Ақтас кенті бюджетінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемдерін есептеу ережелерін бекіту туралы

Қарағанды облысы Саран қаласының әкімдігінің 2021 жылғы 16 қарашадағы № 82/02 қаулысы

      Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 45-бабының 9-тармағына, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Жалпы сипаттағы трансферттерді есептеу әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 11 желтоқсандағы №139 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №10068 болып тіркелген) сәйкес, Саран қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Ақтас кенті бюджетінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемін есептеу ережесі бекітілсін.

      2. "Саран қаласының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесі осы қаулыдан туындайтын қажетті шараларды қабылдасын.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Саран қаласы әкімінің орынбасары Маргарита Евгеньевна Блокқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Саран қаласының әкімі Е. Темирханов

  Саран қаласы әкімдігінің
2021 жылғы 16 қарашадағы
№ 82/02 қаулысына
қосымша

1-тарау. Негізгі ережелер

      1. Ақтас кенті бюджеттерінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемдерін есептеудің осы ережелері (бұдан әрі – ережелер) Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің (бұдан әрі – Бюджет кодексі) 45-бабына сәйкес әзірленді және Ақтас кенті бюджетінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемдерін есептеу кезінде қолданылады.

2-тарау. Кірістердің болжамды көлемін айқындау

      2. Бюджет кірістерінің болжамды көлемі Бюджет кодексінің 65-бабына сәйкес бекітілетін бюджет түсімдерін болжау әдістемесіне сәйкес есептеледі.

3-тарау. Шығындардың болжамды көлемін айқындау

      3. Кент бюджеті шығындарының болжамды көлемі Бюджет кодексінің 56-1-бабында белгіленген функционалдық белгісі бойынша шығыс бағыттарын ескере отырып, ағымдағы бюджеттік бағдарламалар және бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындардың болжамды көлемінің сомасы ретінде есептеледі.

      Бұл ретте бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес тұрақты сипаттағы мемлекеттік басқару функциялары мен мемлекеттің міндеттемелерін орындау қызметін қамтамасыз етуге, сондай-ақ стратегиялық және бағдарламалық құжаттардың мақсатына қол жеткізуге, нақты міндеттері мен іс-шараларын шешуге бағытталған ағымдағы бюджеттік бағдарламалар бойынша шығындардың болжамды көлемі:

      коммуналдық қызметтерге ақы төлеу, азық-түлік пен дәрілік заттарды сатып алу, жәрдемақылар төлеу және басқа да (бұдан әріде - ағымдағы шығындар) шығындардан;

      материалдық-техникалық базаны нығайтуға, күрделі жөндеуге жұмсалатын және басқа да (бұдан әріде - күрделі сипаттағы шығындар) шығындардан тұрады.

4-тарау. Ағымдағы шығындардың болжамды көлемін есептеу

      4. Ағымдағы шығындарды есептеу үшін жалпы ағымдағы шығындардың болжамды көлемі анықталады.

      5. Ағымдағы шығындардың болжамды көлемін анықтау кезінде:

      1) Саран қаласының әлеуметтік-экономикалық дамуының және бюджеттік параметрлерінің болжамына сәйкес жоспарланатын кезеңде ағымдағы шығындардың (жалақыны қоспағанда) тұтыну бағалары индексіне өсуін ескере отырып, ағымдағы шығындардың жиынтық көлемі;

      2) шығыстарды арттыруды немесе қысқартуды көздейтін және жоспарланатын кезеңде қолданысқа енгізілетін Қазақстан Республикасы заңдарының қағидалары;

      3) Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлықтары, Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулылары, Қазақстан Республикасы министрлері мен орталық мемлекеттік органдардың өзге де басшыларының нормативтік құқықтық бұйрықтары, құрылымына жергілікті бюджеттердің түсімдерін азайтуды немесе шығыстарын көбейтуді көздейтін ведомство кіретін орталық мемлекеттік органдардың мемлекеттік органның нормативтік құқықтық актілерінде оларды бекіту бойынша тікелей құзыреті болған кездегі және жоспарланатын кезеңде қолданысқа енгізілетін нормативтік құқықтық қаулылары;

      4) нысаналы ағымдағы трансферттер есебінен бұрын қаржыландырылған тұрақты сипаттағы шығындар;

      5) жоспарланатын кезеңде қолданысқа енгізілетін бюджет шығыстарын көбейтуді немесе азайтуды көздейтін облыстық өкілетті және атқарушы органдар шешімдерінің қағидалары есепке алынады.

