"Биоотын өндірісі бойынша мемлекеттік бақылау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парағын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2016 жылғы 12 тамыздағы № 358 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 24 тамыздағы № 381 бірлескен бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2022 жылғы 19 желтоқсандағы № 429 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2022 жылғы 20 желтоқсандағы № 131 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 21 желтоқсанда № 31185 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бірлескен бұйрық 01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі

      БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. "Биоотын өндірісі бойынша мемлекеттік бақылау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парағын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2016 жылғы 12 тамыздағы № 358 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 24 тамыздағы № 381 бiрлескен бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14272 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспесі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 141-бабының 5 және 6-тармақтарына және 143-бабы 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:";

      көрсетілген бірлескен бұйрыққа 1 және 2-қосымшалар осы бірлескен бұйрыққа 1 және 2-қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Аграрлық азық-түлік нарықтары және ауыл шаруашылығы өнімін қайта өңдеу департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық 2023 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануы тиіс.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің м.а.
А. Амрин
     
      Қазақстан Республикасының
Ауыл шаруашылығы министрі
Е. Карашукеев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасының

      Құқықтық статистика және

      арнайы есепке алу жөніндегі

      комитеті

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
м.а.
2022 жылғы 20 желтоқсандағы
№ 131 мен
Қазақстан Республикасының
Ауыл шаруашылығы министрі
2022 жылғы 19 желтоқсандағы
№ 429 бірлескен бұйрығына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2016 жылғы 12 тамыздағы
№ 358 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2016 жылғы 24 тамыздағы
№ 381 бірлескен бұйрығына
1-қосымша

Биоотын өндірісі саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Биоотын өндірісі саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары (бұдан әрі – Өлшемшарттар) бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды жүргізу үшін биоотын өндіру саласындағы бақылау субъектілерін (объектілерін) тәуекел дәрежелеріне жатқызу мақсатында Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 141-бабының 5 және 6-тармақтарына, 143-бабының 1-тармағына, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2022 жылғы 22 маусымдағы № 48 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 28577 болып тіркелген) бекітілген Реттеуші мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру қағидаларына және "Тексеру парағының нысанын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 31 шiлдедегi № 3 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17371 болып тіркелген) сәйкес әзірленді.

      2. Осы Өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) бақылау субъектілері (объектілері) – биоотын өндіруді жүзеге асыратын заңды тұлғалар;

      2) болмашы бұзушылық – бақылау субъектілерінің (объектілерінің) (биоотын өндірушілердің) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органына есептерді уақтылы ұсынбауы бөлігінде биоотын саласындағы нормативтік құқықтық актілерде белгіленген талаптарды бұзу;

      3) елеулі бұзушылық – бақылау субъектілерінің (объектілерінің) (биоотын өндірушілердің) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органына есептерді ұсынбауы, шикізаттың қауіпсіздігін ғылыми негізде растай отырып, оның генетикалық түрлендірілген көз (объекті) болып табылмайтындығын немесе генетикалық түрлендірілген көздерден (объектілерден) тұрмайтындығын және мемлекеттік тіркеуден өткенін растайтын тамақ шикізатына арналған құжаттардың болмауы, есепке алатын бақылау аспаптарының болмауы және олардың ақаулы жағдайда болуы бөлігінде биоотын саласындағы нормативтік құқықтық актілерде белгіленген талаптарды бұзу;

      4) өрескел бұзушылық – тамақ шикізатын кейіннен биоотынға қайта өңдеу үшін биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті орган белгілеген квотадан асатын көлемде пайдалану, биоотын өндірісі паспортының болмауы, биоотын өндіру үшін тамақ шикізаты құрамының сәйкес келуі (бидайдың 1 және 2-сыныптарын пайдалануға жол берілмейді) бөлігінде биоотын саласындағы нормативтік құқықтық актілерде белгіленген талаптарды бұзу;

      5) тәуекел – бақылау субъектісінің қызметі нәтижесінде адам өміріне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне оның салдарларының ауырлық дәрежесін ескере отырып зиян келтіру ықтималдығы;

