"Электр энергетика саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 14 қыркүйектегі № А-9/429 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2019 жылғы 21 маусымдағы № А-6/277 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2019 жылғы 1 шілдеде № 7267 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2020 жылғы 21 қаңтардағы № А-1/23 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 21.01.2020 № А-1/23 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі заңдарына сәйкес, Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Электр энергетика саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 14 қыркүйектегі № А-9/429 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5023 болып тіркелген, 2015 жылғы 3 қарашада "Әділет" ақпараттық құқықтық жүйесінде жарияланған) келесі өзгерістер енгізілсін:

      тақырыбы жаңа редакцияда жазылсын:

      "Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы жағдайларда жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы";

      1-тармақтың 1) тармақшасы жаңа редакцияда жазылсын:

      "1) "Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы жағдайларда жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті.";

      1-тармақтың 2) тармақшасы алынып тасталсын;

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Белгіленген электр қуаты 5 МВт және одан төмен, 5 МВт-тан жоғары немесе белгіленген жылу қуаты 100 Гкал/сағ және одан жоғары, сондай-ақ өз балансында кернеуі 35 кВ және одан төмен, 110 кВ және одан жоғары электр желілері бар энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы жағдайларда жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақмола облысы әкімінің орынбасары А. Мұратұлына жүктелсін.

      3. Осы қаулы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Ақмола облысының әкімі Е.Маржықпаев

  Ақмола облысы әкімдігінің
2019 жылғы 21 маусымдағы
№ А-6/277 қаулысына
қосымша
  Ақмола облысы әкімдігінің
2015 жылғы 14 қыркүйектегі
№ А-9/429 қаулысымен
бекітілді

"Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы жағдайда жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдардың күзгі-қысқы жағдайда жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) барлық қуаттардың және жылу желілерінің (магистральдық, орамішілік) жылыту қазандықтарына жұмысқа әзірлік паспорттарын беру бөлігінде тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы функцияларды жүзеге асыратын Ақмола облысының, аудандардың, Көкшетау және Степногорск қалаларының жергілікті атқарушы органдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтініштерді қабылдау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz, www.elicense.kz веб-порталы (бұдан әрі – Портал) арқылы жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру портал арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі: энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы жағдайда жұмысқа әзірлік паспорты, энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға ескертулермен күзгі-қысқы жағдайда жұмысқа әзірлік паспорты немесе Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 14 сәуірдегі № 281 бұйрығымен бекітілген "Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдардың күзгі-қысқы жағдайда жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11130 болып тіркелген) (бұдан әрі – Стандарт) қарастырылған негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру.

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық/қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Стандартының 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге асырады – 15 минут;

      2) басшы құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны анықтайды – 2 сағат;

      3) жауапты орындаушы әзірлік паспортын алу үшін шарттардың орындалуын растайтын ұсынылған құжаттардың толықтығын, мазмұнын тексереді, құжаттарды дайындайды және оларды комиссияның қарауына ұсынады – 3 күнтізбелік күн.

      Ұсынылған құжаттардың толық мазмұны болмау фактісі анықталған жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 1 сағат;

      4) комиссия құжаттарды қарауды жүзеге асырады – 16 күнтізбелік күн;

      5) жауапты орындаушы хаттамалық шешімнің негізінде әзірлік паспортын немесе әзірлік паспортын беруден бас тарту туралы құжат дайындайды – 2 күнтізбелік күн;

      6) басшы әзәрлік паспортына немесе әзірлік паспортын беруден бас тарту туралы құжатқа қол қояды – 20 минут;

      7) жауапты орындаушы әзірлік паспортын көрсетілетін қызметті алушыға жолдайды – 15 минут.

      7. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдардың) нәтижесі:

      1) өтінішті қабылдау және тіркеу;

      2) жауапты орындаушыны анықтау;

      3) құжаттарды комиссияның қарауына жіберу немесе өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту;

      4) комиссияның құжаттарды қарауы;

      5) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын дайындау;

      6) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қою;

      7) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      8. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) кеңсенің қызметкері;

      2) басшы;

      3) жауапты орындаушы;

      4) комиссия.

      9. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) кезеңділігінің сипаттамасы:

      1) кеңсенің қызметкері құжаттарды қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге асырады – 15 минут;

      2) басшы құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны анықтайды – 2 сағат;

      3) жауапты орындаушы көрсетілетін қызметті алушының барлық құжаттардың және жылу желілерінің (магистральдық, орамішілік) жылыту қазандықтарына күзгі-қысқы жағдайларда жұмысқа әзірлік паспортын алу үшін барлық шарттардың орындалғанын растайтын ұсынылған құжаттардың толық болуын тексереді, құжаттарды дайындайды және оларды комиссияның қарауына ұсынады – 3 күнтізбелік күн.

