"Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы" Ұлытау облысы әкімдігінің 2022 жылғы 29 маусымдағы № 03/14 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Ұлытау облысы әкімдігінің 2023 жылғы 28 шілдедегі № 39/03 қаулысы

      Ұлытау облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы" Ұлытау облысы әкімдігінің 2022 жылғы 29 маусымдағы № 03/14 қаулысына келесі өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген ереже осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыдан туындайтын қажетті іс-шараларды қабылдасын.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Ұлытау облысы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Ұлытау облысының әкімі Б. Әбдіғалиұлы

  Ұлытау облысы әкімінің
2023 жылғы 28 шілдедегі
№ 39/03 қаулысымен
БЕКІТІЛГЕН

"Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ЕРЕЖЕ

1. Жалпы ережелер

      1. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесі бюджеттің атқарылуы және облыстық коммуналдық мүлікті басқару Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесі өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің, Ұлытау облысы әкімінің және әкімдігінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесі ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      4. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесі азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      5. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесі, егер заңнамаға сәйкес осыған өкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      6. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесі өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесі басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      7. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.

      8. Заңды тұлғаның орналасқан жері: 100600, Ұлытау облысы, Жезқазған қаласы, Алаш алаңы, 1.

      9. Мемлекеттік органның толық атауы - "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесі.

      10. Осы Ереже "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылтай құжаты болып табылады.

      11. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің қызметін қаржыландыру облыстық бюджеттен жүзеге асырылады.

      12. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесіне "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында кәсіпкерлік субъектілерімен шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесіне заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджет кірісіне жіберіледі.

2. Мемлекеттік мекеменің миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      13. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің миссиясы: бюджетті орындау саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыру және іске асыру, облыстық коммуналдық мүлікті басқаруға бағытталған мемлекеттік жоспарлаудың біртұтас жəне тиімді жүйесін қалыптастыруды жүзеге асыру.

      14. Міндеттері:

      Мына салаларда мемлекеттік саясатты қалыптастыру бойынша ұсыныстарды өңдеу:

      1) облыстық бюджетті орындау;

      2) облыс және облыстық бюджеттің орындалуы жөніндегі бюджеттік есепке алуды жүргізу және есептілікті құру;

      3) облыстық коммуналдық мүлікті басқару.

      15. Функциялары:

      1) облыстық бюджеттің атқарылуы және бюджеттің атқарылуы жөніндегі бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің қызметін үйлестіру бойынша жұмысты ұйымдастыру;

      2) бюджетке түсетін түсімдердің күтілетін көлемдерін және жоспарлы кезеңге арналған шығыстардың атқарылуын, қолма-қол ақша профицитін (дефицитін) және оны жабу көздерін анықтау бойынша процесс болып табылатын қолма-қол ақша легінің болжамын жасау;

      3) міндеттемелер бойынша қаржыландырудың, түсімдердің және төлемдер бойынша жеке қаржыландырудың жиынтық жоспарын жасау, бекіту және жүргізу;

      4) бюджет қаражаты есебінен берілген бюджеттік кредиттерді тіркеуді және есепке алуды жүзеге асыру;

      5) міндеттемелерді уақытылы қабылдамау, бюджеттік бағдарламалар бойынша төлемдерді уақытылы жүргізбеу себептерін анықтау, бюджет түсімдері мен шығыстарының атқарылу болжамдарын жасау мақсатында бюджеттің орындалу көрсеткіштерін тұрақты және жүйелі түрде жинау, қадағалау және талдау арқылы, бюджеттік есептілік негізінде бюджеттік мониторинг жүргізу;

      6) тауарларды сату (жұмыстарды, қызметтерді) бойынша түсімдер мен ақша шығыстарының бюджеттік бағдарламалар әкімшілерімен бекітілетін жиынтық жоспарларын келісу;

      7) қолма-қол ақша профициті болжанған жағдайда бюджет ақшасын басқару уақытша бос бюджеттік ақшаны ұтымды пайдалану және бюджетке табыс алу мақсатында қолма-қол ақша бақылау шотында уақытша бос бюджет ақшасының көлемі анықталады және облыстық бюджеттің уақытша бос бюджет ақшасы Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіндегі салымдарға (депозиттерге) орналастырылады;

