"Шымкент қаласының ауыл шаруашылығы және ветеринария басқармасы" мемлекеттік мекемесінің ережесін бекіту туралы" Шымкент қаласы әкімдігінің 2022 жылғы 7 қыркүйектегі № 1749 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Шымкент қаласы әкімдігінің 2024 жылғы 24 мамырдағы № 2491 қаулысы

      Шымкент қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Шымкент қаласының ауыл шаруашылығы және ветеринария басқармасы" мемлекеттік мекемесінің ережесін бекіту туралы" 2022 жылғы 7 қыркүйектегі № 1749 қаулысына мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулыға қосымша осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Шымкент қаласының ауыл шаруашылығы және ветеринария басқармасы" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) осы қаулыны қол қойылған күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған қазақ және орыс тілдерінде электрондық түрде жіберсін;

      2) осы қаулыны ресми жарияланғанынан кейін Шымкент қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырсын.

      3. Осы қаулының орындалуы Шымкент қаласының ауыл шаруашылығы және ветеринария басқармасы басшысының міндетін уақытша атқарушы Т. Мекамбаевқа жүктелсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Шымкент қаласы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      5. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Шымкент қаласының әкімі Ғ. Сыздықбеков

  Шымкент қаласы әкімдігінің
2024 жылғы "24" мамыр
№ 2941 қаулысына қосымша
  Шымкент қаласы әкімдігінің
2022 жылғы 07 қыркүйегінде
№ 1749 қаулысымен бекітілген

"Шымкент қаласының ауыл шаруашылығы және ветеринария басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ЕРЕЖЕ

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Шымкент қаласының ауыл шаруашылығы және ветеринария басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Басқарма), Шымкент қаласы бойынша ауыл шаруашылық және ветеринария саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Басқарманың ведомстволары жоқ.

      3. Басқарма өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. Басқарма мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген мөрлері және атауы қазақ және орыс тілдерінде жазылған мөртабандары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары бар.

      5. Басқарма азаматтық-құқықтық қатынастарды өз атынан жасайды.

      6. Басқарма, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес уәкілеттік берілген жағдайда ол мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқылы.

      7. Басқарма өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Басқарма басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      8. Басқарманың құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      9. Заңды тұлғаның орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, Шымкент қаласы, Қаратау ауданы, Нұрсәт тұрғын үй алабы, Нұрсұлтан Назарбаев даңғылы, № 10 ғимарат.

      10. Осы Ереже Басқарманың құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Басқарманың қызметін қаржыландыру Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес республикалық және жергілікті бюджеттерден, жүзеге асырылады.

      12. Басқармаға кәсіпкерлік субъектілерімен Басқарманың функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер Басқармаға заңнамалық актілермен кіріс әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер, егер заңнамада өзгеше белгіленбесе, мемлекеттік бюджетке жіберіледі.

2-тарау. Мемлекеттік органның мақсаттары мен өкілеттіктері

      13. Мақсаттары: Шымкент қаласының аумағында ауыл шаруашылығы және ветеринария саласындағы мемлекеттік саясатты және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

      14. Өкілеттіліктері:

      1) Құқықтары:

      Басқарманың құзыретiне кiретiн қала әкiмдiгiнiң және (немесе) әкiмiнiң шешiмдерiнiң, өкiмдерiнiң, қаулыларының жобасын дайындайды;

      заңнамамен бекiтiлген тәртiпте мемлекеттiк органдардан, басқа да ұйымдардан өз қызметiн жүзеге асыруға қажеттi мәлiметтер сұратуға, сондай-ақ, басқа мемлекеттiк органдарға мәлiметтер ұсынады;

      Басқарманың қарамағындағы ұйымдардың қаржылық-шаруашылық қызметіне тексеру және ревизия жүргізуді Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен ұйымдастырады;

      Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес, Басқарманың қарамағындағы ұйымдарды құру, қайта құру және тарату бойынша қала әкiмдiгiне ұсыныстар енгiзедi;

      жиналыстарды өткiзу тәртiбiн ұйымдастырады, қала әкiмдiгiнiң отырыстарына қатысады;

      өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Кодексіне сәйкес, әкімшілік құқық бұзушылық хаттамалар толтырады.

      2) Міндеттері:

      ауыл шаруашылығын дамыту және халықтың денсаулығын жануарлар мен адамға ортақ аурулардан қорғау;

      ветеринария саласындағы іс-шараларды ұйымдастыру және жүргізу;

      қаланың агроөнеркәсіп саласында инновациялық технологияларды енгізу бойынша іс-шараларды іске асыруға ықпал жасау.

      Басқарма Қазақстан Республикасының заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентiнiң және Үкiметiнiң актiлерiне, осы Ережеге сәйкес өкiлеттiктерін жүзеге асырады.

      15. Функциялары:

      1) агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамыту саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;

      2) ауыл шаруашылығы дақылдары егіс алаңдарының құрылымын әртараптандыру мәселесі бойынша келісім (меморандум) жасасу;

      3) агроөнеркәсіптік кешен субъектілерiн "Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттік реттеу туралы" Қазақстан Республикасы Заңына және осы саладағы басқа да нормативтік құқықтық актілерге сәйкес мемлекеттiк қолдау жөнiнде ұсыныстар әзiрлеу;

      4) агроөнеркәсiптiк кешенді дамыту саласындағы мемлекеттiк техникалық инспекцияны жүзеге асыру;

      5) агроөнеркәсiптiк кешен салаларын мамандармен қамтамасыз ету жөнiндегi шараларды жүзеге асыру, агроөнеркәсiптік кешен кадрларын даярлау, қайта даярлау және олардың бiліктілігін арттыру;

      6) шығарылатын өнiм түрлерi бойынша өңiрлiк көрмелер, жәрмеңкелер ұйымдастыру;

      7) "Агроөнеркәсіп кешеніндегі үздік кәсіп иесі" конкурсын өткізу;

      8) агроөнеркәсiптiк кешен өнiмiнің саудасы бойынша көтерме базарлар ұйымдастыру;

