"Түркістан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ережені бекіту туралы

Түркістан облысы әкiмдiгiнiң 2022 жылғы 3 қазандағы № 186 қаулысы

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 27-бабына және "Мемлекеттік органдар мен олардың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін ұйымдастырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 1 қыркүйектегі № 590 қаулысына сәйкес, Түркістан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Түркістан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ережесі осы қаулының 1-қосымшасына сәйкес бекітілсін.

      2. Түркістан облысы әкімдігінің кейбір қаулылары осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес жойылсын.

      3. "Түркістан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) жоғарыда көрсетілген Ереженің заңнамада белгіленген тәртіпте әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулыға қол қойылған күннен бастап күнтізбелік жиырма күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі электрондық түрдегі көшірмесін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Түркістан облысы бойынша филиалына ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жіберілуін;

      3) осы қаулының ресми жарияланғанынан кейін оның Түркістан облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкiмi аппаратының басшысы Ә.Е.Тұрғымбековке жүктелсiн.

      5. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Д. Сатыбалды
      А.Ш.Жетпісбай
      Ә.Е.Тұрғымбеков
      С.А.Қалқаманов
      А.С.Сабитов
      Ұ.Қ.Тәжібаев
      Қ.Ә.Қайыпбек
      А.Б.Тасыбаев

  Түркістан облысы әкімдігінің
2022 жылғы 13 қазандағы
№ 186 қаулысына 1-қосымша

"Түркістан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы
ЕРЕЖЕ

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - Түркістан облысы әкiмдiгiнiң 14.07.2023 № 140 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Түркістан облысы әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Аппарат) Түркістан облысы әкімі мен әкімдігінің қызметін ақпараттық-талдау, ұйымдық-құқықтық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету салаларындағы басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттiк органы болып табылады.

      2. Аппараттың ведомстволары жоқ.

      3. Аппарат өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. Аппарат мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, оның рәміздері мен айырым белгілері (бар болса), Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген мөрлері және атауы қазақ және орыс тілдерінде жазылған мөртабандары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары бар.

      5. Аппарат азаматтық-құқықтық қатынастарды өз атынан жасайды.

      6. Аппарат Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес уәкілеттік берілген жағдайда ол мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқылы.

      7. Аппарат өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Аппарат басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      8. Аппараттың құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      9. Мемлекеттік органның толық атауы – "Түркістан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі.

      10. Заңды тұлғаның орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, Түркістан қаласы, Жаңа қала мөлтекауданы, 32- көше, ғимарат 18, индекс 161200.

      11. Осы ереже Аппараттың құрылтай құжаты болып табылады.

      12. Аппараттың қызметін қаржыландыру Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.

      13. Аппаратқа кәсіпкерлік субъектілерімен Аппараттың өкілеттіктері болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысынан шарттық қарым-қатынас жасауға тыйым салынады.

      Егер Аппараттың заңнамалық актілермен кіріс әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда алынған кіріс, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше белгіленбесе, мемлекеттік бюджетке жіберіледі.

2-тарау. Мемлекеттік органның мақсаттары мен өкілеттіктері

      14. Мақсаттары:

      1) облыс әкімдігі мен әкімінің қызметін ақпараттық-талдау тұрғысынан, ұйымдық-құқықтық және материалдық-техникалық жағынан қамтамасыз ету;

      2) Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, облыс әкімі мен әкімдігінің, оның орынбасарларының, облыс әкімі аппараты басшысының және оның орынбасарларының актілері мен тапсырмаларының орындалуын бақылауды ұйымдастыру және жүзеге асыру;

      3) заңнамада белгіленген құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының Президенті, Қазақстан Республикасының Үкіметі, облыс әкімі және әкімдігі қойған міндеттерді іске асыру бойынша облыстың мемлекеттік органдарының қызметін үйлестіру;

      4) Қазақстан Республикасының даму стратегиясына сәйкес әлеуметтік-экономикалық даму жоспарларын әзірлеуге, әлеуметтік-экономикалық реформаларды жүзеге асыру тетігін жетілдіруге қатысу;

      5) орталық және жергілікті мемлекеттік органдармен, ұйымдармен және азаматтармен өзара іс-қимыл жасау;

      6) облыстың жергілікті атқарушы органдарының қызметін үйлестіру;

      7) Қазақстан Республикасының заңнамасымен қарастырылған басқа да міндеттерді жүзеге асыру.