      8) облыстық бюджеттің қолма-қол ақшаны бақылау шотындағы ақша қозғалысы мониторингін жүргізу;

      9) облыстық мәслихатының кезекті қаржы жылына арналған облыстық бюджет туралы шешіміне сәйкес, Ұлытау облысы әкімдігінің борышын өтеуді және қызмет көрсетуді қамтамасыз ету;

      10) облыстық бюджеттің атқарылуы бойынша бюджеттік есеп жүргізуді қамтамасыз ету және облыс бюджеті бойынша бюджетттік және шоғырландырылған қаржылық есептілік жасау;

      11) Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген тәртіпте облыс әкімдігінің резервінен қаражат бөлу туралы қолдау хатты қарау;

      12) бюджеттік даму бағдарламаларын жүзеге асыру бойынша облыстық бюджеттен және аудандық (қалалық) бюджеттен қаржыландырылатын жергілікті атқарушы органдардың жылдық тиімділігіне бағалау жүргізуді жүзеге асыру;

      13) тиісті бюджеттік комиссияның республикалық бюджет туралы заңға немесе мәслихаттың жергілікті бюджет туралы шешіміне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы ұсыныстары негізінде бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган бюджет қаражатын қысқарту туралы шешім қабылданған бюджеттік бағдарламалар бойынша операцияларды тоқтата тұру;

      14) өз құзыреті шегінде коммуналдық мүлікті басқару саласында нормативтік құқықтық актілер жасау;

      15) облыстық коммуналдық мүлікті басқару, оны қорғау бойынша шараларды жүзеге асыру;

      16) ауданның коммуналдық мүлкін басқару саласында, олардың құзыретіне кіретін мəселелер бойынша, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының жұмысын үйлестіру;

      17) облыстық коммуналдық мүлікті облыстық коммуналдық заңды тұлғаларға бекіту;

      18) облыстық коммуналдық мүлікті есепке алуды ұйымдастыру, оны тиімді пайдалануды қамтамасыз ету;

      19) мемлекеттік мүлікті мемлекеттік меншіктің бір түрінен екінішісіне беру бойынша жұмысты ұйымдастыру;

      20) облыстық коммуналдық заңды тұлғаға берілген немесе шаруашылық қызметінің нəтижесінде ол ие болған мүлікті коммуналдық заңды тұлғаларды басқаруды жүзеге асыратын органмен келісім бойынша алып қоюды немесе қайта бөлуді жүзеге асыру;

      21) облыстық коммуналдық заңды тұлғалардың жарғысын (ережесін), оған енгізілетін өзгерістер мен толықтыруларды бекіту;

      22) коммуналдық мүлікті жергілікті мемлекеттік басқарудың бір деңгейінен екіншісіне беру бойынша жұмысты ұйымдастыру;

      23) сыйға тарту шарты бойынша мемлекеттiң мүлiк құқығына ие болуы бойынша жұмысты ұйымдастыру;

      24) коммуналдық мүліктің нысаналы жəне тиімді пайдалануына бақылауды жүзеге асыру;

      25) мемлекеттік мүліктің нысаналы пайдаланылуын бақылау нəтижелері бойынша анықталған, облыстық коммуналдық заңды тұлғалардың артық, пайдаланбайтын не мақсатына сай пайдаланбаған мүлкін, бақылауды жүзеге асырған кезден бастап алты ай өткен соң коммуналдық заңды тұлғаларды басқаруды жүзеге асыратын органның келісімінсіз алып қоюды жүзеге асыру;

      26) облыстық коммуналдық мемлекеттік кəсіпорынға алып қойылған мүлікті күтіп ұстау жəне оны кейіннен баланстан шығара отырып, өзге тұлғаға бергенге дейін сақталуын қамтамасыз ету мерзімін белгілеу;

      27) облыстық коммуналдық мемлекеттік кəсіпорынға бекітіліп берілген мүлікті (ол өндірген өнімді сатуды қоспағанда) иеліктен шығаруға немесе оған өзгеше тəсілмен билік етуге, филиалдар мен өкілдіктер құруға келісім беру;

