"Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігінің Ұлттық статистика бюросы туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі төрағасының 2020 жылғы 23 қазандағы № 9-нқ бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі төрағасының 2022 жылғы 7 сәуірдегі № 14 бұйрығы

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігінің Ұлттық статистика бюросы туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі төрағасының 2020 жылғы 23 қазандағы № 9-нқ бұйрығына мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігінің Ұлттық статистика бюросы туралы ереже осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Ұлттық статистика бюросы заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты ресми жариялау және Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне қосу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігінің Интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Ұлттық статистика бюросының басшысына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Төраға Ә. Ерғалиев

  Қазақстан Республикасының
Стратегиялық жоспарлау және
реформалар агенттігі
төрағасының
бұйрығына қосымша
Қазақстан Республикасы
Стратегиялық жоспарлау және
реформалар агенттігі
төрағасының
2020 жылғы 23 қазандағы
№ 9-нқ бұйрығымен
бекітілген

Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігінің Ұлттық статистика бюросы туралы ереже

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігінің Ұлттық статистика бюросы (бұдан әрі – Ұлттық статистика бюросы) Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігінің (бұдан әрі – Агенттік) құзыреті шегінде мемлекеттік статистикалық қызмет саласында үйлестіруді, басшылықты және іске асыру функцияларын жүзеге асыратын ведомствосы болып табылады.

      2. Ұлттық статистика бюросы өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Ұлттық статистика бюросы мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, оның өз атауы қазақ тілінде көрсетілген мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      4. Ұлттық статистика бюросы азаматтық-құқықтық қатынастарды өз атынан жасайды.

      5. Ұлттық статистика бюросы заңнамаға сәйкес уәкілеттік берілген жағдайда ол мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқылы.

      6. Ұлттық статистика бюросы өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Ұлттық статистика бюросы басшысының бұйрықтарымен немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      7. Ұлттық статистика бюросының құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      8. Ұлттық статистика бюросының орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, 010000, Нұр-Сұлтан қаласы, "Есіл" ауданы, Мәңгілік Ел даңғылы, 8, "Министрліктер үйі" әкімшілік ғимараты, 4-кіреберіс.

      9. Ұлттық статистика бюросының толық атауы – "Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігінің Ұлттық статистика бюросы" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      10. Осы Ереже Ұлттық статистика бюросының құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Ұлттық статистика бюросының қызметін қаржыландыру республикалық бюджеттен жүзеге асырылады.

      12. Ұлттық статистика бюросына кәсіпкерлік субъектілерімен Ұлттық статистика бюросының функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысынан шарттық қатынастар жасауға тыйым салынады.

      Егер Ұлттық статистика бюросына заңнамалық актілермен кіріс әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда мұндай қызметтен алынған кіріс мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2-тарау. Ұлттық статистика бюросының мақсаттары, құқықтары мен міндеттері

      13. Мақсаттары:

      1) статистикалық әдіснаманы қалыптастыру;

      2) мемлекеттік статистика принциптерін сақтай отырып, статистикалық қызметті жүзеге асыру;

      3) қоғамның, мемлекет пен халықаралық қоғамдастықтың ресми статистикалық ақпаратқа деген сұранысын қанағаттандыру;

      4) Ұлттық статистика бюросына жүктелген өзге де мақсаттарды өз құзыреті шегінде жүзеге асыру.

      14. Құқықтары мен міндеттері:

      1) мемлекеттік статистикалық қызмет саласында мемлекеттік саясатты қалыптастыру және жетілдіру мәселелері бойынша Агенттікке ұсыныстар енгізу;

      2) респонденттерден алғашқы статистикалық деректерді өтеусіз негізде алу;

      3) Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын мәліметтерді жариялауға қойылатын талаптарды сақтай отырып, алғашқы және дербес деректерді қоса алғанда, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың дерекқорларына қолжетімділік алу;

      4) құзыреті шегінде Ұлттық статистика бюросының, оның аумақтық бөлімшелерінің және ведомстволық бағынысты ұйымының қызметіне қатысты мәселелер бойынша құқықтық актілерді әзірлеу, келісу және бекіту;

      5) Ұлттық статистика бюросына және оның аумақтық бөлімшелеріне жүктелген міндеттердің шешілуін қамтамасыз ететін ақпараттық жүйелерді құру және пайдалану;

      6) Ұлттық статистика бюросы қызметінің негізгі бағыттары бойынша басқа мемлекеттік органдармен, ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау;

      7) Агенттікпен келісу бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұлттық санақтарды өткізу қажеттілігі туралы ұсыныс енгізу;

      8) сотқа жүгіну;

      9) байланыс операторларынан респонденттер жөнінде байланыс деректерін алу;

      10) мемлекеттік статистика саласындағы өзінің өкілеттіктері мен функцияларының бір бөлігін аумақтық статистика бөлімшелеріне беру;

      11) Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген жағдайларды қоспағанда, өз өкілеттіктерін жүзеге асыру кезінде алынған коммерциялық, қызметтік, заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын ақпаратты жария етпеу;

      12) құзыреті шегінде жеке және заңды тұлғалардың жолданымдарын Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінде белгіленген тәртіппен және мерзімдерде қабылдау және қарау;

      13) қоғамның, мемлекет пен халықаралық қоғамдастықтың ресми статистикалық ақпаратқа деген сұранысын қамтамасыз ету;

      14) респонденттер алғашқы статистикалық деректерді ұсынған кезде оларды статистикалық нысандармен және осы нысандарды толтыру жөніндегі нұсқаулықтармен қамтамасыз ету;

      15) әкімшілік деректерді статистикалық ақпаратты түзу және статистикалық тіркелімдерді жаңарту үшін пайдалану;

      16) Мемлекеттік органдардың интернет-ресурстарының бірыңғай платформасында Ұлттық статистика бюросы қызметінің бағыттары бойынша ақпаратты жариялауды және уақтылы жаңартуды қамтамасыз ету;

      17) Қазақстан Республикасының ақпараттандыру саласындағы заңнамасына сәйкес электрондық ақпараттық ресурстар мен ақпараттық жүйелерді, ақпараттық-коммуникациялық желілерді құру және олардың жұмыс істеуін қамтамасыз ету, оларға жеке және заңды тұлғалардың қол жеткізуін ұйымдастыру;

      18) қағаз жеткізгіштердегі және электрондық түрдегі алғашқы статистикалық деректердің, әкімшілік деректердің белгіленген мерзімдерде сақталуын қамтамасыз ету;

      19) респонденттердің алғашқы статистикалық деректерді ұсыну графигін және ресми статистикалық ақпаратты тарату графигін бекіту;

      20) статистикалық жұмыстар жоспарында көзделген көлемде ресми статистикалық ақпаратты тарату графигіне сәйкес статистикалық жарияланымдарды қалыптастыруды және ресми статистикалық ақпаратты таратуды қамтамасыз ету;

      21) үй шаруашылықтарынан өтеулі және өтеусіз негізде олардың кірістері мен шығыстары туралы қажетті алғашқы статистикалық деректерді алу;