      9) қаланың агроөнеркәсіптiк кешен саласында инновациялық тәжiрибенi тарату және енгізу жөнiндегі іс-шараларды әзірлеу және іске асыру;

      10) қаланың агроөнеркәсіптiк кешен саласында инновациялық жобаларды іріктеуді ұйымдастыру қағидаларын бекіту;

      11) ауыл шаруашылығы жануарларын қолдан ұрықтандыратын, мал шаруашылығы өнiмi мен шикiзатын дайындайтын мемлекеттік пункттердi, сою алаңдарын (ауыл шаруашылығы жануарларын сою алаңдарын), пестицидтердi және олардың ыдыстарын арнайы сақтау орындарын (көмінділерді) салуды, күтіп-ұстауды және реконструкциялауды қамтамасыз ету;

      12) асыл тұқымды жануарларды сатып алуды, ұстауды және кең ауқымда өз төлi есебінен өсiру үшін мал басын молықтыратын төл өсiрудi ұйымдастыру;

      13) отандық ауыл шаруашылығы тауарларын өндiрушiлерге өткiзiлген бiрiншi, екiншi және үшiншi репродукциялы тұқымдардың құнын арзандатуды қамтамасыз ету;

      14) агроөнеркәсіптік кешенді дамыту саласындағы уәкілетті орган айқындайтын тізбе мен тәртіпке сәйкес зиянды организмдерге қарсы күрес жөнінде іс-шаралар жүргізуді қамтамасыз ету;

      15) агроөнеркәсіптік кешен субъектілерінің қарыздарын кепілдендіру кезіндегі комиссияның бір бөлігінің және қарыздарын сақтандыру кезіндегі сақтандыру сыйақыларының бір бөлігінің орнын толтыру;

      16) агроөнеркәсіптік кешен субъектісі инвестициялық салынымдар кезінде жұмсаған шығындарының бір бөлігінің орнын толтыру;

      17) кепілдендірілген сатып алу бағасы және сатып алу бағасы белгіленетін, сатып алынатын ауылшаруашылық өнімі субсидияларының нормативін бекіту;

      18) қайта өңдеуші кәсіпорындардың ауылшаруашылық өнімін тереңдете қайта өңдеп өнім шығаруы үшін оны сатып алу шығындарын субсидиялау;

      19) инвестициялық салымдар кезінде балық шаруашылығы субъектісі шеккен шығыстардың бір бөлігін өтеу;

      20) акваөсіру (балық өсіру шаруашылығы) өнімінің өнімділігі мен сапасын арттыруды, сондай-ақ асыл тұқымды балық өсіруді дамытуды субсидиялау;

      21) ауыл шаруашылығы кооперативтерінің тексеру одақтарының ауыл шаруашылығы кооперативтерінің ішкі аудитін жүргізуге арналған шығындарын субсидиялау;

      22) тыңайтқыштардың (органикалық тыңайтқыштарды қоспағанда) құнын субсидиялауды жүзеге асыру;

      23) басым дақылдардың, оның ішінде көпжылдық екпелердің өндірісін субсидиялауды жүзеге асыру;

      24) саны зиян тигізудің экономикалық шегінен жоғары зиянды және аса қауіпті зиянды организмдерге және карантинді объектілерге қарсы өңдеу жүргізуге арналған пестицидтердің, биоагенттердің (энтомофагтардың) құнын субсидиялауды жүзеге асыру;

      25) жеке және заңды тұлғаларға жеміс дақылдарының бактериялық күйігін жұқтырған жойылған жеміс-жидек дақылдарын отырғызу мен өсіру шығындарын өтеу;

      26) тиісті жергілікті өкілді органның бекітуіне ауыл шаруашылығы жануарларын жаюдың үлгілік қағидалары негізінде әзірленген ауыл шаруашылығы жануарларын жаю қағидаларын ұсыну;

      27) ауыл шаруашылығы жануарларын сәйкестендіру жөніндегі іс-шаралар жүргізуді, мал қорымдарын (биотермиялық шұңқырларды) салуды, күтіп-ұстау мен реконструкциялауды ұйымдастыру;

      28) мыналар:

      - агроөнеркәсіптiк кешен салаларына инвестициялар мен екiншi деңгейдегi банктердің кредиттерiн тарту;

      - бәсекеге қабiлеттi өндiрiстердi қалыптастыру және дамыту, оларды жаңғырту және сапа менеджментiнiң халықаралық жүйесiне көшiру үшiн жағдай жасау;

      - тоған, тауарлы көл, балық өсiретiн су шаруашылықтарын және балықты қайта өңдеу кәсіпорындарын дамыту;

      - мамандандырылған мал шаруашылығы қожалықтарының өсуi үшiн жағдай жасау бойынша iс-шаралар әзiрлеу;

      29) бюджет қаражаты есебінен қаржыландырылатын ауылдық аумақтардың әлеуметтік және инженерлік инфрақұрылымын дамытудың ауылдық аумақтарды дамыту саласындағы уәкілетті органмен келісілген жергілікті бюджеттік басым инвестициялық жобаларының және агроөнеркәсіптік кешенді дамыту жөніндегі жобалардың тізбесін жасау;

      30) агроөнеркәсiптiк кешеннiң ақпараттық-маркетингтiк жүйесiнiң жұмыс iстеуi мен дамуы үшін жағдай жасау;

      31) агроөнеркәсіптік кешеннің және ауылдық аумақтардың жай-күйi мен дамуы туралы ақпаратты агроөнеркәсіптiк кешендi және ауылдық аумақтарды дамыту мәселелерi жөнiндегі уәкілеттi мемлекеттiк органдарға беру;

      32) агроөнеркәсіптік кешен субъектілеріне кредит беру, сондай-ақ ауыл шаруашылығы жануарларын, техникасы мен технологиялық жабдығын сатып алуға лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялауды жүзеге асыру;

      33) асыл тұқымды мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;

      34) асыл тұқымды малдың, оның ішінде тектік қоры шектеулі тұқымдардың тектік қорын сақтауға және қалпына келтіруге бағытталған іс-шараларды субсидиялауды жүзеге асыру;

