Жетісу облысында әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру қағидаларын бекіту туралы

Жетісу облысы әкімдігінің 2023 жылғы 13 қаңтардағы № 9 қаулысы.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 27-бабына, "Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттік реттеу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабы 2-тармағының 17-10) тармақшасына, Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2019 жылғы 29 шілдедегі №280 бұйрығымен бекітілген Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асырудың үлгілік қағидаларының 2-тармағына (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №19123 тіркелген) сәйкес Жетісу облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Жетісу облысында әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаны тұрақтандыру тетіктерін іске асыру қағидалары осы қаулының қосымшасына сәйкес бекітілсін.

      2. "Жетісу облысының кәсіпкерлік және индустриялық-инновациялық даму басқармасы" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) осы қаулыға қол қойылған күннен бастап күнтізбелік жиырма күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі электрондық түрдегі көшірмесін ресми жариялауға және Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне қосу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің шаруашылық жүргізу құқығындағы "Қазақстан Республикасының заңнама және құқықтық ақпарат институты" республикалық мемлекеттік кәсіпорны филиалына жолдауды;

      2) осы қаулыны ол ресми жарияланғаннан кейін Жетісу облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Жетісу облысы әкімінің орынбасары Ж. Тұяқовқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Б. Исабаев

  Жетісу облысы әкімдігінің 2022 жылғы "____" ________ № ____ қаулысына қосымша

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда – Жетісу облысы әкімдігінің 07.11.2024 № 364 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

Жетісу облысында әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаны тұрақтандыру тетіктерін іске асыру қағидалары 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаны тұрақтандыру тетіктерін іске асыру жөніндегі осы қағидалар (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасының "Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттік реттеу туралы" (бұдан әрі – Заң), Заңының 7-бабы 2-тармағының 17-10) тармақшасына және Ауыл шаруашылығы министрінің 2019 жылғы 29 шілдедегі №280 бұйрығымен бекітілген Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асырудың үлгілік қағидаларына (бұдан әрі – Үлгілік Қағидалар) (Қазақстан Республикасының нормативтік актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде №19123 болып тіркелген) сәйкес әзірленген және әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаны тұрақтандыру тетіктерін іске асыру тәртібін анықтайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) азық-түлiк тауарларының өңірлік тұрақтандыру қоры – Жетісу облысының аумағында аграрлық азық-түлік нарығына реттеушілік әсер ету және азық-түлiк қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету үшiн құрылған азық-түлiк тауарларының жедел қоры;

      2) азық-түлiк тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорын жаңарту – азық-түлік тауарларының сақталу мерзімі аяқталғанға дейін оларды өткізу немесе жаңа сақталу мерзімімен немесе келесі жылдың жаңа егінінен дәл сондай көлемдегі азық-түлік тауарларын кейін жеткізе отырып, азық-түлік тауарларының сақталу мерзімі аяқталғанға дейін оларды қайтару;

      3) азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорын қалыптастыру– сатып алу интервенциялары, азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорына азық-түлік тауарларын орналастыру және сақтау;

      4) азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорын пайдалану – тауар интервенцияларын жүргізу және азық-түлiк тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорын жаңарту мақсатында азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорынан азық-түлік тауарларын өткізу;

      5) ауыл шаруашылығы тауарын өндіруші (бұдан әрі – ауылшартауарынөндіруші) – ауыл шаруашылығы өнімін өндірумен айналысатын жеке немесе заңды тұлға;

      6) сатып алу интервенциялары – Жетісу облысының аумағында бағалар төмендеген кезде, Қазақстан Республикасының аумағында төтенше жағдай енгізілген кезде, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің немесе Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің тапсырмалары шеңберінде мамандандырылған ұйымдардың әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларын сатып алуы жөніндегі іс-шаралар;

      7) тауар интервенциялары – бағалар өскен кезде ішкі нарықты тұрақтандыру мақсатында жүзеге асырылатын, азық-түлiк тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорларынан ішкі нарықта азық-түлік тауарларын өткізу жөніндегі іс-шаралар;

      8) тіркелген баға – өндіруге/сатып алуға, сақтауға, табиғи кемуге (кебуге), межелі орынға дейін жеткізуге кеткен шығындарды, сондай-ақ өнімнің өзіндік құнынан маржалық табысты ескере отырып, әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарының бағасы;

      9) форвард – сатып алушы (немесе сатушы) болашақта келісілген шарттармен базалық активті сатып алудың (немесе сатудың) белгілі бір мерзімі өткеннен кейін өзіне міндеттеме алатын туынды қаржы құралы;

      10) шекті сауда үстемесі – ішкі сауда субъектілерінің түпкілікті тұтынушыларға азық-түлік тауарларын өткізуі кезінде бағаны айқындау үшін қалыптастырылатын сауда үстемесі.

      3. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктері әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру қағидаларына сәйкес іске асырылады.

      4. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерінің тиімді және уақытылы қолданылуын қамтамасыз ету мақсатында Жетісу облысының әкімі Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыруды қамтамасыз ету жөніндегі комиссияны (бұдан әрі – Комиссия) құрады және оның құрамын бекітеді.

      5. Жетісу облысы әкімінің орынбасары Комиссияның төрағасы болып табылады, кәсіпкерлік, сауда және ауыл шаруашылығы басқармаларының (бөлімдерінің) қызметкерлері, сондай-ақ жеке кәсіпкерлік субъектілері бірлестіктерінің және қоғамдық ұйымдардың өкілдері Комиссия мүшелері болып табылады. Комиссия өз қызметін тұрақты негізде жүзеге асырады.

      6. Комиссияның сандық құрамы тақ болуы және кемінде тоғыз адамнан тұруы тиіс. Бұл ретте комиссия мүшелерінің үштен екісі жеке кәсіпкерлік субъектілері бірлестіктерінің және қоғамдық ұйымдардың өкілдері болуы тиіс. Комиссия хатшысы оның мүшесі болып табылмайды.

      7. Комиссияның құзыретіне мыналар жатады:

      1) Жетісу облысының аумағында әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына тұрақтандыру тетіктерін іске асыру туралы шешім қабылдау;

      2) азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорларын құру және пайдалану тетігін іске асыру мақсатында азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорына сатып алынатын азық-түлік тауарларының тізбесін және олар бойынша шекті сауда үстемесін анықтау;

      3) әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру қағидаларына сәйкес қарыз беруге кәсіпкерлік субъектісін анықтау;

      4) әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына шекті сауда үстемесін анықтау бойынша мамандандырылған ұйымның ұсыныстарын қарау.

      8. Комиссияның жұмысын құруды және ұйымдастыруды Жетісу облысының жергілікті атқарушы органы қамтамасыз етеді.

      9. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру үшін Жетісу облысының әкімдігі әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыратын мамандандырылған ұйымнан әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына шекті бағаларды белгілеу жөніндегі шараларды қоспағанда, әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру туралы шарт жасасу жолымен көрсетілетін қызметтерді сатып алуды жүзеге асырады.