      6) тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесі – биоотын өндірісі саласында тәуекелдің жол берілетін деңгейін қамтамасыз ете отырып, кәсіпкерлік еркіндігін ең төменгі ықтимал дәрежеде шектеу мақсатында кейін бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды жүзеге асыру үшін бақылау субъектілерін (объектілерін) тәуекел дәрежелері бойынша бөлу жолымен қолайсыз факторлардың туындау ықтималдығын төмендетуге бағытталған, сондай-ақ нақты бақылау субъектісі (объектісі) үшін тәуекел деңгейін өзгертуге және (немесе) мұндай бақылау субъектісін (объектісін) бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудан босатуға бағытталған басқарушылық шешімдерді қабылдау процесі;

      7) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі – субъективті өлшемшарттар) – нақты бақылау субъектісінің (объектісінің) қызметі нәтижелеріне байланысты бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      8) тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі – объективті өлшемшарттар) – биоотын өндірісі саласындағы бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын және жеке бақылау субъектісіне (объектісіне) тікелей тәуелді емес тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      9) тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары – бақылау субъектісінің тікелей қызметімен, салалық даму ерекшеліктерімен және осы дамуға әсер ететін факторлармен байланысты, бақылау субъектілерін (объектілерін) тәуекелдің әртүрлі дәрежелеріне жатқызуға мүмкіндік беретін сандық және сапалық көрсеткіштердің жиынтығы;

      10) тексеру парағы – бақылау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне қойылатын, олардың сақталмауы адамның өмірі мен денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне қатер төндіруге алып келетін талаптар тізбесі.

      3. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арұылы профилактикалық бақылауды жүзеге асыру кезінде тәуекелдерді басқару мақсаттары үшін бақылау субъектілерін (объектілерін) мынадай тәуекел дәрежелерінің (бұдан әрі – тәуекел дәрежелері) біріне жатқызады:

      1) жоғары тәуекел;

      2) орташа тәуекел;

      3) төмен тәуекел.

      4. Тәуекелдің жоғары және орташа дәрежелеріне жатқызылған бақылау субъектілеріне (объектілеріне) қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау, бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылау және жоспардан тыс тексеру жүргізіледі.

      Тәуекелдің төмен дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілері (объектілері) үшін бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық бақылау және жоспардан тыс тексеру жүргізіледі.

2-тарау. Бақылау субъектілеріне профилактикалық бақылау жүргізу кезінде тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру тәртібі

      5. Бақылау субъектілеріне (объектілеріне) профилактикалық бақылау жүргізу үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары объективті және субъективті өлшемшарттарды айқындау арқылы қалыптастырылады.

1-параграф. Объективті өлшемшарттар

      6. Объективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі жоғары бақылау субъектілеріне (объектілеріне) астықтан, қант қызылшасынан биоотын өндіретін бақылау субъектілері (объектілері) жатады.

      Объективті өлшемшарттар бойынша орта деңгейдегі бақылау субъектілеріне (объектілеріне) биологиялық түрде алынған шикізаттан (астық пен қант қызылшасын қоспағанда) биоотын өндіруді жүзеге асыратын бақылау субъектілері (объектілері) жатады.

      Объективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі төмен бақылау субъектілеріне (объектілеріне) астықтың тереңдете өңделген жанама өнімдері, органикалық қалдықтар болып табылатын биологиялық түрде алынған шикізаттан биоотын өндіруді жүзеге асыратын бақылау субъектілері (объектілері) жатады.

2-параграф. Субъективті өлшемшарттар

      7. Субъективті өлшемшарттарды айқындау мынадай кезеңдерді қолдана отырып жүзеге асырылады:

      1) дерекқор қалыптастыру және ақпарат жинау;

      2) ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалау.

      8. Дерекқорды қалыптастыру және ақпарат жинау Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзатын бақылау субъектілерін (объектілерін) анықтау үшін қажет.

      Тәуекел дәрежесін бағалау үшін мынадай ақпарат көздері пайдаланылады:

      1) бақылау субъектісі ұсынатын есептілік пен мәліметтер мониторингінің нәтижелері;

      2) бақылау субъектілеріне (объектілеріне) алдыңғы жүргізілген жоспардан тыс тексерулер мен бару арқылы профилактикалық бақылаудың нәтижелері.

