Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың бірыңғай ақпараттық жүйесін қалыптастыру, жүргізу және пайдалану жөніндегі қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрінің 2020 жылғы 15 желтоқсандағы № 293-НҚ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 15 желтоқсанда № 21800 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрық 01.01.2021 бастап қолданысқа енгізіледі

      "Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" 2010 жылғы 4 мамырдағы Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 12) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың бірыңғай ақпараттық жүйесін қалыптастыру, жүргізу және пайдалану қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің Тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық 2021 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялауға жатады.

      Қазақстан Республикасының
сауда және интеграция министрі
Б. Сұлтанов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ақпарат және қоғамдық

      даму министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ауыл шаруашылығы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Бәсекелестікті қорғау және

      дамыту агенттігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Білім және ғылым министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Денсаулық сақтау министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Еңбек және халықты әлеуметтік

      қорғау министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Индустрия және инфрақұрылымдық

      даму министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Мәдениет және спорт министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Сыртқы істер министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Төтенше жағдайлар министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика

      министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш өнеркәсібі

      министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ішкі істер министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Экология, геология және

      табиғи ресурстары министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Энергетика министрлігі

  Қазақстан Республикасының
сауда және интеграция
министрінің
2020 жылғы 15 желтоқсаны
№ 293-НҚ бұйрыққа
қосымша

Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың бірыңғай ақпараттық жүйесін қалыптастыру, жүргізу және пайдалану қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың бірыңғай ақпараттық жүйесін қалыптастыру, жүргізу және пайдалану қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" 2010 жылғы 4 мамырдағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленді және Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың бірыңғай ақпараттық жүйесін (бұдан әрі – ТҚҚБАЖ) қалыптастыру, жүргізу және пайдалану тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда қолданылатын негізгі ұғымдар:

      1) құжаттың электрондық көшірмесі – төлнұсқа құжаттың түрін және ақпаратын (деректерін) электрондық-цифрлық нысанда толығымен көрсететін құжат;

      2) тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы мемлекеттік органдар (бұдан әрі – мемлекеттік органдар) - тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы функцияларды жүзеге асыратын орталық мемлекеттік органдар;

      3) тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      4) өтініш - өтінішті қарайтын субъектіге немесе лауазымды тұлғаға жіберілген жеке немесе ұжымдық жазбаша, ауызша не электрондық құжат, бейнеконференцбайланыс, бейнеөтініш нысанындағы ұсыныс, арыз, шағым, сауал немесе үн қосу;

      5) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда ұсынылған және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;

      6) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың анықтығын, оның тиесілілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар жиынтығы.

      3. ТҚҚБАЖ тұтынушылардың өтініштерін қабылдау және қарау процесін автоматтандыруға, оларды тұтынушылардың құқықтарын қорғау жүйесінің барлық деңгейінде жүйелендіруге және есепке алуға арналған ақпараттық жүйе болып табылады.

      4. ТҚҚБАЖ арқылы тұтынушылардың өтініштерін тұтынушылардың құқықтарын қорғау жүйесінің барлық деңгейінде қарауды:

      1) тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) сатушылар (дайындаушылар, орындаушылар), ойын бастамашылары (ұйымдастырушылары);

      2) тұтынушылардың қоғамдық бірлестіктері, қауымдастықтар (одақтар), заң консультанттары палатасының мүшелері болып табылатын және заң көмегін көрсететін заң консультанттары және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де тұлғалар (бұдан әрі – тұтынушылардың заңды мүдделерінің өкілдері);

      3) тұтынушылық дауларды сотқа дейінгі реттеу субъектілері;

      4) уәкілетті орган, мемлекеттік органдар қамтамасыз етеді.

