"Қазақстан Республикасының бейрезиденті болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлық визаны алуға өтінішхат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 29 наурыздағы № 301 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 4 мамырда № 13685 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2020 жылғы 3 маусымдағы № 11-1-4/184 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Сыртқы істер министрінің 03.06.2020 № 11-1-4/184 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Қазақстан Республикасының бейрезиденті болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлық визаны алуға өтінішхат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Инвестициялар комитеті (Е.Қ.Хаиров):

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін оның көшірмелерін баспа және электрондық түрде күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға, сондай-ақ тіркелген бұйрықты алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрі
Ә. Исекешев

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      _______________ Е. Досаев

      2016 жылғы 2 сәуір



  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2016 жылғы 29 наурыздағы
№ 301 бұйрығымен бекітілген

"Қазақстан Республикасының бейрезиденті болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлық визаны алуға өтінішхат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      Ескерту. 1-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 15.11.2018 № 792 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. "Қазақстан Республикасының бейрезиденті болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлық визаны алуға өтінішхат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігімен (бұдан әрі – Министрлік) әзірленген.

      3. Мемлекеттік қызметті Министрлік (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылды.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 15.11.2018 № 792 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      Ескерту. 2-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 15.11.2018 № 792 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

      1) Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсырған күннен бастап – 11 (сегіз) жұмыс күні (өтінішті және құжаттарды қабылдаған күн мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді);

      2) Мемлекеттік корпорацияға көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқcат етілетін ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут;

      3) Мемлекеттік корпорацияға көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 15.11.2018 № 792 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсанда № 1265 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13039 болып тіркелген) бекітілген Қазақстан Республикасының бейрезиденті болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлық визаны алуға өтінішхатты беру қағидаларына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Қазақстан Республикасының бейрезиденті болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлық виза алуға өтінішхат осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік кызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің нысаны: қағаз түрінде.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 15.11.2018 № 792 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      7. Жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) мемлекеттік көрсетілетін қызмет ақысыз негізде көрсетіледі.

      8. Өтінішті қабылдауды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беруді Мемлекеттік корпорация Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес түскi үзiлiссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін жүзеге асырады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз электрондық кезек тәртібімен мемлекеттік қызметті алушының тұрақты тіркелген орны бойынша көрсетіледі, көрсетілетін қызметті алушының қалауы бойынша электрондық кезекті портал арқылы брондауға болады.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 15.11.2018 № 792 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (немесе сенімхат бойынша оның өкілі) жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      1) осы Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Қазақстан Республикасының бейрезиденті болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлық визаны алуға өтінішхат беруге арналған өтінім;

      2) өтініш берушініңжеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін түпнұсқасы талап етіледі);

      3) инвесторлық визаны алуға мәлімделген тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттың мемлекеттік немесе орыс тілінде нотариалды куәландырылған аудармасы бар көшірмесі (сұратылатың визаның қолданыс мерзімі аяқталғанға дейін үш айдан кем емес паспорттың қолданыс мерзімімен);

      4) өтініш беруші жарғысының көшірмесі (егер өтініш беруші заңды тұлға болып табылса, тұпнұсқа тексерү үшін беріледі);

      5) өтініш берушінің басшысы және/немесе басшысының орынбасарлары, сондай-ақ құрылымдық бөлімшелер басшылары лауазымын растайтын құжаттың көшірмесі (егер өтініш беруші заңды тұлға болып табылса, тұпнұсқа тексерү үшін беріледі);

      6) өтініш берушінің инвестициялық жобаға инвестициялар салу фактісін растайтын құжаттардың көшірмелер (инвестордың нақты шығындарын растайтын құжаттар: Қазақстан Республикасының бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілік туралы заңнамасына сәйкес ресімделген баспатқы есепке алу құжаттары, Қазақстан Республикасының салық заңнамасына сәйкес ресімделген шот-фактуралар, Қазақстан Республикасының кеден заңнамасына сәйкес ресімделген кедендік декларациялар, тұпнұсқа тексерү үшін беріледі).

      Мемлекеттік қызметті көрсеткен кезде, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, ақпараттың жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалайын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының келісімін ұсынады.

      Өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжаттар, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы мәліметтерді Мемлекеттік корпорацияның қызметкері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерінен "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

      Мемлекеттік корпорация арқылы құжаттарды қабылдаған кезде қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы Мемлекеттік көрсетілетің қызмет стандартының 9-тармағында көзделген құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері осы Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхатты береді.

      Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті алушыға дайын құжаттарды беруді азаматтың (не нотариалды расталған сенімхат бойынша оның өкілінің) жеке басын растайтын құжат ұсынылған кезде Мемлекеттік корпорациясының қызметкері қолхат негізінде жүзеге асырады.

      Мемлекеттік корпорация бір ай бойы нәтиженің сақталуын қамтамасыз етеді, содан кейін көрсетілетін қызметті алушыға одан әрі сақтау үшін береді. Бір ай өткен соң көрсетілетін қызметті алушы өтініш жасаған кезде Мемлекеттік корпорацияның сұрауы бойынша көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға дайын құжаттарды жібереді.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 15.11.2018 № 792 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9-1. Көрсетілетін қызметті беруші мынадай негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың мерзімі өтіп кеткен құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;

      3) уәкілетті мемлекеттік органның мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті келесу туралы сұрауға берген теріс жауабы.

      Ескерту. 2-тарау 9-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 15.11.2018 № 792 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

3-тарау. Көрсілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды тұлғаларының мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздіктеріне) шағымдау тәртібі

      Ескерту. 3-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 15.11.2018 № 792 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды тұлғаларының мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздіктеріне) шағымдау – шағым көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына мына мекенжай бойынша беріледі: 010000, Астана қаласы, Есіл ауданы, Қабанбай батыр көшесі, 32/1 үй, "Транспорт Тауэр" ғимараты, байланыс телефоны: +7 (7172) 75-40-81.

      Шағым жазбаша насанда, пошта арқылы немесе көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жұмыс күндері беріледі.

      Шағымды қабылдауды растау берушінің көрсетілетін қызметті кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, көрсете отырып, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып, тіркеу (мөртабар, кіріс нөмірі және мерзімі) болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қарауға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта байланысы арқылы жіберіледі немесе көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне қолма-қол беріледі.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету сапасын бақылау және бағалау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгінеді.

      Мемлекеттік қызметті көрсету сапасын бақылау және бағалау жөніндегі уәкілетті орган атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қарастырылады.

      11. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте сотқа жүгінеді.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, қойылатын өзге де талаптар

      12. Тыныс-тіршілігін шектейтін, ағза функциясының тұрақты бұзылуынан денсаулығы нашарлаған көрсетілетін қызметті алушыларға, қажет болған жағдайда, мемлекеттік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды қабылдауды Мемлекеттік корпорацияның қызметкері Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 нөміріне жүгіну арқылы тұрғылықты жерге шығу жолымен жүргізеді.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет орындарының мекен жерге шығу жолымен жайлары мынадай Интернет-ресурстарда орналастырылған:

      1) қызмет көрсетуші - www.mid.gov.kz, "Мемлекеттік қызметтер" бөлімі;

      2) Мемлекеттік корпорация - www.gov4c.kz.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 15.11.2018 № 792 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      13. Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге телефон арқылы хабарласу жолымен қашықтықтан қол жеткізу режимінде мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты алу мүмкіндігіне ие.

      14. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша анықтамалық қызметтің байланыс телефондары: +7 (7172)75-45-40, Бірынғай байланыс–орталығы 1414 немесе 8 800 080 70 70.

  "Қазақстан Республикасының
резидент еместері болып
табылатын және
Қазақстан Республикасының
аумағында инвестициялық
қызметті жүзеге асыратын
тұлғалар үшін инвесторлардың
визаларын беру туралы өтініш
беру" мемлекеттік қызмет
стандартына 1-қосымша
  Нысан

Қазақстан Республикасының бейрезиденті болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлық визаны алуға өтінішхат беруге өтінім

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 15.11.2018 № 792 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  № 1 нысан
  (заңды тұлға үшін)

Өтініш беруші туралы мәлімет


Қазақстан Республикасының заңды тұлғасының атауы


Қазақстан Республикасының заңды тұлғасының тіркеуден (қайта тіркеуден) өтуі туралы ақпарат (күні, негіздеме)


Орналасқан жері; заңды мекенжайы, нақты мекенжайы


Бизнес сәйкестендіру нөмір (БСН)


Қазақстан Республикасының заңды тұлғасының басшысы
(тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), телефон, факс, электрондық пошта)


Эканомикалық қызмет түрінің жалпы жіктеуіші


Инвестициялар көлемі (инвестициялар салу фактісін растай отырып)


Өтініш хатты алуға негіздеме
(осы Қағидалардың 8-тармағының тиісті тармақшасын/тармақшаларын көрсету)


Байланыс деректері
(телефон, факс, электрондық пошта)


Өтінішхатты алу тәсілі
(поштамен, қолма-қол)