      10. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру туралы шарттың қолданылу мерзімі аяқталғанға дейінгі үш жылдық кезеңге Жетісу облысының әкімдігі мамандандырылған ұйыммен тұрақтандыру қорының заттай және ақшалай мәндегі өтпелі активтері туралы міндеттемелері көрсетілген қосымша келісім жасасады.

      Тұрақтандыру қоры таратылған жағдайда, мамандандырылған ұйым азық-түлік тауарларын сатып алу үшін пайдаланылған бюджет қаражатының жергілікті бюджетке қайтарылуын қамтамасыз етеді.

      Егер, мамандандырылған ұйымның шешімі бойынша азық-түлік тауарларын өткізу сатып алу бағасынан төмен баға бойынша жүзеге асырылса, онда соманың қайтарылуы сатып алу және өткізу бағаларының айырмасын шегере отырып жүзеге асырылады.

      11. Мамандандырылған ұйымның тұрақтандыру қорын пайдалану кезінде туындаған үстеме, коммуналдық және басқа да шығыстары жыл сайын азық-түлік тауарларының белгіленген және нарықтық бағалары арасындағы айырма есебінен жабылады.

      12. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына шекті бағаларды белгілеу жөніндегі шараларды қоспағанда, әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыратын мамандандырылған ұйымның (бұдан әрі – мамандандырылған ұйым) тізбесін Заңның 6-бабы 1-тармағының 4-1) тармақшасына сәйкес агроөнеркәсіптік кешенді дамыту саласындағы уәкілетті орган бекітеді.

      13. Мамандандырылған ұйым Жетісу облысының әкімдігіне электрондық құжат айналымы, пошта байланысы арқылы не Жетісу облысының әкімдігіның кеңсесі арқылы қолма-қол осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру барысы туралы ақпаратты ұсынады.

      Жетісу облысының әкімдігі Қазақстан Республикасының ауыл шаруашылығы және сауда және интеграция министрліктеріне электрондық құжат айналымы арқылы осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру барысы туралы ақпарат ұсынады.

2-тарау. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру бойынша тетіктерді іске асыру тәртібі

      14. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларының нарығын тұрақтандыру мақсатында Жетісу облысының әкімдігі әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандырудың:

      1) тұрақтандыру қорларының қызметі;

      2) кәсіпкерлік субъектілеріне қарыз беру тетіктерін іске асырады.

      15. Жетісу облысының әкімдігі бөлетін, оның ішінде бұдан бұрын азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорларын қалыптастыруға бөлінген қаражат әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарлары бағаларын тұрақтандыру тетіктерін іске асыруды қаржыландыру көзі болып табылады.

      16. Азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорларын қалыптастыру шеңберінде көкөніс өнімдерін өндіру үшін ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерді, сондай-ақ қарақұмық жармасын (дәні), тазартылған (домалақ дәнді) күрішті, күнбағыс майын, бірінші сортты бидай ұнын және ақ қантты – құмшекерді өндіру үшін қайта өңдеуші кәсіпорындарды қаржыландыру белгіленген бағаны белгілей отырып, форвардты қолданумен жүзеге асырылады.

      Көкөніс өнімдерін өндіру үшін ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерді және қарақұмық жармасын (дәні), тазартылған (домалақ дәнді) күрішті, күнбағыс майын, бірінші сортты бидай ұнын және ақ қантты – құмшекерді өндіру үшін өңдеуші кәсіпорындарын қаржыландыру форвардтық шарттың жалпы сомасының 70 (жетпіс) пайызынан аспайтын мөлшерде алдын ала төлем және өнім жеткізілгеннен кейін түпкілікті есеп айырысу шарттарында жүзеге асырылады.

      17. Форвардтық шарттар шеңберінде сатып алынатын көкөніс өнімінің көлемі Комиссия шешіміне сәйкес өңірлік сұраныс негізінде Жетісу облысы (қалалық немесе жалпы) халқының үш айлық қажеттілігінің 50 пайызына дейін қалыптастырылады.

      18. Мамандандырылған ұйым ауылшартауарынөндірушілерді форвардтық шарттар шеңберінде:

      2023 жылғы 1 қыркүйекке дейін 2024 жылғы күзгі түсімнің көкөніс өнімдерін өндіру және 2025 жылдың қысқы-көктемгі кезеңінде халықты көкөніс өнімдерімен қамтамасыз ету үшін қаржыландыруды жүзеге асырады.

      2024 жылдан бастап және одан кейінгі жылдары ауылшартауарынөндірушілерді көкөніс өнімдерін өндіру үшін қаржыландыру мынадай мерзімдерде жүзеге асырылады:

      ағымдағы қаржы жылының 1 тамызына дейін келесі жылдың қысқы-көктемгі кезеңінде халықты көкөніс өнімдерімен қамтамасыз ету үшін;

      ағымдағы қаржы жылының 1 қыркүйегіне дейін келесі жылдың көктемгі-жазғы кезеңінде халықты өніммен қамтамасыз ету үшін.

      19. Мамандандырылған ұйым көкөніс өнімдерін сатуды бастағанға дейін ауылшартауарынөндірушілерде немесе басқа қоймаларда сақтауды жүзеге асырады. Сақтау шығындарын есептеу жергілікті атқарушы органдардың өңірдегі сақтаудың ұқсас түрлеріндегі сақтаудың орташа құны туралы деректері негізінде жүргізіледі.

      20. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаны тұрақтандыру тетіктерін іске асыру шеңберінде көкөніс өнімдерін жеткізу мамандандырылған ұйым Жетісу облысының әкімдігімен бірлесіп маусымаралық кезеңде (қысқы-көктемгі кезең: ақпан, наурыз, сәуір; көктемгі-жазғы кезең: мамыр, маусым, шілде) қалыптастыратын график негізінде не ішкі нарықа реттеушілік әсер ету қажет болған жағдайда басқа кезеңдерде жүзеге асырылады.

      21. Мамандандырылған ұйым Жетісу облысының әкімдігімен бірлесіп форвардтық шарт жасалған сәттен бастап көкөніс өнімдерін өндіру циклінің барлық кезеңдерінде егістікке бара отырып, ауылшартауарынөндірушілердің қызметіне мониторингті жүзеге асырады.

      22. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаны тұрақтандыру тетіктері шеңберінде сатып алынатын әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарлары "Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 18 және 19-баптарына сәйкес сақтау, тасымалдау және өткізу кезінде тамақ өнімдерінің қауіпсіздігіне қойылатын талаптарға сәйкес келуі тиіс.

      23. Үлгілік Қағидаларда регламенттелмеген әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асырудың ерекшеліктері (егжей-тегжейі) осы Қағидаларымен айқындалады.

1-параграф. Азық-түлік тауарларының тұрақтандыру қорлары қызметінің тәртібі

      24. Азық-түлік тауарларының тұрақтандыру қорларының қызметі өңірлік тұрақтандыру қорларын қалыптастыру және пайдалану жолымен жүзеге асырылады.

