"Бюджет түсімдерін болжау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 21 қаңтардағы № 34 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2023 жылғы 10 наурыздағы № 31 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 10 наурызда № 32040 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Бюджет түсімдерін болжау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 21 қаңтардағы № 34 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10322 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бюджет түсімдерін болжау әдістемесінде:

      12-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "12. Бюджет кодексінің 49-бабына сәйкес мұнай секторы ұйымдарынан түсетін түсімдерді қоспағанда, мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкілетті орган бюджеттi атқару жөнiндегi орталық уәкілетті органмен бірлесіп, бекітетін тізбе бойынша ірі кәсіпкерлік субъектілерінен түсетін корпоративтік табыс салығы бойынша болжам (бұдан әрі – ірі кәсіпкерлік субъектілерінен түсетін КТС) ӘЭДБ-ның мұнай емес сектордың, ӘЭДБ-ның мұнай екінші және үшінші сектордың жалпы қосылған құн (бұдан әрі – ЖҚҚ) көлемі, салықтың тиімді мөлшерлемесі негізінде мынадай формула бойынша айқындалады:

      KРNб = KРNб1 + KРNб2, мұндағы:

      KРNб – ірі кәсіпкерлік субъектілерінен түсетін КТС жалпы болжамды сомасы;

      KРNб1 = (Vжққ(б.) * Sесеп) + NA, мұндағы:

      KРNб1 – мұнай емес сектордың ірі кәсіпкерлік субъектілерінен түсетін КТС болжамды сомасы;

      Vжққ(п.) – мұнай емес сектордың ЖҚҚ болжамды көлемі;

      Sесеп – есепті қаржылық жылдағы мұнай емес сектордың ірі кәсіпкерлік субъектілерінен түсетін КТС тиімді мөлшерлемесі, %;

      NA – салықтық және кедендік әкімшілендіру (номиналды мәнде мұнай емес сектордың ЖҚҚ-ға 0,3%);

      бұл ретте:

      Sесеп = KРNесеп/Vжққ(есеп) * 100, мұндағы:

      KРNесеп – есепті қаржылық жылдағы мұнай емес сектордың ірі кәсіпкерлік субъектілерінен түсетін КТС іс жүзіндегі түсімдері;

      Vжққ(есеп) – есепті қаржылық жылдағы мұнай емес сектордың ЖҚҚ көлемі.

      2) KРNб2 = ((Vжққ(б.м2) + Vжққ(б.м3) )* Sесеп) + NA, мұндағы:

      KРNб2 – екінші және үшінші мұнай секторының ЖҚҚ қалыптастыратын, ірі кәсіпкерлік субъектілерінен түсетін КТС болжамды сомасы;

      Vжққ(п.м2) – мұнайлы екінші сектордың ЖҚҚ болжамды көлемі;

      Vжққ(п.м3) – мұнайлы үшінші сектордың ЖҚҚ болжамды көлемі;

      Sесеп – есепті қаржылық жылдағы екінші және үшінші мұнай секторының ЖҚҚ қалыптастыратын, ірі кәсіпкерлік субъектілерінен түсетін КТС тиімді мөлшерлемесі, %;

      NA – салықтық және кедендік әкімшілендіру (ӘЭДБ-ның номиналды мәнде мұнайлы екінші және үшінші сектордың ЖҚҚ 0,3%);

      бұл ретте:

      Sесеп = KРNесеп/(Vжққ(есеп.м2) + Vжққ(есеп.м3)) * 100, мұндағы:

      KРNесеп – есепті қаржылық жылдағы екінші және үшінші мұнай секторының ЖҚҚ қалыптастыратын, ірі кәсіпкерлік субъектілерінен түсетін КТС іс жүзіндегі түсімдері;

      Vжққ(есеп.м2) – есепті қаржылық жылдағы ӘЭДБ-ның мұнайлы екінші сектордың ЖҚҚ көлемі;

      Vжққ(есеп.м3) – есепті қаржылық жылдағы ӘЭДБ-ның мұнайлы үшінші сектордың ЖҚҚ көлемі.";

