Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының және Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2022 жылғы 22 қыркүйектегі № 521 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 29 қыркүйекте № 29895 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4 т. қараңыз

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының және Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының кейбір бұйрықтарына мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      1) "Автомобиль көлігімен мүгедектерді тасымалдау жөнінде қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2013 жылғы 1 қарашадағы № 859 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8950 болып тіркелген):

      көрсетілген бұйрықтың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Автомобиль көлігімен мүгедектігі бар адамдарды тасымалдау жөнінде қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы";

      көрсетілген бұйрықтың кіріспесі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Автомобиль көлігі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабының 23) тармақшасына және "Қазақстан Республикасында мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      көрсетілген бұйрықтың 1-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Қоса беріліп отырған Автомобиль көлігімен мүгедектігі бар адамдарды тасымалдау жөнінде қызметтер көрсету қағидалары бекітілсін.";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Автомобиль көлігімен мүгедектерді тасымалдау жөнінде қызметтер көрсету қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      2) "Автомобиль көлігімен жолаушылар мен багажды тасымалдау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 26 наурыздағы № 349 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11550 болып тіркелген):

      көрсетілген бұйрықтың кіріспесі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Автомобиль көлігі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 13-бабының 23-8) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Автомобиль көлігімен жолаушылар мен багажды тасымалдау қағидаларында:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Автомобиль көлігімен жолаушылар мен багажды тасымалдау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Автомобиль көлігі туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 13-бабының 23-8) тармақшасына сәйкес әзірленді және жолаушылар мен багажды автомобиль көлігімен тасымалдауды ұйымдастыру және жүзеге асыру тәртібін айқындайды.";

      8-3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8-3. Жалпыға ортақ пайдаланылатын көлік мүгедектігі бар жолаушыларды отырғызуға және түсіруге арналған құрылғылармен жабдықталады.";

      мынадай мазмұндағы 8-4-тармақпен толықтырылсын:

      "8-4. Республикалық және облыстық маңызы бар қалаларда, астанада жолаушылар мен багажды тұрақты қалалық тасымалдауды жүзеге асыру үшін сатып алынатын автокөлік құралдары жасаушы зауытпен халықтың жүріп-тұруы шектеулі топтарын тасымалдау үшін ыңғайластырылған.";

      28 және 29-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "28. Кезектен тыс алдыңғы есік арқылы отырғызу құқығын мүгедектігі бар адамдар, зейнеткерлер, жүкті әйелдер, мектеп жасына дейінгі балалары бар жолаушылар пайдаланады, Ұлы Отан соғысының ардагерлері, жеңілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне теңестірілген ардагерлер және басқа мемлекеттердің аумағындағы ұрыс қимылдарының ардагерлері пайдаланады.

      29. Жолаушылар мен багажды автомобильмен қалалық және қала маңындағы тұрақты тасымалдау маршруттарында пайдаланылатын автобустардың салонында мүгедектігі бар адамдар, зейнеткерлер, жүкті әйелдер, мектеп жасына дейінгі балалары бар жолаушылар басым отыру үшін 4-тен 8 орынға дейін (олардың паспорттық сыйымдылығына байланысты) бөлінеді.";

      214 және 215-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "214. Жолаушылар мен багажды тасымалдауды ұйымдастыру кезінде таксимен тасымалдаушы:

      1) жолаушылар мен багажды тасымалдау үшін түсі біркелкі және осы Қағидалардың 341-тармағына сәйкес айырым белгілері бар таксилерді пайдалануды;

      2) автокөлік құралдарының рейс алдында техникалық қарап тексеруден, сондай-ақ медициналық қарап тексеруді жүзеге асыруға шарт жасасқан, жоғары немесе орта медициналық білім туралы дипломы бар адамның такси жүргізушілерін рейс алдында және рейстен кейін медициналық қарап тексеруден өтуін;

      3) таксидің ақауы болған жағдайда оны уақтылы ауыстыруды;

      4) жолаушының такси көрсететін қызмет құны (бағасы) туралы хабардар болуын;

      5) он және одан көп такси болған кезде әрбір он таксиге шаққанда арнайы жүріп-тұру құралдарын пайдаланатын мүгедектігі бар адамдарды тасымалдау үшін ыңғайластырылған кемінде бір таксиінің болуын;

      6) такси жүргізушілерінің еңбек және демалыс режимін сақтауды;

      7) жол құжаттарын ресімдеуге қамтамасыз етеді.

      215. Жабдықталған такси тұрақтарында жолаушылар таксиге отыруды кезекті тәртіппен жүзеге асырады. Таксиге кезектен тыс отыру құқығын мүгедектігі бар адамдар, зейнеткерлер, жүкті әйелдер, мектеп жасына дейінгі балалары бар жолаушылар пайдаланады.";

      339-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "339. Жолаушылар мен багажды автомобильмен тұрақты тасымалдауда пайдаланылатын автобустар және троллейбустар салонының алдыңғы жағында мүгедектігі бар адамдарға, зейнеткерлерге, жүкті әйелдерге және мектеп жасына дейінгі балалары бар жолаушыларға арналған орындар көзделеді. Көрсетілген орындардың жанына олардың пайдаланылу мақсатын көрсететін ақпараттық тақта орнатылады.";

      351-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "351. Автовокзалдар мен автостанцияларда:

      1) ғимараттарды, ғимаратқа кірер жолдарды, баспалдақтарды, ғимарат ішіндегі қозғалу жолдарын мүгедектігі бар адамдарға арналған кресло-арбалармен жүріп-тұратын адамдардың қозғалуы үшін ыңғайластыру;

      2) есту мен көру қабілеті бойынша мүгедектігі бар адамдарға арналған қолжетімді ақпараттық сигнал беру құрылғыларымен және байланыс құралдарымен жабдықтау;

      3) тірек-қозғалыс аппараты бұзылған мүгедектігі бар адамдарға және халықтың баяу қимылдайтын басқа да топтарына қызмет көрсету үшін мүгедектерге арналған кезекші кресло-арбаның болуы;

      4) жалпы күту залдарында мүгедектерге арналған кресло-арбалармен жүріп-тұратын адамдар үшін орындар жабдықталу;

      5) қоғамдық дәретханаларды мүгедектігі бар адамдарға арналған кресло-арбалармен жүріп-тұратын адамдарға арналған кабиналармен жабдықтау;

      6) мүгедектігі бар адамдарға арналған кресло-арбалармен жүріп-тұратын адамдарға қызмет көрсету үшін арнайы бейімделген билет кассаларымен жабдықтау;

      7) мүгедектігі бар адамдарға арналған кресло-арбалармен жүріп-тұратын адамдар үшін мамандандырылған таксофондар (телефондар) орнату;

      8) өзге автокөлік құралдары қойылмайтын мүгедектігі бар адамдардың автокөлік құралдарын қоюға арналған арнайы жол белгілері орнатылған тегін тұрақ орындарын бөлу қамтамасыз етіледі.

      Тұрақ орындарының саны:

      онға дейін қоса алғанда болса – мүгедектігі бар адамның арнайы автокөлік құралын қою үшін бір орын;

      оннан астам болса мүгедектігі бар адамның арнайы автокөлік құралын қою үшін тұрақ орындарының жалпы санының кемінде он пайызы бөлінеді.