      15. Өкілеттіктері:

      Құқықтары:

      1) заңнамада белгіленген тәртіппен мемлекеттік органдардың, жергілікті өзін-өзі басқару органдарының және өзге де ұйымдардың лауазымды адамдарынан қажетті ақпаратты, құжаттарды және өзге де материалдарды сұрату және алу;

      2) облыстың атқарушы органдарының қызметін үйлестіру;

      3) өз өкілеттіктері шегінде шарттар, келісімдер жасасуға;

      4) заңнамада белгіленген тәртіппен облыс әкімі аппаратының және әкімінің мүдделерін білдіруді жүзеге асыру;

      5) облыс аумағында орналасқан ұйымдардың басшыларына өз құзыретіндегі мәселелер бойынша қажетті тапсырмалар беру;

      6) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де құқықтарды жүзеге асыру.

      Міндеттері:

      1) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының нормаларын сақтау;

      2) Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің және өзге де орталық атқарушы органдардың, облыс әкімінің актілері мен тапсырмаларын уақтылы және сапалы орындау;

      3) мемлекеттік мекемеге бекітілген коммуналдық мүліктің сақталуын қамтамасыз ету;

      4) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де міндеттерді жүзеге асыру.

      16. Функциялары:

      Мына:

      1) Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, облыс әкімі мен әкімдігінің, өзге де жоғары тұрған мемлекеттік органдардың актілері мен тапсырмаларын орындау мәселелері бойынша облыстың атқарушы органдарының қызметін үйлестіру және олардың орындалу барысы туралы тиісті ақпарат дайындауды ұйымдастыру;

      2) облыс әкімінің Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігімен, Үкімет Аппаратымен, Парламент Аппаратымен, өзге де жоғары тұрған мемлекеттік органдармен өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;

      3) облыс әкімі мен әкімдігінің жергілікті өкілді және атқарушы органдармен, облыстық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдармен, орталық атқарушы органдардың облыстық аумақтық органдарымен, саяси партиялармен өзара іс-қимылын ұйымдастыру құзыретіне кіретін мәселелер бойынша өзге де ұйымдармен өзара іс-қимылын ұйымдастыру;

      4) облыс әкімдігіне тікелей бағынатын мемлекеттік органдардың құрылымын жетілдіру, құру, тарату және қайта ұйымдастыру жөнінде ұсыныстар дайындау;

      5) облыс әкімі мен әкімдігі актілерінің жобаларына құқықтық сараптама жүргізу;

      6) облыс әкімдігі қабылдаған қаулылардың, облыс әкімінің шешімдері мен өкімдерінің құқықтық мониторингін жүзеге асыру;

      7) соттарда және сот сатыларында, құқық қорғау органдары мен арнаулы мемлекеттік органдарда, мемлекеттік мекемелерде, меншіктің кез келген нысанындағы кәсіпорындарда облыс әкімі мен әкімдігінің, облыс әкімі аппаратының мүдделерін белгіленген тәртіппен білдіру және қорғау;

      8) конкурстық, тәртіптік және кадр мәселелері жөніндегі өзге де комиссияларды ұйымдастыру, мемлекеттік қызметті өткеруге байланысты тиісті құжаттарды ресімдеу;

      9) облыс әкімі тағайындайтын лауазымдар тізбесіне кіретін кадрлардың сапалық құрамына және қозғалысына талдау жүргізу;

      10) Қазақстан Республикасының заңнамасы талаптарына сәйкес мемлекеттік қызметшілердің стажировкасы, қайта даярлау және біліктілігін арттыруды ұйымдастыру.

      11) облыс әкімінің аппаратына ведомстволық бағынысты мемлекеттік заңды тұлғалардың қызметін бақылау;

      12) облыс әкімінің және әкімдігінің қызметін бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау, бұқаралық ақпарат құралдарымен өзара іс-қимылды ұйымдастыру;

      13) ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, "Электрондық үкіметтің" ақпараттандыру объектісінің ақпараттық қауіпсіздігінің жай-күйін бақылау саласындағы бақылауды жүзеге асыру;

      14) мемлекеттік органдардың гендерлік, отбасылық-демографиялық саясатты әзірлеу және жүргізу жөніндегі жұмысын үйлестіру;

      15) облыстың және экономика салаларының әлеуметтік-экономикалық дамуын талдау және болжау;

      16) жергілікті деңгейде мемлекеттік, салалық және өзге де бағдарламалардың іске асырылу барысын талдау, талдау негізінде тиісті ұсыныстар дайындау;

      17) облыстағы қоғамдық-саяси жағдайды зерделеу, талдау және болжау;

      18) халықаралық тәжірибені зерделеу және оның облыс экономикасының әртүрлі салаларын дамыту бойынша қолданылуы;

      19) облыстың Терроризмге қарсы комиссияның қызметін ұйымдастыру;

      20) терроризм профилактикасы, сондай-ақ терроризмге қарсы комиссиялар арқылы облыс аумағында терроризм салдарларын барынша азайту және (немесе) жою жөніндегі қызметті ұйымдастыру;

      21) Ұлттық қауіпсіздік органдарымен және ішкі істер органдарымен келісу бойынша облыс аумағында орналасқан террористік тұрғыдан осал объектілердің тізбесін әзірлеуді және бекітуді ұйымдастыру;

      22) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, құқық бұзушылық профилактикасы, кәмелетке толмағандардың ісі және олардың құқықтарын қорғау жөніндегі облыстық комиссиялардың қызметін ұйымдастыру және қамтамасыз ету;

      23) жергілікті атқарушы органдардың стратегиялық жоспарларды, іс-шараларды, нысаналы кешенді бағдарламларды әзірлеу, өңірлік әлеуметтік-экономикалық саясаттың негізгі бағыттарын айқындау, жергілікті мемлекеттік басқару жүйесін жетілдіру жөніндегі қызметіне жәрдем көрсету;

      24) облыстың атқарушы органдарының жұмысын үйлестіру, зерделеу және талдау, әкімге олардың қызметін жақсарту жөнінде ұсыныс енгізу;

      25) Қазақстан Республикасы заңдарының, Қазақстан Республикасы Президентінің жарлықтары мен Үкіметі қаулыларының және әкімдік қаулыларының, облыс әкімінің шешімдері мен өкімдерінің орындалуын бақылау жұмысын ұйымдастыру;

      26) Қазақстан Республикасы Президенті, Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі, орталық мемлекеттік органдар басшылары, облыс әкімі, оның орынбасарлары, аппарат басшысы берген тапсырмаларды орындау бойынша ақпараттық, анықтамалық және талдамалық материалдар әзірлеу;

      27) мүдделі мемлекеттік органдармен бірлесіп, облыс әкіміне, облыс әкімінің орынбасарларына, облыс әкімінің аппарат басшысына облысты дамыту мәселелері жөнінде талдамалық және ақпараттық материалдар әзірлеу;

      28) облыс әкімдігінің мәжілістерінде, кеңейтілген аппарат және облыс әкімінің төрағалығымен басқа жиналыстарда қарау үшін жылдық мәселелер тізбесін әзірлеу, күн тәртібін жасау, облыс әкімдігінің мәжілістеріне материалдар әзірлеу, облыс әкімдігі мәжілістерінің материалдары мен хаттамаларын ресімдеу және тарату, облыс әкімі мен әкімдігінің актілерін шығару, оларды тарату және сақтау;

      29) облыс әкімі, оның орынбасарлары өткізетін кеңестердің өткізілуін ұйымдастыру, кеңестердің хаттамаларын әзірлеу;

      30) іс қағаздарын, соның ішінде құпия іс қағаздарын, арнайы байланысты ұйымдастыру және жүргізу;

      31) облыс әкімі, оның орынбасарлары, облыс әкімі аппарат басшысының, облыс әкімі аппаратының әдеп жөніндегі уәкілетті тұлғасының және басқа лауазымды тұлғаларының азаматтарды қабылдауының тоқсандық кестесін әзірлеу және қабылдауды ұйымдастыру;

      32) облыс әкімінің, оның орынбасарларының, облыс әкімінің аппарат басшысының атына келіп түскен азаматтар мен заңды тұлғалардың жазбаша, электрондық, бейне өтініштерін, облыс басшылығының жеке қабылдауында түскен өтініштерді қарау, оларды бақылау және талдау;

      33) жергілікті атқарушы органның мемлекеттік наградалар бойынша қызметін ұйымдастыру;

      34) облыс әкімі және әкімдігінің актілерін, құжаттамаларды және облыс әкімінің, оның орынбасарларының, облыс әкімдігінің Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі, Қазақстан Республикасы Үкіметі Аппараты, Қазақстан Республикасының басқа да орталық атқарушы органдары, орталық атқарушы органдардың аумақтық бөлімшелері, облыс, қалалар және аудандардың атқарушы органдары, сот, құқық қорғау органдарымен хат алмасуларын тіркеу, сақтау және архивке өткізуді қамтамасыз ету;

      35) облыс әкімі және әкімдігінің құқық қорғау және арнайы органдарымен қауіпсіздік, құқық бұзушылықтың алдын алу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес, адам саудасына қарсы күрес және облыс аумағында қоғамдық тәртіпті ұйымдастырудың өзге де мәселелері бойынша өзара іс-әрекетін ұйымдастыру;

      36) қызметтік ақпараттың, соның ішінде "қызметтік пайдалану үшін" және "құпия" және "аса құпия" белгілері бар таралуы шектеулі құжаттардың сақталуы мен қорғалуына мониторинг жүргізу;

      37) құпиялық режимін сақтау бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасы талаптарына сәйкес құпиялық режимін сақтауды жүргізу және мониторингілеу;

      38) облыстың жергілікті атқарушы органдарының ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы бірыңғай талаптарды сақтауын қамтамасыз ету және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету;

      39) облыс әкімі аппаратының ішкі аудит қызметінің функцияларын жүзеге асыру;

      40) ішкі мемлекеттік аудитті жүзеге асыру;

      41) жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалау мониторингін жүргізу;

      42) шетелдік делегациялардың облыс басшылығымен ресми қабылдауларын, кездесулерін ұйымдастыруға жәрдемдесу;

      43) табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың және олардың салдарларының алдын алуға және оларды жоюға жергілікті атқарушы органдардың төтенше резервінен қаражат бөлу жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;

      44) облыс әкімінің, әкімдігінің, облыс әкімі аппаратының қызметін үздіксіз ұйымдастыру мақсатында мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру бойынша іс-шараларды жүзеге асыру;

      45) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асыру.

3-тарау. Мемлекеттік органның бірінші басшысының мәртебесі, өкілеттіктері

      17. Аппаратты басқаруды Аппарат басшы жүзеге асырады, ол Аппаратқа жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз өкілеттіктерін жүзеге асыруына дербес жауапты болады.

      18. Аппараттың басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалады және лауазымнан босатылады.

      19. Аппарат басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалатын және лауазымнан босатылатын орынбасарлары болады.

      20. Аппараттың бірінші басшысының өкілеттіктері:

      1) Аппаратқа жүктелген мақсаттарды іске асыруды ұйымдастырады;

      2) өз құзыреті шегінде Аппараттың құрылымдық бөлімшелерінің жұмысын ұйымдастырады, үйлестіреді және бақылайды;

      3) Аппараттың құрылымы мен штат кестесін, оның құрылымдық бөлімшелері туралы ережені бекітеді;

      4) Аппараттың "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілерін мемлекеттік лауазымдарға тағайындайды және мемлекеттік лауазымдардан босатады;

      5) Аппараттың тәртіптік және конкурстық комиссияларының қызметіне жалпы басшылықты жүзеге асырады;

      6) қызметтік тәртіптің сақталуын бақылауды жүзеге асырады;

      7) еңбек қатынастары мәселелері жоғары тұрған лауазымды адамдардың құзыретіне жатқызылған жұмыскерлерді қоспағанда, Аппараттың мемлекеттік қызметшілерін іссапарға жіберу, оларға демалыстар беру, материалдық көмек көрсету, оларды даярлау, қайта даярлау, біліктілігін арттыру, көтермелеу, үстемеақылар белгілеу мәселелерін шешеді;

      8) еңбек қатынастары мәселелері жоғары тұрған лауазымды адамдардың құзыретіне жатқызылған жұмыскерлерді қоспағанда, Аппараттың мемлекеттік қызметшілерінің тәртіптік жауаптылығы мәселелерін шешеді;

      9) өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңнамасы талаптарының орындалуын қамтамасыз етеді;

      10) Түркістан облысының жергілікті атқарушы және өкілді органдары қабылдаған шешімдердің орындалу барысын бақылайды;

      11) мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасайды;

      12) Аппарат атынан сенімхатсыз іс-қимыл жасайды;

      13) заңнамамен белгіленген жағдайлар мен шектерде Аппараттың мүлкіне билік етеді;

      14) шарттар жасасады және сенімхаттар береді;

      15) банктік шоттар ашады;

      16) бұйрықтар шығарады және Аппарат қызметкерлерінің орындаулары үшін міндетті нұсқаулар береді;

      17) мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға қойылатын біліктілік талаптарын әзірлеуге басшылық жасайды;

      18) Аппараттың азаматтық қызметшілерін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен қабылдау, босату, оларға қатысты тәртіптік жаза белгілеу және көтермелеу жөнінде бұйрықтар шығарады;

      19) Аппарат басшысына жүктелген өзге де өкілеттіктерді, оның ішінде жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдарға жетекшілік етуді жүзеге асырады.

      Аппарат басшысы болмаған кезеңде оның өкiлеттiктерiн қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға жүзеге асырады.

      21. Аппарат басшысы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес айқындайды.

      22. Аппаратты Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалатын және лауазымнан босатылатын Аппарат басшысы басқарады.

4-тарау. Мемлекеттік органның мүлкі

      23. Аппараттың заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      Аппараттың мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      24. Аппаратқа бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.

      25. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Аппарат өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне берілген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5-тарау. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      26. Аппаратты қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      Аппараттың қарамағындағы мемлекеттік мекемелердің тізбесі:

      Түркістан облысы әкімі аппаратының "Түркістан облысы әкімдігінің іс басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;

      "Түркістан облысы әкімі аппаратының шаруашылық басқармасы" жауапкершілігі шектеулі серіктестігі.

  Түркістан облысы әкімдігінің
2022 жылғы 13 қазандағы
№ 186 қаулысына 2-қосымша

Түркістан облысы әкімдігінің жойылатын қаулыларының тізімі

      1. Түркістан облысы әкімдігінің 2018 жылғы 4 шілдедегі № 197 "Түркістан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы" қаулысы.

      2. Түркістан облысы әкімдігінің 2018 жылғы 27 тамыздағы № 256 "Түркістан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің Ережесіне өзгерістер енгізу туралы" қаулысы.

      3. Түркістан облысы әкімдігінің 2021 жылғы 17 ақпандағы № 47 "Түркістан облысы әкімдігінің 2018 жылғы 4 шілдедегі № 197 "Түркістан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы" қаулысына өзгерістер енгізу туралы" қаулысы.

Об утверждении Положения о государственном учреждении "Аппарат акима Туркестанской области"

Постановление акимата Туркестанской области от 3 октября 2022 года № 186

      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 сентября 2021 года № 590 "О некоторых вопросах организации деятельности государственных органов и их структурных подразделений", акимат Туркестанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Положение о государственном учреждении "Аппарат акима Туркестанской области" согласно приложению 1 к настоящему постановлению.

      2. Отменить некоторые постановления акимата Туркестанской области согласно приложению 2 к настоящему постановлению.

      3. Государственному учреждению "Аппарат акима Туркестанской области" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию вышеуказанного Положения в органах юстиции в установленном законодательством порядке;

      2) в течение двадцати календарных дней со дня подписания настоящего постановления направление его копии в электронном виде на казахском и русском языках в филиал республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан по Туркестанской области для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Туркестанской области после его официального опубликования.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима области Тургумбекова А.Е.

      5. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким области Д. Сатыбалды
      Жетпісбай А.Ш.
      Тургумбеков А.Е.
      Калкаманов С.А.
      Сабитов А.С.
      Тажибаев У.К.
      Кайыпбек К.А.
      Тасыбаев А.Б.

  Приложение 1 к постановлению
акимата Туркестанской области
от 3 октября 2022 года № 186

ПОЛОЖЕНИЕ
о государственном учреждении "Аппарат акима Туркестанской области"

      Сноска. Приложение 1 - в редакции постановления акимата Туркестанской области от 14.07.2023 № 140 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Аппарат акима Туркестанской области" является государственным органом (далее – Аппарат) Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сферах: информационно-аналитического, организационно-правового и материально-технического обеспечения деятельности акимата и акима Туркестанской области.

      2. Аппарат не имеет ведомств.

      3. Аппарат осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      4. Аппарат является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет символы и знаки отличия (при их наличии), печати с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и штампы со своим наименованием на казахском и русском языках, бланки установленного образца, счета в органах казначейства в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      5. Аппарат вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      6. Аппарат имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      7. Аппарат по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Аппарата и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      8. Структура и лимит штатной численности утверждаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      9. Полное наименование государственного органа – государственное учреждение "Аппарат акима Туркестанской области".

      10. Местонахождение юридического лица: Республика Казахстан, город Туркестан, микрорайон Жаңа қала, улица 32, здание 18, почтовый индекс 161200.

      11. Настоящее положение является учредительным документом Аппарата.

      12. Финансирование деятельности Аппарата осуществляется из местного бюджета в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      13. Аппарату запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями Аппарата.

      Если Аппарату законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то полученные доходы направляются в государственный бюджет, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

Глава 2. Задачи и полномочия государственного органа

      14. Задачи:

      1) информационно-аналитическое, организационно-правовое и материально-техническое обеспечение деятельности акимата и акима области;

      2) организация и осуществление контроля за исполнением актов и поручений Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, акима и акимата области, его заместителей, руководителя аппарата акима области и его заместителей;

      3) координация деятельности государственных органов области, в пределах установленной законодательством компетенции, по реализации задач, поставленных Президентом Республики Казахстан, Правительством Республики Казахстан, акимом и акиматом области;

      4) участие в выработке планов социально-экономического развития, совершенствовании механизма осуществления социально-экономических реформ в соответствии со стратегией развития Республики Казахстан;

      5) взаимодействие с центральными и местными государственными органами, организациями и гражданами;

      6) координация деятельности местных исполнительных органов области;

      7) осуществление иных задач, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

      15. Полномочия:

      Права:

      1) в установленном законодательством порядке запрашивать и получать необходимую информацию, документы и иные материалы от должностных лиц государственных органов, органов местного самоуправления и иных организаций;

      2) координировать деятельность исполнительных органов области;

      3) в пределах своих полномочий заключать договора, соглашения;

      4) в установленном законодательством порядке осуществлять представление интересов аппарата акима и акима области;

      5) дача необходимых поручений руководителям организаций, расположенных на территории области по вопросам своей компетенции;

      6) осуществление иных прав в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Обязанности:

      1) соблюдение норм действующего законодательства Республики Казахстан;

      2) своевременное и качественное исполнение актов и поручений Президента, Правительства Республики Казахстан и иных центральных исполнительных органов, акима области;

      3) обеспечение сохранности закрепленного за государственным учреждением коммунального имущества;

      4) осуществление иных обязанностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      16. Функции:

      1) координация деятельности исполнительных органов области по вопросам исполнения актов и поручений Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, акима и акимата области, иных вышестоящих государственных органов и организация подготовки соответствующих информаций о ходе их выполнения;

      2) обеспечение взаимодействия акима области с Администрацией Президента Республики Казахстан, Аппаратом Правительства, Аппаратом Парламента, иными вышестоящими государственными органами;

      3) организация взаимодействия акима и акимата области с местными представительными и исполнительными органами, исполнительными органами финансируемых из областного бюджета, областными территориальными органами центральных исполнительных органов, политическими партиями и иными организациями по вопросам входящим в их компетенцию;

      4) подготовка предложений по совершенствованию структуры, образованию, упразднению и реорганизации государственных органов, непосредственно подчиненных акимату области;

      5) проведение правовой экспертизы проектов актов акима и акимата области;

      6) осуществление правового мониторинга принятых постановлений акимата области, решений и распоряжений акима области;

      7) представление и защита в установленном порядке интересов акима и акимата области, аппарата акима области в судах и судебных инстанциях, в правоохранительных органах и специальных государственных органах, государственных учреждениях, предприятиях любых форм собственности;

      8) организация конкурсной, дисциплинарной и иных комиссий по кадровым вопросам, оформление соответствующих документов, связанных с прохождением государственной службы;

      9) проведение анализа качественного состава и движения кадров, входящих в перечень должностей, назначаемых акимом области;

      10) организация стажировки, переподготовки и повышения квалификации государственных служащих в соответствии с требованиями законодательства Республики Казахстан;

      11) контроль деятельности государственных юридических лиц, подведомственных аппарату акима области;