      9. Тәуекел дәрежесін бағалау үшін мыналар пайдаланылады:

      1) осы Өлшемшарттарға 1-қосымшаға сәйкес "Бақылау субъектілері ұсынатын есептілік пен мәліметтер мониторингінің нәтижелері" ақпараттық көзі бойынша субъективті өлшемшарттар;

      2) осы Өлшемшарттарға 2-қосымшаға сәйкес "Бақылау субъектілеріне (объектілеріне) алдыңғы жүргізілген жоспардан тыс тексерулер мен бару арқылы профилактикалық бақылаудың нәтижелері" ақпараттық көзі бойынша субъективті өлшемшарттар.

      10. Қолда бар ақпарат көздері негізінде субъективті өлшемшарттар үш бұзушылық дәрежесіне бөлінеді: өрескел, елеулі, болмашы.

      11. Қолданылатын ақпарат көздерінің басымдығын негізге ала отырып, субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткішін есептеу тәртібіне сәйкес осы Өлшемшарттардың 3-тарауына сәйкес субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі.

      Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша бақылау субъектісі (объектісі):

      1) тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 71-ден 100-ді қоса алғанға дейін болған кезде – тәуекелдің жоғары дәрежесіне;

      2) тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 31-ден 70-ті қоса алғанға дейін болған кезде – тәуекелдің орташа дәрежесіне;

      3) тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 0-ден 30-ты қоса алғанға дейін болған кезде – тәуекелдің төмен дәрежесіне жатқызылады.

3-параграф. Тәуекелдерді басқару

      12. Адал бақылау субъектілерін көтермелеу және бұзушыларға бақылауды шоғырландыру қағидатын іске асыру мақсатында бақылау субъектілеріне (объектілеріне) субъективті өлшемшарттарды қолдану арқылы осы Өлшемшарттардың 18-тармағында айқындалатын кезеңге бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізуден босатылады.

      13. Егер Қазақстан Республикасының заңдарында және осы Өлшемшарттарда бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудан босату жағдайлары айқындалған болса, онда бақылау субъектілері (объектілері) ақпараттық жүйені қолдана отырып, биоотын өндіру саласындағы жоғары тәуекел дәрежесінен орташа тәуекел дәрежесіне немесе орташа тәуекел дәрежесінен төмен тәуекел дәрежесіне ауыстырылады.

      14. Тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесі бақылау субъектілерін (объектілерін) тәуекелдің нақты дәрежелеріне жатқызатын және бақылау іс-шараларын жүргізу тізімдерін қалыптастыратын ақпараттық жүйелер пайдаланыла отырып жүргізіледі, сондай-ақ мемлекеттік статистикаға, ведомстволық статистикалық байқаудың қорытындыларына, сондай-ақ ақпараттық құралдарға негізделеді.

      Тәуекелдерді бағалау мен басқарудың ақпараттық жүйесі болмаған кезде оларға қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүзеге асырылатын бақылау субъектілері (объектілері) санының ең аз жол берілетін шегі биоотын өндіру саласындағы осындай бақылау субъектілерінің жалпы санының бес пайызынан аспауы тиіс.

3-тарау. Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткішін есептеу тәртібі

      15. Бір өрескел бұзушылық анықталған кезде бақылау субъектісіне тәуекел дәрежесінің 100 көрсеткіші теңестіріледі және оған қатысты талаптарға бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.

      Өрескел бұзушылықтар анықталған кезде, тәуекел дәрежесінің көрсеткішін айқындау үшін елеулі және болмашы дәрежедегі бұзушылықтар бойынша жиынтық көрсеткіш есептеледі.

      Елеулі бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады және бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      SРз = (SР2 х 100/SР1) х 0,7,

      мұнда:

      SР3 – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      ЅР1 - елеулі бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      ЅР2 - анықталған елеулі бұзушылықтардың саны;

      Болмашы бұзушылықтардың көрсеткішін айқындау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады және бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      SРн = (SР2 х 100/SР1) х 0,3,

      мұнда:

      ЅРн – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші;

      ЅР1 – болмашы бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      ЅР2 – анықталған болмашы бұзушылықтардың саны;

      Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші (SР) 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және мына формула бойынша елеулі және болмашы бұзушылықтардың көрсеткіштерін қосу арқылы айқындалады:

      SР = SРз + SРн,

      мұнда:

      SР – тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;

      SР3 – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SРн – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші.