      25. Азық-түлік тауарларының тұрақтандыру қорын қалыптастыру мен пайдалану жөніндегі тетікті іске асыру мақсатында Комиссия сұраныс пен ұсыныстың өңірлік балансының (өндіріс көлемі, азық-түлік тауарларымен қамтамасыз етілуі, олардың тауарларының жылжытылуы, запастардың болуы), егіс алаңдары (жоспарлы), егіннің болжамды шығымы, өткен күнтізбелік жыл ішінде қалыптасқан бағалар туралы мәліметтердің, сондай-ақ өзге де мәліметтер негізінде азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорына сатып алынатын азық-түлік тауарларының тізбесін, сондай-ақ шекті сауда үстемесін айқындайды.

      26. Азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорларын қалыптастыру кезінде бюджеттік қаражаттың 70 (жетпіс) пайызы форвардтық шарттар шеңберінде ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілер мен қайта өңдеу кәсіпорындарына бағытталады.

      27. Азық-түлік тауарларының өңірлік тұрақтандыру қорына сатып алуға қажетті әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларының тізбесі Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Сауда және интеграция министрінің 2023 жылғы 11 мамырдағы № 166-НҚ бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 32474 болып тіркелді) бекітілген әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарлары тізбесінен қалыптастырылады.

      28. Мамандандырылған ұйым өткізетін әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына шекті сауда үстемесі "Мемлекеттік статистика туралы" Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 19 наурыздағы Заңы 19-бабының 1-тармағына сәйкес, Статистикалық жұмыстар жоспарына сәйкес Жетісу облысының мемлекеттік статистика органдары қалыптастыратын әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бөлшек сауда бағаларының ресми нарықтық мәндерінен 10 немесе одан да көп пайызға төмен бағаларды ұстап тұру ескеріле отырып қалыптастырылады.

      29. Комиссия Жетісу облысының әкіміне сатып алынатын азық-түлік тауарларының тізбесін және олар бойынша шекті сауда үстемесін бекіту туралы ұсынымдар енгізеді.

      30. Жетісу облысының әкімдігі Комиссияның ұсынымдары негізінде сатып алынатын азық-түлік тауарларының тізбесін және шекті сауда үстемесін бекітеді.

      31. Өңірлік тұрақтандыру қорын қалыптастыру кезінде әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларын сатып алу тікелей өндірушілерден, оның ішінде форвардтық шарттар мен офтейк-келісімшарттар жасасу арқылы жүзеге асырылады. Егер өндіруші өнімді өткізуді тікелей жүзеге асырмаса, әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларын сатып алу азық-түлік тауарларын өткізуге маманданған көтерме сауда жеткізушілерінен (дистрибьютерлерден) жүзеге асырылады.

      32. Мамандандырылған ұйым статистикалық деректер және басқа да көздер негізінде өңірдің азық-түлік тауарларының ішкі нарығына және агроөнеркәсіптік кешен өнімдерінің нарықтарына тұрақты негізде талдау (өндіріс көлемі және азық-түлік тауарларымен қамтамасыз етілуі, олардың тауарларының жылжытылуы, запастардың, бағалардың болуы) жүргізеді, өңірлік тұрақтандыру қорына сатып алынатын азық-түлік тауарларының көлемін айқындайды және сатып алу интернвенциялары туралы шешімді қабылдайды.

      33. Мамандандырылған ұйымның сатып алу интервенциялары туралы шешімі әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарлары бағаларын тұрақтандыру тетіктерін тиімді және уақтылы қолдануды қамтамасыз ету мақсатында қабылданады.

      34. Өңірлік тұрақтандыру қорын пайдалануды тауар интервенцияларын жүргізу және азық-түлік тауарларын жаңарту жолымен мамандандырылған ұйым жүзеге асырады.

      35. Мамандандырылған ұйым аграрлық азық-түлік нарығына реттеушілік ықпал ету қажет баға деңгейінің көтерілуі жағдайында, 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірмей, тауар интервенцияларын жүргізу туралы шешім қабылдайды.

      36. Мамандандырылған ұйым өңірлік тұрақтандыру қорын уақтылы жаңарту мақсатында тұрақты негізде өңірлік тұрақтандыру қорының азық-түлік тауарларының сақталу мерзімдерін қамтамасыз етеді.

      37. Өңірлік тұрақтандыру қорын жаңарту азық-түлік тауарларының сақталу мерзімі аяқталғанға дейін өңірлік тұрақтандыру қорынан азық-түлік тауарларын өткізу немесе кейін дәл сондай көлемдегі жаңа сақталу мерзімімен немесе келесі жылғы жаңа шығымнан азық-түлік тауарларын жеткізе отырып, азық-түлік тауарларының сақталу мерзімі аяқталғанға дейін азық түлік тауарларын қайтару жолымен жүзеге асырылады.

      38. Өңірлік тұрақтандыру қорының азық-түлік тауарларын тауар интервенциялары, азық-түлік тауарларын жаңарту үшін мамандандырылған ұйымдар өздердерінің өткізу нүктелері және (немесе) азық-түлік тауарларын өткізетін сауда объектілері арқылы, сондай-ақ өңдеу кәсіпорындары шекті сауда үстемесі шегінде әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларын өндіру үшін өткізуді жүзеге асырады.

      39. Бұл ретте өңдеу кәсіпорны өндірген дайын азық-түлік тауарының бағасы Жетісу облысының әкімі бекіткен шекті рұқсат етілген бөлшек сауда бағасынан аспайды және мамандандырылған ұйымның өңдеу кәсіпорнымен жасасқан өткізу туралы шартында айтылады.

      40. Жетісу облысының әкімдігі мамандандырылған ұйыммен бірлесіп тауар интервенцияларын жүзеге асыратын сауда объектілерінің орналасқан жері, сондай-ақ кәсіпкерлік субъектілеріне қарыз беру тәртібі туралы ақпаратты бұқаралық ақпарат құралдары, жергілікті атқарушы органның және мамандандырылған ұйымның ресми сайттары арқылы халықтың назарына жеткізу бойынша ақпараттық жұмыс жүргізеді.

2-параграф. Кәсіпкерлік субъектілеріне қарыз беру тәртібі

      41. Жетісу облысының әкімдігі әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларының бағасын тұрақтандыру мақсатында мамандандырылған ұйымдар арқылы кәсіпкерлік субъектілеріне сұраныс пен ұсыныстың өңірлік балансының (өндіріс көлемі, азық-түлік тауарларымен қамтамасыз етілуі, олардың тауарларының жылжытылуы, запастардың болуы), егіс алаңдары (жоспарлы), егіннің болжамды шығымы, өткен күнтізбелік жыл ішінде қалыптасқан бағалар туралы мәліметтердің, сондай-ақ өзге де мәліметтер негізінде Комиссия айқындайтын азық-түлік тауарларының тізбесіне сәйкес қарыз береді. Қарыз беру қарыз шартын жасасу жолымен қайтарымдылық, қамтамасыз ету және ақылық талаптарының шарттарымен жүзеге асырылады.

      42. Кәсіпкерлік субъектілеріне қарыз берілген кезде бюджет қаражатының 70 (жетпіс) проценті ауылшартауар өндірушілер мен қайта өңдеу кәсіпорындарын қаржыландыруға жіберіледі.

      43. Бағаларды тұрақтандыру мамандандырылған ұйымның әлеуметтiк маңызы бар азық-түлiк тауарларына белгіленген төмендетілген бөлшек/көтерме сауда бағаларын белгілеуі жолымен қамтамасыз етіледі.