      35) тұқым шаруашылығы саласындағы мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру;

      36) тұқым шаруашылығы саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;

      37) уәкілетті органның қарауына элиталық тұқым өсіру шаруашылықтарының элиталық тұқымдарды өндіру мен өткізу көлемі жөнінде ұсыныстар енгізу;

      38) тұқым шаруашылығы субъектілеріне уәкілетті органмен бекітілген тәртіппен тиісті куәлік бере отырып, оларды аттестаттауды жүргізу;

      39) рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік электрондық тізілімін жүргізу;

      40) Шымкент қаласы бойынша тұқымдар баланстарын жасау;

      41) ауыл шаруашылығы саласындағы уәкілетті органға ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқым шаруашылығы саласындағы қажетті ақпарат беруді қамтамасыз ету;

      42) құзыреті шегінде ауыл шаруашылығы тауарларын өндірушілердің сақтық және ауыспалы тұқым қорларын қалыптастыруына жәрдемдесу;

      43) бастапқы, элиталық тұқым шаруашылығын жүргізу және ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқымдарын жаппай көбейту схемалары мен әдістері бойынша ұсыныстар енгізу;

      44) сұрыптық және тұқымдық бақылауды жүзеге асыру, сұрыптық егiстіктердi байқаудан өткiзуді, жерге егiп бағалауды, зертханалық сұрыптық сынақтарды, тұқым сапасына сараптама жүргізу тәртібінің орындалуын бақылауды жүзеге асыру;

      45) қаладағы тұқым ресурстарының мониторингін жүзеге асыру;

      46) "Тұқым шаруашылығы туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 6-1-бабының 12) тармақшасына сәйкес, айқындалатын квоталар шегінде субсидиялауға жататын тұқымдардың өткізу шекті бағасын белгілеу;

      47) субсидиялауға жататын тұқымдардың әрбір түрі бойынша жыл сайынғы квоталарды:

      - тұқым шаруашылығы саласында аттестатталған әрбір субъект үшін – бірегей тұқымдар бойынша;

      - әрбір әкімшілік-аумақтық бірлік үшін элиталық тұқымдар бойынша айқындау;

      48) субсидияланған бiрегей және элиталық тұқымдардың мақсатты пайдаланылуын бақылау;

      49) байқаудан өткiзушiлер мен тұқым сарапшылары кадрларын даярлауды және олардың бiлiктiлiгiн арттыруды ұйымдастыру;

      50) ауыл шаруашылығы өсiмдiктерi тұқымдарының сұрыптық және егістік сапасына сараптама жүргiзу жөнiндегi нормативтiк құқықтық актiлердiң сақталуына бақылауды жүзеге асыру;

      51) тұқым шаруашылығы жөнiндегi мемлекеттiк инспектордың ұсынысы негізінде:

      - субъектiнiң тұқым шаруашылығы саласындағы қызметтi жүзеге асыруға құқығын куәландыратын аттестаттау туралы куәлігінің қолданысын;

      - тұқымдардың сұрыптық және егістік сапаларына сараптама жүргiзу жөніндегі қызметті тоқтата тұру;

      52) қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органмен және халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы мемлекеттік органмен келісу бойынша пестицидтерді залалсыздандыру жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру;

      53) өсімдіктерді қорғау саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;

      54) арнайы сақтау орындарын (көмінділерді) салу, тиісті жағдайда күтіп-ұстау және қолдау;

      55) саны зиян тигізудің экономикалық шегінен жоғары саяқ көк қасқа шегірткелерге қарсы күрес жөніндегі фитосанитариялық іс-шараларды ұйымдастыру және жүргізу;

      56) мыналар:

      - пестицидтерді өндіру (формуляциялау);

      - пестицидтерді өткізу;

      - пестицидтерді аэрозольдық және фумигациялық тәсілдермен қолдану жөніндегі қызметті лицензиялау;

      57) денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті мемлекеттік органмен бірлесіп, халық денсаулығын жануарлар мен адамға ортақ аурулардан қорғауды ұйымдастыру және өзара ақпарат алмасуды жүзеге асыру;

      58) ветеринария саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;

      59) Шымкент қаласының аумағында жануарлардың жұқпалы аурулары пайда болған жағдайда, бас мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық инспектордың ұсынуы бойынша карантинді немесе шектеу iс-шараларын белгілеу туралы шешімдер қабылдау;

      60) Шымкент қаласының аумағында пайда болған жануарлардың жұқпалы ауруларының ошақтарын жою жөніндегі ветеринариялық іс-шаралар кешені жүргізілгеннен кейін бас мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық инспектордың ұсынуы бойынша шектеу іс-шараларын немесе карантинді алып тастау туралы шешімдер қабылдау;

      61) "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жануарлардан алынатын өнім мен шикізатқа ветеринариялық-санитариялық сараптаманы лицензиялау;

      62) "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жеке және заңды тұлғалардан ветеринария саласындағы кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың басталғаны немесе тоқтатылғаны туралы хабарламалар қабылдау, сондай-ақ рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік электрондық тізілімін жүргізу;

      63) уәкілетті орган белгілеген тәртіппен аумақты аймақтарға бөлу туралы шешім шығару;

      64) уәкілетті органның келісімі бойынша тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында ветеринариялық-санитариялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі ветеринариялық іс-шаралар жоспарын бекіту;

      65) тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында ветеринариялық-санитариялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі ветеринариялық іс-шаралар ұйымдастыруды және жүргізуді үйлестіру;

      66) ветеринариялық препараттарды республикалық қорын қоспағанда, жануарлардың аса қауіпті ауруларының профилактикасы бойынша ветеринариялық препараттарды сақтауды, тасымалдауды (жеткізуді) ұйымдастыру;

      67) ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізуге арналған бұйымдарды (құралдарды) және атрибуттарды тасымалдау (жеткізу) жөнінде көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру;

      68) ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру жөніндегі дерекқордың жүргізілуін ұйымдастыру;

      69) эпизоотия ошақтары пайда болған жағдайда оларды зерттеп-қарауды жүргізу;