      Жалпы көрсеткіштің алынған мәні осы Өлшемшарттардың 11-тармағына сәйкес бақылау субъектісін белгілі бір тәуекел дәрежесіне жатқызу үшін негіз болып табылады.

4-тарау. Қорытынды ережелер

      16. Субъективті өлшемшарттарды талдау және бағалау ең жоғары әлеуетті тәуекелі бар бақылау субъектісіне (объектісіне) қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) профилактикалық бақылауды жүргізуді шоғырландыруға мүмкіндік береді.

      Талдау және бағалау кезінде нақты бақылау субъектісіне (объектісіне) қатысты бұрын ескерілген және пайдаланылған субъективті өлшемшарттардың деректері не Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 178-бабы 1-тармағына сәйкес талап қою мерзімі өткен деректер қолданылмайды.

      17. Алдыңғы жүргізілген бару арқылы профилактикалық бақылаудың қорытындылары бойынша берілген бұзушылықтарды толық көлемде жойған бақылау субъектілеріне қатысты мемлекеттік бақылаудың кезекті кезеңіне арналған тізімдерді қалыптастыру кезінде оларды қосуға жол берілмейді.

      18. Бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылаудың жиілігі субъективті өлшемшарттар бойынша алынатын мәліметтерге жүргізілетін талдау мен бағалаудың нәтижелері бойынша айқындалады және жылына екі реттен жиілетпеу керек.

      19. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау Кодекстің 144-2-бабы 4-тармағына сәйкес қалыптастырылатын бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізудің жартыжылдық тізімдері негізінде жүргізіледі.

  Биоотын өндірісі саласындағы
тәуекел дәрежесін бағалау
өлшемшарттарына
1-қосымша

"Бақылау субъектілері ұсынатын есептілік пен мәліметтер мониторингінің нәтижелері" ақпараттық көзі бойынша субъективті өлшемшарттар

Өлшемшарттардың атауы

Бұзушылық дәрежесі

1.

Биоотын өндірушілердің облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органына есептерді ұсынбауы

елеулі

  Биоотын өндірісі саласындағы
тәуекел дәрежесін бағалау
өлшемшарттарына
2-қосымша

"Бақылау субъектілеріне (объектілеріне) алдыңғы жүргізілген жоспардан тыс тексерулер мен бару арқылы профилактикалық бақылаудың нәтижелері" ақпараттық көзі бойынша субъективті өлшемшарттар

Өлшемшарттардың атауы

Бұзушылық дәрежесі

Ауырлық дәрежесі төменде санамаланған талаптар сақталмаған кезде белгіленеді:

1.

Тамақ шикізатын кейіннен биоотынға қайта өңдеу үшін биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті орган белгілеген квотадан аспайтын көлемде пайдалану

өрескел

2.

Биоотын өндірісіне арналған тамақ шикізаты құрамының сәйкес келуі (1 және 2-сыныпты бидайды тамақ шикізаты ретінде пайдалануға тыйым салынады)

өрескел

3.

Биоотын өндірісі паспортының болуы

өрескел

4.

Биоотынды өндіру көлемін есепке алатын бақылау аспаптарының болуы және олардың ақаусыз жай-күйі

елеулі

5.

Шикізаттың қауіпсіздігін ғылыми негізде растай отырып, оның генетикалық түрлендірілген көздер (объектілер) болып табылмайтындығын немесе генетикалық түрлендірілген көздерден (объектілерден) тұрмайтындығын және мемлекеттік тіркеуден өткенін растайтын тамақ шикізатына арналған құжаттардың болуы

елеулі

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
м.а.
2022 жылғы 20 желтоқсандағы
№ 131 мен
Қазақстан Республикасының
Ауыл шаруашылығы министрі
2022 жылғы 19 желтоқсандағы
№ 429 бірлескен бұйрығына
2-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
2016 жылғы 12 тамыздағы
№ 358 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2016 жылғы 24 тамыздағы
№ 381 бірлескен бұйрығына
2-қосымша

