Жезқазған қаласының 3 ауылдық округтер (Кеңгір ауылдық округі, Талап ауылдық округі, Сарыкеңгір ауылдық округі) бюджеттерінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемін есептеу Тәртібін бекіту туралы

Қарағанды облысы Жезқазған қаласының әкімдігінің 2021 жылғы 8 қарашадағы № 44/03 қаулысы

      Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 45-бабының 9-тармағына, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 11 желтоқсандағы "Жалпы сипаттағы трансферттердің есеп-қисаптар әдістемесін бекіту туралы" №139 бұйрығына сәйкес, Жезқазған қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Жезқазған қаласының 3 ауылдық округтер (Кеңгір ауылдық округі, Талап ауылдық округі, Сарыкеңгір ауылдық округі) бюджеттерінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемін есептеу Тәртібі осы қаулының қосымшасына сәйкес бекітілсін.

      2. "Жезқазған қаласының экономика және қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі осы қаулыдан туындайтын қажетті шараларды қабылдасын.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау қала әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Жезқазған қаласының әкімі К. Абсаттаров

  Жезқазған қаласы әкімдігінің
2021 жылғы 08 қарашадағы
№ 44/03 қаулысына қосымша

Жезқазған қаласының 3 ауылдық округтер (Кеңгір ауылдық округі, Талап ауылдық округі, Сарыкеңгір ауылдық округі) бюджеттерінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемін есептеу Тәртібін бекіту туралы

1 тарау. Негізгі ережелер

      1. Жезқазған қаласының 3 ауылдық округтер (Кеңгір ауылдық округі, Талап ауылдық округі, Сарыкеңгір ауылдық округі) бюджеттерінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемдерін есептеу Тәртібі (бұдан әрі – Тәртіп) 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің (бұдан әрі – Бюджет кодексі) 45-бабына сәйкес әзірленді және ауылдық округтер бюджеттерінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемін есептеу кезінде қолданылады.

2-тарау. Ауылдық округтер бюджеттер кірістерінің болжамды көлемдерін айқындау

      2. Ауылдық округтер бюджеттері кірістерінің болжамды көлемі Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2015 жылғы 21 қаңтардағы №34 бұйрығына ұқсас есептеледі.

      3. Жоспарлы кезеңге арналған жалпы сипаттағы трансферттердің көлемдерін белгілеу үшін ауылдық округтер бюджеттері кірістерінің болжамын Бюджет кодексінің 45-бабының 7-тармағына сәйкес қаланың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органы сырғымалы негізде жыл сайын, тиісті жергілікті бюджеттің кірістері (трансферттерді шегергенде) мен шығындарының болжамды көлемдері арасындағы айырма ретінде айқындайды.

3 тарау. Ауылдық округтер бюджеттер шығындарының болжамды көлемдерін айқындау

      4. Ауылдық округтер бюджеттер шығындарының болжамды көлемі Бюджет кодексінің 56-1-бабында белгіленген функционалдық белгісі бойынша шығыстар бағыттарын ескере отырып, ағымдағы бюджеттік бағдарламалар бойынша және бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындардың болжамды көлемінің сомасы ретінде есептеледі.

      Бұл ретте тұрақты сипаты бар Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес мемлекеттік басқару функцияларын және мемлекеттің міндеттемелерін орындау жөніндегі бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің қызметін қамтамасыз етуге, сондай-ақ бағдарламалық құжаттардың мақсатына қол жеткізуге, нақты міндеттері мен іс-шараларын шешуге бағытталған ағымдағы бюджеттік бағдарламалар бойынша шығындардың болжамды көлемі:

      еңбекақы төлеуге, коммуналдық қызметтерге ақы төлеуге және тұрақты сипаттағы шығындар (бұдан әрі – ағымдағы шығындар);

      материалдық-техникалық базаны нығайтуға және күрделі жөндеуге арналған шығындардан тұрады.

      Ауылдық округтер бюджеттері шығындарының болжамды көлемдерінен жергілікті бюджет бағдарламалары бойынша бюджет қаражатының игерілмеу сомаларын ескеретін өткен жылда қалыптасқан бюджет қаражатының бос қалдықтарының орташа көлемі алып тасталады.