      22) статистикалық ақпаратты түзу кезінде алғашқы статистикалық деректердің анықтығын растау үшін респонденттерден қосымша ақпаратты талап ету;

      23) респонденттердің алғашқы статистикалық деректерді бұрмалауы анықталған кезде респонденттерден алғашқы статистикалық деректерді қамтитын статистикалық нысандарға түзетулер енгізуді талап ету;

      24) Ұлттық статистика бюросының интернет-ресурсында орналастыру арқылы пайдаланушыларға ресми статистикалық ақпарат пен статистикалық әдіснамаға бір мезгілде қол жеткізудің тең құқықтарын қамтамасыз ету;

      25) дербес деректерді қамтитын базаға иелік ету, пайдалану және билік ету;

      26) статистикалық әдіснама өзгерген жағдайда және жаңартылған, құжатпен расталған ақпарат негізінде статистикалық мақсаттар үшін жарияланған ресми статистикалық ақпаратты қайта қарауды жүзеге асыру;

      27) Ұлттық статистика бюросының қызметіне қанағаттанушылық деңгейін мониторингтеу мақсатында респонденттер мен пайдаланушыларға сауал салу жүргізу;

      28) ерікті негізде респонденттердің қатысуымен жалпымемлекеттік және (немесе) ведомстволық статистикалық байқаулар бойынша статистикалық нысандар мен оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтардың жобаларына тестілеу жүргізу және талқылау;

      29) жалпымемлекеттік статистикалық байқаулар мен ұлттық санақтар өткізу кезінде адамдарды интервьюерлер ретінде тарту;

      30) тиісті мемлекеттік органдармен, комиссиялармен, санақ персоналымен бірлесіп тұрғындар арасында ұлттық санақтар өткізудің мақсаттары мен тәртібі туралы жаппай түсіндіру жұмыстарын жүргізу;

      31) аумақтық статистика бөлімшелерінің санақ персоналын іріктеуі және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес олармен ұлттық санақтарға қатысуға шарттар жасасуы;

      32) уәкілетті органның шешімі бойынша пилоттық санақ жүргізу арқылы санақ парақтарын сынау, жүргізілуін ұйымдастыруды және алынған деректерді өңдеуді сынақтан өткізу, сондай-ақ облыстар және республикалық маңызы бар қалалар әкімдіктерінің ауыл шаруашылығы санағы субъектілерінің тізімдерін қалыптастыруы, нақтылауы, Ұлттық статистика бюросына ұсынуы;

      33) өз құзыретінің шегінде мемлекеттік органдарға Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзатын, мемлекеттік статистика мәселелері бойынша олар қабылдаған актілердің күшін жою немесе өзгерту туралы ұсыныстар енгізу;

      34) мемлекеттік органдардан, жеке және заңды тұлғалардан мемлекеттік статистика мәселелері бойынша ақпаратты сұрату және алу;

      35) Ұлттық статистика бюросының құзыретіне кіретін мемлекеттік статистика мәселелері бойынша аумақтық бөлімшелер мен ұйымдарға, заңды және жеке тұлғаларға әдіснамалық және консультациялық көмек көрсетуді ұйымдастыру;

      36) мемлекеттік статистика мәселелері бойынша білімді насихаттау;

      37) бухгалтерлік есепті жүргізу және қаржылық есептілікті қалыптастыру;

      38) Қазақстан Республикасының мемлекеттік статистика саласындағы заңнамасының қолданылуына талдау жүргізу;

      39) ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым объектілерін дамыту, ұлттық санақтарды жүргізуге арналған оқыту бағдарламаларын дайындау, сондай-ақ санақ персоналына арналған оқыту семинарларын өткізуді ұйымдастыру бойынша жұмыстарды ұйымдастыру;

      40) реттейтін салада жергілікті атқарушы органдардың жұмысын үйлестіру;

      41) негізгі қызмет, республикалық бюджетті жоспарлау мен орындау мәселелері бойынша аумақтық бөлімшелері мен ведомстволық бағынысты ұйымының жұмысын үйлестіру;

      42) әкімшілік дереккөздерге қатысты респонденттерге бармай және бару арқылы профилактикалық бақылау өткізуге заңнамада белгіленген тәртіппен аумақтық статистика бөлімшелерінің мамандарын тарту;

      43) бекітілген графикке сәйкес нормативтік құқықтық актілерге құқықтық мониторинг жүргізу;

      44) Агенттікпен келісу бойынша халықаралық шарттар жасасу, келіссөздер жүргізу және өз құзыреті шегінде және Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шет елдердің тиісті ведомстволарымен, халықаралық ұйымдармен және шетелдік заңды тұлғалармен келісімдерге қол қою;

      45) Агенттікпен келісу бойынша шетелдік сарапшылар мен консультанттарды Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жұмысқа тарту;

      46) мемлекеттік органдардан, ұйымдардан, олардың лауазымды адамдарынан Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен қажетті құжаттарды (ақпаратты) және материалдарды сұрату және алу;

      47) Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде және Қазақстан Республикасы Президентінің актілерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асыру.

      15. Функциялары:

      1) Ұлттық статистика бюросының құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен құқықтық актілерді әзірлеу және бекіту;

      2) ведомстволық статистикалық байқаулар саласындағы жұмыстарды әдіснамалық сүйемелдеу;

      3) мемлекеттік статистика саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыру және іске асыру;

      4) халықаралық статистикалық стандарттарға сәйкес статистикалық әдіснаманы қалыптастыру;

      5) мемлекеттік статистика саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыру кезінде орталық және жергілікті атқарушы органдар мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің қызметін үйлестіру;

      6) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен құзыреті шегінде мемлекеттік статистика саласындағы халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру және ынтымақтастық аясында шарттар жасасу;

      7) жоспарланатын жылдың алдындағы жылдың 1 шілдесіне дейінгі мерзімде алдағы күнтізбелік жылға арналған статистикалық жұмыстар жоспарын, респонденттердің алғашқы статистикалық деректерді ұсыну графигін және ресми статистикалық ақпаратты тарату графигін қалыптастыруды қамтамасыз ету;

      8) жоспарланатын жылдың алдындағы жылдың 15 қарашасына дейін статистикалық жұмыстар жоспарын бекіту;

      9) статистикалық жұмыстар жоспарына сәйкес жалпымемлекеттік статистикалық байқауларды ұйымдастыру және жүргізу;

      10) алғашқы статистикалық деректерді және (немесе) алынған әкімшілік деректерді қорыту және талдау, техникалық тапсырмаларды әзірлеу және белгіленген тәртіппен талдамалық шешімдер қабылдау, сондай-ақ ресми статистикалық ақпаратты және (немесе) статистикалық ақпаратты тарату;

      11) статистикалық сыныптауыштарды әзірлеу және бекіту;

      12) мемлекеттік статистика органдарын уәкілетті органның интернет-ресурстарында орналастыру арқылы статистикалық сыныптауыштармен қамтамасыз ету;

      13) мынадай статистикалық тіркелімдерді жүргізу:

      статистикалық бизнес-тіркелім;

      халықтың статистикалық тіркелімі;

      ауыл шаруашылығының статистикалық тіркелімі;

      тұрғын үй қорының статистикалық тіркелімі;

      14) республиканың және оның өңірлерінің әлеуметтік-экономикалық жағдайы туралы ақпараттық статистикалық дерекқорлардың жинақталуын, жүргізілуін және жаңартылуын қамтамасыз ету;

      15) мемлекеттік статистика саласындағы мемлекеттік бақылауды респонденттерге қатысты респонденттерге бармай профилактикалық бақылау нысанында, әкімшілік дереккөздерге қатысты әкімшілік дереккөздерге бармай және бару арқылы профилактикалық бақылау нысанында жүзеге асыру;

      16) мемлекеттік статистика органдары статистикалық қызметінің мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті органның ведомствосы бекіткен ведомстволық статистикалық байқаулар жөніндегі статистикалық әдіснамаға сәйкестігіне талдау жүргізу және талдау жүргізуге қажетті құжаттарды (ақпаратты) сұрату;

      17) мемлекеттік статистика саласындағы ғылыми-зерттеу әзірлемелерін ұйымдастыру;

      18) мемлекеттік органдарда қалыптастырылатын есептіліктің бірыңғай тізілімін әзірлеу;

      19) мемлекеттік органдардың статистикалық ақпарат жасау процесін сипаттаудың үлгілік әдістемесін бекіту;

      20) жалпымемлекеттік статистикалық байқаулар бойынша әдістемені әзірлеу және бекіту;

      21) ведомстволық сыныптамаларды жүргізудің үлгілік әдістемесін бекіту;

      22) жалпымемлекеттік және ведомстволық статистикалық байқаулар жүргізу үшін статистикалық нысандарды, оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтарды, сондай-ақ оларды бекіту тәртібін бекіту;

      23) респонденттердің алғашқы статистикалық деректерді ұсыну тәртібін бекіту;

      24) жалпымемлекеттік статистикалық байқаулар бойынша статистикалық әдіснаманы бекіту;

      25) бағаларды тіркеу қағидаларын әзірлеу және бекіту, сондай-ақ бағаларды тіркеуді жүргізу;

      26) әкімшілік деректерді жинауға арналған нысандарды, сондай-ақ көрсеткіштерді есептеу әдістемесін келісу;

      27) шаруашылық бойынша есепке алу деректерінің анықтығын қамтамасыз ету;

      28) шаруашылық бойынша есепке алу деректерінің анықтығына нақтылау жүргізу қағидаларын бекіту;

      29) уәкілетті орган ресми дереккөздерден алған деректерді мониторингтеу, талдау және салыстыру;

      30) салықтық құпияны құрайтын мәліметтерге қолжетімділігі бар лауазымды адамдардың тізбесін бекіту;

      31) Қазақстан Республикасының заңнамасында салықтық құпия ретінде айқындалған, ұсынылатын мәліметтер тізбесін және оларды ұсыну тәртібін бекіту;

      32) өз құзыреті шеңберінде Қазақстан Республикасының мемлекеттік статистика саласындағы заңнамасын бұзатын, мемлекеттік органдар қабылдаған актілерді жою, өзгерту, сондай-ақ оларды Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес келтіру туралы ұсыныстар енгізу;

      33) дерекқорларды ғылыми мақсаттарда сәйкестендірілмеген түрде ұсыну және пайдалану тәртібін бекіту;

      34) шаруашылық бойынша есепке алуды жүргізу жөніндегі статистикалық әдіснаманы және тіркеу жазбаларын жүргізуді ұйымдастыру нысандарын бекіту;

      35) әкімшілік деректерді өтеусіз негізде ұсыну тәртібін бекіту;

      36) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мемлекеттік статистика саласындағы әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істер бойынша іс жүргізуді жүзеге асыру;

      37) өз құзыреті шеңберінде Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнамасында көзделген тәртіппен әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істер бойынша ұсыну енгізу және кассациялық наразылық келтіру туралы өтінішхат беру;

      38) әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс бойынша қаулыға, әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс бойынша іс жүргізуді жүзеге асыратын органның (лауазымды адамның) әрекеттері (әрекетсіздігі) мен шешімдеріне шағымды өз құзыреті шеңберінде қарау;

      39) Қазақстан Республикасы Парламенті комитеттерінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі бөлімдерінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесінің және өзге де мемлекеттік органдардың сұрау салуы бойынша ресми статистикалық ақпаратты тарату графигінде көзделмеген статистикалық ақпаратты ұсыну;

      40) монополияға қарсы органмен келісу бойынша мемлекеттік монополия субъектісі, ведомстволық бағынысты ұйым өндіретін және (немесе) өткізетін тауарлардың (жұмыстардың, көрсететін қызметтердің) бағаларын белгілеу;

      41) Ұлттық санақтар жүргізу қағидалары мен мерзімдерін әзірлеу;

      42) ұлттық санақ жүргізу бойынша іс-шаралар жоспарын әзірлеу;

      43) пилоттық санақ жүргізу тәртібін әзірлеу және бекіту;

      44) санақ парақтарын әзірлеу және бекіту;

      45) ұлттық санақтарды жүргізу;

      46) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен ұлттық санақтарды жүргізу кезінде орталық және жергілікті атқарушы органдардың қызметін үйлестіру;

      47) мемлекеттік органдармен ақпараттық жүйелерді интеграцияламай өзара іс-қимыл жасау туралы бірлескен актілерді әзірлеу және бекіту;

      48) ұлттық санақ қорытындыларын қалыптастыру мен жариялауды қамтамасыз ету;

      49) мемлекеттік статистика органдарының статистикалық әдіснаманы әзірлеу мен қалыптастыруға қатысу қағидаларын бекіту;

      50) ведомстволық статистикалық байқаулар бойынша статистикалық әдіснаманы бекіту;

      51) ресми статистикалық ақпаратты тарату графигінде көзделмеген және респонденттердің алғашқы статистикалық деректерді ұсыну графигіне сәйкес респонденттер ұсынатын алғашқы статистикалық деректер негізінде әзірленген статистикалық ақпаратты өтеусіз негізде ұсыну қағидаларын бекіту;

      52) үй шаруашылықтарынан олардың кірістері мен шығыстары туралы қажетті алғашқы статистикалық деректерді өтеулі және өтеусіз негізде алу қағидаларын бекіту;

      53) мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті органның қызметіне қанағаттанушылық деңгейін мониторингтеу мақсатында респонденттер мен пайдаланушыларға сауал салу қағидаларын әзірлеу және бекіту;

      54) ерікті негізде респонденттердің қатысуымен тестілеу жүргізу және жалпымемлекеттік және (немесе) ведомстволық статистикалық байқаулар бойынша статистикалық нысандар мен оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтардың жобаларын талқылау қағидаларын әзірлеу және бекіту;

      55) Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес өтеулі қызметтер көрсету шарты бойынша жалпымемлекеттік статистикалық байқаулар мен ұлттық санақтарды жүргізу кезінде интервьюерлердің саны мен олардың көрсетілетін қызметтерінің құнын есептеуді бекіту;

      56) жалпымемлекеттік статистикалық байқаулар мен ұлттық санақтарды жүргізу кезінде адамдарды интервьюер ретінде тарту қағидаларын әзірлеу және бекіту;

      57) байланыс операторларынан респонденттер бойынша байланыс деректерін алу қағидаларын әзірлеу және бекіту;

      58) статистикалық әдіснама өзгерген жағдайда және жаңартылған, құжатпен расталған ақпарат негізінде статистикалық мақсаттар үшін жарияланған ресми статистикалық ақпаратты қайта қарау қағидаларын әзірлеу және бекіту;

      59) Қазақстан Республикасының үшінші елдерге қатысты арнайы қорғау, демпингке қарсы және өтемақы шаралары туралы заңнамасына сәйкес тергеп-тексеру жүргізу мақсатында сыртқы сауда қызметі саласындағы уәкілетті органның сұрау салуы бойынша, сондай-ақ тергеп-тексеруді жүргізетін органның сұрау салуы бойынша сыртқы сауда қызметі саласындағы уәкілетті орган арқылы мәліметтер ұсыну;

      60) сауда қызметін реттеу саласындағы уәкілетті органның сұрау салуы бойынша мәліметтерді Қазақстан Республикасының сауда қызметін реттеу туралы заңнамасына сәйкес сыртқы сауда қызметін кедендік-тарифтік және тарифтік емес реттеуді қолдану мақсатында ұсыну;

      61) мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті органның ақпараттық-статистикалық жүйелерін, дерекқорлары мен олардың платформаларын, статистика тіркелімдерін, интернет-ресурсын қалыптастыруды, сүйемелдеу мен жаңартуды қамтамасыз ету;

      62) ресми статистикалық ақпаратты тарату графигінде көзделмеген статистикалық ақпаратты қалыптастыруды қамтамасыз ету;

      63) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда ведомстволық бағынысты ұйымның даму жоспарын және оны орындау жөніндегі есепті қарау, келісу және бекіту;

      64) "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексіне (Салық кодексі) сәйкес салықтық әкімшілендіруді және (немесе) бақылауды жүзеге асыру үшін мемлекеттік кірістер органдарына шаруашылық бойынша есепке алу кітабында ескерілген әкімшілік деректерді ұсыну;

      65) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына ішкі мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру;

      66) нормативтік құқықтық актілерге құқықтық мониторинг жүргізу;

      67) санақтың штаттан тыс бөлімінің штат кестесін, құрылымы мен ережесін әзірлеу және бекіту;

      68) ұлттық санақтарды жүргізу жөніндегі әдіснамалық құралды әзірлеу және бекіту;

      69) статистикалық жарияланымдарды қалыптастыруды және статистикалық ақпаратты тарату графигіне сәйкес уәкілетті органның ведомствосының таратуына жататын ресми статистикалық ақпараттың таратуды қамтамасыз ету;

      70) Агенттікпен келісу бойынша Ұлттық статистика бюросының және оның аумақтық бөлімшелерінің мүлкін есептен шығару;

      71) жетекшілік ететін бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша нысаналы бюджеттік қаражат есебінен қаржыландырылатын объектілердің (ғимарат пен имараттар, олардың кешендері, инженерлік және көлік коммуникациялары) құрылысына техникалық-экономикалық негіздемені немесе жобалау-сметалық құжаттаманы бекіту;

      72) тиісті қаржы жылына ведомствоға қарасты ұйымның жылдық қаржылық есебін бекіту;

      73) бөлінген қаражат шегінде аумақтық бөлімшелердің санақ бөлімдерінің санақ персоналы санының нормативтерін бекіту;

      74) ұлттық санақтарды жүргізу кезінде мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл туралы бірлескен актілерді әзірлеу және бекіту;

      75) қағаз жеткізгіштердегі және электрондық түрдегі алғашқы статистикалық деректердің, әкімшілік деректердің белгіленген мерзімдерде сақталуын қамтамасыз ету;

      76) мемлекеттік органдардың қолдануы үшін метадеректерді қалыптастырудың үлгілік әдістемесін әзірлеу және бекіту;

      77) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де функцияларды жүзеге асыру.

3-тарау. Ұлттық статистика бюросы басшысының мәртебесі, өкілеттіктері

      16. Ұлттық статистика бюросын басқаруды Ұлттық статистика бюросына жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өкілеттіктерін жүзеге асыруға дербес жауапты басшы жүзеге асырады.

      17. Ұлттық статистика бюросының басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалады және лауазымнан босатылады.

      18. Ұлттық статистика бюросы басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалатын және лауазымнан босатылатын үш орынбасары болады.

      19. Ұлттық статистика бюросы басшысының өкілеттіктері:

      1) Ұлттық статистика бюросына жүктелген міндеттерге сәйкес оның қызметін ұйымдастырады және жалпы басшылық етуді жүзеге асырады;

      2) штат санының лимиті шегінде Ұлттық статистика бюросы және оның аумақтық бөлімшелерінің құрылымы бойынша ұсыныстарды Агенттіктің қарауына енгізеді;

      3) өз орынбасарларының және Ұлттық статистика бюросы құрылымдық бөлімшелері басшыларының өкілеттіктерін айқындайды;

      4) еңбек қатынастары мәселелері жоғары тұрған мемлекеттік органдар мен лауазымды тұлғаларға жатқызылған жұмыскерлерді (қызметкерлерді) қоспағанда, Ұлттық статистика бюросының жұмыскерлерін лауазымға тағайындайды және лауазымнан босатады;

      5) Агенттікпен келісу бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте Ұлттық статистика бюросы аумақтық бөлімшелерінің басшыларын және олардың орынбасарларын лауазымға тағайындайды және лауазымнан босатады;

      6) Ұлттық статистика бюросының еңбек қатынастары мәселелері өзінің құзыретіне жатқызылған жұмыскерлерін (қызметкерлерін) іссапарға жіберу, демалыстар беру, материалдық көмек көрсету, даярлау (қайта даярлау), біліктілігін арттыру, үстемеақы төлеу мәселелерін шешеді;

      7) Ұлттық статистика бюросы аумақтық бөлімшелерінің басшыларын өңірдің шегінен тыс жерге іссапарға жіберу, оларға демалыстар беру және материалдық көмек көрсету, сондай-ақ аумақтық бөлімшелердің басшылары мен олардың орынбасарларын даярлау (қайта даярлау), біліктілігін арттыру, үстемеақы төлеу мәселелерін шешеді;

      8) аумақтық бөлімшелердің басшыларына өңір шегінде оларды іссапарға жіберу, ал олардың орынбасарларын өңір шегінде және одан тыс жерлерге іссапарға жіберу, сондай-ақ басшының орынбасарларына демалыстар беру және оларға материалдық көмек көрсету мәселелерін шешуді береді;