Тексеру парағы

      биоотын өндірісі саласындағы мемлекеттік бақылау аясындағы Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 138-бабына сәйкес биоотын өндірісін жүзеге асыратын бақылау субъектісіне (объектісіне) қатысты

      __________________________________________________________________________

      тексерілетін субъектілердің (объектілердің) біртекті тобының атауы

      Тексеруді/бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып профилактикалық

      бақылауды тағайындаған мемлекеттік орган_______________________________

      __________________________________________________________________________

      Текеруді/бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып профилактикалық

      бақылауды тағайындау туралы акт

      __________________________________________________________________

      №, күні

      Бақылау субъектісінің (объектісінің) атауы _____________________________________

      __________________________________________________________________________

      Бақылау субъектісінің (объектісінің) бизнес-сәйкестендіру нөмірі

      __________________________________________________________________________

      Орналасқан мекенжайы _____________________________________________________

Талаптар тізбесі

Талаптарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес келмейді

1

2

3

4

1.

Тамақ шикізатын кейіннен биоотынға қайта өңдеу үшін биоотын өндірісі саласындағы уәкілетті орган белгілеген квотадан аспайтын көлемде пайдалану



2.

Биоотын өндірісіне арналған тамақ шикізаты құрамының сәйкес келуі (1 және 2-сыныпты бидайды тамақ шикізаты ретінде пайдалануға тыйым салынады)



3.

Биоотын өндірісі паспортының болуы



4.

Биоотынды өндіру көлемін есепке алатын бақылау аспаптарының болуы және олардың ақаусыз жай-күйі



5.

Шикізаттың қауіпсіздігін ғылыми негізде растай отырып, оның генетикалық түрлендірілген көздер (объектілер) болып табылмайтындығын немесе генетикалық түрлендірілген көздерден (объектілерден) тұрмайтындығын және мемлекеттік тіркеуден өткенін растайтын тамақ шикізатына арналған құжаттардың болуы



      Лауазымды адам (дар) ____________________ ____________________________

                                          лауазымы                   қолы

      ____________________________________________________________________

      аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

      Бақылау субъектісінің басшысы _________________ _______________________

                                          лауазымы                   қолы

      ____________________________________________________________________

      аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

О внесении изменений в совместный приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 12 августа 2016 года № 358 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 августа 2016 года № 381 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочного листа в сфере государственного контроля в области производства биотоплива"

Совместный приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 19 декабря 2022 года № 429 и и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 20 декабря 2022 года № 131. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 21 декабря 2022 года № 31185

      Примечание ИЗПИ!
      Вводится в действие с 01.01.2023

      ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Внести в совместный приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 12 августа 2016 года № 358 и исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 августа 2016 года № 381 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочного листа в сфере государственного контроля в области производства биотоплива" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 14272) следующие изменения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с пунктами 5 и 6 статьи 141 и пунктом 1 статьи 143 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЕМ:";

      приложения 1 и 2 к указанному совместному приказу изложить в новой редакции согласно приложениям 1 и 2 к настоящему совместному приказу.

      2. Департаменту агропродовольственных рынков и переработки сельскохозяйственной продукции Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан.

      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие с 1 января 2023 года и подлежит официальному опубликованию.

      И.о. министра национальной экономики
Республики Казахстан
__________ А. Амрин
      Министр сельского хозяйства
Республики Казахстан
__________ Е. Карашукеев

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет по правовой статистике
и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан

  Приложение 1
к совместному приказу
И.о. министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 20 декабря 2022 года № 131
и Министр сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 19 декабря 2022 года № 429
  Приложение 1
к совместному приказу
Заместителя Премьер-Министра
Республики Казахстан
– Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 12 августа 2016 года № 358
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 24 августа 2016 года № 381

Критерии оценки степени риска в области производства биотоплива

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Критерии оценки степени риска в области производства биотоплива (далее – Критерии) разработаны в соответствии с пунктами 5 и 6 статьи 141, пунктом 1 статьи 143 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан (далее – Кодекс), Правилами формирования регулирующими государственными органами системы оценки и управления рисками, утвержденными приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 22 июня 2022 года № 48 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 28577), и приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 июля 2018 года № 3 "Об утверждении формы проверочного листа" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 17371), в целях отнесения субъектов (объектов) контроля в области производства биотоплива к степеням риска для проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля.