      6. Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік мекемелер мен қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне экологиялық үстемеақылар төлеуге, материалдық көмек көрсетуге және қосымша демалыстарға арналған қаражат бюджеттің ағымдағы шығындарының жиынтық болжамды көлемінен алып тасталады және ағымдағы шығындардың болжамды көлемі есептелгеннен кейін абсолюттік сомалармен қосылады.

      7. Кент бюджетінің ағымдағы шығындарының көлемін болжаудың есептік базасына жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылдың нақтыланған жоспарына сәйкес ағымдағы шығындардың көлемі қабылданады.

      8. Бюджеттің ағымдағы шығындарының болжамды көлемін есептеу функционалдық кіші топтардың тізбесінде келтірілген көрсеткіштер мен коэффициенттерді ескере отырып, осы ереженің қосымшасына сәйкес мемлекеттік функцияларды, көрсеткіштер мен коэффициенттерді жүзеге асыратын функционалдық кіші топтар бөлінісінде жүргізіледі.

      9. Жеке функционалдық кіші топ бойынша ағымдағы шығындар келесі формула бойынша есептеледі:

     


      бұл жерде:

     


      – j-ші функционалдық кіші топ бойынша i-ші ағымдағы есептік шығындар;

      Зj – j-функционалдық кіші топ бойынша ағымдағы шығындардың жиынтық болжамды көлемі;

     


      – j -функционалдық кіші топ бойынша i-ші мемлекеттік қызметті пайдаланушылардың саны;

     


      – i -шіден j-шіге дейінгі функционалдық кіші топ бойынша мемлекеттік қызмет көрсету құнының орташа қалалық деңгейден айырмашылығын негіздейтін объективті факторларды ескеретін коэффициенттер.

      10. Ағымдағы шығындардың болжамды көлемін есептеу кезінде мемлекеттік қызмет көрсету құнындағы айырмашылықтарды негіздейтін объективті факторларды көрсететін келесі коэффициенттер қолданылады:

      1) урбандалу коэффициенті:

     


      бұл жерде:

     


      – қала халқының болжамды саны

     


      – кенттегі халықтың болжамды саны.

      Урбандалу коэффициенті жекелеген функционалдық кіші топтар бойынша қалалық жерлерде мемлекеттік қызмет көрсетуге байланысты шығындардың орташа аудандық деңгейге қатысты неғұрлым жоғары деңгейін ескереді;

      2) қоныстандырудың дисперстілік коэффициенті:

     


      бұл жерде:

     


      – -ші кент халқының болжамды саны;

     


      – i-ші қаладағы халықтың жалпы болжамды саны.

      Қоныстандырудың дисперстілік коэффициенті елді мекеннің көлеміне қарамастан, оның ішінде қосымша көлік және өзге де шығындарды ескере отырып, халыққа көрсетілетін мемлекеттік қызметтің белгілі бір жиынтығымен қамтамасыз ету қажеттілігіне негізделген шығындардың орташа қалалық деңгеймен салыстырғанда неғұрлым жоғары деңгейін ескереді;

      3) масштаб коэффициенті:

     


      бұл жерде:

     


      – кент халқы санының орташа аудандық деңгейден ауытқуы ескерілетін салмақ;

     


      – кент халқы санының орташа аудандық деңгейден ауытқуы ескерілетін салмақ;

     


      – i-ші кенттегі халықтың болжамды саны

      Ауқым коэффициенті тұтынушылар санының өсуімен бір тұтынушыға шаққанда мемлекеттік қызмет көрсетуге арналған шығындар көлемінің төмендеуін көрсететін ауқым әсерін ескереді;

      4) тығыздық коэффициенті:

     


      бұл жерде:

     


      – қала бойынша орташа халық тығыздығы;

     


      – і-ші кенттегі халық тығыздығы;

     


      – кент халқы тығыздығының орташа қалалық деңгейден ауытқуы ескерілетін салмақ.