      Тұрақ орындарының саны 0,5-тен бастап және жоғары бөлшек мәнді құраса, мұндай мән бүтін бірліктерге дейін дөңгелетіледі.";

      356-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "356. Автовокзалдарда 5 жасқа дейінгі баласы бар жолаушыларға, жүкті әйелдерге және кресло-арба пайдаланатын мүгедектігі бар адамдарға қызмет көрсетуге арналған ана мен бала бөлмесінің жұмысы ұйымдастырылады. Үй-жайлардың көлемі мен құрамы, сондай-ақ қызмет көрсететін персоналдың саны автовокзал жұмысының көлеміне сәйкес келуі тиіс.";

      389-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "389. Жолаушыларды отырғызу және түсіру пункттері:

      1) қалқалармен;

      2) тәуліктің қараңғы мезгілінде автобустарға қалыпты отыру және олардан түсуді, багажды тапсыру мен алуды, деректемелерді оқуды қамтамасыз ететін жарықпен;

      3) отырғызу алаңының нөмірі белгіленген автобустарға отырғызу орындарының көрсеткіштерімен;

      4) жолаушыларды хабарландыруға арналған дыбыс колонкаларымен;

      5) отырғызу алаңдарын жүру бөлігінен қоршау;

      6) мүгедектігі бар жолаушылардың отырғызу мен түсіру орындарына баруына арналған пандустармен;

      7) қоқыс ыдыстарымен жабдықталады.";

      6-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Көлік комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық, 2023 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізілетін Қағидалардың 18 және 19-тармақтарын, осы бұйрықтың 1-тармағының тоғызыншы және он тоғызыншы абзацтарын қоспағанда, алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Индустрия және инфрақұрылымдық
даму министрі
К. Ускенбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты әлеуметтік
қорғау министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министрінің
2022 жылғы 22 қыркүйектегі
№ 521 бұйрыққа
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Көлік және коммуникация
министрінің міндетін
атқарушының
2013 жылғы 1 қарашадағы
№ 859
бұйрығымен бекітілді

Автомобиль көлігімен мүгедектігі бар адамдарды тасымалдау жөнінде қызметтер көрсету қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Автомобиль көлігімен мүгедектігі бар адамдарды тасымалдау жөнінде қызметтер көрсету қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Автомобиль көлігі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 13-бабының 23) тармақшасына, "Қазақстан Республикасында мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына және Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 26 наурыздағы № 349 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11550 болып тіркелген) бекітілген Автомобиль көлігімен жолаушылар мен багажды тасымалдау қағидаларына (бұдан әрі – Тасымалдау қағидалары) сәйкес әзірленді.

      2. Қағидалар автомобиль көлігімен тасымалдау бойынша қызметтер көрсету кезінде мүгедектігі бар адамдар үшін қолжетімді көліктік ортаны қамтамасыз етудің жалпы тәртібі мен шарттарын анықтайды.

      3. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негiзгi ұғымдар:

      1) таксимен тасымалдаушы – жолаушылар мен багажды таксимен тасымалдау бойынша қызметтер көрсететін жеке кәсіпкер немесе заңды тұлға;

      2) шағын автобус – жасаушы зауыт көздеген жүргiзушiнiң орнын қоспағанда, отыратын орны он алтыдан аспайтын ерекше шағын сыныптағы автобус;

      3) инватакси – мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде мүгедектігі бар адамдарды тасымалдау бойынша әлеуметтік қызметтерді көрсетуге арналған автомобиль;

      4) такси – Тасымалдау қағидаларына сәйкес жабдықталған, жолаушылар мен багажды автомобильмен тасымалдауға арналған жеңіл автомобиль.

2-тарау. Автокөлік құралдарымен мүгедектігі бар адамдарды тасымалдау бойынша қызметтер көрсету тәртібі

      4. Мүгедектігі бар адамдарды тұрақты қалааралық облысаралық маршруттарда тасымалдау кезінде және халықаралық автомобиль тасымалдарында "Жолаушылар тасымалдары бойынша автокөлік қызметтері" 1040-2001 Қазақстан Республикасы мемлекеттік стандартының талаптарына сәйкес келетін жолаушылар салонындағы өтудің ені 44 сантиметрден кем емес қалааралық автобустар (II класс) немесе алысқа жүретін автобустар (III класс) пайдаланылады.

      5. Автобустарда мүгедектігі бар адамдарға арналған орындар және мүгедектігі бар адамдардың қозғалысына арналған кресло-арбалар автобустың жанама қабырғасының ені бойында бір қатарда орналастырады және олар автобустың жүрісі бойынша алға қарайды.

      6. Кресло-арбаны орналасу орындарындағы жолаушылар салондарының еденінде және оларға қолжетімділік аймақтарында пандустар және баспалдақтар болмайды.

      7. II және III класс автобустар орындықтарының арқасы жастығымен болады. Орындықтардың арқасы еңкею бұрышы бойынша орналасуды реттеуі болады.

      8. Мүгедектігі бар адамдарды тікелей кресло-арбаларда тасымалдаған жағдайда автобуста қозғалыс кезінде кресло-арбаны бекітетін жабдықтар мен құралдар көзделеді.

      9. Жүргізушінің жұмыс орны мүгедектігі бар адамдардың орналасу орындарынан болсын, кресло-арбаларды орналастыру орнынан болсын іске қосылатын дыбыс және жарық сигналдарымен жабдықталады.

      10. II және III класс автобустары жолаушылар салонында мүгедектігі бар адамның қозғалуы үшін арналған арнайы көліктік арбамен жабдықталады.

      11. II және III класс автобустарында кресло-арбаны тасымалдау үшін пайдаланылатын багаж бөлімі көзделеді. Бөлімде жинастырған күйде кресло-арбаны бекіту үшін құралдар көзделеді.

      12. Көлік құралы аялдамалар, келу және кету уақыттары жөнінде хабарлайтын дыбыс және көретін ақпараттық табломен жабдықталады.

      13. Қалалық маршруттық автобустардың жолаушылар салондарында кресло-арбадағы мүгедектігі бар адамдардың автобусқа кіруі үшін арналған есікке қарама-қарсы бос алаң (бұрылу шеңбері) көзделеді.

      14. Кресло-арбаны орналастыру үшін арналған еден учаскесінде бүйір қабырғаның ені бойында көлденең тұтқа орнатылады.

      15. Автобустарда кемінде 2 жолаушы есігі көзделеді. Оның біреуі кресло-арбадағы мүгедекке мүгедектігі бар адамдарға автобусқа кіруге және шығуға мүмкіндік беретін жабдықпен жабдықталады.

      Шағын автобуста жабдықпен жабдықталған және кресло-арбадағы мүгедектігі бар адамдардың қолжетімділігі үшін де, мүгедектігі бар адамдармен бірге жүретін адамдар үшін де пайдаланылатын бір есіктің болуына жол беріледі.

      16. Кресло-арбадағы мүгедектігі бар адамдардың автобусқа қолжетімділігі үшін пайдаланылатын есіктің тиісті белгілері (жазулар немесе пиктограммалар) болады.

      17. Автобустар мүгедектігі бар адамдарға автобусқа колжетімділігін қамтамасыз ететін рампалармен немесе кресло-арбадағы мүгедектігі бар адамдарды автобусқа (автобустан) көтеруге (түсіруге) арналған жабдықтармен жабдықталады.

      18. Республикалық және облыстық маңызы бар қалаларда, астанада жолаушылар мен багажды тұрақты қалалық тасымалдауды жүзеге асыру үшін сатып алынатын автокөлік құралдары жасаушы зауытпен халықтың жүріп-тұруы шектеулі топтарын тасымалдау үшін ыңғайластырылған.

3-тарау. Мүгедектігі бар адамдарға такси қызметтерін ұйымдастыру және көрсету

      19. "Автомобиль көлігі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 26-бабына сәйкес жолаушылар мен багажды тасымалдауды ұйымдастыру кезінде таксимен тасымаладушының он және одан да көп таксиі болған кезде әр он таксиге арнайы қозғалыс құралдарын пайдаланатын мүгедектігі бар адамдарды тасымалдау үшін бейімделген кемінде бір таксиі болады.

