Алматы қаласы әкімдігінің "Алматы қаласында көрсетілетін тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттерін бекіту туралы" 2015 жылғы 29 маусымдағы № 2/404 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2016 жылғы 29 сәуірдегі № 2/165 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2016 жылғы 26 мамырда № 1288 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2020 жылғы 30 желтоқсандағы № 4/634 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 30.12.2020 № 4/634 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңына сәйкес, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 20 қаңтардағы № 20 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 9 сәуірдегі № 319 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" бұйрығын басшылыққа ала отырып, Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      Алматы қаласы әкімдігінің "Алматы қаласында көрсетілетін тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттерін бекіту туралы" 2015 жылғы 29 маусымдағы №2/404 қаулысына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 1181 болып тіркелген, 2015 жылғы 21 шілдеде "Алматы ақшамы" және "Вечерний Алматы" газеттерінде жарияланған) келесі өзгерістер енгізілсін:

      аталған қаулымен бекітілген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан Алматы қаласының жергілікті атқарушы органы жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ Алматы қаласы жергілікті атқарушы органының тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің:

      1. Жалпы ережелер тарауындағы:

      1 тармақтың 1) тармақшасы келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "1) тізбесі осы Регламенттің 2 қосымшасында көрсетілген "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы;";

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау тарауындағы:

      4 тармақтың екінші азат жолы келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде - Стандарттың 1 қосымшасына сәйкес нысан бойынша толтырылған өтініш және Стандарттың 9 тармағына сәйкес құжаттар топтамасын қоса тіркеу;";

      5 тармақтың 1) тармақшасы келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "1) Мемлекеттік корпорацияның қызметкерінің құжаттарды қабылдауы және өтінішті тіркеуі (15 минут);";

      5 тармақтың 3) тармақшасы келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Мемлекеттік корпорация қызметкеріне беру.";

      6 тармақтың 1) тармақшасы келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "1) Көрсетілетін қызметті алушыға құжаттар топтамасының қабылданғанын растайтын құжатты беру;";

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау тарауындағы:

      7 тармақтың 2 азат жолының 3) тармақшасы келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "3) Мемлекеттік корпорацияның ақпараттық жүйесінің автоматтандырылған жұмыс орны (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорацияның АЖ АЖО);";

      8 тармақтың 1) тармақшасы келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "1) Мемлекеттік корпорация қызметкері құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады, ол Стандарттың 9 тармағына сәйкес құжаттардың толықтығын тексереді, журналға тіркейді және құжаттарды жинақтау бөлімінің қызметкеріне жібереді.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері Стандарттың 2 қосымшасына сәйкес құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;";

      8 тармақтың 4) тармақшасы келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "4) өтініш пен құжаттарды есепке алу бөлімінің маманына қарауға беру.

      Көрсетілетін қызметті берушінің есепке алу бөлімінің маманы ұсынылған құжаттардың Стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді.

      Құжаттар топтамасы толық ұсынылған жағдайда Көрсетілетін қызметті берушінің есепке алу бөлімінің маманы материалдарды әрі қарай Алматы қаласы әкімдігінің тұрғын үй комиссиясының қарауына бере отырып, тиісті қорытынды дайындайды.

      Құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған жағдайда (толық ақпарат көрсетілмеген) Көрсетілетін қызметті берушінің есепке алу бөлімінің маманы Стандарттың 10 тармағына сәйкес Көрсетілетін қызметті алушыны мұқтаждар есебіне қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді:

      лауазымды тұлға - Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе басшының орынбасарының қол қоюы үшін құжаттардың толық болмауына байланысты құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға қайтару туралы хаттың жобасын дайындау;

      хатқа қол қою және тіркеу үшін Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жіберу;

      Мемлекеттік корпорация қызметкерлеріне құжаттардың толықсыздығын көрсете отырып, хат жолдау;

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің Көрсетілетін қызметті алушыға қосымша құжаттарды ұсыну қажеттілігі туралы хатты беруі;";

      8 тармақтың 8) тармақшасы келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "8) хабарламаны Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу және әрі қарай Мемлекеттік корпорация қызметкеріне жіберу;";