      Тығыздық коэффициенті аймақ халқының тығыздығының төмендеуіне байланысты кент бюджеті шығындарының ұлғаюын ескереді;

      5) жолдарды күтіп ұстау коэффициенті:

     


      бұл жерде:

     


      – "Автомобиль жолдары туралы" 2001 жылғы 17 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабы 2-тармағының 38) тармақшасына сәйкес бекітілетін і-ші кенттегі жергілікті маңызы бар автомобиль жолдарын күтіп-ұстауға арналған қаржыландыру нормативі.

     


      – кент бойынша автомобиль жолдарын ұстауға арналған қаржыландыру нормативі;

      6) кедейлікті есепке алу коэффициенті (табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен адамдардың үлесі негізінде):

     


      бұл жерде:

     


      – і-ші кенттегі халықтың жалпы санындағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен халықтың үлесі.

      Кедейшілікті есепке алу коэффициенті табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен халық үлесінің өсуіне байланысты әлеуметтік көмек бюджеті шығындарының ұлғаюын ескереді;

      7) жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу коэффициенті:

     


      бұл жерде:

      di – і-ші кенттегі жылыту маусымы кезеңі;

     


      – кент бойынша орташа жылыту маусымы кезеңі;

     


      – кент бюджетінің ағымдағы шығындарының жалпы көлеміндегі жылытуға арналған шығындарға шаққандағы үлесі.

      Жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу коэффициенті қала бюджеті шығындарының қаланың жылыту маусымының ұзақтығына тәуелділігін ескереді.

      11. Келесі екі жылдағы қалалық бюджеттің ағымдағы шығындарының көлемін болжаудың есептік базасына тұтынушылық бағалар индексін ескере отырып, үш жылдық кезеңдегі бірінші жылғы қалалық бюджеттердің ағымдағы шығындарының болжамды көлемі қабылданады.

5-тарау. Кент бюджетінің күрделі сипаттағы шығындарының болжамды көлемін есептеу

      12. Күрделі сипаттағы шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың жалпы болжамды көлемі кенттің ағымдағы шығындарын қаржыландырудың жалпы көлеміне пайыздық қатынасына сәйкес жылдар бойынша бөле отырып айқындалады.

      Кенттің күрделі сипаттағы шығындарын қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың болжамды көлемін есептеу келесі формула бойынша жүргізіледі:

      КЗi = k * РЗi,

      бұл жерде:

      КЗi – i-ші кенттің күрделі сипаттағы есептік шығындары

      РЗi – i-ші кенттің есептік ағымдағы шығындары;

      k – ағымдағы шығындардың жалпы көлеміне күрделі сипаттағы шығындардың пайыздық қатынасының шамасы.

      Қалалық бюджет пен кент бюджеті арасындағы жалпы сипаттағы трансферттердің көлемін айқындау үшін K коэффициентінің шамасы қалалық бюджет комиссиясының шешімімен белгіленеді.

6-тарау. Кент бюджетін дамытудың бюджеттік бағдарламалары бойынша шығындардың болжамды көлемін есептеу

      13. Бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың жалпы болжамды көлемі кент кірістерінің болжамды көлеміне пайыздық қатынаста жылдар бойынша бөле отырып айқындалады.

      Кенттің бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың болжамды көлемін есептеу мынадай формула бойынша жүргізіледі:

      ЗБПРi = (r1 * РЗi) + (r2 * ПОДi),

      бұл жерде:

      ЗБПРi – i-кенттің бюджеттік даму бағдарламалары бойынша есептік шығындар;

      РЗi – i-ші кенттің есептік ағымдағы шығындары;

      ПОДi – і-ші кент кірістерінің болжамды көлемі;

      r1 – бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындардың ағымдағы шығындардың жалпы көлеміне шаққандағы пайыздық қатынасының шамасы;

      r2 – бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындардың кент бюджеті кірістерінің болжамды көлеміне шаққандағы пайыздық қатынасының шамасы.