      44. Қарыз беру үшін кәсіпкерлік субъектісін Комиссия айқындайды.

      Кәсіпкерлік субъектілеріне қарыз беру үшін әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларының бағасын тұрақтандыру мақсатында мынадай бірыңғай талаптар (өлшемшарттар) белгіленеді:

      1) заңды тұлға немесе дара кәсіпкер ретінде мемлекеттік тіркеудің болуы;

      2) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес төлеу мерзімі кейінге қалдырылған жағдайларды қоспағанда, кәсіпкерлік субъектісінен алынған құжаттарды қарау күніне салықтар және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер және бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорына төленетін міндетті зейнетақы жарналары бойынша берешектің болмауы;

      3) екінші деңгейдегі банктер, банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар берген кредиттер (қарыздар) бойынша мерзімі өткен берешектің болмауы;

      4) меншік құқығында немесе өзге де заңды негізде (жалға алу/өтеусіз пайдалану/сенімгерлік басқару) азық-түлік тауарларын тиісті сақтауға және азық-түлік тауарларымен сатып алу, дайындық, тарату операцияларын орындауға арналған қойма үй-жайлары мен арнайы жабдығы бар үй-жайлардан тұратын инфрақұрылымдық сауда-логистикалық кешеннің болуы;

      5) мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізілімінде болмауы;

      6) мамандандырылған ұйым алдында орындалмаған міндеттемелердің, сондай-ақ атқарушылық құжаттар бойынша орындалмаған міндеттемелердің, кәсіпкерлік субъектісінің мүлкіне шектеулер мен ауыртпалықтардың болмауы;

      7) осы Қағидалардың 46-тармағына сәйкес міндеттемелердің орындалуын қамтамасыз етудің болуы.

      45. Комиссия кәсіпкерлік субъектісін айқындағаннан кейін мамандандырылған ұйым кәсіпкерлік субъектісіне қарыз береді.

      46. Кәсіпкерлік субъектісі мамандандырылған ұйымның қарызын қайтару бойынша міндеттемелерінің орындалуын қамтамасыз етеді. Міндеттемелердің орындалуы кепіл, банктік кепілдендіру, сақтандыру шарты, үшінші тұлғалардың кепілдік/кепілгерлігі түрінде қамтамасыз етіледі. Міндеттемелердің орындалуын қамтамасыз ету заңнамада көзделген жазбаша нысанда ресімделеді.

      47. Қарыз беру шарттары мамандандырылған ұйым мен кәсіпкерлік субъектісі арасында жасалған қарыз шартында белгіленеді.

      48. Қарыз шарттарында әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларының бағасын тұрақтандыру мақсатында кәсіпкерлік субъектілерінің мамандандырылған ұйыммен келісу бойынша әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларын өткізу графигін қалыптастыру, әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларын белгіленген бағамен толық көлемде өткізу; әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларын өткізу фактісін растайтын құжаттарды ұсыну жөніндегі міндеттемелері көзделеді.

      Осы тармақта көрсетілген міндеттемелерді орындау бөлігінде қарыз шарты талаптарының орындалмауы немесе тиісінше орындалмауы қарыз шартын елеулі түрде бұзу деп танылады.

      49. Қарыз мерзімі өткен берешекті қайта қаржыландыруға берілмейді.

      50. Қарыз тек ұлттық валютада беріледі.

  Әлеуметтік маңызы бар азық түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асырудың үлгілік қағидаларына қосымша
  Нысан

      Әкімшілік деректерді жинауға арналған нысан

      Ұсынылады: Қазақстан Республикасы ауыл шаруашылығы және сауда және интеграция министрліктеріне

      Әкімшілік деректер нысаны: www.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған

      Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру барысы туралы ақпарат

      Индекс: № 1 нысан – ӘМАТ

      Жиілік: апта сайын

      Есепті кезең: 20___жылғы____________

      Ақпаратты ұсынатын тұлғалар тобы: әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына шекті бағаларды белгілеу жөніндегі шараларды қоспағанда, әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыратын мамандандырылған ұйым (бұдан әрі – мамандандырылған ұйым), Жетісу облысының жергілікті атқарушы органдары.

      Әкімшілік деректер нысанын ұсыну мерзімі:

      мамандандырылған ұйым Жетісу облысының әкімдігіне апта сайын сәрсенбі күндері;

      Жетісу облысының әкімдігі Қазақстан Республикасы ауыл шаруашылығы және сауда және интеграция министрліктеріне апта сайын бейсенбі күндері ұсынады.

Тауардың атауы

Сатылып алынған тауарлар

тікелей

форвардтық шарттар мен офтейк-келісімшарттар шеңберінде

берілген қарыздар бойынша

ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілер және қайта өңдеу кәсіпорындары

азық-түлік тауарларын сатуға мамандандырылған көтерме жеткізушілер (дистрибьюторлар)

ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілер және қайта өңдеу кәсіпорындары

азық-түлік тауарларын сатуға мамандандырылған көтерме жеткізушілер (дистрибьюторлар)

ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілер және қайта өңдеу кәсіпорындары

азық-түлік тауарларын өткізуді жүзеге асыратын кәсіпкерлік субъектілері

тонна

мың теңге

тонна

мың теңге

тонна

мың теңге

тонна

мың теңге

тонна

мың теңге

тонна

мың теңге

1

2

3

4

5

6

7

8

1.

Сиыр еті













2.

Қарақұмық жармасы













3.

Орамжапырақ













4.

Картоп













5.

Айран













6.

Басты пияз













7.

Түтік кеспе













8.

Күнбағыс майы













9.

Сары май













10.

Сүт













11.

Асханалық сәбіз













12.

Бидай ұны













13.

Тауық еті













14.

Күріш













15.

Құмшекер













16.

Тұз













17.

Ірімшік













18.

Нан













19.

Тауық жұмыртқасы, мың дана













20.

Жалпы қорытынды, тауық жұмыртқасы мен нанды қоспағанда













      Кестенің жалғасы

Бар тауарлар

Сатылған
көлем

Қалдық

тұрақтандыру қорларындағы

форвардтық шарттар мен офтейк-келісімшарттар шеңберінде

берілген қарыздар бойынша



тонна

мың теңге

тонна

мың теңге

тонна

мың теңге

Өткізу орны

тонна

мың теңге

тонна

мың теңге

9

10

11

12

13





























































































































































































































      "Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру барысы туралы ақпарат" әкімшілік деректерді жинауға арналған нысанды толтыру бойынша түсініктеме осы нысанға қосымшада келтірілген.

      Атауы:__________________________________

      Мекенжайы____________________________

      Телефоны____________________

      Электрондық почтасы____________________________

      Орындаушы________________________

      Басшы немесе оның міндетін атқарушы адам:________________________

      (аты және әкесінің аты (бар болса), тегі (қолы)

      Күні: 20___ жылғы "____" _________

      Мөрдің орны

  "Әлеуметтік маңызы бар азық- түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру барысы туралы ақпарат" әкімшілік деректерді жинауға арналған нысанға қосымша

      "Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру барысы туралы ақпарат" әкімшілік деректерді жинауға арналған нысанды толтыру бойынша түсініктеме

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы түсіндірме "Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру барысы туралы ақпарат" әкімшілік деректерді жинауға арналған нысанды (бұдан әрі – Нысан) толтыру жөніндегі бірыңғай талаптарды айқындайды.