      Ұсынылған құжаттардың толық мазмұны болмау фактісі анықталған жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 1 сағат;

      4) комиссия құжаттарды қарауды жүзеге асырады – 16 күнтізбелік күн;

      5) жауапты орындаушы хаттамалық шешімнің негізінде әзірлік паспортын немесе әзірлік паспортын беруден бас тартуды дайындайды – 2 күнтізбелік күн;

      6) басшы әзірлік паспортына немесе әзірлік паспортын беруден бас тарту туралы құжатқа қол қояды – 20 минут;

      7) жауапты орындаушы әзірлік паспортын тіркейді, көрсетілетін қызметті алушыға жолдайды – 15 минут.

      7. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдардың) нәтижесі:

      1) өтінішті қабылдау және тіркеу;

      2) жауапты орындаушыны анықтау;

      3) құжаттарды комиссияның қарауына жіберу немесе өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту;

      4) комиссияның құжаттарды қарауы;

      5) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын дайындау;

      6) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қою;

      7) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      10. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсеткен кезде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (әрекеттерінің) ретін және өтініш білдіру тәртібінің сипаттамасы:

      қызмет алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – ЖСН) және бизнес сәйкесетендіру нөмірінің (бұдан әрі – БСН), ал сондай-ақ парольдің (Порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушы үшін жүзеге асырылады) көмегімен порталда тіркеуді жүзге асырады;

      1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті алу үшін қызмет алушының порталда ЖСН/БСН және паролін енгізу (авторизация үдерісі);

      1-шарт – порталда ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген қызмет алушы туралы деректердің шынайылығын тексеру;

      2-процесс – порталдың көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бар бұзушылықтармен байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыруы;

      3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін сауал түрін экранға шығару және құрылымдық пен форматтық талаптарын ескере отырып, сауал түріне электрондық түрдегі стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды бекітумен қызмет алушының үлгілерді толтыруы (деректерді енгізу), сондай-ақ сауалды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдап алуы.

      2-шарт – Порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін және қайта шақыртып алынған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқ екендігін, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сауалда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасында) сәйкестігін тексеру;

      4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ төлтумалылығының расталмауына байланысты сұратып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      5-процесс – көрсетілетін қызметті берушімен сұрау салуды өңдеу үшін "электрондық үкімет" өңірлік шлюздің автоматтандырылған жұмыс орнында (бұдан әрі – ЭҮАШ АЖО) "электрондық үкіметі" шлюзі арқылы (бұдан әрі – ЭҮШ) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушы) жолдау;

      3-шарты – Стандартта көрсетілген, көрсетілетін қызметті алушымен қоса берілген құжаттардың сәйкес келуін және көрсетілетін қызметі үшін негіздердің сәйкес келуін көрсетілетін қызметті берушімен тексеру;

      6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардың бар болуына байланысты сұраныс салынған, көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;

      7-процесс – порталмен құрастырылған көрсетілетін қызметтің нәтижесі (электрондық құжаттың нысанындағы ескерту) көрсетілетін қызметті алушымен алынды.

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекет етуінің диаграммасы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процеcінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметшілері) рәсімдерінің (әрекеттерінің) реті, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін нақтылы сипаттау осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

  "Энергия өндіруші және энергия беруші
ұйымдардың күзгі-қысқы жағдайда
жұмысқа әзірлік паспортын беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызметтің регламентіне
1-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекет етуінің диаграммасы




      Аббревиатураны таратып көрсету:

      Портал АЖ – ақпараттық жүйе порталы;

      Портал – "электрондық үкіметтің" веб-порталы www.egov.kz;

      ЭҮШ – "электрондық үкімет" шлюзі;

      АЖО ЭҮӨШ – автоматтандырылған жұмыс орны "электрондық үкіметтің" өңірлік шлюзі.

  "Энергия өндіруші және энергия беруші
ұйымдардың күзгі-қысқы жағдайда
жұмысқа әзірлік паспортын беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызметтің регламентіне
2-қосымша

"Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы жағдайда жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы







О внесении изменений в постановление акимата Акмолинской области от 14 сентября 2015 года № А-9/429 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области электроэнергетики"

Постановление акимата Акмолинской области от 21 июня 2019 года № А-6/277. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 1 июля 2019 года № 7267. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 21 января 2020 года № А-1/23

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 21.01.2020 № А-1/23 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Акмолинской области "Об утверждении регламентов государственных услуг в области электроэнергетики" от 14 сентября 2015 года № А-9/429 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 5023, опубликовано 3 ноября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      заголовок изложить в новой редакции:

      "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период";

      подпункт 1) пункта 1 изложить в новой редакции:

      "1) регламент государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период.";

      подпункт 2) пункта 1 исключить;

      регламент государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям с установленной электрической мощностью 5 МВт и менее, свыше 5 МВт или с установленной тепловой мощностью 100 Гкал/час и выше, а также имеющим на своем балансе электрические сети напряжением 35 кВ и ниже, 110 кВ и выше к работе в осенне-зимних условиях", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Акмолинской области Муратулы А.