      15 және 16-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "15. Қазақстан Республикасының аумағында өндірілген тауарларға, орындалған жұмыстарға және көрсетілген қызметтерге салынатын қосылған құн салығы (бұдан әрі – ҚҚС) бойынша болжам ӘЭДБ-ға сәйкес болжамды жалпы ішкі өнім (бұдан әрі – ЖІӨ) және тиімді мөлшерлеме негізінде мынадай формула бойынша айқындалады:

      NDSішкі(б) = (Vжіө(б) * S) – X(б) + NA, мұндағы:

      NDSішкі(б) – ҚҚС болжамды сомасы;

      Vжіө(б) – ЖІӨ болжамды көлемі;

      S – 2,4 % мөлшеріндегі ҚҚС тиімді мөлшерлемесі;

      X(б) – ҚҚС болжамды қайтару сомасы (орта есеппен үш жылда немесе уәкілетті органның деректері);

      NA – салықтық және кедендік әкімшілендіру (номиналды мәнде ЖІӨ 0,2%).

      16. Қазақстан Республикасының аумағына импортталатын тауарларға салынатын ҚҚС бойынша болжам ӘЭДБ-на сәйкес болжанатын импорт көлемінің, АҚШ долларына қатысты теңге бағамының және тиімді мөлшерлемесінің негізінде мынадай формула бойынша айқындалады:

      NDSим(б) = (Vим(б) * S(есеп) ) + NA, мұндағы:

      NDSим(б) – импортталатын тауарларға ҚҚС болжамды сомасы;

      Vим(б) – импорттың болжамды көлемі, теңге;

      S(есеп) – есепті қаржылық жыл ішіндегі тиімді мөлшерлеме, %;

      NA – салықтық әкімшілендіру (импорт көлеміне 0,2%),

      бұл ретте:

      S(есеп)= NDSим(есеп) /Vим(есеп) * 100, мұндағы:

      NDSим(есеп) – есепті қаржылық жыл ішіндегі импортталатын тауарларға салынатын ҚҚС іс жүзіндегі түсімдері;

      Vим(есеп) – есепті қаржылық жыл бойынша импорттың көлемі, теңге";

      22-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "22. Мұнай секторы ұйымдарын қоспағанда, жер қойнауын пайдаланушылардан бонустар түсімдерінің болжамы соңғы үш жылғы түсімдер серпіні негізінде анықталады.";

      2-тарауда:

      8-параграф алып тасталсын;

      29-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "29. Бюджет кодексінің 49-бабына сәйкес республикалық бюджетке есептелетін басқа да төлемдерге мыналар жатады:

      қалааралық және (немесе) халықаралық телефон байланысын, сондай-ақ ұялы байланысты бергені үшін төлемақы;

      радиожиілік спектрін пайдаланғаны үшін төлемақы;

      республикалық маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды пайдаланғаны үшін төлемақы;

      цифрлық майнинг үшін төлемақы;

      Қазақстан Республикасының аумағы бойынша автокөлiк құралдарының жүрiп өткенi үшiн алым;

      телевизия және радио хабарларын тарату ұйымдарына радиожиілік спектрін пайдалануға рұқсат берілгені үшін алым;

      банк және сақтандыру нарықтарына қатысушылар үшін рұқсат беру құжаттарын, келісім бергені үшін алым;

      азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалануды және авиация қызметін реттейтін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген сертификаттау талаптарына сәйкестігіне беретін сертификаттарды бергені үшін алым;

      дәрілік заттардың және медициналық бұйымдардың мемлекеттік тіркелгені, сондай-ақ олардың қайта тіркелгені үшін алым;

      теле-, радиоарнаны, мерзімді баспасөз басылымын, ақпараттық агенттікті және желілік басылымды есепке қойғаны үшін алым;

      ғарыш объектілерін және оларға құқықтарды мемлекеттік тіркеу үшін алым;

      көмірсутектер саласындағы жекелеген кіші қызмет түрлерімен айналысу құқығына байланысты лицензия берілгені үшін лицензиялық алым;

      "Астана" халықаралық қаржы орталығының инвестициялық резиденті болып табылатын шетелдіктің немесе азаматтығы жоқ адамның резиденттігін растайтын құжаттың берілгені үшін алым;

      мемлекеттік баж;

      ойын бизнесі салығы.";

      4-тарау мынадай мазмұндағы 9-1-параграфпен толықтырылсын:

      "9-1-параграф. Тарихи шығындарды өтеу бойынша төлем

      76-1. Тарихи шығындарды өтеу бойынша төлем түсімдерінің болжамы орташа есептеу әдісімен мынадай формула бойынша айқындалады:

      Piб = Piбағ. * Trорт., мұндағы:

      Piб – тарихи шығындарды өтеу бойынша төлемнің болжамды сомасы;

      Piбағ. – ағымдағы қаржы жылы бойынша тарихи шығындарды өтеу бойынша төлемді бағалау;

      Trорт. – үш жылдағы орташа өсу қарқыны, %,

      бұл ретте:

      Trорт. = (Trесеп(1жыл) + Trесеп(2жыл) + Trесеп(3жыл))/3, мұндағы:

      Trесеп(1жыл) – бірінші жылғы тарихи шығындарды өтеу бойынша төлем түсімдерінің өсу қарқыны, %;

      Trесеп(2жыл) – екінші жылғы тарихи шығындарды өтеу бойынша төлем түсімдерінің өсу қарқыны, %;

      Trесеп(3жыл) – үшінші жылғы тарихи шығындарды өтеу бойынша төлем түсімдерінің өсу қарқыны, %.";

      77-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "77. Бюджет кодексінің 50, 51 және 52-баптарына сәйкес облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың бюджеттеріне есептелетін төлемдер мен алымдарға мыналар жатады:

      жер үсті көздерінің су ресурстарын пайдаланғаны үшін төлемақы;

      орманды пайдаланғаны үшiн төлемақы;

      жануарлар дүниесін пайдаланғаны үшін төлемақы;

      жергілікті маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды пайдаланғаны үшін төлемақы;

      жер учаскелерін пайдаланғаны үшін төлемақы;

      қоршаған ортаға жағымсыз әсер еткені үшін төлемақы;

      өсімдіктер дүниесін арнайы пайдалану тәртібімен өсімдік ресурстарын пайдаланғаны үшін төлемақы;

      жекелеген қызмет түрлерімен айналысу құқығы үшін алым (жекелеген қызмет түрлерімен айналысуға арналған лицензияларды бергені үшін алым);

      сыртқы (көрнекі) жарнаманы республикалық маңызы бар қаладағы, астанадағы үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумақтары арқылы өтетін жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнде орналастырғаны үшін төлемақы;

      сыртқы (көрнекі) жарнаманы облыстық маңызы бар қаладағы үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, облыстық маңызы бар қаланың аумағы арқылы өтетін жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде орналастырғаны үшін төлемақы;

      Қазақстан Республикасына шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсатты бергені немесе ұзартқаны үшін алым;

      қызметтің жекелеген түрлерiмен айналысуға лицензияларды пайдаланғаны үшін төлемақы;

      коммерциялық ұйымдарды қоспағанда, заңды тұлғаларды, олардың филиалдары мен өкілдіктерін мемлекеттік (есептік) тіркегені, сондай-ақ оларды қайта тіркегені үшін алым;

      жылжымалы мүлік кепілін және кеменің ипотекасын мемлекеттік тіркегені, сондай-ақ әуе кемесін тіркеуден алып тастауға және әкетуге кері қайтарып алынбайтын өкілеттікті мемлекеттік тіркегені үшін алым;      

      көлік құралдарын мемлекеттік тіркегені, сондай-ақ оларды қайта тіркегені үшін алым.";

      5-тарау мынадай мазмұндағы 12-параграфпен толықтырылсын:

      "12-параграф. Қазақстан Республикасының Ұлттық қорына кесімді баға бойынша түсімдерді болжау

      106. Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 24-бабының 2-1-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан кепілдендірілген трансферттің көлемі кесімді баға кезінде Қазақстан Республикасының Ұлттық қорына болжанатын түсімдердің көлемінен аспайды. Кесімді баға "Кесімді бағаны айқындау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2022 жылғы 9 наурыздағы № 21 бұйрығына сәйкес айқындалады (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 27070 болып тіркелген).

      107. Салық түсімдерін болжау мұнай өндіру көлемі, мұнай экспорты, Brent [Брент] маркалы мұнайдың әлемдік бағасы және теңгенің АҚШ долларына шаққандағы бағамы негізінде жүзеге асырылады.