Инвесторлық визаны алуға мәлімделген тұлға/тұлғалар туралы мәлімет

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)


Туған күні және жері


Азаматтығы


Жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметтер


Жеке басын куәландыратын құжаттың қолдану мерзімі


Резиденттік елде инвесторлық визаны алуға мәлімделген тұлғаның нақты мекенжайы


Атқаратын лауазымы


Байланыс деректері
(телефон, факс, электрондық пошта)


________________________________ (Қазақстан Республикасының заңды тұлғасы басшысының тегі, аты, әкесінің аты (ол бар болған кезде)

____________________________ (қолы, мөрі (ол бар болған кезде) және күні)

      Ескертпе: Мемлекеттік қызметті көрсеткен кезде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын ақпаратты пайдалануға келісім береді, сондай-ақ ұсынылған мәліметтердің дұрыстығы үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапкершілікте болады.

  № 2 нысан
  (жеке тұлға үшін)

Өтініш беруші туралы мәлімет


Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)


Туған күні және жері


Азаматтығы


Жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметтер


Жеке басын куәландыратын құжаттың қолдану мерзімі


Резиденттік елде инвесторлық визаны алуға мәлімделген тұлғаның нақты мекенжайы


Эканомикалық қызмет түрінің жалпы жіктеуіші


Инвестициялар көлемі (инвестициялар салу фактісін растай отырып)


Атқаратын лауазымы


Өтінішхатты алуға негіздеме
(осы Қағидалардың 8-тармағының тиісті тармақшасын/тармақшаларын көрсету)


Байланыс деректері
(телефон, факс, электрондық пошта)


Өтінішхатты алу тәсілі
(поштамен, қолға)


________________________________ (Өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (ол бар болған кезде)

____________________ (қолы және күні)

      Ескертпе: Мемлекеттік қызметті көрсеткен кезде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын ақпаратты пайдалануға келісім береді, сондай-ақ ұсынылған мәліметтердің дұрыстығы үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапкершілікте болады.

  "Қазақстан Республикасының
резидент еместері болып
табылатын және
Қазақстан Республикасының
аумағында инвестициялық
қызметті жүзеге асыратын
тұлғалар үшін инвесторлардың
визаларын беру туралы өтініш
беру" мемлекеттік қызмет
стандартына
2-қосымша

      _____________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (ол бар болған кезде) (бұдан әрі –Т.А.Ә.)

      _____________________________________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 15.11.2018 № 792 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 cәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 19-бабын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы филиалының № __ бөлімі (мекенжайын көрсету) Қазақстан Республикасының резиденті еместері болып "Қазақстан Республикасының резидент еместері болып табылатын және Қазақстан Республикасының аумағында инвестициялық қызметті жүзеге асыратын тұлғалар үшін инвесторлардың визаларын беру туралы өтініш беру мемлекеттік қызмет" мемлекеттік қызмет көрсетуге құжаттарды қабылдаудан Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынбауыңызға байланысты бас тартады, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атауы және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттар:

      1) _______________________________________;

      2) _______________________________________;

      3) _______________________________________.

      Осы қолхат әр тарап үшін бір-бірден 2 данада жасалды.

      Т.А.Ә. (ол бар болған кезде) мемлекеттік корпорация қызметкері

      ___________________________________________________(қолы)

      Орындаушы: Т.А.Ә (ол бар болған кезде). _____________________

      Телефоны _________________________

      Алдым: Т.А.Ә. (ол бар болған кезде)/көрсетілетін қызметті алушының қолы

      20 __ жылғы "__" _________

On Approval of the standard for the state service called “Issue of petition for investor visa receipt by non-residents of the Republic of Kazakhstan, carrying out the investment activities in the territory of the Republic of Kazakhstan”

Order No.301 of the Minister for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan dated March 29, 2016, registered in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on May 4, 2016 under No. 13685. Expired by Order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated June 3, 2020 No. 11-1-4/184

      Footnote. Expired by Order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated June 03, 2020 No. 11-1-4/184 (effective ten calendar days after the date of its first official publication).


      In accordance with subparagraph 1) of article 10 of the Republic of Kazakhstan Law “On State Services” dated April 15, 2013 I hereby ORDER that:

      1. The attached standard of state service called “Issue of petition for investor visa receipt by non-residents of the Republic of Kazakhstan carrying out investment activities in the territory of the Republic of Kazakhstan” shall be approved.