      14. R1 және r2 коэффициенттерінің шамасы қалалық бюджет комиссиясының шешімімен қалалық бюджет пен кент бюджеті арасындағы жалпы сипаттағы трансферттердің көлемін айқындау үшін белгіленеді.

  Кент бюджетінің кірістері мен
шығындарының болжамды
көлемдерін есептеу ережелеріне
қосымша

Мемлекеттік функцияларды жүзеге асыратын функционалдық кіші топтардың тізбесі, олардың көрсеткіштері мен коэффициенттері

Функционалдық кіші топтардың атауы

Көрсеткіштер

Коэффициенттер

1

2

3

1. Жалпы сипаттағы мемлекеттік қызмет

Мемлекеттік басқарудың жалпы функцияларын орындайтын өкілетті, атқарушы және басқа органдар

Тұрақты халық саны

таратып орналастыру дисперсиялығы;
тығыздығы;
ауқымы;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Қаржылық қызмет


таратып орналастыру дисперсиялығы;
тығыздығы;
ауқымы;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу а

Жоспарлау және статистикалық қызмет


таратып орналастыру дисперсиялығы;
тығыздығы;
ауқымы;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу а

Жалпы сипаттағы өзге де мемлекеттік қызметтер


таратып орналастыру дисперсиялығы;
тығыздығы;
ауқымы;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу а

6. Әлеуметтік көмек және әлеуметтік қамсыздандыру

Әлеуметтік қамсыздандыру

6-18 жастағы балалар саны және зейнеткерлік жастан асқан халық саны

таратып орналастыру дисперсиялығы;
жылыту маусымының ұзақтығы

Әлеуметтік көмек

Тұрақты халық саны

таратып орналастыру дисперсиялығы;
кедейлікті есепке алу (табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен адамдардың үлесі негізінде);
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Әлеуметтік көмек және әлеуметтік қамсыздандыру саласындағы өзге де қызметтер


таратып орналастыру дисперсиялығы;
тығыздығы;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

7. Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы

Тұрғын үй шаруашылығы

Тұрғын үй қорының жалпы ауданы

урбанизация;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

 
шаруашылық

Тұрақты халық саны

урбанизация;
тығыздығы;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

елді мекендерді абаттандыру


тығыздығы;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

8. Мәдениет, спорт, туризм және ақпараттық кеңістік

Мәдениет саласындағы қызмет

Тұрақты халық саны

урбанизация;
ауқымы;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Спорт


урбанизация;
ауқымы;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Ақпараттық кеңістік


урбанизация;
ауқымы;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

мәдениет, спорт, туризм және ақпараттық кеңістікті ұйымдастыру жөніндегі өзге де қызметтер


урбанизация;
ауқымы;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

12. Көлік және коммуникация

Автомобиль көлігі

жергілікті маңызы бар автожолдардың, оның ішінде елді мекеннің ішіндегі және мен көшелердегі жолдардың ұзындығы, (километр)

урбанизация;
жолдарды күтіп ұстау;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Көлік және коммуникация саласындағы өзге де қызметтер

Жолаушылар айналымы (миллион жолаушы-километр)

урбанизация;
жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

13. Өзгелері

Кәсіпкерлік қызметті қолдау және бәсекелестікті қорғау

аймақтағы жалпы өңірлік өнімге шаққандағы шағын және орта бизнестің үлесі

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу на

өзгелері

тұрақты халық саны

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу


Об утверждении Правил расчета прогнозных объемов доходов и затрат бюджета поселка Актас

Постановление акимата города Сарани Карагандинской области от 16 ноября 2021 года № 82/02

      В соответствии с пунктом 9 статьи 45 Бюджетного кодекса Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 11 декабря 2014 года №139 "Об утверждении методики расчетов трансфертов общего характера" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов №10068), акимат города Сарани ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила расчетов прогнозных объемов доходов и затрат бюджета поселка Актас.

      2. Государственному учреждению "Отдел экономики и бюджетного планирования города Сарани" принять необходимые меры, вытекающие из настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Сарани Блок Маргариту Евгеньевну.