      5. ТҚҚБАЖ арқылы қаралатын тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы өтініштерге мыналар жатады:

      1) тұтынушылардың тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) сатушыларға (дайындаушыларға, орындаушыларға) өздерінің құқықтары мен заңды мүдделерін бұзушылықтарын жою, сондай-ақ тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) кемшіліктері салдарынан осы бұзушылықтар келтірген залалды (зиянды) өтеу туралы наразылығы бар өтініштері;

      2) тұтынушылардың ұтыс түрінде берілген (орындалған, көрсетілген) тауарлардың (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің) сапасы бойынша ойын бастамашыларына (ұйымдастырушыларына) наразылығы бар өтініштері;

      3) тұтынушылардың тұтынушылық дауларды сотқа дейінгі реттеу субъектілеріне өздерінің бұзылған құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау және қалпына келтіру, тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) кемшіліктері салдарынан келтірілген залалды (зиянды) өтеу, моральдық зиянды өтеу үшін берілген өтініштері;

      4) тұтынушылардың тұтынушылар құқықтарын қорғау саласындағы өз құқықтары мен заңды мүдделерін бұзған сатушыларға (дайындаушыларға, орындаушыларға), ойын бастамашыларына (ұйымдастырушыларына) қатысты өз құзыреті шегінде шаралар қабылдау мақсатында уәкілетті органға және мемлекеттік органдарға өтініштері;

      5) тұтынушылардың тұтынушылық дауларды сотқа дейінгі реттеу субъектілеріне және (немесе) тұтынушылардың заңды мүдделерін білдіретін өкілдерге тұтынушылық дауларды қарау және (немесе) олардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау жөніндегі қызметті тиімсіз жүзеге асыруына байланысты оларға қатысты өз құзыреті шегінде шаралар қолдану мақсатында уәкілетті органға және мемлекеттік органдарға өтініштері;

      6) тұтынушылардың қоғамдық бірлестіктерінің, қауымдастықтардың (одақтардың) қауіпсіздік пен сапа жөніндегі белгіленген талаптарға сәйкес келмейтін тауарларды шығарған және өткізген (жұмыстарды орындаған және қызметтер көрсеткен) тұлғаларға қатысты өз құзыреті шегінде шаралар қабылдау мақсатында; тұтынушылардың өтініштері, шағымдары келіп түскен жағдайда тауарлардың (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің) сапасын бағалау мақсатында; тұтынушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін бұзу фактісін қарауға жәрдемдесу мақсатында уәкілетті органға және мемлекеттік органдарға, оның ішінде қоғамдық бақылау нәтижелері бойынша өтініштері.

      Тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша сотқа өтініштер ТҚҚБАЖ арқылы жіберуге жатпайды.

      6. ТҚҚБАЖ Қазақстан Республикасының дербес деректер және оларды қорғау туралы заңнамасының талаптары ескеріле отырып, өздеріне қатысты тұтынушылардың өтініштері мен шағымдары келіп түскен сатушылар (дайындаушылар, орындаушылар) туралы мәліметтерді қоса алғанда, ақпараттың жалпыға бірдей қолжетімділігін қамтамасыз етеді.

      7. Жүргізілген қоғамдық бақылаудың нәтижелері комиссияның ұсынымдарымен бірге күнін, орнын және сатушы (дайындаушы, орындаушы) туралы ақпаратты көрсете отырып, қоғамдық бақылау жүргізілген күнінен бастап күнтізбелік отыз күн ішінде ТҚҚБАЖ-да орналастырылады.

      ТҚҚБАЖ-да дербес деректерді жинау, өңдеу және қорғау Қазақстан Республикасының дербес деректер және оларды қорғау туралы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

2-тарау. Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың бірыңғай ақпараттық жүйесін қалыптастыру, жүргізу және пайдалану тәртібі

      8. Уәкілетті орган ТҚҚБАЖ және оның мобильдік нұсқасын қалыптастыруды және жүргізуді қамтамасыз етеді.

      Қалыптастыру және жүргізу ТҚҚБАЖ арқылы сатушылардан (дайындаушылардан, орындаушылардан), мемлекеттік органдардан, тұтынушылық дауларды сотқа дейін реттеу субъектілерінен, тұтынушылардың заңды мүдделерінің өкілдерінен, оның ішінде Қазақстан Республикасының тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заңнамасын бұзу фактілері бойынша бұқаралық ақпарат құралдары арқылы алынған ақпарат пен есептілікті ТҚҚБАЖ-ға енгізу жолымен жүзеге асырылады.

