Әулиекөл ауданы ауылдарының, кентінің, ауылдық округтері бюджеттерінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемдерін есептеу тәртібін бекіту туралы

Қостанай облысы Әулиекөл ауданы әкімдігінің 2021 жылғы 8 қарашадағы № 176 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінің 45-бабының 9-тармағына, Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 11 желтоқсандағы "Жалпы сипаттағы трансферттердің есеп-қисаптар әдістемесін бекіту туралы" № 139 бұйрығына сәйкес, Әулиекөл ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Әулиекөл ауданы ауылдарының, кентінің, ауылдық округтері бюджеттерінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемдерін есептеу тәртібі осы қаулының қосымшасына сәйкес бекітілсін.

      2. "Әулиекөл ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлім" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) осы қаулыны қол қойылған күнінен бастап күнтізбелік жиырма күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі электрондық түрдегі көшірмесін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жіберілуін;

      2) осы қаулыны ресми жарияланғанынан кейін Әулиекөл ауданы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Әулиекөл ауданы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі Е. Теменов

  Әулиекөл
  ауданы әкімдігінің
  2021 жылғы 8 қарашадағы
  № 176 қаулысына
  қосымша

Ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер бюджеттерінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемін есептеу тәртібі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы ауылдарының, кентінің, ауылдық округтері бюджеттерінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемін есептеу тәртібі (бұдан әрі – Тәртіп) Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің (бұдан әрі – Бюджет кодексі) 45-бабына сәйкес әзірленді және ауылдарының, кентінің, ауылдық округтері бюджеттерінің кірістері мен шығындарының болжамды көлемін есептеу кезінде қолданылады.

2-тарау. Ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер бюджеттерінің кірістерінің болжамды көлемін айқындау

      2. Ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер бюджеттерінің кірістерінің болжамды көлемдері Бюджет кодексінің 65-бабына сәйкес бекітілетін бюджет түсімдерін болжау әдістемесіне сәйкес есептеледі.

3-тарау. Ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер бюджеттерінің шығындарының болжамды көлемін айқындау

      3. Ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер бюджеттерінің шығындарының болжамды көлемі Бюджет кодексінің 56-1-бабында белгіленген функционалдық белгісі бойынша шығыстар бағыттарын ескере отырып, ағымдағы бюджеттік бағдарламалар мен бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындардың болжамды көлемінің сомасы ретінде есептеледі.

      Бұл ретте тұрақты сипаты бар Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес мемлекеттік басқару функцияларын және мемлекеттің міндеттемелерін орындау жөніндегі бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің қызметін қамтамасыз етуге, сондай-ақ стратегиялық және бағдарламалық құжаттардың мақсатына қол жеткізуге, нақты міндеттері мен іс-шараларын шешуге бағытталған ағымдағы бюджеттік бағдарламалар бойынша шығындардың болжамды көлемі:

      еңбекақы төлеуге, коммуналдық қызметтерге ақы төлеуге, өнімдер мен дәрілік заттарды сатып алуға, жәрдемақылар төлеуге және басқа да шығындардан (бұдан әрі - ағымдағы шығындар);

      материалдық-техникалық базаны нығайтуға, күрделі жөндеуге және басқа да шығындарға арналған шығындардан (бұдан әрі-күрделі сипаттағы шығындар) тұр.

4-тарау. Ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер бюджеттерінің ағымдағы шығындарының болжамды көлемін есептеу

      4. Ағымдағы шығындарды есептеу үшін тұтастай ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер бюджеттері бойынша ағымдағы шығындардың болжамды көлемі айқындалады.