4 тарау. Ауылдық округтер бюджеттерінің ағымдағы шығындарының болжамды көлемін есептеу

      5. Ағымдағы шығындарды есептеу үшін жалпы ауылдық округтер бюджеттері бойынша ағымдағы шығындардың болжамды көлемі айқындалады.

      6. Ауылдық округтер бюджеттердің ағымдағы шығындарының болжамды көлемін айқындау кезінде есепке алынады:

      1) Қарағанды облысының әлеуметтік-экономикалық даму болжамына және қаланың бюджеттік параметрлеріне сәйкес жоспарланған кезеңде тұтыну бағаларының индексіне ағымдағы шығындардың ұлғаюын ескере отырып, ағымдағы шығындардың жиынтық көлемі (еңбекақыны қоспағанда);

      2) ауылдық округтер бюджеттердің шығыстарын ұлғайтуды немесе қысқартуды көздейтін және жоспарланып отырған кезеңде қолданысқа енгізілетін Қазақстан Республикасы Заңдарының ережелері;

      3) Қазақстан Республикасы Президенті Жарлықтары, Қазақстан Республикасы Үкіметі қаулылары, Қазақстан Республикасы министрлерінің және орталық мемлекеттік органдардың өзге де басшыларының нормативтік құқықтық бұйрықтарының, орталық мемлекеттік органдардың нормативтік құқықтық қаулыларының, орталық мемлекеттік органдардың ведомстволары басшыларының нормативтік құқықтық бұйрықтарын бекіту бойынша тікелей құзыреті болған кезде олардың құрылымына ведомство кіретін, жергілікті бюджеттердің түсімдерін қысқартуды немесе шығыстарын ұлғайтуды көздейтін және жоспарланып отырған кезеңде қолданысқа енгізілетін мемлекеттік органның нормативтік құқықтық актілері;

      4) бұрын ағымдағы нысаналы трансферттер есебінен қаржыландырылған тұрақты сипаттағы шығындар;

      5) ауылдық округтер бюджеттердің шығыстарын ұлғайтуды немесе қысқартуды көздейтін және жоспарланып отырған кезеңде қолданысқа енгізілетін облыстық өкілді және атқарушы органдар шешімдерінің ережелері.

      7. Ауылдық округтер бюджеттердің ағымдағы шығындарының көлемін болжаудың есеп айырысу базасына жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылдың нақтыланған жоспарына сәйкес ағымдағы шығындардың көлемі қабылданады.

      8. Ауылдық округтер бюджеттерінің ағымдағы шығындарының болжамды көлемін есептеу осы Тәртіпке қосымшаға сәйкес мемлекеттік функцияларды жүзеге асыратын функционалдық кіші топтардың тізбесі, оларға көрсеткіштер мен коэффициенттердегі келтірілген көрсеткіштер мен коэффициенттерді ескере отырып жүзеге асырылатын мемлекеттік функциялардың функционалдық кіші топтар бөлінісінде жүргізіледі.

      9. Жеке функционалдық кіші топ бойынша жекелеген ауылдық округтер ағымдағы шығындарының есебі мынадай формула бойынша жүргізіледі:

     


      мұнда:

     


      – і ауылдық округтер j-функционалдық кіші тобы бойынша ағымдағы есептік шығындары;

      Зj – ауылдық округтер бюджеттеріне j-функционалдық кіші тобы бойынша ағымдағы шығындардың жиынтық болжамды көлемі;

     


      – і ауылдық округтер j-функционалдық кіші тобы бойынша мемлекеттік қызметтерді тұтынушылар саны;

     


      – і ауылдық округтер j-ші функционалдық кіші топ бойынша орташа облыстық деңгейден мемлекеттік қызметтер көрсету құнындағы айырмашылықтарды негіздейтін объективті факторларды ескеретін коэффициенттер.

      10. Ағымдағы шығындардың болжамды көлемін есептеу кезінде мемлекеттік қызметтерді көрсету құнындағы айырмашылықтарды негіздейтін объективті факторларды көрсететін мынадай коэффициенттер қолданылады:

      1) ауылдық жердегі жұмысы үшін үстемеақыны есепке алу коэффициенті:

     


     

      мұнда:

      Халіауыл – i- ауылдық округтің ауыл халқы санының болжамы;

     


      – j-функционалдық кіші топ бойынша (барлық , ауылдық округтер бойынша жиынтық сомада) ағымдағы шығындардың жалпы көлеміндегі жалақының үлесі.

      Ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу коэффициенті жекелеген функционалдық кіші топтар бойынша ауылдық жерлердегі жалақыға қосымша шығыстар қажеттілігін ескереді;

      2) кедейлікті есепке алу коэффициенті (табысы күнкөріс деңгейінен төмен адамдардың үлесі негізінде):

     


      мұнда:

      bi – і ауылдық округтің жалпы халық саны ішінде табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен халықтың үлесі.

      Кедейлікті есепке алу коэффициенті ауылдық округтер бюджеттерінің табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен халық үлесінің өсуіне байланысты әлеуметтік көмек төлемдеріне шығындардың ұлғаюын ескереді.

5 тарау. Ауылдық округтер бюджеттерінің бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындардың болжамды көлемін есептеу

      11. Бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың болжамды көлемі ауылдық округтердің ағымдағы шығындарының болжамды көлеміне және кірістерінің болжамды көлеміне пайыздық қатынаста жылдар бөлінісінде айқындалады.

      Бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың жалпы болжамды көлемін есептеу әрбір ауылдық округтер бойынша жеке мына формула бойынша жүргізіледі:

      БДБШі = АШi* k1* k2, мұнда:

      БДБШі – і- облысының, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттік даму бағдарламалары бойынша есеп-қисап шығындары;

      АШi – і-облысының, республикалық маңызы бар қаланың, астананың ағымдағы шығындары;

      k1 – бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындардың ағымдағы шығындардың жалпы көлеміне пайыздық қатынасының шамасы.

  Ауылдық округтер бюджеттерінің
кірістері мен шығындарының
болжамды көлемін есептеу
Тәртібіне қосымша

Мемлекеттік функцияларды жүзеге асыратын функционалдық кіші топтардың, олардың көрсеткіштері мен коэффициенттерінің тізбесі

Функционалдық кіші топтардың атауы

Көрсеткіштер

Коэффициенттер

1

2

3

1. Жалпы сипаттағы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер

Мемлекеттік басқарудың жалпы функцияларын орындайтын өкілетті, атқарушы және басқа да органдар

Тұрақты халық саны

қоныстандыру дисперсиялығы; тығыздық; ауқым; жылыту маусымының ұзақтығы

6. Әлеуметтік көмек және әлеуметтік қамсыздандыру

Әлеуметтік көмек

Тұрақты халық саны

қоныстандыру дисперсиялығы; кедейлік (табысы күнкөріс деңгейінен төмен адамдар үлесінің негізінде); ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақы; жылыту маусымының ұзақтығы

7. Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы

Елді мекендерді көркейту


тығыздық; жылыту маусымының ұзақтығы

8. Мәдениет, спорт, туризм және ақпараттық кеңістік

Мәдениет саласындағы қызмет

Тұрақты халық саны

ауқым; ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақы; жылыту маусымының ұзақтығы

12. Көлік және коммуникация

Автомобиль көлігі

Жергілікті маңызы бар автожолдардың, оның ішінде елді мекендер мен көшелер ішіндегі автожолдар ұзындығы (километр)

жолдарды күтіп-ұстау; жылыту маусымының ұзақтығы

13. Басқалар

Басқалар

Тұрақты халық саны

жылыту маусымының ұзақтығы


Об утверждении Порядка расчетов прогнозных объемов доходов и затрат бюджетов 3-х сельских округов (Кенгирский сельский округ, Талапский сельский округ, Сарыкенгирский сельский округ) города Жезказган

Постановление акимата города Жезказган Карагандинской области от 8 ноября 2021 года № 44/03

      В соответствии с пунктом 9 статьи 45 Бюджетным кодексом Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года, Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 11 декабря 2014 года №139 "Об утверждении методики расчетов трансфертов общего характера", акимат города Жезказган ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Порядок расчетов прогнозных объемов доходов и затрат бюджетов 3-х сельских округов (Кенгирский сельский округ, Талапский сельский округ, Сарыкенгирский сельский округ) города Жезказган, согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Отдел экономики и финансов города Жезказган" принять необходимые меры, вытекающие из настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима города.