      ТҚҚБАЖ-да уәкілетті орган тұтыну дауларын сотқа дейінгі реттеу субъектілерінің тізбесін орналастыруды қамтамасыз етеді.

      9. Мемлекеттік органдар, тұтынушылық дауларды сотқа дейінгі реттеу субъектілері тұтынушылардың қаралған өтініштерінің нәтижелері, сондай-ақ оларды қараудан бас тарту себептері туралы барлық ақпаратты ТҚҚБАЖ-ға енгізуді қамтамасыз етеді.

      Тұтынушылық дауды сотқа дейінгі реттеу субъектісі тұтынушылардың өтініштерін қарау қорытындылары туралы тоқсан сайынғы ақпаратты есепті тоқсаннан кейінгі айдың отызыншы күнінен кешіктірмей уәкілетті органға береді.

      Тұтынушылардың өтініштерін сатушылар (дайындаушылар, орындаушылар) Заңның 42-4-бабында белгіленген мерзімдерде ТҚҚБАЖ арқылы олар онда ерікті түрде тіркелген кезде қарайды.

      10. Сатушылармен (дайындаушылар, орындаушылар), уәкілетті органмен, мемлекеттік органдармен, тұтынушылық дауларды сотқа дейінгі реттеу субъектілерімен, тұтынушылардың заңды мүдделерінің өкілдерімен, ойын бастамашыларымен (ұйымдастырушыларымен) тұтынушылардың өтініштерін қабылдау мен қарауды ұйымдастыру үшін ТҚҚБАЖ пайдаланылады.

      Құқықтары мен заңды мүдделері бұзылған тұтынушы ТҚҚБАЖ арқылы сатушыға (дайындаушыға, орындаушыға), ойын бастамашысына (ұйымдастырушысына), тұтынушылардың заңды мүдделерінің өкілдеріне, уәкілетті органға, мемлекеттік органдарға немесе тұтыну дауын сотқа дейінгі реттеу субъектісіне жүгінеді.

      Өтінішті жолдау үшін тұтынушы келесі функцияларды:

      1) қол жеткізу үшін авторизациялауды;

      2) өтінішті, қажет болған жағдайда өтінішке қосымшаны қалыптастыруды (жасауды);

      3) өтініштің жіберілгенін және алынғанын растауды орындауы қажет.

      Уәкілетті орган, мемлекеттік органдар және тұтыну дауларын сотқа дейінгі реттеу субъектілері:

      1) өтініштерді есепке алуды (кіріс және шығыс өтініштерді тіркеуді);

      2) өтініштің орындалуын бақылауды;

      3) өтінішті іздеуді;

      4) өтініштерді сақтауды қамтамасыз етеді.

      11. Өтініш қағаз жеткізгіште ғана келіп түскен кезде мұндай құжатты ТҚҚБАЖ-да тіркеу құжаттың PDF, TІFF, JPEG, JPG форматтарындағы электрондық көшірмесін жасау арқылы жүзеге асырылады.

      12. ТҚҚБАЖ-дың терминалдары мен интерфейстері қазақ және орыс тілдерінде қамтамасыз етіледі.

      13. ТҚҚБАЖ жұмысы мемлекеттік органдардың қолданыстағы желілері мен коммуникацияларында жүзеге асырылады.

      14. ТҚҚБАЖ-ға техникалық қызмет көрсетуді ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы мамандар жүргізеді.

      15. Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың бірыңғай ақпараттық жүйесін қалыптастыру, жүргізу және пайдалану кезінде Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 20 желтоқсандағы № 832 қаулысымен бекітілген Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы бірыңғай талаптар ескеріледі.

On approval of the Rules for formation, maintenance and use of the Unified Information System for the Protection of Consumer Rights

Order of the Minister of Trade and Integration of the Republic of Kazakhstan dated December 15, 2020 No. 293-НҚ. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on December 15, 2020 No. 21800

      Unofficial translation

      ILLI note!
      This order shall come into force from January 1, 2021.

      In accordance with subclause 12) of article 5 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated May 4, 2010 "On Protection of Consumer Rights", I HEREBY ORDER:

      1. To approve the attached Rules for formation, maintenance and use of the Unified Information System for the Protection of Consumer Rights.