      28) облыстық коммуналдық кəсіпорындардың, облыс əкімдігі қатысатын акционерлік қоғамдардың жəне жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің жұмыс істеуі мен оларды басқару тиімділігінің мониторингін ұйымдастыруды жəне жүргізуді жүзеге асыру;

      29) жергілікті бюджеттердің есебінен ұсталатын мемлекеттік мекемелердің мүлкін есептен шығаруды келісу;

      30) облыстық коммуналдық заңды тұлғаларға бекітіліп берілген мүлікті мүліктік жалдауға (жалға алуға) беруге талдау жүргізу;

      31) "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сəйкес облыстық коммуналдық мүлікті жекешелендіру бойынша сауда-саттықтар, сенімгерлік басқаруға беру бойынша тендерлер, жекешелендіруге жататын мүліктің нарықтық құнына бағалау жүргізу туралы хабарламаны жариялау үшін мерзімді баспа басылымын айқындау жөнінде конкурстар өткізуді ұйымдастыру;

      32) облыстық коммуналдық мүлікті, сондай-ақ мүліктік кешендер ретінде кəсіпорындарды жекешелендіруді жүзеге асыру, соның ішінде жекешелендіру процесін ұйымдастыру үшін делдалды тарта отырып, жекешелендіру объектісіне бағалауды қамтамасыз етеді, жекешелендіру объектісін сатып алу-сату шарттарын дайындау мен жасасуды жəне сатып алу-сату шарттары талаптарының сақталуын бақылауды жүзеге асыру;

      33) облыстық коммуналдық мүлікті жеке тұлғаларға жəне мемлекеттік емес заңды тұлғаларға кейіннен сатып алу құқығынсыз, кейіннен сатып алу құқығымен сенімгерлік басқаруға, мүліктік жалдауға (жалға алуға) немесе өтеусіз негізде шағын кəсіпкерлік субъектілерінің меншігіне кейіннен беру құқығымен ұсыну;

      34) сенімгерлікпен басқарушының облыстық коммуналдық мүлікті сенімгерлікпен басқару шарты бойынша міндеттемелерінің орындалуына бақылауды жүзеге асыру;

      35) мемлекеттік-жекешелік əріптестік шарттарына мониторинг жүргізу жəне жергілікті мемлекеттік-жекешелік əріптестік жобаларын іске асыру;

      36) жергілікті мемлекеттік-жекешелік əріптестік жобаларын консультациялық қолдау жөніндегі заңды тұлғаны айқындау туралы ұсыныстар енгізу;

      37) жергілікті мемлекеттік-жекешелік əріптестік жобалары бойынша жасалған мемлекеттік-жекешелік əріптестік шарттарының тізілімін жүргізу;

      38) мемлекеттік-жекешелік əріптестік шарттары негізінде құрылған объектілерді коммуналдық меншікке қабылдау;

      39) жергілікті мемлекеттік-жекешелік əріптестік жобаларының іске асырылуын мониторингтеу бойынша жинақтау есебін уəкілетті орталық мемлекеттік органға жіберу;

      40) Қазақстан Республикасының Бюджеттік кодексімен, Қазақстан Республикасының өзге де заңдарымен, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерімен қарастырылған өзге өкілеттілікті жүзеге асырады.

      16. Құқықтары мен міндеттері:

      1) облыс әкіміне, әкімдігіне өңірлік әлеуметтік-экономикалық саясаттың негізгі бағыттары бойынша ұсыныстар енгізу;

      2) облыс әкімінің жетекшілік ететін орынбасарының келісімі бойынша өз құзыреті шегінде ақпараттық-аналитикалық материалдарды мемлекеттік органдарға ұсыну;

      3) өз құзыреті шегінде облыс әкімінің, әкімдігінің құқықтық актілерінің жобаларын әзірлеу;

      4) өз құзыреті шегінде мемлекеттік органдардан, мемлекет қатысатын заңды тұлғалардан және басқа да ұйымдар мен жеке тұлғалардан қажетті ақпараттар мен құжаттарды сұрау және алу.

3. Мемлекеттік органның қызметін ұйымдастыру

      17. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесіне басшылықты "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесіне жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшы жүзеге асырады.

      18. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысын облыс әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

      19. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.

      20. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесі бірінші басшысының өкілеттігі:

      1) Құрылымдық бөлімшелердің міндеттері мен өкілеттіктерін белгілейді;

      2) Заңнамаға сәйкес "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлерін лауазымға тағайындайды және лауазымнан босатады;

      3) "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға бағытталған шаралар қабылдайды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар қабылдамағаны үшін дербес жауапкершілік арқалайды;

      4) Заңнамамен белгіленген тәртіпте "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлеріне тәртіптік жаза белгілейді;

      5) Құрылымдық бөлімшелер туралы ережелерді бекітеді;

      6) "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесі атынан мемлекеттік органдарда және басқа ұйымдарда өкілдік етеді;

      7) Облыс әкімінің тапсырмаларына және Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттіліктерді жүзеге асырады.

      "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысы болмаған кезде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

      21. Бірінші басшы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес белгілейді.

4. Мемлекеттік органның мүлкі

      22. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      23. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесіне бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.

      24. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесі өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      25. "Ұлытау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

О внесении изменения в постановление акимата области Ұлытау от 29 июня 2022 года № 03/14 "Об утверждении Положения государственного учреждения "Управление финансов области Ұлытау"

Постановление акимата области Ұлытау от 28 июля 2023 года № 39/03

      Акимат области Ұлытау ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата области Ұлытау от 29 июня 2022 года № 03/14 "Об утверждении Положения государственного учреждения "Управление финансов области Ұлытау" следующее изменение:

      положение, утвержденное указанным постановлением изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Управление финансов области Ұлытау" принять необходимые меры, вытекающие из настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима области Ұлытау.

      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Аким области Ұлытау Б. Әбдіғалиұлы

  УТВЕРЖДЕНО
постановлением
акимата области Ұлытау
от 28 июля 2023 года
№ 39/03

ПОЛОЖЕНИЕ о государственном учреждении "Управление финансов области Ұлытау"

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Управление финансов области Ұлытау" является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере исполнения бюджета и управление коммунальной собственностью.

      2. Государственное учреждение "Управление финансов области Ұлытау" осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, акима и акимата области Ұлытау, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Государственное учреждение "Управление финансов области Ұлытау" является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

      4. Государственное учреждение "Управление финансов области Ұлытау" вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Государственное учреждение "Управление финансов области Ұлытау" имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      6. Государственное учреждение "Управление финансов области Ұлытау" по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя государственного учреждения "Управление финансов области Ұлытау" и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      7. Структура и лимит штатной численности государственного учреждения "Управление финансов области Ұлытау" утверждаются в соответствии с действующим законодательством.

      8. Местонахождение юридического лица: 100600, область Ұлытау, город Жезказган, площадь Алаша, 1.

      9. Полное наименование государственного органа - государственное учреждение "Управление финансов области Ұлытау".

      10. Настоящее Положение является учредительным документом государственного учреждения "Управление финансов области Ұлытау".

      11.Финансирование деятельности государственного учреждения "Управление финансов области Ұлытау" осуществляется из областного бюджета.

      12. Государственному учреждению "Управление финансов области Ұлытау" запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями государственного учреждения "Управление финансов области Ұлытау".

      Если государственному учреждению "Управление финансов области Ұлытау" законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности государственного органа

      13. Миссия: Государственного учреждения "Управление финансов области Ұлытау" - формирование и реализация государственной политики в области, исполнения бюджета и составления отчетности и управление областным коммунальным имуществом.

      14. Задачи:

      Выработка предложений по формированию государственной политики в сфере:

      1) исполнение областного бюджета;

      2) ведение бюджетного учета и составление отчетности по исполнению бюджета области и областного бюджета;

      3) управление областным коммунальным имуществом.