      2. В настоящих Критериях используются следующие понятия:

      1) субъекты (объекты) контроля – юридические лица, осуществляющие производство биотоплива;

      2) незначительное нарушение – нарушение требований, установленных нормативными правовыми актами в области биотоплива, в части несвоевременного представления субъектами (объектами) контроля (производителями биотоплива) отчетов в местный исполнительный орган области, города республиканского значения и столицы;

      3) значительное нарушение – нарушение требований, установленных нормативными правовыми актами в области биотоплива, в части не представления субъектами (объектами) контроля (производителями биотоплива) отчетов в местный исполнительный орган области, города республиканского значения и столицы, отсутствия документов на пищевое сырье, подтверждающих, что сырье не является генетически модифицированным источником (объектом) или содержащим генетически модифицированные источники (объекты) с научно обоснованным подтверждением их безопасности и проведения государственной регистрации; отсутствия контрольных приборов учета объемов производства биотоплива и их не исправное состояние;

      4) грубое нарушение – нарушение требований, установленных нормативными правовыми актами в области биотоплива, в части использования пищевого сырья для последующей переработки в биотопливо в объеме, превышающем квоту, установленную уполномоченным органом в области производства биотоплива; отсутствия паспорта производства биотоплива; соответствия состава пищевого сырья для производства биотоплива (не допускается использование 1 и 2 классов пшеницы);

      5) риск – вероятность причинения вреда в результате деятельности субъекта контроля жизни или здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий;

      6) система оценки и управления рисками – процесс принятия управленческих решений, направленных на снижение вероятности наступления неблагоприятных факторов путем распределения субъектов (объектов) контроля по степеням риска для последующего осуществления профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля с целью минимально возможной степени ограничения свободы предпринимательства, обеспечивая при этом допустимый уровень риска в области производства биотоплива, а также направленных на изменение уровня риска для конкретного субъекта (объекта) контроля и (или) освобождения такого субъекта (объекта) контроля от профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля;

      7) субъективные критерии оценки степени риска (далее – субъективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в зависимости от результатов деятельности конкретного субъекта (объекта) контроля;

      8) объективные критерии оценки степени риска (далее – объективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в области производства биотоплива и не зависящие непосредственно от отдельного субъекта (объекта) контроля;

      9) критерии оценки степени риска – совокупность количественных и качественных показателей, связанных с непосредственной деятельностью субъекта контроля, особенностями отраслевого развития и факторами, влияющими на это развитие, позволяющих отнести субъекты (объекты) контроля к различным степеням риска;

      10) проверочный лист – перечень требований, предъявляемых к деятельности субъектов (объектов) контроля, несоблюдение которых влечет за собой угрозу жизни и здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, государства.

      3. Для целей управления рисками при осуществлении профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля субъекты (объекты) контроля относятся к одной из следующих степеням риска (далее – степени риска):

      1) высокий риск;

      2) средний риск;

      3) низкий риск.

      4. В отношении субъектов (объектов) контроля, отнесенных к высокой и средней степеням риска, проводятся профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля, профилактический контроль без посещения субъекта (объекта) контроля и внеплановая проверка.

      Для субъектов (объектов) контроля, отнесенных к низкой степени риска, проводятся профилактический контроль без посещения субъекта (объекта) контроля и внеплановая проверка.

Глава 2. Порядок формирования системы оценки и управления рисками при проведении профилактического контроля субъектов контроля

      5. Критерии оценки степени риска для проведения профилактического контроля субъектов (объектов) контроля формируются посредством определения объективных и субъективных критериев.

Параграф 1. Объективные критерии

      6. По объективным критериям к субъектам (объектам) контроля высокой степени риска относятся субъекты (объекты) контроля, осуществляющие производство биотоплива из зерна, сахарной свеклы.

      По объективным критериям к субъектам (объектам) контроля средней степени относятся субъекты (объекты) контроля, осуществляющие производство биотоплива из сырья биологического происхождения (за исключением зерна и сахарной свеклы).

      По объективным критериям к субъектам (объектам) контроля с низкой степенью риска относятся субъекты (объекты) контроля, осуществляющие производство биотоплива из сырья биологического происхождения, представляющего собой побочные продукты глубокой переработки зерна, органические отходы.