      20. Мүгедектігі бар адамдарды тасымалдау үшін, соның ішінде кресло-арбада отыратын мүгедектігі бар адамдарды тасымалдауға арнайы бейімделген "Жолаушылар такси тасымалдары бойынша автокөлік қызметтері" ҚР СТ 2272-2020 Қазақстан Республикасы ұлттық стандартының талаптарына сәйкес келетін жеңіл автокөлік құралдары пайдаланылады.

      21. Таксидің алдыңғы және артқы жақтарында төртбұрыш түрінде "      және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 13 қарашадағы № 1196 қаулысымен бекітілген Жол жүрісі қағидаларына 1-қосымшаға сәйкес Жол белгілерінің 7.17-тармағында көрсетілген жол белгісі нышанының бейнесі белгіленеді.

4-тарау. Инватакси қызметтерін көрсету тәртібі

      22. Инватакси қызметтерін көрсетуді жергілікті атқарушы органдар мемлекеттік сатып алулар туралы заңнамаға сәйкес мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс арқылы жүзеге асырады.

      23. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс инватаксиі бар, қызметтерді көрсетуге қажетті персоналдың жұмысына арналған жағдайлар, соның ішінде мүгедектігі бар адамдардан тапсырыс қабылдауға арналған, өтінімдерді қабылдау үшін кемінде екі телефон нөмірімен жарақтандырылған, өтінімдерді қабылдау үшін ұялы байланысты қоса алғанда, көрсетілетін қызметтердің сапасы мен санын бақылау үшін телефон келіссөздерін жазу мүмкіндігін қамтамасыз ететін құрылғымен жабдықталған диспетчерлік қызметі бар ұйымда орналастырылады.

      24. Инватакси қызметін көрсетуге қойылатын талаптар мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты орындау туралы шартта айтылады, ол соның ішінде:

      1) осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес инватакси қызметтерін көрсетуге арналған объектілердің және белгіленген пункттердің тізбесі (бұдан әрі - Тізбе);

      2) инватаксидің тәулік бойы күндізгі және түнгі уақыттағы, демалыс және мереке күндеріндегі жұмыс режимі.

      25. Инватакси қызметтерін көрсету үшін отырғызуға және түсіруге арналған арнайы гидравликалық немесе жылжымалы (ашылатын) құрылғымен және кресло-арбаларды бекітуге арналған құралдармен жарақтандырылған автокөлік пайдаланылады.

      26. Инватакси қызметтерін алуға құқығы бар, бірақ кресло-арбаларды пайдаланбайтын мүгедектігі бар адамдарды тасымалдау жағдайында инватакси қызметтерін көрсету үшін мүгедектігі бар адамдарға жеңіл автомобиль көлігін пайдалануға жол беріледі.

      27. Жергілікті атқарушы органдардың инватакси қызметтеріне ақы төлеуі автомобиль көлігінің тәулігіне сағатпен (машина-сағатпен) өлшенген нақты жұмыс уақытын негізге алады.

      28. Мүгедектігі бар адамдарға және мүгедектігі бар балаларға инватакси қызметтерін көрсетуге көрсетілімдер:

      1) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 22 қаңтардағы № 26 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10370 болып тіркелген) бекітілген Оңалтудың жеке бағдарламасына сәйкес жүріп-тұруы қиын бірінші топтағы мүгедектігі бар адамдар үшін жеке көмекшінің және естуі бойынша мүгедектігі бар адамдар үшін жылына алпыс сағат ымдау тілі маманының әлеуметтік қызметтерін ұсыну қағидаларына 1-қосымшаға сәйкес жеке көмекшінің әлеуметтік қызметтерін көрсетуге медициналық көрсетілімдер;

      2) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 30 қаңтардағы № 44 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10589 болып тіркелген) (бұдан әрі - № 44 бұйрық) бекітілген Медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізу қағидаларына 18-қосымшаға сәйкес бөлмеде жүріп-тұруға және серуендеуге арналған кресло-арбамен қамтамасыз ететін медициналық көрсетілімдер болып табылады.

      29. Мүгедектік белгіленген мерзімге берілген дәрігерлік-консультациялық комиссияның қорытындысы мүгедектігі бар адамдарға инватакси қызметтерін көрсетуге негіздеме болып табылады.

      Қызметтерді алу үшін мүгедектігі бар адам инватакси қызметін көрсететін ұйымға мынадай құжаттарды ұсынуы қажет:

      1) өтініш (еркін нысанда);

      2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

      3) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген 026/е нысан бойынша дәрігерлік-консультациялық комиссияның қорытындысы;

      4) № 44 бұйрықпен бекітілген Медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізу қағидаларына 13-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мүгедектік туралы анықтаманың көшірмесі.

      2), 4), тармақшаларында көрсетілген құжаттар салыстырып тексеру үшін түпнұсқада және көшірме түрінде ұсынылады, содан кейін құжаттардың түпнұсқасы мүгедектігі бар адамға қайтарылады.

      30. Инватакси қызметтері белгіленген Тізбеге сәйкес көрсетіледі.

      31. Тізбені және инватакси қызметін алушылар санатын жергілікті бюджеттің мүмкіндігі ескеріле отырып, жергілікті атқарушы органдардың шешімі бойынша кеңейтуге жол беріледі.

      32. Инватакси қызметтері бірінші кезекте жұмыс істейтін және оқитын мүгедектігі бар адамдарға жұмыс немесе оқу кестесіне сәйкес көрсетіледі. Басқа мүгедектігі бар адамдарға инватакси қызметтері олардың өтініш білдіру тәртібінде көрсетіледі.

      33. Инватакси қызметтерін алу үшін өтінім жоспарланған сапар күніне дейін бір күн бұрын инватакси қызметін көрсететін ұйымға телефон арқылы беріледі.

      34. Инватакси қызметтерін көрсету тапсырыс қабылдау, мүгедектігі бар адамды қарсы алу, орналасқан жерден инватаксиге дейін мүгедектігі бар адамды тасымалдауға жәрдемдесу (еріп жүретін адам болмаған жағдайда), сондай-ақ отырғызуға/түсіруге (қажет болған жағдайда), багажды тиеу/түсiруге (қажет болған жағдайда), мүгедектігі бар адамды және еріп жүретін адамды (болған жағдайда) өтінімде көрсетілген межелі орынға дейін жеткізу кіреді.

      35. Тапсырыс беру кезінде мүгедектігі бар адам мынадай деректерді: тегін, атын, әкесінің атын (ол болған жағдайда), сапар күнін және уақытын, белгіленген пункттің нақты мекенжайын, тапсырыс берушімен байланысу үшін телефонын, өзге де қосымша ақпаратты (жолаушылардың санын, жүк көлемін және жай-күйін, поездың, автобустың, әуе кемесінің келу/кету уақытын) береді.

      36. Диспетчер инватакси маршрутын жасау кезінде өтінім уақытын түзетеді және оны мүгедектігі бар адаммен келіседі.

      37. Қызметтерді көрсету кезінде инватаксидің жүру бағыты бойынша бір мезгілде бірнеше мүгедектігі бар адамдардың өтінімін орындауға жол беріледі.

      38. Өтінімді алып тастаған жағдайда мүгедектігі бар адам тапсырыстың белгіленген уақытына дейін бір сағаттан кешіктірмей диспетчерлік қызметке хабарлайды.

      39. Инватакси тапсырыс орнына келгені туралы хабарланғаннан кейін инватакси мүгедектігі бар адамды 20 минут күтеді. Мүгедектігі бар адам көрсетілген уақытта келмесе, тапсырыс алынады және өтінім орындалды деп есептеледі.