      5. Ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер бюджеттерінің ағымдағы шығындарының болжамды көлемін айқындау кезінде мыналар ескеріледі:

      1) аудандық әлеуметтік-экономикалық даму болжамына және бюджеттік параметрлеріне сәйкес (жалақыны қоспағанда) жоспарланған кезеңде тұтыну бағалары индексіне ағымдағы шығындардың ұлғаюын ескере отырып, ағымдағы шығындардың жиынтық көлемі;

      2) аудандық бюджетінің ұлғаюын немесе қысқаруын көздейтін және жоспарланатын кезеңде қолданысқа енгізілетін Қазақстан Республикасы заңдарының ережелері;

      3) Қазақстан Республикасы Президенті Жарлықтары, Қазақстан Республикасы Үкіметі қаулылары жобаларының, Қазақстан Республикасы министрлерінің және орталық мемлекеттік органдардың өзге де басшыларының нормативтік құқықтық бұйрықтарының, орталық мемлекеттік органдардың нормативтік құқықтық қаулыларының, орталық мемлекеттік органдардың ведомстволары басшыларының нормативтік құқықтық бұйрықтарын бекіту бойынша тікелей құзыреті болған кезде олардың құрылымына ведомство кіретін, жергілікті бюджеттердің түсімдерін қысқартуды немесе шығыстарын ұлғайтуды көздейтін және жоспарланып отырған кезеңде қолданысқа енгізілетін мемлекеттік органның нормативтік құқықтық актілері;

      4) бұрын ағымдағы нысаналы трансферттер есебінен қаржыландырылған тұрақты сипаттағы шығындар;

      5) ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер бюджеттерінің шығыстарын ұлғайтуды немесе қысқартуды көздейтін және жоспарланып отырған кезеңде қолданысқа енгізілетін облыстық өкілді және атқарушы органдар шешімдерінің ережелері.

      6. Ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер бюджеттерінің ағымдағы шығындарының жиынтық болжамды көлемінен Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес экологиялық үстемеақылар төлеуге, материалдық көмек көрсетуге және мемлекеттік мекемелер мен қазыналық кәсіпорындар жұмыскерлеріне қосымша демалыстар беруге арналған қаражат алып тасталады және ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер бюджеттерінің бойынша ағымдағы шығындардың болжамды көлемі есептелген соң абсолютті сомалармен қосылады.

      7. Ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер бюджеттерінің ағымдағы шығындарының көлемін болжамдаудың есептік базасына жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылдың нақтыланған жоспарына сәйкес ағымдағы шығындардың көлемі қабылданады.

      8. Ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер бюджеттерінің ағымдағы шығындарының болжамды көлемін есептеу осы Тәртіптің қосымшасына сәйкес мемлекеттік функцияларды жүзеге асыратын функционалдық кіші топтардың, оларға қатысты көрсеткіштер мен коэффициенттердің тізбесінде келтірілген көрсеткіштер мен коэффициенттер ескеріле отырып, мемлекеттік функцияларды жүзеге асыратын функционалдық кіші топтар бөлінісінде жүргізіледі.

      9. Жеке функционалдық кіші топ бойынша жекелеген ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің ағымдағы шығындарын есептеу мынадай формула бойынша жүргізіледі:

     


      мұнда:

      АШіj – j функционалдық кіші тобы бойынша і- ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің ағымдағы есептік шығындары;

      Шj – j функционалдық кіші тобы бойынша барлық ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің жергілікті бюджеттері бойынша ағымдағы шығындарының жиынтық болжамды көлемі;

      Тіj – j функционалдық кіші тобы бойынша і- ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің мемлекеттік қызметтерін тұтынушылардың саны;

      К1іj, ..., Кnіj – j функционалдық кіші тобы бойынша і- ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердегі мемлекеттік қызметтер көрсетудің құнындағы республикалық орта деңгейден айырмашылықты негіздейтін объективті факторларды ескеретін коэффициенттер.

      10. Ағымдағы шығындардың болжамды көлемін есептеген кезде мемлекеттік қызмет көрсету құнының әртүрлілігін негіздейтін, объективті факторларды көрсететін мынадай коэффициенттер қолданылады:

      1) урбандалу коэффициенті:

     


      мұнда:

      Халіқала – і- ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердегі халқы санының болжамы;

      Халі – і- ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердегі халық санының болжамы.