      9) ведомстволық бағынысты ұйымның директорына үстемеақылар төлеуді белгілеуді келіседі;

      10) Ұлттық статистика бюросының еңбек қатынастары мәселелері өзінің құзыретіне жатқызылған жұмыскерлеріне (қызметкерлеріне) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен тәртіптік жазалар қолданады және көтермелеу шараларын қабылдайды;

      11) Ұлттық статистика бюросы аумақтық бөлімшелерінің басшылары мен олардың орынбасарларына, сонымен қатар ведомстволық бағынысты ұйымның директорына Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен тәртіптік жазалар қолданады және көтермелеу шараларын қабылдайды;

      12) өз құзыретінің шегінде Ұлттық статистика бюросы мен оның аумақтық құрылымдық бөлімшелері жұмыскерлерінің (қызметкерлерінің) орындауы үшін міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;

      13) Агенттікке Ұлттық статистика бюросының және оның аумақтық бөлімшелерінің жұмыскерлерін (қызметкерлерін) мемлекеттік наградалармен наградтау туралы ұсынулар енгізеді;

      14) Ұлттық статистика бюросының жұмыскерлерін (қызметкерлерін) және оның аумақтық бөлімшелерінің және ведомстволық бағынысты ұйымның басшылығы мен жұмыскерлерін (қызметкерлерін) ведомстволық наградамен наградтау мәселелерін шешеді;

      15) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік органдармен және өзге де ұйымдармен қарым-қатынаста Ұлттық статистика бюросының атынан өкілдік етеді;

      16) Ұлттық статистика бюросында сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағытталған шаралар қабылдайды;

      17) Ұлттық статистика бюросы құрылымдық бөлімшелерінің және аумақтық бөлімшелерінің ережелерін бекітеді;

      18) Ұлттық статистика бюросы аумақтық бөлімшелерінің басшылары мен олардың орынбасарларының және ведомстволық бағынысты ұйым директорының міндеттері мен өкілеттіліктерін анықтайды;

      19) Агенттікпен келісу бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен ведомстволық бағынысты ұйымның директорын және оның орынбасарларын тағайындайды;

      20) аумақтық бөлімшелер басшылығының лауазымдық нұсқаулықтарын бекітеді;

      21) алдағы жылға нормативтік құқықтық актілердің құқықтық мониторингін жүргізу графигін бекітеді.

      22) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Ұлттық статистика бюросының басшысы болмаған кезде оның өкілеттіктерін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

      20. Басшы өз орынбасарларының өкілеттіктерін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес белгілейді.

4-тарау. Ұлттық статистика бюросының мүлкі

      21. Ұлттық статистика бюросы Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда жедел басқару құқығымен оқшауланған мүлікке ие бола алады.

      Ұлттық статистика бюросының мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      22. Ұлттық статистика бюросына бекітіп берілген мүлік республикалық меншікке жатады.

      23. Егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше белгіленбесе, Ұлттық статистика бюросы, өзіне бекітіп берілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне берілген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетінше иеліктен шығаруға немесе оған өзге тәсілмен билік етуге құқылы емес.

5-тарау. Ұлттық статистика бюросын қайта ұйымдастыру және тарату

      24. Ұлттық статистика бюросын қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Ұлттық статистика бюросының қарамағындағы ұйымдарының тізбесі

      "Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының Ақпараттық-есептеу орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны.

Ұлттық статистика бюросының қарамағындағы мемлекеттік мекемелер - аумақтық бөлімшелерінің тізбесі

      1. "Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының Ақмола облысы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      2. "Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының Ақтөбе облысы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      3. "Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының Алматы облысы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      4. "Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының Атырау облысы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      5. "Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының Шығыс Қазақстан облысы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      6. "Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының Жамбыл облысы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      7. "Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының Батыс Қазақстан облысы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      8. "Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының Қарағанды облысы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      9. "Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының Қостанай облысы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      10. "Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының Қызылорда облысы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      11. "Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының Маңғыстау облысы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесі

      12. "Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының Павлодар облысы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      13. "Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының Солтүстік Қазақстан облысы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      14. "Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының Түркістан облысы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      15. "Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының Нұр-Сұлтан қаласы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      16. "Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының Алматы қаласы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      17. "Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі Ұлттық статистика бюросының Шымкент қаласы бойынша департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

О внесении изменения в приказ Председателя Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан от 23 октября 2020 года № 9-нқ "Об утверждении Положения Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан"

Приказ Председателя Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан от 7 апреля 2022 года № 14.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Председателя Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан от 23 октября 2020 года № 9-нқ "Об утверждении Положения Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан" следующее изменение:

      Положение о Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан, утвержденное указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Бюро национальной статистики в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) направление настоящего приказа в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на Интернет-ресурсе Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на руководителя Бюро национальной статистики.

      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его подписания.

      Председатель А. Иргалиев

  Приложение к приказу
Председателя
Агентства по стратегическому
планированию и реформам
Республики Казахстан
  Утверждено
приказом Председателя
Агентства по стратегическому
планированию и реформам
Республики Казахстан
от 23 октября 2020 года № 9-нқ

Положение о Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан

Глава 1. Общие положения

      1. Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан (далее – Бюро национальной статистики) является ведомством Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан (далее – Агентство), осуществляющим в пределах компетенции координацию, руководство и реализационные функции в сфере государственной статистической деятельности.

      2. Бюро национальной статистики осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Бюро национальной статистики является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на казахском языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан, счета в органах казначейства.

      4. Бюро национальной статистики вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Бюро национальной статистики имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      6. Бюро национальной статистики по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Бюро национальной статистики и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      7. Структура и лимит штатной численности Бюро национальной статистики утверждаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      8. Местонахождение Бюро национальной статистики: Республика Казахстан, 010000, город Нур-Султан, район "Есиль", проспект Мәңгілік Ел, 8, административное здание "Дом министерств", 4 подъезд.

      9. Полное наименование государственного органа – Республиканское государственное учреждение "Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан".

      10. Настоящее Положение является учредительным документом Бюро национальной статистики.

      11. Финансирование деятельности Бюро национальной статистики осуществляется из республиканского бюджета.

      12. Бюро национальной статистики запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями Бюро национальной статистики.

      Если Бюро национальной статистики законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в государственный бюджет.

Глава 2. Задачи, права и обязанности Бюро национальной статистики

      13. Задачи:

      1) формирование статистической методологии;

      2) осуществление статистической деятельности с соблюдением принципов государственной статистики;

      3) удовлетворение потребности общества, государства и международного сообщества в официальной статистической информации;

      4) осуществление иных задач, возложенных на Бюро национальной статистики, в пределах своей компетенции.

      14. Права и обязанности:

      1) вносить Агентству предложения по вопросам формирования и совершенствования государственной политики в сфере государственной статистической деятельности;

      2) получать на безвозмездной основе от респондентов первичные статистические данные;

      3) получать доступ к базам данных государственных органов и организаций, включая первичные и персональные данные с соблюдением установленных законодательными актами Республики Казахстан требований к разглашению сведений, составляющих коммерческую и иную охраняемую законом тайну;

      4) разрабатывать, согласовывать и утверждать в пределах компетенции правовые акты по вопросам, касающимся деятельности Бюро национальной статистики, территориальных подразделений и подведомственной организации;

      5) создавать и использовать информационные системы, обеспечивающие решение возложенных задач на Бюро национальной статистики и его территориальные подразделения;

      6) взаимодействовать с другими государственными органами, организациями по основным направлениям деятельности Бюро национальной статистики;

      7) вносить предложения в Правительство Республики Казахстан по согласованию с Агентством о необходимости проведения национальных переписей;

      8) обращаться в суд;

      9) получать контактные данные по респондентам от операторов связи;

      10) делегировать часть своих полномочий и функций в области государственной статистики территориальным подразделениям статистики;

      11) не разглашать информацию, составляющую коммерческую, служебную, иную охраняемую законом тайну, полученную при осуществлении своих полномочий, за исключением случаев, установленных законами Республики Казахстан;

      12) принимать и рассматривать в пределах компетенции обращения физических и юридических лиц в порядке и сроки, которые установлены Административным процедурно-процессуальным кодексом Республики Казахстан;

      13) обеспечивать потребности общества, государства и международного сообщества в официальной статистической информации;

      14) обеспечивать респондентов статистическими формами и инструкциями по их заполнению при представлении ими первичных статистических данных;

      15) использовать административные данные для производства статистической информации и актуализации статистических регистров;

      16) обеспечивать публикацию и своевременную актуализацию на Единой платформе интернет-ресурсов государственных органов информации по направлениям деятельности Бюро национальной статистики;

      17) создавать и обеспечивать функционирование электронных информационных ресурсов и информационных систем, информационно-коммуникационных сетей, организовывать доступ к ним физических и юридических лиц в соответствии с законодательством Республики Казахстан в сфере информатизации;

      18) обеспечивать хранение первичных статистических данных, административных данных на бумажных носителях и в электронном виде в установленные сроки;

      19) утверждать график представления респондентами первичных статистических данных и график распространения официальной статистической информации;

      20) в соответствии с графиком распространения официальной статистической информации в объемах, предусмотренных планом статистических работ, обеспечивать формирование статистических публикаций и распространение официальной статистической информации;

      21) получать на возмездной и безвозмездной основе необходимые первичные статистические данные от домашних хозяйств об их доходах и расходах;

      22) при производстве статистической информации для подтверждения достоверности первичных статистических данных требовать от респондентов дополнительную информацию;

      23) при выявлении искажений респондентами первичных статистических данных требовать от респондентов внесения исправлений в статистические формы, содержащие первичные статистические данные;

      24) обеспечивать пользователям равные права на одновременный доступ к официальной статистической информации и статистической методологии путем их размещения на интернет-ресурсе Бюро национальной статистики;

      25) владеть, пользоваться и распоряжаться базой, содержащей персональные данные;

      26) осуществлять пересмотр опубликованной официальной статистической информации для статистических целей в случае изменения статистической методологии и на основании обновленной, подтвержденной документально информации;

      27) проводить опрос респондентов и пользователей с целью мониторинга уровня удовлетворенности деятельностью Бюро национальной статистики;

      28) проводить с участием респондентов на добровольной основе тестирование и обсуждение проектов статистических форм по общегосударственным и (или) ведомственным статистическим наблюдениям и инструкций по их заполнению;

      29) привлекать лиц в качестве интервьюеров при проведении общегосударственных статистических наблюдений и национальных переписей;

      30) проводить совместно с соответствующими государственными органами, комиссиями, переписным персоналом массово-разъяснительной работы среди населения о целях и порядке проведения национальных переписей;

      31) подбор территориальными подразделениями статистики переписного персонала и заключение с ними договоров на участие в национальных переписях в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      32) проводить испытание переписных листов, апробацию организации проведения и обработки полученных данных, формирование, уточнение, а также представление акиматами областей и городов республиканского значения Бюро национальной статистики списков субъектов сельскохозяйственной переписи путем проведения пилотной переписи по решению уполномоченного органа;

      33) вносить в пределах своей компетенции в государственные органы предложения об отмене или изменении принятых ими актов по вопросам государственной статистики, нарушающих законодательство Республики Казахстан;

      34) запрашивать и получать от государственных органов, физических и юридических лиц информацию по вопросам государственной статистики;

      35) организовывать оказание методологической и консультативной помощи территориальным подразделениям и организациям по вопросам государственной статистики, юридическим и физическим лицам по вопросам, входящим в компетенцию Бюро национальной статистики;

      36) пропагандировать знания по вопросам государственной статистики;

      37) вести бухгалтерский учет и формировать финансовую отчетность;

      38) проводить анализ применения законодательства Республики Казахстан в области государственной статистики;

      39) организовывать работы по развитию объектов информационно-коммуникационной инфраструктуры, подготовке обучающих программ для проведения национальной переписи, а также организовывать проведение обучающих семинаров для переписного персонала;

      40) координировать работу местных исполнительных органов в регулируемой сфере;

      41) координировать работу территориальных подразделений и подведомственной организации по вопросам основной деятельности, планирования и исполнения республиканского бюджета;

      42) привлекать к проведению профилактического контроля без посещения и с посещением в отношении административных источников специалистов территориальных подразделений статистики в установленном законодательством порядке;

      43) проводить правовой мониторинг нормативных правовых актов в соответствии с утвержденным графиком;

      44) заключать по согласованию с Агентством международные договоры, проводить переговоры и подписывать в пределах своей компетенции и в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, соглашения с соответствующими ведомствами зарубежных стран, международными организациями и иностранными юридическими лицами;

      45) привлекать по согласованию с Агентством к работе иностранных экспертов и консультантов в установленном законодательством Республики Казахстан порядке;

      46) запрашивать и получать в установленном законодательством Республики Казахстан порядке от государственных органов, организаций, их должностных лиц необходимые документы (информацию) и материалы;

      47) осуществлять иные полномочия, предусмотренные законодательными актами Республики Казахстан и актами Президента Республики Казахстан.

      15. Функции:

      1) разработка и утверждение в установленном законодательством Республики Казахстан порядке, в пределах компетенции, правовых актов Бюро национальной статистики;

      2) методологическое сопровождение работ в сфере ведомственных статистических наблюдений;

      3) формирование и реализация государственной политики в области государственной статистики;

      4) формирование статистической методологии в соответствии с международными статистическими стандартами;

      5) координация деятельности центральных и местных исполнительных органов и Национального Банка Республики Казахстан при формировании государственной политики в области государственной статистики;

      6) осуществление международного сотрудничества в области государственной статистики в пределах компетенции и заключение договоров в рамках сотрудничества, в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      7) обеспечение формирования плана статистических работ, графика представления респондентами первичных статистических данных и графика распространения официальной статистической информации на предстоящий календарный год в срок до 1 июля года, предшествующего планируемому;

      8) утверждение плана статистических работ до 15 ноября года, предшествующего планируемому году;

      9) организация и проведение общегосударственных статистических наблюдений в соответствии с планом статистических работ;

      10) обобщение и анализ первичных статистических данных и (или) полученных административных данных, разработка технических заданий и принятие в установленном порядке аналитических решений, а также распространение официальной статистической информации и (или) статистической информации;

      11) разработка и утверждение статистических классификаторов;

      12) обеспечение органов государственной статистики статистическими классификаторами путем их размещения на интернет-ресурсах уполномоченного органа;

      13) ведение следующих статистических регистров:

      статистический бизнес-регистр;

      статистический регистр населения;

      сельскохозяйственный статистический регистр;

      статистический регистр жилищного фонда;

      14) обеспечение накопления, ведения и актуализации информационных статистических баз данных о социально-экономическом положении республики и ее регионов;

      15) осуществление государственного контроля в области государственной статистики в отношении респондентов в форме профилактического контроля без посещения респондентов, в отношении административных источников в форме профилактического контроля, без посещения и с посещением административных источников;

      16) проведение анализа соответствия статистической деятельности органов государственной статистики, утвержденной ведомством уполномоченного органа в области государственной статистики, статистической методологии по ведомственным статистическим наблюдениям и запрос необходимых для проведения анализа документов (информации);

      17) организация научно-исследовательских разработок в области государственной статистики;

      18) разработка единого реестра отчетности, формируемой в государственных органах;

      19) утверждение типовой методики описания процесса производства статистической информации государственными органами;

      20) разработка и утверждение методики по общегосударственным статистическим наблюдениям;

      21) утверждение типовой методики ведения ведомственных классификаций;

      22) утверждение статистических форм для проведения общегосударственных и ведомственных статистических наблюдений, инструкции по их заполнению, а также порядка их утверждения;

      23) утверждение порядка представления респондентами первичных статистических данных;

      24) утверждение статистической методологии по общегосударственным статистическим наблюдениям;

      25) разработка и утверждение правил регистрации цен, а также проведение регистрации цен;

      26) согласование форм, предназначенных для сбора административных данных, а также методики расчета показателей;

      27) обеспечение достоверности данных похозяйственного учета;

      28) утверждение правил проведения уточнения достоверности данных похозяйственного учета;

      29) мониторинг, анализ и сопоставление данных, полученных уполномоченным органом из официальных источников;

      30) утверждение перечня должностных лиц, имеющих доступ к сведениям, составляющим налоговую тайну;

      31) утверждение перечня представляемых сведений, определенных законодательством Республики Казахстан в качестве налоговой тайны, и порядка их представления;

      32) внесение предложений об отмене, изменении принятых государственными органами актов, нарушающих законодательство Республики Казахстан в области государственной статистики в рамках своей компетенции, а также приведении их в соответствие с законодательством Республики Казахстан;

      33) утверждение порядка представления и использования в научных целях баз данных в деидентифицированном виде;

      34) утверждение статистической методологии по ведению похозяйственного учета и форм организации ведения регистрационных записей;

      35) утверждение порядка представления административных данных на безвозмездной основе;

      36) осуществление производства по делам об административных правонарушениях в области государственной статистики в установленном законодательством Республики Казахстан порядке;

      37) подача ходатайства о внесении представления и принесении кассационного протеста по делам об административных правонарушениях в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан об административных правонарушениях, в рамках своей компетенции;

      38) рассмотрение в рамках своей компетенции жалобы на постановление по делу об административном правонарушении, на действия (бездействие) и решения органа (должностного лица), осуществляющего производство по делу об административном правонарушении;

      39) представление статистической информации, не предусмотренной графиком распространения официальной статистической информации, по запросу комитетов Парламента Республики Казахстан, отделов Администрации Президента Республики Казахстан, Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан и иных государственных органов;

      40) установление цен на товары (работы, услуги), производимые и (или) реализуемые субъектом государственной монополии, подведомственной организацией, по согласованию с антимонопольным органом;

      41) разработка Правил и сроков проведения национальных переписей;

      42) разработка плана мероприятий по проведению национальной переписи;

      43) разработка и утверждение порядка проведения пилотной переписи;

      44) разработка и утверждение переписных листов;

      45) проведение национальных переписей;

      46) координация деятельности центральных и местных исполнительных органов при проведении национальных переписей в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      47) разработка и утверждение совместных актов о взаимодействии без интеграции информационных систем с государственными органами;

      48) обеспечение формирования и публикации итогов национальной переписи;

      49) утверждение правил участия органов государственной статистики в разработке и формировании статистической методологии;

      50) утверждение статистической методологии по ведомственным статистическим наблюдениям;

      51) утверждение правил предоставления на безвозмездной основе статистической информации, не предусмотренной графиком распространения официальной статистической информации и разработанной на основании первичных статистических данных, представляемых респондентами в соответствии с графиком представления респондентами первичных статистических данных;

      52) утверждение правил получения на возмездной и безвозмездной основе необходимых первичных статистических данных от домашних хозяйств об их доходах и расходах;

      53) разработка и утверждение правил опроса респондентов и пользователей с целью мониторинга уровня удовлетворенности деятельностью уполномоченного органа в области государственной статистики;

      54) разработка и утверждение правил проведения тестирования с участием респондентов на добровольной основе и обсуждения проектов статистических форм по общегосударственным и (или) ведомственным статистическим наблюдениям и инструкций по их заполнению;

      55) утверждение расчета численности интервьюеров и стоимости их услуг при проведении общегосударственных статистических наблюдений и национальных переписей по договору возмездного оказания услуг в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан;

      56) разработка и утверждение правил привлечения лиц в качестве интервьюеров при проведении общегосударственных статистических наблюдений и национальных переписей;

      57) разработка и утверждение правил получения контактных данных по респондентам от операторов связи;

      58) разработка и утверждение правил пересмотра опубликованной официальной статистической информации для статистических целей в случае изменения статистической методологии и на основании обновленной, подтвержденной документально информации;

      59) представление по запросу уполномоченного органа в области внешнеторговой деятельности, а также по запросу органа, проводящего расследования, через уполномоченный орган в области внешнеторговой деятельности сведений в целях проведения расследования в соответствии с законодательством Республики Казахстан о специальных защитных, антидемпинговых и компенсационных мерах по отношению к третьим странам;

      60) представление по запросу уполномоченного органа в области регулирования торговой деятельности сведений в целях применения таможенно-тарифного и нетарифного регулирования внешнеторговой деятельности в соответствии с законодательством Республики Казахстан о регулировании торговой деятельности;

      61) обеспечение формирования, сопровождения и актуализации информационно-статистических систем, баз данных и их платформ, регистров статистики, интернет-ресурса уполномоченного органа в области государственной статистики;

      62) обеспечение формирования статистической информации, не предусмотренной графиком распространения официальной статистической информации;

      63) рассмотрение, согласование и утверждение плана развития подведомственной организации и отчета по его исполнению в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан;

