"Кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді ұсыну үшін негіздемелердің растау қағидаларын және кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді беру немесе оны беруден бас тарту туралы шешімнің нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 14 ақпандағы № 180 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2020 жылғы 29 қыркүйектегі № 933 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 29 қыркүйекте № 21313 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1."Кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді ұсыну үшін негіздемелердің растау қағидаларын және кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді беру немесе оны беруден бас тарту туралы шешімнің нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 14 ақпандағы № 180 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16603 болып тіркелді, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілер эталондық бақылау банкінде 2018 жылғы 26 наурызда жарияланды) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      2017 жылғы 26 желтоқсандағы "Қазақстан Республикасындағы кедендік реттеу туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 92-бабы 4 және 6-тармақтарына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      Кедендік әкелу баждарын төлеуін кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді ұсыну үшін негіздемелерін растау қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің 3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) және тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
Е. Жамаубаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2020 жылғы 29 қыркүйегі
№ 933 Бұйрыққа
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 14 ақпандағы
№ 180 бұйрығына
1-қосымша

Кедендік әкелу баждарын төлеуін кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді ұсыну үшін негіздемелерін растау қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Кедендік әкелу баждарын төлеуін кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді ұсыну үшін негіздемелерін растау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) 2017 жылғы 26 желтоқсандағы "Қазақстан Республикасындағы кедендік реттеу туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 92-бабы 4 және 6-тармақтарына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес әзірленген және "Кедендік әкелу баждарын төлеуін мерзімдерін өзгерту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) тәртібін айқындайды.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитетінің облыстар, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары бойынша аумақтық органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" Коммерциялық емес акционерлік қоғамы" (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету тәртібі

      3. Қызмет көрсету процесінің сипаттамаларын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсыну ерекшеліктері ескеріле отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес "Кедендік әкелу баждарын төлеуін мерзімдерін өзгерту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында (бұдан әрі - Стандарт) жазылған.

      Жеке және заңды тұлғалар (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін Мемлекеттік корпорация арқылы осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді ұсыну туралы шешім қабылдау туралы өтінішті (бұдан әрі – өтініш) және Стандарттың 8-тармағында көзделген тізбе бойынша құжаттар топтамасын жолдайды.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушы, егер Заңда өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісімін береді.

      Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған жеке басын куәландыратын құжаттар туралы мәліметтерді "электрондық үкімет" порталы (бұдан әрі – портал) арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден уәкілетті лауазымды адамның электронды цифрлық қол қоюымен расталған электрондық құжат нысанында алады.

      Оларда қамтылған ақпараттар мемлекеттік ақпараттық жүйелерден және (немесе) мәліметтер нысанынан алынған жағдайда құжаттарды ұсыну талап етілмейді.

      4. Құжаттарды қарау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру мерзімі олар келіп түскен күннен бастап 5 (бес) жұмыс күнінен аспайды.

      Көрсетілетін қызметті алушы келу тәртібімен Мемлекеттік корпорацияға қағаз жеткізгіште толық құжаттар топтамасын ұсынған жағдайда:

      1) 15 (он бес) минут ішінде – Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға ұсынған құжаттарды қабылдайды, тексереді және тіркейді және оларды қабылдағаны туралы қолхат береді;

      2) 1 (бір) жұмыс күні ішінде – Мемлекеттік корпорацияның курьерлік қызметі көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды береді;

      Мемлекеттік корпорация арқылы қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өтініштер мен құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы Қағидаларға 1-қосымшаның 8-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған, сондай-ақ құжаттардың қолданыс мерзімі өтіп кеткен жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы Қағидалардың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      4 (төрт) сағат ішінде – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері курьерлік қызмет ұсынған құжаттарды қабылдайды, ЭҚАБЖ-да тіркейді және құжаттар топтамасын қарау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына не оның міндетін атқарушыға береді, ол көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды.

      Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы осы Қағидаларға 5-тармақтың бірінші бөлігінде көрсетілген мерзімде өтініште көрсетілген мәліметтердің және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған құжаттардың Кодексте және осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкестігін тексереді.

      Кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді беру туралы не осы Қағидаларға 1-қосымшаның 9-тармағында көрсетілген жағдайларда және негіздемелер бойынша кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді беруден бас тарту туралы шешім мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің көрсетілетін қызметті берушінің басшысына не оның міндетін атқарушыға жолдайды.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне көрсетілетін қызметті берушінің басшысы не оның міндетін атқарушы қол қояды және Мемлекеттік корпорацияға курьерлік қызмет арқылы жіберіледі.

      1 (бір) жұмыс күні ішінде – Мемлекеттік корпорацияның қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алады.

      5. Заңның 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес деректерді мемлекеттік қызметтерді көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне енгізу Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2013 жылғы 14 маусымдағы № 452 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8555 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету сатысы туралы деректер енгізу қағидаларында белгіленеді.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның қызметшілерінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      8. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтерді көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті берушінің әрекеттеріне (әрекетсіздігіне), шешімдеріне шағым Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес:

      көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына;

      салықтардың және бюджетке төлемдердің түсуін қамтамасыз ету саласында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органның басшысының атына;

      мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға беріледі.

      Бұл ретте, Мемлекеттік корпорация қызметкерлерінің әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым Мемлекеттік корпорация арқылы қызмет көрсету кезінде Мемлекеттік корпорация басшысының атына, немесе ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органға беріледі.

      Мемлекеттік қызметтерді тікелей көрсететін көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы Заңның 25 бабы 2-тармағына сәйкес оның тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      9. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының Азаматтық іс жүргізу кодексіне сәйкес Заңның 4-бабы 1-тармағы 6) тармақшасына сәйкес сотқа жүгінеді.

  Кедендік әкелу баждарын
төлеуді кейінге қалдыруды
немесе бөліп төлеуді ұсыну үшін
негіздемелерін растау
қағидаларына
1-қосымша

"Кедендік баждарды төлеу мерзімін өзгерту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің облыстар, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалалары бойынша аумақтық органдары

2

Мемлекеттік қызметтерді ұсыну жолдары

Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" Коммерциялық емес акционерлік қоғам (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады

3

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері

Құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 5 (бес) жұмыс күн

4

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

Қағаз түрінде

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыру немесе бөліп төлеуді туралы шешім немесе кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыру немесе бөліп төлеуге бас тарту туралы шешім

6

Көрсетілген қызметті алушыдан мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде өндіріп алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны жинау тәсілдері

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет тегін ұсынылады

7

Жұмыс кестесі

Мемлекеттік корпорацияда – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбіні, мереке күндерін қоспағанда, түскі үзіліссіз, дүйсенбіден сенбіге дейін, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден сағат 20.00-ге дейін.
Қабылдау көрсетілетін қызметті алушының тіркелу орны бойынша жедел қызмет көрсетусіз электрондық кезек тәртібінде жүзеге асырылады, электрондық кезекті портал арқылы броньдауға болады.

8

Мемлекеттік қызметтер көрсету үшін қажетті құжаттар тізімі

Мемлекеттік корпорация:
1) осы Кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді ұсыну үшін негіздемелерін растау қағидаларына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
2) өтінішке кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді ұсыну және Кодекстің 92-бабы 2-тармағында көрсетілген негіздемелерін растау үшін қажетті құжаттардың тізбесі қоса беріледі:
төлеушіге дүлей зілзала, технологиялық апат немесе еңсерілмейтін күштің өзгеде мән-жайлары нәтижесінде залал келтірілген кезде:
Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және оларды жою, халыққа щұғыл медициналық және психологиялық көмек көрсету, өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету және Қазақстан Республикасының және оның аумақтық бөлімшелерінің және (немесе) индустрия және индустриялық-инновациялық қызмет салаларында өнеркәсіптік қауіпсіздік және оның аумақтық бөлімшілері бөлігіндегі азаматтық қорғау саласындағы мемлекеттік органдардың аумақтық бөлімшелерінің төтенше жағдайлар туралы жазбаша растауы;
шарт (келісімшарт) және коммерциялық құжаттар;
кедендік әкелу баждарын төлеушіге мемлекеттік бюджеттен қаржыландыру немесе осы тұлға орындаған мемлекеттік тапсырысқа ақы төлеу кідіртілген кезде;
мемлекеттік бюджеттен қаржыландыру немесе осы тұлға орындаған мемлекеттік тапсырысқа ақы төлеуді кідірту туралы мемлекеттік бюджеттік бағдарламалардың тиісті әкімшісінің жазбаша растауы;
шарт (келісімшарт) және коммерциялық құжаттар;
Қазақстан Республикасының халықаралық шарттары шеңберінде тауарларды жеткізуді жүзеге асыру кезінде;
Қазақстан Республикасының тиісті халықаралық шарттарының расталған көшірмелері;
шарт (келісімшарт) және коммерциялық құжаттар;
Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің ауыл шаруашылығы қызметін жүзеге асыратын ұйымдар Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағына, көшет немесе себу материалдарын, өсімдіктерді қорғау құралдарын, ауыл шаруашылығы техникасын, асыл тұқымды мал шаруашылығы объектілерін (асыл тұқымды ауыл шаруашылығы жануарларын, құстарды, балықтарды және асыл тұқымды мал шаруашылығының басқа объектілерін), асыл тұқымды өнімді (материалды), жануарларды азықтандыру үшін пайдаланылатын өнімдерді әкелу не оларды көрсетілген ұйымдар үшін жеткізу кезінде;
ауыл шаруашылығы қызметін жүзеге асыратын заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы анықтаманың немесе куәлігінің көшірмесі, көрсетілетін қызметті беруші ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады;
шарт (келісімшарт) және коммерциялық құжаттар.
Кодекстің 92-бабы 3-тармағында көрсетілген негіздемелерді растау үшін өтінішке кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді ұсыну үшін қажетті құжаттардың тізбесі қоса беріледі:
өнеркәсіптік қайта өңдеуде пайдалану үшін тауарларды, оның ішінде шикізатты, материалдарды, технологиялық жабдықты, олардың құрауыштарын мен оның қосалқы бөлшектерін әкелу кезінде:
шикізаттың, материалдардың, технологиялық жабдықтың, оларды өнеркәсіптік қайта өңдеуде пайдалану үшін құрауыштар мен оның қосалқы бөлшектерін, сондай-ақ коммерциялық құжаттарын жеткізу туралы шарт (келісімшарт);
әкелінетін тауарларды шикізат, материалдар, технологиялық жабдық, құрауыштар және оның қосалқы бөлшектері ретінде пайдалана отырып өндірудің технологиялық схемасы (өндірістің фрагменті).
3) кедендік әкелу баждарын бөліп төлеуді ұсынуы кезінде толтырылады кедендік әкелу баждарын бөліп төлеу кезеңінің кестесі.

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 8-тармағында көрсетілген құжаттар ұсынылмаған, немесе мерзімі өтіп кеткен құжаттар көрсетілген;
2) көрсетілетін қызметті алушының кедендік баждар, кедендік алымдар, салықтар, арнайы, демпингке қарсы, өтем баждары, өсімпұлдар, пайыздар бойынша берешегінің болуы;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты банкроттық рәсім қозғалуы немесе құқық бұзушылық белгілері бойынша қылмыстық іс қозғалуы.

10

Мемлекеттік қызметті көрсету, оның ішінде электрондық нысанда көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

1) Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету орындарының мекенжайлары көрсетілетін қызметті берушінің - www. kgd. gov. kz, www. minfin. gov. kz интернет-ресурстарында орналастырылған.
2) Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алуға мүмкіндігі бар.
3) Бірыңғай байланыс орталығының байланыс телефондары: 1414, 8-800-080-7777.

  Кедендік әкелу баждарын
төлеуді кейінге қалдыруды
немесе бөліп төлеуді ұсыну үшін
негіздемелерін растау
қағидаларына
2-қосымша
  нысан
  ____________________________
(заңды тұлғаның толық атауы
немесе тегі, аты, әкесінің аты
(егер ол жеке басын
куәландыратын құжатта
көрсетілсе) (бұдан әрі –
аты-жөні)
____________________________
(заңды мекен-жайы)
____________________________
(нақты мекен-жайы немесе
тұрғылықты жері)
____________________________
(бизнес-сәйкестендіру нөмірі
немесе жеке сәйкестендіру
нөмірі)
____________________________
(электрондық мекен-жайы,
телефон)
____________________________
(мемлекеттік кірістер
органының атауы)

Кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыру немесе бөліп төлеуге туралы шешім қабылдау өтініші

      Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы кедендік реттеу туралы" 2017 жылғы 26 желтоқсандағы Кодексінің 92-бабының 6-тармағына сәйкес (бұдан әрі –Кодекс) кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыру немесе бөліп төлеу туралы шешім қабылдауды сұраймыз.

      Шарт (келісімшарт), коммерциялық құжаттар __________________________________

      __________________________________________________________________________

                        (нөмірі (ол болған кезде ) және күні)

Тауардың атауы және сипаттамасы

Тауардың саны (өлшем бірлігінің көрсетілуімен)

Еуразиялық экономикалық одақтың Сыртқы экономикалық қызметтің тауар номенклатурасы (бұдан әрі - ЕАЭО СЭҚ ТН)*





      Тиісті ұяшықтың бірі Х белгісімен белгіленеді:


кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыру ұсыну туралы;

кедендік әкелу баждарын бөліп төлеуді ұсыну туралы.

      Кедендік әкелу баждарын төлеу мерзімдерін өзгерту мына негіздемелер бойынша іске асырылады (тиісті ұяшықтың бірі Х белгісімен белгіленеді):


Кодекстің 92-бабының 1-тармағына сәйкес;

кедендік әкелу баждарын төлеушіге дүлей зілзала, технологиялық апат немесе мән-жайлары салдарынан зиян келтіруі өзге еңсерілмейтін күш;

кедендік әкелу баждарын төлеушіге мемлекеттік бюджеттен қаржыландыруды немесе осы тұлға орындаған мемлекеттік тапсырысқа ақы төлеуді кідіртуі;

Қазақстан Республикасының халықаралық шарттары шеңберінде жеткізулерді жүзеге асыруы;

ауыл шаруашылығы қызметін жүзеге асыратын ұйымдардың Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағына, көшет немесе егу материалдарын, өсімдіктерді қорғау құралдарын, ауыл шаруашылығы техникасын, асыл тұқымды мал шаруашылығы объектілерін (асыл тұқымды ауыл шаруашылығы жануарларын, құстарды, балықтарды және асыл тұқымды мал шаруашылығының басқа объектілерін), асыл тұқымды өнімді (материалды), жануарларды азықтандыру үшін пайдаланылатын өнімдерді әкелген не олар көрсетілген ұйымдар үшін берілген кезде;

өнеркәсіптік өңдеуге, оның ішінде шикізатты, материалдарды, технологиялық жабдықты, оның жинақтаушы және қосалқы бөлшектерін пайдалану үшін тауарларды Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағына әкелу (кедендік әкелу баждары төлеуді кейінге қалдыру немесе бөліп төлеудің пайыздар төлеумен).

      Кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыру немесе бөліп төлеудің берілген мерзімі:

      __________________________________________________________________________

                                          (айдың саны)

      Төлеуді кейінге қалдыру немесе бөліп төлеуді ұсынуда төлеуге жататын кедендік әкелу

      баждардың сомасы**_______________________________________________________

                                                (теңгеде)

      Бөлім кедендік әкелу баждарын бөліп төлеуді ұсынуы кезінде толтырылады кедендік әкелу баждарын бөліп төлеу кезінде кезеңімен бөліп төлеу кестесі:

кедендік әкелу баждардың сомасы, теңгеде

кедендік әкелу баждардың төлеу мерзімі

1



2




****

Қортынды***



      Өтінішке осы Кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыруды немесе бөліп

      төлеуді ұсыну үшін негіздемелерін растау қағидаларының 1–қосымшасының

      8-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын қоса береміз:

      _____________________________________________________________________

                  (нөмірі (ол болған кезде ) және күні)

      Ескертпе

      * Кедендік әкелу баждарын төлеуін кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді Кодекстің 92-бабының 2-тармағының 4) тармақшасына, 92-бабының 3-тармақтарына айқындалған негіздердің болуын қатар толтырылады, бұл ретте ЕАЭО СЭҚ ТН сәйкес тауарлардың классификациясы кедендік декларациялауда дұрыстығы айқындалады.

      ** Кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді қатысты берілген кедендік әкелу баждарын төлеу сомасы, Қазақстан Республикасының салық заңнамасына сәйкес белгіленетін, кедендік әкелу баждарын төлеу бойынша кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді беру туралы өтініш тіркеген күні қолданыста болатын валюталар айырбастаудың нарықтық бағамы бойынша жүргізіледі.

      *** Кедендік әкелу баждардың қортынды сомасы төлеуді кейінге қалдыру немесе бөліп төлеуді ұсынуда төлеуге жататын кедендік әкелу баждардың сомасына тең болуы керек.

      **** Кедендік әкелу баждарын төлеудің соңғы мерзімі кедендік әкелу баждарын төлеуді кейінге қалдыру немесе бөліп төлеудің берілген мерзімнен аспауы керек.

      _________________________                               ____________

      заңды тұлғаның толық атауы                                     қолы

      немесе жеке тұлғаның аты-жөні

      (егер ол жеке басын куәландыратын

      құжатта көрсетілсе)

  Кедендік әкелу баждарын
төлеуін кейінге қалдыруды
немесе бөліп төлеуді ұсыну үшін
негіздемелерін растау
қағидасына
3-қосымша
  нысан
  ____________________________
(аты-жөні (егер ол жеке басын
куәландыратын құжатта
көрсетілсе) немесе көрсетілетін
қызметті алушы ұйымның
атауы)
____________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабы 2-тармағын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясының филиалының №__ бөлімі (мекенжайы көрсетілсін) Сіздің осы Кедендік әкелу баждарын төлеуін кейінге қалдыруды немесе бөліп төлеуді ұсыну үшін негіздемелерін растау қағидаларының 1-қосымшасына сәйкес "Кедендік баждарды төлеу мерзімін өзгерту" мемлекеттік қызметін көрсету стандартымен көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын табыс етпеуіңізге, сондай-ақ қолдану мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынуыңызға байланысты "Кедендік баждарды төлеу мерзімін өзгерту" мемлекеттік қызметін көрсетуге құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың және қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттардың атауы:

      1)________________________________________;

      2)________________________________________;

      3)….

      Осы қолхат әрбір тарапқа 1 (бір-бірден), 2 (екі) данада жасалды.

      Аты-жөні (егер ол жеке басын куәландыратын құжатта көрсетілсе)

      (Мемлекеттік корпорациясының қызметкері) (қолы)

      Орындаушы: аты-жөні (егер ол жеке басын куәландыратын құжатта көрсетілсе) ______

      Телефон __________

      Алдым: көрсетілетін қызметті алушының аты-жөні (егер ол жеке басын куәландыратын құжатта көрсетілсе) немесе қолы

      20__жыл "___"________

О внесении изменений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 14 февраля 2018 года № 180 "Об утверждении Правил подтверждения наличия оснований для предоставления отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин и форм решений о предоставлении отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин и об отказе в их предоставлении"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 29 сентября 2020 года № 933. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 сентября 2020 года № 21313

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 14 февраля 2018 года № 180 "Об утверждении Правил подтверждения наличия оснований для предоставления отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин и форм решений о предоставлении отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин и об отказе в их предоставлении" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 16603, опубликован 26 марта 2018 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан) следующие изменение:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с пунктами 4 и 6 статьи 92 Кодекса Республики Казахстан от 26 декабря 2017 года "О таможенном регулировании в Республике Казахстан" и подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:";

      Правила подтверждения наличия оснований для предоставления отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин, утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр финансов
Республики Казахстан
Е. Жамаубаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Министра финансов
Республики Казахстан
от 29 сентября 2020 года № 933
  Приложение 1 к приказу
Министра финансов
Республики Казахстан
от 14 февраля 2018 года № 180

Правила подтверждения наличия оснований для предоставления отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила подтверждения наличия оснований для предоставления отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктами 4 и 6 статьи 92 Кодекса Республики Казахстан от 26 декабря 2017 года "О таможенном регулировании в Республике Казахстан" (далее – Кодекс) и подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" (далее – Закон) и определяют порядок оказания государственной услуги "Изменение сроков уплаты ввозных таможенных пошлин" (далее – государственная услуга).

      2. Государственная услуга оказывается территориальными органами Комитета государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан по областям, городам Нур-Султану, Алматы и Шымкенту (далее – услугодатель).

      Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через "Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      3. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги изложены в стандарте государственной услуги "Изменение сроков уплаты ввозных таможенных пошлин" согласно приложению 1 к настоящим Правилам (далее – Стандарт).

      Физические или юридические лица (далее – услугополучатель) для получения государственной услуги направляют через Государственную корпорацию заявление о принятии решения о предоставлении отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин (далее – заявление) по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам и пакет документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 8 Стандарта.

      При оказании государственной услуги услугополучатель предоставляет согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, если иное не предусмотрено Законом.

      Сведения о документах, удостоверяющих личность, содержащихся в государственных информационных системах, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем посредством портала "электронного правительства" (далее – портал) в форме электронных документов, удостоверенных электронной цифровой подписью уполномоченных должностных лиц.

      Представление документов не требуется в случае получения информации, содержащейся в них, из государственных информационных систем и (или) из формы сведений.

      4. Срок рассмотрения документов и выдача результата оказания государственной услуги составляет не более 5 (пяти) рабочих дней со дня их поступления.

      В случаях представления услугополучателем полного пакета документов в Государственную корпорацию в явочном порядке на бумажном носителе:

      1) работник Государственной корпорации принимает, проверяет и регистрирует документы, представленные услугополучателем в Государственную корпорацию, и выдает расписку об их приеме – в течение 15 (пятнадцати) минут;

      2) передает документы курьерской службой Государственной корпорации услугодателю – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию на бумажном носителе, день приема заявлений и документов не входит в срок оказания государственной услуги.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 8 стандарта государственной услуги "Изменение сроков уплаты ввозных таможенных пошлин" согласно приложению 1 к настоящим Правилам, а также документов с истекшим сроком действия работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      Работник канцелярии услугодателя принимает документы, представленные курьерской службой, регистрирует в ЕСЭДО – в течение 4 (четырех) часов и передает пакет документов для рассмотрения руководителю услугодателя либо исполняющему его обязанности, который определяет ответственного исполнителя услугодателя.

      Ответственным исполнителем услугодателя в сроки, указанные в части первой пункта 4 настоящих Правил, проверяется соответствие сведений, указанных в заявлении и (или) представленных документов необходимых для оказания государственной услуги требованиям, установленным Кодексом и настоящими Правилами.

      Результатом оказания государственной услуги является решение о предоставлении отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин, либо решение об отказе в предоставлении отсрочки или рассрочки уплаты ввозных пошлин в случаях и по основаниям, указанным в пункте 9 приложения 1 к настоящим Правилам.

      Ответственный исполнитель услугодателя результат оказания государственной услуги направляет руководителю услугодателя либо исполняющему его обязанности.

      Результат оказания государственной услуги подписывается руководителем услугодателя либо исполняющим его обязанности и направляется посредством курьерской службы в Государственную корпорацию.

      Работник Государственной корпорации получает результат оказания государственной услуги – в течение 1 (одного) рабочего дня.

      5. В соответствии с подпунктом 11) пункта 2 статьи 5 Закона внесение данных в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг устанавливаются Правилами внесения данных в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг о стадии оказания государственной услуги, утвержденными приказом исполняющего обязанности Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 14 июня 2013 года № 452 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 8555).

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) их должностных лиц, Государственной корпорации и (или) ее работников по вопросам оказания государственной услуги

      6. В случаях несогласия с результатами оказания государственной услуги услугополучателем подается жалоба на решение, действия (бездействие) услугодателя по вопросам оказания государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан:

      на имя руководителя услугодателя;

      на имя руководителя уполномоченного органа осуществляющего руководство в сфере обеспечения поступлений налогов и платежей в бюджет;

      в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      При этом жалоба на действия (бездействие) работников Государственной корпорации при оказании услуг через Государственную корпорацию подается на имя руководителя Государственной корпорации, либо в уполномоченный орган в сфере информатизации.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, Государственной корпорации, непосредственно оказывающих государственные услуги, подлежит рассмотрению в соответствии с пунктом 2 статьи 25 Закона в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      7. В случаях несогласия с результатами оказания государственной услуги услугополучатель в соответствии с подпунктом 6) пункта 1 статьи 4 Закона обращается в суд.

  Приложение 1
к Правилам подтверждения
наличия оснований для
предоставления отсрочки или
рассрочки уплаты ввозных
таможенных пошлин

Стандарт государственной услуги "Изменение сроков уплаты ввозных таможенных пошлин"

1

Наименование услугодателя

Территориальные органы Комитета государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан по областям, городам Нур-Султану, Алматы и Шымкенту

2

Способы предоставления государственной услуги

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через "Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация)

3

Срок оказания государственной услуги

с момента сдачи пакета документов – 5 (пять) рабочих дней

4

Форма оказания государственной услуги

Бумажная

5

Результат оказания государственной услуги

Решение о предоставлении отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин либо решение об отказе в предоставлении отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин

6

Размер платы, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Государственная услуга предоставляется бесплатно

7

График работы

Государственная корпорация – с понедельника по субботу, за исключением воскресенья, праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов, без перерыва на обед.
Прием осуществляется в порядке электронной очереди, по месту регистрации плательщика без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством портала.

