;

      жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалға алған тұрғын үй-жайды пайдаланғаны үшін жалға алу ақысына.

      9. Жекешелендiрiлген тұрғынжайларда тұратын немесе мемлекеттiк тұрғын үй қорындағы тұрғын үй-жайларды (пәтерлердi) жалдаушылар (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға және коммуналдық қызметтерді тұтыну белгіленген көлемнің нормасынан жоғары болса, төлем жалпыға бірдей негізде жүргізіледі.

      10. Өтемақы шараларымен қамтамасыз етілетін тұрғын үй көлемнің нормасы бір адамға 18 шаршы метр болып қабылданады. Жалғыз тұратын азаматтар үшін жәрдемақы шараларымен қамтамасыз етілетін тұрғын үй көлемінің нормасы 30 шаршы метр болып қабылданады.

      11. Жылумен қамтамасыз ету, кәріз, қоқысты шығару және сумен қамтамасыз ету коммуналдық қызмет жеткізушілері ұсынған төлем құжаттарының негізінде алдынғы тоқсандағы нақты шығындар бойынша төленеді.

      12. Өтемақы шараларына жататын, электр қуатының шығысы нормасына айына бір адамға 101 киловатт/сағат болып қабылданады.

      13. Телекоммуникациялар желiсiне қосылған телефон үшiн абоненттiк төлемақы тарифтерiнiң көтерiлуiне өтемақы "Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 14 сәуiрдегi № 512 қаулысымен бекітілген әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеу ережесіне сәйкес жүргізіледі.

Об определении порядка и размера оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам), проживающим в Есильском районе

Решение Есильского районного маслихата Акмолинской области от 31 марта 2015 года № 41/7. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 29 апреля 2015 года № 4770. Утратило силу решением Есильского районного маслихата Акмолинской области от 23 ноября 2018 года № 39/4

      Сноска. Утратило силу решением Есильского районного маслихата Акмолинской области от 23.11.2018 № 39/4 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях" Есильский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Определить порядок и размер оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам), проживающим в Есильском районе согласно приложению.

      2. Настоящее решение вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Председатель сессии
районного маслихата
Т.Жусупова
      Секретарь
районного маслихата
С.Кудабаев

      СОГЛАСОВАНО

      Аким Есильского района А.Калжанов

      31 марта 2015 года

  Приложение
к решению Есильского
районного маслихата
от 31 марта 2015
года № 41/7

Порядок и размер оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам), проживающим в Есильском районе 1. Порядок оказания жилищной помощи

      1. Жилищная помощь предоставляется за счет средств местного бюджета малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим на территории Есильского района.

      2. Для назначения жилищной помощи семья (гражданин) обращается в государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Есильского района" (далее - уполномоченный орган), осуществляющий назначение и выплату жилищной помощи, согласно Правил предоставления жилищной помощи, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи", через отдел Есильского района Департамента "Центр обслуживания населения" - филиала некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" по Акмолинской области или через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, согласно стандарту государственной услуги "Назначение жилищной помощи", утвержденному приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 9 апреля 2015 года № 319 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства".

      Сноска. Пункт 2 - в редакции решения Есильского районного маслихата Акмолинской области от 14.04.2016 № 2/5 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      3. Назначение жилищной помощи производится на полный текущий квартал с месяца подачи документов, при этом совокупный доход семьи (гражданина) и расходы на коммунальные услуги учитываются за истекший квартал, за исключением:

      семей (граждан), имеющих в частной собственности более одной единицы жилья (квартиры, дома) или сдающих жилые помещения в наем (поднаем);

      семей (граждан), трудоспособные члены которых не работают, не учатся на дневной форме обучения, не проходят срочную службу в армии и не зарегистрированы в уполномоченном органе в качестве безработных (кроме граждан, осуществляющих уход за лицами, нуждающимися в уходе, согласно заключению медико-социальной экспертной комиссии).

      При предоставлении заведомо недостоверных сведений, повлекших за собой назначение завышенной или незаконной жилищной помощи, собственник (наниматель) возвращает незаконно полученную сумму в добровольном порядке, а в случае отказа в судебном порядке.

      4. Выплата жилищной помощи семьям (гражданам) осуществляется уполномоченным органом через банки второго уровня, путем зачисления на лицевые счета заявителей.

      5. Финансирование выплат жилищной помощи производится в пределах средств, предусмотренных бюджетом района на соответствующий финансовый год.

2. Размер оказания жилищной помощи

      6. Совокупный доход семьи (гражданина) исчисляется уполномоченным органом за квартал, предшествовавший кварталу обращения за назначением жилищной помощи, в порядке, определяемом действующим законодательством.

      7. Размер жилищной помощи определяется как разница между суммой, затраченной на расходы за потребленные коммунальные услуги в пределах норм и предельно допустимых расходов семьи (гражданина) на эти цели.

      8. Доля предельно допустимых расходов семьи (гражданина) устанавливается в размере 11 % к совокупному доходу семьи (гражданина) на:

      содержание общего имущества объекта кондоминиума семьям (гражданам), проживающим в приватизированных жилищах или являющимся нанимателями (поднанимателями) жилых помещений (квартир) в государственном жилищном фонде;

      потребление коммунальных услуг и услуг связи, в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций;

      арендную плату за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.

      9. Оплата на содержание общего имущества объекта кондоминиума семьям (гражданам), проживающим в приватизированных жилищах или являющимся нанимателями (поднанимателями) жилых помещений (квартир) в государственном жилищном фонде и за потребление коммунальных услуг сверх установленной нормы площади, производится на общих основаниях.

      10. За норму площади жилья, подлежащую компенсационным мерам, принимается 18 квадратных метров на человека. Для одиноко проживающих граждан, за норму площади жилья, подлежащую компенсационным мерам, принимается 30 квадратных метров.

      11. Компенсация за расходы по потреблению услуг теплоснабжения, канализации, мусороудаления и водоснабжения производится по фактическим затратам за предыдущий квартал на основании платежных документов, предъявленных поставщиками коммунальных услуг.

      12. За норму расхода электрической энергии, подлежащей компенсационным мерам, принимается 101 киловатт/час на одного человека в месяц.

      13. Компенсация повышения тарифов абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, производится в соответствии с правилами компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года № 512 "О некоторых вопросах компенсации повышения тарифа абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам".