"Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің Ережесін жаңа редакцияда бекіту туралы

Маңғыстау облысы Қарақия ауданы әкімдігінің 2023 жылғы 18 шілдедегі № 149 қаулысы

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 31-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 1 қыркүйектегі № 590 "Мемлекеттік органдар мен олардың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін ұйымдастырудың кейбір мәселелері туралы" қаулысына сәйкес, Қарақия ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы ереже жаңа редакцияда бекітілсін.

      2. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      осы қаулыға қол қойылған күнінен бастап бес жұмыс күн ішінде оның мемлекеттік және орыс тілдеріндегі электрондық түрдегі көшірмесін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Маңғыстау облысы бойынша филиалына ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жіберілуін;

      осы қаулының ресми жарияланғаннан кейін оның Қарақия ауданы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      жоғарыда көрсетілген Ереженің заңнамада белгіленген тәртіпте әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді жүзсін.

      3. Қарақия ауданы әкімдігінің 2018 жылғы 25 маусымдағы № 151 "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің Ережесін жаңа редакцияда бекіту туралы" қаулысы жойылсын.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімі аппаратының басшысы Б.Ерденбаевқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Әкім С. Төретаев

  Қарақия ауданы әкімдігінің
  2023 жылғы 18 шілдедегі
  № 149 қаулысымен бекітілген

1. Жалпы ережелер

      1. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі әкімнің және жергілікті мемлекеттік басқарудың қызметін қамтамасыз ету саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Қарақия ауданы әкімі аппаратының ведомстволары жоқ.

      3. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі, мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өзінің атауымен жазылған мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес қазынашылық органдарында есеп шоттары болады.

      5. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      6. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарабы болуға құқығы бар.

      7. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамамен белгіленген тәртіпте Қарақия ауданы әкімі аппараты басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      8. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.

      9. Заңды тұлғаның орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, 130300, Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Құрық ауылы, Досан Батыр көшесі, 8 ғимарат.

      10. Мемлекеттік органның толық атауы: "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі.

      11. Осы Ереже "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің құрылтай құжаты болып табылады.

      12. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметін қаржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.

      13. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне кәсіпкерлік субъектілерімен "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің функциясы болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда алынған кіріс Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше белгіленбесе, осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің мақсаттары мен өкілеттіктері

      14. Міндеттері:

      1) мемлекеттік егемендікті, конституциялық құрылысты қорғау және нығайту, Қазақстан Республикасының қауіпсіздігін, аумақтық тұтастығын, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қамтамасыз ету бойынша Қазақстан Республикасы Президентінің саясатын өмірге қосу;

      2) заңдылықты және құқықтық тәртіпті нығайту, азаматтардың құқықтық таным деңгейін арттыру және елдің қоғамдық-саяси өмірінде олардың белсенді азаматтық көзқарас ұстануы бойынша шараларды жүзеге асыру;

      3) аудандағы мемлекеттік, әлеуметтік-экономикалық саясат пен әлеуметтік және экономикалық үдерістерді басқарудың негізгі бағыттарын жүзеге асыру, осы мақсатта барлық атқарушы билік органдарының келісіп қызмет етуін қамтамасыз ету.

      15. Құқықтары:

      1) аудан әкімінің және әкімдігінің мүдделерін білдіру;

      2) өзінің құзіреті шегінде сұратуларды жіберу және мемлекеттік органдардан, лауазымды тұлғалар мен өзге ұйымдардан аудан әкімінің және әкімдігі құзыретінің мәселелері бойынша қажетті ақпаратты, құжаттар мен өзге де материалдарды алу;

      3) тиісті аумақта басқарудың тиімділігін арттыру мәселелері бойынша басқа мемлекеттік басқару органдарымен, қоғамдық өзін-өзі басқару органдарымен және басқа да ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау;

      4) аудан әкімдігінің және әкімінің нормативтік-құқықтық актілерінің жобасын дайындауға ұсыныстар енгізуге және қатысуға;

      5) қолданыстағы заңнамаға сәйкес өзге де құқықтарды жүзеге асыру;

      16. Міндеттері:

      1) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының нормаларын сақтау;

      2) Президенттің, Үкіметтің және өзге де орталық атқарушы органдардың, сондай-ақ облыс әкімі мен әкімдігінің актілері мен тапсырмаларын сапалы және уақытылы орындау;

      3) тиісті аумақты дамыту мүдделерімен және қажеттіліктерімен қатар атқарушы биліктің жалпы мемлекеттік саясатын жүргізуді қамтамасыз етуде аудан әкіміне, әкімдігіне көмек көрсету;

      4) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де міндеттерді жүзеге асыру.

      17. Функциялары:

      1) ауданы әкімдігінің және аудан әкімі аппаратының регламентін сақтауды қамтамасыз етеді;

      2) "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің құрылымдық бөлімшелерінде, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдарда атқарушылық тәртіптің жай-күйіне талдау жүргізеді;

      3) әкімдік мәжілістерін, кеңестерді, семинарларды және басқа да іс-шараларды өткізілуін ұйымдастырады;

      4) әкімдіктің іс қағаздарын жүргізеді және әкімдікке, әкімге келіп түсетін хат-хабарларды өңдейді, басқа мемлекеттік органдар мен ұйымдардан келіп түсетін ақпаратты, сондай-ақ Қарақия ауданы әкімдігінің және әкімінің құзыретіне жататын мәселелер бойынша жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін жинауды және өңдеуді қамтамасыз етеді;

      5) әкімнің, әкімдіктің, аудан әкімі аппараты басшысының актілерін тіркеуді және таратуды жүзеге асырады, нормативтік құқықтық актілердің жобаларын әзірлейді және аудан әкімі аппаратының құқықтық мәселелер жөніндегі құжаттарын дайындайды;

      6) Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің және орталық мемлекеттік органдарының, сондай-ақ облыс, аудан әкімінің және әкімдігінің актілері мен тапсырмаларының орындалуын бақылауды жүзеге асырады;

      7) аудан әкіміне бағынысты мемлекеттік басқару органдарының өзара іс-қимылын және қызметін үйлестіруді қамтамасыз етеді;

      8) аудан әкімі мен әкімдігінің нормативтік құқықтық актілерін қабылдауды, мемлекеттік тіркеуді, сондай-ақ жинауды, сақтауды және есепке алуды қамтамасыз етеді;

      9) Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінде көзделген тәртіпте әкімдік бөлімдері шығарған әкімшілік актілерге, әкімшілік әрекеттерге (әрекетсіздікке) шағымдарды қарауды жүзеге асырады;

      10) ақпараттық қоғам жағдайында мемлекеттік басқару органдарының азаматтармен және заңды тұлғалармен өзара іс-қимылын ұйымдастыратын әкімдіктің интернет-ресурсын қолдауды және дамытуды қамтамасыз етеді;

      11) аудан әкімі аппаратының және жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдардың кадрларының мониторингін жүзеге асырады;

      12) бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасуға конкурстар өткізуді ұйымдастыруды жүзеге асырады;

      13) жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілерінің тәртіптік теріс қылықтарын қарау жөніндегі бірыңғай тәртіптік комиссияның қызметін ұйымдастыруды жүзеге асырады;

      14) ауданның жергілікті атқарушы органдарының мемлекеттік қызметшілерінің қызметін бағалау жөніндегі бірыңғай комиссияның қызметін ұйымдастыруды жүзеге асырады;

      15) функционалдық блоктар бойынша жергілікті атқарушы органдардың "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарын бөлу жөніндегі бірыңғай комиссияның қызметін ұйымдастыруды жүзеге асырады;

      16) терроризмге қарсы комиссиялар арқылы ауданның аумағында терроризм профилактикасы, сондай-ақ терроризм салдарларын барынша азайту және (немесе) жою жөніндегі қызметті ұйымдастырады, терроризмге қарсы іс-қимыл саласындағы жағдайларға әсер ететін аудандағы қоғамдық-саяси, діни мәселелерге мониторинг жүргізеді;

      17) жұмылдыру дайындығы, азаматтық қорғаныс пен төтенше жағдайлар мәселелері жөнінде аудан әкімі мен әкімдігінің, аудандық атқарушы органдардың қызметін қамтамасыз етуді жүзеге асырады;

      18) әскери тiркелу мен әскери қызметке шақыру жөнiндегi iс-шаралардың ұйымдастырылуын қамтамасыз етедi;

      19) құпия іс құжаттарын жүргізуді қамтамасыз етеді;

      20) аудандық ауқымдағы дала өрттерінің, сондай-ақ мемлекеттік өртке қарсы қызмет бөлімшелері жоқ елді мекендердегі өрттердің алдын алу және сөндіру жөніндегі іс-шараларды ұйымдастырады;

      21) әкім және әкімдік шығарған актілерді тіркеуді жүргізеді, тиісті ресімдеуді және таратуды қамтамасыз етеді;

      22) аудан әкімдігіне келіп түсетін жеке және заңды тұлғалардың өтініштерінің сапасына, қарау мерзімдеріне бақылауды жүзеге асырады;

      23) жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қабылдауды, тіркеуді және есепке алуды жүзеге асырады, аудан әкімінің, аудан әкімі орынбасарларының және Қарақия ауданы әкімі аппараты басшысының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалар өкілдерін жеке қабылдауын ұйымдастырады;

      24) жергілікті атқарушы органдарымен көрсетілетін мемлекеттік көрсетілетін қызметтерге мониторинг жүргізу және сапасын бақылау;

      25) әкімдік бөлімдері мен ведомстволық бағынысты ұйымдарының мемлекеттік қызмет көрсету сапасына ішкі бақылауды жүзеге асырады;

      26) жергілікті деңгейде ақпараттық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздік саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруды жүзеге асырады;

      27) өңірлік деңгейде мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын іске асыру бойынша іс-шаралар өткізеді;

      28) мекеменің қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жасайды;

      29) кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың профилактикасы және балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу, кәмелетке толмағандардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғауды қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты ұйымдастырады;

      30) мемлекеттік наградаларымен марапаттауға кандидатураларды іріктеу және ұсыну, мемлекеттік наградалармен наградталатын адамдардың деректер базасын қалыптастыруды жүзеге асырады;

      31) Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы мәжілісі, аудандық мәслихат депутаттарының, ауыл және ауылдық округ әкімдерінің сайлауын өткізуді ұйымдастыруды қамтамасыз етеді, сайлаушылар тізімін жүргізуді жүзеге асырады;

      32) алқабилерге кандидаттардың алдын ала тізімдерін жүргізу және өзектілендіруді қамтамасыз ету арқылы қылмыстық сот ісін жүргізуде алқабилердің қатысуымен байланысты қоғамдық қатынастар саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруды жүзеге асырады;

      33) әкімшілік-аумақтық құрылым саласында мемлекеттік саясатты іске асырады, облыс әкімдігіне ауданның әкімшілік-аумақтық құрылымын өзгерту туралы ұсыныстар енгізеді;

      34) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген құзыреті шеңберінде өзге де функцияларды жүзеге асырады.

3. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі басшысының мәртебесі мен өкілеттіктері

      18. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне басшылықты "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын аппарат басшысы жүзеге асырылады.

      19. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің аппарат басшысын Қарақия ауданының әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

      20. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің аппарат басшының өкілеттігі:

      1) дара басшылық ұстанымымен әрекет етеді және Қазақстан Республикасының заңнамасымен және осы Ережемен анықталған өз құзыретіне сәйкес мекеме қызметінің мәселелерін өз бетімен шешеді;

      2) аудан әкімінің бекітуіне "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ережені, аудан әкімі орынбасарларының арасында міндеттерді бөлу, "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штаттық құрамы бойынша ұсыныстар енгізеді;

      3) аудан әкімдігі мен әкімінің актілерінің орындалуы мен қадағалануына, оның тапсырмаларының орындалуына бақылау жұмысын үйлестіреді;

      4) аудан әкіміне қол қою және қарау үшін әкімдіктің қаулыларының, аудан әкімінің шешімдерінің және өкімдерінің және аудан әкімдігіне жолданған басқа да материалдарды ұсынады;

      5) ішкі еңбек тәртібін белгілейді;

      6) ауданның кадр саясатын жүзеге асыруды ұйымдастырады және қамтамасыз етеді;

      7) мекеменің қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      8) мекеме қызметкерлерінің лауазымдық өкілеттіктері мен міндеттерін айқындайды;

      9) мекеменің атынан сенімхатсыз іс-әрекет жасайды, барлық ұйымдарда оның мүдделерін қорғайды;

      10) шарттар жасасады, сенімхаттар береді;

      11) банктік есеп шоттарын ашады және заңнамаға сәйкес өзге де мәмілелерді жасайды;

      12) өзінің құзіретіне кіретін мәселелер бойынша мекеменің барлық қызметкерлері орындауға міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;

      13) қызметкерлердің іссапарларының, тағылымдамадан өтудің және біліктілігін арттырудың тәртібі мен жоспарларын бекітеді;

      14) құжат айналымын ұйымдастыруды және қадрлық қызмет жұмысын, орындаушы және еңбек тәртібін сақтауды бақылайды;

      15) мекеме қызметін қамтамасыз ету және оған жүктелген тапсырмаларды орындау мақсатында мемлекеттік сатып алуларды өткізуді ұйымдастырады;

      16) мекеменің қызметкерлеріне мадақтау шарасын қабылдайды және тәртіптік жазалар қолданады;

      17) қызметшілерді іссапарға жіберу, оларға демалыстар беру, материалдық көмек көрсету, оларды даярлау, қайта даярлау, біліктілігін арттыру, көтермелеу, үстемеақылар белгілеу мәселелерін шешеді;

      18) құпиялық құжаттарға дербес жауапты;

      19) сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етеді және ол үшін дербес жауап береді;

      20) заңдылықпен және осы Ережемен жүктелген басқа да міндеттерді жүзеге асырады.

      "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің аппарат басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

4. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің мүлкі

      21. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болады.

      "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      22. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне бекітіп берілген мүлік аудандық коммуналдық меншікке жатады.

      23. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі егер де Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру және тарату

      24. "Қарақия ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении в новой редакции Положения государственного учреждения "Аппарат акима Каракиянского района"

Постановление акимата Каракиянского района Мангистауской области от 18 июля 2023 года № 149

      В соответствии со статьями 31 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан от 1 сентября 2021 года №590 "О некоторых вопросах организации деятельности государственных органов и их структурных подразделений", акимат Каракиянского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить в новой редакции Положение о государственном учреждении "Аппарат акима Каракиянского района".

      2. Государственному учреждению "Аппарат акима Каракиянского района" обеспечить:

      в течение пяти рабочих дней со дня подписания настоящего постановления направление его копии в электронном виде на казахском и русском языках в филиал республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан по Мангистауской области для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Каракиянского района после его официального опубликования;

      произвести регистрацию вышеуказанного Положения в регистрирующем органе в установленном законодательством порядке.

      3. Признать утратившим постановление акимата Каракиянского района от 25 июня 2018 года № 151 "Об утверждении в новой редакции Положения государственного учреждения "Аппарат акима Каракиянского района".

      4. Контроль за исполнением настоящего поставновления возложить на руководителя аппарата района Ерденбаеву Б.

      5. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким С. Торетаев

  Утверждено постановлением
  акимата Каракиянского района
  от 18 июля 2023 года № 149

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Аппарат акима Каракиянского района" является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере обеспечения деятельности акима и местного государственного управления.

      2. Аппарат акима Каракиянского района не имеет ведомств.

      3. Государственное учреждение "Аппарат акима Каракиянского района" осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      4. Государственное учреждение "Аппарат акима Каракиянского района" является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

      5. Государственное учреждение "Аппарат акима Каракиянского района" вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      6. Государственное учреждение "Аппарат акима Каракиянского района" имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      7. Государственное учреждение "Аппарат акима Каракиянского района" по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя аппарата акима Каракиянского района и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      8. Структура и лимит штатной численности государственного учреждения "Аппарат акима Каракиянского района" утверждаются в соответствии с действующим законодательством.

      9. Местонахождение юридического лица: Республика Казахстан, 130300, Мангистауская область, Каракиянский район, село Курык, улица Досан Батыра, здание 8.

      10. Полное наименование государственного органа: государственное учреждение "Аппарат акима Каракиянского района".

      11. Настоящее Положение является учредительным документом государственного учреждения "Аппарат акима Каракиянского района".

      12. Финансирование деятельности государственного учреждения "Аппарат акима Каракиянского района" осуществляется из местного бюджета.

      13. Государственному учреждению "Аппарат акима Каракиянского района" запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями государственного учреждения "Аппарат акима Каракиянского района".

      Если государственному учреждению "Аппарат акима Каракиянского района" законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то полученные доходы от такой деятельности, направляются в государственный бюджет, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

2. Задачи и полномочия государственного учреждения "Аппарат акима Каракиянского района"

      14. Задачи:

      1) проведение в жизнь политики Президента Республики Казахстан по охране и укреплению государственного суверенитета, конституционного строя, обеспечению безопасности, территориальной целостности Республики Казахстан, прав и свобод граждан;

      2) осуществление мер по укреплению законности и правопорядка, повышению уровня правосознания граждан и их активной гражданской позиции в общественно-политической жизни страны;

      3) организация и обеспечение исполнения законов Республики Казахстан, актов Президента и Правительства Республики Казахстан и контроль за их исполнением, расположенными на территории района предприятиями, организациями, учреждениями и гражданами.

      15. Права:

      1) представление интересов акима и акимата района;

      2) направление запросов в пределах компетенции и получение необходимой информации, документов и иных материалов от государственных органов, должностных лиц и других организаций по вопросам компетенции акима и акимата района;

      3) взаимодействие с другими органами государственного управления, органами общественного самоуправления и другими организациями по вопросам повышения эффективности управления на соответствующей территории;

      4) принимать участие и вносить предложения по разработке проектов нормативных правовых актов акимата района и акима района;

      5) осуществление иных прав в соответствии с действующим законодательством.

      16. Обязанности:

      1) соблюдение норм действующего законодательства Республики Казахстан;

      2) качественное и своевременное исполнение актов и поручений Президента, Правительства и иных центральных исполнительных органов, а также акима и акимата области;

      3) оказание помощи акиму, акимату района в обеспечении проведения общегосударственной политики исполнительной власти наряду с интересами и потребностями развития соответствующей территории;

      4) осуществление иных обязанностей предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      17. Функции:

      1) обеспечивает соблюдение регламентов акимата и аппарата акима района;

      2) проводит анализ состояния исполнительской дисциплины в структурных подразделениях государственного учреждения "Аппарат акима Каракиянского района", исполнительных органах, финансируемых из местного бюджета;

      3) планирует проведение заседаний акимата, совещаний, семинаров и других мероприятий;

      4) ведет делопроизводство акимата и обработку корреспонденции, поступающей в акимат, акиму, обеспечивает сбор, обработку информации, поступающей из других государственных органов и организаций, а также обращений физических и юридических лиц по вопросам, относящимся к компетенции акимата и акима Каракиянского района;

