"Шарбақты ауданы мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау әдістемесін бекіту туралы.

Павлодар облысы Шарбақты аудандық мәслихатының 2023 жылғы 29 желтоқсандағы № 61/18 шешімі

      Қазақстан Республикасы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңының 33-бабының 5-тармағына сәйкес, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының қаңтардағы 2018 жылғы 16 "Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметін бағалаудың кейбір мәселелері туралы" № 13 шешімімен, Шарбақты ауданы мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған "Шарбақты ауданы мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау әдістемесі бекітілсін.

      2. Осы шешімнің орындалуын бақылау "Шарбақты ауданы мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің аппарат басшысына жүктелсін.

      3. Осы шешім оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудандық мәслихат төрағасы Г. Смаилханова

  Шарбақты аудандық
мәслихатының 2023 жылғы
29 желтоқсандағы № 61/18
шешіміне қосымша

"Шарбақты ауданы мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау әдістемесі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Шарбақты ауданы мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі – мәслихат аппараты) "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 33-бабының 5-тармағымен, "Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметін бағалаудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2018 жылғы 16 қаңтардағы № 13 бұйрығының (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16299 тіркелген) 1-тармағының 2) тармақшасы (бұдан әрі – Үлгілік әдістеме) және "Шарбақты ауданының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің (бұдан әрі – "Б" корпусының қызметшілері) қызметін бағалау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Әдістемеде қолданылатын негізгі ұғымдар:

      1) жоғары тұрған басшы – бағаланатын қызметкердің тікелей басшысы тікелей бағынатын тұлға – Шарбақты аудандық мәслихатының төрағасы;

      2) тікелей басшы – мемлекеттiк қызметшi өзiнiң лауазымдық нұсқаулықтарына сәйкес тiкелей бағынатын мемлекеттiк лауазымда жоғары тұрған адам – мәслихат аппаратының басшысы;

      3) бағалаушы тұлға – мемлекеттік орган қызметінің ерекшеліктеріне қарай тікелей басшы және/немесе жо,ары тұратын басшы, сондай-ақ 360 әдісі бойынша бағалау кезінде бағаланатын тұлғаның жұмыс ортасынан адамдар тобы;

      4) мәслихат аппаратының басшысы – Е-2 санаты "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшісі;

      5) "Б" корпусының қызметшісі – мәслихат аппаратының басшысын қоспағанда, "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымын атқаратын адам;

      6) бағаланатын тұлға "Б" корпусының аппарат басшысы немесе қызметкері;

      7) негізгі нысаналы индикаторлар (бұдан әрі – ННИ) – мәслихат аппаратының басшысы үшін белгіленетін және мемлекеттік орган қызметінің тиімділігін арттыруға бағытталған көрсеткіштер;

      8) разрядтық әдіс – бағалау параметрлері – функционалдық міндеттерді орындау сапасы, орындау мерзімдерінің сақталуы ескеріле отырып, "Б" корпусы қызметшілерінің қызметін бағалау олардың бағалау параметрлеріне сәйкестік дәрежесі ескеріле отырып айқындалатын бағалау әдісі. міндеттер, бастамашылдық пен дербестік, еңбек тәртібін сақтау, орындалатын жұмыстың көлемі мен күрделілігі;

      9) 360 әдiс – бағаланатын адамның жұмыс ортасындағы адамдар шеңберiнен сұхбат алу арқылы оның талап етiлетiн құзыреттiлiгi бар-жоғын анықтауға бағытталған бағалау әдiсi;

      10) калибрлеу сессиялары – бағалаушылардың қызметін бағалау нәтижелерін талқылау, ықтимал түзетулер мен бекіту үшін бағалаушылардың мерзімді кездесулері;

      11) бағаланатын кезең – мемлекеттік қызметшінің қызметін бағалау кезеңі;

      3. "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау (бұдан әрі – бағалау) персоналды басқарудың бірыңғай ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – мемлекеттік басқару органы) арқылы олардың жұмысының тиімділігі мен сапасын айқындау мақсатында жүзеге асырылады. ақпараттық жүйе). Оның үстіне, техникалық мүмкіндіктер болмаған жағдайда бағалау қағаз жүзінде немесе мемлекеттік органдарда жұмыс істейтін ақпараттық жүйелерде жүргізіледі.

      Бағалау бағаланатын тұлғаның лауазымының санатына байланысты ауқымдық және 360 әдістерін пайдалана отырып, ННИ қол жеткізу нәтижелері бойынша жүргізіледі.

      Бағалаудың автоматтандырылған жүйесі енгізілген мемлекеттік органдардың "Б" корпусы қызметшілерін бағалау осы мемлекеттік органдардың ішкі құжаттарында айқындалған ерекшеліктер ескеріле отырып жүзеге асырылады.

      4. ННИ және рейтингтік әдіске қол жеткізуді бағалау тоқсанның нәтижелері бойынша – есепті тоқсаннан кейінгі айдың оныншы күнінен кешіктірілмей, 360 әдісі бойынша жүзеге асырылады. жылдың қорытындысы бойынша – есепті жылдан кейінгі айдың оныншы күнінен кешіктірмей.

      НИИ және рейтинг бойынша қорытынды балл "Б" корпусы қызметшісінің есепті тоқсандардағы орташа баллына негізделеді.

      5. Бағаланатын қызметкердің бағаланатын кезеңде нақты лауазымда болу ұзақтығы бір айдан аз болған жағдайларда бағалау жүргізілмейді. Егер бағалау кезеңінде бағаланатын қызметкер еңбек немесе әлеуметтік демалыста, еңбекке уақытша жарамсыздық кезеңінде, іссапарда, тағылымдамадан өтуде, қайта даярлауда немесе біліктілігін арттыру кезеңінде болса, қызметкердің ННИ-ге қол жеткізуі бойынша бағалау, ауқымдық әдіспен бағалау және/ немесе 360 бабында белгіленген мерзімдерде оның қатысуынсыз жүзеге асырылады.

      6. Мемлекеттiк органнан бағаланатын мерзiм аяқталғанға дейiн шығарылған қызметкерлердi бағалау 4-тармақта белгiленген мерзiмде олардың қатысуынсыз жүргiзiледi.

      7. Бағалау нәтижелері келесі градация бойынша бағаланады:

      "Функционалдық міндеттерді тиімді орындайды"

      "Функционалдық міндеттерді дұрыс орындайды"

      "Функционалдық міндеттерін қанағаттанарлықтай орындайды"

      "Функционалдық міндеттерді қанағаттанарлықсыз орындайды" (қанағаттанарлықсыз рейтинг).

      "Функционалдық міндеттерін тиімді орындайды" нәтижесі 4-тен 5 балға дейін, "Функционалдық міндеттерін тиісінше орындайды" 3-тен 3,99 балға дейін, "Функционалдық міндеттерін қанағаттанарлықтай орындайды" 2-ден 2,99 балға дейін, "Функционалдық міндеттерін қанағаттанарлықсыз орындайды" ұпайлар аралығына сәйкес келеді. ” 0-ден 1,99 баллға дейін.

      8. ННИ-ге қол жеткізу нәтижелері және рейтингтік әдісті пайдалана отырып бағалау нәтижелері сыйлықақылар төлеу, көтермелеу, оқыту, ротациялау, жоғарылату, мемлекеттік лауазымдардағы лауазымын төмендету немесе қызметтен босату туралы шешім қабылдау үшін негіз болып табылады.

      9. 360 бағалау нәтижелері қызметкерлерді оқыту бойынша шешім қабылдау үшін негіз болып табылады.

      10. Бағалауды ұйымдастырушылық қамтамасыз етуді функционалдық міндеттеріне кадр мәселелерін басқару кіретін мәслихат аппаратының "Б" корпусының қызметшісі – бас маман (бұдан әрі – бас маман), оның ішінде ақпараттық жүйе арқылы жүзеге асырылады.

      Бұл ретте ақпараттық жүйенің бас маманы "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшісін мемлекеттік лауазымға тағайындауға және мемлекеттік лауазымнан босатуға құқығы бар лауазымды адам бекітетін қызметкерлерді бағалау кестесін жасайды.

      11. Бас маман бағаланатын қызметкердің бағалау нәтижелерімен ол аяқталған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде ақпараттық жүйе және/немесе мемлекеттік органдардың интранет-порталы немесе электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы танысуын қамтамасыз етеді.

      Осы Әдістеменің 5-тармағының екінші бөлігінде көрсетілген қызметкерлерді таныстыру оның жеткізілгені туралы хабарламасы бар тапсырыс хатты және/немесе телефонограмманы және/немесе жеделхатты және/немесе мәтіндік хабарламаны абоненттің ұялы телефон нөміріне немесе электрондық пошта мекенжайына жіберу арқылы жүзеге асырылады. хабарламаны немесе қоңырауды жазуды қамтамасыз ететін басқа байланыс құралдарын пайдалану.

      12. Бағалау нәтижелерімен келіспеген жағдайда қызметкер калибрлеу сессиясын өткізу туралы еркін нысандағы тиісті өтінішті мемлекеттік лауазымға тағайындауға және мемлекеттік әкімшілік қызметшісін мемлекеттік лауазымнан босатуға құқығы бар лауазымды тұлғаға береді. "Б" корпусы бағалау нәтижелерімен танысқан күннен бастап бес жұмыс күні ішінде.

      13. Калибрлеу сессиясының шешіміне мемлекеттік қызметші Қазақстан Республикасының Әкімшілік іс жүргізу кодексінде белгіленген тәртіппен шағым жасай алады.

      14. Бағалауға қатысты құжаттарды аппарат басшысы бағалау аяқталған күннен бастап, сондай-ақ ақпараттық жүйеде техникалық мүмкіндік болған кезде үш жыл бойы мәслихат аппаратында сақтайды.

      15. Бағалау нәтижелері қатаң құпия ақпарат болып табылады және "Ақпаратқа қол жеткізу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес мемлекеттік орган бұл ақпаратты жария етуге міндетті жағдайларды қоспағанда, үшінші тұлғаларға жария етілуге жатпайды.

      16. Бағалау рәсіміне байланысты келіспеушіліктерді барлық мүдделі тұлғалар мен тараптардың қатысуымен аппарат басшысы қарайды.

      17. Бағалаушы тұлға мыналарды қамтамасыз етеді:

      1) бағаланатын тұлғалардың назарына мәслихат аппаратының бағаланатын кезеңдегі жұмысының жалпы нәтижелерін жеткізу;

      2) ННИ уақтылы тұжырымдау, келісу және бекіту;

      3) бағаланатын кезеңде ННИ іске асырылу дәрежесіне тұрақты мониторинг жүргізу және оларға қызметтің қорытынды бағасы мен сындарлы кері байланыспен қамтамасыз ету;

      Бағаланатын кезең ішінде бағаланатын тұлғалардың функционалдық міндеттерін орындау дәрежесіне тұрақты мониторинг жүргізу және оларға қызметкердің жұмысына қорытынды баға беру және конструктивті кері байланысты қамтамасыз ету;

      4) калибрлеу сессияларына және егер олар бағалау процесінде туындаса, бағаланатын тұлғаларды бағалауға қатысты даулы мәселелерді шешуге қатысу.

      18. Бағаланатын тұлға мыналарды қамтамасыз етеді:

      1) ННИ/міндеттердің орындалу дәрежесіне тұрақты мониторинг жүргізу;

      2) 360 әдісі бойынша өз қызметін бағалау шеңберінде уақтылы өзін-өзі бағалауды жүргізу;

      3) тиімділікті бағалау нәтижелерін талқылау бойынша басшымен кездесулерге қатысу.

      19. Бас маман мыналарды қамтамасыз етеді:

      1) коммуникациялық хабарламаларды дайындауды, бағалау процесіне қатысушыларға кеңес беруді қоса алғанда, тиімділікті бағалау процесін ұйымдастыру және қолдау;

      2) уақтылы талдау жүргізу және ННИ бекіту;

      3) қажет болған жағдайда басшы мен қызметкер арасындағы кездесулерге қатысу, қызметтің тиімділігін бағалау үдерісі бойынша кеңес беру арқылы даулы мәселелерді шешуге жәрдемдесу;

      4) калибрлеу сессиясын өткізу, оның ішінде калибрлеу сессияларына дайындық кезінде әрбір қызметкер үшін ақпарат дайындау;

      5) есепті кезеңдегі тиімділікті бағалау шеңберінде қажетті құжаттарды толтырудың, қажетті жазбаларды енгізудің, қызметкерлердің қызметін бағалау шеңберінде қызметкерлерге тиісті хабарламаларды жіберудің толықтығы мен уақтылығы.

      20. Бағалау нәтижелері бағаланатын адамға, бағалаушыға, бас маманға және калибрлеу сессияларына қатысушыларға ғана белгілі болуы мүмкін.

2-тарау. Мәслихат аппаратының басшысын ННИ қол жеткізу үшін бағалау тәртібі

      21. Мәслихат аппараты басшысының қызметін бағалау ННИ жетістіктерін бағалау негізінде жүзеге асырылады.

      22. ННИ 1-қосымшаға типтік әдістемеге сәйкес нысан бойынша бағалау кезеңі басталғаннан кейін он жұмыс күні ішінде ресімделетін мәслихат аппараты басшысының жеке жұмыс жоспарында бас маманның келісімі бойынша бағалаушы тұлғамен белгіленеді.

      Қызметкерді бағалау кезеңі басталғаннан кейін лауазымға тағайындаған кезде ННИ ол лауазымға тағайындалған күннен бастап он жұмыс күні ішінде белгіленеді.

      Бұл ретте бас маман ННИ құрылған (бекітілген) күннен бастап бес жұмыс күні ішінде ақпараттық жүйеде жеке жұмыс жоспарын орналастыруды (техникалық мүмкін болған жағдайда) қамтамасыз етеді.

      Егер қызметкер тағайындалған күннен бастап бағаланатын кезеңнің аяқталуына дейінгі кезең үш айдан аз болса, көрсетілген қызметкер үшін ННИ белгіленбейді.

      Мәслихат аппараты басшысының ННИ жетістігін бағалауды бағалаушы осы Әдістеменің 4-тармағында белгіленген мерзімдерде жүргізеді.

      Бұл ретте бас маман ақпараттың сенімділігін қамтамасыз ету мақсатында ННИ нақты мәндерінің алдын ала есебін жүргізеді және ақпараттық жүйе арқылы (техникалық мүмкін болса) оны осы Әдістеменің 4-тармағына сәйкес бағалаудың соңғы күніне дейін бес жұмыс күнінен кешіктірмей бағалаушыға жібереді.

      23. ННИ үштен беске дейінгі мөлшерде белгіленеді және бағаланатын тұлға қызметінің бағаланатын кезеңнің соңына дейін күтілетін нақты нәтижелерін көрсетуге тиіс.

      24. ННИ мақсаттарға қол жеткізудің өлшемділігінің сандық және сапалық көрсеткіштеріне ие болуы және:

      1) нақты (қол жеткізу қажет күтілетін оң өзгерісті көрсететін нәтиже нақты анықталған);

      2) өлшенетін (ННИ қол жеткізуін өлшеудің нақты критерийлері анықталған);

      3) қол жеткізуге болатын (ННИ қолда бар ресурстарды, өкілеттіктерді және шектеулерді ескере отырып анықталады);

      4) уақыт бойынша шектелген (ННИ қол жеткізу мерзімі бағаланатын кезеңде анықталады);

      5) мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарын іске асыруға және мемлекеттік орган қызметінің тиімділігін арттыруға бағытталған.

      25. ННИ өзгерістер енгізу ННИ қол жеткізуге тікелей әсер ететін мемлекеттік органның функциялары мен құрылымы өзгерген жағдайда жүзеге асырылады.

      26. Ақпараттық жүйе, біреуі болмаған жағдайда бас маман өзіне қатысты жүргізілген бағалау туралы есепті тоқсаннан кейінгі айдың бесінші күнінен кешіктірмей мәслихат аппаратының басшысына хабарлайды.

      27. Бағалау парағын ақпараттық жүйе арқылы бағалаушыға, ал біреуі болмаған жағдайда бас маман қарауға жібереді.

      Ұсынылған материалдарды қарау нәтижелері бойынша бағалаушы Үлгілік әдістеменің 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша бағалау парағының тиісті бағанында бағаларды (0-ден 5-ке дейін) қояды.

      Бағаларды қою кезінде бағалаушы Үлгілік әдістеменің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша негізгі нысаналы индикатордың орындалу пайызына байланысты қолайлы бағаны анықтау кестесін пайдаланады.

3-тарау. "Б" корпусы қызметшілерін рейтингтік әдіспен бағалау тәртібі

      28. "Б" корпусы қызметшілерін бағалау рейтингтік әдісті қолдану арқылы жүзеге асырылады.

      29. "Б" корпусы қызметшілерін рейтингтік әдіспен бағалауды Үлгілік әдістемеге 4-қосымшаға сәйкес мәслихат аппаратының басшысы мемлекеттік органда жұмыс істейтін ақпараттық жүйе (техникалық мүмкін болған жағдайда) арқылы жүзеге асырады. Оның үстіне техникалық мүмкіндік болмаса, бағалау қағаз жүзінде жүргізіледі.

      30. Ақпараттық жүйе, біреуі болмаған жағдайда, бас маман "Б" корпусының қызметкеріне оған жүргізілген бағалау туралы есепті тоқсаннан кейінгі айдың онынан кешіктірмей хабарлайды.

      31. Бағалау парағын бағалаушыға ақпараттық жүйе, ол болмаған жағдайда бас маман жібереді.

      Бағалаушы Үлгілік әдістеменің 4-қосымшасына сәйкес нысан бойынша бағалау парағының тиісті бағанына (0-ден 5-ке дейін) баға қояды.

      32. "Б" корпусы қызметшілерін бағалау, олардың функционалдық міндеттерін орындау кезінде қол жеткізген нәтижелерінің деңгейін, сондай-ақ бағаланатын кезеңде орындалған жұмыстардың көлемі мен күрделілігін ескере отырып, мынадай параметрлермен айқындалады:

      функционалдық міндеттерді орындау сапасы;

      тапсырмаларды орындау мерзімдерін сақтау;

      тәуелсіздік пен бастамашылық;

      еңбек тәртібі.

4-тарау. 360 әдісі арқылы бағалау тәртібі

      33. 360 әдісі бойынша бағалау жылына бір рет ақпараттық жүйеде жасырын түрде жүргізіледі. Оның үстіне техникалық мүмкіндік болмаса, бағалау қағаз жүзінде жүргізіледі.

      Мәслихат аппаратының басшысын бағалау Үлгілік әдістеменің 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша 360-әдісі бойынша, ал "Б" корпусының қызметкерлері Стандартқа 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бағаланады. Әдістеме.

      34. Бағаланатын тұлғалар санатына қарай 360 әдісі бойынша мынадай құзыреттер бағаланады:

      мәслихат аппаратының басшысына:

      қызметті басқару;

      тиімді коммуникацияларды құру;

      этикалық нормалар мен принциптерді сақтау;

      өзгерістерді басқару;

      нәтижеге бағдарлану;

      тәуелсіздік және шешім қабылдау дағдылары;

      команданы басқару;

      көшбасшылық қасиеттері;

      ынтымақтастық;

      тиімділік;

      өзін-өзі дамыту;

      бастама;

      "Б" корпусының қызметкерлері үшін:

      тиімді коммуникацияларды құру;

      этикалық нормалар мен принциптерді сақтау;

      өзгерістерді басқару;

      ориентация на результат;

      тәуелсіздік және шешім қабылдау дағдылары;

      ынтымақтастық;

      тиімділік;

      өзін-өзі дамыту.

      35. Сауалнамаға қатысатын тұлғалардың саны әрбiр бағаланатын тұлға үшiн ақпараттық жүйемен, ал ол болмаған жағдайда аппарат басшысы бiреуден белгiленетiн кемiнде үш адам және жетi адамнан аспауы тиiс.

      360 қызметкердің бағалауы өзін-өзі бағалауды да қамтиды. Сонымен қатар, соңғы нәтижелерде қызметкердің өзін-өзі бағалауы ескерілмейді.

      Сұхбат алынған адамдар тобына мыналар кіреді:

      1) тікелей басшы;

      2) бағаланатын тұлғаға тікелей бағынатын "Б" корпусының қызметкері;

      3) бағаланатын адаммен бір деңгейде тұрған және онымен тығыз қарым-қатынаста болатын адамдар.

      36. Мәслихат аппаратының басшысы Үлгілік әдістемеге 7 және 8-қосымшаларға сәйкес нысандарды пайдалана отырып, 360 әдісі бойынша бағалау процесін басқарады, жеке есептерді қалыптастырады және 360 бағалау нәтижелері бойынша кері байланысты қамтамасыз етуді ұйымдастырады. . Біліктілікті арттыру семинарларының тақырыптарын және қайта даярлау курстарының пәндерін қалыптастыру кезінде аппарат басшысы қызметкердің ең аз көрсетілген құзыреттерін қоса алғанда, 360 әдісі бойынша бағалау нәтижелерін ескеруі тиіс.

5-тарау. Калибрлеу сеанстарын өткізу және кері байланысты қамтамасыз ету тәртібі

      37. Бағалау процесін үйлестіру және бірыңғай тәсілдемені сақтау мақсатында мемлекеттік органдар осы Әдістеменің 12-тармағында көзделген тәртіппен калибрлеу сессияларын өткізеді.

      38. "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшісін мемлекеттік лауазымға тағайындауға және мемлекеттік лауазымнан босатуға құқығы бар лауазымды адам оны алған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде калибрлеу сессиясын өткізу туралы бұйрық қабылдайды және оның құрамын бекітеді. қызметкердің өтініші бойынша.

      39. Калибрлеу сессиясы осы Әдістеменің 12-тармағында көзделген тәртіппен қызметкер өтініш берген күннен бастап он жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

      40. Бас маман калибрлеу сессиясының қызметін ұйымдастырады.

      41. Калибрлеу сессиясында бағалаушы бағаланатын тұлғаның жұмысын қысқаша сипаттайды және оны бағалаудың себептерін келтіреді.

      Калибрлеу сессиясына қатысушылар бағалаушының бағасын қолдай алады немесе бағалауды түзету үшін дәлелдер келтіре алады.

      Бағалау жоғары және төмен қарай түзетіледі.

      Қорытынды бағалау калибрлеу сессиясына қатысушылардың көпшілік дауысымен қабылданады және тиісті хаттамамен ресімделеді. Бас маман хаттаманың қол қойылған күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде ақпараттық жүйеде (техникалық мүмкін болса) орналастырылуын қамтамасыз етеді.

      42. Калибрлеу сессиясының нәтижелері бойынша бағалаушы бағаланатын қызметкермен кездесулер өткізеді және қорытынды бағалау нәтижелері бойынша кері байланыс жасайды.

      Кездесу барысында келесі мәселелер талқыланады:

      бағаланатын кезеңдегі жетістіктерге шолу;

      дағдылар мен құзыреттердің дамуын тексеру;

      әлеуетті шолу және қызметкердің мансаптық талпыныстарын талқылау.

      Бағалаушы кездесу барысында ашық және достық диалог атмосферасын қамтамасыз етеді.

Об утверждении методики оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" государственного учреждения "Аппарат маслихата Щербактинского района"

Решение Щербактинского районного маслихата Павлодарской области от 29 декабря 2023 года № 61/18

      В соответствии с пунктом 5 статьи 33 Закона Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан", Приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 16 января 2018 года № 13 "О некоторых вопросах оценки деятельности административных государственных служащих", маслихат Щербактинского района РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемую методику оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" государственного учреждения "Аппарат маслихата Щербактинского района".

      2. Контроль за исполнением настоящего решения возложить на руководителя аппарата государственного учреждения "Аппарат маслихата Щербактинского района.

      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель районного маслихата Г. Смаилханова

  Утверждена
решением Щербактинского
районного маслихата от
29 декабря 2023 года
№ 61/18

Методика оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" государственного учреждения "Аппарат маслихата Щербактинского района"

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящая методика оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" (далее – Методика) государственного учреждения "Аппарат маслихата Щербактинского района" (далее – аппарат маслихата) разработана в соответствии с пунктом 5 статьи 33 Закона Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан", подпунктом 2) пункта 1 приказа Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 16 января 2018 года № 13 "О некоторых вопросах оценки деятельности административных государственных служащих" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 16299) (далее – Типовая методика) и определяет порядок оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" государственного учреждения "Аппарат маслихата Щербактинского района" (далее – служащие корпуса "Б").

      2. Основные используемые понятия в настоящей Методике:

      1) вышестоящий руководитель – лицо, по отношению к которому непосредственный руководитель оцениваемого служащего находится в прямом подчинении – председатель Щербактинского районного маслихата;

      2) непосредственный руководитель – вышестоящее по государственной должности лицо, по отношению к которому государственный служащий находится в прямом подчинении в соответствии с его должностной инструкцией – руководитель аппарата маслихата;

      3) оценивающее лицо – непосредственный руководитель и/или вышестоящий руководитель в зависимости от специфики деятельности государственного органа, а также круг лиц из рабочего окружения оцениваемого лица при оценке методом 360;

      4) руководитель аппарата маслихата – административный государственный служащий корпуса "Б" категорий Е-2;

      5) служащий корпуса "Б" – лицо, занимающее административную государственную должность корпуса "Б", за исключением руководителя аппарата маслихата;

      6) оцениваемое лицо – руководитель аппарата или служащий корпуса "Б";

      7) ключевые целевые индикаторы (далее – КЦИ) – показатели, устанавливаемые для руководителя аппарата маслихата и направленные на повышение эффективности деятельности государственного органа;

      8) метод ранжирования – метод оценки, при котором оценка деятельности служащих корпуса "Б" определяется с учетом степени их соответствия параметрам оценки – качество выполнения функциональных обязанностей, соблюдение сроков выполнения задач, инициативность и самостоятельность, соблюдение трудовой дисциплины, объем и сложность выполняемой работы;

      9) метод 360 – метод оценки, направленный на выявление наличия у оцениваемого лица требуемых компетенций путем опроса круга лиц из рабочего окружения оцениваемого лица;

      10) калибровочные сессии – периодические встречи оценивающих лиц для обсуждения, возможной корректировки и утверждения результатов оценки деятельности оцениваемых лиц;

      11) оцениваемый период – период оценки результатов работы государственного служащего;

      3. Оценка деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" (далее – оценка) проводится для определения эффективности и качества их работы посредством единой информационной системы по управлению персоналом (далее – информационная система). При этом в случае отсутствия технической возможности оценка проводится на бумажных носителях, либо в информационных системах, функционирующих в государственных органах.

      Оценка осуществляется на основании результатов достижения КЦИ, методами ранжирования и 360 в зависимости от категории должности оцениваемого лица.

      Оценка служащих корпуса "Б" государственных органов, в которых введена система автоматизированной оценки проводится с учетом особенностей, определенными внутренними документами данных государственных органов.

      4. Оценка по достижению КЦИ и методу ранжирования проводится по итогам квартала – не позднее десятого числа месяца, следующего за отчетным кварталом, по методу 360 проводится по итогам года – не позднее десятого числа месяца, следующего за отчетным годом.

      Итоговая оценка по КЦИ и ранжированию складывается из средней оценки служащего корпуса "Б" за отчетные кварталы.

      5. Оценка не проводится в случаях, если срок пребывания оцениваемого служащего на конкретной должности в оцениваемом периоде составляет менее одного месяца. Если в период проведения оценки оцениваемый служащий находится в трудовом или социальном отпуске, периоде временной нетрудоспособности, командировке, стажировке, переподготовке или повышении квалификации, оценка служащего по достижению КЦИ, оценка по методу ранжирования и/или 360 проводится без его участия в установленные пунктом 4 сроки.

      6. Оценка служащих, уволенных из государственного органа до окончания оцениваемого периода, проводится без их участия в установленные пунктом 4 сроки.

      7. Результаты оценки выставляются по следующей градации:

      "Выполняет функциональные обязанности эффективно",

      "Выполняет функциональные обязанности надлежащим образом",

      "Выполняет функциональные обязанности удовлетворительно",

      "Выполняет функциональные обязанности не удовлетворительно" (неудовлетворительная оценка).

      Результату "Выполняет функциональные обязанности эффективно" соответствует диапазон оценок от 4 до 5 баллов, "Выполняет функциональные обязанности надлежащим образом" от 3 до 3,99 баллов, "Выполняет функциональные обязанности удовлетворительно" от 2 до 2,99 баллов, "Выполняет функциональные обязанности не удовлетворительно" от 0 до 1,99 баллов.

      8. Результаты достижения КЦИ и результаты оценки по методу ранжирования являются основанием для принятия решений по выплате бонусов, поощрению, обучению, ротации, повышению, понижению в государственной должности либо увольнению.

      9. Результаты оценки по методу 360 являются основанием для принятия решений по обучению служащего.

      10. Организационное сопровождение оценки обеспечивается служащим корпуса "Б" аппарата маслихата, в функциональные обязанности которого входит ведение кадровых вопросов – главным специалистом (далее – главный специалист), в том числе посредством информационной системы.

      При этом главным специалистом в информационной системе создается график оценки служащих, который утверждается должностным лицом, имеющим право назначения на государственную должность и освобождения от государственной должности административного государственного служащего корпуса "Б".

      11. Главный специалист обеспечивает ознакомление оцениваемого служащего с результатами оценки в течение двух рабочих дней со дня ее завершения посредством информационной системы и/или интранет - портала государственных органов либо системы электронного документооборота.

      Ознакомление служащих, указанных в части второй пункта 5 настоящей Методики, осуществляется посредством направления заказного письма с уведомлением о его вручении и/или телефонограммы и/или телеграммы и/или текстового сообщения по абонентскому номеру сотовой связи или по электронному адресу либо с использованием иных средств связи, обеспечивающих фиксацию извещения или вызова.

      12. В случае несогласия с результатами оценки служащий обращается с соответствующим заявлением в произвольной форме о проведении калибровочной сессии к должностному лицу, имеющему право назначения на государственную должность и освобождения от государственной должности административного государственного служащего корпуса "Б" в течение пяти рабочих дней со дня ознакомления с результатами оценки.

      13. Решение калибровочной сессии может быть обжаловано государственным служащим в соответствии с установленным порядком Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан.

      14. Документы, связанные с оценкой, хранятся в аппарате маслихата у руководителя аппарата в течение трех лет со дня завершения оценки, а также при наличии технической возможности в информационной системе.

      15. Результаты оценки являются строго конфиденциальной информацией и не подлежат разглашению третьим лицам, за исключением случаев, когда государственный орган обязан раскрыть данную информацию в соответствии с Законом Республики Казахстан "О доступе к информации".