      8 тармақтың 9) тармақшасы келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "9) Мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталуы - Мемлекеттік корпорация қызметкерінің Көрсетілетін қызметті алушыға хабарламаны беруі;";

      4 тарауда:

      атауы келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "4. Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібін және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау";

      10 тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "10. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібінің сипаттамасы, Көрсетілетін қызметті алушының сұрауын өңдеу ұзақтығы:";

      10 тармақтың 1) тармақшасының бірінші азат жолы келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "1) Мемлекеттік корпорацияда өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру кестесі – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін.";

      10 тармақтың 1) тармақшасының үшінші азат жолы келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттарды қабылдаған кезде құжаттардың көшірмелерін түсіріп алады, содан кейін түпнұсқаларды Көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады және тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді.";

      10 тармақтың 1) тармақшасының төртінші азат жолы келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттардың мәліметтерін Көрсетілетін қызметті алушы және Мемлекеттік корпорацияның қызметкері "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.";

      10 тармақтың 1) тармақшасының бесінші азат жолы келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9 тармағында көрсетілген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорация қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 3 қосымшасына сәйкес үлгі бойынша қолхат береді.";

      10 тармақтың 1) тармақшасының алтыншы азат жолы келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "Мемлекеттік корпорация мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің бір ай бойы сақталуын қамтамасыз етеді, содан кейін оларды әрі қарай сақтау үшін Көрсетілетін қызметті берушіге жібереді. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткен соң жүгінген кезде Мемлекеттік корпорацияның сұрауы бойынша Көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күнінің ішінде Көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға дайын құжаттады жібереді.";

      11 тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "11. Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру жеке басын куәландыру құжатын (немесе нотариалдық куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілінің) көрсеткен қолхат негізінде жүзеге асырылады.";

      мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2 қосымша осы қаулының 1 қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда мазмұндалсын;

      мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 3 қосымша осы қаулының 2 қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда мазмұндалсын.

      Алматы қаласы Тұрғын үй және тұрғын үй инспекциясының басқармасы осы қаулыны интернет-ресурста орналастыруды қамтамасыз етсін.

      Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары Р. Тауфиковке жүктелсін.

      Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы қаласының әкімі Б. Байбек

  Алматы қаласы әкімдігінің
2016 жылғы 29 сәуірдегі
№ 2/165 қаулысына
1 қосымша
  "Мемлекеттік тұрғын үй
қорынан берілетін
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын
үй қорынан Алматы қаласының
жергілікті атқарушы органы
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке алу және
кезекке қою, сондай-ақ Алматы
қаласы жергілікті атқарушы
органының тұрғын үй беру
туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2 қосымша

"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ
Алматы қаласы бойынша филиалы - "Халыққа қызмет көрсету орталығы"
департаментінің аудандық бөлімдерінің мекенжайы және жұмыс кестесі

№ р/н

Атауы

Мекенжайы

Телефондар нөмірі

Жұмыс кестесі

1

"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ Алматы қаласы бойынша филиалы - "Халыққа қызмет көрсету орталығы" департаментінің Алатау аудандық бөлімі

Алматы қаласы, "Шаңырақ-2" ш/а., Жанқожа батыр көшесі, 24

395-36-11, 330-98-17, 395-36-10, 395-36-60

жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, (түскi үзiлiссіз) сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін

2

"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ Алматы қаласы бойынша филиалы - "Халыққа қызмет көрсету орталығы" департаментінің Алмалы аудандық бөлімі

Алматы қаласы, Бөгенбай батыр көшесі, 221

378-09-10,
330-98-37, 378-02-52

жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, (түскi үзiлiссіз) сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін

3

"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ Алматы қаласы бойынша филиалы - "Халыққа қызмет көрсету орталығы" департаментінің Әуезов аудандық бөлімі

Алматы қаласы, Жандосов көшесі, 51

303-68-16, 303-68-25, 303-68-12

жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, (түскi үзiлiссіз) сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін

4

"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ Алматы қаласы бойынша филиалы - "Халыққа қызмет көрсету орталығы" департаментінің Бостандық аудандық бөлімі

Алматы қаласы, "Алмагүл" ш/а.,9 -А

396-25-59,
396-35-33

жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, (түскi үзiлiссіз) сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін

5

"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ Алматы қаласы бойынша филиалы - "Халыққа қызмет көрсету орталығы" департаментінің Жетісу аудандық бөлімі

Алматы қаласы, Төле би көшесі, 155

330-72-43,
227-07-52

жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, (түскi үзiлiссіз) сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін

6

"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ Алматы қаласы бойынша филиалы - "Халыққа қызмет көрсету орталығы" департаментінің Медеу аудандық бөлімі

Алматы қаласы, Марков көшесі, 44

330-98-14, 239-65-48, 239-65-47, 386-92-03

жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, (түскi үзiлiссіз) сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін

7

"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ Алматы қаласы бойынша филиалы - "Халыққа қызмет көрсету орталығы" департаментінің Түрксіб аудандық бөлімі

Алматы қаласы, Зорге көшесі, 9

234-09-27,
234-09-35, 234-09-27

жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, (түскi үзiлiссіз) сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін

8

"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ Алматы қаласы бойынша филиалы - "Халыққа қызмет көрсету орталығы" департаментінің Наурызбай аудандық бөлімі

Алматы қаласы, "Ақжар" ш/а., Егінсу көшесі, 33

372-16-33, 372-16-34, 372-16-31, 372-16-32

жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, (түскi үзiлiссіз) сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін


  Алматы қаласы әкімдігінің
2016 жылғы 29 сәуірдегі
№ 2/165 қаулысына
2 қосымша
  "Мемлекеттік тұрғын үй
қорынан берілетін тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй
қорынан Алматы қаласының
жергілікті атқарушы органы
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке алу және
кезекке қою, сондай-ақ Алматы
қаласы жергілікті атқарушы
органының тұрғын үй беру
туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3 қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан
берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан Алматы қаласының
жергілікті атқарушы органы жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды
есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ Алматы қаласы жергілікті атқарушы органының тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік қызмет
көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы




О внесении изменений в постановление акимата города Алматы от 29 июня 2015 года № 2/404 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства, оказываемых в городе Алматы"

Постановление акимата города Алматы от 29 апреля 2016 года № 2/165. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Алматы 26 мая 2016 года № 1288. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 30 декабря 2020 года № 4/634

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 30.12.2020 № 4/634 (вводится в действие по истечении десяти дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ. В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", руководствуясь приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 20 января 2016 года № 20 "О внесении изменений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 9 апреля 2015 года № 319 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства", акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      Внести в постановление акимата города Алматы от 29 июня 2015 года № 2/404 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства, оказываемых в городе Алматы" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 1181, опубликованное 21 июля 2015 года в газетах "Алматы ақшамы" и "Вечерний Алматы") следующие изменения:

      в регламенте государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местным исполнительным органом города Алматы решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом города Алматы в частном жилищном фонде", утвержденном указанным постановлением:

      в разделе 1. Общие положения:

      подпункт 1) пункта 1 изложить в следующей редакции:

      "1) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация), перечень которых указан в приложении 2 к настоящему Регламенту;";

      в разделе 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) Услугодателя в процессе оказания государственной услуги:

      абзац второй пункта 4 изложить в следующей редакции:

      "при обращении в Государственную корпорацию – заявление по форме согласно приложению 1 к Стандарту, с приложением пакета документов, согласно пункту 9 Стандарта;";

      подпункт 1) пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "1) прием документов работником Государственной корпорации и регистрация заявления (15 минут);";

      подпункт 3) пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "3) выдача результата оказания государственной услуги работнику Государственной корпорации.";

      подпункт 1) пункта 6 изложить в следующей редакции:

      "1) выдача Услугополучателю документа, подтверждающего прием пакета документов;";

      в разделе 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) Услугодателя в процессе оказания государственной услуги:

      подпункт 3) абзаца 2 пункта 7 изложить в следующей редакции:

      "3) автоматическое рабочее место информационной системы Государственной корпорации (далее – АРМ ИС Государственной корпорации);";

      подпункт 1) пункта 8 изложить в следующей редакции:

      "1) прием документов осуществляется работником Государственной корпорации, который проверяет полноту документов на соответствие пункту 9 Стандарта, регистрирует в журнале и передает документы работнику накопительного отдела.