      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким города Сарани Е. Темирханов

  Приложение к
постановлению акимата города Сарани
№82/02 от 16 ноября 2021 года

Правила расчетов прогнозных объемов доходов и затрат бюджета поселка Актас

Глава 1. Основные положения

      1. Настоящие Правила расчетов прогнозных объемов доходов и затрат бюджетов поселка Актас (далее – Правила) разработаны в соответствии со статьей 45 Бюджетного кодекса Республики Казахстан (далее – Бюджетный кодекс) и применяется при расчетах прогнозных объемов доходов и затрат бюджета поселка Актас.

Глава 2. Определение прогнозных объемов доходов

      2. Прогнозные объемы доходов бюджета рассчитываются согласно Методике прогнозирования поступлений бюджета, утверждаемой в соответствии со статьей 65 Бюджетного кодекса.

Глава 3. Определение прогнозных объемов затрат

      3. Прогнозные объемы затрат бюджета поселка рассчитываются как сумма прогнозных объемов затрат по текущим бюджетным программам и по бюджетным программам развития с учетом установленных статьями 56-1 Бюджетного кодекса направлений расходов по функциональному признаку.

      При этом прогнозные объемы затрат по текущим бюджетным программам, которые направлены на обеспечение деятельности администраторов бюджетных программ по выполнению функций государственного управления и обязательств государства в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан, имеющих постоянный характер, а также на достижение цели, решение конкретных задач и мероприятий стратегических и программных документов, состоят из:

      затрат на оплату труда, оплата коммунальных услуг, приобретение продуктов и лекарственных средств, выплата пособий и других затрат (далее – текущие затраты);

      затрат на укрепление материально-технической базы, капитальный ремонт и других затрат (далее – затраты капитального характера).

Глава 4. Расчет прогнозных объемов текущих затрат

      4. Для расчета текущих затрат определяется прогнозный объем текущих затрат в целом.

      5. При определении прогнозного объема текущих затрат учитываются:

      1) совокупный объем текущих затрат с учетом увеличения текущих затрат на индекс потребительских цен в планируемом периоде в соответствии с прогнозом социально-экономического развития и бюджетных параметров Карагандинской области (за исключением заработной платы);

      2) положения законов Республики Казахстан, предусматривающие увеличение или сокращение расходов и вводимые в действие в планируемом периоде;

      3) положения проектов указов Президента Республики Казахстан, постановлений Правительства Республики Казахстан, нормативных правовых приказов министров Республики Казахстан и иных руководителей центральных государственных органов, нормативных правовых постановлений центральных государственных органов, нормативных правовых приказов руководителей ведомств центральных государственных органов при наличии прямой компетенции по их утверждению в нормативных правовых актах государственного органа, в структуру которого входит ведомство, предусматривающие сокращение поступлений или увеличение расходов местных бюджетов и вводимые в действие в планируемом периоде;

      4) затраты постоянного характера, ранее финансировавшиеся за счет целевых текущих трансфертов;

      5) положения решений областных представительных и исполнительных органов, предусматривающие увеличение или сокращение расходов бюджета вводимых в действие в планируемом периоде.

      6. Из суммарного прогнозного объема текущих затрат бюджета исключаются средства на выплату экологических надбавок, оказание материальной помощи и на дополнительные отпуска работникам государственных учреждений и казенных предприятий, в соответствии с законодательством Республики Казахстан, и добавляются абсолютными суммами после расчета прогнозных объемов текущих затрат.

      7. За расчетную базу прогнозирования объема текущих затрат бюджета поселка принимаются объемы текущих затрат в соответствии с уточненным планом года, предшествующего планируемому периоду.

      8. Расчет прогнозного объема текущих затрат бюджета производится в разрезе функциональных подгрупп осуществляемых государственных функций с учетом показателей и коэффициентов, приведенных в перечне функциональных подгрупп, осуществляемых государственных функций, показателей и коэффициентов к ним согласно приложению к настоящемим Правилам.