      16. Разногласия, связанные с процедурой оценки, рассматриваются руководителем аппарата при содействии всех заинтересованных лиц и сторон.

      17. Оценивающее лицо обеспечивает:

      1) доведение до сведения оцениваемых лиц общих результатов работы аппарата маслихата за оцениваемый период;

      2) своевременную постановку, согласование и утверждение КЦИ;

      3) проведение в течение оцениваемого периода регулярного мониторинга степени выполнения КЦИ и предоставление им итоговой оценки деятельности и конструктивной обратной связи; проведение в течение оцениваемого периода регулярного мониторинга степени выполнения функциональных обязанностей оцениваемыми лицами и предоставление им итоговой оценки деятельности работника и конструктивной обратной связи;

      4) участие в калибровочных сессиях и в решении спорных вопросов по оценке оцениваемых лиц, в случае их возникновения в процессе оценки.

      18. Оцениваемое лицо обеспечивает:

      1) проведение регулярного мониторинга степени выполнения им КЦИ/поставленных задач;

      2) проведение своевременной самооценки в рамках оценки его деятельности по методу 360;

      3) участие во встречах с руководителем по обсуждению результатов оценки деятельности.

      19. Главный специалист обеспечивает:

      1) организацию и сопровождение процесса оценки деятельности, включая подготовку коммуникационных сообщений, консультирование участников процесса оценки;

      2) проведение своевременного анализа и согласование КЦИ;

      3) при необходимости, участие во встречах руководителя и работника, помощь в разрешении спорных вопросов путем консультирования по вопросам процесса оценки деятельности;

      4) проведение калибровочной сессии, включая подготовку информации по каждому работнику в рамках подготовки к калибровочным сессиям;

      5) полноту и своевременность заполнения необходимых документов в рамках оценки деятельности за отчетный период, введение необходимых учетных записей, отправку соответствующих уведомлений работникам в рамках проведения оценки деятельности работников.

      20. Результаты оценки могут быть известны только оцениваемому лицу, оценивающему лицу, главному специалисту и участникам калибровочных сессий.

Глава 2. Порядок оценки руководителя аппарата маслихата по достижению КЦИ

      21. Оценка деятельности руководителя аппарата маслихата осуществляется на основе оценки достижения КЦИ.

      22. КЦИ устанавливается оценивающим лицом по согласованию с главным специалистом в индивидуальном плане работы руководителя аппарата маслихата, составляемого в течение десяти рабочих дней после начала оцениваемого периода по форме, согласно приложению 1 к Типовой методике.

      При назначении служащего на должность после начала оцениваемого периода КЦИ устанавливаются в течение десяти рабочих дней со дня его назначения на должность.

      При этом в течение пяти рабочих дней со дня установления (утверждения) КЦИ главный специалист обеспечивает (при наличии технической возможности) размещение индивидуального плана работы в информационной системе.

      В случае, если срок с даты назначения служащего до окончания оцениваемого периода составляет менее трех месяцев, КЦИ указанному служащему не устанавливаются.

      Оценка достижения КЦИ руководителя аппарата маслихата осуществляется оценивающим лицом в сроки, установленные в пункте 4 настоящей Методики.

      При этом главный специалист в целях обеспечения достоверности сведений проводят предварительный расчет фактических значений КЦИ и посредством информационной системы (при наличии технической возможности) направляет его оценивающему лицу в срок не позднее пяти рабочих дней до наступления последнего дня оценки согласно пункте 4 настоящей Методики.

      23. КЦИ устанавливаются в количестве от трех до пяти и должны отражать ожидаемые конкретные результаты деятельности оцениваемого лица до конца оцениваемого периода.

      24. КЦИ должны иметь количественные и качественные индикаторы измеримости достижения целей и быть:

      1) конкретными (точно определяется результат с указанием ожидаемого положительного изменения, который необходимо достичь);

      2) измеримыми (определяются конкретные критерии для измерения достижения КЦИ);

      3) достижимыми (КЦИ определяются с учетом имеющихся ресурсов, полномочий и ограничений);

      4) ограниченными во времени (определяется срок достижения КЦИ в течение оцениваемого периода);

      5) ориентированными на реализацию документов системы государственного планирования и на повышение эффективности деятельности государственного органа.

      25. Внесение изменений в КЦИ осуществляется в случае изменения функций и структуры государственного органа, непосредственно влияющего на достижение КЦИ.

      26. Информационная система, либо в случае ее отсутствия главный специалист уведомляет руководителя аппарата маслихата о проведении в отношении него оценки не позднее пятого числа месяца, следующего за отчетным кварталом.

      27. Оценочный лист направляется для рассмотрения оценивающему лицу посредством информационной системы, либо в случае ее отсутствия главным специалистом.

      По итогам рассмотрения представленных материалов оценивающим лицом выставляются оценки (от 0 до 5-ти) в соответствующей графе оценочного листа по форме согласно приложению 2 к Типовой методике.

      При выставлении оценок оценивающее лицо использует таблицу определения допустимой оценки в зависимости от процента реализации ключевого целевого индикатора по форме, согласно приложению 3 к Типовой методике.