      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким города Жезказган К. Абсаттаров

  Приложение
к постановлению акимата города Жезказган
от 08 ноября 2021 года №44/03

Порядок расчетов прогнозных объемов доходов и затрат бюджетов 3-х сельских округов (Кенгирский сельский округ, Талапский сельский округ, Сарыкенгирский сельский округ) города Жезказган

Глава 1. Основные положения

      1. Настоящий Порядок расчетов прогнозных объемов доходов и затрат бюджетов 3-х сельских округов (Кенгирский сельский округ, Талапский сельский округ, Сарыкенгирский сельский округ) города Жезказган (далее – Порядок) разработан в соответствии со статьей 45 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года (далее – Бюджетный кодекс) и применяется при расчетах прогнозных объемов доходов и затрат бюджетов сельских округов.

Глава 2. Определение прогнозных объемов доходов бюджетов сельских округов

      2. Прогнозные объемы доходов бюджетов сельских округов рассчитываются по аналогии с приказом и.о.Министра национальной экономики Республики Казахстан от 21 января 2015 года №34.

      3. Прогноз доходов бюджетов сельских округов для установления объемов трансфертов общего характера на плановый период определяется ежегодно на скользящей основе местным уполномоченным органом по государственному планированию города, как разница между прогнозными объемами доходов (за минусом трансфертов) и затрат местного бюджета в соответствии с пунктом 7 статьи 45 Бюджетного кодекса.

Глава 3. Определение прогнозных объемов затрат бюджетов сельских округов

      4. Прогнозные объемы затрат бюджетов сельских округов рассчитываются как сумма прогнозных объемов затрат по текущим бюджетным программам и по бюджетным программам развития с учетом установленных статьей 56-1 Бюджетного кодекса направлений расходов по функциональному признаку.

      При этом прогнозные объемы затрат по текущим бюджетным программам, которые направлены на обеспечение деятельности администраторов бюджетных программ по выполнению функций государственного управления и обязательств государства в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан, имеющих постоянный характер, а также на достижение цели, решение конкретных задач и программных документов, состоят из:

      затрат на оплату труда, оплата коммунальных услуг и затрат постоянного характера (далее – текущие затраты);

      затрат на укрепление материально-технической базы и капитальный ремонт.

      Из прогнозных объемов затрат бюджетов сельских округов исключаются средний объем свободных остатков бюджетных средств, сложившийся за предыдущий год, учитывающих суммы неосвоения бюджетных средств по местным бюджетным программам.

Глава 4. Расчет прогнозных объемов текущих затрат бюджетов сельских округов

      5. Для расчета текущих затрат определяется прогнозный объем текущих затрат в целом по бюджетам сельских округов.

      6. При определении прогнозного объема текущих затрат бюджетов сельских округов учитываются:

      1) совокупный объем текущих затрат с учетом увеличения текущих затрат на индекс потребительских цен в планируемом периоде в соответствии с прогнозом социально-экономического развития Карагандинской области и бюджетных параметров города (за исключением заработной платы);

      2) положения законов Республики Казахстан, предусматривающие увеличение или сокращение расходов бюджетов сельских округов и вводимые в действие в планируемом периоде;

      3) положения указов Президента Республики Казахстан, постановлений Правительства Республики Казахстан, нормативных правовых приказов министров Республики Казахстан и иных руководителей центральных государственных органов, нормативных правовых постановлений центральных государственных органов, нормативных правовых приказов руководителей ведомств центральных государственных органов при наличии прямой компетенции по их утверждению в нормативных правовых актах государственного органа, в структуру которого входит ведомство, предусматривающие сокращение поступлений или увеличение расходов местных бюджетов и вводимые в действие в планируемом периоде;

      4) затраты постоянного характера, ранее финансировавшиеся за счет целевых текущих трансфертов;

      5) положения решений городских представительных и исполнительных органов, предусматривающие увеличение или сокращение расходов бюджетов сельских округов и вводимых в действие в планируемом периоде.

      7. За расчетную базу прогнозирования объема текущих затрат бюджетов сельских округов принимаются объемы текущих затрат в соответствии с учетом уточненного плана по состоянию на 1 мая года, предшествующего планируемому периоду.