      40. Маршрут бағыты өзгертілген жағдайда мүгедектігі бар адам тапсырыстың белгіленген уақытына дейін бір сағаттан кешіктірмей диспетчерге телефон арқылы хабарлайды. Сапар мекенжайының өзгеруі инватакси маршрутымен сәйкес келмесе, диспетчер мүгедектігі бар адамға тапсырыс беру мекенжайын өзгертуден бас тартады.

      41. Мүгедектігі бар адам белгіленген уақыттан кешігетін болса, ол тапсырыстың белгіленген уақытына дейін бір сағаттан кешіктірмей диспетчерге телефон арқылы хабарлайды. Диспетчер тапсырыс уақытын ауыстырады немесе мүгедектігі бар адамның кешігуі себебімен инватакси қызметтерін көрсету кестесіне кедергі келтірсе, тапсырысты алып тастайды.

      42. Инватакси салонында мүгедектігі бар адамға арналған бір орынға 20 килограмм салмақтан аспайтын багажды тасымалдауға рұқсат беріледі.

      43. Осы Қағидалардың 28-тармағына сәйкес инватакси қызметін көрсетуге көрсетілімдері бар мүгедектігі бар адамды немесе мүгедектігі бар баланы сапарда бір адам еріп жүреді. Еріп жүретін адам үшін сапар тегін.

      44. Белгіленген пунктке келгеннен кейін мүгедектігі бар адам инватакси жүргізушінің өтініміне қол қояды, организм қызметтерінің бұзылуы салдарынан мүмкіндігі болмаған жағдайда, еріп жүретін адам қолын қояды.

      45. Адамның өтініші бойынша бордюр, саты, баспалдақ және басқа да тосқауылдардан өтуге көмек көрсету түріндегі кедергілерден жүргізушінің келісімімен ғана орындалады.

      46. Жүргізуші салонда қалып қойған, ұмытылған мүгедектігі бар адамдардың заттарының сақталуына жауап бермейді.

  Автомобиль көлігімен
мүгедектігі бар адамдарды
тасымалдау жөнінде қызметтер
көрсету қағидаларына
қосымша

Инватакси қызметтерін көрсетуге арналған объектілердің және белгіленген пункттердің тізбесі

      1) мүгедектігі бар адамның жұмыс орны;

      2) мүгедектігі бар адамның оқу орны;

      3) жергілікті өкілді және атқарушы органдар;

      4) сот, прокуратура;

      5) әлеуметтік инфрақұрылым объектілері;

      6) заң консультациялары;

      7) нотариус;

      8) медициналық мекемелер (жедел (шұғыл) медициналық көмекті көрсету жағдайларды қоспағанда);

      9) әуежайлар, темір жол вокзалдары, автовокзалдар, теңіз және өзен порттары;

      10) арнайы әлеуметтік қызметтерді көрсететін ұйымдар.

  Қазақстан Республикасының
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министрінің
2022 жылғы 22 қыркүйектегі
№ 521 бұйрыққа
2-қосымша
  Автомобиль көлігімен
жолаушылар мен багажды
тасымалдау қағидаларына
6-қосымша
  Нысан

Конкурстық ұсыныстарды бағалау шкаласы

      Жолаушылар мен багажды автомобильмен республикаішілік тұрақты тасымалдау маршруттарына қызмет көрсетуге конкурстық ұсыныстарды бағалау шкаласы

Р/с №

Көрсеткіш

Балдар саны

Ұсынылған жылжымалы құрамдар үлесі 30 %-дан кем

Ұсынылған жылжымалы құрамдар үлесі 30 %-дан 60 %-ға дейін

Ұсынылған жылжымалы құрамдар үлесі 60 % -дан астам

1.*

Автобустарды, шағын автобустарды пайдалану мерзімі:


5 жылға дейін

+4

+8

+10

5 жылдан 9 жылға дейін

+3

+2

+1

9 жылдан 12 жылға дейін

+2

+1

+0,5

12 жылдан артық

0

0

0

1.1

Пайдалану мерзімі 3 жылға дейінгі автобустар, шағын автобустар болған кезде (қосымша)

+1 (әр бірлік үшін)

1.2

Отандық өндірістегі автобустар, шағын автобустар болған кезде (қосымша)

+5 (әр бірлік үшін)

1.3

Дайындаушы зауытпен жұмысқа бейімделген табиғи газбен жұмыс істейтін автобустар, шағын автобустар болған кезде (қосымша)

+5 (әр бірлік үшін)

1.4

Автобустар, шағын автобустар бар болған кезде:


жеке меншікте

+1,5 (әр бірлік үшін)

тасымалдаушы кредитке немесе лизингке алған

+1 (әр бірлік үшін)

1.5

Электрқозғалтқышы бар автобустар, шағын автобустар болған кезде

+5 (әр бірлік үшін)

2.

Тасымалдаушының автомобильмен жолаушылар мен багажды тұрақты тасымалдаудағы жұмыс өтілі (түрі бойынша конкурс өткізілу түрі бойынша):


3 жылға дейін

+1

3 жылдан 8 жылға дейін

+3

8 жылдан астам

+5

3.

Өндірістік-техникалық базаның болуы

жеке

жалға алынған

шарт негізінде қызмет көрсету

Өндірістік корпус




ТҚК кешені (аймақ, учаске)

+3

+0,7

+0,2

АЖ кешені:




посттар

+3

+0,7

+0,2

өндірістік учаскелер және цехтар

+3

+0,7

+0,2

Қойма үй-жайлары

+1

+0,5

+0,2

Автотұрақ, соның ішінде:




ашық

+1,5

+0,7

+0,3

жабық

+2,5

+1

+0,5

Жинастыру-жуу кешені:




қолмен жуу;

+0,7

+0,5

+0,2

механикаландырылған жуу

+1

+0,7

+0,5

Бақылау-техникалық пункті

+0,7

+0,2

+0,1

Әкімшілік ғимарат (үй-жай)

+0,3

+0,1

0

Үй-жай немесе ішінде медпункт бөлмесі

+0,5

+0,3

+0,2

Тұрмыстық корпустар және жұмысшыларға қызмет көрсетуге арналған үй-жайлар

+0,3

+0,1

0

4.

Автобустарды, шағын автобустарды алмастыру шаралары жүйесі:


резервті жылжымалы құрам жоқ, алмастыру іске асырылмайды;

-2

резервті жылжымалы құрам бар

+2

5.

Жолаушыларды тасымалдау жағдайын жақсартатын қосымша ұсыныстар:


жол үстінде бейне сүйемелдеу мүмкіндігі;

+0,5 (әр бірлік үшін)

кресло-арбамен қозғалатын мүгедектігі бар адамдарды тасымалдауға өндірушіден ыңғайластырылған жылжымалы құрамның болуы;

+1 (әр бірлік үшін)

тасымалдауды жүзеге асыруда автобуста нақты уақыт режимінде байланыс арналары арқылы үзбей деректер беру жүйесінің болуы

+1 (әр бірлік үшін)

      Жолаушылар мен багажды автомобильмен тасымалдаудың тұрақты қалалық маршруттарына қызмет көрсетуге конкурстық ұсыныстарды бағалау шкаласы

Р/с №

Көрсеткіш

Балдар саны

Ұсынылған жылжымалы құрамдар үлесі 30 %-дан кем

Ұсынылған жылжымалы құрамдар үлесі 30 %-дан 60 %-ға дейін

Ұсынылған жылжымалы құрамдар үлесі 60 % -дан астам

1.*

Автобустарды, шағын автобустарды пайдалану мерзімі:



5 жылға дейін

+4

+8

+10


5 жылдан 9 жылға дейін

+3

+2

+1


9 жылдан 12 жылға дейін

+2

+1

+0,5


12 жылдан астам

0

0

0

1.1

Пайдалану мерзімі 3 жылға дейінгі автобустар, шағын автобустар болған кезде (қосымша)

+1 (әр бірлік үшін)

1.2

Отандық өндірістегі автобустар, шағын автобустар болған кезде (қосымша)

+5 (әр бірлік үшін)

1.3

Дайындаушы зауытпен жұмысқа бейімделген табиғи газбен жұмыс істейтін автобустар, шағын автобустар болған кезде (қосымша)

+5 (әр бірлік үшін)

1.4

Автобустар, шағын автобустар бар болған кезде:


жеке меншікте

+1,5 (әр бірлік үшін)

тасымалдаушы кредитке немесе лизингке алған

+1 (әр бірлік үшін)

1.5

Электрқозғалтқышы бар автобустар, шағын автобустар болған кезде

+5 (әр бірлік үшін)

2.

Тасымалдаушының автомобильмен жолаушылар мен багажды қалалық тұрақты тасымалдаудағы жұмыс өтілі:


3 жылға дейін

+1

3 жылдан 8 жылға дейін

+3

8 жылдан астам

+5

3.

Өндірістік-техникалық базаның болуы

жеке

жалға алынған

шарт негізінде қызмет көрсету

Өндірістік корпус:




ТҚК кешені (аймақ, учаске);

+3

+0,7

+0,2

АЖ кешені:




посттар;

+3

+0,7

+0,2

өндірістік учаскелер және цехтар

+3

+0,7

+0,2

Қойма үй-жайлары

+2

+0,3

+0,1

Автотұрақ, соның ішінде:




ашық

+1,5

+0,7

+0,3

жабық

+2,5

+1

+0,5

Жинастыру-жуу кешені:




қолмен жуу;

+0,7

+0,5

+0,2

механикаландырылған жуу

+1

+0,7

+0,5

Бақылау-техникалық пункті

+0,7

+0,2

+0,1

Әкімшілік ғимарат (үй-жай)

+0,3

+0,1

0

Үй-жай немесе соның ішінде медпункт бөлмесі

+0,5

+0,3

+0,2

Тұрмыстық корпустар және жұмысшыларға қызмет көрсетуге арналған үй-жайлар

+0,3

+0,1

0

4.

Автобустарды, шағын автобустарды алмастыру шаралары жүйесі:


резервті жылжымалы құрам жоқ, алмастыру іске асырылмайды;

-2

резервті жылжымалы құрам бар

+2

5.

Жолаушылар тасымалдарын жақсарту үшін қосымша ұсыныстар: аялдамаларды хабарлау және жолаушыларды хабарландыру тәсілі:


магниттік жазба арқылы;

+1 (әр бірлік үшін)

автобустық дауыс зорайтқыш жабдық арқылы;

+0,7 (әр бірлік үшін)

кондуктор немесе жүргізуші хабарлайды;

+0,1 (әр бірлік үшін)

кресло-арбамен қозғалатын мүгедектігі бар адамдарды тасымалдауға өндірушіден ыңғайластырылған жылжымалы құрамның болуы

+1 (әр бірлік үшін)

тасымалдауды жүзеге асырған кезде автобуста (шағын автобуста) нақты уақыт режимінде байланыс арналары арқылы үзбей деректер беру жүйесінің болуы

+1 (әр бірлік үшін)

      *Орташа балл пайдалану мерзімі бойынша әр автобусты (шағын автобусты) бағалау жолымен (резервті есептемегенде) шығарылады, олар бойынша балдар қосылады және автобустардың (шағын автобустардың) санына бөлінеді.

О внесении изменений и дополнения в некоторые приказы исполняющего обязанности Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан и исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 22 сентября 2022 года № 521. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 сентября 2022 года № 29895

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в некоторые приказы исполняющего обязанности Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан и исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан, следующие изменения и дополнение:

      1) в приказе исполняющего обязанности Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 1 ноября 2013 года № 859 "Об утверждении Правил оказания услуг по перевозке инвалидов автомобильным транспортом" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 8950):

      заголовок указанного приказа изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении Правил оказания услуг по перевозке лиц с инвалидностью автомобильным транспортом";

      преамбулу указанного приказа изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 23) статьи 13 Закона Республики Казахстан "Об автомобильном транспорте" и Законом Республики Казахстан "О социальной защите лиц с инвалидностью в Республике Казахстан", ПРИКАЗЫВАЮ:";

      пункт 1 указанного приказа изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемые Правила оказания услуг по перевозке лиц с инвалидностью автомобильным транспортом.";

      Правила оказания услуг по перевозке инвалидов автомобильным транспортом (далее – Правила), утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) в приказе исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 349 "Об утверждении Правил перевозок пассажиров и багажа автомобильным транспортом" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11550):

      преамбулу указанного приказа изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 23-8) статьи 13 Закона Республики Казахстан "Об автомобильном транспорте", ПРИКАЗЫВАЮ:";

      в Правилах перевозок пассажиров и багажа автомобильным транспортом, утвержденных указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила перевозок пассажиров и багажа автомобильным транспортом (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 23-8) статьи 13 Закона Республики Казахстан "Об автомобильном транспорте" и определяют порядок перевозок пассажиров и багажа автомобильным транспортом.";

      пункт 8-3 изложить в следующей редакции:

      "8-3. Транспорт общего пользования снабжается устройствами для посадки и высадки пассажиров с инвалидностью.";

      дополнить пунктом 8-4 следующего содержания:

      "8-4. Автотранспортные средства, приобретаемые для осуществления регулярных городских перевозок пассажиров и багажа в городах республиканского и областного значения, столице, приспособлены заводом-изготовителем для перевозки маломобильных групп населения.";

      пункты 28 и 29 изложить в следующей редакции:

      "28. Правом внеочередной посадки через переднюю дверь автобуса пользуются лица с инвалидностью, пенсионеры, беременные женщины, пассажиры с детьми дошкольного возраста, ветераны Великой Отечественной войны, ветераны, приравненные по льготам к ветеранам Великой Отечественной войны, и ветераны боевых действий на территории других государств.

      29. В салоне автобусов, используемых на маршрутах регулярных городских и пригородных автомобильных перевозок пассажиров и багажа, отводится от 4 до 8 мест (в зависимости от их паспортной вместимости) для приоритетного занятия их лицами с инвалидностью, пенсионерами, беременными женщинами, пассажирами с детьми дошкольного возраста.";

      пункты 214 и 215 изложить в следующей редакции:

      "214. При организации перевозок пассажиров и багажа перевозчик такси обеспечивает:

      1) использование для перевозок пассажиров и багажа такси, имеющие единую цветовую гамму и отличительные обозначения в соответствии с пунктом 341 настоящих Правил;

      2) прохождение предрейсового технического осмотра автотранспортных средств, а также предрейсового и послерейсового медицинского осмотра водителей такси лицом, имеющим диплом о высшем или среднем медицинским образовании, с которым заключен договор на осуществление медицинских осмотров;

      3) своевременную замену такси в случае его неисправности;

      4) информирование пассажира о стоимости (цене) услуги такси;

      5) при наличии десяти и более такси, наличие на каждые десять такси не менее одного такси, приспособленного для перевозки людей с инвалидностью, использующих специальные средства передвижения;

      6) соблюдение режима труда и отдыха водителей такси;

      7) оформление путевой документации.