      Урбандалу коэффициенті жеке функционалдық кіші топтар бойынша қалалық жерлердегі мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді ұсынуға байланысты шығындардың барынша жоғары орташа аудандық деңгейін ескереді;

      2) қоныстандыру дисперсиялығының коэффициенті:

     


      мұнда:

      Халікіш – халық саны 500 адамнан аз елді мекендерде тұратын і- ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің халық санының болжамы;

      Халі – і- ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер халқының жалпы санының болжамы.

      Қоныстандыру дисперсиялығының коэффициенті елді мекеннің мөлшеріне тәуелсіз мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің белгілі бір жинағын, оның ішінде қосымша көлік және өзге де шығыстарды ескере отырып, қамтамасыз ету қажеттігіне негізделген шығындардың орташа аудандық деңгейімен салыстырғандағы барынша жоғары деңгейін ескереді;

      3) ауқым коэффициенті:

     


      мұнда:

     


      – ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер халқы санының орташа аудандық деңгейден ауытқуы есептелетін салмақ;

     


      – бір ауылдық округтің халқының орташа санының болжамы;

      Халi – і- ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің халық санының болжамы;

      Ауқым коэффициенті тұтынушылар санының өсуімен, бір тұтынушыға шаққандағы мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынуға арналған шығындар көлемінің төмендеуін көрсететін ауқымның тиімділігін ескереді;

      4) ауылдық жердегі жұмыс үшін үстемақыны есепке алу коэффициенті:

     


      мұнда:

      Халіауыл – і- ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің ауыл халқы санының болжамы;

     


      – функционалдық кіші топ бойынша (барлық ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер бойынша жиынтық сомада) ағымдағы шығындардың жалпы көлеміндегі жалақының үлесі.

      Ауылдық жердегі жұмыс үшін үстемақыны есепке алу коэффициенті жекелеген функционалдық кіші топтар бойынша ауылдық жерлердегі жалақыға қосымша шығыстар қажеттігін ескереді;

      5) тығыздық коэффициенті:

     


      мұнда:

     


     


      – ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер халқының тығыздығының орташа аудандық деңгейден ауытқуы ескерілетін салмақ.

      Тығыздық коэффициенті өңір халқы тығыздығының төмендеуіне байланысты ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің бюджеттерінің шығындарының ұлғаюын ескереді;

      6) жолдарды күтіп-ұстау коэффициенті:

     


      мұнда:

      Ni – "Автомобиль жолдары туралы" 2001 жылғы 17 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабы 2-тармағының 38) тармақшасына сәйкес бекітілетін і- ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын күтіп-ұстауды қаржыландыру нормативі;

     


      – аудан бойынша орташа автомобиль жолдарын күтіп-ұстауды қаржыландыру нормативі;

      7) кедейлікті есепке алу коэффициенті (табысы күнкөріс деңгейінен төмен адамдардың үлесі негізінде):

     


      мұнда:

      bі – і- ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердегі жалпы халық саны ішінде табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен халықтың үлесі.

      Кедейлікті есепке алу коэффициенті ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің бюджеттерінің табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен халық үлесінің өсуіне байланысты әлеуметтік көмек төлемдеріне шығындардың ұлғаюын ескереді;

      8) жылыту маусымының ұзақтығын есептеу коэффициенті:

     


      мұнда:

     


      – і- ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердегі жылыту маусымының кезеңі;

     


      – аудан бойынша жылыту маусымының орташа кезеңі;

     


      – ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің бюджеттерінің ағымдағы шығындарының жалпы көлеміндегі жылытуға жұмсалатын шығындардың үлесі.

      Жылыту маусымының ұзақтығын есептеу коэффициенті ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің бюджеттерінің жылытуға жұмсайтын шығындарының аудандағы жылыту маусымының ұзақтығына байланысын ескереді.