      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким Акмолинской области Е.Маржикпаев

  Приложение
к постановлению акимата
Акмолинской области
от 21 июня 2019 года
№ А-6/277
  Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от 14 сентября 2015 года
№ А-9/429

Регламент государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период" 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период" (далее – государственная услуга) в части выдачи паспорта готовности отопительным котельным всех мощностей и тепловых сетей (магистральных, внутриквартальных) оказывается местными исполнительными органами Акмолинской области, районов, городов Кокшетау и Степногорск, осуществляющими функции в области жилищно-коммунального хозяйства (далее – услугодатель).

      Прием заявления осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

      Выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через портал.

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: паспорт готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне- зимний период, паспорт готовности с замечаниями энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период", утвержденного приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 14 апреля 2015 года № 281 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11130) (далее – Стандарт).

      4. Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная/бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Для получения государственной услуги услугополучатель предоставляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта.

      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием документов, их регистрацию – 15 минут;

      2) руководитель ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя – 2 часа;

      3) ответственный исполнитель проверяет полноту, содержания представленных документов, подтверждающих выполнение условий для получения паспорта готовности, подготавливает документы и представляет их на рассмотрение комиссии – 3 календарных дня.

      В случае установления факта неполноты, содержания представленных документов подготавливает мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления – 1 час;

      4) комиссия осуществляет рассмотрение документов – 16 календарных дней;

      5) ответственный исполнитель на основании протокольного решения подготавливает паспорт готовности или отказ в выдаче паспорта готовности – 2 календарных дня;

      6) руководитель подписывает паспорт готовности или отказ в выдаче паспорта готовности –20 минут;

      7) ответственный исполнитель выдает паспорт готовности услугополучателю – 15 минут.

      7. Результаты процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур (действий):

      1) прием и регистрация заявления;

      2) определение ответственного исполнителя;

      3) направление документов на рассмотрение комиссии, либо мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления;

      4) рассмотрение документов комиссией;

      5) подготовка проекта результата оказания государственной услуги;

      6) подписание результат оказания государственной услуги;

      7) выдача результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процедуре оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии;

      2) руководитель;

      3) ответственный исполнитель;

      4) комиссия.

      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием документов, их регистрацию – 15 минут;

      2) руководитель ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя – 2 часа;

      3) ответственный исполнитель проверяет полноту, содержания представленных документов, подтверждающих выполнение условий для получения паспорта готовности отопительных котельных всех мощностей и тепловых сетей (магистральных, внутриквартальных) к работе в осенне-зимних условиях, подготавливает документы и представляет их на рассмотрение комиссии – 3 календарных дня.

      В случае установления факта неполноты, содержания представленных документов подготавливает мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления – 1 час;

      4) комиссия осуществляет рассмотрение документов – 16 календарных дней;

      5) ответственный исполнитель на основании протокольного решения подготавливает паспорт готовности или отказ в выдаче паспорта готовности – 2 календарных дня;

      6) руководитель подписывает паспорт готовности или отказ в выдаче паспорта готовности –20 минут;

      7) ответственный исполнитель регистрирует паспорт готовности и направляет его услугополучателю – 15 минут.

      7. Результаты процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур (действий):

      1) прием и регистрация заявления;

      2) определение ответственного исполнителя;

      3) направление на рассмотрение документов комиссии, либо мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления;

      4) рассмотрение документов комиссией;

      5) подготовка проекта результата оказания государственной услуги;

      6) подписание результат оказания государственной услуги;

      7) выдача результата оказания государственной услуги.

4. Описание порядка взаимодействия использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал.

      услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес-идентификационного номера (далее – БИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;

      условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;

      процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи (далее – ЭЦП) для удостоверения (подписания) запроса;

      условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз "электронного правительства" (далее – АРМ РШЭП) для обработки запроса услугодателем;

      условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;

      процесс 6 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      процесс 7 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированный порталом.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал указана в приложении 1 к настоящему регламенту.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к Регламенту
государственной услуги
"Выдача паспорта готовности
энергопроизводящим и
энергопередающим
организациям к работе
в осенне-зимний период"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через портал




      Расшифровка аббревиатур:

      ИС Портал – информационная система;

      Портал - веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz;

      ШЭП – шлюз "электронного правительства";

      АРМ РШЭП – автоматизированное рабочее место региональный шлюз "электронного правительства".

  Приложение 2 к Регламенту
государственной услуги
"Выдача паспорта готовности
энергопроизводящим и
энергопередающим
организациям к работе
в осенне-зимний период"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период"