      2. The Committee for Protection of Consumer Rights of the Ministry of Trade and Integration of the Republic of Kazakhstan in accordance with the procedure, established by the legislation of the Republic of Kazakhstan, shall ensure:

      1) state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) placement of this order on the Internet resource of the Ministry of Trade and Integration of the Republic of Kazakhstan;

      3. Control over implementation of this order shall be entrusted to the supervising Vice Minister of Trade and Integration of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall come into force from January 1, 2021 and is subject to official publication.

      Minister of Trade and Integration
of the Republic of Kazakhstan
B. Sultanov

      "AGREED"
Ministry of Information
and Social Development
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Agriculture
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Agency for Protection and Promotion of Competition
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Education and Science
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Healthcare
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Labor and
Social Protection of Population
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Industry and
Infrastructural Development
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Finance
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Culture and Sports
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Foreign Affairs
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Emergency Situations
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of National Economy
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Digital Development,
Innovations and Aerospace Industry
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Internal Affairs
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Ecology, Geology and Natural Resources
of the Republic of Kazakhstan

      "AGREED"
Ministry of Energy
of the Republic of Kazakhstan

  Appendix
to the order of the Minister
of Trade and Integration
of the Republic of Kazakhstan
dated December 15, 2020
No. 293-НҚ

Rules for formation, maintenance and use of the Unified Information System for the Protection of Consumer Rights

Chapter 1. General Provisions

      1. These Rules for formation, maintenance and use of the Unified Information System for the Protection of Consumer Rights (hereinafter referred to as the Rules) have been developed in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan dated May 4, 2010 "On Protection of Consumer Rights" (hereinafter referred to as the Law) and shall determine the procedure for the formation, maintenance and use of the Unified Information System for the Protection of Consumer Rights (hereinafter referred to as the – UISPCR).

      2. Basic concepts used in these Rules are as follows:

      1) an electronic copy of a document – a document, fully reproducing the form and information (data) of the original document in digital form;

      2) state bodies in the field of consumer rights protection (hereinafter - the state bodies) – central state bodies that carry out functions in the field of consumer protection;

      3) the authorized body in the field of consumer rights protection (hereinafter - the authorized body) - a state body that carries out management and intersectoral coordination in the field of consumer protection;

      4) an appeal - a proposal, statement, complaint, request or response, sent to the entity considering the appeal, or to an official, individual or collective written, oral or in the form of an electronic document, video conferencing, video message;

      5) an electronic document - a document in which information is presented in electronic digital form and certified by means of an electronic digital signature;

      6) an electronic digital signature - a set of electronic digital symbols created by means of an electronic digital signature and confirming the authenticity of an electronic document, its ownership and the invariability of its content.

      3. The UISPCR is an information system designed to automate the process of receiving and considering consumer appeals, their systematization and accounting at all levels of the consumer protection system.

      4. Through UISPCR, consideration of consumer appeals shall be ensured at all levels of the consumer protection system by:

      1) sellers (manufacturers, performers) of goods (works, services), initiators (organizers) of games;

      2) public associations of consumers, associations (unions), legal consultants who are members of the chamber of legal consultants and provide legal assistance, and other persons in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the representatives of the legitimate interests of consumers);

      3) subjects of pre-trial settlement of consumer disputes;

      4) the authorized body, state bodies.

      5. Submissions in the field of protection of consumer rights, considered through the UISPCR, shall be:

      1) appeals of consumers to sellers (manufacturers, performers) of goods (works, services) with a claim to eliminate violations of their rights and legitimate interests, as well as to compensate for the loss (harm) caused by these violations due to defects in goods (work, services));

      2) consumer appeals to the initiators (organizers) of games with a claim for the quality of goods (works, services) transferred (performed, rendered) in the form of a prize;

      3) consumers' appeals to the subjects of pre-trial settlement of consumer disputes for the protection and restoration of their violated rights and legitimate interests, compensation for loss (harm) caused by defects in goods (work, services), compensation for moral damage;

      4) consumer appeals to the authorized body and state bodies in order to take measures within their competence in relation to sellers (manufacturers, performers), initiators (organizers) of games that have violated their rights and legitimate interests in the field of consumer protection;