      2. The Investment Committee of the Ministry for Investments and Development of Republic of Kazakhstan (Ye.K. Khairov) shall ensure:

      1) state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) sending of a this order copy in printed and electronic format for official publishing in printed periodicals and Adilet information and legal system within ten calendar days after state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan as well as to the Republican Center for legal information within five business days since the day of registered order receiving with the purpose of including it to the reference control bank of regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) this order posting on the Internet-resource of the Republic of the Ministry for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan and on Intranet portal of state authorities;

      4) submission to the Legal department of the Ministry for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan of data on performance of actions stipulated by sub-paragraphs 1), 2) and 3) of this paragraph, - within ten business days after state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan.

      3. Supervision over execution of this order shall be entrusted to supervising Vice-Minister for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication.

      Minister
      for Investments and Development
      of the Republic of Kazakhstan A. Issekeshev

      "AGREED"

      Minister for National Economy

      Of the Republic of Kazakhstan

      _______________ Y. Dossayev

      April 2, 2016

  Approved by Order No. 301 of the
  Minister for Investments and
  Development of the Republic of
  Kazakhstan
  dated March the 29th 2016

The standard of the state service called “Issue of petition for investor visa receipt by non-residents of the Republic of Kazakhstan, carrying out the investment activities in the territory of the Republic of Kazakhstan”

1. General provisions

      1. The state service called “Issue of petition for investor visa receipt by non-residents of the Republic of Kazakhstan, carrying out the investment activities in the territory of the Republic of Kazakhstan” (hereinafter referred to as “state service”).

      2. The state service standard has been developed by the Ministry for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the Ministry).

      3. The state service shall be provided by the Ministry (hereinafter referred to as service provider).

      Service provider shall accept application and issue the result of the state service provision.

2. The procedure for state service provision

      4. Timeline for provision of the state service:

      1) 11 (eleven) business days after the package of documents submitting to the service provider;

      2) maximum allowable expectation time for submitting the package of documents by the service recipient to the service provider shall be 20 (twenty) minutes;

      3) the maximum allowable time for servicing service recipient by the service provider shall be (fifteen) minutes.

      5. Format of the state service provision: paper.

      6. The result of the state service provision: petition for investor visa receipt by non-residents of the Republic of Kazakhstan, carrying out investment activities in the territory of the Republic of Kazakhstan, according to the form provided for by annex 1 to the Rules for issue of the petition for investor visa receipt by non-residents of the Republic of Kazakhstan, carrying out investment activities in the territory of the Republic of Kazakhstan, approved by order No.1265 of the Ministry for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan dated December 29, 2015 (registered in the Register for state registration of regulatory legal acts under No. 13039).

      Form for provision of the result of the state service provision: paper.

      7. The state service shall be provided free of charge to physical individuals and legal entities (hereinafter referred to as service recipient).

      8. Service provider's work schedule: Monday through Friday from 09:00 to 18:30 with a lunch break from 13:00 to 14:30 except for days off and holidays in accordance with the labor legislation of the Republic of Kazakhstan.

      Acceptance of documents and issue of the result of the state service provision shall be carried out from Monday through Friday from 09:00 to 17:30 with a lunch break from 13:00 to 14:30.

      The state service shall be provided on first served basis, without preliminary registration and accelerated servicing.

      9. The list of documents required from service recipient (or his representative by proxy) for the state service provision:

      1) request for issue of petition for investor visa receipt by non-residents of the Republic of Kazakhstan, carrying out investment activities in the territory of the Republic of Kazakhstan, according to the form provided for by annex 1 to this state service standard;

      2) a copy of identity document of the person declared for investor visa receipt with translation to the state or Russian language (the passport shall be valid not less than three months prior to expiry date of the requested visa);

      3) a copy of certificate or record of state registration of applicant (if applicant is a legal entity);

      4) copy of applicant's charter (if applicant is a legal entity);

      5) a copy of document confirming position of applicant's director and/or deputy director as well as director of structural subdivisions (If applicant is a legal entity);

      6) a copy of documents confirming the fact of investments;

      7) recommendations from state authorities, quasi-public sector operators or international organizations (if any);

      8) a copy of contract on subsurface use if applicant operates in the mineral resources industry;

      9) agreements/memoranda on cooperation with state authorities, quasi-public sector operators (if any);

      10) auditor's report obtained as per results of applicant's financial reporting audit (If applicant is a legal entity);

      11) bank account statements s over the last six months (if applicant is a legal entity).

      Documents stipulated by sub-paragraphs 2), 3), 4), 5) and 6) of paragraph 9 of this state service standard shall be provided in the form of notarized copies.

      The confirmation of acceptance by the service provider of documents from service recipient shall be deemed as acknowledgment of documents acceptance according to the form as per annex 2 to this state service standard.