      2. Нысанды әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына шекті бағаларды белгілеу жөніндегі шараларды қоспағанда, әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыратын мамандандырылған ұйымдар (бұдан әрі – мамандандырылған ұйымдар), Жетісу облысының әкімдігі толтырады.

      3. Нысанға басшы немесе оның міндетін атқарушы адам тегі мен аты-жөнін көрсете отырып қол қояды.

      4. Нысанды:

      мамандандырылған ұйымдар Жетісу облысының әкімдігіне апта сайын сәрсенбі күндері;

      Жетісу облысының жергілікті атқарушы органдары Қазақстан Республикасы ауыл шаруашылығы және сауда және интеграция министрліктеріне апта сайын бейсенбі күндері ұсынады;

      5. Нысан мемлекеттік және орыс тілдерінде толтырылады.

2-тарау. Нысанды толтыру бойынша түсініктеме

      6. Нысанның 1-бағанында реттік нөмірі көрсетіледі.

      7. Нысанның 2-бағанында тауардың атауы көрсетіледі.

      8. Нысанның 3-бағанында ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерден және қайта өңдеу кәсіпорындарынан тікелей сатып алынған тауарлардың көлемі мен сомасы тоннамен және мың теңгемен көрсетіледі;

      9. Нысанның 4-бағанында азық-түлік тауарларын сатуға мамандандырылған көтерме жеткізушілерден (дистрибьюторлардан) тікелей сатып алынған тауарлардың көлемі мен сомасы тоннамен және мың теңгемен көрсетіледі;

      10. Нысанның 5-бағанында форвардтық шарттар мен офтейк-келісімшарттар шеңберінде ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерден және қайта өңдеу кәсіпорындарынан сатып алынған тауарлардың көлемі мен сомасы тоннамен және мың теңгемен көрсетіледі;

      11. Нысанның 6-бағанында форвардтық шарттар мен офтейк-келісімшарттар шеңберінде азық-түлік тауарларын сатуға мамандандырылған көтерме жеткізушілерден (дистрибьюторлардан) сатып алынған тауарлардың көлемі мен сомасы тоннамен және мың теңгемен көрсетіледі;

      12. Нысанның 7-бағанында ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілер мен қайта өңдеу кәсіпорындарына берілген қарыздар бойынша сатып алынған тауарлардың көлемі мен сомасы тоннамен және мың теңгемен көрсетіледі;

      13. Нысанның 8-бағанында азық-түлік тауарларын өткізуді жүзеге асыратын кәсіпкерлік субъектілеріне берілген қарыздар бойынша сатып алынған тауарлардың көлемі мен сомасы тоннамен және мың теңгемен көрсетіледі;

      14. Нысанның 9-бағанында тұрақтандыру қорларында бар тауарлардың саны, тоннамен және мың теңгемен көрсетіледі;

      15. Нысанның 10-бағанында форвардтық шарттар мен оффтейк-келісімшарттар шеңберінде бар тауарлардың саны тоннамен және мың теңгемен көрсетіледі;

      16. Нысанның 11-бағанында берілген қарыздар бойынша қолда бар тауарлардың саны тоннамен және мың теңгемен көрсетіледі;

      17. Нысанның 12-бағанында сатылған көлемі, тоннамен және мың теңгемен көрсетіледі;

      18. Нысанның 13-бағанында қалдық, тоннамен және мың теңгемен көрсетіледі.

Об утверждении Правил реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары в области Жетісу

Постановление акимата области Жетісу от 13 января 2023 года № 9.

      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", с подпунктом 17-10) пункта 2 статьи 7 Закона Республики Казахстан "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий", пунктом 2 Типовых правил реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары, утвержденных приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 29 июля 2019 года №280 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан №19123), акимат области Жетісу ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Правила реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары в области Жетісу, согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Управление предпринимательства и индустриально-инновационного развития области Жетісу" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) в течение двадцати календарных дней со дня подписания настоящего постановления направление его копии в электронном виде на казахском и русском языках в филиал Республиканского государственого предприятия на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата области Жетісу после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Жетісу Туякова Ж.Ш.

      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким области Б. Исабаев

  Приложение к постановлению акимата области Жетісу от "____" ________ 2022 года № ____________

      Сноска. Приложение в редакции постановления акимата области Жетісу от 07.11.2024 № 364 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

Правила реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары в области Жетісу Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие правила реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 17-10) пункта 2 статьи 7 Закона Республики Казахстан "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий" (далее-Закон), и Типовых правил реализации механизмов стабилизации цен на социально -значимые продовольственные товары, утверждҰнных приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 29 июля 2019 года №280 (далее-Типовые правила) (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных актов Республики Казахстан за №19123) и определяет порядок реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары.

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) региональный стабилизационный фонд продовольственных товаров – оперативный запас продовольственных товаров, созданный для оказания регулирующего воздействия на агропродовольственный рынок и обеспечения продовольственной безопасности на территории области Жетісу;

      2) освежение регионального стабилизационного фонда продовольственных товаров – реализация продовольственных товаров до истечения сроков их хранения или возврат продовольственных товаров до истечения сроков их хранения поставщику с последующей поставкой такого же объема продовольственных товаров с новым сроком хранения или с нового урожая следующего года;

      3) использование регионального стабилизационного фонда продовольственных товаров – реализация продовольственных товаров из регионального стабилизационного фонда продовольственных товаров с целью проведения товарных интервенций и освежения регионального стабилизационного фонда продовольственных товаров;

      4) формирование регионального стабилизационного фонда продовольственных товаров – закупочные интервенции, размещение и хранение продовольственных товаров в региональном стабилизационном фонде продовольственных товаров;

      5) сельскохозяйственный товаропроизводитель (далее – сельхозтоваропроизводитель) – физическое или юридическое лицо, занимающиеся производством сельскохозяйственной продукции;

      6) закупочные интервенции – мероприятия по приобретению специализированными организациями социально - значимых продовольственных товаров при снижении цен на территории области Жетісу, введении чрезвычайного положения на территории Республики Казахстан, а также в рамках поручений Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан или Премьер-Министра Республики Казахстан;

      7) товарные интервенции – мероприятия по реализации продовольственных товаров на внутреннем рынке из региональных стабилизационных фондов продовольственных товаров, осуществляемые в целях стабилизации внутреннего рынка при росте цен;

      8) фиксированная цена – цена социально значимого продовольственного товара с учетом затрат на производство/закуп, хранение, естественной убыли (усушки), доставки до места назначения, а также маржинального дохода от себестоимости продукции;

      9) форвард – производный финансовый инструмент, покупатель (или продавец) которого берет на себя обязательство по истечении определенного срока купить (или продать) базовый актив на согласованных условиях в будущем;

      10) предельная торговая надбавка – торговая надбавка, формируемая для определения цены при реализации субъектами внутренней торговли продовольственных товаров конечным потребителям.