      5) consumers' appeals to the authorized body and state bodies in order to take measures within their competence in relation to the subjects of pre-trial settlement of consumer disputes and (or) representatives of the legitimate interests of consumers due to their ineffective activities to resolve consumer disputes and (or) protect their rights and legitimate interests;

      6) appeals of public associations of consumers, associations (unions) to the authorized body and state bodies, including based on the results of public control, in order to take measures within their competence in relation to persons who released and sold goods (performed work and provided services) that do not correspond the established requirements for safety and quality; in order to assess the quality of goods (works, services) in case of receipt of statements, complaints from consumers; in order to assist in considering the fact of violation of the rights and legitimate interests of consumers.

      Petitions to the court concerning the issues of the protection of consumer rights shall not be subject to sending through the UISPCR.

      6. The UISPCR shall ensure the public availability of information, including information about sellers (manufacturers, contractors), in respect of whom applications and complaints from consumers have been received, taking into account the requirements of the legislation of the Republic of Kazakhstan on personal data and their protection.

      7. The results of the public control carried out with the recommendations of the commission formed for performance of public control are posted in UISPCR within thirty calendar days from the date of the public control, indicating the date, place and information about the seller (manufacturer, performer).

      Collection, processing and protection of personal data in the UISPCR shall be carried out in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan on personal data and their protection.

Chapter 2. Procedure for formation, maintenance and use of the Unified Information System for the Protection of Consumer Rights

      8. The authorized body shall ensure the formation and maintenance of the UISPCR and its mobile version.

      Formation and maintenance shall be carried out by entering into the UISPCR information and reporting received from sellers (manufacturers, executors), government agencies, subjects of pre-trial settlement of consumer disputes, representatives of legitimate interests of consumers through UISPCR, including through the media on violations of the legislation of the Republic of Kazakhstan on consumer protection.

      In the UISPCR, the authorized body shall ensure the placement of a list of subjects of pre-trial settlement of consumer disputes.

      9. State authorities, subjects of pre-trial settlement of consumer disputes, shall ensure that the UISPCR includes information on the results of the considered consumer appeals, as well as the reasons for refusing to consider them.

      The subject of pre-trial settlement of a consumer dispute, no later than the thirtieth day of the month following the reporting quarter, shall submit quarterly information on the results of consideration of consumer appeals to the authorized body.

      Consumer appeals shall be considered by sellers (manufacturers, performers) through the UISPCR when they voluntarily register in it within the time limits set forth in article 42-4 of the Law.

      10. The UISPCR shall be used to organize the reception and consideration of consumer appeals by sellers (manufacturers, executors), an authorized body, state bodies, subjects of pre-trial settlement of consumer disputes, representatives of legitimate interests of consumers, initiators (organizers) of games.

      A consumer whose rights and legitimate interests are violated shall apply through the UISPCR to the seller (manufacturer, performer), the initiator (organizer) of the games, representatives of the legitimate interests of consumers, to the authorized body, state bodies, or to the subject of pre-trial settlement of a consumer dispute.

      To send an appeal, a consumer, is required to perform the following functions:

      1) authorization of access;

      2) formation (drawing up) of the appeal, annexes to the appeal, if necessary;

      3) sending and confirmation of receipt of the appeal.

      The authorized body, state bodies and subjects of pre-trial settlement of consumer disputes ensure:

      1) accounting of calls (registration of incoming and outgoing calls);

      2) control of the execution of the appeal;

      3) search for an appeal;

      4) storage of references.

      11. Upon receipt of an appeal only on paper, the registration of such a document in the UISPCR shall be carried out by creating an electronic copy of the document in PDF, TIFF, JPEG, JPG formats.

      12. The UISPCR terminal and application interface shall be provided in Kazakh and Russian languages.

      13. The functioning of the UISPCR shall be carried out in the existing networks and communications of state bodies.

      14. Maintenance of the UISPCR shall be carried out by experts in the field of information and communication technologies.

      15. When forming, maintaining and using the UISPCR, the Uniform requirements in the field of information and communication technologies and information security, approved by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated December 20, 2016 No. 832 shall be taken into account.