      11. Келесі екі жылдардағы ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің бюджеттерінің ағымдағы шығындарының көлемін болжаудың есептік базасына тұтыну бағаларының индексін ескере отырып, үш жылдық кезеңнің бірінші жылының аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттерінің ағымдағы шығындарының болжамды көлемі қабылданады.

5-тарау. Ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер бюджеттерінің бюджеттерінің күрделі сипаттағы шығындарының болжамды көлемін есептеу

      12. Күрделі сипаттағы шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың жалпы болжамды көлемі ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің ағымдағы шығындарын қаржыландырудың жалпы көлеміне қатысты пайыздық қатынасқа сәйкес жылдар бойынша бөліністе айқындалады.

      Күрделі сипаттағы шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың болжамды көлемін есептеу әрбір ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер бойынша жеке мына формула бойынша жүргізіледі:

      КШі = k* ЕШі,

      мұнда:

      КШі – і- ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің күрделі сипаттағы есептік шығындары;

      ЕШі – і- ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің ағымдағы есептік шығындары;

      k – күрделі сипаттағы шығындардың ағымдағы шығындардың жалпы көлеміне пайыздық қатысының шамасы.

      Аудандық бюджеті мен ауылдар, кенттер, ауылдық округтер бюджеттері арасындағы жалпы сипаттағы трансферттердің көлемін айқындау үшін k коэффициентінің шамасы аудандық бюджет комиссиясының шешімімен белгіленеді.

6-тарау. Ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер бюджеттерінің бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындарының болжамды көлемін есептеу

      13. Бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың жалпы болжамды көлемі ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің ағымдағы шығындарының болжамды көлеміне және кірістерінің болжамды көлеміне пайыздық ара қатынаста жылдар бөлінісінде айқындалады.

      Бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындарды қаржыландыру үшін көзделетін қаражаттың жалпы болжамды көлемін есептеу әрбір ауылдарының, кентінің, ауылдық округтер бойынша жеке мынадай формула бойынша жүргізіледі:

      БДБШі = (r1*ЕШі) + (r2*КБКі),

      мұндағы:

      БДБШі – і- ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің бюджеттік даму бағдарламалары бойынша есептік шығындары;

      ЕШі – і- ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің ағымдағы есептік шығындары;

      КБКі – і- ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің кірістерінің болжамды көлемдері;

      r1 – бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындардың ағымдағы шығындардың жалпы көлеміне пайыздық қатынасының шамасы.

      r2 – бюджеттік даму бағдарламалары бойынша шығындардың жергілікті бюджет кірістерінің болжамды көлеміне пайыздық қатынасының шамасы.

      14. r1 және r2 коэффициентерінің шамасы қалалық бюджет пен ауылдарының, кентінің, ауылдық округтердің бюджеттері арасындағы жалпы сипаттағы трансферттердің көлемін айқындау үшін қалалық бюджет комиссиясының шешімімен белгіленеді.

  Ауылдарының,
  кентінің, ауылдық
  округтер бюджеттерінің
  кірістері мен шығындарының
  болжамды көлемін
  есептеу тәртібіне
  қосымшасы

Мемлекеттік функцияларды жүзеге асыратын функционалдық кіші топтардың, олардың көрсеткіштері мен коэффициенттерінің тізбесі

Функционалдық кіші топтардың атауы

Көрсеткіштер

Коэффициенттер

1

2

3

1. Жалпы сипаттағы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер

Мемлекеттік басқарудың жалпы функцияларын орындайтын өкілетті, атқарушы және басқа да органдар

Тұрақты халық саны

қоныстандыру дисперсиялығы; тығыздық; ауқым; жылытумаусымының ұзақтығын есепк еалу