      3. Механизмы стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары реализуются в соответствии с Правилами реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары.

      4. В целях обеспечения эффективного и своевременного применения механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары аким области Жетісу, образует Комиссию по обеспечению реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары (далее – Комиссия) и утверждает ее состав.

      5. Председателем Комиссии является заместитель акима области Жетісу, членами Комиссии являются сотрудники управлений (отделов) предпринимательства, торговли и сельского хозяйства, а также представители объединений субъектов частного предпринимательства и общественных организаций. Комиссия осуществляет свою деятельность на постоянной основе.

      6. Количественный состав Комиссии должен быть нечетным и составлять не менее девяти человек. При этом две трети членов Комиссии должны являться представителями объединений субъектов частного предпринимательства и общественных организаций. Секретарь Комиссии не является ее членом.

      7. К компетенции Комиссии относятся:

      1) принятие решения о реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары на территории области Жетісу;

      2) определение перечня продовольственных товаров, закупаемых в региональный стабилизационный фонд продовольственных товаров и предельной торговой надбавки по ним в целях реализации механизма по формированию и использованию стабилизационных фондов продовольственных товаров;

      3) определение субъекта предпринимательства для выдачи займа в соответствии с Правилами реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары;

      4) рассмотрение предложений специализированной организации по определению предельной торговой надбавки на социально - значимые продовольственные товары.

      8. Образование и организацию работы Комиссии обеспечивает местный исполнительный орган области Жетісу.

      9. Для реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары акиматом области Жетісу осуществляется закуп услуг у специализированных организаций, реализующих механизмы стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары, за исключением мер по установлению предельных цен на социально - значимые продовольственные товары, путем заключения договора о реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары.

      10. До истечения срока действия договора о реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары на трехлетний период акимат области Жетісу заключает со специализированной организацией дополнительное соглашение с указанием обязательств о переходящих активах стабилизационного фонда в натуральном и денежном выражении.

      В случае упразднения стабилизационного фонда, специализированная организация обеспечивает возврат бюджетных средств, использованных для закупа продовольственных товаров в местный бюджет.

      Если по решению специализированной организации реализация продовольственных товаров осуществлена по ценам ниже закупочных, то возврат суммы осуществляется за минусом разницы цены закупа и реализации.

      11. Накладные, коммунальные и прочие расходы специализированной организации, возникшие при использовании стабилизационного фонда, ежегодно покрываются за счет разницы между фиксированной и рыночной ценами на продовольственные товары.

      12. Перечень специализированных организаций, реализующих механизмы стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары, за исключением мер по установлению предельных цен на социально - значимые продовольственные товары (далее – специализированная организация), утверждается уполномоченным органом в области развития агропромышленного комплекса в соответствии с подпунктом 4-1) пункта 1 статьи 6 Закона.

      13. Специализированная организация представляет в акимат области Жетісу информацию о ходе реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары по форме согласно приложению к настоящим Правилам посредством электронного документооборота, почтовой связи, либо нарочно через канцелярию акимата области Жетісу.

      Акимат области Жетісу представляет в министерства сельского хозяйства и торговли и интеграции Республики Казахстан информацию о ходе реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары по форме согласно приложению к настоящим Правилам посредством электронного документооборота.

Глава 2. Порядок реализации механизмов по стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары

      14. В целях стабилизации рынка социально - значимых продовольственных товаров акиматом области Жетісу реализуются следующие механизмы стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары:

      1) деятельность стабилизационных фондов;

      2) предоставление займа субъектам предпринимательства.

      15. Источником финансирования реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары являются денежные средства, выделяемые акиматом области Жетісу, в том числе, выделенные ранее на формирование региональных стабилизационных фондов продовольственных товаров.

      16. В рамках формирования регионального стабилизационного фонда продовольственных товаров финансирование сельхозтоваропроизводителей для производства овощной продукции, а также перерабатывающих предприятий для производства крупы гречневой (ядрицы), риса шлифованного (круглозерного), масла подсолнечного, муки пшеничной первого сорта и сахара белого – сахара песка осуществляется с применением форварда с установлением фиксированной цены.

      Финансирование сельхозтоваропроизводителей для производства овощной продукции и перерабатывающих предприятий для производства крупы гречневой (ядрицы), рис шлифованного (круглозерного), масла подсолнечного, муки пшеничной первого сорта и сахара белого – сахара-песка осуществляется на условиях предварительной оплаты в размере не более 70 (семидесяти) процентов от общей суммы форвардного договора и окончательного расчета после поставки продукции.

      17. Объем овощной продукции, приобретаемой в рамках форвардных договоров, формируется до 50 процентов от трехмесячной потребности населения (городского или общего) области Жетісу, на основе регионального спроса в соответствии с решением Комиссии.

      18. Специализированная организация осуществляет финансирование сельхозтоваропроизводителей в рамках форвардных договоров:

      до 1 сентября 2023 года для производства овощной продукции осеннего урожая 2024 года и обеспечения населения овощной продукцией в зимне-весенний период 2025 года.

      С 2024 года и последующие годы финансирование сельхозтоваропроизводителей для производства овощной продукции осуществляется в следующие сроки:

      до 1 августа текущего финансового года для обеспечения населения овощной продукцией в весенне-летний период следующего года.

      до 1 сентября текущего финансового года для обеспечения населения овощной продукцией в зимне-весенний период следующего года;

      19. Специализированной организацией осуществляется хранение овощной продукции до начала реализации у сельхозтоваропроизводителей или на других складах. Расчет затрат на хранение производится на основе данных акимата области Жетісу о средней стоимости хранения в регионе в аналогичных типах хранения.

      20. Поставка овощной продукции в рамках реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары осуществляется на основании графика, формируемого специализированной организацией совместно с акиматом области Жетісу в период межсезонья (зимне-весенний период: февраль, март, апрель; весенне-летний период: май, июнь, июль), либо в другие периоды в случае необходимости оказания регулирующего воздействия на внутренний рынок.

      21. Специализированная организация совместно с акиматом области Жетісу осуществляют мониторинг деятельности сельхозтоваропроизводителей с выездом на поле, на всех этапах цикла производства овощной продукции с момента заключения форвардного договора.

      22. Социально - значимые продовольственные товары, приобретаемые в рамках механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары, должны соответствовать требованиям к безопасности пищевой продукции при ее хранении, транспортировке и реализации согласно статьям 18 и 19 Закона Республики Казахстан "О безопасности пищевой продукции".

      23. Особенности (детали) реализации механизмов стабилизации цен на социально-значимые продовольственные товары, не регламентированные Типовыми правилами реализации механизмов стабилизации цен на социально -значимые продовольственные товары, определяются настоящими Правилами.

Параграф 1. Порядок деятельности стабилизационных фондов продовольственных товаров

      24. Деятельность стабилизационных фондов продовольственных товаров осуществляется путем формирования и использования региональных стабилизационных фондов.