      215. На оборудованных стоянках такси пассажиры осуществляют посадку в такси в очередном порядке. Правом внеочередной посадки в такси пользуются лица с инвалидностью, пенсионеры, беременные женщины, пассажиры с детьми дошкольного возраста.";

      пункт 339 изложить в следующей редакции:

      "339. В передней части салона автобусов и троллейбусов, используемых при регулярных автомобильных перевозках пассажиров и багажа, предусматриваются места для лиц с инвалидностью, пенсионеров, беременных женщин и пассажиров с детьми дошкольного возраста. Рядом с указанными местами располагается информационное табло, указывающее на их предназначение.";

      пункт 351 изложить в следующей редакции:

      "351. В автовокзалах и автостанциях обеспечиваются:

      1) приспособление зданий, входа в здание, лестниц, путей движения внутри здания для передвижения лиц, перемещающихся инвалидными кресло-колясками;

      2) оборудование информационными сигнальными устройствами и средствами связи, доступными для лиц с инвалидностью по слуху и зрению;

      3) наличие дежурной инвалидной кресло-коляски для обслуживания лиц с инвалидностью с нарушениями опорно-двигательного аппарата и других маломобильных групп населения;

      4) оборудование мест для лиц, перемещающихся на инвалидных кресло-колясках в общем зале ожидания;

      5) оборудование общественных туалетов кабинами для лиц, перемещающихся инвалидными кресло-колясками;

      6) оборудование специализированных билетных касс для обслуживания лиц, перемещающихся на инвалидных кресло-колясках;

      7) установления специализированных таксофонов (телефонов) для лиц, перемещающихся на инвалидных кресло-колясках;

      8) выделение бесплатных стояночных мест для парковки автотранспортных средств лиц с инвалидностью, с установкой специальных дорожных знаков, которые не занимают иные автотранспортные средства.

      При количестве стояночных мест:

      до десяти включительно - выделяется одно место для парковки специального автотранспортного средства лица с инвалидностью;

      более десяти - не менее десяти процентов для парковки специального автотранспортного средства лица с инвалидностью от общего количества стояночных мест.

      При составлении количества стояночных мест дробного значения от 0,5 и выше, такое значение округляется до целых единиц.";

      пункт 356 изложить в следующей редакции:

      "356. На автовокзалах организуется работа комнаты матери и ребенка для обслуживания пассажиров с детьми в возрасте до 5 лет, беременных женщин и лиц с инвалидностью, использующих кресла-коляски. Величина и состав помещений, а также количество обслуживающего персонала соответствует объему работы автовокзала.";

      пункт 389 изложить в следующей редакции:

      "389. Пункты посадки и высадки пассажиров оборудуются:

      1) навесами;

      2) освещением, обеспечивающим посадку в автобусы, микроавтобусы и высадку из них, сдачу и получение багажа, прочтение реквизитов в темное время суток;

      3) указателями мест посадки в автобусы, микроавтобусы с обозначением номера посадочной площадки;

      4) звуковыми колонками для оповещения пассажиров;

      5) ограждениями посадочных площадок от проезжей части;

      6) пандусами для доступа пассажиров с инвалидностью к местам посадки и высадки;

      7) урнами.";

      приложение 6 изложить в редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету транспорта Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, за исключением пунктов 18 и 19 Правил, абзацев девятого и девятнадцатого пункта 1 настоящего приказа, которые вводятся в действие с 1 января 2023 года.

      Министр индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан К. Ускенбаев

 

      "СОГЛАСОВАН"

      Министерство труда и социальной

      защиты населения

      Республики Казахстан

 

      "СОГЛАСОВАН"

      Министерство финансов

      Республики Казахстан

 

      "СОГЛАСОВАН"

      Министерство национальной экономики

      Республики Казахстан

  приложение 1
  к приказу
  Министра индустрии и
  инфраструктурного развития
  Республики Казахстан
  от 22 сентября 2022 года
  № 521
  Утверждены
  приказом исполняющего
  обязанности Министра
  транспорта и коммуникаций
  Республики Казахстан
  от 1 ноября 2013 года
  № 859

Правила оказания услуг по перевозке лиц с инвалидностью автомобильным транспортом Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила оказания услуг по перевозке лиц с инвалидностью автомобильным транспортом (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 23) статьи 13 Закона Республики Казахстан "Об автомобильном транспорте", Законом Республики Казахстан "О социальной защите лиц с инвалидностью в Республике Казахстан" и Правилами перевозок пассажиров и багажа автомобильным транспортом, утвержденными приказом исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 349 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11550) (далее – Правила перевозок).

      2. Правила определяют общий порядок и условия обеспечения доступной транспортной среды для лиц с инвалидностью при оказании услуг по перевозке автомобильным транспортом.

      3. Основные понятия, используемые в настоящих Правилах:

      1) перевозчик такси – индивидуальный предприниматель или юридическое лицо, оказывающие услуги по перевозке пассажиров и багажа такси;

      2) микроавтобус – автобус особо малого класса, имеющий не более шестнадцати мест для сидения, исключая место водителя, предусмотренных заводом-изготовителем;

      3) инватакси – автомобиль, предназначенный для оказания социальных услуг по перевозке лиц с инвалидностью в рамках государственного социального заказа;

      4) такси – легковой автомобиль, предназначенный для автомобильной перевозки пассажиров и багажа, оборудованный в соответствии с Правилами перевозок.

Глава 2. Порядок оказания услуг по перевозке лиц с инвалидностью автотранспортными средствами

      4. При перевозке лиц с инвалидностью на маршрутах регулярных междугородных межобластных и международных автомобильных перевозок используются междугородные автобусы (класс II) или автобусы дальнего следования (класс III), соответствующие требованиям государственного стандарта Республики Казахстан 1040-2001 "Услуги автотранспортные по пассажирским перевозкам", ширина прохода которых в пассажирском салоне не менее 44 сантиметров.

      5. Сиденья для лиц с инвалидностью и кресла-коляски для передвижения лиц с инвалидностью в автобусах размещаются вдоль боковых стенок в один ряд и обращены вперед по ходу автобуса.

      6. Пол пассажирского салона в местах расположения кресел-колясок и зоны доступа к ним не имеет пандусов и ступенек.

      7. Сиденья автобусов II и III классов имеют спинки с подголовниками. Спинка сиденья имеет регулировку положения по углу наклона.

      8. В случае перевозки лиц с инвалидностью непосредственно в кресле-коляске, в автобусе предусматривается приспособления и устройства, фиксирующие кресло-коляску во время движения.

      9. Рабочее место водителя оборудуется звуковым и световым сигналом, включаемым с мест, предназначенных для размещения лиц с инвалидностью как на сиденьях, так и в местах размещения кресел-колясок.

      10. Автобусы II и III классов оснащаются специальной транспортной коляской, предназначенной для проезда в ней лица с инвалидностью в пассажирском салоне.

      11. В автобусах II и III классов предусматривается багажное отделение, используемое для перевозки кресло-коляски. В отсеке предусматривается приспособления для крепления кресло-коляски в сложенном состоянии.

      12. Транспортное средство оборудуется звуковым и зрительным информационными табло, сообщающим об остановках, времени прибытия и отбытия.

      13. В пассажирском салоне городских маршрутных автобусов напротив двери, предназначенной для доступа в автобус лиц с инвалидностью в кресле-коляске, предусматривается свободная площадь (круг поворота).

      14. На участке пола, предназначенного для размещения кресло-коляски, вдоль боковых стенок устанавливаются горизонтальные поручни.

      15. В автобусах предусматриваются не менее 2 пассажирских дверей. Одна из них оборудуется устройством, обеспечивающим въезд и выезд лиц с инвалидностью в кресло-коляске в автобус.

      В микроавтобусе допускается наличие одной двери, оборудованной устройством и используемой как для доступа лиц с инвалидностью в кресло-коляски, так и для лиц, сопровождающих лиц с инвалидностью.

      16. Дверь в автобус, используемая для доступа лиц с инвалидностью в кресле-коляске, имеет соответствующие обозначения (надписи или пиктограммы).