Параграф 2. Субъективные критерии

      7. Определение субъективных критериев осуществляется с применением следующих этапов:

      1) формирование базы данных и сбор информации;

      2) анализ информации и оценка рисков.

      8. Формирование базы данных и сбор информации необходимы для выявления субъектов (объектов) контроля нарушающих законодательство Республики Казахстан.

      Для оценки степени риска используются следующие источники информации:

      1) результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля;

      2) результаты предыдущих внеплановых проверок и профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля.

      9. Для оценки степени риска используются:

      1) субъективные критерии по информационному источнику "Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектами контроля" согласно приложению 1 к настоящим Критериям;

      2) субъективные критерии по информационному источнику "Результаты предыдущих внеплановых проверок и профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля" согласно приложению 2 к настоящим Критериям.

      10. На основании имеющихся источников информации субъективные критерии подразделяются на три степени нарушения: грубые, значительные, незначительные.

      11. Исходя из приоритетности применяемых источников информации в соответствии с порядком расчета общего показателя степени риска по субъективным критериям в соответствии с главой 3 настоящих Критериев рассчитывается общий показатель степени риска по субъективным критериям по шкале от 0 до 100.

      По показателям степени риска субъект (объект) контроля относится:

      1) к высокой степени риска – при показателе степени риска от 71 до 100 включительно;

      2) к средней степени риска – при показателе степени риска от 31 до 70 включительно;

      3) к низкой степени риска – при показателе степени риска от 0 до 30 включительно.

Параграф 3. Управление рисками

      12. В целях реализации принципа поощрения добросовестных субъектов контроля и концентрации контроля на нарушителях субъекты (объекты) контроля освобождаются от проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля на период, определяемый пунктом 18 настоящих Критериев, посредством применения субъективных критериев.

      13. Субъекты (объекты) контроля переводятся с применением информационной системы с высокой степени риска в среднюю степень риска или со средней степени риска в низкую степень риска в области производства биотоплива в случаях, если в законах Республики Казахстан и в настоящих Критериях определены случаи освобождения от профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля.

      14. Система оценки и управления рисками ведется с использованием информационных систем, относящих субъекты (объекты) контроля к конкретным степеням риска и формирующих списки проведения контрольных мероприятий, а также основывается на государственной статистике, итогах ведомственного статистического наблюдения, а также информационных инструментах.

      При отсутствии информационной системы оценки и управления рисками минимально допустимый порог количества субъектов (объектов) контроля, в отношении которых осуществляются профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля, не должен превышать пяти процентов от общего количества таких субъектов контроля в области производства биотоплива.

Глава 3. Порядок расчета общего показателя степени риска по субъективным критериям

      15. При выявлении одного грубого нарушения субъекту контроля приравнивается показатель степени риска 100 и в отношении него проводится профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля.

      При выявлении грубых нарушений определения показателя степени риска рассчитывается суммарным показателем по нарушениям значительной и незначительной степени.

      При определении показателя значительных нарушений применяется коэффициент 0,7 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      SРз = (SР2 х 100/SР1) х 0,7,

      где:

      SРз – показатель значительных нарушений;

      SР1 – требуемое количество значительных нарушений;

      SР2 – количество выявленных значительных нарушений;

      При определении показателя незначительных нарушений применяется коэффициент 0,3 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      SРн = (SР2 х 100/SР1) х 0,3,

      где:

      SРн – показатель незначительных нарушений;

      SР1 – требуемое количество незначительных нарушений;

      SР2 – количество выявленных незначительных нарушений;

      Общий показатель степени риска (SР) рассчитывается по шкале от 0 до 100 и определяется путем суммирования показателей значительных и незначительных нарушений по следующей формуле:

      SР = SРз + SРн,

      где:

      SР – общий показатель степени риска;

      SРз – показатель значительных нарушений;

      SРн – показатель незначительных нарушений.

      Полученное значение общего показателя является основанием отнесения субъекта контроля к определенной степени риска в соответствии с пунктом 11 настоящих Критериев.

Глава 4. Заключительные положения

      16. Анализ и оценка субъективных критериев позволяет сконцентрировать проведение профилактического контроля субъекта (объекта) контроля в отношении субъекта (объекта) контроля с наибольшим потенциальным риском.