6. Әлеуметтік көмек және әлеуметтік қамсыздандыру

Әлеуметтік көмек

Тұрақты халық саны

қоныстандыру дисперсиялығы; кедейлікті есепке алу (табысы күнкөріс деңгейінен төмен адамдар үлесінің негізінде); ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу; жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

7. Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы

Тұрғын үй шаруашылығы

Тұрғын үй қорының жалпы ауданы (мың шаршы метр)

урбандалу; жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Коммуналдық шаруашылық

Тұрақты халық саны

урбандалу; тығыздық; жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Елді мекендерді көркейту

тығыздық; жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

8. Мәдениет, спорт, туризм және ақпараттық кеңістік

Мәдениет саласындағы қызмет

Тұрақты халық саны

урбандалу; ауқым; ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу; жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Спорт

урбандалу; ауқым; ауылдық жерлердегі жұмыс үшін үстемеақыны есепке алу; жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

12. Көлік және коммуникация

Автомобиль көлігі

Жергілікті маңызы бар автожолдардың, оның ішінде елді мекендер мен көшелер ішіндегі автожолдар ұзындығы (километр)

урбандалу; жолдарды күтіп-ұстау; жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

13. Басқалар

Кәсіпкерлік қызметті қолдау және бәсекелестікті қорғау

Шағын және орта бизнестің үлесі аймақтың жалпы өңірлік өнімі

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу

Басқалар

Тұрақты халық саны

жылыту маусымының ұзақтығын есепке алу


Об утверждении Порядка расчетов прогнозных объемов доходов и затрат бюджетов сел, поселка, сельских округов Аулиекольского района

Постановление акимата Аулиекольского района Костанайской области от 8 ноября 2021 года № 176

      В соответствии с пунктом 9 статьи 45 Бюджетного кодекса Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 11 декабря 2014 года № 139 "Об утверждении методики расчетов трансфертов общего характера", акимат Аулиекольского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Порядок расчетов прогнозных объемов доходов и затрат бюджетов сел, поселка, сельских округов Аулиекольского района согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Отдел экономики и бюджетного планирования акимата Аулиекольского района" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) в течение двадцати календарных дней со дня подписания настоящего постановления направление его в электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Аулиекольского района после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима Аулиекольского района.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района Е. Теменов

  Приложение
  к постановлению акимата
  Аулиекольского района
  от 8 ноября 2021 года
  № 176

Порядок расчетов прогнозных объемов доходов и затрат бюджетов сел, поселка, сельских округов

Глава 1. Основные положения

      1. Настоящий Порядок расчетов прогнозных объемов доходов и затрат бюджетов сел, поселка, сельских округов (далее – Порядок) разработан в соответствии со статьей 45 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года (далее – Бюджетный кодекс) и применяется при расчетах прогнозных объемов доходов и затрат бюджетов сел, поселка, сельских округов.

Глава 2. Определение прогнозных объемов доходов сел, поселка, сельских округов.

      2. Прогнозные объемы доходов сел, поселка, сельских округов бюджетов рассчитываются согласно Методике прогнозирования поступлений бюджета, утверждаемой в соответствии со статьей 65 Бюджетного кодекса.

Глава 3. Определение прогнозных объемов затрат сел, поселка, сельских округов.

      3. Прогнозные объемы затрат бюджетов сел, поселка, сельских округов рассчитываются как сумма прогнозных объемов затрат по текущим бюджетным программам и по бюджетным программам развития с учетом установленных статьей 56-1 Бюджетного кодекса направлений расходов по функциональному признаку.

      При этом прогнозные объемы затрат по текущим бюджетным программам, которые направлены на обеспечение деятельности администраторов бюджетных программ по выполнению функций государственного управления и обязательств государства в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан, имеющих постоянный характер, а также на достижение цели, решение конкретных задач и мероприятий стратегических и программных документов, состоят из:

      затрат на оплату труда, оплата коммунальных услуг, приобретение продуктов и лекарственных средств, выплата пособий и других затрат (далее – текущие затраты);

      затрат на укрепление материально-технической базы, капитальный ремонт и других затрат (далее – затраты капитального характера).