      108. Түсімдердің болжамы салықтар бойынша соңғы бес жылдағы орташа тиімді мөлшерлемені қолдану жолымен мынадай формула бойынша айқындалады:

      Nalogп = Dп * Z * Ѕорта, мұндағы:

      Nalogп – мұнай секторы ұйымдарының болжамды салық сомасы;

      Dп – мұнайды, газ конденсатын өндірудің болжамды көлемі;

      Z – мұнайды сатудың орташа бағасы;

      Ѕорта – соңғы бес жылдағы орташа тиімді мөлшерлеме, %.

      109. Есепті қаржы жылы ішіндегі тиімді мөлшерлеме мынадай формула бойынша айқындалады:

      Ѕесеп = Nalogесеп / (Dесеп * Zесеп), мұндағы:

      Ѕесеп – есепті қаржы жылының тиімді мөлшерлемесі;

      Nalogесеп – есепті қаржы жылы ішіндегі мұнай секторы ұйымдарынан нақты салық түсімі;

      Dесеп – есепті қаржы жылындағы мұнай, газ конденсатын өндірудің нақты көлемі;

      Zесеп – есепті қаржы жылы ішіндегі мұнайдың нақты бағасы".

      110. Мұнайды сатудың орташа бағасын айқындау кезінде мұнайдың әлемдік бағасы теңгенің АҚШ долларына шаққандағы болжамды бағамына және баррельді тоннаға ауыстыру коэффициентіне қайта есептеледі, ол 7,5-ке тең.".

      2. Салық және кеден саясаты департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
А. Куантыров

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Қаржы министрлігі

О внесении изменений и дополнений в приказ исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 21 января 2015 года № 34 "Об утверждении Методики прогнозирования поступлений бюджета"

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 10 марта 2023 года № 31. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 10 марта 2023 года № 32040

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 21 января 2015 года № 34 "Об утверждении Методики прогнозирования поступлений бюджета" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10322) следующие изменения и дополнения:

      в Методике прогнозирования поступлений бюджета, утвержденной указанным приказом:

      пункт 12 изложить в следующей редакции:

      "12. Прогноз по корпоративному подоходному налогу от субъектов крупного предпринимательства по перечню, утверждаемому центральным уполномоченным органом по государственному планированию совместно с центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета, за исключением поступлений от организаций нефтяного сектора (далее – КПН от субъектов крупного предпринимательства) в соответствии со статьей 49 Бюджетного кодекса, определяется на основе объема валовой добавленной стоимости (далее – ВДС) ненефтяного сектора ПСЭР, нефтяного вторичного и третичного секторов ПСЭР, эффективной ставки налога по следующей формуле:

      KРNп = KРNп1 + KРNп2, где:

      KРNп – общая прогнозная сумма КПН от субъектов крупного предпринимательства;

      1) KРNп1 = (Vвдс(п.) * Sотч) + NA, где:

      KРNп1 – прогнозная сумма КПН от субъектов крупного предпринимательства ненефтяного сектора;

      Vвдс(п) – прогнозный объем ВДС ненефтяного сектора;

      Sотч – эффективная ставка КПН от субъектов крупного предпринимательства ненефтяного сектора за отчетный финансовый год, %;

      NA – налоговое и таможенное администрирование (0,3% к ВДС ненефтяного сектора в номинальном выражении);

      при этом:

      Sотч = KРNотч/Vвдс(отч) * 100, где:

      KРNотч – фактические поступления КПН от субъектов крупного предпринимательства ненефтяного сектора за отчетный финансовый год;

      Vвдс(отч) – объем ВДС ненефтяного сектора за отчетный финансовый год;

      2) KРNп2 = ((Vвдс(п.н2) + Vвдс(п.н3)) * Sотч) + NA, где:

      KРNп2 – прогнозная сумма КПН от субъектов крупного предпринимательства, формирующих ВДС вторичного и третичного нефтяного сектора;

      Vвдс(п.н2) – прогнозный объем ВДС нефтяного вторичного сектора;

      Vвдс(п.н3) – прогнозный объем ВДС нефтяного третичного сектора;

      Sотч – эффективная ставка КПН от субъектов крупного предпринимательства, формирующих ВДС вторичного и третичного нефтяного сектора за отчетный финансовый год, %;

      NA – налоговое и таможенное администрирование (0,3% к ВДС нефтяного вторичного и третичного секторов ПСЭР в номинальном выражении);

      при этом:

      Sотч = KРNотч/(Vвдс(отч.н2)+ Vвдс(отч.н3)) * 100, где:

      KРNотч – фактические поступления КПН от субъектов крупного предпринимательства, формирующих ВДС вторичного и третичного нефтяного сектора за отчетный финансовый год;

      Vвдс(отч.н2) – объем ВДС нефтяного вторичного сектора ПСЭР за отчетный финансовый год.