Глава 3. Порядок оценки служащих корпуса "Б" методом ранжирования

      28. Оценка служащих корпуса "Б" осуществляется по методу ранжирования.

      29. Оценка служащих корпуса "Б" по методу ранжирования осуществляется руководителем аппарата маслихата по форме, согласно приложению 4 к Типовой методике. посредством информационной системы, функционирующей в государственном органе (при наличии технической возможности). При этом в случае отсутствия технической возможности оценка проводится на бумажных носителях.

      30. Информационная система, либо в случае ее отсутствия главный специалист уведомляет служащего корпуса "Б" о проведении в отношении него оценки не позднее десятого числа месяца, следующего за отчетным кварталом.

      31. Оценивающему лицу оценочный лист направляется информационной системой, либо в случае ее отсутствия главным специалистом.

      Оценивающим лицом выставляются оценки (от 0 до 5-ти) в соответствующей графе оценочного листа по форме согласно приложению 4 к Типовой методике.

      32. Оценка служащих корпуса "Б" с учетом уровня достигнутых ими результатов при выполнении функциональных обязанностей, а также объема и сложности выполняемой работы в оцениваемом периоде определяется по следующим параметрам:

      качество выполнения функциональных обязанностей;

      соблюдение сроков выполнения задач;

      самостоятельность и инициативность;

      трудовая дисциплина.

Глава 4. Порядок оценки по методу 360

      33. Оценка по методу 360 проводится один раз в год анонимно в информационной системе. При этом в случае отсутствия технической возможности оценка проводится на бумажных носителях.

      Руководитель аппарата маслихата проходит оценку методом 360 по форме, согласно приложению 5 к Типовой методике, служащие корпуса "Б" по форме, согласно приложению 6 к Типовой методике.

      34. Методом 360 оцениваются следующие компетенции в зависимости от категории оцениваемых лиц:

      для руководителя аппарата маслихата:

      управление деятельностью;

      выстраивание эффективных коммуникаций;

      следование этическим нормам и принципам;

      управление изменениями;

      ориентация на результат;

      самостоятельность и навыки принятия решений;

      управление командой;

      лидерские качества;

      сотрудничество;

      оперативность;

      саморазвитие;

      инициативность;

      для служащих корпуса "Б":

      выстраивание эффективных коммуникаций;

      следование этическим нормам и принципам;

      управление изменениями;

      ориентация на результат;

      самостоятельность и навыки принятия решений;

      сотрудничество;

      оперативность;

      саморазвитие.

      35. Количество участвующих в опросе лиц должно быть не менее трех и не более семи человек, индивидуально определяемых информационной системой, либо в случае ее отсутствия руководителем аппарата, для каждого оцениваемого лица.

      В оценке служащего методом 360 также предусмотрена его самооценка. При этом в итоговых результатах самооценка служащего не учитывается.

      В круг опрашиваемых лиц включаются:

      1) непосредственный руководитель;

      2) служащий корпуса "Б", находящийся в прямом подчинении оцениваемого лица;

      3) лица, находящиеся с оцениваемым лицом на одном уровне по должности и тесно взаимодействующие с ним.

      36. Руководитель аппарата маслихата администрирует процесс оценки по методу 360, формирует индивидуальные отчеты и организует предоставление обратной связи по результатам оценки 360 по формам согласно приложениям 7 и 8 к Типовой методике. При формировании тематики семинаров повышения квалификации и дисциплин курсов переподготовки руководителем аппарата должны быть учтены результаты оценки метода 360, в том числе наименее выраженные компетенции служащего.

Глава 5. Порядок проведения калибровочных сессий и предоставления обратной связи

      37. С целью согласования и соблюдения единого подхода к процессу оценки государственные органы проводят калибровочные сессии в порядке, предусмотренном в пункте 12 настоящей Методики.

      38. Должностное лицо, имеющее право назначения на государственную должность и освобождения от государственной должности административного государственного служащего корпуса "Б" принимает распоряжение о проведении калибровочной сессии и утверждает ее состав в течение трех рабочих дней со дня поступления обращения служащего.

      39. Калибровочная сессия проводится в течение десяти рабочих дней со дня обращения служащего в порядке, предусмотренном в пункте 12 настоящей Методики.

      40. Главный специалист организовывает деятельность калибровочной сессии.

      41. На калибровочной сессии оценивающее лицо кратко описывает работу оцениваемого лица и аргументирует свою оценку.

      Участники калибровочной сессии могут поддержать оценку оценивающего лица либо привести аргументы для корректировки оценки.

      Корректировка оценки осуществляется как в сторону повышения, так и в сторону понижения.

      Итоговая оценка принимается большинством голосов участников калибровочной сессии и оформляется соответствующим протоколом. Главный специалист обеспечивает размещение протокола в информационной системе (при наличии технической возможности) в течение трех рабочих дней со дня его подписания.

      42. По результатам калибровочной сессии оценивающее лицо проводит встречи с оцениваемым служащим и предоставляет обратную связь о результатах итоговой оценки.

      Во время встречи обсуждаются следующие вопросы:

      обзор достижений за оцениваемый период;

      обзор развития навыков и компетенций;

      обзор потенциала и обсуждение карьерных устремлений работника.

      Оценивающее лицо обеспечивает атмосферу открытого и дружелюбного диалога во время встречи.