      5) осуществляет регистрацию и рассылку актов акима, акимата, руководителя аппарата акима района, разрабатывает проекты нормативных правовых актов и готовит документы аппарата акима района по правовым вопросам;

      6) осуществляет контроль за исполнением актов и поручений Президента, Правительства и центральных государственных органов Республики Казахстан, а также акима и акимата области, района;

      7) обеспечивает взаимодействие и координацию деятельности органов государственного управления, подчиненных акиму района;

      8) обеспечивает принятие, государственную регистрацию, а также сбор, хранение и учет нормативных правовых актов акима и акимата района;

      9) осуществляет рассмотрение жалоб на административные акты, административные действия (бездействия) вынесенные отделами акимата в порядке, предусмотренном Административным процедурно-процессуальным кодексом Республики Казахстан;

      10) обеспечивает поддержку и развитие интернет-ресурса акимата, организующего взаимодействие органов государственного управления с гражданами и юридическими лицами в условиях информационного общества;

      11) осуществляет мониторинг кадров аппарата акима района и исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета;

      12) осуществляет организацию проведения конкурсов на занятие вакантных административных государственных должностей;

      13) осуществляет организацию деятельности единой дисциплинарной комиссии по рассмотрению дисциплинарных проступков государственных служащих местных исполнительных органов;

      14) осуществляет организацию деятельности единой комиссии по оценке деятельности государственных служащих местных исполнительных органов района;

      15) осуществляет организацию деятельности единой комиссии по распределению административных государственных должностей корпуса "Б" местных исполнительных органов по функциональным блокам;

      16) организует деятельность по профилактике терроризма, а также минимизации и (или) ликвидации последствий терроризма на территории района через антитеррористические комиссии, контролирует социально-политические и религиозные проблемы в регионе, затрагивая ситуацию в сфере борьбы с терроризмом;

      17) осуществляет реализацию государственной политики в сфере защиты, направленную на предупреждение и ликвидацию чрезвычайных ситуаций и их последствий на региональном уровне;

      18) обеспечивает организацию мероприятий по воинской приписке и призыву на воинскую службу, а также по вопросам гражданской обороны;

      19) обеспечивает организацию секретных документов;

      20) организует мероприятия по профилактике и тушению степных пожаров районного масштаба, а также пожаров в населенных пунктах, в которых отсутствуют подразделения государственной противопожарной службы;

      21) ведет регистрацию актов, изданных акимом и акиматом, обеспечивает надлежащее оформление и рассылку;

      22) осуществляет контроль за качеством, сроками рассмотрения обращений физических и юридических лиц, поступающих в акимат района;

      23) осуществляет прием, регистрацию и учет обращений физических и юридических лиц, организует личный прием физических лиц и представителей юридических лиц акимом района, заместителями акима района и руководителем аппарата акима Каракиянского района;

      24) проводит мониторинг государственных услуг и контроль за качеством оказания государственных услуг местными исполнительными органами;

      25) осуществляет внутренний контроль за качеством оказания государственных услуг отделами акимата и их подведомственными организациями;

      26) осуществляет реализацию на местном уровне государственной политики в сфере информационных технологий и информационной безопасности;

      27) проводит мероприятия по реализации антикоррупционной политики государства на региональном уровне;

      28) проводит внутренний анализ коррупционных рисков в деятельности учреждения;

      29) организует работу по профилактике правонарушений среди несовершеннолетних, и предупреждению детской безнадзорности и беспризорности, обеспечению защиты прав и законных интересов несовершеннолетних;

      30) осуществляет подбор и предоставление кандидатур к награждению, формирование базы данных лиц, награждаемых государственными наградами;

      31) обеспечивает организацию проведения выборов Президента Республики Казахстан, депутатов мажилиса Республики Казахстан, районного маслихата, акимов сел и сельских округов, осуществляет ведение списков избирателей;

      32) осуществляет реализацию государственной политики в сфере общественных отношений, связанных с участием присяжных заседателей в уголовном судопроизводстве посредством ведения и обеспечение актуализации предварительных списков кандидатов в присяжные заседатели;

      33) реализует государственную политику в сфере административно-территориального устройства, вносит предложения в акимат области об изменении административно-территориального устройства района;

      34) осуществляет иные функции в рамках установленной законодательством Республики Казахстан компетенцией.