Глава 4. Расчет прогнозных объемов текущих затрат бюджетов сел, поселка, сельских округов.

      4. Для расчета текущих затрат определяется прогнозный объем текущих затрат в целом по бюджетам сел, поселка, сельских округов.

      5. При определении прогнозного объема текущих затрат бюджетов сел, поселка, сельских округов учитываются:

      1) совокупный объем текущих затрат с учетом увеличения текущих затрат на индекс потребительских цен в планируемом периоде в соответствии с прогнозом социально-экономического развития и бюджетных параметров района (за исключением заработной платы);

      2) положения законов Республики Казахстан, предусматривающие увеличение или сокращение расходов бюджетов района и вводимые в действие в планируемом периоде;

      3) положения проектов указов Президента Республики Казахстан, постановлений Правительства Республики Казахстан, нормативных правовых приказов министров Республики Казахстан и иных руководителей центральных государственных органов, нормативных правовых постановлений центральных государственных органов, нормативных правовых приказов руководителей ведомств центральных государственных органов при наличии прямой компетенции по их утверждению в нормативных правовых актах государственного органа, в структуру которого входит ведомство, предусматривающие сокращение поступлений или увеличение расходов местных бюджетов и вводимые в действие в планируемом периоде;

      4) затраты постоянного характера, ранее финансировавшиеся за счет целевых текущих трансфертов;

      5) положения решений областных представительных и исполнительных органов, предусматривающие увеличение или сокращение расходов бюджетов сел, поселка, сельских округов и вводимых в действие в планируемом периоде.

      6. Из суммарного прогнозного объема текущих затрат бюджетов сел, поселка, сельских округов исключаются средства на выплату экологических надбавок, оказание материальной помощи и на дополнительные отпуска работникам государственных учреждений и казенных предприятий, в соответствии с законодательством Республики Казахстан, и добавляются абсолютными суммами после расчета прогнозных объемов текущих затрат по бюджетам сел, поселка, сельских округов.

      7. За расчетную базу прогнозирования объема текущих затрат бюджетов сел, поселка, сельских округов принимаются объемы текущих затрат в соответствии с уточненным планом года, предшествующего планируемому периоду.

      8. Расчет прогнозного объема текущих затрат бюджетов сел, поселка, сельских округов производится в разрезе функциональных подгрупп осуществляемых государственных функций с учетом показателей и коэффициентов, приведенных в перечне функциональных подгрупп, осуществляемых государственных функций, показателей и коэффициентов к ним согласно приложению к настоящему Порядку.

      9. Расчет текущих затрат сел, поселка, сельских округов по отдельной функциональной подгруппе производится по следующей формуле:

     


      где:

     


      – расчетные текущие затраты i-го сел, поселка, сельских округов по j-й функциональной подгруппе;

      Зj – суммарный прогнозный объем текущих затрат по бюджетам сел, поселка, сельских округов по j-й функциональной подгруппе;

     


      количество потребителей государственных услуг i-го сел, поселка, сельских округов по j-й функциональной подгруппе;

     


      коэффициенты, учитывающие объективные факторы, которые обусловливают отличия в стоимости предоставления государственных услуг в i-го сел, поселка, сельских округов по j-й функциональной подгруппе от средне районного уровня.

      10. При расчете прогнозного объема текущих затрат применяются следующие коэффициенты, отражающие объективные факторы, которые обусловливают различия в стоимости предоставления государственных услуг:

      1) коэффициент урбанизации:

     


      где:

      Насiгор – прогнозная численность районного населения i-му сел, поселка, сельских округов.

      Насi – прогнозная численность населения в i-ом сел, поселка, сельских округов.