      Vвдс(отч.н3) – объем ВДС нефтяного третичного сектора ПСЭР за отчетный финансовый год.";

      пункты 15 и 16 изложить в следующей редакции:

      "15. Прогноз налога на добавленную стоимость (далее – НДС) на произведенные товары, выполненные работы и оказанные услуги на территории Республики Казахстан определяется на основе прогнозируемого валового внутреннего продукта (далее – ВВП) в соответствии с ПСЭР и эффективной ставки по следующей формуле:

      NDSв(п) = (Vввп(п) * S) – X(п) + NA, где:

      NDSв(п) – прогнозная сумма НДС;

      Vввп (п) – прогнозный объем ВВП;

      S – эффективная ставка НДС в размере 2,4 %;

      X(п) – прогнозная сумма возврата НДС (в среднем за три года или данные уполномоченного органа);

      NA – налоговое и таможенное администрирование (0,2 % к ВВП в номинальном выражении).

      16. Прогноз по НДС на товары, импортируемые на территорию Республики Казахстан, определяется на основе прогнозируемого объема импорта, курса тенге к доллару США в соответствии с ПСЭР и эффективной ставки по следующей формуле:

      NDSим(п) = (Vим(п) * S) + NA, где:

      NDSим(п) – прогнозная сумма НДС на импортируемые товары;

      Vим(п) – прогнозный объем импорта, в тенге;

      S(отч) – эффективная ставка НДС за отчетный финансовый год, %;

      NA – налоговое администрирование (0,2% к объему импорта),

      при этом:

      S(отч)= NDSим(отч) /Vим(отч) * 100, где:

      NDSим(отч) – фактические поступления НДС на импортируемые товары за отчетный финансовый год;

      Vим(отч) – объем импорта по отчетному финансовому году в тенге.";

      пункт 22 изложить в следующей редакции:

      "22. Прогноз поступления бонусов по недропользователям, за исключением организаций нефтяного сектора определяется на основе динамики поступлений за последние три года.";

      в главе 2:

      параграф 8 исключить;

      пункт 29 изложить в следующей редакции:

      "29. К другим платежам, зачисляемым в республиканский бюджет, согласно статье 49 Бюджетного кодекса относятся:

      плата за предоставление междугородной и (или) международной телефонной связи, а также сотовой связи;

      плата за использование радиочастотного спектра;

      плата за использование особо охраняемых природных территорий республиканского значения;

      плата за цифровой майнинг;

      сбор за проезд автотранспортных средств по территории Республики Казахстан;

      сбор за выдачу разрешения на использование радиочастотного спектра телевизионным и радиовещательным организациям;

      сбор за выдачу разрешительных документов, согласия для участников банковского и страхового рынков;

      сбор за выдачу сертификатов, выдаваемых уполномоченной организацией в сфере гражданской авиации, на соответствие сертификационным требованиям, установленным законодательством Республики Казахстан, регулирующим использование воздушного пространства Республики Казахстан и деятельность авиации;

      сбор за государственную регистрацию лекарственных средств и медицинских изделий, а также их перерегистрацию;

      сбор за постановку на учет теле-, радиоканала, периодического печатного издания информационного агентства и сетевого издания;

      сбор за государственную регистрацию космических объектов и прав на них;

      лицензионный сбор за выдачу лицензии, связанной с правом занятия отдельными подвидами деятельности в сфере углеводородов;

      сбор за выдачу документа, подтверждающего резидентство иностранца или лица без гражданства, являющегося инвестиционным резидентом Международного финансового центра "Астана";

      государственная пошлина;

      налог на игорный бизнес.";

      главу 4 дополнить параграфом 9-1 следующего содержания:

      "Параграф 9-1. Платеж по возмещению исторических затрат

      76-1. Прогноз поступлений платежа по возмещению исторических затрат определяется методом усредненного расчета по формуле:

      Piп = Piоц * Trсрд, где:

      Piп – прогнозная сумма платежа по возмещению исторических затрат;

      Pi – оценка платежа по возмещению исторических затрат по текущему финансовому году;

      Trсрд – средний темп роста за три года, %,

      при этом:

      Trсрд = (Trотч(1год) + Trотч(2год) + Trотч(3год))/3, где:

      Trотч(1год) – темп роста поступлений платежа по возмещению исторических затрат первого года, %;

      Trотч(2год) – темп роста поступлений платежа по возмещению исторических затрат второго года, %;

      Trотч(3год) – темп роста поступлений платежа по возмещению исторических затрат третьего года, %.";

      пункт 77 изложить в следующей редакции:

      "77. К платам и сборам, зачисляемым в бюджеты областей, городов республиканского значения, столицы, согласно статьям 50, 51 и 52 Бюджетного кодекса относятся:

      плата за пользование водными ресурсами поверхностных источников;

      плата за лесные пользования;

      плата за пользование животным миром;

      плата за использование особо охраняемых природных территорий местного значения;

      плата за пользование земельными участками;

      плата за негативное воздействие на окружающую среду;

      плата за пользование растительными ресурсами в порядке специального пользования растительным миром;

      сбор за право занятия отдельными видами деятельности (сбор за выдачу лицензий на занятие отдельными видами деятельности);

      плата за размещение наружной (визуальной) рекламы на открытом пространстве за пределами помещений в городе республиканского значения, столицы, в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования, проходящих через территорию города республиканского значения, столицы;

      плата за размещение наружной (визуальной) рекламы на открытом пространстве за пределами помещений в городе областного значения, в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования, проходящих через территорию города областного значения;

      сбор за выдачу или продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы в Республику Казахстан;

      плата за пользование лицензиями на занятие отдельными видами деятельности;

      сбор за государственную (учетную) регистрацию юридических лиц, их филиалов и представительств, за исключением коммерческих организаций, а также их перерегистрацию;

      сбор за государственную регистрацию залога движимого имущества и ипотеки судна, а также государственную регистрацию безотзывного полномочия на дерегистрацию и вывоз воздушного судна;

      сбор за государственную регистрацию транспортных средств, а также их перерегистрацию.";

      главу 5 дополнить параграфом 12 следующего содержания:

      "Параграф 12. Прогнозирование поступлений в Национальный фонд Республики Казахстан по цене отсечения

      106. В соответствии с пунктом 2-1 статьи 24 Бюджетного кодекса Республики Казахстан объем гарантированного трансферта из Национального фонда Республики Казахстан не превышает объем прогнозируемых поступлений в Национальный фонд Республики Казахстан при цене отсечения. Цена отсечения определяется согласно приказа Министра национальной экономики Республики Казахстан от 9 марта 2022 года № 21 "Об утверждении Правил определения цены отсечения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 27070).

      107. Прогнозирование налоговых поступлений осуществляется на основе объема добычи нефти, экспорта нефти, мировой цены на нефть марки Brent [Брент] и курса тенге к доллару США.

      108. Прогноз поступлений определяется путем применения средней эффективной ставки за последние пять лет по налогам по следующей формуле:

      Nalogп = Dп * Z * Sсред, где:

      Nalogп – прогнозная сумма налога от организаций нефтяного сектора;

      Dп – прогнозируемый объем добычи нефти, газового конденсат;

      Z – средняя цена реализации нефти;

      Sсред – средняя эффективная ставка за последние пять лет, %.

      109. Эффективная ставка за отчетный финансовый год определяется по следующей формуле:

      Sотч = Nalogотч/ (Dотч * Zотч), где:

      Sотч – эффективная ставка отчетного финансового года;

      Nalogотч – фактическое поступление налога от организаций нефтяного сектора за отчетный финансовый год;

      Dотч – фактический объем добычи нефти, газового конденсата отчетного финансового года;

      Zотч – фактическая цена на нефти отчетного финансового года".

      110. При определении средней цены реализации нефти мировая цена на нефть пересчитывается на прогнозируемый курс тенге к доллару США и на коэффициент перевода баррель в тонны, который равен 7,5.".

      2. Департаменту налоговой и таможенной политики в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
А. Куантыров

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан