Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2023 жылғы 14 сәуірдегі № 147 бұйрығы.

      Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 90-бабына, "Орталық мемлекеттік органдардың және облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың әкімдері аппараттарының лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының үлгілік регламентін бекіту, "Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдері аппараттарының лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының үлгілік регламенті мен Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдері аппараттарының өтініштерді қарауды бақылау бөлімдері туралы үлгілік ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 8 қыркүйектегі № 560 қаулысына өзгерістер енгізу және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 15 наурыздағы № 214 қаулысының 4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының регламенті бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Әкімшілік жұмысы департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің құрылымдық бөлімшелері, ведомствосы, аумақтық органдары мен ведомстволық бағынысты ұйымдарының назарына жеткізсін;

      2) осы бұйрық қабылданған күннен бастап күнтізбелік бес күн ішінде оның көшірмелерін Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына қазақ және орыс тілдерінде электрондық түрде жіберсін;

      3) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылсын.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Аппарат басшысына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Энергетика министрі
А. Сәтқалиев

  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
2023 жылғы 14 сәуірдегі
№ 147 бұйрығымен
бекітілген

Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда – ҚР Энергетика министрінің м.а. 10.06.2024 № 222 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының регламенті (бұдан әрі – Регламент) Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің (бұдан әрі – Министрлік) лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының тәртібін регламенттейді.

      2. Жеке тұлғалар мен заңды тұлғалар өкілдерін жеке қабылдауды Астана қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы 8, 16 кіреберіс, "Министрліктер үйі" әкімшілік ғимараты мекенжайында орналасқан Азаматтарды қабылдау орталығында (бұдан әрі – АҚО) мына лауазымды тұлғалар:

      1) Министр және вице-министрлер;

      2) аппарат басшысы жүзеге асырады.

      3. АҚО-да Министрліктің регламентінде белгіленген тәртіппен Министрліктің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін қабылдау жүзеге асырылады.

2-тарау. Азаматтарды қабылдау орталықтарында жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін қабылдау тәртібі

      4. АҚО-да қабылдауды ұйымдастыруға жауапты Министрліктің Жолданымдарды және орындаушылық тәртіпті бақылау департаментінің (бұдан әрі – ЖОТБД) қызметкерлері күн сайын жұмыс күндері, түскі үзілісі бар жұмыс уақытында "электрондық үкімет" веб-порталындағы не "Электрондық жолданымдар" ақпараттық-талдау жүйесiндегі электрондық құжат, қағаз форматтағы, оның ішінде қолма-қол келіп түсетін не азаматтарды қабылдау орталығында сол қызметкерге ауызша нысанда айтылған жолданымдар негізінде қабылдауға жазылуды жүргізеді.

      5. Мәселенің мәні баяндалмаған жеке қабылдау туралы өтініші бар жолданым қаралмайды, бұл туралы арыз иесіне хабарланады.

      6. Жолданымды қабылдаудан бас тартуға рұқсат етілмейді.

      Егер жеке қабылдау туралы өтініші бар жолданым Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 63-бабында белгіленген талаптарға сәйкес келмесе, осы жолданымды тікелей қарайтын құрылымдық бөлімшенің қызметкері ол туралы арыз иесіне көрсетеді және оны Кодекстің талаптарымен сәйкес келтіру үшін ақылға қонымды мерзімді – 2 (екі) жұмыс күнін белгілейді.

      Белгіленген мерзімде Кодекстің талаптарына сәйкес келтірілмеген жеке қабылдау туралы өтініші бар жолданым қайтарылуға тиіс.

      7. Осы Регламенттің 2-тармағында көрсетілген адамдардың АҚО-да қабылдауы Регламентке қосымшаға сәйкес нысан бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметі Аппаратының Басшысы бекіткен кестеге сәйкес айына бір реттен сиретпей жүргізіледі.

      8. Лауазымды адамның тегі, аты және әкесінің аты (бар болса), қабылдау күндері көрсетілген қабылдау графиктері мемлекеттік және орыс тілдерінде Министрліктің үй-жайларында көпшілікке көрінетін жерлерге ілінеді, сондай-ақ Министрліктің ресми сайтында орналастырылады.

      9. Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды қабылдау Қазақстан Республикасында құпиялылық режимін қамтамасыз ету жөніндегі талаптарға және Қазақстан Республикасының мемлекеттік құпияларды қорғау саласындағы қатынастарды реттейтін өзге де нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес жүргізіледі.

      Қабылдауға берілген шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдардың жолданымдары, егер Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарда оларды қараудың өзге қағидалары көзделмесе, Қазақстан Реcпубликасының заңнамасында белгіленген тәртіппен қаралады.

      10. Қабылдау жолданымның кезектілігі тәртібімен жүргізіледі. Ұлы Отан соғысының ардагерлері, жеңілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне теңестірілген ардагерлер, басқа мемлекеттердің аумағындағы ұрыс қимылдарының ардагерлері, еңбек ардагерлері, мүгедектігі бар адамдар, жүкті әйелдер, "Алтын Қыран", "Халық қаһарманы", "Қазақстанның Еңбек Ері" ордендерімен марапатталған адамдар кезектен тыс қабылданады.

      11. Жолданым берушінің келісімімен Министрлік басшыларының қабылдауы бейнеконференцбайланыс арқылы жүзеге асырылуы мүмкін.

      12. Пандемиямен немесе жеке тұлғалардың және заңды тұлғалар өкілдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз етуге байланысты басқа да жағдайларға орай шектеу шаралары енгізілген жағдайда қабылдау бейнеконференцбайланыс арқылы ғана жүзеге асырылады.

      13. Қабылдауға жазылу мына жағдайларда:

      1) Министрліктің құзыретіне кірмейтін мәселелер болса;

      2) әкімшілік органның, лауазымды адамның жолданымда көрсетілген сол нысана туралы және сол негіздер бойынша әкімшілік рәсімге қатысушыға қатысты әкімшілік іс бойынша шешімі бар болса;

      3) сол нысана туралы және сол негіздер бойынша сол адамға қатысты шығарылған заңды күшіне енген сот актісі бар болса;

      4) әкімшілік орган, лауазымды адам жолданымды қайтарса;

      5) әкімшілік орган, лауазымды адам арыз иесінен жолданымды кері қайтарып алуды қабылдаса, жүзеге асырылмайды.

      14. Уақытша еңбекке жарамсыздық, қызметтік іссапар және басқа да жағдайлардың себебі бойынша қабылдау жүргізу мүмкін болмаған жағдайда қабылдаушы адам АҚО-да қабылдауды ұйымдастыруға жауапты қызметкерге жеке қабылдау өткізілгенге дейін 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірмей немесе қабылдау өткізілетін күні хабардар етеді.

      15. Қабылдау күнінде АҚО-да қосымша арыздар мен басқа да ілеспе құжаттарды ресімдеуге (қажет болған жағдайда) көмектесетін заң консультанттары, психологтар және әлеуметтік қызметкерлер тартылуы мүмкін (волонтерлерді қабылдау күндері ғана тартуға болады).

      16. Қабылдау өткізген кезде, арыз иесінің жолданымын тікелей қарайтын Министрліктің құрылымдық бөлімшелерінің жауапты қызметкерлері, егер көтерілетін мәселе басқа да мүдделі органдар өкілдерінің құзыретіне қатысты болса, олардың қатысуын қамтамасыз етеді.

      17. Арыз иесінің жолданымын тікелей қарайтын Министрліктің құрылымдық бөлімшелерінің жауапты қызметкері басқа мүдделі органдар өкілдерінің қабылдауға қатысуы туралы сұрау салу жібергеннен кейін арыз иесін 2 (екі) жұмыс күні ішінде жіберілген сұрау салу туралы және қажет болған жағдайда қабылдауға жазылу туралы жолданымды қараудың ұзартылғаны туралы хабардар етеді.

      18. Басқа мүдделі органдардың бірлесіп қабылдауға қатысудан бас тарту фактілері туралы ақпарат бас тартуды алған соң 2 (екі) жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Үкіметінің Аппаратына жіберіледі.

      19. Қабылдау арыз иесінің қалауы бойынша мемлекеттік және орыс тілдерінде жүзеге асырылады.

      20. Қабылдау нәтижелерін жолданым немесе тапсырмалар бойынша қабылдау барысында қабылданған шешімді көрсете отырып, оларды орындаудың нақты мерзімдері көрсетіліп АҚО-да қабылдауды ұйымдастыруға жауапты қызметкер хаттамалайды. Хаттамалық тапсырмалар жолданымдарға қоса тіркеледі.

      Қабылдау нәтижелері бойынша Министрліктің қабылдауға жауапты лауазымды тұлғалары хаттама ресімдейді:

      - Министрді қабылдау кезінде – ЖОТБД, Министрліктің жауапты құрылымдық бөлімшелерінің жетекшілік ететін мәселелері жөніндегі ұсыныстары негізінде;

      - вице-министрлер мен аппарат басшысын қабылдау кезінде – Министрліктің жауапты құрылымдық бөлімшелерімен бірлесіп, Министрлік басшысының тиісті көмекшісі.

      21. Министрліктің Жұртшылықпен өзара іс-қимыл департаменті дербес деректер мен мемлекеттік құпияларды не заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын мәліметтерді қорғау туралы талаптарды сақтай отырып, азаматтарды қабылдауды бұқаралық ақпарат құралдарында жариялайды.

3-тарау. Жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін қабылдау мәселелері жөніндегі жолданымдарды тіркеу және қарау тәртібі

      22. Қабылдауға жазылу туралы келіп түскен барлық жолданымдарды АҚО-да қабылдауды ұйымдастыруға жауапты қызметкер "Электрондық жолданымдар" ақпараттық-талдау жүйесінде олар келіп түскен күні тіркейді.

      23. АҚО-да қабылдауды ұйымдастыруға жауапты қызметкер арыз иесінің өтінішін тікелей қарайтын Министрліктің құрылымдық бөлімшелерінің қатысуымен материалдарды жинап, талдағаннан кейін Министрдің атына азаматтарды қабылдау орталығында қабылдау күнін белгілеу немесе бас тарту туралы ұсыныспен анықтамалық ақпаратты қабылдау басталғанға дейін 5 (бес) жұмыс күні бұрын дайындайды.

      24. АҚО-да қабылдауды ұйымдастыруға жауапты қызметкер бекітілген тізімдерді қабылдау графигіне кезектілік тәртібімен бөледі.

      25. Арыз иесінің жолданымын тікелей қарайтын Министрліктің құрылымдық бөлімшесінің қызметкері және азаматтарды қабылдау орталығында қабылдауды ұйымдастыруға жауапты қызметкер жолданым тіркелген кезден бастап 15 (он бес) жұмыс күнінен кешіктірмей арыз иесіне қабылдау уақыты мен күні көрсетілген жауапты жолдайды.

      26. Мәні бойынша барынша пысықтауды талап ететін күрделі мәселе болған жағдайда, арыз иесінің жолданымын тікелей қарайтын Министрліктің құрылымдық бөлімшесінің қызметкері арыз иесіне жолданымды қарау мерзімін жолданым тіркелген кезден бастап күнтізбелік 30 (отыз) күннен аспайтын мерзімге ұзарту туралы хат жібереді.

      Жолданымды қарау мерзімі Министрдің, вице-министрлердің және аппарат басшысының уәжді шешімімен ақылға қонымды мерзімге, бірақ жолданымды дұрыс қарау үшін маңызы бар нақты мән-жайларды белгілеу қажеттілігіне байланысты екі айдан аспайтын мерзімге ұзартылуы мүмкін. Бұл туралы арыз иесі жолданымды қарау мерзімі ұзартылған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде хабардар етіледі.

      27. Азаматтарды қабылдау орталығында қабылдауды ұйымдастыруға жауапты қызметкердің Министр, вице-министрлер және аппарат басшысының қабылдауды ұйымдастыруы үшін қажетті материалдарды ұсыну, қабылдауды өткізу практикасын талдау және қорыту туралы талаптары Министрліктің құрылымдық бөлімшелері үшін орындауға міндетті болып табылады.

      28. Қабылдаудан бас тарту туралы шешім қабылданғанға дейін 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей, арыз иесінің жолданымын тікелей қарайтын Министрліктің құрылымдық бөлімшесінің қызметкері арыз иесіне тыңдау рәсімін жүргізу үшін бас тарту туралы алдын ала шешім жобасын жібереді.

      Қабылдаудан бас тартылған жағдайда тыңдау рәсімі Кодекстің 73-бабының бірінші бөлігінде көзделген тәсілдермен жүзеге асырылуы мүмкін.

      29. Тыңдау рәсімін ұйымдастыру және өткізу тәртібі Кодекстің 66, 73 және 74-баптарының талаптары ескеріле отырып жүзеге асырылады.

4-тарау. Қабылдау қорытындысы бойынша тапсырмалардың орындалуына бақылауды жүзеге асыру

      30. Қабылдау қорытындысы бойынша дайындалған хаттамалық тапсырмаларды бақылауды АҚО-да қабылдауды ұйымдастыруға ЖОТБД қызметкері жүзеге асырады.

      31. Арыз иесіне түпкілікті уәжді жауап қабылдаудан келіп түскен жолданымды бақылаудан алу үшін негіз болып табылады.

      32. Қабылдау барысында арыз иесі берген жолданымдар "жеке қабылдаудан" деген белгі қойылып, "Электрондық жолданымдар" ақпараттық-талдау жүйесiнде тіркеледі.

      33. Қабылдаудан түскен жолданымды бұған дейін қараған қызметкерге тапсыруға жол берілмейді.

      34. АҚО-да қабылдауды ұйымдастыруға жауапты қызметкер тұрақты негізде арыз иелерінің қанағаттану деңгейіне мониторинг жүргізіп, консультация алған және жеке қабылдауға жазылудан бас тартқан арыз иелеріне телефон байланысы арқылы іріктеп сауалнама жүргізуі тиіс.

      35. ЖОТБД басқа мүдделі құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп, мыналарды:

      1) өткізілетін қабылдаулар шеңберінде Министрліктің жұмысын ақпараттық-талдамалық сүйемелдеуді;

      2) қабылдауға тартылған жауапты лауазымды адамдардың, оның ішінде басқа да мүдделі органдардың жауапты лауазымды адамдарының қатысуын;

      3) арыз иесімен кері байланысты (қажеттілікке қарай) қамтамасыз етеді.

      36. Қабылдау жұмысының нәтижелері туралы АҚО-да қабылдауды ұйымдастыруға жауапты қызметкері тұрақты негізде (тоқсанына кемінде бір рет) Қазақстан Республикасы Үкіметінің Аппаратын хабардар етеді.

  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрлігінің
лауазымды адамдарының
жеке тұлғаларды және заңды
тұлғалардың өкілдерін жеке
қабылдауының регламентіне
қосымша

Министрліктің басшылығының азаматтарды қабылдау кестесі

Мемлекеттік органның атауы

Азаматтарды қабылдауды жүргізетін тұлғаның Т.А.Ә.

Азаматтарды қабылдауды жүргізетін тұлғаның лауазымы

Азаматтарды қабылдау күні мен уақыты

Мемлекеттік органның, ұйымның орналасқан жері

Байланыс телефоны, электрондық мекенжайы



























Об утверждении Регламента личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами Министерства энергетики Республики Казахстан

Приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 14 апреля 2023 года № 147.

      В соответствии со статьей 90 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан, пунктом 4 постановления Правительства Республики Казахстан от 15 марта 2023 года № 214 "Об утверждении Типового регламента личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами центральных государственных органов и аппаратов акимов областей, городов республиканского значения, столицы, внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 8 сентября 2020 года № 560 "Об утверждении Типового регламента личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами аппаратов акимов областей, городов республиканского значения и столицы и Типового положения об отделах по контролю за рассмотрением обращений аппаратов акимов областей, городов республиканского значения и столицы" и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый Регламент личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами Министерства энергетики Республики Казахстан.

      2. Департаменту административной работы Министерства энергетики Республики Казахстан в установленном законодательством порядке:

      1) довести настоящий приказ до сведения структурных подразделений, ведомства, территориальных органов и подведомственных организаций Министерства энергетики Республики Казахстан;

      2) в течение пяти календарных дней со дня принятия настоящего приказа направить его копии в электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) разместить настоящий приказ на интернет-ресурсе Министерства энергетики Республики Казахстан после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Руководителя аппарата Министерства энергетики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр энергетики
Республики Казахстан
А. Саткалиев

  Утвержден
приказом
Министра энергетики
Республики Казахстан
от "14" апреля 2023 года № 147

Регламент личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами Министерства энергетики Республики Казахстан

      Сноска. Регламент - в редакции приказа и.о. Министра энергетики РК от 10.06.2024 № 222 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами Министерства энергетики Республики Казахстан (далее – Регламент) устанавливающий порядок личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами Министерства энергетики Республики Казахстан (далее – Министерство).

      2. Личный прием физических лиц и представителей юридических лиц осуществляется в центре приема граждан (далее – ЦПГ), находящегося по адресу: г. Астана, проспект Мангилик Ел 8, 16 подъезд, административное здание "Дом Министерств", следующими должностными лицами:

      1) Министром и вице-министрами;

      2) руководителем аппарата.

      3. В ЦПГ осуществляется прием физических и представителей юридических лиц по вопросам, входящим в компетенцию Министерства, в порядке, установленным регламентом Министерства.

Глава 2. Порядок приема физических лиц и представителей юридических лиц в Центре приема граждан

      4. Запись на прием ведут сотрудники Департамента контроля обращений и исполнительской дисциплины Министерства (далее – ДКОИД), ответственные за организацию приема в ЦПГ, ежедневно в рабочие дни в рабочее время с перерывом на обед, на основании электронного документа с веб-портала "электронное правительство" либо информационной аналитической системы "Электронные обращения", обращений в бумажном формате, в том числе поступающих нарочно либо в устной форме, изложенной данному работнику.

      5. Обращение с просьбой о личном приеме, в котором не изложена суть вопроса, оставляется без рассмотрения с сообщением об этом заявителю.

      6. Отказ в приеме обращения не допускается.

      В случае, если обращение с просьбой о личном приеме не соответствует требованиям, установленным статьей 63 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан (далее – Кодекс), об этом, сотрудник структурного подразделения, непосредственно рассматривающего данное обращение, указывает заявителю и устанавливается разумный срок – 2 рабочих дня для его приведения в соответствие с требованиями Кодекса.

      Обращение с просьбой о личном приеме, которое в установленный срок не приведено в соответствие с требованиями Кодекса, подлежит возврату.

      7. Прием в ЦПГ лицами, указанными в пункте 2 настоящего Регламента, проводится не реже одного раза в месяц согласно утвержденному Руководителем Аппарата Правительства Республики Казахстан графику по форме согласно приложению к Регламенту.

      8. Графики приема с указанием фамилии, имени и отчества (при его наличии) должностного лица, дней приема вывешиваются в помещениях Министерства на государственном и русском языках, в доступных для общего обозрения местах, а также размещаются на официальном сайте Министерства.

      9. Прием иностранцев и лиц без гражданства проводится в соответствии с требованиями по обеспечению режима секретности в Республике Казахстан и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан, регулирующими отношения в области защиты государственных секретов.

      Обращения иностранцев и лиц без гражданства, поданные на приеме, рассматриваются в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, если международными договорами, ратифицированными Республикой Казахстан, не предусмотрены иные правила их рассмотрения.

      10. Прием проводится в порядке очередности обращения. Ветераны Великой Отечественной войны, ветераны, приравненные по льготам к ветеранам Великой Отечественной войны, ветераны боевых действий на территории других государств, ветераны труда, лица с инвалидностью, беременные женщины, лица, награжденные орденами "Алтын Қыран", "Халық қаһарманы", "Қазақстанның Еңбек Ері", принимаются вне очереди.

      11. С согласия заявителя прием руководителями Министерства может осуществляться посредством видеоконференцсвязи.

      12. В случаях введения ограничительных мер, связанных с пандемией, или других обстоятельств, связанных с обеспечением безопасности физических лиц и представителей юридических лиц, прием осуществляется исключительно посредством видеоконференцсвязи.

      13. Не осуществляется запись на прием:

      1) по вопросам, не входящим в компетенцию Министерства;

      2) когда имеется решение административного органа, должностного лица по административному делу в отношении участника административной процедуры о том же предмете и по тем же основаниям, которые указаны в обращении;

      3) когда имеется вступивший в законную силу судебный акт, вынесенный в отношении того же лица, о том же предмете и по тем же основаниям;

      4) если административным органом, должностным лицом возвращено обращение;

      5) если административным органом, должностным лицом принят отзыв обращения от заявителя.

      14. В случаях невозможности проведения приема по причине временной нетрудоспособности, служебной командировки и другим причинам принимающее лицо оповещает сотрудника, ответственного за прием граждан в ЦПГ не позднее чем за 2 (два) рабочих дня или в день проведения личного приема.

      15. В день приема в ЦПГ могут привлекаться юридические консультанты, психологи и социальные работники (возможно привлечение волонтеров только на дни приема), помогающие оформить (в случае необходимости) дополнительные заявления и другие сопутствующие документы.

      16. При проведении приема ответственные сотрудники Министерства, непосредственно расматривающие обращение заявителя обеспечивает участие представителей других заинтересованных органов, если поднимаемый вопрос касается их компетенции.

      17. Ответственный сотрудник структурного подразделения Министерства, непосредственно рассматривающий обращение заявителя, после отправки запроса на участие в приеме представителей других заинтересованных органов, информирует заявителя в течение 2 (два) рабочих дней о направлении запроса и при необходимости продлении рассмотрения обращения о записи на прием.

      18. Информация о фактах отказа в участии других заинтересованных органов в совместном приеме в течение 2 (два) рабочих дней после получения отказа направляется в Аппарат Правительства Республики Казахстан.

      19. Прием осуществляется на государственном и русском языках по желанию заявителя.

      20. Результаты приема протоколируются ответственным сотрудником за прием граждан в ЦПГ с отражением принятого в ходе приема решения по обращению либо поручений, с указанием конкретных сроков их исполнения. Протокольные поручения прикрепляются к обращениям.

      По результатам приема ответственными за прием должностными лицами Министерства оформляется протокол:

      1) при приеме Министра - ДКОИД, на основании предложений ответственных структурных подразделений Министерства по курируемым вопросам;

      2) при приеме вице-министров и Руководителя аппарата - соответствующий помощник руководителя Министерства совместно с ответственными структурными подразделениями Министерства;

      21. Департамент общественного взаимодействия Министерства освещает прием граждан в средствах массовой информации с соблюдением требований о защите персональных данных и сведений, составляющих государственные секреты либо иную охраняемую законом тайну.

Глава 3. Порядок регистрации и рассмотрения обращений по вопросам приема физических лиц и представителей юридических лиц

      22. Все поступившие обращения о записи на прием регистрируются сотрудником, ответственным за организацию приема в центрах приема граждан в информационной аналитической системе "Электронные обращения" в день их поступления.