8

Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги

Государственной корпорации:
1) заявление по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам подтверждения наличия оснований для предоставления отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин;
2) к заявлению прилагаются перечень документов, необходимых для предоставления отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин и подтверждения наличия оснований, указанных в пункте 2 статьи 92 Кодекса Республики Казахстан от 26 декабря 2017 года "О таможенном регулировании в Республике Казахстан" (далее – Кодекс):
при причинении плательщику ввозных таможенных пошлин ущерба в результате стихийного бедствия, технологической катастрофы или иных обстоятельств непреодолимой силы:
письменное подтверждение уполномоченного органа в сфере гражданской защиты, в части предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера, оказания экстренной медицинской и психологической помощи населению, обеспечения пожарной безопасности и организации гражданской обороны Республики Казахстан и его территориальных подразделений и (или) уполномоченного органа в сферах индустрии и индустриально-инновационной деятельности в части промышленной безопасности и его территориальных подразделений;
договор (контракт) и коммерческие документы;
при задержке плательщику ввозных таможенных пошлин финансирования из республиканского бюджета или оплаты выполненного этим лицом государственного заказа:
письменное подтверждение соответствующего администратора государственных бюджетных программ о задержке финансирования из государственного бюджета или оплаты выполненного этим лицом государственного заказа;
договор (контракт) и коммерческие документы;
при осуществлении поставок товаров в рамках международных договоров Республики Казахстан:
заверенные копии соответствующих международных договоров Республики Казахстан;
договор (контракт) и коммерческие документы;
при ввозе на таможенную территорию Евразийского экономического союза организациями государств-членов Евразийского экономического союза, осуществляющими сельскохозяйственную деятельность, либо поставке для указанных организаций посадочного или посевного материала, средств защиты растений, сельскохозяйственной техники, объектов племенного животноводства (племенных сельскохозяйственных животных, птицы, рыбы и других объектов племенного животноводства), племенной продукции (материала), продуктов, используемых для кормления животных:
копия свидетельства или справки о государственной регистрации юридического лица, осуществляющего сельскохозяйственную деятельность, услугодатель получает из информационных систем через шлюз "электронного правительства";
договор (контракт) и коммерческие документы.
Для подтверждения наличия оснований, указанных в пункте 3 статьи 92 Кодекса к заявлению, прилагаются перечень документов, необходимых для предоставления отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин:
при ввозе товаров для использования в промышленной переработке, в том числе сырья, материалов, технологического оборудования, комплектующих и запасных частей к нему:
договор (контракт) о поставке ввозимого сырья, материалов, технологического оборудования, комплектующих и запасных частей к нему, для их использования в промышленной переработке, а также коммерческие документы;
технологическая схема производства (фрагмента производства) с использованием в качестве сырья, материалов, технологического оборудования, комплектующих и запасных частей к нему ввозимых товаров;
3) график поэтапной уплаты ввозных таможенных пошлин, составленный плательщиком, при рассрочке уплаты ввозных таможенных пошлин.

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законами Республики Казахстан

1) не представлены документы, указанные в пункте 8 настоящего стандарта оказания государственной услуги, либо представлены документы с истекшим сроком;
2) услугополучатель имеет задолженность по уплате таможенных пошлин, таможенных сборов, налогов, специальных, антидемпинговых, компенсационных пошлин, пеней, процентов;
3) в отношении услугополучателя возбуждена процедура банкротства или возбуждено уголовное дело по признакам уголовного правонарушения.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

1) Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах услугодателя – www.kgd.gov.kz, www.minfin.gov.kz.
2) Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством Единого контакт-центра.
3) Контактные телефоны Единого контакт-центра: 1414, 8-800-080-7777.

  Приложение 2
к Правилам подтверждения
наличия оснований для
предоставления отсрочки или
рассрочки уплаты ввозных
таможенных пошлин
  форма
  ____________________________
(полное наименование
юридического лица или
фамилия, имя, отчество (если
оно указано в документе,
удостоверяющем личность)
(далее – ФИО) физического лица)
__________________________
(юридический адрес)
____________________________
(фактический адрес или место жительства)
____________________________
(бизнес-идентификационный номер или
индивидуальный идентификационный номер)
____________________________
(электронный адрес, телефон)
____________________________
(наименование органа
государственных доходов)

            Заявление о принятии решения о предоставлении отсрочки или рассрочки
                        уплаты ввозных таможенных пошлин

      В соответствии с пунктом 6 статьи 92 Кодекса Республики Казахстан от 26 декабря
2017 года "О таможенном регулировании в Республике Казахстан" (далее – Кодекс) прошу
принять решение о предоставлении отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин.

      Договор (контракт), коммерческие документы _________________________________

      __________________________________________________________________________
                        (номер (при его наличии) и дата)

Наименование и описание товара

Количество товара (с указанием единицы измерения)

Код Товарной номенклатуры внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза (далее – ТН ВЭД ЕАЭС)*





      Отмечается знаком Х одна из соответствующих ячеек:

     

о предоставлении отсрочки по уплате ввозных таможенных пошлин;

     

о предоставлении рассрочки по уплате ввозных таможенных пошлин.