      9. Расчет текущих затрат по отдельной функциональной подгруппе производится по следующей формуле:

     


      где:

     


      – расчетные текущие затраты i-го по j-й функциональной подгруппе;

      Зj – суммарный прогнозный объем текущих затрат по j-й функциональной подгруппе;

     


      – количество потребителей государственных услуг i-го по j-й функциональной подгруппе;

     


      – коэффициенты, учитывающие объективные факторы, которые обусловливают отличия в стоимости предоставления государственных услуг в i-го по j-й функциональной подгруппе от средне городского уровня.

      10. При расчете прогнозного объема текущих затрат применяются следующие коэффициенты, отражающие объективные факторы, которые обусловливают различия в стоимости предоставления государственных услуг:

      1) коэффициент урбанизации:

     


      где:

      Насiгор – прогнозная численность городского населения

      Насi – прогнозная численность населения в поселке.

      Коэффициент урбанизации учитывает более высокий относительно среднерайонный уровень затрат, связанных с предоставлением государственных услуг в городской местности по отдельным функциональным подгруппам;

      2) коэффициент дисперсности расселения:

     


      где:

      Насiмелк – прогнозная численность населения i-ом поселка;

      Насi – общая прогнозная численность населения в i-ом города.

      Коэффициент дисперсности расселения учитывает более высокий по сравнению со среднегородской уровень затрат, обусловленный необходимостью обеспечения определенным набором государственных услуг населению независимо от размеров населенного пункта, в том числе учитывая дополнительные транспортные и иные расходы;

      3) коэффициент масштаба:

     


      где:

     


      – вес, с которым учитывается отклонение численности населения поселка от среднерайонного уровня;

     


      – средняя прогнозная численность населения поселка;

      Насi – прогнозная численность населения в i-ом поселке

      Коэффициент масштаба учитывает эффект масштаба, отражающий снижение объема затрат на предоставление государственных услуг в расчете на одного потребителя с ростом численности потребителей;

      4) коэффициент плотности:

     


      где:

     


      – плотность населения в среднем по городу;

      рi – плотность населения в i-ом поселке;

     


      – вес, с которым учитывается отклонение плотности населения поселка от среднегородского уровня.

      Коэффициент плотности учитывает увеличение затрат бюджета поселка в связи с уменьшением плотности населения региона;

      5) коэффициент содержания дорог:

     


      где:

      Ni – норматив финансирования на содержание автомобильных дорог местного значения i-ом поселке утверждаемый в соответствии с подпунктом 38) пункта 2 статьи 12 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "Об автомобильных дорогах".

     


      – норматив финансирования на содержание автомобильных дорог в среднем по поселку;

      6) коэффициент учета бедности (на основе доли лиц с доходами ниже прожиточного минимума):

     


      где:

      bi – доля населения с доходами ниже величины прожиточного минимума в общей численности населения в i-ом поселке.

      Коэффициент учета бедности учитывает увеличение затрат бюджета социальной помощи в связи с ростом доли населения с доходами ниже величины прожиточного минимума;

      7) коэффициент учета продолжительности отопительного сезона:

     


      где:

      di – период отопительного сезона в i-ом поселке;

     


      – период отопительного сезона в среднем по поселку;

     


      – доля затрат на отопление в общем объеме текущих затрат бюджета поселка.

      Коэффициент учета продолжительности отопительного сезона учитывает зависимость затрат бюджета города на отопление от продолжительности отопительного сезона города

      11. За расчетную базу прогнозирования объема текущих затрат городского бюджета последующих двух годов принимаются прогнозные объемы текущих затрат городского бюджетов первого года трехлетнего периода с учетом индекса потребительских цен.

Глава 5. Расчет прогнозных объемов затрат капитального характера бюджета поселка

      12. Общий прогнозный объем средств, предусматриваемых для финансирования затрат капитального характера, определяется с разбивкой по годам в соответствии с процентным отношением к общему объему финансирования текущих затрат поселка.

      Расчет прогнозного объема средств, предусматриваемых для финансирования затрат капитального характера, поселка производится по следующей формуле:

      КЗi = k * РЗi,

      где:

      КЗi – расчетные затраты капитального характера i-й поселка

      РЗi – расчетные текущие затраты i-го поселка;

      k – величина процентного отношения затрат капитального характера к общему объему текущих затрат.

      Величина коэффициента k для определения объемов трансфертов общего характера между городским бюджетом и бюджетом поселка устанавливается решением городской бюджетной комиссии.