      В случае предоставления Услугополучателем неполного пакета документов, работником Государственной корпорации выдается расписка об отказе в приеме документов Услугополучателя согласно приложению 2 Стандарта;";

      подпункт 4) пункта 8 изложить в следующей редакции:

      "4) передача заявления и документов на рассмотрение специалисту отдела учета.

      Специалист отдела учета Услугодателя проверяет предоставленные документы на соответствие пункту 9 Стандарта.

      При наличии полного пакета документов, специалистом отдела учета Услугодателя составляется соответствующее заключение с последующим направлением материалов на рассмотрение жилищной комиссии акимата города Алматы.

      При отсутствии полного пакета документов (указана не полная информация), специалистом отдела учета Услугодателя оформляется мотивированный ответ об отказе в постановке Услугополучателя на учет нуждающихся согласно пункту 10 Стандарта:

      подготовка проекта письма на подписание должностному лицу – руководителю или заместителю руководителя Услугодателя о возврате документов в Государственную корпорацию, в связи с некомплектностью;

      подписание письма и передача в канцелярию Услугодателя для регистрации;

      направление письма работникам Государственной корпорации с указанием некомплектности документов;

      выдача работникам Государственной корпорации письма Услугополучателю о необходимости предоставления дополнительных документов;";

      подпункт 8) пункта 8 изложить в следующей редакции:

      "8) регистрация уведомления в канцелярии Услугодателя с последующей передачей работникам Государственной корпорации;";

      подпункт 9) пункта 8 изложить в следующей редакции:

      "9) завершение оказания государственной услуги - выдача работником Государственной корпорации уведомления Услугополучателю.";

      в разделе 4:

      наименование изложить в следующей редакции:

      "4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги";

      пункт 10 изложить в следующей редакции:

      "10. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса Услугополучателя:";

      абзац первый подпункта 1) пункта 10 изложить в следующей редакции:

      "1) график приема заявлений и выдачи результатов оказания государственной услуги в Государственной корпорации - с понедельника по субботу включительно, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 до 20.00 часов без перерыва на обед, за исключением воскресенья и праздничных дней в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.";

      абзац третий подпункта 1) пункта 10 изложить в следующей редакции:

      "При приеме документов, работник Государственной корпорации воспроизводит электронные копии документов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю и выдает расписку о приеме соответствующих документов.";

      абзац четвертый подпункта 1) пункта 10 изложить в следующей редакции:

      "Сведения документа, удостоверяющего личность Услугополучателя, Услугодатель и работник Государственной корпорации получают из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".";

      абзац пятый подпункта 1) пункта 10 изложить в следующей редакции:

      "В случае предоставления Услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку по форме согласно приложению 3 к Стандарту.";

      абзац шестой подпункта 1) пункта 10 изложить в следующей редакции:

      "Государственная корпорация обеспечивает хранение результата оказания государственной услуги в течение одного месяца, после чего передает их Услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении Услугополучателя по истечении одного месяца, по запросу Государственной корпорации Услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи Услугополучателю.";

      пункт 11 изложить в следующей редакции:

      "11. В Государственной корпорации выдача готовых документов осуществляется на основании расписки, при предъявлении документа, удостоверяющего личность (либо его представителя по нотариально засвидетельствованной доверенности).";

      приложение 2 к регламенту государственной услуги изложить в новой редакции, согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      приложение 3 к регламенту государственной услуги изложить в новой редакции, согласно приложению 2 к настоящему постановлению.

      2. Управлению жилья и жилищной инспекции города Алматы обеспечить размещение настоящего постановления на интернет - ресурсе.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы Р. Тауфикова.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Алматы Б. Байбек

  Приложение 1
к постановлению акимата
города Алматы
от 29 апреля 2016 года № 2/165
  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Постановка на учет и
очередность, а также принятие
местным исполнительным
органам города Алматы решения
о предоставлении гражданам
жилища из государственного
жилищного фонда или жилища,
арендованного местным
исполнительным органом в
частном жилищном фонде"

Адрес и график работы районных отделов
Департамента "Центр обслуживания населения" - филиала НАО
"Государственная корпорация "Правительство для граждан" по городу Алматы

№ п/п

Наименование

Адрес

Номера телефонов

График работы

1

отдел Алатауского района Департамента "Центр обслуживания населения" - филиала НАО "Государственная Корпорация "Правительство для граждан" по городу Алматы

город Алматы, микрорайон "Шанырак-2", улица Жанкожа батыра, 24

395-36-11, 330-98-17, 395-36-10, 395-36-60

с 9-00 до 20-00 ч. (без перерыва на обед), за исключением воскресенья и праздничных дней

2

отдел Алмалинского района Департамента "Центр обслуживания населения" - филиала НАО "Государственная Корпорация "Правительство для граждан" по городу Алматы

город Алматы,
улица Богенбай
батыра, 221

378-09-10,
330-98-37, 378-02-52

с 9-00 до 20-00 ч. (без перерыва на обед), за исключением воскресенья и праздничных дней

3

отдел Ауэзовского района Департамента "Центр обслуживания населения" - филиала НАО "Государственная Корпорация "Правительство для граждан" по городу Алматы

город Алматы,
улица Джандосова, 51

303-68-16, 303-68-25, 303-68-12

с 9-00 до 20-00 ч. (без перерыва на обед), за исключением воскресенья и праздничных дней

4

отдел Бостандыкского района Департамента "Центр обслуживания населения" - филиала НАО "Государственная Корпорация "Правительство для граждан" по городу Алматы

город Алматы,
микрорайон "Алмагуль",
9 -А

396-25-59,
396-35-33

с 9-00 до 20-00 ч. (без перерыва на обед), за исключением воскресенья и праздничных дней

5

отдел Жетысуского района Департамента "Центр обслуживания населения" - филиала НАО "Государственная Корпорация "Правительство для граждан" по городу Алматы

город Алматы,
улица Толе би,
155

330-72-43,
227-07-52

с 9-00 до 20-00 ч. (без перерыва на обед), за исключением воскресенья и праздничных дней

6

отдел Медеуского района Департамента "Центр обслуживания населения" - филиала НАО "Государственная Корпорация "Правительство для граждан" по городу Алматы

город Алматы,
улица Маркова, 44

330-98-14, 239-65-48, 239-65-47, 386-92-03

с 9-00 до 20-00 ч. (без перерыва на обед), за исключением воскресенья и праздничных дней

7

отдел Турксибского района Департамента "Центр обслуживания населения" - филиала НАО "Государственная Корпорация "Правительство для граждан" по городу Алматы

город Алматы,
улица Зорге, 9

234-09-27,
234-09-35, 234-09-27

с 9-00 до 20-00 ч. (без перерыва на обед), за исключением воскресенья и праздничных дней

8

отдел Наурызбайского района Департамента "Центр обслуживания населения" - филиала НАО "Государственная Корпорация "Правительство для граждан" по городу Алматы

город Алматы, микрорайон "Акжар", улица Егынсу, 33

372-16-33, 372-16-34, 372-16-31, 372-16-32

с 9-00 до 20-00 ч. (без перерыва на обед), за исключением воскресенья и праздничных дней


  Приложение 2
к постановлению акимата
города Алматы
от 29 апреля 2016 года № 2/165
  Приложение 3
к регламенту государственной
услуги "Постановка на учет и
очередность, а также принятие
местным исполнительным
органам города Алматы решения
о предоставлении гражданам
жилища из государственного
жилищного фонда или жилища,
арендованного местным
исполнительным органом в
частном жилищном фонде"

Справочник бизнес-процесса оказания государственной услуги "Постановка на учет
и очередность, а также принятие местным исполнительным органам
города Алматы решения о предоставлении гражданам жилища из
государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным
исполнительным органом в частном жилищном фонде" через
Государственную корпорацию