      70) эпизоотологиялық зерттеп-қарау актісін беру;

      71) мал қорымдарының (биотермиялық шұңқырлардың) тізіліміне енгізу үшін мал қорымдары (биотермиялық шұңқырлар) туралы деректерді (мәліметтерді) жинауды ұйымдастыру және жинақтау;

      72) ветеринариялық есепке алу мен есептiлiктi жинақтау, талдау және оларды уәкiлеттi органға ұсыну;

      73) жануарлардың энзоотиялық ауруларының профилактикасы және диагностикасы бойынша ветеринариялық препараттарға мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру;

      74) ветеринариялық препараттарды сақтауды және тасымалдауды (жеткізуді) жүзеге асыру, жануарлардың энзоотиялық ауруларының профилактикасы мен диагностикасы жөнінде ветеринариялық іс-шаралар жүргізу;

      75) уәкілетті орган бекіткен тізбе бойынша жануарлардың аса қауіпті ауруларының, сондай-ақ жануарлардың энзоотиялық және басқа да ауруларының профилактикасы, биологиялық материал сынамаларын алу және оларды диагностикалау үшін жеткізу бойынша ветеринариялық іс-шаралардың орындалуын қамтамасыз ету;

      76) ветеринария мәселелері бойынша халық арасында ағарту жұмысын ұйымдастыру және жүргізу;

      77) ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізуге арналған бұйымдарға (құралдарға) және атрибуттарға қажеттілікті айқындау және процессингтік орталыққа ақпарат беру;

      78) ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру жөніндегі іс-шаралар жүргізуді ұйымдастыру;

      79) жануарларды аулауды, уақытша ұстауды және жансыздандыруды ұйымдастыру;

      80) мал қорымдарын (биотермиялық шұңқырларды) салуды ұйымдастыру және оларды күтіп-ұстауды қамтамасыз ету;

      81) Шымкент қалалық мәслихатына бекіту үшін жануарларды асырау қағидаларын, үй жануарларын ұстау және серуендету қағидаларын, жануарларды аулау, уақытша ұстау және жансыздандыру қағидаларын, жануарларды асыраудың санитариялық аймақтарының шекараларын белгілеу жөнінде ұсыныстар енгізу;

      82) мүдделі тұлғаларға өткізіліп жатқан ветеринариялық іс-шаралар туралы ақпарат беруді ұйымдастыру және қамтамасыз ету;

      83) жануарлар өсіруді, жануарларды, жануарлардан алынатын өнімдер мен шикізатты дайындауды (малды союды), сақтауды, қайта өңдеуді және өткізуді жүзеге асыратын өндіріс объектілерін, сондай-ақ ветеринариялық препараттарды, жемшөп пен жемшөп қоспаларын өндіру, сақтау және өткізу жөніндегі ұйымдарды пайдалануға қабылдау жөніндегі мемлекеттік комиссияларды ұйымдастыру;

      84) жануарлардың саулығы мен адамның денсаулығына қауіп төндіретін жануарларды, жануарлардан алынатын өнімдер мен шикізатты алып қоймай залалсыздандыру (зарарсыздандыру) және қайта өңдеу;

      85) жануарлардың саулығы мен адамның денсаулығына қауіп төндіретін, алып қоймай залалсыздандырылған (зарарсыздандырылған) және қайта өңделген жануарлардың, жануарлардан алынатын өнімдер мен шикізаттың құнын иелеріне өтеу;

      86) жануарлар өсiрудi, жануарларды, жануарлардан алынатын өнiмдер мен шикiзатты дайындауды (союды), сақтауды, қайта өңдеудi және өткiзудi жүзеге асыратын өндiрiс объектiлерiн, сондай-ақ ветеринариялық препараттарды, жемшөп пен жемшөп қоспаларын өндiру, сақтау және өткiзу жөнiндегi ұйымдарды пайдалануға қабылдайтын мемлекеттiк комиссияларға қатысу;

      87) профилактикасы мен диагностикасы бюджет қаражаты есебiнен жүзеге асырылатын жануарлардың энзоотиялық ауруларының тiзбесiн бекiту;

      88) ауру малдарды санитариялық союды ұйымдастыру;

      89) мемлекеттік сатып алу, оның нәтижелері бойынша өнім берушілермен өнім беру шарттарын жасасу, сондай-ақ тапсырыс берушілерге ауыл шаруашылығы жануарларын сәйкестендіруді жүргізуге арналған бұйымдарды (құралдарды) және атрибуттарды сақтау және тасымалдау (жеткізу) бойынша көрсетілетін қызметтерді қамтамасыз ету, ұсыну;

      90) Қазақстан Республикасының ветеринария саласындағы заңнамасында белгіленген талаптарға сәйкестігін анықтау үшін ауыл шаруашылығы жануарларын сәйкестендіруді жүргізуге арналған бұйымдарды (құралдарды) және атрибуттарды оларды беру процесінде ішінара іріктеу;

      91) ауыл шаруашылығы жануарларын сәйкестендіруді жүргізуге арналған бұйымдар (құралдар) мен атрибуттар қорын қалыптастыру;

      92) профилактикалық дезинсекция мен дератизацияның (инфекциялық және паразиттік аурулардың табиғи ошақтарының аумағындағы, сондай-ақ инфекциялық және паразиттік аурулардың ошақтарындағы дезинсекция мен дератизацияны қоспағанда) тиімділігін бағалай отырып, оларды ұйымдастыру және жүргізу;

      93) азық-түлік қауіпсіздігі жай-күйінің, бағалардың және агроөнеркәсіптік кешен өнімдері нарықтарының мониторингін жүргізу;

      94) әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру;

      95) азық-түлік тауарларын сатып aлу бағдарламаларына қатысушыларды анықтау жөнiндегi комиссиялардың жұмысын ұйымдастыру;

      96) қалада азық-түлік тауарлары қорларын есепке алуды жүргізу және агроөнеркәсіптік кешенді дамыту саласындағы уәкілетті органға есептілік ұсыну;

      97) Шымкент қаласын азық-түлікпен қамтамасыз етілу теңгерімін жасау;

      98) әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына шекті бағаларды белгілеу жөніндегі шараларды қоспағанда, әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру үшін мамандандырылған ұйымдардан көрсетілетін қызметтерді сатып алуды жүзеге асыру;

      99) әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру жөніндегі комиссияны құру және оның жұмысын ұйымдастыру;

      100) әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру қағидаларын әзірлеу және бекіту;

      101) әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бағаларды тұрақтандыру тетіктерін іске асыру үшін сатып алынатын азық-түлік тауарларының шекті сауда үстемесін және тізбесін бекіту;

      102) ішкі нарыққа реттеушілік әсер ету үшін азық-түлік астығын өткізу кезінде агроөнеркәсіптік кешен саласындағы ұлттық компанияның шеккен шығыстарын өтеуді субсидиялауды жүзеге асыру;

      103) көрмелер мен жәрмеңкелер ұйымдастыруды жүзеге асыру;

      104) әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына бөлшек сауда бағаларының шекті мәндерін бекіту;

      105) әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына рұқсат етілген шекті бөлшек сауда бағаларының мөлшерін бекіту;

3-тарау. Мемлекеттік органның, алқалы органдардың (бар болса) бірінші басшысының мәртебесі, өкілеттіктері

      16. Басқарманы басқаруды басқарма басшы жүзеге асырады, ол Басқармаға жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз өкілеттіктерін жүзеге асыруына дербес жауапты болады.

      17. Басқарма басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымына Шымкент қаласының әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

      18. Басқарма басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалатын және лауазымнан босатылатын орынбасарлары болады.

      19. Басқарма басшысының өкілеттіктері:

      1) Басқарманың қызметін ұйымдастырады және басқарады;

      2) Басқармаға жүктелген міндеттер мен қызметтердің, қала әкімі мен жетекшілік ететін қала әкімі орынбасарының тапсырмаларының орындалуына дербес жауапты болады.

      3) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамаларға сәйкес, Басқарманың қызметкерлерін, сондай-ақ қарамағындағы ұйымның басшысын және олардың орынбасарларын жұмысқа қабылдайды және жұмыстан босатады;

      4) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамаларға сәйкес, Басқарма қызметкерлерінің, Басқарма қарамағындағы ұйымнын басшысының міндеттері мен уәкілеттіктерін анықтайды;

      5) мемлекеттік сатып алу жүзеге асырылған қызметтеріді қабылдау жөніндегі комиссияның құрамын бекітеді;

      6) Басқарманың жұмыс жоспарларын бекітеді;

      7) Басқарма атынан әрекет етеді;

      8) сенімхаттар береді;

      9) өз уәкілеттігі шегінде бұйрықтар шығарады, қызметтік құжаттамаға қол қояды және Басқарманың барлық қызметкерлері мен қарамағындағы ұйым басшылары орындауға міндетті нұсқамалар береді;

      10) Басқарма қызметкерлеріне, қарамағындағы ұйымдардың басшыларына Қазақстан Республикасының заңнамаларында белгіленген тәртіпке сәйкес сыйақы шараларын белгілейді және тәртіптік жаза қолданады;

      11) Басқарманың ішкі еңбек тәртібін бекітеді;

      12) "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңының сақталуын бақылауды жүзеге асырады;

      13) азаматтарды жеке қабылдауды жүзеге асырады;

      14) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл заңнамасының орындалуына дербес жауапты болады.

      15) Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерде көзделген өкілеттіктерді жүзеге асырады;

      Басқарманың басшысы болмаған кезеңде, оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

      20. Басқарма басшысы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес айқындайды.

4-тарау. Мемлекеттік органның мүлкі

      21. Басқарманың заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      Басқарманың мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      22. Басқармаға бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.

      23. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Басқарма өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне берілген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5-тарау. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      24. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      Басқарманың қарамағындағы ұйымдардың тізбесі:

      1) "Ветеринариялық қызмет" шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны;

О внесении изменения в постановление акимата города Шымкент от 7 сентября 2022 года № 1749 "Об утверждении Положения о государственном учреждении "Управление сельского хозяйства и ветеринарии города Шымкент"

Постановление акимата города Шымкент от 24 мая 2024 года № 2491

      Акимат города Шымкент ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата города Шымкент от 7 сентября 2022 года № 1749 "Об утверждении Положения о государственном учреждении "Управление сельского хозяйства и ветеринарии города Шымкент" следующие изменение:

      приложение к указанному постановлению изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Управление сельского хозяйства и ветеринарии города Шымкент" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) в течение пяти рабочих дней со дня подписания настоящего постановления направление его в республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан в электронном виде на казахском и русском языках, удостоверенном электронной цифровой подписью;

      2) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата города Шымкент после его официального опубликования.

      3. Исполнение настоящего постановления возложить на временно исполняющего обязанности руководителя управления сельского хозяйства и ветеринарии города Шымкент Т. Мекамбаева.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима города Шымкент.

      5. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким города Шымкент Г. Сыздыкбеков

  Приложение
к постановлению акима
города Шымкент
от "24" мая 2024 года № 2491
  Утверждено
постановлением акимата
города Шымкент от
07 сентября 2022 года № 1749

ПОЛОЖЕНИЕ о государственном учреждении "Управление сельского хозяйства и ветеринарии города Шымкент"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Управление сельского хозяйства и ветеринарии города Шымкент" (далее-Управление) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере сельского хозяйства и ветеринарии по городу Шымкент.

      2. Управление не имеет ведомств.

      3. Управление осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      4. Управление является юридическим лицом в организационно - правовой форме государственного учреждения, имеет печать с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и штампы со своим наименованием на казахском и русском языках, бланки установленного образца, счета в органах казначейства в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      5. Управление вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      6. Управление имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      7. Управление по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Управления и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      8. Структура и лимит штатной численности Управления утверждаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      9. Местонахождение юридического лица: Республика Казахстан, город Шымкент, Каратауский район, жилой массив Нурсат, проспект Нұрсұлтан Назарбаев, здание № 10.