3. Procedure for appealing against decisions, actions (omission to act) of service provider and (or) its officials concerning issues of state services provision

      10. Appealing against decisions, actions (omissions) of service provider and (or) its officials concerning issues of state services provision shall be filed to attention of the service provider's director at the address: 32/1 Kabanbai Batyr avenue, Transport Tower building, Esil district, 010000 Astana, contact phone number: +7 (7172) 75-40-81.

      Complaint shall be submitted in writing by mail or by a courier through administrative support office of the service provider on business days.

      registration (stamp, incoming reference number and date) in service provider's administrative support office with indication of last name and initials of person, who accepted complaint, of deadline and venue for obtainment of a response to submitted complaint shall be deemed as confirmation for acceptance of a complaint.

      Complaint of service recipient, received to the service provider’s address, shall be subject to consideration within 5 (five) business days after the day of registration thereof. A motivated response about results of complaint consideration shall be sent to service recipient by mail or shall be issued in service provider's administrative support office.

      In case of disagreement with results of provided state service the service recipient shall file a complaint to authorized agency for assessment and supervision of quality of the state services provision.

      Service recipient's complaint received to the address of authorized agency for assessment and supervision of quality of the state service provision shall be considered within 15 (fifteen) business days since the day of registration thereof.

      11. In cases of disagreements with results of the provided state service the service recipient shall address the court according to procedure established by the Republic of Kazakhstan legislation.

4. Other requirements with due regard to peculiarities of the state service provision

      12. Addresses of state service provision have been posted on service provider's Internet-resource – www.mid.gov.kz, “State services” section.

      13. Service recipient has an opportunity of obtaining information about procedure and status of the state service provision remotely through calling the service provider on the telephone.

      14. Contact telephone numbers of reference services concerning issues of the state service provision +7 (7172)75-45-40, Unified call-center – 1414 or 8 800 080 70 70.

  Annex 1
  to the Standard of state service
  called “Issue of petition for investor
  visa receipt by non-residents of the
  Republic of Kazakhstan, carrying
  out investment activities in the
  territory of the Republic of
  Kazakhstan”

Request for issue of petition for investor visa receipt by non-residents of the Republic of Kazakhstan carrying out investment activities in the territory of the Republic of Kazakhstan

  Form No. 1
  (for legal entity)

Details of applicant

Name of legal entity of the Republic of Kazakhstan


Information about registration (re-registration) of legal entity of the Republic of Kazakhstan (date, basis)


Location: legal address, actual location


Business identification number (BIN)


Director of the legal entity of the Republic of Kazakhstan
(last, first, patronymic (if any) name, telephone, fax, electronic mail)


Purpose of investment


Volume of investments to fixed assets with breaking down by years


Number of employees including citizens of the Republic of Kazakhstan


Grounds for petition receipt
(specify the relevant sub-paragraph/sub-paragraphs of paragraph 8 of these Rules)


Contact details
(telephone, fax, electronic mail)


Method for petition receipt
(by mail, by courier)


Data on person/persons, who filed application for investor visa receipt

Last, first, patronymic name (if any)


Date and place of birth


Citizenship


Identity document number


Validity period of identity document


Address of actual place of residence of person filing application for investor visa in the country of residence


Occupied position


Contact data
(telephone, fax, electronic mail)


_____________________________________
(Last, first, patronymic name (if available)
of director of legal entity of the Republic of Kazakhstan)

______________________________
(signature, seal and date)

  Form No. 2
  (for physical individual)

Details of applicant

Last, first, patronymic name (if any)


Date and place of birth


Citizenship


Identity document number


Validity period of identity document


Address of actual place of residence of person filing application for investor visa receipt in the country of residence


Purpose of investment


Volume of investments to fixed assets


Occupied position


Grounds for petition receipt
(specify relevant sub-paragraph/sub-paragraphs of paragraph 8 of these Rules)


Contact data
(telephone, fax, electronic mail)


Method of petition receipt
(by mail, by courier)


      ______________________________________                              _________________________

      (Last, first, patronymic name (if available) of applicant)                        (signature and date)

  Annex 2
  to the Standard of state service
  called "Issue of petition for investor
  visa receipt by non-residents of the
  Republic of Kazakhstan, carrying
  out investment activities in the
  territory of the Republic of
  Kazakhstan”
  Form

Acknowledgement of documents acceptance

Date of receipt

___________________________________

Service recipient

___________________________________

Service provider's employee, who accepted the request

___________________________________

Contact details of service recipient

___________________________________

List of documents submitted by service recipient with the purpose of the state service receiving


No. p/p

Document description

Record on availability

1.



2.



3.



4.



5.




      Signature of service provider _______________