      17. Для обеспечения доступа лица с инвалидностью в автобус, автобусы оборудуются рампами или устройством для подъема (опускания) лиц с инвалидностью в кресле-коляске в (из) автобуса.

      18. Автотранспортные средства, приобретаемые для осуществления регулярных городских перевозок пассажиров и багажа в городах республиканского и областного значения, столице, приспособлены заводом-изготовителем для перевозки маломобильных групп населения.

Глава 3. Организация и оказание услуг такси лицам с инвалидностью

      19. В соответствии со статьей 26 Закона Республики Казахстан "Об автомобильном транспорте" при организации перевозок пассажиров и багажа перевозчик такси при наличии десяти и более такси имеет на каждые десять такси не менее одного такси, приспособленного для перевозки людей с инвалидностью, использующих специальные средства передвижения.

      20. Для перевозки лиц с инвалидностью используются легковые автотранспортные средства соответствующие требованиям национального стандарта Республики Казахстан СТ РК 2272-2020 "Услуги автотранспортные по пассажирским перевозкам такси", в том числе специально приспособленные для перевозки лиц с инвалидностью в кресло-колясках.

      21. На передней и задней частях такси устанавливаются опознавательные знаки в виде квадрата "Лицо с инвалидностью" и изображением символа дорожного знака, указанного в пункте 7.17 Дорожных знаков согласно приложению 1 к Правилам дорожного движения, утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 ноября 2014 года № 1196.

Глава 4. Оказание услуги инватакси

      22. Оказание услуг инватакси осуществляется местными исполнительными органами через государственный социальный заказ в соответствии с законодательством о государственных закупках.

      23. Государственный социальный заказ размещается в организации, имеющей в наличии инватакси, условия для работы персонала, необходимого для оказания услуг, в том числе диспетчерскую службу, предназначенную для приема заказов от лиц с инвалидностью, оснащенную не менее двумя телефонными номерами для приема заявок, оборудованных устройством, обеспечивающим возможность записи телефонных переговоров для контроля качества и количества оказываемых услуг, включая сотовую связь для приема заявок.

      24. Требования, предъявляемые к оказанию услуги инватакси, оговариваются в договоре о выполнении государственного социального заказа, который в том числе включает:

      1) перечень объектов и пунктов назначения для предоставления услуг инватакси, согласно приложению к настоящим Правилам (далее - Перечень);

      2) режим работы инватакси в дневное и ночное время в течение суток, выходные и праздничные дни.

      25. Для оказания услуг инватакси, используется автотранспорт, оснащенный специальным гидравлическим или выдвижным (раскладывающим) устройством для посадки и высадки, и приспособлениями для фиксации кресел-колясок.

      26. Для оказания услуги инватакси лицам с инвалидностью допускается использование легкового автомобильного транспорта, в случаях перевозки лиц с инвалидностью, имеющих право на получение услуги инватакси, но не использующих кресло-коляски.

      27. Оплата услуг инватакси местными исполнительными органами исходит из фактического времени работы автомобильного транспорта, измеренного в часах (машино-час) в сутки.

      28. Показаниями к оказанию услуги инватакси лицам с инвалидностью и детям с инвалидностью являются:

      1) медицинские показания к предоставлению социальных услуг индивидуального помощника согласно приложению 1 к Правилам предоставления социальных услуг индивидуального помощника для лиц с инвалидностью первой группы, имеющих затруднение в передвижении и специалиста жестового языка для лиц с инвалидностью по слуху – шестьдесят часов в год в соответствии с индивидуальной программой реабилитации, утвержденным приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 22 января 2015 года № 26 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10370);

      2) медицинские показания для обеспечения комнатной и прогулочной кресло-колясками согласно приложению 18 к Правилам проведения медико-социальной экспертизы, утвержденным приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 30 января 2015 года № 44 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10589) (далее – приказ № 44).

      29. Основанием для предоставления услуги инватакси лицам с инвалидностью является заключение врачебно-консультационной комиссии, выданное на срок установления инвалидности.

      Для получения услуги лицу с инвалидностью необходимо представить в организацию, оказывающую услугу инватакси, следующие документы:

      1) заявление (в произвольной форме);

      2) копию документа, удостоверяющего личность;

      3) заключение врачебно-консультационной комиссии по форме 026/у, утвержденное приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21579);

      4) копию справки об инвалидности по форме согласно приложению 13 к Правилам проведения медико-социальной экспертизы, утвержденным приказом № 44.

      Документы, указанные в подпунктах 2), 4), представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются лицу с инвалидностью.

      30. Услуги инватакси предоставляются в соответствии с установленным Перечнем.

      31. Расширение Перечня и категории получателей услуг инватакси допускается по решению местных исполнительных органов с учетом возможностей местного бюджета.

      32. Услуги инватакси в первоочередном порядке предоставляются работающим и обучающимся лицам с инвалидностью, согласно графику работы или учебы. Иным лицам с инвалидностью, услуги инватакси предоставляется в порядке их обращения.

      33. Заявка на получение услуг инватакси подается по телефонам в организацию, оказывающую услугу инватакси, за сутки до даты запланированной поездки.

      34. Оказание услуги инватакси включает принятие заказа, встречу лица с инвалидностью, содействие в транспортировке лица с инвалидностью от места нахождения до инватакси (в случае отсутствия сопровождающего лица), а также посадку/высадку (при необходимости), погрузку/выгрузку багажа (при необходимости), поездку лица с инвалидностью и сопровождающего лица (при наличии) до пункта назначения, указанного в заявке.

      35. Лицо с инвалидностью при заказе предоставляет следующие данные: фамилию, имя, отчество (при его наличии), дату и время поездки, точный адрес пункта назначения, телефон для контакта с заказчиком, иную дополнительную информацию (количество пассажиров, объем и состояние багажа, время прибытия/убытия поезда, автобуса, воздушного судна).

      36. Диспетчер при составлении маршрута инватакси корректирует время заявки и согласовывает его с лицом с инвалидностью.

      37. При оказании услуг допускается одновременное выполнение заявки нескольких лиц с инвалидностью, по маршруту следования инватакси.

      38. При снятии заявки, лицо с инвалидностью уведомляет диспетчерскую службу не позднее, чем за час до назначенного времени заказа.

      39. Инватакси ожидает лица с инвалидностью не более 20 минут, после сообщения о прибытии инватакси на место заказа. При не прыбытии лица с инвалидностью в указанное время, заказ снимается и заявка считается выполненной.

      40. При изменении маршрута поездки, лицо с инвалидностью уведомляет диспетчера по телефону не позднее, чем за час до назначенного времени заказа. При несовместимости изменения адреса поездки с маршрутом инватакси, диспетчер отказывает лицу с инвалидностью в изменении адреса заказа.

      41. При опаздывании лица с инвалидностью к назначенному времени, он уведомляет диспетчера по телефону не позднее, чем за час до назначенного времени заказа. Диспетчер переносит время заказа или снимает заказ при срыве графика оказания услуг инватакси по причине опоздания лица с инвалидностью.

      42. В салоне инватакси разрешается провозить багаж весом не более 20 килограммов на одно место, занимаемое лицом с инвалидностью.

      43. Лицо с инвалидностью или ребенок с инвалидностью, имеющий показания к оказанию услуги инватакси в соответствии с пунктом 28 настоящих Правил, сопровождается в поездке одним лицом. Поездка для сопровождающего лица является бесплатной.

      44. После прибытия в пункт назначения, в заявке водителя инватакси лицо с инвалидностью ставит подпись, в случае отсутствия возможности, вследствие нарушения функций организма подпись ставит сопровождающее лицо.

      45. Помощь в преодолении препятствий в виде бордюров, лестниц, ступеней и других преград по просьбе лица выполняется только при согласии водителя.