      10. Настоящее Положение является учредительным документом Управления.

      11. Финансирование деятельности Управления осуществляется из республиканского и местных бюджетов в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      12. Управлению запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями Управления.

      Если Управлению законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то полученные доходы направляются в государственный бюджет, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

Глава 2. Задачи и полномочия государственного органа

      13. Задачи: реализация государственной политики в сфере сельского хозяйства и ветеринарии на территории города Шымкент и другие функции предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      14. Полномочия:

      1) Права:

      подготавливает проекты решений, распоряжений, постановлений акимата и (или) акима города по вопросам, относящимся к компетенции Управления;

      в установленном законодательством порядке запрашивает и получает от государственных органов, иных организаций информацию, необходимую для выполнения своих функций, а также предоставляет информацию другим государственным органам;

      организует проведение проверок и ревизий финансово-хозяйственной деятельности находящихся в ведении Управления организаций в установленном законодательством Республики Казахстан порядке;

      вносит предложения в акимат города по созданию, реорганизации и ликвидации организаций, находящихся в ведении Управления;

      организует порядок проведения совещаний, участвует в заседаниях акимата города;

      в пределах своей компетенции составляет протоколы об административных правонарушениях, согласно Кодекса Республики Казахстан "Об административных правонарушениях".

      2) Обязанности:

      развитие сельского хозяйства и охраны здоровья населения от болезней, общих для животных и человека;

      организация и проведение мероприятий в области ветеринарии;

      содействие реализации мероприятий по внедрению инновационных технологий в агропромышленной сфере города.

      Управление осуществляет полномочия в соответствии с законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, настоящим Положением

      15. Функции:

      1) реализация государственной политики в области развития агропромышленного комплекса и сельских территорий;

      2) заключение соглашения (меморандума) по вопросу диверсификации структуры посевных площадей сельскохозяйственных культур;

      3) разработка предложений по государственной поддержке субъектов агропромышленного комплекса в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий" и другими нормативными правовыми актами в данной сфере;

      4) осуществление государственной технической инспекции в области развития агропромышленного комплекса;

      5) осуществление мер по обеспечению отраслей агропромышленного комплекса специалистами, организация подготовки, переподготовки и повышения квалификации кадров агропромышленного комплекса;

      6) организация региональных выставок, ярмарок по ассортименту выпускаемой продукции;

      7) проведение конкурса "Лучший по профессии в агропромышленном комплексе";

      8) организация оптовых рынков по торговле продукцией агропромышленного комплекса;

      9) разработка и реализация мероприятий по распространению и внедрению инновационного опыта в области агропромышленного комплекса региона;

      10) утверждение правил организации отбора инновационных проектов в области агропромышленного комплекса города;

      11) обеспечение строительства, содержания и реконструкции государственных пунктов искусственного осеменения сельскохозяйственных животных, заготовки животноводческой продукции и сырья, убойных площадок (площадок по убою сельскохозяйственных животных), специальных хранилищ (могильников) пестицидов и тары из-под них;

      12) организация приобретения, содержания племенных животных и выращивания ремонтного молодняка для расширенного воспроизводства;

      13) обеспечение удешевления стоимости семян первой, второй и третьей репродукций, реализованных отечественным сельскохозяйственным товаропроизводителям;

      14) обеспечение проведения мероприятий по борьбе с вредными организмами в соответствии с перечнем и порядком, определяемыми уполномоченным органом в области развития агропромышленного комплекса;

      15) возмещение части комиссии при гарантировании займов и части страховых премий при страховании займов субъектов агропромышленного комплекса;

      16) возмещение части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса при инвестиционных вложениях;

      17) утверждение норматива субсидий закупаемой сельскохозяйственной продукции, по которой устанавливаются гарантированная закупочная цена и закупочная цена;

      18) субсидирование затрат перерабатывающих предприятий на закуп сельскохозяйственной продукции для производства продуктов ее глубокой переработки;

      19) возмещают части расходов, понесенных субъектом рыбного хозяйства при инвестиционных вложениях;

      20) выдают субсидии на повышение продуктивности и качества продукции аквакультуры (рыбоводства), а также развитие племенного рыбоводства;

      21) субсидирование затрат ревизионных союзов сельскохозяйственных кооперативов на проведение внутреннего аудита сельскохозяйственных кооперативов;

      22) осуществление субсидирования стоимости удобрений (за исключением органических);

      23) осуществление субсидирования производства приоритетных культур, в том числе многолетних насаждений;

      24) осуществление субсидирования стоимости пестицидов, биоагентов (энтомофагов), предназначенных для проведения обработки против вредных и особо опасных вредных организмов с численностью выше экономического порога вредоносности и карантинных объектов;

      25) возмещение физическим и юридическим лицам затрат на закладку и выращивание уничтоженных плодово-ягодных культур, зараженных бактериальным ожогом плодовых;

      26) представление на утверждение в соответствующий местный представительный орган правил выпаса сельскохозяйственных животных, разработанных на основании типовых правил выпаса сельскохозяйственных животных;

      27) организация проведения мероприятий по идентификации сельскохозяйственных животных, строительства, содержания и реконструкции скотомогильников (биотермических ям);

      28) разработка мероприятий по:

      - привлечению инвестиций и кредитов банков второго уровня в отрасли агропромышленного комплекса;

      - созданию условий для становления и развития конкурентоспособных производств, их модернизации и переходу на международные системы менеджмента качества;

      - развитию прудовых, озерно-товарных, рыбоводных хозяйств и рыбоперерабатывающих предприятий;

      - созданию условий для роста специализированных животноводческих хозяйств;

      29) формирование перечня приоритетных местных бюджетных инвестиционных проектов по развитию социальной и инженерной инфраструктуры сельских территорий, согласованных с уполномоченным органом в области развития сельских территорий, и проектов по развитию агропромышленного комплекса, финансируемых за счет бюджетных средств;

      30) создание условий для функционирования и развития информационно-маркетинговой системы агропромышленного комплекса;