      8. Расчет прогнозного объема текущих затрат бюджетов сельских округов производится в разрезе функциональных подгрупп осуществляемых государственных функций с учетом показателей и коэффициентов, приведенных в перечне функциональных подгрупп, осуществляемых государственных функций, показателей и коэффициентов к ним согласно приложению к настоящему Порядку.

      9. Расчет текущих затрат сельских округов по отдельной функциональной подгруппе производится по следующей формуле:

     


      где:

     


      – расчетные текущие затраты i-го сельских округов по j-й функциональной подгруппе;

      Зj – суммарный прогнозный объем текущих затрат по бюджетам сельских округов по j-й функциональной подгруппе;

     


      – количество потребителей государственных услуг i-го сельских округов по j-й функциональной подгруппе;

     


      – коэффициенты, учитывающие объективные факторы, которые обусловливают отличия в стоимости предоставления государственных услуг в i-го сельских округов по j-й функциональной подгруппе от среднегородского уровня.

      10. При расчете прогнозного объема текущих затрат применяются следующие коэффициенты, отражающие объективные факторы, которые обусловливают различия в стоимости предоставления государственных услуг:

      1) коэффициент учета надбавок за работу в сельской местности:

     


      где:

      Насiсельск – прогнозная численность сельского населения i-ом сельских округов.

     


      – доля заработной платы в общем объеме текущих затрат по j-й функциональной подгруппе (в сумме сельских округов)

      Коэффициент учета надбавок за работу в сельской местности учитывает потребность в дополнительных расходах на заработную плату в сельской местности по отдельным функциональным подгруппам;

      2) коэффициент учета бедности (на основе доли лиц с доходами ниже прожиточного минимума):

     


      где:

      bi – доля населения с доходами ниже величины прожиточного минимума в общей численности населения в i-ом сельском округе.

      Коэффициент учета бедности учитывает увеличение затрат бюджетов сельских округов, на выплату социальной помощи в связи с ростом доли населения с доходами ниже величины прожиточного минимума.

Глава 5. Расчет прогнозных объемов затрат по бюджетным программам развития бюджетов сельских округов

      11. Общий прогнозный объем средств, предусматриваемых для финансирования затрат по бюджетным программам развития, определяется с разбивкой по годам в процентном соотношении к прогнозному объему текущих затрат сельских округов.

      Расчет прогнозного объема средств, предусматриваемых для финансирования затрат по бюджетным программам развития, сельских округов производится по следующей формуле:

      ЗБПРi = ТЗi * k1, где:

      ЗБПРi – расчетные затраты по бюджетным программам развития i-й сельских округов;

      ТЗi – текущие затраты i-й сельских округов;

      k1 – величина процентного отношения затрат по бюджетным программам развития к общему объему текущих затрат.

  Приложение к Порядку расчетов прогнозных
объемов доходов и затрат
бюджетов сельских округов

Перечень функциональных подгрупп, осуществляемых государственных функций, показателей и коэффициентов к ним

Наименование функциональных подгрупп

Показатели

Коэффициенты

1

2

3

1. Государственные услуги общего характера

Представительные, исполнительные и другие органы, выполняющие общие функции государственного управления

Численность постоянного населения

дисперсности расселения; плотности;
масштаба; учета продолжительности отопительного сезона

6. Социальной помощи и социального обеспечения

Социальная помощь

Численность постоянного населения

дисперсности расселения;
учета бедности (на основе доли лиц с доходами ниже прожиточного минимума); учета надбавок за работу в сельской местности;
учета продолжительности отопительного сезона

7. Жилищно-коммунальное хозяйство

Благоустройство населенных пунктов


плотность;
учета продолжительности отопительного сезона

8. Культура, спорт, туризм и информационное пространство

Деятельность в области культуры

Численность постоянного населения

плотность;
учета надбавок за работу в сельской местности;
учета продолжительности отопительного сезона

12. Транспорт и коммуникации

Автомобильный транспорт

Протяженность автодорог местного значения, в том числе внутри населенных пунктов и улиц (километров)

содержания дорог; учета продолжительности отопительного сезона

13. Прочие

Прочие

Численность постоянного населения

учета продолжительности отопительного сезона