      15. Функции:

      1) организация работы по исполнению областного бюджета и координация деятельности администраторов бюджетных программ по исполнению областного бюджета;

      2) составление прогноза потоков наличности, который является процессом по определению ожидаемых объемов поступлений в бюджет и исполнения расходов на планируемый период, профицита (дефицита) наличности и источников его покрытия;

      3) составление, утверждение и ведение сводных планов финансирования по обязательствам, сводных планов поступлений и финансирования по платежам;

      4) осуществление регистрации и учета бюджетных кредитов, выданных за счет средств бюджета;

      5) ведение бюджетного мониторинга на основе бюджетной отчетности, посредством регулярного и систематического сбора, отслеживания и анализа показателей исполнения бюджета с целью выявления причин несвоевременного принятия обязательств, несвоевременного проведения платежей по бюджетным программам, составления прогнозов исполнения поступлений и расходов бюджета;

      6) согласование утверждаемых администраторами бюджетных программ сводных планов поступлений и расходов денег от реализации товаров (работ, услуг);

      7) управление бюджетными деньгами в случае прогноза профицита наличности на контрольном счете наличности определяется объем временно свободных бюджетных денег с целью рационального использования временно свободных бюджетных денег и получения доходов в бюджет, временно свободные бюджетные деньги областного бюджета, размещаются во вклады (депозиты) в Национальном Банке Республики Казахстан;

      8) проведение мониторинга движения денег на контрольном счете наличности областного бюджета;

      9) обеспечение погашения и обслуживания долга акимата области Ұлытау в соответствии с решением областного маслихата об областном бюджете на очередной финансовый год;

      10) обеспечение ведения бюджетного учета по исполнению областного бюджета и составление бюджетной и консолидированной финансовой отчетности по бюджету области;

      11) рассмотрение ходатайства о выделении средств из резерва акимата области в порядке, устанавливаемом Правительством Республики Казахстан;

      12) осуществление ежегодной оценки эффективности деятельности исполнительных органов, финансируемых из областного бюджета и бюджетов районов (городов) по реализации бюджетных программ развития;

      13) приостановление операций по бюджетным программам, по которым принято решение о сокращении бюджетных средств на основании предложений соответствующей бюджетной комиссии о внесении изменений и дополнений в закон о республиканском бюджете или решение маслихата о местном бюджете;

      14) разработка нормативных правовых актов в сфере управления коммунальным имуществом в пределах своей компетенции;

      15) управление областным коммунальным имуществом, осуществление мер по его защите;

      16) координация работы местных исполнительных органов районов, городов областного значения по вопросам, входящим в их компетенцию, в сфере управления районным коммунальным имуществом;

      17) закрепление областного коммунального имущества за областными коммунальными юридическими лицами;

      18) организация учета областного коммунального имущества, обеспечение его эффективного использования;

      19) организация работы по передаче государственного имущества из одного вида государственной собственности в другой;

      20) осуществление, по согласованию с органом осуществляющим управление коммунальными юридическими лицами, изъятия или перераспределения имущества, переданного областному коммунальному юридическому лицу или приобретенного им в результате собственной хозяйственной деятельности;

      21) утверждение устава (положения) областных коммунальных юридических лиц, внесение в него изменений и дополнений;

      22) организация работы по передаче коммунального имущества из одного уровня местного государственного управления в другой;

      23) организация работы по приобретению государством прав на имущество по договору дарения;

      24) осуществление контроля за целевым и эффективным использованием коммунального имущества;

      25) осуществление изъятия излишнего, неиспользуемого либо используемого не по назначению имущества областных коммунальных юридических лиц, выявленного по результатам контроля целевого использования государственного имущества, по истечении шести месяцев с момента осуществления контроля, без согласования с органом, осуществляющим управление коммунальными юридическими лицами;

      26) установление областным коммунальным государственным предприятиям срока содержания и обеспечения сохранности изъятого имущества до его передачи иному лицу с последующим списанием с баланса;

      27) выдача согласия областным коммунальным государственным предприятиям на отчуждение или распоряжение иным способом закрепленным за ним имуществом (за исключением продажи произведенной им продукции), создание филиалов и представительств;

      28) осуществление организации и проведения мониторинга функционирования и эффективности управления областными коммунальными предприятиями, акционерными обществами и товариществами с ограниченной ответственностью с участием акимата области;

      29) согласование списания имущества государственных учреждений, содержащихся за счет местных бюджетов;