      12) освещение деятельности акима и акимата области в средствах массовой информации, организация взаимодействия работы со средствами массовой информации;

      13) осуществление контроля в сфере обеспечения информационной безопасности, контроля состояния информационной безопасности объекта информатизации "Электронного правительства";

      14) координация работы государственных органов по выработке и проведению гендерной, семейно-демографической политики;

      15) анализ и прогнозирование социально-экономического развития области и отраслей экономики;

      16) анализ хода реализации государственных, отраслевых и иных программ на местном уровне, подготовка на основе анализа соответствующих предложений;

      17) изучение, анализ и прогнозирование общественно-политической ситуации в области;

      18) изучение международного опыта и его применимость по развитию различных отраслей экономики области;

      19) организация деятельности Антитеррористической комиссии области;

      20) организация деятельности по профилактике терроризма, а также минимизации и (или) ликвидации последствий терроризма на территории области через антитеррористические комиссии;

      21) организация разработки и утверждения перечня объектов, уязвимых в террористическом отношении, расположенных на территории области по согласованию с органами Национальной безопасности и органами внутренних дел;

      22) организация и обеспечение деятельности областных комиссий по противодействию коррупции, профилактике правонарушений, по делам несовершеннолетних и защите их прав;

      23) содействие деятельности местных исполнительных органов по разработке стратегических планов, мероприятий, целевых комплексных программ, определению основных направлений региональной социально-экономической политики, совершенствованию системы местного государственного управления;

      24) координация, изучение и анализ работы исполнительных органов области, внесение акиму предложений по улучшению их деятельности;

      25) организация работы по контролю за исполнением Законов Республики Казахстан, Указов Президента и постановлений Правительства Республики Казахстан, постановлений акимата, решений и распоряжений акима области;

      26) подготовка информационных, справочных и аналитических материалов по исполнению поручений, данных Президентом Республики Казахстан, Премьер-Министром Республики Казахстан, руководителями центральных государственных органов, акимом области, его заместителями, руководителем аппарата;

      27) подготовка совместно с заинтересованными государственными органами акиму области, заместителям акима области, руководителю аппарата акима области аналитических и информационных материалов по вопросам развития области;

      28) подготовка годовых перечней вопросов для рассмотрения на заседаниях акимата области, расширенных аппаратных и других совещаний под председательством акима области, составление повесток дня, подготовка материалов к заседаниям акимата области, оформление и рассылка материалов, протоколов заседаний акимата области, издание актов акима и акимата области, их рассылка и хранение;

      29) организация проведения совещаний у акима области, его заместителей, подготовка протоколов совещаний;

      30) организация и ведение делопроизводства, в том числе секретного, специальной связи;

      31) подготовка ежеквартальных графиков и организация приема граждан акимом области, его заместителями, руководителем аппарата акима области, уполнолномоченным по этике аппарата акима области и другими должностными лицами;

      32) рассмотрение письменных, электронных обращений, видеообращений, с личного приема руководства области обращений граждан и юридических лиц, поступающих на имя акима области, его заместителей, руководителя аппарата акима области, их контроль и анализ;

      33) организация деятельности местного исполнительного органа по государственным наградам;

      34) обеспечение регистрации, хранения и передачи в архив актов акима и акимата области, документации и переписки акима, его заместителей, акимата области с Администрацией Президента Республики Казахстан, Аппаратом Правительства Республики Казахстан, иными центральными исполнительными органами Республики Казахстан, территориальными подразделениями центральных исполнительных органов, исполнительными органами области, городов и районов, судебными, правоохранительными органами;

      35) организация взаимодействия акима и акимата области с правоохранительными и специальными органами по вопросам безопасности, профилактики правонарушений, противодействию коррупции, борьбе с торговлей людьми и иным вопросам организации общественного порядка на территории области;

      36) проведение мониторинга сохранения и защищенности служебной информации, в том ччисле документов ограниченного распространения с пометкой "для служебного пользования" и грифами "секретно" и "совершенно секретно";

      37) ведение и мониторинг соблюдения режима секретности в соответствии с требованиями законодательства Республики Казахстан по обеспечению режима секретности;

      38) обеспечение соблюдения единых требований в области информационно-коммуникационных технологий и обеспечение информационной безопасности местными исполнительными органами области;

      39) осуществление функций службы внутреннего аудита аппарата акима области;

      40) осуществление внутреннего государственного аудита;

      41) ведение мониторинга оценки эффективности деятельности исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета;

      42) содействие в организации официальных приемов, встреч зарубежных делегаций с руководством области;

      43) организация работы по выделению средств из чрезвычайного резерва местных исполнительных органов на предупреждение и ликвидацию чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера и их последствий;

      44) осуществление мероприятий по организации государственных закупок в целях бесперебойной организации деятельности акима, акимата области, аппарата акима области.

