Жергілікті бюджетке түсетін түсімдерді болжау Қағидаларын бекіту туралы

Түркістан облысы әкiмдiгiнiң 2022 жылғы 6 маусымдағы № 115 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінің 65-бабы 1-1-тармағына және "Бюджет түсімдерін болжау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндеттерін атқарушының 2015 жылғы 21 қаңтардағы № 34 бұйрығына сәйкес, Түркістан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Жергілікті бюджетке түсетін түсімдерді болжау Қағидалары осы қаулының қосымшасына сәйкес бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары А.С. Сабитовке жүктелсін.

      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Ө. Шөкеев
      А.Ш.Жетпісбай
      Ә.Е.Тұрғымбеков
      С.А.Қалқаманов
      А.С.Сабитов
      Ұ.Қ.Тәжібаев
      Қ.Ә.Қайыпбек
      А.Б.Тасыбаев

  Түркістан облысы әкімдігінің
2022 жылғы 6 маусымдағы
№ 115 қаулысына қосымша

Жергілікті бюджетке түсетін түсімдерді болжау Қағидасы

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы жергілікті бюджет түсімдерін болжау Қағидасы (бұдан әрі - Қағидасы) Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің (бұдан әрі – Бюджет кодексі) 65-бабының 1-1-тармағына сәйкес әзірленді.

      2. Жоспарлы кезеңге арналған бюджетке түсетін түсімдерді болжау "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексіне (бұдан әрі – Салық кодексі), Бюджет кодексіне және басқа да нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес жүзеге асырылады.

      3. Жергілікті бюджетке кірістерді болжау кезінде Түркістан облысының әлеуметтік-экономикалық даму болжамының (бұдан әрі – ӘЭДБ) макроэкономикалық көрсеткіштері номиналды мәнде пайдаланылады.

      Болжанатын кірістер түсімдерінің есептерінде салық есептілігінің көрсеткіштері (салықтардың есептелуі, түсімі, салықтар мен алымдар бойынша берешек, салық базасы туралы), мемлекеттік статистика деректері, мемлекеттік органдардың материалдары пайдаланылады.

      4. Жоспарлы кезеңге арналған бюджетке түсетін түсімдерді болжау кезінде Салық кодексіне және Бюджет кодексіне енгізілген өзгерістер ескеріледі.

      5. Жергілікті бюджетке түсетін түсімдерді болжау оңтайлы болжамды көрсеткіштерді айқындау мақсатында бірнеше есептеу әдістерімен жүзеге асырылады.

      6. Жоспарлы кезеңге арналған түсетін түсімдердің болжамдарын айқындау кезінде ағымдағы қаржылық жыл бойынша түсімдерді бағалау негізге алынады.

      7. Жоспарлы кезеңге арналған бюджеттерінің салықтық әлеуетін бағалауды айқындау кезінде ағымдағы қаржылық жыл бойынша салықтық әлеует негізге алынады.

      8. Түсімдер бағалауын (салықтық әлеуетті) есептеу әдістері салықтық түсімдерді болжау кезінде есептеудің негізі болып алынатын базаға байланысты әртүрлі болады.

2-тарау. Жергілікті бюджетке түсетін түсімдерді болжау

1-параграф. Салықтық түсімдер

      9. Салықтық түсімдерді болжау мынадай әдістермен жүзеге асырылады:

      1) инфляция деңгейіне есепті қаржылық жылдағы іс жүзіндегі түсімдерді индекстеу жолымен, мынадай формула бойынша:

      P = Pесеп * (100% + I), мұндағы:

      P – ағымдағы қаржылық жыл бойынша түсімдерді болжау немесе бағалау;

      Pесеп – есепті қаржылық жылдағы іс жүзіндегі түсімдер (бағалау үшін) немесе ағымдағы қаржылық жылдың бағалауы (болжау үшін);

      I – инфляция деңгейі,%.

      2) кемінде үш жыл ішіндегі кірістердің жылдық көлемінің немесе үш жылдан аспайтын болса, кірістердің тиісті түрінің барлық түсу кезеңіндегі өсу қарқыны негізінде жүзеге асырылатын орташа есеп, мынадай формула бойынша:

      P = Pесеп * Trорт., мұндағы:

      P – ағымдағы қаржылық жыл бойынша түсімдерді болжау немесе бағалау;

      Pесеп – есепті қаржылық жылдағы іс жүзіндегі түсімдер (бағалау үшін) немесе ағымдағы қаржылық жылдың бағалауы (болжау үшін);

      Trорт. – үш жылдағы орташа өсу қарқыны, %,

      бұл ретте:

      Trорт. = (Trесеп(1жыл) + Trесеп(2жыл) + Trесеп(3жыл))/3, мұндағы:

      Trесеп(1жыл) – бірінші жылғы түсімдердің өсу қарқыны,%;

      Trесеп(2жыл) – екінші жылғы түсімдердің өсу қарқыны,%;

      Trесеп(3жыл) – үшінші жылғы түсімдердің өсу қарқыны,%;

      3) экстраполяция жолымен, мынадай формула бойынша:

      P = Pесеп + Sорт., мұнда:

      P – ағымдағы қаржылық жыл бойынша түсімдерді болжау немесе бағалау;

      Pесеп – есепті қаржылық жылдағы іс жүзіндегі түсімдер (бағалау үшін) немесе ағымдағы қаржылық жылдың бағалауы (болжау үшін);

      Sорт. – үш жыл ішіндегі орташа өсім сомасы,

      бұл ретте:

      Sорт.=((Sесеп(1жыл)–Sесеп(өтк.жыл))+(Sесеп(2жыл)–Sесеп(1жыл))+(Sесеп(3жыл)–Sесеп(2 жыл)))/3,

      мұнда:

      Sесеп(өтк.жыл) – бірінші жылдың алдындағы жылдың түсімдер сомасы;

      Sесеп(1жыл) – екінші жылдың алдындағы бірінші жылдың түсімдер сомасы;

      Sесеп(2жыл) – үшінші жылдың алдыңдағы екінші жылдың түсімдер сомасы;

      Sесеп(3жыл) – ағымдағы қаржылық жылдың алдыңдағы үшінші жылдың түсімдер сомасы.

      4) есептік қаржылық жылдағы белгілі бір кезеңдегі іс жүзіндегі түсімдердің үлес салмағына сүйене отырып, мынадай формула бойынша:

      Pбағ. = Pф(ағым.)/Uесеп

      Uесеп = Pф(есеп) /Pесеп * 100, мұндағы:

      P – ағымдағы қаржылық жыл бойынша түсімдерді бағалау;

      Pіс.ж(ағым.) – ағымдағы қаржылық жыл бойынша белгілі бір кезеңдегі іс жүзіндегі түсімдер;

      Uесеп – есепті қаржылық жылдағы ұқсас кезеңнің үлес салмағы, %;

      Pіс.ж(есеп) – есепті қаржылық жылдың ұқсас кезеңіндегі іс жүзіндегі түсімдер;

      Pесеп – есепті қаржылық жыл бойынша іс жүзіндегі түсімдер;

      5) ағымдағы қаржылық жыл бойынша белгілі бір кезеңдегі орташа айлық түсімдер бойынша, мынадай формула бойынша:

      Pбағ. = Pіс.ж(ағым.) /Kіс.ж(ағым.) * 12, мұндағы:

      Pбағ. – ағымдағы қаржылық жыл бойынша түсімдерді бағалау;

      Pіс.ж(ағым.) – ағымдағы қаржылық жыл бойынша белгілі бір кезеңдегі іс жүзіндегі түсімдер;

      Kіс.ж(ағым.)– ағымдағы қаржылық жылдың белгілі бір кезеңіндегі айлар саны;

      12 – жылдағы айлар саны.

      10. Ағымдағы қаржылық жыл бойынша түсімдерді бағалауды және салықтың тиімді мөлшерлемесін айқындау кезінде іс жүзіндегі түсімдерден жүйелік емес сипаттағы және өндірістік қызметке байланысты емес біржолғы төлемдер, атап айтқанда, уақытша факторлар (бағалардың құбылмалылығы, құрылымдық өзгерістер) есебінен алынған жылдық қайта есептеулердің ірі мөлшерлері, салықтық тексеру актілері бойынша қосымша есептелген сомалар алып тасталады.

      11. Есептеулерде уәкілетті органдардың деректері ескеріледі.

2-параграф. Салықтық емес түсімдер

      12. Салықтық емес түсімдер салықтық емес түсімдердің әрбір түрі бойынша серпінін талдау, болжанатын жылдағы инфляция деңгейіне түзетілген ағымдағы қаржылық жылда күтілетін түсімін бағалауды негізге ала отырып болжанады және уәкілетті мемлекеттік органдар ұсынған болжамды деректер пайдаланылады.

      13. Жергілікті бюджеттерге республикалық немесе жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі бюджетінен (шығыстар сметасынан) ұсталатын және қаржыландырылатын мемлекеттік мекемелер салатын әкімшілік айыппұлдар, өсімпұлдар, санкциялар, өндіріп алулар және (немесе) бюджеттен берілген бюджеттік кредиттер (қарыздар) бойынша айыппұлдар, өсімпұлдар, санкциялар, өндіріп алулар түріндегі салықтық емес түсімдерді болжау жүзеге асырылмайды.

3-параграф. Негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдер

      14. Азаматтарға пәтерлерді сатудан түсетін түсімдерді қоспағанда, жерді және материалдық емес активтерді, мемлекеттік мекемелерге бекітілген мүлікті сатудан түсетін түсімдерді болжау уәкілетті органның деректері бойынша немесе болжанатын жылы инфляция деңгейіне түзетілген ағымдағы қаржылық жылдың күтілетін түсімінің бағалауы негізге алына отырып жүзеге асырылады.

4-параграф. Жеке табыс салығы

      15. Номиналды мәндегі жалақы төлем көзінен салық салынатын табыстардан түсетін жеке табыс салығын есептеуге арналған салық базасы болып табылады.

      Болжамды жалақы қоры әрбір аумақ бойынша жалақы қорының есепті (статистикалық) деректеріне алдыңғы жылдардағы жалақы қорының кемінде үш жыл үшін орташа өсу қарқынын қолдану арқылы шаруашылық субъектілері мен бюджеттік мекемелер бойынша жеке айқындалады.

      16. Төлем көзінен салық салынатын табыстардан ұсталатын жеке табыс салығы бойынша салықтық әлеуетін бағалауда жоспарлы кезеңге салық төлеушінің тіркеу орнының өзгеруіне (қайта орналастыруға) байланысты аумақтағы жеке табыс салығы бойынша салықтық әлеуетінің өзгеруі, жекелеген кәсіпорындардағы қызметкерлер санының өзгеруі (жобаның аяқталуы, қосымша жұмыс орындарының ашылуы) ескеріледі.

      Жеке табыс салығы бойынша салықтық әлеуеттің өзгеруін есептеу бюджетті атқару жөніндегі аумақтық уәкілетті органның мәліметтері негізінде нақты салық төлеушілер бойынша жеке жүргізіледі.

      17. Төлем көзінен салық салынатын табыстардан ұсталатын жеке табыс салығы бойынша жоспарлы кезеңге арналған болжам келесі әдістермен айқындалады:

      1) жалақы қорының болжамды көлеміне салықтың тиімді мөлшерлемесін қолдану арқылы мынадай формула бойынша:

      IPN (салық.салын)б = (Dfzp * Sесеп) ± Iipn

      Sесеп = IPN(салық.салын)есеп /Dесеп * 100, мұндағы:

      IPN (салық.салын)б – жоспарлы жылға жеке табыс салығы бойынша болжам;

      Dfzp – жоспарлы жылға арналған жалақы қорының болжамды көлемі;

      Sесеп – есепті қаржылық жылдағы тиімді мөлшерлеме, %;

      Iipn – салық және алымдар туралы заңнама өзгерістерін ескеретін түсімдердің түзетуші сомасы;

      IPN (салық.салын) есеп – есепті қаржылық жылдағы салықтардың іс жүзіндегі түсімдері;

      Dесеп – есепті қаржылық жыл үшін жалақы қоры;

      2) салық салынатын жалақы қорының болжамды көлеміне салық мөлшерлемесін қолдану жолымен (жаңадан құрылған кәсіпорындар үшін) мынадай формула бойынша:

      IPN (салық.салын)б = (Ofzp * Fipn), мұндағы:

      IPN (салық.салын)б – жоспарлы жылға арналған жеке табыс салығы бойынша болжамы;

      Ofzp – болжамды салық салынатын жалақы қорының мөлшері;

      Fipn – Салық кодексіне сәйкес жеке табыс салығының мөлшерлемесі, %.

      18. Төлем көзінен салық салынбайтын табыстардан ұсталатын жеке табыс салығы бойынша жоспарлы жылға арналған болжамы мынадай формула бойынша айқындалады:

      IPN (салық.салынб)б = IPN(ноб)оц * (100% + Iп), мұндағы:

      IPN (салық.салынб)б – жоспарлы жылға төлем көзінен салық салынбайтын табыстардан ұсталатын жеке табыс салығы бойынша болжам;

      IPN (салық.салынб)оц – ағымдағы қаржылық жыл бойынша салықтық әлеуетті бағалау;

      Iп – инфляцияның болжамды деңгейі, %.

5-параграф. Корпоративтік табыс салығы

      19. Бюджет кодексінің 50-бабына сәйкес мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органмен бірлесіп бекітетін тізбе бойынша ірі кәсіпкерлік субъектілерінен түсетін түсімдерді қоспағанда, корпоративтік табыс салығы бойынша болжам мынадай әдістермен есептеледі:

      1) Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық даму болжамының мұнай емес секторының жалпы қосылған құн (бұдан әрі – ЖҚҚ) көлемі негізінде мынадай формула бойынша:

      KPNб = KPNбағ * T(жққ)/100, мұндағы:

      KPNб – корпоративтік табыс салығы бойынша болжам;

      KPNбағ – ағымдағы қаржылық жыл бойынша корпоративтік табыс салығы бойынша салықтық әлеуетті бағалау;

      T(жққ) – Қазақстан Республикасының мұнай емес секторының жалпы қосылған құнының өсу қарқынының болжамы, %.

      2) есепті қаржы жылы инфляция деңгейіне қарай нақты түсімдерді индекстеу арқылы мынадай формула бойынша:

      KPNб = KPNбағ * (100%+Іб)/100,

      мұндағы:

      KPNб – корпоративтік табыс салығы бойынша болжам;

      KPNбағ – ағымдағы қаржылық жыл бойынша корпоративтік табыс салығы бойынша салықтық әлеуетті бағалау;

      Іб – инфляцияның болжамды деңгейі, %.

6-параграф. Әлеуметтік салық

      20. Әлеуметтік салықты есептеу үшін салық базасы ретінде номиналды мәндегі жалақы болып табылады.

      Болжамды жалақы қоры, жалақы қорының есепті (статистикалық) деректеріне әрбір аумақ бойынша алдыңғы жылдардағы жалақы қорының кемінде үш жыл үшін орташа өсу қарқынын қолдану жолымен, шаруашылық субъектілер және бюджеттік мекемелер бойынша жеке айқындалады.

      21. Жоспарлы кезеңге арналған әлеуметтік салық бойынша салықтық әлеуетті бағалауда, салық төлеушіні тіркеу орнының өзгеруіне (көшіру) байланысты аумақтағы салық бойынша салықтық әлеуеттің өзгеруі, жекелеген кәсіпорындардағы қызметкерлер санының өзгеруі (жобаның аяқталуы, қосымша жұмыс орындарының ашылуы) ескеріледі. Әлеуметтік салық бойынша салықтық әлеуеттің өзгеруін есептеу бюджетті атқару жөніндегі аумақтық уәкілетті органның мәліметтері негізінде нақты салық төлеушілер бойынша жеке жүргізіледі.

      22. Жоспарлы жылға арналған әлеуметтік салық бойынша болжам келесі әдістермен есептеледі:

      1) жалақы қорының болжамды көлеміне салықтың тиімді мөлшерлемесін қолдану арқылы мынадай формула бойынша:

      SNп = (Dfzp * Sесеп) ± Isn

      Sесеп= SNесеп /Dесеп * 100,

      мұндағы:

      SNп – жоспарлы жылға арналған әлеуметтік салық бойынша болжам;

      Dfzp – жоспарлы жылға арналған жалақы қорының болжамды көлемі;

      Sесеп – есепті қаржылық жылдағы тиімді мөлшерлеме, %;

      Isn – салықтар мен алымдар туралы заңнама өзгерістерін ескеретін түсімдерді түзету сомасы;

      SNесеп – есепті қаржылық жылдағы салықтардың іс жүзіндегі түсімдері;

      Dесеп – есепті қаржылық жыл үшін жалақы қоры.

      2) салық салынатын жалақы қорының болжамды көлеміне салық мөлшерлемесін қолдану жолымен (жаңадан құрылған кәсіпорындар үшін) мынадай формула бойынша:

      SNп = (Ofzp * Fsn) ± Isn ,

      мұндағы:

      SNп – жоспарлы жылға арналған әлеуметтік салық бойынша болжам;

      Ofzp – болжамды салық салынатын жалақы қорының мөлшері;

      Fsn – Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорына аударымдарды алып тастағандағы Салық кодексіне сәйкес әлеуметтік салық мөлшерлемесі, %;

      Isn – салықтар мен алымдар туралы заңнама өзгерістерін ескеретін түсімдерді түзету сомасы.

7-параграф. Мүлік салығы

      23. Мүлік салығы түсімдерінің болжамды көлемін есептеу заңды тұлғалар мен дара кәсіпкерлердің мүлік салығы бойынша және жеке тұлғалардың мүлік салығы бойынша жеке жүргізіледі.

      24. Мүлік салығы бойынша жоспарлы жылға арналған болжамы келесі әдістермен есептеледі:

      1) инфляция деңгейіне есепті қаржылық жылдағы іс жүзіндегі түсімдерді индекстеу жолымен, мынадай формула бойынша:

      NIп = NIбағ. * (100% + Iп),

      мұндағы:

      NIп – жоспарлы жылға мүлік салығы бойынша болжам;

      NIбағ. – ағымдағы қаржылық жыл бойынша мүлік салығының салықтық әлеуетін бағалау;

      Iп – инфляцияның болжамды деңгейі,%;

      2) кемінде үш жыл ішіндегі кірістердің жылдық көлемінің орташа өсу қарқыны негізінде жүзеге асырылатын орташа есеп, мынадай формулат арқылы:

      NIп = NIбағ. * Тp, мұндағы:

      NIп – жоспарлы жылға мүлік салығы бойынша болжам;

      NIбағ. – ағымдағы қаржылық жыл бойынша мүлік салығы бойынша салықтық әлеуетті бағалау;

      Тр – алдыңғы жылдары қалыптасқан орташа өсу қарқыны (кемінде үш жыл),%.

      25. Ағымдағы қаржылық жыл бойынша жеке тұлғалардан мүлік салығы бойынша салықтық әлеуетті бағалауды айқындау кезінде есептеулерде бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның мәліметтері бойынша ағымдағы қаржылық жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша берешегі мен артық төлемі ескеріледі.

      Сондай-ақ, "Түркістан облысының негізгі қорлары" статистикалық жинақ деректеріндегі негізгі құрал-жабдықтардың нақты барын, олардың құрылымын, негізгі құрал-жабдықтардың жағдайының серпінін, оларды жаңарту мен жоюды, материалдық емес активтердің нақты бары және құрылымын сипаттайтын көрсеткіштер ескеріледі.

8-параграф. Жер салығы

      26. Жоспарлы жылға жер салығы бойынша болжам кемінде үш жыл ішіндегі кірістердің жылдық көлемінің орташа өсу қарқыны негізінде жүзеге асырылатын орташа есеппен мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

      NIп = NIбағ. * Тp, мұндағы:

      NIп – жоспарлы жылға жер салығы бойынша болжам;

      NIбағ. – ағымдағы қаржылық жыл бойынша жер салығы бойынша салықтық әлеуетті бағалау;

      Тp – алдыңғы жылдары қалыптасқан орташа өсу қарқыны (кемінде үш жыл), %.

9-параграф. Көлік құралдарына салынатын салық

      27. Көлік құралдарына салық түсімдерінің болжамды көлемін есептеу заңды тұлғалардың көлік құралдарына салынатын салық бойынша және жеке тұлғалардың көлік құралдарына салынатын салық бойынша жеке жүргізіледі.

      28. Көлік құралдарына салынатын салық бойынша жоспарлы жылға арналған болжамы келесі әдістермен есептеледі:

      1) инфляция деңгейіне есепті қаржылық жылдағы іс жүзіндегі түсімдерді индекстеу жолымен, мынадай формула бойынша:

      NTп = NTбағ. * (100% + Iп), мұндағы:

      NTп – жоспарлы жылға арналған көлік құралдары салығы бойынша болжам;

      NTбағ. – ағымдағы қаржылық жыл бойынша көлік құралдары салығы бойынша салықтық әлеуетті бағалау;

      Iп – инфляцияның болжамды деңгейі,%;

      2) кемінде үш жыл ішіндегі кірістердің жылдық көлемінің орташа өсу қарқыны негізінде жүзеге асырылатын орташа есеп, мынадай формула арқылы есептеледі:

      NTп = NТбағ. * Тp, мұндағы:

      NTп – жоспарлы жылға көлік құралдары салығы бойынша болжам;

      NТбағ. – ағымдағы қаржылық жыл бойынша көлік құралдары салығы бойынша салықтық әлеуетті бағалау;

      Тp – алдыңғы жылдары қалыптасқан орташа өсу қарқыны (кемінде үш жыл), %.

      29. Ағымдағы жыл бойынша жеке тұлғалардан көлік құралдарына салынатын салық бойынша салықтық әлеуетті бағалауды айқындау кезінде есептеулерде бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның мәліметтері бойынша ағымдағы қаржылық жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша берешегі мен артық төлемі ескеріледі.

10-параграф. Бірыңғай жер салығы

      30. Бірыңғай жер салығы бойынша болжам мынадай формула бойынша есептеледі:

      EZп = EZбағ. * (100% + Iп),

      мұндағы:

      EZп – жоспарлы жылға арналған бірыңғай жер салығы бойынша болжам;

      EZбағ. – ағымдағы қаржылық жыл бойынша бірыңғай жер салығы бойынша салықтық әлеуетті бағалау;

      Iп – инфляцияның болжамды деңгейі,%.

11-параграф. Қазақстан Республикасының аумағында өндірілетін тауарларға акциздер

      31. Жоспарлы жылға Қазақстан Республикасының аумағында өндірілетін тауарлардың акциздері бойынша болжамды есептеу акцизделетін өнім түрлері бойынша жеке түрде, мынадай әдістермен жүзеге асырылады:

      1) акцизделетін өнім өндірісінің болжамды көлемінің және акциз мөлшерлемесінің негізінде мынадай формула бойынша:

      Aп = Vп * S, мұндағы:

      Aп – жоспарлы жылға арналған акциздер бойынша болжам;

      Vп – акцизделетін өнім өндірудің болжамды көлемі;

      S – Салық кодексіне сәйкес акциз мөлшерлемесі, мұндағы:

      Vп = Vбағ. * Тр,

      Vп – акцизделетін өнім өндірісінің болжамды көлемі;

      Vбағ. – ағымдағы қаржылық жыл бойынша акцизделетін өнім өндірісінің көлемі;

      Тр – акцизделетін өнім өндірісі көлемінің алдыңғы жылдары қалыптасқан орташа өсу қарқыны (кемінде үш жыл), %;

      2) инфляция деңгейіне түзетілген ағымдағы қаржылық жылғы бағалау негізінде мынадай формула бойынша:

      Ап =Абағ. * (100% + Iп) + Iаk, мұндағы:

      Ап – жоспарлы жылға арналған акциздер бойынша болжам;

      Абағ. – ағымдағы қаржылық жыл бойынша акциздердің салықтық әлеуеті;

      Iп – инфляцияныңболжамдыдеңгейі, %.

      Iаk – салықтар мен алымдар туралы заңнама өзгерістерін ескерілетін түсімдерді түзету сомасы.

12-параграф. Жергілікті бюджетке есептелетін төлемақылар мен алымдар

      32. Бюджет кодексінің 50, 52 және 52-1 баптарына сәйкес, жергілікті бюджетке есептелетін төлемдер мен алымдарға мыналар жатады:

      қоршаған ортаға жағымсыз әсер еткені үшін төлемақы;

      жер үсті көздерінің су ресурстарын пайдаланғаны үшін төлемақы;

      орманды пайдаланғаны үшiн төлемақы;

      Қазақстан Республикасына шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсатты бергені немесе ұзартқаны үшін алым;

      жергілікті маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды пайдаланғаны үшін төлемақы;

      жер учаскелерін пайдаланғаны үшін төлемақы;

      қызметтің жекелеген түрлерімен айналысу құқығы үшін лицензиялық алым (жекелеген қызмет түрлерімен айналысуға арналған лицензияларды бергені үшін алым);

      қызметтің жекелеген түрлерiмен айналысуға лицензияларды пайдаланғаны үшін төлемақы;

      коммерциялық ұйымдарды қоспағанда, заңды тұлғаларды, олардың филиалдары мен өкілдіктерін мемлекеттік (есептік) тіркегені, сондай-ақ оларды қайта тіркегені үшін алым;

      көлік құралдарын мемлекеттік тіркегені, сондай-ақ оларды қайта тіркегені үшін алым;

      жылжымалы мүлік кепілін және кеменің ипотекасын мемлекеттік тіркегені, сондай-ақ әуе кемесін тіркеуден алып тастауға және әкетуге кері қайтарып алынбайтын өкілеттікті мемлекеттік тіркегені үшін алым;

      сыртқы (көрнекі) жарнаманы облыстық маңызы бар қаладағы үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, облыстық маңызы бар қаланың аумағы арқылы өтетін жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде орналастырғаны үшін төлемақы;

      сыртқы (көрнекі) жарнаманы:

      - аудандық маңызы бар қаладағы, ауылдағы, кенттегі үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте;

      - аудандық маңызы бар қаланың, ауылдың, кенттің, ауылдық округтің аумақтары арқылы өтетін жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнде;

      - елді мекендерден тыс жердегі үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте және жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнен тыс жерде орналастырғаны үшін төлемақы.

      33. Жергілікті бюджетке есептелетін төлемдер мен алымдар бойынша болжам ағымдағы қаржылық жыл бойынша салықтық әлеуетін инфляция деңгейіне индекстеу жолымен мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

      SPп = SPбағ. * (100% + Iп), мұндағы:

      SPп – жоспарлы жылға төлемдер мен алымдардың салықтық әлеуетінің болжамы;

      SPбағ. – ағымдағы қаржылық жыл бойынша төлемдер мен алымдардың салықтық әлеуетін бағалау;

      Iп – инфляцияның болжамды деңгейі, %.

13-параграф. Жергілікті бюджетке төленетін мемлекеттік баж

      34. Жоспарлы жылға жергілікті бюджетке есептелетін мемлекеттік баж бойынша болжамды есептеу мынадай әдістермен жүзеге асырылады:

      1) үш жыл ішіндегі кірістердің жылдық көлемінің орташа өсу қарқынын мына формула бойынша қолдану:

      GPп = GPбағ. * Trорт, мұндағы:

      GPп – жергілікті бюджетке есептелетін мемлекеттік баж бойынша болжам;

      GPбағ. – ағымдағы қаржылық жыл бойынша жергілікті бюджетке есептелетін мемлекеттік баж бойынша салықтық әлеуетті бағалау;

      Trорт – үш жылдағы орташа өсу қарқыны, %;

      2) ағымдағы қаржылық жыл бойынша салықтық әлеуетін инфляция деңгейіне индекстеу арқылы мына формула бойынша:

      GPп = GPбағ. * (100% + Iп), мұндағы:

      GPп – жергілікті бюджетке есептелетін мемлекеттік баж бойынша болжам;

      GPбағ. – ағымдағы қаржылық жыл бойынша жергілікті бюджетке есептелетін мемлекеттік баж бойынша салықтық әлеуетті бағалау;

      Iп – инфляцияның болжамды деңгейі, %.

14-параграф. Басқа да салықтар

      35. Жоспарлы жылға арналған басқа да салықтар бойынша болжамын есептеу түсімдердің серпіні бойынша жүзеге асырылады.

15-параграф. Салықтық емес түсімдер

      36. Салықтық емес түсімдер бірқатар жылдардағы салықтық емес түсімдердің әрбір түрі бойынша серпінін талдау, болжанатын жылдағы инфляция деңгейіне түзетілген ағымдағы қаржылық жылдың күтілетін түсімін бағалау негізінде болжанады және әрбір ЕБК бойынша уәкілетті мемлекеттік органдардың ұсынған болжам деректері ескеріледі.

      37. Жергілікті бюджеттерге облыстық немесе жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын мемлекеттік мекемелер салатын әкімшілік айыппұлдар, өсімпұлдар, санкциялар, өндіріп алулар және (немесе) бюджеттен берілген бюджеттік кредиттер (қарыздар) бойынша айыппұлдар, өсімпұлдар, санкциялар, өндіріп алулар түріндегі салықтық емес түсімдерді болжау жүзеге асырылмайды.

16-параграф. Негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдер

      38. Азаматтарға пәтерлерді сатудан түсетін түсімдерді қоспағанда, жерді және материалдық емес активтерді, мемлекеттік мекемелерге бекітілген мүлікті сатудан түсетін түсімдерді болжау, болжанатын жылдағы инфляция деңгейіне қарай түзетілген ағымдағы қаржылық жылғы күтілетін түсімді бағалау негізге алына отырып, жүзеге асырылады.

Об утверждении Правил Прогнозирования поступлений в местный бюджет

Постановление акимата Туркестанской области от 6 июня 2022 года № 115

      В соответствии с пунктом 1-1 статьи 65 Бюджетного кодекса Республики Казахстан и приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 21 января 2015 года № 34 "Об утверждении методики прогнозирования поступлений бюджета" акимат Туркестанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Правила прогнозирования поступлений в местный бюджет согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Сабитова А. С.

      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким области У. Шукеев
      Жетпісбай А.Ш.
      Тургумбеков А.Е.
      Калкаманов С.А.
      Сабитов А.С.
      Тажибаев У.К.
      Кайыпбек К.А
      Тасыбаев А.Б.

  Приложение
к постановлению акимата
Туркестанской области
от 6 июня 2022 года № 115

Правила прогнозирования поступлений местного бюджета

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила прогнозирования поступлений в местный бюджет (далее - Правила) разработаны в соответствии с пунктом 1-1 статьи 65 Бюджетного кодекса Республики Казахстан (далее – Бюджетный кодекс).

      2. Прогнозирование поступлений в местный бюджет на плановый период осуществляется в соответствии с Кодексом Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (далее - Налоговый кодекс), Бюджетным кодексом и другими нормативно правовыми актами Республики Казахстан.

      3. При прогнозировании доходов в местный бюджет используются макроэкономические показатели прогноза социально-экономического развития Туркестанской области (далее – ПСЭР) в номинальном выражении.

      В расчетах прогнозируемых поступлений доходов используются показатели налоговой отчетности (о начислении, поступлении налогов, задолженности по налогам и сборам, налоговой базе), данные государственной статистики, материалы государственных органов.

      4. При прогнозировании поступлений в бюджет на плановый период учитываются внесенные изменения в Налоговый кодекс и Бюджетный кодекс.

      5. Прогнозирование поступлений осуществляется несколькими методами расчета в целях определения оптимальных прогнозных показателей.

      6. При определении прогнозов поступлений на плановый период за базу принимается оценка поступлений по текущему финансовому году.

      7. При определении оценки налогового потенциала на плановый период за базу принимается налоговый потенциал по текущему финансовому году.

      8. Методы расчета оценки поступлений (налогового потенциала) различные в зависимости от базы, принимаемой за основу расчета при прогнозировании налоговых поступлений.

Глава 2. Прогнозирование поступлений в местный бюджет

Параграф 1. Налоговые поступления

      9. Прогнозирование налоговых поступлений осуществляется следующими методами:

      1) путем индексации фактических поступлений за отчетный финансовый год на уровень инфляции, по формуле:

      P = Pотч * (100% + I), где:

      P – прогноз или оценка поступлений по текущему финансовому году;

      Pотч – фактические поступления за отчетный финансовый год (для оценки) или оценка текущего финансового года (для прогноза);

      I – уровень инфляции, %;

      2) усредненный расчет, осуществляемый на основании темпа роста годовых объемов доходов не менее чем за три года или за весь период поступления соответствующего вида доходов в случае, если он не превышает три года по формуле:

      P = Pотч * Trсрд,

      где:

      P – прогноз или оценка поступлений по текущему финансовому году;

      Pотч – фактические поступления за отчетный финансовый год (для оценки) или оценка текущего финансового года (для прогноза);

      Trсрд – средний темп роста за три года, %,

      при этом:

      Trсрд = (Trотч(1год) + Trотч(2год) + Trотч(3год))/3, где:

      Trотч(1год) – темп роста поступлений первого года, %;

      Trотч(2год) – темп роста поступлений второго года, %;

      Trотч(3год) – темп роста поступлений третьего года, %;

      3) путем экстраполяции по формуле:

      P = Pотч + Sсрд,

      где:

      P – прогноз или оценка поступлений по текущему финансовому году;

      Pотч – фактические поступления за отчетный финансовый год (для оценки) или оценка текущего финансового года (для прогноза);

      Sсрд – сумма прироста в среднем за три года,

      при этом:

      Sсрд = ((Sотч (1 год) - Sотч(пред.год)) + (Sотч (2 год) – Sотч (1 год)) + (Sотч(3 год) - Sотч(2 год)))/3,

      где:

      Sотч(пред.год) – сумма поступлений года, предшествующего первому году;

      Sотч(1год) – сумма поступлений первого года, предшествующего второму году;

      Sотч(2год) – сумма поступлений второго года, предшествующего третьему году;

      Sотч(3год) – сумма поступлений третьего года, предшествующего текущему финансовому году;

      4) по удельному весу фактических поступлений за определенный период в отчетном финансовом году, по формуле:

      Poц = Pф(тек)/Uотч

      Uотч = Pф(отч) /Pотч * 100,

      где:

      Poц – оценка поступлений по текущему финансовому году;

      Pф(тек) – фактические поступления за определенный период по текущему финансовому году;

      Uотч – удельный вес аналогичного периода в отчетном финансовом году, %;

      Pф(отч) – фактические поступления за аналогичный период отчетного финансового года;

      Pотч – фактические поступления за отчетный финансовый год;

      5) по среднемесячному поступлению за определенный период по текущему финансовому году, по формуле:

      Poц = Pф(тек)/Kф(тек) * 12, где:

      Poц – оценка поступлений по текущему финансовому году;

      Pф(тек) – фактические поступления за определенный период по текущему финансовому году;

      Kф(тек) – количество месяцев в определенном периоде текущего финансового года;

      12 – количество месяцев в году.

      10. При определении оценки поступлений по текущему финансовому году и эффективной ставки налога из фактических поступлений исключаются разовые платежи, носящие несистемный характер и не зависящие от производственной деятельности, в частности, крупные размеры годовых перерасчетов, полученных за счет временных факторов (колебания цен, структурных изменений),суммы, доначисленные по актам налоговых проверок.

      11. В расчетах учитываются данные уполномоченных органов.

Параграф 2. Неналоговые поступления

      12. Неналоговые поступления прогнозируются исходя из анализа динамики по каждому виду неналоговых поступлений, оценки ожидаемого поступления текущего финансового года, скорректированной на уровень инфляции в прогнозируемом году, и используются прогнозные данные, представленные уполномоченными государственными органами.

      13. Прогнозирование неналоговых поступлений в местные бюджеты в виде административных штрафов, пеней, санкций, взысканий, налагаемых государственными учреждениями, финансируемыми из республиканского или местных бюджетов, а также содержащимися и финансируемыми из бюджета (сметы расходов) Национального Банка Республики Казахстан, и (или) штрафов, пеней, санкций, взысканий по бюджетным кредитам (займам), выданным из бюджета, не осуществляется.

Параграф 3. Поступления от продажи основного капитала

      14. Прогнозирование поступлений от продажи земли и нематериальных активов, имущества, закрепленного за государственными учреждениями, за исключением поступлений от продажи гражданам квартир, осуществляется по данным уполномоченного органа или исходя из оценки ожидаемого поступления текущего финансового года, скорректированной на уровень инфляции в прогнозируемом году.

Параграф 4. Индивидуальный подоходный налог

      15. Налоговой базой для исчисления индивидуального подоходного налога с доходов, облагаемых у источника выплаты, является заработная плата в номинальном выражении.

      Прогнозируемый фонд заработной платы определяется путем применения усредненного темпа роста фонда заработной платы за предыдущие годы, не менее чем за три года, к отчетным (статистическим) данным фонда заработной платы, отдельно по хозяйствующим субъектам и бюджетным учреждениям по каждому району.

      16. В оценке налогового потенциала по индивидуальному подоходному налогу с доходов, облагаемых у источника выплаты, на плановый период учитывается изменение налогового потенциала по налогу в районе, связанное с изменением места регистрации налогоплательщика (передислокация), изменение количества работников на отдельных предприятиях (завершение проекта, открытие дополнительно рабочих мест).

      Расчет изменения налогового потенциала по индивидуальному подоходному налогу производится отдельно по конкретным налогоплательщикам по сведениям территориального уполномоченного органа по исполнению бюджета.

      17. Прогноз по индивидуальному подоходному налогу с доходов, облагаемых у источника выплаты, на плановый год определяется следующими методами:

      1) путем применения эффективной ставки налога к прогнозируемому объему фонда заработной платы по следующей формуле:

      IPN (об)п = (Dfzp * Sотч) ± Iipn

      Sотч = IPN (об)отч /Dотч * 100,

      где:

      IPN (об)п – прогноз по индивидуальному подоходному налогу на плановый год;

      Dfzp – прогнозируемый объем фонда заработной платы на плановый год;

      Sотч – эффективная ставка за отчетный финансовый год, %;

      Iipn – корректирующая сумма поступлений, учитывающая изменения законодательства о налогах и сборах;

      IPN (об)отч – фактические поступления налогов за отчетный финансовый год;

      Dотч – фонд заработной платы за отчетный финансовый год;

      2) путем применения налоговой ставки к прогнозируемому объему облагаемого фонда заработной платы (для вновь созданных предприятий) по следующей формуле:

      IPN (об)п = (Ofzp * Fipn),

      где:

      IPN (об)п – прогноз по индивидуальному подоходному налогу на плановый год;

      Ofzp – размер прогнозируемого облагаемого фонда заработной платы;

      Fipn – ставка индивидуального подоходного налога в соответствии с Налоговым кодексом, %.

      18. Прогноз по индивидуальному подоходному налогу с доходов, не облагаемых у источника выплаты, на плановый год определяется по следующей формуле:

      IPN (ноб)п = IPN (ноб)оц * (100% + Iп),

      где:

      IPN (ноб)п – прогноз по индивидуальному подоходному налогу с доходов, не облагаемых у источника выплаты, на плановый год;

      IPN (ноб)оц – оценка налогового потенциала по текущему финансовому году;

      Iп – прогнозируемый уровень инфляции, %.

Параграф 5. Корпоративный подоходный налог

      19. Прогноз по корпоративному подоходному налогу, за исключением поступлений от субъектов крупного предпринимательства по перечню, утверждаемому центральным уполномоченным органом по государственному планированию совместно с центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета в соответствии со статьей 50 Бюджетного кодекса, и поступлений от организаций нефтяного сектора, рассчитывается следующими методами:

      1) на основе объема валовой добавленной стоимости ненефтяного сектора (далее - ВДС) прогноза социально-экономического развития Республики Казахстан по следующей формуле:

      KPNп = KPNоц * T(вдс)/100,

      где:

      KPNп – прогноз по корпоративному подоходному налогу;

      KPNоц – оценка налогового потенциала по корпоративному подоходному налогу по текущему финансовому году;

      T(вдс) – прогноз темпа роста ВДС ненефтяного сектора Республики Казахстан, %;

      2) путем индексации фактических поступлений за отчетный финансовый год на уровень инфляции, по формуле:

      KPNп = KPNоц * (100% + Iп)/100, где:

      KPNп – прогноз по корпоративному подоходному налогу;

      KPNоц – оценка налогового потенциала по корпоративному подоходному налогу по текущему финансовому году;

      Iп – прогнозируемый уровень инфляции, %.

Параграф 6. Социальный налог

      20. Налоговой базой для исчисления социального налога является заработная плата в номинальном выражении.

      Прогнозируемый фонд заработной платы определяется путем применения усредненного темпа роста фонда заработной платы за предыдущие годы, не менее чем за три года, к отчетным (статистическим) данным фонда заработной платы, отдельно по хозяйствующим субъектам и бюджетным учреждениям по каждому району.

      21. В оценке налогового потенциала по социальному налогу на плановый период учитывается изменение налогового потенциала по налогу в районе, связанное с изменением места регистрации налогоплательщика (передислокация), изменение количества работников на отдельных предприятиях (завершение проекта, открытие дополнительно рабочих мест).

      Расчет изменения налогового потенциала по социальному налогу производится отдельно по конкретным налогоплательщикам по сведениям территориального уполномоченного органа по исполнению бюджета.

      22. Прогноз по социальному налогу на плановый год рассчитывается следующими методами:

      1) путем применения эффективной ставки налога к прогнозируемому объему фонда заработной платы по следующей формуле:

      SNп = (Dfzp * Sотч) ± Isn

      Sотч= SNотч /Dотч * 100,

      где:

      SNп – прогноз по социальному налогу на плановый год;

      Dfzp – прогнозируемый объем фонда заработной платы на плановый год;

      Sотч – эффективная ставка за отчетный финансовый год, %;

      Isn – корректирующая сумма поступлений, учитывающая изменения законодательства о налогах и сборах;

      SNотч – фактические поступления налогов за отчетный финансовый год;

      Dотч – фонд заработной платы за отчетный финансовый год;

      2) путем применения налоговой ставки к прогнозируемому объему облагаемого фонда заработной платы (для вновь созданных предприятий) по следующей формуле:

      SNп = (Ofzp * Fsn) ± Isn,

      где:

      SNп – прогноз по социальному налогу на плановый год;

      Ofzp – размер прогнозируемого облагаемого фонда заработной платы;

      Fsn – ставка социального налога в соответствии с Налоговым кодексом, за минусом отчислений в Государственный фонд социального страхования, %;

      Isn – корректирующая сумма поступлений, учитывающая изменения законодательства о налогах и сборах.

Параграф 7. Налог на имущество

      23. Расчет прогнозного объема поступлений налога на имущество производится отдельно по налогу на имущество юридических лиц и индивидуальных предпринимателей и по налогу на имущество физических лиц.

      24. Прогноз на плановый год по налогу на имущество рассчитывается следующими методами:

      1) путем индексации фактических поступлений за отчетный финансовый год на уровень инфляции, по формуле:

      NIп = NIоц * (100% + Iп), где:

      NIп – прогноз по налогу на имущество на плановый год;

      NIоц – оценка налогового потенциала налога на имущество по текущему финансовому году;

      Iп – прогнозируемый уровень инфляции, %;

      2) усредненный расчет, осуществляемый на основании усредненного темпа роста годовых объемов доходов не менее чем за три года по следующей формуле:

      NIп = NIоц * Тp, где:

      NIп – прогноз по налогу на имущество на плановый год;

      NIоц – оценка налогового потенциала по налогу на имущество по текущему финансовому году;

      Тp – средний темп роста, сложившийся за предшествующие годы (не менее трех лет), %.

      25. При определении оценки налогового потенциала по налогу на имущество с физических лиц по текущему финансовому году, в расчетах по сведениям территориального-уполномоченного органа по исполнению бюджета учитываются недоимка и переплата по состоянию на 1 января текущего финансового года.

      Также, учитывается представленные показатели в статистическом сборнике "Основные фонды Туркестанской области", характеризующие наличие основных средств, их структуру, динамику состояния основных средств, их обновление и ликвидацию, наличие и структуру нематериальных активов.

Параграф 8. Земельный налог

      26. Прогноз по земельному налогу на плановый год рассчитывается усредненным расчетом, осуществляемый на основании усредненного темпа роста годовых объемов доходов не менее чем за три года, по следующей формуле:

      NIп = NIоц * Тp, где:

      NIп – прогноз по земельному налогу на плановый год;

      NIоц – оценка налогового потенциала по земельному налогу по текущему финансовому году;

      Тp – средний темп роста, сложившийся за предшествующие годы (не менее трех лет), %.

Параграф 9. Налог на транспортные средства

      27. Расчет прогнозного объема поступлений налога на транспортные средства производится отдельно по налогу на транспортные средства юридических лиц и по налогу на транспортные средства с физических лиц.

      28. Прогноз на плановый год по налогу на транспортные средства рассчитывается следующими методами:

      1) путем индексации фактических поступлений за отчетный финансовый год на уровень инфляции, по формуле:

      NTп = NTоц * (100% + Iп),

      где:

      NТп – прогноз по налогу на транспортные средства на плановый год;

      NТоц – оценка налогового потенциала по налогу на транспортные средства по текущему финансовому году;

      Iп – прогнозируемый уровень инфляции, %;

      2) усредненный расчет, осуществляемый на основании усредненного темпа роста годовых объемов доходов не менее чем за три года по следующей формуле:

      NTп = NТоц * Тp,

      где:

      NTп – прогноз по налогу на транспортные средства на плановый год;

      NТоц – оценка налогового потенциала по налогу на транспортные средства по текущему финансовому году;

      Тp – средний темп роста, сложившийся за предшествующие годы (не менее трех лет), %.

      29. При определении оценки налогового потенциала по налогу на транспортные средства с физических лиц по текущему финансовому году, в расчетах по сведениям центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета учитываются недоимка и переплата по состоянию на 1 января текущего финансового года.

Параграф 10. Единый земельный налог

      30. Прогноз по единому земельному налогу рассчитывается по следующей формуле:

      EZп =EZоц * (100% + Iп), где:

      EZп – прогноз по единому земельному налогу на плановый год;

      EZоц – оценка налогового потенциала по единому земельному налогу по текущему финансовому году;

      Iп – прогнозируемый уровень инфляции, %.

Параграф 11. Акцизы на товары, производимые в Республике Казахстан

      31. Расчет прогноза по акцизам на товары, производимые в Республике Казахстан, на плановый год осуществляется отдельно по видам подакцизной продукции следующими методами:

      1) на основе прогнозируемого объема производства подакцизной продукции и ставки акциза по следующей формуле:

      Aп = Vп * S, где:

      Aп – прогноз по акцизам на плановый год;

      Vп – прогнозируемый объем производства подакцизной продукции;

      S – ставка акциза в соответствии с Налоговым кодексом, где:

      Vп = Vоц * Тр,

      Vп – прогнозируемый объем производства подакцизной продукции;

      Vоц – объем производства подакцизной продукции по текущему финансовому году;

      Тр – средний темп роста объема производства подакцизной продукции, сложившийся за предшествующие годы (не менее трех лет), %;

      2) на основе оценки текущего финансового года, скорректированной на уровень инфляции по следующей формуле:

      Ап =Аоц * (100% + Iп) + Iаk, где:

      Aп – прогноз по акцизам на плановый год;

      Аоц – налоговый потенциал по акцизам по текущему финансовому году;

      Iп – прогнозируемый уровень инфляции, %;

      Iаk – корректирующая сумма поступлений, учитывающая изменения законодательства о налогах и сборах.

Параграф 12. Платы и сборы, зачисляемые в местный бюджет

      32. Согласно статьям 50, 52 и 52-1 Бюджетного кодекса к платам и сборам, зачисляемым в местные бюджеты относятся:

      плата за негативное воздействие на окружающую среду;

      плата за пользование водными ресурсами поверхностных источников;

      плата за лесные пользования;

      сбор за выдачу или продление разрешения на привлечение иностранной рабочей силы в Республику Казахстан;

      плата за использование особо охраняемых природных территорий местного значения;

      плата за пользование земельными участками;

      лицензионный сбор за право занятия отдельными видами деятельности (сбор за выдачу лицензий на занятие отдельными видами деятельности);

      плата за пользование лицензиями на занятие отдельными видами деятельности;

      сбор за государственную (учетную) регистрацию юридических лиц, их филиалов и представительств, за исключением коммерческих организаций, а также их перерегистрацию;

      сбор за государственную регистрацию транспортных средств, а также их перерегистрацию;

      сбор за государственную регистрацию залога движимого имущества и ипотеки судна, а также государственную регистрацию безотзывного полномочия на дерегистрацию и вывоз воздушного судна;

      плата за размещение наружной (визуальной) рекламы на открытом пространстве за пределами помещений в городе областного значения, в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования, проходящих через территорию города областного значения;

      плата за размещение наружной (визуальной) рекламы:

      - на открытом пространстве за пределами помещений в городе районного значения, селе, поселке;

      - в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования, проходящих через территории города районного значения, села, поселка, сельского округа;

      - на открытом пространстве за пределами помещений вне населенных пунктов и вне полосы отвода автомобильных дорог общего пользования.

      33. Прогноз по платам и сборам, зачисляемым в местный бюджет, осуществляется путем индексации налогового потенциала по текущему финансовому году на уровень инфляции по формуле:

      SPп =SPоц * (100% + Iп), где:

      SPп – прогноз плат и сборов на плановый год;

      SPоц – оценка налогового потенциала плат и сборов по текущему финансовому году;

      Iп – прогнозируемый уровень инфляции, %.

Параграф 13. Государственная пошлина, зачисляемая в местный бюджет

      34. Расчет прогноза по государственной пошлине, зачисляемой в местный бюджет на плановый год, осуществляется следующими методами:

      1) путем применения усредненного темпа роста годовых объемов доходов за три года по формуле:

      GPп = GPоц * Trсрд, где:

      GPп – прогноз по государственной пошлине, зачисляемой в местный бюджет;

      GPоц – оценка налогового потенциала по государственной пошлине, зачисляемой в местный бюджет по текущему финансовому году;

      Trсрд – средний темп роста за три года, %;

      2) путем индексации налогового потенциала по текущему финансовому году на уровень инфляции по формуле:

      GPп = GPоц * (100% + Iп), где:

      GPp – прогноз по государственной пошлине, зачисляемой в местный бюджет;

      GPоц – оценка налогового потенциала по государственной пошлине, зачисляемой в местный бюджет по текущему финансовому году;

      Iп – прогнозируемый уровень инфляции, %.

Параграф 14. Прочие налоги

      35. Расчет прогноза по прочим налогам на плановый год осуществляется по динамике поступлений прочих налогов.

Параграф 15. Неналоговые поступления

      36. Неналоговые поступления прогнозируются исходя из анализа динамики по каждому виду неналоговых поступлений, оценки ожидаемого поступления текущего финансового года, скорректированной на уровень инфляции в прогнозируемом году, и используются прогнозные данные, представленные уполномоченными государственными органами, по отдельным спецификам ЕБК.

      37. Прогнозирование неналоговых поступлений в местные бюджеты в виде административных штрафов, пеней, санкций, взысканий, налагаемых государственными учреждениями, финансируемыми из областного бюджета или бюджетов районного (городов областного значения) взысканий по бюджетным кредитам (займам), выданным из бюджета, не осуществляется.

Параграф 16. Поступления от продажи основного капитала

      38. Прогнозирование поступлений от продажи земли и нематериальных активов, имущества, закрепленного за государственными учреждениями, за исключением поступлений от продажи гражданам квартир, осуществляется по данным уполномоченного органа или исходя из оценки ожидаемого поступления текущего финансового года, скорректированной на уровень инфляции в прогнозируемом году.