      25. В целях реализации механизма по формированию и использованию стабилизационного фонда продовольственных товаров Комиссия определяет перечень социально - значимых продовольственных товаров, закупаемых в региональный стабилизационный фонд продовольственных товаров на основе регионального баланса спроса и предложения (объемы производства и обеспеченность продовольственными товарами, их товародвижение, наличие запасов), сведений о посевных площадях (плановых), прогнозном урожае, сложившихся ценах за прошедший календарный год, иных сведений, а также предельную торговую надбавку.

      26. При формировании региональных стабилизационных фондов продовольственных товаров 70 (семьдесят) процентов бюджетных средств направляются на финансирование сельхозтоваропроизводителей и перерабатывающих предприятий в рамках форвардных договоров.

      27. Перечень социально - значимых продовольственных товаров, необходимых для закупа в региональный стабилизационный фонд продовольственных товаров формируется из перечня социально - значимых продовольственных товаров, утвержденного приказом Заместителя Премьер-Министра – Министра торговли и интеграции Республики Казахстан от 11 мая 2023 года № 166-НҚ (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 32474).

      28. Предельная торговая надбавка на социально - значимые продовольственные товары, реализуемые специализированной организацией, формируется с учетом удержания цен на 10 или более процентов ниже официальных рыночных значений розничных цен на социально - значимые продовольственные товары, формируемые органами государственной статистики соответствующей области, города республиканского значения, столицы согласно Плану статистических работ в соответствии с пунктом 1 статьи 19 Закона Республики Казахстан от 19 марта 2010 года "О государственной статистике".

      29. Комиссия вносит акиму области Жетісу рекомендации об утверждении перечня закупаемых продовольственных товаров и предельной торговой надбавки по ним.

      30. Акимат области Жетісу на основании рекомендации Комиссии утверждает перечень закупаемых продовольственных товаров и предельную торговую надбавку.

      31. При формировании регионального стабилизационного фонда приобретение социально - значимых продовольственных товаров осуществляется непосредственно у производителей, в том числе путем заключения форвардных договоров и офтейк-контрактов. В случае, если производителем напрямую не осуществляется реализация продукции, приобретение социально - значимых продовольственных товаров осуществляется у оптовых поставщиков (дистрибьютеров), специализирующихся на реализации продовольственных товаров.

      32. Специализированная организация на основе статистических данных и других источников проводит постоянный анализ внутреннего рынка продовольственных товаров региона и рынков продукции агропромышленного комплекса (объемы производства и обеспеченность продовольственными товарами, их товародвижение, наличие запасов, цен), определяет объемы продовольственных товаров, закупаемых в региональный стабилизационный фонд, и принимает решение о закупочных интервенциях.

      33. Решение специализированной организации о закупочных интервенциях принимается в целях обеспечения эффективного и своевременного применения механизмов стабилизации цен на социально -значимые продовольственные товары.

      34. Использование регионального стабилизационного фонда осуществляется специализированной организацией путем проведения товарных интервенций и освежения продовольственных товаров.

      35. Специализированная организация принимает решение о проведении товарных интервенций не позднее 2 (двух) рабочих дней в случае повышения уровня цен, при котором необходимо регулирующее воздействие на агропродовольственный рынок.

      36. Специализированная организация в целях своевременного освежения регионального стабилизационного фонда на постоянной основе обеспечивает сроки хранения продовольственных товаров регионального стабилизационного фонда.

      37. Освежение регионального стабилизационного фонда осуществляется до истечения сроков хранения продовольственных товаров, путем реализации продовольственного товара из регионального стабилизационного фонда или возврата продовольственных товаров до истечения сроков их хранения поставщику с последующей поставкой такого же объема продовольственных товаров с новым сроком хранения или с нового урожая следующего года.

      38. Реализация продовольственных товаров регионального стабилизационного фонда для товарных интервенций, освежения продовольственных товаров осуществляется специализированной организацией через собственные точки сбыта и (или) торговые объекты, реализующие продовольственные товары, а также перерабатывающим предприятиям для производства социально - значимых продовольственных товаров в пределах предельной торговой надбавки.

      39. При этом цена готового продовольственного товара, произведенного перерабатывающим предприятием, не превышает его предельно допустимой розничной цены, утвержденной акиматом области Жетісу, и оговаривается в договоре о реализации, заключенном специализированной организацией с перерабатывающим предприятием.

      40. Акимат области Жетісу совместно со специализированной организацией проводят информационную работу по доведению информации до населения через средства массовой информации, официальные сайты местного исполнительного органа и специализированной организации о местонахождении торговых объектов, осуществляющих товарные интервенции, а также о порядке предоставления займа субъектам предпринимательства.

Параграф 2. Порядок предоставления займа субъектам предпринимательства

      41. Акимат области Жетісу в целях стабилизации цен на социально -значимые продовольственные товары через специализированные организации предоставляют займ субъектам предпринимательства в соответствии с перечнем продовольственных товаров, определяемым Комиссией на основе регионального баланса спроса и предложения (объемы производства и обеспеченность продовольственными товарами, их товародвижение, наличие запасов), сведений о посевных площадях (плановых), прогнозном урожае, сложившихся ценах за прошедший календарный год, иных сведений. Предоставление займа осуществляется на условиях возвратности, обеспеченности и платности путем заключения договора займа.

      42. При предоставлении займа субъектам предпринимательства 70 (семьдесят) процентов бюджетных средств направляются на финансирование сельхозтоваропроизводителей и перерабатывающих предприятий.

      43. Стабилизация цен обеспечивается путем установления специализированной организацией фиксированных сниженных розничных/оптовых цен на социально - значимые продовольственные товары.

      44. Субъект предпринимательства для выдачи займа определяется Комиссией.

      К субъектам предпринимательства для предоставления займа в целях стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары устанавливаются следующие единые требования (критерии):

      1) наличие государственной регистрации в качестве юридического лица или индивидуального предпринимателя;

      2) отсутствие задолженности по налогам и другим обязательным платежам в бюджет и обязательным пенсионным взносам в единый накопительный пенсионный фонд, за исключением случаев, когда срок уплаты отсрочен в соответствии с законодательством Республики Казахстан, на дату рассмотрения полученных документов от субъекта предпринимательства;

      3) отсутствие просроченной задолженности по кредитам (займам), предоставленным банками второго уровня, организациями, осуществляющими отдельные виды банковских операций;

      4) наличие на праве собственности или ином законном основании (аренда/безвозмездное пользование/доверительное управление) инфраструктурного торгово-логистического комплекса, состоящего из складских помещений и помещений со специальным оборудованием, предназначенных для соответствующего хранения продовольственных товаров и выполнения закупочных, подготовительных, распределительных операций с продовольственными товарами;

      5) отсутствие в реестре недобросовестных участников государственных закупок;

      6) отсутствие неисполненных обязательств перед специализированной организацией, а также неисполненных обязательств по исполнительным документам, ограничений и обременений на имущество субъекта предпринимательства;

      7) наличие обеспечения исполнения обязательств в соответствии с пунктом 46 настоящих Правил.

      45. После определения Комиссией субъекта предпринимательства специализированная организация предоставляет займ субъекту предпринимательства.

      46. Субъект предпринимательства предоставляет обеспечение исполнения обязательств по возврату займа специализированной организации. Обеспечение исполнения обязательств предоставляется в виде: залога, банковской гарантии, договора страхования, гарантии/поручительства третьих лиц. Обеспечение исполнения обязательств оформляется в письменной форме, предусмотренной законодательством.