      46. Водитель не несет ответственность за сохранность оставленных, забытых в салоне вещей лиц с инвалидностью.

  Приложение
  к Правилам оказания
  услуг по перевозке лиц
  с инвалидностью
  автомобильным
  транспортом

Перечень объектов и пунктов назначения для предоставления услуг инватакси

      1) место работы лица с инвалидностью;

      2) учебные заведения лица с инвалидностью;

      3) местные представительные и исполнительные органы;

      4) суд, прокуратура;

      5) объекты социальной инфраструктуры;

      6) юридические консультации;

      7) нотариус;

      8) медицинские учреждения (за исключением случаев оказания срочной (неотложной) медицинской помощи);

      9) аэропорты, железнодорожные вокзалы, автовокзалы, морские и речные порты;

      10) организации, оказывающие специальные социальные услуги.

  приложение 2
  к приказу
  Министра индустрии и
  инфраструктурного развития
  Республики Казахстан
  от 22 сентября 2022 года
  № 521
  Приложение 6
  к Правилам перевозок
  пассажиров и багажа
  автомобильным
  транспортом
  Форма

Шкала оценки конкурсных предложений

      Шкала оценки конкурсных предложений на обслуживание маршрутов регулярных внутриреспубликанских автомобильных перевозок пассажиров и багажа

№ п/п

Показатель

Количество баллов

Доля предложенных подвижных составов менее 30 %

Доля предложенных подвижных составов от 30 % до 60 %

Доля предложенных подвижных составов более 60 %

1.*

Срок эксплуатации автобусов, микроавтобусов:


до 5 лет

+4

+8

+10

от 5 до 9 лет

+3

+2

+1

от 9 до 12 лет

+2

+1

+0,5

свыше 12 лет

0

0

0

1.1

При наличии автобусов, микроавтобусов со сроком эксплуатации до 3 лет (дополнительно)

+1 (за каждую единицу)

1.2

При наличии автобусов, микроавтобусов отечественного производства (дополнительно)

+ 5 (за каждую единицу)

1.3

При наличии автобусов, микроавтобусов, приспособленных для работы на природном газе заводом-изготовителем (дополнительно)

+ 5 (за каждую единицу)

1.4

При наличии автобусов, микроавтобусов:


в личной собственности;

+1,5 (за каждую единицу)

приобретенных перевозчиком в лизинг или кредит

+1 (за каждую единицу)

1.5

При наличии автобусов,
микроавтобусов с электродвигателями

+ 5 (за каждую единицу)

2.

Опыт работы перевозчика на регулярных автомобильных перевозках пассажиров и багажа (по виду по которым проводится конкурс):


до 3 лет

+1

от 3 до 8 лет

+3

свыше 8 лет

+5

3.

Наличие производственно- технической базы

собственная

арендованная

обслуживание на договорной основе

Производственный корпус




комплекс ТО (зона, участок)

+3

+0,7

+0,2

комплекс ТР:




посты

+3

+0,7

+0,2

производственные участки и цеха

+3

+0,7

+0,2

Складские помещения

+1

+0,5

+0,2

Автостоянка, в том числе:




открытая;

+1,5

+0,7

+0,3

закрытая

+2,5

+1

+0,5

Уборочно-моечный комплекс:




ручная мойка;

+0,7

+0,5

+0,2

Механизированная мойка

+1

+0,7

+0,5

Контрольно- технический пункт

+0,7

+0,2

+0,1

Административное здание (помещение)

+0,3

+0,1

0

Помещение или комната медпункта

+0,5

+0,3

+0,2

Бытовые корпуса и помещения для обслуживания работающих

+0,3

+0,1

0

4.

Система мер по замене автобусов, микроавтобусов:


отсутствует резервный подвижной состав, замена не производится;

-2

имеется резервный подвижной состав

+2

5.

Дополнительные предложения, улучшающие условия перевозки пассажиров:


возможность видео сопровождения в пути;

+0,5 (за каждую единицу)

Наличие подвижного состава, приспособленного от завода-изготовителя для перевозки лиц с инвалидностью, использующих кресла-коляски;

+1 (за каждую единицу)

наличие на автобусе (микроавтобусе) системы непрерывной передачи данных по каналам связи в режиме реального времени при осуществлении перевозок.

+1 (за каждую единицу)

      Шкала оценки конкурсных предложений на обслуживание маршрутов регулярных городских автомобильных перевозок пассажиров и багажа

№ п/п

Показатель

Количество баллов

Доля предложенных подвижных составов менее 30 %

Доля предложенных подвижных составов от 30 % до 60 %

Доля предложенных подвижных составов более 60 %

1.*

Срок эксплуатации автобусов, микроавтобусов:



до 5 лет

+4

+8

+10


от 5 до 9 лет

+3

+2

+1


от 9 до 12 лет

+2

+1

+0,5


свыше 12 лет

0

0

0

1.1

При наличии автобусов, микроавтобусов со сроком эксплуатации до 3 лет (дополнительно)

+1 (за каждую единицу)

1.2

При наличии автобусов, микроавтобусов отечественного производства (дополнительно)

+ 5 (за каждую единицу)

1.3

При наличии автобусов, микроавтобусов, приспособленных для работы на природном газе заводом-изготовителем (дополнительно)

+ 5 (за каждую единицу)

1.4

При наличии автобусов, микроавтобусов: в личной собственности;

+ 1,5 (за каждую единицу)


приобретенных перевозчиком в лизинг или кредит

+1 (за каждую единицу)

1.5

При наличии автобусов,
микроавтобусов с электродвигателями

+ 5 (за каждую единицу)

2.

Опыт работы перевозчика на регулярных городских автомобильных перевозках пассажиров и багажа:


до 3 лет

+1

от 3 до 8 лет

+3

свыше 8 лет

+5

3.

Наличие производственно- технической базы

собственная

арендованная

обслуживание на договорной основе

Производственный корпус:




комплекс ТО (зона, участок);

+3

+0,7

+0,2

комплекс ТР:




посты;

+3

+0,7

+0,2

производственные участки и цеха

+3

+0,7

+0,2

Складские помещения

+2

+0,3

+0,1

Автостоянка, в том числе:




открытая;

+1,5

+0,7

+0,3

закрытая

+2,5

+1

+0,5

Уборочно-моечный комплекс:




ручная мойка;

+0,7

+0,5

+0,2

механизированная мойка

+1

+0,7

+0,5

Контрольно-технический пункт

+0,7

+0,2

+0,1

Административное здание (помещение)

+0,3

+0,1

0

Помещение или комната медпункта

+0,5

+0,3

+0,2

Бытовые корпуса и помещения для обслуживания работающих

+0,3

+0,1

0

4.

Система мер по замене автобусов, микроавтобусов:


отсутствует резервный подвижной состав, замена не производится;

-2

имеется резервный подвижной состав

+2

5.

Дополнительные предложения, улучшающие условия перевозки пассажиров: Способ объявления остановок и информирования пассажиров:


посредством магнитной записи;

+1 (за каждую единицу)

посредством автобусного громкоговорящего устройства;

+0,7 (за каждую единицу)

объявляется кондуктором или водителем;

+0,1 (за каждую единицу)

Наличие подвижного состава, приспособленного от завода-изготовителя для перевозки лиц с инвалидностью, использующих кресла-коляски

+1 (за каждую единицу)

Наличие на автобусе (микроавтобусе) системы непрерывной передачи данных по каналам связи в режиме реального времени при осуществлении перевозок.

+1 (за каждую единицу)

      *Средний балл выводится путем оценки каждого автобуса (микроавтобуса) (без учета резервных) по сроку эксплуатации, по которым баллы суммируются и делятся на количество автобусов (микроавтобусов).