3. Статус и полномочия руководителя государственного учреждения "Аппарат акима Каракиянского района"

      18. Руководство государственным учреждением "Аппарат акима Каракиянского района" осуществляется руководителем аппарата, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение "Аппарат акима Каракиянского района" задач и осуществление им своих функций.

      19. Руководитель аппарата государственного учреждения "Аппарат акима Каракиянского района" назначается на должность и освобождается от должности акимом Каракиянского района.

      20. Полномочия руководителя аппарата государственного учреждения "Аппарат акима Каракиянского района":

      1) действует на принципах единоличия и самостоятельно решает вопросы деятельности учреждения в соответствии с его компетенцией, определяемой законодательством Республики Казахстан и настоящим Положением;

      2) представляет на утверждение акиму района Положение о государственном учреждении "Аппарат акима Каракиянского района", вносит предложения по распределению обязанностей между заместителями акима района, структуре и штатной численности государственного учреждения "Аппарат акима Каракиянского района;

      3) координирует работу по контролю за исполнением и соблюдением актов акимата и акима района, исполнением его поручений;

      4) представляет на подпись и рассмотрение акиму района проекты постановлений акимата, решений и распоряжений акима района и другие адресуемые акиму района документы и материалы;

      5) устанавливает внутренний трудовой распорядок;

      6) организует и обеспечивает реализацию кадровой политики района;

      7) назначает на должности и освобождает от должностей работников учреждения;

      8) определяет должностные полномочия и обязанности работников учреждения;

      9) без доверенности действует от имени учреждения, представляет его интересы во всех организациях;

      10) заключает договоры, выдает доверенности;

      11) открывает банковские счета и совершает иные сделки в соответствии с законодательством;

      12) издает приказы и дает указания по вопросам, входящим в его компетенцию, обязательные для выполнения всеми работниками учреждения;

      13) утверждает порядок и планы по командировкам, стажировкам и повышениям квалификации работников;

      14) контролирует соблюдение исполнительской и трудовой дисциплины, работу кадровой службы и организацию документооборота;

      15) в целях обеспечения деятельности учреждения и выполнения, возложенных на него задач организует проведение государственных закупок;

      16) применяет меры поощрения и налагает дисциплинарные взыскания на работников учреждения;

      17) решает вопросы командирования, предоставления отпусков, оказания материальной помощи, подготовки, переподготовки и повышения квалификации, поощрения, установления надбавок государственным служащим аппарата, за исключением работников, вопросы трудовых отношений которых отнесены к компетенции вышестоящих должностных лиц;

      18) несет персональную ответственность секретным документациям;

      19) противодействует коррупции и несет за это персональную ответственность;

      20) выполняет другие обязанности возложенные на них настоящим Законом и Правилам.

      Исполнение полномочий руководителя аппарата акима государственного учреждения "Аппарат акима Каракиянского района" в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим, в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного учреждения "Аппарат акима Каракиянского района"

      21. Государственное учреждение "Аппарат акима Каракиянского района" может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество.

      Имущество государственного учреждения "Аппарат акима Каракиянского района" формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      22. Имущество, закрепленное за государственным учреждением "Аппарат акима Каракиянского района", относится к коммунальной собственности района.

      23. Государственное учреждение "Аппарат акима Каракиянского района" не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

5. Реорганизация и ликвидация государственного учреждения "Аппарат акима Каракиянского района"

      24. Реорганизация и ликвидация государственного учреждения "Аппарат акима Каракиянского района" осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.