      Основание для изменения сроков уплаты ввозных таможенных пошлин (отмечается знаком Х одна из соответствующих ячеек):

     

в соответствие с пунктом 1 статьи 92 Кодекса;

     

причинение услугополучателю ввозных таможенных пошлин ущерба в результате стихийного бедствия, технологической катастрофы или иных обстоятельств непреодолимой силы;

     

задержка услугополучателю ввозных таможенных пошлин финансирования из государственного бюджета или оплаты выполненного этим лицом государственного заказа;

     

осуществление поставок в рамках международных договоров Республики Казахстан;

     

ввоз на таможенную территорию Евразийского экономического союза организациями государств-членов Евразийского экономического союза, осуществляющими сельскохозяйственную деятельность, либо поставка для указанных организаций посадочного или посевного материала, средств защиты растений, сельскохозяйственной техники, объектов племенного животноводства (племенных сельскохозяйственных животных, птицы, рыбы и других объектов племенного животноводства), племенной продукции (материала), продуктов, используемых для кормления животных;

     

ввоз на таможенную территорию Евразийского экономического союза товаров для использования в промышленной переработке, в том числе сырья, материалов, технологического оборудования, комплектующих и запасных частей к нему (с уплатой процентов за отсрочку или рассрочку уплаты ввозных таможенных пошлин).

      Срок, на который запрашивается отсрочка или рассрочка уплаты ввозных таможенных пошлин:

      _______________________________________________________________________
                                    (количество месяцев)

      Сумма ввозных таможенных пошлин, в отношении которой запрашивается отсрочка или рассрочка
**______________________________________________________________________________
                                    (тенге)

      График поэтапной уплаты сумм ввозных таможенных пошлин, в отношении которых запрашивается рассрочка:

Сумма ввозных таможенных пошлин, тенге

Дата уплаты ввозных таможенных пошлин

1



2




****

Итого***



      К заявлению прилагаем документы согласно перечню, предусмотренному пунктом 8
приложения 1 к настоящим Правилам подтверждения наличия оснований для
предоставления отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин:
______________________________________________________________________________
                        (номер (при его наличии) и дата)

      Примечания:

      *Столбец заполняется, когда запрашивается отсрочка или рассрочка уплаты ввозных таможенных пошлин по основаниям, установленным в подпункте 4) пункта 2 статьи 92 Кодекса, в пункте 3 статьи 92 Кодекса, при этом правильность классификации товаров в соответствии с ТН ВЭД ЕАЭС определяется при таможенном декларировании товаров.

      ** Сумма ввозных таможенных пошлин, в отношении которой запрашивается отсрочка или рассрочка, рассчитана по рыночному курсу обмена валют, устанавливаемому в соответствии с налоговым законодательством Республики Казахстан, действующему на день регистрации заявления о предоставлении отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин.

      *** Итоговая сумма ввозных таможенных пошлин должна быть равна сумме ввозных таможенных пошлин.

      **** Окончательная дата уплаты ввозных таможенных пошлин не должна превышать срока, на который запрашивается отсрочка или рассрочка уплаты ввозных таможенных пошлин.

_______________________________
полное наименование юридического лица или ФИО (если оно указано в документе, удостоверяющем личность) физического лица



________________
подпись

  Приложение 3
к Правилам подтверждения
наличия оснований для
предоставления отсрочки или
рассрочки уплаты ввозных
таможенных пошлин
  форма
  ____________________________
(ФИО (если оно указано в
документе, удостоверяющем
личность) либо наименование
организации услугополучателя)
  ____________________________
(адрес услугополучателя)

                                    Расписка
                        об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", отдел №__ филиала Государственная корпорация "Правительство для граждан" (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги "Изменение сроков уплаты ввозных таможенных пошлин" ввиду представления Вами неполного пакета документов, а также документов с истекшим сроком действия согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги "Изменение сроков уплаты ввозных таможенных пошлин" согласно приложению 1 к настоящим Правилам подтверждения наличия оснований для предоставления отсрочки или рассрочки уплаты ввозных таможенных пошлин, а именно:

      Наименование отсутствующих документов и документов с истекшим сроком действия:

      1) _______________________________________;

      2) _______________________________________;

      3)….

      Настоящая расписка составлена в 2 (два) экземплярах, по 1 (один) для каждой стороны.

      ФИО (если оно указано в документе, удостоверяющем личность) (работника Государственной корпорации) (подпись)

      Исполнитель: ФИО (если оно указано в документе, удостоверяющем личность) _____________

      Телефон __________

      Получил: ФИО (если оно указано в документе, удостоверяющем личность или подпись услугополучателя

      "___" _________ 20__ года