      При анализе и оценке не применяются данные субъективных критериев, ранее учтенные и использованные в отношении конкретного субъекта (объекта) контроля либо данные, по которым истек срок исковой давности в соответствии с пунктом 1 статьи 178 Гражданского кодекса Республики Казахстан.

      17. В отношении субъектов контроля, устранивших в полном объеме выданные нарушения по итогам проведенного предыдущего профилактического контроля с посещением, не допускается включение их при формировании списков на очередной период государственного контроля.

      18. Кратность проведения профилактического контроля с посещением субъекта контроля определяется по результатам проводимого анализа и оценки получаемых сведений по субъективным критериям, но не чаще двух раз в год.

      19. Профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля проводится на основании полугодовых списков проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля, формируемых в соответствии с пунктом 4 статьи 144-2 Кодекса.

  Приложение 1
к Критериям оценки степени
риска в области производства
биотоплива

Субъективные критерии по информационному источнику
"Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектами контроля"

Наименование критериев

Степень нарушения

1.

Не представление производителями биотоплива отчетов в местный исполнительный орган области, города республиканского значения и столицы

значительное

  Приложение 2
к Критериям оценки степени
риска в области производства
биотоплива

Субъективные критерии по информационному источнику
"Результаты предыдущих внеплановых проверок и профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля"

Наименование критериев

Степень нарушения

Степень тяжести устанавливается при несоблюдении нижеперечисленных требований:

1.

Использование пищевого сырья для последующей переработки в биотопливо в объеме не превышающем квоту, установленную уполномоченным органом в области производства биотоплива

грубое

2.

Соответствие состава пищевого сырья для производства биотоплива (запрещается использование в качестве пищевого сырья пшеницу 1 и 2 классов)

грубое

3.

Наличие паспорта производства биотоплива

грубое

4.

Наличие контрольных приборов учета объемов производства биотоплива и их исправное состояние

значительное

5.

Наличие документов на пищевое сырье, подтверждающих, что сырье не является генетически модифицированным источником (объектом) или содержащим генетически модифицированные источники (объекты) с научно обоснованным подтверждением их безопасности и проведения государственной регистрации

значительное

  Приложение 2
к совместному приказу
И.о. министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 20 декабря 2022 года № 131
и Министр сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 19 декабря 2022 года № 429
  Приложение 2
к совместному приказу
Заместителя Премьер-Министра
Республики Казахстан
– Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 12 августа 2016 года № 358
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 24 августа 2016 года № 381

Проверочный лист

      в сфере государственного контроля в области производства биотоплива
в соответствии со статьей 138 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан
в отношении субъекта (объекта) контроля, осуществляющего производство биотоплива
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
наименование однородной группы субъектов (объектов) контроля
Государственный орган, назначивший проверку/профилактический контроль
с посещением субъекта (объекта) контроля
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Акт о назначении проверки/профилактического контроля с посещением субъекта
(объекта) контроля
______________________________________________________________________
№, дата
Наименование субъекта (объекта) контроля
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Бизнес-идентификационный номер субъекта (объекта) контроля
______________________________________________________________________
Адрес места нахождения ________________________________________________

Перечень требований

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1

2

3

4

1.

Использование пищевого сырья для последующей переработки в биотопливо в объеме не превышающем квоту, установленную уполномоченным органом в области производства биотоплива



2.

Соответствие состава пищевого сырья для производства биотоплива (запрещается использование в качестве пищевого сырья пшеницу 1 и 2 классов)



3.

Наличие паспорта производства биотоплива



4.

Наличие контрольных приборов учета объемов производства биотоплива и их исправное состояние



5.

Наличие документов на пищевое сырье, подтверждающих, что сырье не является генетически модифицированным источником (объектом) или содержащим генетически модифицированные источники (объекты) с научно обоснованным подтверждением их безопасности и проведения государственной регистрации



      Должностное (ые) лицо (а)
_________________________________ ___________
должность подпись
____________________________________________
фамилия, имя, отчество (при наличии)
Руководитель субъекта контроля
_______________________________ _____________
должность подпись
_____________________________________________
фамилия, имя, отчество (при наличии)