      23. Сотрудник, ответственный за организацию приема в ЦПГ, с участием ответственных структурных подразделений Министерства, непосредственно рассматривающих обращение заявителя, центров приема граждан за 5 (пять) рабочих дней до начала приема, после сбора и анализа материалов готовит справочную информацию на имя Министра с предложением о назначении даты приема или отказе.

      24. Сотрудник, ответственный за организацию приема в ЦПГ распределяет списки в утвержденный график приема в порядке очередности.

      25. В срок не позднее 15 (пятнадцать) рабочих дней с момента регистрации обращения ответственный сотрудник структурного подразделения Министерства, непосредственно рассматривающий обращение заявителя и сотрудник, ответственный за организацию приема в центрах приема граждан направляет ответ заявителю с указанием даты и времени приема.

      26. В случае сложного характера вопроса, требующего большей проработки, ответственный сотрудник структурного подразделения Министерства, непосредственно рассматривающий обращение, направляет заявителю письмо о продлении срока рассмотрения обращения не более чем на 30 (тридцать) календарных дней с момента регистрации обращения.

      Срок рассмотрения обращения может быть продлен мотивированным решением Министра, Вице-министров и Руководителем аппарата на разумный срок, но не более чем до двух месяцев ввиду необходимости установления фактических обстоятельств, имеющих значение для правильного рассмотрения обращения, о чем заявитель извещается в течение 3 (три) рабочих дней со дня продления срока.

      27. Требования сотрудника, ответственного за организацию приема в центрах приема граждан о предоставлении материалов, необходимых для организации приема Министром, Вице-министрами и Руководителем аппарата, анализа и обобщения практики проведения приема, являются обязательными для исполнения структурными подразделениями Министерства.

      28. До принятия решения об отказе в приеме, не позднее чем за три рабочих дня ответственный сотрудник структурного подразделения Министерства, непосредственно рассматривающий обращение, направляет заявителю проект предварительного решения об отказе для проведения процедуры заслушивания.

      В случае отказа в приеме процедура заслушивания может осуществляться способами, предусмотренными частью первой статьи 73 Кодекса.

      29. Организация и порядок проведения процедуры заслушивания осуществляются с учетом требований статей 66, 73 и 74 Кодекса.

Глава 4. Осуществление контроля исполнения поручений по итогам приема

      30. Контроль протокольных поручений, подготовленных по итогам приемов, осуществляется сотрудником ДКОИД, ответственным за прием граждан в ЦПГ.

      31. Основанием для снятия с контроля поступившего с приема обращения является окончательный мотивированный ответ заявителю.

      32. Обращения, поданные заявителем при проведении приема, регистрируются в информационной аналитической системе "Электронные обращения" с проставлением отметки "с личного приема".

      33. Не допускается поручать рассмотрение обращения с приема работнику, которому оно ранее поручалось.

      34. Сотрудник, ответственный за организацию приема в ЦПГ, на регулярной основе должен осуществлять мониторинг уровня удовлетворенности заявителей, проводить посредством телефонной связи выборочный опрос заявителей, получивших консультации и отказавшихся от записи на личный прием.

      35. ДКОИД, осуществляющий контроль за исполнением обращений, совместно с другими заинтересованными структурными подразделениями обеспечивают:

      1) информационно-аналитическое сопровождение работы Министерства в рамках проводимых приемов;

      2) участие ответственных должностных лиц, задействованных в приеме, в том числе ответственных должностных лиц других заинтересованных органов;

      3) обратную связь с заявителем (по необходимости).

      36. О результатах работы по приему граждан сотрудник, ответственный за организацию приема в ЦПГ на регулярной основе (не реже одного раза в квартал) информирует Аппарат Правительства Республики Казахстан.

  Приложение
к Регламенту личного приема
физических лиц и
представителей юридических
лиц должностными лицами
Министерства энергетики
Республики Казахстан
Министра энергетики

График приема граждан руководством Министерства

Наименование государственного органа

Ф.И.О лица, проводящего прием граждан

Должность лица, проводящего прием граждан

Дата и время приема граждан

Местонахождение государственного органа, организации

Контактный телефон, электронный адрес