      Коэффициент урбанизации учитывает более высокий относительно среднерайонный уровень затрат, связанных с предоставлением государственных услуг в сельской местности по отдельным функциональным подгруппам;

      2) коэффициент дисперсности расселения:

     


      где:

      Насiмелк – прогнозная численность населения i-ом сел, поселка, сельских округов проживающего в населенных пунктах с численностью населения менее 500 человек;

      Насi – общая прогнозная численность населения в i-ом сел, поселка, сельских округов.

      Коэффициент дисперсности расселения учитывает более высокий по сравнению со среднерайонный уровень затрат, обусловленный необходимостью обеспечения определенным набором государственных услуг населению независимо от размеров населенного пункта, в том числе учитывая дополнительные транспортные и иные расходы;

      3) коэффициент масштаба:

     


      где:

     


      – вес, с которым учитывается отклонение численности населения сел, поселка, сельских округов от среднерайонного уровня;

     


      – средняя прогнозная численность населения сел, поселка, сельских округов;

      Насi – прогнозная численность населения в i-ом сел, поселка, сельских округов.

      Коэффициент масштаба учитывает эффект масштаба, отражающий снижение объема затрат на предоставление государственных услуг в расчете на одного потребителя с ростом численности потребителей;

      4) коэффициент учета надбавок за работу в сельской местности:

     


      где:

      Насiсельск – прогнозная численность сельского населения i-ом сел, поселка, сельских округов.

     


      – доля заработной платы в общем объеме текущих затрат по j-й функциональной подгруппе (в сумме по селам, поселкам, сельским округам.

      Коэффициент учета надбавок за работу в сельской местности учитывает потребность в дополнительных расходах на заработную плату в сельской местности по отдельным функциональным подгруппам;

      5) коэффициент плотности:

     


      где:

     


      – плотность населения в среднем по району;

      рi – плотность населения в i-ом сел, поселка, сельских округов;

     


      – вес, с которым учитывается отклонение плотности населения сел, поселка, сельских округов от среднерайонного уровня.

      Коэффициент плотности учитывает увеличение затрат бюджетов сел, поселка, сельских округов в связи с уменьшением плотности населения региона;

      6) коэффициент содержания дорог:

     


      где:

      Ni – норматив финансирования на содержание автомобильных дорог местного значения i-ом сел, поселка, сельских округов, утверждаемый в соответствии с подпунктом 38) пункта 2 статьи 12 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "Об автомобильных дорогах".

     


      – норматив финансирования на содержание автомобильных дорог в среднем по району;

      7) коэффициент учета бедности (на основе доли лиц с доходами ниже прожиточного минимума):

     


      где:

      bi – доля населения с доходами ниже величины прожиточного минимума в общей численности населения в i-ом сел, поселка, сельских округов.

      Коэффициент учета бедности учитывает увеличение затрат бюджетов сел, поселка, сельских округов, на выплату социальной помощи в связи с ростом доли населения с доходами ниже величины прожиточного минимума;

      8) коэффициент учета продолжительности отопительного сезона:

     


      где:

      di – период отопительного сезона в i-ом сел, поселка, сельских округов;

     


      – период отопительного сезона в среднем по селу, поселку, сельскому округу;

     


      – доля затрат на отопление в общем объеме текущих затрат бюджетов сел, поселка, сельских округов.

      Коэффициент учета продолжительности отопительного сезона учитывает зависимость затрат бюджетов района на отопление от продолжительности отопительного сезона района.

      11. За расчетную базу прогнозирования объема текущих затрат районных (городов областного значения) бюджетов последующих двух годов принимаются прогнозные объемы текущих затрат районных (городов областного значения) бюджетов первого года трехлетнего периода с учетом индекса потребительских цен.

Глава 5. Расчет прогнозных объемов затрат капитального характера бюджетов сел, поселка, сельских округов.

      12. Общий прогнозный объем средств, предусматриваемых для финансирования затрат капитального характера, определяется с разбивкой по годам в соответствии с процентным отношением к общему объему финансирования текущих затрат сел, поселка, сельских округов.