      30) проведение анализа предоставления в имущественный наем (аренду) имущества, закрепленного за областными коммунальными юридическими лицами;

      31) организация проведения конкурса, в соответствии с законодательством Республики Казахстан о государственных закупках, по определению периодического печатного издания для опубликования извещения о проведении торгов по приватизации областного коммунального имущества, проведении тендера по передаче в доверительное управление, проведении оценки рыночной стоимости имущества подлежащего приватизации;

      32) осуществление приватизации областного коммунального имущества, а также предприятий как имущественного комплекса в том числе, с привлечением посредника для организации процесса приватизации, обеспечение оценки объекта приватизации, осуществление подготовки и заключение договоров купли-продажи объекта приватизации и контроль за соблюдением условий договоров купли-продажи;

      33) предоставление областного коммунального имущества в доверительное управление, имущественный наем (аренду) физическим лицам и негосударственным юридическим лицам без права последующего выкупа, с правом последующего выкупа или правом последующей передачи в собственность субъектам малого предпринимательства на безвозмездной основе;

      34) осуществление контроля за выполнением доверительным управляющим обязательств по договору доверительного управления областным коммунальным имуществом;

      35) осуществление мониторинга договоров государственно-частного партнерства и реализации местных проектов государственно-частного партнерства;

      36) внесение предложений об определении юридического лица по консультативному сопровождению местных проектов государственно- частного партнерства;

      37) ведение реестра заключенных договоров государственно-частного партнерства по местным проектам государственно-частного партнерства;

      38) принятие созданных на основе договоров государственно-частного партнерства объектов в коммунальную собственность;

      39) направление сводного отчета по мониторингу реализации местных проектов государственно-частного партнерства в уполномоченный центральный государственный орган;

      40) осуществление иных полномочий, предусмотренных Бюджетным Кодексом Республики Казахстан, иными законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан.

      16. Права и обязанности:

      1) вносить акиму, акимату области предложения по основным направлениям региональной социально-экономической политики;

      2) в пределах своей компетенции представлять государственным органам информационно-аналитические материалы по согласованию с курирующим заместителем акима области;

      3) в пределах своей компетенции разрабатывать проекты правовых актов акима, акимата области;

      4) в пределах своей компетенции запрашивать и получать у государственных органов, юридических лиц с участием государства и иных организаций, и физических лиц необходимую информацию и документы.

3. Организация деятельности государственного органа

      17. Руководство государственным учреждением "Управление финансов области Ұлытау" осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение "Управление финансов области Ұлытау" задач и осуществление им своих функций.

      18. Первого руководителя государственного учреждения "Управление финансов области Ұлытау" назначает на должность и освобождает от должности аким области.

      19. Первый руководитель государственного учреждения "Управление финансов области Ұлытау" имеет заместителя, который назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      20. Полномочия первого руководителя государственного учреждения "Управление финансов области Ұлытау":

      1) определяет обязанности и полномочия структурных подразделений;

      2) в соответствии с законодательством назначает на должности и освобождает от должностей работников государственного учреждения "Управление финансов области Ұлытау";

      3) принимает меры, направленные на противодействие коррупции в государственном учреждении "Управление финансов области Ұлытау" и несет персональную ответственность за непринятие антикоррупционных мер;

      4) в установленном законодательством порядке налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников государственного учреждения "Управление финансов области Ұлытау";

      5) утверждает положения о структурных подразделениях;

      6) представляет государственное учреждение "Управление финансов области Ұлытау" в государственных органах и иных организациях;

      7) осуществляет иные полномочия в соответствии с поручениями акима области и действующим законодательством Республики Казахстан.

      Исполнение полномочий первого руководителя государственного учреждения "Управление финансов области Ұлытау" в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      21. Первый руководитель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного органа

      22. Государственное учреждение "Управление финансов области Ұлытау" может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество государственного учреждения "Управление финансов области Ұлытау" формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      23. Имущество, закрепленное за государственным учреждением "Управление финансов области Ұлытау" относится к коммунальной собственности.

      24. Государственное учреждение "Управление финансов области Ұлытау" не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      25. Реорганизация и упразднение государственного учреждения "Управление финансов области Ұлытау" осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.