      31) предоставление информации о состоянии и развитии агропромышленного комплекса и сельских территорий в уполномоченные государственные органы по вопросам развития агропромышленного комплекса и сельских территорий;

      32) осуществление субсидирования ставок вознаграждения при кредитовании субъектов агропромышленного комплекса, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования;

      33) реализация государственной политики в области племенного животноводства;

      34) осуществление субсидирования мероприятий, направленных на сохранение и восстановления генофонда племенных животных, в том числе пород с ограниченным генофондом;

      35) осуществление государственного контроля в области семеноводства;

      36) реализация государственной политики в области семеноводства;

      37) внесение на рассмотрение в уполномоченный орган предложений по объемам производства и реализации элитно-семеноводческими хозяйствами элитных семян;

      38) проведение аттестаций субъектов семеноводства с выдачей соответствующего свидетельства в порядке, определяемом уполномоченным органом;

      39) ведение государственного электронного реестра разрешений и уведомлений;

      40) составление балансов семян по городу Шымкент;

      41) обеспечение предоставления в уполномоченный орган в сфере сельского хозяйства необходимой информации в области семеноводства сельскохозяйственных культур;

      42) содействие в пределах компетенции формированию сельскохозяйственными товаропроизводителями страховых и переходящих фондов семян;

      43) внесение предложений по схемам и методам ведения первичного, элитного семеноводства и массового размножения семян сельскохозяйственных культур;

      44) осуществление контроля за исполнением порядка осуществления сортового и семенного контроля, проведения апробации сортовых посевов, грунтовой оценки, лабораторных сортовых испытаний, экспертизы качества семян;

      45) осуществление мониторинга семенных ресурсов в городе;

      46) устанавление предельной цены реализации на подлежащие субсидированию семена в пределах квот, определяемых в соответствии с подпунктом 12) статьи 6-1 настоящего Закона Республики Казахстан "О семеноводстве";

      47) определение ежегодных квот по каждому виду семян, подлежащих субсидированию:

      - по оригинальным семенам – для каждого аттестованного субъекта в области семеноводства;

      - по элитным семенам – для каждой административно-территориальной единицы;

      48) контроль целевого использования просубсидированных оригинальных и элитных семян;

      49) организация подготовки и повышения квалификации кадров апробаторов и семенных экспертов;

      50) осуществление контроля за соблюдением нормативных правовых актов по проведению экспертизы сортовых и посевных качеств семян сельскохозяйственных растений;

      51) на основании предложения государственного инспектора по семеноводству приостанавливает:

      - действия свидетельства об аттестации, удостоверяющего право субъекта на осуществление деятельности в области семеноводства;

      - деятельности по проведению экспертизы сортовых и посевных качеств семян;

      52) организация охраны здоровья населения от болезней, общих для животных и человека, совместно с уполномоченным государственным органом в области здравоохранения и осуществление взаимного обмена информацией;

      53) реализация государственной политики в области защиты растений;

      54) строительство, содержание и поддержание в надлежащем состоянии специальных хранилищ (могильников);

      55) организация и проведение фитосанитарных мероприятий по борьбе с нестадными саранчовыми с численностью выше экономического порога вредоносности;

      56) лицензирование деятельности по:

      - производству (формуляции) пестицидов;

      - реализации пестицидов;

      - применению пестицидов аэрозольным и фумигационным способами;

      57) организация охраны здоровья населения от болезней, общих для животных и человека, совместно с уполномоченным государственным органом в области здравоохранения и осуществление взаимного обмена информацией;

      58) реализация государственной политики в области ветеринарии;

      59) принятие решений об установлении карантина или ограничительных мероприятий по представлению главного государственного ветеринарно-санитарного инспектора в случае возникновения заразных болезней животных на территории города Шымкент;

      60) принятие решений о снятии ограничительных мероприятий или карантина по представлению главного государственного ветеринарно-санитарного инспектора после проведения комплекса ветеринарных мероприятий по ликвидации очагов заразных болезней животных, возникших на территории города Шымкент;

      61) лицензирование ветеринарно-санитарной экспертизы продукции и сырья животного происхождения в соответствии с законодательством Республики Казахстан о разрешениях и уведомлениях;

      62) прием уведомлений от физических и юридических лиц о начале или прекращении осуществления предпринимательской деятельности в области ветеринарии, а также ведение государственного электронного реестра разрешений и уведомлений в соответствии с Законом Республики Казахстан "О разрешениях и уведомлениях";

      63) вынесение решения о делении территории на зоны в порядке, установленном уполномоченным органом;

      64) утверждение плана ветеринарных мероприятий по обеспечению ветеринарно-санитарной безопасности на территории соответствующей административно-территориальной единицы по согласованию с уполномоченным органом;

      65) координация организации и проведения ветеринарных мероприятий по обеспечению ветеринарно-санитарной безопасности на территории соответствующей административно-территориальной единицы;

      66) организация хранения, транспортировки (доставки) ветеринарных препаратов по профилактике особо опасных болезней животных, за исключением республиканского запаса ветеринарных препаратов;

      67) осуществление государственного закупа услуг по транспортировке (доставке) изделий (средств) и атрибутов для проведения идентификации сельскохозяйственных животных;

      68) организация ведения базы данных по идентификации сельскохозяйственных животных;

      69) проведение обследования эпизоотических очагов в случае их возникновения;

      70) выдача акта эпизоотологического обследования;

      71) организация сбора и свод данных (сведений) о скотомогильниках (биотермических ямах) для включения их в реестр скотомогильников (биотермических ям);

      72) свод, анализ ветеринарного учета и отчетности и их представление в уполномоченный орган;

      73) осуществление государственного закупа ветеринарных препаратов по профилактике и диагностике энзоотических болезней животных;

      74) организация хранения и транспортировки (доставки) ветеринарных препаратов, проведение ветеринарных мероприятий по профилактике и диагностике энзоотических болезней животных;

      75) обеспечение выполнения ветеринарных мероприятий по профилактике, отбору проб биологического материала и доставке их для диагностики особо опасных болезней животных по перечню, утвержденному уполномоченным органом, а также энзоотических и других болезней животных;

      76) организация и проведение просветительской работы среди населения по вопросам ветеринарии;