Глава 6. Расчет прогнозных объемов затрат по бюджетным программам развития бюджета поселка

      13. Общий прогнозный объем средств, предусматриваемых для финансирования затрат по бюджетным программам развития, определяется с разбивкой по годам в процентном соотношении к прогнозному объему доходов поселка.

      Расчет прогнозного объема средств, предусматриваемых для финансирования затрат по бюджетным программам развития поселка производится по следующей формуле:

      ЗБПРi = (r1 * РЗi) + (r2 * ПОДi),

      где:

      ЗБПРi – расчетные затраты по бюджетным программам развития i-го поселка;

      РЗi – расчетные текущие затраты i-го поселка;

      ПОДi – прогнозные объемы доходов i-го поселка;

      r1 – величина процентного отношения затрат по бюджетным программам развития к общему объему текущих затрат;

      r2 – величина процентного отношения затрат по бюджетным программам развития к прогнозному объему доходов бюджета поселка.

      14. Величина коэффициентов r1 и r2 устанавливаются для определения объемов трансфертов общего характера между городским бюджетом и бюджетом поселка решением городской бюджетной комиссии.

  Приложение
к Правилам расчетов прогнозных
объемов
доходов и затрат бюджета поселка

Перечень функциональных подгрупп, осуществляемых государственных функций, показателей и коэффициентов к ним

Наименование функциональных подгрупп

Показатели

Коэффициенты

1

2

3

1. Государственные услуги общего характера

Представительные, исполнительные и другие органы, выполняющие общие функции государственного управления

Численность постоянного населения

дисперсности расселения;
плотности;
масштаба;
учета продолжительности отопительного сезона

Финансовая деятельность


дисперсности расселения;
плотности;
масштаба;
учета продолжительности отопительного сезона

Планирование и статистическая деятельность


дисперсности расселения;
плотности;
масштаба;
учета продолжительности отопительного сезона

Прочие государственные услуги общего характера


дисперсности расселения;
плотности;
масштаба;
учета продолжительности отопительного сезона

6. Социальная помощь и социальное обеспечение

Социальное обеспечение

Численность детей в возрасте 6-18 лет и численность населения старше пенсионного возраста

дисперсности расселения;
продолжительности отопительного сезона

Социальная помощь

Численность постоянного населения

дисперсности расселения;
учета бедности (на основе доли лиц с доходами ниже прожиточного минимума);
учета продолжительности отопительного сезона

Прочие услуги в области социальной помощи и социального обеспечения


дисперсности расселения;
плотности;
учета продолжительности отопительного сезона

7. Жилищно-коммунальное хозяйство

Жилищное хозяйство

Общая площадь жилищного фонда

урбанизации;
учета продолжительности отопительного сезона

Коммунальное хозяйство

Численность постоянного населения

урбанизации;
плотности;
учета продолжительности отопительного сезона

Благоустройство населенных пунктов


плотности;
учета продолжительности отопительного сезона

8. Культура, спорт, туризм и информационное пространство

Деятельность в области культуры

Численность постоянного населения

урбанизации;
масштаба;
учета продолжительности отопительного сезона

Спорт


урбанизации;
масштаба;
учета продолжительности отопительного сезона

Информационное пространство


урбанизации;
масштаба;
учета продолжительности отопительного сезона

Прочие услуги по организации культуры, спорта, туризма и информационного пространства


урбанизации;
масштаба;
учета продолжительности отопительного сезона

12. Транспорт и коммуникации

Автомобильный транспорт

Протяженность автодорог местного значения, в том числе внутринаселенных пунктов и улиц (километр)

урбанизации;
содержания дорог;
учета продолжительности отопительного сезона

Прочие услуги в сфере транспорта и коммуникаций

Пассажирооборот (миллион пассажиро-километров)

урбанизации;
учета продолжительности отопительного сезона

13. Прочие

Поддержка предпринимательской деятельности и защита конкуренции

Доля малого и среднего бизнеса в валовом региональном продукте региона

учета продолжительности отопительного сезона

Прочие

Численность постоянного населения

учета продолжительности отопительного сезона