      Расчет прогнозного объема средств, предусматриваемых для финансирования затрат капитального характера, сел, поселка, сельских округов производится по следующей формуле:

      КЗi = k * РЗi,

      где:

      КЗi – расчетные затраты капитального характера i-й сел, поселка, сельских округов;

      РЗi – расчетные текущие затраты i-го сел, поселка, сельских округов;

      k – величина процентного отношения затрат капитального характера к общему объему текущих затрат.

      Величина коэффициента k для определения объемов трансфертов общего характера между районным бюджетом и бюджетам сел, поселка, сельских округов устанавливается решением районной бюджетной комиссии.

Глава 6. Расчет прогнозных объемов затрат по бюджетным программам развития бюджетов сел, поселка, сельских округов.

      13. Общий прогнозный объем средств, предусматриваемых для финансирования затрат по бюджетным программам развития, определяется с разбивкой по годам в процентном соотношении к прогнозному объему доходов сел, поселка, сельских округов.

      Расчет прогнозного объема средств, предусматриваемых для финансирования затрат по бюджетным программам развития, сел, поселка, сельских округов производится по следующей формуле:

      ЗБПРi = (r1 * РЗi) + (r2 * ПОДi),

      где:

      ЗБПРi – расчетные затраты по бюджетным программам развития i-го сел, поселка, сельских округов;

      РЗi – расчетные текущие затраты i-го сел, поселка, сельских округов;

      ПОДi – прогнозные объемы доходов i-го сел, поселка, сельских округов;

      r1 – величина процентного отношения затрат по бюджетным программам развития к общему объему текущих затрат;

      r2 – величина процентного отношения затрат по бюджетным программам развития к прогнозному объему доходов бюджетов сел, поселка, сельских округов.

      14. Величина коэффициентов r1 и r2 устанавливаются для определения объемов трансфертов общего характера между городским бюджетом и бюджетами сел, поселка, сельских округов решением районной бюджетной комиссии.

  Приложение
  к Порядку расчетов
  прогнозных объемов
  доходов и затра
  бюджетов сел, поселка,
  сельских округов.

Перечень функциональных подгрупп, осуществляемых государственных функций, показателей и коэффициентов к ним

Наименование функциональных подгрупп

Показатели

Коэффициенты

1

2

3

1. Государственные услуги общего характера

Представительные, исполнительные и другие органы, выполняющие общие функции государственного управления

Численность постоянного населения

дисперсности расселения; плотности; масштаба; учета продолжительности отопительного сезона

6. Социальная помощь и социальное обеспечение

Социальная помощь

Численность постоянного населения

дисперсности расселения; учета бедности (на основе доли лиц с доходами ниже прожиточного минимума); учета надбавок за работу в сельской местности; учета продолжительности отопительного сезона

7. Жилищно-коммунальное хозяйство

Жилищное хозяйство

Общая площадь жилищного фонда (тысяча квадратных метров)

урбанизации; учета продолжительности отопительного сезона

Коммунальное хозяйство

Численность постоянного населения

урбанизации; плотности; учета продолжительности отопительного сезона

Благоустройство населенных пунктов

плотности; учета продолжительности отопительного сезона

8. Культура, спорт, туризм и информационное пространство

Деятельность в области культуры

Численность постоянного населения

урбанизации; масштаба; учета надбавок за работу в сельской местности; учета продолжительности отопительного сезона

Спорт

урбанизации; масштаба; учета надбавок за работу в сельской местности; учета продолжительности отопительного сезона

12. Транспорт и коммуникации

Автомобильный транспорт

Протяженность автодорог местного значения, в том числе внутри населенных пунктов и улиц (километр)

урбанизации; содержания дорог; учета продолжительности отопительного сезона

13. Прочие

Поддержка предпринимательской деятельности и защита конкуренции

Доля малого и среднего бизнеса в валовом региональном продукте региона

учета продолжительности отопительного сезона

Прочие

Численность постоянного населения

учета продолжительности отопительного сезона