      64) представление административных данных, учтенных в книге похозяйственного учета, органам государственных доходов для осуществления налогового администрирования и (или) контроля в соответствии с Кодексом Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс);

      65) осуществление внутреннего государственного контроля за качеством оказания государственных услуг;

      66) проведение правового мониторинга нормативных правовых актов;

      67) разработка и утверждение штатного расписания, структуры и положения внештатного отдела переписи;

      68) разработка и утверждение методологического инструментария по проведению национальных переписей;

      69) обеспечение формирования статистических публикаций и распространение официальной статистической информации, подлежащей распространению ведомством уполномоченного органа в соответствии с графиком распространения статистической информации;

      70) списание по согласованию с Агентством имущества Бюро национальной статистики и его территориальных подразделений;

      71) утверждение технико-экономического обоснования или проектно-сметной документации на строительство объектов (зданий и сооружений, их комплексов, инженерных и транспортных коммуникаций), финансируемых за счет целевых бюджетных средств по курируемым бюджетным программам (подпрограммам);

      72) утверждение годового финансового отчета подведомственной организации на соответствующий финансовый год;

      73) утверждение нормативов численности переписного персонала отделов переписи территориальных подразделений в пределах выделенных средств;

      74) разработка и утверждение совместных актов о взаимодействии с государственными органами при проведении национальных переписей;

      75) обеспечение хранения первичных статистических данных, административных данных на бумажных носителях и в электронном виде в установленные сроки;

      76) разработка и утверждение типовой методики формирования метаданных для применения государственными органами;

      77) осуществление иных функций, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

Глава 3. Статус, полномочия руководителя Бюро национальной статистики

      16. Руководство Бюро национальной статистики осуществляется руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Бюро национальной статистики задач и осуществление им своих полномочий.

      17. Руководитель Бюро национальной статистики назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      18. Руководитель Бюро национальной статистики имеет трех заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      19. Полномочия руководителя Бюро национальной статистики:

      1) в соответствии с возложенными на Бюро национальной статистики задачами, организует и осуществляет общее руководство его деятельностью;

      2) вносит на рассмотрение Агентства предложения по структуре Бюро национальной статистики и его территориальных подразделений в пределах лимита штатной численности;

      3) определяет полномочия своих заместителей и руководителей структурных подразделений Бюро национальной статистики;

      4) назначает на должности и освобождает от должностей работников Бюро национальной статистики, за исключением работников, вопросы трудовых отношений которых отнесены к компетенции вышестоящих государственных органов и должностных лиц;

      5) по согласованию с Агентством назначает на должности и освобождает от должностей руководителей и их заместителей территориальных подразделений Бюро национальной статистики в установленном законодательством Республики Казахстан порядке;

      6) решает вопросы, командирования, предоставления отпусков, оказания материальной помощи, подготовки (переподготовки), повышения квалификации, выплаты надбавок работникам (сотрудникам) Бюро национальной статистики, вопросы трудовых отношений которых отнесены к его компетенции;

      7) решает вопросы командирования за пределы региона руководителей территориальных подразделений Бюро национальной статистики, предоставления им отпусков и оказания материальной помощи, а также подготовки (переподготовки), повышения квалификации, выплаты надбавок руководителям и их заместителям территориальных подразделений;

      8) делегирует руководителям территориальных подразделений решение вопросов их командирования в пределах региона, а их заместителей в пределах и за пределами региона, а также предоставления заместителям руководителя отпусков и оказания им материальной помощи;

      9) согласовывает установление выплаты надбавок директору подведомственной организации;

      10) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке налагает дисциплинарные взыскания и применяет меры поощрения на работников (сотрудников) Бюро национальной статистики, вопросы трудовых отношений которых отнесены к его компетенции;

      11) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке налагает дисциплинарные взыскания и применяет меры поощрения на руководителей и их заместителей территориальных подразделений Бюро национальной статистики и директора подведомственной организации;

      12) в пределах своей компетенции издает приказы и дает указания, обязательные для исполнения сотрудниками (работниками) Бюро национальной статистики и его территориальных подразделений;

      13) вносит в Агентство представления о награждении сотрудников (работников) Бюро национальной статистики и его территориальных подразделений государственными наградами;

      14) решает вопросы награждения ведомственной наградой работников (сотрудников) Бюро национальной статистики, руководство и работников (сотрудников) территориальных подразделений и подведомственной организации;

      15) представляет Бюро национальной статистики в отношениях с государственными органами и иными организациями в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      16) принимает меры, направленные на противодействие коррупции в Бюро национальной статистики;

      17) утверждает положения структурных подразделений и территориальных подразделений Бюро национальной статистики;

      18) определяет обязанности и полномочия руководителей и их заместителей территориальных подразделений Бюро национальной статистики и директора подведомственной организации;

      19) по согласованию с Агентством назначает директора подведомственной организации и его заместителей в установленном законодательством Республики Казахстан порядке;

      20) утверждает должностные инструкции руководства территориальных подразделений;

      21) утверждает график проведения правового мониторинга нормативных правовых актов на предстоящий год;

      22) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Исполнение полномочий руководителя Бюро национальной статистики в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      20. Руководитель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

Глава 4. Имущество Бюро национальной статистики

      21. Бюро национальной статистики может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

      Имущество Бюро национальной статистики формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности, и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      22. Имущество, закрепленное за Бюро национальной статистики, относится к республиканской собственности.

      23. Бюро национальной статистики не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

Глава 5. Реорганизация и упразднение Бюро национальной статистики

      24. Реорганизация и упразднение Бюро национальной статистики осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Перечень организаций, находящихся в ведении Бюро национальной статистики

      Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Информационно-вычислительный центр Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан".

Перечень государственных учреждений - территориальных подразделений, находящихся в ведении Бюро национальной статистики

      1. Республиканское государственное учреждение "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по Акмолинской области".

      2. Республиканское государственное учреждение "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по Актюбинской области".

      3. Республиканское государственное учреждение "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по Алматинской области".

      4. Республиканское государственное учреждение "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по Атырауской области".

      5. Республиканское государственное учреждение "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по Восточно-Казахстанской области".

      6. Республиканское государственное учреждение "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по Жамбылской области".

      7. Республиканское государственное учреждение "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по Западно-Казахстанской области".

      8. Республиканское государственное учреждение "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по Карагандинской области".

      9. Республиканское государственное учреждение "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по Костанайской области".

      10. Республиканское государственное учреждение "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по Кызылординской области".

      11. Республиканское государственное учреждение "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по Мангистауской области".

      12. Республиканское государственное учреждение "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по Павлодарской области".

      13. Республиканское государственное учреждение "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по Северо-Казахстанской области".

      14. Республиканское государственное учреждение "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по Туркестанской области".

      15. Республиканское государственное учреждение "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по городу Нур-Султан".

      16. Республиканское государственное учреждение "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по городу Алматы".

      17. Республиканское государственное учреждение "Департамент Бюро национальной статистики Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по городу Шымкент".