      45) осуществления иных полномочий в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Глава 3. Статус, полномочия первого руководителя государственного органа

      17. Руководство Аппаратом осуществляется руководителем Аппарата, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Аппарат задач и осуществление им своих полномочий.

      18. Руководитель Аппарата освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      19. Руководитель Аппарата имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      20. Полномочия руководителя Аппарата:

      1) организует реализацию целей, возложенных на Аппарат;

      2) организует, координирует и контролирует деятельность структурных подразделений Аппарата в пределах своей компетенции;

      3) утверждает структуру и штатное расписание Аппарата, положение о его структурных подразделениях;

      4) назначает на государственные должности и освобождает от государственных должностей административных государственных служащих корпуса "Б" Аппарата;

      5) осуществляет общее руководство деятельностью дисциплинарной и конкурсной комиссий Аппарата;

      6) осуществляет контроль за соблюдением служебной дисциплины;

      7) решает вопросы командирования, предоставления отпусков, оказания материальной помощи, подготовки, переподготовки и повышения квалификации, поощрения, установления надбавок государственным служащим Аппарата, за исключением работников, вопросы трудовых отношений которых отнесены к компетенции вышестоящих должностных лиц;

      8) решает вопросы дисциплинарной ответственности государственных служащих Аппарата, за исключением работников, вопросы трудовых отношений которых отнесены к компетенции вышестоящих должностных лиц;

      9) обеспечивает исполнение требований законодательства Республики Казахстан о противодействии коррупции в пределах своей компетенции;

      10) контролирует ход исполнения решений, принятых местными исполнительными и представительными органами Туркестанской области;

      11) взаимодействует с государственными органами;

      12) без доверенности действует от имени Аппарата;

      13) в случаях и пределах, установленных законодательством, распоряжается имуществом Аппарата;

      14) заключает договоры и выдает доверенности;

      15) открывает банковские счета;

      16) издает приказы и дает указания, обязательные для исполнения всех работниками Аппарата;

      17) осуществляет руководство разработкой квалификационной требований к административным государственным должностям;

      18) издает приказы по приему, увольнению, применению дисциплинарных взысканий и поощрению гражданских служащих Аппарата, порядке, установленных законодательством Республики Казахстан;

      19) осуществляет иные полномочия, возложенные на руководителя Аппарата, в том числе курирование исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета.

      Исполнение полномочий руководителя Аппарата в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      21. Руководитель Аппарата определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.

      22. Аппарат возглавляется руководителем Аппарата, назначаемым на должность и освобождаемым от должности в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

Глава 4. Имущество государственного органа

      23. Аппарат может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Аппарата формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности, и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      24. Имущество, закрепленное за Аппаратом, относится к коммунальной собственности.

      25. Аппарат не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

Глава 5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      26. Реорганизация и упразднение Аппарата осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Перечень государственных учреждений, находящихся в ведении Аппарата и его ведомств:

      Коммунальное государственное учреждение "Управление по делами акимата Туркестанской области" аппарата акима Туркестанской области;

      Товарищество с ограниченной ответственностью "Хозяйственное управление аппарата акима Туркестанской области".

  Приложение 2 к постановлению
акимата Туркестанской области
от 3 октября 2022 года № 186

Перечень отмененных постановлений акимата Туркестанской области

      1. Постановление акимата Туркестанской области от 4 июля 2018 года № 197 "Об утверждении Положения о государственном учреждении "Аппарат акима Туркестанской области".

      2. Постановление акимата Туркестанской области от 27 августа 2018 года № 256 "О внесении изменений в Положение о государственном учреждении "Аппарат акима Туркестанской области".

      3. Постановление акимата Туркестанской области от 17 февраля 2021 года № 47 "О внесении изменения в постановление акимата Туркестанской области от 4 июля 2018 года № 197 "Об утверждении Положения о государственном учреждении "Аппарат акима Туркестанской области".