      77) определение потребности в изделиях (средствах) и атрибутах для проведения идентификации сельскохозяйственных животных и передача информации в процессинговый центр;

      78) организация проведения мероприятий по идентификации сельскохозяйственных животных;

      79) организация отлова, временного содержания и умерщвления животных;

      80) организация строительства скотомогильников (биотермических ям) и обеспечение их содержания;

      81) внесение в Шымкентский городской маслихат для для утверждения правил содержания животных, правил содержания и выгула домашних животных, правил отлова, временного содержания и умерщвления животных, предложений по установлению границ санитарных зон содержания животных;

      82) организация и обеспечение предоставления заинтересованным лицам информации о проводимых ветеринарных мероприятиях;

      83) организация государственных комиссий по приему в эксплуатацию объектов производства, осуществляющих выращивание животных, заготовку (убой), хранение, переработку и реализацию животных, продукции и сырья животного происхождения, а также организаций по производству, хранению и реализации ветеринарных препаратов, кормов и кормовых добавок;

      84) обезвреживание (обеззараживание) и переработка без изъятия животных, продукции и сырья животного происхождения, представляющих опасность для здоровья животных и человека;

      85) возмещение владельцам стоимости обезвреженных (обеззараженных) и переработанных без изъятия животных, продукции и сырья животного происхождения, представляющих опасность для здоровья животных и человека;

      86) участие в государственных комиссиях по приему в эксплуатацию объектов производства, осуществляющих выращивание животных, заготовку (убой), хранение, переработку и реализацию животных, продукции и сырья животного происхождения, а также организаций по производству, хранению и реализации ветеринарных препаратов, кормов и кормовых добавок;

      87) утверждение перечня энзоотических болезней животных, профилактика и диагностика которых осуществляются за счет бюджетных средств;

      88) организация санитарного убоя больных животных;

      89) государственный закуп, заключение по его результатам договоров поставки с поставщиками, а также обеспечение, предоставление услуг по хранению и транспортировке (доставке) изделий (средств) и атрибутов для проведения идентификации сельскохозяйственных животных заказчикам;

      90) выборочный отбор изделий (средств) и атрибутов для проведения идентификации сельскохозяйственных животных в процессе их поставки для определения соответствия требованиям, установленным законодательством Республики Казахстан в области ветеринарии;

      91) формирование запаса изделий (средств) и атрибутов для проведения идентификации сельскохозяйственных животных;

      92) организация и проведение профилактической дезинсекции и дератизации с оценкой их эффективности (за исключением дезинсекции и дератизации на территории природных очагов инфекционных и паразитарных заболеваний, а также в очагах инфекционных и паразитарных заболеваний);

      93) проведение мониторинга состояния продовольственной безопасности, цен и рынков продукции агропромышленного комплекса;

      94) реализация механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары;

      95) организация работы комиссий по определению участников программ закупа продовольственных товаров;

      96) ведение учета запасов продовольственных товаров в соответствующем регионе и представление отчетности в уполномоченный орган в области развития агропромышленного комплекса;

      97) составление баланса продовольственного обеспечения города Шымкент;

      98) осуществление закупа услуг у специализированных организаций для реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары, за исключением мер по установлению предельных цен на социально значимые продовольственные товары;

      99) образование и организация работы комиссии по реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары;

      100) разработка и утверждение правил реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары;

      101) утверждение предельной торговой надбавки и перечня закупаемых продовольственных товаров для реализации механизмов стабилизации цен на социально значимые продовольственные товары;

      102) осуществление субсидирования возмещения расходов, понесенных национальной компанией в сфере агропромышленного комплекса при реализации продовольственного зерна для регулирующего воздействия на внутренний рынок;

      103) осуществление организации выставок и ярмарок;

      104) утверждение пороговых значений розничных цен на социально значимые продовольственные товары;

      105) утверждение размера предельно допустимых розничных цен на социально значимые продовольственные товары.

Глава 3. Статус, полномочия первого руководителя государственного органа, коллегиальных органов (при наличии)

      16. Руководство Управления осуществляется руководителем Управления, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Управление задач и осуществление им своих полномочий.

      17. Руководитель Управления назначается на должность и освобождается от должности акимом города Шымкент в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      18. Руководитель имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      19. Полномочия руководителя Управления:

      1) организует и руководит деятельностью Управления;

      2) несет персональную ответственность за выполнение возложенных на управление задач и функций, поручений акима города и курирующего заместителя акима города.

      3) назначает на должности и освобождает от должностей работников Управления, а также руководителей и их заместителей организаций, находящихся в ведении Управления в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      4) определяет обязанности и полномочия работников Управления, руководителя организаций, находящихся в ведении, в соответствии с действующим законодательством;

      5) утверждает состав комиссии по приемке услуг, по которым осуществлены государственные закупки;

      6) утверждает планы работ Управления;

      7) действует от имени Управления;

      8) выдает доверенности;

      9) издает в пределах своей компетенции приказы, подписывает служебную документацию и дает указания, обязательные для исполнения всеми работниками Управления и руководителей организаций, находящихся в ведении;

      10) применяет меры поощрения и налагает дисциплинарные взыскания на работников Управления, руководителей организаций, находящихся в ведении в порядке, установленным законодательством Республики Казахстан;

      11) утверждает внутренний трудовой распорядок Управления;

      12) осуществляет контроль за соблюдением Закона Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан";

      13) осуществляет личный прием граждан;

      14) несет персональную ответственность за исполнение антикоррупционного законодательства;

      15) осуществляет полномочия, предусмотренные законодательными актами Республики Казахстан

      Исполнение полномочий руководителя Управления в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      20. Руководитель управления определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.

Глава 4. Имущество государственного органа

      21. Управление может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Управления формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      22. Имущество, закрепленное за Управлением относится к коммунальной собственности.

      23. Управление не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

Глава 5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      24. Реорганизация и упразднение Управления осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Перечень организаций, находящихся в ведении Управления:

      1) Государственное коммунальное предприятие на праве хозяйственного ведения "Ветеринарная служба"