      47. Условия предоставления займа устанавливаются договором займа, заключаемого между специализированной организацией и субъектом предпринимательства.

      48. В договорах займа в целях стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары предусматриваются обязательства субъектов предпринимательства по формированию графика реализации социально -значимых продовольственных товаров по согласованию со специализированной организацией, реализации социально - значимых продовольственных товаров по фиксированной цене в полном объеме; предоставлению документов, подтверждающих факт реализации социально - значимых продовольственных товаров.

      Неисполнение или ненадлежащее исполнение условий договора займа в части исполнения обязательств, указанных в настоящем пункте, признается существенным нарушением договора займа.

      49. Займ не предоставляется на рефинансирование просроченной задолженности.

      50. Займ предоставляется только в национальной валюте.

  Приложение к Правилам реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары
  Форма

      Форма, предназначенная для сбора административных данных

      Представляется: в министерства сельского хозяйства и торговли и интеграции Республики Казахстан

      Форма административных данных размещена на интернет-ресурсе: www.gov.kz

      Информация о ходе реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары

      Индекс: форма № 1-СЗПТ

      Периодичность: еженедельно

      Отчетный период: ____________20___года

      Круг лиц, представляющих информацию: специализированная организация, реализующая механизмы стабилизации цен на социально -значимые продовольственные товары, за исключением мер по установлению предельных цен на социально - значимые продовольственные товары (далее – специализированная организация), акимат области Жетісу.

      Срок представления формы административных данных: специализированными организациями в акимат области Жетісу, еженедельно по средам; акимат области Жетісу в министерства сельского хозяйства и торговли и интеграции Республики Казахстан, еженедельно по четвергам

Наименование товара

Закуплены товары

прямой

в рамках форвардных договоров и офтейк-контрактов

по предоставленным займам

сельскохозяйственные товаропроизводители и перерабатывающие предприятия

оптовые поставщики (дистрибьютеры), специализирующие на реализации продовольственных товаров

сельскохозяйственные товаропроизводители и перерабатывающие предприятия

оптовые поставщики (дистрибьютеры), специализирующие на реализации продовольственных товаров

сельскохозяйственные товаропроизводители и перерабатывающие предприятия

субъекты предпринимательства, осуществляющие реализацию продовольственных товаров

тонна

тысяч тенге

тонна

тысяч тенге

тонна

тысяч тенге

тонна

тысяч тенге

тонна

тысяч тенге

тонна

тысяч тенге

1

2

3

4

5

6

7

8

1.

Говядина













2.

Крупа гречневая













3.

Капуста













4.

Картофель













5.

Кефир













6.

Лук репчатый













7.

Рожки













8.

Масло подсолнечное













9.

Масло сливочное













10.

Молоко













11.

Морковь столовая













12.

Мука пшеничная













13.

Мясо кур













14.

Рис













15.

Сахар-песок













16.

Соль













17.

Творог













18.

Хлеб













19.

Яйцо куриное, тысяч штук













20.

Общий итог, без учета яиц кур и хлеба













      Продолжение таблицы

Наличие товаров

Реализованный объем

Остаток

в стабилизационных фондах

в рамках форвардных договоров и офтейк-контрактов

по предоставленным займам



тонна

тысяч тенге

тонна

тысяч тенге

тонна

тысяч тенге

точка сбыта

тонна

тысяч тенге

тонна

тысяч тенге

9

10

11

12

13





























































































































































































































      Пояснение по заполнению формы, предназначенной для сбора административных данных "Информация о ходе реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары" приведено в приложении к настоящей форме.

      Наименование: ____________________________________

      Адрес ____________________________________________

      Телефон __________________________________________

      Адрес электронной почты___________________________

      Исполнитель ______________________________________

      Руководитель или лицо, исполняющее его обязанности:

      ______________________________________ ___________

      фамилия, имя и отчество (при его наличии) (подпись)

      Дата: "____" _________ 20___ года

      Место печати

  Приложение к форме, предназначенной для сбора административных данных "Информация о ходе реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары"

      Пояснение по заполнению формы, предназначенной для сбора административных данных "Информация о ходе реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары"

Глава 1. Общее положения

      1. Настоящее пояснение определяет единые требования по заполнению формы, предназначенной для сбора административных данных "Информация о ходе реализации механизмов стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары" (далее – Форма).

      2. Форма заполняется специализированной организацией, реализующий механизмы стабилизации цен на социально - значимые продовольственные товары, за исключением мер по установлению предельных цен на социально -значимые продовольственные товары (далее – специализированная организация), акиматом области Жетісу.

      3. Форма подписывается руководителем, либо лицом, исполняющим его обязанности, с указанием его фамилии и инициалов.

      4. Форма предоставляется:

      специализированной организацией в акимат области Жетісу, еженедельно по средам;

      акимат области Жетісу в министерства сельского хозяйства и торговли и интеграции Республики Казахстан, еженедельно по четвергам.

      5. Форма заполняется на государственном и русском языках.

Глава 2. Пояснение по заполнению Формы

      6. В графе 1 Формы указывается порядковый номер.

      7. В графе 2 Формы указывается наименование товара.

      8. В графе 3 Формы указываются объем и сумма товаров, закупленных напрямую у сельскохозяйственных товаропроизводителей и перерабатывающих предприятий, в тоннах и тысяч тенге;

      9. В графе 4 Формы указываются объем и сумма товаров, закупленных напрямую у оптовых поставщиков (дистрибьютеров), специализирующихся на реализации продовольственных товаров, в тоннах и тысяч тенге;

      10. В графе 5 Формы указываются объем и сумма товаров, закупленных у сельскохозяйственных товаропроизводителей и перерабатывающих предприятий в рамках форвардных договоров и офтейк-контрактов, в тоннах и тысяч тенге;

      11. В графе 6 Формы указываются объем и сумма товаров, закупленных у оптовых поставщиков (дистрибьютеров), специализирующихся на реализации продовольственных товаров, в рамках форвардных договоров и офтейк-контрактов, в тоннах и тысяч тенге;

      12. В графе 7 Формы указываются объем и сумма закупленных товаров по займам, предоставленным сельскохозяйственным товаропроизводителям и перерабатывающим предприятиям, в тоннах и тысяч тенге;

      13. В графе 8 Формы указываются объем и сумма закупленных товаров по займам, предоставленным субъектам предпринимательства, осуществляющим реализацию продовольственных товаров, в тоннах и тысяч тенге;

      14. В графе 9 Формы указывается количество товаров, имеющихся в наличии в стабилизационных фондах, в тоннах и тысяч тенге;

      15. В графе 10 Формы указывается количество товаров, имеющихся в наличии в рамках форвардных договоров и офтейк-контрактов, в тоннах и тысяч тенге;

      16. В графе 11 Формы указывается количество товаров, имеющихся в наличии по предоставленным займам, в тоннах и тысяч тенге;

      17. В графе 12 Формы указывается реализованный объем, в тоннах и тысяч тенге;

      18. В графе 13 Формы указывается остаток, в тоннах и тысяч тенге.